Eesti uudised

Lisatud ka ETV "Pealtnägija" video!

Rahumäe arestikambrisse elu jätnud naise surm on seni lahenduseta

Küllike Rooväli, 16. september 2015 07:00

86 KOMMENTAARI

n
Nipi Tiri/ 19. september 2015 15:28
Pealtnägija põhisaadet ei näinud, vaid eile / täna kordust, seega lisan oma kommentaari väikese viivitusega.
Nõustun igapidi kõigi nende varemkommenteerinutega, kes rõhutasid, et alkoholi ja kangete ravimite koosmõjus autorooli istuda ja liiklusse minna on kurjast. See ei ole küll kindlasti miski, mida peaks karistama surmanuhtlusega (ka enesesüüdistamise ja enese üle kohtumõistmise korras), aga mitte ka midagi sellist, mille suhtes võiks silma kinni pigistada. Et politsei taolise juhi liiklusest kõrvaldas, oli igati põhjendatud ja lausa ainuvõimalik. Hea, et kusagil ei tekkinud süütuid inimohvreid.
Mulle jäi saatest kõrva veel üks repliik, mida ilmselt paljud tähele ei pannud. Nimelt mainiti korra, et naise töökoht oli elukohast umbes 10 minuti jalutuskäigu kaugusel. Miks seda vahemaad üldse oli vaja autoga läbida? See oleks ebamõistlik (nii ökonoomika kui ökoloogia seisukohalt) isegi täiesti kaine ja terve oleku korral - ammugi veel sellises seisundis, kus üldse ei tohiks rooli istuda. Naine oleks võinud tol õhtul jalgsi koju minna, ning kogu tragöödia jäänuks olemata. Või siis - kui juba hommikul oli autoga tuldud - helistada mehele ja lasta tollel see 10-minutiline jalutuskäik teha, et too saaks auto turvaliselt koju sõidutada.
h
Helen/ 17. september 2015 10:37
vaatasin ka eile saadet ning olen nõus sellega, et lõpmatuseni ei saa inimesi koondada! Peab olema spetsiaalne inimene, kes neid ajutisi kinnipeetavaid seal valvab või paar inimest isegi! See nr oli hullumeelne, et eelmisel aastal on 40 (!) inimest arestikambrites surnud, neist 7 teinud enesetapu...Aga selge on see, et põhjus, miks noor naine pikka aega antidepressante tarvitas peitus palju palju sügavamal. Endalt elu võtmine on pikalt planeeritud tegu ning probleem pidi olema tõsine, kui ema otsustab jätta oma LAPSED emata! Minu jaoks koorus põhjus välja, kui saates VÄGA põgusalt tutvustati, mis selle naise elus kõik viltu vedas: kaupluse põleng, autoavarii, ja pange nüüd tähele: RASKE NOORUSPÕLV- selle viimasega on kõik öeldud ja otsitagu põhjust sealt! Lastest on kahju...
k
kohus/ 17. september 2015 09:30
Selle naise vereanalüüsis oli pool mendelejevi tabeli, olen ise ka kunagi tarvitanud xanaxit, mulle küll ütles arst et ei tohi autot juhtida, võtsin õhtuti. Minu arust oli see naine potentsiaalne kurjategija ja hea et taipas ise enda üle kohut mõista, üles poos kampsuniga.Politseid süüdistada on küll väga nõme selle mehe poolt, ilmselt on tal suur süükoorem endal et püüab politsei kaela ajada, naisele anti ju telefongi tagasi ja ta sai helistada
p
Paavo/ 17. september 2015 09:08
muidugi sellises vaimses seisundis naine ei tohtinuks roolis olla. Kuid politsei peaks olema peenetundelisem - miks pandi naine pokri, oleks võinud koju lasta ja järgmiseks päevaks jaoskonda kutsuda. Seda küsimust saates ei puudutatud, kuigi muidu see politseiülem oli leplik mees. Aga veel kord - oleks mehele helistatud ja öeldud, et tule vii oma naine koju ja tulge homme läbi, olsks naine ilmselt elus. Politsei üldse teab vähe vaimuhaigusest ega oska haiguskahtlasi välja sõeluda. Need tuleks viia arsti juurde, mitte pokri pista.
V
..../ 17. september 2015 08:22
Vaatasin eile saadet. Politsei käitus seal väga väärikalt ja tunnistas oma vigu. Abikaasale sai vaid kaasa tunda. Lapsi kaamera ette ei toodud. Kuid väga palju jäi rääkimata, ilmselgelt. Sest selle tragöödia algus oli hoopis kaugemal kui seal õnnetus kambris! Noor naine kaotas meelerahu siis, kui põles tema kauplus Nõmme turuhoones - kuid see oli vaid materiaalne kahju, mille ilmselt kindlustus ka korvas! Ma ei mäleta, et selles põlengus oleks ohvreid olnud. Teine löök oli see, kui autol nina maha sõideti. Samas - ränk depressioon on ajukeemia haigus, mida sellised asjad ei mõjuta. Naine sai arstiabi ja ravimid, ometigi näitab haiglas tehtud analüüs külmalt, et ta tarvitas koos nii ravimeid kui ka alkoholi! Rängas depressioonis enesetapumõtetega ravimeid tarvitav inimene ja - kalli auto roolis?!? Hästi läks, et bussile vaid veidi külge pani ja ei viinud ränga õnnetusega süütuid kõrvalisi, kasvõi oma lapsi! Abikaasa, kes teadis naise tervislikku seisundit, ei teinud midagi, et naist autoroolist eemal hoida? Inimene, kes selliseid ravimeid tarvitab, teab, et alkoholi juua ei tohi - kuid sama hästi teab ka seda, et joonult ei istuta rooli! Kas tõesti oli alkoholi kuritarvitamine esmakordne? Jah, kogus oli väike, kuid samas nende ravimitega koos on seegi liigsuur. Nii et - kus on tragöödia tegelikud juured? Tagajärge seal arestikambris teame, kuid algusest ei räägi keegi, tervikpilti avalikkus ei tea...
t
17. september 2015 06:57
Tekib pigem küsimus, miks naine alkohoolijoobes rooli istus ja veel siis kui ise kasutab antidepressante (kus infolehele on kirjutatud, et autoga juhtimine keelatud) ja mida on siin uurida, kui ini´mene tegi enesetapu?
t
tagasihaarde inhibiitor/ 16. september 2015 23:05
Soovitan psühhiaatria kohta lugeda. Väga huvitav ja hariv, sest vaimselt haigeid inimesi on meie ümber oi-oi kui palju. Neid tuleb ravida, aga mitte lasta neil end ära tappa.
a
Aja Lugu/ 16. september 2015 21:16
Politsei kinnitas "Pealtnägijale" veel kord, et tragöödiast tehti tõsised järeldused ning kinnipeetavate järelevalve kord vaadati veel kord väga teraselt üle... vaadati veel kord väga teraselt üle..... veel kord väga teraselt üle... vaadati.... vaadati..... vaadati....üle...üle
Igal aastal sureb politseijaoskondades 6-7 kinnipeetut.
vaatame üle...vaatame üle....vaatame....
j
Juula/ 17. september 2015 09:25
Liikuses ja kodus sureb rohkem.

t
TEADA/ 16. september 2015 20:36
RAHUMÄE POLITSEI ARESTIKAMBRIS VÄLJA SELGITAMISEL
k
16. september 2015 17:09
kahju kohe, aga ei tragi kummast, eks see selgub täna saadet vaadates.
16. september 2015 15:25
politsei võtab ära arestikambrisse sattunutelt teatud esemed, kingapaelad, rihmad, lipsud, ma ei tea mida veel. Kas naiselt ei võetud või ei pidanudki võtma? Või viga oli selles, et ei käidud kordagi teda vaatamas??
x
xxxx/ 16. september 2015 15:39
Paistab et see pere kuulus esimese Eesti ridadesse ja siis on ikka kõik teised
süüdi ja mitte kunagi oma pere.
k
Kärpimised ei ole reform!/ 16. september 2015 20:40
Jäi kõrvu, et politseiametniku koht, kes pidi valvama kinnipeetuid, oli KOONDATUD!
Tundub, et tegijad töötajad on politseisüsteemist tõepoolest minema saadetud!?
t
Tubli bürokraat/ 16. september 2015 21:01
...kes selliseid kokkuhoiu kaadrimuudatusi laua taga välja mõtleb!
k
Karsklane/ 16. september 2015 15:06
Aitan riigiametitest ainult kiirabi ja nii jääb.
l
llll/ 16. september 2015 15:02
kuda saab ebastabiilne juhiluba? kas perel on kergem leinata, kui enne enesetappu oleks joogine tablasid neelav autojuht kellegi surnuks sõitnud.
küllalt on juba enesetappu teinud naisest lugeda.
k
Kaine./ 16. september 2015 14:29
Inimesel on lapsed. Tõmbab nina täis ja siis on fafa. Hea, et kedagi surnuks ei sõitnud. Nüüd siis politsei süüdi või. Politsei hoiab kätt või, nii kaua kui kaineks saab või. Selle peale peab enne aju tööle panema kui nüüd ulguda, et politsei süüdi.
t
täpselt nii ongi/ 16. september 2015 16:35
Politsei hoiab kätt või... Täpselt, olekski pidanud hoidma. Kui juba võtsid enda juurde hoiule, siis peavad ka edasise käekäigu eest vastutama ja kuna inimene oli joobes, pidanuks politsei tema järgi valvet pidama, kasvõi kätt hoidma seni kuni kaineks oleks saanud. Kui ei ole võimelised järelvalvet pidama, ei tasu enda juurde selliseid inimesi tassida.
e
ei oleks vaja jah,/ 17. september 2015 12:07
las sõidab edasi, kuni kellegi surnuks, arvad, et siis poleks enesetappu teinud?
m
Max./ 16. september 2015 14:22
Endal on lapsed. Tõmbab nina täis ja veel rooli. Jumal andis inimesele aju. Vähe kahju on mainida, aga Liiklus on jälle turvalisem. Kui inimene paneb nööri kaela siis see ei ole mitte politsei süü. Politsei peab kõrval olema kui naine oleks kaineks saanud või.
k
Kat/ 16. september 2015 14:08
Ma arvan et kui inimene pannakse ükskõik mis põhjusel kuhugi ruumi luku taha, siis see, kelle käes on võtmed, peab vastutama selle eest mis seal ruumis toimub. Kontroll on ju tema käes. Kas politsei kongis siis turvakaameraid polegi....igalpool mujal ju on. Ja lõppude lõpuks võiks ju vahet teha kroonilise kurjategija ja haige inimese vahel.
r
Roolijoodiku/ 16. september 2015 14:33
võib vabalt liigitadakurjategijaks.
x
xxxx/ 16. september 2015 15:31
Kui kongis oleks turvakaamera siis Paneks Eurosojus Riigi kongisistujatele miljoneid
maksma sest nende õigusi on riivatud.Pättidel on jju ainult õigused aga pole kohustusi.
Naisest on natuke kahju aga ta tegi ise kaks saatuslikku viga,jõi alkoholi antidepressantide peale ja istus ebakainelt rooli.
x
xxxx/ 16. september 2015 15:31
Kui kongis oleks turvakaamera siis Paneks Eurosojus Riigi kongisistujatele miljoneid
maksma sest nende õigusi on riivatud.Pättidel on jju ainult õigused aga pole kohustusi.
Naisest on natuke kahju aga ta tegi ise kaks saatuslikku viga,jõi alkoholi antidepressantide peale ja istus ebakainelt rooli.

s
Suletud uste taga/ 16. september 2015 13:41
Siin tuleb palju sügavamale kaevuda...Inimese, laste ema enesetapp ei sünni kindlasti mitte spontaanselt! Ebastabiilsus, rohtude tarvitamine j akõik see on pika ja süvenenud depressiooni tagajärg ning tulekski uurida, MILLEST naisel selline depressioon üleüldse tekkis? Mina alustaksin abikaasa uurimist. Äkki oli vägivaldne??? Keegi selle peale ei mõtle. Küsitleda naise pereliikmeid, sugulasi, sõbrannasid- kellelegi see vane inimene ju ometi oma südant puistas ja raskel ajal rääkis. Politseid ja meedikuid selles peresiseses asjas süüdistada on ilmselge liig!
v
Vahest võib ka/ 16. september 2015 14:32
heal elujärjel naisest alkohoolik saada. Sedagi võiks uurida. Miks alati mehed peavad esimesena hambusse jääma?
t
Triin/ 16. september 2015 16:46
Olen nõus suletud uste ja vahest võibiga, et ilmselgelt oli tegu peresisese asjaga, mida tuleb uurida ja väga põhjalikult! Vaene Ethel:( Mu endine klassiõde, ilus, ilus ja heasüdamlik tüdruk, pikk ja sale, kellel kõik poisid keskkoolis järel jooksid, valis ühel hetkel väga vale mehe abikaasaks...Kord, kui talle helistasin üle 8 aasta, ta murdus ja rääkis mulle kõik välja suure nutuga, kuidas kõigile eeskujulikuna näiv abikaasa teda aastaid peksab, alandab ja manipuleerib jne. Lapsi neil ÕNNEKS ei olnud..., kelle ees ema alandada ja peksta. Me saime kokku - ma ei tundnud seda iludust ära! Ta oli, kui inimvare, juuksevärv välja kasvanud, mustad rõngad silmade ümber jne, muudkui vahtis ringi, võpatas...Algas teadvustamine ja ta LÕPUKS läks psühholoogi juurde salaja. Seal ooteruumis üritas endal veene läbi lõigata juukseklambriga, õnneks saadi jaole. Hiljem ütles, et see oli üks väheseid kohti, kus ta sai olla üksi ja oma mõtteid kuulata, kus polnud meest lähedal ja ta OTSUSTAS, et tema elu on rikutud, ei taha elada. Kokkuvõttes tänu perele, sõpradele ja heale psühholoogile sai sellest mehest lahutada ja elab praegu Ameerikas õnnelikult (uskuge või mitte):-) Aga mees...on leidnud uue, väga ilusa noore pruudi.., võib arvata, mis seal toimub praegu
h
Hmm/ 16. september 2015 13:18
Kui naine oli vaimselt ebastabiilne ja tarvitas rohtusid, tulnuks pereliikmete poolt autovõtmed ära võtta.
u
Uskumatu/ 16. september 2015 11:56
Krt inimesed te olete alaarenud rsk! 99% on täielik pask mida te siin kirjutate.
k
Kas/ 16. september 2015 14:30
ülearenenud pask haiseb paremini?
x
xxxxx/ 16. september 2015 15:34
Kas mitte see purjus naine ei sooritanud autoavariid,seega potentsiaalne mõrvar.
Ja sugulased on kaasosalised.
t
Teadja/ 16. september 2015 11:37
Hoidku,et mitte kellelgi seal isegi tuttavaid poleks.
k
16. september 2015 12:53
v
vastus/ 16. september 2015 15:14
seal ...kaineris...kus mõnitatakse inimesi,eriti...kenasi naisi.....nii,et pärast jah,naised võtavad endalt elu,kuna....
m
16. september 2015 15:55
Minul küll kindlasti kaineris tuttavaid pole, su mure on asjatu, vb sinu tuttavad, eriti "kenad naised", kasutavad tihti seda teenust, et sa nii täpselt tead.
j
ja jah/ 17. september 2015 12:12
mäletan nõuka ajast, kus ka viidi joobnud naine kainerisse, võeti kõik riided, peale rinnahoidja ja pükste, aga naine võttis ise need viimased maha ja hõiskas, et nüüd tuleb grupikas :). Kus seal mõnitamine oli?
j
joppenpuhh/ 16. september 2015 11:37
oli puhta sassis oleks õigem öelda mitte depressioon ja selline tegelane autoroolis on eluohtlik kaaskodanikele, seega lõpp hea kõik hea
K
???/ 16. september 2015 11:09
Kas siis jommis naise ei tohigi enam kainenema viia? Mehi, ka pereisasid, pannakse kogu aeg plate peale ja keegi ei köhi ega õienda. Kuhu jääb siis sugudevaheline võrdsus ja võrdne kohtlemine, mille eest meie soovolinik nii agaralt sõdis? Inimene tegi enesetapu. See oli ilmselt tema vaba valik. Mille eest politsei siin vabandama peaks? Nemad lihtsalt tegid oma tööd, täitsid oma kohustust. Kui keegi enast minu trepikojas, keldris või maja ees üles poob, siis mina küll ei näe põhjust, miks ma kellegi ees vabandama peaksin.
m
mia/ 16. september 2015 11:04
Kaastunne lähedastele, kuid leina üks osa on viha siis seda etappi elatakse läbi kaebuste. Enesetapu teinud naise probleemid ei alanud ju politsei arestikambris vaid tükk aega enne seda. Nägime seda naist tolllel päeval kui Nõmme Turu juures toimus õnnetus ja kui tuli teade, et ta poos ennast ülesse siis veel rääkisime omavahel, et plaan pidi tal olema ammu valmis. Kampsuniga ülespoomiseks on vaja pikemat tahtlust. Ei saa nõuda politseinikelt veel meditsiinitöötajate kvalifikatsiooni. Tõenäoliselt ei näinud tegu ette ka naist ravinud arst. Veelkord sügav kaastunne lähedastele ja ka politseinikele kes uurimise alla sattusid aga rahustite ja alkoholimõju all roolis olles oli see naine meile kõigile ohtlik ja hea et keegi teine viga ei saanud
e
ee/ 16. september 2015 10:41
Politsei pidi või võis seda ette näha, kuid ei näinud seda ette, kuna inimeste käitumine suhtluses politseiga on ettearvamatu ja seda enam joobes või uimas oleku korral.
t
to ee/ 16. september 2015 11:14
Mida pidanuks politsei ette nägema? Ja mida siis politsei pidanuks mingi joodikuga peale hakkama? Koju sõidutama. ära vannitama ja teki alla magama panema või? Vahest ehk hotelli, presidendisviiti paigutama? EMO selliseid joobnuid ju vastu ei võta ja haiglasse ei paiguta. Eks sa, tarkpea, õpeta siis meiesuguseid lolle ja ka politseinikke. Et mida järgmisel korral teha.

k
Kaine/ 16. september 2015 10:24
Ma eeldan, et taolises asutuses peaks olema välistatud enewsetapu võimalus. Kui pollareid hoiatati, et nii võib juhtuda, miks siis ei pööratud üldse mingit tähelepanu sellele asjaolule? Antidepressante manustavat patsienti ei tohigi kainerisse panna ja eriti veel üksi jätta! Las pollad nüüd vastutavad!
s
sina võid eeldada/ 16. september 2015 10:41
mida iganes. vahet pole kas kainer või haiglapalat. sinu arust peaks nii siin kui seal inimene kõrval istuma ja toaletis koos käima. või kuidas sa suhtud kaineris või palatis käeraudade kasutamisse? oi seda seakisa siis.... see oleks ju inimõiguse rikkumise tipp sulle.
a
Alar1 to sina võid eeldada/ 16. september 2015 10:52
See on täpselt see, millest tahtsin kirjutada. Oleks üks pollar naist jälginud, oleks ta saanud süüdistuse piilumises. Puhas jälitustegevus ju!
t
to Kaine/ 16. september 2015 11:19
Ja kuidas oleks saanud siis vältida, et inimene end omaenda kampsuniga ise üles poob? Kas pidanuks ta siis riietest paljaks koorima ja linade vahele panema? Aga muuseas, ka linaga saab end puua. Seega, hullusärki või? Muuseas, hullusärgi, käeraudade ja muude taoliste erivahendite kasutamine on seaduse järgi siiski üsna rangelt reglamenteeritud
t
to Kaine/ 16. september 2015 11:29
Loogika nüüd küll eriit kainena ei tundu. Kuidas oleks saanud siis vältida, et inimene end omaenda kampsuniga ise üles ei pooks? Kas pidanuks ta siis riietest paljaks koorima ja linade vahele panema? Aga muuseas, ka linaga saab end puua. Seega, hullusärki või? Muuseas, hullusärgi, käeraudade ja muude taoliste erivahendite kasutamine on seaduse järgi siiski üsna rangelt reglamenteeritud. Mitte nii, et tahan ja panengi.
j
jah/ 16. september 2015 10:01
Kui tarvitas antidepressante tähendab inimesel olid probleemid. Antidepressant ei lahenda neid probleeme sestap võttiski abiks alkoholi. See et ta sellises seisundis läks autoga sõitma näitab, elutahe oli nullis. Politsejaoskonda sattumine valas õli tulle ja pani kõigele punkti.
p
16. september 2015 11:32
Politsei oleks pidanud jälgima aga kas lähedased ise ei oleks pidanud jälgima sellises seisundis inimese käitumist? Kui kõigil oli teada, et inimesel on probleemid, siis poleks tohtinud lasta juhtuda, et ta autot saaks kasutada.
e
ei muuda see enam midagi/ 16. september 2015 15:14
t
To Riin/ 16. september 2015 09:54
Aga politsei ju kaitses mind ja teisi sellega, et roolijoodiku liiklusest kõrvaldas. Üldjuhul ju peavad esimesena oma pereliikmeid kaitsma teised pereliikmed, kuidas joobes naine siis üldse autorooli ja liiklusesse sai, kui pere eelnevalt teadis, et tal sellised kalduvused on???
h
hmm/ 16. september 2015 10:06
Tõesti? Kas suitsiidi kavatsev inimene oli sulle ohtlik? Selline inimene oleks pidanud jõudma haiglasse akuutravi osakonda 24/7 valve alla, aga politsei seda ei võimaldanud.
Suitsiidiohtu suurendavad, mingil ravi perioodil, ka antidepressandid, aga haige saadetakse koju ennast ise ravima ja ei ole teada, kuidas kellelegi ravi mõjub, sest arsti juurde lihtsalt ei pääse, järjekorrad on pikad. Lähedased ei oska selles olukorras piisavalt hästi reageerida, inimest veenda haiglasse valvearsti juurde minema, aga sellest sõltuvad inimeste elud.
Enda suhtes agressiivne inimene ei lähe teisi ohtu seadma, sest tema mõtlemine töötab teises suunas.
K
.../ 16. september 2015 10:55
Kas läks tahtlikult ja teadvustatult teisi ohtu seadma või mitte, aga just seda ta tegi. Oli küll teistele reaalne oht, kuna inimene juhtis juhtimisvõimetus seisundis sadu kilogramme kaaluvat metallkasti(autot). Kuidas saab panna politseile süüks, et inimene ennast ära tapab? Lähedased ei oska piisavalt õigesti käituda, aga võhivõõrad ametnikud peavad oskama....no tõesti...loogikat pole vaja, kuna seda me ei kasuta...
t
to hmm/ 16. september 2015 11:36
Oli küll ohtlik ja isegi väga, kui ta oma plaani täideviimiseks autoga liiklusesse suundus.
k
khmkhm/ 16. september 2015 11:48
Minu ex mees tundus mulle ka ohtlik (nii enda kui teiste suhtes), kutsusin talle kiirabi, kes saabus koos politseiga ja viidi ex valve alla kiirabisse, mis päädis sellega, et oli seal ca 30 min ja siis ütles, et on rahunenud ja läks minema, võttis maja eest auto ja kadus terveks päevaks. Mulle õeldi kiirabist, et nemad kedagi vastu tahtmist kinni hoida ei saa, olgu ta siis endale või teistele ohtlik või mitte. Mida siis sellises olukorras teha? Oleks ise piadnud mehe kodus kinni siduma? Lugu siis paari aasta tagant.
j
Juula/ 16. september 2015 09:41
Kui roolijoodik tahab ennast ära tappa, kes teda siis takistada saab? Hea, et enne seda kedagi süütut surnuks ei sõitnud. Kes oleks pidanud seda valvama, et joodiku kalduvustega naine autot kasutada ei saaks? Äkki abikaasa?
e
Et ei olnud adekvaatne?/ 16. september 2015 09:10
Enne alkoholi ja antidepressantide tervitamist teadis küll, mida teeb? Adekvaatne inimene ei satu politsei kambrisse. Ärge ajage pläma! "Kes on loodud hukka saama, hukka saab see nii kui nii"! (Justament).
p
Politsei oli adekvaatne? / 16. september 2015 10:12
Psühhoosis inimese koht on haiglas, mitte järelvalveta kaineris!
s
Saad aru?/ 16. september 2015 10:27
Adekvaatne inimene ei satu politsei kambrisse! Aga kui juba juuatäis peaga roolis, siis on ta kurjategija. Kutsunud keegi arst enne rooli istumist. Vaevalt ta üksi jõi.
v
Vaatleja/ 16. september 2015 09:09
Mind huvitaks, mis toimus näiteks kolme päeva jooksul, enne arestikambrisse sattumist?
k
Kas just kolm päeva,/ 16. september 2015 09:13
aga enne rooli istumist joodi küll alkoholi. Kui ei tapnud teisi, tappis iseenda.
j
jj/ 16. september 2015 09:08
Kui inimesel on võimalus ennast tappa ja ta tahab seda teha, siis mis otsustajad teie olete, et süüdlasi otsite. Ela oma elu ja otsusta oma elu üle, ära torma politsei kallale nagu hullunud koer.
Loodan, et vajad kunagi politsei abi, siis ehk tuleb su jaanalinnuajusse veidi kirgastumist.
Või panna siiski iga lörriläinud eluga inimese kõrvale politseinik, kes jälgib, et ikka ellu jääks. Kas sa, õigusemõistja , jõuaksid selle kinni maksta.
a
andree/ 16. september 2015 09:04
Herman Göring tegi ka kambris enesetapu, aga sel ajal "pealtnägija " saateid ei olnud.

m
16. september 2015 08:51
Mendis töötab ka väga halbu inimesi... Tartus on see nii ja kindlasti ka Tallinnas...Koerapojad jumal olgu teile armulik! küll teie tund tuleb ka, kus teid samamoodi kiusatakase/piinatakse.
0
08:51/ 16. september 2015 09:21
Oled sa päris sassis omadega?
b
babuška/ 16. september 2015 10:22
Kui seal nii halvad inimesed töötavad, siis ei tasu ju sinna sattuda. Alati kõik teised süüdi.
t
to 08.51/ 16. september 2015 11:43
kuidas sina tead, et seal halvad inimesed töötavad? Mina näiteks pole oma elu jooksul rohkem politseinikega kohtunud kui nö puhumisreidide ajal ja seal on minuga väga viisakalt käitutud.Katsu elada nii, et sa nende "väga halbade inimeste" juurde ei pea sattumagi, see su enda teha.
j
joss/ 16. september 2015 15:21
käed käeraudadesse ja radiaatori kylge kinni ja ....hiljem....kukkus ise,libises banaanikoortel....räägi midagi vastupidist...
m
Mannu/ 16. september 2015 08:36
Kui juba pikemat aega eiratakse ettekirjutisi politsei töös, mis tingis kambris enesetapu, siis pole enam vahet, kas ohver oli roolijoodik või minister, süüdi on ikkagi politsei! Kui hoiatati, et nii võib juhtuda, siis on see polladele raskendav asjaolu! Miks tarvitas naine rahusteid? Nende mõju all just täies mahus inimene adekvaatne pole ja ega me kõike ka ei tea, mis naise elus parajasti toimus. Segane värk, kuid üks on kindel, kui inimene toimetatakse elusalt sinna sisse, siis peab ta ka (kui just pole südame äkkseiskumist) üldjuhul sealt elavana välja saama!!
s
Shaakal/ 16. september 2015 09:54
Ega see ei olnud politseikambris ju esimene enesetapp; selles ongi küsimus, mida lahatakse- sest see pole normaalne, kui nii saab teha.
e
Epp/ 16. september 2015 08:17
Inimene oli ju potentsiaalne mõrvar - roolijoodik! Politsei käitus õigesti, et eemaldas sellise tänavalt. See, et naine oma tegude eest vastutada ei julgenud on teine teema. Tõenäoliselt kartiski oma meest ja hukkamõistu.
a
abc/ 16. september 2015 08:10
Loodetavasti ei saa lesk roolijoodiku enesetapu eest hüvitist... Ma endiselt mõtlen, mis juttu see lesk siis räägiks, kui tema purjus abikaasa oleks enne enesetappu kedagi surnuks sõitnud.
i
ise süüdi/ 16. september 2015 13:26
vähemalt üks potentsiaalne roolijoodik ja idioot jälle vähem.
i
inimesel/ 16. september 2015 07:32
on konstitutsiooniline õigus endalt elu võtta. kas igale vangile on vaja 24/7 valvurit kambrisse? ja see lesk tahab nüüd väheke surma pealt teenida.
a
addddddddd/ 16. september 2015 10:22
Sellist õigust, ennast tappa, ei ole sulle ükski konstitutsioon andnud, inimesele on kohustus ellu jääda ja mitte lasta ennast ära tappa, ühiskonnal on kohustus toetada oma inimeste ellujäämist. Mida iganes need jesuiitide õpetused teile ka ei õpetaks. Suitsiidiohus inimesel on enesealalhoiuinstinkt haiguse tõttu pärsitud ja tema elu säilitamiseks tuleb korraldada järelvalve ja ravi. See läheb mööda mõne aja jooksul ja inimene ise ka ei pruugi aru saada, miks tal selline tung tekkis.
Inimelu kas on väärtus või ei ole sinu elu ka midagi väärt, natuke väärtuslik ei saa olla või eliit on väärtuslik, aga teised mürgitame ja tapame lusti pärast maha, et meil lahedam oleks.
m
16. september 2015 11:47
Miks tema ümber olevad inimesed ei korraldanud, teades haigusest, järelvalvet ega ravile saamist?
r
riin/ 16. september 2015 07:23
kaastunne lesele. see on meeletult kurb lugu aga meie riik ei kaitse küll kedagi.
n
no palun seleta/ 16. september 2015 07:35
kuidas see kaitsmine peaks välja nägema????? mis mõttes? palun üks normaalne näide.
t
Tõnu/ 16. september 2015 09:31
Kodanik peaks siiski tundma ennast turvaliselt ja lootma politsei abile.
Politsei ülesanded on sätestatud politsei ja piirivalve seadus´es , mida reguleerib peaasjalikult karistusseadustik.
Loe palun mõningaid ajakirjanduses avaldatud artikleid ja Sa saad ise ka aru, mida tahetakse antud artikliga öelda.
Samuti soovitan artikkel uuesti üle lugeda ja keskenduda asjaolule, et ammu enne seda traagilist sündmust oli õiguskantsler juhtinud siseminister Jüri Pihli tähelepanu asjaolule, et riik ei täida oma kaitsekohustusi kinnipeetavate suhtes.
http://www.ohtuleht.ee/492410/sunged-lood-ehk-minu-politsei-ei-kaitse-mind
http://www.nelli.ee/news.php?nsID=cc431fd7ec4437de061c2577a4603995&lang=est
http://www.ohtuleht.ee/512551/politsei-tabas-varga-aga-lopetas-kriminaalasja
1
1 näide, ehk on normaalne/ 16. september 2015 09:55
Kui naine oli ebakindel, oleks pidanud tal olema valve, mida aga ei olnud! Ole nüüd ise ka normaalne!
f
fddddd/ 16. september 2015 10:25
kaineris on igasugune kinnipeetavate järelvalve kaotatud, kuigi seal tehakse palju suitsiide. Politsei on loonud olukorra, kus inimesed on abitus seisundis ja järelvalveta. Enamus joodikuid sureb oma okse kätte lämbudes, st järelvalve aitaks elusid säilitada, aga politsei tegeleb kaudselt inimeste tapmisega, luues selleks keskkonna.
e
Ehh/ 16. september 2015 07:21
Kas see oli see roolijoodik, kes avarii tegi. Hea et inimesi selles loos kannatada ei saanud
e
Ehhile/ 16. september 2015 09:57
Sai ju; inimene sai surma, kui suitsiidi tegi!
d
ddd/ 16. september 2015 10:26
surma sai ta ikka politsei vale tegevuse tõttu.
e
Ehh/ 17. september 2015 00:55
Mina saan hoopis nii asjast aru, et mees üritab oma süüd politsei kaela veeretada. Kui läheb naise kirjeldamiseks, siis on sõnad väga õrnas seisundis jne, ehk vaimselt ebastabiilne, ja rõhub sellele. Kuidas sai siis mees lasta naist liiklusesse, Kui arstid suutis ära petta, siis abikaasa pidi ju tajuma naise seisundit, kui mehe sõnadel on tõepõhja siis oli mees ju kaasosaline, kaasinimeste ja naise ohtu panekus, küllap oli ka mees ka kursis naise napsulembus, julgen arvata , et see polnud esimine kord selliselt rooli istuda.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee