Eesti uudised

PAGULASTE RÜNNAKU ALL: rahvatantsijad põgenesid ööbimiskohast ummisjalu!

Arvo Uustalu, 15. august 2015, 07:00

279 KOMMENTAARI

h
Hooliw/ 27. august 2015, 17:59
Kahjuks on meie hulgas väga palju rumalaid, kes arvavad end olevat moodsalt osavõtlik aitaja.
https://youtu.be/20tQzP8vfIE
h
Hanna/ 26. august 2015, 21:00
Nüüd tuleb omas riigid pagulane olla või? Praegu tuli Rootsist põgeneda, sest need, kes enda riigist "ohtliku olukorra" pärast pagesid, tekitasid nüüd endises ohutus Rootsi riigis ohtliku keskkonna. Varsti peavad eurooplased pagulasteks hakkama, sest "pagulased" on siin ka elu pe*se keeranud. Aga ohutud riigid hakkavad otsa saama.
o
oviot pellmm/ 26. august 2015, 08:29
Moraal-Eesti murjamivabaks!
o
oviot pellmm/ 26. august 2015, 08:29
Moraal-Eesti murjamivabaks!
h
Hooliw/ 22. august 2015, 17:24
Siin pole põlisrahval midagi enam teha. Need valitsejad on juudid ja täidavad euroopas valitsevate juutide käsku valge rass hävitada. Inimesed, ärge uskuge enam jutte vabadusest. Vaadake:
https://www.youtube.com/watch?v=kbIA9oRuEeI
k
Kui meie/ 20. august 2015, 14:54
....valitsus oma rahva tulevikust vàhegi hoolib,siis ta yhtegi moslemi illegaali vastu ei vòta. Rootsi riigi on p.eesse keeranud aastaid vòimul olnud sotsid. Kes oma laste ja riigi tulevikust vàhegi hoolib,ei vali neid iial....⚡
e
eestlane/ 19. august 2015, 07:48
Kus on meie President, et midagi ei kuule ega näe, mis rahvas nõuab?
i
Ilma/ 18. august 2015, 08:25
Pole vaja neid luusereid siia lasta.Kole on vaadata milliste hilpudega nad ringi lasevad.Kas sellist Eestit me tahamegi.Parem hoolitsege Eesti rahva eest.

t
Triin/ 17. august 2015, 16:09
Rääkisin Malmös resideeruva inimesega, ta märkis, et pagulastel on oma nö linnajaod ning rootslased hoiavad neist kaarega eemale. Kuritegevus lokkab ning kohalikud liiguvad linnast ära. Vangutavad pead, et rootsi valitsuse poliitika hävitab rootsi riigi. Tavaline on, et pagulased - mustad ja moslemid süüdistavad kõiki igal sammul rassismis. Näiteks, kui neid ei võeta kuhugi tööle, siis nad esitavad alati kaebuse, et tegu on rassismiga, unustades sootuks, et muuhulgas on vaja osata keelt ning vajalikud on teatud oskused. Olukord olla katastroofiline.
ÜLESKUTSE:::/ 17. august 2015, 17:20
1)) JA KÕIKIDELE EESTIMAA POLIITIKUTELE JA RIIGIMEESTELE;;;
MEIE RIIGI PÕHISEADUS ÜTLEB MIDAGI VÄGA TÄHTSAT :::!
((ET MEIE KEEL JA MEIE EESTIMAA KULTUUR SÄILIKS,,, TULEB PAGULASTE VASTU JÕUGA OLLA ----JA TEATUD LAAGRIS KA NEID KINNI HOIDA)) VOT TEIE KUULUS EUROOPA LIIT ;;????KES NÜÜD KAITSES TANTSIJAID???))HÄBI !
KÕIK --EESTIMAA KODANIKUD --NÄEVAD JUBA TÄNA ""SISENEVAT OHTU ,,KA
SELLE 200--300 PÕGENIKU SIIA TOOMIST
a
asd/ 18. august 2015, 04:14
Põhiküsimus ei ole mitte eesti kultuuri, vaid tsiviliseeritud euroopa ühiskonna ja elulaadi säilitamises. Viimaste kümnendite põgenikevool on tekitanud getod ja agressiivse karistamatult laamendava ühiskonnakihi, mis ohustab kõigi ülejäänute turvalisust ja elukvaliteeti. Probleem on hetkel selles, et need inimesed ei austa teatud tsiviliseeritud käitumisnorme, mis asuvad etnilisest kultuurist kõrgemal.
v
val/ 18. august 2015, 05:33
See on vist kuramuse esimene kord, kui ma su kommentaariga nõustun
o
oeh/ 26. august 2015, 01:12
Eesti keel ja kultuur ei hävi mitte selle paarisaja, paari tuhande ega ka mitte kümne tuhande (ajutise!) pagulase, vaid meie enda lodevuse ja huvipuuduse pärast.
Huvitav küll, et järsku on kõik nii padunatsionalistid, kuigi üldiselt on Eesti ajaloo, keele, kommete, rahvatarkuste, kunsti, kirjanduse, filmi, muusika, looduse jm süvitsi tundmine (õppimine) vaid veidrike pärusmaa olnud. Kuna suurem enamus rahvastikuste sellest kuigi huvitatud pole, pean järeldama, et eesti kultuur on siis see padujooming, lõpmatu virisemine, võõraviha ning mornid näod. Tõestage palun, et see pole nii!
Muide, ega sina, algkommenteerija, ei aita just palju eesti keele säilimisele... Tuleta meelde oma põhikooli grammatika. Nupukas eestlane nagu sa kindlasti oled!
h
Helgi/ 17. august 2015, 14:26
See on solvav, et Eesti juhid võtavad osa inimkaubandusest. Need tursked noored mehed ei hakka tööle ja ei õpi Eesti keelt ega kombeid, vaid hakkavad vägistama eesti naisi,kes ei oska riietuda ,see tähendab et käivad poolpaljalt tänaval. Kurb on lugeda Rootsi statistikat. Seadus näo mittekatmise kohta tuleb vastu võtta enne pagulaste saabumist.
t
Triin/ 17. august 2015, 16:06
Rääkisin Malmös resideeruva inimesega, ta märkis, et pagulastel on oma nö linnajaod ning rootslased hoiavad neist kaarega eemale. Kuritegevus lokkab ning kohalikud liiguvad linnast ära. Vangutavad pead, et rootsi valitsuse poliitika hävitab rootsi riigi. Tavaline on, et pagulased - mustad ja moslemid süüdistavad kõiki igal sammul rassismis. Näiteks, kui neid ei võeta kuhugi tööle, siis nad esitavad alati kaebuse, et tegu on rassismiga, unustades sootuks, et muuhulgas on vaja osata keelt ning vajalikud on teatud oskused. Olukord olla katastroofiline.
a
ahualune/ 17. august 2015, 16:23
Pole hullu - Eesti juhid võtsid osa kunagi ka Welcome to ESTONIAst
PÕLISEESTLANE/ 17. august 2015, 09:49
See on ka eestlastele väga ohtlik teema. Kuni meie riigi valitsemise juures on võimuahned ja Eesti järjepidevust mitteaustavad tegelased nagu Rõivas, Nestor ja paljud teised mahamüüdavad hinged, seni varitseb meid suur oht oma iseseisvusest ja maast ilma jääda ( kod. Paet ja kod. Mihkelson tegid alguse sisse ). Olime kunagi ju Venemaa tsaaririigi osa. Järgmistel valimistel teeme õigeid valikuid.
Ps. Ahvist ei saa oravat ega kängurust jänest-sööda millega tahad.
p
Pallling Kalts / 17. august 2015, 01:45
Peatselt toovad eurokomunatsidest inimkaubanduse edendajad need kriminaalid ja sõjakurjategiad ka Eestisse ja siis saab näha kuidas Eestlasi hakatakse sama kiirelt vangi panema nagu varaste riigis oma raha küsimise eest, kui nende kodusid ja peresid jällegi ründama hakatakse mille puutumatus pole ju Eestis kunagi probleem olnud. Fakt on see, et see viib sõjani mis ilmselt on ka eesmärk. Mõistlikum oleks muidugi null mandaadiga riigireeturitest enne aga vabaneda oleks nagu odavam ja vähem laipu.
s
Swedish/ 16. august 2015, 22:19
As a Swede I can only say I´m sorry and apologize on behalf of the Swedish people. The immigration is out of control and the criminal immigrants behave like animals in my country. The political correct media make sure to hide all multicultural problems and the Swedish regime give away my country Sweden is lost. I really hope the Baltic countries never follow the European Union´s immigration policy. They want to eradicate our countries and cultures.
p
pete/ 16. august 2015, 21:46
pool swedbanka dividendidest oleks aus endile küsida..
h
hjuaune/ 17. august 2015, 16:26
MILLISTE ARVURUSTE JÄEGI AINULT POOL
f
ffjk/ 16. august 2015, 17:38
Toimus ju kultuurivahetus kohalikega. Exporditi tantsud ja laulud, vastu saadi kohalikku kultuuri, mis on multikultuursed kivid ja leegid.
m
mari/ 16. august 2015, 13:54
Ka Rootsi mitte mainstream saitides on sellest kirjutatud, Fria tider,näiteks.

q
qwe/ 16. august 2015, 13:22
m
Mida kirjutavad hõimuvendade ajalehed? / 16. august 2015, 10:21
Kuivõrd nad meie hõimuveljed siiski on, aga siiski on, aga mida ütleb teile "Buda ja Pest?". Magyar Hirlap näiteks kirjutas kuidas asjaolud kulgesid. Tundub, et nagu "heal hallil aal" on ka kaasajas igas grupis koputajad, asjade pehmendajad. Praeguses õhkkonnas on sellised moondajad "väga teretulnud", kas pole nii?
l
Lea/ 16. august 2015, 10:07
Hakkas hirmus. Vaatasin, mis teised kirjutavad. Nii hullud asjad peaks olema ka Europeade kodulehel või Facebooki lehel. Ei midagi!
o
16. august 2015, 09:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Aga/ 16. august 2015, 10:04
kui kui ainult yks poisike katusel luusis, kes siis bussiaknaid, uksi jne l6hkus?
ä
Ära valeta!/ 16. august 2015, 10:34
Turvaline ole Rootsis viimati ehk 20 astat tagasi. Täna on Eestis tunduvalt parem olukord, kui seal.
r
Rootsis/ 16. august 2015, 15:51
Eestis öösel ei käiks mina kuskil üksi ringi. 2012 tappeti eestis 65 inimest
(1 300 000 inimest), rootsis 68 inimest (9 000 000 inimest)
Kõik sõbrad kes elavad rootsis ja käisid eestis aasta elamas said peksa.
o
Olin ise Rootsis/ 16. august 2015, 15:55
Kuna Õhtulehe kommenteerimise reeglid ei luba viidata tgegelikkusele ja nende lehe autori subjektiivsusele, siis mul pole siia midagi lisada. Lehte ei huvita tegelikkus, kui selles pole "hirmust värisejaid".
Olgu - tervitan kõiki, kes siin kommentaariumides just lehe reeglite järgi tegutsevad.
Muidugi, vaevalt keegi sedagi lugeda saab, sest küllap ka see tunnistatakse mittevastavaks.
t
to Rootsis/ 20. august 2015, 02:11
Kus su sõbrad käisid ? Öösel täis peaga Koplis, Kohtla - Järvel või Narvas jalutamas ? Siis jah.
m
max/ 16. august 2015, 00:20
tahtsid kultuuri ja muud meie omadega jagada,aga kus meie pole ju multikultuursed,va rassistid ja natsid me
<
15. august 2015, 22:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Arvamus./ 15. august 2015, 23:01
Urruauku see uhkus jne. Oleks aeg rahval ( eestlased, venelased, ukrainlased jne) seljad kokku panna ja kord meie maal paika panna.
m
muigega/ 16. august 2015, 12:59
Katsapidega pole midagi selgasid kokku panna. 2007. aasta aprill meelest läinud juba või?
t
tavainimene/ 16. august 2015, 17:21
iga kell eelistaks venelast paadiahvidele
v
Väike meeldetuletus!/ 15. august 2015, 22:18
Kallis ajakirjanik, immigrandil ja pagulasel on väga suur vahe sees. Seega enne kui vaest eestlast jälle ärritama hakkad, palun selgita neile kes on "immigrant" ja kes täpselt see "pagulane" sinu kontekstis on. Suured tänud! (Teeks ka artikli ise natuke täpsemaks ja paremaks :) )
k
kaitseväele/ 15. august 2015, 21:20
Te võite nüüdrahulikult oma ameti maha panna,sest kaitseväe ülalpidamine on mõttetu,sest riike pole edaspidi mõtet relvadega rünnata,vaid riike saab üle võtta" rahvaste rände" ettekäändel.Putin võib siia saata lihtsalt 2 miljonit erariides noormeest,kes õpivad eesti keele selgeks ,saavad kodakondsuse ja valimistel võtavad üle riigikogu,kes hääletab ennast venemaa koosseisu.Tõelisi mehi eestis ei leidu kahjuks kes selle reeturitest piidribrigaadi üles riputaks!
m
15. august 2015, 23:22
meie kaitseministeerium ostis ju hulga printereid ! küberkaitse ! - hakkavad eestlasi printima. mida muud need blondiidnid seal teha taipaksi ? - kui seal laarile atendaati teha tahtis üks mees, siis ta oleks seda saanudki, kui jumal ise laari poleks sealt ära korstanud.

s
saar/ 15. august 2015, 21:16
Nagu saabuvad siia kohe.....
i
Idiootsuse tipp!/ 15. august 2015, 20:31
Vaadake, mida soovitatakse! See on nüüd küll juba euroidiootsuse tipp! Kus te olete nüüd kõik liberastid-tolerastid, kes te ennast vabatahtlikult Ojulandi nimekirja panite? Nüüd kohe vutt-vutt pagulaste järele! Ja olgu teil neid ikka kohe mitu tükki ülalpidamisel!
http://maailm.postimees.ee/3295043/latil-soovita...
m
15. august 2015, 23:35
miks ei tee ükski meie rahvasaadik ettepanekut euroliidust välja astuda ! viimased hinnalised sekundid jooksevad, enne, kui... minu pere puhul see jama kaua läbi ei läheks.kardan, et ka minu riigi puhul tekib probleeme. minu rahvas on samasugune, et ... !
a
AHJUALUNE/ 17. august 2015, 16:35
AITAB NALJAST
Väga õige mõte - iga ministri, rahvasaadiku ja vastava mtü juhatuse liikme perre 1 kuni 99 pagulast - ülalpidamine ja keeleõpe muidugi peavarju andja poolt
ISE TAHTSID - ISE ELA NENDEGA
a
Asjade loomulik käik./ 15. august 2015, 20:08
Eeltööd on ju piisavalt tehtud. Esmalt muudeti piirid vabaks, ei mingit kontrolli. Üle piiri võib vabalt tulla kes iganes tahes. Teiseks meeletult suur mass täiselujõus noori mehi on pagendatud piiri taha tööle. Kolmandaks meeletult suur hulk inimesi päästeteenistuses ja politseis koondatud. Mind paneb imestama, miks ei võta sõna majandust õppinud inimesed. Nemad peaksid ju ometigi teadma, ette hoiatada mis on hullari 101-l vabakäigu patsiendil järgmisena plaanis!
t
15. august 2015, 23:37
tuleta meelde, prof, ivar raig sai siin lolluste suhtes kobisemise eest kapo raamatusse ja kes see ikka tahab, et tal aasmäega sarnaselt läheks ?
v
VABAMEES/ 15. august 2015, 19:47
EGAS VARSTI HAKKAB EESTLANE KAH OMALMAAL HIRMUS ELAMA
j
15. august 2015, 23:40
janne d!arc tõi prantsusmaa ka hukust välja, küll meilgi midagi võib juhtuda, nsvl me laulsime laiali, nüüd paistab, et me tantsime euroliidu uppi.
e
Enda valikud / 17. august 2015, 02:30
Ega see ara ja lolli inimese elu peabki **** olema. See on õiglane.
m
mamsel/ 15. august 2015, 19:21
masendavalt pehmo on kogu euroopa, aga eriti skandinaavia. enda suures humaansuses unustatakse enda rahvaste turvalisus. muidugi ma tunnen kaasa kui inimene on surmaohus ja ta tahab siin elada ja olla tubli. siis tulgu. aga sellised ylbed retsidivistid, kes on ainult ahned ja nahhaalsed, selliseid ei tohiks siiia lasta. kuidas ei saada korralikult filtreerimisega hakkama, et sellised siia saavad. ja taoliste tegude puhul tuleks otsemaid retsid aafrika mandrile tagasi deporteerida. kindlasti mitte vangi panna, sest tasuta leiba neile anda pole vaja. mingu sinna, kust tulid. euroopa ninamehed on ikka mannetud ja munadeta.... leebe ja pehmo saad olla eurooplasega, aga osade siiatykkijatega tuleb suhelda neile arusaadavas keeles. agressiivsemalt ja otsustavamalt. kuramus, lasete selle euroopa paadi ise vealla ju
o
ove/ 15. august 2015, 21:15
rootslsed on nii rikkad ja omast arust sõbralikud,et kui neid paar korda varastatakse aastas pole probleemi.Aga nii ta on.
o
oks/ 16. august 2015, 21:17
arvata on, et kodumaal on nad mõrvaga hakkama saanud. See on juba Piiblist teade, suur usumees Mooses oli just selline ja vaadake kui väärt mees oli ta lõpuks-- andis juutidele 10 käsku otse jumala enda käest
l
loll oled/ 17. august 2015, 16:38
vastavad ametnikud ja tegeinskid saavad selle genotsiidi eest määratut kulda
@Ei ole sõnu/ 15. august 2015, 20:02
Aga mis seal valesti on? Koraan ju käsib tappa ju kõik islami vaenlased. Seega palju õnne teile eestlased, kes te olete valdavalt, kas paganlikud, ateistid või siis agnostikud. Teie kuulute esmajärjekorras hävitamisele!
Koraan 8.12 Kord sisendas sinu Isand (allahh) inglitele: „Tõesti, mina olen koos teiega. Olge siis abiks usklikele (moslemitele)! Ma täidan uskmatute (kõik mittemoslemid ca 5 miljardit inimest) südamed hirmuga. RAIUGE NEIL (mittemoslemeil) PEAD MAHA JA KÕIK SÕRMED OTSAST karistuseks selle eest, et nad hoidusid allumast Jumalale (allahhile) ja tema sõnumitoojale (moslemile), sest jumal (allahh) on karm karistama.“
….
Koraan 8.17 Uskmatuid (mittemoslemeid) ei tapnud teie (moslemid), vaid Jumal (allahh)
tappis nad.
p
Paul/ 18. august 2015, 09:37
Siit johtubki tõsiasi, et me suudame Euroopa päästa ainult kristlastena. Paganad, ateistid ja agnostikud külvavad vaid hävingut.
@Ei ole sõnu/ 15. august 2015, 20:05
Loodetavasti langeb mõni meie inimsmugeldaja ja nendega diili tegeva kirikupapi tütreke ka mõne siia toodud ISIS-e võitleja saagiks.
k
15. august 2015, 23:41
kindel mats, anna kuradile sõrm, võtab käe !
n
New York Times artikkel, nõrganärvilsed ärge lugege, tõeliselt jube./ 16. august 2015, 20:10
p
palat nr.9/ 15. august 2015, 18:29
ühel hetkel põgenevad laulupeolised lasnamäe veerult, kui pigilõustad siin on,
m
murueit/ 15. august 2015, 17:46
Lihtsalt j ä l k! Ja meie poliitikud muudkui .No polegi edasi ütlemiseks sõnu! Tahaks karjudaaaaa!

n
no/ 15. august 2015, 17:19
huvitav, et kõik pagulas- ja homopropaganda artiklid on tasuta, aga nii kui mõnes neist räägitakse mida need või nood kusagil maailmanurgas negatiivset korda on saatnud, siis on artikkel lugemiseks ainult raha eest!
Ilmselgelt on see sellepärast nii, et võimalikult vähe inimesi oleks asjadest informeeritud ning ühiskonnas ei tekiks nende suhtes vastumeelsust!
Kui see ei ole kallutatud ajakirjandus, siis mis see on?
r
15. august 2015, 19:00
Raha mängib rolli. Maksad, loed ja klikid ja kommenteerid. Viimasel ajal on isegi kommentaare väheseks jäänud, tuleb pidevalt vanu uudiseid üles kergitada, et lisa klikke ja kommentaare saada !!!
m
mhm/ 15. august 2015, 19:20
ära blokitakse osa kommenteerijaid.
t
15. august 2015, 16:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
15. august 2015, 17:12
M
.../ 15. august 2015, 17:19
t
15. august 2015, 18:20
Täna oma lakei parteisid RE, IRL ja Sotse. Näitasid sellega, kui rumal oled ja seetõttu ei oska ka valimistel hääletada. Tõmba küür selga ja teeni oma lakeisid edasi!
R
???/ 15. august 2015, 21:09
Rohud võtmata???? Mis EKRE siia puutub tohman????
e
ei saa aru/ 15. august 2015, 16:45
miks jätkuvalt lastakse neid Euroopasse? Lõigake neil tee ära ja suunake tagasi või mingu põhja. Keegi pole neid siia kutsunud ja kui upuvad , siis on see nende endi asi. Kas tõesti on veel näiteid vähe millega need muidusööjad tegelevad. Tööle sellised pigid nagunii ei lähe.
Täna olid Pärnud naisterannas ja sealt kõdisid kolm pigi läbi. Rääkisid mingit imelikku keeld ja ülbe olemisega laia lõustaga tegelased.
Üks naine ütles kõrvalt, et kõik paadid peaks enne randumist põhja laskma.
j
Jah/ 15. august 2015, 20:11
Neegrid terroriseerivad, nagu mustlasedki, mitmekesi koostöös . Põhimõtteliselt nagu saakalid ja hundid, see on nende normaalne käitumine.
Eestlased eriti ei hoia omavahel kokku, kui ühte nüpeldatakse, keeravad näo kõrvale. Enam nii ei saa...
m
15. august 2015, 23:46
mu vend rääkis, et sõjaväes oli ka nii, aga, meie eesti mees, minu vend, pani nagu kalev meie muinasjutus - kõigile, et aitas, ja hiljemgi, kus vaja on nii teind. ta sõber üks tuli kord minu juurde ja küsis kas see on mu vend, olen ta sarnane, ma ütlesin jaa, ja tegi mulle terve õhtu välja mu venda kiites, kui kõva mees ta on. seega, ka 1 on lahinguväljal sõdur... kuid, kui me ka kokku hoiame, teised rahvad tulevad ka meile appi, me pühime siit kõik ohustava kuhu vaja, nagu oleme võitnud nii venemaad, kui saksamaad siin - KOOS KÕIK AINULT.
k
15. august 2015, 16:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
Liina/ 15. august 2015, 16:39
Oleks pidanud nendega kultuurivahetust tegema
j
ja taidlejad./ 15. august 2015, 16:44
Ega siis ometi rassistid jää paigale ja kohtuma nendega või kuidas seltsimehed.
t
tiger/ 15. august 2015, 16:27
See pagulaste siia toomine on ju sulaselge Eestimaalaste inimõiguste räige rikkumine. Lehtedes avaldatakse ainult mingi riigi poolt kinnimätsitud uuringufirmade tulemusi. Enamus Eestimaalasi ei taha siia pagulasi. Tuleb teha nagu manifestides id kaardiga tuvastatav allkirjastamine palju Eestimaalasi on meie Eestimaale pagulaste asumise vastu. Kui enamus on vastu sel juhul pole õigus toompeal istujatel võtta vastu otsuseid mida meie Eestimaalased ei soovi. Kui vaja tuleb teha raha kogumiskampaania ja palgata riik kohtusse kes rikub MEIE Eestimaalaste õigusi tuues siia pagulasi ilma Eestimaalaste loata. See pole nende otsustada. Eesti pole nende toompealaste ainuomand !!! See on Eestlaste kodumaa, meie sünnimaa, Eestlaste oma !
e
15. august 2015, 18:45
eks sa tee neile selgeks, et nad oma teerulliga harjumuspäraselt eesti rahvast üle ei lase.
kohtud on nende kontrolli all, seal sa ei saavuta midagi, võimul ikkagi, tuleb riik tagasi kaaperdada.
v
vetevana/ 15. august 2015, 21:34
REFERENDUMIT on vaja !!!
v
15. august 2015, 16:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
vetevana/ 15. august 2015, 21:36
Kallis taveaisa, tee nii et talvel oleks meil pikalt -32 kraadi.Meie,elame üle,aga ....................hahaaa.
e
15. august 2015, 23:52
ei ela meiegi, paljud puudustkannatavad ja haigedki, keda meil palju on, võivad ja tõenäoliselt surevad, kuna nemad ei jõua oma armetute/ olematute sissetulekutega sooja või siis süüa hankida. neegreil makstakse meie rahadega kõik kinni, mis neil viga ! kahjuks tean, kuidas on surnud meil siin inimesi külma ja nälga ses riigis...
n
Normaalne oleks/ 15. august 2015, 16:16
Normaalne oleks, kui need rahvatantsijad oleksid kohe Rootsist lahkunud ja Eesti Rootsi suursaadiku vaibale kutsunud ning talle vastavasisulise noodi või järelpärimise esitanud.
j
15. august 2015, 15:35
just praegu raul rebane halab lobafestivalil, et pagulastevastased ei lase tal Põhjala poole liikuda.
k
15. august 2015, 15:41
kas te vilistada ei oska, et peate joba kuulama ?

s
15. august 2015, 15:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to to sass 16:03/ 15. august 2015, 16:19
Et kuna meil omalgi säänseid s*-päid, siis võime vabalt juurde tuua - kas nii? Et nagu vahet pole?
m
Multikulti närukaeltest poliitkaabakad kohtu alla/ 15. august 2015, 15:31
Ja meie multikulti reformierakonna ja sotside võimukaabakad korraldavad seda ka Eesti riigi jaoks....
Need aafrika metslasi siiatarivate poliitmölakatest võimurid tuleb nende kuritegeliku hävituspoliitika ajamise eest kohtu alla anda
m
Ma kujutan ette/ 15. august 2015, 15:19
Et inimene kes ütleks piirid suletuks põgenikele ...oleks järgmine president või peaminister!!
M
.../ 15. august 2015, 15:25
l
Liina/ 15. august 2015, 15:30
m
17. august 2015, 21:45
b
15. august 2015, 15:43
blondiin ojuland o veelgi kõvem kuju.
a
Arvaja/ 15. august 2015, 18:03
Helme ja Ojuland peaksid ühendama oma ajud ja jõud.
e
15. august 2015, 15:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
15. august 2015, 15:32
vägistamine ju oli juba, kuigi seda ei vormistatud, vbl ohver sai trahvi, et avalikus kohas paljas oli, peksmine ka oli, jälle, pärismaalane, kui ohver ja loll, kes peab kirikuski peksa saama, sai kottida, jne.
a
ahjualune/ 17. august 2015, 16:57
Pagan, tiigritest ja lõvidest saadakse jagu ja nüüd üts kuradi tolkhami kari - nagu köster ütles. - kelle Jumalavallatud teod ei saa otsa enne kui Issanda Päike loojub
n
no..../ 15. august 2015, 16:31
....sellele kommentaarile panexin miljoooooon plussi !
n
No ..../ 15. august 2015, 16:37
mõeldud oli 19. 15 kommentaari
a
Arvaja/ 15. august 2015, 18:06
Rahva juht on puudu, inimesed on valmis.
e
Ew/ 15. august 2015, 15:16
Pakume parem abi neile Rootsi-, Norra- ja Soome elanikele, kes end enam oma kodumaal turvaliselt ei tunne. Neid on ilmselt paras ports ja nad on meie kultuuriruumist. Rootslased on ennegi Eestisse oma geene jätnud. Midagi hullu pole sellest sündinud. Ei sabasid ega kapju lastel...
m
moslem/ 17. august 2015, 16:59
aga nüüd on moslem itse sinu tütre väi - ALLAH AKBAR
t
T.Mets/ 15. august 2015, 15:09
Nüüd, kus Eesti seisab otsese mustaohu ees, tahaks küsida, kus on nüüd meie vaimne eliit, kus on
kunagi meie rahvast ühtsusele kutsunud Loomeliidud. Miks te vaikite nüüd, kui just peab midagi
ette võtma
e
15. august 2015, 15:21
ega riigi rahade tuuri panek idikaid eliidiks tee, ja vaimne eliit ? - on kui palju lolliks jne sõimatud, kui on mustade isise terroristide suhtes hoiatanud. kasvõi kommides, kasvõi ojuland, kes rahalõa otsas pole. kõik, kes vähegi konnatiigist kaugemale saand ju teavad või internetiski ringi vaadata taipavad. ekre võiks ojulandi rohkem toetada, mitte ka rahade pürast väriseda ja kokutada, must, ust... relvastuda on vaja ! meie sõjardid on ammu rääkind, et kaitseliit ja igal liitlasel relvad kodus, seda kardaks kõik.
l
Lembitu/ 15. august 2015, 18:11
Meil on kiiresti vaja rahvale juhti, rahvas on ju valmis.
t
Tõnu/ 15. august 2015, 19:02
Austaud T. Mets! Vaadake Kultuurkapitalilt raha saanute nimekirja. Enamik nendest inimestest on peenraha eest tasalülitatud ja ei hammusta kätt, mis neid toidab. Ei ühtki sõna inimkaubitsejate kohtu alla andmisest ega meie Põhiseaduse teatud sätetest. Vaim on vangis... valitsejad on selle nn eliidi odavalt kontrolli alla saanud.
v
Vao juhtum/ 15. august 2015, 15:06
Meilveeti immigrandid ekskursioonile, kuigi mingit ohtu ei olnud. hale valitsus.
Kristiina Ojuland presidendiks!
e
Ew/ 15. august 2015, 15:00
Uraa! Tulevikus on elu nagu Rootsis. Jõuame uudistega põhjamaade hulka. Teravaid elamusi ei pea enam telekast otsima, neid saab siis unes ja ilmsi. Elul on kohe palju vürtsikam maitse, kui seda keegi ära ähvardab võtta...

a
alfons/ 15. august 2015, 14:33
kui on must näita ust ja parem veel anna korralik klopper-küll siis kodumaale tee leiab.
15. august 2015, 15:46
ja siis viska vette, las läheb...
t
Triinu TY-le, vastuseks ,vaadata ka allpool/ 15. august 2015, 14:14
Eesti Vabariigi Siseministeerium on riskianalüüsis viidanud kuritegevuse kasvu ohule seoses PAGULASTE siiatulekuga. Nii et teie selgitused ei ole vettpidavad. Alustate kirja valega,et Te ei ole poolt ega vastu.ega inimesed nii lollid ei ole,et aru ei saa,kes te selline olete- üks inimestest,kes loodab siiatulevate pagulaste pealt teenida
Ei aita nende
t
tt/ 15. august 2015, 14:12
M
..../ 15. august 2015, 14:08
Mis tans ja trall veel? Radikaalsetel moslemite mõistes on see keelatud tegevus
V
!!!majanduspõgenikud!!!/ 15. august 2015, 14:07
Väga haige!!!
Selliseid siia küll vaja pole!!! Kui nad siin ka selliseid asju tegema hakkavad nagu Rootsis siis tuleks need nii öelda pagulased ( majanduspõgenikud ) kohe oma koduriiki tagasi saata!!! Ja Rootsi peaks ka sama tegema need nii öelda '' pagulased'' on ikka väga ülbeks või lausa peremeheks hakanud võõras riigis!!! Ma arvan , et Eestis hakkavad nad nii peksa saama , et nad tahavad kohe oma kodu tagasi minna sest Eesti rahvas on praegu juba vihane mis siis saab kui need ''pagulased'' hakkavad siin ka sama moodi tegema nagu Rootsis.
k
15. august 2015, 15:52
kle, mis pagulased need noored härjad on,, kes maksavad kõvad sumakad selle eest, et siia hea prii lebotamise peale saada ja isis ähvardab, ning reaalsed aktid igal pool toimuvadki ? iga vähegi toimiva ajuga pea omanik võiks taibata, et tulevad - kuidas neid sõjaväelased kutsuvad, dessantnikud või kuidas öelda. ma tunnen ka üht vene dessantniku väljaõppega tüüpi, kõva kuju, püüdis kord ühe päti hoobilt kinni ja tegi kahjutuks, see vist vehkis noaga avalikus kohas jms.
v
vetevana/ 15. august 2015, 21:46
41 aastal,kui Venemaa ähvardas Rootsit, anti kohe eestlased venelasele välja,oleme ju neid kaadreid ka telekas näinud. Aga neid võõraid, hoitakse ja kasvatatakse...tulutult. Väikses külas,kus ma elasin,sain teada,et mingi mustlane vägistas ühe noore rootslanna............täielik vaikus,ei tea, kas saigi karistada.Kardavad,rootslased kardavad, asi on käest läinud. Omal ajal tehti uus partei "Ny demokraterna" eesotsas hr. Wahtmeister,hea jutuga mees oli,aga,aga ...pool aastat hiljem lagunes laiali, sest nende hüüdlause oli "Kellele meie kalossid jalga ei sobi võib lahkuda" ja kes lasi sellele parteile vee peale, olid oma rootslased....
J
.../ 15. august 2015, 14:06
Ja araabia keele peavad kõik meil ära õppima ning moslemikombeid täitma!
k
Korras/ 15. august 2015, 14:04
Taastada piirid ja pagulased ja muud sulelised saata Euroopa poolt kingitud Saarele.
k
Kohutav/ 15. august 2015, 13:53
Õudne mis toimub, pussitamised kaubanduskeskustes, süütamised, kallaletungid ja seda kõike nn. abivajavate pagulaste poolt. Hallooooo, abi vajavad hetkel eurooplased oma kodumaal.
a
15. august 2015, 13:57
Ajakirjanik on siin see, kes väidab, et need on pagulased!!! Need ei ole juu pagulased, aga kui asju selle nimega nimetada, siis müüb ... palun lugege kriitilisemalt ;)
o
on küll/ 15. august 2015, 14:10
sissesõitnud, mustad ja araablased
p
pagulased nüüd siis/ 15. august 2015, 14:26
oma harjunud tapmisega tegelemas ?
Mis te nüüd.
Pagulased teevad tööd,kasvatav ad lapsi ,on inimesed

a
15. august 2015, 13:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kõmm/ 15. august 2015, 22:53
Tere. Ütlen seda viiskalt, saada enda kontakt ja ma tambin sulle enda rusikaga aru pähe. Kui oled kõva mees või naine siis kirjuta enda kontakt siia ja kohtume. Ma ütlen veel kord ole sa siis mees või naine.
v
viljandlane/ 15. august 2015, 13:44
Sellistele pagulastele tuleb selgeks teha,et neid siia ei soovita ja vajadusel hukatakse-teen seda meeleldi!
t
to viljandlasele/ 15. august 2015, 14:00
Kuidas seda teha, mis sônadega? Selgitada sônades, mis on hea, mis on halb ja pagulane kohe muutub heaks ja ei hakka enam halvasti käituma. Milline naiivsus! Rahvatantsijad pôgenesid ummisjalu..... See on neile sônum, kôik kardavad ja nad teavad seda.
p
P/ 15. august 2015, 15:54
ma olen ühe t i b l a juba teise ilma saatnud,sai see siis mõned pagulased saata ei ole,jummala pohhui.
m
miks???/ 15. august 2015, 13:41
saadetatakse küll erinevaid inimesi oma maalt täiesti erinevatesse riikidesse??? sellest head ei tule, neid tuleks aidata omal maal, mitte siin-seal-kolmandas ja neljandas, 20.aasta pärast on igal pool sõda!
v
Väga kahju/ 15. august 2015, 12:57
see, mis toimub on sõda, sõda Euroopa kultuuri vastu. Aitab küll "pagulaste" sildi all terroristide Euroopasse toomisest.
k
15. august 2015, 12:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
evik/ 15. august 2015, 16:08
a
Ainult .../ 15. august 2015, 16:48
....noored mehed ?Kas desertöörid ?
m
15. august 2015, 12:35
Miks on vaja koolimaja põlema panna?
m
.../ 15. august 2015, 12:55
miks on vaja rootsikeelseid raamatuid põletada?
i
immigrantide teema hääletusele/ 15. august 2015, 12:33
https://www.facebook.com/video.php?v=861555623934712
miks meie valitsus osaleb selles inimsmuugeldamises? kas nad on tõesti nii naiivsed (st lollid) ja usuvad, et meile selliseid probleeme ei tule, meile saabunud inimesed on kukununnud, töökad, rahumeelsed. see on ju kõik üks punt kes euroopasse trügib, ilma dokumentideta olendid kes loodavad hea ja mugava elu peale saada, raha saab ilma midagi tegemata, kulutused makstakse kinni jne. siia tulevad sellised kes on võimelised silmagi pilgutatama tapma, sest siis saab ikkagi siia jääda (kasvõi vanglasse) viimased kaks rootsi pussitamist ju näitavad täpselt seda. lisaks on nende hulgas isis e võitlejaid, kellele pole mingi probleem kuskil suurem pauk korraldada, mida suurem seda uhkem. meie politsei ja päästjate võimekus väga kesine, suurriikide omadega ei anna võrreldagi. miks meie valitsus nii teeb oma rahvale??? endile teevad nad seda kindlasti suurte rahade pärast, kuid ausalt öeldes need asjad mis juhtuma hakkavad, võivad puudutada ka neid ja nende lähedasi. kas raha nimel tasub ikka kõigega nõus olla???
NÕUAME RAHVAHÄÄLETUST!!!
m
mures/ 15. august 2015, 13:02
mis sest rahvahääletusestki, vaata Ojulandi nimekirja, kuhu sajad poolemeelsed toppisid end nagu auasjana ehk et siis pooldavad igati neid murjaneid. see on propaganda tulemus, seal nimekirjas on nii mõnigi, keda enne vaatasin, et täitsa asjalik inimene, aga nüüd tahaksin oksendada, kui tema nime näen. tuntud majanduspagulased randpere jne on inimesed ära lollitanud. kurb, nii kurb, sest kogu see värk on pöördumatu, sest kui nad siin juba on, siis on hilja öelda, et sorry, teil oli õigus.
s
Sinna/ 15. august 2015, 14:13
nimekirja ei lasta ju hääli lisada - proovisin ka kord. Tuli meil, et ei läinud läbi - arvutiprobleemid. See meil tuli mitu päeva hiljem - kuidagi kahtlane - teatud ringkonnad vist segavad igaks juhuks.
m
Majanduspagulased?!?/ 15. august 2015, 14:14
Loll jutt! NSVList põgenejad olid kõik poliitilised, see oli ju mittedemokraatlikust diktatuuri vanglast põgenemine ja ainuüksi tagasitulemine tähendanuks vanglat. Tublid need kellel õnnestus vaba maailma põgeneda!
n
nõukaaegne/ 15. august 2015, 14:53
mitte ei põgenetud vaid komandeeriti, ega me nüüd nii lollid ka polnud, et sellest mitte aru saada
e
Einoh/ 15. august 2015, 21:00
Too mures pooletoobine ja eelmised tolajussid,Ojuland on just pagulaste vastu.Nii olen ma aru saanud,sest pole tema nimekirjas kuid olen koos inimestega,kes on pagulasmasside vastu.Nii et tuleks ikka tõesti mõnel oma mõistust seal vismaris kontrollida,sest tundub,et kanepit on liialt saanud.Ja tõesti,vajalik on rahvahääletus,kuid mitte e-võltsvalimistena,vaid ikka tavalisel moel.Missugune katastroof peaks siin Eestis veel juhtuma/seavaba riigi saame me ehk juba lähema aasta jooksul/,et poliitikutel mõistus tagaotsast õigesse kohta jõuaks???????
m
MUUDI/ 15. august 2015, 13:17
Niikaua, kui on arvutitega võimalik valimistulemusi manipuleerida, pole sellest kasu... hääleta või siniseks ennast...

a
Arvaja/ 15. august 2015, 12:32
Au ja kiitus Reformierakonnale, kes kultuuri ka meie maale toob.
e
eering/ 15. august 2015, 12:40
Mitte vaid kultuuri vaid ka alustab tõuparandust.
Ü
!/ 15. august 2015, 13:02
m
Mõtlema panev video/ 15. august 2015, 12:24
https://m.youtube.com/watch?v=gSi1GFFZA8k
https://m.youtube.com/watch?v=gSi1GFFZA8k Soovitan vaadata! Selline on rootslaste tegelik arvamus Rootsis toimuvast. Kas ka Eesti tulevik?
t
TY/ 15. august 2015, 12:21
Ma ei ole pagulusteemas poolt ega vastu, sest pagulasel ja pagulasel on suur vahe ning kõik sõltub ka sellest, mis piirid ja kohustused riik nende puhul seab. Aga see, kuidas meie meedia tekitab pidevt asjatut paanikat pagulusteemal, see häirib küll!
Uueks "piisaks" taluvusekarikas oli see Õhtulehe arikkel !
http://www.ohtuleht.ee/…/pagulaste-runnaku-all-rahvatantsij…
Pealkiri maalib õudustäratava pildi "pagulaste rünnakust" meie kaitsetute tantsijate vastu, artikkel aga räägib sellest, et ööbimiskoht asus IMMIGRANTIDE linnaosas ja kimbutajateks - vandaalitsejateks olid IMMIGRANDID.
Tehke nüüd ika endalse selgeks, kes on kes!
PAGULANE: on isik, kes on sunnitud kodumaalt lahkuma, sest teda kiusatakse taga kas tema rassi, usutunnistuse, ühiskondliku positsiooni, rahvuse või poliitiliste seisukohtade tõttu. Pagulane ei saa koju pöörduda enne, kui sealsed tingimused ei ole paranenud. Pagulasel puudub oma riigi kaitse. Pagulane ei ole isik, kes saab ise otsustada, millal ta lahkub kodumaalt ja millal võib kodumaale naasta.
IMMIGRANT: on isik, kes tuleb teise riiki vaba tahte alusel elama või töötama.
Majandusmigrant ei ole pagulane, sest ta jätab oma kodumaa maha parema elatustaseme või töövõimaluste tõttu.
Alles hiljuti rääkis üks lähedane inimene mulle, kuidas pagulased olid tema tuttavaid Pärnus autoga jälitanud ja neile siivutuid ettepanekuid.
Teate, pigem oli tegemist Leedust tulnud siia immigreerunud "tšurkadega", kui pagulastega.
t
teame isegi/ 15. august 2015, 12:28
nii et ära silu
sulle aga tuletaks meelde president Pätsu ja tema naiivsust - pesi ju ka venkude kuld ja lootis et ega omasid reedeta kuid ometi topiti esimesena vagunisse
nii et ka sina Ilmselt MTÜ -lane pagulaste kaitsja vaata, et sa esimene äraandjast valge koer pole kes pea kaotab, kui eesmärk saavutatud siis milleks sinusugust sabaliputajat enam vaja
s
sa vist ei saa aru, et/ 15. august 2015, 12:32
moslem on moslem on moslem
neeger on neeger on neeger
ja kõige hullem variant on, kui need kaks on ühes nahas
r
Rain Poogen/ 15. august 2015, 13:08
Miks sa süüdistad inimesi? Ole hea mees ja ütle mulle, kuidas ma neil päris elus vahet teen? Kuidas ma vahet teen, kes ust lõhub - kas pagulane või immigrant? Äkki käsid neile eraldusmärgid külge panna? Siis vahest meie rahvatantsija järgmine kord Rootsis enam ei eksi nii kuramuse põhimõttelises küsimuses.
Mõnikord ajavad sinusugused demagoogid tõesti harja punaseks.
t
Triinu/ 15. august 2015, 13:57
Teie hindate nende pagulaste elusid kõrgemalt kui eesti inimeste elusid
Te teete seda RAHA PÄRAST.Lugesin eile The Guardianist,kuidas Liibanoni põgenikelaagris napib inimestel toiduraha.Sinna tuleks raha anda,mitte rikastama nende mittetulundusühingute ja inimõiguste instituutide taskuid. See oleks palju humaansem tegu.Raisatakse mõttetult raha nende siiatoomisele. Mina,eesti naine,armastan oma peret ja maad,Teie pärast pean relva muretsema. teie muudate elu ohtlikuks
ä
15. august 2015, 18:37
ära juuksekarva õhki aja, pagulane ongi immigrant, kuid kes on mingi ametkondliku eripoputamise vääriliseks peetud, et hulka meid lüpsvaid ametnikke nuumata koos nn. pagulastega. asja õige nimi on inimkaubandus
s
Sa ei ole kompetentne sellel teemal/ 15. august 2015, 14:17
Ükskõik mis riike vaadata on igal pool probleem raske kuritegevusega pagulaste seas. Praegused pagulased tulevad Aafrikast ja Araabia maadest ja nendega ongi kõige suuremad probleemid. Näiteks Rotsi, Norra, Taani, Suurbritania, Prantsusmaa, Belgia, Holland, Kanada, USA jne jne jne. Kas oled pime?!?
k
KÕMM/ 15. august 2015, 22:48
Sa kanni pehmeks istuv ahv, kui sa ei ole teemaga kursis ja loed artikleid ja mõtled oh mis nüüd siis väga juhtus sa väike väär.. kahtled selles. Kui sama situatsioon oleks sinu lähedasega juhtunud , siis sellist juttu sa ei puhuks. Ja kui sa ikka aru ei saanud siis ma loodan , et sa elad sama asja läbi mis nemad ja loodan, et midagi veel hullemat. TOLVAN
j
Juut/ 15. august 2015, 11:58
k
Kõik:/ 15. august 2015, 11:54
Aga see ongi reaalsus, igapäevaelu!
j
Jänks/ 15. august 2015, 11:51
Ma loodan, et eestlased on julgemad ning peksavad illegaalsed immigrandid koos praeguste võimulolijatega riigist välja kui sellised asjad peaksid hakkama Eestis toimuma.
a
ainus/ 15. august 2015, 13:09
võimalus on kopereeruda Lasnamäe venelastega, muidu jääme kindlalt alla!
j
just/ 15. august 2015, 14:13
Selles küsimuses kaasake sôpru, tuttavaid ja olge nendega môttekaaslased.
m
mis Lasnamäe/ 15. august 2015, 14:53
Narva venelased, neid on rohkem, nad on ka kohe piiri ääres ja nii edasi ümber Eesti mis kõige tähtsam- piirivalvurid peavad OMAD olema
k
15. august 2015, 15:05
Kuni me EU-s oleme, ei peksa meie siin väga kedagi. 80% asjadest otsustatakse Brüsselis, meie ainult täidame ja koogutame samamoodi nagu nliidu ajal Moskva poole. Eestis aga pekstakse meid. Ja peksab meid oma politsei EU toetuste toetusel ja nukuvalitsuse käsul. Kas te tõesti arvate, et see multikulti siiatoomine on juhuslik ja täiesti juhuslikult kasutatakse "aitamiseks" kõige rumalamaid lahendusi? Rahvusriigid peavad kaduma, sest rahvuslus on ainus tõsine jõud multikulti vastu.
k
15. august 2015, 19:27
käputäis mente pole mingi mure, kui rahvas otsustab oma riiki taastada.
a
15. august 2015, 11:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
oled/ 15. august 2015, 12:01
ikka kindel, et arg
ja mis relvi neil taludest saada on
kas sul peidukohad teada
p
pets/ 15. august 2015, 16:01
eestlane on arg või,sa pole järelikult eestlane,ma küll millegi ees risti ette ei löö.
t
taludest relvad?/ 15. august 2015, 16:30
r
Rain Poogen/ 15. august 2015, 11:35
Milline jube pealkiri! Õige pealgiri peaks nii kõlama:
Rassistlikud eestlased suitsetati teadmiste näljas õpihimuliste pagulaste poolt koolimajast välja.
j
juba/ 15. august 2015, 12:20
nagu Eesti kõrgkoolidestki.

L
.../ 15. august 2015, 11:35
Lätis soovitatakse neid immigrante Euroopa juhtide poolt suure vaimustusega peredesse elama majutada
K
.../ 15. august 2015, 11:36
Kas ka meil tuleb selline poliitika?
m
muidugi/ 15. august 2015, 11:49
vana kallas ja kross on juba ootajate järjekorras
t
15. august 2015, 11:47
Tegu on ilmselge kuriteoga, kus pannakse loomaaia kiskjad tsivilisatsiooni lahtiselt, mis veel hullem, inimestele koju, et need hakkaks metslasi dresseerima, mis on ju sulaselge mõrv ette. Sellisel juhul tuleks sundkorras alustada tolerantidest+riigikogulased ja kõik pooldajad....andke aga minna!!! Saab olema üks suur kepipidu koguaeg, kuna seal ei ole vahet, keda pannakse: oled sa 1 või 9 aastane, kits või kooer. Ainult pahatahtlikud, äraostetud jm sellised inimesed saavad selliste ideedega lagedale tulla.
E
.../ 15. august 2015, 12:01
Eestis lubasid ju kiriku-kristlased neid oma koju elama võtta. Peavad siis olema valmis kõiksugu nõudmiste täitmiseks, kasimiseks-kummardamiseks-ümmardamiseks. Ja kui kallile külalisele ei meeldi, järgneb karistus
ä
ära valeta/ 15. august 2015, 12:18
kristlased loevad praegu Roosipärja palvet kaitseks sinusuguste eest
Ä
.../ 15. august 2015, 13:56
Ä
..../ 15. august 2015, 14:03
e
eks/ 15. august 2015, 19:35
perre võetud pagulane on leibkonna liige ja leibkonna ülalpeetav, lasku käia!
s
Sonja/ 15. august 2015, 12:48
Vaat SEE oleks juba naljakas...
k
Kati/ 15. august 2015, 11:32
Nojah, varsti pole enam kusagile pageda, sest valitsus toob needsamad pätid meile. Kuhu me siis pageme, Ausraalia ei võta meid vastu ja mujal on need loomad juba ees. Huvitav, kuhu valitsuse liikmed oma peredega kavatsevad emigreeruda, kui siin mölluks läheb?
S
.../ 15. august 2015, 12:21
m
maki/ 15. august 2015, 11:30
Ja meil räägitakse loimumisest ... Ammu teada, et selliseid ei anna sobitada meie kultuuri. See on pöördumatu viga, et neid sellisel hulgal Euroopasse lastakse. Ammu oleks tulnud tagasi saata. Demokraatia nende suhtes ei toimi. Euroopa tulevik on ilmselt islamiriik. Mitte ei mõista, kuidas riikide valitsused sellest aru ei saa.
k
Kati/ 15. august 2015, 11:28
Nojah, varsti pole enam kusagile pageda, sest valitsus toob needsamad pätid meile. Kuhu me siis pageme, Ausraalia ei võta meid vastu ja mujal on need loomad juba ees. Huvitav, kuhu valitsuse liikmed oma peredega kavatsevad emigreeruda, kui siin mölluks läheb?
v
vatnik/ 15. august 2015, 11:44
Venemaale lähme, kui enne viidi vägisi siis nüüd läheme vabatahtlikult.
t
tont/ 15. august 2015, 11:49
Venemaale lähme, kui enne viidi vägisi siis nüüd lähme vabatahtlikult.
e
ei lähe/ 15. august 2015, 13:08
kõik ei lähe..osadel tervis ei luba pikka reisi..neegreid on palju nendega ei jõua võidelda aga viimase lahingu saab peetud reformierakondlastega kui lõpp on ees!
r
Reformierakond/ 15. august 2015, 11:20
Ja siis reformierakond toob Eestimaale neid sadades....
Pole meile vaja pagulasi, Immigrandid ei tohi olla "pühad lehmad".
Me ei räägi mingist reformierakonna "vihakõnest", vaid reaalselt Rootsis toimuvast.
t
Tony Wilu/ 15. august 2015, 11:19
Miks rootslased üldse pidulised getosse majutasid, nende endi süü kah ja häbematus võrdsustada külalisi pagulastega, see oli rootslaste poolt mõnitamine ja seetõttu soovin sellele rahvale vaid hävingut! Kas Rootsi loomapidamisseadused ei sätesta, et ka ahvid peavad puuris olema?
t
TK/ 15. august 2015, 12:47
p
pedofiil Johan Bäckman/ 15. august 2015, 11:09
Turvamehed ütlesid, et ei suuda märatsejaid enam ohjeldada," räägib Maigi.
() Ja politsei ei julge enam üldse nägu seal näidata
"Europeade" - "Europede"
Ei suuda ega tahagi rootslastele kaasa tunda, head väljasuremist neile! Kui nad ise tahavad enda hävingut, siis ega seda saa neile keelata.
V
.. / 15. august 2015, 11:07
Viimane aeg valitsusel aru saada, et tumedanahalisi ja võõra kultuuritaustaga pagulasi Eestisse ei tohi tuua! Tänud Õhtulehele! Ehk saavad ka pagulaste pooldajad aru, et Eestisse ei ole probleeme juurde vaja! Tervet mõistust valitsusele!

p
puhh/ 15. august 2015, 11:06
peab endale relvaloa hankima!!
a
aga/ 15. august 2015, 12:27
milleks, politsei on esimesena su ukse taga relvi konfiskeerimas.
t
15. august 2015, 19:50
tuleb meelde see juhtum, kus mees avas tule ja... kui igas majapidamises nii läheb, siis - ? kes neegriterroriste ülal pidama hakkavad !
m
Must mees/ 15. august 2015, 11:01
Muidugi tuleb peksa anda ja nende uskumatute gjauride poolt ära rüvetatud osmik põlema pista. Ei nad oska üldse mosleminaitele sobilikke kõhutantse. Kargavad mingit Allahit teotavat labajalavalssi või kaerajaani. Ja parandžaad või burkat kah ei ole. Kas saab siis selliseid sigadusi püha, islamiseeruva Rootsi pinnal taluda?
n
15. august 2015, 11:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
Rudi/ 15. august 2015, 13:41
Et saaksid ka minna röövima ja vägistama?
d
demokraatia/ 15. august 2015, 10:57
Rootslase majja muttakse sisse, tuleb politsei ja annab käsu kähku asjad kokku ja kadugu siit! Nii sünnivadki uued pagulasmajad?
j
jah/ 15. august 2015, 11:16
tuu pole mägra maja,seal iki timukraatiat olemas hunnikute kaupa ja musta õigus.
j
Juku/ 15. august 2015, 10:56
Võib paralleeli tõmmata sellega, et kui lähed vihmametsa, siis ka ahvid karjuvad puu otsas ja loobivad sind oma s...ga kuna oled nende territooriumile tunginud.
k
Kaltsupäine must/ 15. august 2015, 10:56
Muidugi tuleb peksa anda ja nende uskumatute gjauride poolt ära rüvetatud osmik põlema pista. Ei nad oska üldse mosleminaitele sobilikke kõhutantse. Kargavad mingit Allahit teotavat labajalavalssi või kaerajaani. Ja parandžaad või burkat kah ei ole. Kas saab siis selliseid püha, juba islamiseeruva Rootsi pinnal taluda?
a
aga miks tolad ronivad islamiriiki nimega Rootsi Kuningriik ???/ 15. august 2015, 10:52
ja nad hakkasid kindlasti ahistama ka ilusaid,kultuurseid,õigeid vaeseid pagulasi.
Rootslased panevad alatud ahistajad istuma. nende mustpezesid kliusatakse !!!!
j
jt/ 15. august 2015, 10:51
Vb tahtsid lihtsalt tantsida. Tule valgel valgem kaa.

d
df/ 15. august 2015, 10:46
Oot, mis jamajutt see nüüd on, kõik pagulased pidid ju toredad inimesed olema, vennad Rauad ja kes kõik veel ju rääkisid.
t
tra/ 15. august 2015, 10:43
ma ei saa aru, kuidas see on tänapäeval võimalik? Rootsis? Mingid valged pagevad bussidega, sest mingid kärnased rätiper.ed ründavad neid? Varsti tuleb kodusõda ja see ei ole enam kaugel. Kui lilladest kubisev Brüssel midagi ette ei võta, siis peab rahvas ennast ise kaitsma.
o
ootame/ 15. august 2015, 14:37
Brussel vôtab kogu aeg midagi ette. Just eraldas 2,4 miljardit kuue aasta peale toetamaks "pagulasi" vastuvôtvaid maid, Eestile35 miljonit. Me elame, näeme, kuuleme, oleme teadlikud reaalsusest, mida ei taha näha ja ootame, unistame imest.
j
Jagame/ 17. august 2015, 22:45
35 milli 6ooo-ga, nii lubati igale pagulasele- JA NÄEME, et tulemus ka 6000 pagulast plaanis eestisse tuua kuue aastaga...
n
Nii ongi/ 15. august 2015, 10:27
Katk ees ja pagulased järgi. Sealiha ju moslem ei söö.
ü
15. august 2015, 20:13
ühisnimetus - aafrika !
r
Ruts/ 15. august 2015, 10:26
no seal on see normaalne, aga siin sellist asja ju ei saa kunagi juhtuma, meie ju valime dokumentideta pagulaste hulgast endale parimad välja. halvimad saadame rootsi ja mujale euroopasse. irw
o
ongi nii/ 15. august 2015, 10:22
et see on Kolmas Maailmasõda, täpselt see mida ennustati lastele Fatimas
miks nii ja mida veel ennustati lugege MaarjamaaMaarjale.ee
m
Mileina Jõgi,Harjumaalt/ 15. august 2015, 10:21
Jah aga meid siin ootab ju sama saatys!!!Pagulasi hakkab aina juurde tylema ja ei hakka nad siin kohe mitte rahuliku ja sõnakuuleliku elu elama.Jah,ka siin hakkabvad pagema omad,sest pagulasi kaitstakse.Euroopa pani paika pagulasseaduse ja meie tallalakkujatest lakeid ei lase neile halba sündida.Kurrat,mis eesmärgil need pagulased siia tulevad,mis on nende suunised??Seda kahjuks ei tea keegi.Rootsi näol on selge,et need,,tagakiusatud ja vaevartyd,,pagulased küll ei ole.Küllal ISIS-se käest saadus teatyd ülessanded,mida peab hakkama nii rootsis kui ka siis korda saatma.Ei tule need ,,pagulased,,kohe kindlasti,mitte niisama,euroopa elu nautima vaid tulevad seda hävitama,kuidas nad muidu siis tyhandete kaupa euroopasse pääseksid,kui mitte vaevatyd ja räsitud pagulaste sildi all.
o
otse loomulikult/ 15. august 2015, 10:58
selle kohta võib lugeda Rahvuslane.ee tõlgitud artikkel Die Weltist , krimieksperdi Michaketose andmetel tuuakse bulgaaria maffia kaudu neile pidevalt relvi järgi, ka mingi tähtis ISISE imaam oli nõudnud sõja üle viimist Euroopasse
relvatöösturid tahavad ammu sõda
p
Pagulaste vastane1/ 15. august 2015, 10:20
Tore-tore!Ja Eesti valitsus liigub samas suunas!Varsti tulevad pagulased meie majade uste taha ja ründavad ja siis antakse meile käsk,et minge ruttu jookske eest ära-muidu saate viimati kannatada!!!Missiis,et see praegu Rootsis juhtus,aga küll aeg areneb ja on näha,et meie metsakukkunud valitsus tegutsebki selle nimel,et oma inimesed hävitada ja pagulastega tegelema hakata.Ju vist nendega on kergem hakkama saada!Millal küll meie lasteaial möistus pähe tuleb?????
o
ojoj/ 15. august 2015, 12:31
Muide nii ongi, Venemaa on juba valmistunud Euroopast varsti tuleva põgenike voo vastu, rahvas aetakse paanikasse ja põgenema murjamite eest.
v
15. august 2015, 13:57
Venemaale nad ei pääse. Nende liikumine on jälgitav ja kõigele vaatamata kaitseb Venemaa raudselt oma territooriumi.
e
15. august 2015, 19:37
eurooplased ise hakkavad põgenema immigrantide eest.
t
15. august 2015, 10:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kuule, tolerast.../ 15. august 2015, 10:50
Olen üsna mitme inimese käest kuulnud, et koolimajja majutatud taidlejad evakueeriti. Järelikult ei olnud asi vaid poisikestekamba huligaanitsemises. Kardeti hullemat. Eelmisel aastal oli Tallinnas üldlaulupidu, kus ka taidlejad koolides ööbisid. Sellistest huligaanikampadest, kes oleksid koolimaju rünnanud, ei olnud küll kuulda. Nii et pole ikka igal pool nii. Ma saan aru küll, et Sinu otsatu tolerantsus püüab musta valgeks rääkida. Kuhu Sa niimoodi jõuad? Varsti oled ülim tolerast, üks neist, kes neegrite toimepandud mõrva õigustas sõnadega: kui ikka on viha mingi rahva vastu, siis pole vahet, kes ette jääb.
j
Jänks/ 15. august 2015, 11:40
Kle jobu, kas sinu meelest on neid pätte ja kaabakaid vaja veel Aafrikast juurde vedada?
Nii mõnedki omad pätid oleksid täiskasvanuna normaalsed inimesed kui Eestis ei oleks nii suurt sotsiaalset kihistumist. Vaesuses elavatel lastel on palju suurem risk sattuda kuritegelikule teele kui normaalse elatustasemega perekonnas kasvanud lastel.
k
Keegi neljas/ 15. august 2015, 12:03
Kuule kolmas, sa oled ikka suisa turakas! Sinu mentaliteedi juures võiksime ka kõik vangid vabaks lasta, sest kõik nendest ei tee kohe kindlasti uut kuritegu ja pealegi, vangis mitte olnud inimesed teevad ju ka niikuinii kuritegusid? Tähendab, kui meie oma inimkõnts teeb kurja, siis pole ju vahet, toome seda vakantset kõntsa siia juurde?
k
Ka mina olin sealsamas koolimajas .../ 15. august 2015, 12:11
... ja see artikkel on tõesti luulu ning päris mitmed faktid lausa endale ette kujutatud valed. Üks grupp rääkis teisele, kolmas neljandale ja Õhtueht pani ka veel kapaga juurde. Tõsi, tuldi uudishimutsema-tülitama. Aga kui teist keegi ise sellisel festivalil käinud on, siis võite ette kujutada, et tantsu- ja laulurahvas ei ole säärasel üritusel just kõige vaiksem rahvas ka ja teeb ümbruskonna inimeste öösse parajat mürglit. Hullu polnud midagi. Kutsuti turvatöötajaid juurde ja valvati, et pätikamp ei segaks meie bussi pakkimist ning saadeti meid koduteele.
k
Küsimus/ 15. august 2015, 12:22
Miks te märatsesite siis seal nii, et teid pidi nii kiiresti koju saatma?
j
jõuluvana/ 15. august 2015, 12:56
Minu tutvusringkonnas on 100% kõik toredad inimesed.
j
Jänks/ 15. august 2015, 13:37
to Ka mina olin-......miks sa asju pidid kokku pakkima ja põgenema kui midagi hullu ei olnud? Miks turvatöötajad pidid sind rahumeelsete uudishimutsejate eest kaitsma?
s
sest et / 15. august 2015, 14:12
... oli ärasõidu aeg ja kuidas sa ikka ilma asjadeta lähed :) ja muide ummisjalu kaugele ei jõua :)
t
tantsija/ 15. august 2015, 20:41
Rünnati küll, narkomaanide poolt.
k
koidula/ 15. august 2015, 11:24
ma ei ole sinuga nõus. teatud asjade sallimine on lausa idiootlik. ära sae oksa, millel istud
s
Salli Veesti / 15. august 2015, 11:32
Need valged rassistid olid ise kõiges süüdi.
Toredad tumedad mehed tahtsid lihstalt veidi lõbutseda, poksitrenni teha, aga rassistid põgenesid.
Seda puhtast öelusest.
15. august 2015, 11:42
kas töötad pagulaskeskuses? et nii rumalat juttu räägid ?
k
kus / 15. august 2015, 11:48
on teie mõistus tolerastid-kolerastid!!
kaitsta hetkel meid vihkavaid märatsejaid!?
ei ole sel manduval rahval kes pagulaste veo taga on enam
niigi palju mõistust arusaamiseks, et saete oksa millel ise istute
k
kolerast/ 15. august 2015, 12:56
Kolerast ei võrdu tolerast, vaid see on pila, satiir, kasvõi puhas õelutsemine.
:D
s
statistika/ 15. august 2015, 17:29
Jälgides plusse ja miinuseid on järeldus ilmne: need, kes ise kohal olid, on nõmedad ja ei tea mitte midagi ning need, kes kohal ei olnud, teavad palju paremini, mis juhtus :)

s
SEE / 15. august 2015, 10:15
i
Inimlik/ 15. august 2015, 10:11
Huvitav, miks toimetatakse minema rahulikud kodanikud aga märatsejatel lastakse lihtsalt olla. Politsei kus oli? Kumminuiade ja kuulidega kohe peale. Mis ajast on demokraatia märatsemine ja peksmine aga mitte arvamuse avaldamine?
s
Situatsioon on üks, meedia tõlgendus ikka teine. / 15. august 2015, 12:11
m
masendav tõdemus/ 15. august 2015, 10:07
TOO ON EESTI TULEVIK.EGA KEEGI POLIITIKUTEST ENNE EI ÄRKA, KUI ON SATTUNUD SAMA MÄRULI KESKELE, VÕI VEEL HULLEM KUI PEAD ON LENDANUD.Ühelegi pagulasele ei ole otsette kirjutatud kes ta on, järelikult tuleb neid peaaegu kõiki võtta vaenlasena, v.a, orvud lapsed
a
aga/ 15. august 2015, 10:06
raffatantsijad on ise süüdi, miks nad burkasi ei kandnud???
j
15. august 2015, 20:55
ja koraani ei lugenud ega allahit kummadanud
m
Mis toimub meie ühiskonnas ja kes on selle si..ta koraldaja./ 15. august 2015, 10:05
See millega need kaltsupead Rootsis said hakkama meie tavaliste Eesti Vabariigi kodanike vastu on väga ehtne näide pagulastest. Selline suhtumine meie valgetesse inimestesse on ehe näide kuidas need pagulastest moslemid suhtuvad tegelikult meisse valgetesse inimestesse. Ja selline pagulaste suhtumine meie rahvastesse ei saa jääda märkamatuks. Nad tulevad ja paluvad veel meie rahvalt omale kodu meie Eesti Vabariigis või. Välja visata nii, et neist siia haisu ka ei jääks.
v
Varsti/ 15. august 2015, 10:03
See kõik on ka meie tulevik.
r
rp-e/ 15. august 2015, 10:00
Miks sobimatu artikkel ? Kui oleksid ise seal olnud, küll siis oleksid sama kiiresti kohvrit pakkima jooksnud.
h
Hämmastav!/ 15. august 2015, 09:52
Sellisel riigil nagu Rootsi ei jätku jõudu musta saasta riigist välja saatmiseks! Lasevad moslemeil põletada ja rüüstata!
n
ns/ 15. august 2015, 10:16
Kas rootsi rahvas on tõesti sellise eluga rahul? Ei saa aru.
e
Ei ole rahul/ 15. august 2015, 12:03
Rootsi rahvas ei ole rahul, aga nad ei tohi ju midagi öelda immigratsioonipoliitika vastu, neil pole enam sõnavabadust, vastavad seadused on juba, mis seda piiravad. Pagulaste kohta ei avaldata üldjuhul isegi Rootsi ajakirjanduses midagi halba. See aga ei tähenda, et probleeme ei eksisteeriks, Rootsi pidavat nt olema Maailmas vägistamiste arvu poolest teisel kohal Lõuna-Aafrika järel. Ja kunagi oli Rootsi üks maailma turvalisemaid riike...
m
Mis mõttes pole sõnavabadust?/ 15. august 2015, 18:16
-Islami vastane SD on ju praegu teiseks populaarsem partei ning kohe-kohe lähevad nad sotsdemmidest mööda.
-Valitsuse meedias ei avaldata pagulaste kohta midagi halba, see eest aga opositsiooni lehed paljastavad ju kõik. Kui ei usu mine ise vaata:
friatider.se ja avpixlat.info

e
Eesti ka läheb hukka!/ 15. august 2015, 09:47
Ega siin pikka pidu siis pole! Väga paljud töökad on juba kolinud Soome, Rootsi või Uk. Ja järjest rohkem plaanib siit vihkamise ja punaoravate ühiskonnast lahkuda!
j
15. august 2015, 09:31
jube värk ja see hakkab ka eestis toimuma
kurat küll piirid kinni mitte neid lasta eestisse
kaitseliit piirile
E
????/ 15. august 2015, 09:30
Eesti välisministeerium peaks nüüd oma lehel tegema märkuse , et Rootsi külastamine on ebaturvaline.......
j
Jass/ 15. august 2015, 09:29
Ahoi tolarahaahned poliitikud!
d
15. august 2015, 09:25
Debiilikud tuleb tuleriidale saata!
v
veldu/ 15. august 2015, 09:24
m
METSAVEND/ 15. august 2015, 09:21
VIIMANE AEG ON ARU SAADA ,ET NEED KES SEALT KOLMANDATEST VÖI NELJANDATEST RIKIDEST TULEVAD ,EI OLE MINGID SÖJAPÖGENIKEST VÖI MUIDU TAGA KIUSATUD PAGULASED VAID KAS LIHTSALT RÖÖVLID VÖI TERRORISITID .SEDA VÖIB NIMETADA SAMUTI ISISE KÄTTEMAKSUKS MIS TÄHENDABKI ,ET TEGEMIST ON TAVALISTE RÄTIPEADEGA KES TEGELIKULT VÖIVAD OLLA SUVALISE TERRORI ORGANISATSIOONI LIIKMED JA TULEVAD EUROOPASSE OMAST ARUST PUHA SÖDA PIDAMA .SELLISTE INIMESTE SIIA LUBAMINE ON VALITSUSE POOLT LAUS LOLLUS JA SIGADUS OMA RAHVA VASTU .NUUD ON SELGE LÖPLIKULT ,ET TOOMPEAL EI HOOLITA ABSOLUUTSELT OMA RAHVAST ,SEST MÄÄRAV ON AINULT NEED MILJONID MIS SAADAKSE NÖNDA NIMETATUD PAGULASTE EEST NING MIDA JAGATAKSE OMA VAHEL .SAMA HEA NÄIDE HOOLIMISEST SEAKATK ,ALLES NUUD KUI ENAM MIDAGI ERITI TEHA POLE SIIS ISTUTAKSE ALLES LAUA TAHA JA VAHETATAKSE KOGEMUSI .TEGELIKULT OLI VAJA AASTA TAGASI TEGUTSEDA AGA MITTE TÖENÄOLISELT TEGELDA PROBLEEMI KAARDISTAMISEGA .KAVALALT ON VALITSUSES ASJAD PAIGAS ,SEST MEIL POLE ENAM PÖLLUMAJANDUSMINISTRIT ISEGI MITTE VAID ON NALJAMEHEST MAAELU MINISTER .KAS IKKA ON LIHTSAM SEAD AUKU AJADA VÖI OLNUKS MÖISTLIKUM TEGUTSEDA SIIS KUI KATK POLNUD NÖNDA LEVINUD .KÖIK SELLINE OLUKORD ON TINGITUD PRAEGUSE VALITSUSE SAAMATUSEST JA TAHTMATUSEST ,SEST KUIDAS LÄTIS SUUDETI TOIME TULLA .AEG ON TEHA REFERENDUM JA VALITSUS VÄLJA VAHETADA ,SEST VASTASEL JUHUL TULEMAS HÄVINGUT IGALT POOLT JA NEED TOOMPEA SAKSAD VÖIVAD PÄRAST ÖELDA ,ET RAHVAS TAHTIS NÖNDA .AEG ON OTSUSTADA KAS EESTI RIIK JÄÄB VÖI KORRALDAVAD PAGULASED EESTIS VARSTI PROGROMME EESTI RAHVA VASTU .
m
METSAVEND/ 15. august 2015, 09:21
VIIMANE AEG ON ARU SAADA ,ET NEED KES SEALT KOLMANDATEST VÖI NELJANDATEST RIKIDEST TULEVAD ,EI OLE MINGID SÖJAPÖGENIKEST VÖI MUIDU TAGA KIUSATUD PAGULASED VAID KAS LIHTSALT RÖÖVLID VÖI TERRORISITID .SEDA VÖIB NIMETADA SAMUTI ISISE KÄTTEMAKSUKS MIS TÄHENDABKI ,ET TEGEMIST ON TAVALISTE RÄTIPEADEGA KES TEGELIKULT VÖIVAD OLLA SUVALISE TERRORI ORGANISATSIOONI LIIKMED JA TULEVAD EUROOPASSE OMAST ARUST PUHA SÖDA PIDAMA .SELLISTE INIMESTE SIIA LUBAMINE ON VALITSUSE POOLT LAUS LOLLUS JA SIGADUS OMA RAHVA VASTU .NUUD ON SELGE LÖPLIKULT ,ET TOOMPEAL EI HOOLITA ABSOLUUTSELT OMA RAHVAST ,SEST MÄÄRAV ON AINULT NEED MILJONID MIS SAADAKSE NÖNDA NIMETATUD PAGULASTE EEST NING MIDA JAGATAKSE OMA VAHEL .SAMA HEA NÄIDE HOOLIMISEST SEAKATK ,ALLES NUUD KUI ENAM MIDAGI ERITI TEHA POLE SIIS ISTUTAKSE ALLES LAUA TAHA JA VAHETATAKSE KOGEMUSI .TEGELIKULT OLI VAJA AASTA TAGASI TEGUTSEDA AGA MITTE TÖENÄOLISELT TEGELDA PROBLEEMI KAARDISTAMISEGA .KAVALALT ON VALITSUSES ASJAD PAIGAS ,SEST MEIL POLE ENAM PÖLLUMAJANDUSMINISTRIT ISEGI MITTE VAID ON NALJAMEHEST MAAELU MINISTER .KAS IKKA ON LIHTSAM SEAD AUKU AJADA VÖI OLNUKS MÖISTLIKUM TEGUTSEDA SIIS KUI KATK POLNUD NÖNDA LEVINUD .KÖIK SELLINE OLUKORD ON TINGITUD PRAEGUSE VALITSUSE SAAMATUSEST JA TAHTMATUSEST ,SEST KUIDAS LÄTIS SUUDETI TOIME TULLA .AEG ON TEHA REFERENDUM JA VALITSUS VÄLJA VAHETADA ,SEST VASTASEL JUHUL TULEMAS HÄVINGUT IGALT POOLT JA NEED TOOMPEA SAKSAD VÖIVAD PÄRAST ÖELDA ,ET RAHVAS TAHTIS NÖNDA .AEG ON OTSUSTADA KAS EESTI RIIK JÄÄB VÖI KORRALDAVAD PAGULASED EESTIS VARSTI PROGROMME EESTI RAHVA VASTU .
k
Küsimus/ 15. august 2015, 15:54
Kas Sul on arvuti katki?

s
serviti/ 15. august 2015, 09:09
aga see ongi ju Kolmas Maailmasõda, Rootsi pole enam rootslaste riik, lausa paljaste kätega üle võetud, Holland samuti
mis puutub relvaladudesse siis neid juba ammugi röövitakse, näiteks 06.06.15 Prantsusmaal Miramasis, ära viidi sadu relvi ja mitusada kilo lõhkeainet, teade oli err.ee lehel mõni tund üleval
lihtrahvale aga on pikaajaliselt mingit agressiivsust pärssivat ainet sisse söödetud (hambapasta fluor?), et vahivad tuimalt nagu lambad
p
paratamatus. ?/ 15. august 2015, 10:31
Jah, meil on võimalus näha, kuidas leiab aset senise Euroopa lõpp. Tundub, et ongi paratamatus. Pole enam midagi ette võtta, ei Euroopa suurriikidel, saati siis meie pisiriigikesel. Ükskõik, kes meil seal parasjagu pukis on ...
k
15. august 2015, 11:06
kummaline tõesti. olen end alati pidanud rahvuslaseks, aga nüüd on hakanud mulle tunduma, et ainuke võimalus rahvuse päästmiseks on kiire EU-st ja NATOst välja astumine ja Venemaaga ühinemine.
m
Maali (põltsa)maalt/ 15. august 2015, 13:15
EU-st küll välja, aga milleks NATO-st? NATO ongi ju meie ainus julgeoleku garant veel. Ja Venemaad pole meile küll kunagi vaja olnud ja ei ole ka tulevikus!
m
Maali (põltsa)maalt/ 15. august 2015, 13:20
EU-st küll, aga mitte NATO-st. NATO ongi veel meie ainus julgeoleku garant. Ja Venemaad ei ole küll kunagi meile vaja läinud ja ei lähe ka tulevikus!
k
Kui valikud on ainult ülihalvad/ 15. august 2015, 15:52
Islami fanaatikute riigi asemel valiksin siiski Venemaa. Venemaa küüditab Siberisse, laseb meie ausambad õhku, täidab meie meedia lollaka punase jamaga, sunnib meile peale oma susisevat keelt ja tänava nimesi,ei lase meil vabalt reisida, kuid nad ei sunni meie naisi kaltspeadeks,ei keela tüdrukuil õppida, ei loobi inimesi kividega surnuks, ei pane pomme ega lõika inimestel avalikult päid otsast. Islami riik on veel jälgim kui Venemaa!
s
15. august 2015, 19:40
sul on veel valida fašistlik NWO.
n
neegritapja/ 15. august 2015, 09:07
ainult ajaküsimus,millal breivikut tehakse!
j
Jube/ 15. august 2015, 09:06
Mis toimub Rootsi riigis. Ma VÄGA loodan, et meie poliitikud ei lase seda hullunud pagulasmassi Eestisse. Referendumit on vaja, kus rahvas saaks väljendada oma arvamust pagulasküsimuses. Minu poolt on igatahes kindel EI sisserändekvootide lõdvendamisele. Praegu kehtivad on piisavalt ranged ja väldivad Eesti riigi lagastamise.
k
15. august 2015, 09:11
kahuks ei ole enam midagi loota. ahnus j a lausrumalus avas ukse ja seda ust ei ole võimalik enam kontrollida. aga rahustage end selle mantraga :( - olen tolerantne , olen tolerantne , olen tole...
t
teadja/ 15. august 2015, 12:39
palju parem mantra "olen kaalikas, olen kaalikas, ....ja kasvan juured maa põhja ja ladva taevasse!
https://www.youtube.com/watch?v=L62sLppNn6Q&ab_channel=OspreyMusicInc
h
heh,/ 15. august 2015, 10:34
Meie poliitikutel pole siin midagi otsustada. Mis referendum, arvamused, seadusemuudatused enam? Sõda käib.
m
mats/ 15. august 2015, 09:03
Aitab see kui EL ei lase ülepiiri paate ja muid liiklusvahendeid, mis veavad murjameid nad saadetakse koheselt tagasi.Selles on süüdi suurkolhoos ,kus ka meie elame.
v
vänt/ 15. august 2015, 09:02
need toredad murjanid soovisid ainult integreeruda
h
hehh/ 15. august 2015, 20:51
Keppi tahtsid mida muud.
p
Pole/ 15. august 2015, 08:57
muret,tuleb kohe teise ilma saata see saast,nii lihtne ongi.Milleks nendega nännutada rsk.
i
Info liigub ajast kiiremini? Rünnati eestlasi ja ungarlasi, aga miks?/ 15. august 2015, 08:57
Ometi ju meie valitsus ja MTÜd, lisaks teised kaastundlikud seltsimehed ning nende mõttekaaslased ju ootavadki "õnnetuid" pagulasi siia. Võib ju ka nii olla, et neid peeti EKRE rahvatantsijateks ja ugarlasi sealse "hiinamüüri" ehitajateks. Aina "lõbusamaks" läheb. Meil on ka neid tulnukaid-tülitajaid, aga veel sellest avalikult ei kirjuta keegi, kuigi mitmed aktivistid on pisuta vaiksemaks jäänud ja lüüakse juba ka käega ja umbes nii et: "Ah minul on ükskõik kes meie laululaval laulavad, peaasi, et mitte eesti keeles". Loll pilamine küll, aga mujalt tuleb ärevaid uudiseid liialt sageli.
l
...../ 15. august 2015, 12:45
lõpetage üldse ära praegu see laulupidutamine ja rahvamaide kokkuajamine, kõik terrorirünnakud Euroopas on toimunud rahvarohketes kohtades pühade ja tähistamiste ajal. Ise seate ohtu oma pered. Kas enne peab pauk ära käima kui kohale jõuab?
e
Loogiline oleks/ 15. august 2015, 08:51
et pagulastele antakse tund maalt lahkumiseks. Ja rootslane pole enam peremes omal maal.

e
ei tea/ 15. august 2015, 08:41
eestlased on ikka kange rahas olnud.
meil ikka jüriöö ülestõus ja mahtra sõda. küll me enda eest seista oskame ;)
e
eestl/ 15. august 2015, 12:35
Mis jüriööülest...rõivas paneb meid pundiga pokrisse kui neegrite vastu astume!
r
15. august 2015, 08:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
metallitööline/ 15. august 2015, 10:18
s
susser/ 15. august 2015, 10:39
rp kommentaar on sarkasm, seda paraku enamik kommijaid ei mõista. ;)
V
????/ 15. august 2015, 08:38
Varsti hakkavad relvaladusid vallutama aga rootslased istuvad ikka kõrvad lontis...?
p
15. august 2015, 08:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Andres/ 15. august 2015, 09:58
Jah, Adolfit on vaja. On teda vannutud, aga kord oli majas. Ei mingeid märatsevaid murjaneid ja kerjavaid tsurkasid. Ja see mees lõi Volkswageni. Das Auto. Tehke järgi.
m
Mikk/ 15. august 2015, 11:49
Uus Gitler alias Putler on juba olemas!
p
päästke???/ 15. august 2015, 12:48
Saad oma sionistidest hitlerid, mida muud see nwo tähendab.
n
nii nunnud pagulased/ 15. august 2015, 08:28
meie ikka võtame ka neid vastu. neil raske elu. me mõistame. sõjakoledusi näinud, võib olla pidasid meie rahvatantsijaid ka mingiteks sõjameesteks. sellest ka selline enesekaitse. aga kui valgeks läks, küllap said ikka aru, et eksinud olid.
inimene ikka eksib
anname andeks.
tublid pagulased. meile tulevad veel tublimad. meil midagi sellist ei toimu. rõivasvärk isiklikult kontrollib iga pagulase tausta.
räige irw.
m
15. august 2015, 09:13
muidugi tuleb neile kaasa tunda, mustade maal käib sõda ja vägivald, itaalias - kreekas ka vägivald, rootsi vägivald, norras ja ...no olg etolerantsed ja kaasatundlikud, aamennnn
l
Lembit/ 15. august 2015, 08:25
Läheb lahti, ise me valitsus kutsub kurja kaela meile.
h
hiiuvana/ 15. august 2015, 08:23
Elagu pagulaste pooldajad! Hurraaaa seltsimehed!
v
vastupidi/ 15. august 2015, 08:53
katk neile kaela sadagu!
v
vastupidi/ 15. august 2015, 08:57
n
nii tuleb ka meil/ 15. august 2015, 08:20
aga ärge te rootsis jumala pärast politseid kutsuge,sest siis olete ise süüdi
m
mnjah/ 15. august 2015, 09:04
Meenub kellegi kunagine kommentaar, et keegi rootslane vms lääne-eurooplane oli küsinud eestlaste küüditamise kohta küsimuse, et miks nad siis politseid ei kutsunud.
Praegu tundub meie politsei kutsumise küsimus rootslastele vist sama jabur. Immigrandid on seal pühad lehmad, keda ei või takistada, ega karistada.
j
.../ 15. august 2015, 12:52
ja mis on Eestis teisiti? Valitus käitub ammu diktatuurina, teerullitab nagu tahab, keegi aru ei saa, et tuleb samasugune koonduslaagrite ja küüditamiste värk nagu kunagi oli, ainult palju rohkemates riikides korraga.
o
oks/ 17. august 2015, 00:12
Kas ikka tuleb? Sõditud on ju ennegi ja teatakse, kuidas asjad käivad, Löö Piibel lahti või veel parem Mormooni raamat. Vaenlastelt võeti toidumoon ja relvad, laibad ei huvitanud kedagi ja mingites laagrites toitmine--- see on küll ennekuulmatu asi

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee