Üks Statoili teenindusjaamadest. Foto: Aldo Luud
Karoliina Vasli 10. juuli 2015 18:04
Üks tallinlane ostis täna kella 14 paiku Statoili Järve teenindusjaamast kaks pakki suitsu ning kaheraudse hot dogi, arve pidanuks jääma alla kümne euro, ent ootamatult kasseeris Statoili klienditeenindaja 1262.35 eurot.

Klient maksis arve pangakaardiga ära. Seejärel märgati viga, ent teha polnud suurt midagi. Klient räägib Õhtulehele, et töötajad olid väga viisakad, pakuti kohvi ning üritati makse tagasi kutsuda, ent tulutult. Raha oli põhimõtteliselt juba broneeringu all ehk oleks õhtul arvelt kadunud.

Klient helistas SEBi, kust öeldi, et Statoil pole nendega ühendust võtnud. Statoilil oli kodulehel vaid klienditeeninduse üldnumber. "Helistasin sinna ja palusin raamatupidamisega ühendada, seda ei tehtud. Nad ei tohi seda numbrit välja anda, lubasid edastada." Aeg tiksus edasi, aga muutunud polnud midagi. Klient helistas korduvalt Statoili, kust talle kinnitati, et mure edastati. Vahepeal helistas tagasi ka Järve teenindusjaama töötaja, aga temalgi polnud suurt midagi teha.

Probleem lahenes alles kella 17 paiku ning raha jäi ikkagi kliendi kontole. "Olin tõsiselt mures, sest nädalavahetus on ees, kus maksed põhimõtteliselt ei liigu, asi võinuks minna nii, et saangi alles raha kolme päeva pärast tagasi," arutleb ta. "Ma ei heida midagi ette teenindajatele, apse ikka juhtub, aga arusaamatu on see bürokraatlik müür, mille vastu jooksed, kui tahad asja korda saada. Miks ei võiks lihtsalt raamatupidaga ühendust saada, lahendaks asjad palju kiiremini."

Miks üldse taoline summa maha läks, jäi kliendile arusaamatuks.