Eesti uudised

Õmblejannast ema: arveid maksan lapse suvel teenitud rahast. Siis oli lihtsam

Teet Teder, 12. september 2015 07:00

104 KOMMENTAARI

m
minna/ 15. september 2015 10:10
Ha-ha-haaa... Saan aru, miks paljud min.palka teenivad... Kui 279764 in saavad palka vähem kui 643.-, siis alla min palga saajate osa on juba sinna sisse arvatud ju... Ise ei teeni just tuhandeid, aga kaugeltki mitte miinimumi. Elan maal, kasvatan üksi last ja põhjust palga üle nurisemiseks pole. Muide, olen õmbleja :)
w
Way to go.../ 13. september 2015 16:24
Artikkel räägib kuidas pooled eesti töötavatest inimestest saavad alla mediaanpalga kuus raha ning õhtuleht nõuab täismahus artikli lugemise eest 2€ päevapileti või 1.99€ kuu eest... Eks lehe lugemine ole ka kõrgema klassi meelelahutus
s
STATISTIKA/ 13. september 2015 16:00
Riigikogu tõstab oma palka aasta IV kvartali töötasu põhjal - jälle targasti,
siis maksavad riigiasutused ja mõned jõukamad ettevõtted jõulupreemiat lisaks
seega tõuseb jälle keskmine palk, ja seega jälle valgekraedel, sellepärast enam
statisika ei kajasta, millised on riigikogu, riigisektorite ametnike, kokkade , maalrite,
hooldustöötajate, koristajate, klienditeenindajate jne. keskmisi palkasid ----
see ajaks rahva mässule
t
tsaar1918/ 13. september 2015 15:45
see on ärikate ja reformarite ahnuse tagajärg.
d
Diana/ 13. september 2015 13:28
Appi mida hülge möla mõni võib toota!
Mul täitsa kama,kes seal ladvikus oleks.Minu jaoks on tähtis,et palk oleks inimvääriline,et me tunneksime ennast väärtustatuna kodus,ühiskonnas.Et meil oleks aega oma laste jaok,oma hobidele jne.
m
mees/ 13. september 2015 08:35
Reformierakond on ainult eteevõtjate ja vangerdajate huvide eest väljas ja muidugi ka selle korruptantide grupi kes võimul ja võimule üritavad iga hinna eest jäädagi.Arukaid otsused olematud,küll aga igasugu ajuvabasid neegrid,kreeka ,seakatk,tallinnasadam,eesti energia ja see jätkub,uskuge mind!
Nagu näete mahhinatsioonid ,kilekotiäri,ämma kapid igapäevane nähtus
Eesti riigi ja rahva heaks pole midagi ära tehtud,on lastud minna omavoolu rada.
Nüüd siis veel rahva vastu ka veel minna "vihakõned" :)
reform prügikasti!
a
Ants/ 13. september 2015 10:19
Okei, Reform on süüdi. Aga võtame nüüd nii- kui pukis oleks kesikud, SDE või IRL..mis siis muutuks? Tahad ausat vastust- mitte s*ttagi! Suured lubadused on neil kõigil, aga tavakodanik saab ikka sumpsi, vahet pole, kes seal eesotsas on. Ja kõige hullem on, kui etteotsa saaks EKRE, RÜE või Vabaerakond- riiki juhiks lausidioodid. Praegu on lihtsalt idikad eesotsas.
m
mees/ 13. september 2015 10:29
Imelikul ajal saavadki idioodid pukki. Kui valida siis peaks ka saama tagasi kutsuda ,kui ei jätka rahva usaldust! Siiani ei ole neil vastutust oma tegude ees,ei mingeid kohustusi ja puudub eetilisus!
Kes oleks siis õige inimene peaministriks ja ka presidenduiks?
j
jann/ 13. september 2015 02:30
5 aastaga kõige vaesemate hulka,aitähh reffid
v
vastaja/ 13. september 2015 10:11
mis mõttes, vaeseid pole kunagi enne nii vähe olnud... ja isegi tänased vaesed on tegelikult pseudovaesed.
j
jann/ 13. september 2015 02:24
tedelikkuses on eestlase keskmine palk heal juhul 450-500 eurikut kui kõigi tööl käivate inimestega võtta siis ongi nii 400-430 kätte

a
Ailar/ 13. september 2015 02:13
Hea reporter, kes oled sele artikli valmis vorpinud, uuri kõigepealt, kas väide, et õmblejad on kõige väiksema tasustatavama tööga, sest antud hetkel ei vasta see tõele. Üks kõige alatasustavam töö on taarajaama operaator, kes teatud firmades ei teeni kuu jooksul miinimumigi. Nii et kontrollige oma faktid üle
n
njah/ 12. september 2015 18:43
neid rõivaid õmmeldakse eestis ja palk miinimum http://www.vogliashop.fi/
ä
12. september 2015 18:43
äkki võtaks riik esmalt eestimaalased pagulastena arvele? Saaks igaüks korteri,.haigekassakaarti,elatisraha Kahe aastaga saab hakkaja eestimaalane kohe kindlasti jalad alla!
j
Jura/ 12. september 2015 18:36
Tundub, et meie riigis ei teata üldse, kuidas inimesed päriselt elama peavad....
m
Misasja?/ 12. september 2015 18:32
Kust kohast jälle sellised numbrid võetud on? Jälle riigi rikkurite kaudu keskmiste arvutamisega? Riigiisad ei kujuta ettegi, kuidas tavainimesed tegelikult elavad... Häbi lugu ikka!
m
marks/ 12. september 2015 18:31
Mida sonite, Ergmaa ju ütles, iga kodanik peab kuus 500 EUR kõrvale panema. Pensioniajaks. Pange aga pange. Mida vingute.
v
võimalik/ 12. september 2015 18:01
et 279764 inimest saavad vähem kui 643 eurot. aga kui palju on neid kes saavad vähem kui 400 eurot kätte pole keegi lugenud neid tuleb vast 500 000 inimest.
a
astra/ 12. september 2015 18:35
minul on miinimumpalk. 390.- miinus maksud. EESTIS VÕIKS OLLA ASTMELINE TULUMAKS JA MAKSUVABA PEAKS OLEMA 400.- EURI AGA EGAS RIKKAD RIIGIKOGULASED SEDA MÕISTA....
m
meez/ 13. september 2015 10:12
Kui paljudel on pension 300-360! Neid on ka palju!
k
Kuule Rahaboss/ 12. september 2015 17:57
Õppisid küll,aga mõistust olla INIMENE napib. Kõigi töö on elamisväärset palka väärt,ka selle töö kes sinu pe...set pühib,kui sa haige juhtud olema. Ka selle töö,kelle küpsetatud saia kohvi kõrvale järad jne. Kas sa saaksid üksinda siin maamunal hakkama? Kui ei,siis näe ka teistes inimest.

v
vale bumerangina tagasi/ 12. september 2015 17:52
Ammu teada, et Eesti keskmine palk pole reaalne arv, mille tõstab üles vähemuse kõrge palk.Too samaga on Valitsus kogu aeg hoobelnud ja EL võttis Eesti jõukust tõena, kui andis esialgse arvu pagulaste vastuvõtmiseks
k
KESKMINE PALK/ 12. september 2015 18:38
eestis on ministeeriume palju, koos meeletu inimmassiga. osa on lihtsalt niisama.... ja kõva palk jookseb.
u
utoopiline teave/ 12. september 2015 17:44
See on natuke vale väide.Kuskil oli üleval ka selline uurimus,et 500000 inimesst saavad kätte vähem kui 4oo eurot.Kõigepealt tuleks lugeda kokku kõik need, kes miiinimumi saavad,sealt ka maksud maha.See on siis see nn. toime tulev eesti rii, kes käsu korras teisi riike ja rahvaid aitab,oma inimestele selja keerates.
ü
üksikema ääremaalt/ 12. september 2015 17:43
2015 läks tiba kergemaks. seepärast. et tõusis nii lasteraha kui see vajaduspõhine. saan töövõimetust 160 € ja lapse elatist 195 € ja siis riigipoolne 45 € lapsele ja see vajaduspõhine KOV -ilt ka 45 € . hõisata pole. aga tuntavalt kergem. kui veel 2014. toiduga ei pirtsuta. sest tööd siin pole ju ... arved hästi madalas hoidnud. hing ikka sees. null lõbustusi ja ainus meelelahutus on oma aed ( nüüd juba aiatöid vähe - nüüd juba telekas :-) aga eluks seda nimetada ? miski paksuks õginud bossi naine ostab 500 € kingi endale ja kekutab - seda jah ei ole siin ... aga hing on sees ! minu arust on hästi oluline mitte laskuda deprekatesse ja võimalikult hea ja helge oma tuju hoida - siis saab ikka hakkama :)
m
mida deprekasse/ 12. september 2015 22:47
kui saad kätte 445 - sellest saab vabalt maksud ära maksta ja ka norm. elada . . .
m
Mia/ 12. september 2015 17:40
..minu palk veel alla 400-ja pean ka ära elama.Üle 600 oleks elu lill.....
b
BOT/ 13. september 2015 12:00
Saan kätta ca 1600, aga elu ei ole lill. 2000€ palgaga pmõtteliselt juba annaks enam-vähem elada.
k
kodanik/ 12. september 2015 17:36
Arvata on, et see rahva arv, kes närust palka saab + pensionärid, on tunduvalt suurem. Miks sellist pläma fabritseeritakse - kes usub?
p
paljud neist seejuures/ 12. september 2015 17:10
valivad tuima järjekindlusega REF-i ja selle sabarakk-parteisid, kes ühelegi maksu- ning töötajavaenulikule seadusele vastu ei julge niutsuda.
e
Ehk/ 12. september 2015 17:10
arutaks selle üle, mis inimestele kätte jääb.
k
12. september 2015 17:07
Kuidagi hädavaevu saab maksud makstud aga ülejäänud... Koguaeg laena et ära elada

e
elu on siiski ilus/ 12. september 2015 17:03
Olen õmbleja ja pole veel sellist palka näinud, saan kätte ikka nii 380- 420 euri. Alustasin 70-datel õppinud ametiga- rätsepana. Siis ei saanud kurta, elas ära. Nüüd pean leppima õmblejana, rätsepatööd pole. Poes on riideid saada küll, mis on meiesuguste madalapalgaliste tehtud. Pole rätseparõivaid vaja. Elan ka nüüd ära, sest muud üle ei jää. Hobi ja töö langevad lihtsalt kokku, saab mustalt maksuvabalt midagi kõrval nikerdada.
V
17:03-le/ 12. september 2015 17:12
Vanasti oli õmblejatel hea elu, kliendid käisid kodus ja lasksid head ja paremat õmmelda, "Burdad" ja "Siluetid" kaenlas.Olin ise selline klient töökaaslasele,kes õmmelda oskas.Väga kahju, et see "mood" on mööda läinud, kus lasti eriline asi selga õmmelda. Inimesed olid nii soliidsed ja ilusad,nüüd nagu kossakad tänaval...Nüüd olen ise ots-otsaga kokku tulija haigla palgapajukil.
e
elu on siiski...../ 12. september 2015 18:03
Jah, see on tõesti nostalgia koht. Tööd oli nii palju, et ei jõudnud ära tehagi. Mõnigi mantel või jakk sai tehtud une arvelt. Aga tasu oli hea, mida kiiremini valmis said, seda rohkem tööd teha jõudsid, seega raha ka. Ei tahtnud ju tuttavatele ära ka öelda või kaua oodata lasta. 3 last olid päris väikesed, aga kõike jõudis. Ka nõukaajal oli raha tähtis, mis sest et midagi saada polnud. Kuidagi ikka sai kõike, mida tarvis oli.
v
Vana@/ 12. september 2015 16:59
Selline summa võib Sul olla brutona, aga netona küll mitte! Kus see number pärit on? Konsumis on nt. teenindaja palk 570 brutos. Naine töötab seal, sellepärast tean. Töökuulutusi vaadates ei jää ka nagu silma sellist numbrit... Kus see pärit on?
k
Kristiina / 12. september 2015 16:05
Argpuks selline viriseb. Tule toompeale ja ära häbene. Olid kõva meediasse minema siis ikka täiega. Sinu suguste pärast kardavad madala palgalised enda eest seista. Liseestaks annate halba eeskuju teistele.
l
Liseestaks?/ 12. september 2015 17:25
Kristiinadega on alati mingi jama,närvid on neil nõrgad. Mis sõna see"Liseestaks" on?
h
12. september 2015 16:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
d
Dj/ 12. september 2015 16:20
Koli ära, kui ei sobi.
n
no/ 12. september 2015 15:32
sellise palgaga ei jää muud üle kui osta Süüria pass, mis on praegu väga drendikas ja minna Saksamaale. Pakutakse kohe selliseid abirahasi.
t
to no/ 12. september 2015 19:07
Sa võid Euroopa Liidu kodanikuna iga kell Saksamaale abirahade peale prassima minna. Reaalsus on aga see, et abirahadest saab igas riigis vaevalt söönuks. Kui on kari lapsi, siis jah elab natuke paremini. Äkki ikka eestlased saaksid aru, et elus tulebki tööd teha ning hästi ei ela meist pea keegi. Lisaks muutub olukord praeguse demograafilise joone jätkudes iga umbes 5 aastaga oluliselt hullemaks. Ei taha me jah neid pagulasi, aga samas pole meil noori mitte kusagilt võtta. Ka sündimuse imekombel kasvades peaksime tulemust 25-30 aastat ootama.
x
xr/ 12. september 2015 15:26
ma lausa imestan kuidas sellise palgaga inimesed hakkama saavad, ise teenin napilt vist eesti keskmise kätte ja selle nimel tuleb rabeleda ka aga selle palgaga hakkama saamine on ikka keeruline küll, tegelt saaks tagasihoidlikult hakkama kui ühtegi võlga peal poleks aga hetkel tundub, et peab panka minema ja võlgu ostma ja sealt tuleb üks suur surnud ring, ostaks maale odavalt elamispinna aga seal pole sellise palgaga tööd (kui yltse tööd leiab) linnas on see mõttetult kallis
Mul tuleb leida mingi enamvähem rahuldav lahendus, misd oleks lahendus ei tea riigil ja pagulastel ma süüd ei näe. Eks ma ise ole selles süüdi, et ei oska hakkama saada
k
12. september 2015 15:38
Kes kirjutab "ültse", sellel on kindlasti raskem tööd leida.
h
Haritud professoreid ja õppejõude../ 12. september 2015 16:24
. koondatakse ülikoolide juurest samuti. Ladina keelt või muid selliseid " vähetasuvaid" teadusi õpetavaid professoreid pole reformiokupatsiooni ajal vaja.
s
See/ 12. september 2015 15:13
arv on tegelikult palju suurem!
p
pluss pensionärid, lapsed, töötud/ 12. september 2015 15:10
seega üle 80 % eestlastest, 85 % eestimaalastest
Tänu liive taolistele hoiame vähemalt keskmise tasemel.

i
isa/ 12. september 2015 14:47
Eesti seaduste järgi peab vanem maksma lahusolevale alaelaise lapsele minimaalselt 195 eurot kuus! St. ühe lapse kohta. Mul tekib lihtsalt küsimus,et kuidas on võimalik maksta sellist summat kui isa vb teenib turvamehena 400-450 netos kätte. Millest ta ise peab elama ja ntx tema uus pere? Eriliselt komöödiliseks läheb olukord siis, kui isal on ntx 2 last varasemast kooselust. Ma ei taha kuulda vastuseid,et miks siis tegid neid lapsi jne. Keegi ei suuda meist ette näha seda,et üks vanematest paneb oma koti kokku jne. KAS SEE EI OLE ABSURDNE?
1
123/ 12. september 2015 16:23
ära siis tee uusi lapsi,kasvata esimene(ed) enne ülesse.
t
tuutu/ 12. september 2015 18:28
Kas sa pole mõelnud ,et pigem ärajooksjad uue mehe juurde on naised !
m
Maria/ 13. september 2015 09:20
TULEB OSTA KOOS ELADA JA OMA LAPSI KASVATADA.
t
to rahaboss/ 12. september 2015 14:17
oled sa kunagi kasutanud selliseid teenuseid,mida näiteks pakuvad poemüüa, ametnik, lasteaiakasvataja, päästja,medõde ? Nad kõik teenivadki just umbes sama summa,milest tekstis jutt käib.Ütle nüüd,kui nüüd nad kõik,nagu sa soovitad ümber õpivad ? Kes teeb seda tööd ? Või saad ilma nende teenusta hakkama ? Nii et mõtle enne,mida suust välja ajad !
t
trillallaaa/ 12. september 2015 13:40
Hea pealkiri ...palka saavad vähem kui 643 euri kätte. Nalja koht. Mul koos palgaga ja lasterahadega tuleb selline summa .3 last
n
Noh,mis see siis ära ei ole,/ 12. september 2015 13:00
randpere ütles,et Rimi kassapidaja palgaga elab lõdvalt ära,
summa oli samas suurusjärgus,ehk veidi rohkem-673.- ?
randpere teab,tema on pagulane ka olnud,
koos teiste eestlastega "purjetas"Rootsi,lõi rusika
lauale ja sai kõik,mis tahtis.
Üks väike AGA tuleb "mängu"-randpere EI SOOVI katsetada
elu selle palgaga ega pagulasi ENDA KOJU majutada,
las rahvas vaevleb-VÕÕRAS MURE...
k
Kuningas/ 12. september 2015 15:00
Kui randpere elab 670-se palgaga lõtva ära, siis ma ei saa tõesti aru, miks peaks riigikogulastele arutult pappi pritsima. Mis nad teevad sellega? Milleks nii palju raha, kui 670-tki ära ei suuda tarbida?
t
ten points,/ 12. september 2015 17:14
e
Ene/ 12. september 2015 12:40
eile lugesin 11.septembri Ärilehe kommentaarist :
"SOTSIAALHARTA artilki 4 lg 1 peab ÕIGLANE M I I N I M U M P A L K moodustuma
v ä h e m a l t
60% K E S K M I S E S T N E T O P A L G A S T"
see on meie riigijuhtide sh. Jürgen LIGI vaikiminega seotud tegemata töö,
et raha jätkuks ainult valgekraede palga tõstmiseks
Jube... millises riigis elame. kuidas rahvast mõnitatakse ja orjastatakse
Siinkohal meenub iseseisvuse alguses Siim Kallase lause:
" Rikkas läheb rikkamaks ja vaene vaesemaks !"
e
Ene/ 12. september 2015 12:40
eile lugesin 11.septembri Ärilehe kommentaarist :
"SOTSIAALHARTA artilki 4 lg 1 peab ÕIGLANE M I I N I M U M P A L K moodustuma
v ä h e m a l t
60% K E S K M I S E S T N E T O P A L G A S T"
see on meie riigijuhtide sh. Jürgen LIGI vaikiminega seotud tegemata töö,
et raha jätkuks ainult valgekraede palga tõstmiseks
Jube... millises riigis elame. kuidas rahvast mõnitatakse ja orjastatakse
Siinkohal meenub iseseisvuse alguses Siim Kallase lause:
" Rikkas läheb rikkamaks ja vaene vaesemaks !"
p
12. september 2015 12:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to/ 12. september 2015 13:06
Oma inimene on riigile KULU, aga pagulane TULU. Tglt mitte riigile vaid valitsevale ullikeste seltskonnale.
n
nonoh/ 12. september 2015 14:31
sa oled siis kõvasti juudimatemaatikat õppinud, kui kõik miinused paari kaupa plussiks loed.
m
maksepuhkusele!/ 12. september 2015 12:16
Katsu omale osta Súúria pass ja siis mine Pevkuri juurde asúúli taotlema. Ma úúrin sulle korteri, riik maksab sinu eest 2 aastat úúri. Siis vaatame edasi :)

m
Mati/ 12. september 2015 12:01
Reformierakond = Orjariik Eesti...!!!:(
m
muhv/ 12. september 2015 11:57
Kui Saad vahe palka siis opi ymber voi otsi lihtsalt tasuvam too. Poemyyja Saab miinimumist suuremat. Ka naiteks ettekandjad restos jne.. Ega siis ombleja too ainuke pole.
m
maamee/ 12. september 2015 11:42
Sellepärast eestis ei ole lastudki ametiühingutel tekkida, et omanikud ka palga pealt kasu lõigata saaks, riik saab oma maksud vaestelt nägu nii kätte.
h
hunt/ 12. september 2015 17:21
Asja iva ongi selles et tööandjad ei taha maksta leiutavad igasuguseid vabandusi et kohe kohe pankroti äärel firmad.
k
karl/ 12. september 2015 11:35
numbrid on alati nii nagu tahetakse rääkida mitte nii nagu on,usun ka et suurem osa saabki vähest palka aga kui nt minu palk on selles statistikas siis näidatakse 360.- aga kätte saan 1000.-, hea meelega ei tahaks sedasi aga mis teha,öeldakse mine ära kui ei taha!
h
Huvitav/ 12. september 2015 11:07
on see, et sellisel teemal kirjutatud artikkel on tasuline...
p
pr/ 12. september 2015 11:15
tasuline, sest kirjatsurad ei ole mingid niisama heegeldajad.
l
loomulikult tasuline/ 12. september 2015 12:09
ajaleheneegrid ei tööta 400 euro eest!
v
veel huvitavam, et/ 12. september 2015 11:24
sa ei maksa õhtulehe veebilehekülje külastuse ja enamuse artiklite lugemise eest mitte punast krossigi... ja ei maksa sa ka selle lehekülje tegijatele palka. mis pretensioonid saavad sul olla??? tee oma lehekülg, hangi uudiseid ja hakka tasuta toimetama. lihtne ju.
o
oskar/ 12. september 2015 11:00
See puhta lollus ju laps peab ikka endale raha teenima ja asju ostama no ei ole enam elu
m
12. september 2015 10:58
Mul on palk samasugune, ja kasvatan üksinda 2-e last, kes otsutasid sel aastal mõlemad ülikooli minna. Kuna nad aga eelmisel aastal käisid suvel lisaraha teenimas, pole neil õigust tudengitoetust saada
a
alampalk/ 12. september 2015 10:22
Alampalgalised on siin viletsamad kui pagulased, kellele pakutakse soe tuba, toit, riided, arstiabi, sotsiaalabi, taskuraha ja võibolla midagi veel. Pika tööstaažiga väikesepalgalisele inimesele on see kõik kättesaamatu, pensionile jäädes oled veelgi vaesem. Leian, et mistahes töökoht peab võimaldama normaalse äraelamise.

k
12. september 2015 10:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
f
Feja Räim/ 12. september 2015 11:22
Keskmise arvutamise metoodikaid on väga erinevaid. Oluline on mõista, mida selle konkreetse mudeliga uurida tahetakse või tahetakse hoopis kedagi ära petta. . Kaalutud aritmeetiline keskmine oleks samuti vajalik teada, tänapäeva arvutustehnikale poleks see probleem. Ka jaotusi tuleks rakendada, nt milline konkreetsel juhul on normaaljaotus jt jaotused. Kõrgemapalgalistel läheb väga suur osa palgast Eestist välja. Siin pole ei nõuetekohast kaupa ega teenuseid, st ka mõjureid tuleb pidevalt jälgida. Ega Eestis pole mõtet ka majandusanalüüsi metoodikast üldse rääkidagi, šuudra valitseb ju.
t
töötu/ 12. september 2015 10:09
TEENiN TÄNAVAL SITEMATEL AEGADEL 17000 EURI.REKORD ON SAADUD 6 PUDELIT,IRW
r
Rahaboss/ 12. september 2015 10:04
Kõik aina virisevad oma palga üle, käige koolis õppige ja leidke korralik töö, ise teenin 2000+ preemia, hea elu on :)
j
ja kes sulle riided õmbleb?/ 12. september 2015 10:34
kas see polegi korralik töö?
t
Tegelik elu/ 12. september 2015 10:36
Iga täiskohaga töötava inimese palk peab olema minimaalselt nii suur, et katta esmased vajadused. Pealegi...kui kõik hakkaksid õppima neid samu nn kõrge palga ameteid, siis kukuks palk seal ka alla. (:
d
Dj/ 12. september 2015 11:47
Kule rahaboss, ma teenin 7000+, kuid ei pea end rahabossiks
a
ametnik/ 12. september 2015 14:11
võtan altkäemaksu 8000.- kuus ja pole kah mingi rahaboss. Palk on konfi aga
abiks ikka.
d
Dj/ 12. september 2015 16:54
Miks sa ei taha treialiks õppida?
k
kas tead,Dj,/ 12. september 2015 17:17
ei tõmba,liiga paikne,seisad tundide viisi.
d
Dj/ 12. september 2015 17:25
Kui ei sobi, siis ei sobi. Vaba maa. Pane nöõr kaela, põgene soome vmt
m
MMM--,,RAHABOSSILE,,!!!!/ 12. september 2015 13:26
Tead,ma arvan,et sa ei teeni sellist raha,sest vastasel korral poleks sa siin!!!!Ja kui teenid,siis äkki ka nende tõõ inimeste pealt,keda sa orjaks pead!!!Arukas inimene ei kuuluta siin oma,,head elu,,kuulutab vaid see,kes sellest puudust tynneb.Mina elan vaata ka nii,et saan kõvasti alla keskmise,õmblen sinusugustele riideid aga jah,ma ei kurda,et nüüd sellepärast elan,,halvasti,,Mul on tore pere ja toredad lapsed,mida ilmselt sinul ei ole.
m
Mõmm/ 14. september 2015 13:38
Tegelikult loeb väga palju ikkagi inimesest, mitte niivõrd sellest, kui palju ta on viitsinud õppida. Mul nt on ka kõrgharidus, aga oma olemuselt olen lihtsalt nii möku, et ei oska (ilmselt) piisavalt hästi rakendada. ...ja ikka teenin alla tuhande kuus. Mõni mu tuttav, kellel on vaid 10-11 klassi haridust, elavad kõvasti paremini ära, kui mina. Sest nad oskavad :)
m
Mats./ 12. september 2015 10:02
Nõudke riigikogulaste palga sidumist miinimumpalgaga, annetused erakondadele võrdsustada altkäemaksuga, erakondade riiklik rahastamine lõpetada ja riigikogulaste kuluhüvitis kaotada.
t
Täpsusta!/ 12. september 2015 14:00
Kes peab nõudma? Ega sina ometi? Ikka keegi teine?
n
noh/ 12. september 2015 09:49
sotsiaaltöötajad saavad ka kuskil 600 euri kuus kätte ometi on töötamise eelduseks kõrgharidus -vähemalt bakalaureus ( ideaalis magister) on see aus? tahaks teada kes seda mediaani palka saavad?
s
sotstöötaja/ 12. september 2015 11:43
saan omavalitsuselt prillide toetust.
z
Zeus/ 12. september 2015 09:47
äge muretsege, varsti tuleb see aeg kus saab karistamatult oma orjastajad teise ilma saata! Kohe kui Euroopas algab sõda siis on meil vabad käed!
s
Soovin osta/ 12. september 2015 13:59
ühte Venemaa tuntuimat toodangut. Paljude varudega.
K
13:59, 12. sept 2015-le/ 12. september 2015 17:32
m
mini/ 14. september 2015 01:31
kalashnikov ikka, naljatilk
a
aga.../ 12. september 2015 09:26
nad ei saa aru ja ei kujuta ette kuidas lihtinimene ära elab.Ma ka ei saaks kui sellele palgale lisan veel ühe 0-i
i
ince/ 12. september 2015 10:07
liisi odavam auto. ei pea ühetoalise õismäe või kopli üürika ees seisma "semjorka" või S-klass.
T
Tere/ 12. september 2015 14:41
i
ince/ 12. september 2015 17:43
miks te rotid miinuseid laote? vaadake magalarajoonides paiknevat autoparki ja kuulake jutte rahabossidelt: "tra, teenisin 3k puhtalt, aga liisingud-laenud-armuke makstud, nüüd näpud põhjas, kle tee laenu kümpa, tahaks õlli osta veica." läks vist vastu väga tundlikku närvi see autoliising enamusele?
i
ince/ 12. september 2015 17:44
kui sa rott "aga..." saad koristajana palka 140 eurot ja lisad ühe 0 otsa, siis tahad öelda, et sa ei ela 1400 euroga ära? liisi odavam auto... tõesti.
a
Ardo / 12. september 2015 09:18
Pool Tallinnat pole pool EESTIT ,armas leheneeger !

e
ei/ 12. september 2015 09:01
ole elu, 350€... Kas elada või surra, selles on küsimus, aga paraku hingitsed.
õ
12. september 2015 09:00
õpetajad saavad ju täpselt samasugust palka. 10 aastat olnud selline palk ja palgatõusu pole küll kusagilt näha. omavalitsused ei kõlba kuhugile. ometi töö on kõikjal ühesugune.
m
massõmbleja on see/ 12. september 2015 08:33
kõige kõige kõige suurem ori Eestis.Ja "tänu" Nestori pensioniarvestamise süsteemile ei saa korralikku pensioni ka lõpuks, nässus tervisest rääkimata.
i
irw/ 12. september 2015 08:28
ja nad räägivad seal toompeal, et siin on miskine riik
t
to irw/ 12. september 2015 14:41
Siin on Brüsseli ääremaa, kaugeim piiriprovints. Kus asevalitsejad metropoli nimel ja juhendite järgi valitsevad
m
murelik/ 14. september 2015 09:10
Kunagi üks poliitik ise ütles avalikult et miks te rahvas olete nõus töötama miinimum palgaga,et nõudke ise! Ja nüüd seal riigikogus itsitavad ,et näe lollid kõigega nõus :(Streiki vaja!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee