Eesti uudised

Vao põlengule reageerisid poliitikud päevapealt. Aasta alguse kahe hukkunud lapsega tulekahjule aga siiani mitte

Katrin Helend-Aaviku, 19. september 2015 07:00

225 KOMMENTAARI

t
tsaar1918/ 20. september 2015 16:25
siin pole midagi imestada.kohalike pealt poliitikud kohalike pealt ei teeni mityte sentigi,aga pagulaste pealt miljoneid.see on ju oma kodumaa mahamüünud poliitikud.
k
20. september 2015 14:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
ka kodanik/ 20. september 2015 16:33
S ee pidi küll idioot olema, kes arvas, et sellest saab suur tuli, mis kahjustab majasolijaid. Aga lolle ei külvata, kasvavad ise. Kõik, kes seda põlemist seal peavad elu kallale kippumiseks.
k
krt/ 20. september 2015 11:52
artikliga tekitatud hädakisa on järjekordne näide eestlaste poliitilisest kanapimedusest. justkui infantiilsusele viitav näpu ja mun.i äravahetamine aitaks rahval eesti asja ajamisest erilist mõnu tunda.
s
see n.n hädakisa/ 20. september 2015 12:29
pidanuks palju varem olema. Liiga lihtne on tulega hävitada, mida- või kedaiganes !
a
aga / 20. september 2015 10:10
kuskil oli üks sakslane kirjeldanud eestlaste iseloomu nii,et võõraste ees nad lipitsevad ja poevad,aga oma rahva seas käitutakse nõrgematega väga julmalt!
Papi./ 20. september 2015 11:27
Polegi vaja sakslaste hinnanguid otsida. Kui Taavi Rõivas peaministrina on arglik ja vaoshoitud oma väljaütlemistega, siis reformierakodlik valitsus, eesotsas eelmise peaministri-, Andrus Ansipiga mõnitas lausa avalikult lihtsat Eesti tööinimest, kui laiskvorste, kes EI SAA HAKKAMA.
l
liisa/ 20. september 2015 12:54
Välimaal elades on see eriti tuntav.
Kui teised rahvused hoiavad mujal riigis kokku siis vabandage väljenduse eest aga Eestlane teise Eestlase p..e koorib!!!
Kohe naudib kui kellegil halvasti läheb ja on kade kui kellegil hästi läheb...
h
Hundu/ 20. september 2015 16:44
Huvitav küll.. Ometigi said see mees ja tema poeg jalad alla tänu heade inimeste annetustele.. Ei saanud olla eetlased need, kes annetasid? Peaks "kurvastusega" teatama, et valdav enamus (võimalik küll, et mitte 100%) olid eestlased. Aga seda ei taha, eriti veel välismaal elavad, tolerantsed eestlased tunnistada?
t
traks/ 20. september 2015 09:48
selle pärast olengi eestist lahkunud ei ole korda elan soomes ja rahul koigiga
s
Sinu/ 21. september 2015 09:06
kommentaari kirjapilti vaadates ....
e
ehh/ 20. september 2015 07:55
kas nüüd kaevatakse kõik põlengud veel 10 aasta jooksul toimunud siin üles , peamine et saaks pagulastega neid võrrelda ?
a
azza/ 20. september 2015 10:17
Miks ka mitte. Paraku saab valitsus mõningal mäàral asjadele pihta,kui need võrdlemiseks mingisse tabelisse paigutada.
a
ahh/ 21. september 2015 09:34
No valitsusel ja igasugustel tolerantidel sobib küll võrrelda meie üle 50 aasta taguseid sõjapagulasi praeguste pagulastega.
h
19. september 2015 18:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
19. september 2015 18:18
halloo,kui käisid seda tegemas rahaeest, siis ära kraaksu teiste kallal.Said raha kätte, ole juba vait ükskord.Sina võrdle ennast hulludega, seda saab küll teha.
o
19. september 2015 19:12
oled ikka kindel, muidugi, kui ise tegid, kuid kui need pagulased ise, et tahtsid sealt minema ?
t
tead mis/ 19. september 2015 18:22
kui täpselt selline põleng oleks aset leidnud puka sotsiaalmajas, oleks juba esimeses lehes tetataud, et tegu oli "hooletu suitsetamisega"! Asi on sles, et tegelikult ei uuritagi nagu kord ja kohus selliseid tulekahjusi. Isegi surnutega on neil mugavam, sest siis on kohe surnu ise olnud "hooletu suitsetaja" sest enne surma sai ju uurija poolt möödaminnes küstud, "kas suitsetasite " Surija vastab lihtsameelselt "jah"! aga ei suuda selgitada oma pea 5 % joobe juures et et alati õues, mitte toas..ja vahetult enne tulekahju "kindlasti mitte"
v
võrdlu/ 19. september 2015 18:25
pean silmas võrdlust- vao sarnane põleng kusaguil vaese valla sotsiaalmajas..Täpselt samasugustel asjaoludel põleng nagu Vaos kusagil eestlaste või venelaste pesitsemispaigas oleks põhjus olnud HOOLETU SUITSETAMINE
i
IRW/ 19. september 2015 18:41
Puka süütaja leiti ju päevadega - majas kus oli turvakaamerat , pole aga kedagi leitud - siit järeldus : kas oli tellimustöö et oleks võimalik kisada või olid süütajad majast endast - nüüd ei saa kisada , kuna siis peaks ju rahvalt andestust paluma !
s
Sander/ 19. september 2015 18:43
Mida paska puhud??? Mis ajast Astes tahtlik süütamine õnnetus oli? Vahe on vaid selles, et Aste põlengu puhul, operatiivsuse eest, Brüsselis ei kiideta.
t
Tohoh?/ 19. september 2015 21:15
j
just nimelt/ 20. september 2015 08:19
aga mõlemad olid põlengud. ja oma inimestest tuleb kah hoolida. need olid, on ja jäävad. mida ei saa öelda sissesõitnute kohta.
v
valgamaal/ 19. september 2015 18:10
kest päeva pani üks sadist vihatud joomakaaslase punkrile tule otsa , suri inimene ja isegi politsei juurdlust ei algatatud
v
vähemasi juurdlusehirm... aga pole sedagi/ 19. september 2015 18:17
ok seekord politsei arvab, et joodikud omavahel- las tapavad aga järgmisel korral võib ohvriks olla keegi , kel pole sellise seltskonnaga iial pistmist olnud. Kui ükskord ja teine ja kolmas kord karistamatult on õnnestunud, või samas vaimus jätkata. Tuli ongi üks hea tapariist ja poliitikute soojendaja. Jäljed ju kaovad !

e
ega/ 19. september 2015 18:07
vanal värgil ka see p .. lohku tõmbamine pole võõras
e
eesti 2015/ 19. september 2015 17:37
sellist reageeringut nimetatakse valitud reageeringuks
t
Tarkur/ 19. september 2015 16:52
siin oblastis nimetatakse om rahvle näkku sülitamist DEMOKRAATIAKS.
t
tom/ 19. september 2015 16:36
riik teenib pagulaste pealt , pole ka ime ,et oma rahva ära unustavad.
a
A.H./ 19. september 2015 17:08
n
19. september 2015 19:17
nagu kreekassegi raha matmisega, ligil hea investeering ! mõistust ju pole võimalik varastada...
t
to A. H./ 20. september 2015 23:53
Mispärast " pagulasi " siis siia tahetakse ?`
Loomulikult raha pärast, teatud grupp inimesi teenib selle pealt.
Lihtinimene muidugi kaotab ja kannab kulud.
s
19. september 2015 16:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
l
Lihtsal ei ole-mõistust muidugi, aga viha oma rahva vastu täitsa on 16.34/ 19. september 2015 17:02
Ja kuidas on võrreldavad veel, kui Vaos pole tänaseni süüdlast olemaski, siis selle perekonna õnnetus oli otseselt riigifirma süü.Alla saja euro võlg oli nii suur võlg, et lapsed pimedasse jätta, samas Vaos on ju kõik korras pagulaste majas, valvurid ja puha.Sinna annab Rõivas 300000 ja lendab ise kohale.Milline häbematus valitsuse poolt.Sina oled see igapäevane troll, kellel kohustus neid kiita, kellel omal ajusid pole vajagi, lahmin lihtsalt tühja.Endal häbipolegi või???
s
sugugi mitte pagulaste poolt aga.../ 19. september 2015 17:21
Mina ei ole süüdi selles et inimesel jäi elekter maksmata, mina ei ole selles ka süüdi et elekter välja lülitati võla tõttu- või et mingi seadus seda ette näeb kui midagi on maksmata. Kui nüüd natuke oma aju ragistad..siis 100 € on suur summa....ja kui seda aina kasvatada oled mitte kuu elektrita vaid juba aasta. Ei ole ka sina süüdi selles kui minul tekib mingil hetkel ootamatult halb aasta ja pole raha et maksta oma arveid.......Kui mind millegis häbematuks temebeldada soovid...siis
süüdi olen ainult selles et EL pooldasin. Kui minu teha oleks, maksaks ma EL raha mitte ei võtaks pagulasi siia elama. Õnnetusi juhtub ka edaspidi ja sinna ei saa keegi midagi teha. Aga õnnetusele ja tahtlikule süütamisele võrdusmärk tuua on ikka ääretult naiivne. Mida te siis nüüd tahategi öelda..et Rõivas oleks pidand minema perele külla ja raha pakkuma? kuigi õnnetust tagasi pöörata ei saa... naist ja lapsi tagasi ei saa. See idioot aga kes selle pagulaseonni põlema pistis--- võttis ise riigilt raha mis paigutatakse korrastamisele... ja nüüd kõik teevad siin plääga plääga...oi vaadake kuidas EESTI inimestesse suhtutakse. :)
t
to sugugi mitte....17.21/ 19. september 2015 17:53
kas sa oledki juhm või mängid,kahtlustan esimest kui niimoodi ennast õigustad.Siin käib arutelu inimliku käitumise üle,mida valitsusel oma inimestele pole.Sina aga jahud siin,et sina pole süüdi, sina pole süüdi.Kes sind süüdistas. Kui sa ennast millegipärast süüd tunned, siis on see sinu probleem.
k
kuule PLÄÄGA,PLÄÄGA/ 19. september 2015 17:58
Kui siin keegi plääga, plääga teeb,siis ainult sina.Kus see idioot siis on, kes pani, ma ei näe ühtegi süüdlast kusagilt?Kes annab sulle õigusealusetuks süüdistuseks?Aga riigifirma, kust miljonid altkäemaksu kilekottidega koju tassitakse(EE), läheb suurepere mõne europärast pankrotti või?Loomulikult raha pakkuma , vähe sellest, uue maja ehitama.Sa ei ole eestlane, ja saa selleks ka kunagi, kui sulle ei lähe korda Eesti oma pere ja nutad pagulaste pärast, kes ise selle süütasid, et linna pääseda.
t
to 17:53/ 19. september 2015 18:18
Sa ei saa ju mittemillestki aru
t
to 17:58/ 19. september 2015 18:22
Vot sinu jutt on tõesti PLÄÄGA, PLÄÄGA
e
ei nohh/ 19. september 2015 19:28
Kui inimene muutub isiklikuks, kasutab sõnu-- sa oled ohmu, kas sul piinlik pole, troll, juhm---JA küsid kellelt--et kas 100 € on suur summa? ja süüdistad riigifirmat otseselt--hoolmata sellest et su ajukäär teab kuradima hästi et maksavad kõik ühtemoodi ja ei küsita kas oled vaene,rikas, pagulane või riigikogulane.... --ja küsid miks ma siin "mina pole süüdi" lauset kasutan--siis tea, et sellepärast et need on riigiseadused--- KUi sa tahtsid arvamust avaldada, ära kasuta VASTA nuppu. Ära tule solvama--ja ära tee imestund nägu nagu sulle oleks uudis et kui iga " hädas pere" saaks riigilt abi--siis oleks neid hädas peresi, põlevaid maju ja jumal teab mis veel üle ühe!!! ... KAs sotsiaalabi --kes aitab ajutise peavarjuga, riiete jne näol..POlegi riigiabi? Vaadakem kasvõi kodutunde saadet--üks saab ilusa kodu---ja kui palju kadedaid pilke..olgu oi kui kurb lugu selle taga. :) KUi jääda antud Pereisa juurde...siis isegi ta oma ülemus ei teand et ta rahahädas elektrita istub..rääkimata naabrist . Veelvähem siis omavalitsus midagi teada sai...või see Riik---keda me siin nii hirmsasti süüdistame. -aga tahtlikule süütamisele ja kogemata põlengule ma = ei too. Need ei ole võrreldavad. Inimlikku käitumist ajate te alles nüüd taga? selleks kulus 100 a ja ühte pagulasonni otsa seina põlengut.. VAUuuu....hoolimata sellest tahaks mainida...et mis tahes riigist seal majas sel hetkel ka polnud---on nad ka Samamoodi inimesed nagu see pereisa kes kaotas kõik. Inimlikus algab just siit kulla inimene.... selle pagulasonni põleng oleks võind ka palju traagilisema lõpu saada...Siis sa siin nii naljalt INIMLIKKUSt taga ei ajaks.
1
18.18-18.22/ 19. september 2015 19:28
Need ju sinu sõnad, kuidas sa siis nüüd aru ei saa???Vaeseke, võta xanax ja mine tuttu,hommikul trüki jälle tiiu talutütrekene putlerina.
o
ookk/ 20. september 2015 08:07
sinsa pole süüdi , sina pole süüdi aga kui ükskord oled niisuguses plindris, et jäädki võlgu vaatamata meeletutele meetmetele olukorda lahendada. Kes on süüdi siis!!!!!!
ä
20. september 2015 13:20
Ära pea pistlit teemal, mis sulle võõras on, nimelt inimlikkus.Ära õigusta valesid ja vargust, mida igapäev kuuleme, nüüd ulud Vao pärast,kus ei pidanudki midagi juhtuma, see oli nii seatud.Sinu traagika üleskruttimine ei morjenda selge mõistusega inimesi,seleta palju tahad.Reformi tallad kuluvad juba läbi sellest lakkumisest-aitab.
e
elektrifirma/ 20. september 2015 14:39
Kodanik on ise süüdi,et elektri eest ei maksnud.Parasiit selline.Tuligi vool välja lülitada.,õnnetus juhtus ju lahtise tulega hooletult ümberkäies.
r
Rahu,ainult rahu. / 19. september 2015 16:23
Ükski kivi ei jää taevasse ega ülekohus karistuseta. Jätke meelde! Needsamad pagulased,kes on ühed suured manipulaatorid ja kavalpead. Tuleb aeg, pagulased hakkavad mässama ja tekitavad kodusõja ja seda kõikides riikides kus nad on tagumiku maha saanud. Härrad lollpead-poliitikud,mis saab teie peredest-lastest? Te elate vaid tänases. Mis saab homme. See rahvas ei ole tasane eestlane,keda saab pidevalt lüpsta. See rahvas on Euroopa vallutaja. Näete. lollide vallutamiseks ei ole püssi vajagi,on vaja vaid kavalust ja häbematust.
n
/ 20. september 2015 11:16
Häbematusest neil illegaalidel puudu ei jää, see on õigus! Samuti mitte vaenust, julmusest ega vihast, mis siia kaasa tuuakse...
t
tom/ 19. september 2015 16:19
teate ju-pätt hoiab ikka pätti,olgu siis musta -vöi valgenahaga!
n
19. september 2015 16:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
To no/ 19. september 2015 16:26
Oli jah õnnetus, kus oli ka osaliselt riigi süü, kuna väiksese võla tõttu lülitasid majast elektri välja! Siis oskab Eesti riik küll raha lugeda, aga Vao pagulaste keskusele visatavad sajad tuhanded pole justkui midagi. Ja kui see pagulaste maja oleks ka suurema leegiga väljast poolt põlenud, ei oleks ka midagi juhtunud! Suits ja ving ei oleks majja sisse tunginud. Rääkida ja kriisata mingist mõrvakatsest on üks suur mull!
t
to no/ 19. september 2015 16:34
Kusjuures see "mõrvakatse" oli nii oskuslikult süüdaud, et see reaalselt mitte kellegi elu ohtu ei saanud seada- Põles mõni ruutmeeter kivimaja välisest isolatsioonist. Kusjuures süüdatud oli lapike otseseina soojustust. Seina, kus polnud ei uksi ega aknaid ja kust seetõttu tuli maja sisemusse ei saanud levida. Kust ka suits maja sisemusse praktiliselt ei pääse. Kuid mille arvel sai kõvasti poliitilist lärmi lüüa ja uut vaikivat ajastut nõuda, rangete karistustega ähvardada. Seega tasuks politseil süütaja otsinul kaaluda mitmesuguseid erinevaid tööversioone.
r
rainz/ 19. september 2015 18:12
tüüpiline jänkide strateegia! nimetatakse seda FALSCH FLAG !
p
parandan/ 19. september 2015 21:53
n
19. september 2015 18:11
No, mõrvakatse...sina olid sealja nägid kohe?Pane siis enda pilt ka siia, saamegi ükskord süüdlase, kaua see riik so. meie kõik süüdi oleme?Miks sa siis seal majanurgas sussitasid, miks sa eluruume ei puutunud?Teadupärast on majal ka aknad ja uksed, millekaudu tõelised retsid seda teevad.Haige siil oled.
p
19. september 2015 18:24
m
mis/ 20. september 2015 09:28
te tobud vaidlete. Kui ühele perele abi anda, tuleb neid sadu, nagu siin kirjutati. Võtke need eestile mõeldud pagulased avasüli vastu ja näete, kui palju veel tuleb. See kes pagulaste pärast nutab siin, tehke ettepanek ja võtke mõni endale koju, seal ju tarvalisem. Jõudu edaspidiseks nääklemiseks.
o
On ikka vahe küll kui just sinu arust null ei ole number/ 20. september 2015 09:49
100 või 300000
Kumb number siis suurem on?

i
IRW/ 19. september 2015 15:23
Huvitaval kombel on kadunud nende tolerastide kihutuskõned , enam ei uju kivi alt välja mingeid kolumniste ja teadlasi - vastupidi : nii paljudki on hakanud "vihakõnet" pidama . Maailm on avatud ja igasugu jama pähemäärimine enam ei õnnestu . Neid sõjapõgenikke on ju vaid kümnendik ( kui sedagi ) . Näidatakse kuidad pagulased nõuavad maju , suuri toetusrahasid ( eks paljudel sõidud ju ka krediiti võetud ) , ajakirjanikud ostavad süüria passe nagu meie ostame leiba poest . Esimesed märgid ka nn"töötegijatest" on ju ka vett vedama läinud ( neis lihtsalt pole töötegijat ) . Seda jama et need kõik kõrgelt haritud on ju ka jama - miks muidu insenerid ja tehnilised töötajad neil enamuses euroopast ja usast on ja kelledel sissid siis nugadega päid otsast nüsivad ( uskmatud koerad ju )
Las sotsialistid jamavad edasi ja varsti saab breivikist rahvuskangelane
j
jantsi / 19. september 2015 15:45
järeldus sinu jutust-need nn arvamusliiderdajad on anonüümsed ,väljamõeldud kummitused,tondid,kes kellegi avantüristi palvel,lunimisel või otse käsuliinis teatud tasu eest neid üllitisi vorpisid.Kas nad on praegu ka ekskursioonile viidud,istuvad ühes Viljandi külje all paiknevas ravilas või ongi meie eest kostmas tüübid,kes arvavad meist samuti kui need nende suure empaatia ja armastuse subjektid Vahemere lõunakaldalt.Iga endast lugupidav ja oma prestiiži taastada sooviv eksinu teeb mingigi liigutuse,olgu see kasvõi näpuotsatäis tuhka oma kõmiseva peakolu suunas,aga ei.Need südametud,oma rahva vastu loomulikult,variserid ongi samal pulgal nende siiaründavate metsikute šaakalitega.
Kus te nüüd olete,sm raud,paris,"sulen kommetaariumi" urmo,suhttropp jne.Oleks nüüd nagu aeg suud puhtaks rääkida,olete äkki solvunud,et infoajastu ei piirdu vaid delhveriga ega eegrupiga.Aga mis teist ikka torkida,peame selle leha unustama ja teist kui vastikutest skunksidest mööda kõndima.Mälu on inimesele tänuväärne vahend tegemast tulevikus otsuseid inimeste suhtes,kes võtavad omale läbi rahva mandaadi ja isegi ilma selleta otsustada nende eest.
19. september 2015 15:13
Kes ikkagi on Vao süütaja? aga ega see polegi enam tähtis, sest ilves ja rõivas on oma etenduse andnud!
u
Usun/ 19. september 2015 16:28
Usun, et Vaos maja süütamine oli näidend riiklikul tasandil, polnud selle taga mingi suvaline joodik või pahatahtlik teismeline.
t
Tuuli/ 19. september 2015 15:11
See on juba ületanud igasugused piirid! Kuradi imbetsiilidest poliitikud võiksid vähemalt mitte nii silmatorkavalt oma valevangerdusi teha. Ega rahvas loll ole! Ammu teame kõik, et see inimrämps meie õuel pole mingi hädas pagulane, vaid käib suurejooneline inimsmugeldamine! Kurat, hoolige sekka natukenegi oma rahvast ka, see on juba sigaduste tipp mis meil toimub. Kust kurat te olete saanud volitused meiega nii käituda? Miks ei aidata meid, lihtrahvast, miks on tähtsam meie toitu mõnitav neeger, kellel lubatakse heast tahtest antud kõhutäis ülbelt üle aia lennutada samal ajal, kui on palju lapsi, kel kõhud tühjad? Miks me peame sallima neid argpüksidest jooksikuid, kes mõnitavad tervet meie riiki? Irvitavad üleolevalt meie kultuuri peale ja muudkui nõuavad.....Märgake omi hädalisi...jumal hoia.
s
seda et/ 19. september 2015 14:15
Mina ei ole kunagi reformareid valinud ning ka ei tunne kedagi, kes oleks. Vabariigi valimiskomisjoni andmetel sai Reformierakond kevadel valimaskäinute häältest 27,7% ning valimisealise elanikkonna häältest 17,8%. Sellegi tulemuse saavutasid nad vaid tänu sellele, et on suure osa riigiaparaadist allutanud enda kontrollile ning tegid valimiste eel kalli raha eest ulatuslikku ajupesu. See on pätikamp, kelle jaoks valija on vaid vahend võimu hoidmisel, mitte põhiseadusejärgne kõrgeim võim riigis.
Kui ükskõik kes (eriti aga poliitikud) ohustavad Eesti piiride püsimist ja rahvuslikku julgeolekut, tuleb nad kõrvaldada koheselt juhtivalt ametipostilt ning võtta vastutusele. Poliitbroilerid on praegu sülitamas Eesti piirivalve, kaitseliidu, politsei ja kaitseväe pikaajalisele tööle.
o
Oleme 25 aastat/ 19. september 2015 13:53
iseeisev olnud väikeriik ja aeg olek juba lopetada mi maailmas meist arvataks.
m
Maarja/ 19. september 2015 13:52
Rõigast ei koti eestlased ega väiksed eesti lapsed. Peamine, et saaks mõne neegriga foto peale ronida, et siis Brüsselis oma isandatele iphonest näidata, kuidas käskude täitmine ja eestluse välja suretamine edeneb.
k
kk/ 19. september 2015 13:52
4a pärast tuleme neile jälle meelde ega rohkem pole meid vaja kui enne valimisi

v
Vaatasin/ 19. september 2015 13:48
praegu kuidas soomlased on kogunenud Rootsi Soome piirile ja nouavad et piir suletakse. Ja nutsin. Koige jubdam mis valitsus saab oma inimestele teha on see et kaob julgeolek.
t
to vaatasin/ 19. september 2015 16:09
kõige jubedam on, et valitsus reedab rahva, kes on ta valinud ja müüb oma rahva maa. ja seda ilma häbi- ja süütundeta. kas neil üldse sellist asja ongi, nagu au ja ausus?????????
s
sass/ 19. september 2015 13:46
see näitab millised on meie poliitikute prioriteedid...kari dolbajoobe!
v
Vargamäe.../ 19. september 2015 13:32
Meie valitsuse tegutsemine annab inimestele juba õrna aimduse sellest mida võis tunda rahvas 1939 a-l., kui Pätsu valitsus avas piirid vene vägedele...
Mis võimalused olid kodanikel 1939 a-l. takistada valitsuse ilmselget riigi ja rahva reetmist?
Mis võimalused on meil praegu takistada valitsusel toime panemast võimalikku genotsiidi oma rahva vastu??
a
asd/ 19. september 2015 13:16
valige EKRE, nemad tõstatasid selle küsimuse esimesena.
e
EKRE valimine osutub raskeks, sest neil on seal huultel vaid suurema osa rahva arvamusest./ 19. september 2015 13:47
Paraku ütles Martin ühel ümarlaua vestluses, et "kui on must, näita ust". Kujundlik mõtteviis-väljendus, sest kui ma lähen kellegi elamisse ja pole ennast korralikult kasinud, või olen purjus, riiakas, ... siis tuleb näidatagi ust. Mustanahalised on mustanahalised, aga ei pruugi olla mustad/kasimata - kust pärineb rahvasuus ütlemine, kui on must näita ust, loodan, et mitte musta nahavärvi pärast?! Kaitseme oma rahvast kõikvõimaliku mustuse pärast, tulgu kust nad tulid ja tulevad.
e
erakorralised valimised tulemas/ 19. september 2015 13:07
pagulased Eestist välja! Poliitikud oskavad vaid enda taskuid täita
p
patrioot/ 19. september 2015 13:34
pagulasi otseselt süüdistada on muidugi vale, enne nende elu kallale kippumist tuleks mõelda, kes on tagelikult rahva tahte vastased, kes teevad, mida tahavad. Ise ruigavad kooris demokraatiast, mis tulenebki ju ladina keelest "rahva võim". Vaenlased asuvad riigikogus, nemad panevad jalgu taha. Pagulase laps ei vääri tulesurma meie debiilsete poliitikute otsuste eest. Kui mina võitlen, siis ainult sini-must-valge eest, rahva reeturitele annan samuti tina. Ja see pealkiri on ehe näide, millised on meie värdjate prioriteedid!!!
a
AMX/ 19. september 2015 12:54
Esiteks ei jäänud valitsusel muudüle kui reageerida sellele pagulas põlengule koheselt,sest see on praegu päevastpäeva leiertatav teema.Teema millest räägitakse kogu maailmas. Selle pere jaoks oli see sündmus kindlasti maailmasuurune tragöödia aga kahte täiesti erinevat asja võrrelda ja samasse kategooriasse panna on ikka väga lame kallid artikli kirjutajad.
t
To amx/ 19. september 2015 15:13
No kui algul trambiti vastu rinda ja süüdistati eesti rahvast , siis miks neid süüdlasi leitud pole ( seda enam et maja oli kaameratega ümbritsetud - kurjad keeled juba ju räägivad et süütajad ju oma maja elanikud . Kui see tõde on , siis peaks ju kuldne kolmik tulema keskpaltsile ja põlvili eesti rahvalt andestust paluma - seepärast vaikitakse nagu kala vees
m
Mie mälu ei saa keelata/ 19. september 2015 12:33
Ei leia, et see artikkel oleks vaenu õhutamine, see tõde asjust, nagu nad tegelikult on.Võite ju kõik artiklid ja kommentaarid kustutada, see ei aita.Eestimaa on nii väikene,igasugune sõnum või tegu leviv kiiresti üle maa.Võite kõik keelata, aga seda, mis on rahva südames ja mõistuses, seda te keelata ja kontrollida ei saa.Me talletame ja mäletame ja ühel päeval on ka meie aeg ja võimalus olla meie ise.
v
vello55/ 19. september 2015 12:11
küll tuleb ka vargamäele oma mihklipäev...tuleb venelane sisse ja vihatud riigitegelased ja nende kildkond antakse eesti inimeste poolt ise üles...kordub 1940 a. ainult seekord rafineertiumas variandis.
ajalugu kordub.
d
Donetsk/ 19. september 2015 12:24
No pole vist vaja kaua enam oodata, kui siin hakkavad ka tekkima "Rahvavabariigid" Ja ega ka Luganski-Donetski sündmused jää olemata.

t
tavaline eesti mees/ 19. september 2015 12:06
Mäletate peaminister lubas meile luua " uue Põhjamaa". Vot Vao küla ongi " uus Põhjamaa": seal on sama palju migrante nagu Rootsis 50/50. Peaminister tunneb end uues Põhjamaas mugavamalt, kui mujal Eestis, sest seal on selline värviline ja hästi " salliv " rahvas. Seepärast ta seal käibki.
s
saast pinnal/ 19. september 2015 12:02
Seletus on väga lihtne: etteotsa on tõusnud orjahingega, piiratud mõtlemise ja igasuguse intelligentsuseta haista-gäng tüüpi poliitbroilerid.
Nad oskavad hästi:
1. Pugeda tugevamatele
2. Taguda jalaga omasid ja neid mõnitada (rahvast pean silmas)
3. Endale taskusse teha ja sugulastele, kuriteokaaslastele soomust teha ja töökohti och pappi orgunnida.
Aga ise me oleme nad ju valinud, kas pole nii? Nii et vigiseda pole siin suurt midagi. Teha oleks midagi vaja ehk siis võtta vikat ja minna Toompeale ning saast kloaaki kupatada.
http://www.pealinn.ee/koik-uudised/jakko-vali-soovin-uue-saatega-vastu-astuda-eestit-ahvardavale-n15...
r
Reet/ 19. september 2015 11:58
Mis nüüd meie, ikka nemad pagulased on tähtsamad, meie peame õppima tundma nende õnnetust, nemad ei tea isegi, kes meie oleme ja kus meie riik asub. Suur riikidele on üks väike Eesti riik lihtsalt üks prahitükk, kord pühitakse sinna poole , kord teisele poole. Me ei suuda ise ka luua tugevat rahvusvalitsust, kuna ihkame raha rohkem, kui muud väärtusi. Kahju jah!
t
taavi/ 19. september 2015 11:56
....ja antud vihaartikkel peab saama karistatud kogu oma ranguses
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 19. september 2015 11:51
reformarid on ikka eriti küünilised! Miks see artikkel on vaenuõhutamine? Või peab kogu ajakirjandus käima ainult reformarite poolt tunnustatud rada mööda? Tuletan teile meelde sovieti aeg möödas ja valitsev eliit ei ole jumalad kelle eksimustele ei tohi tähelepanu pöörata.
Minumeelest on tegu ülimalt õiglase looga! Mis aga puutub eesti mainesse siis siin ei ole juba ammu midagi hävitada.
Näiteks KaPo teadis juba 2000 aastal, et reformarid varastavad maksumaksja raha läbi tallinna sadama, aga ei reageerinud. Kui aga FBI saatis vihje, et isegi nii sõnakuuleliku vasalli nagu seda on reformieesti puhul ei talu nad sellist korruptsiooni, hakkasid reforminuhid vaikselt ennast liigutama ja otsima võimalust suurem tuli ikka leivaisade pealt kõrvale juhtida.
Sellised asjad hävitavad eesti mainet oluliselt rohkem kui oma rahva eest muretsemine!
n
Noojaah/ 19. september 2015 11:48
kogu maailmas on moes silmakirjatsemine õilsuse ja kaastunde sildi all.
3-aastase uppunud süüria poisi pärast väristati häält, aga tema 5-aastast venda ega ema poleks nagu olnudki.
Suhtumine inimesesse on nagu lemmiklooma: Nii nunnu. Tahaks aidata.
Aga need teised ei ole nii nunnud. Need ei lähe korda.
h
h/ 19. september 2015 11:43
Eesti riigis on prioriteedid täielikult paigast ära,ei taha tunnistadagi et siit riigist pärit olen!!
i
i laav niggros/ 19. september 2015 11:38
tühised kaltsakad kes pole elus käind ega näind on meie poliitikud...lampi mingi punt teeb asja

j
19. september 2015 11:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ä
Ära/ 19. september 2015 13:08
ikka kõiki tulekahjusid ühte patta ka pane!
r
rahvusvaheline/ 19. september 2015 13:56
Ja nii ongi- loeb see, mis paistab teistele ehk rahvusvaheline mulje. Oma rahvas kannatab kõik välja- parema tuleviku nimel. Kannatage veel veidi ja küll meie tark juht viib meid õitsengule. Palun mitte kaasa rääkida ja mõelda- nii või?????
e
EH/ 19. september 2015 11:26
peaminister on ju mingisugune tataari,mis tal neist eestlastest,peaasi,et brüsseli harjuskitel kintsu kaapida,koer peab ju peremehele truu olema
t
Trots/ 19. september 2015 11:24
Meil on valitsusel pagulased palju olulisemad kui omad inimesed.
t
Tegelikult/ 19. september 2015 11:23
Mida targutada! SEE PÕLENG POLE JU POLIITIKA!
ä
Ätt/ 19. september 2015 11:20
Imestan,kuidas sellised LIMUKAD julgevad veel rahva ette tulla rind kummis. Mina ei söandaks nende asemel enam yksi pimedas liikuda.
j
jah/ 19. september 2015 11:15
Palun erakorralised valimised ja uued ministrid&riigikogu
j
19. september 2015 21:19
ja loomulikult president.
m
Mis/ 19. september 2015 11:14
väärtust kujutab klikile mingi eestlane? Eestlase väärtus on 0. Sest Brüsselit ja Berliini ei huvita mingid eestlased, vaid sissetungijate kaelamäärimine. Ja kuna meil on klikiks eluvõõrad ja müüdavad nolgid, siis on ka tulemus vastav.
r
raivo/ 19. september 2015 11:12
Te otsite poliitikutelt ausat suhtumist või inimlikku kaastunnet.sa püha lihtsameelsus.

<
19. september 2015 11:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
19. september 2015 18:32
v
Veiko/ 19. september 2015 11:05
Eesti häda ongi müüdavad ja ostetavad poliitikud. Nad pole ennast valida lasknud missioonitundest vaid kasuahnusest ja saamahimust. Rõivas pole ju tegelikult mingi peaminister vaid kellegi joksupoiss, kes täidab lihtsalt korraldusi. Rahvas on piisavalt rumal, et selliseid valida ning kindlasti manipuleeritakse ka valimistulemusi vajalikus suunas. Kõige koledam oli selle Vao põlengu juures see , kuidas hakati koheselt oma rahvast süüdistama. Sellistelt pole oodata mingit inimlikkust ega tegelikku kaastunet. On vaid poliitiliselt vajalikud käigud ja nendegagi panevad nad mööda.
j
19. september 2015 10:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to Jana/ 19. september 2015 10:56
id.oot oled ??? see on vä'ga õige võrdlus, oma inimeste pärast ei joosta kohale teisele küll
t
to Jana/ 19. september 2015 11:06
Ma harin sind natuke :)) vaata mõlemad objektid põlesid. Küsimus, kas see pole võrdlus ? :)) enne, kui hakkad ajakirjanikku mustava, vaata alusta iseendast
1
10.52/ 19. september 2015 17:25
Sina ei ole küll kellegi arvustaja, kelleks sa end õige pead?ENNEM..teemat selgeks, sinule pole ju teemat vajagi, päevastpäeva üks ja sama hala.Õpi ise õigekiri ära, siis tule teisi õpetama, mida nad kirjutada tohivad.Sulle võib rahumeeli ette lugeda , mis nimesid sa kärbatanud orav kannad-jana,ants ,mmm,aa juku,mann,tõnn-hüppad rõõmuväes,kui trollimise eest kopikas kukub.Saad nüüd õnnelikuks või?
k
19. september 2015 18:30
Kas lollolla on väga valus?
1
18,30 lollollalaaa/ 19. september 2015 18:43
Sinu valu me näeme, eks ise tead, kui valus on.Pläägu,pläägu jätkub iga artikli järel vahetpidamata.Ei saa, eitule, eiole....loll, mina ja maailm.
m
mats 10.52-le/ 19. september 2015 18:36
Mine kooli, saad teemad ehk selgeks ka ükskord.Jah, niipalju on vahet,et üks maja hävis koos laste ja emaga, teises ei kannatanud keegi ja said kolmsadatuhat mitte millegi eest.Sinu teema on ilkumine, ehk käisid ise sussutamas seal selle 300000 eest, miks muidu kraaksud siin.
c
Cipuks/ 19. september 2015 14:59
MIs jama Sa ajad. Rõivas ei ole ju Väike - Maarja vallavanem, mine viska korraks pikali enne kui oravakestele pähklit ulatama hakkad.
1
11.25/ 19. september 2015 18:53
Huvitav, kelle raha siis Rõivas Vaos jagas, kas temal on sadamas oma rahavabrik, millega käib ümber omatahtsi?Sa võid ju iseendaga päri olla oma suures"tarkuses", sinna see jäägugi.Mida tead sina, sa pole ju eestlane, meie nutikusest?Võta rohud sisse, kui närvid läbi on, rahune maha,Putin on teel juba omasid päästma islami käest.
l
Liisu/ 19. september 2015 10:52
Piinlik, väga-väga piinlik. Maksumaksja peredega juhtunud õnnetused ei ole neile tähtsad, Kui aga kuskil pagulaste poole kasvõi halva pilguga vaadatakse- on teemaks rassism ja ... kohe jookstakse appi! NÄIDAKE VÕRDSET HOOLIVUST- TÕESTI, KASVÕI VÕRDSET HOOLIVUST! KUIGI JAH, OMA RAHVAS JA OMA RAHVA HEAOLU PEAKSID OLEMA IKKA KÕIGE TÄHTSAMAD!!!
h
Head mälu!/ 19. september 2015 11:39
Mingit võltsi näitemängu pole ka vaja. Mida ei ole, seda ei ole. Eks me siit saame omad järeldused teha. Jääb üle ainult rahvale head mälu soovida.
e
Ega..../ 19. september 2015 10:47
...rõivas olegi peaminister(ainult nimetus).Ta nagu rohkem tankist ja naljanumber kes teeb ja ütleb seda mida "keegi" käsib tal öelda ja teha.Raha on eest varemgi oma rahvas ja riik turule viidud.
h
hooliv eesti/ 19. september 2015 10:38
Hoolivus on meil poliitiline tellimus.Tegelikkus on täielik úkskóiksus ja úlesóitmine.
<
19. september 2015 10:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to ..../ 19. september 2015 10:58
tra on ikka inimesi, isegi, kui see oli oma inimeste lollus, siiis ikkagi hukkusid kaks lasti, teiseks elekter ei võeta välaj, kus on lapsed. Mine vaata ennast peeglisse ausõna
sa oled esimese kommijaga Janaga paras paar
l
lia/ 19. september 2015 10:59
Inetu on öelda kohalike kohta kaltsakad, kui siia on saabunud ja saabumas hullemad kaltsakad.
Nimetatud kohalik kaltsakas ei istu niiviisi maksumaksja turja peal ega saasta meie loodust .
1
10:37 .... varjupaigataotlejate maja süütamisel..../ 19. september 2015 11:02
SÜÜTAMISEL?
Ennekõike tuleb ikka kindlaks teha,mismoodi süüdati,kes süütas.
Nüüd kui selgub(kas selgub või vassitakse!?)et vennikesed ISE süütasid?
Millist toetust nad siis vajasid,et pidi KOHE kohale tormama
toetust avaldama,keegi viga EI SAANUD,süütaja pole selge,
maja nurk on kergelt kärsane?
Siin hukkus õnnetuse tagajärjel KOLM inimest,kuna nad on "omad",
siis SAAVAD ISE HAKKAMA. Kas nii PEABKI OLEMA?
a
Arvan,/ 19. september 2015 11:55
et kahjuks on olemas sinusuguseid ajuinvaliide kes ei sa lihtsatest asjad aru.Esiteks riigifirma lülitas talvel väikelastega perel tühise võlapärast elektri välja,soodustas otseselt seda õnnetust kus hukkusid kaks väikest Eestlast ja nende ema.Teiseks ma ei kuulnud,et keegi võimulolevast klikist oleks kas või kuidagi reageerinud ja nüüd võta see Vao olukord kuidas need tegelased hakkasid sebima,rassistid Eestlased tahtsid ž.rkad põlema panna ja nüüd moraal võimul olev klik pōlgab oma rahvast nad teavad ,et varsti ajab rahvas need kaabakad võimult minema.
k
Kurb/ 19. september 2015 12:09
Pōhisüü lasub valitsusel, riigiettevōttel Eesti Energia ja kohalikul omavalitsusel, et väikelastega perel elekter välja lülitati. Oleks pidanud vōla ajatama vōi ei jâtku meie kōigi maksudest laiutaval miljardifirmal selleks raha?
Immigrantidest aga niipalju, et ei taha nemad meid ega meie neid, löögu sissejuhatuseks oma kodumaal kord majja - jōudu märatsemiseks jagub neil kuhjaga.

g
Gustav/ 19. september 2015 10:37
Meie poliitikute arusaam oma inimeste vastu on lausa värdjalik! Kuigi kõvahäälselt on nad suured pugejad, pole nende tegudest abi kellelegi - hoopis vastupidi!
e
ets/ 19. september 2015 10:36
minu meelest, kui eesti poliitikud armastavad neid pagulasi rohkem, siis s6itku nende kodumaale ja aidaku sea. Tuleks eesti rahvale see palju odavam .........siis oleksin isegi n6us R6ivale yhesuunapileti jaoks n6us annetama 5 euri. Tagasi ei ootaks.
Meie oma inimesed vajavad abi. Kas t6esti peame ennast kingaviksiga mustaks värvima, et meie poliitikud kuuleksid ja näeksid meid.................
j
jann/ 19. september 2015 10:25
eesti valitsus on lollikari,loomulik et oma inimesi pole olemas,tähtis neile on vaid raha,uhked autod rahva raha tasku panna lõpmatuseni pluss brüsselilt saadud papp,riigikogu andke andeks hea kontingent ikka seal ,sportlased,teletähed,muusikud.Isegi lollimast lollim saab aru et selline valitsus on ju dibiilne.Seal peaks ikka olema inimesed kes lõpetanud kõrgemad majanduskoolid kellel ikka ajud ka olemas on ja sellel alal töötama,et ikka oma riiki edasi viia,
a
Arvamus/ 19. september 2015 10:23
Sama ju ka batuudiõnnetusega jne. Ootamatud ohvrid. Vaos poleks see kivimaja välisfassaadist nii lihtsalt üldse ära põlenud. Enne võiks ikka oma inimeste kodud aidata korda teha, mitte vaestelt veel igasugu trahve nõuda jne
e
Evald/ 19. september 2015 10:44
mida rohkem seda Vao pilti ajalehtedesss topitakse, seda selgemaks asi saab. TÕepoolest, selle maja nurga põlema panek oli eelkõige märgiline sündmus. Ainult et kes kellele midagi öelda soovis? On kurb, et Eesti Poilitsei nii mannetu on ja pole veel suutnud süütajat välja selgitada. Ehk on veel mõni vana miilits elus, kes suudaks politseil aidata Vao süütaja välja selgitada? Siseministril tasuks aus mees olla ja tõdeda, et seltsimehed Kumm, Reserv, Ani ja TIbar said ministriametiga märgatavalt paremini hakkama.
h
hgh/ 19. september 2015 11:07
märk on see ainult sellest, et eestlased on iga hinna eest vaja sildistada rassistideks ja poiitiliste meetmetega rahvas suukorvistada, lisaks maksudele ja väljapressimistele, mida nad korraldavad. See on süstemaatiline töö rahvusriigi hävitamise nimel, mida nad teevad.
k
Keskmist kasvu väike inimene/ 19. september 2015 11:48
Jah, nii ta paraku on. Vägagi paljud avaliku elu tegelased, kas ei näe või ei tunnista või on allunud korrumpeerunud kliki ajupesule. Loomeinimesed, keda tihti avaliku arvamuse esindajateks peetakse, peaksid olema rahva enamuse häälekandjad, on astunud nende punti, sest raha võim on neidki pimestanud. Riigikogusse ei tohiks valida selliseid maksumaksja kukil elunautlejaid. Miks meie inimesed küll nii rumalad on ikka veel?
n
Noor mees/ 20. september 2015 20:07
Kas Kivisildniku artiklit lehest ei lugenud. Kahju, jäid heast elamusest ilma.
Enamus loomeinimestest hoiab teadlikult poliitikutest eemale, ei taheta nendega isegi ühele pildile sattuda.
v
19. september 2015 10:22
vot nüüd on probleem, saage aru inimesed. pagulased on prioriteet nr 1, oma inimesed aga tühi koht. leppige sellega ja las minna.
I
???!!!/ 19. september 2015 10:40
Isegi putin ütleb vähemalt kõva häälega, et on oma rahva poolt ja sõnavõtud on väga positiivsed!!! Meie käes on ka võim vähemalt innustavalt tõtt öelda!!!
s
seda et/ 19. september 2015 10:16
Reformierakonna juhitud poliitsahkerdajate klikk on ärastanud meie riigi. Meil ei ole demokraatiat, sest riiki juhib poolkuritegelik jõuk. Ma armastan oma riiki ja olen valmis seda relv käes kaitsma, kuid ma vihkan selgrootuid poliitlimukaid, kes koogutavad oma rahva tahte vastaselt suurriikide valitsuste ja oma rahastajate ees.
r
Reformarid/ 19. september 2015 10:27
Peagi ootab meid kõiki vihakõne eest kohtusaaga, aga need jätkavad ikka EE st miljonite varastamist
g
G/ 19. september 2015 10:42
Jah, kõik mis takistab riigi raha varastamist ja Eesti rahva mõnitamist / maha müümist, muutud kohtulahendiks!!!
p
Põrguvürst/ 19. september 2015 10:15
tegelikult oleks ammu aeg need limukad ,poliitikud eemaldada võimult,tahaks teada ,kas nad on midagi kasuliku ka teinud rahvale,mina näen ainult kahjusi,kuritegevus,korruptsioon lokkab,pättid istuvad riigikogus,kuriteo kahtlusega ministrid,seega ehtne pätikari on juhtimas,
s
seda et/ 19. september 2015 10:10
Reformierakonna juhitud poliitsahkerdajate klikk on ärastanud meie riigi. Meil ei ole demokraatiat, sest riiki juhib poolkuritegelik jõuk. Ma armastan oma riiki ja olen valmis seda relv käes kaitsma, kuid ma vihkan selgrootuid poliitlimukaid, kes koogutavad oma rahva tahte vastaselt suurrikide valitsuste ja oma rahastajate ees.

m
Mind/ 19. september 2015 10:10
Üks on süütamine, tahtlik rünnak ja teine õnnetus - kui raske on sellest aru saada. Vähemalt on loo autor oma nime alla pannud. Jääb soovida rohkem arukust. Tänan
o
Oh/ 19. september 2015 10:19
mis sa seletad, kas on juba välja uuritud ja selgeks tehtud, et toimus rünnak?
g
G/ 19. september 2015 10:44
Mina jäängi ausaks - olen sellise süütamiuse poolt! Ainult kahju, et seda korraldati Riigi poolt ja salaja!
a
Axter/ 19. september 2015 10:22
Eksite. Polnud rünnak vaid provokatsioon. Kui ikka süüdatakse nii, et elanikele mitte mingit ohtu ei teki, on see provokatsioon.
n
njah/ 19. september 2015 10:26
Eestis on palju süütamisi olnud, kus majad on maani maha põlenud, ükski poliitik pole kunagi kohal käinud - kui raske sellest on aru saada. Jääb soovida rohkem arukust sinusugustelt. Tänan.
m
Mind/ 20. september 2015 09:09
Palju sa ise oled toetanud ja kaastunnet avaldanud võõrastele. Ei usu hästi, et üldse oled, siis ka ei seleta. Küsimus pole selles, kas keegi riigiametnikest peaks kätt hoidma tulema, vaid riik peaks õnnetuse ohvreid rohkem toetama
s
süütamisest/ 19. september 2015 10:26
Oi, kallis inimene, ära ole nii naiivne. Arvad, et viimasel ajal pole eesti inimeste mõnd kodu tahtlikult süüdatud? Sellest lihtsalt ei räägita! Teine asi on see, et pole vaja arutada, kus oli tahtlik süütamine, kus õnnetus, sest kõik niidiotsad viivad ikka sinna, et OMA rahvast on riigiisadel suva ja savi! Aga sisserändajatest moslemid, need valetajad, sigivad prussakad, kes tulevad head elu otsima- nende jaoks tehakse ja joostakse!!??? MIS MÕTTES? Ma ei hakka rääkima pensionäridest ja invaliididest, kes meelega tahetakse välja suretada selle olematu sandikopkaga...
e
ei räägita.. see on vale sõna/ 19. september 2015 20:10
tahtlikke süütamisi ei suudeta uurida, sest reeglina on süütaja väga osav manipuleerija, valetaja ja kindlasti kasutab maksimaalselt ära olukorra, kus süütamise süü saaks langeda võimalikult paljudele teistele asjaoludele . Igatahes, peab olema tegu juba oma loomult väga salakavala ja alatu inimesega. Võimalik et ka alko- narko- või tabletisõltlasega. Küllap jääb Vao tegelik süütajagi avalikustamata, sest see võis samamoodi olla sama maja hooletu suitsetaja, sugugi mitte tahtlik süütamine..
m
Mind/ 19. september 2015 20:49
Hallo, väga teemast mõõda.
m
Mind/ 20. september 2015 09:23
Sinu jutus on ainult hala ja vingu. Jõudu sulle, oled õnnelik inimene.
a
Arukust Mind-le./ 19. september 2015 10:27
Kas õnnetuses tohutu tragöödia läbielanud inimestele ei sobi peaministril toetust avaldada. Nemad vajaks seda eelkõige.
m
Mind/ 19. september 2015 20:55
Kõik oleme kokku puutunud tragöödiaga, peaminister on viimane inimene, kelle peale siis mõtlen. Mis teil viga on, ainult loodate kellegile, millegile. Tänan
m
maali/ 19. september 2015 10:28
kas sinule põlengu põhjused Vaos teada ??? Kuidas tead öelda et tahtlik rünnak, süütamine ???? Aga ehk panid nad ise seal oma onnile tule otsa ??
p
pereisa./ 19. september 2015 10:33
Kse oled sina,nimega Mind? Mis toimub sinu peas? Kas on loomulik,et riigipea tormab ummisjalu vöörastel kätt hoidma kui pöles maja nurgake ja mingit ohtu ju tegelikult polnud.Samal ajal istub oma riigi pere leinas pooleldi peavarjuta ning nad on jäetud enese,söprade ja pooleldi saatuse hoolde! Millisest arukusest räägid,kas enese aerukusest vöi peaministri selgest meelest? Ju mina siis arutu loll olen kui väidan,et seda Vao pagulashoonet ei soovinud keegi syydata,sest kui oleks seda soovitud,oleks see ka pölenud! Kes seal maja kivipinnal lolli mängis,pole minu mure aga just MÄNG ja LOLL see oli!
n
no/ 19. september 2015 11:21
See pagulaste maja põles juba ka varem, veebruaris, siis nimeatti seda väikeseks põlenguks, Nüüd kleebiti poliitiline silt juurde, et tegu on massimõrva katsega? Selgelt poliitiline ajupesu, kui on veel teadagi, et kaamerad üleval. See oli rünnak nn sallimatute vastu ja ei midagi muud.
m
Mind/ 20. september 2015 09:47
Loe uuest. Arukust soovisin artikli kirjutajale. Tekitas inimestes mõtetut viha. Sai oma eesmärgiga hakkama. Lugesin veel tema artikleid- tore naisterahvas tundub olevat, ehk siis veel rohkem arukust oleks talle vaja
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 19. september 2015 11:10
kui vao süütamise puhul pole süüdlast kindlaks tehtud siis kahe lapsega hukkunud tulekahju korraldas eesti vabariigi valitsus oma ütlemata küünilise suhtumisega kodanikkesse ja Põhiseadusesse.
j
ja sama lugu nagu meilgi/ 19. september 2015 14:17
et soome lehed ei avaldanud seda artiklit, keeldusid, et olevat vihakõne. täpselt sama demagoogia kui meilgi. tülgastav.
m
mõnna/ 19. september 2015 09:58
see EESTI on igati perses riik. ise on syydi et inimesed tahava siit ära minna. HÄBI "POLIITIKUd" ja eesti riik. ja nyyd veel need pärdikud. iga "poliitik" võiks ju mõne pärdiku oma perre võtta siis laulate trist laulu.
m
mumm/ 19. september 2015 10:05
Täpsustaksin, et mitte riik ei ole hukas, vaid on inimesi, kes soovivad määrida meie riiki. Kahju, et neid määrijaid aina lisandub.
m
Mind/ 19. september 2015 10:22
Aga mine, ongi üks nn aju vähem. Miks sa poliitikutele loodad või mida sa üldse tahad - oled sa endale selgeks teinud. Ole ise mees ja hakka lõpuks oma peremeheks, selge.
a
arvamus/ 19. september 2015 09:58
jah see on suur ebavõrdsus ja karjuv ülekohus. muideks, KES selle vao põlengu siis ikkagi korraldas või oligi see vaid niimoodi (ohutult) selle KUMMARDUSE jaoks tekitatud?
e
evik/ 19. september 2015 10:27
põlengut kui sellist ju polnudki, natuke sein tossas.
r
Rambo/ 19. september 2015 09:43
Vao pagulaskeskuse,Vao pagulaskeskuse,Vao pagulaskeskuseSeptembri alguses süüdati Vao pagulaskeskuse välissein. Keegi põlengus kannatada ei saanud. Juba järgmisel hommikul käis peaminister majaasukatele toetust avaldamas. Rääkimata väiksema kaliibriga poliitikute sõnavõttudest. Aasta alguses süttis Laekveres arvatavalt küünlaleegist kolmelapselise võlgades pere elektrita jäetud kodu. Põlengus hukkusid ema ja kaks väikest last. Sinna pole peaminister ikka veel jõudnud. Rääkimata väiksema kaliibriga poliitikutest.Häbi Eesti peaministrile kas omasid aitamaei peaks ?????
t
troll/ 19. september 2015 09:41
Laari ajal esitas majaomanik, kes lootis riigi kulul oma lobudiku ära remontida, kaebuse, et peaministril ei sobi nõnda kehvades tingimustes elada. Kaebus jäi tähelepanuta. Nüüd on toimunud kõvad muutused. Poliitikud enam lobudikes ei ela. Ülejäänud vaadaku ise, kuidas hakkama saavad.
t
19. september 2015 09:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
andree/ 19. september 2015 09:47
Tiiu on see tubli,kes on köik valmis andma poliitikutele ja valitsusele.
Pärast räägib jälle, et ta küll ei mäleta et teda vägistati.
o
19. september 2015 10:07
oh Tiiu-Tiiu.. olid rumal ja jääd rumalaks.. nagu ikka silmad kinni ja käsi suu ees..
o
sa tiiu/ 19. september 2015 10:38
oled ju peast täitsa taavi
v
Vihane/ 19. september 2015 10:09
Tiiu ma ei ütle sulle teie sest sellise kommentaari kirjutaja nagu sina siin on ikka üks pahatahtlik inimene, Miks sa üldse siin Eestis elad, lase jalga sinna mustade maale. vastik! Artikkel ei tekita vaenu vaid näitab meie eestimaalaste tundeid kui meie poliitiline ladvik peab paremaks võõraid kui oma inimesi. Häbi sul olgu!
e
ebapädev/ 19. september 2015 10:15
artikkel nõuab õiglast kohtlemist. Kadedusega pole siin mingit pistmist. Ka pagulaskeskuse elanikel on vastutus. Mida nad tegid selleks, et keskust põlema ei pandaks? Pole veel selgunud, kes põlema pani. Samaväärselt on võimalik, et seda tegid keskuse elanikud ise. Ja kui tegidki, siis mätsitakse juhtum kinni. Nii õiglane on meil see elu siin.
e
ets/ 19. september 2015 10:49
Tiiuke on ka saanud musta makkarat, paistab, et hakkas meeldima
n
19. september 2015 19:07
Näedsa, Janast sai Tiiu äkki, sa vana nendeta orikas.Kus sul need rinnad veel on?Kas JÄMEJALAS on lahtiste uste päevad, ei meie sinupeale küll kadedad pole, kodus on palju parem olla, kui hullude keskel.MIS JÄRGMINE NIMI OLEKS-loll Ivan.
t
Tiina/ 19. september 2015 09:39
Meie kortermajas tehti eelmisel aastal tuli keldrisse kahe lapse toa alla.Tuba hävis täielikult. Lapsed pääsesid. Uurimine lõpetati kuu aja pärast. (Kui üldse alustatigi).Kedagi ei huvita.

a
Avo/ 19. september 2015 09:37
Eesti valitsuse, peamiselt valitsusjuhi, poolt aetava poliitika saab kokku võtta kui Brüsselist tulevate juhtnööride hindele 5 täitmise. Ehk siis hommikul tuleb nädata toetust "pagulastele" (kuigi nende hulgas on ilmselt ka tõelisi pagulasi), õhtul avaldada toetust omasooiharatele. Kuidagi piinlik ja kurb.
a
19. september 2015 09:35
Aga selline suhtumine ongi poliitika!
n
no/ 19. september 2015 11:26
selliseid poliitikuid küll pole vaja toita.
m
mumm/ 19. september 2015 09:34
sest meil ongi ainult kahepalgelised silmakirjalikud poliitikud ja meedia. kui asi puudutab EL-i, juute või usat siis kohe tagumik urvakile, kui midagi oma rahva heaks siis raha pole sööge si..a!
k
Kellamees/ 19. september 2015 09:33
Toompea = SEAKARI !!! Üheselt mõistetavalt !!!
k
Kellamehele/ 19. september 2015 09:38
See on veel pehmelt öeldes . . .
l
loodan/ 19. september 2015 14:21
et moslemid selle seakarja kõrvaldavad. kaudselt siis.
t
tuleb/ 19. september 2015 09:31
teha järeldus, et kui tahad olla kaitstud ja pildil, siis anna oma elamisest tuba,paar, pagulasele ja mured murtud
k
Kas/ 19. september 2015 09:20
m
Mimmu/ 19. september 2015 20:53
n
19. september 2015 09:19
Nonii, laupäeva hommikul kont ette visatud, annab terveks päevaks tegevuse.
t
Ten/ 19. september 2015 09:17
Taavi Rõivas just nimelt vastandas üht tragöödiat teisele.
Taavi Rõivas näitas, et oma rahva peale ta sülitab.
Taavi Rõivas näitas, et ta puudub igasugune empaatiavõime ...
mis tähendab, et Vao juhtumi puhul oli tegemist poliitilise teatriga.
Taavi Rõivas lihtsalt ei ole võimeline kellelegi kaasa tundma, ei oma inimestele, ei võõrastele.
Mis puutub paetadesse, ilvestesse, nestoritesse - neilt mingit kaastunnet ükski eestlaen isegi ei oodanud. Kõik teavad juba ammu, kellega tegemist.
Õigemini, millega tegemast.
r
rõivast sai räbal/ 20. september 2015 17:10

m
Midagi ei tohi/ 19. september 2015 09:11
välja ytelda sest nagu ytleb meie korge sojaväelane et muidu maailm motleb meist pahasti. Unustades selle et palka maksab eesti rahvas,
e
eestlase toit on teine eestlane/ 19. september 2015 09:11
KAs ka ajakirjandus võiks lõpetada vihkamist ja vaenu külvavatesy artiklitest. Poliitkuid sõimatakse küll ühelt poolt kui teiselt poolt. See ongi viinud selleni, et mitmed asjalikud ja tublid inimesed keelduvad osalemast nii valdade kui riigitöös, sest neil on ka muud teha, suurema raha eest ja neid ei sõimata avalikult tegemiste ja mitte-tegemiste eest. Ja seda ei tee üksi õhtulehed ja päevalehed, vaid sellega on kaasa läinud ka maakondade lehed. Seda enamkui suurem osa ajakirjanikke-artiklikirjutajaid on peaagu alaealised, neil ei ole mingit silmaringi ega teadmisi.
p
päälinnast/ 19. september 2015 09:16
Aga miks nad käituvad omadega nii ,saaks vaid brysseli ees kandu kokku lyya.ja sinna võimu juurde ronitakse ka teisi jalgu alla tallates
m
Miks, miks?/ 19. september 2015 09:23
Sellepärast, et rahvas lubab endale pähe istuda. Ja istubki.
9
9.11/ 20. september 2015 11:10
Kuule alaealine, kasva suureks ükskord juba.Kas see magustoit(teine eestlane), sul omal südant pahaks ei aja juba?Sulle meeldib siis Prantsuse variant, maha kõik, kes kirjutavad ja räägivad tõest.Aga näed, meilon oma HEBDOD ja see on hea.Kas sa pole veel kaasosalist leidnud,et rünnata päriselt seda õigluse kantsi, nutad siin vaikselt iga kommi järel.
v
võtame nüüd kainelt..../ 19. september 2015 09:07
põles eramaja. kindlustamata... riigil pole õigustki erakahjusid kompentseerida. saab üks, siis peavad ka ju teised saama. keegi ei saa , siis riigi vastu kohtusse. Vao juhtumiga on tegemist puhtalt poliitikaga. sellest ka Rõiva Taavi seal pildile jooksis. muidugi oleks ju tore kui riik suudaks selliseid abivajajaid aidata, aga reaalsus on teine. elu ei olegi õiglane.
l
Lihtne inimene/ 19. september 2015 09:04
Euroliidust eraldadakse suured summad pagulastele kui sellised asjad siin juhtuvad on suurtel summadel kriips peal ei saa jalle omavahel raha jagada
k
Küsimus/ 19. september 2015 09:25
Kas neid suuri summasid ei peaks kulutama hoopis oma kodanike alla igasugust EL-arvestust elujärje parandamiseks?
k
19. september 2015 09:00
kurat kaua me peame neid pätte seal taluma, kulla inimesed võtame siis midagi ette !!
t
Tüdinenud./ 19. september 2015 09:20
Ei jaksa oodata, millal rahvas ükskord aru saab, et vaid kohe ja nüüd kõik see mees Toompeale. Ei usu, et tegudeni jõutakse. Eestlane on juba kord selline, oma naha hoidja. Tõsiselt. Mitu korda on ajakirjandus aegade jooksul kajastanud Soome streike? Üksjagu. Aga Eesti streike? Pole, mida kajastada. Tegin üleskutse, minna põllumeestele appi. Puudutab ju see meid kõiki. Aga peale põllumeeste ei tulnud kedagi. Nii killustatult meelt avaldades naerab valitsus rahva peale. Kui, siis kõik korraga, või mitte midagi.
e
ega eestis vihaseid noori mehi polegi järgi enam enamus on ära t.rastunud nende valgkraede sabarakkudena/ 19. september 2015 10:21
t
to tüdinenud/ 19. september 2015 14:25
ja mis sest toompeale minekust kasu oleks ka? põllumehed olid toompeal, rahvasaadikud lõid samal ajal klaase kokku sees ja viitsinud aknast väljagi vaadata. NEID EI HUVITA! põhiline, et saaks vastu võtta veel mõne seaduse, mis kuidagi palgalisa tooks nii, et rahvas aru ei saaks. rahvas krt, on liiga taibukas, nüüd kisavad autode kohta, tuleb midagi peenemat välja mõelda.
b
Bocki-klubi/ 19. september 2015 09:32
o
oiii sõbrad siin/ 19. september 2015 10:32
kuulsin bosse võtab-lubas lasta ka veel kui õhtupimedus kätte jõudma hakkab
s
sõna sekka/ 19. september 2015 09:00
Just nii !Mis Eestis toimub,see ongi peaministri ja valitsuse jaoks TAVALINE ,millele polegi vaja ENAM tähelepanu pöörata.Las põlevad ,hukkuvad, nälgivad,tapavad!Ära märkida tuleb just see ,mis on erakorraline.Ikka teise silmast pind välja ,aga oma silmas las palk veereb edasi!Jumala eest,mitte midagi oma rahva heaks!See on PEAMINE!Ainult kaitsekõned ,aga TEGUSID rahva heaks ei ole ega tule!
g
guvernvr/ 19. september 2015 08:53
Ma väga loodan, et eesti valija ei unusta järgmistel valimistel, millega REF, SDE ja IRL on tegelenud ja hääletab vastavalt. Tegelikult oleks hädasti vaja erakorralisi valimisi et see värdide kamp sealt minema kupatada ja hiljem riigi reetmise paragrahvi alusel ka õiglast kohut mõista.
k
19. september 2015 09:06
kiiremas korras värdjad minema---100% nõus !
m
Mis värdjad minema. Kuhu neil minna?/ 19. september 2015 09:54
Kui teaksime iga oma järgmist sammu, pole ehk mõtet astuma hakatagi. Aga ikka astume ja pärast kahetseme jõuetuses.
a
aga / 20. september 2015 08:01
soomest , rootsist , austraaliast jne ..... kah meie pagulased tulgu siia koju !!!
u
Unustab,/ 19. september 2015 09:11
on kogu aeg unustanud, Muidu oleks rahvas ammu tänaval. Mujal ju on, näiteks Soomes.
p
@ guvernvr/ 20. september 2015 17:15
paraku veerand meie elanikest on rahvuselt kriminaald + veel ka osa eestlasi ise.
eestivastased paraku üleskutset kuulda ei võta.

n
Nagu meie korged/ 19. september 2015 08:52
ytlevad- mis maailm meist sedasi arvab...Kuidas edasi?
v
19. september 2015 08:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
Tõsi ta on....mingil määral/ 19. september 2015 08:59
Asi polekski nii hull, kui poliitikud poleks kohe hakanud süütamises oma rahvast süüdistama. Kahjuks see just võimendaski antud olukorda. Kuid olgem ausad, selline klounaad Vaos oleks võinud olemata olla.
j
ja/ 19. september 2015 09:41
Vivian! "..et kus kuskil on paari ohvriga õnnetus...mis lähedaste jaoks on ränk kogemus..."! Kas Sul ajusid on?? Mees kaotas naise ja kaks väikest poega ja Sinule on see paari ohviriga õnnetus? See on mehele ja pojale TRAGÖÖDIA! Ja veel süüdistad Õhtulehte! Sa oled tõeline väärakas ja küll elu kunagi Sulle tasub täiega.
v
Vivian/ 20. september 2015 02:07
See On lähedastele tohutu katastroof. Ma tõesti süüdistan õhtulehte läbi pealkirjastamise sellise teema inetult hoopis teise vankri ette sidumises.
V
.../ 19. september 2015 10:48
Vaata, Vivian. Just meie poliitikute reageeringud (väiksematest pügalatest rääkimata), tegid sellest Vao varjupaigataotlejate keskuse välisseina nurga põlengust poliitilise kuriteo. Enne kurjategija tabamist oli motiiv teada, mingeid alternatiivvariante ei võetud isegi arutuse alla mitte. Politsei ei ole, vaatamata kangelaslikule uurimisele, siiski tänini suutnud tabada seda "rassistlikku värdjat", kes üritas sooritada "massimõrvakatset". Uurimine oli kallutatud esimesest hetkest peale. Ja kui nüüd sobivat kurjategijat ei leita, jääb kuritegu lihtsalt avastamata.
S
!!!!!/ 19. september 2015 08:45
See näitab p poliitikute prioriteete. Et mis ja kes on nende jaoks peamine, mis aga lihtsalt üks tühi pahn. Et keda nemad esindavad, keda mitte.
e
Et jõudu siis ;)/ 19. september 2015 08:41
Jõudu tõde sisaldavate kommentaaride kustutamisel. Langeb ka viimane kants, kus sai tõde välja öelda? Kas ka ÕL on saanud korraldused, missugused sõnumid vastavad valitseva partei nõuetele?
n
19. september 2015 09:15
a
A/ 19. september 2015 08:41
e
19. september 2015 08:33
eesltase kodupõleng, see on statistika.
aga pagulaste kodupõleng, see on katastroof.
ja nii ongi. see on eesti vabariigi kirjutamata seadus. seda me kummardame ja koogutame.
jäle, millised riigijuhid meil on. jäle-
j
JEEP/ 19. september 2015 08:48
Eisaagi võrrelda. Tagajärjed olid küll kardinaalselt erinevad. Ühel mitu inimohvrit ja kodu kaotus, teisel aga lapike väljastpoolt kärsanud välisseina.
u
urr/ 19. september 2015 18:12
kole mees jah aga rumal ja tundub et ka ahne tõusik, keda oma rahvas tegelikult ei huvitagi.
p
priit/ 19. september 2015 08:31
väga lihtne nemad on aborigeenid mitteneegrid
v
Vaba maa?/ 19. september 2015 08:30
Kui ma Delfis samale asjale lihtsalt tähelepanu juhtisin, siis mu kommentaar kustutati ja enam ükski mu arvamus Delfis läbi ei pääse. Veel väike samm ja oleme samas seisus Põhja Koreaga, vale küsimus ja inimene kaob.
j
jants/ 19. september 2015 10:44
sama siin.Mingil hetkel tuleb kiri eelmisest valest kommist ja kõik.Ometi on kõik alles.Eriti kui pedede teema mängu tuleb.Ei ühtki roppust,nime,ehkki jutt käib rebasest ja naelast,kus esimene kiidab teise top kümne tasemel oskusi teha talle jumalikku naudingut teda masseerides.Tuleb välja kurb ja hirmutav tõsiasi-suures osas meie meedias on alanud vaikiv ajastu,delhver aga oma vene poolega ületab igasugused ootused.
h
haritud pole enam privileeg/ 19. september 2015 11:51
kuna kasutasin pagulasdebatis araabiakeelseid väljendeid, mida meie keelde raske tõlkida, blokkiti ka minu konto delfi poolt :)
Kas olen vihaõhutaja kui räägin araabia keeles?
t
tuttav olukord/ 20. september 2015 17:02
delfis kaovad ka kõik sellised kommentaarid, mis pilavad veremaad, kuid eestivastasus ja üleüldse läänevastasus jäetakse vohama.

r
Rahu, ainult rahu./ 19. september 2015 08:30
Looja on pikaldane, aga õiglane. Oma rahva (muidugi on küsitav, kas me oleme ikka neile see "oma rahvas") raha eest reetmine on viinud hukule kõik valitsejad.
Millega lõpeb hetkel toimuv- me veel ei tea, aga karistatud saavad nad nii ehk teisiti.
Samas olen veendunud, et nendele küünikutele ei lähe korda ei meie pered ega illegaalsed migrandid, kelle sekka ehk on sattunud ka mõni % nn "pagulasi"- lihtsalt etelda mingit hoolimist ja püünel, paabulinnusuled taguotsa küljes ringi patseerimine on kasulik ja kasumlik.
Niipea, kui see enam kasulik pole- sellestsamast hetkes unustatakse ka nemad ja see nende kassu nimel plaanitud sisseveetav inimmass on meie kaelas.
Olge targad ja tublid, samas ärge pidage nende peale viha, sest Looja oma kentsakas huumorimeeles klaarib nendega ise.
Nii on olnud alati ja nii ka jääb.
p
priit/ 19. september 2015 08:28
väga lihtne nemad on ju aborigeenid mitte neegrid
k
Kes selle polengu korraldas/ 19. september 2015 08:28
ja miks pole albaane välja saadtud?
s
19. september 2015 08:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
19. september 2015 08:54
o
onkel / 19. september 2015 08:24
Laekveres hukkusid kohalikud inimesed, valitsusel on neist savi.
s
19. september 2015 08:56
seda on ju vaitsus kogu aeg tõestanud, omad---savi , võõraste per...sepugejad !
s
saarlane/ 19. september 2015 08:21
ega seda toompea aferistide kampa saa poliitikuteks pidada.
s
19. september 2015 08:58
see kamp peab sealt kiiremas korras kaduma, enne kui päris hilja on !????
p
Põhjus/ 19. september 2015 08:20
on selles, et meil poliitikuid ju polegi. On poliitilised sahkerdajad ja petised.
j
Juhtideta riik/ 19. september 2015 11:09
Esiteks peab riik aitama oma inimesi vaatamata sellele, kas nad on olnud lohakad või on eksinud. Teiseks pole varjupaigataotlejad mingisuguse "rahvusvahelise" kaitse all, sest nad pole tunnistatud pagulaseks vaid alles ootavad otsust. Niikaua on nad lihtsalt ebaseaduslikult piiri ületanud kurjategijad. Kolmandaks on pagulased ise tuntuimad süütajad ja rüüstajad Euroopas ning on ülimalt tõenäoline, et maja panid põlema nad ise. Neljandaks ei tohiks ükski peaminister ega poliitik hakata kedagi süüdistama enne uurimistulemuste lõppu, ning ammugi mitte oma rahvast.
m
minu arvamus/ 19. september 2015 12:04
ei pea valitsus tegelema tagajärgedega vaid ennetama probleemi. Probleem algab sellest, et elektrihind on nii kõrgeks aetud, et enamus kogub kas terve suve raha talviseks perioodiks, või siis maksab kütte võlga tagant järele. Viimast mõtlen muidugi laenude võtmise all talvisel perioodil.
Teine küsimus on muidugi see, kas iga migrandi järel peab jooksma nagu oleks tegu oma lapsega? Valitsus külvas oma käitumisega vaid viha juurde.
Kas tõesti sõidab paari aasta pärast tuletõrje välja vaid siis kui migrant majas? Vao pagulasmajapõlengule reageeris auto 5 minutiga. Meil maal läks äikese löögist heinaküün põlema, 45 minutit kohale sõitnud tuletõrje avastas, et autos pole piisavalt vett ja vaatas lihtsalt pealt kuidas küün tuhaks põles! Tulevik on must

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee