Eesti uudised

KAALUMIST VÄÄRT MÕTE: võtame Eestisse orbudeks jäänud lapsi ja paigutame nad peredesse

Õhtuleht.ee, 2. september 2015, 11:19

141 KOMMENTAARI

w
wow/ 4. september 2015, 05:45
mida aga veel seni eestist b jooksevad inimesed saba sirgus minema .Lastele olo 20 aastat 19 e riigilt....
a
A.H./ 4. september 2015, 01:42
Kas Eesti lastekout on vanematet hoolest ilmajäänud lastest tühjad, et neid kuskilt importima peab? Idioodi kari rsk.
m
matu/ 4. september 2015, 01:02
Arvasin siiani, et Vooglaiul on mõistust ka, aga ei !! Moslemi lapsi ei anta miskil tingimusel kristlikku peresse, see on välistatud.
e
Ellemai/ 3. september 2015, 18:31
No lõpuks ometi üks tark jutt selle mehe suust,muide kasvatusest oleneb ikka väga palju ja seda juttu mis geenidega kõik halb kaasa tuleb võib uskuda mõni maapiirkonna põhiharidusega inimene.Muide meil on inimesi kes suurepäraselt saaks võõre lapse kasvatamisega hakkama.Ja veresegamine mõistlikul viisil tekitab vaid ilusaid ja andekaid inimesi juurde.Soovitav oleks muidugi araabia järeltulijate orvud,sest arvestades eestlase õelat olemust on neegrid meie ühiskonna jaoks liiga erinevad ning neil tuleks liiga palju probleeme selle tõttu.Mõte on väga hea aga kahjuks ei anta meile valida ja tõsi on ka see ,et moslemid ei anna oma orbusid vist kristlastele kasvatada. Muide kui järgi mõelda ,suudaks vast isegi ühe lapse veel üles kasvatada,kui oleks väga tarvis. Igatahes Varro muutus minu silmis torts maad sümpaatsemaks.
a
Alar/ 3. september 2015, 15:23
Ehk vahetaks ta omad lapsed neegerlaste vastu välja ja võtab neid juba 10 tükki!
t
tore on/ 3. september 2015, 12:14
Kõik on jutu tasemel nii kena ja nunnu, aga ma ei usu, et Eestil lastakse valida, keda me vastu võtame. Et meie siin oleme nii kõvad, võtame ainult kristlasi või nummisid lapsukesi. Kui läheb asi tõsiseks on kas lennuk või laev Tallinnas kõva sõnaga, et need on teie pagulased ja kogu moos. Praegu jah võib iga tolvan oma lolli lõuga venitada, et meie ikka nii ja meie ikka naa.
M
...../ 3. september 2015, 08:55
Moslemid ei anna lapsi mitte mingil juhul kristlikesse peredesse kasvatada .....
p
palat nr.9/ 3. september 2015, 07:51
miks vooglaid ainult ühe tahab võtta, ikka kvooti peab kasutama, vastasel juhul hakkab ida saksa turist merkel hurjutama

v
väga/ 3. september 2015, 07:48
naiivne mõte muuta laviinina toimivat pagulaskriisi lastekaubanduseks.
j
j.s./ 3. september 2015, 07:33
Ja kohe niisama, ilma peredelt küsimata?
n
nele/ 3. september 2015, 03:46
tunnen alarit isiklikult teda vihkavad enamus
t
to Alar1/ 2. september 2015, 23:45
Sa oled ikka tõeline debiil või oma aju ära joonud parm. Kiidad taevani Reformi ja sõdid samas immigrantide vastu. Kas su pastelajju pole veel siiani jõudnud, et sinu ülistatud reformarid ongi need väördjad, kes Eestimaa immigrantidega üle tahavad ujutada. Aga mis sest sulle reformidebiilile ikka rääkida, aru sa niikuinii ei saa. Paras sind hooldekodusse saata.
n
Nõus/ 2. september 2015, 23:27
Alustame Rõivasest,tal oleks ilusat musta poissi vaja.Miina oleks nii õnnelik!Siis veel üks moslemist poisike-saaksid koos päid vastu põrandat taguda.Aga see vist peaks olema tüdruk,sest naised ei ole väärt ühes ruumis palvetama.KAS ARTIKLI KOOSTAJAD,ISE KA ARU ANNAVAD,MILLIST JAMA NAD SIIN AJAVAD?
a
aga/ 2. september 2015, 21:25
homofoobikud saavad nüüd ehk vähemalt aru, et see polnud mingi probleem mille kallal ruiata, vaid hoopis pagulased on tõsine valukoht...
m
Mul/ 2. september 2015, 20:40
pn veel paem idee- EUst tuleb välja astuda ja kohe.
m
marks/ 2. september 2015, 20:24
Kas perede käest ka küsitakse, või hakatakse kohe paigutama. Käis vist jälle Brüsselis, pealt näha et tehti ajupesu.

k
Kas / 2. september 2015, 19:49
koos juustega ka ajud kaotanud - vötku siis omale yks murjam ja murjami meessugulene suureks röömuks oma naisele seni kui ise tööl on.. krt. oma eesti lapsed ei näe pooltki seda mida pigidele pakutakse.. tehke aga musi pigi tagumikule ja näete aastate pärast kuidas getotes elu tegelikult kulgeb
v
Väga inimlik mõte!/ 2. september 2015, 19:19
Väga inimlik ja humaanne mõte. Kui oleme normaalse mõistusega inimesed, siis peame orbude eest hoolitsema. Teiste inimeste vihkajad ja vaenu õhutajad ei vääri normaalse inimese nimetust.
k
Kellamees/ 2. september 2015, 20:04
Enda orvud viskame tänavale ja votame avasuli murjami-orvud vastu !? Debiilid !!!
r
rrr/ 2. september 2015, 23:30
Kas meil on mõni orb tänaval praegu? Üldiselt olen pagulaste vastu, aga mõlemad vanemad kaotanud lapse vastu ei saa kuidagi olla. Kuhu on kadunud Teie inimlikkus? Vooglaid on inimene kes võitleb normaalse perekonna heaks ja ei pea halvaks ilmsüütut last - müts maha selle MEHE ees.
a
ARULAGE/ 2. september 2015, 19:18
VAT SEE ON ALLES INTEGRATSIOONI TIPP! LASEME OMA LASTEKODUDE LAPSED LAPSENDADA VÄLISMAALE, SEST KAASMAALASED ON SELLEKS LIIGA VAESED JA NEILE POLE MÕTET ANDA JA TASSIME MUJALT VÕÕRAID LAPSI HORDIDENA SISSE. Loogika taandareng pidavat ka olema areng ja arengumaad on meil rohkem kui rubla eest.
v
varroke lasi/ 2. september 2015, 20:40
vale vaimu pudelist välja propaganda sai petrooli jälle
c
Cc/ 2. september 2015, 21:15
Ideel pole viga ja pagulaste arvu saaks kokku, aga toores idee. Vahest pagulaslaagri asemele lastekodud.
O
.../ 3. september 2015, 10:03
Oled sa kursis, kui paljusid lastekodu lapsi üldse lapsendada saab? Enamustel on keegi olemas, kes paari aasta pärast saab lihtsalt kohtu kaudu lapse tagasi võtta! (alkoravil olnu, narkoravil olnu, töö leidnud, korralikuks hakkavad vanemad) Keegi ei julge riskida lapsesse kiindumisega ja sellega, et laps ära kiindub. Siis ühel hetkel tullakse ja viiakse laps minema. Ja kui polegi mõnel lastekodu lapsel kedagi, siis milline kadalipp tuleb läbida, et ühele pisikesele soe ja armas perekond ja kodu kinkida!!! Mina võtaksin küll endale mõne 2-3 aastase mustanahalise, kuna teda ei solgutata siis mööda ilma ringi enam!
l
linda/ 2. september 2015, 19:04
Uskumatu, mis kommentaarid! Mida Varro siis valesti ütles? Peres kasvanud laps integreerub kindlasti, õpib keele kindlasti ja saab edaspidi hakkama. Aga praegu tahetakse võtta nii nagu praegu, et kuhugi nad pannakse ja keegi midagi neile õpetab, aga lõpuks ikka ei oska keelt ja ei saa tööle ja jäävad riigi s.t. meie kõigi kaela ja kaugel see kuritegevuski on siis. Mina ei ole sugugi pagulaste poolt, aga kas meie inimesed on nii harimatud, et ei saa Varro öeldu mõttest aru või?
i
imestaja/ 2. september 2015, 18:43
kuidas need pisikesed orvud siia smugeldatakse? pigem ikka "orvud". reaalsuses on eesti lapsi palju lastekodudes, miks sealt oma perre kedagi ei võta, et oma SUURT SÜDANT DEMONSTREERIDA? mina olen vaene ja haige, vajaksin rohkem abi kui riik mulle annab. kuuldes, et võõraid poputama hakatakse- tilgub süda verd. kurb, kurb
k
Kindel / 2. september 2015, 18:36
Siinkohal ütleme: vaiki õnnetu, oled sa kindel, et nad puulehti söövad!?
õ
ÕIGE ettepanek!/ 2. september 2015, 18:31
ÕIGE ettepanek! Toetame! MUST laps ILUS laps!
c
CV/ 2. september 2015, 18:20
Pidasin nagu Varrost varem rohkemat, aga selle 500 pärdiku jutuga tõmbas ta endale vee peale. Teinekord võib omagi liha ja veri teismeliseeas sihukesi sigadusi välja mõelda, et kahtled, kas ta üldse on sinu geenidega, mis siis veel rääkida mingist mustast pärdikust.
a
andree/ 2. september 2015, 20:48
Mina jälle vastupidi hakkan Varrost väga lugu pidama sellise inimliku ja hea ettepaneku pärast
h
h/ 3. september 2015, 03:58
kasvasin eesti lastekodus oodates vanemaid mind ei tahtnud keegi

l
lauslolle on meil ikka valitsus/ 2. september 2015, 17:58
täis ja mis kuradi pagulasvaimustus neile kyll peale käib.Vat isegi lihtinimene ja laps ka saavad juba aru,et see plaan ei toimi mitte kunagi.Enamik eestlasi ei hakka neid iilagi omaks vötma,tekivad pinged alates lasteaiast saadik.Meie pere ei kannata yhtegi ahvinägu välja ei peres ega tänaval vastu tulles.Sealne manner on niivörd suur,et saavad ju suunduda sinna,kus pole söda,mida on neil asja Euroopasse!Parem tehke midagi selle heaks,et see titevabrik sellisel kiirusel ei töötaks !Sigivad kui prussakad !
g
Geenid on need/ 2. september 2015, 17:29
mis lähevad edasi. Minu enda tuttav ukrainlanna vottis kasupoja Ukrainast. Kes oli leitud kiiku trepilt. Ja kasvas toeliseks saatanaks. Olen ise votnud hoida selle kasupoja poolt lohkiloigatud kohuga kutsikaid. Lopuks hakkas varastama ja ema peksma ning ema myys korteri et aidata teda vanglast välja. Ema on nyyd bomz pojast ei ole julgenud kysida.
v
võiks teada/ 2. september 2015, 17:09
...Vooglaid, kuidas meie lastekodu lapsed elavad. Alla igasugu arvestuse. Meie omad lapsed on paljud näljas. Meil ei ole võimekust neile lastele inimväärset pakkuda.
b
Bla/ 2. september 2015, 22:02
Paluks sellistele väidetele tõestust, et meie lastekodu lapsed on näljas.
m
misasja/ 2. september 2015, 22:45
isegi mittelastekodulapsed on näljas, pealegi pole emadel tihti lasteaiakohtagi, raha napib lapsehoidjale arusaadavatel põhjustel. Mis tõestust veel vaja on, küsi ükskõik kellelt, kuidas nad oma rahaga ausalt välja tulevad, saad ausa vastuse.
r
raas/ 3. september 2015, 08:44
Ja täiskasvanud sandid on kodudes vangis ,eriti maal .pole suhtlust ega tegevust.Ja vaimupuudega hulluvad koduses.Kuna riiik oma santide eest hakkab hoolitsema ja neile inimväärsed tingimused loob.
k
kõik jagamine peab enne toimuma ja nende nõusolekul./ 2. september 2015, 16:56
Brüsseli kumardajad nagu ei taha aru saada, seespool piire jagamine ei tekkita midagi rohkem kui suurt segadust ja vägivalda just põgenejate suhtes, rsk.euridest ikka nii lolliks ka ei sa minna.
e
MTÜ Eesti Pagulasabi juht Eero Janson palju poogid raha/ 2. september 2015, 16:34
t
tsensuurile/ 2. september 2015, 16:17
s
see on hea kristlik ettepanek/ 2. september 2015, 16:42
sellise ettepanekuga saab ainult nõustuda, väga poolt!
j
Jah/ 2. september 2015, 16:16
o
orb/ 2. september 2015, 16:10
ja kuhu me omad orvud ja lastekodulapsed saadame ??? Millisesse riiki ???
j
Jajah/ 2. september 2015, 16:38
Varrokene on ka nakatunud
j
Jajah/ 2. september 2015, 16:40
Varrokene on ka kergest rahateenimise võimalusest nakatunud...

e
Eesti/ 2. september 2015, 16:08
on väikeriik ja varro on selle riigi rahvusvaenlane ehk perekonnatraditsioonide suureiraja. Äärmiselt pisikese alaarenenud kääbuseajuga olend kellel puudub vähimgi arusaam perekonnast ja sellest riigist kuhu ta on eksikombel elama sattunud. Imestama paneb miks selline ravile pole saadetud, nagu näete milliseid debiilsusi võib see perekonna hävitajapisik inimeste seas viibides suust välja ajada
t
to sm. Eesti/ 2. september 2015, 20:19
Vaata, toredam on kui Eestist saaks väike islamiriigike, sinu märg unenägu saab tõeks. Piisab sajast moslemist, siis sind koos teiste sm. Pederillodega, visatakse maja katuselt alla või pannakse raekoja platsil elusalt põlema nii lihtne see ongi. Kui see ei juhtu nüüd, siis 10-20 aasta pärast on see reaalsus. Nii, et jõudu sm. Pederillod.
m
Mõte/ 2. september 2015, 15:57
on ilus. See oleks mõeldav, kui oma lastekodulapsed oleksid kõik jagatud. Eestlaste veri on väga segatud ja üldjuhul on see kasulik. Aga siis on palju agasid. Ärme kõigepealt unusta, et Rootsi alustas samamoodi laste võtmisest peredesse. Üks on kindel, üle kolmeaastaste lastega tulevad hiljem tõsised probleemid. Samuti teise nahavärviga lastega hiljem kohe kindlasti. Ja suuremate lastega, kes tormavad pea ees kambastuma teiste omasugustega ja otsima sugulasi. Seda on näiteks näha ookeanitaguste vene lastekodudest pärit lastega. Seega, kui väljavalituks osutuks valgenahalised ( araablased), kuni kolme aastased ja nad saaksid peredesse, siis see oleks parim, mis selle halva mängu juures juhtuda saaks. Ja ärgu keegi kadestagu neile peredele makstavat euroraha. Nad teevad siis tööd meie kõigi turvalisuse huvides. Aga siis määratud 180, mitte nendele lisaks 500.
k
keegi ei hakka/ 2. september 2015, 20:57
eraldi eestile mingeid orvukesi eraldama kui miljonid ootavad lihtsalt demagoogia bluff
j
jaaa/ 2. september 2015, 15:46
eestlased, pisikesed eestlased istugu lastekodus, eksole ... raha ju tuleb pagulaste pealt :D
s
Saksa kantsler/ 2. september 2015, 15:44
....Merkel ytles juba mòòdunud aastal,et multi-kultiga on aamen.Paljudel neist on ajude asemel koraan janad ei vòta iial meie kombeid omaks.Valitsus peaks eelkòige motlema,kuidas need kymned tuhanded tööpògenikud Soomest ja mujalt koju inimvààrsetesse tingimustesse tagasi tuua.Inimkaubandusmaffiaga koostööd tegevad poliitikud tuleks aga kauaks kinni panna.Samuti hakata lòpuks moslemite pealetungi eest riigipiire kaitsma. 😨
m
Mitte aamen/ 2. september 2015, 22:22
t
Tule taevas appi!/ 2. september 2015, 15:42
...ja anna mõistust. Teha ettepaneks 500 orbu võtta. Kas inimene ka üldse midagi mõtleb, või räägib ainult suurest südamest. Kas me ikkagi oleme suure südamega sellisel juhul? 500 orbu ei ole mitte mingil juhul reaalne ettepanek. Tuleks ikkagi sügavamalt mõtelda ja mitte lubada nii kergemeelselt suure südame deviisi all. Kas meie sotsiaaltoetused seda üldse võimaldavad ja vastutus 500 orvu kasvatamisel on ääretult suur. Me ei suuda nii suurele arvule tagada kõiki vajalikke tingimusi, kuna me ei ole suutnud tagada isegi oma lastele kõiki vajalikke tingimusi. Meedia väitel kasvavad 20% meie lastest vaesuses, alatoitumuses jne., millega kaasneb alaareng ja puuduvad võimalused õnnelikuks lapsepõlveks, õppimisvõimalusteks ja igakülgseks arenguks jne. jne. jne...
k
K/ 2. september 2015, 15:40
Üldse ei imesta , kui keegi tarkpea teeb ettepaneku anda pagulasorvud lasteta peredesse ja siis naistele, kes pole 35.ndaks eluaastaks last sùnnitanud.
.
2. september 2015, 15:41
.....vôi tehakse kohustuslikuks
h
hui/ 2. september 2015, 18:49
mina maksin nõuka aegas lastetusmaksu ja toitsin küla lipakaid kes siginesid nagu rotid.
n
n/ 3. september 2015, 04:18
lopeta vale sigimatu emane
m
Memm/ 3. september 2015, 10:25
Lastetusmaksu maksid ainult mehed.
s
seal nad siis jkeeraku vastava suunda ja seal põlegu juba roheline tuli kiir liinil./ 2. september 2015, 15:36
Kui midagi jagada, või segada siis välis piiril ja täpselt selgitada kuhu neil tee viib, õnneliku berliini, või maksustatud eesti jne.
m
Mati/ 2. september 2015, 15:31
No mina võtaks küll ühe.
Kasvataks temast eestikeelse.
Ehk jääb siis ümberringi ka vingus nägusid vähemaks.
j
jaaa/ 2. september 2015, 15:46
eestlased, pisikesed eestlased istugu lastekodus, eksole ... raha ju tuleb pagulaste pealt :D
m
Memm/ 2. september 2015, 17:36
Võta ikka rohkem .,mis sest ühest.Mine võta paar eesti last ka ja kasvata nad rõõmsameelseteks!!!

k
krahh/ 2. september 2015, 15:18
Meie, eestimaalased, peame juba ammu ka Rootsi pabulasi üleval. Meil ju Rootsi pangad, kes teenivad meie pealt miljardeid, et oma pabulasi toita. Teisiti ei jõuakski.
e
Eesti/ 2. september 2015, 15:08
on väikeriik ja varro on selle riigi perekonnatraditsioonide laostaja, rahvavaenlane ning eesti rahvusluse hävitajabakter. Äärmiselt pisikese kääbikuajuga alaarenenud olend, kellel puudub vähimgi arusaam perekonnast ja sellest Riigist kuhu ta on eksikombel elama sattunud. Imestama paneb miks sellist ravile ei saadeta, aga lubatakse inimeste seas igasuguseid debiilsusi suust välja ajada
ä
ÄRGE/ 2. september 2015, 15:02
masseerige,lapsenda ise ,kui soov!
i
IGWT/ 2. september 2015, 14:58
"Nits make lice."
Col. John Milton Chivington
i
IGWT/ 2. september 2015, 14:51
"Nits make lice" Col. John Milton Chivington
o
Oh/ 2. september 2015, 14:48
No nüüd leiti, millest kirjutada. Absurdne mõte. St loomulikult oleks selline variant eelistatud, aga kas keegi tõsimeeli arvab, et see läbi läheb? kui siis ainult nii, et põngerja vanemad/onud-tädid saab ka kaubapeale :P
m
murueit/ 2. september 2015, 15:06
Moslemipärdikud võtaksid meie oma tatarlased ise kasvatada. Fakt. Aga jah, ega siis väiksed lapsed üksi paadile lähe!
a
a/ 2. september 2015, 14:21
Kristlane või ateist ei saa(ei või) moslemist last kasvatada. Moslemist tüdruk näiteks ei või isegi võõra mehega(kasuisa) ühes majas- korteris elada.
k
2. september 2015, 14:35
Kust sa seda võtsid, et kõik pagulased on moselmid!?
l
Ly/ 2. september 2015, 14:21
Matke maha mõte võtta peresse laps, sest ükski heategu ei jää karistamata. Härra Vooglaid võiks enne mõelda, mida ütleb.
o
ongi/ 2. september 2015, 14:44
üks mõtlematult öeldud lause, sest ussipojast kasvab ikka madu, meil ju omast käest üks näide kasulaps Siimu kohta olemas
muidu on küll asjalik mees aga eks kiiruga juhtub

w
WHAAAAT!/ 2. september 2015, 14:13
Uskumatu! Kas meil Eestis elab vähe õnnetult ja saatuse tahtel orvuks jäänud lapsi! Millal on selle kohta keegi öelnud, et näitame üles suurt südant ja pöörame tähelepanu lastekodu lastele- meie Eesti lastele?!? Kurb lugu,et tahetakse suurematele tegelastele näidata heldet süda ... Pugeda.... Häbi lugu!!!
H
14:13-le/ 2. september 2015, 15:13
Häbilugu jah,kui sa pole omale lastekodust last võtnud! Lastekodu on kodu,tulijal orvul oleks see või teine---kasupere.
m
miskit on mainimata/ 2. september 2015, 14:05
mitte olemasolevatele lisaks vaid nende asemele
need Rummu ja Vao ülbed nõgid minema, saadame Merkelimutile aga asemele kopti kristlaste lapsed ja muidugi nii kauaks kui ISIS Süüriast välja lüüakse
e
ettepanek/ 2. september 2015, 13:58
Meil on Eestis ka kindlasti olemas toredaid ja terveid naisi kes nõus sünnitama lapsi Eestis kasvatamiseks. Nendel naistel endil puuduvad rahalised võimalused laste kasvatamiseks kuna tööandja maksab miinimumpalka ja töötunnid on 13 tundi pikad. Riik võiks selle arutlusele võtta.
n
nojaa/ 2. september 2015, 14:13
Et siis nagu tootmisharu - pressime uusi mutrikesi.
e
ettepanek/ 2. september 2015, 14:48
Palun ütle mulle, et mismoodi sa majandad oma elu kui töötasu on miinimum, tööpäeva pikkused 13 tundi, mees kaugsõiduautojuht. Vanemad surnud. Loomulikult olen ma nõus oma häid geene edasi andma. Igaljuhul vastutustundlikum variant on see, et kasvatab lapsi see kellel on siis elus õnne ja raha. Raha näljas inimene ei saa pakkuda lapsele normaalset elu. Pole garanteeritud seegi, et lasteaiakoht on olemas. Keegi ei räägi siin tootmisharust aga kui meie rumalad poliitikud tahavad vägisi siia sisse tuua ei tea keda siis selline variant oleks tunduvalt mõistlikum. Ära unusta ka seda, et meil on ka omajagu lastetuid inimesi kes sooviksid omale last Eestist saada.
l
Lugeja/ 2. september 2015, 13:33
Muidu pean varrost lugu, aga see mõte, et tuua siia emigrantide lapsi, on küll täielikllt vale. Mis saab neist lastest edasi. kas Varro tahab, et nad seguneksid eesti rahvaga? Pole meile vaja siia musti, araablasi ja võõrausulisi. Elagu oma kodumaal ja ärgu trügigu mujale!
l
Liane/ 2. september 2015, 13:32
Niisuguse jutu ajamine tähendab seda, et pea asemel tegeldakse peega . Eilses saates tegelesid kõik kergelt hämamisega ja ajasid viisaka näoga jamajuttu.
Mart Nutt seletas teistest asjalikumalt ja mainis täiesti õigesti, et tõelistest pagulastest probleeme reeglina ei teki, vaid majandusimmigrantidest e. mugavuspõgenikest.
Janson ja Mägi ajasid aga nii ajuvaba ja pseudosallivat jura suust välja, et lausa piinlik hakkas.
Naised pole ka nii tobedad nagu need mehed.
Euroopa vaestes riikides on ju näha, mida need inimesed tegelikult tahavad - pääseda Saksamaa ja Inglismaa lihapottide juurde ja lollide eurooplaste turjal elada. Neid põlates.
Euroopa ei suuda teiste riikide ega kontinentide ülerahvastuse probleemidega tegelda ja mingi aja möödudes tabab enamikku maailmast loomulik kollaps. Hiinlased on lähenenud ülerahvastusprobleemile teatava mõistusega, miks aafriklased ja araablased seda pole suutnud ega oma naabreid aidanud? Miks nende jõukad riigid ei taha oma vaeseid naabreid aidata?
Selleks, et Euroopa sisseimbudes üle võtta ja siis muuta selliseks s.itamajaks nagu nende oma vaesed maad või nagu NLiit?
t
T.Mets/ 2. september 2015, 13:22
On kuulda, et ka Ilvese hing on soojaks läinud ja lubanud kaks saatuse hoolde jäänud jõmpsikat oma katuse alla võtta. See ilus tegu innustab teisi tuntud reffe käituma samamoodi
t
tom/ 2. september 2015, 13:11
vooglaid võiks oma perega süüria elama minna ja seal lapsandagu palju tahab
p
pidevalt vales kohas ja valet jura ajades./ 2. september 2015, 12:58
Võttame, jagame sega aina vahele nende liikumisel, kas seda nagu vales kohas ei tehta, see peaks ikka välis piiril toimuma selgitades sinna kuhu liigute on vaid maksuline maa ja kobaras maksutav tegevus ja kui see ei istu liigute tagasi.

m
mis see siis on/ 2. september 2015, 12:56
sundlapsendamine või tõuparandus? No see mõte on ikka geniaalne!
T
!11/ 2. september 2015, 12:50
Tooks keegi mulle ilusa musta lokkis karvaga pisikese kutsakese,võtaksin meeleldi,aga rohkem mingit võõrast vändrukat-ei ealeski,õppetund juba käes!!!
ü
Üks/ 2. september 2015, 12:48
näide on juba olemas!Võeti Krimmist üks poiss siia korralikku perre elama,kes olid isegi sugulased.See hakkas siin vargile ja pätti tegema ja ei saanudki muud,kui saadeti ta tagasi.Neid ümberlõigatud orbe pole siia küll vaja,mõttelaad on ikka teine ja peagi hakkavad nad oma geenijärgset elu elama.Skandinaaviamaadest on kõige lähem näiteid tuua!
p
püha müristus/ 2. september 2015, 12:55
Ümberlõigatud orbe? Kas Iisraeli põgenikud? Mis seal on toimuvas, sõda on lahti või?
I
— le, räägige nüüd/ 2. september 2015, 13:16
Iisraelis ole või, aga kust siis need ümberlõigatud lapsed (st juudi usu) siis tulvad?
1
13:16 kommentaari miinuste / 2. september 2015, 13:53
Ja mis teile on jäänud arusaamatuks? Sama lollid kui see Üks, kelle jaoks islam ja judaism on üks sa sama, peamine et saaks ilkuda?
r
R./ 2. september 2015, 14:00
moslemid on ka usujärgi ümber lõigatud.muidu on kõik kole targad ja haritud,aga nii lihtsaid asju ei tea...
u
Urrr/ 2. september 2015, 12:47
Kõik poliitikud ja muud mugejad kes ütlevad, te võtaks pagulase oma kodu - aga nii teemegi. Need esimesed 200 saaks siis hästi ära paigutada....
a
Aarne/ 2. september 2015, 12:43
Võtame orvud eestisse ja siis äkki ilmuvad välja vanemad oma teiste lastega ja kogu suguvõsaga.Nii on käinud soomes päris mitmega,Eriti somaalid on selle peale meistrid ja ei usu et teised on lollimad.Tänapäeval on valed ja valskused igapäevased toimingud.Parem karta kui kahetseda.
p
Pole väga aktuaalne probleem/ 2. september 2015, 12:42
Sellist olukorda naljalt ei tekigi, et moslemilapsed täiesti üksi jäävad. Sealses kultuuris hoiavad perekonnad ja suguvõsad kokku ning keegi ikka suurest sugulasteringist võtab lapse enda juurde.
S
!!!/ 2. september 2015, 12:41
See oleks tõesti mõttekam, kui 200 noort sõjapõgenikuks maskeerunud islamivõitlejat. Lapsi annab tõesti ümber kasvatada ja integreerida, kohalikku kultuuri sulandada. Meil peaks olema rohkem oidu kui põtradel, kes tahavad anda pagulasestaatust ja elamisluba veriste kätega islamiradkaalidest sõjaveteranidele.
U
../ 2. september 2015, 12:39
Ukraina saab ise hakkama, maa neil suur ja lai, saavad rahvast turvalisematesse paikadesse ümber asustada, aga kui terves Ukrainas sõda hoogustub, siis võtame muidugi Ukraina sõjapõgenikke. Oleme ühest kultuuriruumist ja saame asjadest enam- vähem samamoodi aru.
Kuulasin eile saadet ja olen nõus, et Varro Vooglaid rääkis ainukesena mõistlikku juttu. Kuna EL meile põgenikke vägisi kaela surub, siis orbudest laste võtmine on kõige parem mõte selle halva mängu juures..
k
Kas meie inimesed ei saa aru, et/ 2. september 2015, 13:09
NAD EI ANNA LAPSI SIIA ILMA TÄISKASVANUTETA, EI LASTA MOSLEMIT KRISTLASEKS KASVATADA. ja kui laps siin on ka mõne aasta olnud, küll siis keegi sugulastest talle järele tuleb.

a
ahh/ 2. september 2015, 12:28
ei maksa nüüd nii samariitlane ka olla
lisamata jäi muidugi, et ainult süüria kristlaste lapsi, neist ehk kasvavad inimesed
pisikesest ussipojukesest kasvab ikka suur mürgimadu
hoiatav näide on meil ju ühe Siimukese näol olemas
m
me EI pea vótma kedagi, miks sellest ei räägita ?/ 2. september 2015, 12:25
Vooglaid oli ainuke, kes eilses saates móistlikku juttu ajas.See kamp surutakse jóuga sisse, ei aita ka valdade ega úldine vastuseis. Valetatakse, et uuritakse tausta, tegelikult pole seda vóimalik teha. Mingi haige juttt kristlastest- kuidas siis seda usutunnistust kindlaks tehakse ? Ma tahaks konkreetselt teada, milliseid dokumente kontrollitakse. Miks ajakirjanikud seda ei kúsi. Kui neeger súndis palmi all siis kes annab välja súnnitunnistuse? Ilmselt samal ajal palmi otsas kóólunud ahv. Teatakse, kuhu nad pannakse aga ei öelda. Kes maksab elamiskulud + näiteks mobiili arved? Soomes teeb seda riik. Ilge valetamine ja salgamine käib, sest tóde ei kannata rahvas välja. Orvud vói pered- nad ei kuulu siia.
a
appi/ 2. september 2015, 12:16
õnnetu orb saab siis metsiku ajupesu osaliseks vooglaiu käe all
k
Kellamees/ 2. september 2015, 12:16
Huvitav, kust tuleb see sudamlikus kui lastekodud on lapsi täis ja nuud votame vohivooraid..... Kas hakkame neid sootma jootma meie, kohalike laste arvel !?
v
valge/ 2. september 2015, 12:14
Sedalaadi orvud on katkise hingega inimesed. Need niinimetatud orvud hakkavad suurena omasuguseid liitlasi otsima. Valgete vägistamine, tapmine on nende loomulik elu osa. Narkots kuulub asja juurde. Pole ka välistatud see seik, et hiljem orb tapab oma kasuvanemad. Meie politsei pole absoluutselt sellisel uurimise tasemel nagu USA-s. Vaadake dok. filme ja silmaring avardub.
u
Uurige/ 2. september 2015, 13:07
Põhjamaades on peresid, kes valge lapse lapsendamise asemel on omale võtnud imiku Aafrika riikidest. Nad on toodud teise kliimavööndisse, omale mitte loomuliku keskkonda. Kuigi neid lapsi on kasvatatud kasuvanemate kultuurikeskkonnas, on varem või hiljem ka neil lastel erinevad probleemid, s.h. psühholoogiliselt. Seega võiks Vooglaiu taolised parem lapsendada meie oma lastekodude lapsi - sellest oleks eestlusele tunduvalt suurem kasu.
u
Uurin kohe spetsialisti, st sinu käest/ 2. september 2015, 13:55
Kas saaks ka uuringute tuelmusi
s
suvaline/ 2. september 2015, 15:15
aga mina olen ka selliseid uuringuid lugenud kuid mitte sinusuguste mugavate jaoks tallele pannud
miks ise ei uuri?
u
uurige/ 2. september 2015, 17:10
Meie lastekodudes ei ole lapsi, keda saaks lapsendada.
m
Memm/ 2. september 2015, 17:41
Sa ei peagi lastekodu last lapsendama,sa saad tema eestkostjaks või hooldajaks , praktiliselt kasvatad nagu oma last. On veel selline variant et saad valitud lapsel külas käia ,võtta näit.jõulude ajal või koolivaheajal oma peresse.
m
3. september 2015, 04:49
miks ameerika eliit pommitab ja viib oma demokraatiat igale poole
c
CVB/ 2. september 2015, 12:02
o
Oma/ 2. september 2015, 12:51
m
mrk/ 2. september 2015, 12:01
Õhtulehes tundub olevat mõni varro poolehoidja, et ta nii reipalt tasuta PR ruumi saab. sisu poolest kogu artikkel ju mõttetu - lihtsalt ümberjutustus saatest.
m
meie lastekodud ja orvud/ 2. september 2015, 11:58
Võibolla enne võtaks oma perre meie lastekodudest orvud?
e
evik/ 2. september 2015, 14:13
täpselt!! meil omad lastekodud täis terveid, valgeid ja keelt oskavaid lapsi, miks ma peaks neegri oma elamisse võtma??? miks???
s
Seadus/ 2. september 2015, 15:57
ei luba neid valgeid lapsi lapsendada, sest vanematel on neile veel õigused.... Tõesti peaks need asjad üle vaatama.

s
SOS !/ 2. september 2015, 11:54
Kõigepealt vajaksid abi meie endi SOS - lastekülad, puuetega lapsed ja vanurid, suured pered ja kodutud ... jne... Oma rahvast ei aita mitte keegi, aina suurendatakse makse ja tehakse elu-olu raskemaks. Küll kohe tahaks,et suured riigi-isad ise üks-kord vaesuses elaksid...
s
2. september 2015, 12:19
SOS lastekylad ei vaja abi. Sealsetel lastel on rohkem vöimalusi kui vaestel peredel. Ainuke, mis neil puudub, on vanemate armastus.
u
Urrr/ 2. september 2015, 12:45
Ja arvad, et SOS lasteküla laps ei vajaks peret - pigem anname pagulaste lastele selle võimaluse....
s
seda küll/ 2. september 2015, 13:38
aga probleem on selles kui aidata oma inimesi lapsi, vanureid jt. hädalisi, siis nimetavad nad seda vasakpöördeks ja sotsialismiks. Aga kui aidatakse pagulasi jt. rändajaid võõralt mandrilt, siis kutsuvad nad seda parempoolsuseks ja kapitalismiks.
e
ekrelane/ 2. september 2015, 11:50
Ekrelased on küll nõus vastu võtma peredesse orbudeks jäänud lapsi. Inimesi tuleb ikka aidata.
m
mis asja sa jahud,/ 2. september 2015, 12:21
tee endale selgeks Ekre seisukohad,loe nende programm läbi.
http://onaeg.ekre.ee/programm/
On näha,et oled see katkise plaadiga-J.M tüdrukute kajuti ukse taga,leitud telefon...
Siin Ekrest ei räägita,räägitakse orbudest.
Leitud telefon läks hävitamisele,Tallinki sisejuurdlus mingeid
ohvreid ei leidnud ja käi laeval ka ära,siis näed,et kajutite
uksed käivad seestpoolt sneprisse.
Pole mõtet oma võhiklikkust meedias näidata,see pole naljakas.
Otsi uus plaat,aial võib auk olla,kuid kui aiast räägitakse,
siis räägitakse JUST NIMELT AIAST.
t
to: 12:21/ 2. september 2015, 18:40
EKRE- s on erinevad inimesed. Mitte kõik ekrelased ei ole ajudeta lambad..... Ära pressi OMA arvamust teistele pähe.
j
Ja-jah/ 2. september 2015, 11:47
Rumalus-võta parem koer varjupaigast,tema on sulle surmani truu ja tänulik.
v
vanemata laps/ 2. september 2015, 12:14
kes siin räägib truudusest
a
Alar1/ 2. september 2015, 11:46
Kunagi kommisin Vooglaiu vastu ja sain hunniku miinuseid. Näete nüüd ise, et sisetunne ei vedanud mind alt! Näete, kes ta tegelikult on! Vooglaid lubab lõvikutsika oma pereliikmeks võtta? Lõvikutsikas on siiski kiskja järeltulija ja kasvab suureks lõviks! Mis Vooglaid siis peale hakkab? Laseb end maha murda?
s
))/ 2. september 2015, 12:42
sinu loogika järjgi oleks talle see kui ametikõrgendus talle, ta saaks olla omaarust lõvi dresseerija... ausaltöeldes vähem sisetunnet ja kellegi/millegi vastu olemist ja rohkem fakte ja argumente, õhk läheb kohe selgemaks ja puhtamaks))
a
arvamus/ 2. september 2015, 11:45
Üks tähtis tädi võttis ka moslemist orvu. Tema üleskasvatamine oli ülikeeruline ja raske. Need inimesed on teise temperamendiga. Kusjuures see moslem hakkas ka kohe noorelt siginema, lapsi juurde tootma. Ega inimese töökus, ausus, vägistamine, tapmine on geenidega edasi antud. Siin ei aita kasvatamine ja kellegi armastus.
m
maria/ 2. september 2015, 13:10
Kõige tähtsam asi maailmas tundubki olevat pereplaneering ja arvukuse reguleerimine. Liiga palju inimesi on hädade algus ja lõpp. Need abivajajad ei lòppegi ära muidu. Igal inimesel, paaril 0-2 last ja elu kõigil parem. Sellesse peab panustama.
h
Heli/ 2. september 2015, 11:44
Võtta kasvatada võõra kultuuri lapsi, see ränk vastutus. Seda on tehtud Austraalias ja mujal- lõppes läbikukkumisega.
Võõrast last ei tohi karistada, oled vägivaldne. Tegemist teise temperamendiga, arusaamistega.
Eestisse vaevalt vabatahtlikult tullakse Aafrikast, Aasiast, siin kehv kliima,tööd napib. Ukraina põgenikega tugevdame Vene kogukonda.
v
Vooglaid on/ 2. september 2015, 11:40
ka lolliks läinud, võta need 500 kõik endale, sul raha jätkub.
h
hahh/ 2. september 2015, 11:40
Muidugi,võtame aga 500 orbu välismaalt... mis sest et meie oma lastekodud ajavad üle ääre... kui sinisilmne üldse saab olla,arumaisaa.

t
to ei/ 2. september 2015, 11:38
Kas meil venelasi-ukrainlasi liiga vähe? Vooglaiul vist puudub kogemus teistest hoopis temperamentsematest inimestest. Need mustad mudilased taovad varsti teiste pere laste lambid kinni ja pidevad konfliktid on vältimatud.
o
oleg/ 2. september 2015, 11:37
Varro on tark mees----täitsa oma isa poeg !! Ainult seda Ta ei taipa,et nendele orbudele tulevad mõne kuu pärast järgi ka sugulased. ( umbes 70 inimest )
t
Triin/ 2. september 2015, 11:46
Sugulaste liitumine kodu leidnud pagulasega on rangelt seadustega piiratud. Kui oleks eile saadet vaadanud, sisi ei räägiks sellist turujuttu.
v
vastuseks/ 2. september 2015, 11:36
Ära saada meid kiusatusse
02.09.2015 | Malle Pärn | Rubriik: Arvamus
See, mis praegu Euroopas toimub, on nagu pronksiöö. Muidugi suurem ja julmem ja ohtlikum, sest seda ei saa paari päevaga peatada. See on nagu siirdeid ajav vähkkasvaja, mille vastu meditsiin on jõuetu.
Eesti peab nüüd aitama kanda seda koormat, mille Euroopa liidrid on oma piiridesse ise tekitanud. Kas rumalusest, ahnusest, reetlikkusest või koguni mingist vandenõust lähtuvalt?! Ja meie vasallid on sellega nõus. Euroopa ju annab raha! Nad ei taha kuuldagi arukate inimeste hoiatust: see uss, mida te jahite, on õngekonksu küljes, te ei saa seda kätte ilma konksu neelamata.
Et selle konksu neelamist rahvale kuidagi vastuvõetavaks teha, on käivitatud kampaania. Poliitikud ei teagi muud võimalust midagi rahvale selgitada kui teha kampaania, kloppida demagoogiavahtu, valetada, sildistada teisitimõtlejaid ning varjata fakte, millest ometi karjuvad kõik meediakanalid.
Kellelegi tuli nüüd meelde kirik. Hästi töötav, viisakas ja usaldusväärne organisatsioon, mis aitab inimesi. Aidaku nüüd valitsust ennast ka! Siiani oli kirik teatud poliitikute arvates olnud viha õhutaja ja rahva lõhestaja, peapiiskop, konsistoorium ja kirikute nõukogu on ju üks «homofoobide» kamp, sallimatud, tagurlikud ja võltsvagad. Aga nüüd leitakse, et nad on mustade migrantide kantseldamiseks head küllalt.
Kirik, võta aru pähe! Sina pead hoolima oma rahvast, sina ei tohi hakata tegelema Trooja hobuse sissetoomisega. Sina pead olema Samaaria mees, kes läheb appi kannatanule, mitte teeröövlitele!
Sina pead silmad ja kõrvad lahti hoidma ja tegema targad valikud, sest sina vastutad. Mitte ainult oma rahva ees, vaid ka oma kõrge Isanda ees! Nüüd ja igavikus. Kus on sinu vend Aabel, küsib Jumal kirikult. Sina pead olema vagur nagu tuvi, aga tark nagu madu! Ära vea ühes ikkes uskmatutega! Mis saab siis, kui need pagulastest hoolealused hakkavad ikkagi märatsema ja vägistama? Karjane ei tohiks hunte lasta lammaste juurde.
Ei saa istutada palmi meie mulda, see ei lähe siin kasvama! Islam ja kristlus on erinevad religioonid, neid ei saa kokku sulatada. Islami teatud suundades on massi- ja käsureligiooni jooni, mis ei väärtusta haridust, vaid vastuvaidlematut sõnakuulmist. Kristlus on isiku- ja lunastusreligioon ja väärtustab haridust, võimaldab inimesele vaba valiku. Luterlastegi hulgas on neid, kes räägivad ilusaid sõnu pagulastest ja ligimesearmastusest. Kus te neid pagulasi näete, kallid sõbrad? Kannatajad ja abivajajad on keset Aafrikat, nälgivad viletsates onnides. Euroopa võtab vastu tuhandete kaupa noori, turskeid, kallite mobiiltelefonidega islami sõjamehi. Ja nende eest tahate hakata hoolitsema, neid kasvatama ja õpetama, toitma ja lõbustama?
Ikka on nii, et lõhe, mis rahva sekka raiutud, läheb ka kirikust läbi. Niisama nagu homoabielu, nii ka see uus Trooja hobune. Eks teoloog peaks ometi oskama hingevaenlase plaane ära tunda? Kristlane on ju sõjas, eluaeg: ära saada meid kiusatusse, ütleme oma kõige olulisemas palves.
P2rn,Malle2008 Malle Pärn,
näitleja ja teoloog
a
apua/ 2. september 2015, 13:18
keegi malle pärn kujutab ette, et ta ongi arvamusliider? vb üksiku endasuguse jaoks muidugi ongi ja mõnes väikeses osas on tal õigus ka, aga üldiselt ikka üsna rumalja kuri inimene. kristlane muidugi. jeebus küll...
j
jajah / 2. september 2015, 15:20
erinevalt sinust on ta tark, naeruväärne oled ise oma rumalas ülbuses
a
Ainult kristlasi./ 2. september 2015, 11:35
5 miljonit eurot riigi tuludesse iga põgeniku pealt,siis hakkame rääkima.
e
Ei oska argumenteerida (lasteaed see eu / 2. september 2015, 11:33
Võtame vastu Ukraina sõjapõgenikke ja asi mott.
j
ja miks ukraina sõjapõgenikud paremad on?/ 2. september 2015, 12:32
kui eestis oma orbusid ja vaesuses kannatavaid lapsi küllaga?
u
2. september 2015, 13:45
Ukraina suur riik, küll mahutavad omad seal ära. Siia pole neid ka vaja.
u
ukraina on/ 2. september 2015, 21:32
nii suur kui prantsusmaa inglismaa saksa kokku mingi 40milj inimest mida jutt

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee