Eesti uudised

Bussiettevõtjad: üledoteeritud rongiliiklus suretab bussitranspordi välja

Toimetas Sander Silm, 23. juuli 2015 11:45

26 KOMMENTAARI

k
kurb eestlane/ 24. juuli 2015 04:35
Eesti Riik!Tehke ühistransport korda!Pange ühistransport sõitma nii,et kogu eestimaa oleks kindlustatud maalt linna tööle ja tagasi sõiduks.Miks sõidavad bussid linnast linna iga poole tunni tagant pooltühjalt,vahepeatusi tegemata.Aitaks kui iga paari tunni järel sõidaks 1 kiirliin.Asi on ikka nii korraldamata."Valitsejatel" pole muuks aega,kui omavahel kraagelda ja vaadata,kuidas brüsseli ees koogutada ja immigrante sisse smuugeldada.President ei saanud isegi Viljandi folgil jätta mölisemata,kui hea ikka on see "värviline" seltskond kes siia saabub meie kultuuri rikastama.No pole sõnu.Inimesed,ka kõrgelt "sündinud" ei tea,millest räägivad ja kui teavad,siis neil p...ui,sest nendel lennupilet siit lahkumiseks pükste tagataskus olemas.Aga oma riigis ja omainimeste mured kasvõi ühistranspordiga on aastaid neile suva või siis teema,mis käib ülejõu.Hale värk.Olen kahel käel rongiliikluse pooldaja,aga rööpaid igal pool pole ja need kohad peaks ikka bussidega kaetud olema.Siin firma vingub,et Tartu Tallinn ots jääb lahjaks.Tehke tööd ja hakake KORRALIKULT maakohtadest rahvast vedama,saate teie ka leiva lauale.Praegu on bussi esiistmed nööridega eraldatud - et keegi jumala eest bussijuhi meelerahu ei häiriks ja pooled bussijuhid on nii tigedad,et on ikka hea,kui nad sind bussist väljudes tagant säärest ei naksa,nagu penid.Tööpõld on lai ja paremaks teenendamiseks veel palju teha!
j
jaan/ 24. juuli 2015 08:18
erafirmad- valitsust eestlased ei huvita
h
HRT/ 23. juuli 2015 20:42
Bussiettevõtjad hakaku ükskord omi vigu tunnistama ja asjadest ausalt rääkima! Vilets "kasumlikkus" on paljuski neis endis kinni. Hale on juba lugeda sellist virisemist! Kui aga ei saa hakkama või lihtsalt millestki aru ei saa, siis võtku tööle spetsialistid. Eestis on selliseid pea kümmekond!
http://arvamus.postimees.ee/3210949/hannes-luts-uhe-rongisoidu-tegelik-hind
m
Magnus/ 23. juuli 2015 17:21
Rongiga on mugav ja meeldiv sõita. Uued rongid, aga kaua need haisvad vanad bussilogud Eesti teedel ringi sõidavad ja kalli raha eest. Ei ole õpilasetel, ega tudengitel enamusel liinidel soodustusi ka pensionäridel ja puuetega inimestel samuti ... K:::RT KONKURENTSIST OLETE ÜLDSE KUULNUD!
r
reet/ 23. juuli 2015 17:29
eesti on ka midagi muud kui raudteeäärne. enamus kohtadesse ei pääse rongiga jobu magnus
m
Magnus/ 23. juuli 2015 17:38
Ära ropenda ma pole sind JOBUKS nimetanud!
Kas tead kullake, Reet, igale poole maakohtadesse ka need haisvad bussid ENAM EI KÄI! Nii et pole vaja selles mõttes rääkidagi! Ära JAURA SIIN!
M
...../ 23. juuli 2015 15:09
Miks superluksbussid ainult Tartusse käivad? Kaugematele liinidele pannaks ainult superloksud. Ise te ei tee mitte midagi, et bussisõit pikemal distantsil mugav oleks. Bussijuhid ka tavaliselt sellised tigedad onklid, kes tere läbi hammaste vaid pomisevad. Oh häda kui keegi veel rattaga julgeb tulla. Piinatud näoga tiritakse kõht rooli tagant välja.
s
so/ 23. juuli 2015 15:04
Rongiga saab siiski vähestesse kohtadesse. Bussifirmad miskipärast tahavad ainult nelja suuremasse linna sõita, ülejäänud alad, kuhu rongiga kuidagi ei saa, ei huvita miskipärast ka busse. Kui meil on korralik raudtee, siis miks see peaks tühjalt seisma? Inimene eelistab rongi ka puht sõidumugavuse tõttu, mitte ainult hind pole oluline. Normaalne, et riik soodustab rohkem rongi, sest inimestele meeldib rongiga sõita rohkem kui bussiga. Rongi saab käru ja rattaga, ei loksuta nii palju, saab vetsus käia. Mina oma kodulinna lõunas saan ainult bussiga. Liine aga jääb järjest vähemaks, bussid on äärmiselt logud, mugavusteta, kes mitu tundi vetsuta olla ei saa, see lasku üldse püksi.
j
jama ajad/ 23. juuli 2015 15:39
Isegi vanades bussides on mugavamad istmed, kui nendes uutes rongides. Samuti hakkab rongides külm, kuna külma puhub otse pähe. Küllap oled rongifirma palgal, et sama juttu ajad igal pool, mina olen penskar.
u
Urmas/ 23. juuli 2015 14:58
j
jama jutt/ 23. juuli 2015 14:56
No rongiga saab ikkagi vähestesse kohtadesse. Lõuna-Eesti linnas, kus mina elan, jääb neid bussiliine aina vähemaks, kuigi rongiga sinna ei saa. Ja see, et inimestele rongisõit ise sümpatiseerib rohkem, on paratamatu. Milleks peaks asemele pakkuma bussiga loksumist, kui korralik raudee on olemas.
l
linnamees/ 23. juuli 2015 14:35
Kas mitte just hiljuti ei olnud siin liikvel 1 eurose piletihinnaga kaugliinid? Ei paista eiriti ,et bussiveos mingid probleemid on!
p
probleemid sinu mõtlemisega/ 23. juuli 2015 15:41
Proovi arvutada, kas tõesti saab 1. euroga kõik kulud katta Tartu sõidul?
m
Magnus/ 23. juuli 2015 19:43
Selliste s...taste vanade bussidega PEAKA SAAMA KÜLL!!!

a
Alar1/ 23. juuli 2015 13:15
Simson kiitis Tallinna busse ja sõimas riigi ronge. Kus Simson nüüd on, kui riigi rongid suretavad hoopiski tasuta bussid välja? Tasuta mõtles ainult Lenin ja surigi "tasuta"! Simson on loll!
j
Jämejalas/ 23. juuli 2015 15:41
on jah ainult targad, jätka samas vaimus :).
r
Rahu, rahu!/ 23. juuli 2015 13:06
Elroni rongis sõidavad (rohkete jamade kiuste) vaid sellepärast, et veel on tööl JUHTE ja ilmataat on kaks lumeta talve andnud. Prognoos lubab selleks hooajaks pikka ja lumerohket talve. Need trammid pole selleks mõeldud, seda on tunnistanud ka Stadler. Probleemidest tekib kaskaad. Lumisel läänepoolsel raudteeharul on alati palju suurulukitega kokkupõrkeid. Ka need löövad olemasoleva ahta rongipargi segi. Kõige suurem probleem on aga täna asjaolu, et rongjuhid lahkuvad. Põhjuseks on "hoolivus". Ülikooli juures koolitab kodanik, kes pole päevagi rongijuht olnud, KUUE KUUGA inimesi tänavalt porgandite juhiks. See saab olema suur turvarisk ja paljude kurbade jamade nurgakivi. Võrrandi tulem on see, et täna veel Elronis töötavad vanad mehed lähevad bussi ja rekka peale, sest uusi poisse on nii palju tööl, et ületunde ei saa teha. Viimased 20 aastat on aga reisijateveo vedurijuhid elanud ületundide tasust ja diiselrongide peal ka kütuseärist. Kui need parameetrid kaovad, siis pole mõtet normtundidega sellist tööd teha. Seega - bussifirma, kannata. Kevadeks on Elron konkurentsist väljas.
v
VÄLJAPÄÄS !/ 23. juuli 2015 12:59
Tasuta bussisõit, mis siis muud ja bussirattad vuravad. Keskerakond on lubanud selle ära korraldada, ehk nüüd jõuab asi lubadustest kaugemale, või jäävadki lubajateks.
a
aiku/ 23. juuli 2015 12:53
ega nende bussidega ei julgegi sõita,pidevalt on bussijuht täis.
a
Alar1 to aiku/ 23. juuli 2015 13:19
Kas sa oled bussi- ja rongijuhtide joovet mõõtnud või? Mina võin olla sõjas põrutada saanud, kuid sina oled sündinud loll!
r
reet/ 23. juuli 2015 17:32
pole vahet loll on ikka loll
r
reet/ 23. juuli 2015 17:33
pole vahet loll on ikka loll
k
kossuäss/ 23. juuli 2015 12:53
kui vaja feisslift s-merss välja vahetada, toimib k6ik sahinal, mingit häda ega viletsust
m
mats/ 23. juuli 2015 12:27
Kas nüüd on bussiettevötetel häda,riigid toteerivad tunduvalt rohkem raudteed kui meil ,varem läks kasum puukärimeestele ,kes ei suutnud veeremit uuendada Praegusel juhul jääb raha kindlasti eesti
riiki,mitte ei voola välja ,pole vaja viriseda.