Eesti uudised

Jüri Mõis Tallinna Sadamast: sa saad seal ametis olla vaid siis, kui poliitikutele meeldid

Õhtuleht.ee, 29. august 2015, 20:48

40 KOMMENTAARI

m
Mõni Mõis/ 31. august 2015, 01:10
Ja meeldid sa neile, kui ei ahnitse, vaid jagad. Nendega ("poliitikutega") .
k
Kilu istus vangitornis aeg oli igav oota.../ 30. august 2015, 11:22
>Kuulasin ühel õhtul pereraadiost saadet Andres Herkeli osavõtul. Ilmselt mingi Lennart Mere aegne mees. Kuid vähekene liialt igav. Mõttekäikudest tulvil küll kuid äärmiselt monotoone esitlus ja oli tahtmine kogu aeg kanalit vahetada,et aju otsiks üheaegselt kanalitest ka mingit rütmi mujalt, muidu oleks vist magama jäänud ja poleks järgmist järjejuttu kuulnudki milles ärkasid ellu okupeeritud Hollandisse saabuva vangist vabanenud neiu memuaarid. Ausaltöeldes rääkigu raadios vähem . Niigi arusaadav juba esimestel kuuldeminutitel millist maailmavaadet esitledes elus edasi astudes Vikerraadios ükskord lõpetab unejuttudega. Siis juba põlvkonnale kel aastaid 65 !!!
l
31. august 2015, 07:59
las ikka üks raadiojaam olla normaalsetele inimestele ka.reklaami ja totaka tümpsu jaoks teil jaamu sitaks.
a
aga karistus?/ 30. august 2015, 11:00
hm, jüri mõis oli siis korruptsioonikuritegudes kaasosaline.
P
..../ 30. august 2015, 10:15
Poliitika on kõikjal. Isegi enamus kultuuri ala töökohti on politiseeritud. Ei saa olla isegi maakonna või külakultuurimaja juht, kui ei kuulu vastavasse parteisse. Rääkimata linnadest
a
aga/ 30. august 2015, 09:25
Eesti Energiast saadi ka mega miljoneid....mille eest ??? Miks vaikitakse kuhu raha läheb .Psühhid juhid teavad vastase nõrka kohta,selleks on unistama panna heast elust ja katteta lubadused.
Pole ka Tallinn midagi paremat seoseid nähes ärimeeste ja ametnike vahel.Varjatud korruptsioon igal tasemel.
l
loo jätk/ 30. august 2015, 09:17
Varsti kõik Sadamasulid kirjutavad RAAMATU, see on nüüd kombeks.
n
Nimeks/ 30. august 2015, 12:38
pannakse "Kuidas varastada miljonit nii,et kõik süüdistused langevad põrmu"!
O
"meeldivatest" seadustest/ 30. august 2015, 09:12
Oli raadiosaade, kus asjaosalised ise rääkisid, et Ukraina parlamendis ostetakse hääli ja hääl maksab tavaliselt 500 000 $, kuid erandjuhtudel ka 1 000 000 $. Aga Ukraina parlamendis on 450 saadikut! Mõelge nüüd ise, kui lihtne on Eesti riigikogulasi kogu täiega ära osta ja kas seda on tehtud? Paljud asjad saavad selgemaks, miks miski nii läheb, nagu on läinud. Miks rahvameestest on saanud rahvavaenlased jne.
M
"Kas oled näinud kuidas lumi sajab alt ülespoole?" küsis luuletaja teadlaselt. Teadlane: "Pole ette nähtud ja sellepärast pole mõtetsel teemal jätkata!". Ometi oli temagi oma elus tuisku näinud... / 30. august 2015, 09:09
Meil Maarjamaal tuiskab igal aastaajal, eriti viimasel ajal. Kas sellest, et teatud ringkondades on mindud üliülbeks või on mõõdupuuke juba lühike. Millega mõõta kõikvõimalikke "tehinguid" ja rahva kannatust?!

p
poliitik/ 30. august 2015, 04:26
...ja vasakule paned- kas nii?
m
Ma ei tea miks/ 30. august 2015, 01:08
aga minu isiklik arvamus on see,et refide valitsusaeg saab läbi lähipäevadel,lapsed kooli ja täismehed pukki
a
a/ 30. august 2015, 08:54
kust sa saad neid täismehi. täismees on niigi suht haruldus. pealegi hoiab iga mõistlik inimene poliitikast eemale nagu katkust. pajatsitel ja sulidel on neid kohti tarvis.
n
naine/ 30. august 2015, 13:03
tõesti, täismees on haruldus, mina näiteks pole siiamaani kohanud mitteüht!!! täismeest Eestis. Mujal maailmas mis toimub, kahjuks-õnneks ei tea. Selline seis meestega, peded ja memmepojad ruulivad, teised vaevlevad enesehaletsus, kompleksides ja stressis. No nothing. Zero!!! muideks, mõistlik mees ei hoiaks poliitikast eemal, sest see poleks lihtsalt mõistlik, lasta enda eest asju otsustada.
k
Kellamees/ 29. august 2015, 22:40
Mitte meeldimises ole asi vaid kui palju keegi oskab teistest paremini varastada, toetada..... teda upitanud parteid !!!
t
T.Mets/ 29. august 2015, 22:36
Antagu andeks kui eksin. Minu teada oli omal ajal Mõis üks nendest, kes korras ja tulusa ettevõtte Tallinna Vee välismaalastele maha parseldas.Nüüd teiste sigadusi oskab küll arvustada
s
30. august 2015, 08:02
Sellepärast oskabki, et teab, kuidas asjad käivad.
a
Aja Lugu/ 29. august 2015, 22:32
Tallinna Sadama ümber kerkis ootamatult tihe mets kus iga puu otsas istub mees. Kõik nad istusid seal ka siis kui pauk käis.
j
juubo/ 29. august 2015, 22:11
Tundub,et jüri on vahepeal oma esimese raamatu ostnud,nii tark jutt!
m
MMM/ 29. august 2015, 21:57
Vot seekord olen täitsa nõus Mõisaga!!!!Selle mehe juttu võib uskuda!!!Just,sadamajuhid ja liikmed peavad poliitikutele meeldima ja eriti reformistidele.Tyli ju sadamast suured raha summad erakonnale-lausa sadades tuhandetes.Eks see pani poliitikutele juba meeldima ja eriti valitsusele.Aga jah,reformi-kaabakad on ka selle sadamaga seotud-las nüüd KAPO hakkab ka neid raputama,kui me ikka oleme,,õigusriik,,!!!!
v
vaatleja/ 29. august 2015, 21:47

a
Alar1/ 29. august 2015, 21:45
Huvitav, kui palju altkäemaksu Õhtuleht ise saab skandaali võimendamise eest? Kekerakonna ja SDE rahastamise skandaali ajal oli Õhtuleht küll õige vait. Ju siis olid kilekotid piisavalt msuured.
Kas keegi arvab, et ÕL ei saagi altkäemaksu? Ega ta niisama üht poliitilist poolt ei teeni!
n
no/ 30. august 2015, 08:10
Alar1, see on tõsine süüdistus ja ma väga loodan, et Õhtuleht Su kohtusse kaebab.
h
hmhm/ 30. august 2015, 08:53
No ilmselgelt pole Alar1 erapooletu isik selles loos. Kommentaariumides lokkab tendents, et kui räägitakse aiast, siis ilmuvad mingid, kes hakkavad rääkima aiaaugust ehk et veeretama juttu läbi näpunäitamise teistele "süüdlastele", kes ju KA on pahad-pahad, et äkki siis teisi maha tehes ja alla tõmmates tundutakse vähekene paremad. Eraldagem siiski terad sõkaldest ja püsigem teemas.
a
alar0/ 30. august 2015, 10:14
v
vaatleja/ 29. august 2015, 21:45
k
Kevin/ 29. august 2015, 21:29
Ma ei kujuta ette kui reform. peaks valitsusest nüüd välja jääma... Millised massid oma soojadest kohtadest ilma jäävad. Needsamad nõukogude liikmed, nõunikud ja jumal teab kes kõik veel. Huvitav aeg Eesti poliitikas.
a
Alar1 to Kevin/ 29. august 2015, 21:39
Ma ei kujta ette, kui Keskerakond peaks valitsusse saama. Millised massid endale soojad kohad saaksid. Savisaare nõunikud, nõunike nõunikud ja jumal teab, kes kõik veel.
Tallinna Linnavalitsuses saab jälle ametis olla siis, kui Savisaarele meeldid.
MITTE KUSKIL EI SAA ametis olla, kui sa ülemustele ei meeldi! Milleks selline napakas jutt Mõisalt?
k
kahjuks küll/ 29. august 2015, 23:08
see ülemusele meeldimine on hirmus tähtis. kuid see tuleb sellest , et meil on ülemusteks enamasti upitatud jopskid, lapsed oma arengutasemelt, ja isegi need, kes tihti pole ka tegelikult potensiaalilt mingid juhid. Käibki ainult mingi meeldib-ei meeldi, keemia tunnetamine jms. lasteaed. õige juht töötab ka nendega kes talle ei meeldi. talle ei pea keegi meeldima, isegi selline termin on suht lapsik. sellistes kategooriates (meeldib-ei meeldi) juht, kui ta on tõesti juht, isegi ei mõtle. ülemus aga võiks olla juht, kõik muud nn. ülemused aga kahjuks ongi üks suur jamade allikas. neile tuleb meeldida jne., hulk komplekse millega siis nn. alluvad peavad tegelema, selle asemel, et näiteks töö ära teha.
o
orav/ 29. august 2015, 21:24
k
kas ikka/ 29. august 2015, 21:20
KAPO-l ja prokuratuuril lubatakse minna asjaga lõpuni tõestamaks kui palju nedest altkäemaksu miljonitest ja sadadest tuhandetest jõudis Ref-i käsutusse.
s
Seni mitte/ 29. august 2015, 22:14
kuni mikal pukis. Varsti heidetakse ref valitsusest minema ja erapooletul uurimisel saaks enamuse reformareid pikkadeks aastateks trellide taha saata. Alates Kallasest.
e
evik/ 29. august 2015, 21:18
masendav, kas neil tüüpidel, kes rahva tagant varastavad, HÄBI tunne on tuttav?
e
ekspert/ 29. august 2015, 23:25
Õige mõte,aga matslus, kuri, kriminaalne, maffia, suletud süsteemid, jne. EI tunne häbi.
Moosivarga naeratuse taga on rahakurat.
t
Tallinna Sadam/ 29. august 2015, 21:18
Oli refi parim rahaallikas. Summad suured asi segane. Meie riigis kehtib reegel, et kui varastad moosi oled varas, kui miljoneid, siis oled reformar.
t
tema/ 29. august 2015, 21:16
ju teab ja me usume, aga mis sest kasu on.

s
Sirgselg/ 29. august 2015, 21:14
See meeldivuse ehk pugemise nõue kehtib enamusest ametites, eriti politseisüsteemis ja sõjaväes.
j
jah/ 30. august 2015, 08:58
h
Hm/ 29. august 2015, 20:57
Siin ma olen 100% Jüri Mõisaga nõus... ja kelle huvi oli seal kõige suurem...refi
h
29. august 2015, 20:54
Huvitav, et Galojanist pole arvamusliidrit saanud. Ju siis ei meeldi meie meediale.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee