Maailm

KUIDAS EDASI? Suurbritannia valitsus tõrjub ebaseaduslikke piiriületajaid (46)

LISA KOMMENTAAR

naerukoht 6. august 2015 18:40
äkki muudaks seadust ? Ei mingeid toetusi ega elamispinda, piir kinni ja kóik tagasi. Tóepoolest, úletamatu probleem.
! 5. august 2015 19:41
Piiride kaitsmiseks ning piiririkkujate tagasitõrjumiseks on senini kõige efektiivsemaks vahendiks olnud ikka kuulipildujad.
omare 5. august 2015 18:56
kõik ülbete nägudega jõhkardid ,hullemad kui vene eluaegsed vangid.
Piltidel võib näha 5. august 2015 17:58
ikka ühte ja sama- terved ja elujõus noored mehed. Ja räägitakse mingitest pagulastest. Need on desertöörid või siia lihtsalt kindla eesmärgiga suunatud tolgused.
midagi ametlikku 5. august 2015 17:47
Näe, ühele, juba korduvalt karistatud ,Itaaliast Nizzasse 9 illegaali ületoojale, antakse arvatavalt kuni 5 aastat vanglakaristust ja 30 000 eurot trahvi. Ta vôttis 50 kuni 100 eurot ninalt.
Niisiis, eile Dimitris Avramopulus,Euroopa migratsiooni komissaar, kohtus Prantsuse ja Suurbritannia siseministriga Calais kriisi küsimuses. Avaldatud kommunikee järgi, EL avaldab neile toetust ja ka rahalist abi immigrantide tuvastuses ja integreerimises. Prantsusmaale on juba eraldatud 20 miljonit, Suurbritanniale 27 miljonit, kokku on plaanis 2014 kuni 2020 aastani eraldada Prantsusmaale 266 miljonit ja Suurbritanniale 370 miljonit. William Lacy Swing, Rahvusvahelise Migratsiooni Organisatsiooni poolt, ütles, et Calais on prioriteetne probleem.Eugenio Ambrosio, EL, Sveitsi ja Norra regionaalse osakonna RMO direktor, arvab, et situatsioon on täiesti lahendatav.
midagi ametlikku 5. august 2015 17:45
Näe, ühele, juba korduvalt karistatud ,Itaaliast Nizzasse 9 illegaali ületoojale, antakse arvatavalt kuni 5 aastat vanglakaristust ja 30 000 eurot trahvi. Ta vôttis 50 kuni 100 eurot ninalt.
Niisiis, eile Dimitris Avramopulus,Euroopa migratsiooni komissaar, kohtus Prantsuse ja Suurbritannia siseministriga Calais kriisi küsimuses. Avaldatud kommunikee järgi, EL avaldab neile toetust ja ka rahalist abi immigrantide tuvastuses ja integreerimises. Prantsusmaale on juba eraldatud 20 miljonit, Suurbritanniale 27 miljonit, kokku on plaanis 2014 kuni 2020 aastani eraldada Prantsusmaale 266 miljonit ja Suurbritanniale 370 miljonit. William Lacy Swing, Rahvusvahelise Migratsiooni Organisatsiooni poolt, ütles, et Calais on prioriteetne probleem.Eugenio Ambrosio, EL, Sveitsi ja Norra regionaalse osakonna RMO direktor, arvab, et situatsioon on lahendatav.
Joppen buh, nagu lasteaed. Ei suudeta lahendust neile leida. 5. august 2015 16:35
Kuidas nad saavad illegaalidena Prantsusmaal olla. Tukkast kinni ja Aafrikasse tagasi visata ja ongi probleem lahendatud. Oleks minu teha siis ma näitaks neile kiiresti koha kätte kus nad peavad olema ja elama.
Tule eile meile ja võta hommne ajaleht ka kaasa. 5. august 2015 16:22
Nuuuu mida veel, kas siis ei lähe enam peale või. Meil siin näe valgekraed karjuvad, et neile oleks küll tarvis paarsadatuhat tsimmbut tehastesse tööle. Nii lahedad krässus peadega ja puha.

veiks 5. august 2015 15:49
Noormehed nipernaadid tulnud nn seiklema EL - jättes koju nn sõjatsooni enda naistest lastest sugulased.
Seal riigis kust nad tulevad ei ole meestel kombeks tööd teha naised käivad tööl hoiavad kodud korras jne.
to veiks 5. august 2015 19:43
1944.a sõja eest Rootsi põgenedes pandi Eestis paatidesse kõigepealt ikka naised ning lapsed. Ja mehed, kellele kohta ei jagunud läksid metsavendadeks.
Olukord, mis läheb aina hullemaks 5. august 2015 13:37
Miks me siin nüüd imestame. Ennustati ammu, et tuleviku ohud on rahvastiku kasv ja rahvaste ränne. Lihtsalt see aeg on kätte saabunud. Räägitakse, et põgenike taga polegi peasüüdlane sõda vaid kapitalistide ahnusest rikutud elupaigad, kus ei saa enam elada!
imestaja 5. august 2015 12:28
Kas te olete kordki elus kolinud? Kas te olete kordki elus reisinud? Kas te olete näinud, kuidas nägid välja 1944. aasta sõjapõgenikud? Neil kõigil oli pma varanatuke kottides-kohvrites kaasas.
Aga mida me näeme nende mustanahaliste noormeeste puhul, kes üle traataedade ronivad ja tormijooksu teevad? Kellelgi pole ainsamatki kotti käes! Kas on tegemist linna uudistama tulnud rikaste turistidega? Või saadab aafrika kuningas end uues asukohas sisseseadnud pojakestele pakid hiljem järele? Tšarterlennuga. DHL...
Keda me siis peame "abistama"? Need noormehed ei ole mingid sõjapõgenikud. Nad ei ole ka asüülitaotlejad. Nad on kõige ehtsamad rändtirtsud, marodöörid, vallutajad. Migratsiooniameti ja seaduse peale nad lihtsalt sülitavad. Nende argument on massiga löömine, jõud ja Allah.
arvamus 5. august 2015 12:09
Huvitav, et Prantsusmaa peab nad majutama, aga Inglismaa ei pea? See, et nad edasi ei pääse lahendus ju ainult inglaste jaoks, mis imet prantslased ootavad, neile oleks kasulik tüübid kasvõi kiirrongidega Londonisse saata.
ja kes need olid brüsselist. 5. august 2015 14:52
Kui siin midagi huvitavat on siis just see et need ahvid just sellise kohta juhatati, kust saab terve euroopa maa tasa teha.
arvamus 5. august 2015 12:09
Huvitav, et Prantsusmaa peab nad majutama, aga Inglismaa ei pea? See, et nad edasi ei pääse lahendus ju ainult inglaste jaoks, mis imet prantslased ootavad, neile oleks kasulik tüübid kasvõi kiirrongidega Londonisse saata.
loll arvamus 5. august 2015 20:39
Mida sa sooda korrutad oma lolli juttu? Sinna tuleb need ahvid saata,kust nad tulid!
arvamus 5. august 2015 12:09
Huvitav, et Prantsusmaa peab nad majutama, aga Inglismaa ei pea? See, et nad edasi ei pääse lahendus ju ainult inglaste jaoks, mis imet prantslased ootavad, neile oleks kasulik tüübid kasvõi kiirrongidega Londonisse saata.
arvamus 5. august 2015 12:09
Huvitav, et Prantsusmaa peab nad majutama, aga Inglismaa ei pea? See, et nad edasi ei pääse lahendus ju ainult inglaste jaoks, mis imet prantslased ootavad, neile oleks kasulik tüübid kasvõi kiirrongidega Londonisse saata.
arvamus 5. august 2015 12:09
Huvitav, et Prantsusmaa peab nad majutama, aga Inglismaa ei pea? See, et nad edasi ei pääse lahendus ju ainult inglaste jaoks, mis imet prantslased ootavad, neile oleks kasulik tüübid kasvõi kiirrongidega Londonisse saata.

rahvuslane 5. august 2015 11:09
Suurbritannia jaoks on nad ebaseadusliku piiriületajad aga meil räägitakse neist kui kõrgeltharitud sõjapõgenikest. Ei tea, mis sõda seal Prantsusmaal käib kah?
vaatan ja mõtlen 5. august 2015 10:39
Mitte ei lähe peast see mõte, et mingi organisatsioon neid laevadele laseb, kuhugi sadamatesse neile järgi sõidetakse ja laevadele võetakse mingi raha eest ja siis lastakse Itaalai lähedal nad maale toimetada mingi raha eest. kes on need ,kes organiseerivad niinimetataud elujõuliste noorte meeste euroopasse toomist laevadega??? Mis paganama pagulased on karjadeviisi noori mehi? nalja teete või? Siin käib ümberasustamine.Euroliit peaks sellele organisatsioonile küüned taha ajama ja asja ära lõpetama.
ei saa,ÜRO ei saa,Euroliit ei saa, 5. august 2015 11:31
papp on nii suur,mis sisse tuleb koos nende teadlaste,inseneride ja kõrgeltharitud arstidega.Kohe mitte ei saa.
Valitsusele! 5. august 2015 10:36
Teie tegutsete otseselt eestlaste ja eestluse hävitamiseks, tassides siia Aafrika ja Araabia pätte, kelle hulgast tõelisi sõjapõgenikke annab tikutulega otsida. Samas pole te absoluutselt valmis reaalseks põgenikekriisiks. Mida kuradit te siis peale hakkate, kui Venemaal puhkeb kodusõda ja algab anarhia ning siia valgub korraga 200-300 tuhat sõjapõgenikku? Ah? Avate piiril tule? Aga kui nad kõik on etnilised soome-ugrilased (karjalased, vepslased, komid, marid, udmurdid...) kes loodavad suguvendade juurest leida peavarju ja kaitset? Kas siis ka avate nende pihta tule? OK, lubate põgenikud läbi ja püüate kuidagi hakkama saada. Aga kui nende põgenike varjus hiilib riiki veel mitukümmend tuhat neegrit ja/või Kaukaasiast ja Kesk-Aasiast värvatud ISIS-e kõrilõikajat, vene kriminaalidest rääkimata, sest piir ju niikuinii ei pea?
Või teine variant! Kui Rootsist saabub siia mitukümmend tuhat põgenikku, kes pagevad islamiterrori eest ja nad kõik on kas etnilised eestlased, rannarootslased või nende rootsistunud järeltulijad ja rootslastest abikaasad. Mida te nendega peale hakkate, kuhu majutate, millist tööd pakkute? Ah? Esimesed sellised, valged põgenikud, on muide juba kohal! Igatahes, tulgu neid reaalseid põgenikke idast või läänest, hakkama ei saaks te nendega kohe mitte kuidagi! Või loodate, et küll siis Euroliit aitab? Aga, kui Euroliit paari aasta pärast pauguga lõhki läheb? Kellelt siis abi loodate? Kas Soomelt? Aga kui Soomes on samasugune põgenikekriis, kui Eestiski ja Lätis ja Leedus samuti? Kes siis aitab, ah? Nii, et viimane aeg oleks teil lõpetada siin värviliste kriminaalide poputamine ja valmistuda reaalseks põgenikekriisiks! SEST SEE ON JUBA KÄEULATUSES!
5. august 2015 13:02
meil endil pole varjendeidki, kuhu sõjapommide eest pugeda. siis on sadamas või lennuväljal äravalitute järjekord et siit minema sõita nagu. 1991.aastatel
ys 5. august 2015 10:26
Ungari on tee kätte näidanud. On aeg taas riigipiirid kinni panna ja relvastatud piirivalvurid valvesse. Kes üle piiri tuleb, see kohe sinna tagasi, kust riigist tuli. Milleks meile siia kari oskusteta laisku musti? Laiselgu oma kodus palmide all edasi. Pole nad mingid pagulased.
valetavad 5. august 2015 09:47
Kuidas on võimalik, et 99% nendest "pagulastest" on alla 30-aastased mehed? Kus on naised, lapsed? Võrrelge neid tänapäeva "pagulasi" 1941-44 aastatel sõjajalust pagenute pagulastega, siis oli suur enamus neist naised ja lapsed, sest mehed olid rindel. Miski ei klapi siin!!!
Nii ongi 5. august 2015 10:44
Vastuseks"valetavad" kommentaarile. Sul on õigus, kõik see humanismi jutt on suitsukate sellele, et sisse on vaja tuua hordide viisi odavat tööjõudu, mis kindlustab madalad palgad ja ongi kõik vajalik toimunud. MITTE kunagi ärge laske end eksitada valitsejate sõnavahust, mis on väga hästi reklaamitud ja massidesse viidud vale. Kasutage oma tervet mõistust ja see ütleb, kus on tõde, nii lihtne ongi.
5. august 2015 13:13
humansimi jutt a la "olge positiivsed", muidu te ei armasta ennast, küll taevast hakkab siis mannat sadama. saate valgustuks, jne. tegelikult moodustatakse tuleviku kuulekat, robotlikku, ajupestut orjamassi. vahest on vaja olla väga tähelepanelik, kui miski propaganda suure kiiruga hoogustub. tekib küsimus, miks, mis on selle taga?
Kuidas edasi? 5. august 2015 09:21
Edasi on sedasi, et tuleb ehitada parv, laadida neegrid parvele ja lasta parv põhja.
saar 5. august 2015 20:42
See on ainus õige otsus
5. august 2015 22:40
tubli, tõnisson, mis nad siis tulevad meie õue peale kalkema!
Magnus 5. august 2015 09:10
Prantsusmaa ja Suurbritannia pole veel lõpliku otsuse teinud nende mustade P:::RSEDE vastuvõtmise suhtes. Ungari ja Sloveenia hoopiski kategooriliselt vastu Eesti aga juba nõus KÕIKE vastu võtma! kirik samuti!
Suurbritannia teeb ÕIGESTI et neid illegaale EI VÕTA!
Mida ta õigesti teeb? 5. august 2015 10:40
Ammu asi neil pees, pole enam midagi õigesti teha.
jah 5. august 2015 09:02
parem on neid kohe tagasi saata.

tirts 5. august 2015 08:11
ega neid pole võimalik eriti tõrjuda,võrrelda võib neid ränd rohutirtsu parvedega mis praegu ründavad venemaad.Nüüd on läinud siis nii kavalaks et saadetakse alaealisi noori neid peab siis iglismaa vastu võtma.Näete nüüd tark euroopa oma seadustega kuhu oleme jõudnud.Sealt tulevad massid mida ei suuda keegi enam ohjata,see ränne ei kõpe ,kui midagi kardinaalset seadustes ei muudeta ja ega vist seegi aita.Ainult suur katastroov mis paneks rändele lõpu,euroopa riigid on võim etud.Varsti on telklinnakud ,nälg ja lagastatud linnaosad.Päästaks ainult see et kohe vahemere äärest ei tuhiks neid enam kaugemale lasta ,vaid tagasi sinna kust tulid,lahendagu oma sigimisprobleemid ise .Praegust seadusetuse vilju kannavad meie järeltulevad põlved,kes kiruvad seadusi mis on seda kõike lubanud.
To "tirts" 5. august 2015 08:34
Tirtsul on kohe aeg kooli minna ja eesti keel selgeks õppida. Mida nõuda pagulastelt, kui oma inimesed kirjakeelt ei oska!
to to to 5. august 2015 13:18
Sulle ei meeldi Tirtsu keel? Aga kas minu oma meeldib? Kui meeldib, siis ütlen Sulle puhtas eesti keeles: veatu ortograafia on iseenesest hea asi, kuid erandjuhul võib selle järgimise ees silma kinni pigistada. Nimelt siis, kui öeldu mõte on niigi arusaadav ja vigadele osutamine pole teemat silmas pidades oluline.
Mul on hea meel, et Sa oled oma iroonia veatusse vormi valanud. Seega on tegu intelligentse inimesega, kes võiks märgata Tirtsu kommentaaris ka positiivset. Nendeks on määratlused "rohutirtsuparv" ja "sigimisprobleemid". Päris tabavad, kas pole?
kui 6. august 2015 17:51
inimesel endal pole midagi öelda, siis juhib ta tähelepanu teise grammatika vigadele. Jutt, mis ta räägib on 100 % tõde ja just see ongi oluline, üks viga ei tähenda midagi.
TK 5. august 2015 10:36
5. august 2015 08:10
seadused tuleb kohe ümber muuta. Ja arusaamatu, miks seda senini juba tehtud ei ole. Aga olukord näitab ju selgesti, et valitsuses oleavad persoonid ei suuda kohaneda erinevate j a pidevalt muutuvate olukordadega, et neil puudub laiem maailmanägemus j a eelkõige, nad ei suuda end reaalselt kurssi viia sellega, mis mujal maailmas toimub. Meie valitsuse kohta kehtib see eriti valusalt, küündimatud inimesed võimu juures on hävingu algus. Itaalia, Suurbritaania ja Prantsusmaa on otsa lahti teinud :(
Hoia 5. august 2015 07:42
Mädanik 5. august 2015 08:13
Jumal ei hoia eestit kui puudub arukus.
kuidas 5. august 2015 07:42
need neegrid ei saa nüüd üle mingist kitsast väinast,kui enne on suuremaid meresid ületanud
Madis 5. august 2015 09:28
Nad ei oska ju ujuda!
See on hea 5. august 2015 10:27
Suurbritannia pangu nad tagasi prantsusmaale ujuma, kes keeldub sellele kuul!