Eesti uudised

Kl 18.02 lisatud Sven Mikseri kommentaar!

Urmas Reitelman sotsiaalmeedias pagulasteemadel: meile pürgib tavaline inimrämps

Õhtuleht.ee, 31. august 2015 12:14

129 KOMMENTAARI

k
Kommenteerides/ 3. september 2016 13:33
Keegi siin üritas olla tark ja väitis, miks isis ei lähe oma kodumaale võitlema? No lugege läbi raamat:"Ma armastasin terroristi". Äkki hakkab kohale jõudma, et isis hävitab n.n.uskmatuid üle maailma ja see on suur tegu. Loodetakse surra märtri surma, võttes kaasa loe: tappes võimalikult palju nende ekstreemsesse usku kuulumatuid ehk uskmatuid. Need on sellised äärmuslikud usklikud, et kõik moslemidki pole elamist väärt. Vaat siis isise usk ja kodumaa! Need üritavad maailma vallutada tappes võimalikult palju nende äärmuslikku usku mitte kuuluvaid.
a
aga/ 2. september 2016 02:34
kui valitsus ja ajupestud riigikogu liikmed ei saa maailma asjadest aru siis tuleb eesti inimestel ise korda hakata looma ja tõde välja ütlema,paluks valitsusel siis mitte valetada paljudel teemadel,viha on normaalne nähtus,meid on vähe ja peamegi kokku hoidma,tõeline respekt hr.Reitelmanile,tõeline patrioot.
r
Rait/ 1. september 2016 14:42
Midagi pole ju valesti öeldud..mehel on lihtsalt munad olemas ja suu peas!!!Teda pole kyll môtet syydistada,vôtkeparem Rôivas pukist alla!!
m
Mari/ 1. september 2016 13:51
Pole ta ju kedagi ähvardanud? Kas meil ei olegi siis sõna ja arvamusvabadus?
g
Graal777/ 1. september 2016 13:03
Mida see Reitelman valesti ütles?? Enamus Venelastest pole integreerunud ja need moslemitestpabulasturistid ei integreeru kunagi.
t
To Toivo/ 18. september 2015 09:19
Sinusugusele lollile võib vaid kaasa tunda.
E
*ibla Põhja-Ameerika mandrilt / 4. september 2015 19:23
Eestis elavad "t_i_b_l_a_d" ei parasiteeri, vaid töötavad ausalt väiksete kopikate eest ja maksavad makseid. Nende maksete peal parasiteerivad eesti ametnikud, nö "urmased".
r
Remius/ 1. september 2016 12:12
Mingu töötagu oma kodumaal nende väikeste kopikate eest ausalt ja röökigu seal rossija rossija ning kandku oma gayorgi lindikest seal palju tahavad. See siin on Eestimaa, eestlaste maa, Eesti Vabariik! Ammu oleks aeg olnud enamusel neist naasta kodumaale, sest meie neid siia ei kutsunud ega siia ei oodanud.
E
*ibla Põhja-Ameerika maandrilt/ 4. september 2015 19:20
Eestis elavad "t_i_b_l_a_d" ei parasiteeri, vaid töötavad ausalt väiksete kopikate eest ja maksavad makseid. Nende maksete peal parasiteerivad eesti ametnikud urmased.

m
mees/ 2. september 2015 14:32
Respekt Urmas, veel on inimesi, kellele läheb korda meie maa ja rahvas.
r
roland/ 2. september 2015 02:02
Sa Mikser oled ju parteilane,sinu jaoks ju on loogiline,et,kui keegi neutraalne inimene(aga seda ju peaks ju olema iga RIIGI KAITSJA) midagi välja ütleb et see on vale ja ohtlik....
ÄRA IKKA AJA SEGAMINI *HUY S PALTSAM.....*!!!
t
to roland/ 3. september 2016 01:16
mikser on poliitbroiler nagu enamik reformivalitsusest.broiler on alati näljas ja seda peab söötma.KAS PEAB?
t
Toivo/ 1. september 2015 20:27
Ma ei taha seda rõvedust isegi lõpuni lugeda. Öleda inimeste kohta, keda ise ei tunnegi "inimrämps"? Kuule sina, Urmas Reitelman, sa oled värdjas rassist, mine ja hari oma kinnist puupea mõistust, ehk siis on lootust ka Sinul tulevikus armastust tunda...
t
to: Toivo/ 2. september 2015 13:31
Oleksid võinud lõpuni lugeda, siis oleksid ehk pointile pihta saanud. Rassismist ja rassistist on asi ikka väga kaugel, aga Sinusugused oma nina otsast kaugemale ei näe ja rohkem kui ühe hallrakukesega mõelda ei oska?? Vabandan, kui Sulle liiga tegin, enam ei tee, luban.
M
.../ 1. september 2015 18:22
Möla maha minister Mikser! Kehaga harjutusi!
e
eestlane/ 1. september 2015 17:48
o
Olev Vallimaa/ 1. september 2015 07:14
Politikaanlusega tegelejatel on TÕDE alati valus kuulata olnud, Urmas.
o
Ohsedapagulashirmu/ 1. september 2015 00:25
Eestil oma vananeva ja kahaneva rahvastikuga on vaja pagulasi rohkem kui pagulastel Eestit. Eesti peaks olema tänulik iga pagulase eest, kes siia tagurliku ja vaenuliku suhtumisega riiki ikkagi tulema nõustub.
E
.../ 1. september 2015 16:05
Ei jõua keskmiselt 3,7 klassi kooliharidust saanud eritrealasi juba ära oodata. Siis algab alges majanduslik õitseng!
a
aga/ 2. september 2016 02:39
Loputa oma ajusid rohkem,õpi ajalugu aegade algusest siis saate aru mis toimub tegelikult demokraatia sildi all.
l
Lauri/ 31. august 2015 23:48
Väited nagu inimpraht ja mugavusprussakad, pole ei rassistliku suunitlusega ega ka solavavad, vaid reaalset inimmassi kirjeldavad terminid.

i
inime/ 31. august 2015 23:44
Kusjuures mulle tundub kummaline, et lõuna pool on sadades tuhandetes, kui mitte miljonites, inimrämpsu kes tahab ainult röövida, vägistada ning ilma tööd tegemata elada. Kuidas sealsetes riikides turistid üldse julgevad käia ja neid ka teenindatakse kui seal sellised inimesed elavad kes tööd ka veel ei tee?
t
to inimene/ 1. september 2015 09:07
Eks ikka kohalikud tee tööd ja teenindavad ka turiste. Mis keeles need prussakad sind teenindaksid? Araabia? Suahiili?
n
nii ongi/ 31. august 2015 22:50
Liibüa presidendi Kadaffi hoiatus NATO-le - Liibüa hävitamine avab aafrika põgenikele tee Euroopasse.
http://politikus.ru/articles/56925-sbyvaetsya-proklyatie-kaddafi.html
v
31. august 2015 20:57
Väga õige jutt kaitseliidu spetsialisti poolt! Teie seal poliitikud kes seal olete ei võta ju lihtrahvast kuulda et me ei taha siia mingisuguseid muidusööjaid ja otsustate ikka vastu võtta kuigi teie enda rahvas keda esindate on selle vastu jubedalt! Mees räägib õiget juttu ja on ainuke kes julges välja öelda oma arvamuse sellest pasast!
u
Urmas/ 31. august 2015 18:50
Mis seal rääkida,need kes siia tulevad,ma mõtlen sealt Aafrikast ja Aasiast ongi ju täielik inimrämps ja selles on Reitelmanil täielikult õigus. Paistab,et Mikser tahab olla ka selle inimrämpsuga sarnane. Ja teate Mikser,teie olete küll kaitseminister aga sõjaväest ei tea te midagi ja sellepärast peaksite te moka maas pidama.
o
ometi üks aus mees/ 31. august 2015 17:53
Sellistest munadega meestest on kõva puudus Toompeal.Aeg on ajada selg sirgeks ja öelda,et aitab.Kaua võib lasta enda seljas ratsutada.Noormehele soovitan,et pese enne kõrvatagused puhtaks, kui meeste seas sõna võtma hakkad.Liiga noor veel s õnavõtjaks.
n
31. august 2015 17:30
nüüd on vähemasti teada,et ka keskerakond toetab nende pagulas-mugavus pärdikute importi Eestisse !!!
k
Kapten Jack/ 31. august 2015 17:00
Seda juttu räägivad kõik Eesti mehed saunas õllekannu taga, nüüd ütles Reitelmann selle välja ja valesti ei öelnud mitte midagi...M.O.T.T. Thanks Reitelmann. Kandideeri presidendiks, rahvas on sinu taga....
l
lia/ 31. august 2015 16:43
Väga aus ha õige väljaütlemine - tõesti mis ta valesti siis ütles - kõik kardavad tõtt öelda ja see on eestlaste viga - elan välismaal ja teen tööd ei lähe almust paluma aga nad tulevad ja tahavad kõike muidu

a
ap/ 31. august 2015 16:39
kes neid eesti pagulasi näha tahaks las maksavad need kel selleks raha on mitte rahva oma,pole endalgi tõõd eestis suretame oma rahva välja nii!!!
e
Ei taha./ 31. august 2015 15:46
Ma ei soovi surma kellelegi, ka mitte murjamile. Sellest tulenevalt oleks üks võimalusi massilise sisserände tõkestamiseks, need paadid põhja lasta võimalikult lähedal Vahemere lõunarannikule, et nad jõuaksid tagasi ujuda.
Mõne ebaõnnestunud katse järel nad lihtsalt loobuksid ohtlikust meresõidust üle Vahemere.
r
Rottweiler/ 31. august 2015 15:45
Seoses teemaga võiks kesik Repinski hankida(maksumaksja raha eest loomulikult) üheotsapileti Süüriasse ja seal oma "kalleid" katspäid aidata. Siin EI TAHA näha ühtki, isegi mitte vaksapikkust. RESPEKT, hr.Reitelman!
j
JUSS/ 31. august 2015 15:41
Vähemalt ükski sirge selja ja rahvusliku mõtlemisega ohvitser. Kes ütleb seda, mida mõtleb. Mitte nagu mõni Brüsseli keerutaja ning tallalakuja.
a
ab/ 31. august 2015 15:40
Reitelman ytles seda mida enamus eestlasi mötleb.... toetan Reitelmani.
a
Arvamus/ 31. august 2015 15:38
Huvitav, et põgenike hulgas pole vanemaealisi, samuti on väga vähe naisi, lapsi. Igaüks on ju televiisorit näinud, et need on noored mehed, kes lihtsalt kasutavad ära juhuse Euroopasse pääseda, ja seda sõjapõgenike sildi all. Miks siis naised, lapsed ja vanurid suures osas oma kodumaale jäävad, kas neid ei varitsegi oht. See on organiseeritud tegevus, millele tuleks piir panna. Ungari eeskuju võiks järgida ka teised riigid. Urmas Reitelmannil täiesti õigus. Huvitav , kas need kes usuvad, et nad tõelised sõjapõgenikud on , on nii sinisilmsed ja lihtsameelsed? Miks ei näidata televiisoris kaadreid, kuidas neid kodumaal taga aetakse? Või on keegi näinud?
p
praegult euri kummardades ajavad lihtsalt vastavat ila./ 31. august 2015 15:37
Tüüp väntas nüüd küll brüsseli tulnukatele otse ja võttis sõbradel lõuaviltu.Pole hullu nii, kui see euri projekt lõppeb sõimavad neid veel kõvemini.Igal juhul lõpp juba paistab kui beriinil hakkab vaikselt oma ports täis saama.
k
KINDRAL/ 31. august 2015 15:01
MÖLA MAHA JA EDASI TEENIDA.ÄPU MURDIS JALALUU ÄRA,IRW

õ
31. august 2015 14:59
Õige mees,see tuleks kloonida.
e
eestlane/ 31. august 2015 14:57
EESTI RIIK HÄVITATAKSE, JA RAHVAS VAATAB PEALT.
i
31. august 2015 15:18
Igasugused Martin Repinskid tuleks ikka ka kuhugi nimekirja talletada. tasumise tund võib siiski tulla.
t
Tuleb, / 31. august 2015 15:47
...küll ta tuleb! Või on teil miski viga külges?
e
eestlane/ 1. september 2016 20:23
Arvutis peaks ju ühe lisa wordi faili jaoks ikka ruumi olema, mida pidevalt täiedada ja siis kui aeg ükskord kätte jõuab, nimekirjad käiku lasta.
NELJAPÄEV 30. AUGUST 2012 KELL 16:40 ESM hääletamine
Poliitiliste p r o s t i t u u t i d e nimekiri:
http://www.riigikogu.ee/?op=ems&page=haaletus&hid=d319689b-04ee-478f-94f3-42d16357bfeb&
NELJAPÄEV 09. OKTOOBER 2014 KELL 10:29 P e d e r a s t i a seaduse vastuvõtmine
http://www.riigikogu.ee/?op=ems&page=haaletus&hid=a85129ed-4873-4b9d-ac37-4788b6587fa0&
Vaadake enne valimisi siis uuesti neid nimekirju!
15.06.15. Umbusaldushääletus peaminister Taavi Rõivas vastu
http://www.riigikogu.ee/tegevus/tooulevaade/haaletused/haaletustulemused-kohalolekukontroll/2de32404...
25.11.15. Kooseluseaduse rakendusaktid, esimene lugemine 41/42
http://www.riigikogu.ee/tegevus/tooulevaade/haaletused/haaletustulemused-kohalolekukontroll/e72d83da...
11.05.16. Kooseluseaduse kehtetuks tunnistamise hääletus
http://www.riigikogu.ee/tegevus/tooulevaade/haaletused/haaletustulemused-kohalolekukontroll/3b4b7664-1311-4ae3-8a9e-fb59284f95e5/
e
eurooplane/ 31. august 2015 15:21
Igasugused Martin Replinskid tuleks ka ikka kuhugi nimekirja talletada. Tasumise tund võib siiski kunagi tulla.
e
Ei taha./ 31. august 2015 14:52
Hr. Reitelmannil õigus, üle kahekümne aasta on käimas nö. "omade" venekeelsete integratsioon, millega ei saadagi hakkama. Milleks siia veel üks seltskond , kellest me oleme veel kaugemad oma olemuselt?
See kakssada murjamit, keda meie pagulasteemadega tegelevad härrased oma töövõiduks peavad versus Euroopa Liit, ei jää kindlasti viimaseks. Neid tuleb veel ja kasvavas tempos.
r
Reitelmannil on õigus/ 31. august 2015 14:51
Reitelmann on mulle alati meeldinud - nii ETV-s töötades kui Raadio 3-s.
Sirgeselgne tüüp, kes julgeb välja öelda seda, mida enamik eestastest mõtleb.
Mõnusate humoorikate ja tabavate ütlustega vend, keda oleks väga vaja eesti meediamaastikule.
Kahju ainult, et pugejalikud ja lömitavad ülemused sellest aru ei saa ja palkavad tööle korrektset iba ajavaid töötajaid.
v
Välja põrgu eeskojast!/ 31. august 2015 15:05
Sama siin. Olen kuulnud kunagi ammu tema intervjuud elu ja olu teema. Haruldaselt asjalik inimene.Rohkem selliseid nagu tema ja Võrno! Ometi keegi räägib ka eesti inimese eest! Mitte ei kaabi kuskil kellegi võõrast kintsu! Pagulased on teema,kus eestlane on nõus järjekordselt "kartulikoori sööma",kui need loodrid ja kurikaelad ainult siia sekeldama ei pääseks!
g
ggg/ 31. august 2015 15:18
Pool elanikonnast sööb siiani kartulikoori, aga need on vaja ka limiidi alla panna, et pagulasi toita, tingimuteta seejuures. Kohalikele ei kindlustata niisama midagi, isegi mitte toimetulekutoetust.
v
Veljo/ 31. august 2015 14:45
Asi ei ole pagulastes vaid inimeste käitumises. Selgesee, et me ei soovi neid siia aga mõelge, mis oleks Eesti ilma EI-ta ja ilma EL-i rahata. Peame ju kuidagi tagasi tasuma. Lõuna- ja Kesk -Euroopa ei pea ju kogu kohustust endale võtma. Olge mõistvad te kurjad inimesed.
Ja Kaitseliit on mõtetu sõjamängijate punt mitte sõjalis- julgeoleku org. Me ei ela enam 19, 20 sajandil. Sissid, ha-ha.
Endine Kaitseliitlane Veljo.
v
Veljole/ 31. august 2015 14:51
Me oleme mõistvad siis,kui keegi läheb neile koju appi või suunab nad Aafrika Liidu maadesse oma kultuuri manu!!! Miks prussakad pressivad parasiteerima?
v
vastuseks Veljole/ 31. august 2015 14:53
"Euroopa ei pea ju kogu kohustust endale võtma."
Sellist kohustust polegi. Ei saagi olla.
e
Ei taha./ 31. august 2015 15:03
Lõuna-Euroopa pangu oma piirid pidama, ärgu olgu nagu lõdva kummiga lõbunaised.
Mis juhtus seal Kaitseliidus? Kaitseliit on üks osa meie riigikaitsest, üks meie riigi võimalustele vastav osa.
m
masssuuurik/ 31. august 2015 15:06
Õige.... Euroopa ei pea kogu pagulastehulka endale võtma! Võtku Venemaa!
r
Rix/ 31. august 2015 15:20
t
to Veljo/ 31. august 2015 15:23
Mõistvad me oleme sinusugust peast sooja endise Kaitseliitlase suhtes, sinu suhtes on meil kohustused, aga pagulastega ei ole meil midagi pistmist, sest nad ei ole pagulasedki vaid sissetungijad, kes nõuavad endale prii ülalpidamist. Mida sa Kaitseliidus üldse tegid, kui sulle sissetungijad ja kohalike rahvaste hävitajad nii armsad on? Püssidega mängida nii sassis kodanikud ei tohiks, kes ei mõista kuhu nad kuuluvad ja milleks.
h
haige jutt/ 31. august 2015 15:25
aga mõelge, mis oleks Eesti ilma EI-ta ja ilma EL-i rahata. Peame ju kuidagi tagasi tasuma
Kui mõelda, et Eestist on lahkunud 5.7 protsenti inimestest, siis tööjõust oleme kaotanud umbes kümme protsenti. Ehk me oleme ära andnud kümnendiku oma tööjõust ja majanduspotentsiaalist ning vastu saame erinevate toetustega veidi üle nelja protsendi sisemajanduse kogutoodangust. Ja lisaks veel käendame ülelaenanud riikide lootusetuid laene. Tegelikult me ei saa mitte abi, vaid me abistame rikkamaid riike. Me oleme rikkamate riikidele doonoriteks. Aga reklaamid näitavad, et Euroopa Liit toetab. Tegelikult toetame ikka meie ja saame pool tagasi.
Meie palgad on madalad ja selle probleemiga tuleb Eestis tõsiselt tegeleda. Aga lisaks palkade tõstmisele tuleb seda ebaõiglust selgitada ka Brüsselis. Euroopa Liit peab rohkem raha ümber jagama ja ääremaadele hakkama toetusi maksma ka sotsiaalsüsteemi ülalhoimiseks. Ehk siis nn. Euroopa pension, millest olen ka varem rääkinud. Palju õiglasem oleks kui saaksime Brüsselist lisaks umbes viis protsenti SKT-st ehk umbes 1 miljard pensionide maksmiseks. Täna kogutakse ettevõtjatelt sotsiaalmaksu pensionite maksmiseks pea poolteist miljardit eurot ja üks miljard lisaks oleks siin olulise mõjuga.
Praegune süsteem ei ole õiglane ja tekitab probleeme ääremaades. Euroopa Liiduga ühinemisel ei oodanud keegi nii suurt tööjõu liikumist ja praegu on viimane aeg süsteemi korrigeerida.
Seda juttu raportist ei leia. Need on lihtsalt minu mõtted ja rääkisin seda Poolas avalikult juba teist korda. Esimene kord oli eelmise aasta maikuus Katowices. Loodame, et kunagi hakkab jää liikuma ja süsteem muutub õiglasemaks.
Seniks head raporti lugemist.
t
to haige jutt/ 31. august 2015 16:02
Eesmärk ongi ju rahvusriigid sügavalt võlgadesse tõugata, kui meil endal võlgu ei ole siis maksame ju Kreeka võlgu, lisaks pagulaste pidamine, aga töökohti jääb järjest vähemaks, alanud on üleilmne finantskriis, mida peetakse analoogseks 1930. aastate kriisiga, milest neid põgenikke veel toitma hakatakse, kui ettevõtted kinni pannakse, sest tarbimine kukub ära? Juba praegu tõmbavad toorainete tootjad otsi kokku. Mingit majanduskasvu Euroopas enam ei tule, terve see piirkond muudetakse sionistide poolt arengumaaks, neegrid hakkavad märatsema, et neile piisavalt raha ei anta, nagu nemad on arvestanud, siis hakkavad idioodid nõudma NWO kehestamist, mis tähendab fašistide koonduslaagri tüüpi diktatuuri. Seejuures kliima on ju selline, et siin elamine on kordi kallim kui Aafrikas, milleks neid pagulasi siis siia vedada, see kliima ja loodus ei toida lõputut hulka inimesi ja ilma valgete tööta neegrid siin ellu ei jää, pole kes ellujäämise kindlustaks.
See poliitika on nii perversne, et ma ei kujuta ette inimest, kes sellist idiootsust toetab, selleks peab sügava vaimse alaarenguga olema, et mitte aru saada, mis poliitika see on ja kuhu see viib. Mingi seltskond loodab sellelt teenida, aga seda ei juhtu kunagi, sest kõik keeratakse maksude alla. auto ostad ja saad kasutusõiguse ainult. Tarbimine viiakse absoluutsesse miinimumi, haiged pannakse magama. Sellist perverssust soovite Eestisse ja arvate, et teie hakkate eliidiks? Milleks siis neegrid kõrgkoolidesse lastakse tingimusteta nagu Soomes juba toimub? Uurige teemat!
j
Just nimelt - endine:/ 31. august 2015 15:27
Tõenäoliselt visati sind sealt välja, sest Kaitseliit ei pea taluma selliseid Eestile vaenulikke tüüpe, kellel jätkub lisaks veel häbematust end põliseestlaseks tituleerida!
s
Saare taat/ 31. august 2015 15:53
Esmatähtsast on siin juba hulgi kirjas - EI illegaalsetele kurjategijatele.
Kohe järgmiseks EL-i nimelisest "lehmakoogist" VÄLJA - oma juudaseeklid saad ka ilma EL-i kuulumata sisse kasseerida.
n
no näe/ 31. august 2015 14:37
kui ühed ´´äraostetavad.E-ooravad topivad 45 tonni pagulasrahadest osa oma tasku nagu SUUR
PUNT SADAMA juudaid JA ja laulavad selle eest peremehe BRÜSSELI LAULUSÕNU et kallis PEREMEES SAADA VEEL EUROSI mull üks tasku veel TÜHI..meil niigi põlisrahvast 55%seega siiani
euromaade suurem pagulusmaa SIIA SÄTITUD eesti rahvast rikastama kaltse-suppi jagama
a
aivar/ 31. august 2015 14:29
urmase kirjutises pole midagi valet,100% kõik õige
v
villi/ 31. august 2015 14:28
...urmas REitelmann väljendas täpselt nii nagu VÄLJENDAB ennast EESTI rahvas, need kes lootsid härra Reitelmann ära pühkida ametist eksivad, sellise truule EESTI rahva teenrile peaks härra TERRAS juba täna ühe tärni pagunitele lisama,,, Hr. Reitelmann on ammu ajast ees, st. jagab suurepäraselt, et kaugel pole aeg kui tuleb relvaga minna piirile..., sest meie Demagoogiline piir ju ei pea...

v
vanaema/ 31. august 2015 14:26
kui keegi peaks Urmas Reitelmanni õigete sõnade eest kiusama, siis ma tulen siit maalt sõnnikuhargiga ja suskan...
s
Sa vaata enne,/ 31. august 2015 14:38
mis mees see Repinski on... pealt Mart, seest Repinski...või vastupidi. See on see mees, kes kitse paneb... või kitsi kasvatab... seal joptvoje kandis...
e
Ei taha./ 31. august 2015 14:20
Nähes neid ühevanuseid mehepoegi pilgeni täis paate siis tundub,et käimas on sõjaline invasioon ehk hetkel käib islamisõdurite massiline siia saatmine,seda Euroopa riikide enda abiga! Komandörid kas on juba osaliselt kohal või saabuvad ohutumaid teid pidi. Vaadates kuidas nad näiteks Ungaris piiritõkkeid ületavad siis tundub, et treening on neil hea ja eesmärk selga.
Kindlasti on neis paatide ka ludrisid, kes ei teinud kodus tööd ega hakka ka siin ennast sellega vaevama. Meie õnn, et meist põhjas elavad rikkamad rahvad ja ludrid sinna tahavad.
Kahju kui siis on juba hilja, kui seda mõistame.
p
palun / 31. august 2015 16:16
vaadake seda kõik ja siis on selge kas nad on sõjast muserdatud nälginud inimesed.
m
Maamiis/ 31. august 2015 14:16
Õige eestlase jutt, tubli vähemalt tean et ka meil on veel kindlameelseid.
j
juhani häbekannel/ 31. august 2015 14:13
kas keegi on kaalunud Repinski kastreerimist?
j
Jah./ 31. august 2015 14:13
N
.. / 31. august 2015 14:11
No tõepoolest.. kui ikka tõde peab rääkima sosinal, siis on riigi vallutanud vaenlased! Mina nõustun Urmas Reitelmani seisukohaga. Meil võõrrahvast lausa kolmandik ja vehivad vene lippudega lauluväljakul ja keegi ei ütle ega tee midagi. Kas nüüd islamiusulisi ka veel vaja?? Las Eestimaa jääb ikka eestlastele.
e
tõde / 31. august 2015 15:11
ei peab rääkima sosinal. Aga peab sõnu valima!!!!
l
Loloz/ 31. august 2015 14:11
POOLT! Mis need neegritest mehepojad hakkavad rindel meie rahva eest seisma ka tulevikus või? Lähima 100 aasta jooksul küll mitte. Tuleb sõda, jooksevad neegrid minema, oma uhketest korteritest ja iPhone käes sähvimas tehakse veel viimane postitus twitteris, et kui halb siin niigi elada oli kogu selle "rahuaja" aeg...

m
Miki Hiir/ 31. august 2015 14:06
Ja sellinne saast tuleb iga hinna eest maamunalt pühkida kõigi vahenditega.
m
Martin/ 31. august 2015 14:00
Iga kaitseliitlane peaks olema rahvuse eest võitleja ja kompromissitu patrioot. Ühinen 100% Reitelmanni väljaütlemisega. Õige Eesti mees peab võitlusesse asuma kas punase, pruuni või mõne teise katku vastu, mis meie rahvast, keelt ja kultuuri ähvardab. Mehed relvile!!!
x
XD/ 31. august 2015 13:56
Sanktsioonid jah...PAGULASTE VASTU
e
eesti mees/ 31. august 2015 13:56
Kaitseliit ongi organisatsioon, kes peab seisma eesti rahva säilimise eest.Tore et seal on ka juhtivatel kohtadel eestimeelselt mõtlevaid mehi ,kes õigel hetkel relv käes on valmis oma kodu neegrirämpsu eest kaitsma. Kahjuks meie kaitseminister seda seisukohta ei jaga..aga ta pole ka kunagi sõjaväeteenistust läbinud...
k
kaitseliitlane/ 31. august 2015 13:47
Kopeerin siia hea vastuse FB'st.
"Mida kiunu? MEES RÄÄGIB TÕTT! Ülejäänud võiks vait olla ja KUULATA!"
a
Ants Rannula/ 31. august 2015 13:47
ÜHED TEENIVAD NEEGREID Euroopasse vedamisega ja meie maksumaksja hakkab neid üleval pidama.LUBADES NEEGREID SIIA- POOLDAME INIMKAUBANDUST!
a
alvar/ 31. august 2015 13:47
Tubli mees, räägib asjadest nagu need regelukult ongi.
v
31. august 2015 13:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
ka põliseestlane/ 31. august 2015 13:58
minumeelest vastad teemale out of topics. See, et meil endal nn. kõntsa on (sh. ka ma ise pole täiuslik)) ) ei tähenda, et kõntsa juurde peaks võtma! Seda enam tuleks kõntsast hoiduda, see võib meile sedaenam saatuslikuks saada. Mina küll toetan Urmase mõtet!

a
alvar/ 31. august 2015 13:43
Tubli, Urmas. Aus ja õige jutt.
v
Vaatasin/ 31. august 2015 13:33
kui yhed just tulid kuhu saadetaks ei tea. Et kondisid sojaväetlase kombel olid treenitud. On lohutav lugeda et isis on yle euroopa - miks inimesed kes ei voitle ma maa eest ei tee seda ja miks on nad siin nii suures aus=
ä
Ärge olge lihtsameelsed!/ 31. august 2015 15:24
Muidugi saab juba kõnnakust aru - näiteks Vaos on neid ikka kohe mitu. küll ka relvad kätte saavad.
Mõni rõõmustab siin USA tankide üle, aga kas seal peal ei istu viimati juba moslemid?
Ma ei taha seda valitsust siin ja tahan, et Eesti lahkuks Euroopa Liidust. Euro haiseb. Tahan krooni tagasi.
i
Indrek2/ 31. august 2015 13:31
Iga normaalne Eestis elav inimene peab sellist väljaütlemist "normaalseks", sest on tõde või sellele lähedane väide. Ei saa eitada, et nende "pagulaste" seas on inimesi kes tõesti abi vajavad aga enamik nendest prussakatest tuleb pikema jututa tagasi kupatada sealt kust tulid.
u
U.R. sõber/ 31. august 2015 13:31
Kõigepealt tuleks koju tagasi saata need, kes põgenevad riigist, kus põgenemiseks pole põhjust, näiteks Balkani "põgenikud".
t
ta ei õelnud m8dagi valesti/ 31. august 2015 13:30
See martin saab vastu hambaid varsti
p
Pane / 31. august 2015 16:02
minu poolt kah nii 2 tohlakat ja jalaga paluks!
k
Kristel/ 31. august 2015 13:30
Kas oma arvamust ei võigi olla? Inimene pole ju ainult töötaja.
l
lugeja/ 31. august 2015 13:28
Hm, väga õiged sõnad. Milleks hakata turja inimesele, kes ütles, et "kuningas on alasti!"
a
Alar1 veel/ 31. august 2015 13:25
Siiski ei soovitaks ametnikel selliseid sõnu öelda: Vene parteid ja venemeelne meedia kasutab seda kohe ära, eriti,kui sa ei ole KE-st või SDE-st. KE ja SDE otsivad praegu pisematki võimalust Eesti valitsusliikmete hävitamiseks.
1
13:25-le/ 31. august 2015 15:12
Sellel teemal vast on solidaarsemad.

r
raivo/ 31. august 2015 13:24
e
Eva/ 31. august 2015 13:22
Värskendav, et ka tuntud tegelasel on jugust asjadest otse rääkida.
a
Alar1/ 31. august 2015 13:20
Aga ongi ju inimrämps! Korralik ja haritud inimene ei vahetaks sellisel jubedal kombel elukohta ja kodumaad.
e
eurooplane/ 31. august 2015 15:48
normaalne inimene ei jäta oma kodu, et minna ja võtta omale uus , kellelegi teisele kuuluv kodu. ehh, et kui nüüd mul mustus ja korralagedus kasvab üle pea, siis lähengi toompeale ja nõuan omale abi ja uut elamist. pole enne siin omi pooleoobiseid ja väetikesi aidatud ehk siis lihtsalt niisama antud, nüüd peab aga andma oma ära ja sallima ka veel takkaotsa.
no kuidas ma sallin neid kui nad on nii ebameeldivad nii seest kui väljast. iga päev näen neid aina rohkem ja rohkem. pimedas enam väljas ei käi.
l
lugeja/ 31. august 2015 13:19
Tubli julge mees! Ei lömita europedede moodi. Ütles välja selle, mida enamus mõtleb!
j
juss/ 31. august 2015 13:17
Aafrikas ruumi küll,las vegeteerivad seal!!!
v
valvur/ 31. august 2015 13:14
Mida ta valesti ütles? Tulebki asju õigete nimedega välja öelda, mite vehkida reeturite poolt väljamõeldud värd-võõrsõnadega. Võõraviha, vihakõne jne. on poliit-tehnoloogide poolt üle võetud sõnavara mida kasutati vene võimu ajal rahvavaenlaste ja oma kodumaa patriootide sõimamiseks! Ja nüüd kasutatakse samu värdsõnu EV patriootide ja kaitsjate sõimamiseks! Kutsuge oma mõistus koju te kollanokkadest "politoloogid" ja äraostetud "arvamusliidrid"!
r
Rnx/ 31. august 2015 13:03
Õieti ütles! Asi ju ongi nii. Poliitikud on nagu täis si**und ennast selle teemaga. Kui palju on nende põgenike hulgas naisi ja lapsi? Ainult nn. kirurgid ja tuumafüüsikud omad iphone-de ja tahvlikatega. Peab ikka päris valus loll olema, et seda uskuda seda kõrgharidusega tulevaid pagulaste teemat. Tuleb ainult maltsa! Refikad teevad selle teemaga endale karu teene. Valimistel näeme, rsk.
j
jah valimstel näeme/ 1. september 2015 16:06
See käib kõikide tolerantide ja sallivate kohta nii reformist, keskist , sotsidest kui ka IRl-st. Rahval ikka ei ole nii lühike mälu, uskuge mind. Urmase jutt 100% õige
m
muide/ 31. august 2015 13:02
kus nüüd isamaaline riisalu on? põõsas kuss? muidu lubas küll kohe isamaa eest võitlema asuda, aga kui vaja, pole teda kuskil?

j
ja veel / 31. august 2015 12:59
põlgan viimset kui ühte närust inimest, kes Ojulandi nimekirja end üles riputanud.
k
K./ 31. august 2015 12:59
m
Merikotkas/ 31. august 2015 12:58
sooviksin avaldada kiitust Urmas Reitelmannile, et tal on julgust välja öelda tõde. kahjuks saavd aga tema fb-s sõna vaid sõbrad, kelle hulka ma ei kuulu ja seetõttu teen seda siin. olge tänatud lugupeetud Urmas Reitelmann! olen väga uhke Teie üle. samuti Hannes Võrno ja Kristiina Ojulandi üle tema sellel teemal väljaütlemiste tõttu.
küll aga põlgan sellesse teemasse suhtumise tõttu vendasid raudasid, helen "eiteamistakasulikkuteinudongi" sildnat, mõttetut homokampust, mugavuspagulast randperet ja kallast ja tarandit jne.
õ
õige jutt/ 31. august 2015 12:51
Rõõm lugeda, et leidub julgeid avaliku elu tegelasi, kes ei karda tõde välja öelda.
t
Tanel/ 31. august 2015 12:51
Ma küsin hoopis Martin Repinskilt, miks Keskerakond lubab korraldada isikukultuse moodi nn. Lasnagorski päeva Lauluväljakul lehvimas vene lipud ja peaesinejaks vene bänd. Seada kõike Tallinna maksumaksja kulul?
t
Tanelile/ 31. august 2015 13:07
Lasnamäe venelased on Tallinna maksumaksjad. Nad palaganitavad enda kulul.
K
?/ 31. august 2015 15:12
Kui sa aru ei saanud - oli küsimuse teravik suunatud sõnadele: Lauluväljak - vene lipp - puuduv isamaalisus.
n
31. august 2015 12:50
noh kaitseliitlased on ka igasugused
j
Jänks/ 31. august 2015 13:46
Mida see kaitseliitlane valesti ütles?
u
Urrr/ 31. august 2015 12:49
Õieti ütles. Kahjuks on see tõde aga enamus poliitikuid seda ei näe või ei taha näha. Raha brüsselist on oma osa teinud....
1
1/ 31. august 2015 12:56
m
Marge/ 31. august 2015 12:49
Minu austus Reitelmannile tõusis kohe kordades!

l
l/ 31. august 2015 12:46
rämps või mitte, elada tahavad nemadki, elagu ainult oma maal, ka siis on neid võimalik aidata.
j
Jan/ 31. august 2015 12:43
Inimrämps võib tunduda karmi väljendina kuid siiski ka võib anda mingi indikatsiooni.
Kuigi, inimrämpsuks me oma Eesti kodutuid parme ei nimeta ju.
Need kes pürgivad Euroopasse on enamjaolt noored majanduspõgenikud, kes on teadlikud neid siin eesootavatest toetustest ja peavarjust.
Loomulikult on paljudesse neist juurdunud usk islami ainuõigsusest ja põlgus teiste religioonide kandjate suhtes.
Rahulikku kooseksisteerimist reeglina välistades!
m
majanduspagulane Soomest/ 31. august 2015 12:46
j
jaa/ 31. august 2015 12:42
Tore,et Eestis selge väljaütlemisega mees! Räägib nii nagu olukord tegelikult on!
t
Tutkit/ 31. august 2015 12:42
Seal on veel paljusid,kes samuti arvavad.
a
Ati/ 31. august 2015 12:41
Just selliseid eestlasi on rohkem tarvis, kes julgevad asju nimetada ÕIGETE nimedega, tundmata VALEHÄBI! Jah, inimkõnts on see, keda ei tohiks mitte mingil juhul sisse lasta...
s
Soomest/ 31. august 2015 12:47
ja välja samuti, aga lastakse
r
Rottweiler/ 31. august 2015 16:10
Ütlen ja räägin sellest iga päev, kuid nagu ehk omast käest tead, on raskusi kommentaaride ilmumisegagi, rääkimata reakodanikuna meelsuse avaldamisest. Reitelman on piisavalt tuntud tegelane, et tema väljaöelddut eirata. Veelkord: RESPEKT hr.Reitelman
u
UN/ 31. august 2015 12:41
Avaldas enamuse arvamust. Selliseid julgeid mehi peaks Eestis rohkem olema!
a
Aga/ 31. august 2015 12:33
mis see Reitelmann siis nii valesti ütles?Londoni tänavad on selliseid "kirurge"täis.Pariis samuti.
j
Jänks/ 31. august 2015 13:51
Enamus eestlasi siiski töötavad välismaal, toetuste peal lebotajaid on väga vähe. Enamus Aafrikast saabunud pagulastest ei plaanigi tööle minna, nad on kuulnud, et Euroopas antakse raha niisama, mitte midagi tegemata, ja seepärast nii hullusti Euroopasse trügivadki. See ongi Eesti ja Aafrika majanduspagulase vahe, kui jätta välja Aafrikast saabunute kahtlane taust, mida ei ole võimalik kontrollida.
k
31. august 2015 12:49
Kumbki pool ei saa aru, et näeb teises enda varjatud poolt ja teist sõimates sõimab iseennas
a
arusaadav vastuseis/ 31. august 2015 13:13
kes küll tahab seda endale tunnistada
i
instruktor/ 31. august 2015 13:13
rootsis yks hakkas isegi IKEA-s operatsiooni tegema
p
Peenkirurg/ 31. august 2015 13:51
Sa pead silmas seda üliharuldast peasiirdamise operatsiooni eksole.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee