Eesti uudised

OOTAMATU ARVE STATOILIS: hot dog ja sigaretid läksid maksma üle 1260 euro (100)

LISA KOMMENTAAR

Ahh 16. juuli 2015 20:58
shita kah, 100 kommentaari nagu vopsti!
gans g lebed 13. juuli 2015 07:00
Sellist asja nimetatakse inimlikuks eksituseks. Juhtub igas riigis iga päev. Ekspressgrupis jõuab selline asi esiküljele ainult selleks, et anda Talingradi Linnaviletsuse mukidele võimalus Eesti riiki kiruda.
AA 12. juuli 2015 22:35
Tehingutele on mõistlik määrata päeva limiit :)
Kalle 12. juuli 2015 20:58
Makske sularahas ja on teil probleeme vähem. Plastikkaartlased nuumavad vaid panku oma ostudeta - tänu teile on ka müüdavad kaubad kallimad. Kui teil oleks sularahas hind 10 eur ja kaardiga makstes hind 11 eur (nagu tegelikult on, kui müüja kaardimakse kulud ka arvesse võtta), siis võib-olla mõtleksite. Praegu on teil lihtsalt hind 11.
vaat kus ime! 13. juuli 2015 04:00
Ah et kui kassa näitab mu toiduostu hinnaks 11 euri, siis makstes sularahaga, õnnestub hind 10 eurile tingida? Kohe homme proovin poes järele :D
Haah 12. juuli 2015 19:36
Mul oli ca. 10 aastat tagasi Liivalaia (tallinn) kandis, et ostsin mõned asjad ja arve lõi 226 000 krooni... Ma ütlesin selle peale wauu ja müüja tegi nii suured silmad nagu vasikal. Tegemist ei olnud müüja veaga vaid triipkoodi ja arvuti vahelise suhtlusega. Pärast seda olen päris hooolikalt vaadanud, mis summa maksan. (teisel katsel läksid tooted veata läbi)
Peedu 12. juuli 2015 13:31
Alati tuleb enne makseterminalisse koodi toksimist üle vaadata, mis summa seal ekraani peal on ;)
toivu 11. juuli 2015 16:36
Nädal aega läheb kui tagasi saad selle summa, omal kogemus,kuid väiksem summa oli.
kunagi Lukoilis 11. juuli 2015 15:49
olin teenindaja ja juhtus sama näpukas, sain küll kohe ise tühistatud kaarditerminaalis.Muidugi teadsin seda sest olin ise eelnevalt huvi tundnud kuidas ja mida teha lollide vigadega.See on rohkem huvi ja suhtlemise asi.Küll aga ei saa marketite kassades ise mitte midagi parandada.

hilja 11. juuli 2015 15:15
Eks see oli rohkem ikka teenindaja viga!peaks ikka kontrollima missugune summa kassas on enne kui kassatsekki välja trükib!!!
MAI 11. juuli 2015 14:30
Summa toksib siise alati müüja,nii et süüdi on alati müüja,kuid ka ostja peaks olema tähelepanelikum,mina näiteks alati vaatan summat,enne kui pin koodi toksin
Kristian 13. juuli 2015 14:37
Statoilis ei toksi müüja summat sisse, vaid kõik käib läbi kassaprogrammi.
Kuna 99,9% protsenti programmi tööst toimib eeldatavasti veatult, siis on arusaadav kui müüja igakord summat ei kontrolli. Aga imelik tõesti et selline summa kahe silmapaari alt läbi lipsas..
Andres 11. juuli 2015 11:47
Oot... Kas tasuta jooki ei pakutudki?
M 11. juuli 2015 11:28
Kas teenindajad ei ole teadlikud tagasimaksest, mis lükkab võetud summa kohe arvele tagasi?
Paras 11. juuli 2015 11:17
Statoil peaks minu arusaamist mööda olema tankla, sööma mine restorani.
to paras: 11. juuli 2015 11:39
lõhnab väga miinimumpalgaga statoili klienditeenindaja sapise kommentaari järgi...või oled sina see raamatupidaja hoopis irw
Naerukoht 11. juuli 2015 11:14
Aga andnud asi kohtutäituri kätte, tema oleks terve Statoili arved arestinud nagu nad teevad seda inimestega, kel kogemata mingi võlg tekkinud.
Appiii 11. juuli 2015 10:49
Tuleb meelde nõukaaeg, kus krimpleenkleidis "Punase Moskva" järgi haisev despootlik raamatupidaja oli iga endast lugupidava asutuse nurgakiviks. Pearaamatupidaja Ei tegele tänapäeval selliste probleemidega ja seda OLEKS saanud palju operatiivsemalt lahendada. Kommunikatsiooniprobleem on see, mis sellistel puhkudel inimesi pistoffi ajab. Oleks tulnud kliendile infot jagada ja asi oleks olnud ilmselt korras. Lugesin artikli viimast rida foto all, et kliendile jäi arusaamatuks millest selline summa - arve pidi jääma alla kümne euro aga oli see mis ta oli nii, et komadega lõhverdised ei ole siin ka mingit pistmist. Summat tuleks muidugi alati kontrollida AGA kui tegemist on hotdogi ja 2 paki suitsudega, siis ei tule selle pealegi et näpuga rida ajada! Mida teeksin mina - lähen proovin täna tankida, süüa ja juua ning käin perega Statoili pesulas dushi all, arve tasun aga 3 päeva jooksul või siis laiutan käsi ja ütlen, et tegelen probleemiga :D muidugi hiljem kunagi!
11. juuli 2015 10:13
Terminal näitab makse suurust, kui seda ei näe siis tuleb silmaarsti juure minna.
mida 13. juuli 2015 13:27
ei näita iga terminal

jkl 11. juuli 2015 09:48
et siis sa saad kaardi terminaliga võtta viimase tehingu tagasi selle kaardiga.... btw
tp 11. juuli 2015 09:46
Statoili raamatupidaja hakkaks tegelema 1260 eurose summaga? Naljanina !
jolkapalka 11. juuli 2015 09:37
Kunagi ostsin selverist pesupulbrit,sinna oli vist hinna sisse lisatud ka pesumasin mida ma muidugi ei saanud
mis ma teeksin 11. juuli 2015 08:03
Märkaksin viga kohe, sest kassapidaja ütleks et mu kaardil pole piisavalt vabu vahendeid :)
:D 11. juuli 2015 10:37
Mõtlesin sama. Minul laheneks ka asi sama kiiresti.
Loomulik ju! 11. juuli 2015 07:58
See on üsna väike summa võrreldes sellega, mis ma tavaliselt seal einestades maksan.
Jan 11. juuli 2015 07:51
Kas siis üldse ei vaata mis summa maksad, selliseid lambaid tulebki tõmmata:) Enne tehingut saad ju näha summat, eriti statoilis. Väiksemates maakohtades ei pruugi kliendi poole summa näitamist olla aga statoilis on ju olemas. Rimis suured ekraanid toodud. Viga muidugi müüjapoolne, aga niimoodi saad mujal tõmmata ju.
minu 11. juuli 2015 06:39
Ostsin ka kauplusest kauba ja maksin kaardiga ,aga kaup ei sobind ja paaritunnipärast tagasi minnes
tehing tühistati ja asi korras .
Külli 11. juuli 2015 06:20
Tehnikasajand!Üks väike näpuliigutus valel klahvil kassaaparaadis ja ongi tulemus käes.Sama juhtus minul kunagi Grossi poes,kus kassapidaja õpilane müüs mulle 2000 kilekotti.Avastasin hiljem kodus,kuid asi lahenes tänu kaupluse vanemmüüjale ja maksti mulle sularahas summa tagasi.Siiamaani see teema pere naljanumber.
Rocksmith 11. juuli 2015 20:41
Kunagi Maximas toksis kassapidaja mul arvele 2 paki asemel 11,2 pakki makarone. Kuigi oli tükikaup siis kassa lasi rõõmsalt tšeki välja. Ilma probleemideta kutsuti juhataja ja maksti koha peal hinnavahe sulas välja.

pah 11. juuli 2015 06:18
tundub,et 11. juuli 2015 05:08
ega see kohalik statoil ka vist eriti ei tegutsenud
marx 11. juuli 2015 01:47
Keegi peab jookide eest ka maksma ju.
Ma just mõtlesin, et ehk tegi eelmine klient... 11. juuli 2015 20:10
"Statoilile" külma arve ja see oli vaja siis järgmiselt tähelepandamatult kliendilt sisse kasseerida.
Carolina 11. juuli 2015 01:15
Pidi ikka hea hotdog olema :)
hmm 11. juuli 2015 00:33
Kitsa silmaringiga inimese jutt, Statoili pearaamatupidaja töö on kordades hõivatum, kui sinu liht-eestlase oma.
Ilmselge, et ta sinuga ühendust ei võta, kusjuures see on kassapidaja puhas kasjonn, ta näeb oma kuvarilt seda summat ja peab selles summa kinnitama, et terminal end liigutama hakkaks... #suveksstatoilitööle #põhihardius #solarisswag
autojuht 10. juuli 2015 23:00
Ega see statoil ongi selline poolkommunistlik sõjaväestatud feministlik asutus kus eelmise direktori ajal ei tohtinud kaastöötajad üksteisele naeratada, koosolekul kui pealik kõnet pidas, siis kõne lõpus oli kohustuslik plaksutada nagu NLKP kongressil Breznevi lausete vahel, väljast ligi tikkujate vastu on pandud raskejõustikuga tegelenud rahuldamata sekretär, kes kõik helistajad ja uksest sisse tikkujad pikale lainele saadab...
Anni 10. juuli 2015 22:53
Töötan ka klienditeenindajana ja meil on küll kohustus maksmisele kuuluv summa selgelt välja öelda. Sellist viga märgates saab asja parandada enne maksma hakkamist ju.
to. Anni 11. juuli 2015 07:24
Aga kui ei märgata; selles ongi iva ju!
ISS 10. juuli 2015 22:43
Peab ikka raha olema mõnel.....
11. juuli 2015 08:04
no ikka leidub neid, kes teiste rahakotti piiluvad.

rk 10. juuli 2015 22:28
Maksa sularahas nahh!!
Olge edasi plastikkaardi orjad!
Kas 10. juuli 2015 22:23
ikka limonaadi ka pakuti.Sinu kullul muidugi.
Magnus 10. juuli 2015 22:21
Noh tavaline asi selles banano-Jeestis! Millegi pärast mitte kunagi "ei eksita" väiksema summa kasuks! Ikka rohkem peab ju röövima! RÖÖVLID IGAS MÕTTES!!!
eksitakse 14. juuli 2015 11:38
ka väiksema summa kasuks.Olen seepärast ise poodi tagasi läinud, et mõni kaup ei olegi tsekil kirjas , kuna tean, et muidu peavad selle välja maksma kassapidajad oma palgast
Pin 10. juuli 2015 22:12
Astusin svenssonitele saba peale ja komentaar haitus..... see on meie tondiriigi tase.
Pin 10. juuli 2015 21:59
Ei poolda seda plastikust raha, on juhuseid, kui tuleb ikka päris kaua oodata kuni raha svenssonitele läheb. Maksan ikka sulas, aga eks seegi ole sealt mere tagant lõpuks pärit. Tunne ikkagi kindlam, kui eerikud krabisevad ja toimingud kiiremad.
Oijahh 10. juuli 2015 22:43
Ikka vanamoodsaid inimesi leidub varsti võib juhtuda et sularaha kaob üldse ära mis te siis teete...
11. juuli 2015 00:57
jjj 11. juuli 2015 08:27
Kui elekter kaob ära...., mis siis?
pimedas 12. juuli 2015 19:27
ongi natuuras parem maksta!
mul on ka 10. juuli 2015 21:47
varem kunagi sellist asja juhtunud, et ekslikult on maha võetud hulga suurem summa. Juhataja siis tuleb teebki miinusega sama arve ja annab sulas tagasi kliendile. Sest kaardimakset on väga raske tagasi saada, eriti veel kohe ja kiiresti. Kontaktandmetega seletuskiri, dokumendist koopia ja korras. Üks siin eelnevalt kommenteeris, et nii suure limiidiga inimesele on see kommiraha. Ei pruugi. Mul oli vaja pangast välja võtta samuti ükspäev mingi 3000 eurot ja spetsiaalselt lasin limiiti ajutiselt tõsta, sest läksin nädalavahetusel autot ostma. Jama ju kui keegi terve tonni "sisse vehib" :D
nojah 10. juuli 2015 22:05
kuidas annad 1200 eurot kassast sulas tagasi, kui kassapõhi on kusagil 100-500 eurot?
11. juuli 2015 00:17
Nii vähe tanklas kindlasti pole.
eksole 11. juuli 2015 01:30
eks ma ikka näen kui 10000 eurost võetakse lambist 1000 ära.
Shaakal 11. juuli 2015 07:31
2 aastat tagasi ei antud mulle kassast raha tagasi; müüja ütles, et andis. Tükk aega käis kassa ees seletamine, et saite raha tagasi. Tulin lõpuks tulema.
Kodust helistasin juhatajale, ütles, et vaatab õhtul kassa seisu üle. Selgus, et mul oligi õigus ja minu summa oli kassas. Kutsuti järgi. Olen mitu korda muu asja pärast TARTUS KÄIES ka antud POEST LÄBI ASTUNUD, AGA MITTE KUNAGI EI OLE JUHATAJAT KOHAL. Selle asemel, et see summa kontole kanda, kästi kohale tulla...21 sajand ikkagi. Summa ei ole nii märkimisväärne, et sellega oma närve kulutada. Aga kindel see: klient ei ole kuningas, Eestis mitte. Pood oli kaubamaja allkorrusel, soklis.
Pangaonu 10. juuli 2015 21:32
Kui inimesel pole 1260 € juures veel kaardimaksel limiiti, siis on see summake temale kommiraha ja selle kaotamine on tühiasi.
kõigil 10. juuli 2015 21:56
polegi limiiti peal. See võis väga vabalt kogu ta raha ka olla.
Kõigil on limiidid .. 12. juuli 2015 10:37
Ilma limiitideta pole sul pangas eriti midagi (va kontoris tehtavad toimingud, aga ka kontoris toiminguid tehes on üks limiit: kontojääk).
Tee silmad lahti 12. juuli 2015 19:29
mina kasutan välismaist panka ja ei ole mingeid limiite. Aga teie toitke enda rootsi pankasid edasi!
ostja 10. juuli 2015 21:30
me kõik eksime .kes midagi ei tee siis ei juhtugi midagi

am 10. juuli 2015 21:23
Raamatupidajad on ikka pühad lehmad, tegelikultt õhku täis tavalised naised, kes ei viitsi ühegi liigutust ülearu teha ja arvavd, et nemad on tähtsamad kui reaalne elu.
.. 10. juuli 2015 21:47
meie ühistus on ka üks selline" raamatupidaja"
Mina 10. juuli 2015 22:45
Tõnis 10. juuli 2015 21:20
Teine kord tasub ikka vaadata summat enne kui PIN-i sisestada. Statoil tegi vea, töötaja sisestas koma valesse kohta ja nii saigi 12,60-st 1260. Klient aga tegi samuti vea ja sisestas PIN-i summale, mis ei olnud õige. Kokkuvõttes lahendas Statoil probleemi ära.
sõber 10. juuli 2015 21:44
arve oli 1263,35 ja kaardimaksja ekraanil oli teine summa.
rrr 10. juuli 2015 22:49
Ei maksa hämada, see ei ole isegi teoreetiliselt võimalik.
viga 12. juuli 2015 15:02
Ise kaa ei usu, et see viga tekkis kuid asi on ikka võimalik.
irw 10. juuli 2015 21:01
Kaheraudne hott toog- mis asi see on? Kas see koer kellest vorst tehtud on kaheraudsest maha kõmmutatud?
Ärni 10. juuli 2015 20:43
No sellisel hot dogil pidi küll elav chihuahua sees olema.Ja plotskid nehv jork timesi keeratud..
sigar 10. juuli 2015 20:41
No siis pidi suutäis ikka pirakas ka olema.
!!! 10. juuli 2015 20:40
Veel üks näide tolle tiigrihüppe ja e-raha nõmedusest. Kel vähem närvi, see vahest jäänukski bürokraatiamasinas oma rahast ilma. Mina kannan alati sularaha kaasas, et vähemasti väiksemad arved rahas tasuda. Suurostud on teine asi.
mhmh 10. juuli 2015 22:11
mul on samamoodi igaks juhuks autos hobune pagassis, krt teab, millal auto kotki läheb.
to mhmh 10. juuli 2015 23:21
See "teravmeelsus" pole just eriti vaimukas. Liialt sageli on meil see kaardimaksete süsteem nässus. Ja kui see kestaksmitu päeva järjest, viiks see kogu meie ostu-müügivärgi kaosesse.
naisuke 10. juuli 2015 20:18
Antud eksija peaks terve aasta hot dogid ja suitsud nüüd välja tegema- morlaalse kahju eest, aga vali mõni muu kaup...Kasekese kommid kohviga:)
Jobu 10. juuli 2015 20:14
Isegi mina saan aru, et osta tuleb sularahaga.

10. juuli 2015 19:55
Minuarust kreeditarvet saab kohe teha.. Ja ei lähe sealt midagi maha..
kreeditarve? 10. juuli 2015 20:16
osta jätti edasi 10. juuli 2015 20:35
sa ei tea vist sellistest asjadest midagi?
123 10. juuli 2015 19:45
Tuleks mõelda suitsetamisest loobumisele ja rämpsu söömise võiks ka maha jätta.
juhtub 10. juuli 2015 19:32
panid koma valesse kohta lihtsalt, krooni ajal oli ni et arve oli 50kr restos, aga kui hiljem panka vaatasin läks maha 50senti.
sõber 10. juuli 2015 21:45
arve oli 1263,35 ja kaardimaksja ekraanil oli teine summa.
***** 10. juuli 2015 19:31
Kaarditerminali makse saab tagasi kutsuda küll. See ei lähe kohe panka vaid jääb sinna samasse terminali ja saadetakse kindlal ajal maksed panka. Siis on asjaajamine vähe keerulisem. Lihtsalt müüjatel ei lubata teha selliseid tagasikutseid. Ja osad kassaprogrammid eeldavad rohkemat oskust ja lihtne müüja neid ei tea. On ju näha poodides, et väiksemagi eksimuse korral tuleb oodata mingit juhatajat või kamandajat. Müüjatel keelatakse parandused kassades, mis iseenesest ei ole midagi keerulist. Klient sai ju ometi tšeki, kus peaks kirjas olema kas löödi läbi 111 kohvi või 270 pakki suitsu...Ka kassast saab koopia võtta. Aru ma ei saa...
sõber 10. juuli 2015 21:46
ei antud tšekki, masinaviga oli
tõsi 10. juuli 2015 22:09
minu asutuses (tartus) asub lähim inimene, kes saab arvet tühistada hoopiski tallinnas...
keskus 11. juuli 2015 13:48
Mul on korra olnud jama kaardimaksega, õigemini broneeritud rahaga. Ma ei tea, kui raske või kerge on bronni mahavõtmine aga broneeritud raha ei kao ilma müüjapoolse maksedokumendita kusagile. Probleem on ainult selles, et broneeringu (???) ajal ei saa seda raha kasutada.
Minu juhtumi korral teadsin kuu lõpus, et kontol on piisav summa püsikorralduse makseks ja mingeid bronne ei ole. Järsku aga oli mingi tegelikult suht tühine summa kadunud ja mina maksevõlglane. asja uurides selgus, et tegelikult olin tõesti kunagi selle summa eest ühest kaubanduskeskusest ostnud aga sellest tehingust (või oli palju tehinguid?) polnud maksedokumenti ja alles kuu lõpus avastati puudujääk ja saadeti võltsitud maksedokument (did) kaardimaksekeskusele. Algul oli kontol bronn peal aga mingi ajapärast võesti seer maha ja siis kui ikka saabus maksedokument (olin puhkepäeva öösel kaupluset külastanud) võeti summa ikka kontolt maha. Kuna mul oli kviitung alles ja teadsin, et summa õige, siis skandaali korraldama ei hakanud aga kiuslik küsimus jäi õhku püsima, kuidas kaardimaksekeskus ilmselt võltdokumendi järgi tohib kontolt raha maha võtta.
Kus on silmad 10. juuli 2015 19:31
issand, enne kui pin koodi panete, vaadake ka ikka mis summa kinnitate.
sõber 10. juuli 2015 21:46
arve oli 1263,35 ja kaardimaksja ekraanil oli teine summa. issand, ära kommenteeri selliseid asju, kui sind seal ei olnud.
:) 10. juuli 2015 22:24
sa sõber oled päris visa, viitsid ka igat kommi kommida :) mis sa arvad, et neid tegelt huvitab kuidas asi oli ....pigem peaasi et midagi ju öelda saab....
sõbrale 11. juuli 2015 07:22
Näed, 50 lammast ka kohe taga like panemas!
ka ts 10. juuli 2015 19:16
Nii suurtes ettevõtetes ei käi asjad nii, et anna raamatupidaja nr. Ma pakun, et neil on seal raamatupidajaid palgal ca 10-20tk. Iga neist teeb erinevaid toiminguid. Olgu õnnelik, et tehti samal päeval asi korda.
poodnik 10. juuli 2015 19:10
ega raamatupidaja ei saa hetkel midagi teha,sest pangamaksed liiguvad läbi pankade,ehk kaupmeheni jõuab kliendi makstu alles järgmisel päeval.
Täna proovisin 10. juuli 2015 18:51
Nordea pangast teha makse yyri eest. Soomes siis. ja hea et vaatasin 101 e aemel oli tahetud votta 1083 ehk arvan et häkkerid asjal.

10. juuli 2015 18:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ja, 10. juuli 2015 19:57
sellepärast tangin automaattanklas.
No mis häda, 10. juuli 2015 20:20
irw 10. juuli 2015 18:37
hea, et nii palju raha arvel oli
Marion 10. juuli 2015 18:35
Tegelikult Eestis liiguvad asjad üsnagi kiiresti võrreldes mõne teise riigiga. Me oleme e-riigi teenustega ära harjunud, mis on tõesti mugav ja kiire. Aga arusaadav, ise oleks ka mures, kui sajakordne arve tehakse.
no 10. juuli 2015 18:35
võiks ikka enne summat vaadata kui pin panna
need on pangasaladused jne jne. 10. juuli 2015 18:23
MK 10. juuli 2015 18:22
Statoilil on kodulehel ikka hoopis rohkem numbreid, kui ainult klienditeeninduse oma:
http://www.statoil.ee/et_EE/pg1334073057696/Statoil/Statoilit%C3%B6%C3%B6tajad/Juhtkond.html