Eesti uudised

Miks on Eestis tuhatkond koduta jäänud inimest?

Katrin Helend-Aaviku, 14. september 2015 07:00

124 KOMMENTAARI

a
Aadu/ 16. september 2015 00:28
Urmas jäi kodutuks. Sotsiaalmajas tehti liiga. Eelistas prügikasti tagust. Lootis Siberist tulnuna varem jalgadele aidanud sugulastele, kes nüüdseks olid juba ise teise ilma minejad. Vahepealses elus individuaalmajad ja Volga. Kuid tänamatud järglased ja elukaaslased viivad paljud mehekesed elulõppu jätkama kasinatesse tingimustesse.
m
meie/ 15. september 2015 14:07
riik,meie riigi nii meedia- kui muud sotsiaalsed riiklikud kõlapinnad püüavad näidata kõike,ka käik nii roosade,heade ja perspktiivikatena.Tegelikult on Eest üks Euroliidu vaesemaid riike,seda Euroliitu astumisest saati ja ei sm. Ansipi utoopiad ega ka meie kõigi üsnagi lahmivad püüdlused pole seda situatsiooni kuni tänase päevani märgatavalt leevendanud ega parandanud.
j
Joodikud ja hullukesed/ 15. september 2015 13:35
Joodikud on üks, kes kodu kaotama kipuvad. Neil on tõesti pohh kodust, saaks vaid 24/7 kännis olla.
Teine teema on psühhiaatrilise diagnoosiga isikud... neid kardetakse rohkem, kui eksvange ja et vene ajal olid nad ühiskonnast isoleeritud, elab inimestes endiselt uskumus, et hullud tuleb panna kongi. Hullukestele ei taheta pinda üürida...
m
MAHA MAHA MAHA REFORMIKALTSAKAD ,TOOMPEALT ALLA PEAEES SOLGIKRAAVI/ 15. september 2015 07:30
s
Sander/ 15. september 2015 06:59
Kodutus saabus koos kapitalismi saabumisega, meeldib see või mitte. Ei mäleta, et veneajal keegi omanuks aadressi "Kuuse pst. 2". Samas, need paadid on ise teinud kõik selleks, et rentslisse jõuda, muidugi mitte kõik, nagu elus pole midagi 100%, peale surma.
v
vello/ 14. september 2015 21:24
tänu oravate valitsemisele on rahvas kodutu ,töötu ,paljas ja lapsed näljas...see inimvaenulik valitsus tuleb mitte ainult kukutada vaid lausa füüsiliselt hävitada...
1
100 000 sundüürnikku/ 14. september 2015 18:27
no erastamise tagastamise varastamise käigus tekekis ülejääk 100 000 koduta inimest. Paljud olid ju vanemad inimesed, kes ei tõusnudki enam sellest saatuselöögist. ea tõttu pangad laenu ka ei andnud ja nii mõnigi jäigi virelema. Saelt ka need kodutud alguse said.
m
miks need inimesed/ 15. september 2015 12:07
siis nõuka ajal ise endale elamist ei hankinud, kõik võisid ennast panna koop. korteri järjekorda, aga siis pidi muidugi elamise ise kinni maksma, palju parem oli ju võõral pinnal elada pisikese üüri eest ja palga maha jooma ja sööma.
a
Alar/ 14. september 2015 17:52
Enne valimisi tavaliselt lauldakse, kuidas iga inimene on riigi jaoks nii tähtis ja hindamatu väärtusega. Tegelikkus on midagi muud! Uue vabariiga ajal tekkinud kodutud on ja jäävad ning neid lisandub juurdegi! Paraku riigi jaoks ei ole nad mittekeegi! Valitsus hoolitseb peagi vaid võõramaalaste (pagulased) eest!

S
Penskar./ 14. september 2015 15:27
Sotsiaalhartagi tuleb ehk alles siis jutuks, kui nn. pagulased puudust ja kehva elu kaebama hakkavad. Oma rahva h@@l tabab vaid kurte k6rvu.
i
Imelik/ 14. september 2015 15:18
Enne kui hakata hoolitsema vööraste migrantide eest peaks ikka riik oma kodututele kaitset pakkuma.
v
Vaike/ 14. september 2015 15:14
Nõuka ajal polnud kodutuid ega töötuid. Nõuka ajal polnud ühtegi sotsiaaltöötajat selles mõttes nagu praegu. Ammugi mitte tööbüröösid. See on kahe viimase ameti tegemata töö, et meil hammasrataste vahele jäänud inimestest on tänavainimesed saanud. Asi läks väga valesti juba kohe uue Eesti aja alguses. Kamad, parekid pandi troonile ...ja mitte ainult Tallinnas.
ü
üks kurb lugu/ 14. september 2015 14:14
JUSTIITSROIM: Kange naine ja Eesti kohtusüsteem tegid haritud ja töökast mehest kodutu: http://www.tallinn.ee/est/ehitus/uudised?tyyp=external&id=15265
j
Jube tuttav/ 14. september 2015 14:38
Minuga sama lugu. Koht erinev, aga täpselt sama lugu.
a
aare/ 14. september 2015 12:54
sest need ei too raha sisse aga pagulased küll
m
mõtlik/ 14. september 2015 12:14
olen alati mõelnud, miks ehitab tallin sotsiaalkortereid hiigelsuuri, mitte pisikesi. nii mõnigi suudaks üürida sellise 15-20 ruutu ühiselamu tüüpi kodu. ma ei pea silmas elustiilikodutuid, nemad jah ei tahagi, aga just neid, kes on jäänud elu hammasrataste vahele ja kaotanud kõik. ja sots korterite järjekord on ju jube! ometigi on linnal anda kortereid kohe saabuvatele isas-ahvidele?
a
Alar1/ 14. september 2015 11:50
Need asotsiaalid on oma kodu maha joonud ja EI TAHAGI uut elamispinda. Nad tahavadki prügimäel olla ja vegeteerida. Eesti "kodutut" ei pane ka väevõimuga korteris elama! Nad on nõus ennem öö plate peal veetma, kui turvakodusse lähevad. See kõik on juba ammu kõigile teada ja artikkel on hoopis riigi halvustamiseks.
Just alles tõsteti Viljandi sotsiaalkorterist välja kamp(pere?) venelastest joodikuid, kes lagastasid pinna ära ja muutsid riigi antud elamispinna joomapunkriks ja kogunemiskohaks.
Eriliselt loll küsimus, miks mõni on kodutu!
a
Ants/ 14. september 2015 15:46
Täna kired aga homme keedetaks sind supiks va kukepoiss.
k
Kokkuvõtllikult -/ 14. september 2015 19:43
matemaatika vastu ei saa: kodutute ehk lihtsalt suure kiiksuga inimeste suhtarv ONGI PARATAMATULT enam-vähem SAMA, vastates NORMAALJAOTUSELE. See on kuiv loodusseadus, mille vastu ei saa. Seda tuleb riiklikul tasemel lihtsalt ARVESTADA ja veidi ka LEEVENDADA.
j
jott/ 14. september 2015 10:31
Koduta inimesed kes põõsa all oma järelejäänud elu mööda saadavad, on ise selles süüdi. Ei riik ega keegi või miski muu ei ole selles süüdi. Asi on selles, et need inimesed on erakordselt halva loomuga inimtüübid kes ei suuda sootsiumis teistega koos eksisteerida. Nad on tõelised asotsiaalid. Lisaks alkoholism...Neile küll pakutakse voodikohti ja pesemisvõimalust aga nende erakordselt halb natuur saadab kõik pakkujad pikalt.
t
to jott/ 14. september 2015 10:47
Selle loogika järgi on ka pagulased ise süüdi,et nad oma kodud ja kodumaa maha jätavad? Ja kummalisel kombel saavad nad siitsamast,Eesti riigist, kõik hüved ja toetused olla niisama,ülalpeetavad.Ilma igasuguste kohustusteta.Kuidas nendele on meil raha ja enda vaestele ei ole?
t
Tore, et olete nii teadja/ 14. september 2015 11:14
töötasin paar aastat tagasi kodutute varjupaigas ja tead, seal oli väga erinevaid ja huvitavate taustatega inimesi ... pigem nad olid alandlikud, kui nõudlikud ja ei osanud enda eest seista - mida tänapäeva maailm eesrindlikult kodanikult nõuab.
Sealt ka nende mahajäämus ... igas valdkonnas, kuni haridustee ja võimaluseni ennast teostada-täiustada ... leida võimalusi ja olla koos "õigete" inimestega ... tagades oma turvalisuse ja tunda vajalikuna.
Praegune ühiskonnamudel ei soosi kõigile võrdseid-võrdväärseid arengu võimalusi ... ja olulisem olla vajalikud (korralikult tasustatud) igas ametis jne.
Tänud tähelepanu eest!
p
Paraku on nii ka metsikus looduses - / 14. september 2015 19:45
kes enda eest ei seisa, süüakse ära. Nuta või naera, loodus nii toimibki.
k
Kuule jott,/ 15. september 2015 09:18
kas sul on kordki elus häbi olnud? Praegu oleks paras võimalus seda tunda.

k
Kodutu/ 14. september 2015 10:27
korterid on kinnisvara mullis ja edendavad riigi majandusnäitajaid, Statistilises infoväljas kajastub see vaid tehingu numbris. Toomal Taavil ja Siimul os sellest savi mis neist inimestest on saanud.
n
Nii kahjuks on./ 14. september 2015 19:47
Aga MINUL ja SINUL on õnneks poliitiline vabadus toomast, taavit ja siimu ASENDADA! Ja teha seejärel PAREMINI.
õ
Õõvastav/ 14. september 2015 10:05
Reformareist rahvavaenulik valitsus jätab oma rahva kodutuks ja annab elamispinna moslemitele, keda nende juht juba kutsub tapma eurooplasi, " uskumatuid koeri". Rahvast kutsuvad nad üles nende vastu salliv olema!
s
See o paratamatu/ 14. september 2015 09:58
Lihtsalt ongi üks sort inimesi, kes rohkemaks ei ole võimeline ja kes rohkemat ei tahagi. Kiputakse rääkima, et inimene jäi eluhammasrataste vahele. Ta ise ongi see eluhammasratas ja pigem on teised selle (nende) hammasratta vahel ja peavad temale mingeid lahendusi otsima. Ja mis on siis selleks lahenduseks - anna raha!
Tegelikult on kodutud ja vaesus igati vajalik, seda eelkõige näitena teistele - kui oled laisk, tahtejõuetu, rumal, joodik jne. siis see ongi sinu saatus ehk kodutu. Selleks, et sinuga ei juhtuks sedasi tuleb pingutada!!!!
M
./ 14. september 2015 09:17
Ma soovitaksin meedial lõpetada kiiresti see loll teema.
On Tallinnast kaugemal, maapiirkondades, endistes kolhoosikeskustes terveid maju, kus kõik korterid seisavad tähjadena.
Oletame--lihtsalt oletame, et kõik need "kodutud " kinni püüda ja nendesse korteritesse paigutada.
Kas te arvate tõesti naiivselt, et sellega asi piirdub?
Ei. Juba nädala pärast on nad tagasi Tallinna tänavatel ja tuhlavad prügikonteinerites.
Kui inimene on valinud endale just nimelt sellise tee, siis on ebainimlik talle mingit muud elumudelit peale suruda.
m
millest/ 14. september 2015 09:37
ta seal elab, närib muru..
m
Mis "millest elab"?!/ 14. september 2015 19:49
Sellest millest iga teine TÖÖKAS, ETTEVÕTLIK ja KORRALIK inimene!
Kes kellele elu peab ette rääkima, õpetama?
m
millest/ 14. september 2015 09:38
ta seal elab, närib muru
k
Ka muru võib närida, kui on soovi./ 14. september 2015 19:50
See pole ju töökale inimesele küsimus.
k
Korjab metsast PUNASEID ROTTE JA KEEDAB NEIST/ 15. september 2015 07:44
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 14. september 2015 10:39
arvad, et see on loll teema? mina nii ei arva ja leian, et kui reformiriik ei ole suuteline oma kodanike ehk siis maksumaksjate eest seisma tuleks vähendada makse oma 90%!!!
Mulle ei meeldi selline värdjalik sotsialism, kus maksad makse nagu sotsialismis aga vastu saad nagu röövkapitalismis. Kuidagi kreenis see värk!
m
Miks just Tallinna?/ 14. september 2015 11:20
sest seal on kõige rohkem noosi, mida järada ... inimesed (olenemata staatusest) kogunevad ikka sinna (mugavus), kus rohkem manti, et kergemini-kiiremini ära elada.
Ma ei arvustaks selles inimesi, kes elavad Tallinnas - ilmselgelt on neil kergem paremat ja tasuvamat töökohta saada, kui maal elaval inimesel.
Energia liikumise seadus - üks tõmbaba ligi teist ... tänaapäeva mõistes on oluline raha ja kus seda kõige rohkem on???
Toiduga sama asi ... NL ajal oli toitu ka maal saada ... eluheidikuid elas ka seal palju.
k
Ka sinul pole keegi keelanud/ 14. september 2015 19:51
Meie Oma Riiki parandada...
Jõudu tööle!
k
Kodutu/ 14. september 2015 12:53
Kus need tühjad korterid on, mis saada on? Otsin, aga ei leia!
s
SItasti otsid siis:/ 14. september 2015 19:53
Mine näiteks Martna valda ja vestle ametnike ja kohalikega.
MITTE AINULT KORTERID, VAID TERVED MAJAD OOTAVAD TUBLISID TÖÖKAID INIMESI!
p
15. september 2015 00:16
paraku on nii et kui kodutu läheks sinna küsima miskit siis aetakse ta selt koertega minema. vot nii, tubli ja töökas inimene. jutt on sül küll kahjuks natuke arengupeetusele viitav aga sinu tublidus ja töökus kindlasti korvab selle
o
olen/ 14. september 2015 09:14
...endise nõukaajaga ülimalt rahul-kõike oli ja inimesest peeti vääriliselt lugu ja austati töölist.Palju aukirju,palju preemiat palgapäevadel ja palju külvi-,lõikuse ja-ja kõike
a
Ainuüksi sotsialistlik võistlus tegi imet---/ 14. september 2015 09:24
Selge,et ainult sugutungist ja surmahirmust on masside liigutamiseks vähe !!!
e
eelmisele/ 14. september 2015 10:06
Kui selgus, et õhupalli polegi, siis laskis vapustatud ülemus end maha. Tänapäeval on see vanamoodne. Nõuka-ajal lasksid end maha isegi NL marssal Ahromejev ning NL siseminister Pugo, sest polnud eluga rahul.
õ
Õnneks/ 14. september 2015 10:00
on need "töörahvariigi" ajad igavesti möödas, kus lumpen ja pööbel ruulisid!
t
to Õnneks/ 14. september 2015 14:56
Jah, nüüd sõimatakse vabrikutöölisi lumpeniks ja pööbliks.
t
To : Õnneks/ 14. september 2015 15:03
Õnneks saab ühel ajal ka paduröövlite, rehepappide, Autorollotajate ja miljonivaraste ajad samuti. Loodan ka, et nende, kes teisi kostitavad sõnavaraga: pööbel, lumpen, a-sotsiaalid jne.....tahaks ka selle ära näha, kuidas nad justkui prussakad pagevad ja pagevad (need kurjusekandjad ikka). Muidugi ei tähenda see nende asendamist kaltsakproletaarlastega, kes on Teietaoliste masstoodang ja ei midagi muud. Üldjuhul on neist ca 90% kurjuse ohvrid, ülejäänud 10% on oma iseloomu tõttu ses ahelas. Milline võit, kui 90% või pooledki õnnestub päästa, kasvõi pagulaste moodi-tasemel. Oma ühiskonna eest eelkõige ja KURJUS auti!
j
Jah../ 14. september 2015 14:41
..nõuka ajal pidid tööl käima-ei mingit töötut.kodututest rääkimata.Tulu inimene vanglast,määrati i ettevõttesse tööle.Nüüd on nn.SUUR KAPITALISM,kus rikas saab rikkamakas ja vaene vaesemaks-edasi kodutuks.Mis rikkal sellest,et inimesed vaesestuvad,-tema elab ikka ülihästi-suured villad,mimted lux autod,jahid ja mis reisid veel.
Seda kõike on soosinud REFORMIERAKOND ja saadikud Toompeal.Egas muidu ole neil suured palgad,hüvitised jne,nendel elu,kui lill.
a
Aga sa ära ainult hala,/ 14. september 2015 19:58
vaid VÕTA siis OSA MEIE KALLI RIIGI PARANDAMISEST ja JUNN-JUHTIDE ASENDAMISEST! Selleks on täiesti legaalsed viisid olemas!
o
15. september 2015 00:19
oskad välja tuua ühe legaalse viisi? tahaks kaa!
n
Nõukaajaga saab rahul olla vaid/ 14. september 2015 19:55
ORI, KRIMINAAL ja HINGETU TIBLA-PENINUKK. Loll jutt suhu tagasi!
j
ja jah/ 14. september 2015 08:58
pagulastele majad, eesti inimene põõsa alla. pangad on ühed suurimad kurjategijad üldse. kui sa korteri või maja liisingut ei jõua tasuda, põõsa alla, halastamtult ja meeleheitel inimene hakkab jooma. kui sa üüri ei jõua tasuda, põõsa alla aga pagulaste eest maksab riik, mitte enda inimeste eest, kes on jõuetuks jäänud kas töökoha kaotusest vms. mis eestis ju nii lihtne ja alampalk on nii väike, et kui lisa ei saa ei jõua neid tohutuid makse maksta, mida eesti valitsus inimestele keeranud on aga valitsus elab välsimaal ta ei tea mis on eesti.
d
dfgh/ 14. september 2015 10:41
Tuleb saata nad eu roopasse pagulasteks.
n
No aga pagege siis teie Süüriasse!/ 14. september 2015 19:59
h
14. september 2015 08:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
i
Info/ 14. september 2015 10:07
Vabade kohtade olemasolul lastakse Edgaril ka Lasnamäe politsei arestikambris kahe lina vahel tasuta öid veeta!
i
ilma/ 14. september 2015 08:57
Haigekassata saab abi magasiini tn ja kiirabi on tasuta, siis tehakse naisega leping,taotled munitsipaali-sotsiaali..ja elad 90eurost toimetulekutoetusest..

a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 14. september 2015 08:56
1000€ palga pealt maksab kodanik ära 750€ maksudeks ja sellest ei piisa, et kui kodanik jääb eluhammasrataste vahele saaks riigi käest abi.
Asi ongi selles, et makse tõsta oskab iga loll, aga riigi juhtimisega saavad vähesed hakkama. on ilmselge, et reformierakond pole saanud riigijuhtimisega hakkama.
s
See, mis sitasti on, teame me ammu./ 14. september 2015 20:00
NÜÜD ON AEG MIDAGI TEHA. SITT JAMA ON SELLES, ET POLE TEGIJAID. Kõik ainult kaagutavad.
r
rob/ 14. september 2015 08:54
Pangad võtavad ju pidevalt kodusid käest, aga sellest ei räägita. Ainult president ja teised nii öelda isehakanud arvamusliidrid peavad vihakõnesid Eesti rahva vastu, et ei kummardata võõrriikide kodanikke piisavalt. Päris jube olukord.
n
No aga miks me ei kupata lolle juhte minema?!/ 14. september 2015 20:02
Miks me laseme sellel kõigel sündida?!
Kurat, on siin kommentaariumis TEGIJAID ka või ainult HALAJAD?
K
???/ 14. september 2015 08:53
Kas poleks loogilisem, et kõigepealt antakse sotsiaalpind ja määratakse tugiisikud siiski oma riigi inimestele, kes on kuidagi elu hammasrataste vahele jäänud?
i
Indrek2/ 14. september 2015 09:00
No saa aru inimene, et selle eest ei saa Brüsselis lipitseda ja RAHA ka ei anta. Las mädanevad...
j
Jah, muidugi! Aga mida sa TEED selleks, et/ 14. september 2015 20:03
selline olukord MUUTUKS?
T
....................../ 15. september 2015 12:46
Teha saab vähe, Valid küll ühtesid, usaldusväärseid iniesi. Häältejagamise hookuspookusega saavad aga sisse hoopiski teised. Ja elektroonilise hääletamise tulemused on üldse üks segane värk. õim on teatavate isikute ja parteide kätte kinnistunud.
p
pff/ 14. september 2015 08:45
On olemas nii sotsiaalkorterid kui kodutute varjupaigad. Aga seal ei tohi ju juua ja laamendada. Sundravile ei tohi õigusriigis asotsiaalset alkohoolikut vastu tema tahtmist toimetada.
a
A/ 14. september 2015 08:44
Kodutud -võtke pagulased enda juurde
s
See oli küll armas :)/ 14. september 2015 20:03
v
Väga lihtne/ 14. september 2015 08:43
Oled korrektne ja karske kodanik. Käid tööl ja pead töökohti, kus 10 aastat ja mõni kauemgi. Saad korralikku palka ja sellelt lähevad maha hiigelmaksud.
Siis juhtub see, et sind koondatakse, tuleb uus ülemus, kes sind ei salli või mistahes värk, aga jääd töötuks.
Siis selgub, et oled elanud liiga kaua, sa oled liiga haritud ja Töötukassa pakub sulle mustatöölise kohti, kahtlastes ettevõtetes (netist ju taust kontrollitav) ja muidugi miinimumpalga eest.
Seejärel tõstab naine su välja, seaduslikult,sest nt koht,kus te olete koos elanud on tema vanematelt päritud,kingiks saadud vms ja kohus ei arva teie panust sellesse olevat sentigi. Seda, et olete oma kätega ehitanud lobudikust kena kodu ja kõik oma raha sellesse pannud- see ei huvita kedagi. Koheselt pealesellist kohtuotsust müüb naine maha maja ja ostab endale väikese korteri. Teilpole enam midagi, ei ruutmeetritki maad ega pinda ja ka teie vahendid on läinud kõik sellesse projekti nimega "kodu", mida teil enam pole.
Olukord on siis selline, et teile pakutakse miinimumpalgaga kohti, teil pole aga kusagil elada,sest miinimumiga ei õnnestu ka midagi üürida ja ära elada.
Loomulikult on kasulik siis mitte end sellises orjuses kulutada. Leiate samas vääringus ka mingeid juhuotsi ja ei pea end alandama.
Aga- vaatamata sellele, et olete terve oma elu maksnud makse ja mitte vähe, puudub teil nüüd Haigekassa kindlustus.
Midagi pole teha- te jääte haigeks, kasvõi kõige tavalisem pimesoolepõletik ja teile siiski tehakse opp ära.
Te saate arve ja sellise,et mõtlete, et parem oleks olnud ära surra.
Kuna te muidugi arvet maksta ei jõua, antakse asi kohtusse. Kohus mõistab teilt raha välja ja teiega hakkab tegelema kohtutäitur.
Te olete unustanud oma sõiduki, mis on küll eakas, kuid väga heas korras, enda nimele... Kohtutäitur võtab teilt sellegi ja teilkaob võimalus ka mingitki lisa teenida, lisaks on sõiduk olnud tihti teie ööbimiskohaks.
Nüüd olete täiesti lageda taeva all. Teilt on võetud KÕIK!
Kirjeldatud lugu pole mitte mingi haruldus vaid EV-s pigem tüüpiline ja seepärast ei saa ma hukka mõista mitte ühtegi kodutut, paadialust või keda iganes,kellelpole kusagile minna.
Ja lugu pärit minu enese kogemustest.Mõni tuleb sellest jamast välja kuid suur enamus mitte.
Kõik on õige, kohus on selle poolt,kes maksab, riiki ei huvita sa sellest hetkest,kui oled neile tarbetu ja tarbetuks muutud sellest hetkest kui sa neile ei maksa.
Aga mille eest maksta kui EI OLE!?
Meil töötab isiku-ja kodanikehävituse masin. Meil on siiski kohutav olukord ja selles veel oma inimeste mõnitamiseks, eriti väga hädasolevate korralike ja tublide inimeste lausmõnitamiseks hakatakse üle kuldama teab mis maanteröövleid ja üsna tahmaste nägudega röövleid.
See on jabur, see on ebaõiglane.
Sain hullu vihakõnega maha?
p
P.S./ 14. september 2015 08:55
Mind aitasid sõbrad ja sugulased, ilma, et oleksin abi palunud. Sugulased andsid elamiseks neile mittevajaliku vana maja, sõbrad kinkisid korras sõiduki (mitte minu nimel).
Riik püüdis mind hävitada, riigi nimel tegi kohus mind kodutuks, teise korraga mõistis kohus minult välja "teenuse" eest hiigelsumma, sest olin nii jultunud, et olin elus, kohtutäitur tegi kõik selleks, et ma ei saaks normaalse palgaga tööle.
Mina käitun selle riigiga samuti vastavalt, ma ei aita seda monstrumit enam mitte millegagi.
k
Kui sinu oma ainus riik on monstrumiks muutunud,/ 14. september 2015 19:33
peaks olema püha kohus see asi parandada.
k
15. september 2015 00:26
kuidas? liiga vana ja nõrk et alustada ühemehe sõda.
p
pff/ 14. september 2015 11:50
Teie enda valik oli riskida töötada mustalt ja ilma haigekassa kindlustuseta.
Vähegi kätega kaine mees teenib Eestis keskmise palga ilma erilise vaevata. Ja kortereid saab mõnes Eesti otsas üürida sisuliselt nullüüriga, kommunaalide eest.
p
Pff- ile/ 14. september 2015 13:01
Te ajate äärmiselt lolli juttu. Kommunaalide eest üürides või ka 100 EUR maksvat korterit ostes olete ka momentaalselt 300 EUR kuus palgatsoonis. Selle pärast just nende korterite hinnad teie poolt pakutud "mõnes Eesti otsas" ongi sellised.
Jah, see on paljude valik ja nende,kes on sellise valiku kas vabatahtlikult või siis olude sunnil võtnud, üha kasvab.
See on protest. Ja põhjendatud protest. Kui ikka maksad eluaeg meeletuid makse ja siis hätta sattudes esitatakse selline tuhandetesse küündiv arve, sind kohtusse kaevatakse ja viimseni puupaljaks tehakse- siis on see midagi väga inetut.
Riik on võtnud riski, et tekib plahvatuslik kodanikuallumatus, meie saame hakkama. Kui aga see ongi selle riigi, mille eesotsas on võõrriikide lakeid, otsene soov ja eesmärk- siis on ju ka kõik OK`?
Kui riiki sihipäraselt hävitatakse ja rahvust kaotada püütakse, siis sellele vist ei peaks kodanik peale maksma?
Meid kägistatakse ja kahjuks teiesugused masohhistid õigustavad seda.
k
Kuule.../ 14. september 2015 13:05
Oledsa loll võimis?!? Nii eluvõõras annab ikka olla!
s
See oli sellele pff-le.../ 14. september 2015 13:09
See oli sellele pff-le.... Ära narri karmat, saad ise seda tunda!!!!! Kaotad elus kõik, mis sul on....ja nutad siis, kui uuesti alustama pead!
p
pff/ 14. september 2015 13:53
Minu kodukülas otsitakse juba teist kuud ketassaeraami peale töötajat, palk 1000 eurot kuus. Kahetoalise möbleeritud korteri saab samas osta 7000 euroga. Ja karmat, jumalat, päkapikke ega kolle pole olemas. Teisele halba soovida on igatahes inetu. Parem on näidata võimalusi.
t
to pff/ 14. september 2015 14:20
Naised ja kehvema tervisega, eluaeg kontoritööd teinud keskealised mehedki, rääkimata pensionieelikutest, ei suuda saeraamil töötada.
t
to pff/ 14. september 2015 14:26
Ja veel – see koduküla on siis tõeline kullaauk. Tavaliselt makstakse saeraamitöölisele umbes 600 € (bruto).
p
pff/ 14. september 2015 15:26
20 km raadiuses pakutavad töökohad: autolukksepp, autojuht, laadurijuht, rekkajuht. puidutsehhi liinitööline, mehaanik, meister, ehitustööline, farmitööline. cnc-pingi operaator, keevitaja, õmbleja, katlakütja, kondiiter, medõde, müüja, klienditeenindaja, lasteaiaõpetaja, sotsiaaltöötaja, palkmajaehitaja, elektrik. Jah, palgad on arvatavasti suurusjärgus 600 eurot, aga kui ülalpeetavaid lapsi pole, siis peaks ju välja vedama.
a
Arvutitaguseid töid tehes/ 14. september 2015 19:35
võid elada, kus tahad - peaasi, et levi on. Ja mingit palgatsooni ei ole.
s
siis, kurat, ära ole vedelvorst,/ 14. september 2015 19:36
vaid ikka hoolitse oma keha eest, tööta sa kontoris või kus tahes.
a
aga kes on sul käskinud SULANE olla?/ 14. september 2015 19:37
Loo omale ise töö! Peremehena oskad mõelda?
15. september 2015 00:30
kaks kuud tonnise palgaga saeraamijuhti? siis on midagi väga väga mäda seal. norm firmades ja reaalselt palka väljamaksvatel saeveskitel on raamioperaatorite sabad ukse taga vähema kui 1000€ kuupalga eest.
t
Taas ajad segast?/ 15. september 2015 10:46
Palka neil kohtadel ju ei maksta? Või on 600- maksud palk`?
Usun, et 400 max saadakse kätte.
t
To : Väga lihtne/ 14. september 2015 13:58
Jaa, nii juhtub, kui tegemist on värdjaliku suhtumisega riigi loe ühiskonna poolt oma kodanikesse. Omalgi nahal järgi proovitud ja läbi tehtud, mis päädis üliraske terviseprobleemiga. Aga eks siingi leidu värdjaliku mõtteviisi kandjaid, muidu poleks see võimalik. Tegelikult peame titel teise poole keerama, ehk siis ühiskonda üsna oluliselt pöörama ja kui vaja, siis ka elu andma tuleviku heaks. Seni, kuni me seda ei tee ja laseme end totaalselt lollitada (igaüks vaid enda eest), seni ei muutu mitte midagi. Asja nimi on sihilik ebavõrdsuse suurendamine läbi sulitempude nende kandjate poolt. EDU kõigile hea tahte inimestele.....varem või hiljem tuleb ka päike Teie ellu....las siis kurjusekandjad ka saavad teenitu!
j
Just, mõelgem (ja seejärel tegutsegem) ikka/ 14. september 2015 19:39
PEREMEHE, mitte ORJA kombel - küll saame nii ka oma riigi jonksu!
s
Selline on looduslik valik/ 14. september 2015 19:32
p
pagu pakku/ 14. september 2015 08:36
Töötan soomes ja kui küsitakse , kus ma elan ütlen , et Lõuna-aafrika osariigis EESTIS !
Pagulastele antakse kõik elamisvõimalused riigi kulul ja eesti riigi elajate töötajate taskust söövad ja elavad !
Ma ei ole rassist ma olen Eestlane suure algustähega !
Antaks siis oma riigi kodututele tööd ja soe kuiv pinnas aga EI ! EI ! EI !
Pidavat liiga kulukas ju olema ...
a
Arvamus/ 14. september 2015 08:25
Paljukirutud sotsialismis ei olnud töötuid. Inimene pandi ka sundkorras tööle. Igale inimesele anti mingi peavari, selleks ehitati ühiselamud ja kortermajad.
Pagulased ei puutu siin asjasse. Alati leidub inimesi , kes ei taha enda eest hoolitseda ja töötada. Selliste inimeste ülalpidamine tuli teiste arvelt.
k
kats/ 14. september 2015 08:41
Kui palgast ei piisa, et maksta üürikorteri eest + kommunaalid + toit ja sotsiaalkorterit ei anta, mida siis teha? Kas keegi aitab inimest sellises olukorras ja ütleb, kuidas sotsiaaltoetusi saada ja kui kui jääd hiljaks või lähed ise töölt ära, siis ei saa ju ka toetusi?
s
14. september 2015 08:55
siis tuleb korraks põigata Süüriasse, osta pagulast tõendav tõend ja tagasi koju. Kohe tasuta korter ja tuhat euri kätte elamiseks.
k
Kui palgast ei piisa/ 14. september 2015 10:04
siis oled olnud laisk, rumal ja saamatu. Koolis pole viitsinud käia, tegid pätti ja jõid samal ajal kui teised õppisid ja omandasid elukutset! Ja veel, kui palgast ei piisa, siis järelikult elad üle oma võimete.
m
mats/ 14. september 2015 19:29
Imelik küsimus! Hakka ettevõtjaks!
Mis kuradi sulaste nutukoor siin hädaldab?
Õppida ja praktiseerida on vaja! Ei aita siin mingi nutt ja hala, et keegi teine süüdi.
Ja kui riik ei meeldi, saab ka selle parandamisega tegeleda.
Marss tööle!
k
15. september 2015 00:34
kas suurem osa eestit elab üle oma võimete?
a
15. september 2015 00:36
aga matsikene, loe oma jutt läbi, sulase juttu ajad ainult sa ise siin.

k
katariinar/ 14. september 2015 08:15
Esmalt nyyd majutage omad, alles siis vöörastele tohib pakkuma hakata
e
eesti kodanik/ 14. september 2015 08:12
Eesti Riigile on kodanik niikaua vajalik ja oluline kui maksad makse ja riigilt midagi ei küsi. Alates momendist kui kaotad töö, ei saa hakkama isiklike sotsiaalprobleemidega, muutud riigile koormaks ja parem kui sured!
a
Avo/ 14. september 2015 08:18
Lisame sinu nimekirja ka pensionärid. See on kõik udu, et pensione tõsta ei saa ja penskarid peavad virelema. Riigil on raha raiskamiseks nagu ratsahobuse sedasamust...
v
Vastus ju lihtne/ 14. september 2015 08:09
Me hoolime võõrastest, mitte omadest inimestest.
Pagulasteema vaid viimane paljude seas ... panganduses oleme Rootsi pensionäride doonor, majanduses ka teiste riikide doonorriigiks (meilt viiakse ressursse ja raha välja, teiste heaoluks, meile jääb VAESUS).
k
Kuulge - ärgem managem!/ 14. september 2015 19:25
Olgem siis mehed ja muutkem olukorda!
Või pole sul kaht kätt, jalga, silma ja tarka aju?
t
tom/ 14. september 2015 08:04
Eestis on lihtsurelik lihtsalt mitte keegi
p
pam/ 14. september 2015 19:24
see, kes sa oled, sa ise ju oled - ega's see pole kellegi teise süü :)
s
statistika/ 14. september 2015 07:48
Viimase 10 aastaga on venekeelsetest riikidest saabunud Eestisse 7091 inimest. Neid kõiki on oodanud ees elamispind nagu nõuka-ajal. Pole vaja paitada Putini kanni!
e
ehitus/ 14. september 2015 09:02
Kuna vene ärimehed kontrollivad 80% Eesti ehitusturust, siis pole siin midagi imestada. Tagurlik valitsus lihtsalt ei luba suuremat sisserännet, korterite puudumise taha asi pidama ei jää.
k
Kust sellised numbrid/ 14. september 2015 19:23
p
PANGAISAD/ 14. september 2015 07:42
võtavad ära korterid, mille eest enam ei jaksa laenu maksta. Peale seda pead käima kraapimas sugulaste uste taga, et vast aitavad, aga kui sugulasi ei ole, no siis ikka põõsas. TAHAN OLLA PAGULANE !!!! SIIS SAAN ILUSA JA SOOJA KODU.
a
14. september 2015 07:55
A
!/ 14. september 2015 08:58
Aga Süüria passi ostmiseks tuleb taas SMS laenu võtta?
A
!/ 14. september 2015 09:09
Aga selle ostmine maksab kena kopika ja eeldab seega SMS laenu võtmist.
n
No aga kaota pass ära siis!/ 14. september 2015 19:22
a
15. september 2015 00:39
a mis sa loll siis peale laenu võtmist nime ära ei muuda?
m
mõnna/ 14. september 2015 07:41
sest EESTI RIIK hoolitseb nende pärdikute hordide eest rohkem kui oma inimeste eest.HÄBI EEStI RIIK. Isegi HÜMNi on häbi laulda. Mu Isamaa mu õnn ja rõõm........
s
sul on õigus/ 14. september 2015 07:43
isamaa ei ole mingi rõõm.
ä
Ärge kiruge Riiki,/ 14. september 2015 19:22
kui üldse, siis konkreetseid inimesi või süsteemi. See on meie riik ja igaüks saab tema toimimise parandamises osaleda. Keeldu ei ole!
o
15. september 2015 00:40
on keeld, on. e valimised on see keeld!
i
ilus elu/ 14. september 2015 07:28
siia saabuvaid nö, põgenikke ikka põõsa alla ei saa panna. Järelikult on nad palju olulisemad kui oma rahvas.
b
Bla/ 14. september 2015 09:21
Keegi ei sunni kodutuid end parmuks jooma. Sellest saavad kõik probleemid alguse. Ei soovi endine naine neid ega oma lapsed.
õ
15. september 2015 00:49
õgus! palju toredam on läbimärjana kusagil põõsa all pori sees või lõikava tuulega külmas hanges või mingis kuuris magada ikka kainelt. ülekaal ei tee liiga, elu on täis päikest ja rõõmu, teadmine et miski ei muutu... endine perekond kes ei vääri sind kuigi ehk paremal järjel ja võtavad õigust näpuga näidata. sind pole ju vaja enam kui sinult raha ei saa... see on vabadus! aga ikka kainelt

i
ilus elu/ 14. september 2015 07:28
siia saabuvaid nö, põgenikke ikka põõsa alla ei saa panna. Järelikult on nad palju olulisemad kui oma rahvas.
i
ilus elu/ 14. september 2015 07:28
siia saabuvaid nö, põgenikke ikka põõsa alla ei saa panna. Järelikult on nad palju olulisemad kui oma rahvas.
p
Paraku/ 14. september 2015 19:20
j
jaa/ 14. september 2015 07:22
isegi paljukirutud nõukaajal polnud kodutuid, kel viinatõbi küljes see suunati sundkorras viinaravile
aga sellist ilgust , et lastega pere visatakse suutmatuse pärast lastele süüa ja eluaset samaaegselt pakkuda tänavale iial ei tehtud
oli mis see NSVL oli kuid praegune EL on kordi hullem
a
aga/ 14. september 2015 08:03
Vene ajal pandi mitte töötav tegelane lihtsalt vangi, kui parasiit, igal kodanikul pidi oleme tõõkoht, olid paljud tööpõlgurid tööraamatus ennast siis katlakütjateks ja kojameesteks vormistanud.
k
kuti/ 14. september 2015 09:17
olid paljud tööpõlgurid tööraamatus ennast siis katlakütjateks ja kojameesteks vormistanud. ..........Kas nüüd tööpõlgurid üksi, paljud inimesed, kes tegelesid näiteks lillede või aiavilja kasvatusega kasvuhoonetes olid samuti.
t
Täpsustame -/ 14. september 2015 19:19

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee