Eesti uudised

Helme: võimule saades saadab EKRE pagulased Eestist välja! (202)

LISA KOMMENTAAR

elu on selline 20. august 2017 23:43
hale suhtumine... mõni juhtum selline siis me teeme nii kuid... kui nõuka aeg piirid sulgeda😂😂oeh jah ma saan kõigest aru aga no kuulge kõik ei ole ühesugused ju... see on see maailm kus me oleme ... vihane ühiskond kus pole hoolivust... segaseid on igal pool ...Sotsiaalministeeriumi andmetel sureb Eestis perevägivalla tõttu aastas 40 naist. Soomes on see hulk 30, Norras 1-2. Maailma naiste vägivallasurmade tabelis on Eesti viiendal kohal. Ettepoole jäävad Venemaa ja paar arengumaad. ka see on julm ja kisendav ebaõiglus kuid selle jaoks me ei tee midagi... rääkimata roolijoodikutest kes sõidavad imikuid surnuks rääkimata emasid ja isasid, õdesid ja vendi... see on karm reaalsus.... meie ümber on palju julmust ja õudust... v näiteks kiusamine ja enesetappud ... ma arvan siiski et igal pool segaseid kuid vaadakem ka kaasmaalasi ning mõelgem kas oleme ohutud... üks purjus kaasmaalane valge eestlane võib oma purjus peaga põhjustada avarii kus sureb imik ja 3 aastat v peale kuid pagulased hirmust välja visata.... ma ei kaitse kedagi kuid me ise oleme oma suurimad vaenlased inimesed. niii on...
nipitiri 20. august 2017 22:59
Kas homo sovetid saadetakse ka välja? Saab minna Maximasse,et ei pea rääkima Euroopa Liidu keelt -vene keelt.
MIsasja? 22. august 2016 11:21
Lasnamägi ja Ida-Virumaa idapagulastest tühjaks? Vägagi radikaalne käik... ilmselt käivitaks see relvastatud vastasseisu Venemaaga.
Praegune valitsus on ennast ammendanud 21. august 2016 10:47
Praegune valitsus on ennast ammendanud, vahetus on hädavajalik.
.. 21. august 2016 03:01
Minu toetus läheb EKRE-le! Ja e-valimisi ma ei usalda! Miks - tõesti enam seletada ei viitsi. Kes vähegi oma peaga mõtlevad inimesed on ja ei sõltu propagandast - need saavad aru.
Oodata ei tohiks 19. jaanuar 2016 14:47
Minu ettepanek on et EKRE poliitilise parteina või mõni isamaaliselt mõtlev pädev Eesti jurist annaks kohtusse Peaminister Rõivase,tema poolt juhitava Valitsuse põhiseadust rikkuva poliitika pärast (Keeldub rahvahääletusest seadusevastase sisserände lubamise või mittelubamise asjus, jne. jne.) See oleks midagi reaalset ja konkreetset.
ena imet 17. august 2015 18:32
uudis ei tulegi politsei rubriigist nagu olen seoses EKREga harjunud. toimetage palun Riigikogus, kuhu teid valiti, mitte ärge pilduge populistlike loosungeid. Riigikogus ollakse vait nagu kult rukkis, seal on teie koht sõna võtta, mitte õhtulehes.
Sakunne 22. august 2016 09:48
Sa Riigikogu istungeid oled vaadanud, EKRE võtab seal pidevalt sõna, sh pagulaste teemal - ära solgerda, kui asjaga kursis pole
xx 20. juuli 2015 18:28
Loodan, et EKRE pääseb võimule, jõudu ja edu talle!

Tavaline eestlane 20. juuli 2015 12:11
Helme küsib, miks Türgi ei võta vastu Süüria põgenikke?
Teadmiseks, et Türgi on suurim Süüria sõjapõgenike vastuvõtja, seal asuvate Süüria põgenike arv läheneb juba kahele miljonile. Kuna pole usutav, et hr parlamendisaadik pole tegelike numbritega tuttav, siis kõige tõenäolisemalt on tegu küünilise valetamisega.
kui ongi suurim immigrantide vastuvõtja, 20. juuli 2015 12:44
siis järelikult neile meeldib,nemad meeleavaldusi EI KORRALDA.
Meile EI MEELDI ja meie allkirju ja kümneid meeleavaldusi PEAB ARVESTAMA.
Kui tahad valetajaid näha,pööra pilk valitsuse poole,valimiste aegu polnud immigrantide
sissevedamisest juttugi.
Valimised läbi-nii LÄKS LAHTI-aktsiisitõusud,immigrandid!
Ühesõnaga-nagu soe koht käes,võib hakata rahvast(endi valijat)ahistama!?
ema 21. juuli 2015 11:50
vaata vahest kaarti ka, enne kui arvama hakkad
Anch 21. august 2016 22:33
Vähemalt on neil ühesugused tavad.
am 20. juuli 2015 11:18
Mis 200.Vaadake natukene tänavapilti.need 200 on juba siin.Valitsus ju valetab meile ülbelt näkku.
AntsPomm 20. juuli 2015 09:33
Pealkiri on vale...illegaalsed immigrandid mitte pagulased..nendel on suur vahe!
AntsPomm 20. juuli 2015 09:32
Pealkiri on vale. Illegaalsed immigrandid mitte pagulased!
ain 20. juuli 2015 09:02
Kui ekre lubatust poole ka tegemata jätaks, on nad ikkagi kordades rohkem eesti rahva jaoks ära teinud, kui kõik konkurendid.
Ps: mihkel raud ei anna isegi riigikogulase mõõtu välja, seega ei tasu tema juttu üldse tähele panna.
19. juuli 2015 19:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Lauri 22. juuli 2015 22:12
Vaata oma mula plusse ja miinuseid ja tee Jämejala kohta omad järeldused!
Tädi anneli 19. juuli 2015 17:48
Mina teadsin juba mitu aastat tagasi keda valima peab, hea et oma sisetundes ei eksinud. Martinit ja tema isa valiks iga kell. Kahjuks ei raatsi oma palgast , mis on lasteaia abiõpetajana 330 eur seda artiklit osta. Martin, seisan sinuga nagu üks mees, ja tead, jul on väga palju sõpru, kes sind kiidavad, äkki nüüd hakkab EEstis midagi muutuma. Krt kaua võib. Palka tahaks ka juurde saada, äkki see ka õnnestub kui martin ohjad haarab.
Sander 19. juuli 2015 17:42
"Helme: võimule saades saadab EKRE pagulased Eestist välja!"-kui homme oleksid valimised, siis sellise texti peale, oleks valimistulemus, nagu Põhja-Koreas ligi 100%

!!! 19. juuli 2015 14:31
Nii et püssiga eestlased situvad maa kaitsmise asemel end hoopiski täis? Tänan!!!
Seega sa ilmselt loodad et siia toodavad nigggerid meid siia kaitsma tulevad? Jumaluke, kui need "sõjapõgenikud" koos perekonna säästudega (et laevakoha ees maksta) jeehat panid ja oma koduküla, suguvõsa, vanemad, naised ja lapsed sõjakoldesse maha jätsid, vaenulikule hõimule põletada, röövida, vägistada ning tappa. Arvad sa tões, et sellised arad jooksikud, oma naha hoidjad siin Eestimaad kaitsma hakkavad või? Naljanumber!
Doctor.xo 19. juuli 2015 14:23
Eelmine kord jatsin haaletamata meelega aga jargmine kord annan haale ekrele kui ta nii ka teeb
Alternatiiv 19. juuli 2015 14:11
Kui võimule ei pääse,siis repatrieeruvad Iisreali... Pole paha !!!!
to Alternatiiv 19. juuli 2015 14:37
Alternatiiv on see, et kui mustad ja kaltsupead järelejätmatult sisse tilguvad ja kohapeal stahhaanovlikult paljunevad ning lõpuks võimu legaalselt üle võtvad, siis tuleb siis Euroopa ühendislamikalifaat. või emiraat. Ja valged, kes turbanit või parandžaad pähe ei pane, need saadetakse maalt välja, nagu jänkid kunagi indiaanlasi. Reservatsiooni kuhugi Sahaara kõrbe või Lapimaale. Et Euroopa elamiskõlblikumasse ossa uutele islamivendadele ruumi juurde teha.
19. juuli 2015 19:58
sind saadetakse esimesena...
Väikelinlane 19. juuli 2015 13:37
Paistab, et EKRE on ainus partei seal "rahvaesinduses", kes reaalselt ka rahva arvamust esindab. Soovin ainult edu ja jaksu!
to Väikelinlane 20. juuli 2015 09:05
Mitte rahva, vaid proletariaadi. Siin on väike erisus. EKRElastel on mingisugune veider kujutelm, et nemad moodustavadki eesti rahva. Valimistel saite alla 10 protsendi kohtadest ja ikka räägite mingist "rahva arvamuse esindajatest."
Neeger 19. juuli 2015 11:16
El on puhas pask! Igatsen meie kaunist nõukogude aega!
mmm 19. juuli 2015 09:21
Mind tösiselt huvitab,mitu ettepanekut meie rahva paremaks eluks on EKRE Riigikogus teinud?Mina pole muud tähele pannud,kui seda,kuidas nad yritavad möttetuid miitinguid korraldada,kirjutavad lehes seda,mida inimestel on moment probleem,kuid millele ekrelased mingeid normaalseid asju välja ei paku.Milleks selline möttetu sönavötmine ja rumalad lubamised.me peame ikka elama tänases päevas ja vaatama,mis olukord on Euroopas
kle mmm väga vähe vaatad ja loed, 19. juuli 2015 20:36
RK infotundidest on juttu olnud,on videod,kus Helmed oma küsimustega rõvast kotti ajavad,loe M.Helme raamat läbi,loe nende programm läbi.
Loe 4.juuli LP päevalehe artikkel Helme dest läbi ja saad päris palju infi
nende võitlusest rahva elu-olu eest.
19. juuli 2015 09:16
Päris mötlema panev on siinne keskustelu.Siin näeme,kui ohtlik on EKRE oma suurte lubadustega.Jah,nad könelevad seda,mida osa inimesi kuulda tahavad,kuid kui möelda kaugemale,on sellest erakonnast ikka töeliselt suur oht meie väiksele rahvale.Vaadake ka,kes neid ylistavad ja kes selles erakonnas on.Uskumatu,kuid harduseta inimene on saanud isegi Riigikokku,kes neil söna vötavad.Ega keegi teine vötagi,kui helme pojaga ja see koolitamatu ja varguse kahtlusega!tegelikult tekib ikka kysimus,milleks teistel ei lubata söna vötta vöi need pole nii hullud?!Möttetu erakond
see EKRE on kurjategijate erakond 21. august 2016 06:20
hullud tuleb hullumajja paigutada
mmm 19. juuli 2015 08:50
Siin jälle ekrelased kisamas.Mida te olete yldse siiani Riigikogus teinud?Teist pole mitte millekski muuks,kui kisamiseks valetamiseks ja lollusteks.Kuidas on vöimalik uskuda sellist lollust,et saadate köik pagulased välja.Kas töesti tahate meie maast teha natsi riiki,kohutav möeldagi.
teadmiseks 19. juuli 2015 21:03
natsism päästabki rahvusriigi.Seda propageerivad ka juudi rabid.Kui sa ei usu,siis loe nende sõnavõtte.Sallivuse propaganda on on psühhotroopne relv teiste rahvaste alistamiseks.Loe ka Rabi Mendel Shhneersoni arvamust juudifasismist,mis on varjatud ja ei jäta jälgi.Ja just selline juudifasistlik kord kehtestataksegi nwo tulekul.
Himmler 21. juuli 2015 01:35
Minumeelest oleks ammu juba aeg, et eestist kujuneks uus natsi riik? Mis selles nii halba on? Kujutage ette kui me kõik kanname vasakul käel sini-mus-valge kombinatsiooniga suuremat paela mille alla nurgas on väiksemas kirjas haakrist.
23. august 2016 20:27
ennem natsiriik kui see et mingi neeger keerab meie valgetele naistele kuskil võsas taha.
Heil fuhrer.

hr 19. juuli 2015 01:16
ekres pättid koos ked üritavad riigi pööret teha
ongi 19. juuli 2015 02:09
Riigipööre tehtud juba 21. juuli 2015 15:51
Riigipöörde korraldas praegune, valimispettusega võimule tulnud "valitsus".
MM 19. juuli 2015 00:06
Natsid jäävad natsideks...
Tartust 18. juuli 2015 23:21
Martin Helme, SA oled Eesti ainus lootus. Palun tee midagi et valitsus ei saadaks meid hukkatusse!!!
Muudi 19. juuli 2015 08:17
Ei ole ainus lootus... Mida ise kavatsed teha?
ühineda 7. september 2015 11:26
Veelkord ühineda EESTI RIIGI hävitajate vastu.
lollakas 19. juuli 2015 08:51
Kindlasti pole sa Tartust,siin selliseid idioote kyll pole,kes kiidaks Helmesuguseid narre
LOLLAKALE 19. juuli 2015 12:46
Sa vaata seal TARTUS, ET PAGULASTE MAJA ÕIGEKS AJAKS VALMIS SAAB...
to lollakas 19. juuli 2015 13:10
Mina, kui TARTU inimene, kiidan väga just Helmesuguseid narre.... sa räägi enda eest! ja muideks, ma pole kohanud mitte 1 inimest,kes selle sita heaks kiidab mis meil siin praegu toimub.
Lollile 19. juuli 2015 17:48
Panid endale õige nime- lollakas. Helmed tõstavad vähemalt küsimusi üles, teised ootavad nohinal palgapäevi midagi ettevõtmata.
Gunnar Stahl 18. juuli 2015 23:07
Mõtlen hirmuga, mis oleks kui EKREt ei oleks, siis oleks meil neid niinimetatud pagulasi juba tuhandeid.
Juhan II 18. juuli 2015 22:47
Esimesena paluks pilet anda Randperele. See tuleks päikesesüsteemist ka kaugemale saata.
Juhan II 18. juuli 2015 22:46
Esimesena paluks pilet anda Randperele. See tuleks päikesesüsteemist ka kaugemale saata.
vanaema, parteitu 18. juuli 2015 22:17
No kui need saamahimulised Helmed juba kedagi välja saatma hakkavad, siis ikka põhjalikult, välja saadetakse kõik, kes neile hoosianna ei hüüa. Nii et katsuge veidi mõelda, keda valite, Kui Helmed pukkis, siis ükski konn enam Helmedele vastu ei köhi. Aga loodetavasti on enamik valijaid siiski mõistusega olendid ja selliste vihakõnede ja rumala ärplemise õnge ei lähe.
18. juuli 2015 22:50
ei tea , Adolf Hitleri valis ka rahvas
Adolf 19. juuli 2015 10:32
Hitleri maksimumtulemuseks vabadel valimistel jäi natuke üle 30 %.
Võim võeti vaikse riigipöördega.
millest 19. juuli 2015 01:18
...saame järeldada, et parteitul vanaemal on mõistusega kõik korras? Tõestuseks lükka kasvõi üks artiklis toodud Helme väide ümber!
m 18. juuli 2015 20:56
Selle partei seisukohti vaadates ei ole iseseisev Eesti küll nende eesmärk. Pigem on nad provokaatorid, kelle eesmärk on see riik lõplikult külili ajada.

Helme 18. juuli 2015 18:12
marks 19. juuli 2015 09:19
Aga kas autorollo meeldi , ju vist.
Autorollo 19. juuli 2015 10:33
vfd 19. juuli 2015 15:24
Autorollo on edasi rIigikogus! Tead sa üldse millega tegeleb Eestis Riigikogu? Kumb on kõrgemal positsioonil, kas valitsus või riigikogu?
Larry 22. august 2016 06:57
Sa pidasid vist silmas kumb peaks olema kõrgemal positsioonil ja kumb nagu reaalselt hetkel on? :)
Ega jah 18. juuli 2015 17:35
Inimesed ei mõista lihtsalt. Pagulaste siia tahtmisel või mitte ei ole mingit tähtsust. Sa lihtsalt ei saa euroliidult riigi ülese ehitamiseks ainult toetusi ja hüvesid võtta ise vajadusel vastu tulemata. See ei toimi lihtsalt ühepoolselt. Uued maanteed, koolid, igasugu asutused, majad, sillad ja sada muud asja(ka sõjaline kaitse ja ka välismaal töötamise võimalus). Eesti sugune mikro riik ei saa täiesti üksikuna kunagi kaua kesta. Ühelt või teisepoolt pannakse käpp peale niiguinii.
sa ise ei mõista,pime 18. juuli 2015 22:09
Siin ei ole midagi keerulist.Kõik see infrastruktuur võetakse meilt hiljem tagasi,sest see kõik läheb maksmata võlgade katteks keskpangale ehk kuritegelikule sündikaadile.Võlad kasvavad astronoomiliseks selle tõttu,et eesti riik on kohustatud üleval pidama musta afrikat,keda meile massiliselt sisse surutakse.Ni ikaotab riik oma maad ja varad.Eraisikute vara võetakse ära väga lihtsalt ,kui tõstetakse kinnisvara maksu sellisele tasemele,et seda pidada ei ole võimalik.Seesama kinnisvara antakse pagulastele.Valged eurooplased asustatakse ümber põhja piirkondades olevatesse reservaatidesse.Pikemalt saab tutvuda[ https://www.youtube.com/watch?v=kb8kP0F2XA4]
aga 19. juuli 2015 01:05
seda tehakse ju koguaeg Rootsis hetkel,sest riik ostab ise kõik vabad pinnad omanikelt ära,rootslased niigi kolivad maapiirkondadesse,see on NWO see ei ole enam vandenõu.
nojah 19. juuli 2015 15:32
ega sa seda peast pimedatele selgeks ei tee, et NWO on tänane reaalsus, inimesed on sügavas eituses ja ei suudagi näha ega mõista, mis toimub praegu Euroopas ja toimub ka USA-s. Järjest hullemaks läheb, info on isegi kättesaadav, et inimesi ette valmistada, aga seda ei võeta tõsiselt.
Euro-Aafrika projekt, eurovalistuse tegemine ilmselt tuleb kiirkorras juba sel sügisel, pagulastega Euroopa riikide hukutamine on sama projekti osa, kõik on internetis leitav ja täpsed kirjeldused, aga ikka ei saa aru või ei taha saada.
Mõttetu kaader täiega.
aa2 18. juuli 2015 22:50
Pluss lisatööjõudu on vaja, see on paratamatus selle 100k asemele, kes Eestist välja rännanud on, kui Ukraina kriisi ajal palusid mitusada ukrainlast eestilt varjupaika, siis Eesti keeldus ja ei andnud kellegi, nüüd kui valikut pole, pole enam midagi ka kobiseda.
kuhu 19. juuli 2015 02:14
seda lisatööjõudu sul vaja on? See töö, mis ruberoidiga saab teha kinnistab riigi igaveseks ajaks igavesti arengumaa staatusesse.
vbcvb 19. juuli 2015 15:40
lisatööjõudu vajaduse jutt on suurim vale, tasuta tööjõudu on puudu, aga sa võid kohe tasuta tööle hakata, miks neid pagulasi siia vaja on? Ehitustöödele moslemid üldse ei kõlba, need peerud ju palvetavad nii palju, et tsement kivistub kätte ära, materjal rikutakse ära ja tehtud midagi ei saagi, kellele on vaja sellist tööjõudu? Naised on ainult sünnitusmasinad ja need on täeileikult ülalpeetavad ühiskonnale koos lastega. Mis tööjõud see on?
Pealegi muutub lähiaastatel üle 50% tööjõust üleliigseks, sellest on ka juba meedias juttu olnud. Kuhu te topite selle tööjõu, kellele tööd anda ei ole ja keda tuleb üleval pidada, kes külamas isesesivalt ellu ei jää? Kerjuseid on vähe? Oled sa vaadanud vaesuse numbreid Eestis, et neid puudu on?
njah 19. juuli 2015 08:53
Arvad, et eestlased ei tea seda, milest sa räägid? Ole rahulik - teame! Oleme nõus kõike muud tegema, v.a kuritegevusele vastu tulema kõige räigematel eesmärkidel, mis on suunatud otse meie rahva vastu. Arvad, et üks töökamaid inimesi, kelleks on eestlane, ei viitsi ega taha vastuteenet osutada? Eksid! Mustadel lihtsalt ei ole siia vägisi asja. See on liig. See on miski, mida ei saa selliste argumentide pähe rahvale peale suruda!
hunt 19. juuli 2015 15:10
mis hüvesid ja toetusi nii ikka see lihtrahvas saab see läheb ikka teatud pööblile ja oma tutvusringkonnale.
Onari Kämmal 18. juuli 2015 16:53
"Miks ei võta Türgi Süüria põgenikke, aga Eesti peab võtma?"
Parlamendipoliitik, kelle jaoks immigratsioon on südameasi, võiks ju natukenegi ikkagi fakte teada. Süüria naaberriigid on vastu võtnud üle 4 miljoni põgeniku, neist Türgi ca 1,8 miljonit (lisaks 1,1 miljonit Liibanon, 630000 Jordaania, 250000 Iraak, 132000 Egiptus).
Allikas: http://www.unhcr.org/559d648a9.html
Kämmalile 18. juuli 2015 21:10
Türgi ei ole andnud neile 1,8 miljonile süürlasele asüüli - ei kortereid, ei sotsiaaltoetusi, ei ravikindlustust, ei lastetoetusi... Türgi territooriumil on vaid ÜRO pagulaslaagrid mida ÜRO ka rahastab. SEE ON VÕRRELDAMATU SELLEGA MIDA HAKKAME PAKKUMA MEIE NEILE OMA MAKSUMAKSJA RAHA EEST! Seega, pole vaja siin demagoogitseda.
Jordaanias on süürlased omavoliliselt. Alates sellest aastast taastati piirikontroll ja niisama süürlasi (kellel pole ettenäidata elamiskohta ja päevaraha) enam enda territooriumile ei lasta . Töötavad süürlased Jordaanias illegaalselt ja vaatamata sellele, et keegi neid seal ei poputa on nende sündivus tunduvalt suurem kui jordaanlastel endil - eelmisel aastal sündis Jordaanias 40% süürlasi! Keegi tahab, et ka Eestis nii läheks...
Tahtsin vaid ütelda, et faktil ja faktil on suur vahe.
Meeri 19. juuli 2015 14:30
Türgi võtab rohkem pagulasi kui kogu euroopa liit kokku. Mis küsimus on?
Meerile 19. juuli 2015 19:51
Türgi annab vaid oma territooriumi kasutada ÜRO pagulaslaagrite jaoks aga mitte ei anna asüüli nagu EL kes pakub igale elamise, sotsiaalkindlustuse, lastetoetuse jpms. Türgi ise ei toida neid oma raha eest, nagu ka Liibanon ja Jordaania. Ma ei saa aru miks meie peame neid äkki poputama hakkama kui nende endi naaberriigid seda ei tee? Seal ootavad süürlased, et saaks koju tagasi pöörduda aga kui me neile prii ülalpidamise anname, siis meilt ei läha nad enam kuhugile...
Aga aastad lähevad... 18. juuli 2015 16:46
Nojah, siis euroliidust tuleb välja astuda ennem ja oma riiki hakata ehitama ilma kätt väristamata. Eeldab ajusid ja oma rahvast, kes tahavad tööd teha selle nimel. Praegust seisu vaadates, tundub utoopiline ja aeg tiksub ja tiksub... Kiiremini on vaja tegutseda, minu hääl on EKREle.
Tööd tegema? 18. juuli 2015 18:39
Kui EL-is olles on tööd vähe, siis iseseisvas riigis veel vähem, kui just Venemaa pilli järgi ei tantsi.
vastupidi 18. juuli 2015 22:27
iseseisvas riigis tuleb lõpetada liberaalturumajanduslik poliitika,mis on üks põhilisem töönduse hävitaja.reeglid tuleb muuta ja tööd tuleb küll.kooruptandid ja bürokraadid tuleb vangi panna,et nad ei takistaks ettevõtlust.See on ikka jube,mis toimub,kui palju ametnikke peab söötma ja jootma ning kingitusi tegema,et kuhugi allkirja saada.
marks 18. juuli 2015 16:29
kas meie peaministergi on puhastverd eestlane? Ega vist .Seepärast avabki uksed mustadele Onupojapoliitika ju. Euroliit võiks välja kuulutada valgete inimeste reservuaadi. Siis teaks,kuhu on õigus minna ja kus saaks inimeste keskel elu veeta.
?! 19. juuli 2015 14:08
no peaministri päritolu on tõesti millegipärast tabu teema olnud
no 19. juuli 2015 15:44
avalik saladus ei ole tabu.
nõus 18. juuli 2015 15:55
Helmega-asjalik erakond ,kelle peale veel loota võib.
to kahtleja 18. juuli 2015 15:34
Need ärakaranud õnneotsijad või lihtsalt dokumentideta kurat teab kes, tuleb tagasi saata nende endi koju. Sinna kust tulid. Ei pea siin mingeid kolmandaid riike paluma. Abi võime pakkuda ehk ukrainlastele, sest seal on tõesti hullumaja ja inimesed on vähemalt kristlastest kirjaoskajad. Valge nahaga ka, mis laseb neil siin rahulikult massi sulanduda.
Ken 19. juuli 2015 10:12
Ukraina mehed võitlevad oma maa eest, mitte ei jookse saba sorgus Euroopasse almuste järele. Respekt sellisele rahvusele, Miks niinimetatud paadipõgenikud ei kaitse oma maad???
Ettepanek 18. juuli 2015 15:14
Peaks väheke Eesti Vabariigi seadusi muutma, et psüühiliselt haiged isikud ei saa osaleda Riigikogu töös. See on väga suur oht Eesti julgeolekule.
no miks 19. juuli 2015 01:24
...sa valisid siis noosimannused ja randpered sinna???

Tahan 18. juuli 2015 15:06
teada,mida EKRE on Eesti heaks teinud.
susi 18. juuli 2015 15:21
te võite seda 200 " mida Rõivas sisse toob " ,välja saata aga seda illegaalide armeed ei saada te kuhugi mis siia hakkab valguma ja mis siin ,niikaua on nad siin paigal ,enne kui nad soome ,rootsi edasi pääsevad .....mida nad siin teevad ja kuidas hakkama saavad (ma arvan et seda vargust mis siin vene narkomaanid praegu korda saadavad on suisa lapsemäng ,mis meid ees ootab ) siis seda me siin aasta -pooleteise jooksul juhtuma hakkab ,siis seda me veel näeme (juba praegu on neid juba tohutult Tallinnas )
Eri 18. juuli 2015 15:40
Tahaks ka teada, mida selle 25-e aasta jooksul üldse on midagi eriskummaalist Eesti heaks tehtud ja mis veel kavas on? Ehk tead seda sina, teadatahtja, ja siis tule alles küsima, mida EKRE oleks pidanud nüüd selle mõne kuu jooksul tegema. Siin ei lastagi ju kellelgi midagi teha, ei võeta ilmaski kuulda kellegi teise ettepanekuid, vaid siin kehtib ainult üks võim.
max 18. juuli 2015 18:24
ja mida head on reform teinud,tavainimesele,
dfd 19. juuli 2015 15:48
täitsa paljaks on röövinud ja kodudest välja söönud, oma küll Soome tööd pakub suhtumisega. Nüüd on ettevõtjate pihta terror suunatud.
zyklonb 19. juuli 2015 09:52
EKRE on riigikogus, vähemusena, olnud alles sellest kevadest. Mis pagana suuri tegusi te ootate? REF on valitsuses olnud aastaid ja pole ka midagi teinud, teinud on aga ei midagi sellist millest midagi paremaks muutuks.
EKRE on hetkel pind REFi ja sotside per....es. See on ainus erakond kes häält teeb kui euroorjadest poliitikud lolluseid tahavad teha.
Ekre ässitab rahvast 21. august 2016 06:22
Ekre ei ole peale kisamise ja vägivalla mitte midagi teinud. Pätid Ekre kotti ja koti suu kinni!
Olen 18. juuli 2015 15:03
nõus,et Eesti kuulub eestimaalastele,aga mida on EKRE Eesti heaks juba teinud,küll tahaks teada.
ongi teinud seda 19. juuli 2015 01:27
.....et kuulutab avalikult...eesti kulub eestimaalastele...oled isegi ju nõus? Praegused valitsejad sellega aga nõus pole...selles ongi ju probleem!
Erki Kangro 18. juuli 2015 14:48
Ainult et teid lihtsalt ei lasta võimule.
Heh 18. juuli 2015 15:07
Kutil ikka mingid haiged kinnisideed. Saavad valimistel mingi 8% ning nüüd kujutavad ette, et on maailma kunnid... Selline marurahvuslane on samasugune nagu seda oli Hitler, Stalin jne Sellist luuludega isikut pole mõtet võimule lubada mitte kunagi, kui saab, siis hakkan ka poliitikuks ja kukutan ta igaljuhul sealt.
Heh 18. juuli 2015 15:08
Ta võiks Edgari toakaaslaseks mina Paldiksi maanteele...
18. juuli 2015 17:21
Edgar on kodus, idioot.
küsija 18. juuli 2015 19:04
Heh, kas ise oled juba Paldiski maanteel?
Heh 19. juuli 2015 02:18
ei pole. Olen stennpokis, vean limonaadi laiali.
eesti mees 18. juuli 2015 14:38
Lugesin mõni nädal tagasi artiklit,kus eesti kaitseväe ohvitser kiitis eestis baseeruvate nn.liitlasvägede mustanahalisi,kes pidavat kohalikele tütarlastele meeldima ja varsti iivet suurendama...Minu teada on eesti riigilt palkasaavate sõjaväelaste kohustus Eestit kaitsta.Eeesti esimese vabariigi ajal oleks selline ohvitser pidanud omale koheselt kuuli pähe laskma..aga nüüd`.....
Edu EKRE-le nende v'itluses.Aga EV kaitseministeeriumist ja kaitseväest tuleks sedasi mõtlevad ohvitserid päevapealt erru saata.
teada värk 19. juuli 2015 15:51
mis teha, kui sugulased tüdrukut ei väärtusta siis hakkavad need otsima võõraste hulgast libekeeli. Nõrgad pered hävinevad nagunii sh valede valikute tulemusena.
Alustagu nad venelastest... 18. juuli 2015 14:37
Meil on 300 000 venelast, kellel ei pidavat isegi Eesti passi olema.
No kui need kodumaale saadetaks! - Aga paar keenialast ära saata - no see pole vaevagi väärt.
Ja Helme on manipulaator, oli seda juba ülikoolis. Vastk-vastik-vastik!!!
ilmajaam 18. juuli 2015 16:08
Paar keenialast........., mis sa sogad. Kas sa siis üldse ei tea, mis siin Eestis sünnib? Kas see kari, kes seal Vao külas juba pesitseb, on sinu meelest paar keenialast? Kes nende passe kontrollib (kui need ehk juba pole merre visatud)?
18. juuli 2015 17:23
Obama on ka sündinud Keenias.
vale 19. juuli 2015 16:16
Ei, lollike. Indoneesias. Sortero perekonnanimega. Üldse on neli korda vahetanud nii ees- kui ka perekonnanime. Obamaks sai ta Kanadas nime vahetamas käijes.
Ly 18. juuli 2015 14:33
Tahaks väga loota, aga ei soovi nii kaua oodata. Millal EKRE võimule saab, noh, pole viga, ootan ja loodan. Vähemalt lubadus on antud.
oh jah 18. juuli 2015 14:17
Taavist on kasu ka
17.07.2015 16:25
Tänu liiga avameelsele tekstikäsitlusele on ju otse näha mida valisime ja kelle valisime selle mida täideviimiseks Eestis.
Ise arvame siiamaani, et meil on riik eestlkaste jaoks, et meil on rahvasaadikud riigi seadusloomeks ja valitsus nende seaduste täideviimiseks eesti kestmiseks ja õitsenguks.
Tuleb välja et meie riigikogu on Euroopa komisjoni määruste kinnitamiseks kohalike seadustena ja valitsus Eurokomisjoni käepikendus kohalike pärismaalaste valitsemiseks, ei midagi isiklikku ainult puhas demokraatia mängimine ja eu rahvaste peedistamine.Kui üks valitsus ja parlament keda rahastatakse kohalike maksumaksjate maksutuludest ei esinda mingil kombel rahva huvisid vaid ainult vahendab Brüsseli käsilaudu siis kas poleks aeg kuidagi rahvale mõistmatul viisil tekkinud Brüsseli diktatuurist hakata vabaks võitlema et kehtiks uuesti siin Eesti Põhiseadus ja valitsuse põhitöö oleks riigi juhtimine eestlaste kasuks. Täna seda ei toimu ja meile määritakse pähe võõraid huvisid ja eesmärke jutuga et ise valisite. Kas ikka valisime Brüsseli käepikendusi?
Oh jah 18. juuli 2015 14:14
Taavi käest võiks küsida mida tähendab see mustade jagamaine üle euroopa, ta peaks seda väga hästi teadma mis on Barcelona kokkulepe.
Free Muslim Immigration to Europe
http://balder.org/avisartikler/Barcelona-Declaration-Euro-Mediterranean-English.php
Taavist on kasu ka
17.07.2015 16:25
Tänu liiga avameelsele tekstikäsitlusele on ju otse näha mida valisime ja kelle valisime selle mida täideviimiseks Eestis.
Ise arvame siiamaani, et meil on riik eestlkaste jaoks, et meil on rahvasaadikud riigi seadusloomeks ja valitsus nende seaduste täideviimiseks eesti kestmiseks ja õitsenguks.
Tuleb välja et meie riigikogu on Euroopa komisjoni määruste kinnitamiseks kohalike seadustena ja valitsus Eurokomisjoni käepikendus kohalike pärismaalaste valitsemiseks, ei midagi isiklikku ainult puhas demokraatia mängimine ja eu rahvaste peedistamine.Kui üks valitsus ja parlament keda rahastatakse kohalike maksumaksjate maksutuludest ei esinda mingil kombel rahva huvisid vaid ainult vahendab Brüsseli käsilaudu siis kas poleks aeg kuidagi rahvale mõistmatul viisil tekkinud Brüsseli diktatuurist hakata vabaks võitlema et kehtiks uuesti siin Eesti Põhiseadus ja valitsuse põhitöö oleks riigi juhtimine eestlaste kasuks. Täna seda ei toimu ja meile määritakse pähe võõraid huvisid ja eesmärke jutuga et ise valisite. Kas ikka valisime Brüsseli käepikendusi?

Matti 18. juuli 2015 13:19
Lugege lisaks Kreeka "abistamisest" ELi poolt, mida tegelikult ei toimu ja vaadake ka videot, mis selgitab rahvaste orjastamist:
http://rahvuslane.blogspot.com/2015/07/matti-ilves-kreeka-abistamine.html
EKRE LUBADUSED 18. juuli 2015 12:48
1) Taastame Eesti piiri!. Kas EKRE kuulutab sõja Venemaale ja võtab Venemaalt osa territooriumi tagasi või?
2) AJAME PAGULASED VÄLJA! Kas EKRE kuulutab EL-le sõja või? Samuti oleks lihtsam pagulasi mitte sisse lasta, kui hiljem "välja kihutada".
Kas EKRE on tõesti erakond või kakekullid külapoe tagant?
to EKRE lubadused 18. juuli 2015 18:05
Tee etteheiteid nendele, kes siin kogu aeg sahmerdavad ja lubavad eestlastele piimajõgesid ja pudrumägesid. Mis see EKRE siia puutub? Miks lugeda seda kahte punkti siin ette, loe parem neid täitmata lubadusi esialgu. Taastame Eesti piiri. Kus see piir sul olnud on, kõik ju võssa kasvanud ja rahad ka läinud. Kas EKRE on siin mingile piirilepingule allkirja andnud? Kas EKRE võtab neid pagulasi avasüli vastu? Kui oskad neid etteheiteid teha, siis tee ka ettepanekuid, kuidas paremini toimida (kui oled oma kodumaa patrioot), mitte ära viida aega ise seal külapoe taga. Usun, et isegi seal aetakse targemat juttu, mitte ei süüdistata kedagi ilma põhjuseta.
parteitu 20. juuli 2015 22:59
EKRE on klassikaline populistlik natsipartei, kelle lihtlausetes sõnum kõnetab kahjuks kõige edukamalt tõesti külapoe kakekulle. Teisisõnu selliseid tüüpe, kes kuulutavad end eestlasteks, aga ei tea ööd ega mütsi eesti kultuurist ja ei oska korralikult eesti keelt ning kelle ainus mõeldav eneseteostus on kõrvalseisjale "molli kütmine".
Juss 18. juuli 2015 12:46
Tahame veel valgenahaliste eestimaalastest naabritega õlg-õla kõrval oma kodumaal edasi elada !
maamees 18. juuli 2015 12:40
Aeg on tegutseda,mitte sõnu tuulde loopida.Ainult suured ähvardused ja unistused.Mehed,tegutsege siis.
Alar1 veel 18. juuli 2015 12:37
Ekre sarnaneb Breivikuga:Mõte on õige, kuid vahendid on täitsa valed! Vägivalda pole vaja!
pereema 18. juuli 2015 12:25
Tubli! See ongi p6hjus, miks EKRE valisin ja teen seda ka edaspidi!
Kati 18. juuli 2015 12:01
Valisin seekord ja valin ka tulevikus EKRE poolt, kui aga eesti inimesed hääletavad Eestimaa mahamüüjate poolt, siis on nad väärt maamunalt kaduma.
18. juuli 2015 14:33
Nonoh, eriti suurelt arvad endast.
... 19. juuli 2015 15:56
paraku on Katil õigus, teatud valikute puhul on tulemus selgelt ette prognoositav. Reeturid valitsuses on rahva häving täiesti ühemõtteliselt.
19. juuli 2015 20:11
Siia ... 18. juuli 2015 11:28
...tahetaksegi teha neegrite geto ja kahjuks osalisteks on paljud meie poliitikud.

pets 18. juuli 2015 11:27
võimas ,milline ajuhiiglane ,kogu maailm langeb põrmu tema ees .
huugo 18. juuli 2015 11:25
martin poiss,aga su oma isa lubas teleekraanil 100-150 pagulast vastu võtta! Kas on juba ununenud?
puhas 18. juuli 2015 11:23
plaust, Helme on ennegi katteta lubadusi andnud ja hiljem vastupidi teinud
vastujõud 18. juuli 2015 11:01
Millega see EU neid hulguseid vastu võtma sunnib? Relvajõul? No siis on ka eestlasel kohus relvajõul vastu astuda kuritegelikule sissetungile.
EH 18. juuli 2015 11:00
oh,neid-tarku-projekteerijaid
Jaan 18. juuli 2015 10:58
Imelikul kombel käib eestis igasuguste rahvuslike parteide maha mätsimine.ersp sai isamaaks.isamaa sai irliks kellel puudub igasugune rahvuslik mõte.Kohe kui tekib mõni rahvuslik partei algab ka kampaania selle mustamisele.
EH 18. juuli 2015 10:58
meie -asutuses-ka üks halliwati,passi mees,lõugas endale suurema õiguse,kui meil,eestlasel on,mida weel need mahmudid weel wälja lõugawad,paugutawad

vastujõud 18. juuli 2015 10:54
Vaadake, õrnahingelised kaunishinged, vägivaldset ümberrahvastamist peatataksegi vägivallaga, mitte siidikinnastega silitades.
arvamus 18. juuli 2015 10:52
Sellega nõus, et 200 pagulast on ainuüksi Tallinnas ammu kohal, üks must tuli eile lausa karkudel vastu. Tagasi ei suuda neid muidugi keegi saata, 40 aasta pärast on nad Eestis rahvusenamus.
J 18. juuli 2015 11:51
Palju varem kui 40a. pärast. Kõige tagasihoidlikumalt pakkudes 20 aasta pärast, aga kui teha Rootsis toimun põhjal matemaatiline arvutus, kus 60 aastaga sai ühes pagulast ligi 600 000 pagulast, siis ei lähe kümmet aastatki kui neegrid on siin enamusrahvus, sest meil tahetakse ju korraga lausa 200 vastu võtta, lisaks neile kes meil juba on.
18. juuli 2015 10:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
karin 18. juuli 2015 12:58
Piinlik on sinu eestivaenulikku teksti lugeda, kloun.
no selge 19. juuli 2015 16:00
hea maitse on siis libekeelsed reeturid ja varganäod võimul, kes rahvast hävitavad iga oma otsusega, peaasi, et maitsekalt head nägu teevad ja sulle näkku valetavad oma tegevuse kohta? Ega nõdrameelsus pole keelatud muidugi.
head maitset 18. juuli 2015 22:16
Saad üsna varsti tunda,kui kehtestatakse sariia seadus.
to njah 19. juuli 2015 11:59
Ma südamest siiralt loodan,et EKRE ka jätkuvalt parlamenti saaks.Kui sinu kõrvad ausat ja õiget juttu välja ei kannata,on sinu asi.Poliitmaastiku häbiplekid on kõik need kes eestlust ja Eestit tahavad hävitada,isegi see kui väljendad oma eesti meelsust oled nats ja mida kõike veel.Need ekre vastased kommentaarid on kui nende lauseid lugeda sarnased ja kindlalt paari provokaatori kirjutatud. Laske edasi kui teil sellest kergem on, enamuse eestleste eest te siin küll ei seisaikka oma erakonna või lubatud raha eest.
Alar1 18. juuli 2015 10:47
Kui vaadata EL suurust, siis pole Helme mingisugune tegija! Parimal juhul vahetab EL hoopis Helme koos Eestiga välja! Helmel on tühjad sõnad. Parem vaatame, mis me nende pagulastega teeme! Mingi arvu pagulasi sunnitakse meid ikka vastu võtma. Pääsu meil pole, kui me ei taha Põhja-Lorea moodi üksinda maailma jääda.
orja 19. juuli 2015 02:22
otsas 18. juuli 2015 10:39
Mitte EKRE ideed pole otsas, vaid EV on varsti otsas, kui sellest tõmmikute geto teeme.
Fuc 18. juuli 2015 10:27
Saaks kõigepealt oma inimeste elu korda?Ma ei saa aru inimestest,kes töötavad rahvuslaste vastu,see on ju ainuke võimalus MEIE -eestlaste edasipüsimiseks???
no 18. juuli 2015 11:10
ekre rahvuslased viivad meid EL-ist ja NATOST välja ja olemegi suure venemaa eest kaitsetud ning suur osa eestlastest vajavad pagulasabi! Mõelge ka sellele!
Jaan 18. juuli 2015 11:18
Poliitikute töö oleks sõja ärahoidmine.Imeliku kombel meie poliitikud ajalugu ei tea ja on ainult teinud venemaale lisa põhjusi miks oleks kasulik meid rünnata.Surund venemaa nurka (kaotada pole midagi),ameerika väed sisse toonud ja säutsuvad liiga palju.
hetkel 18. juuli 2015 10:23
on need kaks probleemi vesi EKRE veskile,aga sellega nende ideed on otsas. Võimule saades oleks suur segadus ja riigisisene vihkamine ning vaenlaste otsimine.
G. 18. juuli 2015 10:30
Arvad et saab hullemaks minna?SEE lihtsalt POLE VÕIMALIK!!!!
see on loogiline 19. juuli 2015 21:31
rahva paljaks varastanud tegelased tuleb esiteks üles puua.see on elementaarne.Kuna lapsemeelne oleks loota,et pätid niisama alla annavad,siis loogiliseks vahepalaks oleks üks korralik kodusõda.Edasiseks tuleb luua monarhia,sest demokraatia puhul asendub üks pätibande teisega ja toimub võidu rahva vara mahamüümine.
küsimus: 18. juuli 2015 10:15
Miks EKRE on populaarne?
18. juuli 2015 14:46
Sellepärast, et annab lubadusi, mida tegelikult ei ole võimeline täitma aga jutuks hea küll.

vaja on 18. juuli 2015 10:06
Alar 18. juuli 2015 10:05
Ei aja, sest meie tööandjatel on neid põgenikke vaja.
Jaan 18. juuli 2015 10:43
Ei tea kuidas saab töötada palga eest mis ei kata elamiskulusid.Meie kliimas peab olema soe elamine soojad riided ja kõht täis.Kui neid tingimusi ei täideta siis on ju tegu buhhenvaldiga ehk neegrite orjatööga.
18. juuli 2015 11:22
neeger kardab vāhem kūlma kui sina
Alarile 18. juuli 2015 10:57
Ole hea,ära rohkem kommenteeri!
Tōnis 18. juuli 2015 09:52
EKRE ajab kūll ōiget rida , aga ega neid vōimule ei tohi lasta , sest siis moodustub harimatu valitsus . Vōim peab olema keskerakonna kāes , ainult siis saab Eestis elu paremaks .
Jaan 18. juuli 2015 10:54
Parim oleks koalitsioon ilma reformita siis saaks valitsuse stagnatsioonile lõpp.
töömees 18. juuli 2015 09:44
Jätkake samas vaimus ja mu valija hääl on teie!
18. juuli 2015 14:47
Magnus 18. juuli 2015 16:33
Ikka õigluse vaimus, ikka samuti ka Tartu vaimis näiteks!
Magnus 18. juuli 2015 09:41
Igati õiglane oleks EKRE poolt! TOETAN! EKRE -VÕIMULE! Pagulased siit välja! Kooseluseadus - TÜHISTADA!
näss 18. juuli 2015 09:36
Ühe kesikute projektiga- Tarandiga läksin alt. Järgmist kesikute projekti- ekret ei vali ma iial.
Juku 18. juuli 2015 09:35
Keda loete pagulaseks? Teadupärast on Eesti paksult pagulasi täis ? Selliste julgete väljaütlemistega võite ka oma hääletajad välja saata.
ei saada 18. juuli 2015 09:31
te midagi,ärplete ainult sama moodi nagu Tsipras!
18. juuli 2015 09:35
saaks ainult vōimule

Eestlane 18. juuli 2015 09:07
Loodan väga,et EKRE pääseb võimule.
See oleks parim,mis Eestiga juhtuda
saaks.Edu ja jõudu Teile,sellel teel.
uku 18. juuli 2015 09:20
Sul plaat viskab. Mine arsti juurde.
Eestlane 18. juuli 2015 09:04
Loodan väga,et EKRE pääseb võimule.See oleks parim,mis Eestiga juhtuda saaks.Edu ja jõudu Teile,sellel teel.
Lihtne eestlane 18. juuli 2015 09:04
kui nii jätkate siis valimistel hääl teie pool .
18. juuli 2015 14:49
jumal küll, jõuad sa järgmisi valimisi ära oodata?
Kahtleja 18. juuli 2015 09:04
Paraku on nii, et välja saab saata ainult siis, kui mõni teine riik on valmis neid vastu võtma. Tahaks näha kuidas see neil õnnestub. Võimule võib selliseid loosungeid pildudes isegi saada, aga vastutus võtta, võimul olla ja riiki juhtida on teine asi.
Eestlane 18. juuli 2015 09:02
Loodan väga,et EKRE pääseb võimule.
See oleks parim,mis Eestiga juhtuda
saaks.Edu ja jõudu Teile,sellel teel.
Anne 18. juuli 2015 10:09
18. juuli 2015 14:51
No mis siis Eestis konkreetselt hakkaks olema?
Heidrich . 18. juuli 2015 09:00
Eestimaa Eestimaalastele !
18. juuli 2015 17:38
mida sinu hoikad , kes tegi sinu maa vabaks 1945
eestlane 20. juuli 2015 22:53
mida fliking kes tegi vabaks???
Eestlased ise tegivad ennast vabaks 1945. Kas on meeldiv tõde?
Nii ta on 18. juuli 2015 09:00
et ilmselt neid juba tuuakse sisse, Tallinnas ja Tartus on juba nii palju neid liikvel ning on aru saada, et tegemist pole ei turistide ega tudengitega. Nõustun ka Helme kahtlusega, et neid saab olema märgatavalt rohkem kui 200, sest Siim Kallas ju teatas, et 200 on liiga vähe ja soovis Euroopale näidata, kuidas me vabatahtlikult 1000 vastu võtame (ERR-i Välisilma saates). Küsiks kasvõi seda, et kust sai siia umbkeelne Jeemeni tüüp, kes Balti jaamas inimesi ahistab? Kuna politsei on teda käinud kontrollimas, siis peab tal elamisluba olema. Jutt väljasaatmisest ei ole liialdus, sest pagulase staatust on viimasel ajal hakatud andma üsna valimatult (vaja ju hulka suurendada) s.t. ka inimestele, kellel üldse pole mingit õigust ega alust seda saada. Kuna see staatus on tähtajaline, siis tähtaja kukkudes saab teha uue otsuse ehk välja saata. Absurd olekski neid üleval pidama jääma ja tasuda nende kulusid sellises mahus nagu praegu seadused ette näevad. Kas kujutate ette, mis meie riigist saab, kui neile kiirestipaljunevatele emapalka maksta ning samal ajal on neil üüripind riigi poolt kompenseeritud?!
fsdf 19. juuli 2015 16:02
kõrgkoolide seadust muudeti nii, et saaks immigrandid sisse tuua kõrgkoolide kaudu, Neile makstakse õppimine kinni ja mingi elatusraha otsa, peamine, varsti surutake kohalikud noored päris välja, kui pered nende õppimist toetada ei suuda. Uus keskklass.
Heidrich . 18. juuli 2015 08:58
Eestimaa Eestimaalastele . See on õige ja aus suhtumine . Kes arvab teisiti , mingu ja elagu nende neegritega koos mujal !

Heidrich . 18. juuli 2015 08:53
Väga õige ! Eestimaa Eestimaalastele . Kõik konfliktid tekivad alati erinevate kultuuride ja rahvuste pinnal . Tahame seda , või mitte !
Maamees 18. juuli 2015 08:52
Unistada ikka võib.Kuid ei iial saa te võimule.Suuga olete te suured tegijad,kuid muid tegusid ei ole.
naine 63 18. juuli 2015 08:42
Kunagi meie rahvas laulis ennast vabaks, aga moslemitest vabaks ei suuda me end aastate pärast laulda... EKRE-le soovin järjekindlust ja õigeid otsuseid ka edaspidi! Mida teevad aafriklased meie kliimas ja vaesel maal, kus ka karastunud ja leplikul eestlasel on tegemist, et elus püsida???
no 18. juuli 2015 17:40
Palun ära aja segi moslemeid ja islameid.Need, kes trügivad siia on islamlased.
Malle 20. august 2017 13:53
Õigus! See on jäänud ainsaks lootuseks!
Õige ta on 18. juuli 2015 08:38
need n.n pagulased on inimkaubanduse ohvrid. Võitlema peaks hakkama Siimutaoliste vastu, kes täitmatus dollarihimus selliseid massidega smuugeldamisi organiseerivad. Must ei tuleks iial ma kodust ära, kui võimuhaaranud Mikihiir ise neile inimväärse elamise õppimise ja töö omal maal tagaks. Seda nad peavadki tegema aga meelitavad lollikesi rändrohutirtsu elule..külmale maale enda ja teiste elusi hävitama.
mõtlematu lahmimine 18. juuli 2015 08:38
See on küll jäik jutt.Helmede mõtteviis on kuidagi äärmuslik ükskõik mis asjus.Vahepealset varianti nagu polekski.Tehke enne midagi,et neid ei tuleks siia,lahti saada on neist raske,arvan et võimatu.
liigub kulutulena 18. juuli 2015 08:47
Kuidas sa arvad on võimalik sellistega nagu Kallas, kes sellet ärilt hiigelkasumeid loodab ja neid siia majutada üritab, võidelda. Sellist ei panna vangi mistahes kuriteo eest...Lihtsam on siiski omas riigis julgelt EI nede sissetoomisele öelda. Kui kõik riigid sedasi käituma hakkavad, ei kipu nad enam inimkaubitsejate surmapaatidesse.ja saavad ka Siimutaolised aru, et see äri ei toimi.
18. juuli 2015 09:48
peaasi et saaks vōimu . kūtuse aktsiisivastasel kogunemisel kāisin Toompeal . seal nāgin seda kummipeade paraadi , ōnneks oli neid vāhe , seisid nagu tukunuiad ja kuulasid - vaatasid helmede etteastet , millele erilist poolehoidu seal ei kajastunud . Tee l bussiga Tartu tagasi sōites , lāks rahvas kahte leeri , terve tee vaieldi , ūhed kiitsid helmede etteastet , teised laitsid .
mõte on õige 18. juuli 2015 09:55
ja olen 100% poolt, aga ei näe hästi variante, mis võimaldaksid seda ideed nii üheselt teoks teha. Poliitikute suurim häda ongi see, et uued tulijad ei tea, mismoodi asjad tegelikult käivad ja siis on neil lihtne ükskõik mida lubada, ise siirad olles. Kallas, arvan, on etturike selles mängus, mida aetakse vahemere maades. Ära saaks lõpetada euroopa tasemel smugeldamist, aga mitte pagulaste sissetootmist Eesti. Meie tegevus siin peaks olema eesmärgiga, et pagulased on võrdsed oma rahvaga ja mitte sentigi rohkem neile, kui omadele. Euroopast tulevat abi, mis on alguses suur, ei tohiks heaks kiita. Ei ühtki remonditud hoonet neile eraldi. Remontigu oma raha eest. Arvan, et on veel ridamisi muid punkte, mida saaks tõepoolest rakendada, et inimesed ise ei tahakski siia tulla, aga öelda valitsuse tasemel, et meid see ei huvita ja me ühtki pagulast siia ei taha on nonsenss. Samasugune poliitiba, mida kõik võimul olijad või sinna püüdlevad räägivad: peaks, tagaks, teeks, ei võta, kindlustame - ilusaid ja mitte midagi ütlevaid sõnu lehekülgede kaupa. Ideed selle sõnamulina teostamiseks aga ei ole.
ehh 19. juuli 2015 16:12
asjad käivad nii kuidas raha liigub, aga raha ei maksta eestlaste huvide eesindamise eest, sest rahaga ostavad võõrad võimu selle maa ja rahva üle, valitsus müüb ja ajab raha tasku, rahvas saab ainult vastu hambaid ja maksab järjest rohkem makse. Läbi maksustamise tehakse elu järjest viletsamaks tavainimesele, ainus võimalus pääseda on minema kolida inimsõbralikumasse riiki.
hulgus 18. juuli 2015 08:34
18. juuli 2015 08:33
hea lubada, sest te ei saagi kunagi võimule. natuke liiga sõjakad ja äärmuslikud olete.
Nii see ongi. 18. juuli 2015 09:01
ja isegi kui saaksid,siis muutub jutt kohe teiseks,et miks seda ei saa teha jne.Ei ole need Helmed ka mingid Eesti riigi ja rahvuse päästjad.Rohkem jutumehed.
ants 18. juuli 2015 08:30

kai 18. juuli 2015 08:25
Kõigepealt näidake end nii, et neid sisse ei lastaks.
Tore 18. juuli 2015 08:20
Järgmised valimised võidab EKRE. Ja lõpetage igasugune jobude jutt rassismist, natsismist, fašismist, foobiatest jm sellisest. Teid ei võeta tõsiselt, teie mark on ammu täis tehtud (olenemata sellest, mis ametipositsioonil olete või kus riigis elate). Me seisime Balti ketis selleks, et päästa ja hoida Eesti riik, keel, kultuur, loodus. Igasugused teised mõtteviisid on lubamatud. Eestil ja Aafrikal pole mitte mingisuguseid kokkupuuteid olnud, seega ei pea Eesti ka mustade ees lömitama ega neid orjama hakkama. Eesti ei pea aitama ka täissöönud Kreekat, kuna Kreeka on ELi kulul ennast nuumanud kordades rohkem kui Eesti. Meenutagem- kui Eesti klubisse astus, oli laud juba tühjaks söödud. Me pidime kogu aeg mingisuguseid trahve maksma.
to Tore 18. juuli 2015 09:10
Saavad võimule, siis laulavad hoopis teist juttu.
oh heldene aeg 18. juuli 2015 12:49
räägid endast, liberast?
Fafa 18. juuli 2015 15:17
EKRE sai 8% häältest ju ainult. teised 92% seisid ka Balti ketis.
Mees Metsast 19. juuli 2015 17:13
Palju on neid kes on pettunud oma viimases valikus? Palju on neid, kes ei ole pidanud tähtsaks valimas käia, kuna kõik valikud tundusid valed? Minu toetus EKREle!
Mees Metsast 19. juuli 2015 17:15
Palju on neid, kes pettusid oma viimases valikus? Palju on neid, kes ei ole senini pidanud tähtsaks valima minna, kuna kõik valikud tundusid valed? Minu toetus läheb EKREle!
19. juuli 2015 01:17
ära ülbitse neeger
hilja 19. juuli 2015 16:42
tuleb mõistus võibolla hilja
Ddhhg 20. august 2017 12:47
Võimule saavad Reformierakond ja oma lubadustest 180kraadi taganenud Keskerakond. Seda e valimiste ja nato küberkeskuse toel. Kesk on üles ostetud ja Refipuudliks muudetud. Rail baltick. E valimised. Fosforiidi kaevandamine. Lageraie. Presidendi demokraatlik valimine. Rahvaalgatus jne. Keski leivanumbrid mida rattajyrka nyyd tagurpidi esitleb ja lausa euroroopas reklaamib.