Eesti uudised

Julm saatus: roolijoodik terve kui purikas, kõrvalistuja ratastoolis

Karoliina Vasli, 20. juuli 2015 07:00

49 KOMMENTAARI

k
Kristel/ 21. juuli 2015 18:45
Isegi kui see nii oli nagu on kirjeldatud osades kommentaarides kes oli roolis või mitte või rohkem purjus või mitte, või kes istus kelle autosse või ei see ei muuda ju enam selles mõttes midagi, ja sellised kommentaarid kedagi ei aita ka muidugi ei saa kedagi keelata oma isiklikku arvamust avaldamast kuid seda on võimalik teha viisakas vormis kui tänu kaspari loengutele mida ta noortele peab präegu jääb tulevikus mõni samalaadne avarii juhtumata on sellest abi väga palju ja paneb ehk präeguseid noori mehi hoiduma tegudest mida pärast ei jõua ära kahetseda, et miks ma nii tegin. Mõista on alati raskem kui hukka mõista...
r
Rivo/ 21. juuli 2015 14:38
Keegi ei käskinud tal kaasa minna
m
Mh/ 20. juuli 2015 23:09
k
K/ 20. juuli 2015 19:42
Kurb küll aga ise istus joodiku autosse.
v
vastu kaja/ 20. juuli 2015 18:10
eks me kõik eksi aga nagu õeldakse et eksimine inimlik andestamine jumalik seega on lugu selline et iga üks võib eksida sest toll ajal oli mehe pojal meri põlvini ning oli vaja lihtsalt teisme eas sarved maha joosta ning mõlemad eeksisid seega pole mõttet kumbagi parastada sest mõlemad tunnevad end halvasti kuna tegid seda mida poleks pidanud tegema nii et olgem oma sõnastus komentaridega ette vaatlikud
p
20. juuli 2015 16:44
päris hästi ju läks. Nüüd ühiskonnas üks joobar vähem ja ehk nii mõnigi tavakodanik tänu sellele ,et joodik ratastoolis, elus. Joodikud,narkarid ja prõõkajad leiavad ikka om aotsa Kahju vaid,et ühiskond peab selliseid ülal pidama. Kleebib vähemalt ümbrikkegi või?
j
joodikul/ 20. juuli 2015 14:55
pole keelatud rooli istuda. kui on tagajärjed, siis saab karistada. aga mida see tõll ohib, sellest küll aru ei saa. valiku tegi ju ise. nüüd mängime kannatanut. no ei kisu pisarat välja, no ei kisu....
a
ära siin väga oksa laota, oled loll nagu lauajalg/ 20. juuli 2015 15:39
alkoholi tarbinul ON KEELATUD auto juhtimine!
l
lauajalg/ 20. juuli 2015 17:34
Jah, rooli on keelatud istuda joobes, see on õige aga siin oli teemaks see nn "ohver", kes oli ise oma saatuse valinud ja seega pole ohver vaid roolijoodiku kaassüüdlane ja saanud just selle tasu, mis õiglane. Keegi ei sunni istuma roolijoodiku autosse, kas pole nii ???
s
saad sa/ 20. juuli 2015 18:25
taburet aru.... ei ole alkoholi tarbinuna KEELATUD auto juhtimine... see on karistatav. kas on raske aru saada? veel rumalamalt kõlaks su suust ja rirjast, et tapmine on KEELATUD.....
t
taburetijalg/ 21. juuli 2015 08:46
Jah, tapmine on keelatud ja seetõttu keelust üleastumine ka KARISTATAV
a
20. juuli 2015 12:33
Ajakirjandus ei tea tema kunagisest elust mitte midagi. Ta oli vanasti narkar jõi nii kus jaksas sõbrad viimased kaabakad ja sellel õhtul kui avari juhtus ise veel karjus täna sõidame surnuks. Ja pole siiani kindlaks tehtud kes lõpuks roolis oli
s
20. juuli 2015 12:59
sa oled ikka päris loll. ausalt ka.
k
kohalik/ 20. juuli 2015 22:39
aga see on tõsi oli tõesti ise väge täis ja meri põlvini

e
ene/ 20. juuli 2015 12:28
Kui ei takistanud joodikul rooli istumist vaid istusid juuatäis juhi kõrvale, oled samauti süüdlane ja kui viga said, siis ise seda ju otsisid.
s
20. juuli 2015 11:43
See Eestimaa liiklus ongi juba nii hull, et ei julgegi roolitaha istuda ilma, et 100 gr. sees poleks.
j
jube/ 20. juuli 2015 11:13
ürituste korraldamine tuleb ära keelata seal enne kui juhtub suur õnnetus....
a
Autojuht/ 20. juuli 2015 11:07
Mina näen seda asja nii, et kui vabatahtlikult istun purjus juhi kõrvale autosse, siis järelikult vastutan ise võimalike tagajärgede eest! Kui ma ei takistanud joobes juhti rooli taha istumast, siis ohvrit nagu pole! Täiskasvanud inimesed!
e
eit/ 20. juuli 2015 10:30
joomisega alles hakkab tagajärgi saama . noori on meil palju ratastoolis või isegi voodis . elus tuleb vähemalt viis asja ette mõelda nagu malemängus . mis saab siis , kui ma nii teen ? ... eestlane on muutunud süüdimatuks . aga muidugi joodikud on ikka olnud . neid ennasthaletsevaid tunnustamata geeniusi on kõik kohad täis . sellel juhul oli autojuhi õnn suurem , aga ega teisi küll oma ratastooliga ei hirmuta . arenemata inimene on piisavalt juhm.
t
Tim/ 20. juuli 2015 10:29
Ohver?Kas ta pandi jõuga autosse?Kui pandi siis on ta jah ohver aga kui läks ise vabatahtlikult siis mis ohvrist siin rääkida saab.
e
20. juuli 2015 10:50
ei imesta sellise kommentaari üle
eestis on iga päev sadu juhte, kes täis peaga sõidavad. seega on see ok. kõik teised on vähe imelikud ja kiiksuga.
t
Tim/ 20. juuli 2015 11:20
Minu jutt oli mõeldud kaassõitjast mitte sohvrist.Ka mina arvan nii,et iga aklojoobes juht on potentsiaalne mõrvar liikluses.
m
mis?/ 20. juuli 2015 09:47
ei ole ju julm saatus? õiglane on selle kõrvalistuja suhtes - sai, mis tellis. roolijoodiku suhtes on lihtsalt leebe.
m
maamiis/ 20. juuli 2015 09:39
kas FB kasutamine tähendab tõesti ,et arvuti on käpas? ma saaks aru kui kutt oskaks AutoCADi kasutada vms?

k
Kadi/ 20. juuli 2015 09:15
Süüdi on ainult ja ainult see, kes joodikjuhi kõrvale istus. Kellelgi pole keelatud end surnuks söita ja kes tahab seda kaasa teha - vaba valik.
k
20. juuli 2015 09:30
kas sa tooksid välja seadusest koha, mis ütleb,et täis peaga auto juhtimine on lubatud?
sinu kommenaarist järeldan, et see on täiesti ok tegevus.
kadi on ilmselt soovehtuse läbi teinud roolijoodik. soovin edu, teisi süüdistades on kindlasti endal seda koormat kergem kanda.
t
to // 20. juuli 2015 09:52
sa ikka päris arukas pole, kohe näha. kes sellest rääkis, et roolijoodiklus kuidagi seaduslik on? iga loll teab, et ei ole. aga istuda ise vabatahtlikult mõrtsuka kõrvale ja oodata, kas sõidab su sandiks või mitte, vot seal saab ainult ennast süüdistada. oma valik, oli ju võimalus hoopis politseisse (miilitsasse) helistada? igatahes mitte autosse istuda. vot seepärast ei ole nagu kahju ka.
s
20. juuli 2015 10:06
süüdi on ainult kõrvalistuja. seega roolijoodik on süütu
sa ei tunne mind, seega ei ole sul õigust öelda, kas olen arukas või mitte.
loe enda kommentaar läbi ja saa aru, sina roolijoodikul süüd ei näe. seega ole hea toogi välja see seadusepunkt, mis ütleb, et roolijoodik on ok.
ja ära mine isiklikuks vaid põhjenda.
O
.../ 20. juuli 2015 15:34
Ohvrit siin küll pole mõtet mehel mängida, ta tegi ise vaba valiku, istudes roolijoodiku autosse ja kõik ülejäänu on see, mille selline käitumine kaasa tõi.
i
igatahes / 20. juuli 2015 16:19
sinu jutust väljendub su mitte arukus küll
a
Anonymus/ 20. juuli 2015 08:56
Sellele roorijoodikust värdjale on see jah ilmselt "vana asi", aga sandikssõidetud sõbrale on see igapäevane asi kuni elu lõpuni. Kui Eestis oleks olemas päris kohus ja õigusriik, siis maksaks selline roolijoodikust värd terve oma elu sellele sõbrale hüvitist.
j
Juku/ 20. juuli 2015 15:37
Inimene tegi ise vaba valiku, istuda roolijoodiku autosse ja seega oli ta ise samapalju süüdi. Ei ole kuidagiviisi ohver vaid kassüüdlane.
j
jah/ 20. juuli 2015 08:51
Märt Treieril on väga hea koolitus ja näitab neid filmikesi ka Kaspar ja Gerog.
Koolidel tasuks seda tellida, see on väga mõtlemapanev.
aga antud loos on kummaline, et kaspar endiselt nimetab ta roolijoodikut sõbraks. Kummaline. mis sõber selline on?
k
kohalik/ 20. juuli 2015 22:33
ise oli hullem narkar ja joodik kui sõber kes juhtis ...... süüdi on ikka ise.auto oli tema oma ja naljalt üks laia joonega nooruk ei lase sõbral sõita-nii,et keegi ei tea täit tõtt.Ega sõber ka sellest kergelt välja tulnud,sandid mõlemad ,kes nii-kes naa.Õnn, et teelt üks joomar vähemaks jäi.Muidugi perekonnast on kahju aga kui noorele kõike lubada siis tulemus ongi selline.
m
mi/ 20. juuli 2015 08:22
Aga miks istusid siis autosse millel juht purjus?
o
20. juuli 2015 09:34
oli noor ja loll. mis muud. kes meist ei oleks seda olnud.
K
.../ 20. juuli 2015 15:38
õ
20. juuli 2015 07:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
tyyp/ 20. juuli 2015 08:26
Tundub, et süüdlane või keegi lähedane tunneb sellest end vägagi puudutatuna. :)
Õhtuleht: jätkake! Selliseid asju peabki avalikkuse ette tooma.
s
see ei ole vana asi/ 20. juuli 2015 08:55
see on ühe noore mehe igapäevane asi, see on ühe noore inimese elamata jäänud elu. kuidas saab öelda, et see on vana asi? iga päev ärkad ja tead, et mitte kunagi ei saa sa enam liikuda. mitte kunagi!!!
ja tema ilusamad unenäod on ikka need, kus ta ringi jookseb. ning ärgates... reaalsus, mitte kunagi enam, mitte iial. ainult käte najal ja jõul saab ta ennast liigutada.
selline asi on roolijoodiku jaoks vana, sest küllap tulevad uued vägitükid peale.
aga invaliidistunud kaassõitja jaoks on see elu!!
n
No-jh, aga see invaliidistunud kaassõitja.../ 20. juuli 2015 09:22
...on ise ka selles süüdi, kuna tema ju istus napsitanud "sõbraga" samasse autosse. Kogu artiklit ju lugeda ei lubata, seega ma ei tea asjaloo tagamaid. Kahju sandiks jäänud noorest mehest... :(
t
20. juuli 2015 10:03
tüüpiline eestlase suhtumine, ohver on süüdi.
t
Tegelikult ongi süüdi./ 20. juuli 2015 11:36
Selle asemel, et takistada joobes sõitmist ronis lällates mõnuga kaasa. Teadlikult pani enda elu ja võimalike teiste liiklejate ja jalakäiate elu ohtu. Vahest on vanajumal õiglasem kui Eesti kohus. Millal hakatakse vaatama sellist käitumist kui kuriteole kaasa aitamist? Saaksin aru veel, et teeääres hääletades ei tea kunagi, kas juhil on jääknähud, või mitte. Koos lakkuda ja siis koos sõitma minna ei võta selle invaliidi süüd küll kusagilt otsast vähemaks ja oma kullakallist joomasõbrast autorooli keerajat pole Tal ka milleski süüdistada.
s
20. juuli 2015 13:00
sa pole vist ühegi joodikuga elus kokku puutunud.
N
.../ 20. juuli 2015 15:26
No purjus juhiga autosse ronija pole mingi ohver, samasugune kaassüüdlane. Ohver oleks süütu inimene vastu tulevas autos olnud. Seekord üks süüdlastest, sai mis tahtis, teisel vedas lihtsalt.
u
uus või vana/ 20. juuli 2015 15:40
Mees tegi ise vaba valiku, istudes roolijoodiku autosse, ta ei ole ohver vaid ise oma tee valinud.
K
//// 20. juuli 2015 15:42
Kahjuks olen aga mitte koos ühes autos sõites vaid liigeldes sellise tropiga koos maanteel ja olles ohus. Samuti põrutas üks selline tõbras autoga otse aeda ja peaaegu ajades alla hoovis mänginud lapsed.
E
//// 20. juuli 2015 15:43
e
ei ole ohver/ 20. juuli 2015 17:54
Rooli taga on ainult üks koht, seega kui kaks sõpra koos joovad ja koos lähevad sõitma, on ainult juhuse küsimus, kumb rooli istub.Üks ei saa süüdistada teist.
t
to 10.03/ 23. juuli 2015 02:42
Mis sinu komm parem on, kui nendel parastajatel ?
Mind shokeerivad parastavad kommid, aga sinu komm on samuti ilge.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee