Palju lapsi jäi ilma vanemateta , palju mehi naisi/leskedeks , palju vanureid ilma toeta ? Kuidas maksab mehest ilma jäänud naine nüüd näiteks maja krediiti tagasi ? Kuidas jätkab vanemad kaotanud tudeng oma öpinguid ? Kes maksab vanurite hooldamise kinni, kui ainuke laps istus just selle lennuki pardal ? Ainuöige vastus oleks LUFTHANSA ! Mitte keegi ei taha seda summat , et shoppama minna, paljudele on see absoluudselt hädavajalik . Lufthansa olgu vait ja maksku oma vead kinni .
Ma arvan, et lennufirma peaks tõesti rohkem maksma. Seda aga sellepärast, et nad tunneksid ikka vastutust, millise piloodi kätte võib lennukitäie rahvast usaldada. Üks egoist, kuidas toda lendurit veel leebemalt nimetada saaks, põrutab lihtsalt lennukitäie reisijatega surma. Kohutav! Teadus on nii arenenud küll, et taolise närvisüsteemiga isikud lennukijuhtimisest kaugel, kaugel hoida.... Küllap hoiti /hoitakse raha kokku ja turvalisus polegi nii tähtis... kahjuks. Vaatame, kuidas odavamalt. Tahan loota, et rahanõudlejad on minuga sama meelt.
Ma mõistan, kui tegemist on nö toitjakaotus kompensatsiooniga. Kuid kas neil, kes seda raha küsivad ... kuidas te hindate oma kadunud lähedast? 25k on vähe aga kas 250k on siis piisav? Et kui teile makstakse iga lähedase eest 250k siis olete nõus neist kõigist loobuma? Inimesed võiks mõelda enne, kui hakkavad hindamatut rahasse arvestama.
Raha ära andmine on esmajoones karitus lennukompaniile, mitte õnnistus sugulastele. 25k on naljanumber, võrreldes piletituluga. Selline juhtum peab olema majanduslikult halb ettevõttele. See ongi põhiline eesmärk. Ennustan et 100k igale isikule.
No kui ikka miljon makstaks, siis unustaks enamus inimesi oma sugulased kiirelt. Tegelikult ei peaks midagi maksma. Oluline on selle nimel tööd teha, et tulevikus selliseid õnnetusi ei juhtuks. Raha tõesti pole mõtet anda sugulastele.
KOMMENTAARID (13)