Eesti uudised

Pisitüdruku peksja otsib õigust riigikohtust

Siim Randla, 5. august 2015, 07:00

35 KOMMENTAARI

e
ei, ei ei.../ 27. detsember 2015, 11:02
Kas ma olen ikka õigesti aru saanud, et väike tüdruk elab ometi oma isa juures, mitte selle jõhkardist ema ja tema jubeda joobari meelevalla all?
k
27. detsember 2015, 10:57
Kas ma saan ikka õigesti aru, et väike tüdruk on ometi oma isa hoole all, mitte selle jõhkardist ema ja tema vägivaldse joobari meelevalla all.?
t
Theodora/ 25. detsember 2015, 14:54
Ma ei saa aru sellest.Võõraisa ainult lükkas ,oma jutu järgi ja ema ei teinud üldse mitte midagi.Kuidas siis laps nüüd selline on?Mitte midagi ei tuleks talle andestada ja see ema sai reaalselt ainult 3 kuud vanglat.???????????????
x
xxx/ 25. detsember 2015, 10:51
Sina,kuuldavasti, ära aja siin paska suust välja.Sellisel juhul oled ise alaarenguga.
l
lugeja/ 25. detsember 2015, 10:47
Kallis väike Emily ja tema isa.Armsaid ja rahulikke jõule.Suur heameel on ,et väike Emily paraneb.
S
lugeja/ 25. detsember 2015, 10:42
Sellel jõhkardil ei ole kohta siin maailmas.Ta peab saama sama kannatuse ohvriks, mida ta tegi väiksele süütule Emy-lile.
k
Kristel/ 1. detsember 2015, 21:10
Ma ei saa aru neist kommentaatoritest,kes tahavad,et aega vähendatakse???
Kuidas saab üldse sellele mõelda,lapse elu on rikutud ja jutt ei käi ühest sakutusest ,jutt käib peksmisest!Selliseid,kes endast nõrgemaid peksavad, pole haletseda vaja!
j
Ja/ 13. august 2015, 13:15
pisi EMILY on imearmas pisike EMILY.

k
Kas/ 12. august 2015, 19:31
Mustal on jalgealune vangis tuliseks tehtud,et tahab vabadusse saada,rusikad sügelevad endast nõrgemate järel.meeste vastu oled kusi.Istu,istu surmani seal kongis.
n
No nii/ 7. august 2015, 04:45
Laps ei ole alaarenenud,ema ei tegelanud temaga,sest kõik muu oli tähtsam(joodikud,narkots,baarid jne.)Vaadates videoid,kui rõõmus oli pisike laps,kes muusika,mis lapsele väga meeldis,oskas oma tantsusammukesed muusika järgi paika panna.Ja egert must oli,on ja jääb jõhkraks kurjategijaks.Mustal ei ole vabaduses midagi teha,Oleks parem lõpetada egerti kaitsmine.
k
kuuldavasti/ 6. august 2015, 19:32
oli see laps juba enne juhtunut alaarenenud. Mees ütles, et ei mõistnud kui suur oli tema käeliigutuse jõud kui püüdis last tagasi hoida, et see uuesti vanni ei astuks. nii nagu ta ütles, pole ta last löönud ega peksnud või nagu väideti, et rusikaga näkku löönud. keegi tuli ju süüdlaseks teha. tubli mees, et enda eest seisab.
i
Ikka veel/ 6. august 2015, 16:14
Ei taheta aru saada, miks inimene edasi kaebab. Ta pole süüdi. Kui paljud teist siinlõugajatest saavad tõestada, et mees on süüdi. Mitte keegi. Kuna te ei olun kohapeal kui laps dusci all libises. Järelikult ei saa te olla objektiivsed. Kohtus tehti otsus kiirelt ära, kuna keegi ei viitsi süveneda ega korralikult uurida, uued keissid tulevad muudkui peale. Loomulikult peab inimene end kaitsma ja tegema kõik, et õiglus saaks jalule. Mis te siis teeksite kui selgub, et tõesti mees polnudki süüdi ja ta vabastatakse.
t
to ikka veel..../ 6. august 2015, 18:58
....kas sa ise olid kohal ja oled sa näinud väikest piigat,kes on pidanud nüüd uuesti käima õppima,uuesti rääkima ja terve elu kannatama tagajärgede pärast,see mees tunnistas ju, et lükkas last,mida veel on sellisele jõhkardile vaja,kes väikese 2 aastase lapse sandistab ja see õigus on kõigil süüdi mõistetul olemas,edasi kaevata,aga väikese tüdruku elu on rikutud
h
Helluminati/ 27. detsember 2015, 14:19
Absoluutselt pole vahet, kas ta lükkas või lõi. Nii tema, kui ka lapse ema on täiskasvanud inimesed ning vastutavad lapse eest. 1.5 aastane laps ei tohigi järelvalveta vannis ega dushi all käia. Teda tuleb pidavlt toetada ja jälgida. Kui laps libises, järelikult oli ta püsti ning keegi ei vaadanud korralikult lapse järele. Inimene kaitseb ennast ka siis, kui ta ei taha vangi minna. Enesealalhoiuinstinkt ei määra veel inimese süütust.
e
Egert Mustale/ 5. august 2015, 13:36
Sul on õigus nõuda õiget karistust,mille oled oma sadistlike kätega ära teeninud(eluaegne vangla),mitte vähem.Oled õigel teel,et sulle juurde,juurde lisatakse aastaid.Peaks sul häbi olema ennast kaitsta,või on sul vanglas elu kibedaks tehtud.Oled vägivaldne,nagu rääkis ka esimene naine sinu kohta.Võid vangis kõngeda(selle üle oleks kõigil hea meel,hingaksid kõik rahulikult,üks lapsetapja vähem).Mõrvar oled,selleks jääd.
a
anna abi/ 5. august 2015, 13:13
Laps on sandiks pekstud ja see elajas kaebab edasi.
90 aastat oleks pidanud saama, aga mitte 9.
e
Ei../ 5. august 2015, 10:54
saa aru neist õigustajatest, peast soojad olete või? Juurde peaks sellele tõprale just andma.
k
5. august 2015, 10:05
Kes see peksja siis tegelikult oli, kas ema või kasuisa? Mitte ei saa aru.

m
matti/ 5. august 2015, 09:58
Arvan isiklikult et lapse emal on rohkem süüd kui sellel tüübil
m
ma esitasin juba ammu küsimuse/ 5. august 2015, 09:05
et kas laps ise tunnistas,et just Egert teda lõi,kui oli teadvuseta jne. . . .?kas see tehti kindlaks(milliste ütluste põhjal?) või mees ise võttis omaks ja nüüd hakkab tagasi ajama . . . ?
k
Keiti räägi kuidas tegelikult oli/ 5. august 2015, 08:44
Väga lihtne on siin inimest mudaga loopida, teadmata, mis tegelikult juhtus. Mida tee siis teete, mudaloopijad, kui lõpuks ikkagi selgub, et ta ei ole seda last peksnud. Ainuke peksja oli Keiti. See on õige ja väga tubli Egertist, e ta enda õiguste eest seisab. Enamus inimesi mõistis ta süüdi juba enne kohut, teadmata, kuidas asjad olid. Ma väga loodan, et lõpuks omaeti hakatakse seda juhtumit uuesti uurima ja sellel korral tehakse ka korralikku tööd. Praegu istub noor süütu inimene kinni. Kui tegelikult peaks kinnimajas olema hoopis lapse ema. Kes Egertit teavad ja tunnevad, teavad, et ta ei ole mingi peksja.
m
Midaiganes/ 5. august 2015, 07:51
Kui tüüp õigust otsib, siis peaks ta seda mõnest getost hankima minema. Äkki seal leidub keegi, kes ta vigaseks peksab, kuna parajasti on paha tuju vms. Vaevalt ta seda tahab, seega pole õiglusest mõtet rääkida. Ta ei otsi õigust, ta otsib kergemat karistust! Minuarust peaks iga edasikaebamise eest 1 aasta lisaks keerama. Süüdimatu nolk!
u
Uskumatu/ 5. august 2015, 07:48
Minna veel riigikohtusse, riigikohus vōiks pigem juurde väänata
õ
õigustatud otsimine/ 5. august 2015, 07:48
selge on see, et selline karistus on määratud emotsioonidel ja ühiskonna survel. lapse sandistamine 11 aastat, naise sandistamine 8 aastat, mehe sandistamine max5 aasta. oma tunnetes me ikka selekteerime. inimlik, aga teadupärast peavad seaduse silmis kõik võrdsed olema.. aga tuleb välja , et ei ole. teine lugu on, et meil ei saa mõrvarid ka tihtilugu 11 aastat. käärid on suured. olen nõus selle 11 aastaga, istugu ja mõelgu. aga paluks siis mõrtsukate miinimum viia alates 15-st aastast.
m
5. august 2015, 09:38
Mees on võimeline ennast kaitsma, erinevalt 2-aastasest tüdrukust.
e
evik/ 5. august 2015, 07:29
esimesed kommijad: kuulge, tüdruk peksti sandiks!!!! 1 esimesi normaalseid karistusi idiootidele.
e
eheee/ 5. august 2015, 07:24
eile saime lugeda küll kommentaare, kus lapse peksmist õigustati. sest iial ei tea, mida laps teinud on, et talle kerepeale antakse.
seega, me konteksti ei tea, ning anname aga tuld.
tegelikult on lugu selline, et sellised laste peksjad peaks saama väga pika vanglakaristuse.

t
Tõepoolest / 5. august 2015, 07:19
Kas see karistus vähe pikk ei ole või?
o
oled sa last piltidelt näinud???/ 5. august 2015, 07:21
pisitüdruk peab uuesti käima jne. õppima. LIIGA VÄHE SAI!!!! Prokurör nõudis 12 aastat, sai ainult 9.
k
5. august 2015, 08:07
kui ikka lusikaga antakse ja kulbiga võetakse, siis ongi arusaam, et sellisele sadistlikule teole on see liiga vähe. oleks pidanud saama max karistuse, nagu nõuti, 12 aastat.
r
RR/ 5. august 2015, 07:10
Riigikohus on ehk mõistuse säilitanud ja vähendab seda absurdselt pikka karistust..
k
kes/ 5. august 2015, 07:22
haige inimene selliseid kommentaare kirjutab?
d
debiil/ 5. august 2015, 08:05
Lapsel jääb normaalsel kombel elu elamata, KAS IKKA ON ABSURDNE KARISTUS?
l
5. august 2015, 08:10
Lapse lapsepõlv möödaub mööda haiglaid ja taastusravisid selle värdja pärast ja sa räägid, et karistus on pikk. See laps ei saagi võibolla kunagi elada täisväärtuslikku elu ja seda liikumise, mõtlemise jm näol. Mõtle ka enne kui sellist ila ajad. Peksad lapse vigaseks, rikud teise elu ära, kus inimene peab terve elu sandina elama ja see tropp sai ainult 9a ja seda on palju sinu arust? Mine lase omal aju kontrollida!
k
kui.../ 5. august 2015, 11:22
... sinu oma laps sedasi sandiks pekstakse,kas sa siis ka nõuaks väiksemat karistust,minu meelest on lapse väärkohtlemise eest väga väike see 9 aastat

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee