Eesti uudised

PILT SELGE: ligi pool Rail Balticu maksumusest tuleb ikkagi Eestil maksta

Juhan Haravee, 7. september 2015 07:00

68 KOMMENTAARI

l
Lollakad kuubis/ 8. september 2015 16:42
See kes raudtee eest poole maksab tahab saada tasuta tervet riiki.Kui Eesti teise poole maksab ,maksab ta poolte maksumaksjate elu hinnaga.Siis küsivad veel pool juurde ,sest pooleli ei saa ju projekti jätta .Mõned miljonid ujuvad ise kõrvale.Mõttetu projekt infosõja ajastul.
s
SOS/ 8. september 2015 04:51
Eesti muudetakse prügikastiks tänu kullakaevajatele.Koos rongiga tulevad migrandid,turistid,koolerad ,täid,aidsid,okupandid jne.,kuna Tallinn ja riik omavahel aastaid kaklevad ja nõrgestavad üksteist.Neil pole aega tegelikku olukorda näha.Riiki juhivad hoopis ärihaid.
v
vastupidi/ 7. september 2015 22:02
Raudtee asemel on hoopis hobuseid ja vankreid vaja teedele turiste vedama kasvõi läbi metsade ja soode .Tõllas kallim,vankril poole hinnaga.Raudtee rahaga võib terve riigi hobusekopliks teha,suurem osa allesjäänud rahast elab riik aga oma elupäevade lõpuni hästi ära.Ärimees on aga kaval .Algul küsib ühe summa .Poole töö pealt küsib juurde ja saab kaks korda nii palju kui algul lubatud,seadusi saab ju väänata nagu lubadusigi.
e
ee/ 7. september 2015 21:12
Umbusaldut tuleks valitsusele avaldada.Kus on kultuurieliit kes laulva revulutsiooni aeg rahvasttiivustas .VAIKUS
h
Hamburg / / 7. september 2015 18:42
Warssavi on ausalt kenamaks muutunud. Tanu rongiliiklusele Saksamaaga. Kuid on tuntavad ka sotsalismiaegsete hoiakutega inimesed ning Aasiast tulnudtele on osaks saanud murekoorem kuidas hakkama saada.
m
megairve/ 7. september 2015 18:09
JULGEN 100% KINNITADA, ET SIIS ON SAKSAMAAL HEA EESTISSE OMA PABULASI TOIMETADA. Raha antakse neile Saksamaa poolt, pileti raha, üheotsa raha.
k
Kes on huvitatud!/ 7. september 2015 18:03
Juba algselt olid nn rumalad vastased selle välja öelnud, et kinni tuleb see maksta meil. Siis olid vastased lollid paanitsejad. Muideks sama stsenaarium ka sisserändega.
Vaadates trassi kulgemist, ei saa ma aru, miks ei jälgita olemasolevat trassi?
Tegelikult, kes selle läbi surusid RB tuleks? Vastus on lihtne:
need, kes ehitamiselt teenivad ja kes juba algselt"ergutasid" otsustajaid
need, kes loodavad maavarade masskaevandamist ja kes juba algselt"ergutasid" otsustajaid
Muideks need ka soovivad musta tööjõudu, kes odavalt asja ära teeksid
h
Hiline äratus teil kallid seltsimehed./ 7. september 2015 17:11
Alles nüüd ärkasite? Krt, rahvas teadis seda kohe kui see jama jutuks tuli ag teie olete kamp silmaklappidega mõtlemisvõimetuid olendeid, kes ei suuda muud teha kui rahva raha oma tasku kühveldada.

m
maeitea/ 7. september 2015 16:48
suvel käivad Rootsis , Soomes tuuritamas talvel sõidavad mägedesse suusatama?
m
Marks/ 7. september 2015 16:44
Kui nii siis siin mõtlemisaine, kui palju eesti kodanikke vajaks seda rauteed. Kui ainult enamus europarlamendi liikmeid , siis pole mõtet . Neil niigi koduigatsustoetus , kuigi kui nii väga igatsed siis ära roni Brüsselisse. Aga kaubaronge sinna ei lasta suksutama jäävad kiirrongile jalgu. Kahtlen asja otstarbekuses. Vaene riik raha kodanike heaolusse rohkem tarvis.
a
Appi/ 7. september 2015 15:44
Loodus ei andesta iialgi.Füüsika ,keemia,loodusseadused astuvad vahele ja projekti kulud ongi juba suures kahjumis.Kogu ilmastik muutub kiirrongi tõttu,meri mühiseb üle kallaste,katused lendava,linnud kaovad,putukaid sigineb,metsloomad stressis,inimesed ei pääse üle rongitee marjule,seenele hirmus alla jääda,maa-ala mis tahetakse rongi rööbaste alla matta on ülisuur väikse riigi kohta.Kogu loodus muutub ette arvamatult.Mis hinnaga ??? Et ärikas saaks oma rahakotti täita ,see on tema ainus eesmärk.Ajuehitust ei saa muuta ,kui see ühineb kasuahnusega kuubis.Valitsus lükkaku selg sirgu ja hakkaku tagajärgedele mõtlema.
m
Muidu õige,/ 7. september 2015 16:07
aga raha, versus sirge selg? Igal juhul valib valitsus rahakoti. Sadama tulud jäävad nüüd kesiseks, tuleb uusi kilekoti tassijaid leida.
l
lollide maa/ 7. september 2015 15:27
Riigiametnik ütleb "Aga see on ju Eesti vabariik",sellega on kõik öeldud.Lollilt tulebki kõik ära võtta.Võiks aga olla kuningriik.
p
projekt on häbiplekk/ 7. september 2015 15:19
Oma inimesed taheti seadustega surnuks joota,bensiini hinna tõusuga jalutuks,Gaasitrass raudtee kihutab maainimest oma kodudest välja.Pensionärid 350.- ,mis rongi sõitjad nemad on.Noored,tulevased vaesed,viivad aga lolli peaga kõik palgad meelelahutusärisse või mega kaubanduskeskustesse.Rail Baltik on läbi surutud haige äriprojekt.See on sama hea,kui pea pakule panek,genotsiid.Homme haiged tahavad raudteed kuu peale ,kohe ka teevad.Ärika pikk nina haistab ainult raha lõhna oma haige ajuga.Kes Eestit valitseb,kas ärikad ??? Mitte nurka surutud valitsus.
a
Appi/ 7. september 2015 15:00
Mis on lahti inimmõistusega,"Kodutundes" näljas ,vaesuses pered,Toidupank toidab peresid.Terve suvi käib hoogne laulu ja tantsupidu ööd kui päevad ikka selleks et kellegi rahakotti täita ja aju laperdama panna.Kogu Rail Balticu rongi jama läheb maksma lõpuks mitu korda rohkem,kelle huvides,kes on projekti autor ei näe oma ninast kaugemale.Kes on projekti autor.
m
Madis/ 7. september 2015 16:04
See vist Siimu kungitus?
a
analüütik/ 7. september 2015 14:43
Tegelikult pole tänases maailmas raha juurde tekitamine mingi probleem - eurotrükk alles algas!
S.t. EL-l rulli jagub ja jääma peab esialgse plaani juurde - 90% neilt ja 10% meilt. Infrat ju pärast seljas minema ei vii. Kui trükisooja võõra raha eest ehitavad, eestlased tööd saavad ja poliitikud osa oma tasku ei aja, ehitagu! EL-i vaeseimate Eesti maksumaksjate käest seda muidugi võtta EI TOHI!
n
no/ 7. september 2015 14:28
Üks projekti tulihingeline vastane, kes pidevalt näitas kui mõttetu ja kahjulik on see projekt Eestile, kukkus lausa trepist alla ja kohe surnuks.

t
Täiesti mõttetu/ 7. september 2015 13:57
projekt ka sõjaliselt. Ühe raudtee või silla purukspommitamine ei ole kaasajal mingi probleem,. Seda raudteed ei saa kasutada ka kiireks NATO sõjajõudude liigutamiseka.
a
andree/ 7. september 2015 15:33
sul on öigus, aga küll Siim Kallas leiab lahenduse, ehitab nii 2-3 Rail Baltikut üksteise körvale ja hästi sinka- vinka,nii et vaenlane pommiga pihta ei saaks. Läheb siis raha palju tahes,see ju rahva raha. Vööras mure.
t
Teadja/ 7. september 2015 13:53
Kiirelt suure hulga NATO vägede kohaietoimetamiseks on see mõeldud. Muud võimalust ei ole.
Näiteks lennu või meretranspordiga ei ole võimalik. Leedukad juba ehitavad. Küsimus on Eesti
riigi julgeolekus. Kiire okupatsiooni korral ei ole siin NATO vägesid, kes võiksid tegutseda.
x
xxxxxx/ 7. september 2015 15:25
Kui värgil oleks sõjaline tähtsus siis peaks ehitatav raudtee olema sama rööpmelaiusega
kui Poolas,pole kuulda olnud et poolakad kavatseks oma rööpmelaiust muutma hakata.
n
No saage kaineks/ 7. september 2015 13:48
Eelmine komm ei ilmunud-ilmselt olen vihakõneleja...Aga nüüd asjast.Eestis ei ole piisavalt teenusele tarbijaid s.t. projekt on tugevalt miinuses.Skandinaavia jutt on mull.Sealt istutakse, sõidetakse otse laeva ja väljutakse keset Euroopat.........Kellele seda teenust müüa ??????..
e
eestlane/ 7. september 2015 13:41
Kui jätaks need altkäemaksud välja, siis pole ju eriti midagi maksta?
M
"Ligi pool" on leebelt öeldud./ 7. september 2015 13:24
Muude sahkerdustega kokku tuleb ametlikult kindel kolmveerand. Koos altkäemaksudega üle saja prossa nagu niuhti.
e
Eestile pole seda vaja/ 7. september 2015 13:01
Soomele oleks,lätlastele veelgi v'hem kui meile.Väga kitsale ringile majandajatele oleks see võibolla kasulik aga võibolla.Turvalisust see liigendaja ei suurenda,reisijatele pole mõeldud.
ä
Ärge unustage/ 7. september 2015 12:56
10% altkäemaksuks ka veel lisaks.
o
Oravad/ 7. september 2015 12:55
Nagu nüüd on selgunud tuleb ehitajatele 10% sellest oravatele altkäemaksudeks maksta ja seda kilekotiga sulas.

s
sdh/ 7. september 2015 12:10
See on kõige idiootlikum projekt, mida minu silmad on näinud. Kellele seda vaja on? Seal ei hakka sõitma ei suured kaubaveod ega reisijad. Täielik jaburdus!
t
TK/ 7. september 2015 12:50
See on kiire tee neegritele Saksamaale sõitmiseks, plketi ostab reformierakond või Saksa valitsus.
t
to TK/ 7. september 2015 13:50
eksisid käändelõpuga? mitte pealeütlev ehk saksamaale vaid alaltütlev ehk saksamaalt. saksamaalt siis siia. sest ega need sajad miljonid, kes sealt tulemas on, saksamaale lõpuks ka enam mahu.
e
edasitagasi/ 7. september 2015 11:54
Praeguses valguses tundub, et siit viiakse maavarasid ja Berliinist tuuakse pagulasi.
k
kelle huvides?/ 7. september 2015 11:50
Kiirrong Eesti suuruses riigis on ajuvabadus- see ju ei peatugi siin. Selleks peavad ikka vahemaad olema, mida katta.
l
lord/ 7. september 2015 11:50
loodetavalt bjääb nüüd ära, sest esialgu lubati ju vist et lausa 90 % maksab EL
unustame selle projekti ära härrased ja prouased korruptandid rehvierakonnast ja irlist
o
oplaa/ 7. september 2015 11:47
Jakko Väli artiklit lugedes mis siin all juures on... no kurram... kust sellised arvud küll võetakse??? Ja tõesti - kui juba Varssavi ja Berliini vahel pole tippekspressi käima pandud, mida siis siit toikajaamast tahta?
Määritakse pähe, et poliitikud jälle musti kilekotte saaks ja teatud ehitajad ehitada. Kogu kasu. Eesti on niikuinii lõhki nii piki kui põiki, sest oleme valinud endale mäe otsa mingid viienda järgu ahned lollpead.
s
Saarlane/ 7. september 2015 11:43
Seda projekti ei ole eesti rahval vaja. See toob meile ainult jama kaela aga ma ei näe ühtegi poliitikut kes seisaks selle projekti vastu! Mis on väga kummaline. Kas meil seal alitsuses on poolearulised koos?
Kui kõik raha tuleks El-ist siis palun ja tõstke see rautee 10m kõrgusele nii et ei segaks põllumehi ja metsloomi.
Seda rauteed on vaja ainlut maavarade väljavedamiseks ja tunnelit soome.
Kuna Siberi jõed on laevatatavad ainult ühte pidi siis murmanskist oleks hea Soome kaudu saata maavarasid Saksamaale kes on kõige suurem venemaa maavarade ostja.
See on samasugune projekt nagu gaasitoru mis on kuskilt kõrgemalt poolt ammu paika pandud, et see tuleb. Ma ei tea mis sund seisu need poliitikud on pandud, et nad nõus sellega on.
k
kilplased/ 7. september 2015 11:03
Küsimus ,kui palju juba praegu on Rail Balticu peale kulutatud - rahvas tahab teada.See on täielik suurte rahade välja pressimise äriprojekt.Sai siiani ilma läbi saab ka edaspidi.Sama gaasitrassiga,mere tunneliga.Eestit surutakse kägistatakse igalt poolt,et raha saada .Poliitikud on nii selgrootud ,keegi ei tõkesta riigi hävingut.Keegi ei mõtle,mis tagajärjed sellel on.Turismi raha pärast kaob riik kaardilt,seda ootabki naaber.
g
Graal777/ 7. september 2015 10:55
Jääb ära see mõttetu plaan.

t
tom/ 7. september 2015 10:15
hei,rahvas,,hakkame vastu sellele projektile,,kust kohast vöetakse need 3000 reisijat iga päev? jama jutt suhu neile tagasi!aidake parem selle rahaga eestis elavaid vaesust kannatavaid peresid!
pagulastele on raha küllaga söötmiseks-katmiseks,,aga küsi koolisöögile raha juurde? pole vötta?!ja selline on siis VABARIIK?
j
Ja reisijateks on:/ 7. september 2015 11:38
Alguses meie metsad, siis killustik ja siis nende alused maavarad. Ja maavarasid on meie jalge all palju ja kalleid kusjuures. Need on vaikselt juba maha sahkerdatud arvatavasti.
Meid on selleks ajaks muidugi siit genotsiidi korras minema küüditatud.
Plaan on megasuur ja seda juhitakse maailma esirahajuutide poolt, meie käpikud on lihtsalt kinni makstud.
v
vastu/ 7. september 2015 12:27
Pane petitsioon.ee-sse korralik petitsioon üles ja jaga link välja. Mina annan oma hääle!
t
Teadmiseks siis/ 7. september 2015 14:39
Meie maa maha müünud valitsejad &ituvad su petitsiooni peale. Laginal naerdes kusjuures.
v
Vanaeit maalt/ 7. september 2015 09:33
Olen selle poolt, et raha antaks pabulastele, ja see Fail Baltic jääks meie õue peal püsti panemata.!!! Võtaks migrandi isegi oma perre elama, kui see raudmonstrum siit akna alt läbi ei läheks.
n
7. september 2015 13:46
nii lolli jutu peale kergenda oma perkonna heaolu sellega et mine vanadekodusse. seniilne hull. sinna võta murjaneid kaasa niipalju kui maksta jaksad ja samuti saad kutsuda üles palatikaaslasi sama tegema!
r
rail baltic/ 7. september 2015 09:13
P
.../ 7. september 2015 12:27
Poliitikutele, ehitajatele jms asjapulkadele, kes sellega raha oma taskusse toppida saavad.
õ
õige mees/ 7. september 2015 13:20
Ma olen ehitaja ja tahan tööd. 4 a tööd on kena. Kui selle trassi peale pärast autotee ehitada saab selle väga hea.
k
Kai ja Jüri/ 27. september 2015 11:03
kellele seda vaja on?
Nendele, kes meie maad ja rahvast hävitada tahavad
t
Totu/ 7. september 2015 09:08
Arvestamata on jäänud 30 aasta pangaprotsendid mis löövad selle arvutuse täitsa uppi.
l
Loogik/ 7. september 2015 08:59
Arvutuskäigus on üks PISIKE viga, see kehtib kui seda 400 miljonit 30 aastaks saame laenata tasuta. Makstes laenult intressi näiteks 2% aastas lisandub 120 miljonit.
k
kolerast/ 7. september 2015 08:58
Iga suur transpordiühendus on põhimõtteliselt hea. Mis konkreetselt Rail Balticusse puutub,siis on siin kaks murekohta, esiteks et seda liiga innovatiivseks, s.t. liiga hinnaliseksei projekteeritaks ja teiseks, et vusserdised poolt raha ära ei varastaks.
Ja muidugi peab olema logistiliselt tegu Tallinn - Berliin ühendusega, siis saab selle pikas perspektiivis rahaliselt isegi ots-otsaga kokku. Aga ega täna vist Euroopal raha enam ei jätku, pabulased panevad kõik nahka...
t
trt/ 7. september 2015 10:14
Mismoodi sa arvad selle projekti tulusust arvestavat? Kas sa hoolduskulusid ka arvestad? Ja kui paljud siis sõidaksid rongiga Berliini? Enamus sõidavad kas bussiga, autoga või lennukiga. Vb paarkümmend inimest istub rongis, mitte rohkem. Kelle jaoks seda raudteed ehitatakse? Vb maavarade väljaviimise jaoks...
k
kui/ 7. september 2015 08:52
Kaua me valitsejate vassimist-valetamist peame taluma? Millise rahva või riigi esindajad nad on, kui meie,rahvas, midagi ei tea ja saame teada ainult meediast, kui sedagi. Kas tõesti pole eestlastel nii paljugi ühtset meelt,et need puugid Toompealt minema lüüa?
e
eestlane/ 7. september 2015 13:43
Täpselt nii kaua kuni mõistus peas ja valitakse kindlalt edasi oravaid.
k
kiiremini/ 7. september 2015 08:51
ehitage kiiremini, siis saab pagulasi kiiresti ja mugavalt Eestisse tuua.
k
Kai ja Jüri/ 27. september 2015 11:23
8.51 - kiiremini-le! --- kuigi arvatavasti kirjutasid oma lause irooniana,
kuid sellist teemat ei sobi naljana kajastada, liiga tõsine teema naljaks.
Sinu kirjutatud lause tähendabki, et sa nii väga neid pagulasi siia igatsed.

p
põnev/ 7. september 2015 08:51
eelmise eesti ajal läks raudteede ehitamise peale raha, mis pärines kõik eestist. ja see polnud ka tol ajal odav lõbu. nüüd, kui ehitame midagi ja üle poole rahast tuleb euroopast, siis leiame võimaluse seda halvustada. tegelikult ma tean sadasid inimesi, kes pole kunagi lennukiga lennanud - järelikult pole meile lennujaama vaja
p
piisab tavaraudteest/ 7. september 2015 12:58
Eelmise Eesti ajal ehitati raudteed, mida Eesti ise hädasti vajas . Tartu-Petseri oli suurim raudteeehitus ja vajalik, sest ühendus Petseri ja Pihkvaga Valga kaudu ei rahuldanud enam. Rapla kitsarööpmelise raudtee jätkamine Virtsuni oli vajalik, sest sellega lühendati tunduvalt teed pealinnast Saaremaale .
Tallinn-Pärnu-Riia kaherealine elektriraudtee on liiga kallis ja pealegi vale rööpalaiusega meie jaoks , mis ei ühildu teiste Eesti raudteedega. Piisaks Pärnu-Skulte tavaraudteest, et otse Tallinnast Riiga saada .
j
7. september 2015 13:51
jutt on sul 5 aastase oma. oled täis nii vara hommikul või haige?
s
spets/ 7. september 2015 08:49
Reisijate vedu eestist saksamaale? Niimoodi asja vaadates on sel "projektil" isegi jumet! ;) Eesti piir ei pea, siitkaudu tulevad uued "abivajajad" EL-i ja rongid toimetavad nad ilusti kiiresti saksamaale! :D Balti jaama oleks vaja ainult laiendada.....
d
Deutsche Bahn/ 7. september 2015 09:30
Ärge unistage,ükski endast lugupidav raudteefirma ei hakka siia kolkasse 100 potensiaalse reisja nimel päevas mingit kiirrongi pakkuma,loksute pulmanis Varssavini,
järgmine päev saate ümber istuda Warszawa-Berlin eurocity expressile (sõiduaeg 8,5 tundi),sest ka Varssavi ja Berliini vahel ei sõida ühtegi InterCityExpressi ,millega meie tainastele railbaltikat maha müüakse,hoolimata sellest et nendes kahes linnas elab kokku üle 10 miljoni elaniku.
a
Aleks/ 7. september 2015 12:43
deutshe bahn, üldiselt nõus, kuid Varssavi Berliini rongid sõidavad juba ammu 5,5 tundi. Ehk kunagi kiireminigi. Iseasi jah, et RB asemel võiks pigem käima panna Berliini vahet täistunni ekspresside sõiduplaani ja hinnakirja jälgivad lennukid ning jääks raha ka olemasoleva raudtee korrastamiseks
l
L@SSIE/ 7. september 2015 08:45
On seda meile vaja....pigem ehitame sama raha eest säilitamisaja lõpetanud poliitikutele hooldekodu.
p
pole/ 7. september 2015 08:41
a
Arvaja./ 7. september 2015 08:32
Selle suure projekti võiks kõigepealt selgelt läbi mõelda, et algab Soomest ja läbi merealuse tunneli läbi Eesti ja läbi Euroopa Hispaaniani välja - siis oleks asjal mõte.
k
kaasarvaja/ 7. september 2015 13:25
Siin ongi kogu asja point mida maha vaikitakse.Mis Soome turist?? Miks ta peab kõõluma laevaga Eesti ja siis siit veel tuhat kilti kärutama Euroopasse???? Ta sõidab koos autoga Hesaris laeva ja on ca poole päevaga Saksas.Täielik udu.Aint karjääriomanikel ja kallurifirmadel on tööd vaja.
t
Tölpa/ 7. september 2015 08:30
Eks bossid jätavad ühe kuu jooksul riigiraha sugulastele kantimisel vahele ja see pisku ongi nagu maast leitud!
n
Nojah/ 7. september 2015 08:09
EL kulub ju kogu raha migrantide peale milleks anda raha mingi mittevajaliku raudtee jaoks.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee