Maailm

Islamiriik: kes on Allahi vastu, see tapetakse

Aadu Hiietamm, 1. august 2015 08:00

127 KOMMENTAARI

u
Udo ./ 12. august 2015 21:54
Söö sitta ISIS - e . rott !
j
JEEP/ 2. august 2015 12:31
`Kogu maaailma äravõtmine! Õige suurelt on need kaltsupead asja ette võtnud! Isegi Hitleril polnud nii suuri unistusi, tema unistas ainult kogu Euroopat hõlmavast Kolmandast Reichist, pluss v
ljapääs India ookeanile.. Aasia pidanuks jääma Jaapanile. Ja Ameerika saksasõbralikele režiimidele. Kogu maailma ei julgenud loota ka Napoleon ka tema neelud käisid Euroopa peale. Pluss Egiptus. India ja veel pudi-padi.
Kogu maailma hõivata on lootnud vaid mõningad asiaadid. Tšingis khaan, vahest ka Timur ehk kurikuulus Raudne Lonkur. Ja muidugi Jossif Stalin. Viimane unistas, kuidas maailma viimane riik astub lõpuks NSVL koosseisu. Ja oma sõnavõtust sel puhul, kuidas ta kõnepuldist oraatorlikult raporteerib kadunud Suurele Leninile, et tema parim õpilane Stalin on kogu maailma kommunistlikuks muutnud.
Võimalik, et tolleaegse teada oleva maailma piire lootis vallutada ka Makedoonia Aleksander. Ja ka mõne võimukamad Rooma paavstid lootisid laiendada katoliiklust ning oma vaimset võimu kogu maailmale.
J
.../ 2. august 2015 14:46
Ja neil on veel exceli tabel ja plaanid, mitu tuhat inimest nad peavad iga kuu ära tapma
m
Matti/ 2. august 2015 11:38
p
Palju õnne!/ 1. august 2015 20:51
Olen juba mitu korda teid õnnitlenud, lugupeetud eestlased! Kuna enamik teist on kas paganlikud, ateistid või agnostikud, kuulute hävitamisele esmajärjekorras! Muidugi on veel võimalus ellu jääda. Selleks kupatage riigist välja kõik illegaalsed immigrandid, koos reeturliku valitsusega. Ja kui Euroliit jätkab kuritegelikku sundmigratsiooni ja genotsiidi eestlaste vastu, siis tuleb ka sellest räpasest liidust kiirkorras lahkuda.
j
1. august 2015 21:11
Ja kus sa ise oma eesti keelega asud, et hõiskad?
m
1. august 2015 21:46
Miks miinus laoti? Ükski normaalne inimene ei õnnitle rahvast tema hävitamise puhul.
.
1. august 2015 22:19
. kuna siingi on juba pagulasi ja nende lolle fänne, randpere - suur reffide pagulaspoliitika bluffi eestvedaja.
õ
õige/ 2. august 2015 10:57
teeme põhjamaade kolmikliidu. eesti, soome ,rootsi. kui läti ja leedu tahavad ühineda tuleb suur viisik.
N
..../ 2. august 2015 16:02
Nad veel ei tea meist. Tuleb infot saata peamehele
a
alaarenenud islam/ 1. august 2015 18:27
Siin puha ALLAHI VASTASED, JÄRELIKULT KUULUME PAGULASTE JAOKS HÄVITAMISELE.
n
noo/ 1. august 2015 20:06
vaat seda ei juhtu. Eesti mees küll ehk pikaldase vinnaga, aga kurat, kui käima läheb siis räbalapuntrad lendama hakkavad.
t
1. august 2015 22:25
täpselt nii on ! ma kuulsin hirmsat ragistamist, jasin vanameest välja vaatama, see ei viitsind tõusta diivanilt, ütles, et keegi loll laseb rakkette, aga mina läksin ja nägin, et põleme, ja kukkusin helistama, kus püüste mu pikalt saatis, et nad on kõik metsas ja kui ma oma vanamehele kaebama jooksin, läks see välja, selleks ajaks oli rahvas vist kuskilt kellegi tutvuse kaudu mingid tuletõrjeautod kohale saanud, mu vanamees pani n naabreid vaid kastvale tuikamile lõugsi, haaras vooliku ja kustutas meie maja. pääsesime seekord. egas nüüdki - kes keda ?
b
beti/ 1. august 2015 18:18
Humanitaarharidusega inimesed neid siia kangesti tahavad ...ei imesta miks meie tuntud ravitseja Vigala Sass vihkas humanitaarharidusega inimesi ..
s
1. august 2015 18:42
Sest neil puudub loogika.
O
..../ 1. august 2015 18:46
Olen ka humanitaarharidusega ja ei taha neist ühtegi siia. Ja loogika on ka olemas. Palun ärge üldistage!
j
1. august 2015 20:27
jah aga nii arvas Suur shamaan,võibolla ka tema oskas vahet teha
i
imelik/ 1. august 2015 17:58
tesitel inimestel on jumal, aga miskipärast on moslemite allah tähtsam kui jumal ja need teised on siis moslemite arvates uskmatud, nii või?
A
..../ 1. august 2015 18:44
Allah ongi jumala nimetus araabia keeles. Kõik muud on jah uskmatud. Ainult nemad on õiged inimesed
a
Albert1/ 1. august 2015 15:55
Viimane võimalus kuulutada islam inimvaenulikuks ja keelustada.Kõik eestis olevad mošeed tasaseks sõita ja need kaltsupead välja saata.
Küsimus: Kui miitmes riigis on islamiusk keelustatud????
K
..../ 1. august 2015 16:35
Kas kuskil võib olla islam keelatud?
m
Mooses/ 1. august 2015 21:33
Hiinas , Jaapan lihtsalt ei lase immigrante sisse ning peab islamit väga võõraks ja kummaliseks religiooniks, äkki ka Põhja-Koreas, see viimane laest võetud oletus.
v
väljaspool/ 2. august 2015 10:59
v
1. august 2015 17:57
varsti nad saadetaksegi ,aga natuke tuleb kannatada

l
l/ 1. august 2015 15:33
religioossed uskumused on märk VAIMSEST HAIGUSEST!
v
vabatahtlik rassist olen/ 1. august 2015 15:23
no viimane aeg kristlust kaasajastada, kui pead enam pole ei saa ju teist põske enam ette keerata.
k
1. august 2015 16:53
kui pea aiateibas siis moslem lööb teisele poole ka ...
j
..../ 1. august 2015 17:53
1
17:53, 1. aug 2015-le/ 1. august 2015 18:28
t
to suhtumine, loogika ...../ 1. august 2015 15:01
See, et uskumine sügavalt siseasi on, see ei ole mitte sinu enda teadmine, vaid seda on sulle õpetatud. Eestlasel pole aimugi, mis asi see Taarausk on, sest meil pole sellest mingeid pühi kirju e. õpetusi säilinud, meil ei osatud siis kirjutadagi, kui hiied olid pühad paigad. Pealegi, sellise metsausu etapi on kõik primitiivrahvad läbi elanud. Inkvisitsioonõudused on protestantliku kiriku väljamõeldis ja laim võitluses katoliku kiriku vastu, mille hiljem kirikuvastased (sh. sotsid ja kommunistid) 1:1-le üle võtsid usuvastaseks propagandaks. Lõpuks kõige märkimisväärsem asi: kõikidest uskudest ainsana on islami usk juba oma sünnilt vägivaldne. Juba usu rajaja Muhhamed alustas selle levitamist vägivallaga. Seega see usk on oma olemuselt juba agressiivne, mida teised usud ei ole.
o
osati/ 2. august 2015 19:23
kirjutada küll sõna kiri on olemas kui ta onse taara tuleb ise rääkima
u
uskumatu/ 1. august 2015 14:01
iga päev aina uued ja uued, aina hirmsamad kirjutised, uudised sissetulnurest- migrantidest, islamistides ja mis nad kõik on või ei ole... On kidlameelseid riike, kes on ei sisseveole õelnud- kadedaks teeb! Juba ehitatakse tarasid Prantsusmaa linnadele, kaitstakse iga hinna eest sissetungi UK-sse, aina hullemaid jutte seoses migrantidega- aga meil ei muutu midagi! Ikka valmistume vastuvõtauks, remonditakase ja mu ja ruume, oma inimeste rahadest, valmistutaksekutsumata kulaliste eluaegseks ülevalpidamiseks, ikka sõimatakse normaalseid eestimaa huve kaitsavaid elanikke südametuteks, alaaerenuteks,ihneteks , rumalateks, alamaks klassiks jne. Nende käest viimast senti tulumaksude jm muude maksude näol kasseerida aga pole häbi! On ilmselge, millise
meie kodumaa õnnetuse alguseks on juba käsi välja sirutatud. Meid on vähe, meil on vähe jõudu,
vähe raha. Ja keegi on huvitatud meie mahamüümisest... Kellelgi siin maal puuduvad silmad ja kõrvad, mõistusest rääkimata....
a
1. august 2015 15:10
allah on kõikvõimas,tuleb tema tahtele alluda ja mitte vastu hakata, muidu lõigatakse pea otsast.
m
Marrixilapsed/ 1. august 2015 18:01
Natsideks sõimatakse (ja omade eestlaste poolt) kui moslemitest pagulased ei meeldi . Ja pealegi paljud eestinaised tahavad musti mehi ..nii et (teretulemast pagulased ) nagu Anu Saagim Tallinna Tv-s ütles.
n
1. august 2015 18:02
nad pidid suurimad armastajad olema
m
1. august 2015 22:41
mida mingi sommiga abielus ja eesti mehi armastav blondiin mustadest teab, olgu mõnega ise abielus või ta keegi lähedane. karmen kassi õde viktooria oli, neegrist abikaasa oli kohtu all narkoäri eest j üldsegi, kas nad enam... või on neil hoopis naised koduloomadest all pool hierarhias kuuldavasti .
a
2. august 2015 09:45
ajusaagim on vana loll l.ts,tema suust ei saagi midagi arukat tulla.
m
1. august 2015 13:25
Ma suhtun nendesse vandenõuteooriatesse üpris skeptiliselt, kuid hiljuti leidsin internetist ühe kirjutise, mille daatumiks on... aasta 2001. Praegu on aasta 2015, niisiis, juba 14-15 aastat tagasi teadis nii mõnigi, et Ameerika vabamüürlikud ringkonnad püüavad Euroopa kultuuri hävitada sellega, et Euroopa üle ujutada võõrakultuursete põgenike massidega et nad omavahel kiskuma hakkaksid. Kuid lisaksin siia juurde: üle ujutada ka VÕÕRkultuursete USKUDEGA. Et kompott oleks täielik...“Nii nagu all nii ka üleval...“
Sellest internetikirjutisest on möödunud nüüd pea 15 aastat, kuid nagu näeme, osutus see kirjutis tõeks. Kuid samal ajal käivitus ka tasapisi, ning viimasel ajal on lausa hoogustunud, massiline „positiivsuse“ ning „sallivuse“ programm erinevate, ja khm-khm, kuskiltki kohaleveetud „kummaliste“ näol, mis lõhnab kuidagi väga võltsilt. Tundub nagu oleks inimeste petmine ning sellise „võltspositiivsuse“ programmi näol püüd sulgeda nende silmi ning muuta nad ohule pimedaks. Ja see petmine on muutunud juba nii avalikuks, et seda isegi enam ei varjata. Või nagu öeldakse, nii mõnigi hunt oskab ennast sättida lambanahka.
m
1. august 2015 13:24
Ma suhtun nendesse vandenõuteooriatesse üpris skeptiliselt, kuid hiljuti leidsin internetist ühe kirjutise, mille daatumiks on... aasta 2001. Praegu on aasta 2015, niisiis, juba 14-15 aastat tagasi teadis nii mõnigi, et Ameerika vabamüürlikud ringkonnad püüavad Euroopa kultuuri hävitada sellega, et Euroopa üle ujutada võõrakultuursete põgenike massidega et nad omavahel kiskuma hakkaksid. Kuid lisaksin siia juurde: üle ujutada ka VÕÕRkultuursete USKUDEGA. Et kompott oleks täielik...“Nii nagu all nii ka üleval...“
Sellest internetikirjutisest on möödunud nüüd pea 15 aastat, kuid nagu näeme, osutus see kirjutis tõeks. Kuid samal ajal käivitus ka tasapisi, ning viimasel ajal on lausa hoogustunud, massiline „positiivsuse“ ning „sallivuse“ programm erinevate, ja khm-khm, kuskiltki kohaleveetud „kummaliste“ näol, mis lõhnab kuidagi väga võltsilt. Tundub nagu oleks inimeste petmine ning sellise „võltspositiivsuse“ programmi näol püüd sulgeda nende silmi ning muuta nad ohule pimedaks. Ja see petmine on muutunud juba nii avalikuks, et seda isegi enam ei varjata. Või nagu öeldakse, nii mõnigi hunt oskab ennast sättida lambanahka.
n
Neil on ka liitlasi/ 1. august 2015 13:51
kõrgel tasemel jewroopa otsustajate seas.
http://uueduudised.ee/el-valisminister-mogherini-islam-kuulub-euroopasse/
Millal ükskord jõuab massidele kohale, et see mis räägitakse on üks, tegelikkus aga meile küüniliselt hukatuslik. Meid veetakse nagu lambaid juhtoinaste järel tapamajja.
ü
1. august 2015 15:22
Üks asi ongi suur ja magus, lausa uinutav sõnademulin, kuid teine asi on tegelikkus mis on hoopis teist värvi.
Kui lugesite LP paberväljaannel intervjuud t Abdul Turayga, siis isegi tema väidab et pagulastest on 99% lihtsalt õnneotsijad ning kui need õnneotsijad satuvad keskkonda, kus nad näevad et see on neile tegelikult lõks, siit edasi minna pole neil enam kuhugi, siis nad muutuvad depressiivseteks. Temperamentsest elukeskkonnast pärit depressiivne inimene aga on ettearvamatu.
Abdul Turay on ise sündinud Inglismaal ja tegelenud 15 aastat nendesamade õnneotsijatest pagulastega.
Mõni naiivne sõnadeveeretaja arvab, et hakkame nüüd meie, 1,3 milj. eestimaalast, ennast muutma ja muutuma nüüd "teadlikult mõtlevaks ja teadlikult tegutsevaks" eestimaalaseks.... Et olla "sallivad"...
Kuid kui teha ettepanek, et kas poleks lihtsam needsamad 150+ pagulast, (kes võivad ajapikku muutuda oma ülisuures temperamendis depressiivseteks) , õpetada neid endid "teadlikult mõtlevaks", ...et nad ei langeks oma temperamendis depressiooni, .....siis lugesite ju ise, milline oli vastus....a la ise oled loll, mine ise sinna kursustele..
Soovitakse kodumaalaste muutumist, kuid ei soovita sisserännanute muutumist, et nad kiiremini kohaneks keskkonda.
ü
1. august 2015 15:22
Üks asi ongi suur ja magus, lausa uinutav sõnademulin, kuid teine asi on tegelikkus mis on hoopis teist värvi.
Kui lugesite LP paberväljaannel intervjuud t Abdul Turayga, siis isegi tema väidab et pagulastest on 99% lihtsalt õnneotsijad ning kui need õnneotsijad satuvad keskkonda, kus nad näevad et see on neile tegelikult lõks, siit edasi minna pole neil enam kuhugi, siis nad muutuvad depressiivseteks. Temperamentsest elukeskkonnast pärit depressiivne inimene aga on ettearvamatu.
Abdul Turay on ise sündinud Inglismaal ja tegelenud 15 aastat nendesamade õnneotsijatest pagulastega.
Mõni naiivne sõnadeveeretaja arvab, et hakkame nüüd meie, 1,3 milj. eestimaalast, ennast muutma ja muutuma nüüd "teadlikult mõtlevaks ja teadlikult tegutsevaks" eestimaalaseks.... Et olla "sallivad"...
Kuid kui teha ettepanek, et kas poleks lihtsam needsamad 150+ pagulast, (kes võivad ajapikku muutuda oma ülisuures temperamendis depressiivseteks) , õpetada neid endid "teadlikult mõtlevaks", ...et nad ei langeks oma temperamendis depressiooni, .....siis lugesite ju ise, milline oli vastus....a la ise oled loll, mine ise sinna kursustele..
Soovitakse kodumaalaste muutumist, kuid ei soovita sisserännanute muutumist, et nad kiiremini kohaneks keskkonda.
m
mina/ 1. august 2015 13:05
o
ott/ 1. august 2015 12:47
ja eesti müüdavad poliitikunärud tahavad samasugust asja eestisse?!

m
magrib/ 1. august 2015 12:22
Põhja - Aafrika riigid on EU-ga assotsieerunud riigid. Tulevikus on Vahemeri Euroopa Ühendriikide sisemeri ja tegemist on ühise Schengeni viisaruumiga.
k
Kellel on kiire?/ 1. august 2015 14:11
Paari aasta tagune nn "vandenõuteureetiku" komm:
***Zbigniew Brzezinski teatas aastal 1970, et maailmavalitsus hakkab toimima veel meie eluajal. Üleminek toimub astmeliselt. Moodustatakse järjest suuremaid, stabiilsemaid ja koostööd taotlevaid üksusi ( EU, Euraasia Liit, Aasia Liit, Põhja – Ameerika Liit jne).
Ka iga eestlane teab, et riik on halb peremees, ja seega, mida vähem riike, seda parem.
On räägitud, et tulevikus on Vahemeri Euroopa Ühendriikide sisemeri, aga viimasel ajal on arutusel variant Euraasia Liidu loomiseks Venemaa ja Saksamaa baasil, kuhu haaratakse ka vahepeale jäävaid riike. Põhja – Aafrika ja Lõuna – Euroopa riigid moodustaksid siis Vahemere Liidu.***
Korjas siis hirmsalt miinuseid, täna on kibedaks reaalsuseks saamas.
i
1. august 2015 22:52
inimene mõtleb, jumal juhib, ei tule sest miskit, egas muidu kunagi paabeli torni ehitamise aja nagu oli, et rahvad eri riikideks ja keelte ning kommetega üksusteks jumal lõi. miks meil ajaloos õpetati, et kõik impeeriumid lagunevad alati, siis läheb ka jälle nii, et tuleb eesti riiki teha taas.
a
1. august 2015 12:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
no/ 1. august 2015 12:36
Paistab, et te pole peamisest saanud aru. See on USA, ta rahastab ja varustab neid islmiste, USA soov on hävitada Euroopa rahvas ja kui see on saavutatud,alles siis hakkavad tegelema islmistidega. Kui vahepeal ise otsa ei saa. Neid on ka Venemaale tunginud, aga seal on enamus kahjutuks tehtud ja kahtlastel on SILM peal. Islamistid on ka seal ennast õhku lasknud, viies teiste elud kaasa.
t
täpsemalt/ 1. august 2015 12:10
Kõigepealt tapavad nad ikka neid, kes kah Allahisse usuvad, aga kuidagi valesti vist... 99 protsenti ISISe ohvritest on olnud muhameedlased.
v
väi(n)ts/ 1. august 2015 12:06
Eesti mees oskab vähemalt oma pussi teravaks ihuda, kaltsupeade habeme saab koos sisse/läbilõikega maha ajada nigu niuh...
v
Valitseja/ 1. august 2015 11:52
Meie valitsejad ja otsustajad on Allahi pooldajad. Miks muidu tahetakse moslemeid siia.
k
1. august 2015 12:52
kui valitsejatele ülihästi makstakse ISISE heade võitlejate eestisse toomise eest ja nii saabki reform võimul püsida salaja koraani pähe õppides lootes ehk jääb pää otsa juhuslikult.
e
1. august 2015 13:56
Ei juhuslikult ega mitte juhuslikult ei jää neil pea otsa.
e
1. august 2015 23:02
ega iga topis veel pea ole.
r
ROX/ 1. august 2015 11:47
Ma võin teeselda ka, et usun seda Allahi paska, sest tegelt ei eksisteeri mingit jumalat, aga no elada tahaks ikka edasi ja seda ka et pea säiliks, debiilsus on kõik usud.
k
KK/ 1. august 2015 12:22
Jumal on olemas , küll kuna hull ainult ütleb et Jumalat ei ole. Muhameedlaste jumal on muidugi ebajumal
l
liane/ 1. august 2015 17:09
Kui muidu mitteusklik inimene hakkab äkki mingisse jumalasse uskuma, siis see reeglina näitab mingit tõsist psüühilist probleemi.
Nii väidavad arstid.
a
abi sellestki/ 1. august 2015 18:20
Psühholoogid,kuigi mitte arsti, nii ei väida.
a
1. august 2015 23:04
aga, mida juba ammu polkovniku leskki kõigile laia suuga avalikustas - arstid ei tea midagi ja nii on. jumal ka on.
j
JUHAN/ 1. august 2015 11:25
Agressiivne islam on täpselt nagu vähkkasvaja. Vähiga ei saa "ilusasti ja mõistlikult rääkida", nagu mitte ammu üks nimekas vähihaige eetris jutustas (kuid vähk võttis ta varsti ikkagi, kogu ilusa jutu kiuste). Seepärast peab ka islamiäärmuslusega sama resoluutselt ümber käima nagu vähigagi käiakse. Vähkkasvaja tuleb juurteni hävitada. See tuleb ihust halastamatult välja lõigata, kiiritada ning keemiaraviga lõplikult mürgitada, Vähkkasvajaga ei saa olla mitte mingit dialoogi ega diplomaatiat. Täpselt samuti on ka verejanuliste usufanaatikutest äärmuslastega, Kas meie või nemad, valik on väike. Nemad ei vali vahendeid, ei austa inimõigusi. eks nende endiga tuleb samuti teha.
m
Mees/ 1. august 2015 11:24
nu kui se aeg tuleb,et nad siin euroopas suuremal hulgal tapma hakkavad siis võivad need rotid kindlad olla,et viimne ,kui üks moslem on euroopas ohus ja VALGE inimene tapab nad raisad maha nagu mingi lutika
k
1. august 2015 11:33
kuule ära lahmi huupi : valge mees söödab seda rotti: https://www.youtube.com/watch?v=dwlfF5SqWGc
g
ghs/ 2. august 2015 09:19
sõja lõppu saaks kiirendada, kui selliset "söödapakid" ebolaga nakatada.
k
kulla mees/ 1. august 2015 12:54
miks sul munad maha võetud on - ilmselt oled sootu moslem.

m
Mis vahe on/ 1. august 2015 11:06
fashismil ja islamil ? Mõlemad on vägivaldsed ideoloogiad, ainult, et islam on palju, palju vägivaldsem...Islam on eelkõige ideoloogia...teiste usunditega seda võrrelda ei saa. Vägivalda ei saa õigustada usuga... Eesti peab jääma moslemivabaks.
r
1. august 2015 23:06
religioon olevat kõige parem bisnis.
s
sul on õigus/ 1. august 2015 23:44
Maailma suurimad kullavarud ei asu üheski suurriigis,vaid Vatikani pangas.Seda kulda on sinna kokkukraabitud juba alates ristisõdadest.
r
1. august 2015 23:06
religioon olevat kõige parem bisnis.
r
1. august 2015 23:06
religioon olevat kõige parem bisnis.
j
Jobu/ 1. august 2015 10:56
Meie papid lubasid immigrantidest Allahhi välja ajada ja hoolitseda nende heaolu eest.
Keda nüüd uskuda?
n
1. august 2015 12:56
nende kirikutest tehakse kohe valitsuse toel uhked moššeed ja sinna kõrged minaretid ümbritsetud uskumatute kolpadega,edu ja Au allahhile.
t
tulevane EKRE valija/ 1. august 2015 10:55
j
1. august 2015 23:07
jaa, kui neid aafrkia poole aetakse.
l
Lihtsalt/ 1. august 2015 10:52
Ei ole vastu aga ka eal ei ole poolt. Pea maha siis pea maha.
Iroonia oleks kui tuleb see aeg kui me otsime varju slaavi riikidest :D No tõsiselt... ma tean, et sinna neid vastu ei võeta kunagi.
j
Jänks/ 1. august 2015 11:31
Ja otsimegi varsti Venemaalt varjupaika. Vot nüüd NATO vihmavari, mis pidi Eestit kaitsma.
k
kurb/ 1. august 2015 11:58
on illusioon, et slaavlastel on kõik OK. Moskvas avatakse 23.septembril ülisuur uus peamošee. Ainus, kuidas me end natukenegi kaitsta saame, on keelduda pagulaste vastuvõtmisest. Senine Eesti migratsioonipoliitika oli väga hea. Eesti teadlane ütles ju nüüd välja: - Hoidke migratsioon ja pagulaste abistamine lahus. Need on 2 täiesti erinevat asja. Hetkel toimub samasugune rahvaste ränne Euroopasse, kui kunagi toimus Ameerikasse. -
Vahe on vaid selles, et seal olid hiiglasuured tühjad maaalad. Siin ei ole. Mis põlisasukatega sai, teab igaüks. Siit ka järeldus - kitsikuse tõttu on eurooplastel oodata midagi palju hullemat. Elame ajal, kus Venemaa poolt tulevad piiririkkujad ja saavad pagulase staatuse ( kuigi kõigi seaduste järgi ei tohiks). Ja Euroopa poolt on piir nö 2 x avatud: st. Kõigepealt on täisavali EU piir. Ja edasi on juba Euroopasse sisenenud piiririkkujatel vaba pääs kõigisse riikidesse, sest lõunas jagatakse dokumente ( jumalapärast liikuge edasi).
Ainus võimalus on maksta tagasi saadud raha ( kui see on 43 milj.) ja keelduda rahva surve tõttu lubadusest vastu võtta pagulasi. Põhjendusega, et ei olijail ega tulijail oleks hea. Juhul kui keelduda ei saa, siis vaid RANGELT kristlased. Ja kui nad tõesti antakse nö kiriku hoole alla koos rahastamisega, siis selgub peagi, kui nende hulka on mõni moslem pugenud. Minu arvates vaid nii saame käesolevale hullusele vastu seista.
l
Lihtsalt/ 1. august 2015 12:05
Sa ei saa võrrelda euroopasse põgenenud neegri moslemeid tšetšeeni omadega. Neil on suur vahe sees.
m
1. august 2015 12:18
t
Tšetšeenid / 1. august 2015 12:25
on vaid väike osa Vene Föderatsioonis olevatest moslemitest. Miljonid ja miljonid odava tööjõu migrandid ( kojamehed, ehitajad jne ) on riiki lastud endistest NSVL Kesk-Aasia moslemiusulistest liiduvabariikidest.
o
oh olge nüüd pealegi/ 1. august 2015 12:02
Islam areneb n.ö. slaavi riikides seespoolt, väliskülalisi ei peagi vastu võtma
k
Kunagi/ 1. august 2015 10:47
Kas mitte Lembitu ajal ei tulnud sakslased meie taarausku kristuse vastu vahetama? Nad tulid ka tapma, ainus asi mis nendel leebem oli, et nendel polnud relvi. Tundub et ajalugu kordub ja varstu tulevad ka Allahi tsurkad meid vallutama! Oh jumal küll peaks vist Antartikasse kolima
a
arvamus/ 1. august 2015 11:53
Tegelikult tulevad täpselt nagu Ristirüütlid paganaid tapma, kui Islamit vastu ei võta lüüakse maha või tehakse orjaks, tõsi Ristirüütlite puhul ei päästnud orja staatusest ka usu vastuvõtmine, Islam vist aksepteerib Allahi kummardajaid võrdselt.
õ
1. august 2015 13:00
õpime üle kümne koha Eestis koraani pähe ja igas grupis üle viiekümne osavõtja,loodame et pead jäävad meil alles.
Ä
.../ 1. august 2015 16:05
e
ei soovi ohvreid aga muud väljapääsu enam pole/ 1. august 2015 10:38
Ainus mis selle Issise maapealt hävitaks on siis kui terrori hullud ennast kuskil Ankaras või Istanbulis õhku laseks rahvarohkes turismi piirkonnas!
s
see/ 1. august 2015 12:27
ei aita, neid on liiga palju.
a
arvamus/ 1. august 2015 10:35
Põgenike hulk Euroopas suureneb jõudsalt, jääb üle oodata, millal ISIS reaalselt tegutsema hakkab ja võimu üle võtab. Kindlasti käib see nii kiiresti, et Euroopa poliitikud ei jõua märgatagi, ainult võitlevad moslemite õiguste eest.
k
1. august 2015 13:03
kuuldavasti ISISE plaan teha Euroopast aasta pärast hea ja mõnus Islami Kalifaat,ootan põnevusega sest koraan selge.
k
1. august 2015 13:03
kuuldavasti ISISE plaan teha Euroopast aasta pärast hea ja mõnus Islami Kalifaat,ootan põnevusega sest koraan selge.

k
Kurb....../ 1. august 2015 10:34
Seda sõnumit võib tõlgendada juba kui sõja kuulutamist kristlaste vastu. Ja see pole enam mingi nali. Vaadates mis on siiani tehtud inimestega kes on langenud vangi islamistide kätte on tapetud kõige võikamal viisil. Väga kurb on aga see, et meie EL oma haiglase raha ahnuse ja humaansusega kaevand ise omale haua. Aafrikast tuleb sadu tuhanded moslemi usulisi põgenikke meile siia Euroopasse ja see humaansus saab olema valgele inimesele saatuslikuks. Väga hea näide on juba praegu mis toimub Rootsis, Taanis, Prantsusmaal, Itaalias, Soomes, Saksamaal, Inglismaal ja paljudes teistes riikides. Nüüd need põgenikud kraabivad ka meie väikse Eesti Vabariigi ukse taga, et meie laseks siia elama. Kahju ja väga kurb on see, et meie ministrid ja poliitikud ei saa mõista, nende silmad, kõrvad ja suu on EL raha täis topitud. Meie enamus kõrged riigi tegelased on kaotanud meie kodumaa vastu armastuse ja hoolivuse. Nad on hakkand armastama raha ja selle nimel on nad nõus maha sahkerdama meie rahva ja riigi.
o
1. august 2015 23:13
oli ka rassismi vastu ja mustade bastane, nn.natsi möll soomes, pole seal ja kuskil neegreid rahvas tahtmas.
m
Maamees./ 1. august 2015 10:22
k
Kogu maailm/ 1. august 2015 10:11
a
Aga seda maailma/ 1. august 2015 14:30
kontrollivad need, kes terroriste mahitavad. Küll otse aga enamasti kude, et kulisside tagant spetsiihvilised ninad välja ei paistaks.
m
Muammar al-Gaddafi sõnum/ 1. august 2015 09:59
Islam võidab Euroopas ilma relvadeta ja pommideta, sest enam kui 50 miljonit moslemit, kes Euroopas elavad, muudavad selle paarikümne aastaga islamikontinendiks.
n
noh/ 1. august 2015 10:12
küllap varsti ka relvadega, lugesin rahvuslane.ee kuidas üks kreeka kriminalist hoiatas, et veetakse relvi ja lõhkeainet hoolega järgi ja et nende tähtis usujuht oli nõudnud kättemaksuks sõja üleviimist Euroopasse
u
Uraaaaa/ 1. august 2015 10:46
Reformirotid lüüakse maha
s
1. august 2015 13:15
see plaan täitub nüüd kindlasti kahe aastaga,Au Allahile ja edu.
m
maeitea/ 1. august 2015 09:57
vaesed Eesti sead ei oska Allahhi tänada?
e
Eks allahh/ 1. august 2015 14:33
neid ka siis "õnnistab" . Seakatkuga näiteks. Ja seakarjuseid musta katkuga.
e
eestimaa on ohus!/ 1. august 2015 09:51
Kas on veel vaja lisada midagi tõestuseks?! Praegu on mul lihtinimesena tunne nagu ühel neist sigadest, kes täna aafrika katku pärast ohverdatakse.
m
matsikene maalt/ 1. august 2015 09:43
...neid ei huvita mingid ÜRO, EL jne. rahvusvahelised konventsioonid, vaid naad lihtsalt tulevad ja lasevad, lõikavad pead maha..., teavad väga hästi, et valged peavad ja naudivad mokalaata- mille pealkiri on nn. demokraatia ja kaitsevad endid "paukpadrunitega", et siis lõputult "menetleda"..., asi on ikka absurdini viidud- kui talumees kaitseb oma kodu, naist ja lapsi, siis lihtsalt saab kaela omakohtu süüdistuse...
l
1. august 2015 23:15
lapbad ei süüdista enam midagi.
l
1. august 2015 23:16
m
miski on mäda/ 1. august 2015 09:41
Usa on tapnud 10 000 võitlejat aga ikka on terroriste sama palju. Enamus liitub ISIsega läbides türgi. Nüüd teeb türgi väidetavalt Usaga koostööd. Kui türgi oma piirid kinni paneks süüriaga, siis ei saaks ka nii lihtsalt terrorirühmitusega liituda. Türgi huve me teame ISisega aga mis on Usa huvi, et nad eksisteeriks?
u
USA sionistidel/ 1. august 2015 10:55

d
Drops/ 1. august 2015 09:38
Nii kaua kui usk valitseb maailma ei toimu inimkonnas mittemingisugust arenemist kusagile poole.Jumal on üks, aga nimesid on tal palju nagu ka rahvaid on erinevaid, aga sellest arusaamine võtab veel pikalt aega.
1
1. august 2015 09:37
180 saadikut tuuakse siia ka, et ikka saaks lõpuks eestlastest ja teistest valgetest lahti
n
nonoh/ 1. august 2015 11:11
180 saadikut on juba ammu kohal vaadates eesti linnade tänavapilti, küsimus on selles palju neid veel juurde tuuakse ja palju ise tuleb
a
1. august 2015 13:17
aasta pärast hakatakse kindlasti päid otsast rapsima kiirkorras.
j
jumalküll/ 1. august 2015 09:35
Ainult peast segane saab tappa armutult ja valimatult kõiki. Allahiuskseid on maailmas palju aga nad ei tapa inimesi kes usuvad oma jumalt. Need mõrtsukad aga tuleks seal eesotsas kõik avalikult kongidesse pista eluks ajaks järele mõtlema.
v
Vata aga vaata kus tulid kangelased....../ 1. august 2015 09:26
Tulgu ja proovigu meid Eesti mehi tappa, tahaks seda nende üritust näha. Neid kaltsupeadest sit...a õgijaid meie Eesti mehed küll ei karda. Kõik need alkaida võitlejad ja muud islamistlikud terrori rühmitused ja seal võitlevad HAISUKOTIDEST MOSLEMID on argpüksid. Kui nad on nii kuramuse kõvad sõjardid siis ärgu peitku ennast mägedes ja tsiviil isikute seljataga. Pangu vorm selga ja tulgu avalikult lahinguväljale nii nagu õigele sõdalasele on kombekohane. Röövivad salaja inimesi ja siis kaameraga filmitakse kuidas kõri või pea maha lõigatakse, Parajad argpüksid ja haisvad ning rokased argpüksid. Lõpetuseks pistke oma Allah sinna musta auku omale.
m
mm/ 1. august 2015 10:01
Eesti mees on tükk sitta,kes oma elunatukese pärast väriseb,erinevalt islami terroristidest.Nende ilus elu,vastavalt koraanile,algab alles peale surmasaamist pühas sõjas.
m
1. august 2015 09:15
p
paneb/ 1. august 2015 09:03
imestama,et neid kes tahavad tappa usu nimel ,on nii palju.Kuidas on see võimalik.Uued põlvkonnad sünnivad ja ikka sama ja veel lullem,kõik tahetakse tappa ,kes ei usu nende jumalat,see on üle mõistuse.Sellest keskkonnast on neil võimatu välja saada ,nad on tõesti seda meelt ,et ainult allahh on see õige kui usuvad siis praegu vallutavad maailma ,pärast surma taeva.Ükski vägi nende meelt ei muuda.Ükski teine usk pole sellist asja suutnud kordasaata.Ja neid sigineb nii massiliselt ,et piiri ei ole võimalik panna ,kuna usk keelab seda.Päris hirmutav ,millega see lõpeb.
a
aga/ 1. august 2015 09:35
Bush ju lasi tappa Saddam Husseini just kurdide pärast, et neid oli hävitanud. USA varustas kurde relvadega ja tulemus on....................................
j
Ja nüüd/ 1. august 2015 14:39
laseb Türgil kurde tappa, et IS ei nõrgeneks liialt.....
Ja seda kõike "läänelike" väärtuste alusel.
j
jah/ 1. august 2015 16:25
nad sigivadki ju nagu küülikud, aga homoseksuaalsus on seal suur patt. vat nii lolid on nad.
m
Mõistmatu/ 1. august 2015 08:58
ca 25 000 võitlejat ja 50 000 000 põgenikku kelledest loogiliselt võttes peaks vähemalt kolmandik olema võitlemisvõimelised mehed ehk siis kui need ca 17 000 000 desertööri tegeleks oma kodumaa kaitsmisega, siis poleks ammu enam mingit "Islamiriiki".
Tundub vaid ettekäändena, et üle 10 000 000 noore mehe ei saa kodumaal elada kuna seal on ohtlik. Statistiliselt terroriseerib ju ÜKS IS võitleja 2000! pagulast - kas pole veidi absurdne?
k
kellele on see "Allah" vajalik?/ 1. august 2015 10:32
ja nüüd tahavad Usa ja Türgi koostöös hävitada ka viimased kurdid, kes ainsana selle terrori vastu võitlevad kohapeal!
t
to Mõistmatu/ 1. august 2015 10:45
Iraagis põgenes paarkümmend tuhat valitsuse sõdurit, kui tuhatkond ISIS-e võitlejat peale tungis. Keegi ei julge nende fanaatikutega võidelda, kardetakse, mis juhtub kui vangi langetakse.

k
1. august 2015 08:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
1. august 2015 09:12
k
1. august 2015 09:14
m
1. august 2015 09:16
u
uurer.33/ 1. august 2015 09:46
XXI sajand ikkagi, aga ikka käib inimeste tapmine. Kus seda Allahit on nähtud ja kas moslemi usk on ikka see kõige õigem? Miks kogu Maailm vaatab vaikides pealt, kui nüri noaga inimestel päid maha võetakse?
veel aastakest kaks ja eestlasi hakatakse ka peajagu lühemaks tegema. TE MÕELGE VEEL!!!!!
k
1. august 2015 13:20
kuuldavasti hakatakse järgmisel aastal eestlastel päid nüsima talgute korras - Teeme Ära.
Suhtumine, loogika ja arenguraskused./ 1. august 2015 08:24
Uskumine või mitteuskumine on isikule sügavalt SISEASI ja ei tohiks kuidagi mõjutada suhtumist ümbritsevasse. Ma pole kuulnud, et Eestlased oma 11000 aastase, siin veedetud aja jooksul oleks kedagi ähvardanud või hirmutanud selle eest, et võõraid pole kasvatatud TAARASSE uskuma. Ka ristiusku rahvas on keskaegsest inkvisitsioonipalavikust kenasti välja kasvanud, nõiajahid lõpetanud ja elab ( usujüngrid ) kenaste lahkete inimeste annetustest, kui jätta tähelepanuta lõunapoolsete usutegelaste pedofiilsed kalduvused, prassimise himu ja muu nipe-näpe. Tundub, et ISIS kujutabki endast Islamiusu inkvisitsiooni staadiumisse jõudnud usuplahvatust, mille ristiusk põdes läbi pool aastatuhandet tagasi. Uskmatute hävitamine pole sisuliselt midagi muud, kui nõiajaht. Iseenesest on see mõistetav, et kõik rahvad ei ole võimelised arenema võrdses tempos, aga tänapäeva maailmas pole siiski selline barbaarsus enam vastuvõetav.