Eesti uudised

Eesti parteid ühest suust: Vao pagulaskeskuse süütamine on tülgastav ja jõhker! (189)

LISA KOMMENTAAR

Tiina 4. september 2015 21:24
Mulle ei meeldi see, mis Vaos toimus, aga mulle ei meeldi ka see, kuidas meiega samasuguses situatsioonis käituti. Ka meie maja pandi eelmisel aastal põlema: tuli tehti keldrisse lastega pere korteri alla, mis ka praktiliselt tühjaks põles. Lapsed pääsesid. Korter süttis uuesti ja seda kustutati mitu korda. Uurimine lõppes enne, kui algas. Massimõrvast ei rääkinud keegi. Kohalolnud politseinik ainult teatas, et temal on ka õigus turvalisusele ning tema seda asja öösel üksinda uurima ei hakka. Vot siis, eestlased võivadki ilmselt põleda, kellelgi pole sellest sooja ega külma.
JEEP 4. september 2015 19:00
Nagu ühest suust! Kui koor laulukaare all nagu ühest suust laulab, siis tuleb tunnustada tublit dirigenti, kes kooriproovidel pole logelnud.
Ohjaa 4. september 2015 15:42
Kui igal niisugusel väikesel põlengul hakkavad valitsuse delekatsioonid käima ja kohalike vastu sappi loopima, siis minu arvamus neist muutub peagi veel...
Patrioot 4. september 2015 14:39
Pagulased lasti üle piiri, aga kas eestlased ka tahavad muidusööjaid enda koju? Seda ei küsinud keegi, nii hakkavadki juhtuma "kuriteod" ,kui poliitikud ja riigipead ei paranda probleemi siis peabki rahvas enda kätte ohjad võtma ,mis aga ilmselgelt on poliitiliselt kohe kuritegu. Argpükslik tegu? Süütaja ilmselgelt seisis ainukesena tegutsevalt oma riigi eest! Argpükslik on leppida selle Islami kultuuri ja pagulastega ning neid veel oma ressursidega toitma ja elatama hakata. Pagulastel pole kohta meie niigi väiksesse Eesti perre meie varemetes kultuuri ning meie kaduva Eesti keele hulka.
Miks te ei kuulanud 4. september 2015 12:57
.Ytles ju selge sonaga et Eesti on ohtlik ja tahaks minna hoopis Saksamaale.
vello 4. september 2015 11:47
mis krdi.parteid /erakonnad ..küsige parem rahva käest..neegrid ahju...
??? 4. september 2015 10:03
Ühest suust? Milline liigutav üksmeel! Vahest ehk ka ühest ajukeskusest?
!!! 4. september 2015 09:40
Ükski normaalne inimene ei sa öist elamu süütamist õigustada. Kuid kas oli tegu pagulaste vihkaja, ebanormaalsega, sarisüütajaga, "laste vallatusega" (millena meile püüti serveerida hiljutist rahvatantsijate ahistamist Rootsis ja koolimaja, kus nad peatusid, süütamise katset) või veel millegi muuga, seda näitab varsti uurimine. Seniks on aga järeldused, üldistused ja näpuga näitamised pisut enneaegsed. Tülgastav on ka see, kui taolist drastilist juhtumit üritatakse rakendada opositsioonipartei ja ametlikust joonest teistsugustel seisukohtadel üldsuse diskrediteerimiseks. Kui üritatakse selle varjus kas tsensuuri või politseiriiki sisse seada.

kk 4. september 2015 07:26
Ükskord prahvatab vimm,
mis kogunend salaja.
Jaa! Jaa! Jaa!
konsa 4. september 2015 07:13
copy paste
no vot, käib ettevalmistus PUTŠIKS (käib juba usin vaenlase otsing), sest kui nad KURITEGELIKULT (teist moodi ei ole võimalik, sest juba praegu rikutakse jõhkralt meie põhiseadust)võimu ei haara, lähevad nad (rehvorm, irl, sotsid ilmselt ka vabaerakond) varsti RAHVAKOHTU kätte, süüdistatuna GENOTSIIDIS meie rahva vastu
A.H. 4. september 2015 07:07
Kui palju ajalooliseid maju on Eesti taasiseseisvusajast põlema süüdatud. Seda nii Koplis,Kalamajas Kesklinnas ja Kadriorus, kus inimesi surma sai. Kus juures ma ei pea silmis maqhajäetud maju mida pistsid põlema maha joodud ajudega A-sotsiaalid. Ja kõigil oli sügavalt pohhuj. Nüüd väike seinapõleng ja ajalehes midagi muud ei kirjutata, nagu midagi muud põnevat siis ilmas poleks sündinud. Tõesti totakate riik.
to A.H. 4. september 2015 09:42
Juhtum on üle politiseeritud, sääsest on tehtud elevant. Seda juhtumit üritatakse poliitiliselt ära kasutada.
kõik on võimalik 3. september 2015 23:40
Huvitav on see ,et lausa 100% poliitikud teavad ,et süütas keegi väljaspool pagulaskeskust ? Kõigepealt tuleks ikka süüdlane leida ja siis hakata jälle Oma rahvast materdama ,võibolla oli see just mõne poliitiku tellimustöö või mõne pagulase kätetöö ?
av 4. september 2015 00:42
muidugi, ega eestlane pole kunagi süüdi ja kui oligi, siis nimi oli Vasiili kindlasti
uku 3. september 2015 23:05
pentuss on jah siin õige manitsema,ise varganägu ja petis.ega muud poliitmölakad ka paremad ole,poliitilised tuulenuusutajad ja brüsseli tallalakkujad!
kolla 3. september 2015 22:39
kogu see mõla tõestab,et eesti parteidel pole eesti rahvaga midagi ühist.
😁 😁100 %Eestlane 3. september 2015 21:47
Mis nad tulevad, siis meie õue peale kaklema.!Ei tegelikult ma arvan, et peaks kõik tagasi saadma oma riigi, siis on kord majas! Arvavad , et tulevad sõja eest siia, aga näed üllatus,üllatus, ega siin juhtub ka midagi ikka.
no siiski 3. september 2015 22:30
hetkel on siiski see, et pagulased ei kakle - eestlased ise teevad kõik selleks, et ennast metslasena näidata

inimesi igasuguseid 3. september 2015 21:46
võibolla arvasid et nii saab maja soojaks ... paljud ikkagi soojadest maadest pärit inimesed
ÕUDUS UNENÄGU 3. september 2015 21:02
...APPI, KUI TÜLGASTAV ON VALITSUSE HOOLIMATUS OMA rahva vastu!Pole teada süüdlast, aga juba süüdistan ja jooksenpugema-kellele, Merkelile muidugi.Lapsed põlevad koos emaga riigifirma süül mAJJA SISSE, AGA RÕIVAS EI ANNA ISALE SENTIGI-JUBE HOOLIVUS KÜLL.SEE ON HÄBEMATUS KUUBIS.
Tasuja. 3. september 2015 20:58
Kui keegi oleks tõesti tahtnud õnnetust,siis päris kindlasti põlenuks seestpoolt.
Olen ka seda meelt,et need hõlpelu otsivad tropid tegid seda ise.
"Põhjus" põgeneda eestist 3. september 2015 20:36
olen kindel ,et keegi põgenikest pani ise maja põlema ,et näidata kui ohtlik ja raske on elu eestis ,nad soovivad minna saksamaale ja inglismaale ,kus ootab neid oma armas kogukond.
Ants 3. september 2015 20:13
Kui on must,siis näita ust.
beti 3. september 2015 20:11
Mina usun ,et pagulased panid ise maja nurgakese põlema ,et paremaid tingimusi saada ,nagu Rootsis nõuavad eramaju ja rahvusvahelist tähelepanu ja paremaid toetusi.
SÜÜTAJAD ja ÄSSITAJAD KOHTU ALLA! 3. september 2015 19:57
KES ÕHUTASID pagulastevastast viha? Ojuland, Keskerakond ja EKRE! Nüüd on kõik hundid LAMBANAHAS.... Vastutama peavad ka Ojulandi, Keskerakonna ja EKRE ässitajad, kellede määgivad LAMBAD on hakanud juba terroristideks... Nii SÜÜTAJAD kui ka nende ülesässitajad peavad saama KOHTULIKU karistuse!
3. september 2015 20:33
3. september 2015 20:33
Tülgastav lugeda selliste lömitajate kinnimakstud MÖLA 3. september 2015 20:50
19:57 laimaja kohtu alla.
Sellised saatsid vene ajal eestlasi Siberisse....
19.57HULL 3. september 2015 21:09
STALIN ELLU ÄRGANUD, IKKA MAHA KÕIK OMAD, ASEMELE ISLAM,KES NAGUNII TEID KÕIKI HÄVITAB.mIS SA KRAAKSUD,SINA POLE PANIJA, KÄSEN, POON JA LASEN.
kas 3. september 2015 19:31
on juba kindlaks tehtud, kumba osapoole poolt süütamine aset leidis?

kapral Aadu 3. september 2015 18:57
Mu elutöö jäi pooleli- kes küll viiks selle lõpuni....
maamees 3. september 2015 18:38
Valitsused pole eales rahva käest küsinud,kas nad tahavad sõda või rahu.Kui valitsused arvavad,et rahval on sõda vaja siis pääsu pole.Laus migratsiooni sunniviisiline pealesurumine on rahvusriikide hävitusprogramm.
Pastor 3. september 2015 18:20
Kasulikud viited 3. september 2015 18:24
mumm 3. september 2015 18:09
kindlasti need tõmmud panid ise selle põlema. kas oma lohakusest või mis on tõenäolisem et näidata kui sitt on neil siin eestis elu ja viige neid palun soome, rootsi või saksasse
maali 3. september 2015 18:05
ja mis siis saab kui tuleb välja et pagulaste enda kätetöö ?????
ja siin rsk loobitakse juba pliitilisi kuritegusid laias kaares. 3. september 2015 18:15
Üks on igale ahju süütajale selge, mingit süüte materjali kasutatud pole, pigem on mingi koni kuskilt pilust sisse toppitud ja see pole küll süütamine, pigem tedmatus et seal taga võib olla süttiv materjal, millest seltsimehed maaltojad pole neile teavet jaganud.
Udo . 3. september 2015 18:05
Tülgastav silmakirjalikkus 3. september 2015 17:54
Kus nüüd kõik kirevad. Mille poolest see süütamine siis tülgastavam ja jõhkram on kui senised süütamised, mis mujal toime pandud? Kui ohus on olnud kohalike elu ja vara, pole see ühtki poliitikut eales kottinud...
Oto . 3. september 2015 17:48
Istusin nende raibetega Hamburgi vanglas . põletavad kõike , mis põleb . Ja praevad soola heeringat !
Kasulikud viited 3. september 2015 18:24

jah 3. september 2015 17:47
Ja süüdlasi otsige omade seast...öösel pandi põlema ja 10 minuti pärast oli tuli kustutatud...yeah right...nüüd hakkab põlisrahvale represseerivaid seadusi tulema nagu Vändrast saelaudu...100% inside job....Julgetel Eesti meestel oleks aeg luua oma vastupanu liikumine "Eesti eest" EL peab rahvusriikide vastu hübriidsõda, kasutades musti mehikesi...Eesti valitsuskoalitsioon on riigi reeturid!
aga 3. september 2015 17:34
vangi tuleb panna see värdjas kes nii tegi !! loodame et politsei saab ta kätte ja saab oma tasu.
to aga 4. september 2015 09:47
Aga kas ka juhul, kui selleks peaks juhuslikult osutuma näiteks mõni multikultilaste provokaator või mõni must ise? Ka seda võimalust ei saa välistada.
jah 4. september 2015 09:52
leitakse suvaline assotsiaal Ivan ja ongi asi ants! Ivan saab saab peavarju ja 3 korda päeva sooja toitu. Lõpp hea kõik hea!
Mr . Crowley . 3. september 2015 17:33
Taavi , külvad tuult , lõikad tormi !
Meil 4. september 2015 11:22
ei ole peaminister, meil on n....ikuningas.
aga 3. september 2015 17:29
See värdjas tuleb panna vangi kohe 10 aastaks kes seda tegi .
SEDA TEGI KALTSAKA TAAVI 3. september 2015 18:32
Irvitusega....äkki selgub ja saame naerda kõhud kõveras 3. september 2015 20:51
Kodumaale saata....aafrikasse, ...mine tea, kes süüdi.....IRW
TUNDMATU 3. september 2015 17:28
Jah maja süütamine on kuritegu aga valitsus on pungil SENIILSEID kes kurat ise tegelevad kõige raskema kuritegevusega.....
Udo . 3. september 2015 17:24
Tule külla Toomas . Türi ,, KALAMAJA ,, Viljandi tn .30 !
marx 3. september 2015 17:15
kurat küll!!
õõvastav ja jõhker on seda neegritest prügi eestlaste suhtes neid vastu võtta!!!
3. september 2015 17:14

marx 3. september 2015 17:07
kurat!
tülgastav ja jõhker on seda neegritest prügi eestlaste suhtes vastu võtta!!!
Sygis jõuab 3. september 2015 17:03
arvamus 3. september 2015 17:00
Võib olla tekitatakse kaos ja meeleheide kunstlikult,et rahvamassid hakaksid kiiremini nõudma uut maailmakorda!
3. september 2015 17:33
Kuna viimasel ajal on rohkesti provokatsioone olnud, siis ei imesta kui ka see oli teatud jõudude provokatsioon. Kuidagi väga kiire reageerimine väga kiire tembeldamine see kuriteoks ja mõrvakatses ning peaministri väga kiire jooks sündmuskohale. Päris huvitav. millised on uurimistulemused, kust ja kuidas tuli alguse sai.
3. september 2015 21:53
Uurimistulemused on nii nagu kikilips ütleb
CDE 3. september 2015 16:43
AHjaa... KUi siinsetele meeldib nn "SUURE LAIA PINTSLIGA" võõbata kõik pagulased ühtmoodi ohuks ja kõigeks muuks pahaks, siis on järelikult meie riigi haridus ja rahvusvaheline suhtlus läbi kukkunud.
Sama hästi võiks teha nii nagu Iisrael. Igale poole traataiad ja suure betoonmüürid. Eks siis näis, kas siis on uhkem ja parem olla.
Olen valitsuses väga pettunud! 3. september 2015 16:42
Kui oli kilekoti afäär. Või oli see ükskõik, milline kuritegu, siis esimesena tuli valitsuselt ja nende juristidelt tarkusetera: "Kedagi ei saa enne süüdistada kui kohus pole süüdimõistvat otsust teinud". Aga Eesti rahvas! Nüüd kubiseb facebook valitsejate süüdistustest oma rahva vastu. Ühtegi nime mainimata, keda süüdi tunnistamata materdab valitsus rahvast, kelle käest on ta "saanud" mandaadi sedasama oma rahvast ausalt teenida. Minu käed on rusikas. Tõesti ülbuse tipp! Kas me ikka veel ei saa aru, kelleks meid peetakse ja milline on meie saatus lähitulevikus? Juhul kui me iseendid aitama ei hakka? Kui kaugel võib olla see aeg, kus eestlane näitab, et tema ongi riik? Esimesel võimalusel olen nõus oma kodumaa eest seisma! Loodan, et kõik seda taipavad teha.
3. september 2015 17:06
Juba süüdistavad et tahtlik süütamine. Vaadaku kuidas on ehitatud see otsasein. Kui all on praod siis pole ime kui mõni pagulane ise toppis sinna vahele sutsukoni, teadmata et seal sees on soojustus. Aafriklased ju niiviisi maju ei ehita.
vähemalt välja ööldult, tõe võid vaid mällu jätta vast läheb kungi seda ka vaja. 3. september 2015 17:57
Ära sa inimene tõtt räägi, kui rassistiks ei taha saada.See pidi, peab jääma süütamiseks.
3. september 2015 17:06
Juba süüdistavad et tahtlik süütamine. Vaadaku kuidas on ehitatud see otsasein. Kui all on praod siis pole ime kui mõni pagulane ise toppis sinna vahele sutsukoni, teadmata et seal sees on soojustus. Aafriklased ju niiviisi maju ei ehita.
CDE 3. september 2015 16:39
PAGULASED ON TAGAJÄRG!!!!! Kõik on nii pimedad selle fakti suhtes.
Aga kui keegi küsib, et mille tagajärg, siis palun vaadake UUESTI VÄLISMAISEID UUDISEID ja tehke oma UUED järeldused.
Pagulased pole süüdi. Süüdi on maailma diplomaatia, poliitika ja majandus. JA RELIGIOON. ERITI ORGANISEERITUD RELIGIOON.
3. september 2015 17:02
mine prse, mind ei paneks keegi siit tonn dollarit maksma ja mingi künaga aafrikasse minema, kuigi seal on näiteks soe...
saarlane 3. september 2015 16:35
tt 3. september 2015 16:32
Kui riik orjastab oma rahvast.

Eestlane 3. september 2015 16:24
Tulge mõistusele. Täiesti kindlalt panid need neegrid ise selle maja põlema, et riigilt paremaid tingimusi välja pressida. Või paremasse kohta elama saada. See on provokatsioon Eesti rahva vastu ja meelega nende enda poolt organiseeritud.
Kirss 3. september 2015 16:23
Iga rahvas on oma õnne sepp...Paneme põlema pagulaste mõisad,siis poliitikute omad,kui nad mõnitavad meid ka edaspidi.
ajupesu käib 3. september 2015 16:22
ja samal ajal 3256 "pagulast" teel eestisse :)
looda sa et 3256 3. september 2015 18:41
3. september 2015 16:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
3. september 2015 16:25
Jube,kuidas vöib selliselt möelda.Tegu on kohutava asjaga ja siin vörreldakse mingi kyyni pölema panemisega.Majas olid ju inimesed ja lapsed ka.Nyyd on kyll yletatud igasugune piir.Ebanormaalsed inimesed
.... 3. september 2015 16:45
Sa v... tee selgeks, palju inimesi saab kautselt sööta, selle küünitäiega, või kavatsed need pagulased surnuks näljutada.
hetke eesti on hullem kui vene ajal 3. september 2015 16:16
See mida valitsus eesti rahvaga läbi viib eesotsas peaministriga on ka väga jõhker ja tülgastav.Vanasõna ütleb ikka nii,et mida külvad seda lõikad ja mida rohkem külvad, seda suuremad saagid on.Valitsus tehku ükskord oma järeldus.Hetkel saavad inimesed oma auru kommentaariumis välja lasta kui see võimalus kaob,hakkabki aurulaskmine reaalselt, näitamaks valitsusele,et rahvast ei saa lõpmatuseni orjastada ja alandada.
3. september 2015 16:30
Sa kirjuta ikka oma nimel.Ilmselt saamatu ja vihane iga yhele.Mina kyll olen valitsuse poolel,mitte selliste hullude,kes köiki ainult syydistavad
3. september 2015 21:15
kirjuta oma nimi ka siis - vaitsuse pooldaja, miks sa kardad seda - peaksid ju tark ja tubli pugeja olema, aga südametunnistus rsk ... ?
16.30 le 4. september 2015 10:00
loe oma eks nüüd uuesti läbi ja proovi sellest kõigepealt ise aru saada.Nime oleksid ka võinud lisada,teaks kes see hull siin valitsust kiidab.
No mida jutt!? 3. september 2015 16:14
Euroopa praktika näitab, et kõige rohkem meeldib süttivate vedelike ja tikkudega mängida tegelastele, kellede ihult pole tahm vaadeldav.
Ja Kalts juba lendas kohale toetust avaldama!?
Siis on selge, et kui tulebki ilmsiks, et tahmanäod ise selle korraldasid- no siis vaikitakse see maha.
Poliitparasiidid.....vaadake peeglisse....teie endi korraldatud on see haisev provokatsioon. 3. september 2015 16:13
Ohsa poiss, millise hüsteerilise agarusega need meie riigi poliitladviku multikulti maffiatolgused kargasid hukka mõsitma ja juba lausa eestlasi süüdistama....
Otsigu need poliitmölakad, Brüsseli multikulti maffia ees lömitajad IDIOOTE endi hulgast, kes seda süütamise lugu tõena võtaks.....VÄGA osavalt punutud provokatsioon multikulti promomiseks.....närukaeltest võimukaabakad ei kohku millegi ees tagasi, sest saavad raha selle inimsmuugeldamise kuritegelikus maffias osalemise eest ja rahvisriikide hävitamise eest
ahah 3. september 2015 16:26
ongi eesti kvoot naksti 3000 aga ma ennustasin 666 000 ja nii tuleb

valge 3. september 2015 16:12
Äärmiselt madalalaubalised on need eesti poliitikud. Seni kuni pole süüdlasi leitud ei tasu eestlastele TEMPLIT OTSAETTE PANNA.
miks nii paanikas 3. september 2015 16:08
rahvalt raha varastamist aga koos ´´presIdtendiga peetakse õigeks...ju siis nad ise ka OSALISEDI
Mati Kaal 3. september 2015 16:06
ei tea kas peaminister ahvidele banaani ka viis
Midagi ei klapi! 3. september 2015 16:05
Panti pagulaste maja betoonsein põlema?! Kui oleks tahetud maja põlema panna, oleks põlev süütevedelikuga pudel nni. Molotovi kokteil lennanud maja aknasse, aga betoonseina süüdata, see näitab asjatundmatust ja lihtsalt provokatsiooni, mis tõenäoliselt pandi toimepõgenike endi poolt. Taheti lihtsalt juhtida tähelepanu eestlaste vaenule põgenike suhtes. Süüdistada eestlasi enne teo toimepanemise kättesaamist, on alatu. Alatu on ka meie võimumeeste poolt kevadel Vao külas asetleidnud grupivägistamine Vao põgenike poolt.
ants 3. september 2015 16:03
Mille alusel väidtakse, et Eestlased süütasid. Murjamid ise parajad süütajad olnud. Voibolla esimene jahe ilm ja oli sooja vaja
Ega see polnud hobusesonnikust onnike 3. september 2015 16:01
iga kohlik tab et selline materjal ei pole,
3. september 2015 15:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
3. september 2015 16:02
eluga riskides panid need su kangelased oma onnile natuke tuld, et jälle ekskursioonile jm. huvitavat saaks.
me 3. september 2015 16:05
kõik oleme haiged .kas ikka jooksid nii nagu arvad.ikka kergemad elu saada on enamus jooksus.kas see pole rahvamõrvamine kui meile surutakse peale ixs elu standardid.
. 3. september 2015 16:24
ja kuidas sina nendest parem oled? või siis ükskõik kellest teisest inimesest? see, et sul lihtsalt nö vedas, et oled eestis sündinud, arvad, et kõikidel on niimoodi vedanud. me elame ühel planeedil. me oleme kõik inimesed. me kõik otsime paremat elu. kuidas küll inimesed sellest aru ei saa....
CDE 3. september 2015 16:36
Naiivne eeldamine, eelarvamused ja rassistlikud prioriteedid on need, mis defineerivad neid ennast täis kisajaid, kes ei mõist TEGELIKU PÕHJUST, ET MIKS see kõik algas ja KUIDAS TULEKS NÜÜD seda lahendada.
Asi pole pagulastes. PAGULASED ON TAGAJÄRG!!! Millele??? KODUSÕDADELE muidugi. Käru keeratakse mujal hullemini kui meil oma enda riigis. Ja me veel hädaldame omade kallal. PAremini saaks alati aga meil on juba niigi parem kui enamsuel maailmas. Õigemini enamusel Aafrikas, Lõuna- Ameerikas, Venemaal. Ja muidugi Lähis-Idas.
reese 3. september 2015 19:24
Tahad terve Aafrika vastu vötta?Igayks otsib paremat elu?Mine ravile.
keerad täitsa ära suurest vihast või. 3. september 2015 16:13
Sa oled ka haige kui näiteks koni lendas seal valese kohta, mis siis kui neist mõni ise selle sinna seina vahele toppis.
to haiged... 3. september 2015 16:34
ma ei tea, et Ungaris, Kreekas, Türgis, Itaalias, Prantsusmaal, Austrias käiks sõda, et nad Saksamaale ja Inglismaale läbi nende maade pressivad. Ja pole välistatud, et ise tule otsa panid.
ai , et põgenesid sõja eest ! 3. september 2015 16:53
Udu oled või ? Kas Eesti on esimene rahus elav riik nende kodumaast alates ? Neid rahulikke , aga vaeseid , Musta- ja moslemiriike on ilmas küll, aga sinna nad ei kipu. Tullakse Eestisse ja mujale Euroopasse oma lodevat ja laiska eluviisi jätkama. Kas nad lähevad sinu arust kooli ja tööle ? Kus sa seda näinud oled ? Euroopa tugevamad riigid ägavad selle loodri- ja lolliarmee all, sest tööle ei taheta minna. neil ju õigused. Elatakse mugavasti toetustest ja sigitakse ja sigitakse ja sigitakse ja...sugulased tuuakse takkajärele samasugusele hõlbuelule. Kohe kui miski on vastumeelt , algavad rahutused ja vägivald , sest neil on õigus saada. Kohustusi neil ei ole - see on ülejäänud Euroopa tänane päev ja tõsielu. Katsu kullake ehk saad siiski kuidagi kohaliku mehega paari..
Selle 3. september 2015 15:50
mehe vöi naise ees vötan mytsi maha ja kummardan maani... krt kui loomi näha tahan ei pea omama selleks kodus ahvi- vaid viin pere loomaeda. Need loomad vabas looduses muutuvad agresiivseks ja ohtlikuks..

alternatiivne seletus 3. september 2015 15:49
Kas siis nii pannakse maja põlema? Juhul kui tahetakse tõesti kahju teha visatakse aken kiviga puruks ja bensiinipudel järele. Aga siin on keegi betoonseina kõrvetanud.
Minu arvamus - migrandid tahavad, et neid Tallinnasse paremale pinnale saadetaks ja korraldasid provokatsiooni. Väga heal juhul korjavad mingid Skandinaavia või Saksa ohmud nad enda juurde varjule.
P.S. nukuvalitsusse kuuluvate erakondade kommentaarid on tõesti jäledad. Süüdlane ei ole veel leitud aga juba nõutakse vihakõnelejate kollektiivset karistamist. Nagu Venemaal pärast Sergei Kirovi tapmist 1934 aastal.
3. september 2015 15:55
Millegipärast tundub ka mulle, et see on puhas provokatsioon.
vähemalt teame 3. september 2015 16:14
mida meie poliitikitelt on eestlastel ja eestimaal oodata
dim 3. september 2015 15:46
dim 3. september 2015 15:44
no ongi jama käes olge mõnusat
turvatara 3. september 2015 15:39
Peaminister isiklikult sõitis kohale, et tuge pakkuda. Ohhohooo, tjahh, huhh, ohh.
Ungaris on politsei ja riik rahva poolt ja pagulaste vastu, Eestis on asjad vastupidi.
videokaamerad ümber keskuse 3. september 2015 15:39
3. september 2015 15:57
Kes oskas keset ööd ja veel nädala keskel enne töpäeva väljas jalutada et suitsu märgata? imelik.
leek 3. september 2015 15:38
parteide tegevu(setu)s on tülgastav.Loodan ,et rahvas ärkab , et juhtunu oli alles algus.
JUBE 3. september 2015 15:37
Issand millised inimesed siin Eestis elavad. MUL ON HÄBI OLLA EESTLANE. Tulekahju süütaja tuleks ise tuleriidal põletada. Miks ei lasta pagulastel elada? Laske neil lihtsalt olla. Kas nad segavad Teid? Eestlane on üks õel rassist. Ei saada enda eluga hakkama ja kiusatakse selle eest teisi! ELAGE ISE JA LASKE PAGULASTEL KA ELADA!!!
3. september 2015 15:57
eks sa ela ise , kui sul pead maha lubatakse võtta ja võetaksegi, muud roppused pealeselle...
to jube 3. september 2015 16:09
huvitav, kui mina kuhugi aafrikasse läheks, kas mulle antakse elamine ja toit ja raha jne jne...???
kuule jube 3. september 2015 16:17
miks oled valinud elupaigaks koha nende jubedate rassistide hulgas? Ela mujal ja lase meil siin elada.
15.37 3. september 2015 16:36
Oh muidugi, kui oma rahval siin elada ei lasta ja minema sunnitakse, ei ole sugugi kole.Kas sa nägid, et seda eestlane tegi?Nad tahavad ka Saksamaale või linna ja tegid seda ise.Millal on Rõivas käinud isiklikult kohal oma inimestele tuge pakkumas, kui lapsed koos emaga tuleroaks läksid?Ei anta riigipoolt senti ka, oskavad vaid omale kilekotte täita ja koju tassida.Seegi provotseeritud värk, et maffialt tähelepanu kõrvale juhtida.Nüüd on kõigesuuremad kisajad ja omade süüdistajad,tegelikkust varjates.Aastaid valetatud ja varastatud, ei usu neid enam kunagi.
tagaj 3. september 2015 15:34
oli mis oli aga pagulased näevad ,et nad pole oodatud siia

Oeh 3. september 2015 15:31
Meie parteid nagu ühest suust.......aga äkki on see nende tegevuse vōi tegemata jätmiste tulem....
ei usu 3. september 2015 15:28
et süüdlane on leitud, miks siis eesti rahvast laimatakse, järjekordne pagulasteema jõuga pealesurumine toimub, vastik.
uhh 3. september 2015 15:26
krt ikka ja jälle vihastavad välja need pagulased ja valitsus, teie pärast kannatavad KÕIK!
naanu 3. september 2015 15:25
hr. goering pani sksa riigipäevahoone kärssama, aga pärast süüdistati am. dmitrovit, kes oli mitte natsist vaid hoopis kommunist, kas ei tundu tuttavlik...
aaa see 3. september 2015 15:25
ei ole tülgastav, kuidas valitsus eesti rahvast riisub ja hävitab tahtlikult, mis on tegelikult kuritegu, ja mis ei ole kuidagi võrrledav ühe maja nurga põlenguga. te pole isegi kindlaks teind kes tegi. vbl vägiatstud naine, vbl mõni muulane, nad ise, ulakad lapsed, muidu paharetid. kuidas te näpuga kohe eesti inimesele näitate, küllalt vihased olete seal toompeal, olge sallivamad.
Oi 3. september 2015 15:23
See oli väga alatu tegu ja pätid peavad karistada saama. Mingit õigustust pole nende teole. Pagulased on meil ja neisse tuleb hästi suhtuda, mingit vihavaenu ei tohi olla. Teine küsimus on see, et kas valitsus õigesti tegi lubades neid meie riiki, sest meil on omal palju vaeseid inimesi ja põgenikke teistesse riikidesse, kuna siin ei tulda eluga toime.
Uuno 3. september 2015 15:21
Eks nad ise pistsid tule otsa, küllap juba kopp ees Vaost ja kogu Eestist.
kas 3. september 2015 15:18
on süütaja kindlaks tehtud,et juba süüdistatakse eestlasi?
3. september 2015 15:36
kohtuotsusega saab vaid süüdi mõista - kus on süütuse presumptsioon ? ise veel paljud juuraga nagu suhetes, koolitatud, ostavad oma partei kaudu diplomeid vaid.

hannuka uuno 3. september 2015 15:17
Õigustatud tegu! Lõpuks ometi rahvas võitleb!
kahtleja 3. september 2015 15:16
Ma ei usu, et riigiisad, kõik on nii pagulaste poolt. Või tõesti on nad nii lollid, et ei saa aru mis hiljem toimuma hakkab. Aba pehme tooli nimel tulebki pagulasi soosida.
kahtleja nr...2 3. september 2015 15:42
Jah, ega riigiisad ja takkaõigustajad enne aru ei saa, kui nende oma naine ja lapsed on vägistatud või näod lõhki lõigatud pagulast epoolt, kelle ühine eesmärk on valge rass hävitada! Ma ei mõista, eg ahakkagi mõistma, kuidas saab silmad kinni pigistada selle reaalsuse eest, mis nad naaberriikides on korda saatnud (pagulased), Rootsis, soomes...tapavad, vägistavad, parasiteerivad ja järjest nõuavad oma ja oma, sülitades riigi ning selle tavade ja seaduste peale!
kahtleja nr...3 3. september 2015 16:23
Ei mõtle kõik riigiisad tõesti nii. Neid "sunnib" nii mõtlema vaid raha.
arvan 3. september 2015 15:07
Eesti rahval tuleb minu arvates nende pagulastega veel suur jama.
Vot just 3. september 2015 15:04
Täielik provokatsioon on see süütamine. Õige süütaja oleks ikka õigest kohast süütanud, mitte mingit mõttetut seina.
no noh. 3. september 2015 15:01
Erastatu kortermajad eranitult, mis on süüdatud on olnud õnnetus juhtumid seal on ikka ka vahete vahel benssu treppikotta valatud ja tikku tõmmatud või siis värvi sussitatud, aga no lõppend on ikka õnnetu juhtumiga, siin kohe laksust rünne jne.
Tim 3. september 2015 14:57
Inimesed on nii laisad,et ei viitsi isegi korralikult majale tuld otsa panna.Vot see laiskus on tülgastav ja taunitav.
evik 3. september 2015 14:51
enamus eestimaalasi said alles hiljuti teada, et Vaos on paika pandud võõramaalased. ja nad on seal kenasti soojas ja toidetuna olnud AASTAID! kas neist keegi on välja teeninud kasvõi oma nädalase toiduportsu? ma mõtlen tööga. mulle keegi putru lauale ei pane ja eesti energia ka midagi tasuta ei anna. mingid kuningapojad seal Vaos või???
tavakodanik 3. september 2015 14:48
mulle on tülgastav ja jõhker see nõgipadulaste eelistamine oma rahvale
kas meie oma kodanikke on vähe põlema pandud, mitte ei mäleta ministrtite kisa
enne lõugamist peaks uurima kas see pole pagulaste endi või nende laste kätetöö, ehk harjutasid kuidas süütevedelik autode süütamiseks toimib
3. september 2015 15:15
kuule,oma rahvas elab normaalset elu,välja arvatud saamatud ja laisad.Pole siin mötet jubedat tegu viia oma rahva tasemele.oleks juba aeg areneda ja möelda.Miks sa siis ei kisanud,kui need inimesed aastaid tagasi sinna Vaole sattusid.Nyyd oled suur rusikaga rindu taguja.Loll ja saamatu sa oled,ei muud ja pealegi pole sa mingi tavakodanik.
to 15.15 3. september 2015 16:12
KES teadis aastaid tagasi, et murisid Vaosse veetakse??? Mis rusikatega vehkimisest sa jahud?
kuule 15.15 3. september 2015 16:56
Võta siis kõik omale koju, mida sa siin kiunud.Rahvas ei teadnud Vaost midagi kuni vägistamiseni, sina arene kilekottidest kaugemale ja otsi riik mis meelepärane.Vaata kas sulle seal ka tasuta toit ja elamine antakse.See on nende endi töö, et paremat elu nõuda, FAKT.

AGA ISE VÕIVAD VÄGISTADA? 3. september 2015 14:46
Sotside esimees Jevgeni Ossinovski, Facebookis:
"Pagulased on inimesed, kes on saanud rahvusvahelise kaitse. Kaitse surma, tagakiusamise, vägistamise ja piinamise eest."
Mida tähendab sõna ptovokatsioon? 3. september 2015 14:46
Kas on süütajad teada? Kas on neile esitatud süütamise faktid? Seni, kuni pole, ei tea keegi, kes süütas. See süütamine võib olla vabalt provokatsioon. Ei meeldi migrandile koht, provotseerib süütamisega. Vaevalt keegi teda süüdistama hakkab. Ei ole need mustanahalised nii lollid kui väljast paistavad. Aga ka selline võimalus tasub kontrollimist. Ja kui oligi süütamine protestiks, siis keegi peab ju suurtöllidele aru püüdma pähe panna. Aafrika on nii suur, et Euroopa läheb pagulastest lõhki nagu pajuvile. Varem või hiljem see juhtub.
Eesti mees 3. september 2015 14:45
Hoopis valitsus on tylgastav,kui laseb rahva arvamusele laia kaarega.
ja teie kallid 3. september 2015 14:44
eesti vabariigi valitsus ja varganägudest poliitikud ei ole tülgastavad??? teie olete põhjus ja selline süütamine on tagajärg. ja mis edasi juhtub... juhtub see, et kui lasete rohkem neid mustikaid siia riiki, siis varsti lüüakse paar tükki kasti ja siis kehtestab "püha lehm" Brüssel meile sanktsioonid nagu Venemaale. siis olete saanud mis tahtsite. aga noh, siis ühineme Venemaaga. vähemalt on meil siis tuumarelv. aga siis pole teie ka enam kaitstud poliitikud vaid peate kogu aeg selja taha vaatama.
lõpuks ka näevad 3. september 2015 15:22
et neid on ainult 101 , aga meid terve Eesti!
To ja teie kallid 3. september 2015 16:35
Nad ei vaata seljataha, vaid loodavad Rootsist varjupaika saada, siia ei jää nendest keegi.
Põhja Koreast peaks nad varjupaiga saama.
eit 3. september 2015 14:41
kõik eesti parteid on eesti rahva mõistus , au ja südametunnistus . miks need parteid aga omavahel üksmeelel ei ole ??? oma rahvast , seda vaestekarja olete mihklid paika panema ... eestlasi te tunnete , neile võib igast asendist ära panna . kõik põgenikud pange rikaste linnaossa , õpite paremini asja selgeks , seltsimehed parteilased !!!
HUNT 3. september 2015 14:40
PRESITENT RÄÄGIB ÕIGUS RIIKIST KUS SEE ON SEDA POLE SEE ON SÕNA KÕLKS. KÕIKEPEALT OLEKS HEA KUI EESTI INIMESELE TAG,ADAKSE ÕIKUS SIIS VAATAKS EDASI. MINUTEADA OLEN TÄHELTANUD ET TALLINNAS TAMMSAARE PARKIS TULI ÜKS TUMETANAHALINE LAUSA KALALE VANEMALE NAISTERAHVALE PIDIME VAHELEMINEMA SEST NAISTE RAHVAS EI ANDNUD TGALLE RAHA KUS OLI SIIS MEIE POLITSEI JA ÕIGLUS.
Röökijale 3. september 2015 14:59
Kala oli tumedanahaline? Või vanem naisterahvas läks kalale? Mitte midagi aru ei saa...
tõlge 3. september 2015 22:13
president räägi õigusriigist, aga seda polegi .... must läks kallale vanemale naisele
Ettepanek 3. september 2015 22:46
Suurtähed on sul juba selged aga õigekirja pead veel tublisti õppima.
Tre 3. september 2015 14:40
Kus kõik poliitikud teavad, et tegemist oli süütamisega? Tahan ka näha seda ametlikku kinnitust pääste või politsei poolt.
Juba mõistavad hukka,saadavad noote... parajad rosinad.
to: Tre 3. september 2015 14:56
Sa siis tead, kuidas põlema läks?
3. september 2015 15:31
nojah, vahele jüidki ! - ise need parteilased lasid süüdata ja tahavad ekret süüdi rahvaga teha.
lameda olete ikka seal küll kokku jooksnud oma poliitmänguga. 3. september 2015 14:37
No jah selge nende arust rahvas lihtsalt jalutab öösiti tõrvikud peos ja keerab lihtsalt neile si... kokku.

Pole ime 3. september 2015 14:37
Pagulaskeskuse süütamine võib vabalt olla inside job. Reformierakonna tellimustöö ja täideviija kaitsepolitsei. Sarnane käekiri on kõigil iluminaatide kontrolli all olevatel valitsustel. 9/11 korraldas Bush.
3. september 2015 14:49
Jumal,kust sellised idioodid kyll välja on tulnud,mine ja arene,enne,kui tuled siia lollusi kirjutama
3. september 2015 14:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
3. september 2015 14:49
See 14:36 kommentaar oli ikka 14:10 röökijale, huvitav, kuidas ta vale koha peale sattus.
3. september 2015 15:48
Jah ja praeguseks on seegi kustutatud. Järelikult viisakat kommentaari ei tasu kirjutada, sõima ja kiru, siis sobib.
Süütamist ei õigusta miski aga ... 3. september 2015 14:35
... kes kindlalt ütleb, et nad seda ise ei teinud. Näitamaks seda , et neid kiusatakse, lootuses ehk siis antakse elamisluba kiiremini.
elagu eesti ! 3. september 2015 14:33
mõisad põlevad, saksad surevad, mets ja maa saavad meitele !
ühest 3. september 2015 14:33
suust on nõus parteide juhid ehk siis ministrid, mitte 100 % partei liikmed. Eks nad ikka ise end väljatossutada püüdsid, et neid maalt linna viiakse, osa neist ju igapäev sõidavad rongiga Tallinna ja tüütavad baltijaamas möödujaid.
Tűlgastav 3. september 2015 14:33
Kas see ei ole tűlgastav,et suured "härrad"kõrges kaares rahva peale k*sevad?
On vaja neid pagulasi meile siia kus niigi oma rahvas ei saa elamisväärselt elada? Suremisest rääkimata....
Maaküte 3. september 2015 14:49
Sellest maja fassaadist on tõesti kahju. Vaid vähesed kohalikud võivad enestele selliseid tingimusi lubada!
Kellamees 3. september 2015 17:41
Huvitav, kas parteid ja valitsus KODUTUNNET ei vaadanud....!? Omad käigu talvel pollal sital-kusel, veest ei hakka rääkimagi, talumaja umber kukkumas...tea kas vanakesed jouavad oma elu ära elada enne kui umber kukub ja tuhaneegritel luks.....
See on ehk alles algus........kuid kiidusonad........
HAIGE PLÄRA PARTEID POLE VEEL INIMESED 3. september 2015 14:28
KÖIK EESTLASED ON SÜÜTAJALE TÄNULIKUD
CDE 3. september 2015 16:32
Ma pole tänulik. Sest süütajat tänada on sama hea kui ükskõik millist tühipaljast terroristi. Terroristid ei taha rahu ega õigusi. Nad tahavad tugevamat ja verisemat konflikti. Nad tahavad kolmandat maailmasõda. Verine tsükkel on nende mantra.
valimata vahendeid 3. september 2015 14:28
Tülgastav on see, kuidas Euroopaliidu ahned ametnikud aafrika riikide siseasjadesse sekkusid, ja 21 sajandi küüditamist korraldavad

proua 3. september 2015 14:24
Imelik olekski, kui keegi riigi tasandil midagi muud ütleks, IRW, aga vaevalt et kõik nii ka mõtlevad.
3. september 2015 14:31
Poolearuline "proua" oled, kui atvad, et põlemapanek on ok, kes iganes majas ei ela? Et kui sina kellelegi ei meeldi ja keegi vihkab sind, siis tuli otsa ja asi lahendatud?
cK 3. september 2015 14:59
Kommentaaride põhjal on eestlane inimene, kes soovib ja õigustab inimeste põletamist. Nagu nõiajaht keskajal. Tõsine ajukääbik. See mis tehti ei ole lahendus.
proua 3. september 2015 15:24
Tead, kui valitsus vahelduseks rahvast ka kuulaks siis selliseid asju ei juhtuks. Kuigi eestlase kannatus on kui kummipael, siis ühel hetkel katkeb ka see. Kui rahvas oma arvamuse rahulikult välja ütleb, siis valitsus sõidab sellest lihtsalt teerulliga üle. Ma ei õigusta põlema panemist, aga mida see lihtinimene peab tegema, et teda lõpuks kuulda võetaks? Samal põhjusel on ju ajaloo jooksul toimunud kõik need Jüriööd ja muud asjad. Kõigel on kuskil mingisugune piir ja hetkel paistab, et sellest piirist tahetakse üle astuda. Pealegi, kui need pagulased siia saabuma peaksid, siis muutuvad igasugused põletamised üsna tavaliseks, Rootsi ja Prantsusmaa näited ju olemas.
cK 3. september 2015 15:36
Ma ei tea mida lihtinimene peab tegema aga siin uudise all uluda valitsusest on ikka nõme. Sul on õigus, et see mis räägid, ainult seletab seda mis juhtus, aga ei õigusta. Päris kindlasti riigitasemel just nii mõeldakse nagu öeldi, ma loodan.
Kui valitsus mõtleb ja ütleb samamoodi nagu kommentaariumis ja vastavalt käituks - mis meist saaks mõne aastaga? Midagi kindlasti hullemat, kui mõni pagulane eestis. See teema ei ole ainult pagulaste teema, mitu tahku.
proua 3. september 2015 15:49
Sa eksid, sest meie valitsus just nii teebki, et ütleb üht, mõtleb teist ja teeb kolmandat. Näiteid võiks tuua sadu, aga iga mõtelda oskav ja silmi lahti hoidev eesti kodanik näeb ja teab seda isegi.
cK 3. september 2015 15:54
No see on juba pikem teema, muidu nõus sellega. Aga see ei puutu kuidagi vägivalla pooldamisse/mittepooldamisse.
On 3. september 2015 14:24
On jah tülgastav, tulge ometi mõistusele!
on küll 3. september 2015 14:20
nagu kõik teised taolised kuriteod...
aga keda me tegelikult poputame ?
Süüria ja sõjad ei puutu enam ammu asjasse,terve aafrika jookseb nüüd Euroopa hüvede ja elukeskkonna peale amokki...ahvatleva sööda panid rikkad lääne- ja skandinaavia riigid ise üles ja teevad seda siiani...nüüd toitke ja katke...vaesed ja vaevu ots-otsaga kokkutulevad ida-Euroopa riigid jätke rahule...
vaesed sõjapõgenikud, nuuks...
https://www.youtube.com/watch?v=Wa80bT4LbxI
Saksamaal sunnitakse vaesemad oma elupaikadest lahkuma, et teha ruumi islamimigrantidele
https://www.youtube.com/watch?v=S0nYDxVN13M
No proovida neid abistada ju võib kes muidu ei saa, irw
https://www.youtube.com/watch?v=BM68nGs8PEo
Immigratsioon lõpeb labase valgete elukesskonna hõivamisega, mingit integratsiooni ja austust neid toetava riigi vastu ei ole ega tule...
https://www.youtube.com/watch?v=9up0CLLPPpo
Mõistke nüüd kollektiivselt hukka ka järgnev:
Kui USA ja NATO koos väikeste "liitlastega" lähis-ida riike maavarade röövimise eesmärgil pommitamas käis. NATO bombings
https://picasaweb.google.com/108217938944778203150/2011LibyaSirte?feat=directlink#6012930790164322242
Ja see on hukatus kuhu meid Euro poliitidi oodid teadlikult juhivad:
https://www.youtube.com/watch?v=LyP8lHEhmyo&ab_channel=TheAlexJonesChannel
Andrus 3. september 2015 14:15
Tublid olete, parteilased!
Arvamus : Vähemalt sama tùlgastav ja jòhker on silmakirjalik poliitkorrektsus , 3. september 2015 14:15
millega Euroopa elanikud s.h. Eesti elanikud nende juhtide poolt ùksmeelselt eesootava
ennenägematu etnilise probleemiga ùksi jäetakse . Kui ùhiskonna lähitulevik ongi Rootsi, Norra, Prantsusmaa , Kreeka Soome ja Itaalia näitel juba igaùhele ette teada , siis mida toob veidi kaugem tulevik meie rahvale ja riigile sellistes tingimustes ?
3. september 2015 14:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
3. september 2015 14:15
Mis ma sulle ütlesin 3. september 2015 14:31
heinz 3. september 2015 14:13
Aga kui vagistamine juhtus, olid koik parteid vait......????Mis toimub, viiakse ellu Brysseli poliitikat , vaat see on toeliselt tylgastav.
3. september 2015 14:28
Ja sinu meelest süütamine ongi lahendus ja õige tegu?
3. september 2015 14:28
pärnus meie mehe peksmine samuti karja neegrite poolt, soomes toimuvad mustade vägivallakutiteod meiegi inimeste , eriti laste ! - vastu jne. - olge lahked !
3. september 2015 14:34
Meie endi mehed peksavad üksteist vaeseomaks pea igal nädalavahetusel, pole "karja neegreid" vajagi.
3. september 2015 16:19
harjutavad, see tegevat meistriteks, mida läheb nüüd äga vaja.
Kihnu Virve 3. september 2015 14:13
Miks pandi pagulased pärapörgusse ? Miks ei pandud Lasnamäele ? Maakad on tihti haiged inimesed,kadedad ja tagarääkijad !
Lasnamäelt 3. september 2015 14:23
Virve, mina lahkelt luban sulle võtta kõik nad endale koju. Las hoolitsevad sinule kingitud rooside eest.

3. september 2015 14:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Röökijale 3. september 2015 14:57
Sina madalalaubaline troll pole veel kogu eesti rahvas. Röögi ainult enda eest.
3. september 2015 14:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
cK 3. september 2015 15:00
Kommentaaride põhjal on eestlane inimene, kes soovib ja õigustab inimeste põletamist. Nagu nõiajaht keskajal. Tõsine ajukääbik. See mis tehti ei ole lahendus.
Põletada oskab aga valida omale sobilikke inimesi ette ei oska. Jõhker seltskond siin.
3. september 2015 14:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
cK 3. september 2015 14:56
Idioot oled või? Võib pagulaste vastu olla, aga õigustada seda, et õnnetusest oleks võinud saada katastroof on haige. Õnneks kommentaatorid esindavad alla 1% keskmise eestlase mõttemalli aga siis lugedes on selline tunne, et loomad elavad siin. Kõvad põletajad mingu toompeale lõket tegema, mitte ei pane inimesi põlema.
Keskmine kommentaator on ikka tõsine rets, mitte eesti rahvuse eest seisja.
Krdi peni 3. september 2015 15:22
Ma löön su molli tagurpidi
cK to Krdi peni. 3. september 2015 15:29
Sellise vennaga küll eesti eest ei seisaks. Isegi leht on kommentaari eemaldanud. Ole mõnus.
kisavad niisama 3. september 2015 19:46
Olen kindel ,et süütaja pole mingi avalik vihakõneleja või kommenteerija ,need kes pläkutavad ,pole neist tegijat . Koer kes haugub ei hammusta .