Eesti uudised

ÕHTULEHE VIDEO | Jürgen Ligi Kreekast: "Jube piinlik, kui oleme nõus saama, aga pole ise nõus laenurahaga panustama."

Karoliina Vasli | Video: Laura Oks, 18. august 2015 16:28

65 KOMMENTAARI

m
marks/ 20. august 2015 13:00
Mis nüüd majandusse ja seadustesse puutub , siis kõrvalt vaadatuna ei otsusta meie riigi valitsus ammu enam midagi. Käsud tulevad leebemas vormis euroopast, rahade üle otsustab euroopa, seaduste üle samuti. Tundub kuidagi NSVL seadusloome moodi. Mis iseseisvusest me räägime. Tahtsime ju oma riiki ja et riigi elanikonnal hästi läheks, aga oleme järjekordselt liidu liige ja meieeest otsustatakse, nakuvalitsus . Vahest tuleks osadest pealesurutud nn soodsatest tehingutest ja toetustest loobuda , iseseisvuse nimel. Näiteks se pagana rautee, peale Brüsseli saadikute , kes sõidavad niiguinii riigi ja rahva rahaeest , soidaks tavakodanikke sellega võrdlemisi vähe. Välja arvatud pagulased.
m
mees/ 19. august 2015 21:11
Riigi siseste probleemide jaoks raha pole aga kreekasse ,kust midagi tagasi ei tule, topitakse.Ka nagu murjamitelegi. Küsimus on selles kes tahavad abistada,isiklikult võib ju ligi seda teha aga KAS KA RAHVAS SEDA TAHAB? Ligi võiks tõesti häbeneda ja kogu see reformi .korruptantide grupp!
k
Kes-ile/ 19. august 2015 18:58
VÄGA ÕIGE KOMMENTAAR. EI OLEGI MIDAGI ROHKEM LISADA.
Vaata, Jürgen EluKauge./ 19. august 2015 18:52
Sinul peaks muidugi piinlik olema, sest SAAD mitte millegi eest 10 korda suuremat sissetulekut, kui TÖÖD rabavad-, või oma elutöö ära teinud AUSAD inimesed. Kui panustamise peale jutt läheb ( antud juhul oleks see astmeline tulumaks ) oled esimene, kes ruigama pistab, nagu põrsas vet-velskeri skalpelli tunnetades.
j
jansa/ 19. august 2015 17:19
Oleks see siis võlg-aga teavad ju kõik,et seda raha nad tagasi maksta ei suuda!
v
Vastik, vastik, vastik.../ 19. august 2015 13:58
Kuule jürgen ligi, kui sina oled saanud ja saanud ja saanud, siis panusta, aga ära räägi meie, pensionäride nimel. Mina EI OLE SAANUD, ainult maksnud ja maksnud ja maksnud. Niikaua kui eestlased on sellised lambad nagu nad on, siis ongi teil hea toimetada. Aga ükskord tuleb aega... ja ma ei tahaks siis olla sinu ja sinusuguste nahas. Neid kommentaare peaksid sina ja teised tohmanid mäe otsast lugema relva ähvardusel, siis oleks teil selge, mida teist arvab proletaarne lumpen.
r
Rottweiler/ 19. august 2015 09:55
SINA, vä...as, oled saanud ja lausa nõudnud, MINA pole tahtnud ja vägisitopitu tagasi lükanud - seepärast panusta, kuid minu taskust ei võta sa SENTIGI! Mitte "minister" vaid EAJ!
m
Murutar/ 19. august 2015 08:51
ju andis sellele valitsusele õige nime, tapjavalitsus. Enam paremini ei saa iseloomustada..

k
Kes/ 19. august 2015 08:33
see meie on kes kogu aeg saab?Igatahes mitte rahvas.Ja sina Ligi panusta oma raha sest selles on suuremjagu seda raha mida oled EL rahadest saanud.Kas sa Ligi üldse tead kui palju on Eestis pensionäre kelle pension on 300 euri.Samal ajal need kellele te vägisi topite raha saavad pensioni 700_800 euri.Häbi võiks olla ja oma suu kinni hoida..Tuhanded pered elavad peost suhu aga sina Ligi ainult kaagutad.Muide oled ise ka seda väljendit kasutanud.
v
voi voi/ 19. august 2015 08:15
Miks Ligi siis omalt rahvalt võtab, aga vastu ei annagi midagi? Sõnasöödik.
j
19. august 2015 11:01
Jaa...See ongi selle pe...ses eesti elu saladus.... IMF tahab protsenti ja kogu raha tagasi aga rahva taskust võib võtta tagastamatut abi.
a
As Eesti Vabariik/ 19. august 2015 04:58
No jah, mis seal siis ikka, eks kes tühja kõhtu tunneb, siis võib otsast Rail Baltic'ut närima hakata, või siis tulevast ministeeriumihoonet, sest nende mammutprojektideks, pluss kreeka diili jaoks on nii meil, kui ka EU rahaeraldus olemas.
a
A/ 18. august 2015 22:49
Meie riigis ei valitse enam ammu demokraatia(ehk rahva võim),vaid eurokraatia,,,euro liit on mõrades ja surtes raskustes...ei lähe kaua,kui käib pauk :)
o
orav/ 18. august 2015 22:21
rõivas lubas et eesti on tulevane põhjamaa,musti musolmaane täis kes peksava ja põletavad,varsti hakkavadki soovunelmad täituma,on juba aeg:)??
j
Jüri Kukk/ 18. august 2015 22:14
Tea, kas see on teadlik poliitika, levitada arvamust, et me oleme aina saanud ega ole midagi vastu andnud. Me oleme andnud just nii palju ja saanud, kui palju näeb ette EL-i reeglistik uute liikmesmaade puhul. Valitsusest on alatu panna meid tigeda ülbitseja rolli ja meid sel kombel alandada. Ligi on tühine ennasttäis eneseimetleja.
k
kuri/ 18. august 2015 22:08
jürgen ligi rääkigu vaid enda nimel, mingit meie kui riiki pole enam ammu olemas. mida tema on saanud ja saamas euroliidult, teavada vaid tema ja ta sektikaaslased. aga sellist haridusministriks määrata ja sester rahandusse.- no siin ei suuda ka Taevaas enam midagai aidata :(
a
Alar/ 18. august 2015 21:59
Kindel on see, et Kreeka seda raha tagasi ei maksa! Küll tulevad peagi jutud, et osa võlga tuleb lihtsalt kustutada. Meil endil siin pensionid ja palgad nagu santlaagril, aga Kreeka jätkab heaolu lainel elamist. Vaevalt usutav, et nende suuri pensione hakatakse 300-400 eurole lagetama!

t
Tore/ 18. august 2015 21:53
mötlemine Ligi poolt. Oma rahva vastu vöib tige olla ja lapsed tyhja köhuga jätta aga Kreeka PEAB saama, et mitte tigedat muljet jätta??? See ,et valitsus rahasid jagab omavahel, mida näpuotsaga antakse liidust, ei tähenda veel ,et ylejäänud rahvas PEAB oma köhu körvalt kreekat ylal pidama.
o
ove/ 18. august 2015 21:47
kyyrakat parandab haud,kui me praegust valitsust jäävad needma me lapselapseki......
z
Zz/ 18. august 2015 21:22
..saame..kõik, mida saame..see tuleb ju tagasimaksta %..vot nii..
j
jürka/ 18. august 2015 19:55
Teate, jube piinlik on riigikassast ise endal taskuid täita, aga neegritele mitte anda vähemalt 1000€ per nägu. Jube piinlik on. Neegrid, kus te olete? Auuuu! Pensionärid? Pensionärid närige muru!
e
ema/ 18. august 2015 19:46
Sina sm Ligi võibolla tõesti oled saanud ja saad ilmselt ka edaspidi. Mina isiklikult pole midagi saanud ja sul pole õigust meie vaese rahva taskusse oma räpaseid käsi toppida.
l
Ligi tuleb kiita ja ainult kiita../ 18. august 2015 19:22
Tema oponendid mõttetud hädavaresed kes ei ilmselt põhjendatult ei usalda ennastki. Härra Ligile soovime edu !!!
t
Tiina/ 18. august 2015 18:59
Ligi tuletab mulle meelde inimrobotit, kellele on sisse programmeeritud oma rahva suhtes vaenulikud käsud-direktiivid ning Exceli tabel. Neid ta siis suure hurraa –entusiasmiga tormabki täitma. Robotil on isesisev mõtlemine ja tunded mõistagi olematud.
p
Piinlik / 18. august 2015 18:45
on hoopis see, et oma rahvast ei saa ära toidetud/kaetud. Pangu kreeklased ka sama palkade ja pensionide peale ja siis oleks arusaadav, et abi vaja. Meie aga kogu aeg aitame kedagi - küll poisid sõtta, küll pagulased siia, küll päikese all peesitavatele kreeklastele raha hambusse jne. Aga meie eneste seljatagune on tühi. See raha, mis saadakse - pole nüüd küll väärt oma rahva paljaks riisumisest. Ma ka aitaks, kui oleks riigikogulase palk. Aga aitaks ligimest

a
Aadi ./ 18. august 2015 18:42
Ligi nagu polekski siit planeedilt . Õõvastust tekitav tüüp !
k
Kes on Ligi?/ 18. august 2015 18:35
Asja jumetus ongi selles,et Kreekagi saab EU toetusi ja siin Ligi plufib! Mis loogika see on,et meie saame(kövasti vähem) toetusi kui Kreeka ja tambime veel lisa? Kelle arvelt? Meil on 200 000 vaesuspiiril elavat inimest,kellest pea viiendik on lapsed ja Ligi räägib,et on piinlik mitte toetada Kreekat! Kas yhe viiendiku oma rahva ees sel tegelasel häbi pole? Kindlasti kohe pole...
v
18. august 2015 21:34
Valetavad mida iganes kokku ja valetagu pealgi, nagunii jooksevad oma valedega ummikusse, teid ei usu nagunii enam keegi, seakatkuvalitsus on täiega ennast täis teinud,
Go home!
o
oleks/ 18. august 2015 18:28
piinlik olla Ligi, Pentus või kes iganes reformist, kellele inimesed on peenraha.
n
nii piinlik/ 18. august 2015 18:14
Jube piinlik, et Kreeka põllumehed saavad EL kümme korda suuremaid toetusi kui meite omad aga ikka jääb väheks!
m
maeitea/ 18. august 2015 18:09
maaelu komisjonid,põllumajanduse ministeeriumid tuleks likvideerida,nagu põllumajandus likvideeriti,kala peab nüüd Lätist ja Norrast tooma?
h
huvitav/ 18. august 2015 18:09
et kreekal ei ole piinlik ???
Kas on ikka õige meie hea lastetoa arvel teistel meid lüpsta lasta ???
p
18. august 2015 18:08
m
mumm/ 18. august 2015 17:57
mul küll piinlik pole, kreeklastel peab olema piinlik eestilt raha laenata. pealegi, juhul kui venema näiteks astuks eesti vastu sõtta oleks kreeka kindlasti vene poolt!
j
Jänks/ 18. august 2015 21:19
Kreeka juba korra ähvardas Venemaaga liituda kui EL liialt survestama hakkab. Mine tea, võib-olla ei teinudki nalja ja eks Ligi mingu ning küsigu siis Kreekale antud abipaketid tagasi.
m
mesi/ 19. august 2015 11:33
venelane ei astu eesti vastu sõtta vaid marsib lihtsalt Toopeale nii lihtne see ongi ja siis on ligi nii punane jälle kogu oma eesti rahva vastastega.

e
eestlane/ 18. august 2015 17:42
Kakoi juttu, ise te poliitikud olete nõus raha vastu võtma ja siis pärast selle eest maksma. Miks väänata jutt sellisena, et meie kõik oleme nõus raha vastu võtma ja nüüd meie kõik pole nõus vastu andma?
Pole nõus vastu võtma ja pole nõus ka andma. EU pole mingi põhjatu rahamasin kus liikmena olles lihtsalt saab raha ja maksad selle kõige eest kõigest natukese maksu. Poliitikutele on see vist loogiline.
Tahaks kah siis kuhugi gruppi liikmeks astuda kus maksaksin kuus näiteks 500eur maksu ja saan vastu toetusi 1000 eur eest. Ja nii elu lõpuni. Täitsa loogiline eksole.
o
oi saaks veel .../ 18. august 2015 17:31
elektriautod, superministeeriumid, meetmed, mille kasum läheb ametnike haltuuradele.
p
piinlik tõesti, aga/ 18. august 2015 17:28
Jube piinlik võiks olla töllidel, kes paar aastat tagasi jutlustasid, kui hirmus kasulik see Kreeka aitamine ikka on ja millist prisket intressi Eesti riik sellelt teenib.
n
no/ 18. august 2015 17:21
meil omal on olukord hullem kui kreekas, aga egas see pole ju oluline!
a
arvamus/ 18. august 2015 17:17
Noh, kui Euroopa Liit saadab meile 1000 pagulast, kas ta on siis nõus meilt vastu võtma 10 000 okupatsiooni käigus siia tunginud pagulast
n
19. august 2015 12:59
Need 10 000 pagulast okupatsiooni käigust võivad meile olla kasulikud, kui 1000 pagulast on vaja paika panna.
a
alf/ 18. august 2015 17:13
Kuulates järjekordset Ligi "mõttevälgatust" on piinlik mitte kasutada ukraina näidet poliitik prügikasti visata.
p
Priit '61/ 18. august 2015 17:07
Tõesti piinlik kui laenad abistad palju rikkamaid ning oma hädas seakasvatajad pole teemakski. Tõesti piinlik on kui laenad-abistad, et hapu olukord veelgi hapumaks ajada: võlga võtta võla maksmiseks. Tõesti piinlik on kui laenad-abistad mitte hädas olijat vaid hädasse meelitanuid ahneid investeerijaid (86 st 54). Tõesti piinlik on kui laenad-abistamise asemel raiud saba ikka jupi kaupa, mitte ei tee seda korraga nagu majanduslikult mõtlevad inimesed seda teeksid. Tõesti piinlik on kui sa, Riigikogu, laenad-abistad vaid selleks, et väljendada „solidaarsust“ enda julgeoleku huvides.
x
xp/ 18. august 2015 17:07
Jajah, me muudkui saame Euroopa Liidult ja saame... Homme 200 tonti, ülehomme 2000. Tänulik niuts!

l
ligi,/ 18. august 2015 17:04
selgita - kas eu on heategevusorganisatsioon? Et eesti muudkui saab ja saab ja saab? saab rohkem, kui annab? Et mis põnev mudel see selline on, kui siinsamas sa taod, et projektid peavad olema kasumlikud. Mis see eu'gi muud on, kui kellegi äriprojekt ja kindlasti pole see ellu kutsutud, et eesti (eestlane) sellest võidaks.
k
18. august 2015 17:36
kes see Eesti on , et ta muudkui saab ja saab ja saab...? Mina olen eestlane ja ei saa midagi peale ebastabiilsuse ja kasvavate hindade. Kui Ligi saab, siis tundku piinlikust.
e
eestlane/ 18. august 2015 17:46
Just mõtlesin sama asja, et mis asi see EU on, et muudkui annab ja annab.
Tahaks ka kuhugi gruppi astuda. Maksan liikmemaksu iga kuu 500 eur ja vastu saan lihtsalt liikmeks olemise eest 1000 eur iga kuu. Täitsa loogiline jutt.
s
19. august 2015 12:44
selle loogikaga on kõik need eliidiklubid ainult, et puudujääv lisa 500 võetakse alati lihtrahvalt.
t
Teada ju ,kes saavad ja kes kaotavad selle raha/ 18. august 2015 17:03
aga rahvas jääb järjest vaesemaks ja kolib minema. Kui nende pension ja alampalk on rohkem kui 2 korda suurem kui meil sellises kliimavööndis, järeldub ,et aitame neil elu nautida oma laste näljapajuki arvelt ja peame kolima talvel tusisele tänavale elama. Kreeka valitsus aga hoolitseb oma rahva heaolu eest!
m
Ma habenen / 18. august 2015 17:02
Et olen uhe selgrootu ja orjameelse riigi kodanik mida nimetatakse EV. Veel rohkem tunnen piinlikust EV riigi juhtide parast. Minus süveneb teadmine et projekt nimega Eesti Vabariik on täiesti läbi kukkunud ja me oleme vajumas oma riigiga madasohu nimega Euroopa Liit.
a
arvan et/ 18. august 2015 17:02
veel piinlikum on olla puruvaene ja toetada endast rikkamaid"vaeseid"
m
18. august 2015 17:32
Miks peaks eesti üldse mingit raha EÜ saama? Astume kohe välja. Vahet ei ole, et iga ühe euro pealt mis neile maksama saame kolm tagasi.
j
Jänks/ 18. august 2015 21:25
Usud ise ka mida kirjutad-1 euro eest saame 3 eurot ELilt tagasi?
Mitte midagi ei anta niisama, Eesti maksab kõik tagasi ja peale ka veel. Kasvõi pagulaste vastu võtmisega, mida tuleb teha ELi käsul ja mille eest maksame väga kallist hinda nii rahaliselt kui turvalisuse arvelt.
p
pensionär/ 18. august 2015 17:01
Andke meiesugustele aastas ka veidike lisaraha, õudne on elada 300 euroga. Valitsus lahmid üle oma inimeste peade,wsuured rahad,suured plaanid, aga tavainmene on hädas, väikesed palgad, palju tööd, jne.aidake omi.
v
18. august 2015 17:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
18. august 2015 22:12
ta teab väga hästi, et see raha on läinud ja lisaks hakkab eesti kreeka laenugarantiid tagasi maksma. nad kõik sela teavd ag aom apepu peab niikaua pehmel toolil istuma kuniks keegi neile jalga ei anna...ja nii see saabki olemaedaspidigi
v
valija/ 18. august 2015 17:01
me juba teame, et tahad ainult saada
s
Selleks, et saada EList nn. oma osa, maksame ju meiegi ühiskatlasse./ 18. august 2015 16:59
Ligil on piinlik, peaks olema veel palju-palju piinlikum (hea sõna valis kurivaim, töötab "kenasti" tema enda vastu), sest omad hädalised lapsed ja nende vähekindlustatud perekonnad vajaksid rohkem toetust kui hästitoidetud kreeklased. Juba pärslased ütlesid omal ajal et: "Ära usu kreeklasi". Kavalad ja vaprad sõdalased nad olid ja oma rahva eest seisavad ka kaasajas! Mitte nii nagu ühes teises väikeriigis.

s
Soh/ 18. august 2015 16:59
"Jube piinlik, kui oleme nõus saama, aga pole ise nõus laenurahaga panustama."
Tundub jah, et teie saate ja siis panustate vastutasuks meie rahaga.
a
Antsu vend/ 18. august 2015 16:58
Tegelane pole vist veel triatlonist taastunud.
s
See/ 19. august 2015 15:22
liberast pole saares elamise ajast saati siiani VEEL kaineks saanudki!
h
Herbert/ 18. august 2015 16:55
Millal siis lubatud protsendid Kreekast hakkavad laekuma? Las Tsipras saadab SMS-i Jürgenile või helistab Muulile
r
raul n./ 18. august 2015 16:52
Jürgen kuulub vist ka Eesti 100 rikkama hulka----pangu omast taskust see pisike summa ?
h
Hmm.../ 18. august 2015 16:45
Vaata'nd, see mees oli mulle kogu aeg ebasümpaatne, aga veel paarkümmend sellist mõttetera ja ta hakkab mulle meeldima - tõsiselt ka!
t
Täielik/ 18. august 2015 16:44
Kloun...mida sa saada loodad kas on juba eelarvesse sisse kirjutatud euroopa liidu abirahad ??? Vastik kui sellised istuvad meie riigi eesotsas ja jagavad inimeste raha kuskile kreekasse ja siis topivad eurorahad oma tasku ..seda võiks nim teisisõnu rahapesuks!