Eesti uudised

Erukindral Laaneots migrantidest ja terroristidest: Euroopa Liidu juhtkond käitub kui peata kana

Toimetas Kristin Aasma, 9. september 2015, 15:06

179 KOMMENTAARI

h
hr Laaneots/ 12. september 2015, 00:37
...teiega nõus ja viimane aeg oli teil sellise avaldusega välja tulla. Nüüd aga....tehke need oma mõtted selgeks ka Pehkurile, Pallingule ja Rõivale! Nemad laulavad ju siiani ikka vana laulu....mis see paarsada sisserändajat meile ikka teeb......
s
Sakslane/ 11. september 2015, 10:37
MIKS TOITA KANA, KEL POLE PEAD.... SEEPÄRAST FARMERID ONGI VAJA SÜÜDLASEKS LAVASTADA, SEST NEMAD TEAVAD, ...ET PEATA KANA ON SURNUD KANA..
l
liz/ 11. september 2015, 01:36
ALLES NÜÜD SAI ARU VÕI?Eestisse ei sobi(mitte mingil moel)need moslemid!Aasta ..kahe pärast on "sõda" lahti!
k
kanal 3-s/ 10. september 2015, 21:00
oli päevaküsimus-kas savisaar võiks puhkusele jääda? Mina küsin, kas Laaneots, ei võiks puhkusele jääda?Kelle asi see on, millal keegi otsustab puhkusele jääda! Reformierakond-vastik!
m
Mis seal ikka,/ 10. september 2015, 18:05
pange laaneots euroopat juhtima , siis kolmas maailmasõda juba käiks
p
Pead ju polegi!/ 10. september 2015, 17:52
Ants Sa räägid siin igati õiget juttu. Oled elu ja asju näinud ja oskad taustainfot analüüsides ka prognoose teha, kusjuures mitte minust halvemini. Samas võiksin ju pahatahtlikkust üles näidata tahtes ka deklareerida, et Sa kopeerid oma sõnavõtus minu paari päeva tagust ajalehekommentaari, mida Sa tõenäoliselt huviga lugesidki. Aga me oleme loodetavasti ikka samal poolel ja õige asja eest väljas.
Samas, ühes asjas pole ma Sinuga päriselt nõus. Seda selles osas, kus Sa ütled, et Euroopa Liidu juhtkond käitub nagu peata kana. Siin on Su arvamus fataalselt ekslik, tekitades asjatuid ootusi ja lootusi asjade parandamise võimalikkusest või koguni paranemise iseeneslikkusest ilma välise sekkumiseta.
Euroopa Liidu juhtkond mitte ei käitu nagu peata kana, vaid Euroopa Liidu juhtkond ongi peata kana, mis on juba ära küpsetatud ja vaagnale asetatuna toidulauale kantud. Ja lahkelt pidusöögile kutsutud võõrad on asunud juba innuka õhinaga saabuma ning osa neist on juba saanud näpud isuäratavasse ihhu lüüa ja palukesi suhugi pista.
p
Pead ju polegi!/ 10. september 2015, 17:48
Ants Sa räägid siin igati õiget juttu. Oled elu ja asju näinud ja oskad taustainfot analüüsides ka prognoose teha, kusjuures mitte minust halvemini. Samas võiksin ju pahatahtlikkust üles näidata tahtes ka deklareerida, et Sa kopeerid oma sõnavõtus minu paari päeva tagust ajalehekommentaari, mida Sa tõenäoliselt huviga lugesidki. Aga me oleme loodetavasti ikka samal poolel ja õige asja eest väljas.
Samas, ühes asjas pole ma Sinuga päriselt nõus. Seda selles osas, kus Sa ütled, et Euroopa Liidu juhtkond käitub nagu peata kana. Siin on Su arvamus fataalselt ekslik, tekitades asjatuid ootusi ja lootusi asjade parandamise võimalikkusest või koguni paranemise iseeneslikkusest ilma välise sekkumiseta.
Euroopa Liidu juhtkond mitte ei käitu nagu peata kana, vaid Euroopa Liidu juhtkond ongi peata kana, mis on juba ära küpsetatud ja vaagnale asetatuna toidulauale kantud. Ja lahkelt pidusöögile kutsutud võõrad on asunud juba innuka õhinaga saabuma ning osa neist on juba saanud näpud isuäratavasse ihhu lüüa ja palukesi suhugi pista.
Kuna mitte kellegi poolt valitud juhid otsustasid isekeskis, ilma rahva arvamuse vastu vähimatki huvi tundmata ära, et Euroopa Liit lastakse nüüd kohe moslemitel ära süüa, tuli see neile viisakalt ette serveerida vastavalt sööjate parimatele rahvustraditsioonidele. See tähendab halal-tapmist, mille põhi-ideeks ongi äkiline pea maha lõikamine. See ei tähenda muidugi Euroliidu liidrite peade eraldamist kehadest materiaalse aktsiooni vormis. Tõenäoliselt võib see tähendada isehakanud liidrite eelnevat, vastastikku kasulikku kokkulepet, mille kohaselt „pea“ käitub edaspidi nii, nagu teda polekski.
Ja selles just ongi asja iroonia. Asja parandada võiva tegevuskava (mis küll igati loogiline ja õige ongi) välja pakkumine näib praeguses olukorras samaväärne katsega kuumas ahjus aeglaselt kuldpruuniks küpsetatud ja nüüdseks osaliselt äragi söödud halal-broilerkana siiski veel kuidagi reanimeerida, tema olematut pead mingi pooliku, punaseks värvitud tankitähiku- ja selle külge seotud kollast värvi ja täiesti uue tsinkplekkbulbulaatoriga asendades ja siis lootes, et küll ta ikka kuidagi käima läheb ja lahingu lõpuni vastu peab ning siis kotkana pilvepiirilegi tõuseb.
youtube.com/watch?v=4hzN_2aLVjU
Mida aga antud olukorras tegelikult teha?
Kas lasta „perenaise“ kutsutud külalistel pidusöök lõpuni ära süüa ja nad seejärel viisakalt koduteele juhatada, üritada kaugelt saabunud näljaseid ja juba vihaseid kostilisi tühja kõhuga toidulaua juurest ära ajada või proovida end kontvõõrana nende vahele pressida ja omadki näpud rasvaseks saada?
Midagi on tarvis teha. Ja see peab tark ning efektiivne tegu olema, kusjuures ta ei kannata edasilükkamist.
Aga küpsekana jääb küpsekanaks. Ei temast kaunist kotkast saa mingi woo-doo posimisegagi, tehtagu seda kasvõi sulaselges keskülemsaksa murdes.
p
Pead ju polegi!/ 10. september 2015, 17:48
Ants Sa räägid siin igati õiget juttu. Oled elu ja asju näinud ja oskad taustainfot analüüsides ka prognoose teha, kusjuures mitte minust halvemini. Samas võiksin ju pahatahtlikkust üles näidata tahtes ka deklareerida, et Sa kopeerid oma sõnavõtus minu paari päeva tagust ajalehekommentaari, mida Sa tõenäoliselt huviga lugesidki. Aga me oleme loodetavasti ikka samal poolel ja õige asja eest väljas.
Samas, ühes asjas pole ma Sinuga päriselt nõus. Seda selles osas, kus Sa ütled, et Euroopa Liidu juhtkond käitub nagu peata kana. Siin on Su arvamus fataalselt ekslik, tekitades asjatuid ootusi ja lootusi asjade parandamise võimalikkusest või koguni paranemise iseeneslikkusest ilma välise sekkumiseta.
Euroopa Liidu juhtkond mitte ei käitu nagu peata kana, vaid Euroopa Liidu juhtkond ongi peata kana, mis on juba ära küpsetatud ja vaagnale asetatuna toidulauale kantud. Ja lahkelt pidusöögile kutsutud võõrad on asunud juba innuka õhinaga saabuma ning osa neist on juba saanud näpud isuäratavasse ihhu lüüa ja palukesi suhugi pista.
Kuna mitte kellegi poolt valitud juhid otsustasid isekeskis, ilma rahva arvamuse vastu vähimatki huvi tundmata ära, et Euroopa Liit lastakse nüüd kohe moslemitel ära süüa, tuli see neile viisakalt ette serveerida vastavalt sööjate parimatele rahvustraditsioonidele. See tähendab halal-tapmist, mille põhi-ideeks ongi äkiline pea maha lõikamine. See ei tähenda muidugi Euroliidu liidrite peade eraldamist kehadest materiaalse aktsiooni vormis. Tõenäoliselt võib see tähendada isehakanud liidrite eelnevat, vastastikku kasulikku kokkulepet, mille kohaselt „pea“ käitub edaspidi nii, nagu teda polekski.
Ja selles just ongi asja iroonia. Asja parandada võiva tegevuskava (mis küll igati loogiline ja õige ongi) välja pakkumine näib praeguses olukorras samaväärne katsega kuumas ahjus aeglaselt kuldpruuniks küpsetatud ja nüüdseks osaliselt äragi söödud halal-broilerkana siiski veel kuidagi reanimeerida, tema olematut pead mingi pooliku, punaseks värvitud tankitähiku- ja selle külge seotud kollast värvi ja täiesti uue tsinkplekkbulbulaatoriga asendades ja siis lootes, et küll ta ikka kuidagi käima läheb ja lahingu lõpuni vastu peab ning siis kotkana pilvepiirilegi tõuseb.
youtube.com/watch?v=4hzN_2aLVjU
Mida aga antud olukorras tegelikult teha?
Kas lasta „perenaise“ kutsutud külalistel pidusöök lõpuni ära süüa ja nad seejärel viisakalt koduteele juhatada, üritada kaugelt saabunud näljaseid ja juba vihaseid kostilisi tühja kõhuga toidulaua juurest ära ajada või proovida end kontvõõrana nende vahele pressida ja omadki näpud rasvaseks saada?
Midagi on tarvis teha. Ja see peab tark ning efektiivne tegu olema, kusjuures ta ei kannata edasilükkamist.
Aga küpsekana jääb küpsekanaks. Ei temast kaunist kotkast saa mingi woo-doo posimisegagi, tehtagu seda kasvõi sulaselges keskülemsaksa murdes.

t
Tõnu/ 10. september 2015, 13:15
Kaks kindralit, Ants Laaneots ja Riho Terras, esimene endine ja teine praegune kaitseväejuhataja.
Kellega läheksid „luurele“? Kumb on oma peaga rohkem analüüsivõimelisem, kas käesoleva artikli autor (erukindral Ants Laaneots) või praegune kaitseväejuhataja Riho Terras?
Selgituseks: Rio Terras ütles 04.09.2015 Õhtulehes avaldatud artiklis http://www.ohtuleht.ee/692591/terras-olen-mures-meie-rahvusliku-julgeoleku-parast muuhulgas alljärgnevat:
...
"Kakssada pagulast ei ole oht Eesti riigile. Kindlasti on aga oht see, kui meie liitlased arvavad, et Eesti ei soovi jagada ühist kohustust pagulaste vastuvõtul, samal ajal lootes sõprade poolset mõistmist Venemaa imperialistliku käitumise osas. Me ei saa lubada liitlassuhete mõranemist," märkis Terras.
...
Ma ei saa usaldada kaitseväe juhatajat, Riho Terrast (ei ole minu meelest kindrali paguneid väärt), kes ei ole võimeline analüüsima immigrantide sisserände ohtu EU liimesriikidesse ja räägib 200 immigrandist Eestisse vastuvõtmisest. Samas teame, et see arv on juba hetkel suurem ja see ei jää lõplikuks.
Täpselt sama „analüüsivõimekus“ ilmneb ilmselt ka Eesti riigi kaitse korraldamisel võimaliku agressiooni puhul.
Kumma kindrali juhtimise alla usaldaksid Eesti riigi kaitse?
Igatahes Kindral Ants Laaneotsa´ga lähen „luurele“ mina! Minu jaoks on ta suure algustähega Kindral.
Veel: https://www.youtube.com/watch?v=xn-UCR5p0y0 – Konteineri täis abi moslemi "pagulastele" jõudis Kreeka ja arva, mis sealoli ? See oli täis relvi. Miks ei ole meedias midagi selle kohta?
Container with aid for "refugees" was full of weapons and ammunition
Kindral Ants Laaneots ja enamik mõtlevaid inimesi on sellest juba ammu aru saanud, et see organiseeritud sissetung EU liikmesriikidesse ei jää tagajärgeteta.
Õhtulehe administraatorile – ei maksa ka kõike kommentaare kustutada
a
aa/ 10. september 2015, 12:44
Uks tuntud selgeltnägija ennustas paar aastat tagasi, et USA viskab 2050 aastal Euroopasse aatompommi.Siis ma moistnud seda...
k
kahjuks......./ 10. september 2015, 11:08
......on mees hiljaks jäänud, Mart Helme rääkis aastaid tagasi ohtudest, mis Eestit ees ootab, kuid rahvas valis ikka korrumpeerunud REF-i.
Ainukene mõistlik lahendus, VALITSUS PEAB TAGASI ASTUMA!, uued valimised ja selgrooga , sirge seljaga inimesed valitsema, inimesed, kes ennem mõtlevad Eesti rahva heaolu ja püsimajäämise peale.
Eesti ei pea psühhoterroriga EL-poolt pealesurutud pagulasi/pabulasi/muidusööjaid vastu võtma.
p
Piibli kollane rass/ 10. september 2015, 11:06
pole, nagu arvatud hiinlased, nüüd nad tulevad ja vallutavad....
h
hilja, Ants, hilja/ 10. september 2015, 09:31
pandora laegas on lahti tehtud ja seda enam kinnipanna pole võimalik. See rong on läinud. Nüüd vaatame ja ootame vaid tagajärgi.
a
Arne/ 10. september 2015, 07:01
Eesti päästmiseks on tarvis uut parteid. Olemasolevad korruptandid, lollid karjeristid ja muidu pläägutajad tüürivad meid hukule ja täituvad tõepoolest Jana Toomi sõnad.
Hr Laaneots, tehke see tegu ära. Teie järele tuleb suur osa rahvast.
t
Tõeline kindral kes on seda tõeliselt väärt./ 10. september 2015, 06:12
Ainuke kindral keda ma tõesti austan ja pean lugu. Vähemalt mõistlik ja tark mees.
o
oled mõistuse juures või?/ 10. september 2015, 08:40
Laaneots on reformierakonna liige, tema kodupartei viib ellu seda mustikute sissetoomist

a
Aga/ 10. september 2015, 03:50
Ära vahuta niisama. Ole hea ja tee oma erakonna sees ka asi selgeks.
j
Jah, kaitseminister/ 10. september 2015, 00:46
peaks olema tema- hr Laaneots
ä
Ärgake/ 10. september 2015, 00:15
ÄRKA EESTIMAA! http://imgur.com/cZxCSEj
Mida EU ametlik peavoolumeedia (ka Eestis räpane ERR) ei räägi? Otsi pildilt - piltmõistatus, kliki ja vaata ise http://imgur.com/a/TVnLK
Reaalsus:
https://www.youtube.com/watch?v=ZDKk15KcqNk
https://www.youtube.com/watch?v=eXTDsde5vIU
https://www.youtube.com/watch?v=thXCb1VUBDg
p
priit/ 9. september 2015, 23:51
Punn viina minu poolt Hr Laaneots !
o
Otuke/ 9. september 2015, 23:49
Laaneots ole mees ja tee see meie poisikesele Roigasele selgeks ta on ju nagu otu ei taipa essugi maailma asjadest.
n
no/ 9. september 2015, 23:37
kas sa näe, üks terve mõistusega inime ka veel reffides järel. Ei teand, kas ta visatakse reffidele absoluutselt vastupidiste siukohtade eest nüüd parteist välja vee? Vahetage ometi see nolkide valitus välja.
m
marks/ 9. september 2015, 23:12
Mees teeab mida räägib. Katsu seda heaoluühiskonnale seletada. Kas mõne aasta pärast hakatakse pühasõdalasi ja valitsusjuhte kiruma, nagu Stalinit. Vist küll, aga enne peab hulga riigikodanikke teise ilma kolima. Annaks jumal et need minu lapsed poleks.
h
HELSINGIS PAGULASTE VASTANE PROTEST 19.09 KELL 15.00 TULGE APPI./ 9. september 2015, 22:54
HELSINGIS PAGULASVASTANE PROTEST 19.09 KELL 15.00. TULGE APPI.

d
don/ 9. september 2015, 22:50
mida te multikulti pooldajad jahute? palju teist on näinud sõda afgaanis? Mees teab, mida räägib!
d
Don/ 9. september 2015, 22:22
vähemalt mõni Eestlane onab mune ja julgeb rääkida nii nagu asjad on! Edu hr. Laaneots! Toetame Sind!
x
xxxx/ 9. september 2015, 22:26
Mis sest et endine punaohvitser aga ikkagi inimene,kui ta veel sellest reformipättide
kambast välja astuks ja selja sirgeks ajaks.
Huvitav kas nüüd mõni rõivakalts tembeldab ka tema vihakõne pidajaks.
t
tundub/ 9. september 2015, 22:12
vihakonena el vastu pane korva taha nolk taavi
s
syyt/ 9. september 2015, 22:09
tubli mees ja õiged sõnad mehel!
i
Isolde/ 9. september 2015, 21:51
v
vaatleja/ 9. september 2015, 21:46
No võttis aega, mis võttis, aga ära tuli! Tubli Laaneots. Nii ongi.
u
Urmas/ 9. september 2015, 21:40
Milleks eesti liitus üldse EL-iga? Ma mäletan 2004a. olid reklaamid, et siia saabuvad seksikad mehed jms...! 2004 mina hääletasin Euroopa Liiduga ühinemise vastu. Mida Eesti on üldse võitnud? 1991 augusti lõpust - 2004 olime iseseisvad ja mis siis viga oli???
NATO liikmelisus on Eestile vajalik, OK!
Aga milleks EL? Et saab vabalt EL piirides ilma viisata reisida?
a
alles/ 9. september 2015, 21:40
aasta aega tagasi ei jõudnud Laaneots EU ära kiita.väga palju tuleb meelde. ja oskavad mõned vennad värvi vahetada,vastavalt vajadusele.
u
Urmas / 9. september 2015, 22:05
1,5 aastat tagasi võrdles Laaneots EU seniilse pensionärina. Mingisugust kiitust? Just kuulasin aasta-poolteist vanu Vikerraadio Uudis Pluss saadete kordusi ja siis seoses Ukraina sündmuste esimese faasiga kritiseeris Laaneots EL-i ikka kõvasti.

r
reede/ 9. september 2015, 21:31
Arvan et kui neid nn pagulasi ei peatata algab Saksamaal kodusõda sest ka kannatliku bürgeri usk saab frau Merkeli mõla kuulates otsa ja siis haaratakse hangud oma rahva kaitseks Tore et mitmedki sõjaväelased Eestis julgevad ütelda tõtt kogu selle alastuses Sardell tuleks Brüsselist tsgasi kutsuda kui riigi reetur ja terroristide mahitaja Azerite luure andmetel on Euroopasse juba sisenenud 6000 potentsiaalset pühasõjalast
ä
Ärgake/ 10. september 2015, 01:23
Saksamaa on ärkamas!
Saksamaal on pead tõstmas kohalike seas NO ISLAM liikumine! Osad arvavad aga vist on juba hilja (Euroopas) aga meie siin võime paluda, et hukatus ja hukatuse poeg enne määratud aega pead ei tõstaks! Islam on agressiivne satanismi laadne nähtus - http://i.imgur.com/Yy09D4c.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=SXpNm-yAYAE — with Jumal Kaitse Saksamaad.
Rootsis on nad juba ülbed ja agressiivsed, kui keegi julgeb välja tulla anti-islam asjaga, lähevad nad marru.
https://www.youtube.com/watch?v=g0sRmpvdIIk
Euroopas "podiseb" kui peaks juhtuma mingi kriis ja/või välissõda on momentaalselt sisemised rahutused pea suurimates EU riikides garanteeritud! See multi-kulti jama on ületanud ammu piirid ja kohalike seas on ammu juba vimm https://www.youtube.com/watch?v=ho1VLq-u5f8 seda muidugi meile Moskva (vabandust Brüssel) peavoolu meedia ei näita ega kuva!
a
aaaa/ 9. september 2015, 21:25
Brussel ongi kõige suurem terroristide organisatsioon .
Nad ei ole nii lollid et nad ei teaks et sealt seest ei tule hunnik pühasõdalasi , vastupidi nad teavad ja lasevad sellel juhtuta !
j
Jumal tänatud,/ 9. september 2015, 21:22
et lõpuks on ka mõjuvõimuga inimesed õiget juttu hakanud rääkima. Loodan, et see seisukoht paneb ka nende inimeste suu kinni, kes jätkuvalt haletsevad põgenikke ja võrdlevad neid meie sõjaaja paadipõgenikega, mis on täiesti kohatu ja võrreldamatu. Oleks ainult neid rohkem , kes julgevad välja öelda kogu tõe, nagu seda härra Laaneots tegi. Loodan ,et see ei jää ainult eesti rahva teada, vaid asjaosalised suudavad ka Brüsselis asja selgeks teha, milleni selline kaos viib. Aga ootame ära, täna õhtusest AK-st kumas juba läbi kriitika hr.Laaneotsa aadressil. Eks näis , kas hakatakse juba eos maha materdama või kaine mõistus võidab.
a
Arne/ 9. september 2015, 21:21
Õigus!!
Aga mida nüüd ütleb Teile peasekretär? Olete parteidistsipliini rikkunud.
a
Austatud Erukindral!/ 9. september 2015, 20:52
Teie sõnad on prohvetlikult ausad ja toetavad kõiki Euroopa terve mõistusega inimesi!!! Olge tänatud tõde kuulutamast. Küll tahaks, et sellised inimesed ka E Liidu eesotsas istuksid. Praegused justkui ei mõtle üldse oma lapselaste peale - või neil äkki polegi neid - pärast meid tulgu või veeuputus...?!
j
jah/ 9. september 2015, 20:44
Tubli ,asjalik arvamus, rahvas mõtleb ka nii.
k
kaitseliidul/ 9. september 2015, 20:42
on relvad olemas ja küll sõjavägi ka ühineb selle klikevalitsuse kukutamiseks
k
kodanik/ 9. september 2015, 20:40
sõjaväelist riigipööret on vaja!!!!!!!!!!!

k
kodanik/ 9. september 2015, 20:36
sõjaväelist riigipööret on vaja!!!!
o
olev/ 9. september 2015, 20:35
meie heaolu ühiskond.... 101 tola + ei ole HEAOLU ühiskond...ja veel kikilipsuga kloun lisaks...
u
urmas selirand/ 9. september 2015, 20:31
Äkki siiski keegi sääl peata Toompeal kuulab ja mõistab hr.Laaneotsa?! Aus ja otsekohene arvamus, mis põhineb tegelikkusel. Tubli!
k
kuidas/ 9. september 2015, 23:00
o
Omamaamees/ 9. september 2015, 20:27
No vot see on öige eesti mees ja Tema arvamus! Nüüd vähemalt ei jää meie ülejäänute hääl ka märkamata!! Meie valitsus on kamp tühikargajaid, kes oma siniste pükste ja roosade sokkidega poevad ikka sügavamale ja sügavamale Brüsseli kloaaki.
v
Vaadake!/ 9. september 2015, 20:23
Siin on seletus (eestikeelsete subtiitritega) mida meid ees ootab. Esimene asi mida moslemid tahavad sisse viia on elamine Sharia seaduste järgi. 30 min tehakse puust ja punaseks mis siis järgneb!
http://www.tv7.ee/vod/player/?program=25702
a
arvamus/ 9. september 2015, 20:21
Seda teab iga tavakodanik, ainukesed kes seda teada ei taha on poliitikud ja pagulastelt teenida lootvate MTÜ-de tegelased.
l
Lugemiseks kõigile!/ 9. september 2015, 20:12
Siin on seletus (eestikeelsete subtiitritega) mida meid ees ootab. Esimene asi mida moslemid tahavad sisse viia on elamine Sharia seaduste järgi. 30 min tehakse puust ja punaseks mis siis järgneb!
http://www.tv7.ee/vod/player/?program=25702
j
Jess! Respect hr Laaneots!/ 9. september 2015, 19:58
Jess!!!!
Bingo õhtuleht - sinust on saamas ainuke meediaväljalase, mis lubab rahva enamiku arvamust kajastavaid artikleid!!! Ja tänud hr. Laaneots - lühidalt ausalt, ilma propaganda ja populismita tõdemus. Jumal tänatud, Postimeest, Päevaleht, Delfi ja ETV on muutunud mõtetuks - nagu kunagised Nõukogude Hääl jne - üks ja sama, tegelikkust eiravad ja moonutavad (olin AK andunud vaataja, aga selest pühapäevast sai kõrini - nad ei kajasta muud, kui seda, mida nõutakse, ja ei arvesta sellega, et nad pole ERATELEVISIOON!).

t
Tubli mees oled Ants/ 9. september 2015, 19:41
No hakkab tekkima vaikselt julgeid arvajaid,kel mõistus omal kohal ja parteid ja brüsselit ei karda
v
Vähemalt/ 9. september 2015, 19:40
Laaneotsal tundub veel möistus alles olevat.
i
Iive/ 9. september 2015, 19:38
Võtame vastu 300 aga aasta pärast neid juba 1300
k
9. september 2015, 18:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
9. september 2015, 18:51
ise loll, eestit saavad VAID EESTLASED ISE päästa, nii oli, on ja nii jääb.
t
T.Mets/ 9. september 2015, 18:36
Vaat Laaneots, Te ütlete, et EL on peata kana, kuid erakond, kuhu Te kuulute, on peaga kana ja Teie. olete selle erakonna truu kaasa kaagutaja ja kui läheb hääletuseks, oleteikka kui ehtne parteisõdur
o
onikkajobud/ 9. september 2015, 18:28
Prantsuse välisminister ütles hommikul , et pahurlaste hulgas on palju islamivõitlejaid, nüüd ärkavad ka meie poliitikud. Ennem kaagutasid ikka , et peame olema solidaarsed ja liitlasi ei saa hätta jätta, muidu tuleb vene karu.
e
emakaru/ 9. september 2015, 20:38
Kas ei tule see vene karu?
a
Ants/ 9. september 2015, 21:32
Kas vene karu või moslemi kaamel ..... valik on sinu .....
o
onikkajobud/ 9. september 2015, 18:28
Prantsuse välisminister ütles hommikul , et pahurlaste hulgas on palju islamivõitlejaid, nüüd ärkavad ka meie poliitikud. Ennem kaagutasid ikka , et peame olema solidaarsed ja liitlasi ei saa hätta jätta, muidu tuleb vene karu.
m
Memm/ 9. september 2015, 18:27
Keegi julges rääkida ka TÕTT. Isegi tavaline maainimene saab aru et selline inimeste sissevool pole hea kuid kõik pistavad pea EURO taha.Kiitus Laaneotsale.

e
EL juhtkond/ 9. september 2015, 18:20
Viib läbi aegumatut kuritegu ja koosneb kurjategijatest...Euroopa juhitakse hukule, et lagedale tulla dzhunglirahva ja dzhungliseadustega... Euroopa on teel totalitarismile...juudid kujundavad oma tulevikumaailma ja järelvalvajaks jäävad USA sõjaväebaasid, mis NATO nimetuse all kőikjale Euroopasse luuakse...kus on kaitseliit ja Eesti kaitsevägi? Kas tegu on eidekarjaga, kes ainult mängivad kodu kaitsmist?
e
Ettevõtja/ 9. september 2015, 18:12
Ants on proff . Antsu arvamusega nõustub enamik julgeoleku spetsialiste.
Keegi vist ei taha, et meil oleks samasugune elukeskkond nagu Lõuna-Aafrikas või Brasiilias.
Aga osad ei oska muud moodi raha teenida. See on nagu narkoäri , suure rahaga topitakse suu kinni.
Lubame siis kangete narkootikumide äri ka, see toob kaasa samasuguse kaose ühiskonnas nagu erinevatest kultuuridest saabuvad põgenikud. Meil ei ole suudetud integreerida lähedasest kultuuriruumist pärinevaid venelasigi, mis saab teist usku ja teistsugusest kliimast saabuvate inimestega, seda võib ette kujutada.
"
9. september 2015, 18:33
"Lubame siis kangete narkootikumide äri ka, see toob kaasa samasuguse kaose ühiskonnas nagu erinevatest kultuuridest saabuvad põgenikud."
.
Selleks püüavadki mõned "sallijad" alustada esialgu kanepu legaliseerimisega, (uuh! kas see polnud mitte refi noorte unistus?), siis minnakse üle järk-järgult veidi kangema peale, siis veel kangema peale, (sest "grupp teadlasi tõestas ju, et see ei tee midagi, kasutajad ise kasutasid valesti !!!") ... Ja „ Overtoni Aken “ avanebki tasapisi.
Inimkond pannakse ennast hävitama kasutades "tolerantsuse" loosungit...
t
tsaar1918/ 9. september 2015, 18:09
tubli,sa saad aru,mis euroopas toimub.
j
Jaak/ 9. september 2015, 18:09
Nad käituvad seetõttu nii,et Araabia miljardärid on nad kinni maksnud. EU juhtkonnale on tähtis isiklik hiigelrikkus. Selle nimel lasevad nad moslemeil Euroopa vallutada.
k
9. september 2015, 18:06
Kuna rahva meelepaha on muutunud järjest suuremaks, siis võib arvata et Vao põleng oligi võiski olla provotseering et ettenägelikult karmistada seadusandluse punktikesi...
m
mt / 9. september 2015, 17:46
Pole vast enam kaua aega jäänud , kui Merkel ja EU asjapulgad hakkavad Aafrikas varjupaika taotlema . Ja Putin peab peenikest naeru - Eu hävitab end ise , tal pole vaja kui natuke oodata ja ongi saavutanud käik selle , millest unustas , ilma ise lillegi liigutamata ja oma rahvast ohverdamata .! Edu Merkelile ja Eu, le !!!
a
Aus Vits/ 9. september 2015, 17:43
Sii saabunud migrandid tulekS tööle panna - kõigepealt Balkanimaadesse tara ehitama ja kaitsekraave kaevama, siis kaevandustesse, põllumajandusse, teedeehitusse, metsatöödele .Ainult TÖÖ TEEB tegelikult VABAKS
m
Mingi/ 9. september 2015, 20:12
must huumor sul, kui paljud lugejad sellest sinu loosungist kuulnud on? Kirjutanud siis otse, et see "Arbeit macht frei" natside koonduslaagri väravalt pärineb... Ja sinu alias on ka sellega kuidagi kokku kõlav. Provotseerid ehk lollikesi?
m
Mässaja Laaneots/ 9. september 2015, 17:38
nüüd visatakse küll Laaneots REffide hulgast välja!!! - Ansip ja Rõivas koogutavad Brüsselis nagu kanad ülemuste suunas, Laaneots on aga kui must lammas ju nüüd!
k
Kahju..../ 9. september 2015, 17:51
....et selliseid inimesi valitsusse kunagi ei satu .

o
omad/ 9. september 2015, 17:36
Järjest rohkem hakkan aru saama ,et kogu see jama ei ole mitte inimeste abistamine ,vaid rahvusriikide tahtlik hävitamine. No kurat ,hakkavad juba nahhalselt peale suruma. Kui Saksamaa lubab neid ise miljoni vastu võtta ,no jätku siis need Balti riikide paar tuhat ka endale ja rahu majas. Aga lihtsalt on siia ka vaja ,mis sest ,et vaid 500 algul ,aga see on algus. Nt. ,kui õunakorvi panna ka algul üks mädaõun siis varsti terve korv mädaneb.Nii on neil plaanis käituda kõigi "tõrgestega" ,kes ei soovi vabatahtlikult neile alluda. Ei tohi tulevikus olla enam ühtegi riiki ,peab olema multikultuurne JEWROSOJUZ ,mida juhib praegune juudistunud Brüsseli kurjategijate bande
s
See on .../ 9. september 2015, 17:54
....Uue Maailmakorra kiirendatud elluviimine...
e
Ega / 9. september 2015, 18:02
ikka ei juhi küll. On ammu teada, et tegelikult juhivad maailma vabamüürlased ja illuminaadid. Brüssel on vaid mängukann nende käes, nagu ka Eesti "valitsus" Brüsseli käes. Ei puudu ka meie riigi ladvikust vabamüürlased. Nimekirjad on ju avaldatud.
o
omad/ 9. september 2015, 18:19
Kirjutsin ju ,et juudistunud bande ,see teeb sama välja.
õ
Õiged sõnad!/ 9. september 2015, 18:13
Korrumpeerunud EU juhtkond, kes toetab igati Euroopa lämmatamist moslemitega on kurjategijate bande!
t
Tank/ 9. september 2015, 17:36
Kuule Tankiants sinu erakonna lasteaed on ju täpselt sama loll, räägi seda juttu esmalt neile.
u
uurer.33/ 9. september 2015, 17:34
Sõjamees Ants on oma ametis palju käinud ja palju näinud. Hoiatab €uroliitu ja seda hoiatust ei tohi ignoreerida. Tundub küll, et Brüsseli-sakstel on migrantide (põgenike) asjus ainult kaks arvamust - Nende arvamus ja Vale arvamus.
Antsul võib tuhat korda õigus olla, aga kahjuks Euroopa ei võta kuulda.
ISISE pommid võivad vist varsti plahvatada, aga enne peavad need terroristid ikka aklimatiseeruma, legaliseeruma ja tegevuskava koostama. Niipea pommid küll ei plahvata - hiljem on kuulda.
p
paar parajaid/ 9. september 2015, 17:30
Ja Eesti käitub nagu lammas.
k
kass/ 9. september 2015, 17:28
Braavo, härra kindral !!! Kindlasti pole kõik need tugevad ja terved mehed õnnetud ohvrid vaid parema elu otsinguil olevad tavalised illegaalid....samasugused nagu meil siin neid Narva piiri ületanuid tuhandete kaupa juba on....kodakondsust pole, tööd teha ei taha, kultuuri ei austa ja keelt ei õpi...selliste pärast kannatavad tõelised sõjapõgenikud nt. Ukrainast....
x
xx/ 9. september 2015, 17:13
Kas see on nüüd vihakõne? Ükspäev nimetati kõiki, kes pagulas tega kohe päri ei ole, vihakõnelejateks.
e
Ew/ 9. september 2015, 17:08
See mees on minu presidendikandidaat.
a
Andres Larka/ 9. september 2015, 19:32
Õige!
Ants presidendiks!
r
rob/ 9. september 2015, 16:58
kõik on õige, aga arvan, et nato-kiidu suure sõnamulina lõpuks otsustatakse siiski Putinile soola-leivaga vastu minna.

h
Härra Merkel/ 9. september 2015, 16:53
Minu arust on EL kuulutanud oma kodanike vastu sõja.
a
aru/ 9. september 2015, 20:46
Minu arust on islam alustanud sõda Euroopa vastu, nende relvaks on relvitud inimesed, keda sadade tuhandete kaupa siia toimetatakse. Meie aga soigume siin sõjapõgenikest, inimõigustest, euroopalikest väärtustest jne
a
arvaja/ 9. september 2015, 16:45
Ometi üks peaga mõtlev inimene.
a
alar/ 9. september 2015, 16:40
Pandora laegas on avatud ja väike Eesti on selles kastis sees ja kahuri ants võib ainult käsi kokku lüüa suurest rõõmust koos 2004 a. lääne trollidega.
k
Kui see video on autentne, siis miks seda ei näidata?/ 9. september 2015, 16:40
Moslemite käitumine Ungaris: " Allahu Akbar ja F...Y..."
https://www.youtube.com/watch?v=egCn_E3LpzU
m
mina / 9. september 2015, 16:51
olen nõus maksma ja ma arvan ,et teised eestimaalased ka trahve.Ainult palun ei tule siia lõhkuma ja lagastama.
e
EL-ist/ 9. september 2015, 17:21
o
ongi/ 9. september 2015, 17:24
Ideaalne aeg laenu võtta, enne finantskriisi puhkemist.
s
saarlane/ 9. september 2015, 17:36
ainult see toompea lambapeade kari ju ei küsi rahva arvamust.
o
omad/ 9. september 2015, 17:24
Kindlasti autentne ,sellised nad ju tegelikkuses ongi. Ei näidata sellepärast ,et muidu näeb kogu lihtrahvas ,mis meid ees ootab.
j
Jupd/ 9. september 2015, 19:43
t
tsitaat..........Euroopa Liidu juhtkond käitub kui peata kana/ 9. september 2015, 16:38
Euroopa Liidu juhtkond käitub money-money-money, kahjuks ka EL-s istuvad/istusid tegelased kes aitasid kaasa suurele rändevoolule ja on seotud inimsmuugeldamisega. Õige nimetus on money-money-money!
i
Indrek2/ 9. september 2015, 18:01
Ega asjata pole võimalik ennast "pagulastest" vabaks OSTA! Siis saab ju pigide pealt veel TOPELT teenida - üks liikmesriik maksab et parasiitidest vabaneda ja teise riigi maksumaksja neid ülal pidada.
t
TJUBETEIKA/ 9. september 2015, 16:33
Lõpuks avaldatakse ka kainelt mõtleva inimese arvamus, aga küll varsti saab ka Laaneots pagulasevihkaja sildi külge...
Eks see "juhtkond" ootab, millal mõni pommiga hull end kusagil õhku laseb või pataka inimesi niisama maha laseb, ehk siis ärkavad...
s
9. september 2015, 16:41
siis on neil jälle häbi, mida need eestlased teevad !
t
Ten/ 9. september 2015, 16:24
Millal Laaneots Reformierakonnast välja visatakse?
h
Hirmus Ants/ 9. september 2015, 16:30
Tanki-Ants on tubli metsavenna poeg !
r
rob/ 9. september 2015, 16:17
arvamus on õige, aga ega sellest suurt kasu pole. Me astusime riikide liitu, mida pole olemas. See oli fatamorgaana. Me väga soovisime seda ja kujutasime ette.

v
varsti / 9. september 2015, 16:10
kutsutakse Laaneots jälle vestlusele nagu NATO baaside puhul,kui ta arvas ,et need mõjuks Venemaale nagu punane rätik härjale.Siiski tore ka vahepeal inimese omi mõtteid lugeda.
r
rt / 9. september 2015, 16:09
Isegi nii kogenud tipus olnud riigitegelane nagu endine kaitseväe juhataja eeldab naiivselt et kõik ümberringi on rumalad ja et kõigil on head kavatsused.
Euroopa Liidu tipus on terve rida poliitikuid, kelle avalikuks eesmärgiks on euroopa ühendriigid ehk rahvusriikide kaotamine - Juncker, Guy Verhofstad, Vivian Reding jne.
See pole eriti loogiline, et NATO riigid ei suuda peatada üle piiri jooksnuid paljasjalgseid.
https://www.tarand.ee/wp-content/uploads/2012/12/e_manifest_prn-1.pdf
Guy Verhofstadi rahvusluse järgse Euroopa Manifest - lk 41-42 araablaste sissetoomise vajadus
n
N49/ 9. september 2015, 16:01
ma ei suutud end miskipärast postimehe lehel sisse logida. a seal see vanamees köhis. et tuleb ju arste ja insenere. no mida hekki ? mida arste ? tema jah. sent surmale võlgu. poogen. MIS arstile saab. aga sorry ! noored ja lapsed ei peaks minema miski umb-keelse "tohtri" juurde. Jumal teab kuis saadud paberitega jne. nagu juhtus Pärnus. kui umb-keelne "tohter" ajas proual segi 2 asja - pöial ja põlv ! ja jama kui palju ! mina igatahes keeldun sellistest "arstidest" küll kategooriliselt. las see Tõnissoni vanamees käib kui ta tahab !
S
!/ 9. september 2015, 16:23
See intelligents ning insenerid ja arstid on sellise kultuuritaustaga, et reostasid Ungaris kõik teeääred, perroonid, seinaääred ja mõned lasksid head-paremat otse põrandale! Muust sodist ja prahist rääkimata. Jumal hoidku meid selliste "tohtrite" eest.
d
Dr./ 9. september 2015, 16:31
Need arstid oskavad ehk ainult väikesi tydrukuid ymber löigata, valge rassi haigustest teavad nad samapalju, kui siga apelsinist.
d
Dr./ 9. september 2015, 16:36
Need arstid oskavad ehk ainult väikesi tydrukuid ymber löigata, valge rassi haigustest teavad nad samapalju, kui siga apelsinist.
l
l/ 9. september 2015, 15:59
just mõtlesin sama, miks need laaneotsad ainult räägivad, tegutseda on vaja.
k
Kui see mees vaid kutsuks,/ 9. september 2015, 16:02
usun, et suurem osa rahvast rivistuks tema selja taha. Unistada ju ikka võib?
t
Tarku kui palju/ 9. september 2015, 16:02
Ja rüükida isegi võib ...aga siis õigel ajal, mitte tagantjärele!
n
naisuke/ 9. september 2015, 18:36
Siis saab rahvas ju ühte rivvi võtta!
v
Vaikiv ajastu/ 9. september 2015, 15:59
Huvitav on see, et kaine jutt, mida Laaneots ajab selles artiklis, tembeldatakse meie suurimates kommentaariumides vihakõneks ja kustutatakse.
a
Aga lugupeetud kindral , TEGUTSE ! Asi on läinud juba nii hulluks , et Delfi-s ei saa kommenteerida ./ 9. september 2015, 15:56
Türgis ootab põgenikelaagris 2-3 miljonit põgenikku . Süürias pidi liikvel olema veel 8 miljonit , kes on oma kodukohast põgenikuna lahkunud teise kohta Süürias . SAJAD miljonid ootavad Aarikas ja Aasias , et Euroopasse elama tulla . Lahendus on tegelikult minu arust väga lihtne , KAITSTA EUROOPA LIIDU PIIRE RELVA JÕUL JA KA KASUTADA SEDA KUI ON VAJA . Mina isiklikult olen valmis relvaga kaitsma oma järeltulijate tulevikku .
n
Nendele , kes proovivad meile pähemäärida mõtet , et kui me pagulasi vastu ei võta , siis liitlased ei aita venemaa vastu meid ./ 9. september 2015, 16:00
Muide USA ( President Obama ) KEELDUS MOSLEMITEST PAGULASI VASTU VÕTTA .
b
Black lives matter/ 9. september 2015, 16:09
Neil on seal rasssisõjaks juba piisavalt materjali, Euroopasse tuleb teine rass ja usk sisse tuua, et sõda alustada.
t
Tegelikult jah!/ 9. september 2015, 16:01
Kui nüüd kindral peaks tegema Eesti rahvale ettepaneku minna Toompeale oma õigusi nõudma, arvan, et see olekski selle valitsuse kiire surm. Kui nii vaid oleks. Aeg on aga näidanud, et suurt juttu puhutakse vaid ajalehtedes.
t
tegelikult/ 9. september 2015, 17:27

m
minu arvamus / 9. september 2015, 15:56
Valitsus ei julge Brüsselis suudki lahti teha, nii suured argpüksid võiksid kohe tagasi astuda kuna ei suuda oma sõna maksma panna ja meie riigi reaalsust selgitada !!!!!!!!!!!!!
j
9. september 2015, 15:53
Jutt jummala õige, nii peakski see olema. Hr.Laaneots kuidas Teid küll sinna EU juhtkonda sokutada :)
Võtke kapist oma uhke munder ning sammuge sinna Brüsselisse ning lööge rusikaga kõvasti lauale ning avage nende silmad ja jagage neile ähmi täis juhtidele mõni selgesõnaline näpunäide ja viide.
c
Crack/ 9. september 2015, 15:49
Artiklit lugematagi on selge, et Euroopa Liidu juhid ei ole lollid. See mis pagulaste Euroopasse valgumisega (et mitte öelda suunamisega) toimub on ainult vahend. Eesmärk on selge - rahvusriikide nõrgestamine, võimu tsentraliseerimine ja uue euro-afro-mongoliidse segarassi loomine. Junckeri tänane kõne ja europarlamendi takkakiitjatest saadikute (täpselt nagu isikukultuse ajal) kõned ei jäta õhku mingeid kahtlusi. Tegutsetakse kindla plaani alusel ja kui ei tegutsetaks oleks Juncker ja co ammu juba käsuandjate poolt maha võetud.
o
olen reibas/ 9. september 2015, 15:56
ä
9. september 2015, 16:49
ägedad jalavarjud seal meestel.
t
test/ 9. september 2015, 15:57
p
postimehes delfis/ 9. september 2015, 16:04
siis blokeeritud lihtsalt iroonia eest
m
maamees/ 9. september 2015, 15:48
Olen ise ka täielikult nõus Laaneotsa artikliga.See on ehtne inimkaubandus,keegi teenib ikka sellega suured summad.Mida nad siin tegema hakkavad,need noored mehed just.Vaevalt nad tööd viitsivad tegema hakata.Ei tee nad oma kodumaalgi tööd,naised ainult rügavad seal ja sünnitavad lapsi.Mehed istuvad seina ääres ringis ja tõmbavad kahtlasi aineid.Ja kas need põgenikud on ikka kõik sõjakolletest.Neid tuleb ju igalt poolt.Neile lubatakse siin pudrumägesid ja teab mida veel.Kuid kus need mäed on,Eestis neid küll ei ole.Omalgi palju töötuid ja kodutuid.Aidakem ikka oma rahvas jalule ja siis hakake teisi siia lubama ja aitama.
m
Mali/ 9. september 2015, 15:46
Ega muud ei jää üle kui araabia keel ja koraan selgeks õppida.
l
./ 9. september 2015, 16:41
n
Negro/ 9. september 2015, 15:42
Õppige araabia keel ja koraan selgeks ja jääte ellu.
n
Naine/ 9. september 2015, 15:56
Tänan, ei soovi sellist elu.
m
Marks/ 9. september 2015, 15:42
Väga asjatundlik arvamus.Terroristid saabuvad ja valitsused istuvad käed rüppes.Ega enne ei saada aru kui nad hakkavad tapma inimesi.Juba visuaalsel vaatlusel on sentsitiivsel inimesel näha kui palju on põgenike hulgas sõjavälise taustaga pagulasi.
O
../ 9. september 2015, 15:40
Ometi üks selge ja arusaadav jutt kõigile! Tänan!
i
Indepent/ 9. september 2015, 15:47
Ekrelased on seda kogu aeg väitnud! Kõrgepalgaline Laaneots pole aga oma arvamustes sõltumatu.
Kui EL on nagu peata kana, siis EST on nagu selle kana tagasulg!?
e
EST... / 9. september 2015, 18:40
...pole mitte nagu tagasulg vaid nagu tagasule alt väljutatu!

d
Durka/ 9. september 2015, 15:40
ISISE ja ALKAEDA pühasõdalased saabusid meie riigitooli asendama. Varsti vaatavad Toompealt rahvale alla pühamüristus ja burkades relvastatud üksused.Siis näeme uut relvastust pommivööde ja kuulipilduritest pühajumalaid. Ja riigikogulaste kauneid päid rippumas aiateibas.
d
Durka/ 9. september 2015, 15:40
ISISE ja ALKAEDA pühasõdalased saabusid meie riigitooli asendama. Varsti vaatavad Toompealt rahvale alla pühamüristus ja burkades relvastatud üksused.Siis näeme uut relvastust pommivööde ja kuulipilduritest pühajumalaid. Ja riigikogulaste kauneid päid rippumas aiateibas.
n
naine veel/ 9. september 2015, 15:40
Kutsun rahvast üles nõudma referendumit, kes on pagulaste siiatulemise poolt, kes vastu!
s
Statist/ 9. september 2015, 15:50
Kusagil ju teatati, et 22% on poolt ...kuigi ma ei tunne ühtegi sellist!?
a
A/ 9. september 2015, 15:38
Me peame vist oma naised ,lapsed ja vanurid välja õpetama ,kuidas näiteks Venemaalt tulevale relvitule migrandimassile vastu saada ( Ungari näide) - jummel hoidku meid selle eest ,et Venemaa seda Euroopa nõrka kohta ära ei kasuta - ja siin Nato tankide ja lennukitega ei tee midagi .
h
huup/ 9. september 2015, 21:00
Venemaa poolt on tulnud relvitud migrantidemassid, niinimetatud kährikkoerade hordid neljakümnendatel aastatel, sõltumata sellest, milline oli minu kui paariaastase inimeselooma ja tema vanemate mõistusenatuke. Proovi ajalugu lugeda. Need pole eestlastele mingit ohtu kujutanud? Millised on eelkommari andmed, et need neljakümnendad ei kordu?
k
kas oli valus/ 9. september 2015, 16:16
ka, kui pea ära lõite?
vene "migrandimass" , nagu te seda nimetate, on omaaegsed oskustöölised ja spetsialistid ning nende eestis sündinud eesti maksumaksjad-töötegijad. kui sealt veelgi lisa peaks tulema, siis vähemalt see on kindel, et tulevad haritud, europiidsed ja tööde-tegevad inimesed.
t
9. september 2015, 16:57
tulnud ka kõrilõikajaid, nimi ei tule meelde, vene sõjard, tappis siin omajagu, saadi kätte ka , võeti kinnigi, kuid enam ei ole piirivalvet, kui kohvergi tuuri pandi.
m
Maali/ 9. september 2015, 15:37
n
naisuke/ 9. september 2015, 15:50
Laaneots rääkis sellest juba eile AK- s, ometi on siiani sel teemal laiemalt vaikitud. Miks?
k
kaval sõnavõtt/ 9. september 2015, 15:36
Saadetakse Vahemerele sõjalaevad ja edasi? Kas sõjalaevadelt antakse õigus tulistada? Kes on käsuandja? Kuidas eristada sõjapõgenikke teistest? Süürias käib sõda, kas kõik Euroopasse vastu võtta? Sinna Süüriasse ilmub siis veel mõni miljon tegelast juurde, tehakse neile süürlaste dokumendid ja jehat-Euroopasse. Kindral, kellest on saanud poliitik, oleks võinud ikka asjast rääkida. Ilma maavägesid sisse viimata Liibüasse, Iraaki, Süüriasse ja ISIS-e,jt. jõukude purukspeksmist ei juhtu midagi erilist. Muidu kogub ISIS igal pool jõudu juurde, laiendab oma mõjuala. Kust aga leiab pehmo-lääs sellised maaväed?
j
9. september 2015, 16:03
justnimelt. iga paat mis suurem kui kaluripaat milles istub rohkem kui 3 isikut pilbasteks ja asi sealtmaalt. rahu saabuks õige kiiresti
e
et kust leiab pehmo lääs maaväed.../ 12. september 2015, 00:32
....aga meid venemaa eest lubavad kaitsta kui põgenikud vastu võtame! Kust karumustikast siis venelaste vastu need väed võetakse kui paljasjalgsete isislaste vastu pole vägesid kusagilt võtta....seega see meie abistamise jutt on pluff???? Mis oligi arvata! Meil pole põhjust mingeid migrante vastu võtta....hullemaks sellest ei lähe! Euroliidul nagunii võitlusvõimelisi vägesid pole ja pommid saavad ka päevaga otsa....nagu Liibüas juhtus!
j
jep/ 9. september 2015, 15:36
Saatke Rõivase e-mailile ka see artikkel.
s
sibul/ 9. september 2015, 17:33
tehku endale halastuslask.
o
10. september 2015, 02:40
m
Maali/ 9. september 2015, 15:34

n
naine/ 9. september 2015, 15:34
Suured tänud härra Laaneots! Keegigi, kes julgeb asjad otse välja öelda nagu need on! Meie poliitikute tolerantsijutt ajab lihtsalt öökima. Meie laste elu on siin ju kaalul.
j
juss/ 9. september 2015, 15:33
Arvamus õige,kuid kes seda kuulda võtab,targutatakse edasi ja nii see ka jääb.Meie valitsus vaevalt,et oma seisukohta muudab!
a
a/ 9. september 2015, 15:33
kes võtab kuulda rahvast, meie endi valitsejad lasevad oma rahvale kõrges ja laias kaares pähe.
j
juss/ 9. september 2015, 15:33
Arvamus õige,kuid kes seda kuulda võtab,targutatakse edasi ja nii see ka jääb.Meie valitsus vaevalt,et oma seisukohta muudab!
a
A/ 9. september 2015, 15:25
Õige 100% nõus ja valmis kaasa aitama...
h
hakkame/ 9. september 2015, 15:20
õppima araabiakeel ja Korani! Ehk jääme ellu.
t
Tark mees/ 9. september 2015, 15:19
Väga tark ja kindla sõnaga, kes midagi ka jagab ja arukas, kes midagi ka aru saab. Ehk võiksid ka teised arusaajad selles osas oma mõtteid kirja panna.
t
Tarku terve Eesti täis./ 9. september 2015, 15:58
Kõik, peale kaltsupea valitsuse, saavad aru, milline katastroof on tulemas.
k
Kyyriks/ 9. september 2015, 15:15
Ei saa nõustuda, väga täpselt kalkuleeritud samme järgides hävitavad rahvusriike pagulaste massiga.
Kui Laaneots sõjamehena ei tunne ära sõda siis on aeg lõplikult erru minna.
https://www.youtube.com/watch?v=lLEiT9PeHSg&ab_channel=%D0%9A%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%A3%D0%BA%D1...
r
Rudi/ 9. september 2015, 15:33
Lase oma natšalnikul kindrali jutt sulle arusaadavasse keelde tõlkida! Millest tema siis sinu arvates erukindral Laaneots rääkis?
t
to Rudi/ 9. september 2015, 15:51
EL juhtkond ei käitu peata kanana, nad käituvad OMA AGENDALE, 100%, VASTAVALT, kas teeme nägu, et me ei tea missugune on EL tegelik agenda ning milles seisneb selle vastuolu Eesti Vabariigi Põhiseadusega? Hr Laaneots teeb nägu nagu ta ei mõistaks EL tegelikku agendat, mida sellest järeldada?
r
Rudi/ 9. september 2015, 16:47
Loe artikkel läbi! Millest kindral Laaneots siis sinu arust räägib? aga sinu kommist järeldan küll midagi....
k
Kallis Rudi/ 9. september 2015, 17:31
Paraku, on sinu logemisoskus ikkagi liiga nõrk, isegi üle seletamine ei aita sul teksti sisust aru saada. Vali lihtsamat lugemist harjutamiseks!
i
ISE PUNDIS/ 9. september 2015, 18:02
r
Rudi/ 9. september 2015, 15:33
Lase oma natšalnikul kindrali jutt sulle arusaadavasse keelde tõlkida! Millest tema siis sinu arvates erukindral Laaneots rääkis?

j
just/ 9. september 2015, 15:12
eu pehmod ei saa sittagi aru ja raha paneb meie valtsusel ja nende sugulastel ka su tatti jooksma
a
Austan/ 9. september 2015, 15:11
Väga asjalik arvamus. Tänud.
r
Rõivas/ 9. september 2015, 17:40
r
rõival/ 9. september 2015, 22:53

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee