Eesti uudised

200 000 eurot maksev uus "Eesti märk" õpetab eestimaalased Eestit promoma (12)

Mattias Tammet, 10. september 2015 07:00
KÕRGE LEND? «Welcome to Estonia» logol võis olla küll halb maine, kuid et see oli tasuta ja vähemalt Eestis küllalt tuntud, jõudis see tegelikult üsna laialt kasutusse. Foto: Ingmar Muusikus / Delfi
Kurikuulus 830 000 eurot maksma läinud "Welcome to Estonia" saab 200 000 euro suuruse järje. Selle tegijad plaanivad eestimaalasedki tööle panna, tuletades neile meelde, mida ägedat meil leida võib.

Projekti juhi, Paul Kristjan Lilje sõnul otsib ja kogub EASi töörühm praegu lugusid ja näiteid mitmesugustest valdkondadest, mida tavaline eestimaalane võiks teada – ja seega osata välismaalaselegi rääkida. "Lihtne näide – milliseid Eesti ansambleid oskaks me nimetada, mis võiks neile korda minna? Eesti kõrgkultuuris on kas või mitmeid noori nimesid, keda paljud eestlasedki ei tea, näiteks Paavo Järvi."

Edasi lugemiseks: