Eesti uudised

KIRIK AITAB: kogudused valmistuvad pagulasi vastu võtma

Maarius Suviste, 29. juuli 2015, 07:00

229 KOMMENTAARI

n
Nil sovi sub sole !/ 27. august 2015, 00:48
Üks inimene on leidnud arvavat usulise missiooni kattevarjus ennast teostada. See on kattevari, tegelikult on psüühika salavedrud miskis pinges , ehk oma füüsilises puudes, mateeria armastuses etc. Kas töesti on kellelgi tekkinud mingi emotsionaalne tunnetus Urmas Paju sõna - ja usujutlustes üleastumistes. Ehk nikerdab pigem miskit ehitusvaldkonnas. Tegelane kes on paarid aastad Võnnu elus olnud hakkab valitsuse šaakalina siin klähvima. Ta ei tea miskit Võnnu elamisest , vaimust ja hingusest. Ei tea sedagi kust eesti kauneim luuletus,,Kerkokell`` või äkki ordineeritud kes teab kust agent on juhendamist leidnud...
a
Aidakem inimesi/ 31. juuli 2015, 08:40
Inimesi tuleb aidata. Ka inimkaubitsejad, kes asja juhivad, on ju inimesed. Roheline tuli on ärile antud: tulge aga, teid kõiki oodatakse.
Kas Võnnu rahvas on nõus toimuvaga. Loomulikult on.
Meediakajastustes teevad ettevaatlikuks mitmed asjaolud. Üks on lubadus pagulastele tööd leida. Võnnus käib küll U: Paju juhitava volikogu poolt aktsioon töökohtade kaotamiseks. Näit nn Võnnu Haigla reorganiseerimine (mina loen “likvideerimine“) Selleks on volikogu Võnnu vallale kuuluva haigla nõukokku määranud inimesi naabrusest, oma rahvas ei ole ju usaldusväärne. Vastavalt 2013 aastaaruandele ei suuda kogudus oma juhilegi palka maksta.
Teine on osutatava abi suur salajasus. Isegi Võnnukas kahtleb artikli õigsuses. Aga juba juuniluu volikogu istungil, kus esimees rõõmusõnumi võimalikest pagulastest välja käis, ei tekkinud kellelgi ühtegi küsimust. Vähemalt protokoll väidab nii. Volikogus oli kohal 11 Võnnu rahva esindajat, lisame neile vallavalitsuse liikmed ja töötajad, 2 koguduse juhatuse liiget ning ligi 140 koguduse liiget. Kõik nad teadsid või pidid teadma toimuvast, aga rahvani jõudis kõik alles ajalehe artikli tulemusel? Miks hoidsid teadjad suu kinni ja teevad seda tänaseni? Kutsun üles esitama küsimusi kõigile neile. Paljud nimed leiate valla kodulehelt. Ja ärgem uskugem, et vaid Urmas Paju on teadja.
Kinnisvara müüjatel ei ole põhjust muretseda: tühjad ruumid võib ju kogudus riigi ja valla toel kokku osta ja sinna üürnikke paigutada. Ühes olen ma kindel- kogudusel puudub kohustus sotsiaalabi anda ja hiljem pagulasi ülal pidada ning nende tegevuse est vastutada.
Eluruumide remont ja üürile andmine on äri.
Sotsiaalabi andmise kohustus on Võnnu kogukonnal (keda täna suunab ja juhib samas ka kohaliku koguduse juht), kelle õlule tulevikus see kohustus kindlasti jääb.
Ja veel. Äriregistri andmetele vastavalt mainitakse Eesti Evangeelse Luterliku Kiriku Võnnu Jakobi Kogudus MTÜ – d esmakordselt 1232 aastal (kanne 1.). See toob tõesti meelde repliigi filmist Kevade….
„ … eestlaste maale pikk orjapõlv laskus!“
m
marks/ 31. juuli 2015, 00:25
Kuule sina kohalik Võnukas , näri muru. Pagulased pistame sinu kapsamaale, juurikaid osta poes kui kõht tühi. Kirikule vii annetusi, sest pagulased lubasid omad relvad kodunt kaasa võtta kui Teile külla tulevad.
n
Negro/ 30. juuli 2015, 18:02
Allah valitseb kogu maailma. Pole mõtet vastu olla.
v
Võnnu elanik/ 30. juuli 2015, 14:39
Selline uudis pani nüüd meie küla küll kihama. Juba levivad Facebookis uudised, et kõike ei saa tõepähe võtta ja Ohtuleht on kollase meedia lipulaev ja blabla.. Fakt on selles, et artikkel on avaldatud ja rahvas on närvis. Meie vallas on nii palju kehval elujärjel inimesi ja lapsi. Töökohti napib, inimesed käivadl linna tööle. Piinlik natuke. Teeme ikka oma asjad kõigepealt korda, meie oma külarahvas on kõige tähtsam ja alles siis teised!!!
Kirikust endast. Vahepeal oli päris piinlik mööda sõita, Muru niitmata, ausammas rohus, puud räämas ja üks aken oli ka katki minu mäletamist mööda. Kurb oli. meie eelmise pastori ajal, oli laitmatu kord ümber kiriku.
Olen Võnnus üles kasvanud, nädalalõppudel käin ikka oma armsate vanemate juures. Näen ja kuulen neid olusid. Teeme ikka oma valla korda ja alles siis aitame TEISI!!!
m
31. juuli 2015, 17:07
milleks remontida kui varsti tuleb sinna mošee ja ilmselt riik maksab, sest pagulastel peab hea olema
s
1. august 2015, 22:04
Sa "Võnnu elanik", pole vist 12 aastat kohal käinud või kisad niisama :)
a
Alma/ 30. juuli 2015, 12:06
Vähe sellest,et riigiisadel dollarid silme ees jooksevad seoses pagulaste sisse vedamisega nüüd siis hakkavad asutused ja isegi kirikud raha nimel äri tegema.Raha nimel ollakse vist küll kõigeks võimeline kuid tagajärgedele ei mõtle keegi ja pärast on juba hilja,kui kirikud on maha põlenud ja kõik muu ära rüüstatud.See ei ole enam eesti.Kirikusse ma enam ei lähe ja kiriku maksu ka ei maksa,kui selliseid sigadusi juba tegema hakatakse.Eesti lõpu algus on juba alguse saanud.
o
ohjumal/ 30. juuli 2015, 09:41
nüüd ma küll enam kirikut ei usalda ja isegi jõulude ajal ei lähe sinna ,sest siis ajad oma usu hoopis sassi ,või võid veel oma peast ka ilma jääda.No on ikka elu,ela hirmus.
o
ohjumal/ 30. juuli 2015, 09:41
nüüd ma küll enam kirikut ei usalda ja isegi jõulude ajal ei lähe sinna ,sest siis ajad oma usu hoopis sassi ,või võid veel oma peast ka ilma jääda.No on ikka elu,ela hirmus.

e
Ei saa aru milleks? On vist mingi rahastamise skeem./ 30. juuli 2015, 06:36
Vanad pastoraadid ja muud kuutid kirkude kõrval pannakse abirahasi tömbama.
Need pögenigud ei ole näinüd selliseid vidinaid nagu pliit, ahju, küttekolde. Sellest näiteid Soomest söök küpsetetakse lõkkes põrandal elektri pliiti kõrval. Peab hoonetel head kindlustused olema!
Eiks kirikuisa küttab teeb sööki ja koristab ning remondib, on vähimalt mingi tegevus.
t
tavainimene/ 29. juuli 2015, 23:35
eks kiriku ja koguduste liikmed saavad ka kiriku tegevusele oma hinnangu anda ja jalgadega hääletada - kui kirikusse jäävad ainult mustpe...d ja pommivöölased, siis on hilja oma rahvast tagasi kutsuda
s
selles äris käskudega mida pidavat 10 olema./ 29. juuli 2015, 21:34
Ära sa mitte valeta, loodan et põgenikel ikka on asukoha maa isikut tõentav tunnistus, mitte el poolt jagatud seisused.
ä
ÄRI VÕI ABI!/ 29. juuli 2015, 21:17
Kirjutan veelkord,sest komm ei läinud läbi.Kirik ongi üks äri .Olen näinud kuidas väikses Eesti linnas kaks tädikest käivad kirikus.Aga miks?Tassivad riideid nii,et tatt ninast väljas.Müüakse maha ja saavad raha müüdud riiete eest.Ok vb on neil vaja raha,aga see kuidas nad ropendavad ja käituvad.No ei usu,et nad jumalat usuvad pigem ikka mingi kasu sees.
l
Lõpetage see loll / 29. juuli 2015, 20:32
tule ja mõõgaga jutt. See on sotside ja kommarite repertuaari kuuluv. Migrantide osas pole aga suurema osa vaimulike seisukoht kaugeltki kattuv kirikuvalitsuse omaga.
m
miks/ 29. juuli 2015, 20:42
nad oma seisukohta siis välja ei ütle, jumalasulased ei tohiks tõe kuulutamist ju karta
t
Teeline/ 30. juuli 2015, 21:48
Ja kas ei olnud tule ja mõõgaga? Papp veel kolmandaks taga tilpamas.
e
eestlane/ 29. juuli 2015, 20:28
kommid kustutakse ära ,miks neid nö. põgenikke päästetakse ,las raisad upuvad.
m
Mädanik/ 29. juuli 2015, 23:09
Kas sina ei võiks ära uppuda.Mille poolest sina eestlane parem oled`?
u
5. august 2015, 19:53
t
tundub/ 29. juuli 2015, 19:53
et ajalugu hakkab korduma... Võnnu lahing.
z
Zurik/ 29. juuli 2015, 20:50
Ajaloo tunnist oled poppi teinud? Võnnu lahing toimus Cecise all(Põhja Läti), mitte Tartumaal.
n
no/ 30. juuli 2015, 15:40
varsti saab Tartumaal toimuma
j
JUSS/ 29. juuli 2015, 19:23
Ilmselt loodab kirik moslemipagulasi vastu võttes pagulastele mõeldud fondidets kõvasti kasu teenida. Aga kas nad sellega ise sisse ei kuku? Ise ämbrisse ei astu? Moslemid ei integreeru, ei pöördmitte mitte ristiusku vaid hakkavad siin ise islamit juurutama. Ja varsti nõuavad nad kiriku juurde ka omale mošeed. Vahest ehk ka Allahit solvava kristliku kiriku kinnipanemist ja mahalammutamist. Torn võib siiski ehk alles jääda, seda annab hea tahtmise juures minaretiks ümber ehitada. Kust muezzin moslemeid 5 korda päevas palvusele hüüab.
j
Juhan/ 29. juuli 2015, 19:52
Aafrika vesisiil sulle püksi
s
saar / 29. juuli 2015, 21:24

j
JUSS/ 29. juuli 2015, 19:13
Ilmselt loodab kirik moslemipagulasi vastu võttes pagulastele mõeldud fondidets kõvasti kasu teenida. Aga kas nad sellega ise sisse ei kuku? Ise ämbrisse ei astu? Moslemid ei integreeru, ei pöördmitte mitte ristiusku vaid hakkavad siin ise islamit juurutama. Ja varsti nõuavad nad kiriku juurde ka omale mošeed. Vahest ehk ka Allahit solvava kristliku kiriku kinnipanemist ja mahalammutamist. Torn võib siiski ehk alles jääda, seda annab hea tahtmise juures minaretiks ümber ehitada. Kust muezzin moslemeid 5 korda päevas palvusele hüüab.
a
Ahsoo/ 29. juuli 2015, 18:20
Noh, see on siis kristluse lõpp eestimaal. Kas on maad, kus moslemid ei oleks oma nõudmisi ja tingimusi põlisrahvale peale surunud? Kui omas mugavusmullis elavad Brüsseli poliitbroilerid arvavad, et rahvaid ja rasse segades saab maailmarahu, siis erinevaid usundeid segama hakates saate islami.
K
???/ 29. juuli 2015, 19:14
Kas kasumiahnus, soov asja pealt hästi teenida mitte kirikule endale saatuslikuks ei osutu?
n
Noh/ 29. juuli 2015, 19:33
Kristluse lõpu vastu pole mul ausalt öeldes midagi :)
t
to noh/ 29. juuli 2015, 20:10
Vahest igatsed nüüd hoopiski endale tübeteikat või turbanit pähe panna?
e
Ei/ 29. juuli 2015, 21:16
Milleks? Igasugune kirik on vastik. Nii kristlik kui miski muu.
e
eestlane/ 29. juuli 2015, 17:51
tahaks avalikku hääletamist pagulaste teemal,ei mingeid e-hääli ! Ja midagi Balti keti taolist ,näitamaks maailmale,et vastus on kindel " EI ".See ei ole söjapögenik,kes tuleb maale ja nöuab,kus on minu kodu ja kus mu auto on,millega söitma hakkan ja tehke mulle baaris köik ölled välja,kuna ma olen PAGULANE ! Tundub ,et propaganda rätipeade maal on selline,et minge köik Euroopasse,seal ei pea tööd tegema,raha antakse kuninglikult ja teid oodatakse seal pikisilmi!Eks inimkaubitsejatel ole hölbus harimatuid negrusid möjutada,nemad saavad oma nutsu aga sellega nii,et syyes kasvab isu...
"
29. juuli 2015, 17:28
"Jumal anna neile andeks, sest nad ei tea, mida teevad." Nii ütles vist Jeesus. Aidake oma kaasmaalasi, sest Eestlased ja väliseestlased toetavad kirikuid rahaliselt. Mis juhtus 7 Tibhirini mungaga Alzeerias? 26, 27 märtsil 1996 aastal leiti 7 munga kehad ilma peadeta. Pead leiti alles 30 mail 1996. Kas on süüdlased leitud ei! Ärge hämage, peale raha pole neil midagi vaja. Kuhu pôgenevad illegaalid Marokos politsei eest? Hispaania kirikusse. Miks nad ei lähe moskeesse? Sest nad tunnevad omade sooja vastuvôttu ja kaitset.
r
Rahvamees/ 29. juuli 2015, 17:16
Eks pankrotis kogudused näevad siin võimalust €urotoetustest osa saada. Kirikuisadele meenutaks Eesti vanarahva tarkust. Sellised toetused on nagu püksi kusemine. Algul on korraks soe ja mõnus. Pärast aga kauaks külm ja märg.
p
poleks esimene kord/ 29. juuli 2015, 17:07
Kahjuks on ka usuinimeste hulgas neid, kel rahanumbrid mõistuse peast viivad. Päris mitme koguduse silmad on löönud särama, kui mõni mittetulundusorganisatsioon pakub, et teevad projektid, otsivad rahastust, renoveerivad koguduste hooneid ja leiavad neile rohkem rakendust. Kui hooned korras, hakatakse kõiksugu pingeid kruvima ja lüüakse algatajad minema. Palgatöö näeb ette suurprojektide nõustamist ja mentorlust ning nii olen rohkem kui üht sarnast skeemi kohanud.
Kas nüüd on siis leitud uus võimalus, kuidas hooned korda saaks ja eks siis pärast näe, kuidas omapoolsetest lubadustest taganeda saab?
k
Kas/ 29. juuli 2015, 16:44
nendest tulevad sõbralikud ja seaduskuulekad nn lõimujad ? https://www.youtube.com/watch?v=kMSGIhP0POk
Metsavend / 29. juuli 2015, 16:31
AEG ON REAALSELT HAKATA TEGUTSEMA PAGULASTE VASTU .MÖTLEN REAALSE TEGEVUSE ALL SEDA ,ET KONKREETSELT TULEB EI ÖELDA ,SEST TRUUALAMLIKUD OMAVALITSUSTE AMETNIKUD EI TEE ANTUD JUHUL RAHVA HEAKS MIDAGI ,SEST NEIL ON TÄHTIS ET SOE KOHT SÄILIKS .AGA SELLELE EI MÖELDA ,ET IGAVESTI AMETNIK EI OLDA JA MIS SIIS SAAB KUI TULEB OLLA REAKODANIK JA PAGULAST MAKSUMAKSJANA ULALPIDAMA PEAB ,SEST ÄRGE LOOTKE SEDA ,ET PAGULASED TÖLE HAKKAVAD .OMA RAHVAST EI HOOLI KA VÖNNU VALLAVALITSUS AGA PAGULASI VÖETAKSE KAHEL KÄEL VASTU .KAS OLLAKSE VÖIMELISED AINULT SIIN KOMMENTEERIMA VÖI SUUDETAKSE REAALSELT PAGULASTE VASTU OLLA .KUI PIIRDUTAKSE KOMMENTEERIMISEGA AINULT SIIS ON TÖESTI PAREM VAIT OLLA JA MITTE VINGUDA ,ET PAGULASED TULEVAD VÖI JUBA ON KOHAL .MÄÄGIGE EDASI SAMUTI VÖNNUS KUI LASETE ENDAST TEERULLIGA ULE SÖITA .SOOVITAN VÖNNU VALLA ELANIKEL AMETLIK KIRI KASVÖI JÄRELPÄRIMISE VORMIS LASTA KIRJALIKULT VASTATA .PRAEGU VALLAVALITSUS TEGUTSEB OMASOODU PEAB PLAANI KUIDAS PAGULASI VASTU VÖTTA KUSIMATA JA ARVESTAMATA VALLA ELANIKEGA .MÖNESKI VALLAS SUUDETI KONKREETSELT ÄRA ÖELDA ,ET EI VÖETA PAGULASI AGA VÖNNUS ON PAGULASED TERETULNUD KUIGI KOHALIKUD POLE NÖUS .KOGU PAGULASTESSE PUUTUV ON TEGELIKULT INIMKAUBANDUS MILLEGA EESTIS TAHETAKSE TEGUTSEDA VALITSUSE TASEMEL ,SEST RAHA ON VÖIMALIK SAADA AGA SELLE LE EI MÖELDA ,ET TOETUS ON UHEKORDNE JA EDASI PEAVAD KOHALIKUD PAGULASTE HEAOLU KINNI MAKSMA .ENDA EEST PEAME ISE SEISMA SEST ISE OLEME HÄDAS KUI PAGULASED VÖIMUTSEMA HAKKAVAD .
m
Magnus/ 29. juuli 2015, 17:16
Tore ja ise enesest õige jutt sul, kuid mida sa ise konkreetselt välja pakud?!
Kiri kohalikule omavalitsusele... ei tea, kuna Eestis võim üldse lihtrahvast on kuulda võtnud?!

Metsavend / 29. juuli 2015, 16:31
AEG ON REAALSELT HAKATA TEGUTSEMA PAGULASTE VASTU .MÖTLEN REAALSE TEGEVUSE ALL SEDA ,ET KONKREETSELT TULEB EI ÖELDA ,SEST TRUUALAMLIKUD OMAVALITSUSTE AMETNIKUD EI TEE ANTUD JUHUL RAHVA HEAKS MIDAGI ,SEST NEIL ON TÄHTIS ET SOE KOHT SÄILIKS .AGA SELLELE EI MÖELDA ,ET IGAVESTI AMETNIK EI OLDA JA MIS SIIS SAAB KUI TULEB OLLA REAKODANIK JA PAGULAST MAKSUMAKSJANA ULALPIDAMA PEAB ,SEST ÄRGE LOOTKE SEDA ,ET PAGULASED TÖLE HAKKAVAD .OMA RAHVAST EI HOOLI KA VÖNNU VALLAVALITSUS AGA PAGULASI VÖETAKSE KAHEL KÄEL VASTU .KAS OLLAKSE VÖIMELISED AINULT SIIN KOMMENTEERIMA VÖI SUUDETAKSE REAALSELT PAGULASTE VASTU OLLA .KUI PIIRDUTAKSE KOMMENTEERIMISEGA AINULT SIIS ON TÖESTI PAREM VAIT OLLA JA MITTE VINGUDA ,ET PAGULASED TULEVAD VÖI JUBA ON KOHAL .MÄÄGIGE EDASI SAMUTI VÖNNUS KUI LASETE ENDAST TEERULLIGA ULE SÖITA .SOOVITAN VÖNNU VALLA ELANIKEL AMETLIK KIRI KASVÖI JÄRELPÄRIMISE VORMIS LASTA KIRJALIKULT VASTATA .PRAEGU VALLAVALITSUS TEGUTSEB OMASOODU PEAB PLAANI KUIDAS PAGULASI VASTU VÖTTA KUSIMATA JA ARVESTAMATA VALLA ELANIKEGA .MÖNESKI VALLAS SUUDETI KONKREETSELT ÄRA ÖELDA ,ET EI VÖETA PAGULASI AGA VÖNNUS ON PAGULASED TERETULNUD KUIGI KOHALIKUD POLE NÖUS .KOGU PAGULASTESSE PUUTUV ON TEGELIKULT INIMKAUBANDUS MILLEGA EESTIS TAHETAKSE TEGUTSEDA VALITSUSE TASEMEL ,SEST RAHA ON VÖIMALIK SAADA AGA SELLE LE EI MÖELDA ,ET TOETUS ON UHEKORDNE JA EDASI PEAVAD KOHALIKUD PAGULASTE HEAOLU KINNI MAKSMA .ENDA EEST PEAME ISE SEISMA SEST ISE OLEME HÄDAS KUI PAGULASED VÖIMUTSEMA HAKKAVAD .
Metsavend / 29. juuli 2015, 16:31
AEG ON REAALSELT HAKATA TEGUTSEMA PAGULASTE VASTU .MÖTLEN REAALSE TEGEVUSE ALL SEDA ,ET KONKREETSELT TULEB EI ÖELDA ,SEST TRUUALAMLIKUD OMAVALITSUSTE AMETNIKUD EI TEE ANTUD JUHUL RAHVA HEAKS MIDAGI ,SEST NEIL ON TÄHTIS ET SOE KOHT SÄILIKS .AGA SELLELE EI MÖELDA ,ET IGAVESTI AMETNIK EI OLDA JA MIS SIIS SAAB KUI TULEB OLLA REAKODANIK JA PAGULAST MAKSUMAKSJANA ULALPIDAMA PEAB ,SEST ÄRGE LOOTKE SEDA ,ET PAGULASED TÖLE HAKKAVAD .OMA RAHVAST EI HOOLI KA VÖNNU VALLAVALITSUS AGA PAGULASI VÖETAKSE KAHEL KÄEL VASTU .KAS OLLAKSE VÖIMELISED AINULT SIIN KOMMENTEERIMA VÖI SUUDETAKSE REAALSELT PAGULASTE VASTU OLLA .KUI PIIRDUTAKSE KOMMENTEERIMISEGA AINULT SIIS ON TÖESTI PAREM VAIT OLLA JA MITTE VINGUDA ,ET PAGULASED TULEVAD VÖI JUBA ON KOHAL .MÄÄGIGE EDASI SAMUTI VÖNNUS KUI LASETE ENDAST TEERULLIGA ULE SÖITA .SOOVITAN VÖNNU VALLA ELANIKEL AMETLIK KIRI KASVÖI JÄRELPÄRIMISE VORMIS LASTA KIRJALIKULT VASTATA .PRAEGU VALLAVALITSUS TEGUTSEB OMASOODU PEAB PLAANI KUIDAS PAGULASI VASTU VÖTTA KUSIMATA JA ARVESTAMATA VALLA ELANIKEGA .MÖNESKI VALLAS SUUDETI KONKREETSELT ÄRA ÖELDA ,ET EI VÖETA PAGULASI AGA VÖNNUS ON PAGULASED TERETULNUD KUIGI KOHALIKUD POLE NÖUS .KOGU PAGULASTESSE PUUTUV ON TEGELIKULT INIMKAUBANDUS MILLEGA EESTIS TAHETAKSE TEGUTSEDA VALITSUSE TASEMEL ,SEST RAHA ON VÖIMALIK SAADA AGA SELLE LE EI MÖELDA ,ET TOETUS ON UHEKORDNE JA EDASI PEAVAD KOHALIKUD PAGULASTE HEAOLU KINNI MAKSMA .ENDA EEST PEAME ISE SEISMA SEST ISE OLEME HÄDAS KUI PAGULASED VÖIMUTSEMA HAKKAVAD .
Metsavend / 29. juuli 2015, 16:31
AEG ON REAALSELT HAKATA TEGUTSEMA PAGULASTE VASTU .MÖTLEN REAALSE TEGEVUSE ALL SEDA ,ET KONKREETSELT TULEB EI ÖELDA ,SEST TRUUALAMLIKUD OMAVALITSUSTE AMETNIKUD EI TEE ANTUD JUHUL RAHVA HEAKS MIDAGI ,SEST NEIL ON TÄHTIS ET SOE KOHT SÄILIKS .AGA SELLELE EI MÖELDA ,ET IGAVESTI AMETNIK EI OLDA JA MIS SIIS SAAB KUI TULEB OLLA REAKODANIK JA PAGULAST MAKSUMAKSJANA ULALPIDAMA PEAB ,SEST ÄRGE LOOTKE SEDA ,ET PAGULASED TÖLE HAKKAVAD .OMA RAHVAST EI HOOLI KA VÖNNU VALLAVALITSUS AGA PAGULASI VÖETAKSE KAHEL KÄEL VASTU .KAS OLLAKSE VÖIMELISED AINULT SIIN KOMMENTEERIMA VÖI SUUDETAKSE REAALSELT PAGULASTE VASTU OLLA .KUI PIIRDUTAKSE KOMMENTEERIMISEGA AINULT SIIS ON TÖESTI PAREM VAIT OLLA JA MITTE VINGUDA ,ET PAGULASED TULEVAD VÖI JUBA ON KOHAL .MÄÄGIGE EDASI SAMUTI VÖNNUS KUI LASETE ENDAST TEERULLIGA ULE SÖITA .SOOVITAN VÖNNU VALLA ELANIKEL AMETLIK KIRI KASVÖI JÄRELPÄRIMISE VORMIS LASTA KIRJALIKULT VASTATA .PRAEGU VALLAVALITSUS TEGUTSEB OMASOODU PEAB PLAANI KUIDAS PAGULASI VASTU VÖTTA KUSIMATA JA ARVESTAMATA VALLA ELANIKEGA .MÖNESKI VALLAS SUUDETI KONKREETSELT ÄRA ÖELDA ,ET EI VÖETA PAGULASI AGA VÖNNUS ON PAGULASED TERETULNUD KUIGI KOHALIKUD POLE NÖUS .KOGU PAGULASTESSE PUUTUV ON TEGELIKULT INIMKAUBANDUS MILLEGA EESTIS TAHETAKSE TEGUTSEDA VALITSUSE TASEMEL ,SEST RAHA ON VÖIMALIK SAADA AGA SELLE LE EI MÖELDA ,ET TOETUS ON UHEKORDNE JA EDASI PEAVAD KOHALIKUD PAGULASTE HEAOLU KINNI MAKSMA .ENDA EEST PEAME ISE SEISMA SEST ISE OLEME HÄDAS KUI PAGULASED VÖIMUTSEMA HAKKAVAD .
a
Alaealine/ 29. juuli 2015, 16:07
Ning, mida need alaealistest tüdrukud peavad seal tegema? -_-
k
k/ 29. juuli 2015, 18:48
no just.. elasin lapsepõlves Võnnus, käisin seal lasteaias ja koolis - polnud mingit probleemi üksinda lasteaeda/kooli jalutada, majade vahel mängida jms. Nüüd aga nende uudiste valguses ei julgeks küll oma lapsi tundideks majade vahele mängima lasta üksinda, mine tea, mis juhtuda võib. Huvitav oleks teada vallaelanike vastukaja. Kuna artikkel on tasuline ja ma õhtulehte ei toeta, siis kahjuks see info jääb saladuseks.
a
Ajalugu/ 29. juuli 2015, 15:59
On näinud maailmas aegu kus kirikud on ümber mošeedeks ehitatud......
Hoia jumal eestit
1
10 a,/ 29. juuli 2015, 19:21
on meil rohkem moseeid kui kirikuid
m
:D :D :D / 29. juuli 2015, 15:26
money-money-money kõik müügiks! :D :D :D
Kas nad renoveerivad kirikud mošeedeks, et ainult raha saada? :D
m
milles probleem/ 29. juuli 2015, 16:00
s
Suurem/ 29. juuli 2015, 15:06
osa kommentaaridest on üks suur paanitsemine.On uskumatu kui palju mõtlematust ja pahatahtlikkust meie seas on! Loobitakse kividega omamata täpset ja tõest informatsiooni! Kui aga tõesti mõned kirikud leiavad majutamisvõimalusi pagulastele,siis võiks mõelda, kust saavad maa- või asulakirikute hoonetes elavad pagulased tööd!
v
võnnukas/ 29. juuli 2015, 15:07
tead, kohalikele pole seal tööd-ammu pagulastele.. ah, tasuta orjatöö veel jääb..
v
võnnu elanik/ 29. juuli 2015, 15:09
kohalikele pole tööd ja kust need pagulased tööd saavad?! Enamik käib Tartu tööle.. ah, orjatöö veel vaba,, paki suitsu ja söögi eest.. nii on siinmail kombeks..
m
Magnus/ 29. juuli 2015, 15:26
Kuule sa naiivne inimene! Need pagulased EI KAVATSEGI TÖÖLE MINNA VAID MEIE, KOHALIKE TURJALE NAGU PARASIIDID RONIDA! Jeesti Banano võimaldab neile vaata et parema elu kui kohalikul rahval VOT SEE ON TÕDE!
y
ygraine/ 29. juuli 2015, 15:34
Mul ühe tuttava sugulane on Lõuna-Eestis viimased 10-12 a. ilma tööta olnud ja sots.abi ka häbenenud küsida.
Hea, et sugulased on toetanud ja omast aiamaast ka abi on olnud. Nüüd siis ka need 8 tublit last, keda ta vahepeal on üles kasvatanud, aitavad.
Nõuka-ajal oli koht selline, kus heapalgalist tööd oli küllaga.
e
eestlane/ 29. juuli 2015, 16:39
Täiesti uskumatu kui palju leidub neid tainapäid kes ajavad juttu, et pagulastele tööd leida ja, et nad siia tööd tegema plaanivad tulla. Kas teie ajud on vastu betoonseina puruks pekstud, et ei silmade ja kõrvade kaudu ei suuda informatsiooni ammutada, et TULLAKSE RAHA PÄRAST. Pealegi enda inimesed vaevlevad töökohtade puuduses, kas ei jõua kohale?
Eesti on aastaid reaalseid pagulasi vastu võtnud ja kedagi pole nad häirinud. Aga mitte nii, et neile ehitatakse kõik ette taha ja iga kuu hakatakse niisama raha andma !!
Kuidas saab nii inimvärd olla, et niisama raha andmine on kellegi arvates NORMAALSUS ????
M
+++/ 29. juuli 2015, 15:03
Magnus / 14:51, 29. juuli 2015
Need kolooniad ongi Baltimaad juba lähitulevikus, kus kohalike hoitakse igasugu eksperimentide jaoks. Praegu tehakse inimeste peal majanduseksperimente, nüüd juba hakkavad embrüoode peal tegema, mis edasi... VÄLJASURETAMINE, ehk uus eksperiment võõraste sissetoomine ja jälgimine kuidas erinevad kultuurid ellu jäävad... ehk nagu rotid kinnises puuris!
Jalga siit laborist-Euroliidu ning USA kolooniast!

v
võnnu elanik vastu tahtmist/ 29. juuli 2015, 15:02
Vallas ei suudeta oma vaeseid ja sante hooldada ja toetada ja nüüd siis pagulased?! Osad inimesed ei tea sõna tere tähendustki seal alevis.. kurat!!! Kinnisvara hind langeb.. kurat, nüüd ei osta keegi korterit seal..
l
lpalju lolle kome/ 29. juuli 2015, 14:59
Esiteks on need pagulased minite mafioosode töö, sisseränne,kelled pealt teenivad mingid maffia mehed. Teiseks tahab riik,kes pole kunagi kirikust hoolinud, nüüd saada abi kirikust,miks? Kirik ei peagi aitama neid majandus põgenikke. ja kogu lugu, saage aru ja ärge vihake kirikut,nõuka aja inimesed:)
e
eestlane, aga kah inimene/ 29. juuli 2015, 14:53
kirikud põlevad, äraandjad surevad, mets ja maa jäägu meitele
l
Lugeja to 13:11/ 29. juuli 2015, 14:50
Kummaline,jah..,et just sigadel see.."aafrika katk"..ja tuhandete kaupa hingusele..
s
see/ 29. juuli 2015, 15:11
allahhi poolt saadetud vist
k
kahjuks/ 29. juuli 2015, 14:38
Ei mõista paljud ,et kirik on läbi sajandite esindanud kõrberahvaste huve.Seda enam,et paljudele võib tulla üllatuseks,et Vatikan on seotuid läbi aegade kriminaalsete organisatsioonidega.Ka itaalia maffia peseb oma kriminaalset raha läbi Vatikani panga,mis ei allu ühelegi kontrollile.Ka tänapäeva infoajastul ei saa paljud aru ,et iga religioon on psühhotroopne relvinimeste mõistuse purustamiseks ja paljaksröövimiseks.
m
Magnus/ 29. juuli 2015, 14:57
Siiski oli kunagi Templirüütlite ordu, kes just tegutsesid "kõrberahvaste" vastu, ehk andsid säru mustadele P:::RSEDELE ja muide see sama Katoliku kirik koos tookordse paavstiga (vabandust aga jään võlgu vastusele kes täpselt siis paavstiks oli) hävitas seda tubli Templirüütlite ordu ja oli ainult üks põhjus - rüütlite vara... mida nad olid ära võtnud islamistidelt! Kuigi suure osa Templirüütlite varandusest pole tänapäevani õõneks veel varaste-tolerastide kätte sattunud!
See ordu tegi väga palju head, hävitades tšurbaneid.
m
29. juuli 2015, 15:05
mis selle templiryytlite ordu nimi on
i
29. juuli 2015, 15:18
igasugustel templirüütlitel on endil varandust nii et tapab,, pealegi nad vihkavad kristlasi, aga samas peavad ennast vaimseteks.
nii et võta üks ja viska teist.
m
Magnus/ 29. juuli 2015, 15:22
Lühidalt ongi Templirüütlite ordu, ehk inglise keeles Knight Templar,
ladina keeles: Pauperes comilitiones Christi Templique Solomonici
eesti keeli Kristuse ja Saalomoni Templi Vaeste Rüütlite Ordu.
Üks müütidest oli see et nad olevad olnud pururikkad, kuid olevad olnud siiski vaesed...
Tänapäeval isegi tegutsevad vist põranda alt. Ei tea rohkem tänapäeva tegevusest midagi.
m
Magnus/ 29. juuli 2015, 15:40
Sa ajad segi kirikut eriti tänapäeva kirikut rüütlite ordudega. Uuri natuke ajalugu...
s
29. juuli 2015, 15:53
Su jutust tuli ju välja, et need Templirüütlite ordu liikmed kristlasi ei armastanud. Varanduste pärast lähevad ka igasugused waimsed omavahel kiskuma, ütle siis veel, et nad rahajumalat ei teeni. :) Ju siis neil on seda "kogemust" vaja.
m
Magnus to /15:53, 29.juuli 2015/ 29. juuli 2015, 17:13
Vastu pidi nad nii öelda "armastasid" just õigeid kristlasi , mitte just kuningaid ega paavstlust kui võitlesid Jeruusalemma muslimite ja juutide käest!
AGA KIRIK VEEL EI VÕRDU KRISTLASED JA RISTIUSK!!! VIIMASEL AJAL ERITI ON NÄHA, MIDA SEE "IKIRIK" TEEB! Alates pedofiiliast, homoseksualismist kuni islami sissetoomisena ja SEE JUST ON RAHAJUMALA NIMEL!!!
Ära siin nõmeda valeristijuttu jaura parem!
m
Magnus to /15:53/ 29. juuli 2015, 17:20
Kuule kirik ja kristlased ning ristiusk veel EI OLE ÜKS JA SEESAMA! Ei saa panna = märgi kiriku ja tõelise ristiusu vahel!
m
29. juuli 2015, 18:00
Mis asi see valeristijutt on ?
j
jep/ 29. juuli 2015, 18:14
ja siinmail on luteriusk ka mil pole paavstiga pistmist
t
to Magnus/ 29. juuli 2015, 18:32
Eks röövlid ja vägistajad teevad alati head. Nüüd on positiivne, et need head inimesed siia tulevad. Euroopa vajabki karistust oma tapmiste ja röövimiste-vägistamiste eest.
v
29. juuli 2015, 19:21
Veel üks, kes ajab seda "kogemuste" saamise juttu.
r
raha ei haise/ 29. juuli 2015, 14:32
siit sünnib kirikutele vahva äriplaan, kusjuures demagooge leidub hulgi, kes asja õigeks jahuvad
e
Ega ei haise küll!/ 29. juuli 2015, 21:02
Kirikutes käib ammu äri.Tean ühes väikelinnas käivad kaks naist kirikus,et riideid saada.Müüvad siis maha ja ongi kukkur natsi paksem.Ise sellised ropu suuga naised.Jube lihtsalt.Äri missugune!
Kas pole/ 29. juuli 2015, 14:17
mitte öeldud, et kirik ei tohi kunagi saada riigi või mõne partei tööriistaks.
k
Kerik teeb businessi/ 29. juuli 2015, 14:38
Toome islamistid meie kerikusse paluma meie jummalat! No kuulge, naljakoht!
See on kuritegu Eesti rahva ja riigi vastu.
p
Püha/ 29. juuli 2015, 13:46
....jessus küll,ytleks selle peale.....loomaaed on ikka väga suur ja veel suuremaks see tehakse.

j
Jänks/ 29. juuli 2015, 13:30
Kuskohast ikkagi võtab 1 külakirik raha pagulaste ülalpidamiseks. Kuna kirik on riigivõimust lahus, siis kiriku peamine tuluallikas on liikmemaksud, kuid arvestades eestlaste usuleigust, on maksudest kogunev raha suht tagasihoidlik. Kuna kirik on eraõiguslik juriidiline isik, kelle suhtes kohaldatakse mittetulundusühingute seadust, siis esitab kirik majandusaasta aruande mittetulundusühingute seaduse § 36 lõike 5 ja § 78 lõike 3 kohaselt ilma põhitegevusala andmeteta. See seadus annab valitsusele võimaluse anda läbi kirikute pagulaste ülalpidamiseks suuri summasid ja mitte üks koer ka ei haugu, kuna seaduse järgi ei ole kirikutel kohustust esitada põhitegevuse andmeid ja avalikus ei saa iialgi teada kui suuri summasid maksumaksja raha on valitsus pagulastele kulutanud. Kui kanda raha pagulaste ülalpidamiseks otse mõne vallavalitsuse arvele, siis on varsti ajakirjandus platsis ja kuna vald ei saa oma tulusid ja kulusid nii varjata kui seda saab kirik, siis on varsti kisa lahti. Kaval lüke valitsuse poolt ja usutegelased, kes teile kristlastele peavad jutlust heast ning kurjast, on raha nimel kõigeks valmis.
t
Tänud!/ 29. juuli 2015, 14:25
Jänks, aitäh asjaliku kommentaari eest!
m
maamees/ 29. juuli 2015, 13:20
Eks kogudus looda ka sealt kasu saada.Aga ega siis need kristlased ole,nemad rohkem ikka allahhhhhiiiii usku.Sellest ei tule midagi head,neid moslemeid niigi juba piisavalt eestimaal.
l
lõpeta loll jutt maamiis/ 29. juuli 2015, 15:01
kirik ei looda ega saagi sellest kasu,oled väga rumal ja pime mees.kirik ei peagi neid musti aitama, need on riigi poolt pähe määritud mingite mafioosode saadeud pagulased.
r
random/ 29. juuli 2015, 13:17
I D I O O T E N.Kuidas saab nii juhm olla.Kirikukogudused on siis ühtemeelt pättidega astunud.Aru saadav kirikul ammu juba raha ja uskujaid puudu.Väga hale ja meeleheitlik samm.Kõik otsustavad ja võtavad PAGULASI.Rahvas,kodanikud kes on riik pangu aga suumulk kinni.Kirikukogudused on 1 kes Eestimaa maha müüvad.
v
Valla elanik/ 29. juuli 2015, 12:56
Huvitav suhtumine valla ametnike poolt ikka, kui kirikuhooneid sooviti kasutusele võtta noortekeskusena, siis selleks luba ei antud.
j
Jüri/ 29. juuli 2015, 19:59
Ju nad teadsid, et kasulikum projekt on tulemas
r
raivo/ 29. juuli 2015, 12:50
asuvad elama kirikhoonetesse,mis eurorahadega korda tehakse.tähendab äri,mis ei anna häbeneda.jõudu neile,ärgu ainult alt mingu.
k
Kunagine võnnukas/ 29. juuli 2015, 12:47
Ei no täitsa lolliks ära läinuvad...tule taevas appi!!!
Selles kahekordses majas käisin ma algkoolis, valges majas elasid õpetajad...nüüd aga tahetakse mingeid murjameid need täis toppida. Kohalikud, laske ruttu jalga sealt ennem kui mustp*****d teie kodud vallutavad, lapsed vägistavad, maasikapeenrast jalgadega üle trambivad...
Olen olnud regulaarne kirikuskäija ja annetaja aga nüüd ei tõsta ma enam kunagi jalga üle sellemaffiapesa ükse. Lahedad olete te pastorid, õpetajad ja muidu sulid, laske samas vaimus.
m
Miks???/ 29. juuli 2015, 13:01
Peavad kohalikud jalga laskma ja veel oma kodust??? Hoopis sellised limukatest kirikupapid tuleb minema kihutada, koos murjamipättidega.
k
Kunagine võnnukas/ 29. juuli 2015, 13:17
Sul on õigus aga maffia (KOV+kirik) vastu on paljaste kätega väga raske võidelda.
f
fgdfg/ 29. juuli 2015, 20:46
pane käed põlvedeni tasku ja ära välja võta, vahel on sellestki abi, kui keelduda igasugusest koostööst nende tegelastega, tõmmaku rihmaks ennast need aktivistid või joogu surnuks, aga seda nad teevad! Kui pagulaste sõna ei kuula löövad need ise maha need töötajad. See on karm värk, uurige teiste riikide ametnike kogemusi moslemitega töötamisel.
p
praegune võnnukas/ 29. juuli 2015, 20:31
olen ka seal algkoolis käinud! ja olen ka jõulude ajal kirikus käinud, kuid nüüd??? tundub, et ei taha oma jalgagi üle selle asutuse uksepaku tõsta!! ja teen ettepaneku kõigile kohalikele ja ka tiestele Eestist hoolivatele inimestele, hoidke eemale sellisest kogudusest ja sellist kirikuõpetajast-valla volikogu esimehest!!! Need tegelased toovad hukatuse kogu asulale selle rahanutsaku eest mis selle HEATEO eest pakutakse!! Kohalikest ei hooli siin keegi, vald on vilets, ingitseb ja nüüd siis veel pagulased kah!! no sõnatuks võtab!! maha selline vallavalitus, kes seda lubab sündida!!!!!
s
sellisel juhul/ 29. juuli 2015, 12:47
palun mina jumalat, et ta oma kirikuisandad rahajumalast võõrutaks ja neile õige tee kätte näitaks. taevas ise olgu tunnistajaks, nii need asjad jätkuda ei saa. ja sellega olgu kõik öeldud ja aamen!
h
Hoiatan uuesti!/ 29. juuli 2015, 12:46
Hoiduge sellest Võnnu kirikust ja tema abihoonetest võimalikult kaugele, kui elada tahate! Ka teistes kirikutes ja nende tseremooniatel on väga ohtlik käia. Kui ka mingit jutlust ei rünnata, siis võib kiriku läheduses ikka pesitseda mõni värviline kõrilõikaja, keda papid on aidanud maale smugeldada.

a
azza/ 29. juuli 2015, 12:45
just! Ja kõikidest islamistidest ja muudest mussulmanidest tehakse tõsiusklikud kristlased- no kui pühasõdalastel muidu siia ääremaaale asja poleks,siis selle kiriku lasevad nad raudselt õhku, kus allahi kummardajatele koraani asemel piibliraamat kätte pistetakse....
e
EELK suurim ämber!/ 29. juuli 2015, 12:41
Soovitaksin nüüd kirikutel oma kallid vitraažaknad kähku maha võtta, sest muidu jääte neist varsti ilma! Juba siis, kui üritasite vägisi usuõpetust koolidesse toppida, visati mitmed neist sisse. Nüüd võib neist alles jääda vaid klaasipuru. Olete niigi enamuse eestlaste jaoks vihatud ja põlatud. On ainult aja küsimus, mil rahva kannatus katkeb.
i
29. juuli 2015, 12:30
issand. ma poleks kunagi arvanud et ma preestreid needma hakkaksin. see ei ole "aitamine" kui neid lihtsalt vastu v6tta. see on meie endi hukutamine. isegi preestrid on hakanud poliitikat tegema.. tule taevas appi
k
Kristlased/ 29. juuli 2015, 12:25
on valmis kõigeks, et raha saada ja oma kogudusele uusi liikmeid värvata.
l
Leen/ 29. juuli 2015, 12:22
Käisin eile õhtul Kristiine keskuses, murjanist naine üks laps vankris teine kõhus valis riideid. Täna hommikul tulles läbi linna tööle müütas kasvu ja kõhnuse järgi ca 7-8 aastane poisike Vabaduse platsi läheduses Eesti Ekspressi. Pisar tuli silma,sest mul ei olnud sularaha, et seda talt osta, et laps saaks sõpradega jalkat mängima, mitte ei peaks oma vaheaega autode heitgaaside keskel veetma. Aitäh valitsusele, sellist Eestit me just seal Vabaduse platsil nõutamas käisime!
l
leene/ 29. juuli 2015, 12:27
"Pisar tuli silma,sest mul ei olnud sularaha, et seda talt osta, et laps saaks sõpradega jalkat mängima, mitte ei peaks oma vaheaega autode heitgaaside keskel veetma." Mis loogika see on, ostad talt ühe lehe ja siis ta läheb vutti mängima vä? või misasja?
l
Leen/ 29. juuli 2015, 14:06
lehemüüja oli muidugi meie oma eesti poisike, see jäi lisamata
t
to leen/ 29. juuli 2015, 12:50
Kas murjanid peaksid palja tagumendiga käima või millest sa räägid? Või sul on arvamus, et mustanahalisel inimesel ei ole raha? Enamus neist on sinust kordades rikkamad ning enamus pole mingid pagulased. Sulle ütleks ainult, et upsakus ei too sulle elus midagi head.
n
Need/ 29. juuli 2015, 13:08
on need tulijad, kellest valitsus vaikib ja ei kuulu selle 180 pagulase hulka, kellest meedia räägib. Kristiines on neid palju näha, samuti teatud kesklinna piirkonnas. Asüülitaotlejate arv on sel aastal tohutult suurenenud, samas Vaosse neid ei paigutata, mingit uut varjupaigataotlejate keskust avatud pole. Mõni muidugi üritab inimesi veenda, et need on turistid ja üliõpilased (eks neid on ka), aga neid on suhteliselt kerge migrantidest eristada, kui vähegi mõistust on. Sest kui need on kõik turistid, siis kus paiknevad need sajad asüülitaotlejad, keda statistikast näha saame? On nähtamatud?
t
to need/ 29. juuli 2015, 17:29
Et siis ikkagi peaksid paljalt käima?
t
to to need/ 29. juuli 2015, 20:13
Funktsionaalne lugemisoskus on teil küll kesine :( No kus on Leenile antud vastusest välja loetav, et pagulane või migrant peaks käima paljalt. Juttu oli ikka sellest, et varjupaigataotlejate arv on kasvanud ja neid inimesi on linnapildis ka näha. Varjupaik ja täiendav kaitse, lisaks pereliikmete elamisload on aastatel 1997 - 2015 esimene poolaasta antud kokku 145 inimesele, menetluses on pooleli hulk juba esitatud taotlusi ning lisaks siin esitatavetele taotlusele minnakse järele veel 180-le inimesele(lisanduvad pereliikmed). Ah jaa - lisan eraldi, et riik varustab iga varjupaigataotleja esmavajalike riietusesemetega (VRKS § 32 lg 1), seega keegi neist ei ole paljas.
s
sass/ 29. juuli 2015, 12:16
Tuleb ehitada ka islamistidele pühapaik ehk siis lepivad.
v
Võtke/ 29. juuli 2015, 12:16
teadmiseks,et kirikud on juba ammu äriühingud ja mingi pagulaste majutus on neile lihtsalt üks diil.Riik nii ju käsib!
m
Magnus/ 29. juuli 2015, 12:08
Pole vist enam kaugel see aeg kui antakse KÄSK "ülevalt" Euroopa Liidust, et kirikutel enam EI TOHI OLLA EI TORNIS EGA KUSKIL MUJAL RISTI; KUNA SEE VÕIB SOLVATA ISLAMIUSULISI PAGULASI NII ET POOLKUU KIRIKUTE TORNIDE OTSA!

i
irw/ 29. juuli 2015, 11:58
VÕNNU KINNISVARADE HINNAD ON NÜÜD VÄÄRTUSEGA 1 EURO, olenemata suurusest.
m
Magnuds/ 29. juuli 2015, 11:48
Ja ei tea MIKS kommentaarid läbi ei lähe!!!
Kirjutan veelkord, et Ärgu hiljem see "kirik" kahetsegu, et islamiste aitab sisse smugeldada! Kuna küll aru saadakse, et need nii nimetatud pagulased on tegelikult kurjategijad juba selle pärast, et illegaalselt piiri ületavad! Sellised tuleks hoopis tagasi saata, kust sisse roomanu on!!! Mitte veel see "kirik" siin vahele segab! Oma vaeseid see kirik ei aita, pigem seda musta saasta!
a
Anne/ 29. juuli 2015, 11:42
Siiamaani on jäänud mulje, et meie vallad ja kirikud on nii hirmus vaesed, pole sentigi raha oma inimeste abistamiseks. Kust see rikkus siis nüüd varnast kohe võtta on. Kodutunde saadet vaadates, kuidas jalutu naine peret püüdis toita, kus kirik ja vald siis olid. Asjad on ikka väga valesti, enam ei saa vaikides pealt vaadata.
"
29. juuli 2015, 12:02
"Kodutunde saadet vaadates, kuidas jalutu naine peret püüdis toita, kus kirik ja vald siis olid. Asjad on ikka väga valesti, enam ei saa vaikides pealt vaadata."
.
Nende meie jalutute ja vaeste kohta vaid osatatakse: "Saad kõike, millest loobud!" Ju siis selliste vaimsete arvates see vaene jalutu naine ei osanud millestki loobuda, et Kodutunne pidi appi töttama..
.
See oli vist 1990 aastate alguses, kui mul tekkis huvi uurida, mis seal kirikutes siis ka tehakse ja panin ühe pastori jutule aja kinni. Kohale jõudes pastoril polnudki minu jaoks aega, olin liiga tühine putukas tema jaoks, ja ta suunas mind kohe mingi jutupaunikust usutädi juurde, kes hakkas vulinaga mulle usujuttu ajama. Tõusin püsti, panin lahkudes pastori lauale oma nimekaardi, kus oli peal üpris soliidse firma nimi ja lahkusin.
Läks nädalake ja äkki hakkas pastor mind pommitama telefonikõnedega... Jutt käis ikka maast ja ilmast ja saamisest ja andmisest jne. Kuulasin teda vaikides ja mõtlesin: sa ei raatsinud minu heaks loobuda oma ajast, seega ka mina ei raatsi loobuda sinu heaks oma rahast.
Sellega meie teed läksid lahku...
i
irw/ 29. juuli 2015, 12:19
rahajumal paneb pagulastega raha kaasa!
j
Jänks/ 29. juuli 2015, 11:26
Mis seisukohal satanistid pagulaste teemal on?
m
Magnus/ 29. juuli 2015, 11:43
Arvata võib et antud asjas satanistidel võib isegi ÕIGE seisukoht olla, ett mingu need paBulased SÜGAVASSE P:::RSSE!
t
to: Magnus 11:43/ 29. juuli 2015, 11:52
Paistab, et sina tulid sealt sügavast august just välja.... Kuidas seal siis oli olla....?
m
Magnus to to.../ 29. juuli 2015, 12:06
Vot tead, mina seal polnud aga see kirik sinna küll sattuda võib ja päris sügavale! Sest vastasel korral kui ma seal samuses augus oleks ära käinud, vaevalt soovitaks ise kedagi... kuid paraku pole! Nii et võid ise sinna P:::RSSE minna!
t
täitsa lõpp,/ 29. juuli 2015, 11:13
vahe sellest, et valitsejad on maa ja rahva maha müünud, nüüd pöörab ka kirik oma rahvale selja.
s
saarlane/ 29. juuli 2015, 11:47
nad lihtsalt ei tea,et väära ja võõra usu suhtes on inimkaubitsemise ohvrid väga sõjakalt häälestatud.
t
to: täitsa lõpp 11:13/ 29. juuli 2015, 11:48
[Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele.]
m
Magnus to to:.../ 29. juuli 2015, 12:00
Sa loll parem loe, mida siin kommenteeritakse, kui paljud on selle musta katku vastu!
Multikultlane!
a
Anne/ 29. juuli 2015, 11:12
Kas kirik ei peaks ennekõike oma sante ja vaeseid aitama või neid meil polegi enam? Kas kirik aitab, vaid sellisel juhul, kui saab millegi/kellegi pealt vaheltkasu lõigata? Kas meie kirikud teenivad tõesti ainult rahajumalat.
s
Ss/ 29. juuli 2015, 11:17
..aga meie sandid ja varsed vist pole kirikult märganud abi paluda, maksavad makse ja rahul sellega
g
ghoj/ 29. juuli 2015, 12:15
Võtku aga pagulased enda juurde elama ja ise kolivad varsti välja, sest neid puuküürnikke enam välja tõsta ei saa.
t
tony51/ 29. juuli 2015, 13:30
Kurb kyll! Kirik ei aita! :(
k
kolerast/ 29. juuli 2015, 11:10
Ilmselt õpib eestlane ainult iseenda vigadest... ja see on veel väga viisakalt öeldud.
n
No/ 29. juuli 2015, 10:54
nii. Igale kirikule oma pagulane ja ongi olemas. Ei mingeid getosid, kus nad hulgakesi vandalismile kalduvad. Aga iga kiriku kogudus saab ülesandeks üks pere ümber kasvatada
k
kjjä/ 29. juuli 2015, 12:22
soovitaks enne paglaste õigused endale selgeks teha, mingi ümberkasvatamine ei ole nende puhul isegi lubatud. Neil ei ole mingit integreerumise kohustust.

e
eesliga Maaly / 29. juuli 2015, 10:45
Luteriusk on ju paganlik nende arvates ja kõik kirikupühad samuti ,nagu üks eeskõneleja Soomest siin ajaleheveergudel mainis ,et need pühad pidid neid rätipäid solvama ... ja nüüd meie kirikud tahavad neid oma rüppe ära mahutada ... aga väljaspool kirikut peame , MEIE nendega koos eksisteerima ,kas siis kirikuisad tulevad ja viibutavad neile näppu ,kui mingid sigadused hakkavad toimuma , tore on .
Metsavend / 29. juuli 2015, 10:37
Vönnu vallavalitsusel on tark abivallavanem kes teab köike ja köigest .Reaalselt paistab olla ,et tegelik asjaga tegelev on Vönnu vallavalitsus aga nagu vallas kombeks on ära öpitud köike teiste kaela ajama oma naha päästmiseks .Möned aastad tagasi oli sama probleem kui abivallavanem olles ise asjadega kursis väitis ,et pole milleski suudi vaid suudi on prugiveoga tegelev firma aga tegelikult oli usin nimekirja andja klientidest hoopis Vönnu vallavalitsuse töötaja .Täiendavalt selgituseks ,et suvenemata kas valda sissekirejutatud inimene elab tegelikult vallas pandi kirja prugiveo kliendiks .Nuud paistab ,et truualamlikult huutakse alleluuja ja tahetakse pagulasi vallaelanikonna mitmekesistamiseks .
Metsavend / 29. juuli 2015, 10:37
Vönnu vallavalitsusel on tark abivallavanem kes teab köike ja köigest .Reaalselt paistab olla ,et tegelik asjaga tegelev on Vönnu vallavalitsus aga nagu vallas kombeks on ära öpitud köike teiste kaela ajama oma naha päästmiseks .Möned aastad tagasi oli sama probleem kui abivallavanem olles ise asjadega kursis väitis ,et pole milleski suudi vaid suudi on prugiveoga tegelev firma aga tegelikult oli usin nimekirja andja klientidest hoopis Vönnu vallavalitsuse töötaja .Täiendavalt selgituseks ,et suvenemata kas valda sissekirejutatud inimene elab tegelikult vallas pandi kirja prugiveo kliendiks .Nuud paistab ,et truualamlikult huutakse alleluuja ja tahetakse pagulasi vallaelanikonna mitmekesistamiseks .
K
!!!/ 29. juuli 2015, 10:35
Kus kirikutel majutamiseks need hotellid-motellid on? Elamispinnad sellisel tasemel, kuhu euronormid tulnukaid lubaksid paigutada. Enamik kogudusi on ju puruvaesed, ei tule kuidagimoodi ots-otsaga kokku. Või tahab mõni usklik mutike neid neegrimehi oma majja või korterisse elama võtta? Edu siis. Saab nende tagant s.tta rookida, nii et seda nägu. Ja kui nad sealt Aafrikamaalt oma 4 naist ning lastekarja kah veel sinu kaela peale järgi toovad (moslemimees võib 4 naist pidada), no siis pageb naiivne heategija oma majas vist küll ise metsa!
p
Paganlik eestlane/ 29. juuli 2015, 10:32
Väga tore! Islamitondid vabastavad meid viimaks nendest viimastestki kristluse riismetest. Seejärel kupatame islamitondid üheskoos minema ja ongi plats puhas ja Eesti vaba.
U
!/ 29. juuli 2015, 11:29
Unista aga! Vaata et sind ennast minema ei kupatata, kui neid turbanipäid ükskord siin palju saab. Teevad nii nagu jänkid kunagi indiaalastega . kihutavad ma maalt välja kuhugi viljatusse reservaati! Et uutele islamivendadele eluruumi juurde teha.
t
29. juuli 2015, 12:21
toredat ei ole siin midagi, vaid olukord on vägagi tõsine ja eestlane on ise ohus omal maal. metslased on valitsuse jaoks tulus ära, seepärast neid ka smuugeldatakse, oma inimesed vaadaku ise, kuidas hakkama saavad- nende eest ei maksta. kui te arvate, et see 180 arv on jääv, siis küll eksite-see on alles algus kulla sõbrad. tallatakse tee sisse ja siis ei loe neid enam keegi, on neid 180, 1800 või 18000 jne. tulevik on tume ja see laegas on avatud, seda paraku kinni ei pane enam. riik on maha müüdud, terve see f....g euroopa on maha müüdud, nii et kuskile minna ka ei ole
p
Pagulane/ 29. juuli 2015, 12:56
Ma tahan oelda seda,et oravatega on nii,et punaorav ja hallorav ei ela iialgi samas piirkonnas.On looduslikult kujunenud valja piirkonnad,kus siis elavad punaoravad ja kus elavad halloravad.Kui teise liigi esindaja satub voorale territooriumile siis ta murtakse maha.
p
Pagulane/ 29. juuli 2015, 12:56
Ma tahan oelda seda,et oravatega on nii,et punaorav ja hallorav ei ela iialgi samas piirkonnas.On looduslikult kujunenud valja piirkonnad,kus siis elavad punaoravad ja kus elavad halloravad.Kui teise liigi esindaja satub voorale territooriumile siis ta murtakse maha.
w
Willy/ 29. juuli 2015, 10:30
Pakun välja äriplaani! Kas oleks keegi, keda asi huvitab?
Kui praegu tekib nagu seeni peale vihma igasugu pagulaste abistamise MTÜ-sid, siis oleks ju viimane aeg asutada ka MTÜ-d ja muud organisatsioonid nende kohalike elanike kaitseks ja abistamiseks, kes peavad hakkama seda "pagulaste" terrorit otseselt taluma. Need MTÜ-d võiks abistada kohalikke valve- ja häiresüsteemide muretsemisel, valvekoerte ostmisel ja toitmisel, valvemeeskondade ja patrullide organiseerimisel ja rahastamisel, relvalubade ja relvade hankimisel, tugevate aedade ja traattõkete ning plankude rajamisel, igasugusel õigusabil, "pagulaste" tegevuse jälgimisel jne. ine. jne. Ühesõnaga oleks kiiresti vaja ka organisatsioone ja ettevõtteid, kes kaitseksid kohalikke võõraste sissetungijate terrori eest! Kas oleks keegi, keda asi huvitab?
j
jppopo/ 29. juuli 2015, 12:34
kaitsta sa ju võid jutu järgi, aga arvestades praegust õigussüsteemi siis mingit abi sealt saada ei ole reaalne, see on pagulaste sissetoojate käes. Puuküürnike asju on küllalt kajastatud. võtke ja lugege üle. Maksate ise lõpuks nende arveid ja varast olete kah ilma. Mingid häiresüsteemid ja värgid ei aita, kui inimene on rumal, ta lihtsalt jääb ilma oma varast ja kõik. Kes kodutute teemadega natuke kokku on puutunud see teab, kui hull on asi tegelikult kohalike jaoks.
Parm kindlustage ära oma vara, jääb seegi võimalus, et kindlustusest toetust saada kui
elamine maha põletatakse oskamatuset küttekehadega ümber käia või vandaalitsemise käigus, sõja korral ma ei tea, kas midagi korvatakse.
a
Alar1/ 29. juuli 2015, 10:30
Kirikud leidsid raha tegemise viisi! Hiljem hakkavad niikuinii riigilt raha nõudma.
Kirik tahab ka raha! Maksvaid lolle on liiga väheks jäänud.
PS! Tahaks näha, kuidas moslemid Jeesuse pildi all elama hakkavad!
n
noh/ 29. juuli 2015, 11:02
Alar1 võib kohati olla ka mõistlik-üllatus. Alar1, nad ei hakka Jeesuse pildi all elama, nad põletavad selle ära. Kirikutel on alati raha, annetajaid leidub ja olen enam kui kindel, et siin paneb juba valitsus kilekoti ka valmis.
K
???/ 29. juuli 2015, 10:27
Kus kirikutel majutamiseks need hotellid-motellid on? Elamispinnad sellisel tasemel, kuhu euronormid tulnukaid lubaksid paigutada. Enamik kogudusi on ju puruvaesed, ei tule kuidagimoodi ots-otsaga kokku. Või tahab mõni usklik mutike neid neegrimehi oma majja või korterisse elama võtta? Edu siis. Saab nende tagant s.tta rookida, nii et seda nägu. Ja kui nad sealt Aafrikamaalt oma 4 naist ning lastekarja kah veel sinu kaela peale järgi toovad (moslemimees võib 4 naist pidada), no siis pageb naiivne heategija oma majas vist küll ise metsa!
n
no/ 29. juuli 2015, 12:42
Kuidas sa aru ei saa, nad ritsevad koguduste liikmete varaga.

Metsavend / 29. juuli 2015, 10:18
Suheldes Vönnu vallavalitsuse töötajaga selgus ,et pöörduge kiriku poole täpsemalt Urmas Paju poole ,kes olla kompetentne .Selgub ,et kirik on kohalikust omavalitsusest körgem ja teeb mis kasulik ning vallale jääb pärast kohustus pagulastele raha jagada ning kohalik jääb veel vaesemaks ,sest sotsabi antakse kohalike arvelt .Valitsus on leidnud kiirelt kirikute näol partneri kelle abiga teha inimkaubandus äri . Praeguse seisuga on selge, valitsus laiutab käsi ja utleb ,et mis teha kirik tahtis ning kirik vöttis aga makse töstetakse ikkagi sest ega kirikud hakka omast rahast pagulasi ulalpidama .
Metsavend / 29. juuli 2015, 10:18
Suheldes Vönnu vallavalitsuse töötajaga selgus ,et pöörduge kiriku poole täpsemalt Urmas Paju poole ,kes olla kompetentne .Selgub ,et kirik on kohalikust omavalitsusest körgem ja teeb mis kasulik ning vallale jääb pärast kohustus pagulastele raha jagada ning kohalik jääb veel vaesemaks ,sest sotsabi antakse kohalike arvelt .Valitsus on leidnud kiirelt kirikute näol partneri kelle abiga teha inimkaubandus äri . Praeguse seisuga on selge, valitsus laiutab käsi ja utleb ,et mis teha kirik tahtis ning kirik vöttis aga makse töstetakse ikkagi sest ega kirikud hakka omast rahast pagulasi ulalpidama .
j
Jänks/ 29. juuli 2015, 11:04
Kas Võnnu vallavalitsuse töötaja, kellega rääkisid:
1. Oli laksu all?
2.Ei tunne seadusi?
3.Arvab, et inimesed ei tunne seadusi ja võib ükskõik kui lolli juttu suust välja ajada.
Eesti põhiseaduse järgi on Eesti ateistlik riik, mis tähendab, et riigivõim ja kirik on lahus ning kirikul ei ole mitte mingisugust võimu ega otsustamsõigust asjade üle mis jäävad välja poole religiooni. Pagulaste vastuvõtmine ja majutamine omavalitsuse territooriumile ei ole kiriku otsustada, kirik pidi selleks loa saama omavalitsuselt.
i
..../ 29. juuli 2015, 12:48
ise ka usud, mida räägid? See riik on ammu pahupidi.
k
Kellamees/ 29. juuli 2015, 10:16
Küll näete......pastoraadid-kirikud peagi polevad........!
i
Igaks juhuks!/ 29. juuli 2015, 10:37
Hoiduge sellest Võnnu kirikust ja tema abihoonetest võimalikult kaugele, kui elada tahate! Ka teistes kirikutes ja nende tseremooniatel on väga ohtlik käia. Kui ka mingit jutlust ei rünnata, siis võib kiriku läheduses ikka pesitseda mõni värviline kõrilõikaja, keda papid on aidanud maale smugeldada.
h
halleluuja/ 29. juuli 2015, 10:08
no saab näha, kuidas moslemid luterlastega koos elama hakkavad. väga hea.
jumal ja allahh!! suurepärane kooslus. midagi uut ja suurt on sündimas.
kas eesti pühakojad lastakse isise poolt õhku? saame näha. aga usklikud lohutavad ennast sellega, et ju see oli jumala tahtmine.
p
Pole neil vahet midagi!/ 29. juuli 2015, 10:41
Ühed silmakirjatsejad ja rahva raha peal parasiteerijad mõlemad! Vaadake, kuidas mõned siinsed juudidki "pagulaste" vastaseid kritiseerivad ja mõnitavad! Nii, et Eesti rahvale akatakse varsti üheskoos kaela laskma ja eestlasi rassistideks ja natsideks tembeldama. Küll näete!
k
Kas/ 29. juuli 2015, 12:59
Usklikud polegi lugenud, et nn põgenike laevadelt lükatakse Aafrika kristlased keset Vahemerd vette surema. Kas te polegi kuulnud, et moslemil on lubatud teeselda mida iganes, et saavutada seda, mida ta soovib.
.
Vaimusilmas....../ 29. juuli 2015, 10:05
.......juba kujutlen, kuidas moslemid vagalt Luterlikku issameiet, või Katolistlikku missat kuulavad. Peaasi, et pommide tiksumine vaga juttu ei sega.
m
mitte elavate teenimine/ 29. juuli 2015, 10:15
Neile just ongi neid vaja, selles äris loeb ikka lahkunute hulk.
Metsavend / 29. juuli 2015, 10:03
AITAB JAMAST PAGULASTEGA ,SEST EI OLE EESTI VALITSUSEL EGA MINGITEL KIRIKUTEL OTSUSTADA PAGULASTE EESTISSE TOOMIST OMAKASU EESMÄRGIL .MEIL ENDIL KES ELAME EESTIS TULEB OTSUSTADA JA KEELDUDA PAGULASTEST .SELLEKS TULEB KOKKU TULLA NAGU LAULVA REVOLUTSIOONI AJAL JA KONKREETSELT EI ÖELDA MINGEID KOMPROMISSE EI OLE VÖIMALIK PAGULASTEGA .ÄRGE LASKE ENNAST MÖJUTADA VALITSUSE JA NUUD KIRIKU SUUVOODRITEL PAGULASTE TEEMAL ,ET KUI TOREDAD PAGULASED ON JA ,ET PUHA KRISTLASED AGA TEGELIKULT AINULT MOSLEMID KES TEAVAD ,ET USKUMATUD EHK KRISTLASED ON VAENLASED JA NEID TULEB HÄVITADA KUNA PAGULASTE EHK MOSLEMITE TEADA OLEME SUUDI NENDE HÄDADES ,ET NAD ELAVAD HALVASTI AGA TEGELIKULT PAREMINI KUI EESTLASED ,KES ON SIISKI PIGEM KRISTLASED SÖLTUMATA KAS ON KIRIKU LIIKMED . MILLEKS SUNDIDA NUUD KIRIKUT MEILE PEALE ,SEST KIRIK MILLINE TAHES OMA USU SUUNITLUSEGA ON NORMAALSE ELU PIDUR . KIRIKIU PÖHIEESMÄRK ON TÄIELIK ALLUMINE JUHTIDELE KES TAHAVAD IGAS MÖTTES ELU NAUTIDA ,SEST MÖTLEV INIMENE POLE KIRIKULE VAJALIK KUNA TAHAB SAMUTI NORMAALSELT ELADA . ALUSTAGE VÖNNUS VASTU SEISUGA PAGULASTELE JA SEALT EDASI LAULVA REVOLUTSIOONI MOODI SEST PAGULASTE VASTASEID ON ROHKEM JA UHTSUSES ON JÖUD MIS ANNAB SOOVITUD TULEMUSE .
t
to: Metsavend 10:03/ 29. juuli 2015, 11:59
Raske vaimse puudega Metsavend - HOIA ARVUTIST KAUGEMALE oma trükitähtedega! Iga päev oled oma kommentaaridega rahva naerualune. Sinu möla ei taha lugeda.
Metsavend / 29. juuli 2015, 10:03
AITAB JAMAST PAGULASTEGA ,SEST EI OLE EESTI VALITSUSEL EGA MINGITEL KIRIKUTEL OTSUSTADA PAGULASTE EESTISSE TOOMIST OMAKASU EESMÄRGIL .MEIL ENDIL KES ELAME EESTIS TULEB OTSUSTADA JA KEELDUDA PAGULASTEST .SELLEKS TULEB KOKKU TULLA NAGU LAULVA REVOLUTSIOONI AJAL JA KONKREETSELT EI ÖELDA MINGEID KOMPROMISSE EI OLE VÖIMALIK PAGULASTEGA .ÄRGE LASKE ENNAST MÖJUTADA VALITSUSE JA NUUD KIRIKU SUUVOODRITEL PAGULASTE TEEMAL ,ET KUI TOREDAD PAGULASED ON JA ,ET PUHA KRISTLASED AGA TEGELIKULT AINULT MOSLEMID KES TEAVAD ,ET USKUMATUD EHK KRISTLASED ON VAENLASED JA NEID TULEB HÄVITADA KUNA PAGULASTE EHK MOSLEMITE TEADA OLEME SUUDI NENDE HÄDADES ,ET NAD ELAVAD HALVASTI AGA TEGELIKULT PAREMINI KUI EESTLASED ,KES ON SIISKI PIGEM KRISTLASED SÖLTUMATA KAS ON KIRIKU LIIKMED . MILLEKS SUNDIDA NUUD KIRIKUT MEILE PEALE ,SEST KIRIK MILLINE TAHES OMA USU SUUNITLUSEGA ON NORMAALSE ELU PIDUR . KIRIKIU PÖHIEESMÄRK ON TÄIELIK ALLUMINE JUHTIDELE KES TAHAVAD IGAS MÖTTES ELU NAUTIDA ,SEST MÖTLEV INIMENE POLE KIRIKULE VAJALIK KUNA TAHAB SAMUTI NORMAALSELT ELADA . ALUSTAGE VÖNNUS VASTU SEISUGA PAGULASTELE JA SEALT EDASI LAULVA REVOLUTSIOONI MOODI SEST PAGULASTE VASTASEID ON ROHKEM JA UHTSUSES ON JÖUD MIS ANNAB SOOVITUD TULEMUSE .
l
lihtne küsimus Võnnu härrale/ 29. juuli 2015, 10:03
,, härra"No pasaran" 09:19, kõigepealt minu ja olen kindel ka veel sadade eestmaalaste tunnustus Teile , kindlameelsete otsuste eest... Minu poolt Teile küsimus: "kuidas Võnnu rahvas on vallajuhtide poolt pühendatud asjasse, mida räägib selleteemaline volikogu otsus- mitte arvamus(arvamused on teada), kas oli arvukas rahvakoosolek(arvamused,hääletused ja protokoll), sest mõne aasta pärast Võnnu getostamise eest külarahvas küsib- kes vasutab???)... Palun aidake pildil oleva kenakest daami , sest tema näos ei ole "nuttu ega naeru"- ilmselt on hakanud mõtlema veidi kaugemale ajas...
n
Nõus/ 29. juuli 2015, 10:42
Vallale tuleb esitada ametlik teabenõue seoses pagulaste vastuvõtuga. Volikogu otsust ilmselt pole, aga selline vastus on samuti vaja kirjalikult saada. Koguge vallaelanike allkirju ja esitage need vallale. Muidu hiljem ongi nii, et mitte keegi ei tea, kuidas asjad läksid nagu nad läksid, rääkimata vastutuse kandmisest.

j
Jep/ 29. juuli 2015, 09:57
Kirikud aitavad- aafriklasi, kreeklasi, itaallasi, nüüd ka türklasi. Miljonirahvas peab aitama kümneid miljoneid rahvaid? Absurditeater!
a
ammuilma ei ole miljon/ 29. juuli 2015, 10:42
902 000 ümmarguselt, sellest arvust lahuta veel need 100 000 kes kodumaal arvel veel, kuid välismaal tööl.Ühes Moskva magalarajoonis elab elab inimesi pea 3x rohkem.Näiteks...
t
to: ammuilma.... , 10:42/ 29. juuli 2015, 12:04
Rõõmustage, kesikud ja ekrelased! Varsti on Eestis 400 000....500 000 venelast ja Putini võim.
e
EV/ 29. juuli 2015, 17:12
Millisest riigist ise mürki pritsid?
e
E/ 29. juuli 2015, 17:17
Ja millisest riigist ise mürki pritsid?
k
Kallid kirikutegelased/ 29. juuli 2015, 09:47
Miks te tegelete võltsabistamisega? Miks te soodustate juurteta inimmasside teket maailmas? Need inimesed, kes siia rändavad, ei hakka ennast siin kunagi koduselt tundma. See ei ole mitte heategu, vaid hoopis kuritegu nende inimeste vastu, samuti laastab see meie ühiskonda. Aafrika ja Lähis-Ida riikides tuleb hoopis aidata jalule seada rahu ja õitseng. Lääneriigid peavad seal lõpetama oma omakasupüüdlikud manipulatsioonid. Miks kirik ei aita tegeleda põhjusega vaid lükkab tagajärjed omaenese rahva kaela, kes on terve oma ajaloo olnud teiste orjad, lõputult kannatanud. Miks me ei panusta koostööle Aafrika riikidega, milleks on vaja nende inimesed siia elama lasta. See on kuritegu. Meie ühiskond ei hakka neile mitte kunagi sobima, see tekitab ainult konflikte. Milleks selline võltsmoraal.
m
miks,/ 29. juuli 2015, 12:56
sest nad räägivad ühe jumala teenimisest, aga teenivad teist. lihtne!
n
Närilised/ 29. juuli 2015, 09:46
r
Ragnar./ 29. juuli 2015, 09:43
Paljud inimesed ,kes pole juhtunud Ameerikasse ja pole näinud kunagist ilusat suurlinna nagu Detroid ja milliseks see on muutunud peale Afro -Ameeriklaste koondumist sinna kus nad elavad nüüd 85 protsentiliselt. Põhimõtteliselt valgel inimesel sinna asja pole päeasel ajal pimedast ajast rääkimatta. Kas meil on vaja oma väikelinnad muuta uute Gängide elukohaks, Pole need inimesed kunagi töötanud ega hakka tegema seda ka siin meie kommete õppimisest rääkimatta.Kui lisada,et nende pered on 3-8 last peres siis 20 aast pärast oleme põhimõtteliselt kadunud rahvus. Ma pole rassist ja mul pole midagi Afriklaste vastu kui nad elavad Afrikas.
t
Teadja/ 29. juuli 2015, 09:32
Huvitav oleks teada? Inimesed kes neid siia ootavad, tahavad on ka nendega ühise katuse all elamise kogemus??? Minu ealised mehed said selle kogemuse NL armees. Ja nüüd need, kes istusid kodus emme pepu taga ( paljud ka valitsuses) on võtnud nõuks hävitada kõik EESTIGA seonduva keel, rahvas, maa... Äkki peaks mingid kursused neile korraldama, ehk siis ei ajaks enam nii lolli juttu.
K
????/ 29. juuli 2015, 09:25
Kirik on ju samuti okupatsiooni sümbol , sest see toodi siia mõõga toel ning hävitati muistne priius ...
K
?/ 29. juuli 2015, 10:37
Kas tahad tagasi alepõllunduse juurde minna või? Ja veritasu ning orjapidamise juurde? (orje-sõjavange nimetati muinasajal träälideks). Igatsed hiievana ning külaposijat taga? Vaevalt et too muistne priius sulle eriti meelt mööda oleks, kui sa imekombel ajas nii 800-900 aastat tagasi satuksid.
j
Jänks/ 29. juuli 2015, 11:07
Ega ilma kirikuta ei oleks loomulik progress olemata olnud ja šamaanid on paljudel rahvastel, ka nn. kristlastel ning moslemitel.
n
no aga/ 29. juuli 2015, 11:22
orjapidamise juures me juba olema, kaugel see alepõllunduski on ja teised asjad.
q
Q/ 29. juuli 2015, 11:27
eestlane ei pea teiste p..lakkuma, vaba olla ei tähenda ajas 1000 aastat tagasi minna
t
to Q/ 29. juuli 2015, 12:08
Aga kes sind praegu pühapäeviti siis vägisi kirikusse veab ja vastu tõrkumise korral jalapakku paneb või kahtlemise korral ketserina tuleriidale saadab? Oled ju vaba ning teed mis tahad!
t
Teadja/ 29. juuli 2015, 09:19
Huvitav oleks teada saada kas keegi moslemite sissetoomise ja ülalpidamise toetajatest on ka mingit vähest aega selle rämpsuga ühe katuse all elanud ( kui ei siis võiks kuhugi kursustele minna) Minu ealised mehed läbisid kursuse NL armees. Asja üle otsustavad emme pepu taga istuvad siidikäpad kes täna istuvad valitsuses ja on võtnud nõuks hävitada kõik selle mis on seotud EESTIGA- keel, rahvas, maa. On kohustatud võtma tõsiselt nende inimeste häält kes seda sitahu
n
No pasaran/ 29. juuli 2015, 09:19
Võnnu alevikku ei saa tuua sest mina ise elangi Võnnus. Mind kunagi ei ole häirinud aafrikas elav neeger, aga Võnnus ei ole neid ajalooliselt kunagi elanud ja elama ei hakka seni kuni elan mina.
Ilmselt plaanivad panna alevi sissesõidul, kiriku vastas asuvasse majja.
Need ju panevad kohe tõkkepuu üles ja teevad siissesõidu tasuliseks.
Ärge palun siia tooge, pole neid jamasid kellelegi vaja.
v
Võnnukale/ 29. juuli 2015, 09:39
Kui te ise midagi kiiresti ette ei võta, siis tuuakse nad teile ikkagi. Kui pagulased töötuks jäävad (see tõenäosus on 99%), siis tasub vald nende ülalpidamiskulud ja rõõmu jätkub kauemaks. Siin netis palumine ei aita mitte midagi, leidke oma mõttekaaslased, minge valda ja esitage vähemalt oma protestikiri. Hetkel on riik kiriku näol leidnud partneri, kelle abil saab KOV nõusolekust mööda minna. KOV peaks aga kirikule tingimuse seadma, et kui kirik nad oma pinnale võtab, siis jääb ka kogu hilisem ülalpidamine ja sotsabi kiriku, mitte valla maksumaksjate kanda. Kohalik rahvas, saage oma passiivsusest ja tagasihoidlikkusest üle, sest ega keegi teine peale teie enda teie õiguste eest ei seisa!

K
???/ 29. juuli 2015, 09:13
Kristalsed hakkavad rätipäid vastu võtma? Kirik haistab siin raha muud midagi. Eriti vagad vennad ikka. Aga no eks siin seal ole näha kuidas kirikhärrad elavad. tassitakse lausa neile seda pappi kokku nii et halb hakkab
n
nb/ 29. juuli 2015, 09:06
EELK teatas juba ammu, et vastu võetakse ainult kristlastest põgenikke ja vastuvõtukomisjonis peab olema isik, kes oskab petturid ära tunda, st moslemid ei saa kristlaste nahas tulla.
k
29. juuli 2015, 12:18
Kuidas nad neid pettureid ära tunnevad? Et küsivad, kas usud Jeesusse, Jumala ainusündinud poega?
l
lugeja/ 29. juuli 2015, 08:58
Õige on, et getosid, kuhu koondatakse suurem kogus migrante, luua ei tohi. Aitab meile ühest Lasnamäest! Tahaks näha neid moslemitest migrante, keda hakkab kristlik luterikirik "abistama"?! Selle kiriku esindajad tuleb saata meie jaoks migrante välja valima.
v
Vahur/ 29. juuli 2015, 08:30
Kirikule infoks, et saabujad on 99% moslemid ja meie kirikut väga ei armasta ....
v
Virumaamiis/ 29. juuli 2015, 09:03
Väga ei armasta on pehmelt öeldud......kristlased on nende jaoks uskumatud koerad keda peab hävitama!
m
Mr/ 29. juuli 2015, 10:08
Viige ennast kurssi Indias toimuvaga. Iga kuu põletatakse kristlaste poolt maha mõni moššee, moslemite poolt hinduistide tempel ja hindude poolt kristlaste kirik. Surnud ring, kõik on kättemaksuks ja nii juba sadu aastaid.
a
Armastavad/ 29. juuli 2015, 09:08
... ja kuidas veel ..... minarettideks ümber ehitada :-)
l
lubati ju pered hajutada üle Eesti/ 29. juuli 2015, 08:29
Nüüd koondatakse nad ühte suurde majja. Ühe pere pärast ei remondi EL ühtegi maja.
Lollikari. Nii need moslemite kolooniad tekivad ja paljunevad.
o
Ole normaalne/ 29. juuli 2015, 09:02
Mis Sa arvad,et üle Eesti tuleb 200 peremaja? Selge, et mõned majad on suuremad.
m
mis peremaja!!!! See veel puudus!/ 29. juuli 2015, 09:20
Hea, kui kusagil kolkas kunagise kolhoosi paneelikas korteri saavad. Ja olgu õnnelikud.
m
29. juuli 2015, 11:18
Muidugi saavad head korterid, vaata kuidas Vao külas kostilisi on vastu võetud, ikka uutes renoveeritud majades.
j
Jänks/ 29. juuli 2015, 11:12
Neid ei ole meie mõistes võimalik hajutada, sest nende suguvõsad, kes varem või hiljem siia järele tulevad, on suuremad kui nii mõnigi väikesearvuline Eesti küla ääremaal ja neist saab seal juba peale saabumist enamusrahvus. Väikese küla põliselanikele saab ainult kaasa tunda ja tõenäoliselt põgenevad need vähesedki eestlased kes veel kuhugi ääremaale on jäänud.
Metsavend/ 29. juuli 2015, 08:26
Nuud on näha .et valitsus on leidnud päästerönga kiriku näol kuhu pagulased panna kuna löpuks jäävad ikka kasvöi vastu tahtmist rahvale kaela peale .Löpuks tuleb ikka maksmaksjal körgendatud maksude näol pagulastest luuserite ja tööpölgurite hea elu kinni maksta .Kogu skem on selge ,et kui rahvas vastu on pagulastele ja lolliks söimamine läbi palgaliste kommijate ei aitand vöeti nöuks kiriku abil asjad paika panna ,et vötame ja köik pagulased .Teadmiseks veel kord ,et tegu pole mingi humaansuse ega inimlikusega vaid ehtsa inimkaubandusliku äriga kust seltskond valitsuse tegelasi ja nende käsilasi teenib .Mugavam on samuti kui on pealinnast kaugemal ei sega rahuliku elu .Kirikutega täpsemalt Vönnu kirikuga oli juba varem kokku lepitud .et vötavad pagulased väidetavalt oli teada arv palju tuleb .Jutt oli esialgu 15 pagulasest aga alati on vöimalik rohkem vötta kui antud juhul mängib truud alamat ja raha saab .sest vahet pole mis usu alaliigi kirikuga tegemist on ikkagi on vaja raha ja veelkord raha sest need kes on kirikus eesotsas tahavad hästi elada .Realiikmed on usinad töömesilased kes tassivad mammonat kokku .Samasugune susteem on ka elusönalstel ja jehoova tunnistajatel kus ajupesu saanud liikmed otsivad jöukaid inimesi kes oma vara annaks kirikule ,samas nendele liikmetele lubatakse ,et saavad jumalale lähemale kui leiavad ohvreid kes annetavad köik oma maise vara just nende kirikule .Ärge lootke ,et kirik hakkab oma kuludega neid pagulasi ulalpidama ,sest alul an.takse stardi raha mille valitsus on saanud euroopa liidust aga edasi tuleb maksumaksjal hakata pagulasi ulal pidama Huvitab kus kirik siis on kui kohalik rahvas elab vaesuses , miks ei aidata aga pagulased kelle eest saab raha on teretulnud .Teada on ,et samuti nöukogude ajal tegi kirik vastavalt kasulikusele riigiga koostööd .Kirikud on reetnud rahvast igal ajal kui vähegi on kasulik ja pole miskit imestada ,et köik kordub ikka raha eest kasulikult .Löpuks aetakse Vönnust kohalik rahvas välja ja tehakse aed umber ning ongi geto valmis ,et pagulased saaksid rahulikult toimetada ja käia ruusteretketel .Vötke vördluseks kasvöi Rootsi kus pagulaste rajooni ei ole kasulik päevasel ajal minna ,rääkimata öhtul ega ammugi öösel .Löpetuseks ,et valitsusel on nuud hea öelda ,et näete rahvas meie ei olnudki suudi pagulastes aga kirik näete tahtis pagulasi ja on nöus vötma aga maksumaksjal tuleb kiriku heategevus kinni maksta .
k
kiriklane/ 29. juuli 2015, 09:41
Ära , mees, mulise! Esiteks on olnud juttu mitte hulkadest, vaid üksikutest ja ainult kristasest pagulastest, s.o. sedasama usku inimestest, mis eestiski. Teiseks - näita mulle mõni maakoguduse õpetaja, kes siidis-sametis käib ja kirikutöö kõrvalt mingit muud tööd ei tee. Sektante ära paku, need koguvad kümnist.Räägime ikka luteri kirikust, sealne "rikkus" ongi ainult lagunev kinnisvara. Ja kolmandaks - räägi konkreetsest kogudusest, kes tahab pagulasi vastu võtta? Meie küll ei kavatse naid oma rahvale kaela peale tuua.
"
29. juuli 2015, 12:23
"Samasugune susteem on ka elusönalstel ja jehoova tunnistajatel kus ajupesu saanud liikmed otsivad jöukaid inimesi kes oma vara annaks kirikule ,samas nendele liikmetele lubatakse ,et saavad jumalale lähemale kui leiavad ohvreid kes annetavad köik oma maise vara just nende kirikule."
.
... ning kuulutavad sellist vaimusõna raffale: "Saad kõike, millest loobud!"
Metsavend/ 29. juuli 2015, 08:26
Nuud on näha .et valitsus on leidnud päästerönga kiriku näol kuhu pagulased panna kuna löpuks jäävad ikka kasvöi vastu tahtmist rahvale kaela peale .Löpuks tuleb ikka maksmaksjal körgendatud maksude näol pagulastest luuserite ja tööpölgurite hea elu kinni maksta .Kogu skem on selge ,et kui rahvas vastu on pagulastele ja lolliks söimamine läbi palgaliste kommijate ei aitand vöeti nöuks kiriku abil asjad paika panna ,et vötame ja köik pagulased .Teadmiseks veel kord ,et tegu pole mingi humaansuse ega inimlikusega vaid ehtsa inimkaubandusliku äriga kust seltskond valitsuse tegelasi ja nende käsilasi teenib .Mugavam on samuti kui on pealinnast kaugemal ei sega rahuliku elu .Kirikutega täpsemalt Vönnu kirikuga oli juba varem kokku lepitud .et vötavad pagulased väidetavalt oli teada arv palju tuleb .Jutt oli esialgu 15 pagulasest aga alati on vöimalik rohkem vötta kui antud juhul mängib truud alamat ja raha saab .sest vahet pole mis usu alaliigi kirikuga tegemist on ikkagi on vaja raha ja veelkord raha sest need kes on kirikus eesotsas tahavad hästi elada .Realiikmed on usinad töömesilased kes tassivad mammonat kokku .Samasugune susteem on ka elusönalstel ja jehoova tunnistajatel kus ajupesu saanud liikmed otsivad jöukaid inimesi kes oma vara annaks kirikule ,samas nendele liikmetele lubatakse ,et saavad jumalale lähemale kui leiavad ohvreid kes annetavad köik oma maise vara just nende kirikule .Ärge lootke ,et kirik hakkab oma kuludega neid pagulasi ulalpidama ,sest alul an.takse stardi raha mille valitsus on saanud euroopa liidust aga edasi tuleb maksumaksjal hakata pagulasi ulal pidama Huvitab kus kirik siis on kui kohalik rahvas elab vaesuses , miks ei aidata aga pagulased kelle eest saab raha on teretulnud .Teada on ,et samuti nöukogude ajal tegi kirik vastavalt kasulikusele riigiga koostööd .Kirikud on reetnud rahvast igal ajal kui vähegi on kasulik ja pole miskit imestada ,et köik kordub ikka raha eest kasulikult .Löpuks aetakse Vönnust kohalik rahvas välja ja tehakse aed umber ning ongi geto valmis ,et pagulased saaksid rahulikult toimetada ja käia ruusteretketel .Vötke vördluseks kasvöi Rootsi kus pagulaste rajooni ei ole kasulik päevasel ajal minna ,rääkimata öhtul ega ammugi öösel .Löpetuseks ,et valitsusel on nuud hea öelda ,et näete rahvas meie ei olnudki suudi pagulastes aga kirik näete tahtis pagulasi ja on nöus vötma aga maksumaksjal tuleb kiriku heategevus kinni maksta .
Metsavend/ 29. juuli 2015, 08:26
Nuud on näha .et valitsus on leidnud päästerönga kiriku näol kuhu pagulased panna kuna löpuks jäävad ikka kasvöi vastu tahtmist rahvale kaela peale .Löpuks tuleb ikka maksmaksjal körgendatud maksude näol pagulastest luuserite ja tööpölgurite hea elu kinni maksta .Kogu skem on selge ,et kui rahvas vastu on pagulastele ja lolliks söimamine läbi palgaliste kommijate ei aitand vöeti nöuks kiriku abil asjad paika panna ,et vötame ja köik pagulased .Teadmiseks veel kord ,et tegu pole mingi humaansuse ega inimlikusega vaid ehtsa inimkaubandusliku äriga kust seltskond valitsuse tegelasi ja nende käsilasi teenib .Mugavam on samuti kui on pealinnast kaugemal ei sega rahuliku elu .Kirikutega täpsemalt Vönnu kirikuga oli juba varem kokku lepitud .et vötavad pagulased väidetavalt oli teada arv palju tuleb .Jutt oli esialgu 15 pagulasest aga alati on vöimalik rohkem vötta kui antud juhul mängib truud alamat ja raha saab .sest vahet pole mis usu alaliigi kirikuga tegemist on ikkagi on vaja raha ja veelkord raha sest need kes on kirikus eesotsas tahavad hästi elada .Realiikmed on usinad töömesilased kes tassivad mammonat kokku .Samasugune susteem on ka elusönalstel ja jehoova tunnistajatel kus ajupesu saanud liikmed otsivad jöukaid inimesi kes oma vara annaks kirikule ,samas nendele liikmetele lubatakse ,et saavad jumalale lähemale kui leiavad ohvreid kes annetavad köik oma maise vara just nende kirikule .Ärge lootke ,et kirik hakkab oma kuludega neid pagulasi ulalpidama ,sest alul an.takse stardi raha mille valitsus on saanud euroopa liidust aga edasi tuleb maksumaksjal hakata pagulasi ulal pidama Huvitab kus kirik siis on kui kohalik rahvas elab vaesuses , miks ei aidata aga pagulased kelle eest saab raha on teretulnud .Teada on ,et samuti nöukogude ajal tegi kirik vastavalt kasulikusele riigiga koostööd .Kirikud on reetnud rahvast igal ajal kui vähegi on kasulik ja pole miskit imestada ,et köik kordub ikka raha eest kasulikult .Löpuks aetakse Vönnust kohalik rahvas välja ja tehakse aed umber ning ongi geto valmis ,et pagulased saaksid rahulikult toimetada ja käia ruusteretketel .Vötke vördluseks kasvöi Rootsi kus pagulaste rajooni ei ole kasulik päevasel ajal minna ,rääkimata öhtul ega ammugi öösel .Löpetuseks ,et valitsusel on nuud hea öelda ,et näete rahvas meie ei olnudki suudi pagulastes aga kirik näete tahtis pagulasi ja on nöus vötma aga maksumaksjal tuleb kiriku heategevus kinni maksta .

Metsavend/ 29. juuli 2015, 08:26
Nuud on näha .et valitsus on leidnud päästerönga kiriku näol kuhu pagulased panna kuna löpuks jäävad ikka kasvöi vastu tahtmist rahvale kaela peale .Löpuks tuleb ikka maksmaksjal körgendatud maksude näol pagulastest luuserite ja tööpölgurite hea elu kinni maksta .Kogu skem on selge ,et kui rahvas vastu on pagulastele ja lolliks söimamine läbi palgaliste kommijate ei aitand vöeti nöuks kiriku abil asjad paika panna ,et vötame ja köik pagulased .Teadmiseks veel kord ,et tegu pole mingi humaansuse ega inimlikusega vaid ehtsa inimkaubandusliku äriga kust seltskond valitsuse tegelasi ja nende käsilasi teenib .Mugavam on samuti kui on pealinnast kaugemal ei sega rahuliku elu .Kirikutega täpsemalt Vönnu kirikuga oli juba varem kokku lepitud .et vötavad pagulased väidetavalt oli teada arv palju tuleb .Jutt oli esialgu 15 pagulasest aga alati on vöimalik rohkem vötta kui antud juhul mängib truud alamat ja raha saab .sest vahet pole mis usu alaliigi kirikuga tegemist on ikkagi on vaja raha ja veelkord raha sest need kes on kirikus eesotsas tahavad hästi elada .Realiikmed on usinad töömesilased kes tassivad mammonat kokku .Samasugune susteem on ka elusönalstel ja jehoova tunnistajatel kus ajupesu saanud liikmed otsivad jöukaid inimesi kes oma vara annaks kirikule ,samas nendele liikmetele lubatakse ,et saavad jumalale lähemale kui leiavad ohvreid kes annetavad köik oma maise vara just nende kirikule .Ärge lootke ,et kirik hakkab oma kuludega neid pagulasi ulalpidama ,sest alul an.takse stardi raha mille valitsus on saanud euroopa liidust aga edasi tuleb maksumaksjal hakata pagulasi ulal pidama Huvitab kus kirik siis on kui kohalik rahvas elab vaesuses , miks ei aidata aga pagulased kelle eest saab raha on teretulnud .Teada on ,et samuti nöukogude ajal tegi kirik vastavalt kasulikusele riigiga koostööd .Kirikud on reetnud rahvast igal ajal kui vähegi on kasulik ja pole miskit imestada ,et köik kordub ikka raha eest kasulikult .Löpuks aetakse Vönnust kohalik rahvas välja ja tehakse aed umber ning ongi geto valmis ,et pagulased saaksid rahulikult toimetada ja käia ruusteretketel .Vötke vördluseks kasvöi Rootsi kus pagulaste rajooni ei ole kasulik päevasel ajal minna ,rääkimata öhtul ega ammugi öösel .Löpetuseks ,et valitsusel on nuud hea öelda ,et näete rahvas meie ei olnudki suudi pagulastes aga kirik näete tahtis pagulasi ja on nöus vötma aga maksumaksjal tuleb kiriku heategevus kinni maksta .
m
Metsavennale/ 29. juuli 2015, 10:58
Mine maga vahepeal välja!
a
asi/ 29. juuli 2015, 18:46
on selles et kommid ei ilmu kohe mitu minutit on vahel
Metsavend/ 29. juuli 2015, 08:26
Nuud on näha .et valitsus on leidnud päästerönga kiriku näol kuhu pagulased panna kuna löpuks jäävad ikka kasvöi vastu tahtmist rahvale kaela peale .Löpuks tuleb ikka maksmaksjal körgendatud maksude näol pagulastest luuserite ja tööpölgurite hea elu kinni maksta .Kogu skem on selge ,et kui rahvas vastu on pagulastele ja lolliks söimamine läbi palgaliste kommijate ei aitand vöeti nöuks kiriku abil asjad paika panna ,et vötame ja köik pagulased .Teadmiseks veel kord ,et tegu pole mingi humaansuse ega inimlikusega vaid ehtsa inimkaubandusliku äriga kust seltskond valitsuse tegelasi ja nende käsilasi teenib .Mugavam on samuti kui on pealinnast kaugemal ei sega rahuliku elu .Kirikutega täpsemalt Vönnu kirikuga oli juba varem kokku lepitud .et vötavad pagulased väidetavalt oli teada arv palju tuleb .Jutt oli esialgu 15 pagulasest aga alati on vöimalik rohkem vötta kui antud juhul mängib truud alamat ja raha saab .sest vahet pole mis usu alaliigi kirikuga tegemist on ikkagi on vaja raha ja veelkord raha sest need kes on kirikus eesotsas tahavad hästi elada .Realiikmed on usinad töömesilased kes tassivad mammonat kokku .Samasugune susteem on ka elusönalstel ja jehoova tunnistajatel kus ajupesu saanud liikmed otsivad jöukaid inimesi kes oma vara annaks kirikule ,samas nendele liikmetele lubatakse ,et saavad jumalale lähemale kui leiavad ohvreid kes annetavad köik oma maise vara just nende kirikule .Ärge lootke ,et kirik hakkab oma kuludega neid pagulasi ulalpidama ,sest alul an.takse stardi raha mille valitsus on saanud euroopa liidust aga edasi tuleb maksumaksjal hakata pagulasi ulal pidama Huvitab kus kirik siis on kui kohalik rahvas elab vaesuses , miks ei aidata aga pagulased kelle eest saab raha on teretulnud .Teada on ,et samuti nöukogude ajal tegi kirik vastavalt kasulikusele riigiga koostööd .Kirikud on reetnud rahvast igal ajal kui vähegi on kasulik ja pole miskit imestada ,et köik kordub ikka raha eest kasulikult .Löpuks aetakse Vönnust kohalik rahvas välja ja tehakse aed umber ning ongi geto valmis ,et pagulased saaksid rahulikult toimetada ja käia ruusteretketel .Vötke vördluseks kasvöi Rootsi kus pagulaste rajooni ei ole kasulik päevasel ajal minna ,rääkimata öhtul ega ammugi öösel .Löpetuseks ,et valitsusel on nuud hea öelda ,et näete rahvas meie ei olnudki suudi pagulastes aga kirik näete tahtis pagulasi ja on nöus vötma aga maksumaksjal tuleb kiriku heategevus kinni maksta .
p
papp/ 29. juuli 2015, 11:04
MEES MIS SA KARJUD ,EGA SU JUTT NÜÜD NII TÄHTIS KA POLE et mitu korda korrutad ühte ja sama juttu ,RAHUNE MAHA ,ära närveeri ,võta tbl ära ja puhka veidi !
k
kahjuks/ 29. juuli 2015, 15:10
tulevad iseenesest kommid mitmekordselt. Põhjust ei tea.
j
Jänks/ 29. juuli 2015, 17:07
Kui kommid tulevad mitmekordselt, siis on aeg vahemälu puhastada.
k
Kaur/ 29. juuli 2015, 08:25
Päris soodad need usklikud ikka
m
Mari/ 29. juuli 2015, 08:18
On ikka silmakirjalikkus. Raha nimel on isegi kristlased valmis Eestimaad maha müüma! Kirikud tulnuks juba ammu maatasa teha. Tõsiusklikke enam ikka Eestis ei ole, kes väidab et on, on lihtsalt aferist. Ilma tööd tegemata annetuste najal ära elamisvõimaluste kasutaja. Ei ole vaja igasugu lobudikke üles putidada. Jäägu need olemasolevad arhitekttursed mälestused, mis on säilinud ja omavad kunstilist väärtust aga tegevus nendes oleks ammu aeg lõpetada ja nn "õpetajate" koolitamine lõpetada!!
ü
üx/ 29. juuli 2015, 22:25
Millal kristlased pole midagi omakasu nimel teinud ja seda juba ajaloost vaadates?
m
Ma ei oska muud öelda,/ 29. juuli 2015, 08:12
kui seda, et omad vitsad peksavad, Kui ikka ei taha teiste vigadest õppida, siis palju õnne, teil on võimalus enda omadest õppida.
Aga närvi ajab, et selliste jobude pärast, kes arvavad, et agressiivsete tulnukate ja eestlaste tuleviku hävitajate "abistamine" on mingi heategu, saab eestlaste viimaste põlvkondade elu väga kibe olema.
Oh, teid lambaid! Mää-mää, tapke meid, mää....
HÄBI!
o
Oot,/ 29. juuli 2015, 08:09
kas äkki need moslemid kristlasi üle parda ei loopinud?!?
y
ys/ 29. juuli 2015, 08:05
No mida imet? Kas meie kirikud hakkavad siis ka moslemite usutalitusi tegema? Varsti saab kirikukellade asemel kuulda Meka poole kummardajate hüüdeid.
J
.../ 29. juuli 2015, 08:04
Jumal tänatud, et mu poeg sel Võnnu lähedal oma maja maha sai müüa!
j
Jänks/ 29. juuli 2015, 11:18
Sel juhul tõesti veel õigel ajal, sest peale pagulaste saabumist ei oleks seda maja enam tasuta ka tahetud-kui just riik ei oleks maja eest mõned sendid maksnud ning sinna pagulased paigutanud.

j
Julia/ 29. juuli 2015, 08:03
Kas moslemile ei ole solvav elada kiriku külje all ?
e
eh/ 29. juuli 2015, 08:26
nii kui üle läve astuvad, kohe ristitakse luteri usku, armulaual antakse hapukapsast ja sealiha.
o
olen sinuga nõus/ 29. juuli 2015, 12:54
integreerumine ja lõimumine toimub sellisel juhul hoobilt
s
... / 29. juuli 2015, 13:11
seadki hävitatakse enne ära, mis sealihast sa enam räägid?
k
Küsimus/ 29. juuli 2015, 08:01
neile abistajatele - kas olete ka isiklikult valmis vastutama, kui teie hoolealune lähedalelavatale inimestele probleeme hakkab valmistama. Hetkel paistab, et võtate omale lemmiku, aga tema eest vastutust ei võta. Kas ülejäänud Võnnu rahvas näiteks on teie plaanidega ikka nõus? Või te kristlastena enam teiste eestlastest kristlaste arvamuse ja turvatundega ei arvesta ja primaarne on Eesti ühiskonda mitte midagi panustanud moslemi heaolu, kristalste rõõmuks jääb nende ülalpidamine ja teenimine.
a
aga/ 29. juuli 2015, 09:04
Kes muidu vastutaks, tead?
e
Elisa/ 29. juuli 2015, 08:00
Kas siis varsti kerkib kiriku külje alla ka moshee? Kurb, kui kirik tuleb kinni panna, et kallite külaliste tuju ei rikutaks, sest üks ôige moslem ei saa elada ju kiriku külje all. Pastoraadi hooned ju asuvadki kiriku juures. Loodaksin hea meelega, et järsku kiriku jures elamine môjub hästi neile, aga nii sinisilmne ma ka ei ole.
l
Ly/ 29. juuli 2015, 07:59
Loomulikult on suured rahad mängus, kas Võnnu rahvaga on saavutatud kokkulepe pagulaste suhtes, Kirik on püsinud senini vaevu hinges, annetusi vähe, rahvas vaene, kurvaks teeb, et selliste mõtlematute, lollide otsustega määratakse väikese Eestimaa saatus. Edu ja pealehakkamist mustadega suhtlemisel, hoidke neid nagu väikseid lapsi, avage sõimerühm ja alustage ettevaatlikult nende õpetamist, ümberkasvatamist eluks.
n
Nagu Eestisse/ 29. juuli 2015, 07:50
z
Zz/ 29. juuli 2015, 07:48
Muslemid luteri kiriku tiiva alla ...yeeh!
m
29. juuli 2015, 07:44
Muslemid luteri kiriku tiiva alla, yeeh!
k
Komtuur/ 29. juuli 2015, 07:44
Mõelge ikka ka, kas enamuses muslimitest mugavuspõgenikud tahaks elada Luteri kiriku hoonetes ja kristlaste hoole all... Igal juhul - Luteri kiriku toetus muslimitele võib praegused kiriku toetajad eemale tõrjuda - eks see näha ole ...

e
eew/ 29. juuli 2015, 07:34
a
Ants/ 29. juuli 2015, 07:33
Tahavad nad jah elada mingis Vônnus....... Neile tuleks leida ikka elukohad Tallinnas.
t
taas tule ja mõõgaga/ 29. juuli 2015, 07:27
seekord küll ülekantud tähenduses tuleb kirik anastajatele appi

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee