Eesti uudised

Europarlamendi Eesti saadikud toetasid pagulaste ümberjagamist kvootide alusel

Andres Põld, 18. september 2015 07:00

107 KOMMENTAARI

t
link ei avane/ 21. september 2015 16:31
toetusest postitus sisaldab linki, kuid see on youtubest eemaldatud. kas saaks uue lingi lisada?
p
Palamuse Paunvere/ 19. september 2015 12:53
Laadal kogutakse allkirju referendumi jaoks
t
Toetusest/ 19. september 2015 10:20
Esimesed ISIS viljad hakkavad lähiajal tulema. Siin on ISIS sõnum saksamaa migrantidele:
https://www.youtube.com/watch?v=Lx5GI687Ucs
Kuidas sa selekteerid välja sellise haige mõtlemisega inimesed?
j
Juku./ 19. september 2015 08:38
Las iga eurosaadik võtab siis enda juurde kas või mitu kvoodi jagu neid mugavuspõgenikke. Kui need oleks sõjapõgenikud ei loobiks toitu ja ei ähvardaks nagu videotelt näha võib.
r
Rahvamees/ 19. september 2015 08:20
Kuidas muidu. Reformilojused täidavad orjalikult Brüsseli isandate käske. Eks siis säilivad soojad ametnikutoolid.
w
wana kala/ 18. september 2015 23:46
Valijad veel kohtuvad teiega, härrased!
r
Reformiametnik/ 19. september 2015 08:23
Valijad ei kohtu siin midagi. E - hääletamisega võimule sulinud reformipartei jagab soojad ametikohad oma teenritele.
h
huvitav ajastus/ 18. september 2015 21:23
Türgi seriaalide järsk ilmumine teleekraanidele,islamimaade invasioon euroopasse,saudide suured relvaostud oma agendilt ühendriikides Barack Husseinilt ja järsku kuskilt ilmunud afrika seakatk,mis oli välja töötatud ilmselt islamimaade laboratooriumites euroopa sealihatööstuse hävitamiseks,sest see ei ole halal!
m
meedias pole/ 18. september 2015 21:35
j
juudas/ 18. september 2015 20:10
neetud reeturid,seina äärde paras panna!

x
xbh/ 18. september 2015 18:47
Tuleks saata europarlamendi sööklasse keemikud, et kontrollida, mida seal toidu sisse pannakse.
m
murelik/ 18. september 2015 18:07
Vaadake et Tarand ei ahnitseks , muidu võtab koju 200 tk. Siis ei jätku kõigile omavalitsustele.
m
MadMax/ 18. september 2015 18:04
t
Tasuja/ 18. september 2015 17:32
Euroopasse sissetungijatest rohkemgi teeb muret meie valitsuse tegutsemine... see annab juba inimestele õrna aimduse sellest mida võis tunda rahvas 1939 a-l., kui Pätsu valitsus avas piirid vene vägedele...
Mis võimalused olid kodanikel 1939 a-l. takistada valitsuse ilmselget riigi ja rahva reetmist?
Mis võimalused on meil praegu takistada valitsusel toime panemast võimalikku genotsiidi oma rahva vastu???
ü
18. september 2015 17:44
ülestõus, ajalugu kubseb näidetest. eriti ägedad on prantslased olnud. kui me ei taha, et meid mustad ahvid kividega surnuks loobiks, päid maha võtaks ja vägitaks, varastaks, siis peame ise.
k
Kuulake Ungari hoiatust! 35 miljonit?/ 18. september 2015 17:05
http://www.independent.mk/articles/22209/Hungary's+Foreign+Minister+Warns+of+Up+to++Million+Migrants+Coming+to+Europe
p
praegu oli/ 18. september 2015 21:36
ungari saadik teles väga mõistliku jutuga
k
Kui/ 18. september 2015 16:19
palju läheb eesti maksumaksjale maksma ühe sissetungija ülalpidamine?28 mai artikkel Postimehes.2200 eurot.Võrdluseks minu pension 305 eurot.Kas siin saab rääkida võrdsest kohtlemisest.On alles kuradi tõprad,mina olen üle 30 aasta eesti riigi jaoks tööd rüganud ja nüüd tulevad siia mingid kaltsupead.Ja need lausa kullatakse üle.
m
marks/ 18. september 2015 15:48
tulevased põlved vannuvad praegust valitsust veel aastasadu. Anna jumal mõistust.
n
nagu/ 18. september 2015 21:40
normandia dessant se oli ka suur lavastus

t
Tänased vägiteod/ 18. september 2015 15:30
Tänased vägiteod:
https://www.youtube.com/watch?v=vOX_VOxEpgU
https://www.youtube.com/watch?v=6VyX5Pa52OY
Hirm hakkab selliseid vaadates ning nii mõnestki võib saada meie kaasmaalane (vähemalt teatud ajaks).
n
ned/ 18. september 2015 21:42
tolerantsi mimmid tuleks sinna massi sisse lükata saaks lahti ka neist
õ
õppige/ 18. september 2015 14:51
ä
ää/ 18. september 2015 18:25
see õppimse jutt hakkab juba tüütama, kas arukaid inimesi enam üldse ei ole
k
kaugelt/ 18. september 2015 14:32
Igati õige otsus, solidaarne (kui kord kuulutakse Euroopa Liitu). Nii peabki!
a
18. september 2015 18:08
ah on, kuid meie toetused ja palgad on kordi madalamad, kus siin solidaarsus jääb ! lihtsalt lolle lüpstakse. .
k
kaugelt/ 18. september 2015 14:31
Igati õige otsus, solidaarne (kui kord kuulutakse Euroopa Liitu). Nii peabki!
g
Gunnar Stahl/ 18. september 2015 14:11
Nüüd soovin eesti rahvalt natukenegi ausust ja need, kes hääletasid EL poolt võtku nüüd ka vastutus, ning hakaku vabatahtlikult maksa näiteks topelt makse.
Kõige hullem on sealjuures see, et EUsse astuti mingi Schengeni viisaruumi pärast, mis nüüd on osutunud täielikuks farsiks.
m
märgatud rassisti/ 18. september 2015 21:45
ei noh se aktsioon oli väga tore kui võeti allkirju kes on nõus oma koju pagulasi võtma
eks tuleb ametlik käik ka keelduda ei saa
m
muud midagi/ 18. september 2015 13:20
Europarlamendi Eesti ebardid
l
Ly/ 18. september 2015 12:55
Ma ei imesta, et Yana Toom hääletas migrantide poolt, sest eks ta ise samuti pagulasseisuses, kuid Tunne Kelam, äärmiselt õõvastav käitumine, keda usaldasin, Lauristin - tema puhul on tegemist vanadusega ning päritud viga vanematelt, ülejäänud saadikud on ennast ise valgustanud. Isegi Abdul, ehk oleks parim valik olnud kui need praegused auahned, võltsid eestlased Brüsselis, meie poolt valitud
r
Riigi/ 18. september 2015 12:49
ja rahva vaenlased,kaduge sealt minema.Ja ärge enam Eestisse tulge,keegi ei taha teid siia.

j
ja kui/ 18. september 2015 12:38
vaataks seda asja veel ka pabulaste poolelt? tahavad saksamaale või rootsi - võta näpust! maanduvad eestisse või lätti. kas need kvoodid ka kohustavad pabulaid paigale jääma? kui jah, siis on see ju sulaselge küüditamine! kui ei, siis on meil veel pisut lootust.
o
olgem ausad/ 18. september 2015 12:55
Euroopa ei suuda pakkuda kõigile unistuste täitumist juba praegu. Prantsusmaal, Saksamaal jm elavad inimesed telkides, ühikates, spordisaalides, koonduslaagrites .... See ei ole see, mida nad tahavad. Merkel kutsudes ja surudes teistele kvoote peale ju tegelikult petab inimesi. Talv läheneb, masse lisandub. See on vastutustundetu. Mille poolest on soojas kliimas asuv telk halvem kui telk siin? Küll hakkavad mässama ja inimõigusi nõudma. Ootused on ju kõrged.
j
Juku/ 18. september 2015 12:31
No mis teha,kui eurokooki tahad, pead häältama.
n
No on kino!/ 18. september 2015 12:02
Vaatan siin videosid kuidas Ungari ehitas imekiiresti piiriaia Serbiaga. Osad olid ikka nii "lollid", et oleks veidi jooksnud ja läbi saanud. Tänapäeval käivad asjad ruttu, klõps ja klõps on võrk posti küljes ja posti lööb masin maasse. Ei mingeid labidamehi! Piirile kogunes kümneid kaameramehi ja MILLEKS? Nad tahtsid saada kaadreid kuidas rahvas jõuga läbi tungib.
Muidugi saadeti ette mõned pered väikeste lastega ja Ungari politsei oli tugev.
Ja milline prügihunnik oli see raudtee äär, isegi külakoerad tulid äravisatud süüa otsima.
Me peaksime oma politseinikke saatma sinna õppima ja tagamaid teadma. Kaasa võtta targad tõlgid, kes saaksid aru nii ungari kui ka Süürias räägitavast keelest. (oli ju sajand tagasi Türgi alluvuses).
Samas on meil just türgi seebikad, kus on näha kuidas seal äri aetakse, sest kui ikka midagi ei meeldi - kantpead peale.
See on jama, mis on kokku keeratud.
g
Grinch/ 18. september 2015 12:00
Miks nad tegelikult tulevad? "Pagulaste" endi nägemus sellest, mis neid Euroopas, täpsemalt Saksamaal ees ootab: saksa telekanal ZDF - "Sakslased ehitavad meile majad ja annavad raha!" - "The Germans will build houses and give us money" https://www.youtube.com/watch?v=Vjcjz4gwT4Q
Hea artikkel, pärit kurdi meediast - pagulasi liikuma panevast mehhanismist, smugeldamisskeemidest, hinnakirjadest. Syrian refugees lured to Europe by a cheaper route and false stories http://rudaw.net/english/opinion/18092015
a
Alar1/ 18. september 2015 11:22
"Paet jättis hääletamata"? Rahval, kui saadikute valijal, on õigus teada, kes nimeliselt poolt hääletas! Miks ainult mittehäältanud Paedist räägitakse? Rahval on valijana õigus teada, mida saadik teeb!
t
Taim/ 18. september 2015 12:09
Kõik ülejäänud olid poolt. Masendav esindus meil.
p
Paet/ 18. september 2015 12:34
polnud kindlasti sel ajal lihtsalt saalis,muidu oleks poolthäälte summa veelgi suurem olnud!
w
WanaEestlane/ 18. september 2015 11:10
Milline vana uudis! Ammu juba Rootsi meediast teada. Varem ei julgetud teatavaks teha? Sõnade söömine jätkub ja rahva lollitamine samuti.
t
Tarand presidendiks (Statoili muidugi)/ 18. september 2015 11:06
Jätke siis ükskord ometi need nimed-inimesed ja erakonnad MEELDE te lambad et järgmistel valimistel JÄLLE sama ei juhtuks!
m
mull on pohlad kuidas pardtei ennast seal jagab, nüüd läheb käiku täpselt ensv elatud tegevus võimu mitte tunnistamine/ 18. september 2015 11:03
EL valimistel ma hakkan osalema edaspidi tuimalt nagu nsvliidu valimistel tagudes tuimalt igal valimistel 0 mandaati valimis kasti sedelil valitutele ehk hääletan alati , 1200000 saadiku poolt...

s
Seotud teema/ 18. september 2015 11:02
Osa asjakohaseid kommentaare leiab ka siit (tänane artikkel):
http://www.ohtuleht.ee/694766/kommentaarid
m
MK/ 18. september 2015 10:54
Ei tasu vahtu yles peksta. Parlament on n6uandev kogu. Neil pole mingeid 6igusi ega volitusi. Nad annavad lihtsalt soovitusi. Otsusi teevad valitsuste ja riikide juhid, mille Tusk ka kokku kutsus.
a
arvamus/ 18. september 2015 10:48
Seda oligi arvata, Eesti on alati kõigega nõus, mida ülemused käsevad. Ega Saksa mõisnikud rahvast represseerinud ikka kupjad jm. tallalakkujad, Vene väed võitsid vastu ja Siberisse saatsid inimesi ka kohalikud "aktivistid".
a
Aasta 2085/ 18. september 2015 10:28
Rootsi vanaisa istub oma poja ja lapselapsega külmal Põhjapoolusel.
Laps küsib isalt:"Isa miks me põhjapoolusel elame?"
Isa:"Sest Euroopas oli liiga ohtlik ja me ei olnud nõus Sharia järgi elama."
Poeg vastab:"Aga see oli meie kodu nii kaua, miks me midagi ei teinud?"
Isa pöörab pea vanaisa poole ja küsib:"Jah, vanaisa, miks teie generatsioon midagi ei teinud selle vastu?"
Vanaisa muutub vihasels ja räuskab:"Kurat küll aitab, vähemalt meid ei kutsutud rassistideks ja islamifoobideks".
k
Kallis rahvas!/ 18. september 2015 10:28
Nii enam edsi kesta ei saa, kannatus on katkenud- kõik tänavatele! MAHA EESTI RAHVA VAENULIK VALITSUS!!!
t
to.../ 18. september 2015 11:12
Millal tänavale tuleme???
n
need ongi/ 18. september 2015 10:25
pagulaste, mitte Eesti saadikud..
v
varsti läheb/ 18. september 2015 10:24
madinaks...Eestlane tõuseb üles...võite kindel olla

t
tahaks pakkuda/ 18. september 2015 10:20
pagulastele tööd ja seda mida nad tõesti oskavad... Suhteliselt väikese raha eest, mida allahi hullud juba missioonitundest ka ilmselt tasuta teeksid, uskmatute eurosaadikute ja reeturpoliitikute väärikas kohtlemine vastavalt islami tõekspidamistele ... minugi pärast tehku nad kas või peajagu lühemaks kui see peaks neile vajalikuks osutuma.
a
Anne/ 18. september 2015 10:18
Kahjuks Eesti rahva enamuse tahte vastaselt! See tuleb lugeda otseselt kuritahtlikuks Eesti rahva vaenulikuks otsuseks. saadikutest kurjategijad tuleb vastutusel võtta.
n
Nad on/ 18. september 2015 10:13
m
Mõttetu / 18. september 2015 10:10
on see lõimumise idee. Milleks teha Somaali neegritest või eritrealastest eestlasi??? Kus ja millal nad eesti keelt kasutada saavad? Eesti võib Aafrika ja Lähis-Ida põgenikele olla reaalselt ainult mõnda aega ajutine peatuspaik, edaspidi lähevad sinna, kus omasid rohkem ees või koju tagasi kui sõjad läbi.
t
Trevv/ 18. september 2015 10:07
Kas tõesti inimesed ei võta midagi ette. Järgmistel valimistel valin ekre.
s
siis on/ 18. september 2015 10:33
hilja...võimalik, et järgmisi valimisi ei tule...sündmuseid arendatakse kiiresti vajalikus suunas
q
q/ 18. september 2015 22:04
Vähemalt KOVI valimised tulevad varsti.
Omavalitsustesse peab rahvuslikud jõud pukki saama.
j
Juuda seeklite eest…/ 18. september 2015 10:05
Las need müüdavad hinged jagavad seal omakestki mida tahavad. Eesti on öelnud :“Kindel EI imporditud migrantidele“. Ei tule mingit teist „venestamist“!
m
18. september 2015 09:58
Mina ei imesta seda Lauristini ja Tarandi puhul, need on pilvedes oma aruga ammugi.Aga Kelam ka, see on midagi uut, eks ta esindagi isamaa reeturite liitu.Lähevad siin omariigiski Toompeale saades lolliks suurte rahade ja hüvitistega, mis siis veel Brüsselist rääkida.
k
Krise / 18. september 2015 09:55
Sellised nad on, räägivad üht aga teevad risti vastupidi. Riigireeturid. Oma rahva ja maa maha müüad.

e
EKS need EUROPARLAMENDI SAADIKUD/ 18. september 2015 09:51
võtku omale pagulased koju, siis on vähemalt nende tegelemisega mingi tööpõld
a
arvaja/ 18. september 2015 09:48
No Tarand vihjas ju selgelt, et teie 80% pange ennast põlema.
Jätke see endale meelde, kui peaksite Statoili sattuma.
Ja kui keegi paneb ennast nüüd põlema, siis tehku seda Tarandi majas. või vähemalt autos.
o
ootan kommentaare/ 18. september 2015 09:33
ootan nendelt kommentaare, kes selliste elajate sissevedu riiki pooldavad
https://www.youtube.com/watch?v=mNbkMes7roM tähelepanu alates 4.55
https://www.youtube.com/watch?v=RfrpwAEMe0c&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=-uNBoUqGvVs
ühte klippi ei saa kahjuks lisada kuna see on youtubest eemaldatud. tegemist oli 15 sept. toimunud kähmlusega kus pagulaste poolt rünnati auto juures olnud inimesi, pika teibaga virutati pähe, naisi löödi nii, et need maast ei tõusnud.....
ja siis kõrval on veel artikke, et pagulaste massilise sisserände puhul on eestil plaan olemas, muidugi ollakse teoorias kõigist teistest üle, aga praktikas paraku.........mujal on suured probleemid ja ikka veel ei õpita sellest. öeldakse ju, et tark õpib teiste vigadest, loll enda omadest. eestil võiks seekord ikka piisavalt tarkust olla ja mitte enda peal asju katsetama ja proovima hakata
s
Siin see on/ 18. september 2015 10:49
https://www.youtube.com/watch?v=TSqEyx6r8zA
Ainult ei ole teada, kus täpsemalt aset leidis. Saksamaal või Rootsis.
s
18. september 2015 11:17
o
18. september 2015 11:44
Oh õudust, hakkab pihta, aga Merkel kiidab kõik heaks!
a
Ausõna/ 18. september 2015 15:15
sellistel puhkudel peaks olema õigus enesekaitsele - relv kätte ja maha lasta. Tulla võõrale maale ja aina nõud, nõuda, nõuda ja füüsiliselt nõuda. Kohe peaks olema tagasisõit - väljaränne omale maale. Meil keegi kedagi niimoodi maha lööb ja jalgadega peksab - saab karistada, Need otsivad aga järgmist ohvrit
q
q/ 18. september 2015 22:08
Vähemalt keegi hea inimene sõits põrgulistest autoga üle. Oleks võinud veelgi kiiremini sõita.
k
kahju/ 18. september 2015 09:33
Minul on küll küsimus poliitikutele, miks minu vanaisa ja vanavanaisa võitlesid Eesti Vabariigi eest?
Mille eest surid meie esivanemad? Mis oli vabaduse hind? Kõik tehti selleks, et kaitsta Eesti Vabariigi taassünd, diktatuuri eest vabanemine , säilitada riigi suveräänsus, kultuur ning keel. Mida teete Teie? Te ei austa ei meie esivanemaid ega Eesti rahvast. Te ei arvesta rahva arvamuse ega soovidega. Te lihtsalt lasete ülevalt alla. Meie riiki juhivad selgrootud poliitikud , kellel puudub rahvustunne. Meie rahva püsimajäämise eest otsustab uuesti Saksamaa. Aeg on rahval tänavale tulla just siis, kui oli baltiketti aeg. Miks meie rahvas kõik ainult räägib ning ei tegutse antud suunas? Mida me kardame? Keda me kardame? Tundub, et kõik kommenteerivad ainult netis. Ungarlased võivad olla uhked oma võimude üle, kes astuvad oma rahva ja kultuuri eest välja. Poliitikuid ei huvita, mida arvab sellest maailm ja Euroopaliit. Nad on asunud kaitsma oma kultuuri, suveräänsust ja otsustusvõimet. Sellise riigi kodanik on uhke olla ka halvas. Ükski pagulane ei nõua, ei peksa, ei laamenda ning suhtub austusega teise riiki. Sest tema on siin külaline. Kas leiva vastu pole enam üldse austust? Loobitakse toit ja jook minema samas, kui mõnel pool on lapsed nälgas ning ei jagu puhast vettki. Need on piiririkkujad ja kurjategijad. Kellele tuleb koht kätte näidata saata tagasi sinna, kus tulid. Panna jõuga koristama seda laga, mida tekitatud on. Kas üks terve mõistusega inimene kasutab lapsi kilppidena - need lapsed oleks pidanud jõuga ära võtma ning eemaldama euroopa kultuuriruumi..
n
18. september 2015 10:38
Nad ju arvavad,et eestlane on lammas ja kannatab selg küürus kõik kenasti ära mõtlemata sellele,et see pais mida nad ise on paisutanud võib ükskord lõhkeda.Loomulikult peama tulema tänavatele,siin pole enam midagi oodata....kui vaja korraldama kodaniku allumatuse üleeestilise streigiga.Töötavad meditsiin,politsei ja kauplused....kui rahvaga ei arvestata ja tahetakse meid paisata aega mis ongi must nagu öö siis need on meie ainukesed,kui aga ennast kokku võtame siis võimsad relvad....
v
Veel jõuab hullust peatada!/ 18. september 2015 11:21
Veel jõuab nõuda rahvahääletust, et valitsus korrale kutsuda! Kus on nüüd Vabaerakond ja kes iganes, kes kiirelt korraldaks rahvahääletuse, sest veel ei ole kedagi sisse toodud! Esindajaid Brüsselis ja valitsuses usaldada ei saa, las rahvas ütleb oma sõna!!!!!!!
v
valija/ 18. september 2015 09:19
Loodan, et inimestel enne järgmisi valimisi kõik see jama ikka meeles on ja siis jälle kaha partei vastandamispoliitika tulemuse ohvriks ei langeta. Pidage meeles ja tehke ka ükskord õiged otsused, aga ärge olge lambakari!!!
j
järgmistel valmistel/ 18. september 2015 09:42
valin ekre või keski, kes seni on olnud minu jaoks välistatud
m
mikk/ 18. september 2015 09:50
Pigem Vabaerakond ja EKRE!
t
teadmiseks/ 18. september 2015 13:23
vabaerakond on äärmiselt ebausaldusväärne ja ambivalentne kooslus, kuhu kuulub päris mitmeid radikaalseid marusallivuslasi, kes toetavad rahvusriikide hävitamist.
j
järgmised valimised/ 18. september 2015 10:04
võivad olla LIIGA HILJA - Eesti võib siis juba hävitatud olla ...
i
Indrek2/ 18. september 2015 09:10
Kes nendele värdjatele seal Brüsselis on andnud õiguse põlisrahva hävitamiseks???
t
tavaline eesti mees/ 18. september 2015 09:05
Eesti europarlamendisaadikud ei ole selleks mingit mandaati saanud. IRLi poliitikult Tunne Kelamilt ei oleks ma küll antud hääletamist oodanud. Mis mõtet on üldse valimas käia, kui saadikud rahvaarvamust ja seega Eesti rahvast ei esinda?
j
Juhan/ 18. september 2015 10:13
Millegist on valesti aru saadud !
Egas nad seal eesti asja ajama pea ! ikka suure euroopa asja ajamiseks need parimad pojad ja tütred said ju EL poolt parlamenti palgatud.
r
REETURID!/ 18. september 2015 09:04
Kvoot on PROTSENT, kuid teadmata on millisest arvust. Kui see arv juhtub olema näiteks 50 miljonit????
MEIE aga EI PEA sellega nõus olema. On aeg ÄRGATA, et rahvuse hävitamisele ÜHISELT vastu astuda!!!!!!

k
kats/ 18. september 2015 08:59
Nõrgad selgrootud. Kuidas saab meie RAHVA TAHTE VASTU HÄÄLETADA? miks nad üldse siis meid esindavad? Eestis peaks selle eest ju kõva karistus tulema kui ei täida töökohustust . Nende töö oli MEIE huve kaitsta!!!!
t
Tohlakas/ 18. september 2015 08:57
Väga huvitav. Kes on neile selleks mandaadi andnud? Varsti otsustab EL, et riikidel polegi oma riigikogu vaja ja nii ongi? Mis ajast saab EL riigi suveräänsust mõjutavaid otsuseid teha?
a
Ants Rannula/ 18. september 2015 08:50
T
??/ 18. september 2015 08:48
Täis metslased ju. need ei ole inimesed. nagu ränd rohutirtsud, mis kõike oma teel hävitavad.
n
no näedsa/ 18. september 2015 08:36
Tunne Kelam ja Yana Toom kenasti ühes paadis.
t
trt/ 18. september 2015 11:30
k
kodukulud alla/ 18. september 2015 13:25
isamaa reetnud limukas tunne kelam on globalistide käpik olnud kogu aeg
u
Uskumatu/ 18. september 2015 08:12
Sakslane, kes võitles rassi puhtuse eest, hävitas juute ja teisi rahvaid, on pöördunud teise äärmusesse. Paistab, Hitleri vaim elab Saksamaal edasi.
k
Kvoot/ 18. september 2015 08:05
palun täpsustada - mis arvu alusel arvutatakse?
Süüria rahvaarv 22 milj., Eritrea 6 milj., Iraak - 33 milj, Afganistan - 30 milj., Somaalia - 10 milj. jne.
s
svenson/ 18. september 2015 07:52
Eesti otsustajad on tuulelipud. Karjuvuad kooris"welcome" aga kui nüüd frau Merkel peaks kannapöörde tegema, siis ma ei usu iialgi, et meie omad jätkaksid sama laulu. Kohe pannakse piirid kinni ning saadetkase need juba kohalesaabunud riigist välja.

k
kui/ 18. september 2015 07:50
saadik ei esinda oma riiki ,siis tuleb ta koju kutsuda!
7
7.50/ 18. september 2015 10:42
Ja kes kutsub???..meie oleme ju õigusteta maksumaksjad isandatele, otsustabikka partei ja valitsus, nagu õndsal vene ajal.Ons nüüd midagi teisiti?
e
Eestlane/ 18. september 2015 07:48
On alles kaabakad.Mina hääletasin EU liitumise vastu!Mina pole neile töllidele seal Europarlamendis oma häält
andnud.Kus kurat nemad võtavad õiguse teha selliseid otsuseid rahva eest.Oma rahvas on näljas ja paljas.
Rahvas on riigi poolt ja otsustega kistud päris paljaks.Jäänud on veel trussikud jalga,aga need tahetakse ka
vastu talve jalast tõmmata.Uskuge mind valitsuse töllid,et paljas Eestlane on väga vihane,eriti veel vastu talve.
Mina usun ja loodan,et Eestis puhkeb kodusõda,muidu me neist kuradi kommaritest lahti ei saa.
t
Trussarite väel???/ 18. september 2015 08:47
Mine vallamajja siis, küll nad peavad sulle mõne särgi ja kummikud andma! Aga tööle ära mine, nõua ikka riigi käest, ütle, et talv tulemas. Õige mees pole pagulane, kes tööle peab minema.
ä
Ätt/ 18. september 2015 07:37
Need eurotolgused pole EESTI.
j
jants/ 18. september 2015 07:36
eurosaadikud üürigu seal oma rahade eest neile "kultuurinimestele"paar kvartalit ja las siis see araabiakeelne multikulti seal õitseb,et või leegid,sotside roospunased ja oravate kollased taevani tõuseks.Siia neid peale nende ja siinse ajudeta sotsväärakate bande ei taha keegi.Tuleks hakata nagu referendumi korraldamist nõudma-kas Eestis kehtib ikkagi demokraatia-RAHVAVÕIM-või mingite ahjualuste-rollokartellide maffialaadne tagatubade klann.
h
Häbi!/ 18. september 2015 07:33
Nii palju vabadusest igal riigil ise otsustada oma võimeid arvestades! Küsimus on põhimõtte "vaba otsustamine" mahamüümises. Ei taha sellises liidus olla ja selliseid valituid rohkem näha, kus rahvast ei kuulata ja justkui paigas põhimõtted muutuvad kameeleoni kombel. Kui vaid rahval ei oleks haugi mälu igasugustel uutel valimistel!
e
ei pea/ 18. september 2015 07:24
per.se me ei pea neid võtma
v
vankumatult leeninlikul kursil/ 18. september 2015 07:19
Meie seltsimehed siis arvavad, et venestamine tuleb asendada islamiseerimisega.
j
jah/ 18. september 2015 07:17
kui hääletasite selle poolt siis võtke nad enda juurde ja pidage OMA raha eest ka ülal. Teie tõstate seal kätt aga rahvas peab sellega toime tulema.....

s
se-to/ 18. september 2015 07:17
r
RS/ 18. september 2015 07:16
Ei ole nende inimeste kohta enam sõnugi.
k
konsa/ 18. september 2015 07:15
eh, merkel ja muud EURO-IMPERIALISTID väidavad, et see rändekriis,
on nende MÄRGUNENÄGU.
sest RAHVUSED takistavad EURO-POLIITIKUTEL-AMETNIKEL (euro-imperialistidel) ennast kehtestada, oma alaväärsus komplekse tasandada,
oma noksi pikkust virtuaalselt suurendada jne.
...
muideks rahvad ei sega üksteisi, teise rahva kultuurist saab aru see inimene, kes austab ka oma kultuuri
k
konsa/ 18. september 2015 07:15
eh, merkel ja muud EURO-IMPERIALISTID väidavad, et see rändekriis,
on nende MÄRGUNENÄGU.
sest RAHVUSED takistavad EURO-POLIITIKUTEL-AMETNIKEL (euro-imperialistidel) ennast kehtestada, oma alaväärsus komplekse tasandada,
oma noksi pikkust virtuaalselt suurendada jne.
...
muideks rahvad ei sega üksteisi, teise rahva kultuurist saab aru see inimene, kes austab ka oma kultuuri

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee