Eesti uudised

Laaneots: põgenike ühe malgaga löömine on taunitav

Siim Randla, 5. september 2015, 07:00

72 KOMMENTAARI

t
T. Mets/ 5. jaanuar 2016, 13:45
Siin mõned kiidavad Laaneotsa. Kiita pole siin midagi. Kuuludes ise reffide kampa, on too mees truult toetanud kõiki rahva enamuse tahte vastaseid otsuseid Oli teine samuti truu jänkide kannupoiss Iraagi ja jateiste kampaaniate toetamisel, tänu milledele Euroopa on murjanitest üle ujutatud Too mees võüb olla küll kindral, aga veltveebli aruga
x
xxxx/ 26. juuli 2017, 16:53
Okupantide käsilane ja sõjakomissarina töötanud inimesena ka eesti poiste
represseerija.
t
Tanki Ants/ 6. september 2015, 21:42
Teab et siin läheb vaja midagi palju tugevamat kui malk.Näiteks selliseid kaikaid mis peenemast otsast tinaube välja pritsivad.
t
Tanki Ants/ 6. september 2015, 21:42
Teab et siin läheb vaja midagi palju tugevamat kui malk.Näiteks selliseid kaikaid mis peenemast otsast tinaube välja pritsivad.
t
troll/ 6. september 2015, 20:23
Hiina kunagine juht esimees Mao pakkus Stalinile 50 milj. hiina töölist endale võtta. Hiinas toitu vähe jne.
Stalin keeldus, nimetades sellist asja mittesõjaliseks okupatsiooniks.
v
veteran/ 6. september 2015, 18:54
Malakatega pole enam midagi siin vehkida- vaid tankidega saab neist üle sõita.
t
Toetan Laaneotsa/ 6. september 2015, 17:21
Tuleb ikka võtta kaks malakat ja anda molemaga
t
tom/ 6. september 2015, 17:09
kommunistid riigikogust ja valitsusest minema!
m
6. september 2015, 21:17
Milleks, sest EU-d juhivad trotskistid ja maoistid.
t
tõega näkku/ 6. september 2015, 15:29
Vihakõnedes on eesimaalased olnud oma õpetaja -võimukoalitsiooni usinad õpilased. Vihkamise avalöök Vabariigi alguses oli Omandireform, kus loodi Esimene ja Teine Eesti. Järgnes Keskerakonna võimult kangutamine ja selle erakonna sidumine Vene kaardiga,Venemaa vastane hüsteeria, mis kestab siia maani.Järgnevad vihakõned enne valimisi,samuti Vabariigi Presidendi manitsused oma rahva kallal ja valikulised rõhuasetused, mis rikuvad Põhiseadust võrdsest kohtlemisest ja palju muud.Kõik see koondub ühe nimetaja-viha alla.Ja nüüd imestame, et pagulaste suhtes meil puudub tolerantsus ja prevalveerib viha.

m
major/ 6. september 2015, 15:22
erupunapolkovnik teab kindlasti tõde,tal ju suured kogemused internatsionaalse abi andmises ja teenimises punaarmees.mees on nii ihu ja hingega kommunismi asja ajanud,et eesti keeltki räägib aktsendiga!
x
xxxx/ 26. juuli 2017, 16:54
Huvitav miks seltsimees häbeneb oma punaarmees väljateenitud ordeneid ja
medaleid kui ta aus Eesti patrioot on?
m
münch/ 6. september 2015, 15:11
Põgenike pidulik vastuvõtt Münchenis. Kohalikud teatavad, et nad on piisavalt rikkad teisi aitama. Münchenis elab 1,3 milj elanikku. Rahvuslik koosseis on väga kirev.
https://www.youtube.com/watch?v=NoYRuX8Yjsk
v
vene seisukoht/ 6. september 2015, 14:41
Euroopa Liit saab põgenike näol seda, mida väärib. Koos USA ja rikaste Araabia riikidega hävitati suhteliselt ilmalikud Araabia riigid, tuues seal võimule islamiäärmuslased, põhjustades kodu - ja ususõja koos põgenikelainega.
Ja mandunud eurooplased seda ei märka enne, kui karikas on põhjani joodud...
Lisaks organiseeriti revolutsioon Ukrainas. http://www.kp.ru/daily/26429.7/3301109/
a
A.H./ 6. september 2015, 15:06
Mida see venemaa ise seitsmekümnendate lõpus Iraanis ja Afganistaanis korraldas? Ja hilisajaliist on tüüpiline näide šsetšeenia. Mis puutub venemaad, siis ta saab seda mida väärib hiinlaste näol. Mis puutub Ukrainasse, siis rohelised mehikesed tulid ikka idasr sisse, mitte läänest, ja ka Krimm on okupeeritud venemaa, mitte EU ega USA poolt.
i
6. september 2015, 20:06
Iraanis ja Afganistanis toimunu vastab igati Lääne demokratia parimatele näidetele.
Arvan, et enne oled sina aafriklane, kui venelane hiinlane.
Tšetseenia sõda organiseeriti Venemaa vastu välismaalt, nii raha kui ka võitlejatega. taustajõud samad mis praegugi Lähis - Idas.
Enamus tšetšeene on siiski Moskva poolel.
Mis puutub Krimmi, siis selle andis nõukogude võim ebaseaduslikult Ukraina NSV-le. Nuta aga nõukogude võimu ka edaspidi taga!
Ja miks sa ei räägi näiteks Narva tagusest alast seoses piirileppega?
ü
üleskutse/ 6. september 2015, 12:41
ÜRO üleskutse eurooplastele: kinkige põgenikele tulevik, tehes oma testament põgeniku nimele.
http://www.kompravda.eu/daily/26426.7/3301110/
Schenken Sie Flüchtlingen eine Zukunft – mit Ihren Testament. Forden Sie unsere Broschüre an!
UNO – Flüchtlingshilfe e.V.
Mut für Menschen.
r
rhein/ 6. september 2015, 12:25
http://epl.delfi.ee/news/lp/rein-raud-eestile-ei-kujuta-ohtu-pagulased-vaid-eestlased-kes-lopetavad-...
Rein Raud suhtub põgenike tulekusse positiivselt, sest see rikastab eesti kultuuri, mis võib muidu sumbuda ja lämbuda. Islamistide tekitatud probleeme Rootsis või siis Soomes ( seoses jaanipäeva kriitikaga imaami poolt) peab trollide väljamõeldiseks ja kui googeldada, siis selguvat, kust need pärit on. Ilmselt siis Venemaalt?
l
lugeja/ 6. september 2015, 12:22
http://epl.delfi.ee/news/arvamus/urmas-sutrop-kuidas-moista-eestlaste-umbusku-ja-voorviha?id=7238039...
Uppunud Süüria poisi pilti piirivalvuri süles vaadates meenuvad mulle suguvennad, kes teise maailmasõja ajal sellises vanuses juudi lastel võtsid jalast kinni ja lasid nad püstolist maha ning viskasid seejärel laiba minema. Juute mõrvati ilma vihkamiseta, nagu meie kohta on kirjutanud holokausti ajaloolane Anton Weiss-Wendt.
Olgem avatud ja võtkem põgenikud avasüli vastu. Nad rikastavad meie kultuuri. Toovad endaga kaasa oma iidsete kultuuride tavad ja võib-olla ka veidi teistsuguse mõtlemise. Ühiskondade edu aga peitubki teistsuguses mõtlemises, asjade uut- ja teistmoodi tegemises. Kui tore oleks, kui meie teaduses ja kultuuris puhuksid ka mõned iidse Levanti tuuled, kui meie e-riiki aitaksid ehitada Steve Jobsi vennad ja õed.
o
olukord/ 6. september 2015, 10:43
Vastasseis nagu Ukrainas
http://www.dw.com/ru/керри-предостерег-рф-от-усиления-военного-присутствия-в-сирии/a-18696163
Kuna Venemaa toetab Süürias Assadi režiimi, siis USA toetab ISIS-t.
Euroopa kui vana ja surev haige, kes ei suuda enda kaitseks midagi ette võtta.
http://www.zavtra.ru/content/view/bum/
t
tähelepanek/ 6. september 2015, 10:38
Ühte patta kõik panna on loomulikult väär.Samal ajal kui vaatad pagulaste seas noori mehi, miks nad oma kodumaad relvaga käes ei kaitse?.Hoopiski teine asi on emad oma väikeste lastega, kelle suhtes tuleb halastust leida.Pinget on loonud samuti Valitsuse ebakorrektne info oma rahvale pagulaste küsimuses, mitmeti käib vassimine ja valetamine.

s
sama värk/ 6. september 2015, 10:36
Shocking Report: Islam Will Rule The World in 25 years
https://www.youtube.com/watch?t=52&v=sv5UzALN080
Eks seda näitasid juba sündmused Balkanil aastat 15 tagasi, mil NATO sõdis islamistide poolel kristlaste vastu.
Albaaniast organiseeriti hübriidsõja raames elanike tulek Kosovosse ja uue riigi rajamine, mis oli eeskujuks ka Krimmi sündmustele. Kosovos asuvad väeosad, mis ei allu ei NATO-le ega ka USA-le.
m
Mt/ 6. september 2015, 09:54
Tundub, nagu oleks üksainus repliik Laaneotsa sõnavõtust välja lõigatud. Tegemist on kindlasti väga eestimeelse mehega, kes sellist pisikest repliiki eraldi välja ei ütle
e
ettepanek/ 6. september 2015, 09:24
Teen ettepaneku kõik eestlased emigreerida saksamaale. Kõik pagulased tuua eestisse koos valitsusega uut riiki üles ehitama, kusjuures valitsusel on keelatud eestist lahkuda.
m
mugri/ 6. september 2015, 20:08
Sakslane eelistab araablast eestlasele!
m
majoor/ 6. september 2015, 04:41
Ljaaneots on vjaga paha rjampsutundja.
m
Maamiis/ 6. september 2015, 00:44
Õhtulehte tuleb töesti kiita, avaldab ta meie inimeste mured ja õnnetused, on mida kõrva taha panna ja õppida teiste vigadest. Pole ju vaja mingit pikka teksti poliitikast mida jagavad ainult oma ala asjatundjad. Jätke murjamid rahule ja uurige sadama miljoneid, alasti poisid mätsivad muidu selle loo kinni. EDU!
u
uskumatu/ 5. september 2015, 23:00
milline ajudeta rämps on eesti rahvast valitsemas!
x
xxxx/ 26. juuli 2017, 16:56
See on kommunistlik rämps!
v
väga kurb on/ 5. september 2015, 22:55
et selline rämps veel eesti rahva seas elab!
j
6. september 2015, 20:10
Ja eriti veel siis, kui sa peeglisse vaatad...
s
Sõjapagulased need pole/ 5. september 2015, 20:55
Mis Süüria sõjapõgenikud need on kes räuskavad , laamendavad, ei võta toiduabi ega jooki vastu ja nõuavad Saksamaale! Väga ilusti riides ja hästi toidetud, koos perekondadega. Tulevad Türgist, kuhu oleks väga vabalt võinud jääda juba sarnase kultuuri ja usulise tausta tõttu. Aga ei, neile on vaja Saksamaa toetusi!
v
volitaja/ 6. september 2015, 10:27
Kuna EU ei soovinud kaasfinantseerida põgenikelaagreid ja rannavalvet Türgis, Liibüas jt Lähis - Ida riikides, siis mingil hetkel anti inimsmuugeldajatele vaba voli põgenikud Euroopasse saata.
http://politikus.ru/articles/57265-perevarit-li-germaniya-novuyu-volnu-migrantov.html
http://best.kp.ru/msk/europe_migrants/
Põgenikud teavad väga hästi, et neid pommitasid Inglise ja Prantsuse lennuväed...

v
valija/ 5. september 2015, 19:41
Ei õnnestu ühe mõistliku arvamusega enam rahva reeturite mainet päästa, Eesti paadiahvivabaks, valimistel näeme
p
Privet, druzja!/ 5. september 2015, 17:54
Meeie Internatsonalse Rinde veteranid oolema vjäga vaimustatud, et meeie ideed ikka eelavad ja võõidavad. Meeie soovime paalju eedu "Saaliva Estonia" noortele, kes on nõõuks võõtnud meeie ideid eedasi kaanda. Meeie tuuleme oomme kõõik Võidu vlaljakule nende kontserta kuulama. Ja liisaks seellele otsustasime meeie vjalja aanda rjäändpriz või auuhind, aasta kõõige sjuuremale internatsionalistile. Ja selleks oon meeie legendarse juhi Jevgeni Kogani kargud!
p
punakhmeer/ 5. september 2015, 18:40
Aga EU-d juhivadki trotskistid ja maoistid! http://euro-med.dk/?p=13810
s
Stepihunt/ 5. september 2015, 17:10
Hr Laaneots juhatas nõukogude ohvitserina isiklikult marksistliku Addis Abeba valitsuse armee operatsioone, ilmselt ka Eritrea lahkulöömisliikumise vastu. Kas ta iseseisva Eritrea põgenikega Tallinna tänavatel ikka kohtuda tahaks?
t
Täpselt!/ 5. september 2015, 17:32
Teatage siis eritrealastele, milline tore mees meil elab ja juhatage neile ka kus teda leida võib! Äkki tahavad temaga mõne toreda "kohtumisõhtu" korraldada!
t
tom/ 5. september 2015, 15:44
mida kuradit,,ikka kommunistid on veel toompeal pukis?
k
kahtsusväärne. / 5. september 2015, 15:00
Pidada põgenikeks lõputut hulka noori mehi, kes peaksid kodumaad kaitsma... sellist kaitseväejuhataja mõtteviisi annab välja mõelda.
Sellega tõmbas laaneots endale nüüd vee peale. rõivas lasi end täis paar päeva tagasi ,kui reitelmanni väljaütlemise üle mõlises.
k
kes kellega käib/ 5. september 2015, 14:45
Süüria valitsusvägede poolel võitleb ka moslemeid Venemaalt, Iraani vabatahtlikest rääkimata.
Sunniitidest ISISe kõige suuremad vaenlased on šiidid, seejärel judaistid ja kristlased. Samas on jälle ka nii, et aškenazid on liidus šiitide ja sefardid sunniitidega.
s
Saunik/ 5. september 2015, 14:02
Üha enam kipub paralleele tekkima nõukogude ajaga, kohati on isegi võimumehed samad ja ka endised kompartei poliitinformaatorid ikka omas rollis, ainult nüüd sõimavad ameerika imperialismi asemel puutini venemaad. Migratsiooniprobleem sama, kaevandamisohud samad. Kõik otsustatakse Brüsselis, nagu omal ajal Moskvas.
n
nüanss/ 5. september 2015, 13:54
Ka suur osa palestiina põgenikke jõuab Euroopasse!

t
5. september 2015, 13:49
Tegemist on hübriidsõjaga Euroopas.
a
Aitäh artikli eest,/ 5. september 2015, 13:34
ometi üks suure elukogemuse ja terve mõistusega inimene julges ka suu lahti teha. Kõik ülejäänud muudkui räägivad "keisri uutest rõivastest".
a
albert/ 5. september 2015, 13:22
Me näeme, kuidas viiakse ellu Albert Pike, plaani maailmasõdadest. Islam ja sionism hakkavad teineteist hävitama. Sionism on poliitiline liikumine, kus juute on vähem, kui teiste rahvaste esindajaid. Tasub jälgida ka eesti poliitikuid...
"The Third World War must be fomented by taking advantage of the differences caused by the "agentur" of the "Illuminati" between the political Zionists and the leaders of Islamic World. The war must be conducted in such a way that Islam (the Moslem Arabic World) and political Zionism (the State of Israel) mutually destroy each other.
http://www.threeworldwars.com/albert-pike2.htm
j
5. september 2015, 13:46
Jah, see oli ka Icke II või III raamatus kirjas, kaasa arvatud ka see, kuidas oli tegelikult I ja II maailmasõda põhjustatud. Mis aga asja veelgi vastikumaks teeb, on see et siia on segatud ka igasugused "vaimutegelased".
m
mari/ 5. september 2015, 13:22
niikaua,kui valitsus ei lõpeta oma rahvast teerulliga ülesõitmist ei parane rahva suhtumine pagulastesse.läheb aina hullemaks ja peabki minema.
m
MALAKAT/ 5. september 2015, 13:06
Põgenikul ja põgenikul on vahe. "Sõjapõgenik" põgeneb surmshirmus Süüriast Kreekasse - Türki - Itaaliasse, kas nendes riikides käib ka sõda, et sealt peab kiiresti säärasel nõudlikul-ründaval moel edasi trügima, võibolla peaks põgenemishoo mahavõtma ja lasta neil riikidel tegeleda selle probleemiga. Aga näib, et sõjapõgeniku staatus annab justkui mingid ERI õigused ka siis kui ollakse otsese surmsohu käest pääsenud. Sõjapõgenik ei loobi pakutavat abi ära.
Ja võrrelda omaaegset põgenemislainet küüditamise eest praeguse rändtirtsu parvega on kohatu ja tülgastav.
p
Põhimõtteliselt nõus!/ 5. september 2015, 12:58
Kuid Laaneots sõjaväelasena peaks siiski oskama hinnata tänast olukorda Euroopa lõunapiirides, kus tungib peale mass, keda ei huvita enam kord ja reeglid. Politsei ja Isegi sõjavägi on seal võimetud. Nad tulevad ju täpselt nii nagu prussakad. Politsei keerab korraks selja ja juba on keegi okastraadi alt läbi pugenud ja jooksu pannud. Niikaua kui politseinik isekeskis arutlek, kas joosta järgi või mitte, on juba teiselt poolt viis tüüpi läbi jooksnud. OK, kui need ei ole "prussakad", siis on sõjavägi "s--apead". Aga niimoodi üks riik toimida ei saa. Sa ju ei kontrolli absoluutselt, kes sealt tulid ja mis on motiivid. Võtame või näiteks selle väikese poisi uppumise loo. Kurb, kuid tegelikult sellel perel PUUDUS VAJADUS oma elu ohtu seada. Nad olid elanud juba kolm aastat Türgis, neil oli töö ja elamine. Aga ikka oli vaja teha "massijooksu" Euroopasse, kuna isa tahtis tasuta uusi hambaid (sic!) (mehe õe teleintervjuu Kanadast, Googeldage). Kogu seda pilti vaadates ei ole sellele muud nimetust kui INVASIOON. Võimalik, et seal on ka inimesi, kes tegelikult abi vajavad, kuid me ei ole seda võimelised enam kindlaks tegema. Nende hulgas liiguvad ka ISISe võitlejad. keda on ka juba ära tuntud. Laaneots sõjaväelasena teab ju, et kui on lahing, siis sul on teisel pool mehed, keda on tihti sundmobiliseeritud, vastu oma tahet või lausa patsifistid! Mis me siis nüüd teeme? Proovime neid ükshaaval küsitlema hakata, enne kui tule avame? Pole raske arvata mis juttu ka sellises olukorras vangilangenud ajavad, kõik on patsifistid. Niiet, see asi on Euroopa poliitikute poolt p..sse keeratud ja meie ei saa sinna hukatusse ronida. Et kui naabril on AIDS, siis nakatame solidaarsusest kogu trepikoja?
a
Alar1/ 5. september 2015, 12:15
Põgenike malgaga nuhtlemine on õige. Ühe malgaga on muidugi taunitav, sest kõigi löömine ainult ühe malgaga pole mõttekas. Neid on liiga palju. Aga malka peavad nad kõik saama! Ikka kohe nii, et unustavad Eesti ära.

j
JUSS/ 5. september 2015, 12:13
Täiesti nõus. Ei tohi kõiki illegaalseid migrante ja piiriõletajaid ühe malgaga lüüa ja kõiki õnnetuteks sõjapõgenikeks tembeldada. Põgenikemass vajab kiiret sorteerimist, sikud tuleb eraldada lammastest. Sõeluda välja ISIS-e poisid, uusi söödamaid otsivad kriminaalid ja head elu otsivad mugavuspõgenikud. Need tõelistest sõjapõgenikest eraldada ja koju tagasi kupatada.
m
Mongol/ 5. september 2015, 12:11
Kõik kes on nõukaajal sõjaväes käinud teavad seda. 1 tšurka on hea, 2 on juba probleem. aga nagu juba öeldud ennem - loll on see, kes teiste kogemustest õpib...
m
münchener/ 5. september 2015, 12:09
Münchenis hakkavad aafriklased juba võimu üle võtma.
Erinevalt Eestist on Saksamaal palju munitsipaalkortereid. Mittepõgenikega lõpetatakse üürilepingud ja majad muudetakse pagulaste ühiselamuteks.
Aga vaevalt nad sellega piirduvad ja hakatakse nõudma endale ka sakslaste eramaju...
Kas Baltikum peab hakkama sakslastest põgenikke vastu võtma?
http://politikus.ru/articles/57256-ya-uezzhayu-iz-frg.html
v
5. september 2015, 14:01
Veelgi hullem, kui meil hakkavad ärihaid oma kortereid neile välja üürima, saades omale kindla sissetuleku mingist pagulasabi kassast.
Nii et majaelanikud, mida rohkem te oma majaelu laokile jätate, seda kehvem teile endile.
k
kindel/ 6. september 2015, 02:52
see,sest inglismaal on meil külad ja linnad kus elavad ainult inglased,mina olen siin ainuke immigrant,kõik on nii turvaline ja rahulik,kuid on palju linnu kus võib pool päeva mitte kuulda inglise keelt,linnad on väga räpased,hetkel ainult räägime pubides ja klubides,isegi kassajärjekorras EL välja astumise teemadel,pole olnud nii aktiivset suhtlemist ja ühtekuuluvuse tunnet 11 aasta jooksul,pubist lahkudes tervitame kõiki isamaalisi hüüdega---Elagu Nagel Farange,inimesed on kuidagi muutunud rõõmsaks ja ootused on suured,kui jälle mingi imenipiga jäädakse EL-tu.
p
pole vaja mingit malka ega löömist!/ 5. september 2015, 11:58
Laaneotsal oma kogemus olemas,
Seega mingeid rändrotte pole ÜLDSE vaja ja kaob
ka malgavajadus.
s
see/ 5. september 2015, 11:57
l
l/ 5. september 2015, 11:56
kutseline reetur ju! nõukaarmeelasest eesti kaitseväelane, nüüd võõramaalaste eest muretseja.
o
olukord/ 5. september 2015, 11:19
Immigrants throw away the food and the water what they get.
http://www.liveleak.com/view?i=344_1441354394
Migrandid Ungaris vihakuritegusid sooritamas.
Ja kui nii edasi läheb, siis juut Saksamaal enam tänavale tulla ei saa.
'Just wait…' Islamic State reveals it has smuggled THOUSANDS of extremists into Europe
AN OPERATIVE working for Islamic State has revealed the terror group has successfully smuggled thousands of covert Jihadists into Europe.
http://www.express.co.uk/news/world/555434/Islamic-State-ISIS-Smuggler-THOUSANDS-Extremists-into-Eur...
h
huvitav küll/ 5. september 2015, 10:52
http://www.kompravda.eu/daily/26428/3301011/
Miks rikkad araabia riigid oma rahvuskaaslastest põgenikke vastu ei võta?

p
pagulased tv ekraanil/ 5. september 2015, 10:24
Meile ei kõlba teie toit, sööge ise kui tahate! Me tahame paremat, viige meid Saksamaale...
m
metsavend/ 5. september 2015, 10:24
Tanki -Ants on tubli metsavenna poeg !
m
mis põgenikud/ 5. september 2015, 10:13
need on ebaseaduslikud migrandid.
v
5. september 2015, 10:00
valitsuse tegevus on ka taunitav ja baseerub kuritegevusel! ka need isikud seal tuleb küik vastutusele võtta. kaua see jama kestab, et teevad,mis tahavad. see vao teema oli ka nende endi tellimus, et rahvast vaigistada. mosleminaiste rünnak järgmine.....neid lugusid hakkab tulema järjest,et rahvast siis maha suruda ja ühiskonda lõhestada. pädevad riigijuhid? EI! nende koht on trellide taga! kus on KAPO silmad? või on ka nemad sinna mässitud?hullem kui venamaal juba
j
5. september 2015, 09:46
Just kusagil kurdeti, et Laaneots on vait, aga näe, ütles siiski miskitki. Ühe malgaga löömine on taunitav, hm? Valitsus lööb kõiki oma arvamust avaldavaid eestimaalasi ühe malgaga: rassistid, vihakõnelejad. Kas see pole taunitav?
k
kõik õige/ 5. september 2015, 09:31
aga kuidas eristada need heaolu otsijad tõelistest sõjapõgenikest enamikul dokumente pole.
a
A.H./ 5. september 2015, 10:58
Väga lihtsalt: kui poole aastaga pole tööle hakanud, siis lennukisse ja ajaloolise kodumaale tagasi, ainult et peele tee peal, kuskil Vahemere keskkohal lennukis põrandaluugid lahti, siis ots ringi ja nach hause.
k
Kuidas/ 5. september 2015, 09:24
tohib Õhtuleht nii valitsusvastast mõtteavaldust avaldada? Meie kliki eesmärk on ju Eesti samuti ära lagastada nagu on tehtud Prantsusmaa, Saksamaa, Rootsiga. Nüüd tuleb aga Laaneots ja hakkab silmi avama! Meie valitsuse eesmärk on pugeda igasuguse mõistusevastase nähtuse ees ja eestlus hävitada. Laaneots häbipinki!
n
no/ 5. september 2015, 10:35
Õhtulehes on veel alles INIMESED!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee