Eesti uudised

PILT SELGE: ligi pool Rail Balticu maksumusest tuleb ikkagi Eestil maksta (68)

Juhan Haravee, 7. september 2015 07:00
PRIIT HUMAL: "Oleks viimane aeg hakata Rail Balticu rahastamisest rahvale tõtt rääkima!"Foto: Anni Õnneleid

Tee, mis tahad, aga aastatel 2018–2022 Eesti pooleks lõikava Rail Balticu kiirraudtee rahastamises on siiani palju vastuseta küsimusi. Mida rohkem küsitakse, seda kuivemaks vastajate suu ajapikku muutub!

Parem on siiski praegu raudtee-ehitajatele pinda käia ja viimanegi pähetulev nüanss üksipulgi sirgeks rääkida, kui et tagantjärele targana aastate pärast vastu rinda tagudes ahastada: "Seda me ju rääkisimegi!"

Peatuksime selguse huvides veel kord selle hiigel-ettevõtmise rahastamisel. Eelkõige sellel, kui palju kulusid on lootust jätta meie ühiskodu ehk Euroopa Liidu (EL) ja kui palju Eesti riigi (loe: maksumaksja) kanda. Oleme appi palunud ettevõtja Priit Humala, kes lööb kaasa MTÜs Avalikult Rail Balticust ja kellel on suurtest taristuprojektidest põhjalikud teadmised.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

05.10.2015
Miks tahetakse Rail Balticut tagasi Tuhalasse suruda?
25.09.2015
"Kas ajalugu tõesti kordub ja kaotame taas oma kodu?"
18.09.2015
Harjumaa Kangru alevik paneb Rail Balticule vastu viimse meheni
08.08.2015
Kui palju peab Eesti riik Rail Balticu eest siis ikkagi maksma?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee