Tarbija

Uuendatud kell 16.46!

Swedbanki internetipank ja kaardimaksed töötavad taas häireteta (9)

Toimetas Piret Pappel, 10. august 2015, 16:46
Swedbank Foto: Liis Treimann / Postimees
Täna esines häireid Swedbanki kaardimaksetega ning ka internetipanka sisselogimine ja kasutamine oli aeglane. Nüüdseks on probleem lahendatud ja elektroonilised kanalid töötavad taas tõrgeteta.

Tänased tõrked ei mõjutanud kuidagi automaatsete maksete nagu näiteks püsimaksekorralduste liikumist. Probleem oli lehele sisse logimisega.

Kõik maksed, mida õnnestus internetipangas päeva jooksul sooritada ja mille kohta tuli kodulehel ka kinnitus, said makstud.

Kui klientidel on jäänud täna mõni ülekanne sooritamata, siis:

-tuleks logida nüüd interneti- või mobiilipanka sisse ja maksete ajalugu üle kontrollida, kas makse sai teostatud. Juhul kui ei saanud, siis sooritada makse uuesti.

-kui internetile puudub ligipääs, helistada meie nõustamiskeskusesse 6 310 310 ning paluda sealt abi.

Swedbank palub vabandust võimalike ebamugavuste pärast.

Samal teemal

6. juuli 2015, 13:45
Swedbanki kaardimaksed olid jälle häiritud

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee