Eesti uudised

Kadri Simsoni kokkuvõte valitsuse esimesest sajast päevast: paheline õigusloome, sisepinged ning mitterahuldav hinne rahvalt (51)

LISA KOMMENTAAR

Eva 18. juuli 2015 17:23
Kadri, ole parem vakka, seni, kuni õelus ja vihkamine Sind saadavad. Õnneks on Taavil ükskõik, mida Sa suust välja ajad, selliselt käitub ainult endast mitte lugupidav inimene ja muudkui ajab ühte ja sama joru. Vaheta plaati. Nagu peaminister otsustaks ja juhiks üksi riiki. Oled nördinud, et Sinust ei saanud peaministrit, sellise mulje oled jätnud oma virisemisega või hoopis solvunud, kuna Taavi mainis, et Keskerakonnaga nad koostööd ei tee. Lõpeta oma vingumine.
Matti 18. juuli 2015 13:21
Lugege lisaks Kreeka "abistamisest" ELi poolt, mida tegelikult ei toimu ja vaadake ka videot, mis selgitab rahvaste orjastamist:
http://rahvuslane.blogspot.com/2015/07/matti-ilves-kreeka-abistamine.html
Ähh! 18. juuli 2015 11:42
Jaa, Sina oleksid parim, va Ühtse Venemaa koostööpartner! :(
Lahti Sa neist ei ole öelnud. Tahaksin Sind solvata, aga vist ei tohi. :(
ei saa 18. juuli 2015 08:24
kuidagi Simpsoni taolist vötta tösiselt.Koos ekrelastega pole keskid ju muud teinudki,kui kogu aeg kisanud ja öiendanud ja viha kylvanud.Kas keegi mäletab,mida need kaks erakonda oleks välja pakkunud Riigikogus Eesti elu parandamiseks.Kui keegi tuleb välja mingigi ettepanekuga kisavad keskid ja ekre kohe köik maha.Mitte midagi ei kölba.Pealegi oleks olnud aus anda valitsusele 100 päeva,nagu tavaks maailmas.Kuid neile pole mitte midagi pyha,et elu saaks rahulikult edasi minna.Ääretult negatiivsed erakonnad ja kaugel normaalsest suhtlemisest ja tegevusest
arutleja 17. juuli 2015 22:05
Kas see pole mitte vaenu õhutav, mida Simson teeb. See kestab juba väga pikalt ja see on kuritegu. See ei ole enam sõnavabadus. See on laimukampaania valitsuse suhtes.
Aili 17. juuli 2015 21:17
Kadri Simson peaks sõna võttes ausalt ütlema, et see on tema arvamus , mitte rahva-- rahvas ei ole Kadri ja Kadri ei ole rahvas , väid Keskerakond . Keskerakond on põhimõtteliselt iga valitsuse ettepaneku vastu juba enne kui see on üldse välja öeldud.
Jah 17. juuli 2015 21:03
Kui Keskerakond oleks võimul, oleks elu meie maal palju parem, Praegune valitsus ei hooli meie rahva elatustasemest.
17. juuli 2015 21:44
Milles see avalduks siis, see parem elu?
talupidaja 17. juuli 2015 22:41
Keskerakonnaga oleks elu palju SITEM!
jah 17. juuli 2015 21:01
Nii see on, meil on vilets ja hoolimatu valitsus.

joel 17. juuli 2015 21:00
See on kõigi aegade kõige viletsam valitsus.
Villu 17. juuli 2015 20:59
See on kõige viletsam valitsus, mis meil on üldse olnud. Neid ei huvita kõige tähtsam--meie inimeste toimetulek.
18. juuli 2015 20:04
Villu-joel-jah, ära pläma!
ajakirjanikele 17. juuli 2015 20:18
Miks intervjueerivad ajakirjanikud alati seda KAAGUTAVAT KANA? Tema kaagutamine on ju teada. Võtke intervjuud TEISTELT, normaalsetelt, inimestelt, mitte aga Kadri Simsonilt.
17. juuli 2015 20:48
muidugi, võtke Valdolt, saate vaadata kuidas silma pilgutamatta valetatakse otse näkku rahvale
lugeja, to: 20:48 17. juuli 2015 22:44
Ka Valdo oleks Kadrist parem. Aga silma pilgutamata valetab just Kadri ja kogu Keskerakond.
valija 17. juuli 2015 20:08
Vaimselt haige Kadri ei oskagi muud teha kui iga päev hambaid kiristada ja labase naisterahva kombel sõimata ja laimata valitsust. Oleme tüdinenud tema kaagutamistest. Haisva sita loopimine Kadri poolt on jälestav.
veteran 19. juuli 2015 08:05
Kuule, sina, valija, sa võid valida kas kuuli või nööri, sinul pole rohkem võimalusi, sa vaene idioodike.
veteran 17. juuli 2015 19:45
teerulliga seda viletsuse valitsust võrrelda ei saa- see on eesti rahva hukkaja.
teade 17. juuli 2015 18:56
18.07.2015 kell 17.00 Vabaduse platsil Tallinnas "Ei pagulasmassidele!"
tallinlane, to: 18:56 17. juuli 2015 22:52
Kas kell 17.00 saab seal siis näha neid vaimselt haigeid värdjaid ja nendele põlgusega sülitada? Äkki tunneme mõne ajudeta sitaloopija ka seal ära. Saab teistele eesti inimestele ka öelda, KES need värdjad on.... Kas koguneb jälle paarsada EKRE paadialuseid....?
Mall 17. juuli 2015 17:26
Mitte ei saa aru,kuidas meie inimesed on nii pimedad ja kurdid,et jälle valisid reformierakonna riiki juhtima. See erakond on ju aastatega tööjõulised elanikud eemale peletanud ja kõik seadused tehakse käputäe rikaste kasuks. Simsoni jutt jumala õige.
valijad to: rumal Mall, 17:26 17. juuli 2015 19:50
Pimedad, kurdid ja vaimselt alaarenenud valisid kesiskuid ja ekrelasi. Reformierakond ja irl on ainsad eestimeelsed erakonnad ja valime ka edaspidi ainult neid.
17. juuli 2015 22:13
reform nüüd küll eestimeelne ei ole, nad euroopameelsed. muudkui küürutavad Brüsseli ees, ootavad patsutust õlale ja kiidulaulu
18. juuli 2015 15:02
Kuidas jälle, valimised olid ikka ju ammu juba?
Ly 17. juuli 2015 17:13
Kadri, mida on teinud Teie erakond Eestimaa heaks, ootan väga Teie poolseid paremaid ettepanekuid, vähemalt peaminister on öelnud välja oma seisukoha pagulaste suhtes, aga Teie erakond vaikib. Mõelge, miks pole Keskerakond kunagi võitjaks tulnud, kas siin on ka Taavi süüdi. Otsige vigu endi keskelt kõigepealt, kritiseerida ja tänitada oskab igaüks - kas see ongi Teie töö. See sõnavõtt hakkab tüütama, sama mulin kogu aeg. Kas kannatate alaväärsuse all, paistab sedamoodi välja.
veteran sellele Ly-le. 17. juuli 2015 19:41
Sinusuguseid on kah üksjagu, kellel töörahva abil ja toetusel hirmmugav elu siin lollidemaal. Aga ära tuleks sinusuguste sugu siit kaotada, ennem tulgu need pugunumugulased.
17. juuli 2015 21:58
Veteran taas oma tuntud idiootsuses. Ime, et sa, jobu, sapisse, mida oma kommentaarides labaselt pritsid, pole ära lämbunud.
to: Ly, 17:13 17. juuli 2015 19:54
Kadri mõtleb, et kui kaagutada kana moodi iga päev, siis see ongi eesti rahva "aitamine".
Opositsioonis ei vastuta mitte millegi eest ja seepärast võib lubada kõiki võimatuid lollusi, kasvõi näiteks pensioni 5000 eurot kuus, pudrumägesid ja piimajõgesid. ALAVÄÄRSED sitaga loopijad.
17. juuli 2015 20:43
nagu ka 5 rikkama euroopa riigi hulka , kodukulud alla jne. ei tea küll kes seda lubasid!!!
Ruts 17. juuli 2015 22:11
miks miinus, kas keegi tundis ennast puudutatuna kui mainitakse erakondade populistlikke lubadusi millega lollitatakse rahvast. Ega need lubadused pole paremad, kui tuhande eurone miinimum palk või kui meie valitsevad erakonnad suure suuga rääkisid enda valimislubadustest, et raha on selleks eelarves olemas, aga kohe kui võimul tehti ups ja hakati rääkima vajalikest maksude tõstmisest.

Hetk 17. juuli 2015 17:05
Kriitika on täiesti põhjendatud ja praegune valitsus pole võimeline seisma eestimaalaste eest, vaid meie maksumaksjate raha jagab Kreekale, mida meie kunagi tagasi ei saa, kuid oleks õige tagasi nõuda andjatelt. Valitsus tuleb väljavahetada.
17. juuli 2015 20:37
sa oled hoogu sattunud, see on sinult vist neljas komm juba, kas Roosamanna sina vä
17. juuli 2015 22:00
Oh sa kurivaim, kui "vaimukas" sina oled!
Kui 17. juuli 2015 16:29
Ta nägu vaadata,siis jah nagu siin keegi utles,et öel naine. Kui naisel pole muud eneseteostust kui teisi söimata ja haukkuda,siis on ja öel, lapsetud naised on oma täispuhutud tähsusega nii teiste naiste kui ka meeste arvates naeruväärsed,proovib olla hästi vajalik ja kompetentne,aga kellele? Ja ärgu ta rahva poolest rääkigu! Minule on hulga sympaatsem peaminister oma vabaabielu ja lapsega,kui mingi lapsetu hysteeriline vigu otsiv ja mehi vahetav naine. Muidex jöudu Röivasele,tal on kuradima raske töö. Aga vötku pere seltsis aega maha.
lugeja 17. juuli 2015 16:29
No mis valitsusest me räägime?? Üle pika aja saab valitsus normaalse-teadja välisministri!! See mingi Roosimanna ei tea ju välispoliitikast midagi,lihtsalt oma erakonnal oli keegi vaja selleks panna ja....! Lihtsalt augu täiteks!!! Lang või Pang,oli keegi minister, kes on olnud 3.-l ministri kohal aga ega see näita midagi,tõesti,augu täiteks võib igaüht ministriks panna,ega selleks pea midagi teadma!!
kulla Jass 17. juuli 2015 15:56
Kadrikene võib küll rahva nimel sõna võtta, sest mina,mu sõpruskond ja erakond on ka RAHVAS ja ma ei taha mitte sööta täismehi, kes ei viitsi tööd teha ja vaid siestat peavad. Vaid Venemaaga hirmutades püütakse meid sundida neid toitma, see pole õige ja RAHVAS ei taha seda mitte Võlg on võõra oma ja maksku nad aga ise, miks MINA nende võlga pean maksma
to: 15:56 17. juuli 2015 20:02
ENAMUS eestlasi, kes ei ole Kadriga nõus, on ka RAHVAS. Demokraatlikus ühiskonnas VÄHEMUS allub ENAMUSELE, mitte aga vastupidi. Enamus valijaid on aga valinud praeguse koalitsiooni. Jõudis sinu mõistuseni, kesikas?
17. juuli 2015 20:33
mine pese ennast puhtaks
17. juuli 2015 20:40
kuule reff, ei tasu kõike üldistada, varsti tulevad siia uued näod ja panevad sinusugused tolbajoobid paika
To 20.02 18. juuli 2015 20:56
Kas sa kuulud ka sinna 90-120 aastaste e-hääletajate hulka , kes ei ole isegi arvutit näinud aga hääled antud? Pealegi demokraatlikus riigis ei allu keegi kellelegi, vaid köik on vördsed. Sinu jutu järgi peaksid siis valitsuse otsused olema väga ebademokraatlikud ,näiteks pedeseadus, mis suruti enamuse vastuseisust hoolimata läbi väikese grupi huvides. Samuti inimkaubitsejate äri soodustamine piiririkkujatest "pagulaste" vastuvötmisega, mis pole eesti huvides, vaid ainult teatud ringkonna rahapesu ja altkäemaksude jaoks .
Kadrikene 17. juuli 2015 15:44
Kuidas sa jälle söna vötad.Kas ei mäleta,kuidas sa kogu aeg oled köike ja köiki maha teinud,ning pole andnud seda 100 päeva valitsusele yldse ja nyyd jälle nagu öige inimene platsis kritiseerima.Keskil koos ekrega ju muud pole olnudki seni,kuni maha tegemine ja kisamine.Pealegi on inetu rääkida kogu rahva nimel,mina kohe kindlasti ei kuulu teiesugustega samale arvamusele.Poliitik peab olema aus ja rääkima ikka enda eest,mitte rahva nimel.
17. juuli 2015 20:31
kriitika on edasi viiv jõud, kahjuks meie tälpad Toompeal seda ei kuula ja ei õpi oma vigadest
Jass 17. juuli 2015 15:06
mida sa Simson rahva eest räägid, rahvas ei ole sinuga kunagi päri olnud ...
mina-73ne 17. juuli 2015 15:46
...ei ole oma elu jooksul nii õelat naisterahvast näinud.Ei ole ime,et mees pklehku pani....
Mina,75-ne 17. juuli 2015 21:41
pean Kadri Simsonit üheks targaks ja väärikaks poliitikuks,pealegi kauniks naiseks,kellega väideldes nii Valdo Randpere kui Jürgen Ligi jäävad kaugele alla.
aga muidugi 17. juuli 2015 16:02
sinusugune "rahvas" tunnistab vaid teerulli poliitikat.
kindlalt edasi 17. juuli 2015 17:03
5. kolonni esindaja ja agressori lepingupartner ei peaks küll rahva nimel kõnelema.
nonoh 18. juuli 2015 00:22
5. kolonn hävitab 10 aastat riiki valitsuses istudes ja keegi ei saa aru, ongi veel ainult natukene puua jäänud maksudega.
Pealesunnitud 17. juuli 2015 15:05
Pagukaspoliitika on üks põhjustest. Iga inimene saab aru, et kannatanuid on vaja aidata. Ükski inimene ei saa aru, et seda tehakse oma elukorraldust ohtu seades. Iga päev on maailma uudistes, et Vahemerelt päästeti tuhandeid aafriklasi ja toodi Euroopasse. Ükski inimene ei saa aru, miks EU piir on lahti. Suurem enamus nö päästetutest on läbinud mitu sõjata Aafrika riiki, et saada Euroopasse parema elu peale. Ja iga normaalne inimene saab aru, et kogu selle planeeritud migrarsiooni tagajärg on tohutult suurem hulk ümberasustatuid kui praegu räägitakse. Millal jõuab ÜLESSE teadmine, et rahvas tunneb end hetkel sama kaitsetuna kui küüditamise ajal. Kas kõik on üles ehitatud sellele, et ega eestlane üldjuhul ju tänavale ei tule?
AnsPomm 17. juuli 2015 14:52
Olgugi, et m apole Keskerakona valija pean väljatoodud asjaolusid ja kriitikat õigeks . Me ei tea kui võimusl oleks Kesk mida me siis kritiseeriksime....
Aga antud juhul olen Keksiga nõus,et praegune valitsus kes rikub EV põhiseadust..valetab vassib jne peab langema...