Eesti uudised

Ligi 70 protsenti eestlastest toetab Rail Balticu ehitamist

Toimetas Piret Pappel, 29. juuli 2015 11:14

44 KOMMENTAARI

t
T.Mets/ 27. september 2015 11:34
Selle juhmi ideega tuli välja Kallas, kes selgitas raudtee vajalikkust ja lubas EL-i rahadega ka kinni maksta. Nüüd aga on selge, et üle poole tuleb maksumaksjal ise kinnitaguda ja see summa saab tulema üpris suur. Kui too super ehitus peale valmimist ka peatselt pankrotti läheb, siis pole Kallasel sellest ei sooja ei külma, sest ega tema ei vastuta.Ma ei tea ühtki isikut peale Kallase, kes oleks Eestile nii palju kahju tekitanud
c
cc/ 30. juuli 2015 00:01
K
Teisest Eesti otsast - Ei toeta!/ 29. juuli 2015 21:39
h
Heinar/ 29. juuli 2015 19:25
Meile valetatakse ja mõjutatakse igal sammul. Kõik TVjaRaadio uudiste lugejad saanud vastava koolituse kuidas uudist lugedes inimesi mõjutada ühes või teises suunas nagu valitsusele vaja.
v
Vale vale otsa. Valitsus maha./ 29. juuli 2015 19:06
Toompea pissib rahva peale. Rahvas ei vaja seda raudteed. See on meie õnnetus.
v
veteran/ 29. juuli 2015 19:05
No mitte ei usu, et meil nii suur protsent lolle ja harimatuid on- sulaselge maffioosnikute möla.
v
Valitsus maha! Lõpp valetamistele. Kodumaa - see on meie. Riik, see oleme meie. Toompeal vargad teevad aga mida tahavad./ 29. juuli 2015 19:04
Elagu vabadus, Brüsseli alt uuesti vabaks.
t
tom/ 29. juuli 2015 17:49
nagu aeti indiaanlased omalt maalt minema-nii aetakse talumehed-naised oma isade maalt minema,,!kus kohast vöetakse see 3000 reisijat päevas?

r
Radist/ 29. juuli 2015 17:17
Ah et Rail Balticu kavandamisest on teadlik 68% eestimaalastest ning n e n d e s t teist samapalju toetab projekti elluviimist? 100 x 0,68 x 0,68 = 46. Peaaegu pool elanikkonnast! Kuidagi liiga optimistlik tundub.. Mitte et minu käest oleks keegi midagi küsinud, aga täit selgust pole, milleks seda megaprojekti üldse vaja on? Justnagu rongiliiklust Tallinna - Riia - Varssavi - Berliini vahel juba praegu poleks. On's vaja veel üks relsipaar samasse kõrvale rajada, talude ja põldude hävitamise hinnaga?
.
Ajaloost on teada kaks suurprojekti. Euroopaga ühendatud Ida-India raudtee (London - Pariis - Istanbul - Teheran - Delhi) ja Transsiberi raudteega liidetud BAM (Baikali-Amuuri magistraal: Moskva - Novosibirsk - Baikal - Komsomolsk - Dudi). Peale kaubaveo pakuvad mõlemad ka reisielamusi.Vaguneis luksuslik eksterjöör, rikkalik brokaat ja kristallist kroonlühtrid. Paleetaolised magamiskupeed, sooja veega dušš. Salong ja raamatukogu. Rahvusvaheline köök ning livreedes teenindajad...
m
mina/ 29. juuli 2015 17:16
Mina vaid 1 tean kes seda pooldab oma sõpradest, kuid enamus raudselt vastu see + asemel peaks tõesti olema -
v
valca/ 29. juuli 2015 16:42
sama mis venemaal.riigi tellimus ja riigile vastuvõetav protsent.et te põrgus põleks need eurolitsid
a
arvamus/ 29. juuli 2015 16:07
Järjekordne vale, isiklikult ei tunne ühtegi, kes toetaks.
t
Tuhat/ 29. juuli 2015 15:43
inimest on 70 prossa , KRT. vot see on nali
p
Priit Asi on kildgaasi trasportimises./ 29. juuli 2015 15:27
Kildgaas otsige see lugu üles saate targaks.
s
see %/ 29. juuli 2015 15:06
on pastakast imetud ja teadagi kelle käsul
m
marks/ 29. juuli 2015 15:02
No on pläma, kuulduste kohaselt oli 75% vstu. Keegi muutis miinus märgi plussiks.

l
lausvale/ 29. juuli 2015 14:09
Loomulikult EI TOETA seda mõttetust ja ebavajalikkust, mille me kinni peame ka veel tampima, kuskil 90% eestlastest!
K
!!!/ 29. juuli 2015 13:04
Kuigi majanduslikus otstarbekuses võib kahelda, on kiirraudtee strateegilises plaanis siiski vajalik. Dubleeriv liikumisvahend. Juhuks, kui lennuliiklus kunagi taas ära halvatakse. kui mingi vulkaan taas kusagil purskama hakkab.
e
Eks siin oligi arvata/ 29. juuli 2015 13:33
et alati leidub neid, kes vastu, kes poolt...Paraku elu ongi pooleks tehtud
M
!!!/ 29. juuli 2015 14:09
Mõne aasta tagune lennujama oli köki möki, nädalake vist. 1783. a Islandi Loki vulkaanipurse tahmas atmosfääri pikaks ajaks. Kliima jahenemiseni välja. Põhjustas Euroopas viljaikalduse ning näljahäda. Kui see korduks praegu, oleks lennuliiklus kuudeks halvatud. Kuidas siis liikuda, vankri ja hobusega? Peab ju lennuliiklusele ka alternatiivi olema. Naguon mujal Euroopa kiirraudteede võrk.
m
MGM/ 29. juuli 2015 14:35
Kui on ikaldus ja näljahäda, siis ole õnnelik, et kiirraudteed pole. Seda mööda viidaks minema sinu viimased toiduvarud, et peremeesrahvusi ülal pidada.
t
Tõnu / 29. juuli 2015 18:51
Mina ei ole kunagi kahelnud majanduslikus EBAotstarbekuses . See, et kunagi rail baltica ka ühendatakse läbi Poola Euroopa raudteevõrku, ei ole raudteetransport iialgi majandusliialt tulus
Kes maksaks 500 eurot pileti eest Berliini? Lennuk on odavam ja kiirem. Samuti ei ole raudteel kaupade liigutamine odavam autotranspordist, lisanduvad kulud kauba toimetamiseks rongile ja rongilt lattu.
Kui Eesti inimesed on 70% ulatuses lambad ja usuvad imesid, siis selle projekti elluviimise järel tuleb neil maksumaksjana oma rumaluse eest elu lõpuni maksta.
Mõisa köis las lohiseb./ 29. juuli 2015 12:46
Juba mõisateaegsest teoorjuse ajast on eestlastesse salvestunud kinnisidee, et kui meie elu mõisniku rikkustele vaatamata paremaks ei lähe, tuleb nende vara kavaluse- ja lolli mängimisega raisata ja hävitada. Nii ka siin. Euroopa liitu ei huvita üldse, kuidas Eesti inimesed elavad. Allasurutud rahvas ongi seisukohal, et raisaku see raha siis juba pigem tobeprojektidesse, kui et isandate palkasid tõstaksid.
d
Demagoogia/ 29. juuli 2015 12:35
"Raudteeühenduse Rail Baltic kavandamisest on teadlikud 68% eestimaalastest ning nendest samapalju toetab projekti elluviimist, teatas majandus- ja kommunikatsiooniministeerium."
Kes selle idiootliku pealkirja välja mõtles? kui sa võtad 1 tervikust 68% ja sellest veel kord 68% ei võrdu see ligi 70% vaid ligi 45%.
r
ranno/ 29. juuli 2015 12:30
Täpselt sama oli euroliiduga justkui enamus toetas.Rongiga on see asi,et kui reisijaid ei ole,mis on fakt,hakkab olema ainult ühe suunaline kaubavedu,meil ju natuke uraani.Ja kasu saavad ainult võõrad,mitte meie.Mõelge enne kui seda lubate.Mul juba relv valmis ja hakkan ka vastu
m
möh/ 29. juuli 2015 12:27
Küsitlus viidi läbi Saaremaal, Hiiumal, Ruhnul, Kihnul ja Vormsi saarel!
r
rs/ 29. juuli 2015 12:27
kunagi tuleb aeg kus kõik need vargad ja pätid kes me riiki juhivad saavad oma teenitud karistuse, loodetavasti tuleb karistus kodusõjaga kus saame need ahvid võlla tõmmata Raekoja platsil...
k
kas/ 29. juuli 2015 12:15
Kas Parnu ja Tallinna vahele jaab vanal trassil uhendus alles? Kas Lelle ja Parnu vahel voetakse liin ules? Minister voiks anda elanikele kirjaliku lubaduse. Kui enam Eesti sees rongiga soita ei saa, siis kelle jaoks see uus raudtee ehitatakse?

r
raudteelane/ 29. juuli 2015 12:05
Kui need küsitletud, kes oma arust on asjast teadlikud arvavad, et tuleb ühendus Euroopaga, siis nad ju ei tea asjast tegelikult suurt midagi. Rail Baltic lõpeb tegelikult Poola piiri ääres. Järelikult inimesed toetavad teadmatusest seda lõhkist küna.
r
raudteelaselt/ 29. juuli 2015 13:06
Ja jääbki seal Poola raudteevõrguga ühendamata või?
k
Kirjutaja/ 29. juuli 2015 18:52
Rail Baltic ei lõpe mitte Poola piiri ääres vaid Kaunases, ehk põhimõtteliselt Leedu piiri ääres.. Leedul on selgroogu natuke rohkem
p
Priit/ 29. juuli 2015 12:05
Riigikogu teab miks seda vaja on .
p
Priit/ 29. juuli 2015 12:04
Kui vaid Eestlane teaks miks seda ültse vaja siis toetaks seda vaid riigikogu.
a
Andrus (andrus2000@gmail.com) / 29. juuli 2015 11:53
Suht kahtlane, et kui 70% isegi tõsi on siis kui see 70% saab teada seda, et eestimaa sisuliselt lõigatakse aedadega pooleks ja seda rongiliiklust lihtsurelikul kasutada on mega kallis (hind väidetavalt sama mis estonian air'il) see 70% ka jääks. Pealekauba hämab valitsus juba täna selle maksumusega eesti maksumaksjale päris tublisti.
e
eh/ 29. juuli 2015 11:49
Mitte vandenouteooria vaid lihtne matemaatika. Tana on raudtee kahjumis. Tulevane raudteetrass tuleb Eesti maksumaksjal kinni maksta. Ehitusest saab kasu vaike seltskond, aga kulud jaetakse maksumaksja kanda. 2009 tosteti ksibemaks ajutiselt 20 % peale, kutuseaktsiisi tous on juba otsustatud ...
h
Huvitav/ 29. juuli 2015 11:48
minu käest pole keegi midagi küsinud, seega ei saa see protsent õige olla!
s
samasugune uuring,/ 29. juuli 2015 11:45
nagu et murjamite sissevedu toetab 85% elanikest.
k
Kokkuvõte/ 29. juuli 2015 11:43
Tegemist on tavalise ajuloputusega. Raha ei haise. Selle nimel jagame Eestimaa kaheks omavahel eraldatud tarastatud tsooniks. Samas jääb enamus selle raudtee kulusid meie inimeste kanda, tulusid sealt aga loota ei ole. Meil ei ole olemas ega tulemas sellesuunalisi kauba- ja reisijate vedusid.

n
nojah/ 29. juuli 2015 11:29
igal juhul väga paljud Raplamaa elanikud ei toeta seda projekti antud kujul. Lelle ja Pärnu vahel kaotatakse rongiühendus ära. Kuidas siis siinkandis kohalik elanik liikuda saab?
Ma ei tea, et ümbruskonna inimestelt oleks keegi arvamust küsimud. See projekt tuleb ju kinni maksta ja selle tulemusena hakkavad tulevikus maksud tõusma ja ilmselt võidakse tõsta ka pensioniiga. Igal juhul olen vastu
h
Huvitavad seosed/ 29. juuli 2015 11:38
See on üks viimase aja põnevamaid vandenõuteooriaid, et Rail Balticu tõttu tõuseb pensioniiga, kasvab maksukoormus ja kaob praegune rongiühendus. Puudu on veel seos pagulaste ja homodega:).
e
ei huvita/ 29. juuli 2015 11:54
Mõni FAKT äkki seosetu lahmimise vahele?
n
no/ 29. juuli 2015 16:51
kui public finance nimetada vandenõuteooriaks, siis jah. Aga üldiselt
avaliku sektori poolt tehtud kulutused tuleb maksumaksjal kinni maksta. Kui riigieelarve tasakaaalu saavutamine on täna juba problemaatiline, siis mis saab veel kui raudtee ehitamine ja ülalpidamine tuleb maksumaksjatel kinni maksta? Käibemaks 30 %ä le või mõni muu maksutõus?
h
Huvitav tulemus/ 29. juuli 2015 11:21
minu käest isiklikult ei ole küsitud ei EI-d ega JA-d. Ilmselt on veel teisigi selliseid. Selle küsitluse või mis iganes arvamuse õigsus on kaheldav ja ei peegelda rahva tegelikku arvamust.
t
torpeedo/ 29. juuli 2015 12:37
Küsitlus viidi läbi majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi töötajate seas. Selle pärast me ei olegi sellisest uuringust midagi kuulnud. Sinna oli kaasatud ainult "eksperdid" ja "spetsialistid" (loe: idioodid) MKM-st

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee