Eesti uudised

Pagulasi inimrämpsuks nimetanud Urmas Reitelmanni Kaitseliidust välja ei visata

Andres Tohver, 31. august 2015 15:33

116 KOMMENTAARI

t
Tasuja/ 3. september 2015 21:09
Kui mingi möku mõnitad teise rahva usku ja pühakuid.
Seda nimetatakse sõnavabaduseks.Ning Eesti pugejad hõiskavad nädalaid.
Kui Eesti mees julgeb välja öelda oma arvamust,siis on tegu kuriteoga...
Mis kuradi riigis me tegelikult elame.
Õigusriiki ma küll ei näe kusagilt.
n
noh / 2. september 2015 10:32
lõimijad,integreerijad, ahned kollaborandid ja muud toredad "lillelapsed"... jõudu teile islamimetslaste abistamisel ja taltsutamisel ! irw
kus olid sina kui Euroopa langes...
https://www.youtube.com/watch?v=BM68nGs8PEo
Don't confuse me with facts, I've made up my mind...
s
Siim Kloostritagant/ 1. september 2015 20:26
Terved ja elujõust pakatavad mehed pole mingid pagulased, nad on desertöörid! Miks nad ei võitle oma riigi ja kodukoha vabaduse eest? Nad kasutavad lihtsalt olukorda ära ja otsivad paremat elu, mujalt maailmast ja seda võõrustajate arvelt. Enne see nn pagulaste vool ei lakka, kui pole kaotatud kõik hüved. Mingi söögi saavad, aga ülejäänu peavad ise teenima nagu iga teine kodanik. Miks mina riigilt sadat euri, tasuta kuludeta korterit ei saa!? Miks mind diskrimineeritakse mu kodumaal?
k
kas tõde ei tohi/ 1. september 2015 19:39
enam avalikult välja öelda või???
j
Jaanus/ 1. september 2015 18:49
Kui meil on minisugunegi vabadus säilinud siis arvan, et arvamuse väljaütlemine on igaühe õigus. EI saa ju lõpmatult isakest tsaari kummardada....
a
ants/ 2. september 2015 11:32
ei ole meil vabadust ega sõnavabadust. pead oma elu elama täpselt nii nagu mõni loll ametnik seda määrab ja rääkida võid ainult seda, mida lubatakse.
i
indrek/ 1. september 2015 18:46
Mida kuradit? Täiesti õieti öeldud ju! Just rämps pagulaste näol tulebki!
k
kohalik rämps/ 1. september 2015 15:45
mees julgeb öelda seda, mida Brüsseli tallalakkujad kardavad nagu tuld, sest äkki võetakse neil priikost ära ja peab kohaliku rämprahva sisse sulanduma....oioioiiiii kui kole... :)))))))))))))))) siililegi selge, et need nn põgenikud on islamisõdurid, täissöönud elujõust pakatavad, kes varsti siin kah kohalikul rämpsul päid otsast lõikuma hakkavad, siis oleks õiglane, kui mõni selline tallalakkuja kah oma palga saaks...
s
Selgeltnägijale/ 1. september 2015 19:00
kas tänases TV selgeltnägijate saates ka osaled? Või oled lihtsalt petis?
d
doc/ 1. september 2015 14:46
Reitelmann on ise paras rämps.
x
xxxx/ 1. september 2015 15:14
Kas siis desertöör ei olegi inimrämps,miks siis meie noored peavad aega teenima
minema kui negrid ei taha oma riigi eest sõdida.Miks Eurroplane peab oma riiki
kaitsma ja samas ka desertööre toitma
s
sa/ 1. september 2015 16:33

l
lia/ 1. september 2015 13:27
Aafrikas ja Araabiamaades elavad korralikud ja mõnel pool isegi Eesti vaestest palju jõukamad inimesed.
Aga mida tema siia Euroopasse pürgiijate kohta valesti ütles? Need on relvadeta ülevõtjad ja rumalukesed poliitikud saevad ise oksa, millel istuvad . Eriti naiivne on siinsetel poliitikutel loota, et hiljem mingi kõrge tara taga mõnusasti elada võivad. Lõpetavad euro-hullumajas, nii nagu Pät lõpetas hullumajas ja vahel naerutas rongis lapsi jutuga, et on olematu riigi president.
Tolerandid harrastavad kõige suuremaid vihakõnesid ja FB-s oli hr. R. kohta kirjutatud kommentaare piinlik lugeda. Kas arvatakse, et rahvas on nii loll, et teda võib nii sisulageda hämamisega ära petta. Sama tühi retoorika nagu nõuka-kommunistidel.
Euroopa peab nüüd kooris hüüdma: Karl Martell, ärka üles ja päästa uskmatute käest. Sakslased peavad paluma oma Friedrichil Kyffhäuseri mäekoopas unest ärgata, sest olukord on raske.
Kas on juba selline julge väejuht sündinud, kes võidaks uskmatuid - nii nagu Jan Sobieski peatas needsinatsed Viini all.
e
eestlane/ 1. september 2015 13:06
Mida mees valesti ütles ? Mitte midagi...
x
xxxxx/ 1. september 2015 15:16
Tundub et kaitseliidu juhtkond on täis isamaareetureid kes sõja puhkedes kohe
jalga lasevad.Tekib küsimus ka kaitseliidu ülemused on ka inimrämps
m
1. september 2015 18:31
mis krdi lollid küsimused, kaitseliidus on kõik õiged, kuna nad on kaitsetahtega ja reaalselt valmis kaitsma, desertöörid on inimrämps ja lollid ka, kes aru, ei saa, kuidas vaenlane neid trooja hobustega vallutab, või isise meid tappa lubanud võitlejaid tuleb meil siin heldelt kummardama hakata ja lahkelt päid nottida pakkuda ! häbi võiks arengupeetuse pärast olla paljudel end pugemises kelleksi tõusmise luuludega.
t
Tasuja/ 3. september 2015 21:38
Väidate seega et eestlaste kaitsetahe on olematu,müüt,poliitikute möga...
m
Mees/ 1. september 2015 12:28
Respekt Urmasele !!!! Mees julges olla aus ja otsekohene. Ei hakanud paska suust välja ajama.
k
kuidas saab/ 1. september 2015 12:52
tundmatute inimeste kohta nii öelda, sama võib siis selle Reitelmani kohta. Kiruda tuleks hoopis inimkaubitsejaid. Arvan, et inimkaubitsejad käivad seal Aafrikas ja lubavad neile paradiisi siin, ainult maksma peab, siis viiakse kohale paradiisi. Nad on hoopis ohvrid.
s
saab ikka/ 1. september 2015 13:38
Kas te ikka teate, kuskohast need "tundmatud" selleks raha saavad? Röövivad teisi, tapavad raha saamise eesmärgil, ja varastavad poodidest ja muud sellist. Selle tunnistas ise üles üks nn pagulane.
t
Tasuja / 3. september 2015 21:42
Järjekordne tõdemus.Eestis ei ole sõnavabadust.
l
Lugeja Kirjutab/ 1. september 2015 12:02
Kelle tellimusel Õhtuleht nüüd sellist propagandat Reitelmanni ja Kaitseliidu vastu teeb? Väga inetu. Häbi, Õhtuleht!
t
Tõde on siin:/ 1. september 2015 12:18
"radikaalne islam on võrreldav omaaegse rahvusvahelise kommunistliku liikumise kominterniga, mis saatis omi emissare paljudesse riikidesse õpetust levitama. „Sellega tõrjutakse ühtlasi kõrvale islami mõõdukat ehk vägivalda taunivat haru ning moslemeid ässitatakse üles kõikjal üle maailma. Teiste riikide kogemused aga näitavad, et just põgenikud, sõltumata nende rahvusest ja usulistest tõekspidamistest, on eriti soodus pinnas radikaalse islami agitatsiooni jaoks.”
t
Tasuja/ 3. september 2015 21:48
Meedia ei ole vaba eriti Eestis.Mögisevad seda, mida jänkid käsivad.Vabatust eestis ei ole olemas.Mulle tundub et riiki ka mitte.
h
hm/ 1. september 2015 11:43
Huvitav kas Kaitseliit on võimeline pöörama relvad oma rahva vastu?
Tegelikult ma ei taha teada...
m
Marko/ 1. september 2015 17:03
Kaitseliit ongi oma rahvas...
t
Tasuja/ 3. september 2015 21:50
Siin imedemaal on kõik võimalik.
v
Valetame artikli pealkirjas, et saada rohkem klikke/ 1. september 2015 11:04
Olgem täpsed - inimrämpsuks ei sõimanud ta pagulasi vaid ikka neid kes majanduslikel põhjustel oma kodumaa hülgavad.
a
ahah?/ 1. september 2015 12:54
Maapiirkondades on niisuguseid töötuid, kes käivad vanureid peksmas ja röövimas, muuseas, politsei ei tee nende vastu midagi. Siis need, kes peksmise ja röövimisega tegelevad on tublid, aga kes selle asemel teistesse riikidesse tööle lähevad, on inimrämps?
r
Rudi/ 1. september 2015 11:01
Eesti vabariigi Põhiseadus §41 . Igalühel on õigus jääda truuks oma oma arvamustele ja veendumustele. Kedagi ei tohi sundida neid muutma. Kedagi ei saa veendumuste pärast võtta õiguslikule vastutusele...Aga jah, meie eiela enam Eesti vabariigis. Praeguse valitsuse targal juhtimisel oleme jälle tagasi ENSV-s...
p
pedofiilid/ 1. september 2015 12:56
on ka veendunud, et teevad lastele head, ometi üritatakse nende veendumusi isegi vangipanekuga muuta?
r
RUDI/ 1. september 2015 15:04
See pole nende VEENDUMUS ! Arvamus ja veendumus või perversne käitumine on ikka kaks kuradima eri asja...
t
Tasuja/ 3. september 2015 21:58
ENSV-ga ei saa kuidagi võrrelda.
ENSV-s oli tööinimene austatud ja riik hoolitses inimese tegelike vajaduste eest.
Praegu elame riigis kus noored põgenevad riigist,sest ei näe siin tulevikku.
Kes siia on jäänud neid pigistatakse tühjaks kui sidruneid ja visatakse minema...
l
Lugeja Aksel/ 1. september 2015 10:50
Härra Urmas rääkis ju sulatõtt, vaadake milline inimsaast on Soomes, tsurkad, neegrid, allahikummardajad, kaltsupead-kes ei ei taha ega hakka kunagi tööd tegema ja elatuvad vaid abirahadest.Neid prussakaid pole Eestisse tõesti vaja.

r
räme ikka küll/ 1. september 2015 10:46
etoma arvamust võib avaldada ja trükitakse veel suurelt ära ka mingid mõttetud helensildnad, kellel puudub arusaamine, milline püha on Vabariigi sünnipäev ja räigete summade eest korraldab meie pühal Lauluväljakul mingi inetu palaganni. selline ei oskagi kodumaad hoida ja armastada, peaasi, et saaks raha tasku panna. häbematu on sellist pagulasjuttu ajada, küll te kõik rauad ja sidlnad, sepad ja randpered jne, kes end Ojulandi listi ise kirja panid, saate veel karistada. ega karma ei unusta teid, võite kindlad olla.
a
Austatud ÕL toimetus/ 1. september 2015 10:20
Miks te kustutate kommentaare, kui seoses sellega rikute te Eesti Põhiseadust? Ootaks adekvaatset vastust.
l
Lukeja vastab, sest sm Õhtuleht ei suuda adekvaatselt vastata.../ 1. september 2015 23:19
Seda vastust neil sa näed sama palju kui oma kõrvu kui just kohtusse neid ei anna.
j
Jaak/ 1. september 2015 10:20
Nad ju ongi põhiliselt eriti vastikut tüüpi inimräms. Kas tõe avaldamise eest tuleb meil siis inimesi välja visata?
m
ma nimetaks ka / 1. september 2015 12:58
sind nii, keegi ju sind ei viska kuhugile.
v
1. september 2015 18:51
vaata tõele näkku, tropp pugeja, kui niipalju mõistust kuskilt saad, et siin inimesi tappa lubanud ja reaalselt igal pool seda tegevat isise terrori mehi jms. kontingenti on rämpsuks nimetada veel hästi öeldud ! kui tõe eest hakata rahvast kiusama - siis on sel kuritegelikul riigi kaaperdanud e- klikil kiirelt kööga, ja nagunii on , mil enne aferistidel edu olnud on ? ajutiselt vaid ehk...
t
Tasuja/ 3. september 2015 22:11
Eestis orja välismaiseid tööstureid,pea lõuad ja ole rahul peost suhu eluga,käi valimas,et orjapõlv ei lõpeks...
i
imelik/ 1. september 2015 10:10
Huvitav, suur osa pooldavaid kommentaare on kustutatud. Kas rahvas enam oma arvamust ei võigi avaldada pagulaste teemal? Rahvas ongi ju riik!
k
Kui / 1. september 2015 10:18
... veel ei teadnud, siis nüüd said teada. Kui ei laula "hosiannat" illegaalidest kurjategijaile, mr.Kikile ja "viletsusele" võid kindel olla - Sinu kommentaari EI ILMUTATA. Niipalju ""sõnavabadusest " ja "sõltumatust "ajakirjandusest"". MEGAIRW!
m
mis jama ajad?/ 1. september 2015 12:59
99% ju just vihkajate kommentaare, milleks ühte sama nii palju avaldada?
m
1. september 2015 14:17
mis õigusega sa sildistad?
t
to : mis jama ajad?/ 1. september 2015 21:47
Kallis inimene...loe ja tao omale peakolu sisse :
§ 41. Igaühel on õigus jääda truuks oma arvamustele ja veendumustele. Kedagi ei tohi sundida neid muutma.
Kedagi ei saa veendumuste pärast võtta õiguslikule vastutusele.
§ 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil.
s
Selle sõnumi eest/ 1. september 2015 09:38
tuleb talle hoopis medal rinda pista ... Hr. President.
Rohkem eestlane annab olla ...
e
evita/ 1. september 2015 09:10
Aga tal on ju öigus!Neist ei tule tööinimesi ja nad hakkavad vaid lasterahadel elama,nagu Soomes!
k
kas sa arvad,/ 1. september 2015 13:00
et kõigile jätkub tööd, kui paljud kohalikudki tööta? Enam pole see halb nõuka aeg.
t
Tasuja/ 3. september 2015 22:20
Ärge arvake et valitsus ei tea kuidas teistes riikides põgenikke orjatakse.
Valitsust ei huvita mitte üks raas eestimaalaste tulevik.Valitsust huvitad ainult raha ja
suure venna pai.Rahvas raibe söögu rohtu...
q
qqq/ 1. september 2015 08:58
e
et siis/ 1. september 2015 08:44
Urmas ma olen mõttes sinuga, kahju et nii vähe selliseid alles on. Terve mõistusga inimesi st
h
hädapätakas/ 1. september 2015 12:52
Ei ole meid midagi vähe. Me lihtsalt ei ole oma urgudest veel välja roninud.
t
Tasuja / 3. september 2015 22:23

m
METSAVEND/ 1. september 2015 08:42
VÄGA ÖIGE KUI MEES UTLES OMA ARVAMUSE ASJAST VÄLJA ,SEST SEDA KINNATAB EESTI RIIGI PÖHISEADUS .MEIL ON ÖIGUS AVALDADA OMA ARVAMUST SÖLTUMATA SELLEST KUI PAGULASTE EESTISSE TOOJAD NÄEVAD OHTU OMA ÄRILE ,SEST SEE KÖIK ON TEGELIKULT INIMKAUBANDUS KUS LIIGUVAD RAHAD MIS POLE VÄIKSED .JÄRGMISENA TEEMA MIDA PAGULASTE NÖNDA NIMETATUD POLDAJAD ESILE TOOVAD ON HÄMAMINE KUNA NEED EESTLASED KES LÄKSID SEOSES VENE VÖIMU EESTISSE TULEKUGA EI LÄINUD SELLEKS ,ET NEILE KANDIKUL MISKIT ANTAKSE .NEED KES TULEVAD PRAEGU EI OLE TEGELIKULT MINGID PAGULASED VAID NEED ENAMUSES KES TULEVAD HUVESID NAUTIMA AGA MITTE TÖÖD TEGEMA NAGU NEED KES ON MINGITEL PÖHJUSTEL EESTIST LÄINUD ÄRA .SUUDI ON PRAEGUSES ÄRA MINEKUS EESTI RIIK KES POLE SUUTNUD TAGADA OMA KODANIKELE INIMVÄÄRSET ELU VAID ON TEKITANUD SIHILIKULT KLASSI VAHE ,ET OMALE VALITSUSES MAKSAME TASEMEL PALKA AGA PÖÖBLILE PEAB ANDMA AINULT NÖNDA PALJU ,ET ÄRA EI SUREKS .UKS PÖHJUS MIKS ON EESTIS TEGELIKULT PALGAD MADALAD ON OLEMATU MAJANDUS .LISAKS ON HÄVITATUD JÄRJEPIDEVALT SEDA MIS VEEL KUIDAGI TOIMIB .PRAEGUST OLUKORDA PÖLLUMAJANDUSES KUS LASTI RAHUMEELI AASTA TAGASI ILMNENUD PROBLEEMIL OLLA ,MÖTLEN SEAKATKU ON TEGELIKULT IDIOOTSUSE TIPP .KUIDAS SAADI LÄTIS HAKKAMA KUS VÄIDETAVALT OLI AINULT 55 SIGA KES HÄVITATI .NUUD KUI OLUKORD ON KONTROLLI ALT VÄLJUNUD ISTUVAD NEED KES TEGELIKULT MIDAGI ASJAST EI JAGA JA EI TAHAGI ARU SAADA LAUA TAHA JA MÄNGIVAD TÖÖ TEGEMIST .VEEL PAGULASTES SEDA ,ET OLI LUBADUS ,ET TULEB 150 NÖNDA NIMETATUD PAGULAST AGA JUBA RÄÄGIVAD RIIGITEGELASED 200 PAGULASEST ,MIS NÄITAB SUHTUMIST EESTI RAHVASSE .TEGELIKKU ARVU VARJATAKSE KUNA MIDA ROHKEM PAGULASI SEDA ROHKEM RAHA MIDA SAAB OMADE VAHEL JAGADA AGA TEGELIKULT TULEB PAGULASI ULAL PIDADA EESTI KODANIKEL KES ON MAKSUMAKSJAD KUNA JÄRJEPIDEVALT HAKATI KOHE TÖSTMA MAKSE ,ET OLEKS RAHA MILLEGA NEID PAGULASI ULAL PIDADA .SAMAS PUUDUVAD MEIL EESTIS SIIANI NORMAALSED SOTSIAALSED GARANTIID MIS ON TAGATUD AGA NENDEL EESTIST TÖÖLE LÄINUTEL VÖÖRAL MAAL KUS OLLAKSE SUNNITUD TÖÖTAMA KUNA EESTIS POLE PALJUDEL VÖIMALIK TEENIDA INIMVÄÄRSET PALKA .SEOSES SELLEGA ,ET EESTI VALITSUS EI HOOLI OMA KODANIKEST SIIS SELLEST KUI AVALDAME PÖHISEADUSEGA ANTUD ÖIGUST AVALDADA ARVAMUST ,SIIS SELLEST ARVAMUSE AVALDAMISEST EI PIISA .VAJA ON KARDINAALSELT TEGUTSEDA SELLES SUUNAS ,ET ELU RIIGIS MUUTUKS INIMVÄÄRSEKS ,SEST SIIANI ON ENAMUS EESTI VALITSUSEST OLNUD KASUAHNED ,KES RAHVA ARVELT ON OMA TASKUID TÄITNUD JA ARVESTANUD SELLEGA ,ET EGA RAHVAS ÄGAB EDASI JA EI SAA MILLESTKI ARU .TÖDE ON SEEGI ,ET LÄBI MEEDIA KALLUTATAKSE INIMESTE ARUSAAMIST JA MÖTLEMIST SELLKS ET SAAKS VEEL TEGUTSEDA .AEG ON MINNA ARVAMUSE AVALDAMISEST EDASI SEST KÖIKE ON VÖIMALIK TEHA TUGINEDES PÖHISEADUSELE .
s
Sul võib ju õigus olla , aga/ 1. september 2015 10:07
ära karju, ja õpi kirjutama!
A
10:07-le/ 1. september 2015 11:21
Aga kui tal on kehv nägemine? Siis ärgu elagugi?
k
1. september 2015 23:21
Kõik ei ole karjumine. Tunne kirjutamata reegleid ja saastalehe võimalusi.
k
kutsun üles mitte/ 1. september 2015 08:34
ostma ega tellima propakandakanalite paberversioone nagu ÕL, Päevalett ja Postimees...ei ole vaja toita seda mis meid lõpuks hävitab...
j
just/ 1. september 2015 10:11
Nõus ja sama võiks laieneda ka etv,vikerraadio jne. Kõik kanalid mis riigi poolt on pandud täiega tööle,et levitada väärinfot ja pidevat eestlust maha tampimast.
õ
õigus/ 1. september 2015 12:55
Tellin ammu ainult maakonnalehte ja sentigi ei panusta meie solgitortude, mida ka meediaks kutsutakse, rahastamisele. Kutusun üles kõiki normaalseid eestlasi mitte maksma meile endile ajupesu tegevale kuritegelikule maffiale!
n
1. september 2015 18:58
neil rottidel ongi prse majas, pidevalt vahetavad omanikke, juhte jne.
õ
ÕL/ 1. september 2015 08:31
kustutab tõde väljendavaid kommentaare
t
Tasuja / 3. september 2015 22:26
Sõnavabadus Eesti moodi ,on siin mingit inimväärilist tulevikku- ei ole.
t
Tutkit/ 1. september 2015 08:24
Seal enamus arvab samuti,ka mina.
m
Miks on mha voetud/ 1. september 2015 08:11
kommendar et sojaväelased peavad desertööre vihkama?
1
1. september 2015 08:10
k
Kaitseliitlane Reitelman väljendas.../ 1. september 2015 07:14
...olukorda üsna täpselt.
...olukorda üsna täpselt. Kui Ta nüüd oma mõtete ausalt väljaütlemise eest Kaitseliidust välja visatakse, tuleks seda teha kogu Kaitseliidu isikkoosseisuga. Kaitseliidu kogu isikkoosseis mõtleb sarnaselt. Ja kui ei mõtle, siis see ei ole õige kaitseliitlane ja sellise koht EI OLE Kaitseliidus. Respekt
hr. Reitelman!

n
nii ongi/ 31. august 2015 22:39
Liibüa presidendi Kadaffi hoiatus NATO-le - Liibüa hävitamine avab aafrika põgenikele tee Euroopasse.
http://politikus.ru/articles/56925-sbyvaetsya-proklyatie-kaddafi.html
t
Tim/ 31. august 2015 22:10
Meenutab ühteteist liitu kangesti kus samuti oli sõnavabadusel piirangud peal.
n
nok/ 31. august 2015 22:04
Eesti NOKIA ongi leitud, kui suudame neegrid eestist eemale hoida, saab meie maast roheline oaas, keset neegrite invasiooni ja siia hakkavad tulema väga edukad ning rikkad eurooplased, kes vajavad turvalist ühiskonda.
n
31. august 2015 21:59
Need kes siin sõnavabadusest räägivad, võiksid meenutada, et vabadusega kaasneb ka vastutus. Sõnavabadus kehtib kuni see kedagi ei kahjusta.
Ja kes siin pagulasi kiruvad, äge unustage, et ka meie riigi lõid pagulased, kes olid sunnitud lahkuma siit maalt. Sama moodi mängisid pagulased suurt osa meie riigi taasloomisel. Ei maksa oma sõnu niisuta üldistades pilduda ja kõiki valimatult kõntsaks ja rämpsuks nimetada. Inimestel on nägu, nad on kõik indiviidid. Ma südamest loodan, et te ise ei pea ühel päeval pagulasteekonda ette võtma ja sama suhtumist kogema.
u
UN/ 1. september 2015 08:28
Jah - (sõna)vabadusega kaasneb ka vastutus ning kodanikukohustused. Esmane on hoolitseda enda rahvuse ning kogukonna eest.
Mis riigi loomisest pagulaste poolt sa jahud ning mida sa selle all mõtled? Väliseestlasi või siis keda? Vaata, väliseestlased olid tulnud kristlikust ruumist ja suundusid kristlikku ruumi, enamuses pagesid tervete peredega.
Hetkel on tänu teadmisele, et siin on parem - põhirõhk siiapoole inmbumises. Miks muidu ei kõlba nendel Prantsusmaale jääda vaid on vaja ikka Inglismaale, Saksamaale ja Rootsi saada?
Viimaseks - kui sa oled Kaitseliitlane - siis paged sa viimasena. Ja nii lihtne see ongi.
u
UN/ 1. september 2015 08:31
Vabandan siiralt - parandan viimase lause:
"Viimaks - kui sa oled Kaitseliitlane - siis ei saa sust mitte kunagi pagulast - nii lihtne see ongi!"
i
Inimesel on nägu?/ 1. september 2015 10:14
Nõus: Inimesel ON nägu, KUID "indiviid" ei pruugi olla veel inimene.
Nüüd aga selgita palun, MILLISEL viisil mängisid pagulased SUURT OSA Eesti riigi taasloomisel?!? Väga ootan näidet hr.Randpre ja temasarnaste "pagulaste" osas.
Kõiki polegi keegi kõntsaks ega rämpsuks nimetanud - asju(antud juhul siis ENAMUST ""pagulasi"") on nimetatud nende ÕIGE nimega. Usun, et enamusel eestimaalastest pole midagi selliste vastu, kes tulevad siia ennast õpingute läbi täiendama, kuid pöörduvad pärast tagasi oma kodumaale õpitu läbi OMA riiki paremaks muutma -need on Inimesed ja indiviidid. Mina (ja ilmselt veel paljud need, kes Sulle miinuseid laovad) loodavad aga kogu hingest, et SINUL algaks pagulasteekond võimalikult ruttu. NB! Üheotsapilet!
r
Rain Poogen/ 1. september 2015 10:31
Meie inimesed põgenesid okupeeritud Eestist, tegelikult võideldes iga jalatäie maa eest. Süüria ei ole okupeeritud. Süürias ei ole veel sõda lõppenud. Süürias teeb ISIS hirmutegusid. 8000 naist, terve diviis, võttis relvad kätte, et kodusid kaitsta, aga noored ja elujõus mehed põgenevad mobilisatsiooni eest Euroopasse hea elu peale jätte naised ja lapsed elajate kätte. Ning teie leiate, et selliste meeste kõntsaks või rämpsuks nimetamine on kuidagi vale?
ä
1. september 2015 19:09
k
ka mina olen/ 31. august 2015 21:24
pagulaste Eestisse toomise vastu. 90% nendest ei tööta ega hakkagi tööle. Eesti on nende jaoks vahepeatus ehk siiski ka mõni jääb. Kuid siin olles jõuavad nad nii mõnegi jama korda saata. Eestlaste oma elu ei ole sugugi 5 edukama riigi oma. Väikestes linnades on palgad naeruväärsed. Ausalt ka pagulased saavad rohkem kui meie endi iga päev tööl käivad elanikud.
Õige kui inimene -ütleb ausalt mis ta arvab. Meil libedaid lipitsejaid valitsus täis.
t
Tõde on siin/ 31. august 2015 21:38
meie Riigikohtu otsusest: Kolleegium selgitas, et VMS § 178 lg 1 kohaselt on tööandja kohustatud maksma välismaalasele tasu, mille suurus on vähemalt võrdne Statistikaameti poolt viimati avaldatud Eesti aasta keskmise palga ja koefitsiendi 1,24 korrutisega. Sama paragrahvi lg 4 kohaselt peab töötamiseks tähtajalise elamisloa andmise korral välismaalase töötasu võimaldama tema toimetulekut Eestis. https://www.riigiteataja.ee/kohtu…/kohtulahendi_analyys/6628
Saame jälestusväärse seose: eestlase miinimumpalk on 41% riigi keskmisest palgas ja sisserännanu miinimumpalk on 124% riigi keskmisest palgast, tehes sama tööd.
Eeldades, et keskmine palk on umbes 1000.-, töötab eestlane 410 euro eest ja palavalt armastatud pagulane 1240 euro eest. Kas siis alamakstud eestlane peab enda elatamiseks hakkama ülemakstud pagulaspere toateenijaks? Ei, miks? Ta võib ju minna sinna, kus eestlasel on parem...
t
Tapiir./ 31. august 2015 23:09
Lugupeetud Tõde on siin,
Olete vist seadusest pisut valesti aru saanud.Antud seadus on siiski vastu võetud selleks, et hoida ära odava võõrtõõjõu palkamist ettevõtja poolt.Puust ja punaseks:Majanduslikult mõtlev ettevõtja ei palka välismaalast kellele ta seadusest tulenevalt peab maksma tunduvalt rohkem kui kohalikule.Teeb seda ehk ainult juhul kui kohapealt ei leia vastava ala spetsialisti.
Urmas Reitelmanni ees müts maha.Jõudu ja jaksu sulle,Sa ei ole üksi.
j
Jah,/ 1. september 2015 03:23
su mõttekäik on õige. Aga arusaamatuks jääb ikkagi see osa, et miks siis põhjendatakse mustade massilist sissetoomist justkui majandust edendavat võimalust ning räägitakse nende suurest panusest meie majandusele läbi tublide mustade töökäte. Ka nemad on välismaalased ja kui keegi nad tööle võtab, siis seaduse järgi peabki neile sellist palka maksma. Kui neid aga tööle ei taheta võtta just selle seaduse tõttu, siis milleks üldse selline seadus?
t
Tapiir./ 1. september 2015 20:49
Antud seadus võeti minu teada vastu enne pagulaste massilist sisserännet Euroopasse.Seadus pidi takistama ja takistaski võõrtööjõu sissetoomist.Tõenäoliselt on varsti oodata seadusemuudatust.Mis puudutab majandust, siis tõenäoliselt edendab see tõesti vähemalt esialgu ka majandust.Antud teemal on kirjutatud mitmeid artikleid Äripäevas kui ka mujal.Minu ja arvan, et ka pljude teiste jaoks on olulisem lühiajalisest majanduskasvust eestluse säilimine.Mina ei taha olla see põlvkond kelle valede otsuste tõttu meie rahvus hääbub.

x
31. august 2015 21:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
l
lemme/ 31. august 2015 21:56
Putin ütles,et venelased on rämpsrahvas,mina temaga täielikult nõus ei ole.
l
lugeja/ 31. august 2015 21:08
Need on desertöörid, kes tuleb kodumaale tagasi viia ja seal maha lasta.
j
julius/ 31. august 2015 21:04
Sellist sõnapruukimist avalike suhete osakonna töötajalt ei oska küll karta Kaagid räägivad nii või siis parajasti purjus tegelased õllelaua taga. Kaitseliidu enda huvides on talle ust näidata. Kui seda ei tehta, on alust arvata, et see on Kaitseliidu arvamus. Seda ei tahaks küll uskuda.
m
Mina / 31. august 2015 23:10
s
Sama siin - / 1. september 2015 11:17
ma loodan, et kaitseliitlased hr. Reitelmanniga valdavalt samal arvamusel!
a
A.H./ 31. august 2015 20:30
Rõõm kuulda, et välja ei visatud. Ainult sõnas "inimrämps", peaks esimese, neljast tähest koosneva poole välja jätma.
l
Lihtsalt teatan/ 31. august 2015 19:56
Selsamal hetkel, kui seda Reitelmanni mistahes moel Kaitseliit hakkab represseerima Tõe rääkimise eest- selsamal hetkel esitan avalduse Kaitseliidust väljaastumiseks. 20 aastat olen olnud Kaitseliidus, kuid ma ei pea õigeks kuulumist Eesti rahva peal teostatava genotsiidi õigustavasse struktuuri.
Samas kutsun üles ka teisi liikmeid seda tegema. Kui Kaitseliit kuulutab avalikult, et on nõus meie riigi hävitamisega- siis pole see enam see Kaitseliit, kuhu mina astusin.
Seega- ootan huviga.
m
Muudi/ 1. september 2015 16:21
Kaitseliit ei ole avalikult ka öelnud, et hakkab eliidile vastu seoses pagulastega ....
k
31. august 2015 18:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
eesti mees/ 31. august 2015 22:24
Õiged eesti mehed saavad ka ise oma kodumaa kaitsmisega hakkama. Pealegi, see vene vastaline poliitika on ju ainult ameeriklastele meeldimiseks, aga me ei pea nende pilli järgi tantsima, võime oma naabritega ka normaalselt suhelda ja kaubandust arendada.
v
1. september 2015 19:15
venelasi on eri pooltel olnud, ka meie eesti riigi eest võitlesid valged venelased hulga ja hästi, sakslaste pool oli ka palju venelasi... sama ka mikidega, on sõpru või ka mitte... rootslastega, oma naabritega olema ka sõdinud, taanlastega, mongolitega, prantslastega jne. nüüd mustprsetega.
<
31. august 2015 18:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
Vot tak!/ 31. august 2015 21:34
Sina Lasnamäe "kesik" oled see kes oled kui eesti keelt õigesti mõistad

S
+1/ 31. august 2015 18:18
Sirge seljaga mees. Niisiis, sajaprotsendiliselt nõus!
i
31. august 2015 18:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
31. august 2015 20:09
Eestlane p6genes sama moodi eestist s6ja ajal ja paljud p6genevad siis maani ,et paremat elu saada täpseld nagu nemad.
a
31. august 2015 23:32
A.H Lollike! Mei ei rääig praegust Soomlasest ega Rootslasest mis need siia puutuvad??Me räägime praegu pagulastest ja Eestlastest.....Eestlased jooksevad siia maani paremat mööda maailma ringu kust saaks paremat elu elada.kui Eestis kunagi midagi juhtub jooksevad nad sama moodi Eestist minema.Sinu asemel istuksin ja oleksin vait.Eestlasi on nii vähe nii,et parem ole vait ja m6tle oma puupeaga.
a
A.H., to 23:32/ 1. september 2015 10:01
Lollpea! kas eestalased jooksevad murjamite maale? Ja kas nad nõuavad, et võõrsil kõik hakaksid elama nii nagu eestlastel kombeks on? Kas eestlaased korraldavad võõrsil tänavarahutusi ja autodepõlatamisi? Seega kaltspäine saast põgenegu oma kultuuriruumi piires Euroopas sellisele kõntsale ja rämpsule kohta pole, kui siis ainult elektrifitseeritud okastraataia taga asutustes kus neid pannakse kohaliku ühiskonna heaks midagi kasuliku tega. Pane nuud vasaraga mõne tohlaka vastu oma ühja kolu, ehk hakab midagi koitma.
e
eesti mees/ 31. august 2015 22:26
Ja saatkugi Lääne-Euroopa need meie tolgused koju, hakaku siin tööle ja kõik.Elavad ära nagu meiegi, aga nemad teevad seal musti tegusid, millest rikastuda.
n
31. august 2015 17:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
susi/ 31. august 2015 17:39
elu on näidanud et ega tõde klikile ei meeldi kuna nad ise on harjunud ju kogu aeg valetama .......Ilvese ähvardus .sellised nagu Urmas ja 75 % eesti rahvast kelledele ei meeldi see "põgenike " jama ja on "uurijate "silmis juba nn. rassist ja võtab sõna siis see inimene on siseejulgeoleku oht eesti riigile ja neid tuleks hakata vastutusele võtma !
n
Nojah/ 31. august 2015 17:08
ÕL on usin kustutama kommentaare, mis RE kohta käivad. Päris hea tsensuur s*tarattad :D
a
31. august 2015 17:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
A
.../ 31. august 2015 17:34
Aih, tubli, hea tähelepanek. Ei ole ilus hakata eesti keelt ära keelama. Õiges kohas on kõik eesti keele sõnad viisakad.
Samas - täielik "ülepakkumine," kui Riigikogus vastaspoolele "nätaki" stiilis aitäh öeldakse. Kuulake. Formaalselt korrektne ja tegelikult ebaviisakas.
a
31. august 2015 16:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ä
.../ 31. august 2015 17:36
Ära valeta, Helme ei ole eesti rahvast jalamatiks nimetanud, need on nüüd küll sinu sõnad.
h
31. august 2015 16:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
no/ 31. august 2015 20:51
no-ho-hoo-hohoh-ohoh-oomiv no.....(laua all)..mitus - vot sellline ohoh :)))))))))))) tuleb
s
31. august 2015 16:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
hehe/ 31. august 2015 20:16
Kuule Sass:)) Siis kui algas s6da paljud ,Eestlased jooksid eestist minema ja hävisid s6da.Teist korda Eestlane ei pidanud mitte midagi tegema selle jaoks ,et v6idelda oma kodumaa pärast.Eestlane oli täpseld sama sugune argpyks ja reetur.

j
Jänks/ 31. august 2015 16:28
Kui selle eest oleks mees kaitseliidust välja visatud, siis võib kogu kaitseliidu laiali saata, sest kaitseliidu ülesanne on Eestit kaitsta, aga mitte lasta seda illegaalsetel immigrantidel vallutada. Tõenäoliselt oleks Reitelmanni välja viskamise korral paljud kaitseliitlased sellest organisatsioonist lahkunud.
a
Ats/ 31. august 2015 16:25
Jõudu ja jaksu hr.Reitelmanile!..Ja pisike küsimus-kus on siis see meie paljukiidetud sõnavabadus,kui ainult poliitiliselt korrektne möla kõlbab?
r
räkk/ 31. august 2015 16:23
Euroopast tulevad andmed, kuidas senised tulnukad käituvad tõelise rämpsuna, meie väheste mustade kombeid ei saa ka kiita. Miks ei tohi sellest rääkida ja miks peaks selle eest kaitseliidust välja astuma.
m
Meenutusi Vabadusest/ 31. august 2015 16:23
Eesti Vabariigi Põhiseadus: § 41. Igaühel on õigus jääda truuks oma arvamustele ja veendumustele. Kedagi ei tohi sundida neid muutma.
Kedagi ei saa veendumuste pärast võtta õiguslikule vastutusele.
§ 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil.
§ 54. Eesti kodaniku kohus on olla ustav põhiseaduslikule korrale ning kaitsta Eesti iseseisvust.
Kui muid vahendeid ei leidu, on igal Eesti kodanikul õigus osutada põhiseadusliku korra vägivaldsele muutmisele omaalgatuslikku vastupanu.
§ 55. Eestis viibivad teiste riikide kodanikud ja kodakondsuseta isikud on kohustatud järgima Eesti põhiseaduslikku korda.
p
Pagulane/ 31. august 2015 18:53
Paragrahv 45 utleb mulle,et kui minu kommentaar on kustutatud siis modenraator on rikkunud EV.pohiseadust.
t
Tasuja / 3. september 2015 22:29
Eesti Vabariigi põhiseadusel ei ole mingit seaduslikku jõudu.
n
Nii on! / 31. august 2015 16:22
Ma leian,et ta ei öelnud midagi oma sõnades valesti,kui aus olla siis ta ju nii tegelikult ka on,ütles selle otse rahvale välja!
j
ja kuidas neil juttud muutuvad./ 31. august 2015 16:14
Ega meil pikkalt pole vaja vastu pidada hiljemalt aasta pärast keeratakse see euri kraan kinni, ühik pagulane, ai rsk siis tahaks neid vä... näha kes mis joga ajas .

l
31. august 2015 16:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
Jänks/ 31. august 2015 16:24
Meie kalevipojad käivad välismaal tööl ja toovad seal teenitud raha Eestisse. Neegerpagulased tulevad Eestisse sinu kulul elama jobu.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee