Eesti uudised

TV3 VIDEO | Saksamaalt tütre röövinud Anne Diers: "Olgu ta Eesti lastekodus, aga mul on võimalus teda vaatamas käia!"

Toimetas Kristin Aasma, 17. september 2015 11:59

120 KOMMENTAARI

h
Huvitav/ 25. juuni 2016 17:35
Tean seda perekonda. Mitte väga hästi kuid tean nii paljut, et need lapsed ei peaks oma vanemate juures elama. Olen isiklikult kuulnud selle ema juttu.
n
./ 20. september 2015 13:16
l
LUGEGE - / 19. september 2015 05:18
m
Milvi/ 18. september 2015 21:53
Õige, ikka Eesti ASENDUSKODUS, parim koht, kui vaja. Meil väga tasemel need kodukesed!
h
Hetk/ 18. september 2015 15:56
Kohtud on enamasti igal pool saamatud. Tegemist on eestlastega ja siin ei peaks olema otsustajaks Saksamaa.
m
matu/ 18. september 2015 11:32
Pole see ema nii süütu midagi.
a
Anne/ 17. september 2015 23:58
Vaene, väike Anne, oli väga armas tüdruk, kes joonistas hästi, ta ei tee kärbselegi liiga. Uskumatu, kuidas elu teda nuhelnud.
m
Mh!?/ 18. september 2015 11:01
Sel naisel on peas midagi viltu kui varastas veel teisegi lapse? Milleks?
s
Saksamaal ei saa alla 13-aastane laps kohtus öelda, kus elada tahab/ 17. september 2015 21:52

k
kahju/ 17. september 2015 17:44
ääretult julm tegu
ei ole enam endine aeg kus lastekaitsjad kaitsesid tõesti lapsi
nüüd on see äri, raha ja täielik ükskõiksus lapse ja ema tunnete suhtes
saatanlik äri
e
17. september 2015 17:52
a
asjatult/ 17. september 2015 19:40
ei võeta last emalt ära ja iga laps tahab olla emaga ka väärkoheldud , selle jaoks lastekaitse ongi , lapse kaitseks ebastabiilse vanema eest
k
Kahe lapse ema/ 17. september 2015 17:38
Mulle tundub samuti, et see lugu pole ikka nii mustvalge nagu too ema väidab.
Ei hakka ikka ühest korralikust perest ja hoolivalt emalt keegi last niisama ära võtma.
Pealegi veel see fakt, mis mingid teises artiklis selgus, et too naine võttis sealt Saksamaalt lastekodust ka ühe võõra tüdruku kaasa ja siis jättis ta ihuüksi Hollandis suvalisel parkimisplatsil maha, no kuulge inimesed, üks täiemöistuse juures olev adekvaatne naine ei käitu sedasi.
Ilmselgelt midagi ikka väga mäda selle naise peas.
Ja ei saa minagi aru miks lapse enda käest ei küsita, ei ole ju imikuga tegu ja samas ei ole ta ka nii vana veel, et nii soravalt valetada oskaks, et sellest nüüd spetsialist aru ei saaks.
Aga jah, tuleb olla ikka väga ettevaatlik, et ei korduks nö "Emily-lugu"
n
17. september 2015 17:53
näed ju ise, mõne jaoks on täitsa normaalene võõrast last jätta maha võõras kohas
p
pets 65/ 18. september 2015 15:35
kaval naine, otsiti ju ühe lapsega naist, tema võttis teise pettemanöövriks kaasa :D
s
Saksamaal üritatakse lapsi/ 17. september 2015 17:11
kasuperedesse saata. Mönes kasvatatakse kuni 4 vöörast last. Nad saavad tohutu raha lapse pealt. Ja lastekodus peaks maksma üks koht 1700-1800€ riigile.
m
mis kasupere/ 17. september 2015 17:23
Tüdruk ju elas lastekodus!
k
kasuperedesse saadetakse ka lapsi/ 17. september 2015 21:50
emadelt küsitakse, et kuhu laps panna. Neid juhtumeid on palju, mitte vaid üks.
a
asd/ 17. september 2015 17:11
Natuke hilja pole hakata lapse nägu tsenseerima? Mitu päeva näidati seda pidevalt
m
Mõtlemiskoht?/ 17. september 2015 17:00
nendele siin, kes üritavad väita, et Soomes, Norras ja ka Saksamaal võtab lastekaitse lambist vanematelt lapsi ära, siis mõelge natukene, kuidas lastekaitse üldse pere ukse taha jõuab? Reeglina ikka naabrid kaebavad, kes on nt korduvalt kuulnud, kuidas vanemad oma laste peale röögivad või siis lasteaiakasvataja, kooliõpetaja teavitab lastekaitset, kuna laps on alatoitumises (nagu luukere), apaatne, mitmeid kordi on nähtud sinikaid jne. Kas oleks normaalne jätta sellised märgid tähelepanuta ja käega lüüa? Jumal tänatud, et on inimesi, kes hoolivad ning keda huvitab laste saatus. Siin tulebki mängu lastekaitse. Kui süüdistus on alusetu, siis jäetakse pere rahule ja kui ikka korduvalt külastatakse, jälgitakse, küsitletakse teisi pereliikmeid, on selge, et asjad pole korras! Rääkimata kohtulahendiga, mille tulemusel võetakse vanemlikud õigused...
s
Saksamaal oli alles hiljuti 3-aastase Alessio/ 17. september 2015 17:14
juhtum, kus kehalisele väärkohtlemisele ei pööratud tähelepanu. Jugendamt teadis ja tei teinud midagi, laps suri sisesmiste vigastuste töttu. Kasuisa peksis teda korduvalt.
g
G/ 17. september 2015 16:26
Kui prost siis loomulikult pole ta lapsevanem, aga ei maksa ka unustada millised haiged seadused EU-s on.
e
Euroopa liikmesriik/ 17. september 2015 17:55
Räägi meile, millised haiged seadusesd on nt Eestis?
M
— 2 kulge/ 17. september 2015 20:20
Mis ajast Eesti on välja arvestatud?
t
Triin/ 17. september 2015 15:45
Ema oli saksamaal prostituut ,Ta pole oma kahte esimest last samuti kasvatanud .
?
17. september 2015 16:01
j
17. september 2015 16:44
t
18. september 2015 10:23
Töötas vahepeal ka piitsutajana
k
kus/ 17. september 2015 16:14
need andmed pärinevad, kuulujutud või saad vanduda käsi südamel, et jagad õigustatud infot?
t
Triin/ 17. september 2015 16:30
Ma tean seda täpselt.Ta pidas seda ametit oma 20 aastat. Kaks suuremat last küll elasid koos temaga aga vanaema kasvatas oma kasvatuse järgii.Lastekaitse käis neil pidevalt külas
t
Triinule/ 17. september 2015 16:37
Sellest olekski pidanud alustama. Taolise kirjelduse põhjal tundub üsna reaalne, et selline ema väärkohtles oma last...:(
j
jah, lihtsalt lampi süüdistada ei tohiks/ 17. september 2015 17:29
Fakt on aga see, et kui seda ema telekas näidati, siis polnud ta kohe kindlasti kaine! Oma lapse eest võitlev ema aga võiks joomises ikka väikse vahe teha, jääb kõigile heausksetele parem mulje.
t
17. september 2015 17:38
Tal on joomis probleemid ,vahest magab wc potti kõrval
.
:-)/ 18. september 2015 11:05
...või lausa potti kõrval:-) Mitmendas klassis käid?
e
18. september 2015 23:33
elad temaga koos, et tead, kus magab?
t
17. september 2015 17:01
te ju võite seda eitada, aga fakt jääb faktiks, igal lapsel oma isa
k
keegi/ 17. september 2015 14:53
Ma näen küll kuidas tänaval ema tuigub ja väike laps järgi läheb , kas see on ema ja ka siin , ilma põhjuseta last,lapsi ei võeta ära, oma aeg jäeti Tallinnas väike laps vankri , hea et keegi nägi , ei taha mõldagi mis oleks juhtunud
?
17. september 2015 15:03

j
17. september 2015 14:42
jäi maha vaikimata, mis ametit see naine Saksamaal pidas
t
teadja/ 17. september 2015 16:25
väidetavalt on naine pedagoog
m
17. september 2015 16:45
o
oh jah/ 17. september 2015 14:29
lihtsalt siin karistatakse last , mitte niivõrd ema. Lapsel on ju ema vaja ja tema ei saa aru miks ei tohi ema teda näha. Kus siin lapse kaitsmine on ????
k
17. september 2015 14:34
Kus on õeldud, et üldse ei tohi naha?
a
ah?/ 17. september 2015 16:46
Kas raskused arusaamisega, protestijad?
w
Wut/ 17. september 2015 14:26
Kahtlane see ema on kindlasti. Üks laps on Hollandlase jäetud, teine on Eestisse toodud. Kas normaalne ema teeks niimoodi? Laps viiakse Saksamale, tema aga sinna minna ei taha. Midagi on siin väga valesti ja usaldust see mutt kell ei tekita.
i
17. september 2015 14:35
Igal pool on käidud, nüüd tuli tuju elada eestis
m
Marta/ 17. september 2015 14:38
Emal on Saksa pass ja kodakondsus, laps ei oska üldse Eesti keelt.
m
Martale/ 17. september 2015 14:58
Kust sa seda tead? Küsin mitte paha pärast, aga, et iga ema räägib oma lapsega oma keeles ka.
E
14:58, -le/ 17. september 2015 15:31
Ema ütles uudistes, et neil mõlemil on Eesti kodakondsus.
s
17. september 2015 16:03
Seda ma kuulsin, aga miks laps ei räägi eesti keelt?
n
näiteks sellepärast/ 17. september 2015 16:24
et ta on elanud suurema osa oma elust saksamaal lastekodus
?!
k
17. september 2015 16:47
keele kohta oli politseikuulutuses märgitud - laps räägib ainult saksa keeles
a
17. september 2015 16:50
m
Marta/ 17. september 2015 17:34
Valetas häbematult. Paar päeva tagasi ilmunud ametlikus artiklis oli öeldud, et nii emal kui lapsel on Saksa kodakondsus, laps on ka Saksamaal sündinud.
m
Marta/ 17. september 2015 17:35
Ju siis ema ei rääkinud oma lapsega. Kui mõtled, saad aru.
r
reede/ 17. september 2015 14:17
Kogu see eurovärk on segane nagu kõrtpärtli särk Kui sa pole sakslane pole sa saksa ametnikule keegi Norras võeti tütar emalt sest lobises koolis kogemata et ema tal piimahamba välja tõmbas Sel juhtumil on mitu tahku Sain poisipõlves pättust tehes emalt lehmaketiga vastu turja Kas oli temal kes talus kasvatas nelja nagamanni aega uurida neid pedagoogika reegleid Miks siis praegu on meil järjest rohkem õnnetuid lapsi kui meil nii head seadused Mina teadsin ja tean praegugi et oma ema ei asenda inimesele mitte keegi
e
eriti/ 17. september 2015 14:17
õelad on lpasi emade käest ära võtma usa ja soome vanatüdrukutest lastekaitsjad, absurdne süüdistus ja laps võetakse ära, vankad aga ei anna kellelegi oma lapsi välja sellises situatsioonis, küllalt näiteid kui oligarh või välismaalane on raha eest ostnud lapse õigused ja selle maalt välja viinud, ema lapse üles leidnud ja tagasi toonud ja nii ka jääb, mitte ei anta nagu eset kellelegi omandusse
t
to eriti/ 17. september 2015 14:41
Jajaa, muidugi on lastekaitsjad ÕELAD, lihtsalt vastikud inimesed. See sinu jutt on tüüpiline vägivaldsust pooldava inimeselooma jutt! Kõik, kes pätil tegutseda ei lase on õelad, politsei, lastekaitse, kohus...On ikka õelad vanatüdrukud küll, kes väikese sandiks pekstud Emily oma ema käest sõna otseses mõttes päästsid, vastasel juhul oleks see emmeke oma boyfriendil lasknud tüdruku surnuks peksta. Õelad on ka need lastekaitsjad, kes oma isside käest on võtnud väikesed poisid ja tüdrukud, keda head, armastavad isad on aastaid tagumikku k......d! tead, sina oled ise ÕEL, et sellist jaburust siin räägid. Võta pea p.....t välja ja vaata natuke, mis maailmas toimub, mis toimub peredes, suletud uste taga jne. Poleks lastekaitse ametnikke olemas, saaksid tõeliselt õelad vanemad südamerahus tegutseda!
j
jah/ 17. september 2015 15:23
Paljuga olen sinuga nõus, aga ela natuke Soomes ja sa näed, millised võivad olla "lastekaitsjad". Ega mitte ilma põhjuseta viiakse lapsi pagaznikus üle piiri, et laps saaks ema juurde.
e
Ei ole nõus/ 17. september 2015 16:41
Selleks ei ole vaja elada natuke Soomes, et mõista, et mitte kusagil, mitte üheski riigis EI võeta headelt, hoolivatelt vanematelt lapsi käest! Mis jura sa ajada üritad? Igas riigis lastekaitse töötajad uurivad, külastavad korduvalt, kontrollivad andmeid jne jne. Ei ole kusagil nii, et ema tutistas korra või tõstis häält ja kohe on ema kohtu alla antud ja laps käest võetud! Aga sellega olen nõus, et närvihaigeid vanemaid on kahjuks palju :-(
p
Pigem on nii, et/ 17. september 2015 19:22
Last ei võeta isegi siis emalt ära, kui peaks seda tegema. Selliseid emasid, kes pidevalt nii täis, et lapse nimegi ei mäleta, on küll ja küll,samuti peksjaid , vargaid , proste. Ikka antakse võimalus, sest "ema" ei suuda ju keegi asendada. Sorry, suudab ikka keegi küll, miks peab laps kannatama ja ootama, millal ise saab emast loobuda!?
n
Naabrinaine/ 19. september 2015 20:43
Kôrvalmaja sotskorterisse pandi eelmisel kevadel elama pere 4 lapsega. Korteris tehti euroremont, vallast anti koguaeg abi ja ainult 1_ kord oli näha ka sotstöötajaid. Pidu käis 24\7 Kui valda teatasime, et lapsed näljas ja paljas, ema ja ta seekordne elukaaslane korraldavad pidusid ja joomong ning sex käib ôue peal, siis meile teatati, et meie s.o. kaebajad ei taha uusi tulijaid oma juurde vastu vôtta. Asi päädis sellega, et lubasime teatada kôrgemale poole, mitte vallaga asju ajada, alles siis vôeti lapsed ära. Mais hakkasime asjatama, septembris said lapsed asendusperesse. Kaua vôttis küll aega
l
life/ 17. september 2015 13:53
Minule näis kahtlasena ka see, et see naisterahvas oli suht emotsioonitu seda kõike rääkides...Oleks minu laps käest võetud või ähvardatud lastekodusse viia, keelatud last näha...ma ei suudaks mingeid ütlusi anda, ilma, et nutaksin! Ma tahaksin vägagi lugeda Saksamaa kohtu poolt koostatud süüdistust. Mida see sisaldab ning miks vanemlikud õigused ära võeti. Lapsele soovin parimat! Kuigi tean, et lapsepõlves kogetud traumad jäävad elu lõpuni kummitama:(
j
Juba välimusest näha,/ 17. september 2015 13:45
et tegemist on psüühiliselt haige naisega, kes vägivallatses oma tütre kallal. Arvata võib, et selle kohta on kogutud ka piisavalt tõendeid.
S
.../ 17. september 2015 15:36
Sellise jama juures, jääks iga inimene psüühiliselt haigeks, kui laps ära võetakse ja lastekodusse pannakse. Ära hinda inimest tema välimuse järgi.
v
17. september 2015 16:50
Välimus on üks asi, aga tema amet - hoopis teine
S
.../ 17. september 2015 19:16
Sa räägi äkki hoopis eesti rahvale, mis ametiga sa ise tegeled, mitte ära musta siin teisi inimesi.
e
emal on öigus/ 17. september 2015 13:26
Teil inimestel ei ole aimugi heaoluuhiskonna hammasratatest... jälgid valesuudistused. Te ei tea kui palju istub eesti lapsi soome, rootsi lastekodudes. Karm, mis lastel antud kanda, on kohutav. Muideks, soomes algas jällegi aueri teema käsitlemine, kohtumöistmine naise ule, kes on 10 kordi suudi ja 11 korda öigeks möstetud, öudne, jälle ullatystunnistaja
v
Valesüüdistused?/ 17. september 2015 13:37
Juba see, et see naine võõra lapse kaasa tiris ja ei-tea-kuhu jättis näitab, et ta pole normaalne ema. kes nii teeb??
e
17. september 2015 14:29
Ei usu, et võttis, see on meedia kära. Miks emalt seda ei küsitud?
v
17. september 2015 14:31
võtis küll, mõlemad lapsed põgenes koos ja ema juba ootas, ju oli enne korraldatud
t
to// 17. september 2015 14:43
Või sina ei usu. Näed inimest esimest korda ja kohe pimesi arvad, et puhta meediakära korraldatud eimillestki:D? Oled ise see emmeke?
k
kk/ 17. september 2015 15:02
Sina näed ju ka inimest esimest korda aga oled juba tema süüs kindel . Pilluks kividega surnuks kohe nii hästi tead asju.
m
Mari/ 17. september 2015 16:43
No kuule, teatud esmamulje tekib ükskõik millisest inimesest, kui teda pisut vaadata ja jälgida. Ei tekitanud see naine ka minus usaldust.
e
17. september 2015 14:30
ei tea jah, mina elan Eestis, st oma kodus

v
vana ema/ 17. september 2015 13:20
Oma laps, oma lapseks, aga miks pidi see naisterahvas röövima ka teise lapse ja ta kuhugi maha jätma? Selline asi näitab ju selgelt, et kupli all midagi logiseb...Olen nõus nendega, kes ütlevad, et päris niisama, kellegi ütluste põhjal vanemlikke õigusi ära ei võeta. See pidi ikka pikem jälgimine ja tõendite kogumine olema. Vaene tüdruk...Sellised vanemad tuleks vangikongi panna, kes oma lastele liiga teevad!
t
Tegi lihtsalt pulli?/ 17. september 2015 13:56
Väike peitus , et vaadata kaua fritsudel aega läheb, et laps üles leida.
t
Tegelikult/ 17. september 2015 13:20
jättis see naine teleekraanil suht kohtlase mulje. Ilmselt ebastabiilne inimene ja ma ei usu, et selline kohtuotsus on "laest võetud". ju seal ikka on midagi tõsisemat... Vaadates selle naise punetavat ja katkist otsaesist, siis ilmselt kipub ta iseennast ka vahest väärkohtlema??
t
Te/ 17. september 2015 15:25
pole ainuke,kes nii mõtleb!!!
t
tolad/ 18. september 2015 15:46
arusaadav, et naisel on närvidest punnid välja löönud..ka nagu päevade ajal neid rohkem esineb, sest keha stressis. (kosmeetik). Mõelge enne, kui suud lahte teete.
e
Ei tea/ 17. september 2015 13:00
siin kõiki asjaolusid,aga imelik on järgmine seik.Leiti Võru bussijaamast nad üles.Muidu on Saksamaa,juttu on olnud Albaaniast,Soomest,Küprosest ja selle türklasest-puha toredad seigad eesti naisele.Aga kui hädade põhi on käes,siis on bussijaam Lõuna-Eestis kindlaim kaitsekoht.Edu olukorra positiivsel lahendamisel.
h
hm / 17. september 2015 12:59
selle teise röövitud lapse jättis ta lihtsalt maha, seega kummastav käitumine. Aga 11 aastane on piisavalt suur ise rääkima. samas ka lastekodu lapsed, kes kodus vaid joomist ja peksmist näevad - ihkavad sinna tagasi.
j
Juula/ 17. september 2015 12:59
Ja võõra väikese lapse jättis Hollandisse üksinda? Mulle tundub küll, et pole päris norm.
t
Tõestus Eesti lastekaitse olemasolust./ 17. september 2015 12:56
Tegemist ei ole lillepoti, või tsumadaniga. Tegemist on lapsega. Äkki suhtleks lapsega? Rahvatarkus ütleb, et lapsesuu ei valeta. Laps, kellega spetsialist räägib ilma ohtu tundmata räägib kogu tõe. kuyi Ema on last peksnud, või kahjustanud tuleb kohe ilmsiks. Hirmu all ja vääskoheldud laps ei jookse vaenlasega koos lastekodust minema. Siin raiutakse aga ainult Saksa kohtuotsust.
Mind muidugi jäi häirima selle Ema lause, et Eestis saaks Ta vähemalt last vaatamas käia.
Minu jaoks üsna arusaamatu. Mina ei taha oma last vaatamas käia. Tahan ja ka kasvatan ja hoolitsen oma laste eest. Vaatamas võib käia pargis oravaid ja parte. Väga segane lugu. Valguse sellesse annaks ainult laps. Psüholoogide küsitluse põhjal.
e
17. september 2015 13:08
t
Tänu / 17. september 2015 13:38
...Emily loole ja tõeliselt halva, südametu "ema" ning viimase kuti süüdimõistmise järel sain tõestuse sellele, et Eestis siiski julmi inimesi karistatakse ning lastekaitseasutused ei veereta niisama päeva õhtusse! Niipea, kui kaebused hakkasid naabritelt laekuma, asuti asja uurima ning lapsuke võeti julmalt emalt ära, anti isa kasvatada. Kuigi seda julma vahejuhtumit elukaaslase poolt poleks muidugi vaja olnud...:S Õnneks on mõlemad karistatud!
k
KAHJU LAPSEST./ 17. september 2015 13:11
Nüüd istub politseis või lastekodus??? TAL ON JU KA HINGEKE: Las see ei huvita kedagi?
t
T/ 17. september 2015 13:14
Tegelikult tahab laps alati olla koos emaga ja kodus, olgu see ema ja kodune olukord nii halb kui tahes.
k
Kas ikka tahab?/ 17. september 2015 14:57
Sellest on küll astakümneid, aga mina valisin lastekodu. Õigeim valik minu elus. Ei olnud meelakkumine, aga oodata kodus ema, kelle tuju alati ettearvamatu. Neli seina ei ole kodu. Pikki pükse tuli koguaeg kanda ja keka tundidest tegin poppi. Jube häbi oli.
o
on erandeid.../ 17. september 2015 17:07
...aga reeglina lapsed ikka hoolivad oma vanematest, ükskõik, millised nad ka ei oleks, seepärast tulebki teinekord teatud asutusel lapsed vägisi paremasse, turvalisemasse kohta viia, eemale vägivaldsetest vanematest, kes muidu oma lapsed lihtsalt surnuks näljutavad või peksavad...Sina oled pigem ikka erand, et sa lastekodu valisid.
c
Carita/ 17. september 2015 13:15
Minu sugulane, kes töötab vist juba 15 aastat väärkoheldud lastega on tihti rääkinud, kui tugev on lapse side vanematega. Ükskõik, kui suured joodikud ja väärkohtlejad vanemad ka poleks, laps tahab IKKA vanemate juurde ja usub kusagil sisimas, et ema ja isa on tegelikult head:( Ta on näinud pekstud lapsi, seksuaalselt ärakasutatud lapsi, kes ikka ja alati tahavad tagasi vanemate juurde. Seega, see, et laps tahab ema juurde, pole mingi näitaja, vaid emotsionaalne side, mis meid juba sündimise hetkel oma vanematega ühendab. Parem näidatagu neid materjale, mille alusel talt vanemlikud õigused ära võeti ja tõestagu vastupidist- et tema ei ole neid tekitanud!
t
to Carita/ 17. september 2015 17:12
hoopis kohus tõestagu, et ema on last väärkohelnud, neil ei ole tõendeid. Jah, lastel ja vanematel on side ja on on nii et väärkoheldud laps tahab ka tagasi.. aga on lapsi, kes kardavad oma vanemaid ja lähevad hüsteeriasse kui nad tagasis saadetakse, nii et alati ei taha lasped tagasi. Ei saa päris öelda et pole mingi näitaja kui laps tahab ema juurde
h
halloo???/ 17. september 2015 17:34
Kohus EI SAA kedagi ilma tõenditeta süüdi mõista, me ei ela keskajal, kulla inimene! Kui on süüdi mõistetud lapse väärkohtlemises ja lausa vanemlikud õigused võetud, siis kindlasti ei juhtunud see ilma VETTPIDAVATE TÕENDITETA. Mida sa sogad siin? Kohus juba ON tõestatud. Järelikult ema väited osutusid ebatõeseks (et tema pole oma last väärkohelnud!).
e
ema / 23. september 2015 21:01
millal Eesti Lastekaitsjad või laste advokaadid enne on lastega rääkinud - see on ju nii tüütu.
e
ema ei ole alati hea/ 17. september 2015 12:53
Selline süüdistus, kus inimesel on vanemlikud õigused ära võetud nõnda suures riigis, nagu seda on Saksamaa, ei saa see mitte kuidagi juhuslik või valesüüdistus olla. Sellise asja jaoks peab olema kuhjaga vettpidavaid tõendusmaterjale, tunnistajaid jne jne, et inimene süüdi mõista, mõelge natuke. Elu näitab, et ema ja isa ei pruugi kahjuks alati olla lapse kaitseinglid:-( Maailmapraktikas on neid juhtumeid küll ja küll, kus lihane ema on oma lapsi peksnud, surnuks näljutanud, mürgitan´ud jne. Miks, eksole, kuidas? Vastus on selles, et igasugu ajuhälvikuid on olemas ja mitte keegi ei keela neil sigida. Loodan väga, et leitakse tüdruku jaoks parim võimalik lahendus!
a
Alar1/ 17. september 2015 12:36
Me ei tea selle loo tegelikke tagamaid. On ju tegelikult olemas võimalus, et oma riigi ühte kodanikku kaitstes saadame teise pisikodaniku lõvikoopasse. Äkki on Saksa politseil siiski põhjus nii käituda? Meie ju tegelikkust ei tea, ega saa kuidagi uskuda ei ema ega Saksa politseid. Mina küll ei tea, kelle poolt olla.

k
Kahjuks/ 17. september 2015 12:33
nii on..saksamaa vöi nende kohus ongi üks suur tsirkus ja täiesti loterii värk..milline kohtunik ja millise tujuga su teele satub,teevad mida tahavad.Raske möista kes pole kokku puutunud aga sellistes asjades on saksamaa hullem veel kui meil veneajal.Selle juhtumi puhul ei oska muidugi kaasa rääkida aga kui oled juba välismaalane siis üldiselt vöid vöidu unustada..tehakse suurelt isegi vahet oma inimestel kes ida kes läänesakslane.
j
järeldus/ 17. september 2015 12:40
n
17. september 2015 13:01
Nutt nagu pagulasel ikka - asumaa riik peab arvestama nende omapäraga- burkad, seadused, kombed jne
k
Kes / 17. september 2015 15:44
nutab? Pagulasel? Kui soovid midagi tarka öelda ehk öpid ehk keele selgeks.
k
keelest ->kes/ 17. september 2015 16:56
Mis lause see veel on: "Kui soovid midagi tarka öelda EHK öpid EHK keele selgeks"? Ja, muidu, kas eesti keele grammatika nüüd lubab lauset alustada väikese tähega?
m
ma tahan Öelda/ 17. september 2015 17:26
Eks ma siis Öpin sinu käest, irw
m
17. september 2015 12:25
Mismõttes "saksamaa hindab" kas tüdruk võib jääda eestisse? Mida kuradit.
t
17. september 2015 12:34
tal ju saksamaa kodakondsus, mis sul on on jäänud arusaamatuks
k
17. september 2015 12:46
kuskil pole kirjas et ta saksa kodanik on
k
17. september 2015 12:47
kodakondsuse kohta ei ole ju midagi öeldud.
e
17. september 2015 12:50
Ema ja laps on EESTI kodanikud.
t
teleintervjuus oli/ 17. september 2015 12:51
Nii ema kui tütar on eesti kodanikud
t
17. september 2015 12:55
Tüdruk on Saksamaal sündinud!!!
1
12:50, / 17. september 2015 12:56
tal on mõlemad, aga Saksamaa kohtuotsus on primaarne igal juhul
m
Marta/ 17. september 2015 14:44
Nii ema kui laps on Saksamaa kodanikud, see oli lahses artiklis selgelt öeldud. Laps on lõuna poolt pärit võõramaalasega (immigrandiga) Saksmaal saadud ega oska eesti keelt.
l
ll/ 17. september 2015 15:10
Ema ütles selges eesti keeles nii tema kui laps on eesti kodanikud . Seepärast ta nõuabki , et eesti ei annaks oma kodanikke välja.
e
ema ütlus ei maksa midagi/ 17. september 2015 17:00
topeltkodakonduse puhul primaarne on saksamaa kohtuotsus, eesti kohtul sellega pole pistmist, nad pole karistust määranud, nad üldse pole asjaga kursis olnud
p
prost/ 17. september 2015 12:14
tegelikult leiti mitte Tartus ja kui lastel on erinevad isad ...
k
kodanik/ 17. september 2015 12:12
Nii, et Eesti riik on niisugune mõttetu moodustis, kes ei suuda ega taha oma kodanikku kaitsta. Tegelikult pole see mingi uudis.
e
Emily/ 17. september 2015 12:15
tema küll pole see kodanik, kelle järgi sina nii väga igatseksid
k
17. september 2015 12:33
kui sul sobivad li.id. sinu probleem, aga riigi jaoks üldises plaanis mõtetud naised
s
17. september 2015 12:34
see vastus oli rahulolematutele, kes leiavad, et igatsevad naise järgi
e
17. september 2015 12:34
ema võib ju kõike väita, aga meie ei tea päriselt, mis seal peres juhtus. kindlasti ema võib armastada oma tütart, kuid äkki tõesti muutub vägivaldseks, kui vihaseks saab. sellepärast ongi vaja enne tutvuda kohtumäärusega ja muu säärase infoga. igas asjas Eesti riiki kiruda pole ka mõtet.
m
Marta/ 17. september 2015 14:46
Laps ja ema mõlemad saksa kodanikud, laps saadud mingi lõunapoolse sisserännanuga.