Eesti uudised

Võru linnavolikogu liige kritiseeris väärkoheldud Emily isa: tänu teie jamale on Eesti riigil neli ülalpeetavat

Delfi, 15. juuli 2015, 10:50

112 KOMMENTAARI

k
kelle raha/ 26. detsember 2015, 20:24
Aga mida Suia siis eesti riigile annab ja kelle rahade eest suusatamas käib?
t
Teate mis,/ 25. detsember 2015, 11:46
aga neid musti on küll nõus aitama?
j
Jube/ 16. juuli 2015, 23:51
Taas mingi naise väliste sootunnustega "volinik"?
t
tere/ 16. juuli 2015, 12:11
Ja mida see lumenuusutaja head teinud on?? Midagi ....seega ärgu kaagutagu
n
16. juuli 2015, 10:12
Nii et nüüd on siis nii, et kui keegi veatu ja ideaalse Eesti riigiga rahul pole siis mingu minema Eestist??? Ja nii ütleb ametnik, seega soovitus enam-vähem ametlik? Selge!
a
anuaar/ 16. juuli 2015, 00:56
häbi peaks olema sellist ila suust välja ajada.selliseid poliitikuid siis eesti töörahvas üleval peabki.ise elavad rahva rahast ja siis lõksutavad lõugu.
m
Ma/ 16. juuli 2015, 13:48
vihkan täiega sellist väljendit nagu töörahvas,võimalik,et tänu nõukaaegsele mälestusele!
s
15. juuli 2015, 23:34
See kuidas Suija oma puudega last on kasvatanud, sellest räägivad endised lasteaednikud, logopeedid, naabrid ja tuttavad legende!!! Kuidas temasugusest suur ja eesrindlik puudega laste eest võtleja sai, on huumor... Küsige võrukatelt!
r
Rnx/ 15. juuli 2015, 21:28
Nihhuijaa! See tädi vist kukkus. Ma annan 57,7% Eesti riigile iga jumala kuu ja kui nüüd juhtub selline tragöödia, siis kas ma pean mokk maas edasi plönnima? Meie riik on oma rahva jaoks! Ei Kreekake sponsori mängimiseks või ei Aafrika turistidele. Meile! Kelle jaoks ma plönnin? KELLELE? Kas te,vabandan ütluse pärast, debiilik, sellest aru ei saa?! Miks te n*ssite oma inimesi koguaeg?!

v
15. juuli 2015, 21:13
Volikogu liige Silja Suija.Vaata,et sa liikmest kiiremini lahti ei saa,kui sinna jõudsid.Sinust kommentaare lugedes jääb mulje,oled madalam kui rohi.Kas oled ise nii suures p...s,et teiste pihta mürki pritsid?Olen Galojaniga nõus,et Eesti riik on alaarenenud.Eesti sunnib lausa eestlasi Eestist lahkuma.Vaevalt,et keegi tahaks oma kodumaalt võõrsile minna põhjuseta.Ja Jost tegi õige valiku,et Eestist lahkus.Eestlased,kes võõrsil elavad,töötavad,on samuti Eestis tööd teinud ja makse maksnud.Silja,palju sina oled makse maksnud,et et võtad nii häbematult sõna?Sinu kommentaari eest peaks sind karistama täie rauaga.Ja sina pole selle ütleja,kes,kuhu elama läheb.Oled tühi koht.
n
Nõus/ 15. juuli 2015, 21:21
e
Eemalt vaadates/ 15. juuli 2015, 20:09
tundub, et seda väikest lapsekest kasutatakse alatult ära. Ma ei ütle isa kohta midagi paha. Laste ravimiseks on ennegi raha ja abi palutud ja inimesed aitavad hea meelega. Aga praegu tundub, et asi on käest läinud. Olen Siljaga sama meelt, et antud juhul Jost ei ole kõige õigem inimene riiki ja valitsust arvustama. Ja ega ta pole ainus. Neid otse lasteaiast Soome läinud mehepoegi on ju tuhandeid. Pole õieti tähtigi selgeks saanud, aga juba maailmatargad, kes teavad täpselt, mis ja kuidas. Just sellised hauguvadki sealt piiri tagant. Nii et Siljal selle koha pealt õigus: enne kui tahad midagi saada, käi koolis, õpi amet, käi tööl ja anna oma panus. Lapsest on kahju, aga Jost Pehlak nüüd mingi rahvuskangelane ka ei ole. Vabandust!
n
15. juuli 2015, 23:29
No ma vaatan ka eemalt
Kas need inimesed, kes lähevad võõrsile tööle, on selles süüdi, et Eestis neile tööd ei pakuta?
Lasteaiast.. -Ja siis, kui ei lähe tööle noorelt, on häda et tänapäeva noored kodus emme kulul elavad. Palju neid kõrgharidusega ullikesi vaja on? Ja ta ju käis tööl.
Lõppude lõpuks ei tahtnud see isa riigilt midagi muud, kui oma last, kuna ema ei hoolitsenud tema eest. Ei saanud sedagi. Tulemus käes.
Minu arust on Jost just see õige mees seda riiki kritiseerima!
Ja eemalt vaadates targutad Sina! Vabandust!
2
20,09/ 16. juuli 2015, 12:10
tundub küll nii, kahjuks:(
s
Siljal õigus/ 15. juuli 2015, 18:29
Häbi võiks olla kiruda riiki,kus on tasuta arstiabi ja veel sellisel tasemel.Noormees võiks parem mõelda,kas ta kuskil pole ise midagi valesti teinud,teha juhtunust omad järeldused ja pühenduda oma pisitütrekese eest hoolitsemisele.
m
15. juuli 2015, 18:51
Mis tasuta arstiabi? Tasuta arstiabi on ainult pättidel ja kriminaalidel, kes kinni istuvad. Kõik ülejäänud maksavad või lihtsalt ootavad mitu kuud järjekorras, sitemal juhul surevad ennem ära, kui arsti juurde pääsevad.
o
15. juuli 2015, 23:32
Oot, mida TEMA valesti tegi, peale selle, et vale naise võttis? Tema tegi kõik endast oleneva, et viga parandada. Häbi peab olema nendel ametnikel, emal, ja sinul ja Siljal ka!
i
IRW/ 15. juuli 2015, 17:57
Vilets suusataja , veel viletsam poliitik !
m
Mida te virisete/ 15. juuli 2015, 17:25
Vähemalt on tal selgroogu ,et suutis selle välja öelda mida paljud ei julge. Paraku nii onju.
m
15. juuli 2015, 18:18
mis selgroost kasu, kui aju peas vähe
s
15. juuli 2015, 23:33
m
mõtleks vaid/ 15. juuli 2015, 17:16
TSIK-is käis Suia lihtsalt käimise pärast,tal pole keskharidust. Huvitav voligogus.....??
i
iga inimese peale pidi olema Eestis 600€ eurotoetust/ 15. juuli 2015, 17:08
kui maanteid ei ehitata ega investeerita, kus see raha siis. ei ole puuetega lapsele raha maksta. Alkohoolikud sünnitavad ning vaimselt haiged samamoodi. Neile on raha. Pensionite peale peaks kuluma sots.maks, ükski tavapensionär ei saa 600€ kuus.
n
15. juuli 2015, 18:20
neegrid on meil ju eriti inimesed, teised jah, mitte...
m
Mõelge nüüd natuke kaasa./ 15. juuli 2015, 21:36
Üks Kreeka suurematest võlausaldajatest on Euroopa Finantsstabiilsuse Fond (EFSF). Eesti riik on võtnud kohustuse tagada 1,995 miljardi euro ulatuses fondi poolt programmide rahastamiseks võetud laenude ja väljaantud võlakirjade põhiosa. See on maksimaalselt võimalik garantii, viimase garantiide raporti järgi on käikuantud garantiist Eesti osa 567 miljonit eurot.
h
Hmmmm/ 15. juuli 2015, 17:01
Eks ta ole jah palju odavam on võtta pagulasi sadade kaupa eesti. Uskimatu isend.

m
muigega/ 15. juuli 2015, 16:54
Vähemalt 'kontorite' vanatüdrukud võivad rahul olla, et kõik väänati isa kaela ning ema on puhas kui kristall.
a
aga?/ 15. juuli 2015, 17:06
keegi pole ju ema puhtaks kristalliks nimetanud? Mõisteti lausa kohut. Isa üle pole kohut mõistetud. Saaga, jälle üks asjatu vaht, millel puudub tõepõhi.
n
nii hoopis/ 15. juuli 2015, 16:41
isa pole süüdi, et ema last peksis. ja lapse kasuisa ei peksnud last. tema on üleüldse patuoinaks tehtud. lapse vannitamisel juhtus õnnetus kui laps libastus. aga ega keegi seda ei viitsi ju uurida. lihtsalt oli vaja ju keegi süüdlaseks teha.
k
15. juuli 2015, 18:23
kle imbekas, ükski laps ei libise kahhelkive seinast lahti. ega end koomagi ja pervert vannitab vüürast last, eriti kui ema kodus pole.
v
15. juuli 2015, 15:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
Oot/ 15. juuli 2015, 16:31
Mis see siia puutub, et Suija sünnitas vigase lapse. Kas sa tahad midagi öelda selle kohta???
k
15. juuli 2015, 18:24
kellest su arulageda meelest siis jutt on ? võid muidugi endast ka rääkida...
k
ka Võrust/ 15. juuli 2015, 18:48
Mis mõttes õudne ,minu teada on ta spordivõistlustele palju auhinna nänni andnud, vähemalt ta ei ütle ei kunagi kui küsid. Mu teada sündis tal terve laps ja arstide vale vaktsineerimise tulemusel on selline nagu ta on.
i
Iris/ 15. juuli 2015, 15:57
Kus seda Silja kommentaariumi lugeda saab?
u
ulme/ 15. juuli 2015, 19:54
Mine loe ta facebooki kontot...ulub seal iga asja peale nagu saamata vanatüdruk
a
Arutu Suija./ 15. juuli 2015, 15:28
Huvitav,mida on Eesti riigile Suija andnud.Istub volikogus ja liugleb suuskadel maksumaksja maksudest palgal.Suusataja-tulemusteta suusataja!Suusatamine pole amet ja istumine ka mitte.Mine tööle naine,kui sul üldse kutseharidust on ja pruugi vähem oma suurt suud!
a
Annika/ 15. juuli 2015, 15:18
Mul pole sönu... nii haiget teksti pole ammu kuulnud
e
15. juuli 2015, 15:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
vähe sellest,kes siis need on,/ 15. juuli 2015, 16:31
kes siia massiliselt sisse taritakse?
Vastu rahva tahet.
k
konsa/ 15. juuli 2015, 15:05

k
konsa/ 15. juuli 2015, 15:02
to
Olgem ausad, see "Josti jama" sai alguse sellest, kui kohalik omavalitsus ja lastekaitse ei andnud hooldusõigust lapse isale, kui seda esimest korda taoteldi. Hoolimata ilmselgetest hoolimatuse märkidest, mida ema juba 2 aastat tagasi välja näitas.
<<<<<<<<<<
tegelikult peaks LAPSE ISA, KOHALIKU OMAVALITSUSE KOHTUSSE ANDMA,
INVALIIDISTUNUD LAPSELE ELATUSRAHA VÄLJA NÕUDMISEKS (iga kuine korralik summa).
laps invaliidistus KOHALIKU OMAVALITSUSE SPETSIALISTIDE VALEL HINNANGUL,
MILLEST LÄHTUS KOHUS.
k
Konsale/ 15. juuli 2015, 16:06
Valeteave sul.
Laps tahetigi isale anda, aga issi otsustas, et tema töötab vahepeal Soomes ja nii see tüdruk ema hoolde jäigi.
k
konsa/ 15. juuli 2015, 18:30
to Konsale / 16:06, 15. juuli 2015
Valeteave sul.
Laps tahetigi isale anda, aga issi otsustas, et tema töötab vahepeal Soomes ja nii see tüdruk ema hoolde jäigi.
<<<<<<<<<
kui see on tõsi, siis VABANDAN NENDE KOHALIKU OMAVALITSUSE SPETSIALISTIDE EES, minu viga
k
kahe lapse ema. / 15. juuli 2015, 14:55
Olen kasvatanud kaht poega yksinda ,st, peale mehe surma,olid poisid(3a, ja 10a.astane..Tean,oli väga raske. töötasin kahe kohaga.See selleks aga ma ei möista seda ylbet vöi haiglet inimest Siljat. ja veel rohkem kirjasurkat,.Siililegi selge kui lahutati,jäeti tytar nagu alati emmele.,isegi vaatamatta isa avaldusele.,kes soovis ise last kasvatada. Millest me yldse räägime. Ärge kallake öli tulle,loomulikult on valusad, väga valusad tagajärjed.See sai olema ainult tänu teile ametnikud,yksköiksus,,mugavus ja laps peab rängalt kannatama.Lapse ravimid ja taastusravi peavad köik kolm maksma,,kes otseselt seda lapsele tegid. (lapse ema,tema jorss e. elukaaslane ja otsesed ametnikud,kelle tagajärjel jäeti laps emale ja ei teostatud järelkontrolli.Isat syydistada on väär.ta oli ju jöetu ametnike vastu. Siljale soovitaksin kindlasti arsti vastuvötule minna.
k
Kahe lapse emale/ 15. juuli 2015, 19:49
Oot võta nüüd hoogu maha kas mitte polnud Jostil ainuhooldus õigus lapsele siis kui see juhtus.
k
KAHJU SUUVÄRGIST/ 15. juuli 2015, 14:41
SILJAL ON VÄGA TERAV KEEL JA MÕTLEMATU ÜTLEMINE KOGU AEG VARNAST VÕTTA OLNUD. Sain sellest aimu juba Kersna raamatu esimesi lehekülgi lugedes.ENNE ÜTLEB, AGA KAS SIIS KA MÕTLEB---SEE ON KÜSIMUS.
j
JUST/ 15. juuli 2015, 14:39
ISA vastutustundetu käitumise tõttu kõik juhtuski. loogiline ja aktsepteritav. sõimajad on need koerad kes pihta said.
m
Murjam JUST- ile/ 15. juuli 2015, 15:52
Isale ei antud hooldusõigust, kuigi ta seda tahtis. Mida isa valeti tegi?
m
Murjamile kes ei taipa./ 15. juuli 2015, 18:53
Isal oligi ainuhooldusõigus. Miks siis isa lapse narkarile andis kasvatada, et ise saaks soome kipsi panema minna. ? Sealt see alguse saigi.
K
"TAIPLIKULE" MURJAMILE/ 15. juuli 2015, 19:38
KUIDAS "SEE" SEALT ALGUSE SAI? ALFGUSE SAI SEE KÕIK ÜHE PÄTI MAJJA RONIMISEST EMA PUHUL!
j
JAH,"JUSTIKE",SUL ON TÄIELIK ÕIGUS : / 15. juuli 2015, 20:45
JUST ISA OLIGI SEE,KES KÕIGE VASTUTUSTUNDETUMANA KÄITUS . . . :( :( :(
K
20:45,-LE/ 16. juuli 2015, 10:19
KUHU SEE EMA VASTUTUS SIIS JÄI,KELLE HOOLEKS LAPS OLI?
t
Tegelt/ 15. juuli 2015, 14:29
võibolla ongi rahvata riik võimalik.
t
15. juuli 2015, 14:01
tüüpiline sportlane, kel silme ees cittius, altius, fortius aga unustatakse ära, et kunagi tuleb ka finiš ehk maakeeli lõpp.
h
Huvitav/ 15. juuli 2015, 15:48
Kuhu need citius, altius, fortius siis jäid?
v
väljend tänu millelegi ei kasutata kontekstis, kus tahetakse vastupidist öelda/ 15. juuli 2015, 13:59
ja pealegi sarkastiliselt. Eestis ei osata enam üldse oma emakeelt. Olen näinud, kuidas isegi magistrikraadiga tegelased ei oska kirjutada nt. seif ja dushi all. Kirjutatakse sheif ja dushshi all. Tüüpiline viga ka potentsiaalse puhul, pidevalt on potensiaalne kirjutatud. Ja ülikooliharidusega inimesed on need kirjutajad. Pean samuti Galojaniga päri olema. Riik on kohutavalt alla käinud.
j
15. juuli 2015, 14:50
Ja sina oskad paremini kirjutada?
Muuseas, õigekiri on dušš
n
nimetavas käändes on dušš / 15. juuli 2015, 15:07
duši all öeldakse. Muidugi oskan paremini kirjutada, kui tähti ei kopeeri, iseasi. Välismaine klaviatuur. Dušš ise küll õigekiri ei ole.
t
tuleks endale teha selgeks/ 15. juuli 2015, 15:09
`õige+kiri, `õige+kirjutus ortograafia, reeglite süsteem kirjalikuks keeletarvituseks, normikohane kirjutus. Võõrsõnade õigekiri. Õigekirja+korrektor (programm); õigekirja+norm, õigekirja+oskus, õigekirja+reegel, õigekirja+viga. Õigekirjutus+sõnaraamat- Seega ei ole dušš õiigekiri.
a
andestust/ 15. juuli 2015, 15:10
k
15. juuli 2015, 15:49
Kuule, sa oled ju omadega päris sassis.
s
Sa, kuule/ 15. juuli 2015, 16:06
oled ise peast soe. Ei saa isegi aru, millest jutt.
i
Imelik/ 15. juuli 2015, 15:49
Sa ise ka ju kirjutad valesti, magister või põhikool!
t
teadlane/ 15. juuli 2015, 13:38
Vastupidavusalade sportlastel on see mure, et treeningprotsessis ei saa aju piisavalt hapniku. See, et suija loll on, on seega igati põhjendatud.

j
15. juuli 2015, 13:30
Jah Silja! Ja lisaks on veel ka see vaene laps ja ta isa tunded! Ja SÜÜDI on selles kohalik omavalitsus! Nähti, milline ema on, isa poolt oli avaldus, tema poolt oli KÕIK tehtud nagu peab! Eksisid VÕRU AMETNIKUD!
Haige inimene, kes sellist teksti üldse kirjutada võib!
l
15. juuli 2015, 14:15
laps anti isale kohtuotsuse jõustumiseni. Saa juba aru laps oligi isa hoolde usaldatud, aga isa usaldas lapse ema hoolde, kuna arvas, et emal nüüd norm elukaaslane ja ise ta enam ei jõudnud ega viitsinud, kuna uus elukaaslane jättis ta maha ja enam last ei hoidnud.
Tegu on inimliku eksitusega, aga riiki siin küll süüdistada ei saa.
a
adjöö mõistus/ 15. juuli 2015, 13:30
See "Juss" ongi seesama jube eit, kelle nime ei vaevu isegi kirjutama. Ega sellisel pikka lipsu ei ole. Selline õelus hakkab varsti ennast sööma. Aga õnneks on ta ise nii loll, et algul see teda ei häiri.
l
15. juuli 2015, 13:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
iriseja/ 15. juuli 2015, 14:00
Mis sa targutad, toping on d-ga, pada sõimab katelt...
a
Alar/ 15. juuli 2015, 13:24
Sporlased pole kunagi oma tarkusega hiilanud! On ju üteluski, kui Jumal mõistust jagas, olid sportlased ju trennis! Meie riigis on ikka nii, et tavainimene ei tohi enam midagi nõuda, aga saksad määravad omale palkasid ja hüvesid nii, kuidas hing neil ihkab! Nõustun Galojaniga, kuid sõnastaksin selle tema öeldud lause, et Eesti riiki juhivad kui alaarenenud. Mõnes kohas on asi niivõrd mäda kui see olla vaid saab!
a
Aili/ 15. juuli 2015, 18:37
Kirute ainult Eesti riiki , kirute sest ise ei oskaks seal midagi peale hakata.Teid ei ole ju valitud...ega valitagi. Mölaööbikud.
x
XD/ 15. juuli 2015, 13:21
Andke andeks aga ise veavad 100de kaupa pagulasi siia kokku ja see on ok? Kas neile siis raha ei makstagi? Tee õiges kohas suu lahti
z
Zinaida-Veronika Abdulmorotśnikova-Vihjtulinnikova/ 15. juuli 2015, 13:08
Kodanik Suija peags pegelisse vaatama ja oma julbuse eest vabantuset paluda. Taoline kodanik ei tohi sobivaks linna sobranijas olekuks! Stodno!
l
15. juuli 2015, 12:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
tegelikult on/ 15. juuli 2015, 13:10
selliseid asju avalikult välja öelda täiesti lubamatu ja ebaprofessionaalne käitumine sel "Jussil". linnavolikogust peaks sellega midagi ette võetama, karistama, tagandama. et kui siis "juss" linnavolikogust kingasaanuna sooviks ikka paremat äraelamist tuleb temalgi saba lohisedes soome roomata.
j
15. juuli 2015, 12:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
huiamuia/ 15. juuli 2015, 12:59
kõik kes loodavad paremat leiba ei pääse kahjuks linnavolikogusse ülbama ja tagumist poolt laiaks istuma. mõni peab soome ka minema.
j
15. juuli 2015, 13:11
Juss sa ka puudega vist peast,isa läks oma lapsele ja naisele raha teenima et neil oleks süüa ja parem elu ikka,mida tegi naine sellel ajal ,peksis last igavusest !!!!Juss sa peaks ikka enne mötlema kui midagi kirjutad aga no jah ma unustasin sul ei ole ju millega möelda
1
13,11/ 15. juuli 2015, 14:00
isa teadis, millise emaga tegu on, seega oleks võinud lapse ülalpidamiseks ka Eestis teenida. Lõppkokkuvõttes oleks olnud kasumlikum ja odavam. Aga ei viitsita ju, mehed on nõus lapsi võtma ja ära võtma, aga kasvatama peaks ikka keegi teine või lausa riik.
i
15. juuli 2015, 18:39
imbekas, eestis polnud töödki, nälga surra või külmuda oleks su meelesegadusest õigem? õiged mehed teenivadki raha, on pikki püevi ja ka kauem tööl, loogiline, et riik peaks ja võiks aidata, kui tublid kodanikud mujal tööd rabavad, kõrini neist imbekate kisadest, et eesti ja eesti, ku siin kõik nii prses on. mujal korjatakse laps hoobilt esimeste signaalide peale üldse vanemailt ära, et LAPSEGA midagi valesti on !
1
18,39/ 16. juuli 2015, 11:55
Ameerikas on ilmselt veel rohkem võimalik teenida. Miks mitte sinna?
Jätame kõik lapsed narkaritele, ise tõmbame teenima ja las siis riik toimetab, kui juba palka kandikul koju kätte ei too??? Kas nii või? Me oleme täiskasvanud inimesed, mitte jonnivad lapsed liivakastis, meie valikutel on tagajärjed. Valedel valikute katastroofilised. Elu pole mingi meelakkumine, kui pole last kellegagi jätta, siis ei lähe Soome lootma, et äkki riik sekkub ja võtab ära, kui keegi onu kätt kergitama hakkab. Täiskasvanud inimene peab olema täiskasvanud.
Ise oled imbekas, kui arvad, et nii neid lapsi kasvatada võib ja saab, ning väsimuse-tüdimuse ja vähese raha korral loobuda võib!

k
Külli/ 15. juuli 2015, 12:23
Olgem ausad, see "Josti jama" sai alguse sellest, kui kohalik omavalitsus ja lastekaitse ei andnud hooldusõigust lapse isale, kui seda esimest korda taoteldi. Hoolimata ilmselgetest hoolimatuse märkidest, mida ema juba 2 aastat tagasi välja näitas.
e
eks sellepärast/ 15. juuli 2015, 12:42
see suija nüüd nii õigust täis ja ründav ongi.
r
raaL/ 15. juuli 2015, 14:36
Isa käis ju õigust nõudmas ja ta saadeti pehmelt p*ssse. Ja nüüd on veel ametnikud õigust täis kah. Puhas lastekaitse bläkk.
o
15. juuli 2015, 12:22
Olen Siljas kohutavalt pettunud :( Kas sportlikud ebaõnnestumised on ta nii kibedaks teinud või on asi just raskustes, kasvatades puudega last? Kas mitte Silja polnud see, kes alles kirus valitsust?? Puuetega laste eest võitleja?? Ja puuetega laste lugude koguja?? Sellise suhtumisega.......
Ainuke loogiline põhjendus, mida ma suutsin tema kaitseks välja mõelda, on see, et Silja ei ole üldse kursis väikese Emily looga või on tal kõik sassis nagu pudru ja kapsad.
a
arvatavasti/ 15. juuli 2015, 13:33
tema just ongi kursis, meile serveeritakse pidevalt putru kapsastega.
Meil on isa näol iidolit vaja, aga paraku on asi pühakust kaugel. Kui kõik lapsevanemad oleks sama kergemeelsed ja kergeusksed, siis oleks Emily saatusega lapsi väga palju rohkem. Seega, antud kontekstis on täiesti tavaline isa "heast" väga palju parem:)
n
nunuh/ 15. juuli 2015, 12:18
Mitte - tänu teie jamale -
Vaid - Teie jama tõttu -
Millal lõppeb see igasuguste jamade eest tänamine mei keelekasutuses?
i
ikka selleks/ 15. juuli 2015, 12:55
et öeldu saaks võimalikult ründav, õel ja sarkastiline kui ütlejal palju kibedust tuleb endast välja pressida hammaste vahelt. halbade inimeste komme, sõjakus,, ei see kao kuhugi.
h
Hetk/ 15. juuli 2015, 12:07
Kiruda tuleb valitsust, mitte riiki. Tobedusi saadab korda valitsus, mitte riik. Valitsus andis isegi maksumaksjate raha Kreeka elanikkonna ülalpidamiseks, millel pole õigustust.
Kus inimene elab pole Silja Suija otsustada, samuti võiks Suijale öelda: kui minu kirumine Sulle ei meeldi, eks lase Eestist jalga.
j
Juss/ 15. juuli 2015, 12:33
Kuule sina Hetk, mine mujale nagu see toll nimega isa kui siin ei meeldi ...
s
sina, suija/ 15. juuli 2015, 13:05
võid ise mujale minna.
n
nipitiri/ 15. juuli 2015, 13:21
Juss,sulle sai juba öeldud et kuna sa tundud olevat mitte täis möistsuega inimene siis sina mine kirjuta kuskil mujal lehel midagi endasugustega ,sest sinu jutt ei huvita kedagi,
s
Sa nipitiri.../ 15. juuli 2015, 14:40
...räägi ainult enda eest. Kust sa nii täpselt tead, et kedagi ei huvita?
J
$&$/ 15. juuli 2015, 12:03
Jost, sa oled nagu ingerlasest pagulane, kes tahab mõlemast riigist pensioni.
Mine soome, seal elab lapsenajal ära küll..
t
Tige/ 15. juuli 2015, 11:54
Sooh, aga hordide kaupa mingeid neegreid meie keskele ülalpeetavaks tuua,- pole probleemi!? Seda esiteks, teiseks, pole mingi saladus, et meie sotsiaalhoolekogu lonkab tugevalt mõlemat jalga, oma rahvas elab poolnäljas, kui palju laposi kannatavad alatoitumuse all j.n.e. seda ei nähta, ei kuulda....Varsti vist polegi Eestimaa pinnal enam Eestlasi järgi....ja nüüd keegi vingub, 4 ülalpeetavat! lausa globaalne katastroof!
a
arvan samuti/ 15. juuli 2015, 20:40
et nüüd vaid tumedanahalisi põngerjaid(väikseid eestlasi . . . ?) hakkab tulema . . . :(
m
.../ 15. juuli 2015, 11:50
ma pidin tükk aega uurima, et üldse aru saada. Suia kirub Josti, kes oli sellel ajal kui tema laps oimetuks peksti esiteks oma naisest lahus ja töötas üldse soomes. selle kohutava jama taga on ju uus mees, tema sandistas lapse. milles see Jost süüdi on ma aru ei saa? inimesed on koos, lähevad lahku. ega sa 24/7 ei saa jälgida oma exi ja tolle uue elukaaslase tegemisi. võimalik, et mul on midagi väga vahele jäänud, aga see artikkel siin on nagu soust ja saabas.
p
paljulapseline, sh ühe puudega lapse, ema/ 15. juuli 2015, 11:50
minu teada on Silja Suijal endal sügava puudega laps. Eks ta seda silmas pidaski, et igaüks, kel on puudega laps, ei pea riiki kiruma vähese abi osas. Jost ise lasi Eestist jalga ja nüüd eeldab, et riik tema pere siseasjadest sündinud tagajärgi leevendaks. Eks riik aitabki, aga samapalju nagu teisi nendesuguseid.
v
15. juuli 2015, 13:34

e
E/ 15. juuli 2015, 11:42
mismottes neli ylalpidavat? Kas see oli lapse isa voi lapse syy, et lapse ema ja ta poissober lapsega niimoodi k2itusid? Pealegi, ma sain aru, et lapse isa k2ib Soomes t66l.
m
Mammike/ 15. juuli 2015, 11:31
Vaene Alar, et sa oma viha kätte ka ära ei lämbu. Rohud võtmata? Kutsu kiirabi.
e
eesti ema/ 15. juuli 2015, 11:26
lõpetage juba. ärgem olgem nii silmakirjakud. eesti riik ongi üks suur nonsenss. aga lapse sandistamine on räme asi. sellised "vanemad" tuleks lihtsalt surnuks piinata. hästi korralikult piinata. ehk järgijaid jääks vähemaks.
s
15. juuli 2015, 11:23
Sa oled naine ja kritiseerid segipekstud lapse isa, kes tõttas oma lapsele appi?
s
see EI OLE NAINE,see on Võ/ 15. juuli 2015, 11:44
ru volikogu liige ja ta oleks iseoma käekesega hea meelega selle sandiks pekstud lapse tapnud .. mitte oma lustiks ja lõbuks,aga selle pärast,et Eesti riigil oleks hea,
Võru volikogu liige on tõeline eestlanna .
e
15. juuli 2015, 13:26
ei tasu üle dramatiseerida, see naine pole tahtnud kedagi sandiks peksta ega olegi peksnud. Muidu räägib ta ju õigust, vanemad peavad ise oma laste eest vastutama ja kaitsma. Kui sa ikka vabatahtlikult viid lapse narkarite kätte, kuna tahad küll last kasvatada, aga ei viitsi ja Eestis palgad väiksemad ka kui soomes, siis võibki minna nii nagu läks. Nüüd ootab aga riigilt abi ja kirub nõrkemiseni, küll riik paha küll veel midagi. Kõik on õige, tema valis Soome, virisemiseks pole põhjust
e
E/ 15. juuli 2015, 15:41
kas sa ei lugenud? Isa taotles lapse hooldus6igust, riik oli see, kes otsustas et on parem kui laps j22b ema katte.
1
15,41/ 15. juuli 2015, 16:53
loomulikult lugesin seda ametlikku paberit, mis internetis saadaval. 2013 lõpp hakkas saaga pihta, tõestati ära, et ema juures pole ohutu ning laps jääb isa ees koste alla kohtu lahendini. Ja nii jäigi 2014 algusest. Isal oli elukaaslane, kes aitas kasvatada (loe:kasvatas) last, kuni ära tüdines. Isal oli lapse suhtes ind vaibunud ning "uskus" lapse ema, et too on norm inimeseks hakanud.
Muinasjutud on toredad asjad, lahe on vesistada ja isale kaasa tunda ning ülistada "üli" isa, aga temagi on seda tüüpi inimene, kes naljalt täiskasvanuks ei saa. See saaga pole veel lõppenud, lihtsalt mingi hetk lõpetatakse kajastamine.
m
Mitte riik/ 15. juuli 2015, 17:39
m
MGM/ 15. juuli 2015, 11:22
Selle libasuusataja paneks ma lõpuks ometi tööd tegema. Küll on hea inimesi õpetada, ja samas nende taskutest viimseid sente välja pressida.
a
alo/ 15. juuli 2015, 11:14
üks suur viga ongi see et eesti riik olemas on.:)
s
silja huija/ 15. juuli 2015, 11:05
s
see suur et/ 15. juuli 2015, 11:02
mida suusataja siis valesti ütles?!
m
15. juuli 2015, 14:03
mida suusataja valesti ütles,kogu tema jutt ongi üks suur muinasjutt,eesti riik annab ja teeb ja on üli üli super ,see juu ongi üks suur suur vale ,teiseks et seda isa milleski süüdistada on juba üks suur vale ju ,sa vist samasugune ajukääbik nagu see suija mul on kahtlane tunne!!!!

a
Alar1/ 15. juuli 2015, 10:59
Kesikuraiskadel kohe peab iga teine sõna olema RE! Kui muidu ei saa, siis kirjutatalse "RE-sse mittekuuluv". Nii saab ikka ära mainida. Mul on sama uudis: Mehhikos põgenes KESKERAKONDA MITTEKUULUV narkoparunvanglast.
k
karp kinni, refirott/ 15. juuli 2015, 11:01
võta rohud ära ja ole vait
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 15. juuli 2015, 12:51
huvitav, kas see alar1 on see kes reformierakonna häälekandjas delfis esineb dront edwardsi nime all?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee