Eesti uudised

Fotod IRENi suveakadeemiast Hiiumaal!

IRLi naiskogu: mugavus- ja lodevuspagulasi ei oota keegi kuhugi, sõjapõgenikega tuleb aga tegeleda inimlikust kaastundest

Toimetas Kaspar Käänik, 2. august 2015, 13:00

129 KOMMENTAARI

h
halastajaóde/ 3. august 2015, 21:52
IRL-i ajuloputus käib täie hooga, Imestama paneb kui rumalad naised seal on ja sellega klaasa lähevad- úldjuhul on naistel kórgem ohutunne aga see kanakari hakkab kohe ema Terezat tegema !
s
Sass/ 3. august 2015, 19:01
Ka vanad blondiinid jäävad``blondiinideks``!
o
osalenu/ 3. august 2015, 12:34
Olin ise kohal Hiiumaal ja võin kinnitada,et mitte mingit sellist teemat me ei arutanudki.Hetkel loen seda üllitist ning mul on siiralt kahju,et ka minu nimel on ju valetatud,justnagu me oleks hirmsasti soovinud neid pagulasi siia.Nägin kui öösel paar lugupeetavat daami istusid ümber arvuti ning mingi trükkimine käis,keegi ei teadnud mida ja miks.Nüüd siis selge ka meile.Julgen kinnitada et see ei ole Iren naisklubi otsus,vaid mõne daami oma arvamus.Ja me ei olnud suveakadeemias maksumaksja raha eest ,osalustasu tuli igaühel endal maksta.
t
3. august 2015, 19:52
Teie seas on siis neid äraandjaid?
s
Sissetoomisega ühele poole saamisega ilmselt ei saagi veel lõpetada kui see arv (kuni 200) on juba lõhki./ 3. august 2015, 10:05
IRL - mis moodustis see on, ei ole kala ega liha? "Ma ühtegi musta kõrvalkäiku minna ei tihka seal võib luurata keegi,keda ma vihkan". Emarõõm ja kannatus on kaugel minevikus, vaja on suuremaid kannatusi, eriti kui seda ei osata oodata, aga ikka loodetakse oma naiivsuses. Kas suudate mitmete aastate pärast kanda vastutust enda ja ka oma laste ees?!
r
Rix/ 3. august 2015, 09:06
Kari rumalaid ja vastutustundetuid naisi.
r
RS/ 3. august 2015, 07:45
Eestimaa ainuke lootus on EKRE.
r
RS/ 3. august 2015, 07:45
Eestimaa ainuke lootus on EKRE.
r
RS/ 3. august 2015, 07:42
Eestimaa ainuke lootus on EKRE.

m
3. august 2015, 01:01
minu kommentaari ei avaldatud ..... !?
l
3. august 2015, 00:32
Lõpetagu see Solman oma möla! siin ei ole ei mingisuguseid nn. sõjapõgenikke. See kollase ja musta massi pealetung Euroopasse on teadlik valge rassi hävitamine.
s
sdf/ 3. august 2015, 01:19
Kas oli väga valus, kui sa selliseks said?
Kas Süürias käib hetkel mugavus või lodevus?
Ja kuidas see valge rass sul hävib? Annavad kõik tsölibaadi vande või? P.S. Rass on pelgalt välistunnuste kogum, ja geneetiline vahe iga naise ja mehe vahel on vist ca. 1000 korda suurem kui keskmise valge, musta või kollase tondi vahel.
e
ettepanek IRL/ 2. august 2015, 22:58
Euroopas toimuv on uskumatu. Aga mul on tõesti hirm, et me läheme sama rada. Soovitan IRL-l süveneda. Kas me tahame sellist tulevikku? Võiks selle debatti viia nüüd järgmisele tasemele. See, et mõned inimesed elavad end siin Internetis välja on väike mure võrreldes sellega, mis meid tulevikus ees ootab. Aeg on süüvida.
https://www.youtube.com/watch?v=MNk7yyxE3b8
https://www.youtube.com/watch?v=1yMlXEBQGKY
i
ISAMAALANE/ 2. august 2015, 22:57
Ühel paksul tädikesel suukene kohe nii lahti- ei ta kas ootab , et midagi suhu lendaks
p
Pildil on näha suurt hulka/ 2. august 2015, 21:17
hea sissetulekuga, mugavatel kohtadel olevaid lodevaid naisi. Erilist empaatiav6imet eesti rahva suhtes neist oodata pole. Mille üle seal keelt pekstakse?
s
syyt/ 2. august 2015, 20:55
kui prouadel nii suur abistamise vajadus, siis võiksid nad Lõuna-Aafrika Vabariigist valgete tapmise tagajärjel orbudeks jäänud lapsi lapsendada, keda valge naha tõttu keegi ei lapsenda seal.
p
2. august 2015, 21:35
prouadel vist mingi muu vajadus
f
fg/ 3. august 2015, 01:23
Maricana streikivad kaevurid, keda LAV-is politsei kümmekond korraga tappis, ei olnud valged, õpi lugema nats.
h
hea uudis/ 2. august 2015, 19:56
Sel laupäval päästeti 1800 saabujat .
v
vikatimees/ 2. august 2015, 20:06
kah neid allahiste ei taha
a
Anne/ 2. august 2015, 19:52
Igasugune jutt mingitest objektiivsetest taustauuringute võimalusest on lihtsalt naeruväärne. See on ju täielik udujutt, kas te kallid naised olete peaga vastu betoonseina jooksnud või.
o
ott/ 2. august 2015, 20:28
need kaagutavad emasinimesed on poliitbroilerid,omaalgatuslik mõtlemine puudub neil sootuks,aga olgu peale,irl on nagunii end lõplikult täis lasknud,mingist isamaalisusest ei ole nende puhul üldse mõtet rääkidagi.irl on kukkuv täht,tõusev on ekre,kes eestlaste huve palju edukamalt ja tugevamalt esindab kui seda teevad mingid pseudoisamaalased.
a
arvan/ 2. august 2015, 23:09
Objektiivset infot pagulase käest saaks ainult valededektori all, kui sedagi. Need mehed valetavad silmagi pilgutamata, aga suuremale osale petistest oleks see hea sõel!
s
sdf/ 3. august 2015, 01:26
Hoopis teie jutt siin on eba adekvaatne.
Inimese päritolu ja tema kodukandi tingimuste kohta saab objektiivset taustainfot üli lihtsalt, kui seda viitsitakse teha. Selle tegemiseks on menetluses antud mitu kuud aega. Intervjuude tegemiseks on aega nabani. Protsessis ei ole reaalne rääkida, et ma olen Eritreast, kui oled tegelikult Koreast. :P
k
ka arvan/ 3. august 2015, 08:34
Arvata võib, et ega nad nii lollid ka pole, et väidavad end tulevat kohast, mille olusid nad ei tunne. Mul tekib näiteks küsimus, et kuidas tuvastatakse tõesed asjaolud, kui asüülitaotleja räägib pika ja detailse loo jõledustest, mis juhtusid väidetavalt tema endaga, ent tegelikult tema külas elava teisis isikuga ja ta ise oli nende jõleduste toimepanija, mitte kannatanu. Sel juhul on ju jutt väga usutav, ainult et jutustaja roll nendes pole tõeselt teada. Kui inimese tausta tuvastamine nii lihtne oleks, siis miks juhiti isegi vastavas Sisekaitseakadeemia uuringus tähelepanu, et seda on praktiliselt võimatu kindlalt teada ja on väga probleemne koht?
s
Sass/ 3. august 2015, 19:07
Juba see,et sa ei julge esineda enda nimel, näitab sinu valelikkust.,SDF(kas sotsdemokraadelik fraktsioon??).

m
Mees, kelle naine on IRL-is:/ 2. august 2015, 19:49
t
tulevane EKRE valija/ 2. august 2015, 19:24
hei IRL, valimistel näeme! Enne Riigikogu valimisi on kohalikud valimised, siis on rahval võimalik oma meelsust ja toetust IRL-le näidata, peame reeturid meeles.
m
Maali hobusega/ 2. august 2015, 19:12
Ei yhtegi pagulast , ei yhtegi juttu nende sissetoomise teemal !!!!!!!
n
nõustugem!/ 2. august 2015, 18:27
Blogija "karikate emand" on teinud sissekande:
..." juhtuvad sellised asjad nagu see hiljutine moslemi piigade kallaletung Prantsusmaa pargis bikiinide väel päevitavale neiule. Pole vaja end nii koduselt tunda! Kopenhaagenis ja Norras sooritavad väidetavalt 95% vägistamistest moslemid, kellele ei jõua kohale, et miniseelikus või lihtsalt õhtusel ajal väljas olev naine ei soovi kelleiganes 'füüsilist tähelepanu'. Niimoodi pooleldi mõistvalt öeldakse, aga tõenäoliselt neid lihtsalt ei huvita võõramaalaste (oma kodumaal elavate norralaste ja taanlaste) enesetunne. Ja ka Inglismaal on küllalt juhtumeid, kus kristlased peavad oma usu sümbolid eemaldama või kinni katma, kuna see solvab kohalikke moslemeid. Nii kohutavalt absurdne ja ebaõiglane. Ma ei saa aru, miks inimesed sellele järele annavad. Ja öeldakse, et eestlased on arad lambad!"
m
maeitea/ 2. august 2015, 18:09
Soojalt maalt tulevad,tervis hea, las teevd mõne aasta tööd,maksavad makse.
i
inaf/ 2. august 2015, 18:50
Kas sina paned nad tööle? On sul môni mandaat selleks? Kôik on juba sätestatud, minge lugege. See on nagu ulmejutt, stiilis "10 aastat hiljem". Ikka ja jälle ei väsita korrutada, tuleks, peaks, teeks, saadaks... Kôik on juba sätestatud ja netis kodulehtedel üleval. Teadvustage end, sest see on juba reaalsus ja tehke enda analüüs ja kujundage välja arusaam. Kui pole midagi öelda, vaikige parem.
e
2. august 2015, 20:06
Ei saa mitte vaiki olla,
lauluviisi lõpeta’ –
vaikimine oleks vale,
sunniks südant lõhkema.
t
triin/ 2. august 2015, 18:07
mitte konkreetselt asjast, aga ....fotol parempoolne triibulise lühikese kleidiga paks proua peaks ikka vaatama, mida kanda oma kehakaaluga .....
k
kui aju lakkab töötamast.../ 2. august 2015, 17:42
Naiivitaride suvepäevad Hiiumaal!
V
???/ 2. august 2015, 17:20
Võtame vastu vaid sõjapõgenikud. Aga ei soovi mugavuspõgenikke. Kuldsed sõnad! Kirjutaks lausa kahe käega sellisele deklaratsioonile alla. Aga kuidas sa mustale mehele või turbanipeale näkku vaadates kindlaks teed, kes on kes? Millegipärast eelistavad need tegelase päästelaeva slmapiirile ilmudes oma dokumendis kähku üle parda heita. Miks? See on rumalalegi selge. Et oma identiteeti muuta, mugavuspagulase asemel sõjaohvrina esineda. Ja nii saab egiptlasest Ahmedit äkki sudaanlane Ali. Jordaanlasest Muhamadist aga süürlane Ibrahim. Kes pajatavad pisaraid valades ma väljamõeldud haledaid lugusid oma hukkunud perest ja sõjaõudustest sedasi, et parun Münchausengi piinlikkusest punastaks. Eks tee nüüd kindlaks, kes on kes. Ja nii võtamegi mugavuspõgenikke sõjapõgenike asemel vastu. Inimlikult, väärikalt ja kaastundlikult, nagu prouade kohviklubi sooviitabki.

N
.../ 2. august 2015, 17:09
Need kellel paar-kolm tuhat dollarit tagataskust üleveo jaoks kohe võtta (pluss veel see, mis kuluks teekonnaks Vahemere äärde), need nüüd küll purupaljaste sõjapõgenike moodi ei tundu olevat. Kelle küla ootamatult rünnati, kõik ära rööviti, kogu pere tapeti ning maja maha põletati.
Need päris õiged, tõesti abi vajavad sõjaohvrid nii kaugele üldse ei jõuagi. Need siiajõudnud on küll rohkem aegsasti ette valmistunud mugavuspõgenike moodi.
v
väga õige tähelepanek/ 2. august 2015, 17:55
need tõelised sõjaohvrid ilmselt tõesti Euroopasse ei jõuagi, neil lihtsalt pole seda raha .
j
JUSS/ 2. august 2015, 17:04
Need kellel paar-kolm tuhat dollarit tagataskust üleveo jaoks kohe võtta (pluss veel see, mis kuluks teekonnaks Vahemere äärde), need nüüd küll purupaljaste sõjapõgenike moodi ei tundu olevat. Kelle küla ootamatult rünnati, kõik ära rööviti, kogu pere tapeti ning maja maha põletati.
Need päris õiged, tõesti abi vajavad sõjaohvrid nii kaugele üldse ei jõuagi. Need siiajõudnud on küll rohkem agsasti ette valmistunud mugavuspõgenike moodi.
k
kõva turumajanus paistab seal olema./ 2. august 2015, 17:14
Seal käis juba liba maffia , korjandust tegemas, neil seda puru on veel paadiski alles tuleb välja.
a
2. august 2015, 17:15
Aga meile püütakse selgeks teha et nad kogusid raha juba aastatid ette, juba enne sõja puhkemist ja oma küla maha põletamist.
a
2. august 2015, 17:15
Aga meile püütakse selgeks teha et nad kogusid raha juba aastatid ette, juba enne sõja puhkemist ja oma küla maha põletamist.
1
2. august 2015, 19:00
100% nõus, mitte ükski äravintsutatud sõjaohver nii kaugele ei jõua. Hästi riietatud noored mehed, näod säravad peas.....sõjapõgenikud...????
l
Ly/ 2. august 2015, 16:51
IRL-i naiskogus on ikka rumalad koos, ajavad totrust suust välja, mida nad ise ka ei usu. Avage silmad ning mõelge oma peaga ja ärge üritage suruda mulle peale muinasjuttu vaestest ja õnnetutest pagulastest, kes vaevlevad sõjaõuduste käes. Nagu ma aru saan, arvate, et Eesti võtab vastu ainult 180 pagulast 2aasta jooksul, oh ei, neid lolle musti aina tuleb ja tuleb lõpmatuseni. Uks on avatud.
t
to Ly/ 2. august 2015, 17:07
Nemad jutustavad püüdlikult seda, mida Brüssel neilt nõuab. Muinasjuttu, mis Brüsseli arvates on lollide südame haledaks tegemiseks piisavalt hea.
o
oh mis tore/ 2. august 2015, 16:47
viimastel päevadel pole ühtegi rassismihõngulist või halvustavat märkust rahva kohta tehtud. kas ime on sündinud, aga ei, kulla kahepalgelised poliitikud, teie teod ja mõtted on läbinähtavad ja te olete ära teeninud põlastuse oma rahva poolt.
k
kärss/ 2. august 2015, 16:35
picadilli armastajad kostitavad neid kaastundesexiga.
ü
üx/ 2. august 2015, 16:14
See on muidugi tore, et kõik poliitikud ja parteid oma mõtteid nii elavalt väljendavad, eks järgmine kord ole valimistel näha keda valitakse. Tundub, et ka Isamaa on juudaseeklite eest oma poole juba valinud! Häbi teile!
a
aga/ 2. august 2015, 16:07
Ju need moorid siis igatsevad moorameeste hellitavat kätt ja muid kehaosi (grupiviisiliselt muidugi)!
ä
2. august 2015, 16:37
ära meelita tantrapuntrale
e
Ew/ 2. august 2015, 16:02
Olen siseriiklik pagulane. Pagesin Kohtla-Järvelt. Kogu mu pere tegi seda. Miks tuleb põgeneda oma kodus? Järgmine kord tuleb põgeneda Võrru v Valka. Edasi kuhu?

i
Integratsioonist/ 2. august 2015, 16:00
Küsimus on, kes keda integreerib tulevikus?
Lõik uudistest: https://www.youtube.com/watch?v=EYWQ3BkMEgs
s
See akadeeimiline/ 2. august 2015, 15:41
suvepäev on kindlalt maksumaksjate rahade eest kinni plekitud.Kuna sellest pole kindlalt midagi kasu siisriik voiks mjale selle raha paigutada.
l
Lembitu poeg/ 2. august 2015, 15:34
Mina muretsen AINULT Eesti pärast ,aafrika ja eu põlegu põrgus, järgmised valimised tulevad minu jaoks otse tänaval kui illegaal vastu tuleb. Aitäh,naised valitsusest.
k
Kaevandus/ 2. august 2015, 15:31
Need 200 pagulast oleks pidanud Eesti riik saatma Ida-Virumaale,et sealset kultuuri värskendada.
h
hämamine jätta/ 2. august 2015, 15:05
kas allah lõi kõigile enne minekut kummitempli otsaette- tema on tagakiusatav, tema on sõjapõgenik, tema on lodevuspõgenik, tema jälle kõrgeltharitud doktorikraadiga, tema on kristlike põhitõdetega kõrilõikaja? olete ikka krdi puugid küll
s
Soome ajalehtedest/ 2. august 2015, 15:04
käis läbi et nam ei kysita palju pagulasi peab tahetakse vastu votta. Te pate ja koik. Kahjuks.
m
ma/ 2. august 2015, 15:18
nad pean, rsk, me veel vaatame, kuidas siin luukas õlut teeb
a
2. august 2015, 15:29
Aga meil räägitakse muud juttu. Olge sallivad ning õpetage neile kaera-jaani...
k
Kunagine valija/ 2. august 2015, 15:02
Solmani sõnul ei saa inimeste vihaleõhutamist ja rahva mure ärakasutamist poliitilise punktivõidu nimel õigeks pidada. "Vastandumine pagulasprobleemile ei lahenda Eesti ees seisvaid küsimusi ning teenib eelkõige konkreetse huvigrupi eesmärke, ...
No kuskilt keskelt jõudis see """ISAMAALANE""" ka asja tuumani- eks ikka uued ja TÕELISELT isamaalised jõud on nende leivakapis asjal käinud :) ja """IDEE"""" ära võtnud :)
Aga tõsiselt- IRLitsikud- olge parem varjus kui ausalt ei julge asjadest (pagulus, valmisolematus, MTÜde kaudu pagulasrahade kantimine, jne, jne) rääkida. Võtke kasvõi oma tsahkna boybandi tripp mööda Eestit- KURB ju.

t
täis p... ses on see poliitika või huumor./ 2. august 2015, 15:01
No jah kui selle asunduse pihta siin keegi peaks paar pauku panema, tuleb meestel lesta lasta inimlikust kaastundest.
h
hmm/ 2. august 2015, 14:56
Nad ei ole veel lugenud Inglismaa ja Prantsusmaa viimati avaldatud seisukohti.
n
nooh/ 2. august 2015, 14:55
Sõjapõgenik tahaks omas kodus elada ja ta pole unistanud kuhugi mujale kolimisest, ammugi võõra rahva, keele, kultuuri ja kliima sees olemisest. Mida kaugemale ja võõramasse kohta ta tiritakse, seda depressiivsem tema jaoks. Mida me hakkama peale õnnetukesega, kes nutab, sest tahaks kodus olla, kuid sõja tõttu ei saa ja kes ei taha teps mitte eesti keelest ja kultuurist midagi teada? Selles mõttes on mugavuspõgenik isegi parem, sest tal on endal motivatsioon ja vaba tahe võõrasse keskkonda minna ning ka valmidus kohanduda suurem.
f
fru/ 2. august 2015, 15:08
Mida kaugemale oma kodust põgenetakse, seda vähem ollakse sõjapõgenik; need, kes ei plaani kodumaale naasta, ei ole enam sõjapõgenikud vaid uute alade vallutajad.
m
2. august 2015, 15:17
Millal nende sõda lõpeb pole veel keegi suutnud ennustada. Seega on nad depressiivsed kes teab kui kaua.
m
Mõistmatu/ 2. august 2015, 15:35
Aga mis sõjast käib jutt? Milline riik millisele riigile on sõja kuulutanud? Mina olen aru saanud, et enamus "pagulasi" tahetakse tuua Süüriast kellele aga ükski riik ei ole sõda kuulutanud. Seal pidi olema paarkümmend tuhat terroristi kellega keegi ei viitsi võidelda, sest miks muidu miljonid põgenevad selle paarikümnetuhande eest? Ja miks need süürlased ei või omal kodumaal paguluses olla? Pool riigist on ju valitsusvägede kontrolli all. Miks peab telkima kusagil Türgis ja elama ÜRO abist, kui seda sama saaks ju teha ka kusagil Damaskuse all? Ja seda enam, miks peaks neid sealt vedama kuhugi kaugele teise maailma otsa? Täielik absurdsus. Miljonid inimesed elavad ka ISISe kontrolli all olevatel aladel ja keegi neid seal niisama ei tapa - ikka põhjusega ja ei ole meie asi oma nina nende religioossetesse uskumustesse toppida.
Lõppkokkuvõtteks, maailm ongi ülerahvastatud ja kõikjal saab iga päev sadu inimesi surma. See, et kusagil on vägivalda rohkem ei peaks küll panema teisi süüd tundma.
k
Kui tuleb sõjaolukord,/ 2. august 2015, 14:54
kasutage selle artikli fotot!
s
see aeg./ 2. august 2015, 15:17
Need siis vaatavad kuidas oma vanamehe näss sureb ja panevad kaastudest pagulast kodu.
u
Uss/ 2. august 2015, 14:53
Ma ei soovi kellelegi halba, kuid...peaks mõni mustanahaline paarile paksuperselisele sealt "naisnõukogust" tahatõmbama nende murjamite kultuurilisel tasemel ja vot siis ma kuulaks uuesti seda poliitilist hala suurest kaastundest ja inimlikkusest ja....
p
pets/ 2. august 2015, 15:19
kuule need paksuperselised kööbakad ju seda ootavatki,ma arvan,et praegu juba tilguvad kergelt,sa eesti naisi ei tea siis või,nemad võtaksid kõik maailma mustad pagulased siia eestisse elama,ainuke mure ongi,et kuidas kohalikest klounidest lahti saada.
l
liane/ 2. august 2015, 17:10
Tavaline eesti naine ei unista sellistest mitte-inimestest. Iseghi mitte vanatüdruk, keda ükski mees pole tahtnud, ei himusta neid. Koledad nagu öö ka enamasti. Või tulevad siia tõesti targad astrofüüsikud ja majandusteadlased.
Kui eesti mees säilitab isegi koleda vanatüdruku suhtes mingi välise viisakuse, siis need tulnukad seda ei tee. Nad põlgavad läänlasi üliväga.
Paksuprseline poliitbroiler võib omast rumalusest tõesti neid himustada, või nende smugeldamisest saadud raha.
p
pets/ 2. august 2015, 18:02
noh,sellega on ikka 50-50,ma arvan,ma olen nendega koos kinni istunud ühes lääneeuroopa riigis,nad muust ei jutustanud,et kuidas nad hakkavad valgeid litse panema,kui välja saavad.Selles suhtes muidugi nõustun,et on ka väga normaalseid eesti naisi,kes ei hakka iga musta peale tilkuma,aga väga paljudele kööbakatele on nad ikkagi märg unenägu,ja pigem on nende siiatuleku vastu ikkagi pigem mehepojad,kuna nende niinimetatud sõjapõgenike hulgas naisi milegipärast eriti palju ei kohta.Sellest võibki juba järeldada,et sõjapõgenikest on asi ikka väga kaugel,muidu jääb ju selline mulje,et seal aafrikas on lapsed ja naised sellised pohhuiistid,et neid see sõda nüüd küll ei koti.
ä
3. august 2015, 00:04
ära eesti eitedest nii nõmedalt mõtle, ma tean oma tuhandete tuttavate seast vaid 1, kes kiitis neegreid, et tahaks neid. aga tegelt olid tal valged mehed ikkagi, nii loll ta polnud, et neegri ori ja narts olla. jah, heledamate ahvidega on esialgu huvitav ehk tutvudagi, kui nad väga osavalt lipitseda oskavad, aga hiljem, kui pilt selgem ,,,
i
irl li,tsid/ 2. august 2015, 14:49
tahavad musta m,una luttida!
k
Kes on kes/ 2. august 2015, 14:49
Aga tehke neil vahet, blondiinid.
i
irl li,tsid/ 2. august 2015, 14:48

m
maali/ 2. august 2015, 14:48
kas kord ei võiks üheselt määratleda kelledest jutt ? kes on pagulane, kes põgenik, kes illegaalne piiriületaja, eesliidete tähendustest rääkimata. sõjapagulane, sõjapõgenik - kas siis peaks seal kust nad tulevad olema sõjaseisukord välja kuulutatud ? või aitab sellest kui naabrimees hanguga ähvardas naise üle lüüa ?
m
2. august 2015, 15:19
Mul on üks tuttav, kellel on Ukrainas sugulased. Ta ütles et teisel pool Ukrainat on igati rahulik, turistid käivad ringi ning elu jookseb sama rada edasi.
m
maali/ 2. august 2015, 14:48
kas kord ei võiks üheselt määratleda kelledest jutt ? kes on pagulane, kes põgenik, kes illegaalne piiriületaja, eesliidete tähendustest rääkimata. sõjapagulane, sõjapõgenik - kas siis peaks seal kust nad tulevad olema sõjaseisukord välja kuulutatud ? või aitab sellest kui naabrimees hanguga ähvardas naise üle lüüa ?
K
?????/ 2. august 2015, 14:46
Kas IRL ei olegi veel ühinenud RE-ga ?????
n
Nad on ammu/ 2. august 2015, 14:52
juba ühe jala saabas. Kahe erineva nime all saab vaid rohkem kuritegusid sooritada.
a
Alar1/ 2. august 2015, 14:44
Kas ma peaks mõne eide pärast lubama ennast õhku lasta?
s
Sina oled patrioot./ 2. august 2015, 14:51
Võiksid ennast ohverdada küll.
k
kalevipoeg/ 2. august 2015, 14:36
k
kaastundlik/ 2. august 2015, 14:36
- IRLi naiskogu: mugavus- ja lodevuspagulasi ei oota keegi kuhugi, sõjapõgenikega tuleb aga tegeleda inimlikust kaastundest
- Kui nüüd pagulased seda avaldust loevad, nimetavad nad end kähku ümber sõjapõgenikeks. Ja püüdke tõestada, et nad seda ei ole! Rohked "põgenikud" on Süüriast isegi Eurotunneli suudmeni põgenenud. Autosid süüdates, vitriine lõhkudes, politseile vastu hakates.. Põgenikud ju, mis sa nendele ikka teha saad - avalda ainult kaastunnet ja ülimat tolerastsust.
p
Praegu on nii/ 2. august 2015, 14:26
et plaane hakatakse tegema liiga hilja see uputus on juba käes. On kosutav lugeda ka mone arvamusliidri arvamust et koik kes Eestis need kindlalt jäävad. Seda ilma tausta uuringutega. Mujal uuritakse kaks aastat ja palju see maksma läheb seda summat ei taha nimetada. Samas EU saadab oma poegi Syyriasse nn rahu valvama. Kust nad voivad tagasi mitte tulla. Isegi see on saladus mis rahvusest nn pogenikud tulevad. Kaitsete desertööre. Kui teete midagi siis kohe aga arvan et on juba hilja. Kus te ennem olite . Meie ei taha et järgmisel jaanipäeval lohkeb kusagil pomm ja tahame käia joulude ajal turvaliselt kirikus.
k
Kallid IRL-i naisukesed/ 2. august 2015, 14:18
pepud teil na paksukesed, metsajooksule kohe. Siis poleks teil ka meeste puudust ja ei peaks võõraid murkasid sisse vedama.

t
Tublid irlid/ 2. august 2015, 14:16
Saan aru teie murest kuid see mure on valesti üles seatud, sest te ei ole süvenenud konkreetse pagulasteema tagamaadesse.
Sõjapõgenikud???
Mis mõttes on järsku tekkinud vajadus põgenike voolu vastuvõtuks, kui kriis Ukrainas on kestnud pikemata aega ja meil ei ole olnud nii pakiline neid aidata? kui nüüd järsku aafriklastega on meil tuline kiire neid enda juurde võtta??
Selgelt ei ole arusaadud, et tegu ei ole hummaanse tegevusega vaid äriga, mida nüüd ka irlinaised soojalt toetavad ... teil tuleb arusaada, et see ei ole põgenike jaoks suur äri vaid nende vahendajate ja müüjate jaoks ja seda nimetatakse inimkaubanduseks, millega ME praegu ennast vabatahtlikult tahame siduda (kõige kõrgemal tasemel).
Sellega tõmbab Eesti endale suure nuhtluse kaela, sest valitsejate rumaluste eest saab ka rahvas karistada.
m
Mul ei oleks selle vastu midagi, kui vaid/ 2. august 2015, 14:19
valitsejad saaks oma rumaluse läbi kannatada ... kuid need kannatused saavad osaks ka minu lastele ... ja paljude teiste eestimaalastele ning see ei ole enam andestatav ...
Nemad ei ole seda ära teeninud.
i
IRL on / 2. august 2015, 14:37
arvatavasti inimkaubandusega seotud. Meenutame, kuidas nad võltsisid venemaalt tulnutele elamislubasid. Samas IRL-lane, Tõnis Lukas nimetas väljamaale äraelamiseks tööle läinuid lodevuspagulasteks. Omad hävitatakse, et võõraid omade maksumaksjate raha eest ülal pidada. Kõige ehtsam genotsiid eestlaste vastu. Jätke meelde see partei, kes oravate saba-alust nuusib!
k
kartulisalat/ 2. august 2015, 19:51
Grupp Euroopa ajakirjanikke, kes on tegelenud migratsiioni teemaga, avaldas 6 kuu ankeedi tulemusena, et 2000 kuni 2014 aastani, üle Vahemere tulijad on maksnud 15,7 miljardit ja illegaalide väljasaatmise eest on riigid maksnud 12 miljardit, iga väljasaatmine maksab keskmiselt 4000eurot. Prantsusmaal saadetakse neist umbes 33% tagasi. Huvitav oleks teada, palju see maksab Eestile? Nii, Egiptlased saadavad oma alaealised lapsed Itaaliasse, kuna kahepoolse lepinguga ainult alaealisi ei saadeta välja. Itaaliasse on sel aastal ilma saatjata saabunud 7439 alaealist, Eritreaast, Afganistaanist jne. Paljud Eritrealased ütlevad end alaealisteks, kuigi paistavad vanemad välja. Nad pôgenevad, et hoida ära ôjaväeteenistusest. Mida see tähendab, aga seda, et vôtke vastu ja toitke, poeg aga hakkab meile raha saatma. Tegin lapse, sünnitasin, pole vastutav, kasvatage ja hoolitsege, samal ajal, kui Euroopas on üle 50 % töötus alla 25 aastaste seas. Paljud Itaalased ei saa isegi vanemate juurest ära kolida, pole tööd. Ja meie lastekodu lapsed, kes saavad 18 aastaseks, kuhu neil on minna. Inimeste peas on ajude asemel rosolje.
i
3. august 2015, 00:10
inimõigused aga siis lubavad peredel ühineda ja nii nad tulevad, tulevad, tulevad...
m
marks/ 2. august 2015, 14:08
Mis tähendab lodevuspagulane ja mis sõjapagulane. Eestlasi kes pere ülalpidamisvõimekuse sunnil läksid väljamaale tööle, sõimate lodevuspagulaseks. Mingi parteineeger , kes maksumaksja rahaeest, maksumaksjat lodevuspagulaseks sõimab. No sorri. Miks riigi eelarvest solvajatele partei ülalpidamiseks veel raha kanditakse. Lodevusparteid. Sõjapõgenikud laevas , kõik noored meded, maalejõudes ei lähe põgenikelaagrisse abi ottsima , vaid eurotunnelisse kaloppi jooksma euroopa suunal. Sõjapagulane. Möla jutt , euroopa rahaga kinni makstud. Parem arutagem oma valimislubadusi, sklerootikud.
k
King Kong/ 2. august 2015, 14:03
Tuleb teha kohe ja mitte täna homme kunagi. Mittemingit oigust pole tuua siia prahti kelle taustast ei teata midagi ega ei saadagi teada. Paneb imestama t nn sugukypsed mehed on toodud siia ilma perekonnata. Seda et saime sellised keda keegi ei taha on juba selge. Noored mehed kes peaks oma kodumaa eest voitlema on toodud paljukannatanud Eesti kostitamieks. Kui palju neid on ja miks varjataks tegelikku arvu? Kuidas edasi? Demonstratsioon Helsinkis oli siiski rassismi vastu mitte selle eest et tooge palju ilma tausta ja nimeta voimalikke isise liikmeid. Teie pildike ei lohuta tavalist eestlast mitte ja ka mitet teie juupas jaaapas sonavotud. Miski on mäda Eesti riigis.
c
CV/ 2. august 2015, 13:58
Endisest aastatepikkusest IRL valijast on saanud nüüd EKRE valija. Küll te veel valimistel nutate, "kaastundlikud" tädikesed!
g
göring/ 2. august 2015, 16:37
Ainuke paha asi on selles, et Riigikogu valimised on 3,5 aasta pärast ja siis võib olla juba liiga hilja...
m
mingil põhjusel hirnusite näkku, kui seda teemat prooviti torkida./ 2. august 2015, 13:58
Mis ajast sõjapõgenike raha eest müüjakse ja mida teil kobiseda enamb on, enne valimisi oli teie kobisemise aeg.
i
iseenesest õige/ 2. august 2015, 13:58
Ainult, et huvitaval kombel pole teised riigid teatud liiki probleeme suutnud vältida. Meie siis suudame? Massiline immigratsioon jätkub, Juba avalikult on tunnistatud, et sõjapõgenikke on nende seas väike protsent. Küsimus ei tohiks olla meie sallivuses, vaid kuidas meie saame hakkama islamiusuga kaasneva sallimatusega (mida viljelevad äärmuslikuma suuna esindajad). Moslemite suure sündivuse korral hakkab see varem või hiljem mõjutama ka meie poliitikat, kultuuri ja traditsioone. See väike arv pagulasi, mis siia tuuakse, ei mõjuta meie elu-oli nii märgatavalt (nagu on toimunud teistes riikides). Aga EL suutmatus olukorraga toime tulla mõjutab lõppkokkuvõttes ka meid. Ma ei ütle ei immigratsioonile, sest ka minu vanem oli immigrant. Aga temast sai kiiresti tulihingeline eestlane, kes austab eesti kultuuri ja keelt. Paraku islami usk on selline, kus me ei saa rääkida integreerimisest tavalises võtmes ning sellistes mastaapides (illegaalse äri tulemusena) see kasvab üle pea. Ma ei hakka siia lisama videoid rahutustest, jne, mida meie inimestel on seda raske uskuda. See on liiga kauge. Aga väike sisselõige kõige tavalisematest probleemidest, millega tuleb kokku puutuda: https://www.youtube.com/watch?v=E9L_zEZflFQ . Muideks nii mõnedki moslemid (põgenikud) on tunnistanud, et nii äärmusliku shariadiga nagu EL mingites piirkondades, nad ei ole varem kokku puutunud ning et see on vale. See on kontrollimatu ja illegaalse immigratsiooni tulemus.
s
SÜVENEGE teksti, enne kui tambite! / 2. august 2015, 13:55
Üleskutse on jääda inimeseks, siinkirjutajatel soovitus - jääge inimesteks ka siis, kui anonüümselt kommenteerite! IRL naised on selgelt öelnud, et Eesti tee on Euroopa ülese julgeolekupoliitika loomine küsimuses, et oleks võimalik inimväärsed pagulaslaagrid rajada pagulaste päritoluregioonide lähedusse.
m
ma isiklikult/ 2. august 2015, 14:10
ei tunne enam ühelegi pigist pagulasele kaasa ja pean teie poliitikat vastutustundetuks käitumiseks eesti rahva vastu. teie ajupesu kahjuks ei mõju enam.
t
Täiendus/ 2. august 2015, 20:06
t
tohohh/ 2. august 2015, 14:34
Süveneda valedest pungil hämasse, ei tea milleks?
m
2. august 2015, 15:35
mõte on muidugi õilis, ainult et varsti ei ole EU riikidel enam raha, et neid inimväärseid pagulaslaagreid ehitada. Miks siis praegu ei tegeleta aktiivselt selliste laagrite rajamisega vaid veetakse neidsamu "õnnetukesi j anälginudi" kohe nende oma kodu ukse alt laevadega euroopasse. Ja meiegi riigis on raha koheselt võtta kui neid lagunevaid hooneid valdades renoveerida pagulaskorterite jaoks - no pange need rahad siis õigesse kohta. Kreekat haletseme nagunii omaenda tasku arvelt. Kaasavaraks antakse igale illegaalile misiganes summa- no pange ka see ressurss siis nende laagrite ehitamisse ja sulgege piirid , et mugavus j a lodevuslased ei pääseks edasi. Poliitiliselt korrektset mula on mugav ajada, tegusid teha- see jääb supermännide ja brjuusvilliste teha, sest neid ei ole ju olemaski:).
n
2. august 2015, 16:01
Nad ju pidid "ajutiselt" siia tulema.:) Linnapilt juba kubiseb mustadest ja rahustavad jutud on aetud liikvele , et need pidid "tudengid" olema.
s
süvene ise/ 3. august 2015, 07:49
Aga küsiks siis .Miks irl-naised nimetavad töökaid eestlasi -LODEVUSPAGULASTEKS?Kas eestlastel pole õigus rohkem teenida?Kuidas elada 300-400 euroga kuus?Kas irl-naised mõtlevad oma rahva heaolule?Pensionärid, alampalgalised.Niiet ära õienda siin!
m
Mari/ 2. august 2015, 13:50
Kahjuks on enamus meie ladvikusse pürgijatest ise ühed parajad mugavus- ja lodevuspoliitikud. Ainult enda heaolu on neile tähtis, rahva kui sellise on nad ammu unustanud, keskmist sõrme näidatakse meile. Teil ei ole mingit õigust sõita rahva tahtest üle, teie pagulasmahitusele on rahval kindel seisukoht - EI.

k
Küsimus IRL naiskogule/ 2. august 2015, 13:46
Kes need tüübid Vao pagulaskeskuses on ja keda seal tasuta ülalpeetakse lisaks ekskursioonile sõidutatakse jne.?Juriidiliselt peaksid olema kriminaalid kuna on illegaalselt ületanud riigipiiri.Kas naiskogu arvates on vastuvõetavad "sõjapõgenikud" samast klassist?Absoluutselt ei usu IRL-i juttu,sest nende teod näitavad muud.
V
----/ 2. august 2015, 14:12
Vaos olnud perekond valetab oma päritolu kohta ja tegelikult nad ei ole sõjapõgenikud. Perepea on siin raha pärast üht-teist huvitavat korda saatnud, aga elavad toetustest suurepäraselt
t
Tegelikult/ 3. august 2015, 09:13
tuleks ametnikele teada anda, kui selguvad asjaolud, et asüüli saanud inimene on valetanud. Pole mõtet niisama sellise info otsas istuda. Loodetavasti jõutakse ka meil selleni, et hakatakse valesti väljastatud pagulasstaatusi tühistama või siis tähtaja kukkudes enam ei pikendata. Kui teada ei anna, siis sellised petised ainult õitsevad meie maksumaksja kulul.
t
2. august 2015, 13:36
tule eile meile, ise pole ses seltskonnas ükski julenud minitki selga panna, varsti on mustad prügikotid ka neil puha peas. või sellised reeturid selgitavada targematele midagi, käigu enne aafrikas ära, nemad teevad ilma dokumentideta vahet, kes on sõjapõgenik ja kes isise tapja !
n
2. august 2015, 14:54
no pole ka ühtegi, kes mini välja kannaks või näed sa mõnda
1
13:36, 2. aug 2015-le/ 2. august 2015, 17:14
Prügikotid peas...Täna nägin Tallinnas nr.27 bussid mosleminaist, ilmselt eestlast. "Prügikott" oli küll valge,aga küllap tal ka see varesevariant kapis on.Issand,kui õudne oli!!!
j
Julmad mängud/ 2. august 2015, 13:33
Soovitan kõigil vaadata Soomes jooksvat tõsielusarja. http://areena.yle.fi/1-2318683 Õudne, mis meid ees ootab
e
2. august 2015, 13:45
Ei saa vaadata. Kas youtubes pole seda üleval?
p
Proovige/ 2. august 2015, 14:41
areena.yle.fi Otsingusse: Reggie Yates: Etelä-Afrikan nuoret
v
vaadata üritaja/ 2. august 2015, 14:54
Guugeldades avanevad Reggie Yatesi teised videod, mitte Etela-Afrikan nuoret. Viimast pole ka YouTube's.
e
2. august 2015, 15:45
Eestist seda videot vaadata ei saa.
e
2. august 2015, 15:45
Eestist seda videot vaadata ei saa.
v
vaadata üritaja/ 2. august 2015, 14:44
Avasin lingi, video ei liigu. "Ohjelma ei ole katsottavissa ulkomailla"
m
Mis tegelikult toimub,/ 2. august 2015, 15:16
on meie jaoks tabu.Ei mingit tõsielusarja,blokk peal.
Mind see ei morjenda,tean teistest linkidest piisavalt.
ehk see on veel lahti:
http://www.ohtuleht.ee/687909/islamiriik-kes-on-allahi-vastu-see-tapetakse
See,et neid salaja sisse veetakse,räägib juba ise enda eest,mingit LISA vihaõhutamist polegi tarvis.Mul on juba seisukoht tekkinud.
e
eestlane/ 2. august 2015, 13:30
Kes teile üldse sõnaõiguse andis, pagulasi ei tule- raiuge see endale pähe.
1
13:30, 2. aug 2015-le/ 2. august 2015, 17:18
Kuhu ei tule, Vaost edasi või?
m
mokalaat/ 2. august 2015, 13:24
et need siis oleks ikka sarnase kultuuritaustaga inimesed- mida see väljend ka endasse mahutada ei laseks:.
l
Liina/ 2. august 2015, 14:06
Sarnase kultuuritaustaga !!!!????? Kuidas see üldse võimalik on?
U
...../ 2. august 2015, 14:41
Ukranlasi vast mõtlevad jälle, ega nemad aru ei saa, et kui ei ole ametlikult riigis sõda välja kuulutatud siis ei ole ka mingeid pagulasi. Luuletavad kõik pagulasteks, kes pappi pritsib. Ametnike omavoli hakkab omaette suureks probleemiks kujunema.
.
2. august 2015, 13:15
....tuleks, oleks, peaks...
Tehke siis, ja tehke nii, et seda tehtut ka märgataks...
1
13:15, 2. aug 2015-le/ 2. august 2015, 17:16
ei ole eestvedaja võimeid, aga sabasse võtaks kohe,kasvõi balti ketti!
s
3. august 2015, 00:22
saada ja teisedki, kutsuge kõiki kunstiinimesi oma loominguga seda probleemi teravalt ja ausa tõega käsitlema. vana baskin oleks ammu juba kõmmeldanud ja pirnid lennanud.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee