Ega õhtu vaibus tuul tõesti maha aga ummik lained ei olnud seal küll 1 - 1,5 meetrit nagu ütlesid suuropi liinide poid. Suuremad lained olid seal hülkari tipus ja sealt lääne pool 4,5 kuni 5 meetrit. Hea oli, et see kapten ei riskinud ringi keerata! Mis paeltesse puutub siis eks see reederi teema ikka ole, mida meeskond kannab. Tubli poiss, et laeva ilusti turvaliselt sadamasse viis. Kui te ikka ei tea, mis seal toimus siis ärge mölisege, et kapten ei oska sõita!
Merenduses olen ma maarott, aga lennunduses kehtib reegel, et kui on kahtlus kas saab õhku tõusta või mitte ,siis loteriid mängima ei hakata- Saftey is frist. Selle loogika alusel tuleb analoogsete ilmaolude korral jätta reisijad saarele kasvõi hommikuni.
Ma soovitan Andresel see noormees kiiresti välja vahetada, las õpib veel kogemustega kaptenite all meresõitu. Tuult oli sel õhtul lahel alla 15 m/sek. Kui juba Naissaarelt välja sai ja ümber ei läinud, polnud ka probleeme Tallinna sadamatesse tulemisega, natuke peab ainult kursse valima, et mitte külglainetesse sattuda. Panna aga reisijad veel suuremasse ohtu ja sõita Paldiskisse - tule jumal appi. PS. Seda kulda-karda õlal võiks ikka tunduvalt vähem olla, piinlik on. PS. Seda kulda-karda õlakutel võiks ka tunduvalt vähem olla
Olin laeval. Tuul polnud väga hull aga laine oli halb. Üle nina lendas vett rohkem kui korra. Kapten oli tasemel ja eadis mis tegi. Lähen teinekordki. Mädapaised hoitku oma mõtted endale.
Ega lehepildile muumoodi pääsegi kui purki s-- misega ja oksendamisega. Kohutavalt hale. Laeva ja paadisõidud tuulisel merele võtavad vahel öökima küll, kuid uhkustada merehaigusega lehes on nadimast nadim. Laev
Selle laevaga oskab vähe karvasema ilmaga sõita ainult kapten Ants. Peale nende kaptenihakatiste Monica ja Katarina rooli panekut, on Naissaare kai värvilisi jutte täis, nagu oleks keegi graffitit teinud. Kapten vist iga õhtu värvib laeva parrast üle, mis vastu kaid sõitmisest ära kraabitud.
Algaja kippar vaatab ainult ilmateadet internetist aga kogenud kapten jälgib lisaks navtexi ilmateatele ümbritevat loodust (pilvede liikumist,sadamakailt nähtavat lainekõrgust horisdondil ja reaalselt tuult jne.) ja teeb alles siis õigeid otsuseid. Õnnelik õnnetus aga kas järgmine kord on sama õnnelik lõpp ???
ventspilsi tasuta lastepargid/ 21. juuli 2015 10:22
minge Läti lastesõbralikumasse linna Ventspilsi. tasuta pargid lastele. pargid avatud kella 9-st 22.00. Pargid aiaga piiratud ja korras. Saab laps seal ka jalgrattaga sõita, sest Tallinnas nt loomaaias laps oma rattaga sõita ei tohi. moned atraktsioonid on ka tasulised, kuid arvestades Läti eluolu on need taskukohased. Eestis võiks ka mõni linn panustada ja rajada tasuta lastepargid ning saada lastesõbralikuma linna tiitli
...ei vaidle profesionaalidega, aga amatõõrina olen olnud samas olukorras piisavalt palju kordi, et julgen kiita kaptenit, tekkinud olukord, et satuti Paldiskisse oli kapteni täiesti teadlik tegevus ja "kalda teenistustega" kooskõlas, kaptenil lihtsalt ohutuse mõttes tuli alluda lainete "kapriisile" ja kui oskuslikult lugeda lainete "käekirja", siis on võimalik ka keerukast olukorrast välja tulla... Ma ei ole rahul loo pealkirjaga justkui kapten ei jaganud üle-üldse midagi, et "sattus" Paldiski..., tubli kapten, et jagas kuidas käituda oma ametis...
Selle merega oleks ka Miiduranda välja tulnud, pisut rohkem ehk oleks lengerdanud aga oleks kiiremini koju saanud. Poisil on paelu pisut palju, kolmest oleks küllalt, kui sellise küna kippar käib nelja paelaga, siis näiteks Tallinki kaptenid peaksid vähemalt viiega liikuma.
monica grt on 125.....ja seega peaks poisu kolme paela kandma,mitte nelja....ju poiss võtab eeskuju haldre poisilt,kes kannab hoopis mystilisi paelu....just nagu oleks merelaevanduse ylemaga,ja ka hr. Linnasel oli yks suur lai ja yks kitsam pael.....kuhu kyll vaatab VTA.....
eirati /teadlikult) tuule tugevust. Selline tiigipaat nii tugevat tuult ei kannata. Kui laevakapten seda eirab ning kõiki ohtu seab, siis ei tohiks enam kapten olla.
Oled sügava kahtluse all: kui kirjaoskuse omandamine on pooleli jäänud, siis võib koolilõputunnistus ostetud olla ning arvamusavaldusel pole kuigi suurt kaalu.
meie ilmajaamad saavad pihta ainult eilsele ilmale,siis ka vahel eksivad.Tavaline ennustus-vahelduva pilvisusega muutliku suunaga tuul 3 kuni 20 meetrit sekundis.Kohati sademeid,vöib ka esineda äikest ja lumesadu
ilmateade polnud vale ,oli tuul ju max. 12 m/sek ja lainekorgus 1-2 meetrit,kogu lugu. kui kapten eioska kurssi valida,no,mis teha. kus need hiiglaslikud lained olid....olin ka merel,ei näinud neid,ohtul juba ka tuul alla 6 m/sek ja ainult tavaline,järellainetus,vene keeles zyb....sõitsid need lootsikaatrid ja katerina,polnud midagi viga ! see kapten tegi plässi oma 4-ja paelaga pagunitel,aga,noh,kyll õpib. tavoiks minna lasteaeda tittedele rääkima oma seiklustest...