Eesti uudised

OOTAMATU ARVE STATOILIS: hot dog ja sigaretid läksid maksma üle 1260 euro (100)

Karoliina Vasli, 10. juuli 2015 18:04
Üks Statoili teenindusjaamadest. Foto: Aldo Luud
Üks tallinlane ostis täna kella 14 paiku Statoili Järve teenindusjaamast kaks pakki suitsu ning kaheraudse hot dogi, arve pidanuks jääma alla kümne euro, ent ootamatult kasseeris Statoili klienditeenindaja 1262.35 eurot.

Klient maksis arve pangakaardiga ära. Seejärel märgati viga, ent teha polnud suurt midagi. Klient räägib Õhtulehele, et töötajad olid väga viisakad, pakuti kohvi ning üritati makse tagasi kutsuda, ent tulutult. Raha oli põhimõtteliselt juba broneeringu all ehk oleks õhtul arvelt kadunud.

Probleem lahenes alles kella 17 paiku ning raha jäi ikkagi kliendi kontole. "Olin tõsiselt mures, sest nädalavahetus on ees, kus maksed põhimõtteliselt ei liigu, asi võinuks minna nii, et saangi alles raha kolme päeva pärast tagasi," arutleb ta. "Ma ei heida midagi ette teenindajatele, apse ikka juhtub, aga arusaamatu on see bürokraatlik müür, mille vastu jooksed, kui tahad asja korda saada. Miks ei võiks lihtsalt raamatupidaga ühendust saada, lahendaks asjad palju kiiremini."

Miks üldse taoline summa maha läks, jäi kliendile arusaamatuks.

Samal teemal

09.11.2015
ANNA TEADA: kui hot dog ei ole võileib, siis mis see on?