Eesti uudised

Rõivas: Eesti on valmis Euroopa rändekriisi lahendamisse solidaarselt panustama

Toimetas Kristin Aasma, 9. september 2015, 12:00

194 KOMMENTAARI

I
!/ 17. juuni 2016, 11:11
Ikka solidaarselt! Nii 20 tuhat, nii 100 tuhat, nii miljoni kui ka hiljem 10 miljonit j.n.e. ning j.n.e.
v
võimu varas / 15. september 2015, 15:08
KUST TULI SUL SELLEKS MANDAAT !?!?!?!
a
arvaja/ 11. september 2015, 11:11
MINA: Praegu on õige aeg kõigil eestimaalastel näidata üles solidaarsust ja minna nõudma
erakorralisi valimisi. Me peame neist selgrootutest seal Toompeal lahti saama, enne kui päris hilja.
t
tõde/ 11. september 2015, 10:19
Rõivas unustab ära, et solidaarsus on laiem, iga eluvaldkonda haarav mõiste.Võtame näiteks kordades väiksemad palgad kui enamikul EL riikidel
o
Oli/ 11. september 2015, 08:50
sada korda rahulikum venemaaga koos elada,lollid kes lasid end lõksu vedada nüüdse hea eluga.Laari sugused tuleks kohe oksa tõmmata
m
Mida/ 11. september 2015, 08:50
sa Eesti lippu näperdad,mine silita tähtedega sinist lippu.
j
jaotusvalem/ 10. september 2015, 15:01
Viktor Orban ütles, et nad ei taha Eestisse, vaid Saksamaale. Kui hakkame jaotusvalemiga neid vägisi Eestisse vedama, vägisi eesti keelt õpetama, siis vägivald sünnitab vägivalda. Õhukeseks hööveldatud riik ei saa omagi pättidega hakkama, siis kui õnneotsijad kibestumisest(Eesti vaesust nähes) laamendama hakkavad, pronksmässajate kombel ümber laternaposti neid raudu ei pane.
p
Praegu on aeg/ 10. september 2015, 11:07
rahvalt raha kokku koguda, et siis maksta selle eest, et ühtegi nn. pagulast riiki ei tuleks.
m
miks rahvalt???/ 10. september 2015, 21:46
..........kui Taavikene e valitsus eraldas 300 000€ pabulaste vastuvõtuks ja mugavusteks. Oma Eesti rahvas söögu kartulikoori! Juhheiiii !!!!!!!

m
mitte siin.../ 10. september 2015, 10:31
....vaid Toompeal peaks olema täna KÕIKSEEMEES...
j
10. september 2015, 10:44
just nüüd ja täna otsustab RÕIVAS meie saatuse....ja MEIE ISE vaatame lihtsalt pealt...
j
just seal/ 10. september 2015, 10:48
....ja just praegu otsustab RÕIVAS meie saatust...MEIE ISE istume siin ja vaatame pealt...
a
aruteluks/ 10. september 2015, 09:37
Aidata saab see, kel on mida jagada,Eesti sugusel vaesel riigil elementaarne heaolu suurema osa rahvaga klaarimata. Ka jõukamate Lääne riikide abi ei saa olla piiritu, see hetk on juba käes.Samal ajal rikkad Araabia riigid oma suguvendi paluski ei kippu aitama. Põhiküsimus on ikkagi riigi julgeolekus, kui ISIS hõõrub rõõmust käsi , et Õhtumaa lubab neil väga kergelt siin oma võrgustikku laiendada
a
Arne/ 10. september 2015, 09:32
Rõivas, Mikser tuleb kuulutada lindpriideks.
k
küsimus/ 10. september 2015, 09:24
Lähitulevikus kui mõne mehe pea aiateibas leiame, nagu juhtus Pariisis, kas siis ka räägime solidaarsusest?
v
vastus/ 10. september 2015, 10:19
Rõivas ütleb siis ka, et Eestirahvas ise tegi, nagu Vaos.Araabia maad oma suguvendi ega õdesid ei taha, aga meie peame, samas kui EL oma solidaarsus on olematu mitmeski asjas.Millal ometi need haiged eestotsast minema saaks, Ossinovskil oli võimalus, magati maha, nüüd ei kuulegi nendest midagi, ka mitte migrantide teemal.
a
Alert/ 10. september 2015, 00:17
Saksamaa on ärkamas!
Saksamaal on pead tõstmas kohalike seas NO ISLAM liikumine! Osad arvavad aga vist on juba hilja (Euroopas) aga meie siin võime paluda, et hukatus ja hukatuse poeg enne määratud aega pead ei tõstaks! Islam on agressiivne satanismi laadne nähtus - http://i.imgur.com/Yy09D4c.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=SXpNm-yAYAE — with Jumal Kaitse Saksamaad.
Rootsis on nad juba ülbed ja agressiivsed, kui keegi julgeb välja tulla anti-islam asjaga, lähevad nad marru.
https://www.youtube.com/watch?v=g0sRmpvdIIk
Euroopas "podiseb" kui peaks juhtuma mingi kriis ja/või välissõda on momentaalselt sisemised rahutused pea suurimates EU riikides garanteeritud! See multi-kulti jama on ületanud ammu piirid ja kohalike seas on ammu juba vimm https://www.youtube.com/watch?v=ho1VLq-u5f8 seda muidugi meile Moskva (vabandust Brüssel) peavoolu meedia ei näita ega kuva!
v
Vaimust/ 9. september 2015, 23:52
Taavike: Õndsad on need, kes vaimust vaesed!!!
c
c / 9. september 2015, 23:30
Mis te sõimate sellest Taavist. See asi on palju kõrgemal tasemel ära otsustatud.
m
marks/ 10. september 2015, 09:23
Nojah, aga meil pidi iseseisvus olem , või sain ma jälle millestki valesti aru.
k
Kellamees/ 9. september 2015, 22:00
See lipp pole sulle ruvetamiseks, käed eemale lipust, Eestimaa mahaparseldaja !!!
x
xxxxx/ 9. september 2015, 22:35
Solidaarselt tuleks riigireeturid võlla tõmmata.Miks see reformimolkus eesti lastega
polnud solidaarne kes on sunnitud elama majades ilma elektri ja veevärgita,miks
see mu... ei ole solidaarne emadega kes ei saa panna oma lapsi ühte lasteaeda
vaid peavad viima ühe lapse ühte vallaserva ja teise valla teise otsa nii et kütusekulu
sööb suure osa palgast. Miks sitataavi ei taha olla solidaarne meie üksikemadega
ja jagada nendega oma suurt palka...

s
See .../ 9. september 2015, 21:30
....taavi võib ju ise arvata et on peaminister ja tähtis poliitik,aga tegelikult on ta väärtus sama mis koera julgal rohu sees.
k
Kellamees/ 9. september 2015, 21:50
Koera sitajulk vähemalt väetab rohuliblet aga selle tattnina, roiva pask vaevalt.......!??
s
st/ 9. september 2015, 21:24
Rõivasel oleks paras aeg tagasi astuda ja uus amet leida. see praegune amet ei sobi talle. ta ei saa praeguse ametiga hakkama.
k
Kellamees/ 9. september 2015, 21:08
Kolmveerand sajandit oleme TIBLASID integreerinud edutult ja nuud siis muslemeid-moslemeid ! Ma ei räägi venelastest, vaid TIBLADEST !
r
Rain/ 9. september 2015, 20:59
Eile 150,täna 373,homme650jne.
Nii tore et oleme nõus pikemas perspektiivis jälle kartulikoori sööma...
a
ahahh/ 9. september 2015, 20:17
solidaarsust?? kõigile väljapool eestit aga mitte eestis ja eestlastele. elate seal toopeal kui kuskil kaugel maal pilvedes, tegelikkust ei näe, ei taha näha ja teeme kunstlikult, vägivaldselt musta valgeks, nii käib asi??? Kõigile ja kõigele solidaarsust aga mitte oma eesti rahvale ja siis persident kui lõhkine grammofon kordamas ; olgem sallivamad. olge siis valitsus aga ka oma rahvale.
k
Kaotasin teadvuse/ 9. september 2015, 20:07
Solidaarsust?
Meil Eestil on euroopas üks kõige madalamaid miinimumpalkasid,keskminepalk!
Esireas oleme maksude ja kohustuste seas ja varsti ka pabulaste osakaalult %!
Minge kah õige sinna samusesse.
t
ttt/ 9. september 2015, 19:58
Rätipoiss teenib kannuseid, et Brüsselisse tulevikus soojale kohale saada, eestlastest on tal savi.
p
Pärnus/ 9. september 2015, 19:42
sai vähe peksa oleks pidanud rohkem saama,väga kahju kohe.

t
T.Mets/ 9. september 2015, 19:20
Ehk selles solidaarsuses võiksid osaleda ka Aafrika Kevadet alustanud jänkid ja naftamiljarditesse uppuvad seigid, siis alles hakkame rääkima meie panusest
t
Täpselt ei mäleta, aga vist 100/ 9. september 2015, 22:34
nimelt 100 tk. aastas võtavad rikkad seigid. Võid eksida, aga nii jäi meelde see värk. Super rikkad riigid ja 100 tk. aastas. Saate te aru!? Meie oleme vaesed, kui kiriku rotid, aga solidaarsus. Pole sel EU-l mingit solidaarsust. Üks väike hädas oleks, siis vaadataks mujale. Loogish ju.
j
ja ets läheb räägib kokku kuidas, mida./ 9. september 2015, 18:56
See sotsialistlik võistlus jääb kõll ära, enne kuulutagu välja sõda vene vastu, saab solidaarsus maksu nii et jagub venele ja meile, hüübritselt saab igatsu imitatsjooni kasutada.
n
njaa/ 9. september 2015, 18:51
§ 1. Eesti on iseseisev ja sõltumatu demokraatlik vabariik, kus kõrgeima riigivõimu kandja on rahvas (!).
Eesti iseseisvus ja sõltumatus on aegumatu ning võõrandamatu (!).
k
9. september 2015, 19:11
kas isegi sina toetad Putinit? selline Putinlik möla. EU on ülim! Reformierakond on Tema esindaja siin kohapeal. Ja mis rahvas??????????? rahvas võib s*tta süüa kui tahab
t
TT/ 9. september 2015, 18:45
HUVITAV KAS SOLIDAARSUS LÖPEB,KUI VARSTI TOOMPEAL KEEGI KARJUB ALHAKBAR JA SAJA MEETRI RAADIUSES LAIPU TÄIS ON,,,,
l
9. september 2015, 19:12
lõpeb, muidugi kui juhtub üle 101 laiba olema....
t
TT/ 9. september 2015, 19:46
vat see juba oleks uudis,,,,,hahaha
k
Kati/ 9. september 2015, 18:38
Näpib eesti lippu, otsib vist kohta kuhu kollane poolkuu õmmelda
n
naisuke/ 9. september 2015, 18:37
...praegu on aeg üles näidata tarkust, kusjuures viimane aeg.
f
Fakt/ 9. september 2015, 18:29
Juncker on araablaste poolt kinnimakstud lurjus, kes isikliku rikastumise huvides, soodustab igati ISIse plaane Euroopa ölevõtmiseks!
j
juba ogi iseseisev mõtlemine ka Rõivasel peatatud/ 9. september 2015, 18:21
ja suu rahaga kinni topitud. Alles ta veel rääkis enam-väehm normaalset juttu...

a
aja/ 9. september 2015, 18:18
h
hooliv Eesti/ 9. september 2015, 17:41
Eile telekas näitas úks riigikogu liige úles tóelist hoolivust- enne jahvatas sallivusest ja märkamisest, siis virutas tordi näkku. Nii käitub meie valitsus rahvaga- enne räägime ilusat juttu, siis virutame jalaga tagumikku.
ü
Ükskord vastutavad kõik/ 9. september 2015, 17:39
need,kes praegu Eestit hävitavad. Mis kuradi solidaarsus. Hoidke eemal võõras julm rahvas meie riigist. Kõik need,kes praegu halavad ja rahva emotsioonidel kurbade piltide näitamisega mängivad,on tegelikult meie riigi kõige suuremad vaenlased. See kõik mis toimub,ei ole meie probleem. Lihtsalt vastik kuulata,kuidas meie inimesi lollitatakse. Au nendele maakondadele,kes neid luusereid enda maakonda ei lase. Nii peaks toimima kogu meie riik,aga ei! Sellest oli vähe,et meie raha Kreekale anti. Nüüd antakse mingitele võõramaalastele kogu meie riik.Ei saa aru,miks rahvas ootab ja seda jälkust pealt vaatab. Las ma olen loll,kes ei oska solidaarne olla. Uhkusega ei ole ja vanas eas on tõesti kurb näha,mille eest me oma riigi vabaks võitlesime.
k
9. september 2015, 19:15
kas isegi sina toetad Putinit? selline Putinlik möla.
t
to/ 9. september 2015, 19:48
19:15 oled vist lollakas!?
k
10. september 2015, 09:29
Kle sina, mine õige ravile ja võta see rõivas ka endaga kaasa. Teil siis hea ühises palatis rahvale vee peale tõmbamisest muljetada.
h
Häbi/ 9. september 2015, 17:38
Noormees, rasvaseid sõrmi ei pühita lippu.
m
mm/ 9. september 2015, 17:32
Näidaku üles solidaarsust oma rahvaga, selle asemel et olla täiesti selgrootu lömitaja.
a
alo/ 9. september 2015, 17:11
Jube ,mis toimub Soomes,jube ! neid tuleb ja tuleb ja tuleb...ja valitsus muudkui koogutab ja koogutab neile...Rahvas on ka rahutu,maksud kasvavad ja kärpeid tehakse mönuga...Mustad on looduskaitse all.Kui keegi julgeb midagi öelda siis mustad karjuvad -rassist.Ylbitsemine ,räuskamine ,mustus...see kuulub asja juurde....Nendest 40 protsenti ei tööta sest rahaline hyvitis neile on kyllalt hea....Tean yht soome noort peret,kes läks sotsiaalist abi paluma,kuna naine on väikese lapsega kodus ja mees pikemat aega haige-ei saanud,mustad said......
s
Solidaarsus.../ 9. september 2015, 17:10
..kus see Euroopa Liidus meie suhtes on, kas põllumajanduse kõige pisemad toetused, või kõigeväiksemad pensionid, mis tulenevad valitsuse tahtest mitte liituda sotsiaalhartaga.Miks EL-st ei öelda valitsusele,et te peate teiste riikidega võrdselt oma vanu kohtlema.KUS KOHAS SEE SOLIDAARSUS VEEL ON??OMAD SURGU,UUED TULGU,RAHAD MEIE TASKUSSE!
a
Antspomm/ 9. september 2015, 17:03
Piir tuleb kinni panna .. tõepoolest on tegemist lapsministriga ja kollaborantige EU s.ei suuda meie neid problèeme lahendada isegi kui kogu oma sõjaväe ja humanitaarabi sinna saadame

n
nagu põrgu vürst see rõivas/ 9. september 2015, 17:01
KRT sina ei ole riik, aga isiklikult poe El-s neile või sinnakohta ja võta solidaarsusest koju neid ka palju tahad.E-valimine ei anna sulle õigust otsustada rahva saatuse üle, või kasutad Stalini diktaati ....kisub sinnapoole vägisi????
k
9. september 2015, 19:16
kas isegi sina toetad Putinit? selline Putinlik möla
s
selgrootule/ 9. september 2015, 16:57
Loo rusikas brysselis lauale ja ytle. Enne ei mingit pogenike jagamist kui pole piirid kinni pandud ja pohjus likvideeritud. Alles siis istume ja raagime.
p
Pjotr Maggo/ 9. september 2015, 16:55
Käsi ei väriseks kui migrantide pooldajatele peaks kuulid kuklasse kihutama!
e
EESTLANE/ 9. september 2015, 16:32
Lugesin kõik kommentaarid läbi ja loen ka edaspidi kõik, mis pagulasi puudutab ja inimeste kommentaare, mida nad sellest arvavad! Ütlen, et nõnda ÜKSMEELSET hoiakut erinevate inimeste poolt, keda ühendab eestlaseks olemine ei ole mina näinud veel peale Balti Ketti, kus seisti ja käest kinni hoiti j alauldi EESTI VABAKS! Vaadake neid kommentaare, 99% on pagulaste sissetoomise VASTU ja kõigile kommentaaridele on ülekaalukalt plusse lisatud! On see tõesti kurtidele kõrvadele? Kas tõesti MITTE KEEGI ei saa meie rahvast aidata ja valitsejatele aru pähe panna? Kuidas nad saavad sellise asja tähelepanuta jätta, mida oma rahvas KISENDAB!?
m
Mitte ainult Eestis/ 9. september 2015, 16:52
Terves Euroopas sama lugu. Kommentaarid uudiste juures samasugused. Vastavalt viimasele Eurobarometrile on ju kõikide riikide avalik arvamus ju EL välise massimigratsiooni vastu (va Rootsi). Ja hoolimata rahva materdamisest, õnneks terve Euroopa meedia ei ole suukorvistatud ja ka mitte kõik juhtivatel kohtadel sikud. Internet on täis uudiseid ja videosid, kuidas nt. Saksa või Prantsuse omavalitsuste juhid keelduvad kaasa mängimast. Jumal tänatud, et on olemas internet ja paljudel on mobiilid - nii et tegelik info jõuab ikka väga kiiresti inimesteni.
s
See ei aita!/ 9. september 2015, 18:33
Rõivase eestlaste huvide vastu töötav ,Eesti rahva vastu vaenulik valitsus,toob ikka mustad sisse!
k
9. september 2015, 19:16
kas isegi sina toetad Putinit? selline Putinlik möla
t
to 19:16/ 9. september 2015, 19:45
Pane oma pudrumulk kinni kui sul midagi ARUKAT öelda pole!
j
JUSS/ 9. september 2015, 16:30
Näidata üles solidaarsust? Tahaks näha ka valitsusliikmete ning poliitikute isiklikku panustamist nagu näiteks Soomes. Kui oleks praktiline eeskuju, ehk jääksin minagi uskuma. Praegu on, vabandage väljendit, vaid tühi sõnamulin.
s
Solidaarsus rohujuuretasandile :P/ 9. september 2015, 19:50
Just! Kui valitsus tahab solidaarsust, siis ikka olgu solidaarsed eestlastega ka ehk siis palk palgavaesega solidaarseks. Ise ostab saadud palga eest (kunagi) auto tööl käimiseks, sellele kuluva kütte jne., jne.
n
njaa/ 9. september 2015, 16:30
kallake mulle suuremasse klaasi! arvan, et ükskõik mis kujul ettevõetav meeleavaldus antud teema vastu kukuks läbi ja meile tuleb täpselt nii palju pagulasi kui eestile täna, homme ja edaspidi öeldakse. meie toompealastel on kindlasti juba osa rahagi selle eest saadud ja "õigesse kohta" paigutatud. jäävad ootama uut saaki ja rahva arvamus ei huvita.
p
9. september 2015, 19:18
Putinlik jura on see mis sa ajad noormees!
t
tegelt/ 9. september 2015, 19:48
on ta naine, aga ta ei aja jura..
s
soli/ 9. september 2015, 16:29
saksa keel on roostes
tundub et põgenik vägistas saksamaal 7 a lapse , kas sellistega solidaarne
https://www.youtube.com/watch?v=X9cid-8eW3g
t
to/ 11. september 2015, 11:21
Seda nimetatakse TZIHAADIKS uskmatute vastu.
a
Anne/ 9. september 2015, 16:25
Aitab! Kaua võib? Ka lihtinimesel saab ükskord mõõt täis ja me tõesti varsti ei vastuta oma tegude eest! Kes kurat annab sellele valitsusele õiguse selliseid otsuseid teha? MAHA VALITSUS!!!
a
9. september 2015, 19:19
ah tahad Putinit asemele?
s
sina ona Putiniga/ 9. september 2015, 21:16
Mingi idikas siia kommima lastud...
k
Kai-Ri/ 9. september 2015, 21:19
Kui juba Putinist rääkida soovid, siis ÜHES asjas olen temaga küll 150% nõus, kus ta oma viimastest sõnavõttudest rahvale ütles midagi taolist: Meie siin oleme VENELASED, kui keegi soovib meie maale elama tulla, peab ta austama meie rahvast, meie kombeid ja rääkima vene keelt. Keegi ei tule siia oma tõekspidamisi, ega oma usku toom aja nõudma. Vastasel juhul ei ole mitte kellelgi Venemaale asja. Ja vähemusi teadagi ei sallita...Miks meie riigiisad ei seisa Brüsselis selle eest, mida meie rahvas on talunud ja kuidas me omale vabaduse välja võitlesime, miks ei hüüta uhkelt, et me oleme EESTLASED ja mitte keegi ei tule meie maad ja rahvust hävitama! Miks?

e
eeva/ 9. september 2015, 16:03
kuule körvikust minister näita mehisust-mida sul muidugi pole-ja astu kiirelt tagasi,teed eestile tohutu teene,mille eest paneme sulle ausamba.
t
Toetan jah/ 10. september 2015, 10:00
Putinit. Etem tegu kui sinusuguse värdjaga toksida.
t
to Taavi/ 9. september 2015, 16:03
sina Taavike võid olla solidaarne kellega iganes aga meid jäta sellest räpasest mängust välja. Mina hoolin eelkõige oma riigist ja oma rahvast ja alles siis kui mul powerit üle peaks jääma vot alles siis ma hakkaks mõtlema kuidas inimkaubandudusele piiri panna. Praegune mugrikutega maadlemine on alles maa jagamine, künd külv ja viljad on alles ees mida mitu inimpõlve peavad tulevikus välja rookima. See paguleste teema on hullem kui Sosnovski karuputk, see teema tuleb lõpetada eos.
k
9. september 2015, 19:19
kas isegi sina toetad Putinit? selline Putinlik möla
P
.../ 9. september 2015, 15:55
h
hirm / 9. september 2015, 15:45
Miks minu arvamus teistest hullem on ???? Miks kustutati ?????????????????
n
No nii.../ 9. september 2015, 15:44
Ei saa enam ühelegi kommile vastata...lihtsalt ei avaldu...lintsimine käib siis ka juba täie hooga siin... krt vaja siis tähendab ikka kokku tulla ja midagi praktilist ette võtta...andke teada,kui kuskil midagi toimub...tulen kohale...!!!
S
!/ 9. september 2015, 16:32
See ongi demokraatia ja mõtte ning arvamuste vabadus. Euroliidu moodi.
l
Lausa viha teeb/ 9. september 2015, 15:37
Kas tõesti meie valitus ei mõista juba, et eesti inimesed ei ole lollid - me oskame internetist kõike leida ja vaadata ning kuuleme ja näeme, mis maailmas toimub ja teeme omad järeldused. Krt küll, lõetage juba see inimesetele solidaarsusest mullide ajamine ja meile ajupesu teha üritamine ning hakake ükskord juba mõtlema, kuidas oma rahvast selliste märatsejate ja laamendajate eest kaitsta. Enne kui pole veel hilja...
k
9. september 2015, 19:20
kas isegi sina toetad Putinit? selline Putinlik möla
y
YGUH/ 9. september 2015, 15:36
Taavi Räbala sugusd pähkleid nosivad tegelased tuleks talveunne saata.
k
9. september 2015, 19:21
kui juba saata siis parem ehk igavesse...

v
vanaema/ 9. september 2015, 15:34
Solidaarsusest onEL-s küll asiväga kaugel,põllumajandusele antavad toetused kõige väiksemad,sotsiaalhartast pole lõhnagi, mis elamisväärsuse kindlustaks.Isehakanud valitsus E-valimiste toel, pole see , kes kogu rahva hävitama peaks.Oma riiki pole meil enam ammu olemas, oleme Saksamaa ja Prantsusmaa osariigid, sealt ka otsused käsukorras.Uus Hitler kasutab peenemaid võtteid meie hävitamiseks, kui on seda sõda.Rõivas on oma suurushullustusega õnge läinud, vaadake Inglismaad,võitleb nagu lõvi oma rahva eest.Meil poisikesed täna nii, homme juba teine laul või siis puhas vale.
h
hirmu silmad mul/ 9. september 2015, 15:33
Ei tea kuidas alustada oma mõtet ,hirm on ,vaadates filme ja tegelikkus ei jää sellest üldsegi kaugele
ning rahustada ja ajada solidaarsuse juttu on pehmelt öeldes petmine !!
Vaja on ; rahvast kuulata
vaja on ;eestlaste elu elamisväärseks
vaja on ; kui valitsus ei kuula rahvast , leida teine võimalus,tuleb ühiselt vastu hakata
ja mitte karta et EL meist lähti ütleb ja kui ütleb on veel ilmas rahvaid kellele korda läheme !
k
km/ 9. september 2015, 15:31
kuradi kaltsukubu,pane ennast põlema
r
rõivas (väikse algustähega)/ 9. september 2015, 15:28
Võiks ka solidaarsust üles näidata ja tagasi astuda. :)
h
hr.peaminister/ 9. september 2015, 15:20
sina ei ole üksinda veel eesti riik. Rahvas ei ole islamiseerimisega nõüs!!!
h
9. september 2015, 19:24
hiljutine uuring ja küsitlus näitas et 94,6% eestlastest on nõus pagulasi vastu võtma. Ara soni kurat siin rahva nimel
t
to 19:24/ 9. september 2015, 19:57
Mine kassi hänna alla! Pole olemas sellise tulemusega sellist uuringut! Ära ise enam seeni korja - on ilmselge, et sa midagi valet omale sousti sisse korjanud!
P
:D/ 9. september 2015, 15:19
PM Rõivas jääb tänaval auto alla ja hukkub. Seisab siis Paradiisi värava taga ja anub Peetruselt sisselaskmist.
„See nii lihtsalt ka ei käi“, vastab Peetrus. „Teiesuguste kõrgete ninade jaoks on meil omaette protseduur. Esmalt peate te veetma päeva Põrgus, siis päeva Paradiisis ja seejärel peate valima kummat te eelistate!“
Sõidab siis Rõivas liftiga Põrgusse. Lifti uksed avanevad ja leiab härrake ennast imeilusalt golfiväljakult. Ees on palju tuttavaid ja sõpru kes kõik tervitavad teda ja soovivad teada maiseid uudiseid. Mängivad siis mõne sõbraliku mängu, ajavad juttu, söövad head ja paremat mis imeilusas golfikeskuses on pakkuda ning joovad shampust. Öö veedab härrake mugavas golfikeskuse hotellis koos imekaunite seltsilistega. Hommikul sõidab ta liftiga Paradiisi. Peetrus määrab PM’i ühte inglite koori. Inglid hõljuvad pilvelt pilvele, laulavad isamaalisi laule ja mängivad harfi. Öö veedab Rõivas askeetlikus toakeses, takuste linade vahel kuid ilma seltsiliseta. Hommik saabub ja Peetrus kutsub härrakese enda juurde.
„Nüüd oled sa näinud nii Põrgut kui ka Paradiisi ja pead valima kus sa ülejäänud igaviku tahad veeta“, ütleb Peetrus Rõivasele. Rõivas mõtleb natuke ja vastab: „Paradiis on hea aga kõik mu sõbrad on põrgus. Ma valin Põrgu.“
Peetrus saadab härrakese lifti, jätab jumalaga ja Rõivas sõidab põrgu poole. Kui lifti uksed avanevad leiab Rõivas ennast aga prügimäelt. Tema sõbrad kes paar päeva tagasi olid veel lõbusad ja nautisid elu, olid räbalates, haisesid ning sorteerisid prügimäel prügi. Kurat tuli Rõivase juurde ja andis talle töökäsu kätte. Lõpuks suutis härrake ennast niipalju koguda, et küsis Kuradi käest selgitust muutunud Põrgu kohta.
„Vaata sõber“, vastas Kurat. „kaks päeva tagasi oli meil kampaania aga täna oled sa meid juba valinud!“
t
tubli, jutuvestja/ 9. september 2015, 16:34
Väga hea libreto nt.ooperiks!
e
Eesti ega ka riik/ 9. september 2015, 15:18
pole teps mitte Taavi üksi. Põhiseaduse järgi on kõrgema võimu kandjaks rahvas, aga meil peab rahvas vait olema, sest, kui juletakse sõna võtta, siis on see "vihakõne". Aga sõnavabadus ja õigus oma arvamusele, kuhu need jäävad?
s
Shaakal/ 9. september 2015, 15:17
Ei ole olemas olnud aega, kus maaületatakse mustadega ja mulattidega üle- mis ajastul me elame ja mis edasi saab?

P
:D/ 9. september 2015, 15:14
PM Rõivas jääb tänaval auto alla ja hukkub. Seisab siis Paradiisi värava taga ja anub Peetruselt sisselaskmist.
„See nii lihtsalt ka ei käi“, vastab Peetrus. „Teiesuguste kõrgete ninade jaoks on meil omaette protseduur. Esmalt peate te veetma päeva Põrgus, siis päeva Paradiisis ja seejärel peate valima kummat te eelistate!“
Sõidab siis Rõivas liftiga Põrgusse. Lifti uksed avanevad ja leiab härrake ennast imeilusalt golfiväljakult. Ees on palju tuttavaid ja sõpru kes kõik tervitavad teda ja soovivad teada maiseid uudiseid. Mängivad siis mõne sõbraliku mängu, ajavad juttu, söövad head ja paremat mis imeilusas golfikeskuses on pakkuda ning joovad shampust. Öö veedab härrake mugavas golfikeskuse hotellis koos imekaunite seltsilistega. Hommikul sõidab ta liftiga Paradiisi. Peetrus määrab PM’i ühte inglite koori. Inglid hõljuvad pilvelt pilvele, laulavad isamaalisi laule ja mängivad harfi. Öö veedab Rõivas askeetlikus toakeses, takuste linade vahel kuid ilma seltsiliseta. Hommik saabub ja Peetrus kutsub härrakese enda juurde.
„Nüüd oled sa näinud nii Põrgut kui ka Paradiisi ja pead valima kus sa ülejäänud igaviku tahad veeta“, ütleb Peetrus Rõivasele. Rõivas mõtleb natuke ja vastab: „Paradiis on hea aga kõik mu sõbrad on põrgus. Ma valin Põrgu.“
Peetrus saadab härrakese lifti, jätab jumalaga ja Rõivas sõidab põrgu poole. Kui lifti uksed avanevad leiab Rõivas ennast aga prügimäelt. Tema sõbrad kes paar päeva tagasi olid veel lõbusad ja nautisid elu, olid räbalates, haisesid ning sorteerisid prügimäel prügi. Kurat tuli Rõivase juurde ja andis talle töökäsu kätte. Lõpuks suutis härrake ennast niipalju koguda, et küsis Kuradi käest selgitust muutunud Põrgu kohta.
„Vaata sõber“, vastas Kurat. „kaks päeva tagasi oli meil kampaania aga täna oled sa meid juba valinud!“
v
Vastuolijatest/ 9. september 2015, 15:13
on siiski kasu olnud. Täna räägiti Strasbourgis, et migrantidele tuleb anda õigus !!! kohe tööle hakata.
Vaatamata veidike muutunud tendentsidele on TOHUTU JÕUETUSE tunne seoses selle jamaga.
1) Sõda ju pole lõppenud. 2) Tohutud inimmassid uputavad Euroopa, mis on nii pindalalt, rahvaarvult kui sigivuselt tunduvalt suurem Euroopast. 3) Põgenike kaudu on välja imbunud, et neid rahastatakse teekonnale Euroopa paradiisi. 4) igat liiki kurjategijad teenivad sellelt teekonnalt : transport Euroopas, valepassid, paadid, ülevedu, päästevestid jne. 5) Põgenikud on kindlad, et neil on õigus nõuda, sest mis te tulite meile sõjaga. Viha Araabia kevade osas väljendavad ammu Euroopas olevad nende kaasmaalased. 6) Need keda tahetakse tagasi saata hakkavad märatsema. 7) ISIS saadab oma võitlejaid Euroopasse. 8) Massiliselt on töödeldud islamisse kohalikud 9) Need kes on põgenikelaagrites ja ootavad sõja lõppu, et koju minna, NEID ON VAJA AIDATA. 10) Lõpmatu migratsioon - ei vabatahtlik ega pealesurutu - ei lahenda ühtki probleemi. Küll aga tekitab väga palju Euroopas ja kui mass ületab teatud piiri - HÄVITAB EUROOPA. Ja ärge rääkige, et vastased on kaastundetud. EI OLE. Aga aidata ja kaasa tunda saab, kui ise elus oled.
MAA vihastas lollide inimeste peale. Viimase 75 aasta suurim liivatorm peatas sõja Söörias.
u
Urrr/ 9. september 2015, 15:05
Kas see solidaarsus on samasugune nagu siis kui palkasid kärbiti. Et rahval kärbiti ja riigikogulastel mitte.
Et siis pagulased jäävad rahva rahakotile - riigikogulasi selleks ei sunnita. Või kui peavad siis saavad lisatasu kuna vaja võõraid toita...
e
Eestil on avanenud super võimalus/ 9. september 2015, 14:59
Me ei võta vastu ühtegi pagulast ja Eestisse hakkavad kolima Rootsi-Soome-Saksa-Austriai jne. põliselanikud, kes soovivad normaalset ja turvalist elukeskkkonda ja ma olen ka rohkem, kui kindel, et nad on valmis ka Eestis töötama ja panustama siia oma ressursse.
g
Geniaalne!/ 9. september 2015, 15:17
Oleks küll super võimalus kutsuda valgeid inimesi, kes omal maal juba oksendamiseni näinud mustade ja moslemite pealevoolu ning tänavale vaadates on valge rass vaat, et vähemus- võiksid tulla ruttu Eestisse, mis hetkel VEEL on üks väheseid riike, kus mustade pealetung ei ole veel võimust võtnud ja üheskoos ehk õnnestub selline pealetung ära hoida??
1
100% õige.../ 9. september 2015, 15:33
See mis siin kirjas!!!
Huvitav ,kas see kommentaar jõuab avaldamiseni??? Eelmine alles kerib ja keritud ei jõua...!!!
m
mees/ 9. september 2015, 14:57
See valitsus võib kujundada oma ametliku seisukoha, arvestades ainult endale sobivate lahendustega, mitte aga lihtsale eestlasele sobiva lahendusega. See, millega praegu euroopas tegeldakse on tägajärg, ma pole kuulnud ühtegi mõistlikku ettepanekut Eeesti valitsuselt, kuidas peaks põgenikke nende kodumaal aitama.
Selge on see, et Assad on Süürias halb ja ka ISIS on halb, Loomulikult toetab Venemaa diktaatorist president Putin Assadit, eks diktaatorid toetavadki üksteist.
Ameerika peaks hakkama sügavalt mõtlema sellele, kui nad mingisse konflikti sekkuvad, siis järgmistel kordadel andku igale rahvusele eraldi maaala, kus nad saaksid oma rahvuspõhist riiki hakata üles ehitama. siis ei teki olukorda, kus Iraagis ei suutnud Sunniidid ja Siiidid üksteisega võimu jagada.
a
Aitab../ 9. september 2015, 14:55
... iga poisike, ei võta Eesti rahva ahk siis ka minu nimel sõna. Mina ei ole nõus mitte mingisuguseid nn pagulasi vastu võtma. Piirid olgu kinni pandud nii vene kui lätiga ja kaitstud ja valvatud. Ja sellne korralagedus tuleb koheselt lõpetada. Kogu seda nn põgenike jura on juba halenaljakas vaadata. Selle euroopa riigid on igasuguse julgeoleku minetanud. Ei toimi ei piirikontroll, politsei ja ilmselgelt pole ka mingisugust sõjaväge. Nii astud sm Putin juba ülehomme kõigisse euroopariikidesse oma väega sisse ja ongi üks suur NSVL valmis.
t
Tuleb/ 9. september 2015, 14:49
passi minna vahetama vene passi vastu,seal vähe kindlam

s
See/ 9. september 2015, 14:48
on suurushullustus, juba peab ennast Eestiks..
ü
üx/ 9. september 2015, 14:46
Taavi, kui sa majutad ühe pagulase oma perre, siis ma usun sinu suust tuleva sõna "solidaarsus" tõepärasusse!
j
ja/ 9. september 2015, 14:56
just sellise sektsioonkapi-mõõtu mehemüraka, mitte mõne väeti noorperekonna
m
mairit/ 9. september 2015, 14:45
Huvitav milleks meil kaitseliit on, kas metsas murumängudeks või Eesti kaitseks. Mehed võiks selle jama peale lõpuks põlved kõhu alt välja sirutada. Minu arusaamist mööda selleks nad ongi!!
h
hih/ 9. september 2015, 14:58
Tulemas ikka korralikke sõdijaid, kel kogemused. No need pagulased siis.
a
Arne/ 9. september 2015, 14:37
seda kriisi ei saa lahendada EL. Sellist moodustist ei ole sisuliselt olemas
e
Ehk/ 9. september 2015, 14:37
Ehk on nende hulgas eesti meremeeste järeltulijaid, kes tahavad jõuda oma sugulaste juurde.
ä
9. september 2015, 14:47
ära meie mehi zoofiilideks pea, printsess diana isa pidi olema, jah eesti meremees, kuid...
9. september 2015, 14:37
Taavi, / 13:01, 9. sept 2015
enne mitte ühtki piuksu kuni oled Eestis pensionid tõstnud elamisväärseks. Alles siiis hakka mõtlema pagejatele. Tänasedd peanionärid on omal ajal teinud ränka tööd,et praegused saaks laiata mõtlematustele.
----------------
Hihi. Mõni salliv on ikka veel nii naiivne ja loodab: kui tema kahel töökohal töötab, siis muutub tema tulevane karkudel seisev pensionisammas eriti rasvaseks ning sisserännaud moslemid löövad ta ees lausa kulpi.
g
Grrr/ 9. september 2015, 14:35
Häbi, häbi, häbi Eesti valitsusele, et vaikimisi, eesti RAHVA selja taga selline koledus ära otsustati ja Eesti maha müüdi!!! Enda rahvas tahetakse meelega välja suretada, tuues asemele muulased, kes tööd teha ei mõista, keelt selgeks ei õpi ja tulevad siia nõudma ja meie tütreid vägistama ja tapma! Olen kindel, et lähiajal toimub eesti rahva ja miks mitte ka eesti venelaste poolt suur ülestõus, nagu talupojad tõusid kord üles mõisnike vastu ja ebaõigluse vastu! Pange tähele. Selle kõige inetum näide on Vao külas see värskelt remonditud pagulasmajutusasutus ja kõrval seisvad, lagunevad EESTLASTE kodud! ÜLESTÕUS TULEB, sest sedasi oma rahvale näkku sülitada...mul ei ole sõnu!
k
Kõigil, kes ei vihka Eestit, / 9. september 2015, 14:34
on ukse ees aeg Närakale tropp perse kinni lüüa ja kalts kurku. Kui valitsus ei kuula rahvast, siis tuleb selline valitsus lihtsalt minema peksta jalahoopidega.

t
to vihkan eestit/ 9. september 2015, 14:30
Ära põgene, siis oled samasugune mõttetu tõhk, kui need, kelle eest põgened. Rõival on vaja hambad kurku lüüa ja valitsus kukutada, küll varsti saabub selleks aeg.
k
Korra juba löödi/ 9. september 2015, 18:42
Kuskil kuu või paar tagasi lugesin,et üks tubli mees oli Rõivasel ninaluu katki löönud. Paraku jäi see õpetus väheseks, mees tegutseb endiselt rahva tahte vastaselt
r
Rebige Rõivas räbalateks./ 9. september 2015, 14:26
Varsti on käes viimane aeg valitsus kukutada, enne kui Rõivakalts ja tema kollaborandid hävitavad meie rahva.
v
vihkan eestit/ 9. september 2015, 14:18
just selliste olendite pärast
tahaks põgeneda siit kanadasse või näiteks brasiiliasse, miks mitte USAsse, kes aitaks?
j
Juhan/ 9. september 2015, 14:14
Saksamaa alustas teist maailmsõda. Nüüd alustab kolmandat.
Ja meie Eesti on samamoodi mahamüüdud nagu 41-sel aastal. Vahet pole midagi. Ajalugu kordub.
r
Rõigas/ 9. september 2015, 14:11
soovib, et rahvas solidaarselt lakuks Mc Caini. Sorose ja Kissengeri taoliste perset: Jookseks keti otsas kiibiga kastreeritult mööda aedikut nimega vabariik : Agenda 21 näeb seda ette! ; https://www.youtube.com/watch?v=N1zcaLQ921Q
e
Eestlane/ 9. september 2015, 14:07
Kurat,selle nimel meie esiisad ja meie küll ei võidelnud,et üks Usbekk siin pagulastega sahkerdaks.
Oravad on olnud kavalad loomad,panid suurima võlakoormaga Usbeki poisi Eestit juhtima ja see täidab
suure õhinaga käske.Võlg vajab tasumist,sest muidu juhtub Taavi ja Luisaga sama,mis paljude õnnetute
Eestlastega.Jääb tööta ja siis tuleb minna Soome tööle või kolida kuuse alla.
m
mai/ 9. september 2015, 14:01
Ei tea millega Ojuland ära hirmutati, pole tast enam midagi kuulda.
ü
9. september 2015, 14:12
ümberringi paksult musti, väriseb oma voodi all, et vägistavad, tapavd, blondiinide traagika.
v
Vikatimees/ 9. september 2015, 13:50
pulst mingu pikalt ja jäädavalt,kogugu see pätikari kokku ,kes on aastaid rahava tagand varastanud ja olgu siis solidaarne,koos nende pättidega kes on karistamatult rahva raha varastanud,Mingi pätikari küll ei hakkka siin ütlema mida teha ja kuidas olla,

9. september 2015, 13:50
kes segane laiutas samuti - riik, see olen mina ! mingi segane mingu ise aafrika, kui ahvide kunn olla tahab.
a
ajaloolane/ 9. september 2015, 14:33
Loosungi "Riik - see olen mina!" käis välja Prantsuse monarh Louis XIV.
m
Ma olen kah osa Eestist/ 9. september 2015, 13:49
Ja mina pole selleks luba andnud. Ilmselgelt on need kolm otsustajate seal eesotsas tegelemas omavolitsemisega. Need on asjad, mida peaks panema rahvahääletusele.
m
mis see võrdne panustamine on? / 9. september 2015, 13:56
Eesti hakkab panustama solidaarselt, st EL teiste riikidega nende standardite järgi siis mille või kelle arvelt seda tehakse? Hakkavad ka pagulastele raha maksma siia tulemise eest nagu Sakasmaa? 4-liikmelise pere peale 1000 eurot peo peale?
Kohalikud nälgigu toimetulekutoetuse peal edasi?
Eestiga on kaput, nagu näha.
m
9. september 2015, 14:33
miks me põllumeeste toetused teistega SOLIDAARSED POLE !
m
Meeme/ 9. september 2015, 13:49
Kulla Taavi!
Sina pole Eesti.
t
taavi rõivas/ 9. september 2015, 13:49
ei ole nii oma välimuselt kui ka olemuselt mitte kuidagi eestlane
t
taavi rõivas/ 9. september 2015, 13:49
ei ole nii oma välimuselt kui ka olemuselt mitte kuidagi eestlane
m
mis jama selline/ 9. september 2015, 13:48
kui süürias on sõda, peaksid teised riigid sinna minema oma sõjaliste jõududega ja selle jama ära lõpetama. Siis poleks mingit kriisi. Ja nimesed, kes on põgenikud, olukorra normaliseerumisel oma kodumaale tagasi minema, mitte jääma heaoluriikidesse lebotama.
o
Olev/ 9. september 2015, 13:44
Nii palju siis laulvast revolutsioonist ja ilusatest kirikutest ning siia jäänud eestlaste mõtetest laste ja lastelaste tulevikust.Süütan musta lindiga küünla .
m
Mulle/ 9. september 2015, 13:44
meeldib et EI.saab oma suure laiamisega kõva laksu mida tegi venemaale,ainult nüüd naeravad venelased ja õigustatult,teretulemast mitte EL.vaid negrode getosse
v
9. september 2015, 14:39
venemaal on ka mustad hõivamas, imbuvad nagu prussakad sisse...

ü
Ülirõivas/ 9. september 2015, 13:40
a
a/ 9. september 2015, 13:38
loomulikult solidaarne v.a. oma eesti rahvaga.
t
Tead TAAVi/ 9. september 2015, 13:38
Mina ei ole valmis,iga kuu mõtlen kas vean palgapäevani välja või ei.Panustan oma peresse ja koju ,vene ajal pidin 20 aastat selle võimuga solidaarne olema,ootan et sa oleks EESTI inimestega solidaarne.Selgrootud mehed olete seal,ise otsustada ei oska,üks lömitamine käib koguaeg kellegi ees
t
t./ 9. september 2015, 13:36
kahjuks on valitsuses sallijad (loe: tolerastid), kes ei tunneta islamis ohtu, liberastid, kellel on po.ui , peaasi, et euroopast pappi tuleb, ja mingi arusaamutu seltskond väidetavad rahvuslasi, kes ei ole siiani suutnud oma seisukohta kujundada.
o
On olemas/ 9. september 2015, 13:36
väikesed valed, hädavaled, suured valed, riiklik statistika ja Rõivas Taavi jutt.
v
väärt mõte/ 9. september 2015, 13:25
et suures pildis saaks NWO kehtima - see on pikalt planeeritud ja ei saa luhtuda. New World Order on uus reallsus, millega Teil tuleb harjuda, selleks on ka korraldatud ülemaailmsed rahvaste ränded, kriisid ja tugevate riigijuhtide eemaldamine ...
Multikulti on reaalsus ja eesmärgipärane tegevus ... nende ränne kavatsetud tegevus ... muu mida näidatakse vaid näitemäng kogu Suure Eesmärgi juures ... et viia ellu see USA-st alguse saanud globaalne plaan, kus väikerahvaste koht on prügikastis.
Sõnad ja teod on vastuolulised, et eksitada inimesi .... ja saaks viia ulme tõelisuseks ... tuleks lähtuda siiski tegudest, sest need on tõekriteerium.
l
leppige lihtsalt sellega/ 9. september 2015, 13:27
mitte hakates vastu ... milleks selline närvikulu ... rõõmutsege meie uue võimaluse üle olla osa suures multikulti kompotis ; )
v
9. september 2015, 14:45
vahi tln tv s olnud raidi saadet, mõtleme taas, kus asjalik känd seletab väikerahvaste õigustest. meie imbekad pole ju millestki teadlikud, vaid valetavad ja varastavad.
r
9. september 2015, 16:39
Rõõmutse mudugi, võta neid kohe hulgi proovimiseks!Oravakatku nakatunud nagunii ei adu ohtu, ajukene juba väljalülitunud, silmeees vaid suured rahad.
i
Ik/ 9. september 2015, 15:24
See Uus Maailmakord ei ole USAst alguse saanud vaid Inglismaalt. Ja neid väljanaerjaid oli ka siis kui poolsada aastat tagasi räägiti ühtsest liidust, rahast, majandusruumist. Nüüd naerdakse need välja kes räägivad globaalsest ühtsest rahast, koondatud võimust, ühtsest armeest ja politseist, sularaha kaotamisest, kiibistamisest jne. Lugege Vabamüürlaste Albert Pike ja Alester Crowley ideid, mis kirja pandud sajand tagasi. Kõik on planeeritud, ideedest on saanud reaalsus. Tänane reaalsus on rahvusriikide süstemaatiline hävitamine, et teha luua ühtsele uuele maailmakorrale, ühtsele konsentreeritud riigile ja selle ideedele.
m
mitte/ 9. september 2015, 13:24
Eesti ei ole valmis, vaid teie olete valmis
o
on juba/ 9. september 2015, 13:23
taavil ju raha vaja selleks kõik meetodid head müüb kas või riigi maha

a
Andrus/ 9. september 2015, 13:17
Taavi, ära müü EESTIT maha. Olge ometi mehed ja mõelge millega see kõik lõppeb.
Me ei ole selle riigi eest võidelnud selleks, et nüüd ta võitlusetta ära anda.
a
arvamus/ 9. september 2015, 13:07
Euroopaga oleme kõiges solidaarsed välja arvatud oma rahva õigused sotsiaalhartale, inimväärsele palgale jne. Eestlane ei vaja eluaset, täis kõhtu jne., aga toetame Kreekat ja tagame murjamitele inimväärse elu...
a
Arvan/ 9. september 2015, 13:06
et on aeg Rõivase sugused maha võtta
m
Mis see aitab, kui seal on teisi, kes samuti otsustavad vastu võtta pagulasi,/ 9. september 2015, 13:20
Siis peaks ka kogu ülejäänud toetajad kogudusest tagasi astuma.
Paraku rahvalt arvamusi ja nõusolekuid ju ei küsita.
Samal ajal meie vaesemad pered on sunnitud välismaale elama/tööle minema, sest saavad paremat palka, teisisõnu ju ka osaliselt pagulased, tehku meie omadele elu võrdväärseks pagulastega, siis võib edasi vaadata vastuvõtmist.
d
DD / 9. september 2015, 13:04
Huvitav, et postimees on murjamitega seotud kõik artiklite kommenteerimise sisselogimisega teinud. See ongi ju sõnavabaduse piiramine ja kuidas saab valitsus teha pagulaste suhtes otsuse, kui rahvas on nende vastu. Minu teada ei ole ainuüksi slitsas riik vaid seda on Eesti rahvas ja keegi ei saa sundida meid neid pagulasi vastu võtma ja nendega leppima.
m
meile räägivad uudiseid metsad/ 9. september 2015, 14:09
piiraku terviseks, meil on teised vahendid suhtlemiseks. Mõõdukas dieet solkmeediaast tuleb igati kasuks, võtke aega korralikult magada ja alla laadida!
j
jama/ 9. september 2015, 13:04
Juncker ütles need sõnad, mitte Rõivas!!!!! Või ta lihtsalt korrutab, mis teised ees ütlevad, enda mõtlemist ei ole üldse??? Ja "keskenduda probleemi tuumale, milleks on sõja eest põgenevate inimeste aitamine," ütles Rõivas" - mis bullshit..probleemi TUUM on sõda süürias ja see, et piirid on lahti - need oleks Eesti pidanud ammu kinni panema!!! mida nad ootavad, ebaseaduslik piiriületus ja saadetakse tagasi, siis ei tule keegi ilma kontrollimata.
o
On ta teiselt planeedilt?/ 9. september 2015, 13:03
Rõivas: Eesti on valmis
Hr Rõivas - mitmelt omavalitsuselt olete saanud positiivse vastuse pagulaste majutamise osas, et Eesti nimel sõna võtate? Kas teil ja omavalitsustel on eraldi Eestid?
t
Taavi,/ 9. september 2015, 13:01
enne mitte ühtki piuksu kuni oled Eestis pensionid tõstnud elamisväärseks. Alles siiis hakka mõtlema pagejatele. Tänasedd peanionärid on omal ajal teinud ränka tööd,et praegused saaks laiata mõtlematustele.

n
NÖÖRINOKU/ 9. september 2015, 13:00
auturollu issid tagatoas tömbavad nokust ja taavike teeb määää meil on köik nii häääää !!!
j
Jura 007/ 9. september 2015, 12:53
kui sa pagulased eestisse lased ilma rahva käest küsimata , kusjuures praktiline valmisolek nendega tegelda on 1 % , siis oled süüdimatu lihtne exeltabelipõhine müügimees ! Ja sina ja su erakond ju ei vastuta millegi eest, nagu ka rahade kantimise temaatikas välja tulnud on.
m
millal rahvas mõistma hakkab?/ 9. september 2015, 12:50
tõenäoliselt ei olegi meie ega ühegi teise EL liikmesriigi valitsusel endal võimalik midagi otsustada. ongi ainult variant, et kas teeme kõike seda mida kusagil Brüsselis otsustatakse poolte kokkuleppel või sunniviisiliselt. valitud on lihtsalt rahvale paremini arusaadav tee, et see on meie valitsuse ja EL komisjoni kokkulepe, muidu ei tunneks meiegi enam ennast ju vabariigi kodanikena enam.
ä
Ärimiis/ 9. september 2015, 14:13
Alati võib kasutada vaenlaste vahendeid, noogutada ja edasi toimetada oma tegemisi. Kuni Israel ei võta põgenikke ei pea ka Eesti võtma! Kui juba topeltstandardid siis KÕIGILE!!!
j
jusss/ 9. september 2015, 12:49
Meenutab kangesti nõuka aega, kui 400000 spetsialisti meile kaela saadeti, kes pole põlvkondade vältel eesti keelt ära õppinud.
n
9. september 2015, 12:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
nii ongi/ 9. september 2015, 14:15
Vaene laps, sellised vanemad neavad ise oma laste tuleviku ära.
k
Kleo/ 9. september 2015, 12:36
Kelgunöör, mitte peaminister. Ei mingit võitlust, oma originaalset mõtet. Masendav, masendav valitsus.
m
Mnjah/ 9. september 2015, 12:35
Ma olen kohe nõus, et Eesti peaks solidaarselt panustama ja mul poleks nende 500+ pagulase vastuvõtmise vastu midagi, kui oleks täidetud 2 tingimust, mida siiani ei ole suudetud isegi rahuldaval tasemel ellu viia: 1) eristada päris-põgenikud mugavuspagulastest ja veelgi enam, terroristidest; 2) rõhk pannakse abile põgenike kodukohas ja põgenikelaagrites, mitte ei võeta (rääkimata otsesõnu kutsumisest) valimatult inimesi EL-i, et lahendada mõne riigi iibe- ja pensioniprobleeme.
i
Indrek2/ 9. september 2015, 12:50
3. tingimus veel!! Nimelt kui sõda läbi siis lähevad need "pagulased" oma kodumaale TAGASI! Viimane kui üks.
m
maamees/ 9. september 2015, 12:34
41-ne aasta,midagi enamat ei ole öelda.Rahva tapmine on täiega alanud.

a
Ants Mõhnuselt./ 9. september 2015, 12:32
Taavi astu tagasi ja kuula kodus mis Värk on. Ära otsusta teiste eest.
m
9. september 2015, 12:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
9. september 2015, 12:35
lapsi peksta ei tohi, lapsega tuleb ilusti rääkida ja kui aru ei saa siis veelkord ilusti rääkida. Lapsel on õigused, kohustusi tal ei ole.
k
Kuhu mõistus kadus?/ 9. september 2015, 12:31
Vaevalt, et genotsiidist tulenevate probleemide lahendamise ajal neid praegusi ajuvabasid käsuandjaid enam avalikkuse ees või kohtute süüalusepinkidelgi nähakse. Need on siis juba kuskil ookeanitagustel paradiisisaartel pensionäri muretuid vanaduspäevi nautimas, koos kogu kuritegelikul teel kokku ahmitud varaga. Ja keegi ei vastuta. Ja keegi ei mäleta.
Junkrute, merklite ja muude diagnoosimata tegelaste arvates võib ollagi normaalne, et iga eurooplane (lapsed ja vanurid kaasa arvatud) peaks loovutama kaks kolmandikku oma kinnisvarast ja tuludest muidusööjatest migrantidele.
Kui peres on näiteks ema, isa, vanaisa, vanaema ja kolm last (kokku 7 liiget), siis peaks see perekond junkrute ideoloogia järgi võtma endi juurde elama 14 aafriklast, teid toitma ja katma ning soojas hoidma ja neile ka meelelahutusi ja kõiki soovitud teenuseid pakkuma. Paneks nad tööle? Mida need mitte midagi peale arutu sõdimise teha oskavad metslased siin totaalse tööpuuduse tingimustel nagu tegema peaksid hakkamagi? Ja kui neid on juba põliselanikkonna suhtes kahekordne arv, siis kes üldse julgeks üritadagi neid tööle panna?
Mida siis teha? Isehakanud juhtidest käskijad kohtusse kaevata? „Ja kohtunikuks oli vana paks karu, kel kõik läks meelest ja kes ei saanud aru.“
k
Kuhu mõistus kadus?/ 9. september 2015, 12:31
Vaevalt, et genotsiidist tulenevate probleemide lahendamise ajal neid praegusi ajuvabasid käsuandjaid enam avalikkuse ees või kohtute süüalusepinkidelgi nähakse. Need on siis juba kuskil ookeanitagustel paradiisisaartel pensionäri muretuid vanaduspäevi nautimas, koos kogu kuritegelikul teel kokku ahmitud varaga. Ja keegi ei vastuta. Ja keegi ei mäleta.
Junkrute, merklite ja muude diagnoosimata tegelaste arvates võib ollagi normaalne, et iga eurooplane (lapsed ja vanurid kaasa arvatud) peaks loovutama kaks kolmandikku oma kinnisvarast ja tuludest muidusööjatest migrantidele.
Kui peres on näiteks ema, isa, vanaisa, vanaema ja kolm last (kokku 7 liiget), siis peaks see perekond junkrute ideoloogia järgi võtma endi juurde elama 14 aafriklast, teid toitma ja katma ning soojas hoidma ja neile ka meelelahutusi ja kõiki soovitud teenuseid pakkuma. Paneks nad tööle? Mida need mitte midagi peale arutu sõdimise teha oskavad metslased siin totaalse tööpuuduse tingimustel nagu tegema peaksid hakkamagi? Ja kui neid on juba põliselanikkonna suhtes kahekordne arv, siis kes üldse julgeks üritadagi neid tööle panna?
Mida siis teha? Isehakanud juhtidest käskijad kohtusse kaevata? „Ja kohtunikuks oli vana paks karu, kel kõik läks meelest ja kes ei saanud aru.“
e
9. september 2015, 12:30
Ei tea, kas suukorv ja lühem kett aitaks?
k
Kuhu mõistus kadus?/ 9. september 2015, 12:30
Kas tõesti ei leidu kedagi, kes tuletaks junkrukesele meelde, et
Islamiriik = pisike Kamp pangamaffiale kasulikke süüdimatuid idioote, kes on saanud Iisraelilt koolituse ja USA-lt relvad ning on valitsuste-ülese kuritegeliku pangamaffia tööriistaks Põhja-Aafrika vabastamisel kogu elanikkonnast.
Kui näiteks Saksamaal hakkaks homme mingi kamp kohalikest külahulludest neonatse kohalikke elanikke terroriseerima, kas junkur hakkaks siis kõiki sakslasi nende eest Aafrikasse majutama?
No kui jaburaks sel asjal lastakse minna?
Kas kellelgi enam mõistuseraasugi peas pole säilinud? Mõnedel pole seda küll ju juba sündimisest saadik olnudki, aga kas need isikud peavad just ilmtingimata riikide liitude eesotsas olema ja rahvaste saatusi määrama ning otsustama, milline rahvas tohib omal kodumaal ilma genotsiidita elada ja milline mitte? Ah jah, neid polegi ju sinna keegi valinud. Nad on ise hakanud. Miks siis keegi politseid ei kutsu ja isehakanud eliiti uurimisisolaatorisse või kinnisesse raviasutusse hoiule ei toimeta?
Miks kõik Euroliidu osariikide juhid mõistuseta zombidena seda skisofreenset etendust kaasa mängivad? Kas tõesti on kõigile mingit kanget rohtu sisse antud? Või kõik ära ostetud?
Keegi võiks küsida ka seda: Kui palju junkur selles genotsiidis põhitegija rolli täitmise eest tasu saab?
Kelle jaoks junkur aitab pangapättidel Aafrikat inimestest tühjendada?
Kas sinna pannakse maa inimestest tühjendamise järel elama transhumanistide salalaborites valmistatud kimäärid - DIY-tulnukad? Või kavatseb mõni „ebajumalast ära valitud rahvas“ oma piire sinna laiendada?
Isegi junkur ei saa ju nii totaalselt ajuvaba olla, et ta võiks arvata, et kui miljon aafriklast on juba Euroopasse "romade" privileegidega topelt-varustatuina ära paigutatud, siis kõik ülejäänud aafriklased mingi äraarvamatu meeltesegaduse mõjul järsku enam ei tahagi neile järgneda. Miks nad ei peaks tahtma? On ju igaüks neist pagulase sildi all Saksamaa poole rühkivatest islamivõitlejatest lause telekaamerate ees väitnud, et „kohe, kui paradiisi, piimajõgede ja pudrumägede vahele kohale jõuan, siis tuleb pere järele“ (vähemalt 20 või rohkemgi inimest lisaks igale sisse lastule). Ja neil ongi siis juba juriidiline õigus ilma takistusteta tulla, privilegeeritud sotsiaaltoetuse peal elava perepea juurde elama, et ka endile samasugused, kohalike elanike toetuste suurust suuresti ületavad toetused välja nõuda.
ÜRO rahvastikufondi arvutuste kohaselt peaks kogu Aafrika elanikkonna suuruseks käesoleval aastal olema 1,166 miljardit.
Euroopa Liidu elanike arvuks 2014. aastal oli CNN andmetel 507miljonit.
Seega, kui Lasta junkrutel ja FDJ koolitusega süüdimatutel tegelastel Euroliidu piire jätkuvalt pärani hoida (Welcome To Lollidemaa!), pole kahtlustki, et Euroopa Liidu poole miljardiline elanikkond täienebki 1,166 miljardi aafriklasega, ehk kolmekordistub.
Seejärel jääb üle veel vaid Euroopa Aafrikaks ja Aafrika Iisraeliks ümber nimetada.
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 9. september 2015, 12:30
rõivas on ära unustanud, et ta on siiski rahva teener mitte aga peremees ja seda Põhiseaduse järgi.
Kui Põhiseadus enam ei kehti siis on eestis anarhia, sest ükski riik ei saa ilma Põhiseaduseta eksisteerida ja ükski vastu võetud seadus ei kehti ilma Põhiseaduseta.
p
9. september 2015, 12:43
pigem siis juba DIKTATUUR ja seda juba 20 ja rohkem aastat
f
fgddga/ 9. september 2015, 12:57
maga välja! Rahva teenreid ei hääletata parteide nimekirjadest! Põhimõtteliselt kehtiv valimisseadus välistab rahvateenrite sattumise riigi juhtimise juurde.
b
Bin/ 9. september 2015, 12:29
Rändekriisi ei lahenda sellega, et pagulasi igale poole toppida, kes kogu euroopat kurnama oma laiskusega ja eeldusega, et neid ülal peetakse. Kui ei peeta, siis vägivallatsema.
Küsimus: mismoodi on see kriisi lahendamine või aitab sellele kuidagimoodi kaasa?
a
9. september 2015, 12:41
aitab ikka, probleemi raskuspunkt toimetatakse mujale, siis saavad kõrgel istuvad ametnikud ja kindralid boonuseid ja autasusid, et näe ära lahendasime. Olete tähele pannud, et kap süsteem toimibki nii. Mis otseselt neid endid ei puuduta, pole nende probleem ja alati asutakse tagajärgi likvideerima vaatamata, mis selle põhjused on, võta mistahes valdkondi: meditsiin, tööstussaaste, sõjaprobleemid eelkõige jne.
j
9. september 2015, 13:01
ja probleem tavaliselt müüakse kellelegi lollile maha või lükatakse lihtsalt teise õuele. See süsteem on väljast klants ja seest üdini MÄDA

j
Juku/ 9. september 2015, 12:29
Rändekriisi ei lahenda sellega, et pagulasi igale poole toppida, kes kogu euroopat kurnama oma laiskusega ja eeldusega, et neid ülal peetakse. Kui ei peeta, siis vägivallatsema.
Küsimus: mismoodi on see kriisi lahendamine või aitab sellele kuidagimoodi kaasa?
s
Süüria taksojuht/ 9. september 2015, 12:28
Tänan seltsimees Rõivas, tuleme solidaarselt ka teie koju
v
Välja tuleb/ 9. september 2015, 12:27
astuda eu st. Taavi sojaväkke ja kohe.
o
oot misasja/ 9. september 2015, 12:26
Tema võib valmis olla aga Eesti mitte!
p
pole õigust/ 9. september 2015, 12:20
Ära vasta Rahva eest võta ise vastu palju sul rahakott ja maja kannatavad: kasvõi 1000 tükki, aga ära räägi rahva nimel. Seda õigust pole sulle keegi andnud.-
j
joosu/ 9. september 2015, 12:25
Ma olen ka seda meelt,...
i
Ildekaart/ 9. september 2015, 12:20
Mulle tundub, et Rõival tuleb varsti ülepäeviti rahvale teatada, et, sorry, me siin vahepeal täiendasime natuke... Aga muidu miskit ei muutu, solidaarsed olgem ikka.
h
hmm/ 9. september 2015, 12:14

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee