Eesti uudised

Yana Toom ei hääletanud Eston Kohveri vabastamist nõudva resolutsiooni poolt

Toimetas Geidi Raud, 10. september 2015 17:57

120 KOMMENTAARI

3
365/ 11. september 2015 22:54
MINA ei poolda ka seda resulutsiooni ,sest meile serveeriti see versioon,mis riigile kasulik on.seda ,mis piiril tegelikult juhtus,saame võib olla teada kunagi ajaloo õpikutest.
a
ap/ 11. september 2015 19:45
kas ta ikka on yana toom,teatavasti mitte venemaa poolel ikka!!!!
m
Marko/ 11. september 2015 18:07
k
konsa/ 11. september 2015 16:30
Yana Toom ei hääletanud Eston Kohveri vabastamist nõudva resolutsiooni poolt
<<<<<<<<<<<
muideks, Yana Toom on saate õhtud vladimir solovjoga uus reklaami nägu
i
Inimene/ 11. september 2015 16:09
Mida demokraatlikum püüab olla süsteem, seda keerulisem on suhelda teiste ebademokraatlike süsteemidega. Kui nendel süsteemidel on nii erinevad mentaliteedid ning võtted, siis tekivad äärmiselt keerulised olukorrad ja juhtumid ning kahjuks ei ole tavakodanikul suurt midagi teha. Selle reaalse traagika teevad hingematvalt raskeks inimesed, kes selle üle ilguvad, aga veel kordades rusuvamaks need, kes püüavad lõigata kasu või tähelepanu.
Kindel on see, et Venemaa (ilmselt oleks korrektsem öelda, et Putin) suhtleb teisega erinevatelt jõupositsioonidelt ja kasutab räigelt ära rahulike riikide ja rahvaste inimlikkust ning nõrkust ja loomulikult seotust nende majanduse ning ka inimestega. Seega on kuidagi väga kurb, et globaalselt käib jutt valdavalt ümber palava pudru, valitakse sõnu ning tegelikult ei saa või ei tohi keegi väljendada seda tõde, mis on tänaseks selge. Ollakse demokraatlikud, tehakse pidevalt kompromisse ja soovitakse jätkata mõistlikult. Kellega? See mitte ei paista kuidagi hale ja äbarik, vaid nii see ka on. Putin juhib oma riiki ja kontrollib teisi hoopis erinevate võtetega. Nii nagu tõeline alfaisane või pigem reaalne massimõrvar!
Igas meepotis võib olla kärbes või ka mitu, aga vähemalt minul ei ole vähimat põhjust öelda, et minule kalli Eesti valitsus oleks salakaval ning plaaniks ning organiseeriks agressioone ning mõrvu.
Seega, ei oska ma teisiti arvata, kui et Jaana Toom on käitunud antud küsimuses vastutustundetult ning rumalalt, et ta ei aita kõigi võimalike vahenditega kaasa Eesti Vabariigi jõustruktuuride inimese vabastamisel ebademokraatliku riigi jõustruktuuride haardest. Ta ei kasuta iga õlekõrt, et vabastada inimest, keda on usaldanud Eesti Vabariik, sest temal on proportsionaalsusega ebaselgust ja ta ei saa kõigest aru või tal puuduvad kõigele selged vastused! Ma jätan välja selle inimese meelsuse, mis mind häirib ja teeb mulle muret, aga on ju enam kui selge, et kui tegu ei ole üliinimesega, siis millisest kogemusest või spetsiifilistest teadmistest me saaks rääkida! Tegu on viie lapse emaga, kes on loodetavalt aastaid pühendunud nende kasvatamisele. Ta on õppinud ülikoolis vene keelt ja kirjandust ja selhulgas mitte kooli lõpetanud. Tegu on endise ajakirjaniku ja tänase poliitikuga! Kuidas julgeb selline väga väheste teadmistega inimene võtta endale õiguse otsustada, et kas hr.Kohver või teised väärivad vabastamist Venemaa agressorriigist!!! Kui selline inimene ei ole vastutustundetu Eesti Vabariigi kodanik või lihtsalt vastutustundetu inimene, siis pelgan ma suurt segadust oma peas.
Täna saab Inimesel olla ainult üks eesmärk ja see on nende kinnipeetavate vabastamine! Kui peaks olema vajalik, siis otsustab edasise Eesti Vabariigi valitsus ja seda oma piisavalt pädevate vastavate organite kaasabil. Inimene, kes on viibinud vaid mõned aastad valitsuses, tegelenud sotsiaalküsimustega, ei ole vähimalgi määral pädev hindama, otsustama või avaldama oma arvamust luure või riigikaitse küsimustes. Ei ole vähimat põhjust soovida, et sellise taustaga inimene peaks kõike teadma ning rõhutan, et mitte kunagi ei ole ühel siidisussides kontoriproual õigust arvustada inimese otsuseid või käitumist, kes on viidud ära püstoli ähvardusel, sunnitud olema eemal oma perest kusagil Venemaa vanglas ning teadmata oma või ka pere edasist saatust!
Isegi kui keegi valib kedagi Euroopa Parlamenti, ei muuda see teda paremaks, targemaks või ausamaks inimeseks!
Rahu ja mõõdukat päikest!
o
otto/ 11. september 2015 14:50
See naine on alatu suli. Nii erapooletu? Eestivaenulik tross. Venemaa selgeid vasturääkivusi käsitleb suvaliselt, eesti asju aga mustvalge rangusega. See naine põleb vene põrgus.
t
Taivo/ 11. september 2015 12:58
Mis siin imestada see on juba ammu teada et ta pole eestimeelne inimene paraku nagu nii mitmedki keskerakonna liikmed vaid vene poliitika tallalakkujad.
m
Matti/ 11. september 2015 12:44
Lugege Eestist ja E Liidust, ninge ka meeleavaldusele-piketile:
http://rahvuslane.blogspot.com.ee/2015/09/meeleavaldus-eesti-kuulumise-vastu.html
Millal veel siis kui nüüd?

n
nõiajaht on üle kõige/ 11. september 2015 11:44
umbpatriootilistel kisakõridel on kama kaks, mille või kelle auks karjas lõuata. olgu selleks hitler, stalin, obama või päts
v
11. september 2015 10:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
Stirlits 43/ 11. september 2015 17:10
Kui spiooni koht on vanglas, peaks seal olema ka YT.
Sa muidugi leiad, et sinu riigi spioon ei peaks olema vanglas, vaid ta peaks saama vabalt tegutseda, eks ole?
j
Just/ 11. september 2015 10:54
Peaks ikkagi arutama temalt Eesti kodakondsuse äravõtmist. Ma usun, et enamus eestimaalasi hääletaks poolt! Üleskutse: paneme selle ettepaneku rahavahääletusele!
m
mets/ 11. september 2015 10:04
miks hr.Kohver üldse sinna piirile ronis? miks ronis??? milleks kollased lindid??? ma ei toeta kohvrit ega kanna kollast linti ka..........
h
HS./ 11. september 2015 10:04
Jana Toom on vene shovinist, kes ei salli peale vene rahvuse teisi rahvusi ja selle pärast jäigi erapooletuks.
h
Heiki Fritsovitšile/ 11. september 2015 10:08
No aga Kohver ju samuti rahvuselt venelane.
p
poi/ 11. september 2015 09:30
luuraja või spioon võeti kinni . kapo võiks ju ka paar tükki kinni võtta,aga riik ei luba.toomi mutil lastakse brüsselis eestlastele peale lasta . ta ju aus ja puhas eestlaste ja eesti riigi vihkaja,kellele ükski eesti seadus peale ei hakka
m
Mai/ 11. september 2015 09:26
Tubli Jaana, kindlameelne, kiidan heaks
k
Kaastunne/ 11. september 2015 14:07
Mai, see on sul juba ammu, arstid ei suuda enam aidata. Pöördu tuttava apteekri poole, tal on rohtu mis tapab valutult. Sellega lahendad kõik probleemid!
m
mmm/ 11. september 2015 07:58
Kuidas saab Jaana öelda Brysselis,et tema ei saa aru.Kellel veel,kui sinul on vöimalus asjast selgust vötta ja endale selgeks teha .Imelik inimene,kuidagi kogu aeg on tema ymber häma.Kelle heaks ta ikkagi töötab,kui on tihti meie asjade vastu vöi lihtsalt ei saa aru,mida teised hääletavad
e
ets/ 11. september 2015 11:19
Ei ole seal ümber mingit häma, ajad on muutunud ja kõik kes leiavad tõe tehakse lihtsalt idiootideks nagu läänes lihtsalt soovahetajateks(Manning jt.) jms.

m
Ma oleks ka / 11. september 2015 07:09
Nii käitunud..sest mittekedagi ei panda niisama kinni miks krt on riigil nagu tuli takus et see kihver vabastada seal on midagi suuremat mängus
õ
11. september 2015 08:36
Õnneks saa sa kunagi võimalust nii käituda.
k
kodanik/ 11. september 2015 06:55
Ärge kalduge teemast kõrvale-jutt käib Kohvrist --kellest me midagi ei tea ?!? Milleks siis hääletada poolt?
h
hulgus/ 11. september 2015 06:49
kohvri vöiks ju grossi vastu vahetada
j
Julie/ 11. september 2015 06:40
Mulle Yana meeldib oma otsekoheste ütlemiste eest ja see,et ta ei määgi kooris kõigiga kaasa. Kui ikka midagi rahvale ausalt ja täpselt ei saadud öelda ,riigipiiri veel täpsemalt ei olnudki ,siis ei paneks minagi oma pead pakule.Ei tea meiegi täpselt luurajast Kohvrist midagi. Teiseks austan juba teda ,kui viie lapse ema ,kes on nad korrektselt üles kasvatanud ,kes valdavad eesti keelt nagu temagi ja Yana on igati pidi kena naine,kes pere kõrvalt veel tööd jõuab teha.Võtke eeskuju ja ei ole ta mingi rahvavaenlane---meil on neid küllaga ja teate ise kes need on---
j
Julie/ 11. september 2015 06:40
Mulle Yana meeldib oma otsekoheste ütlemiste eest ja see,et ta ei määgi kooris kõigiga kaasa. Kui ikka midagi rahvale ausalt ja täpselt ei saadud öelda ,riigipiiri veel täpsemalt ei olnudki ,siis ei paneks minagi oma pead pakule.Ei tea meiegi täpselt luurajast Kohvrist midagi. Teiseks austan juba teda ,kui viie lapse ema ,kes on nad korrektselt üles kasvatanud ,kes valdavad eesti keelt nagu temagi ja Yana on igati pidi kena naine,kes pere kõrvalt veel tööd jõuab teha.Võtke eeskuju ja ei ole ta mingi rahvavaenlane---meil on neid küllaga ja teate ise kes need on---
y
Yukku/ 11. september 2015 05:41
Eestisse saabunud uuspagulane istub Eesti eest Brüsselis ja ajab Eesti asja Venemaa pilguläbi.
y
Yukku/ 11. september 2015 05:41
Eestisse saabunud uuspagulane istub Eesti eest Brüsselis ja ajab Eesti asja Venemaa pilguläbi.
y
Yukku/ 11. september 2015 05:41
Eestisse saabunud uuspagulane istub Eesti eest Brüsselis ja ajab Eesti asja Venemaa pilguläbi.

p
11. september 2015 05:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
11. september 2015 08:38
p
Pilves/ 11. september 2015 05:07
Venemaa agent istub Eesti parlamendis ja ajab komustalinistlikku ajukahjustusega värdjalikke suhupandud luulusi.
t
täpselt/ 11. september 2015 02:39
olen pagulaste vastu väga sõbralik ja pandi ip kinni mingid natsid ruulivad
j
ja vabastage/ 11. september 2015 02:41
eston kohver me ei või taluda rohkem juba pind keeb
h
Huvitav/ 11. september 2015 02:35
Millise jöu möjul istub see Eesti riigi vaenlane nii körgel kohal ja esindab Eesti riiki ja kodanikke.Tagasi kutsuda ja oma kodumaale saata.See pole esimene taoline sönavött.
l
leo/ 11. september 2015 11:25
Ära aja segamini samal pulgal istuva endise kommunisiga tartus ja mõlemad on valitud eesti rahva poolt.
e
eh/ 11. september 2015 01:24
Toom on valel ametipostil. Sobiks Kohveri vastu välja vahetada.
k
klisenko/ 11. september 2015 00:04
mida külmem vesi, sedasoojem! kõhugaas kütab, möh?
t
Toomi poolt/ 10. september 2015 23:59
Oleks asja algusest peale diplomaatikislt aetud, oleks see luuraja ammu vaba.
Aga ei - oli vaja suure kella külge panna ja kogu maailmale näidata, milline võsa on see nn piirijoon kahe riigi vahel.
Toom on otsekohese ütlemisega ja ei kooguta ega poe vähemalt. Ka see on ju õige, et pandi ühte punti kolm eri juhtumit ja nii ei saagi hääletada - mõne asja poolt, teise vastu - ongi erapooletu, kui asi totralt korraldatud on.
n
10. september 2015 23:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
A.H./ 11. september 2015 00:11
Siis kõigepealt tuleb nuuskur igrekana pe*sest kinni võtta ja pakkuda Kohvri vastu välja vahetada. Kui huilole ei sobi, siis võib teha isisele pakkumist ja vahetada välja selle pooletoobise norraka vastu kes seal kinni istub ja ootab pea mahanüsimist.

k
kollane traakon/ 10. september 2015 23:26
a
Alar1 veel/ 10. september 2015 23:25
Kõige hullem on see, et ülejäänud Euroopa võtab Toomi, kui Eesti saadikut. Aga Toom ei ole Eesti saadik! Toom on Eestise pagulusse tulnud venelaste saadik! Moskva lakei, kes mängib eestlast.
h
hmm/ 10. september 2015 23:08
Huvitav, miks peakski ta vahelekukkunud spiooni poolt hääletama. See jutt, et Kohver Eesti poolt minema viidi on jura lollidele.
m
Mjahh/ 11. september 2015 06:05
Toomi ei maksa sõimata, ka mulle tundus Kohvri käitumine imelik nagu oleks tegu ülejooksiku või topeltagendiga.
Kohver pidi ju teadma, et meie advokaadid on võimelised ükskõik kui musti tegusid valgeks rääkima, miks ta siis ikka venepoolse suuvoodri valis - ah,et kästi, ok, aga edasikaebamise õiguse kuupäeva möödalaskmine, mis see siis oli.
Indias ammu enne Kohverit kinniistuvate meeste heaks ei liigutata peale suust tuleva sooja õhu m.....gi.
s
Soomest/ 10. september 2015 22:54
No tore. Teil Toom, meil Bäckman.
p
piirivalvur/ 10. september 2015 22:44
kahju seene-marjametsast, metsloomadest, lindudest, oravatest ... tükike eesti loodusest sai hävitatud. välisfirmadest puiduärikad said rikkaks piirimetsa arvelt.
k
Kuri/ 10. september 2015 22:42
Saagem aru. YT ei saa Venemaa vastu hääletada. Ta kaotaks hulga siinsete vene marurahvuslaste hääli. Hämmastav, et ikka veel 0n eestlasi (peale toiduahela otsas olijate), kes keskerakonna poolt hääletavad. Selliste abiga pääsevadki eestivaenulikud elemendid kõrgetele kohtadele.
a
A.H./ 10. september 2015 23:02
Vähe sellest, huilo käest saaks kah võtta nii mis tolmab.
m
muri/ 11. september 2015 11:34
kas sina oled eestlaste sõber vä? jumal hoidku meid lollide sõprade eest
j
Jama lugu/ 10. september 2015 22:39
Poolt või vastu - mõlemal juhul eksid - SEST, ET EI TEA TOIMUNU TAUSTA JA TEGELIKE ASJAOLUSID JA TOIMINGUID.
j
Jehh/ 11. september 2015 06:08
Seda see Toom ju rääkiski, et kahtpidi võtta info põhjal tema ei riski hääletada.
j
Jama lugu/ 10. september 2015 22:39
Poolt või vastu - mõlemal juhul eksid - SEST, ET EI TEA TOIMUNU TAUSTA JA TEGELIKE ASJAOLUSID JA TOIMINGUID.

t
Trooja hobune,/ 10. september 2015 22:36
viies kolonn, Ivan Sussanin.... heal lapsel palju nimesid.
b
Booo/ 10. september 2015 22:25
Ta esindabki ju mitte eestlasi. Ammu selge. Ebasümpaatne mutt, sorry, aga nii see on.
l
Lammas/ 11. september 2015 04:04
Eestlasi esindavad Michael, Pentused ja riigifirmade juhid! Nad Elagu (ja valitagu)!
o
Oinas/ 11. september 2015 09:59
Õnneks on veel valikuid, aga kindlasti ei pea ma 2 kehva vahel valima. Paraku ei saa need nn. teised pukki. Mäda on see süsteem, mäda.
t
T.Mets/ 10. september 2015 22:22
Siin ollakse vaprad ainult Toomi süüdistama, veel vähem kasu Kohverile toovad Paat, Tarand, Kellam oma mõttetute avalduste ja resolutsioonidega. Asi on pandud niisuure kella külge, et venelane juba põhimõtteliselt ei kavatse Kohverit vabastada. Ja eks Kohveri kinnipanek oli venelaste kättemaksuks Ilvese alatisele tülinorimisele
v
vänt/ 10. september 2015 22:07
Toomi küsimused on väga asjakohased.
d
dohh/ 10. september 2015 22:42
toomi küsimused on eurosaadiku, isegi keskmise riigikogulase jaoks liiga rumalad. neile on kapo jm spetsialistid piisavalt vastanud, et ka tavakodanik, kes ON huvitatud teab tänaseks vastuseid. kui toom ei tea, on ta kas väga rumal või eesti suhtes pahasoovlik, ühesõnaga oma ametis meile selge julgeolekuoht!
l
Lembitu/ 10. september 2015 22:02
Teen Jevgeni pakutud ettepaneku - Toom Kohveri vastu välja vahetada ...
:
11. september 2015 00:38
:))))) parim mis täna üldse kuulnud! ! !
e
eestlased/ 10. september 2015 22:01
Yana tegevus õhutab eestlaste seas ainult VIHA nii Yana enda kui venelaste vastu! Yana koht on VANGLAS!
e
ergo/ 10. september 2015 21:58
keda see kohver kotib oli ülbe tüüp, kes tema alla sattus see meenutab teda surmani. Janal on õigus, me isegi ei tea tagamaid mis seal just juhtus, nagu ikka aetakse meil üht ja sama joru nagu rikki läinud plaat. käis piiril mida tegelikult ei olnudki, taskus 5000eur. ajas seal smugeldajaid tagu, ilus refi muinasjutt., tundub,et lumpenile läheb see peale, aga õnneks on palju neid kes seda tegelikult mõistavad, et käis venemaalt luureandmeid ostmas, nii lihtne see ongi.
r
reaalne olukord/ 10. september 2015 21:55
yaanatooma, baabayaaga jms on yama ja blablablaaa ... üks naljamees-asjatundja seletab olukorda ... https://www.youtube.com/watch?v=sumWEHVwZKQ . NSR

b
Böö/ 10. september 2015 21:55
Ivan Orav ütleks, et pesuehtne TIBLA!!!!!
e
Eideke/ 10. september 2015 21:51
Pole vahet,millise riigi spioon sa oled.Kui vahele jääd,peadki oma karistuse kandma.Igaüks,kes sellele teele astub ,peab sellega leppima.Pole siin siis vaja eriti nutta.On olulisemaid asju,mille pärast muretseda.
ü
Ülo/ 10. september 2015 21:29
Keda see Europarlamendi nõudmine kotib? Igal juhul mitte venemaad. Tühja jura asemel tegelge põgenikevoolu peatamisega. Aga ei. Tegeldakse sellega mis on nn. ohutu teema.
p
Põrgu/ 10. september 2015 21:29
ma ei saa aru ei tahagi aru saada sest me oleme niiguinii pers ses kogu sit t on õhtulehe toimetajade süü miks peame sellist sit ta ikka ja veel taluma tehke need probleemid korda. või pean assjad selgeks tegema. siin riigis toimub lo lli mängimine
m
10. september 2015 21:43
a
Alar1/ 10. september 2015 21:18
Kuuludes Venmaa partei Jediinaja Rossija ridadesse, esindab Toom muidugi Venemaa seisukohti. Toom arvab, et ta on piisavalt maskeeritud, kui võttis eestipärase nime ja kuulub Keskerakonda. Kõik teavad, et toom on paadunud venelane ja Keskerakond on Jediinaja Rossija rakuke Eesti riigis.
t
tore/ 10. september 2015 21:17
Pole nagu uudis aga ikkagi näitab, kelle poole inimene hoiab, kui oma riigi ohvitseri ja kodaniku ei kaitse. KE võiks võtta seisukoha. Praegu oleks hea võimalus KE uusi valijaid leida, kui astuks otsustavalt vastu pealetungivale migratsioonile. Aga mida sa toetad, kui YT ei kaitse omat Eesti kodaniku. Meie praegune valitsus koalitsioon ei kaitse meid samuti, nii, et raske on kellegi peale loota.
r
10. september 2015 21:04
a
A/ 10. september 2015 21:03
Vahetage see spioon juba välja ,miks peaks Venemaa meile niisama `tasuta võileiva` tegema !
i
irw/ 10. september 2015 21:40
Toomi vastu vahetaks kohvri küll välja
s
Skolko ne šalko.../ 10. september 2015 22:32
Ärme koonerda, mõned kümned tuhandedki võiks vastu anda.
k
kas/ 10. september 2015 22:46
pead silmas kümneid tuhandeid kesikuid? jaa, pole paha plaan
s
Skolko ne šalko/ 10. september 2015 23:18
usun, et nende hulgas on kogu skaala esindajaid.Omavahel- pole eriti oluline millisesse organisatsiooni kuuluda.Määrav on see, mis eesmärki soovitakse saavutada.Antud hetkel aktuaalne "uudis" justkui kinnitab seda...

a
arvaja/ 10. september 2015 21:01
Täiesti loogiline, et vatt on selle vastu. Tema hääletab Simmi vabastamise poolt.
e
eh/ 10. september 2015 20:59
kas keegi TÕESTI üllatus? Y.T.ei ole ju kunagi tegutsenud iseseisva Eesti Vabariigi hüvanguks...
m
mis siin keerukat/ 10. september 2015 20:52
Ta pole ju meie oma inimene, ta on võõras ja ega võõrad meie poolt ei hääletagi.
u
10. september 2015 20:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
niisiis/ 10. september 2015 21:27
KAPO võiks ju järeldused teha. Mina lihtne inimene väga loodan, et Eston on varsti vaba.
m
minaise/ 10. september 2015 20:34
siinkohal pean nõustuma selle Toomi arvamusega. Lõpetage juba see Kohveri teema, kui ta ise keeldus abist, siis las istub ! Ei saa aidata neid, kes ise seda ei soovi.
y
10. september 2015 20:28
Yana Toomi arvates elas Eston Kohver topeltelu ja soovis oma eesti perest lahku minna? Yana Toom ikka endale aru annab, et kogu kohtuprotsess oli farss ja Eston Kohver ei loobunud talle määratud kaitsjast ega valinud endale kaitsjat. Eston Kohverile määratud kaitsja teleintervjuudest on jäänud kõlama, et Eesti riik ei hooli oma kodanikust, kuna ei ole nõus Venemaa poolt määratud kaitsjale töötasu maksma.
k
10. september 2015 21:24
kohver peab seal istuma kuni amnestiani. kohver on krossi tankist
n
No see ju selge,et KOHVER marjuline polnud/ 10. september 2015 20:20
see meie riigi NÕUAME on ju vale ja tühikarglemine, kui ei taha,ei ole poolt, mina ka seda tsirkust ei poolda Luuraja jäi vahele ja mutt, kandku karistust ja vahetatagu välja ,aga et süütu...no lollus
K
.../ 10. september 2015 20:27
Kas see on õigustus inimene enda kodumaalt (õigel pool piiri) ebaseaduslikult teisele poole viia?
t
to 20:27/ 10. september 2015 20:55
Ära ja rumalat juttu, kõik, kes tahavad teada siis teavad, et Kohver oli piirijoone ületanud.
ä
ää/ 10. september 2015 20:16
kas pealkiri viha õhutamise moodi pole.
e
ei/ 10. september 2015 22:49
pealkiri kajastab asjaolu, et toomi retoorika on viha õhutamine

m
mart/ 10. september 2015 20:13
.. sellisega luurele ei lähe... nimi eesti ka sisu ... teadagi!
r
10. september 2015 21:26
räägid kirkiis rõivasest?
m
10. september 2015 21:34
Mis rahvus see "kirkiis" veel on?
h
Hihhii/ 11. september 2015 06:21
see on selline mutant, kel seemnerakk kirgiisi ja munarakk eesti päritolu.
m
mart/ 10. september 2015 20:13
.. sellisega luurele ei lähe... nimi eesti ka sisu ... teadagi!
j
Jasnoje delo/ 10. september 2015 20:11
Eestis on ka "Putini tööriistu" . Mida te imestate !
t
televaataja/ 10. september 2015 19:59
Täna, telekas, seitsmestes uudustes, vastas 88% televaatajaid, et Yana Toom EI ESINDA EESTI RIIGI HUVISED! Eesti riigi kodakondsus Yanalt ÄRA VÕTTA!
v
Võts/ 10. september 2015 20:52
Aga millisest Vabarigist on jutt ja mis huvidest?
Kui need taanduvad kellegi isiklike poliitilistele mängudele, siis vabandust.
Ja muide, samas saates näidati ka sama kohta piiril, kus meie luuraja( aga seda ta ju on, sest president on lausa teda autasustanud antud teenete eest),kahjuks( SEST OLGU TA KES OLI, AGA OLI MEIE LUURAJA JA EESTLNE) minema viidid.Sama võsa ja arusaamatu koht, kus see piir on..
r
ridade vahelt/ 10. september 2015 19:58
Toom ei ole ei poolt ega vastu põhjusel, et mis kasu on teha nn. suurt näitemängu, et kõrgel tasemel NÕUAME; MÕISTAME HUKKA jne, jne. ette ütleb terve mõistus, et sellest kasu pole. Tegemist luuremängudega kus mõlemipoolsed tegevused avalikkuse eest varjatud, seda Toom silmas peabki seda , et võidelda Kohveri vabaduse eest võitlemisel tuleb kasutada luuremängudes kasutatavaid "relvi ja vahendeid"
e
10. september 2015 19:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Marx/ 10. september 2015 20:47
Äkki on Yaanutshka ise vene luure salaagent
l
lilleke rohus/ 10. september 2015 19:41
Miks ta pidi hääletama? Kas teie teate, kuspool piiri Kohver kinni nabiti ja miks ta seal metsavahel passis ? Mina ei tea.
e
Ei usu kumbagi osapoolt/ 10. september 2015 19:47
Piiri ei olnudki. Selle asemel oli mingi võsane ala, nimetusega "kontrolljoon".
Kummalgi poolel piiriehituseks raha polnud: venkudel oli see oligarhide käes ja meie poolelt tegelesid reformarid raha väljakantimise ja kärpereformidega.
s
Seekord/ 10. september 2015 20:03
oleks siiski VÕINUD poolt olla - olen temaga mitmes asjas osalt nõus olnud, aga Eestist valitud saadikud pidanuks hääletama üheselt, Iga teise maa esindaja puhul oleks ma sellise arutluskäiguga nõus.
s
sellepärast/ 10. september 2015 20:55
Sellepärast pidi hääletama, et on Europarlamendi saadik. Kui Sina ei tea ja mina ei tea, siis Toom on KOHUSTATUD oma seisuse ja palga eest teadma. Ah et keegi temaga ei räägi ja tema saab teadmised ajalehest, nagu meie Sinuga. Ilmselt siis küündimatu oma ametis.
j
Juhuuu/ 10. september 2015 19:39
keskerakonna kommentaatorid ruulivad :))
k
kuule sooda/ 10. september 2015 19:54
mis puutub siia keskerakonna kommentaatorid.aga toomil õigus.

m
maamees/ 10. september 2015 19:38
Kuidas saab selline inimene olla Europarlamendis.Ma saan aru,et kui arutatakse tema saatuse üle,siis on erapooletu.Muude küsimuste korral on ainult 2 varianti,kas poolt või vastu.See saadik tuleks tagasi kutsuda ja tulemuste poolt esimesena väljalangenu saata.Ehtne Eesti riigi vastane tegelane.
n
Nuhvik/ 10. september 2015 19:32
Toom on vale valik europarlamenti,tema sonavotud on sageli eestlasi umbusaldavad ja vaenulikud.Pigem oleks parem valik Stalnuhhin,tal on moistus oma koha peal.
m
Markus/ 10. september 2015 19:30
Kuidas saa niisugune inimene (kui see hääletamise asi tõsi on) olla Eesti esindaja E-Us? Aga noh, eestlased on kannatlik orjarahvas ja sellest suurt numbrit ei tee!
m
10. september 2015 21:29
mida teeb kallas??????????????? toom on lihtsalt pooleldi ei keegi seal!
f
fid/ 10. september 2015 19:20
Mina küll ei usu, et Yaana nii alatu oleks, nagunii leht valetab.
t
Toetan Jana Toomi !/ 10. september 2015 19:19
alias Eston KOHVER it süüdistati ka salajases relvaäris samuti on ta oma kohtuotsusega päri - see näitab ta ei taha oma tegude avalikustamist, sest nii mõnigi Kohveri tegevus on EV eest salastatud
salastatud
ä
ää/ 10. september 2015 18:58
mis kokkuleppele Kohver jõudis.
v
10. september 2015 19:15
väga lihtsa. istub krossi eest pool aega ära ja saab amnestia. hunnik pappi ootab teda ka selle heateo eest.
T
!!!/ 10. september 2015 18:54
Too proua näib pigem Europarlamendis Kremlit, mitte aga Eestit esindavat.
J
? to 19:-00/ 10. september 2015 19:08
Ja milline on see õige mõistus ning milline mitte? Kas niinimetatud "mõistuse" all mõtled Kremli meedia ajupesu ja putinisi algkursuse eeskujulikku omandamist?
a
10. september 2015 18:22
aga mida me teame sellest asjast? mitte midagi
a
Ainult arvame,/ 10. september 2015 18:52
et tühja pärast keegi salaluurajat (teiselt poolt vaadatuna spiooni) niisama ei "äranda". Küllap jäi luureandmete esitamise pärast liiga pikalt võlgu.

t
tõhk/ 10. september 2015 18:13
Täna päeval ka eurosaadikute saadet raadios kuulasin ja selge isegi imikule,et riigi ja rahva sübraga kindlalt tegu pole.
d
Duura baaba,baba dura,/ 10. september 2015 18:10
Kaagile ekslikult väljastatud Eesti pass on viimane aeg annulleerida. Tegelasel olevat Litvinova nimel Vene pass... Kuhu veel ???
r
Ruts/ 10. september 2015 18:08
nojah, eks temakesel on eesti keelsuse ja meelsusega alati probleeme olnud
m
mis toimub nagu/ 10. september 2015 18:07
mul on delfis ja postimehes blokk aga need igapäevased trollid plämisevad seal rahus edasi
j
10. september 2015 18:28
jah kutse peale rasketel aegadel abipolitsei ja kaitseliidu toetamise peale järgnes ... teatis et na vihakõne