Kommentaar

Inga Raitar | Keda tohib tappa?

Inga Raitar, kirjanik ja kirjastaja, 29. juuli 2015 18:32

99 KOMMENTAARI

m
31. juuli 2015 19:48
a
Anna/ 31. juuli 2015 18:58
Tegelikult väga andekad inimesed koos oma tütrega.
b
beti/ 31. juuli 2015 15:21
Väärt naine see Inga ,ajab siin mõne nii pöördesse....
a
31. juuli 2015 16:51
Ajab inimesi konflikti oma mõttetu sõnademulinaga.
Kuidas saab selline väärt naine igalt poolt kinga ja kutsutud ka lausa kohtupinki, on juba omaette teema.
http://elu24.postimees.ee/1205484/inga-raitar-sai-sule-sappa
"AS Eesti Ajalehed teatab, et 5.aprillil 2014. aasta LP paberi- ja veebiväljaandes avaldatud I. Raitari artiklis "Vastu tahtmist elundidoonoriks" väited, et Inga Raitar oli vastu tahtmist elundidoonoriks, arsti ei huvitanud tema tervenemine ja edasine areng ning et terve organ lõigati välja selleks, et arstid saaksid teenida korraliku palga, on ebaõiged."
http://www.pealinn.ee/koik-uudised/kohus-tuvastas-inga-raitari-kirjutatud-artiklis-valeandmeid-n1433...
p
Para Noia/ 31. juuli 2015 17:39
Mina küll tean, et ta anti kohtusse, kuna ta kaitses patsientide ehk meie kõigi õigust oma keha üle otsustada. Loomulikult püüab riiklik süsteem teha kõik, et selliste inimete suud kinni toppida. Siin aitavad mingid tigedad kadedikud sellele süsteemile ise aru saamata, mida räägivad kaasa.
v
31. juuli 2015 19:35
Vaevalt arstid kasvaja puhul patsiendi lisaelundeid oma palgatõusuks välja lõikavad. See oli lihtsalt üks ülespuhutud mull rahvale ettesöötmiseks. Kes seal nendest oli autist ja ennast kaitses või kes põdes paranoiat, pole minu otsustada.
Meedia on alati vajanud müra.
v
31. juuli 2015 19:35
Vaevalt arstid kasvaja puhul patsiendi lisaelundeid oma palgatõusuks välja lõikavad. See oli lihtsalt üks ülespuhutud mull rahvale ettesöötmiseks. Kes seal nendest oli autist ja ennast kaitses või kes põdes paranoiat, pole minu otsustada.
Meedia on alati vajanud müra.
h
hakkas koitma / 31. juuli 2015 14:58
Sa imagoloog peaks teadma hästi mis on tapmine ,tapmine ei pea mitte ainult füüsiline olema .
k
kapp/ 31. juuli 2015 14:00
jah.kõik on hästi.
elu ise on hea.seda tajudes oled sa vaba.
muud ei olegi vaja.
k
kapp/ 30. juuli 2015 20:54
elades ainult mõistuses,näedki elu konfliktsena.millegi saavutamiseks või omamiseks tuleb sul kedagi tappa,petta,manipuleerida teistega.mille pärast siis sõditakse,mingi ülla idee pärast.tapmine jääb tapmiseks.samas kellegil ei ole õigus ka seda hukka mõista.meile on antud vaba voli teha oma eluga
mida iganes meile pähe tuleb.kui keegi soovib sellist kogemust,palun väga.pööran lihtsalt tähelepanu,et on ka teine võimalus elu kogeda.
rahunega,lõõgastuge selles hetkes kus olete.
rohkemat ei olegi vaja....
j
31. juuli 2015 07:39
Jajah, sestap ongi tehtud ettepanek, et miks ei võiks neid pagulasi oma tiiva alla võtta need, kes "ei ela mõistuses" ja on juba "niiiiii kõrgelt arenenud" ja oskavad neile õpetada teadlikku mõtlemist ja teadlikku tegutsemist ja üleüldse igasuguse süsteemi läbimurdmist...
Mida saaks "kapi" arvates pagulastele õpetada 1.klassi tasemega külarahvas?
Ainult kaera-jaani, eksole....
Aga vaat, kui ikka need "valgustunud" ja "kõrgelt arenenud" nad oma väega oma hõlma alla võtaksid, siis toimuks ju pagulaste integreerumine ühiskonda lausa kosmilise kiirusega....
Aga nagu siit lugeda, nad ei taha seda teha...
Huvitav, miks?
Armastust netu?
i
Inga/ 31. juuli 2015 13:50
Sina hea inimene, kes sa kirjutad kapi nime all, ma tänan sind soovist kaasa mõelda ja mõistmisest. Aga teeme nüüd nii, et lõpetame nende 2-3 inimese egode toitmise ära. Las nad leiavad oma sisekonfliktidele mõne teise väljundi. Las nad klikivad oma heaolu tundmiseks kõigile iseenda potitustele iga kord arvutit avades ja "näljaselt" uurides, kas ikka nende "nii andekatele vastulausetele" on keegi midagi vastanud, kõigile oma komentaridele uusi plussmärke ja tunnevad kui palju on neil mõttekaaslasi:)) Kedagi ei saa aidata, kui ta ise ei suuda abi vastu võtta. Aga teile, mu armsad fännid, kes te mu pilti ja mida iganes sellise himukusega arvustate, soovin ennekõike enesemõistmist. Uskuge, see on ainus, mis teid tegelikult ka aidata saab. Minus teie kommentarid mingeid tundeid ei tekita, seega võtke lihtsalt teadmiseks, et te vaid peksate õhku, see pole eriti nutikas energia kulutamise viis. Teile kõike head soovides:))
i
31. juuli 2015 14:15
Inga, tegin ettepaneku: asuge tegudeni., näidake eeskuju. pagulastega.:)
Aitab juba õilmitsevast magusast sõnadevahust.
P.S. Ei ole sinu fänn ning sinu soeng ei läinud mulle karvavõrdki korda..:)))i
t
Teadlik mõtlemine ja teadlik tegutsemine/ 30. juuli 2015 17:03
Inga Raitar võiks mõne pagulase oma koju kostile võtta. Või veel parem - las ta võtab koos oma guru Ingvar Villidoga need 150 hädalist sinna Lilleküla ashramisse või kommuuni või mis selle nimi nüüd ongi. Saate neile õpetada teadlikku mõtlemist ja teadlikku tegutsemist ning koos kirgastuda. Raffal kohe suur mure murtud. Osa kirikuid juba võtavad oma hoole alla, miks siis teie ei võiks seda teha? Kinnisvara ju osteti sinna juurde ja ise nad vist ka seal midagi ehitavad, nagu meediast läbi jooksis. Naised väge täis ja mehed ammu "valgustunud". Mh?
v
30. juuli 2015 17:29
Vot see on hea mõte... raitaril suur neljatoaline korter kesklinnas natuke alla 100 rrutmeetri ja elab ainult kahekesi tütrega ! Valgeid mehi ta eriti ei salli,kuid võib olla mustad lähevad paremini peale ??
i
Inga/ 30. juuli 2015 20:17
Kena kommentaator, kust sa välja loed selles tekstis, et ma soovin pagulaste siiatoomist? Palun loe tekst veelkord läbi ja teadlikkust soovitan tõesti selle juures kasutada, sest siis on taibatav, mis teksti mõte tegelikult on:) Seniks aga vabanemist endasse surutud pingetest, mis panevad rapsima sõnadega suundades, millel teemaga mingit seost pole:) Ingvari kursuseid soovitaks siiralt sellisel puhul, aitab just selliste hetkede vastu, ku emotsioonid selge mõistmise võime halvavad:)
m
30. juuli 2015 20:42
Mis selles ettepanekus siis halba oli? Pagulasi ju nagunii siia tuuakse, kas Inga Raitar soovib seda või mitte. Kirikud pidid nad ka oma hoole alla võtma.
Miks siis teie ei tahaks seda teha? Puht teadlikust mõtlemisest ja teadlikust tegutsemisest ajendatuna + armastus + idamaa müstiline kirgastumine, see teeks ju ainult head...:)
Kas siis sellist Inga poolt soovitatud teadlikku mõtlemist ja teadlikku tegutsemist ei saagi pagulaste juures rakendada? Miks ei saa ?
Vaat Inga, selles ongi point, et selliste vilusoofide sõnaseadmist on ju tore lugeda, kuid nagu on juba mitmeid kordi mainitud, reaalses elus need ei toimi. Sa ju ise ütled ära.
i
Inga/ 31. juuli 2015 13:42
Plun selgita, kuidas ma ise ütlen, et see ei toimi. Hetkel sa püüad teadlikult demagoogitseda, ehk äratada minus soovimatuid emotsioone. Täna pakumast, kuid see ei tööta. Jätan su lahke ohvri vastu võtmata:) Väitlen edasi teemakohaste postituste tegijatega, lihtsalt "ajaviiteprovokatsioonidele" ei näe põhjust oma aega kulutada. ehk saad üle:))
d
31. juuli 2015 13:47
Demagoogitsed ikka sa ise. Kui tegin ettepaneku: milles küsimus, näita/näidake eeskuju, tehke seda pagulastega.
Siis äkki polnudki Raitaril soovi seda teha.:)))
See ongi puhas sõnadevaht, millel ei ole mingit väärtust.
Väärtus on tegudel.
d
31. juuli 2015 13:47
Demagoogitsed ikka sa ise. Kui tegin ettepaneku: milles küsimus, näita/näidake eeskuju, tehke seda pagulastega.
Siis äkki polnudki Raitaril soovi seda teha.:)))
See ongi puhas sõnadevaht, millel ei ole mingit väärtust.
Väärtus on tegudel.
s
31. juuli 2015 13:53
Sellisel sõnadevahul pole mingit väärtust, kui tegudeni ei jõuta.
Aga sellest sa ju keeldusid. Või äkki mõtlesid ümber.
k
kapp/ 30. juuli 2015 15:29
inga jutus on just see põhiline sõnum,et need inimesed kes niiöelda tapavad teisi inimesi niiöelda oma riigi vabaduse eest ei taju seda isegi et sellist asja nagu võitlust vabaduse eest ei ole olemas.
mis võitlus see siis peaks olema.kõik need ideaalid on sul peas kinni olevad kontseptsioonid.kui sa tahad vabadust ja rahu lõpetada võitlus,loogiline.see on energia seadus millele sa pöörad tähelepanu see ainult tugevneb.muidugi ei tähenda see seda,et pead käed rüppes istuma sa saad tegutseda lihtsalt sellelt rahu ja armastuse tasandilt palju efektiivsemalt.
k
30. juuli 2015 18:01
kappi jutt läheb üha segasemaks !

e
ekstaole/ 30. juuli 2015 15:13
ma arvan, et need võluvad juuksekummid on ka idamaiste ekspluateeritud laste kätetöö...
i
Inga/ 30. juuli 2015 15:41
Need on ühe väga toreda Lõuna-Eesti käsitöömeistri looming. Loodan, et sul sai kergem, esktaole:)
ä
31. juuli 2015 10:44
b
beti/ 31. juuli 2015 16:30
Kiitus käsitöömeistrile ,aga need ei sobi lihtsalt sulle .
a
31. juuli 2015 17:40
ammugi ei sobi sellise lõustaga ka soeng !
k
kapp/ 30. juuli 2015 15:05
ei ole kellegile vaja põhjendada seda kui elada oma südamest,hingest.see on teine vaatepunkt elule.
see ei tekki mingi loogilise mõtlemise või heade tegude tagajärjel.lihtsalt on olemas lihtne ja terviklik taju,mis on väljaspool mõistust.see ei ole saavutatav millegi tegemisega,lõõgastu,muutu liikumatuks,teha pole midagi vaja,siis ta kerkib iseenesest sinu ellu.see on sinu päris olemus.samas sa võid iga kell ka minna tagasi mõistusesse ja kerutada jälle neid loogikast tulenevaid mõtteid ja üritada jälle nii enda kui teiste maailma paremaks muuta.
k
30. juuli 2015 15:16
kuule kummut, hakka lõõgastuma. mis sa kommentaare vorbid.
k
30. juuli 2015 16:44
kapp räägib inga sõnadega ja öeldi talle viisakalt, et mine parem kappi tagasi, nii on kõigile parem !
p
pr. Ingale/ 30. juuli 2015 13:46
Kutsute yles rahumeelselt taluma ylekohut, viletsust, vaesust? Kas seda niigi pole WÄGA RAHUMEELSELT talutud Eestis 25 aastat? Isegi s6nakuulelikult ja rahumeelselt ära surdud viletsuse kätte ja olematu arstiabi t6ttu. Teile on sellest KANNATAMISEST ja WAIXELT ära suremisest weel wähe w6i? M6lge weidi, kui suudate!
s
30. juuli 2015 13:59
Sellel naisel puudub reaalsustaju rääkimata loogilisest mõtlemisest !
i
Inga/ 30. juuli 2015 15:45
Ma ei kutsu üles taluma või kannatama. Katsun selgitada, kuidas maailmas on kõik asjad põhjustagajärg seostes. Me ei saa neid seoseid muuta karjudes nende peale. Isegi revolutsioonid ei muutnud tegelikult tööliste olukorda paremaks, kui ajalugu vaadata vaid pigem loov tegevus nede poolt, kes lõid uusi tehnoloogiaid inimete hüvanguks. Sõnakuulmine ja kannatamine pole vajalik, valjalik on mõista miks ollakse olukoraras kus ollakse ja leida iseenda jaoks sobiv viis sellest välja tulemiseks. Ehk kindlasti tegutseda. Aga teadlikult tegutseda, nii, et tegelikult ka miski muutub. Selline muutus aga algab inimese enda mõtteviisi muutusest, ei mujalt:)
_
30. juuli 2015 15:53
_valjalik on mõista miks ollakse olukoraras kus ollakse ja leida iseenda jaoks sobiv viis sellest välja tulemiseks....Selline muutus aga algab inimese enda mõtteviisi muutusest, ei mujalt:)_
Ja kuidas Inga annab teadliku tegutsemise nõu pagulaste probleemist välja tulla?
Jätkem võtmed väljapoole, kui te lahkute....?
e
esimene mõte/ 30. juuli 2015 13:01
Mis kohutav soeng on vananevale naisele tehtud nagu 3 klassi lapsele.
t
30. juuli 2015 13:20
ta käib koduteatris ,,Pipit,, mängimas !
p
Püha jumal!/ 30. juuli 2015 12:04
30. juuli 2015 13:54
tule eile meile , imeilus Vasilissa !!!
m
Maarja Magdalena/ 30. juuli 2015 11:07
Aga äkki selle pärat polegi õnnestunud, et alati on inimesed otsinud süüdlasi põhjuseid ja ka oma olukordade lahendajaid sealt, kus neid pole. Kui otsid kadumaläinud võtit laterna alt, sest seal on valge on väga vähe tõenäone, et selel selt leiad:) Keegi võiks ometi viidata võimalusele võtta taskulamp ja otsida sealt kuhu harjumusest ja mugavusest seni otsima pole mindud:)
m
Magnus/ 30. juuli 2015 10:39
Tegelikult praeguse inimtsivilisatsiooni hukku toovad must rass-islamistid, sionistid, ning USA soov kogu maailma üle valitseda!
Tsivilisatsioone oli inimkonna ajaloos rohkem kui üks. Praeguse hävitab ahnus ning julmus.
m
30. juuli 2015 11:13
mitte USA soov, vaid meie ,,kallid,, neeger- islamistid, keda me kahel käel vastu võtame hakkavad maailma valitsema !?
k
kapp/ 30. juuli 2015 10:30

k
kapp/ 30. juuli 2015 10:29
super.ometi üks inimene kes näeb asja tuuma.kui keegi tahab elada vabaduses ja rahus,siis selle nimel ei ole vaja kunagi võidelda.mille vastu sa võitled ja sõdid see jääb püsima.samuti ei ole vaja lõhkuda ja lammutada enda sees midagi.tuleb lihtsalt astud välja oma mõistusest ja minna oma südame,hinge ruumi.selles kohas lahenavad,ehk lahustuvad kõik su probleemid
super.üle pikka aja meedias ka üks inimene kes näeb asja tuuma.
sõda,viha,hirm kõik see toimub inimese enda sees.kui tahad vabadust tunda enda sees ei aita selle nimel võitlemine ja teiste hävitamine.me oleme kaotanud kontakti iseendaga,elame mõistuses,
lahendus on minna oma hinge,südameruumi.sealt ja ainult sealt leiad sa tõelise armastuse ja rahu.
see lahendab,õigemini lahustab kõik su probleemid.teha ei ole vaja midagi,lihtsalt lõõgastu ja ole,sellest piisab...
v
30. juuli 2015 10:39
veel üks ,,mõttekaaslane,, mine kullakene kappi tagasi ja oota rahulikult maailmalõppu !?
e
30. juuli 2015 11:01
Ega selliseid "mõttekaaslasi" ja umbluutajaid on terve ilm täis. Nad loevad mingi raamatu läbi, ajavad näpuga järge ning siis potsatavad kuhugi oma vilusoofiat levitama. Kui neid veidigi loogikaga nurka suruda, siis nad hakkavad vastu ja vastavad oma lapsiku hüüatustega : ise oled loll!
m
30. juuli 2015 10:44
Me kõik oskame ilusaid filosoofilisi mõtteid heietada ja neid kirja panna. Kui vaja siis ka raha eest. Kuid huvitaval kombel seesama Inga Raitar ise, ja seda alles hiljuti, ei saanud omaenda elus oma filosoofiaga hakkama ning paiskas meediasse oma "elundidoonorluse" loo.
j
30. juuli 2015 10:54
ja selle doonorlusega si..ttus ennast täiega täis !
i
Inga/ 30. juuli 2015 10:57
Ma "paiskasin" selle loo meediasse sellesama sooviga - et inimesed mõistaks nendga toimuva tegelikke põhjusi. Et nad ei usaldaks pimesi süsteeme, kelle töö pole alai nende huvides, võib olla hoopsi süsteemi enda majandushuvides. Muide ka konflikte provotseeritakse alati kellegi huvides. Inimene, kelles pole konflikte ons üsteemi jaoks ohtlik, sest ta pole manipuleritav
m
30. juuli 2015 11:14
Mis Inga Raitar siis ISE nii enda kui ka oma mõttekaaslase "kapi" vilusoofia järgi mõelda ei osanud?
"lahendus on minna oma hinge,südameruumi.sealt ja ainult sealt leiad sa tõelise armastuse ja rahu. see lahendab,õigemini lahustab kõik su probleemid.teha ei ole vaja midagi,lihtsalt lõõgastu ja ole,sellest piisab..."
Selline vilusoofia ongi puhas umbluutamine, sest tegelik elu on midagi muud kui ilusad sõnad.
i
Inga/ 30. juuli 2015 11:28
Hea inimene, kas sa oled märganud, et esimese klassi lapsele võibki gümnaasiumi viimase klassi matemaatika tunduda täiesti seosetu umbluuna? See, kui mõnikord mõnest asjast aru ei saa, on loomulik. See, et sellisel juhul see asi olematuks tunnistada, paraku vaid enesekaitse:) Ära karda, iseendast aru saamine ei ole tegelikult valus:) Või kui alguses pisut on, siis iga katsega läheb aina kergemaks:) Usu, minu nime peale tigetsemine sinu probleeme ei lahenda, seega parem ära raiska oma väärtuslikku elujõudu ja aega selle peale:)
p
30. juuli 2015 11:56
Pr.Inga, keda sa esimese klassi lapseks kutsud?
Gümnaasiumi klassi matemaatika teadmised (mis peaks ilmselt pr.Ingal juba olema) peaks andma ka juba sellise loogilise mõtlemisvõime, et sellise magusa vilusoofiaga maises elus pole mõtet purjetama minna. Reaalne elu on midagi muud.
p
pole konfliktne/ 31. juuli 2015 15:28
Tundsin ennast ära ,tänan komplimendi eest
l
Lugeja / 30. juuli 2015 10:23
Jälle hakkab see raitarlik hämamine pihta ! Kas sa kulla inga aru ei saa, et sellisest keerukast soperdisest inimesed ei ole huvitatud ja nad ei hakka lugemagi sinu imekaunist nägu nähes !
t
30. juuli 2015 11:59
Tema arvates on tal juba gümnaasiumi taseme matemaatikaoskus olemas.:)
Lugejad aga, kes temast kui Suure Mõtleja suurest sõnadeoskusest aru ei saa, valdavad vaid 1.klassi matemaatikat.:)
k
kas tal tõesti/ 30. juuli 2015 10:08
30. juuli 2015 10:26
see pilt on ju tegelikkusest veel lausa iludus !
m
?????/ 30. juuli 2015 07:35
mingi rämps on kokku vuhatud!
a
30. juuli 2015 10:32
aga sellise rämps-kirjutisega ta tegelikult elatist isehakanud kodutöötajana teenib, sest nagu teada ükski toimetus tema teenuseid ei vajanud !
a
30. juuli 2015 10:46
Aga siin mõni kommenteerija kiidab tema filosoofiat lausa taevani. Hea seegi.
a
Ants/ 30. juuli 2015 04:37
Toome oma sojavae koju, aitab akki selleks korraks okupeerimistest? Kartke karmat tapjasodurid.
n
normaalne/ 30. juuli 2015 00:59
Selleks, et asjad uuele tasandile jõuaksid, on vaja vana tasand lõhkuda. Seega niisama pealtvaadates asjad ei muutu. Uue kvaliteedi sündi ei tule paigaltammumisest.
t
Teadlik/ 30. juuli 2015 11:00
ei tule jah paigaltamumisest. Tuleb sellest, et üha enam inimesi saab aru, kuidas asjad toimivad ega ole seeläbi juhitav. Lõhkumine on destruktiivne, tarnsformatsioon ehk vana muutminne uueks läbi selle sisulise uuendamise on evolutsiooniline ehk edasiviiv
k
Keskealine naine/ 30. juuli 2015 00:04
Enda kogemustest ütlen, et headus ei jää karistuseta.
Teed kellelegi head, tasub see inimene hoopis halvaga.
Endal kurvad kogemused ning kahjuks elus nii ongi.
k
30. juuli 2015 08:07
Kahjuks ongi nii. Ei tasu enam head teha, sest teatud inimeste kogu aur lähebki vaid külajuttude levitamisele. Parem kui sellised inimesed kukuvad auku, mille nad on ise endale kaevanud. Mingi raputus paneb ehk nad mõtlema. Kui paneb.
s
30. juuli 2015 18:18
silmad ja kõrvad hakkavad raitari mulast lausa sita vett jooksma !
k
Keskealine naine/ 29. juuli 2015 23:58
Propaganda artikkel, paha lugeda, üks inimeste mõjutamine ja ajuloputus käib.

k
Kas nüüd on / 29. juuli 2015 23:36
Raitar ära ostetud? Sellist juttu ei viitsi isegi lõpuni lugeda.
t
30. juuli 2015 10:12
i
Imekaunis ja Maailma Kõige Targem Kõiketeadja/ 30. juuli 2015 20:30
Jah, viimati sai ta päris kindlatel andmetel päris mitu miljonit Ameerika Ajupesu Peavalitsusellt, et kirjutada edaspidi selliseid tekste, millest saavad aru vaid need, kes lugeda oskavad ja oma suutmatust teksti mõista mitteviitsimise taha ei peida. Selliste tekstide kirjutamise eest, millest keegi aru ei saa aga kõik suure hooga kommenterivad ja end mõnusasti tigedate ning kadedatena hoiavad, on vaja toota. Sest kui inimesed aru saaks, mida ta kirjutab võiks ju juhtuda, et ei olegi enam võimalik inimesi lollitada. Äkki saavad inimesed aru, kuidas elada üksteist tigedalt tühiasjade pärast tümitamata ja suudavad ise oma asjade üle otsustada. Aga hoidku taevas meid selliste tekstide eest! Räägime ikka sellest, kes kui ilus millesel pildil on ja muust sellisest, millest oleme suutelised aru saama.
i
31. juuli 2015 16:19
Inimesed suudavad oma elu üle otsustada ka ilma Inga Raitarita. Nii et ei tasu tal liigset koormat oma turjal kanda ning teisi manitseda ja teiste pärast muretseda. Vaadaku kuidas ise hakka saab.
i
31. juuli 2015 16:19
Inimesed suudavad oma elu üle otsustada ka ilma Inga Raitarita. Nii et ei tasu tal liigset koormat oma turjal kanda ning teisi manitseda ja teiste pärast muretseda. Vaadaku kuidas ise hakka saab.
i
Ingale/ 29. juuli 2015 23:35
Mida on Inga Raitar oma eestimaalaste elu parandamiseks ette võtnud, kas eesti tolmavate teede ja saviste külateede kiiruseks peabki olema 90 km tunnis ja puuduvad asfaltteed, kõnniteed ja jalgrattateed, millal hakatakse Inga Raitari arvates külateesid asfalteerima ja kiirusepiirang muudetakse tolmavatel ilma asfaltkattega teedel 40-50 km tunnis, nagu seda on tehtud kogu euroopas, et eesti ei oleks enam liikluses hukkunute poolest esikohal, palun vastake sellele.
l
lemme/ 30. juuli 2015 06:01
vastan ise.
küladeete asfalteerimine on jaburdus.
kruusateedel surmasaanute koguarv peaks olema üsna tühine.
a
aivar/ 29. juuli 2015 23:25
omamoodi kena ja arukas naine, ennem selline, kui arulagedad tibinad..
ü
30. juuli 2015 13:13
ütleksin,et lollimat ajakirjanikku ei teagi !
b
beti/ 31. juuli 2015 16:33
jah olen sinuga nõus ,aga Ingale tuleks üht head juuksurit soovitada .
k
kke/ 29. juuli 2015 23:20
s
30. juuli 2015 10:55
Selliseid sõnu pilduvaid umbluutajaid on terve ilm täis.
a
autovargad prixsid / 29. juuli 2015 22:56
Hää on kõneleda ,,aga katsu sa elada oma sõnade järgi.
t
tark jutt/ 29. juuli 2015 22:54
..või näiteks keegi nuhib kellegi järgi ja siis jägab neid andmeid oma sõprade ja majarahvaga .
v
30. juuli 2015 07:55
Või näiteks keegi jätab oma laiskusest ja rumalusest midagi tegemata ja tekitab sellega tervele inimgrupile kahju.
h
HumanistidHoos/ 29. juuli 2015 22:52
Inimsööjaid ning libe-raste. Kõige karjaga ning pikal, piinaval viisil. Otsemaid.
t
tõdemus/ 29. juuli 2015 22:37
kÜSIMUS ON IKKAGI RAHUMEELSES MASSILISES VÄLJAASTUMISES VALITSUSE VALETAMISTE SUHTES OMA RAHVALE, KUS 25A. JOOKSUL POLE SUUDETUD KINDLUSTADA INIMVÄÄRSET ELU.Ei tea, mis puuk emand Raitari hammustanud on, et eestlase kannatused peavad oma riigis ühe kliki pärast jätkuma
t
tore/ 30. juuli 2015 04:04
tädile on tehtud kommunistliku ajuloputust
i
Inga/ 30. juuli 2015 11:04
Hea inimene, palun saa aru, et ma ei räägi sellest, et on vaja praeguse olukorra jätkumist. Vastupidi, sellest just räägingi, et on vaja muutust. Aga kui muutuseks vajalik aur lastakse välja inimestest karjudes ja märatsedes on pärast väga hea öelda "mingid ekstremistid, kes tuleks maha suruda"... Kui muutusi viia läbi teadlikult, siis võib midagi tõesit ka muutuda.
k
30. juuli 2015 13:03
Kuidas proua neid teadlikke muutusi viiks läbi eurotunnelisse pugenud pagulastega?
t
Teadlik/ 30. juuli 2015 15:50
Kas te hakkate hetkel eurotunnelisse pugema? Ma ei soovitaks. Aga muutusi soovitaks teha ainsas kohas kus neid teha saab. Oma mõttemaailmas.
l
30. juuli 2015 17:21
Loomulikult, loomulikult, tuleb ju ennast ette valmistada "muutuste" jaoks, mis tuleb eurotunnelist ning mõtleme ennast nüüd kõik "positiivseks" ja "tolerantseks"..
Eriline "teadlikkus"....
K
/+/+// 30. juuli 2015 20:22
Kus on tekstis jutt positiivsusest ja tolerantsusest?
i
Ingal't/ 31. juuli 2015 08:20
"Vastupidi, sellest just räägingi, et on vaja muutust. Aga kui muutuseks vajalik aur lastakse välja inimestest karjudes ja märatsedes on pärast väga hea öelda "mingid ekstremistid, kes tuleks maha suruda"... Kui muutusi viia läbi teadlikult, siis võib midagi tõesit ka muutuda."

k
krokodil Gena/ 29. juuli 2015 22:36
davaite žitd dužno! ah, kui armas oleks aga tee või tina, no ei toimi mitte üks raas ?!
mina olen kah vanatädi aga ometi saan aru , et mitte meie ei lähe neid tapma vaid kahjuks tulevad nemad meid tapma ja just nimelt tapma, sest relvi tuuakse neile hoolega järgi (Die Welt ) ja kuu aega tagasi rööviti tühjaks prantsuse relvaladu,alasti tõde on selline, et see ongi Kolmas Maailmasõda, kulla Inga, ava silmad ja ära oota aatompommi, paljaste kätega tullakse ja võetakse su kodu üle (kui sama loll edasi oled)
mis aga puutub pronksiöösse siis kõige tõenäolisemalt andis selliseks teisaldamiseks korralduse Putin, et oma mees ametisse saada ja oma mees tegi ametisse saamise järel otsekohe seda, et kinkis naeruväärse rendiraha eest miljardeid sissetoova hiina konterinerterminali vene firmale - nii palju siis KE venemeelsusest ja RE eestimeelsusest !!!
moraal - peale muusika loe ka Äripäeva lehte,sest majandusest algab kõik!
.
29. juuli 2015 22:14
...seekord puudutan ainult Rootsi teemat, ei fijosofeeri, aga räägin eesi keele sõnastuses- heietan...
PROUA iNGA , Sinule vastulauseks heietan, et olin Rootsi lähetatud 89 aastal, rootslaste kutsel muidugi ja üllatuseks kuhu mind majutati, oli ees ka juba uued kärarikkad aafrika asukad...
...proua Inga, Sinu s keerab kõik pahupidi, mida Sa paar päeva tagasi jutlustasid- Ehk parandad mõtteid , mõtled ümber... Proua Inga kui eesti nrahvale see valitsus ei sobi ,siis on rahval õigus see iga kolme kuu tagant ringi vahetada...
g
29. juuli 2015 22:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
Aslam/ 30. juuli 2015 07:03
No worries, muslimid sigu ei puutu ;)
k
Kahjuks/ 29. juuli 2015 21:28
pean seda vanatädi kurvastama, sest juba mõne aasta pärast muutub tapmine maailmas ja ka Eestis endastmõistetavaks. Inimesi on planeedil juba kolm korda normaalsest rohkem ja varem või hiljem peab mingi lahendus tulema. Kuna ühtegi Maa sarnast planeeti läheduses pole, siis peabki uus tapatalgu lahti minema, et eluruumi leida.
t
to kahjuks/ 30. juuli 2015 06:31
See on tõesti tõsi. Kutsun inimesi üles laste saamisest loobuma. Ise olen ka selle otsuse teinud ning lapsi ei saa. Inimkond kasvab hirmuäratava kiirusega. Ka see pole vabandus, et siis asuvad teised meie asemele. Inimkonna paljunemine on viimastel aastakümnetel justkui võidurelvastumine, et kes aga rohkem suudab. EI LASTELE!!!
h
29. juuli 2015 20:00
Jahh !/ 29. juuli 2015 18:59
Tõesti kena manitsuskõne. Teoreetiliselt saaks selle põhimõttega kõik probleemid meeldiva lahenduse. Praktika aga näitab, et headus ja heategu ei jää kunagi karistamata. Inimene, kes tahab elada AUSALT, on sunnitud vaesuses virelema ja humanitaartöötajad, kes riskivad lähis-idasse vaestele sõjaohvritele appi minekuga, võivad sõna-otseses-mõttes pea kaotada. Keegi pole veel leiutanud massiheadust, vastupidiselt massikurjusele.
s
30. juuli 2015 13:18
see vanadaam on ju terve elu LOLL-TARK olnud !

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee