Kommentaar

Toomas Alatalu | Kelle probleem on põgenikud? (76)

LISA KOMMENTAAR

A 10. september 2015 21:23
Varsti tuleb Saksamaa välja ideega anda igale Eesti perele ,kes migra majja võtab ,kopsakas toetus .
junckeri sionistidest 10. september 2015 19:05
juudimaffia, aretab uut "Eurooplast"...täiesti masendav, kuidas mingi haige humaansuse ja kaastunde möla pärast ollakse valmis omale kivi kaela panema ja islamisaasta sisse uputama...masendav...eriti haige on veel Rootsis toimuv
Ostene vastus 10. september 2015 14:57
Vaadates valitsuse tegevust või tegevusetust, on põgenikud ilmselgelt maksumaksja probleem. Muud varianti ei ole jäetud.
hm 10. september 2015 14:24
No meie vaesed ja hädalised siin Eestimaal näevad nende "hädasolijate" kõrval välja ikka tõsised rääbakad. Meie omadel pole normaalseid moodsaid riideid selga panna. Kusagilt kaltsuabist saavad kiriku kaudu heal juhul.
lea 10. september 2015 14:18
Vaatan ja loen Salsamaa "head südand" paigutada " sõbrad" riiki. Aga kui endal ruumi ei jätku, peavad seda tegema naabrid ja kui neilgi ruum otsa saab , siis nende naabrid jne. Aga nüüd küsimus: Kes käskis endale niipalju " külalisi" kutsuda , kui ruumi pole. Oleks võind parem sinna minna ja aidata kui taheti aidata.
Qwert 10. september 2015 13:04
Mulle meeldib Õhtuleht oma nö. vabameelsuse pärast. Juba aastaid tagasi olid just ÕL juhtkirjad need nö. kirjutised tegelikust olukorrast riigis, nüüd veel arvamusterubriigid, mis teistes väljaannetes on, kas kommentaaridele kinni või siis piiratud.
Lihtsalt masendav 10. september 2015 13:22
Paar sama hoiakuga Alatalu artiklit käisid ka Delfist läbi aga need liigutati kähku kuhugi peitu. Siin ka 1 näide sellest, mis "abi" neile pabulastele kodust järgi saadetakse: https://www.youtube.com/watch?v=xn-UCR5p0y0 Lugege ka selle video kommentaare, kuniks need seal nähtavad on.
masuvihane 10. september 2015 13:38
aga teeme ikka nägu, et vaesed sõjapõgenikud keda tuleb toita ja katta, ülal pidada surmani.
Duubel2 10. september 2015 13:31
Kirjutan uuesti, kuna eelmine vastus kadus peale sisestamist kuhugi netiavarustesse.
Samasisulisi Alatalu artikleid võis hetkeks kohata ka Delfis aga need vajusid (vajutati) kähku kuhugi sügavustesse peitu. Siin ka üks näide pabulastele saadetud "humanitaarabi" saadetisest: https://www.youtube.com/watch?v=xn-UCR5p0y0 Kui selle all olevaid kommentaare lugeda, siis tekib tunne, et ülejäänud EL polegi nii tolerantne ajupestud, kui meie uudistest paistab :)
polegi siis 11. september 2015 11:17
relvitu vallutamine. Tulevad hädise näo ja sakslaste ovatsioonide saatel Euroopasse, relvad saadetakse hiljem järgi ja ongi islami sõda meie koduväravas, meie poliitikud vist ise üldse ei vaata, mis maailmas toimub, nii juhmakad ei saa isegi nemad ju olla?
l 10. september 2015 12:48
peame el käske täitma, natole meeldima, raske elu küll kui pead kellestki sõltuma, meil polekski nagu VABARIIK, ennem koloniaal.
ehk oleks aeg oma piirid eraalgatusel tähistada 10. september 2015 11:45
Juula 10. september 2015 12:18
Ka bulgaarlastel on üleval analoogiline silt.

Ann 10. september 2015 11:36
Ei mina tea, kelle probleem see on, kuid kindlasti pole see Eesti probleem. Ungaris s6da pole, ometi ei taha pagulased sinna jääda, vaid liiguvad edasi. Miks? Kas tegu ikka on s6jap6genikega?
just 10. september 2015 12:06
enamus pagulastest, noored tugevad mehed, raha taskus, liiguvad justki neile määratud paiknemiskohta. Tuleb ette takistusi nagu Eurotunnel või aed, üritatakse ja murtaksegi neist jõuga läbi.
Tundub, et pooltel või rohkematel juhtudel on pagulased eriteenistuste ja sõjaväe probleem
JUSS 10. september 2015 11:17
Euroopa on ka pärast hunne barbarite sissetungi ohus olnud. VII sajandl hõivasid Hispaania alad üle Gibraltari Põhja-Aafrikast sisse tunginud araablaste väed. Aastal 732 lõi Frangi riigi väejuht ning majordoomus Karl Martell Tours ja Poitiersi all puruks juba Prantsusmaa südameni tunginud omejaadide väed. Ning samuti 739 aastal Provences, tõrjudes moslemid Püreneede taha ja päästes tookord seega nii Prantsusmaa kui ülejäänud Lääne-Euroopa moslemite käest. Pürenee poolsaarel murti moslemitest mauride võim sajandeid kestnud recoquista käigus alles XV saj lõpuks. Nende viimase tugipunkti Granada langemisega 1492.a.
JUSS 10. september 2015 10:55
Veidi vähem kui 2000 aasta eest mursid Ungarisse (tolle aja Pannonia provintsi) sisse hunnide rändhõimud, et sealt edasi Germaaniasse ning Galiasse tungida, needki hõivata. Kuna Katalaunia lahinguväljadeni, kus Rooma väejuht Aetius nad Rooma leegionite ning gallide ja germaanlaste abivägede toel nad tagasi lõi Ajalugu kipub koduma. Tahaks loota, et ka Katalaunia välja ning Aetiuse osas.
Ithaka 10. september 2015 12:51
Nüüd on ainult see vahe,et nad on juba imbunud rahva sekka ja neid on igal pool segamini eurooplastega.
Ithaka 10. september 2015 12:53
nüüd on ainult vahe see,et nad on juba imbunud rahva sekka.Mingil määral nagu Trooja hobune.
Püssid 10. september 2015 09:50
Kreekasse jõudis laevaga pagulastele järgi ka saadetis, pagulasabi.
https://www.youtube.com/watch?v=xn-UCR5p0y0
Tuleb tunnistada 10. september 2015 10:54
Tuleb tunnistada lõpuks, et me oleme tegelikult sõjas ISIS-ga jt rühmitustega. Sellises olukorras ei tohi tekkida isegi viidet kontrollimatule immigratsioonile. Pakun, et sellise korralageduse puhul piiridel on võimalik relvastust massiliselt üle viia. See, mis kaadris, on tavaliselt politseiga kaitstud piirkond. Pange tähele, et eemal jookseb rahvas niisama üle.
ma ütlesin 10. september 2015 11:28
neile antakse relvad ka kohapeal ja ametlike võimude poolt
Pole kahtlustki 10. september 2015 09:18
Ainult EL'i juhtide probleem. Ilma nende mahitamiseta, mis kestab uhkelt siiani ja nähtavasti veel kaua, ei oleks euroopa humanitaarkatastroofini viidud. Kui algusest peale oleks piirid kinni pandud ja sõjapõgenikele laagrid organiseeritud, kus nad oma edasist saatust ootama jääksid, poleks meil ka probleemi. Nüü kui EL'i juhid saatisid välja ainult sellist signaali, et tulge kõik, küll me teid ära paigutame on euroopa täis parema elu otsijaid, kes on jõuga üle "hästi pidava" EL'i piiri tunginud ja neid kahjuks keegi enam kätte ei saa ja kui palju on nendest ISIS'e võitlejaid, teab ainult Jumal taevas kui temagi.
. 10. september 2015 08:47
Eile õhtul oli "kanal 12" pealt mingi film tulnukate rünnakust Londonile.
Kõik "britid" oli seal mustanahalised tattninad, kes töllerdasid öö pimeduses mööda oma tänavaid, röövisid noa ähvardusel valgenahalisi möödujaid, rüüstasid autosid, ja --"võitlesid" tulnukatega.
Mulle piisas poolest tunnist--sellega sai justkui kõik selgeks. Kes sõja võitis, ja kes kaotas, mind enam ei huvitanud.
Põhiline oli ikkagi see, et britid on nüüd mustanahalised.
töö 10. september 2015 06:47
Saksamaa, kui mereriik, laevutagu omale tööpõlgureist "töökäed" kohale, ärgu terroriseerigu naabreid.
Estman 10. september 2015 00:34

marks 9. september 2015 23:02
Seenn Eesti võim, on ammu Brüsseli käpaall, iseseisvus on järjekordne hele unistus. Ja milleks meile valitsus ja riigikogu, Laiali saata. Kuberner ja tema sekretär, kõik. Seadused juu Brüsseliomad, nemad käsevad kuidas peab olema. Sada ühte kinnitajat pole vaja. Ja pagulsprobleemi tekitas sõda. Ah et kuidas, Gadafi ja Huseini tegid nn liitlased jupimaad lühemaks, Naftat odavat tarvis. Nüüd äärmuslased plattsis, peale eelpoolmainitute ei saa keegi neid kontrolli alla. Seega , kellele odav gaas ja nafta , kellele kulud ja pagulased. Otsustage ise.
9. september 2015 23:02
euroopa rikkurite raharaiskamisi taome kinni, mis see nn. pagulasigi kogu maakeral orjata oleks ! ja päid on meil ka ülearu, võite lahkelt neid maha võtta, palume sõbralikult koos me naiste vägistamistega. mingid ahnurid , kes unistavad ahvid tööle panna, te vist ei tea, et enam peksta ei tohi ja maksta nii palju teil nagunii pole, et lohvid käima saaks. hoopis pankrotti lähete, kuna sitt kaubaks vaevalt läheb. uurige mati kaalult...
9. september 2015 22:38
miks kommentaar eemaldatakse
9. september 2015 22:35
rumalad neegrid ei tahagi eestisse tulla
reede 9. september 2015 21:54
Seekord põrutab Toomas lausa naelapea pihta Aga teised sotsikoerad klähvivad ikka Brüsseli eeskujul Hullem ajude pesemine kui vene ajal Rakvere Gross ootab ka rätipeadest teoorje oma räpastesse poeigerikesse Money teeb ikka inimese imelikuks
Volts 9. september 2015 21:47
Meil on olemas liikuv seapõleti, lihtsalt see
käima panna ja pagulasprobleem laheneb võluvael....
9. september 2015 22:30
orjarahvas rahunege maha mustad ei tahagi siia tulla
to 22. 30 9. september 2015 23:43
Miks siis nad siiamaani Vaos on, kui siin olla ei taha ?
Ei tahtnud Eestisse tulla, aga ometi tulid ?
Imelikku juttu ajad.
Musti on juba praegu Eestis piisavalt palju.
Kellamees 9. september 2015 20:52
Tatti pritsivad tattninad Toompealt alla !!! Tatikate kari....!!! Toompea aeda pole sellistel reeturitel asja, nad on unustanud sonad eestlane, rahvas, vabadus !!! Solgiaugu äärele need Eestimaa mahaparseldajad !!!

Tahan teada 9. september 2015 20:40
mis on saanud neist hyljayd naistest ja lastest.
.. 9. september 2015 22:44
need ammu üle parda lennutatud..tõotatud maa on ikka "võitlejatele"
Tõnu Mandel 9. september 2015 20:39
Seekord loodan blokeeringut vältida.
Alatalu argumentatsioon sama, mis Eesti Konservatiivsel Rahvaerakonnal.
Vana kala võib endale lubada sotsile sobimatut, nii nagu Gräzin reformis!
Jään sallivate vihakoori esinemise ootele.
Me oleme liiga erinevad 9. september 2015 20:31
Moslemite usk ei ole tolerantne ning võib öelda, et meie põhimõtetele vastandlik (nt demokraatiat nad ei tunnista, sharia on ülim jne). Paratamatult peab kohanema tolerantsem pool ehk meie. Nii on juhtunud teistes EL riikides. Me oleme nende jaoks siiski uskmatud ning sellel on oma tähendus ning ka takistus integreerumisel.
Moslemite käitumis- ja töökultuur on teine. Naisi raske integreerida tööjõuturule - usulised põhimõtted seavad piiranguid. Lisaks ebapiisava haridusega seotud probleemid.
Moslemitel on naiste / meeste rollid ka teised. St suurt ülalpeetavate arvu - naised ja lapsed.
Lisaks on neil palju nõudmisi: mošeed, eritoit, erinevad vaated õpetamisele (erinõuded koolidele), miski ei tohi häirida neil usu järgimist jne.
Üks näide väikesest linnakesest:
https://www.youtube.com/watch?v=2IDBxPLp3i0
Paar näidet protestist:
https://www.youtube.com/watch?v=Qj8hpKx_oOk
https://www.youtube.com/watch?v=tl16QDk2sig
Palvetamine avalikes kohtades (toimub paljudes riikides):
https://www.youtube.com/watch?v=-Pa27qioBUM
https://www.youtube.com/watch?v=J1Kqh8cTi34
Getostumine. kuritegevuse kasv, eelarvamused meie naiste (ka alaealiste tüdrukute suhtes. jne. Tänud, ei taha.
Eesti on eestlaste ja nende jaoks, kes ei kipu meie maad, kultuuri ja traditsioone muutma. Tahan rahu, vaikust, turvalisust, puhtaid tänavaid ja loodust. Seda eestit nagu on - lihtsalt hoida seda oma lastele.
Viiteid kui palju. Vabandan ette progressiivsete moslemite ees, keda on ka piisavalt ning kellega oleks ilmselt tore suhelda. Kuid nende arvu suurenedes miski ikkagi muutub (juba seetõttu, et piiril mingit selekteerimist sisuliselt ei toimu ning võib saada igasugu äärmuslikku kontingenti). Ei ole teised riigid hakkama saanud teatud nähtustega, kardan, et ei saa ka meie. Igal juhul ei tohi selline immigratsioon olla massiline ja kvootide alusel. On olemas põhjused, miks moslemid ja kristlased ning moslemid ja juudid läbi ei saa - meie ei saa seda muuta. Need probleemid kanduvad koos inimestega siia.
Leian, et inimestel on õigus oma riigile ning tegeleda tuleb põhjustega. Süürlastele süüria. Migrandid ise arvavad nt, et Rootsi on migratsiooni poliitikaga liiga kaugele läinud.
https://www.youtube.com/watch?v=BjoRp68pQpM
Ei ole selle vastu, et siia tulevad inimesed, kes tahavad siin elada, austada meie kultuuri, traditsioone ja keelt. Aga ei tasu arvata, et migratsioon siia rahuldab migrante - see on võõras keskkond ja midagi jääb puudu.
Süüria 9. september 2015 20:39
oli enne sôda jumala läänemeelne ja rikas riik. Ja peale selle nagunii nad pole meie probleem, mida se eesti rahvas pasundab. Môni üksik vbla tahab siia jääda...kui sedagi. No tôesti, aitab juba vihapropagandast. Saksamaa on ennegi vôtnud sôjapôgenikke ja majandus tundub neil tugev olevat. Me ei pea üldse selle asjaga tegelema aga kuna siin osad kôvasti kommenteerivad siis tundub et lehed enam muust ei kirjutagi.
Me oleme liiga erinevad 9. september 2015 21:34
See ei ole viha propaganda. See on see, mida ma tunnen. Ma ei vali sõpru rahvuse ega nahavärvi järgi ning ei hakka kedagi halvasti kohtlema. Kuni seda massilist ja kontrollimatut immigratsiooni ei olnud mul mingeid eelarvamusi ega hirme. Välistundengitesse ja - tööjõusse suhtusin ka kui rikastavasse kogemusse. Tõsi välismaal käies jäi silma asju, mida ma siia ei taha. Nt mõnes riigis metroodes toimuv või siis piirkonnad, kuhu ei soovitatud minna. Siis see oli kauge ja võõras (ei ole võimalik Eestis). Aga see, mida ma näen nüüd toimumas tõepoolest hirmutab. See on käivitanud kaitserefleksi, millest ma varem teadlik ei olnud. Ilmselt olen konservatiivsem ning tahan teatud asju säilitada oma lastele. Hetkel piire sisuliselt ei ole. Siia imbub väga kirju seltskond - alates tavalistest inimestest kuni terroristideni välja. Ja sellele ei suudeta piire panna ning ilmselt ei kavatsetagi lähimate aastate jooksul. Kuna tegemist on pealesunnitud ja kontrollimatu nähtusega, siis on suur oht, et me ei suuda ennetada teiste riikide probleeme. Minu jaoks ei ole kõik must ja valge, kuid kodu on püha. Seega hetkel tunnen kaasa nendele inimestele, kelle kodudest need kontrollimatud massid mööda lähevad. Samuti ei saa unustada, et meil endil on töötuid ja vaeseid. Seega pooldan muude lahenduste otsimist. Pime ja 100% ühe grupi sallimine on teiste gruppide huvidega mittearvestamine (kompromissitu variant).
Kuidas 9. september 2015 22:53
Me oleme liiga erinevad 9. september 2015 23:28
See ongi see nähtus, mis käivitab inimestes kaitserefleksi. See ei tähenda rassismi nagu paljud sallijad arvavad. Selliste kaadrite põhjal (kus märatsevad mehed) ning ISISe ähvardusi kuulates (samuti arvestades kui kontrollimatult kõik toimub) jääb küll mulje, et tegu on teadlikult organiseeritud invasiooniga ja julgeoleku ohuga. Olen Laaneotsa arvamusega nõus. Sellist olukorda ei oleks üle tohtinud lasta juhtuda. Tuleb tõesti aidata aga mitte selliselt. Mingis videos oli näidatud süürlaste põgenike laagrit. Peamine põhjus, miks pered võtsid ette ohtliku retke on abi kärpimine ning oli oodata veel kärpimisi. 6-7 aastased lapsed pidid ka töötama, et aidata suurt peret toita aga sellest jäi väheks. Lisaks veel Merkeli propaganda, mis meelitas ka neid, keda poleks vaja. Loodan, et eesti valitsusel jätkub piisavalt mõistust, et mitte minna kaasa selle hullusega.
Tõnu Mandel 9. september 2015 20:25
Alatalu argumendid on ju samad mis Eesti Konservatiivsel Rahvaerakonnal. Tal sama roll , mis Gräzinil refis. Vana kala võib seda endale lubada.
Jään sallijate vjhakoori reageeringu ootele!
Magyar 9. september 2015 20:22
Kes oskab vene keeles lugeda - lugegu, aga need pildid allpool on parem kui tuhat sõna.
http://kniga-bukv.livejournal.com/165266.html
Samasugune 9. september 2015 20:33
on festivaliala ka nt peale Glastonbury festivali!
Samasugu 9. september 2015 20:41
segadus nagu peale Glastonbury festivali!!!
Samasugune 9. september 2015 20:43
segadus nagu peale Glastonbury festivali :)
Loll Küsimus 9. september 2015 20:17
Eks ikka selle probleem, kes neid piiririkkumisel maha ei lasknud!!!
meh 9. september 2015 20:16
ei sotsabi immigrantidele
Võimurid 9. september 2015 20:13
...Võimurite pahameel oma rahva üle oli ette ennustatav ja on isegi hea, et kõik see tuli välja suhteliselt väikese probleemiga (200 immigranti) seoses... Kõigepealt tekib võimurite vastu hinges vihatunne, sealt kerkib pähe vihamõte ja sellest saabki vihakõne. Varsti karistatakse nende kõigi eest. Minister mõtleb selleks paragrahve välja....
hmm 9. september 2015 21:12
Nad teevad seda niikuinii, sõltumata sellest, kuidas me käitume, sest nii nõuab AGENDA 21
Vihaku pealegi need reeturid eestlasi, nad ei ole rahvast kunagi hoolinud, seega VAHET POLE! Rahvas ei saa lasta endale pähe istuda, neile niigi liigagi palju andeks antud. Nüüd peaks laskma neil võtta kõik isiklikud vabadused ja lasta ennast koju vaikselt surema hirmutada, kuni veel kodu üldse alles on? See on ju täiesti ilge diktartuuri loomise algus, mis on kordi perverssem kui NSVL. Mind ei huvita enam, rohkem ma ennast vägistada ei lase!!!
Valged naised on nende meelest ju vägistamiseks loodud ja poliitikud annavad teiste EU riikide poliitikat järgides neile sellised õigused.

Kohustuslik kõigile! 9. september 2015 19:59
Siin on seletus (eestikeelsete subtiitritega) mida meid ees ootab. Esimene asi mida moslemid tahavad sisse viia on elamine Sharia seaduste järgi. 30 min tehakse puust ja punaseks mis siis järgneb!
http://www.tv7.ee/vod/player/?program=25702
arulagedusest. 9. september 2015 20:45
Vaevalt et, nad seda vaatavad , lähevad ikka banaaniga, neid ümber pöörama.
irw 9. september 2015 21:16
kavalad juutide tööriistad, soolake sisse oma kanal.
To IRW 9. september 2015 21:45
Kuuule IRW. Ega venelasena sullegi kahjuks tule, kui natukene haritust juurde saad!
Ka sinu armastatud kodumaal on telekanalites õpetlikke saateid nt kokandusest!
Kohustuslik kõigile! 9. september 2015 19:56
Siin on seletus (eestikeelsete subtiitritega) mida meid ees ootab. Esimene asi mida moslemid tahavad sisse viia on elamine Sharia seaduste järgi. 30 min tehakse puust ja punaseks mis siis järgneb!
http://www.tv7.ee/vod/player/?program=25702
9. september 2015 19:49
Aitäh Alatalu!! Kuidas selline artikkel läbi on läinud, on veidi uskumatu - arvestades, et vaata rahva negatiivsele meelestatusele antud teemas, kajastab meedia valdavalt!! ainult noomivaid ja jõu - sunnimeetodil "pea-armastama pagulast" käsitlust!
Isegi tänane omavalitsuste seisukoht ei ole leidnud meedias märkimisväärset kohta - sest selgub, et me ei taha pagulasi. Tänan ka õhtulehte, postimees ja delfi on täielikult suukorvistatud, ETV - eriti Aktuaalne Kaamera toimkond, samuti. Juba kurb on seda jälgida... Ja järjest vastumeelsemaks selline poliitika (jõuga armastama sundimine) muutub. Imelik, et PR mehed seda ära pole tabanud... Ega ka Sutrop ega teised "arvajad" (liidriks neid nimetada ei taha, kuna seiskoht erineb, põhjendatult)!
seda küll,aga 9. september 2015 19:49
meie probleem see pole,neid on nii massiliselt, et uputavad euroopa ära, Eestist rääkimata.
njaa 9. september 2015 19:48
põgenikud on selle riigi probleem, kust inimesed ära tahavad. punkt.
ss 9. september 2015 19:43
miks ei saa kommenteerida
kolerast 9. september 2015 19:40
Põgenikud on Lääne-Euroopa imperialistide probleem ja see pole meie mure. Las rüüstavad ja lõhuvad.
Aga Eesti haagime sellest hullumajast lahti.
enne kui füürer junker maksu pomme loopima hakkas 9. september 2015 19:40
Kui angela viipe tegi, siis see on ka nende, muidu me võime ka solitaarsus maksu pärast venele sõja kuulutada ja neil solitaarsust nõuda rahas, kogugu ikka oma 800000 kokku ja siis veel igal aastal 500000 nii kuidas viipasid.

ss 9. september 2015 19:39
võin loll olla,aga ma ei saa aru kus kohalt nad tulevad ja miks nad tulevad
tulevad kaks kätt taskus ja hea nägu ees
andke andeks
MIKS ME PEAME NAD VASTU VÕTMA
saage aru,et meil omalgi pole töökohti ega inimestel pole kusagil elada
MIKS OMETI
kuidas see olukord on praegu nii teravaks läinud vanasti ei olnud sellist probleemi või ei räägitud sellest
kui eestlastel ei jätku raha,et süüa osta,lastele kommigi osta jne.siis need tulevad ja neil on kõiki vaja MEIE ARVELT
VÕI MAKSAB SELLE BRÜSSEL KINNI
vaevalt küll,aga väga raske on sellest mõelda veel enam--kui varsti seisame silitsi nendega
9. september 2015 19:36
Seltsimees Alatalu on vana kommunist ? Kuidas ta kiitis nöukogude vöimu ?
Mis 9. september 2015 20:02
see siia puutub? Praegu räägib mees õigust ja tema minevik ei puutu asjasse! Ja sa ise olid ikka puhas poiss?
9. september 2015 20:17
Meie hiljutistest sini-must-valgetest parempoolsetest poliitikutest ja ajakirjanikest on üleöö saanud veendunud eurokommunistid, kes kiidavad Brüsseli võimu ja annavad oma kunagistele nõukogude kolleegidele kümme silma ette.
Mh 9. september 2015 20:30
Mäletan Alatalu kooli ajast, kui korraldati nn poliittunnid ja tema oli esinejaks, üldsegi mitte halva sonaga. Mees rääkis välismaadest tegelikult neutraalses toonis, näitas välismaa riigijuhtide pilte, täitsa ok üritused olid. Alatalu noukogude aja ütlemisi ei anna vorreldagi selle jubeda sonavahuga, millega meid valavad praegu üle praeguse aja tolerantsed arvamusliidrid.
T.Mets 9. september 2015 19:32
Alatalu targa inimesena peaks päris hästi teadma, kelle probleem on pagulased. Aga seda lühidalt võin ka mina selgitada. Eelkõige alustagem Iraagist,kusprobleem algas peale jänkide sõjakäiku.Sellele järgnes juba meile tuttavate riikde poolt kohaliku mässu aktiivne toetus Krooniks juba lahvatanud segadustele sai Gaddafi tapmine. Kogu selle tekkinud märuli otseseks ja kaudseks toetajaks on olnud ka meie väikese riigi võimumehed. Tagajärjed on ootuslikud
Kiidan Aladalu 9. september 2015 19:30
Tore oleks kui koik sotsid nii motleksid ja lahkuksid voimukoalisatsioonist Nii onnestuks pahategija reformi erakond voimult korvaldada
9. september 2015 19:24
seni kuni on RE võimul, eesotsas kaltsurõivaga, nn prseidendiga, pehvkuriga jpt,oleme kõik allakäigutrepil.
ometi üks mõistlik hääl! 9. september 2015 19:04
Tänan, härra Alatalu! Tänan nii tänase kui ka eelmise artikli eest!
Kurb vaid, et see väga õige jutte ei aita enam miskit - Euroopa lõpp on alanud ja tõesti peaks endised nõuka-vabariigid hakkama varakult valmistuma valgete pagulaste vastuvõtuks Lääne-Euroopast. Sest elu muutumine võimatuks moslemite väiksegi arvu juures on seal juba tänapäevatõde. Nende arvu plahvatuslik kasv teeb valge inimese elule Euroopas kiirelt lõpu.
Meid siin kaitseb esialgu vaid mannetu sotsiaalsüsteem. Kuivõrd ka teised Euroriigid on asunud toetusi kärpima, siis pikalt see meid ei päästa.
9. september 2015 19:34
Moslemite asemel olgu ennem valged, kes peavad moslemite pärast oma kodu maha jätma.
aga 9. september 2015 19:34
Hiljuti sai ta meedias just palju kriitikat- kahjuks! Kuigi on arukas ja poliitikas teadja.
See et rahvad omavahel segunevad 10. september 2015 12:07
on vaid aja küsimus (entroopia). Kas sellele olete mõelnud et pagulasteemaga aetakse tavainimene vastuollu teise omasugusega ja eliit jätkab pealt kreemi korjamist? Juhitakse tähelepanu mujale olulisemast. Pole vaja omavahel kakelda ja lasta eliidil rahulikult edasi toimetada. Suurfirmad jätavad seaduslikult maksud koduriigile maksmata, rikkad saavad rikkamaks. Keskklassist siirdub inimesi üha enam vaesuse poole. Selleasemel et vastu hakata sellele mis niikuinii juhtuma peab, võiks näiteks suhtuda tarkadesse ja haritud süürlastesse kui võimalusse! Ma ei usu et eliit kõike juhib, seda nad tahaksid, aga tarku inimesi pole niisama lihtne juhtida. Kas on ikka nii üllatav et hädasolijad otsustavad põrguks muutunud kodumaa jätta ja otsivad iga hinna eest endale teekonna sinna kus on parem? On loomulik et läbi suurte ohverduste leitakse kõige optimaalsem viis Euroopasse siseneda. On loomulik et teekonnal leitakse inimesi kes on nõus hädalisi aitama sellise tee leidmiseks. Ja on ka loomulik et teel kohatakse naisajakirjanikke kes panevad sulle jala taha. Sellises maailmas me elamegi. Ei head ilma halvata.