Meedia

"Kodutunne" ja "C-Komando" löövad käed, et aidata kodu kaotanud noort peret (31)

LISA KOMMENTAAR

... 15. september 2015 22:58
ootame ikka saate ära. reklaamis ütles ju, et ehitusviga ja igas kindlustuslepingus on kirjas, et ehitusvigadest põhjustatud kahju ei hüvitata. imelik oleks ka, kui hüvitataks. keeran mingi käki kokku, see läheb põlema ja siis helistan silmad märjad kodutundesse. tuleks ikka pöörduda ehitaja poole, kes käki kokku keeras
ml 15. september 2015 17:50
ma kah ei saa aru, miks seda peret aidatakse raha kogumisega, kui minuarust peaks küll hoopis huvi tundma kindlustusfirmade vastu, kas nad käituvad õigesti. Ma saan aru, et see pere oli korralikult ju maksnud, siis peaks igal juhul panema selle kindlustuse ju kahju hüvitama.
Ma olen ka vahest vaadanud neid vaeseid peresid, keda Kodutunne käib aitamas ja kui näitab pereema, siis tema järgi küll ei arvaks, et pere vaesuses elaks vaid pigem saamatuses ja laiskuses. Proual küüned pikad ja värvitud,juuksed samuti värvitud. Minumeelest ei lähe see saate olemusega sugugi kokku. Piisaks korralikust lõikusest ja küüned kenad lühikesed.
15. september 2015 16:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
raivo 15. september 2015 16:52
see on hea,et sa inimene ise hakkama saad aga sinu kommist loen välja sinu pettumust ja jõuetut raevu.aga parem ela jah see välja kommides,mitte oma laste peal.
Ja 15. september 2015 15:35
Kus on Eesti riik?Oh te raisad,ootate ainult kuna muidusööjad tulevad.
raivo 15. september 2015 14:40
kuulake nestori kõne ja palju saab selgeks.
Raivole 15. september 2015 15:44
raivo 15. september 2015 16:49
mida nestor riigikogule rääkis.
ma leian ka, 15. september 2015 14:14
et on palju, palju vaesemaid lastega peresid keda aidata, need siin pole küll paljad ega näljas, noored ja terved inimesed, aga loomulikult on lihtsam, kui keegi maja kiiresti ja muidu valmis ehitab, natuke halamist ja nutmist, küll aidatakse.
aga 15. september 2015 15:45
Leia endale mõtlemisvõime ka!
arvaja tõemeeli 15. september 2015 11:12
Too juriidiline firma on asja eest, usun, et ta saab veel vaesemaid peresid aidata, inimestel puudub info ja kui pole raha, siis kardetakse ka pöörduda, sest kõik ju maksab.
Liina 15. september 2015 11:02
Jah, kurb lugu, kuid polnud see elamine elamiskõlbmatu midagi. Köögimööbel sees, elekter olemas, vesi-kanalisatsioon olemas, tõenäoliselt ka küte olemas, mida suvel poleks esialgu üldse tarvis olnud. Mugav on ju ilusas üürikorteris elada, sest ilma kipsita sein on kole, ülemine vahepagi on puudu ja see ju ka kole. Kui raha on, siis loomulikult võib üürikas elada, aga vajadust ei näinud selle klipi põhjal. Elame ka poolikus elamus, mida vaikselt ise muudkui teeme. Põrandaks on hetkel lihvitud betoon, seintel on OSB ja osaliselt veel ka soojustus ilma OSB plaadita, köögimööbliks on vana gaasipliit ja kõige odavam kraanikauss, mis leida oli. Vahelagesid pole meilgi ja trepiks on redel. Pesemistingimused on askeetlikud. Käsi aga pikka ei siruta ja silmi väja ei nuta kogu ilma ees. Küll ka meie ilus kodu saab täitsa valmis peagi. Inimesed saavad rohkemaga hakkama, kui usuvad...kahju, et seda usku iseendasse on nii vähe. Kogu oma üüriraha oleksid nad võinud investeerida oma päris koju. Alati on lahendus olemas, kuid kas see peaks tulema iseenesest ja ilma ise pingutamata...
Te.. 15. september 2015 12:36
..olete väga tublid, et oma kodu rajate jne. Aga tundub, et sa vist ei saanud nagu päris pihta selle loo poindile. Asi on selles, et maja on kindlustatud ja kui maja hävib (tervenisti, poolenisti, kasvõi veerandi jagu) siis peab kindlustus selle korvama. Keegi pole ju istunud käsi välja sirutatud ja luninud raha..vaid üritatakse kätte saada see mille eest iga kuu kindlustusele makstakse.
15. september 2015 12:57
loomulikult peab kindlustus korvama. kui ei korva siis vaatad ikka ise kuidas saad. ei pea terve ilma ees käsi pikas kerjama ja halama, et las siis teised teevad. iseasi kui otsiks telest abi kindlustuse väljanõudmise jaoks. mõni elabki üürikas ja ei tule selle pealegi et halada.
jah 15. september 2015 13:24
aga C-komando on ju selleks, et asi lahendada, st. teha selgeks, kas kindlustus peab maksma või ei. Nüüd lihtsalt tehakse endale ja DAS büroole odava populaarsusega reklaami.
to: 12.57 15. september 2015 15:46
Aga kui see oleks olnud Sinu maja ja Sinu probleem?
tahan oma raha tagasi 15. september 2015 18:07
Kui olen maksnud kindlustusele ja õigusabifirmale,tahaksin kindlasti oma raha tagasi ja otsiksin õigusabi.Siin on kaks võimalust,kas ehitus ongi mustalt tehtud ja kindlustusel ongi õigus mitte maksta .Sellisel juhul peaks DAS aitama ehitaja kohtusse anda,mitte nüüd ema Theresat mängima
.

Rnx 15. september 2015 10:57
DAS ja IF...Mul on mõlemad, aga eks tehkem omad järeldused. Kindlustuse eesmärk on alati mitte maksta suuri summasi või siis neile, kellest jõud üle käib. Pettunud olen DAS-is. Selle teema kannataks tirida peakorterisse.
usun 15. september 2015 10:11
et selleks ongi c-komando appi võetud ja saates selgubki kindlustus firma
nojah 15. september 2015 08:07
kui see ei ole puhas reklaam C_komandole ja DAS-ile, siis mis see on?Oi meie tulime ja aitasime, kahju, et Kodutunde abi seekord mitte päris õigesse kohta ei lähe.
alo 15. september 2015 00:42
pange põlema ennast kindlustus firmad raha võtate kahel käel aga vastu saame midagi..
Aet 15. september 2015 00:35
Üks õigusabi firma DAS...
15. september 2015 07:09
Das-iga on üldse nii, et lepingus on kirjas veebinõustamine aga e-mailid lihtsalt ei lähe läbi või ei jõua kohale. Viga IT-lahendustes, nemad ei ole süüdi. Maksad, aga teenust ei osutata.
Marks 14. september 2015 23:37
Millist kindlustus firmat nad kasutasid?Ja mis oli selle õigusabi firma nimi?Kui inimesed teaksid milliste.firmadega on tegu,saaksime nende firmade avalikustamisega aidata inimesi.Palun ärge kasutage selliste firmade teenuseid.See on raistud raha mida see pere kindlustusele on aastatega maksnud.Firmade ahnusel pole piire.
no 15. september 2015 22:51
ootame ikka saate ka ära. reklaamis ju öeldi, et ehitusviga. seega tuleb pöörduda ehitaja poole või kui on ise ehitatud, siis tuleb endale tõdeda, et kui pole ikka oskusi ja teadmisi, ei tasu sellist ehitust ette võtta. kõikide kindlustusfirmade tingimustes, mis ma olen näinud, on kirjas, et ehitusvigadest põhjustatud kahjusid ei hüvitata. imelik oleks ka, kui nad seda teeks. eestis viimase 10 a jooksul on ikka mõnusaid soss-seppade ehitisi kerkind :/
Huvitav 14. september 2015 23:01
Kindlustusfirma peab ju veenduma enne kindlustuse pakkumist, et antud eramu vastab ehitusnõuetele ja nad on nõus seda kindlustama. Ja need õigusabibürood on kõige mõttetum asi kuhu igakuiselt raha paigutada. Ja nüüd ütlevad, et kohtusse pole mõtekas minna aga täname, et iga kuu meile pappi andsite. Täiesti ulme kuidas Eestis pole tarbijal mitte mingeid õigusi ja lihtsalt saadetakse pikalt.
pole vist ise kindlustanud? 15. september 2015 10:15
" Kindlustusfirma peab ju veenduma enne kindlustuse pakkumist, et antud eramu vastab ehitusnõuetele ja nad on nõus seda kindlustama. " Ha-ha-haaaaa!
Kindlustusfirma töötaja vist ? peaks ? jah kindlustatva objekti oma silmaga üle vaatama hindamaks, kas seda ikka kindlustada maksaks ja mis summale.
Kuna olen viimastel aastatel eri põhjustel pidanud kindlustama üsna mitmeid hooneid nii maal kui erinevates linnades, siis võin julgelt kinnitada, et sellist kindlustatava vara eelnevat ülevaatust EI TOIMU. Ei ole ÜHEGI minu objekti puhul küsitud isegi mingit dokumentatsiooni peale nende endi vormi, milles mõned kõige põhilisemad üldised andmed - ehitusaasta, ehitusmaterjal jms.
Kindlustaja peamine huvi ja mure on võimalikult väikese vaevaga sulle kindlustusleping pähe määrida - et sa hakkaks preemiat maksma.
Küll selle eest, et õnnetuse korral sulle mitte midagi maksta,hoolitsevad juba kindlustuse kallilttasustatud juristid.
xxxx 14. september 2015 22:57
Võimalik vaid EastOnias ja preskudent ütleb et vaadake laiemat pilti.Huvitav mis juhtuks kui ärmatalu maha põleks,mis juttu siis kindlustusmaffia räägiks.

xxxx 14. september 2015 22:39
miks on kindlustusfirma nimi salastatud.
... 14. september 2015 22:29
Huvitaks samuti, selle kindlustuse nimi.
Marx 14. september 2015 21:57
Ehk leidub mõni hakkaja jurist kes võtaks selle asja ette?
kingdiamond 14. september 2015 21:49
Mis on selle kindlustuse nimi?