Aga see ongi nn "meretaguse asja omapära!" Vanasti oli selline ootamine tavaline ja ei mäleta, et keegi oleks nälga ära surnud. Seda nimetatakse saareromantikaks :) Ja pealegi mäletan juba lapsepõlvest neid arutelusid silla ehitamise ümber. Nii kaua kui mäletan, saarlased ise ei taha ju seda silda - siiis peabki vahel ootama. Ja mandri inimesed, kui ei jõua oodata, siis mandril on ka üritusi, mida külastada - meretaguse asjaga peab alati ootamatustega arvestama !
Vanasti oli mõlemal pool vett ka mitu kohta kus sai midagi ka sadamas hamba alla - praeguseks ajaks on ju nad suletud . Mis silda puudutab , siis seda ei tule selle pärast et on liiga kallis ja ei ole seda massi kes seda suudaks ületades ülal pidada ( see mass peaks ikka kümneid kordi kasvama ) Lihtsalt jama on vaadata kuidas nii riik kui laevafirma ei saa omavahel kokkuleppele - pangu mingi ajakava paika ja tingimused ja küll siis ka reisijad hakkavad olukorraga arvestama ( praegu on nii et kord on normaalne liiklus , siis jälle mitte - no näiteks jaanipäeva paiku polnud ju mingeid sabasid )
Kogu see jama teeb juba murelikuks - selge et see toodud ionas ei saa sel liinil selle ajagraafikuga hakkama . Mis saab aga talvel - ei tea - teadaolevalt sel ionasel ju jääklassi pole . Riik vahib aga käed rüppes ja ootab 2016 aastat . Kui mälu ei peta , siis riik suurendas reisi maksumust kui tulid uued laevad - eks kui laevad kehvemad , tuleks ka maksumust vähendada . Pealekauba andis ju eas mingi papi stola ümberehitamiseks piraadihotelliks - ka see raha tuleks ju tagasi küsida , kuna laev künnab ju liini sõita . Tegelikult peaksid mõlemad pooled maha istuma ja panema paika meetmed riigilaevade saabumiseni - võib olla tuleks näiteks talveks vahetada laevasid - regula ja stola kurseeriksid hiiumaa liinil ja hiiumaa saaremaa liinil. Ka vist ei ole see 1.10 graafik ei regulale ega tka ionasele jõukohane - võiks ka seda paika panna . Veel tasuks maavalitsusel reguleerida pidustuste lubade andmist - hajutada üritusi erinevatele nädalavahetustele , et ei tekiks olukord kus palju üritusi ühel nädalavahetusel
Liiguvad mitte nagu jumal juhatab, vaid täpselt riikliku tellimuse järgi. See, et laevafirma vahepeal oma heast tahtest reisijate heaks rohkem tegi kui riik nõudis, tuleb nüüd unustada, sest riik sellist heategu heaks ei kiitnud - vastupidi, otsustas, et sellist "heategijat" Eestile vaja pole. Tubli saarlane, kes seepeale uue tööotsa oma inimestele leidis!
Loodetavasti hakkab Eesti riik nüüd rohkem reklaami tegema Eesti teiste piirkondade turismi arendamiseks. On kuritegelik kulutada maksumaksja raha turistide toomiseks Saaremaale, kus turistil (ka siseturistil) tuleb üle elada pikki tunde praamijärjekorras.
See on tüüpiline , ef nv on järiekorrad... tuleb bronnida. Üks nv oli rannapidu.. see nv tulid kõik ooperihuvilised-ja neist paljud ka välismaalt. Tuleb kursis olla lihtsalt mis Saaremaal toimub
See bronnimine on ka kahtlane teema, nt 18.07 laupäeval olid bronnid Kuivastu - Virtsu liinil hommikust õhtuni kõik 100% müüdud, kuid 20.30 väljunud Saaremaa oli praktiliselt tühi, üle ei lugenud kuid ülemisel tekil oli ca 20-30 autot.
age see on ju normaalne, et eraettevõte vaatab tulevikku ja firma jätusuutlikusse, mitte aga ei tegele heategevusega. Need meie konnatiigi Valitsejad" ju valisid uue gängi seda liini teenindama siis järelikult oleksid pidanud nad ettenägema ka võimalikke tõrkeid liinil seoses teenindajate vahetusega. Praamil sõitjad lohutage ennast sellega, et varsti, juba õige pea, muutub teenindus sellel liinil lausa 5e-tärniliseks ja odavaks sest tööle tuleb ja riigi firma(Tallinna Sadamad vist seda on).
Karta on, et see on alles algus, selline olukord saab olema iganädalane kui Saaremaa ja Muhumaa Saksamaale ära viiakse. Selge on see, et Regula ja Ionas ei suuda samas mahus sõite teha.
Mandimehena on minul olukorrast suhteliselt ükskõik. Meelde tuleb aga see, kui arutluse all oli sillateema - kõik saarlased olid üksmeelselt selle vastu, meil praamiga hea sõita küll. Pealegi rikub mandrimeeste (ja naiste) suur liikumisvabadus teie omapära ära (?) Nüüd millegipärast aga vesi ahjus, pange aga riigieelarvest liikumist juurde? Miks pean mina teile peale maksma? Juba praegu on minule praamipilet kallim, jällegi miks? Ma saan aru kui sinnasõit, aga tagasi? Siis on ju see minule "kodutee"? Seega piiraks seda praamiliikumist veelgi, jääb turiste vähemaks ja saategi täitsa omaette oma saare peal olla. Vötaks nüüd mönuga, aga hansat!
Järelikult oli otsus riigi oma laevade osas õige. Sellist teenindust nagu praegu, ei ole sinna vaja. Terve see laevakompanii näitab praegu kogu eesti rahvale oma rookimata taguotsa. Ja muide ka sakslastele, kes riskivad samasuguse olukorra tekkimisega. Info levib, see on küll kindel.
...ka eile,st.esmaspäeval oli Virtsu sadamas saba ,sellist asja pole ennem siin nähtud ...Möödund nädalavahetus tahsime ise siit Saaremaale minna,no mida sa läed,kui järjekord oli mitme tunni pikkune...Esmaspäeval ei töötand "Saaremaa" peal kah kauplus,baaris oli tühjus ja napp valik...