Eesti uudised

OHVER: lõpeta hala ja käitu nagu naine, ütles vägistaja ja keeras ukse lukku

Kristiina Tilk, Teele Talve, 9. juuli 2015 07:00

106 KOMMENTAARI

a
aga see/ 10. juuli 2015 23:01
on väga ilus novell,ka väga hästi kirjutatud,kas tuleb jälle mõni seadus.
l
loodusest/ 10. juuli 2015 22:35
Loomariigis osa isendeid peale seda surmavad ohvri,ja elavad süüdimatult edasi,kaugel inimesed nendest , ja kui palju perverssusi,osad lausa seaduslikud.Paraku on selline maailm loodud.
b
Bioloog/ 11. juuli 2015 23:58
Loomariigis on mitmeid liike, kus pärast kopulatsiooni emane hävitab isase (mõnede ämblike puhul näiteks pistab lihtviisil nahka, saades seeläbi lisatoitu äsja sigitatud järeltulijate heaks). Emase surmamist reeglina ei esine, see oleks liigi jätkamise seisukohast täiesti absurdne.
e
emast/ 10. juuli 2015 14:52
Selline ema, kes oma tütart ei usu ning süüdistab valetamises, kui viimane räägib südamelt, et teda vägistati/käperdati vms- selline "ema" ei ole ema ja ärgu imestagu, kui tütar täiskasvanuna taolisele mutile õigustatult selja keerab! Minu isa suri ajal, kui astusin esimesse klassi. 2 aastat ei olnud emal mitte kedagi, ta pühendus vaid tööle ja minu ning väikevenna kasvatamisele, leinasime kogu perega pikka aega. Paari aasta pärast tutvus ema ühe pealtnäha väga kena, heas vormis, hea positsiooniga ning targa mehega. Käisid kohtamas, mees käis meil külas, aitas ema kõiges, viskas minu aj vennaga nalja...Ühel õhtul, kui ema läks pisut kaugemal asuvasse poodi ja usaldas meid tunniks selle jõletise "hoolde", tõmbas mees mu magamistuppa, lukustas ukse (et vend sisse ei saaks), viskas voodile ning kukkus käperdama ja suudlema...ma olin 10 aastane! Karjusin venda, et appi, vend hüüdis ukse taga mind, logistas linki, lõpuks hakkas nutma, kartes, et mulle tehakse haiget ja nii see oli...Ei tea, mis juhtus, aga mees ehmatas ära või hakkas tal väikevennast kahju. Teha ta mulle midagi ei jõudnud selles mõttes, rabelesin ja karjusin, kuis jaksasin. Niipea, kui ema koju tuli, rääkisin otsekohe kõik ära, selle värdja kuuldes, vend kinnitas mu sõnu..., mispeale ema otsemaid selle tropi välja viskas! Kusjuures see värd üritas täpselt samuti õigustada: oh ma ei teinud ju midagi, su plika mõtleb välja jne. Ema ei hakanud kuulamagi, viskas välja ja ütles, et hoidku siit eemale ja unustagu meid alatiseks! Sel hetkel sain aru, et meie emme on tõeline, tõeline sõber! Enam ema kohtamas ei käinud..., ilmselt siis otsustas, et saame hakkama, pole vaja selliste meeste näol perele haiget teha...
v
vello/ 10. juuli 2015 14:07
ükski täkk ei karga kui mära ei märga...aga lastevägistajad tuleb surmata...
a
10. juuli 2015 18:23
Aga laps ju ūles , et vāga kena mees .
k
karin/ 10. juuli 2015 11:30
olin 8aastane kui koolist koju tulin oli kevad ilus ilm ema ja isa tööl ja siis maal kolhoosi ajal tuli meile traktorijuht ja proovis mind vägistada sain kuidagi õue ja jooksin ära aga õhtul mind ei uskunud mind keegi isegi naerdi .aastaid hiljem tuli välja mu vend abiellub nende sugulasega ja pulmas pidin ma seda ausalt siga nägema.nüüd on see siga surnud .loodan et kaldad saavad rahu kui aru saavad millest ma räägin.
t
10. juuli 2015 18:28
tahtis sind vāgistada , sa ei lasknud ja panid jooksu . Traktorijuht ei jaksanud kinni hoida 8 - aastast tūdrukut ja lasi tal minna , olgugi et kogu soov oli tal seda teha .
m
10. juuli 2015 10:40
ma ei saa aru, kuidas meestel till tõuseb vägistamiseks? kas neile pole muud vaja kui naisterahva keha? ja mis naisterahvas see teismeline on? Tõesti kahju neist suguhulludest
i
Indrek/ 9. juuli 2015 19:38
Kirjutasin lihtsalt , kuidas mind noorukina erinevate vanemate naiste poolt korduvalt seksuaalselt kuritarvitati . sajakonnal lasti seda kommentaari lugeda ja laikida , siis kustutati āra , et uutele samalaadsetele kommentaaridele ruumi anda .
s
SIIM/ 9. juuli 2015 17:24
Läks seltskonna ning sõbrannaga rängalt alt. Aga kui laps on nii naiivne, eluvõõras ning abitu, siis on see suuresti just tema vanemate poolt tegemata kasvatustöö. Aga kaasaja vanematel pole selleks ju aegagi. Aina omaenda probleemid, partnerite vahetused j.n.e. Või on nad tööga kõrvuni hõivaud. Rabavad kahe kohaga ja jõuavad vaid ööseks koju seisundis, kus kõik on ükstakama. Kõige vähem veel lapsega tegelemine. Või töötavad hoopiski Soomes ja käivad vaid paaril nädalavahetusel kodus laste juures.

o
Ohver. / 9. juuli 2015 15:58
Ma kujutan vaikselt ette, millest see naisterahvas räägib.
Kui olin 12 vägistas mind minu onu. Ohh kui kole ja hirmus see oli. Ma pidin temaga peale seda veel ühe katuse all olema. Mul oli hirm ja ma ka ei rääkinud mitte kellegile. tegin ka hulle asju jne... Asi tuli aasta hiljem välja kui koolis psühholoog kutsus mind enda juurde,et uurida üht-teist. Paraku oli haige psühholoog, kes vatras kõik klassijuhatajale ja tervele kooli töötajatele. Lõpuks teadis sellest terve kool, ja hakati näpuga näitama nagu oleksin ise süüdi olnud jne.. Peale minu isa ei uskunud mind mitte keegi. Asi jäi minu jaoks lõpetamata,sest see sama mees käib täna vabalt ringi kaks kätt taskus, kuna ta toona töötas ise politsei asutuses, see oleks ilmselgelt kenasti ära klatitud minu vastu. MInd suunati veel teise psühholoogi juurde, ja see oli ka latatara, Aastaid hiljem kui olin põhikooli lõpetanud ja läksin edasi õppima, siis esimesel nädalal tuli klassi psühholoog rääkima, kes ta on ja milleks ta on. Meil oli enda tutvustamine. Kui tunnikell helises välja, siis psühholoog tuli minu juurde ja palus mul korraks temaga kaasa minna. Ma läksin ja siis ta lihtsalt küsis, kas ma olen see tüdruk keda onu vägistas ta ütles vanuse jne... Ma pööritasin silmi ja küsisin, kust tema seda teab. Mul oli sel hetkel hirm, olgugi,et sellest kõigset oli möödas juba mitmed aastad,et kas kõik hakkab otsast peale. Ja lõpuks teab jälle terve kool jne... Siis ta ütles,et peale seda kui olin psühholoogi juures käinud, siis seal samas majas räägiti sellest kuna see mees olevat tema sugulane. Ma plahvatasin sel hetkel lihtsalt nutma. Ma olin veel rohkem segaduses,et kas ma ei saagi enam mitte kunagi sellest inimesest rahu. Kuid sellest me rohkem ei rääkinud. Mu hing pole tänaseni rahu saanud ja ega ei saagi, Ma näen seda kohutavat päeva väga tihti unes.
k
Kartke psühholooge/ 9. juuli 2015 16:32
Tean naisi, kes on ise sattunud meespsühholoogide mõju alla ja kelledest on saanud marionetid. Psühholoog ei ole tavaliselt mitte keegi muu, kui raamatutest sündmuste kohta lugenud ja mitté just eriti tark inimene, küll aga on ta mõnikord hea manipulaator.
Kasu neist mõmisejatest nii ehk teisiti pole, sest teie saatus ja seisund on neile sügavalt savi- saavad raha niikuinii kätte, milleks teid vaja on?
n
Nono, pea ikka kinni/ 9. juuli 2015 17:19
Pole mõtet kõiki psühholooge ka ühte patta panna! Mina tean jällegi väga häid ja sinu kommentaar tundub olevat tühipaljas lahmimine, endal kogemused puuduvad. Ilma psühholoogita mõni inimene ei saakski oma murest lahti jne. Nii nagu on mõni ebaprofessionaalne psühholoog, niisamuti on ka mõned halvad arstid, ehitajad, kokad, koristajad, mis iganes ametis on kindlasti ka käputäis halbu ja mis siis sellest? Ei tasu kohe laimama hakata! Mis sinusse puutub, siis sina oled üks nendest mõttetutest, lahmijast kommenteerijatest, sest paljud siin ikka ütlevad mõistlikke mõtteid!
t
to: Ohver/ 9. juuli 2015 17:23
Mõistan Sind, olen ise vägistamise teismeeas läbi elanud...Ülimalt kahju, et oled sattunud selliste psühholoogide otsa:( Ütlen Sulle seda, et Sinu elu muutub päris kindlasti ja paremuse poole, kui ellu saabub see õige mees, kes Sinusse lugupidavalt suhtub, hoolitseb ja tingimusteta armastab! Mina sain just nii üle...Arvasin, et ei taha elus ühtegi meest enda kõrvale, aga kõik mehed ei ole halvad. Minu ülessoojendamiseks läks tal kaua aega, aga see õnnestus- ma sain tagasi oma enesekindluse ja ta suutis mind veenda, et armastab mind tõeliselt. Tänaseks oleme 14 aastat koos olnud ja viimased 5 aastat abielus! Ole tugev!
u
9. juuli 2015 19:52
umbes sinu vanuses hakkas mind tuttav vanempoiss ka seksuaalselt tahtma, kutsus kogu aeg enda juurde, ma loll muudkui läksin, õnneks mu ema oli mulle purjus peaga rääkinud, et ei tohi lasta end kellegil ära proovida, kohe on lapsed taga ja ma keeldusin, puiklesin, nutsin, palusin, st. niipalju ta halastas, et last ei teinud, uigi orgunnis lausa grupiga mulle kallale tulekuid, änneks sõbranna tuli appi ja pääsesi. ma ei taibanud menti minna, ega julenud kellegile rääkida, keegi teine ka ei iitsatanud sest kuskil. hiljem mõni vägistada tahtvaid koguni palus mu kätt, aga loomulikult on sellised jälkused kõike muud, kui mehed, keda tahta. see mees on senini nagu sõbralik mu vastu, nägin ta surnud ema, kes u käest andeks palus, kuigi teda poleks ma iialgi süüdistanud.
teine juhtum aga juba täiskasvanuna, kus mu sõbranna 2 näru poolt vägistati ja peksti läbi, otsisin ja leidsin oma sõbranna üles, kes poelt kadus, ja taheti mindki jälle grupiviisiliselt, õnneks olin enne tapariista peitnud ja peksmist ma ei kartnud, ning palusin neilt nööri, et ma tapan end ise ära, siis tehke minuga, mis tahate, see neile ei sobinud, ja jälle tuli mingi naine appi ning ma pääsesin. seal kohas ma enam üksi ei julge kunagi käia, kuigi varem käisin seal aastaid ja kõik oli tore. see sõbranna ei tahtnud mente asjasse tuua ja olin kõigega nõus, ütlesin talle, nagu sulle sobib, nii, ma olen valmis. ta pole pärast seda enam ühtegi meest tahtnud ja mul mehed nutavad miks ma neid vihkan, või ...
t
to 19. 52/ 10. juuli 2015 03:49
Mis imelikes ja kahtlastes seltskondades sa käid, et gruppi muudkui tahetakse.
Korralike naistega selliseid asju ei juhtu, sest nemad valivad, kuhu minna ja kellega minna.
j
ja jah/ 9. juuli 2015 22:45
uskuge ja rääkige köik mida tunnete psyhholoogidele. Minu arust on nad köik psyhhiliselt haiged inimesed. Toituvad teiste önnetustest. Kujutan , ette seda koolimaja öpetajate tuba.
s
9. juuli 2015 15:40
Saadke kõik vägistajad naistevanglasse...ühekaupa terve karja sisse....kus saaks alles etendust...
k
K.T/ 9. juuli 2015 15:33
See seadus tuleks AMMU ära muuta, vähemasti vanuseni 16! Miks peaks üks 14 aastane üleüldse elama seksuaalelu? Olgu, ma mõistan, et tänapäeval juhtuvad mõned asjad natuke varem ja pole hullu, kui 14 aastane tüdruk ja 15 aastane poiss seda teha proovivad..., mis ei tähenda kindlasti kokkuelamist ja laste saamist. Aga antud seaduse puhul on igati normaalne, et 50 aastane mehenäss on 14 aastasega vahekorras. Sellisele idiootsusele tuleb teha lõpp! Ja vägistamise eest karmid karistused! Ei ole ikka nii, et ohvreid süüdistatakse, et ise oli lits, purjus jne. Kes vägisi võtab ON süüdlane ja moraalitu mollusk ja peab karistatud saama!
K
... ja kohtunik küsib:/ 9. juuli 2015 16:05
Kes püksid jalast võttis?
3
30+ aastane lehm/ 9. juuli 2015 17:59
50 aastane mehenäss,50 aastane mehenäss, 60 aastane mehenäss
a
Aili 36a/ 9. juuli 2015 14:35
Olin 13, kui meie klassi tuli pealtnäha lahe ja äge plika, kes end minu külje alla sättis ja suurt sõbrantsi mängima hakkas...Temaga oli päris lõbus esialgu. Kuniks ta hakkas minu väljamaalt toodud riideid laenama ja tagasi ei toonud. Alati oli mingi vabandus, kas pole teda kodus või on riidetükk pesus jne. Kord käis meil külas ja varastas mu ema huulepulga ära ja isegi mu väikese õe rasvakriidid. Ta semmis ka vanemate 18, 19 aastaste poistega...Siis hakkasin aru saama, et asi pole õige. Ühel õhtul ema ütles, et nüüd läheme su sõbranna koju ja toome kõik ära, mis meile kuulub! Ukse peale tuli purjakil olekuga, juuksed sorakil sõbranna ema, kes midagi ei teadnud. Mu ema astus otsejoones korterisse, mis nägi täiesti jube välja ja korjas meie asjad kokku. Me rääkisime sellest kodus ja ma sain kõigest aru ning olin emale tänulik, et aitas sellisest pahast sõbrannast vabaneda. See tüdruk jäi istuma ja lõpetasin temaga igasuguse suhtlemise, kuigi ta püüdis vabandust paluda, helistas mulle jne. Nii vähe, kui olen kunagistelt tuttavatelt kuulnud, siis elab ta sama armetut elu, kui ta enda lapsepõli oli (tema emal oli 3 last erinevate meestega), 4 last erinevate meestega ja halb kuulsus...
f
fuffel/ 9. juuli 2015 16:19
ega laps polnud süüdi!
t
to fuffel/ 9. juuli 2015 16:38
Laps ei olnud jah süüdi, aga sellisest kodust tulnud laps on juba eos rikutud! Temast ei kasva normaalset inimest, v.a kui ta õpib ise järeldusi tegema, miks inimesed temast eemale hoiavad jne, aga vaevalt. Ega siis haletsusest ükski normaalne lapsevanem, kellele läheb korda, kellega laps lävib ei hakka lubama sellisega aega veeta! Kahjuks nii on..
t
9. juuli 2015 18:53
Taavi Rōivas on sūūdi .
l
Lesk/ 9. juuli 2015 14:01
Kunagi tuli meil kodus juttu vägistamisest, oli ka parasjagu teemaks üks rõve juhtum ja siis mu kaasa ütles väga otsustavalt, ma pigem raiun tü...l tüki maha, kui topin selle vägisi kellelegi sisse! Nii õudselt vihkas ta sedasorti sõnnikut! Olen 100% nõus!
s
9. juuli 2015 18:58
Sinu mees on suur ego , ta kujutab lihtsalt ette , et kōik naised talle vāga andnud . Ta vāgistab tajumatult , et see on vāgistamine . Vaat enamus vāgistamisjuhtumeid ongi sellised . ōige mees ūtleb nii , kurat vāgistamise eest kūll kinni ei tahaks minna .
m
9. juuli 2015 19:59
Minu kaasa oli pühendunud perele ja lastele ja mulle! Ta teadis, mis on väärikus ja viisakus!
e
Eks ta ole/ 9. juuli 2015 13:26
Vene ajal pandi alaealisega seksimise eest lihtsalt kinni. Oli plika alla 16, siis ei lugenud tema nõusolek ega midagi. Täiskasvanud mees peab olema vastutav ning oma himusid kontrollima.
Alla 16-aastane on mõjutatav. Nad on alles pooleldi lapsed.
"Kas ma oleks passi pidanud küsima?" küsis kohtus süüdistatav taksojuht.
"Jah", vastas kohtunik, "Te ju nägite, et tüdruk ei olnud kindlasti 18 ja võis olla alla 16. Teie olete täiskasvanu ja vastutate".
Läkski mees neljaks aastaks sidima.
e
9. juuli 2015 13:51
Enne sexi passi lehvitada....;))))) Vägistamine on igasuguses vanuses oleva naise suhtes kuritegu!
m
murueit/ 9. juuli 2015 14:39
Kriminaalkoodeksis oli vene ajal normaalseid asju tõesti. Vägistaja läks raudselt pikaks ajaks kinni,mingi hala ja õigustamine ei mõjunud ühelegi kohtunikule.Vähe leebemad oldi inimese tagant varastamisega, riigivargus oli aga süüdlasele ikka korralik katastroof!
s
9. juuli 2015 19:06
Selle eest neli aastat ? Mis aegadel see oli ? Sellise asja eest ei olnud alla kūmne juttugi . See oli paragrahv 115 lōige 3 . , vabaduskaotust 8-15 aastat vōi surmanuhtlus . Paragrahv jōustus alla 18 aastase vāgistamise puhul ja alla 16 - aastasega seksuaalvahekorras olemise eest , mida loeti automaatselt vāgistamiseks .
n
Noojaah/ 9. juuli 2015 20:53
Alates 8 aastast oli vägistamise või abitus seisundis isiku ärakasutamise eest.
Alla 16 aastasega seksimise eest anti reaalselt vähem. Eks leiutati pehmendavaid asjaolusid. Kuid anti siiski reaalselt ja piisavalt.
Üks poiss pääses aastaga tingimisi. Oli ise 17, kui tegi 15-aastasele tite. Pärast olid abielus.
Lapseealise vägistamise puhul pidi rets õnnelik olema, kui maha ei löödud ning kohtus anti 10-15. Lapseealise vägistamine ja tapmine oli nii rõve kuritegu, et selle eest sai erakordse ehk mahalaskmise. Põhjendatult arvati, et sellisest enam inimest ei saa, liigi säilitamise instinkt puudub.
o
.../ 9. juuli 2015 13:20
olgu tütarlaps purjus või mitte, aga kui seksi saamiseks peab vägistama, siis on vägistajal intellekti puue või on ta lihtsalt haige inimene. Kahjuks ei panda neile diagnoosi ega määrata ravi.
j
9. juuli 2015 19:57
Juuatāis tūtarlast ei pea vāgistama , sest ta on purjus , ta on sinuga kōigeks nōus , ta ei jaga pooli maailmaasju , aga ta tahab sind . Eda loetakse , et ta on abitus seisundis ja ta ise saab sellest aru alles kainenedes ja siis ongi tegemist juba vāgistamisega .
t
Tartust/ 9. juuli 2015 12:18
Kallid vanemad, palun rääkige enda lastega e n n e teismeiga juba, vanuses 11, kes on mõistlikumad lapsed võib ka juba 10 aastaselt. Rääkida selgeks lihtsad, elementaarsed ohumärgid, et laps õpiks natuke paremini oma potentsiaalseid sõpru vaatlema ning seejärel otsustama, kas ta ikka soovib nendega tegemist teha. Mina olen oma tütrega mitmeid vestlusi pidanud, õnneks on tal endal ka küsimusi tekkinud, millele vastan ja selgitan hea meelega. Näiteks väga oluline on juhtida tähelepanu, et see ei ole just kõige sobivam sõber, kes käib räpaste v katkiste riietega, küünealused mustad s.t inimene, kes enda eest hoolitsemisest ei pea, on lohakas ja sõpradele halvaks eeskujuks. See näitab juba otseselt, missugusest perest laps tuleb...Teiseks sõber, kes õppimisse tuimalt suhtub, poppi teeb ja kusagil tagahoovis parema meeleha "hängib", ei ole samuti just parim valik...jne jne. Ja tulebki selgitada, miks: Sellised inimesed ei jõua elus kuhugi, jäävad hammasrataste alla, ega oska elus toime tulla. Sellise inimesega koos pidurdub ka tegelikkuses targa ja asjaliku noore areng. Rääkimata alkoholi ja tubaka ning narkootikumide kahjulikkusest! Kuigi viimastest räägitakse ka koolis, siis kinnistamiseks tuleb ka vanematel kodutööd teha.
j
ja Mustamäelt/ 9. juuli 2015 13:09
Ja nii on, kahjuks kipub sedapidi olema, et mitte halvast perest ja halbade kommetega laps ei võta hea lapse kombeid üle, vaid vastupidi! Seepärast on ka minu arvates väga suur vastutus vanematel, kes oma teismelisele kõik ära selgitavad ja näiteid toovad. Täiskasvanud inimesel siiski on elukogemust, mida oma lastega jagada. Mu abikaasa näitas pojale kunagi oma endist klassivenda, kes oli vaat, et kõige suurem pahapoiss kooli ajal ja nüüd, mis temast on saanud- kössitab suur Sarviku õlu (või mis iganes kange odav õlts) kaenlas päevast päeva pargipingil, nägu paistes, aukus tossud varba otsas. Kuna kooli pooleli jättis ja on krooniline jota, ei võta keegi tööle, naist ei ole, elab emaga...50 aastane mees. Väga hea näide elust enesest. Rääkige ja näidake oma lastele, uskuge, nad saavad aru! Kui aga keegi ei räägi, siis ühel hetkel võib arusaamine tulla liiga hilja...
k
9. juuli 2015 19:11
koolidele tuleks hakata vangilaagritesse ekskursioone korraldama .
m
mann/ 9. juuli 2015 21:16
Ka mul pole elus lihtsamast lihtne olnud.. kooli ajal olin suur kaak, kuna mind koolis narriti siis eelistasin väljas joomas käija jne. Nüüd olen enda elu korda seadmas, hetkel olen vabatahtlikuna välismaal tööl, et õppida ära inglise keel ja siis on mu eluteed lahti.. tahate öelda et sellised on ja jäävad kaagiks ? Nii see päris ka nüüd ei ole.. pigem on minu elu just seda näidanud, et need kes minu üle narrisid ja koolis samal ajal viisi said, on ise raskes seisundis elus.. joovad ja laaberdavad, tööl käia ei viitsi jne. Nagu ikka öeldakse- Karma is bitch! :)
t
to mann/ 10. juuli 2015 03:58
Mind ka koolis mõnitati.
Ei ole midagi nii, et kõikidel mõnitajatel halvasti läheb.
Enamus minu mõnitajatel läheb hästi, head töökohad, pere, õnnelikus kooselus.
Keskkoolis klassivend, kes mind kõige rohkem mõnitas, oli hiljem lausa kolhoosi esimees Nõukogude aja lõpus.
t
to mann/ 10. juuli 2015 11:53
Sa oled alles noor inimene. Kui sinust asja saab, oled pigem erand, aga suurem protsent inimesi, kes juba koolis olid nö pahad ja liikusid halvas seltskonnas, ka jäävad elus saamatuteks. Ära vaidle, see protsent on lihtsalt tugevalt sinnapoole kaldu, olenemata aastakümnest või riigikorrast! Mine tööle, loo inimestega suhteid, loo pere ja siis vaatame, kuidas sa hakkad lahendama probleeme ja erimeelsusi...halvas seltskonnas liigutud kogemused selleks paraku ette ei valmista.
s
10. juuli 2015 20:00
Sa mann tāna ōnne , et Sa vāgistamise eest nendel aegadel , kui Sa kaak olid kinni ei sattunud , oleks veel tānagi istunud .
k
9. juuli 2015 13:20
kes räägivad, räägivad nagunii. Kes pole siiani rääkinud, ei hakka ka edaspidi rääkima.
Lastele ka räägitakse, et võõra käest kommi ei võeta, ikka võtavad.
Noored on usaldavamad ja uudishimulikumad, see oli on ja jääb nii.
Kurjategijatele tuleb sellised karistused määrata, et edaspidi mõtleksid, kas ikka tasub.
k
kaja/ 9. juuli 2015 14:20
Vaat nendest lastest ongi kahju, kelle vanemad midagi ei räägi, ega õpeta:( Samas siin oleneb väga palju, kuidas vanemad lapsele ütlevad, et võõra onu käest kommi võtta ei tohi! Lihtsalt "ei tohist" ei piisa ühelegi lapsele selgituseks. Kui aga võtad need 10 minutit ja räägid, miks ei tohi...et kõik suured inimesed ei ole heade kavatsustega, mõni soovib lastele teha haiget, valetada jne, vaat siis on lapsel ka natuke mõtlemist. Ilma põhjendamata EI TOHI pole mitte midagi väärt
k
9. juuli 2015 19:14
kui hea onu kāest kommi ei vōtta ūks kord , teine kord , kolmas kord , siis see onu sulle rohkem ei olegi hea onu ja maksab sulle tema solvamise eest kunagi kātte ka .
k
Kristiina/ 10. juuli 2015 14:22
Ma leian,et lapsed ei peaks vältima katkiste riietega last. Kurjaks läheb asi siis kui tegu on pätiga või sõltuvushäirega. Kõik ei tahagi Barbied olla ja pole võimalik ollagi. Laps pole vanemate vaesuses süüdi. Kõigist ei tule pätid vaid saamatud mis pole kuritegu. Pole seda vaeste vihkamist vaja sisse süstida. Olen ka Tartlane..

J
!!!/ 9. juuli 2015 11:46
Jumal on selliste elajate suhtes aeglane,aga õiglane,küll nad raiped lõpuks mullatoidu leiavad!!!
s
9. juuli 2015 12:18
sellest pole meist keegi pääsenud
v
9. juuli 2015 11:26
Vastavalt Eesti pervertseadustele on lubatud kepp 78-aastase mehe ja 14-aastase plika vahel ja pervertsus 16-aastase tattnoka ja 78-aastase mehe vahel.... Muidugi kui üks teisele 14-eurose mobiili ostab, siis on kõik ok.
s
Seadused peaksid lapsi kaitsma./ 9. juuli 2015 11:20
14a. seksi seaus on tüdrukute suhtes KURITAHTLIK, sest 14a. on mõistuse poolest laps. Meie homolembelises maailmas ei pääse ka 14a. poisid vägistamise ohvriks langemisest.
j
jama/ 9. juuli 2015 11:09
Hoopis noorte poiste ja meesterahvaste seas tuleks hakata teavitustööd tegema ja vähedama por*graafia levikut, sest see viib sellise käitumiseni, kus võetakse naisi kui objekte ning mõeldakse, et võib kõike teha mis pähe tuleb, kuna aju on tuksi keeratud ja programmeeritud sinna igast jama. Paljud, mis paljud, enamus, mehi ei oskagi enam suhet luua ja hoida tänapäeval, see näitab, et kasvatustöös on ikka jupp maad tegemata, isa eeskujud puuduvad ja võetakse eeskuju ühiskonnast ja meediast (mis paneb sulle möga pähe, nagu me teame juba). Selgitustööd on vaja teha, mis on reaalne elu, mis mitte.
v
9. juuli 2015 11:45
vastupidi , isasid veel leiab , aga ōigeid naisi mitte , eestimaa on tāis anu saagimeid
e
E/ 9. juuli 2015 12:16
muidugi isasid leiab, kes naisele lapse teevad ja siis jalga lasevad
t
to E/ 10. juuli 2015 04:00
Naist armastav mees ei lähe mitte kuhugi.
Ju siis on laps olnud naise eraprojekt.
m
Mofo/ 9. juuli 2015 12:57
statistika järgi mäletan, et seal kus porr on kergemini kättesaadav on vägistamisi vähem, just sayin'
j
jama/ 9. juuli 2015 15:13
just oli kuskil miski süütu päss, kes päevad läbi porri vahtis, vägistas lõpuks miski koolitüdruku ära. Ega ta normaalseid mõtteid ikka pähe ei pane. .
t
teised põhjused/ 9. juuli 2015 10:51
mina ei teinud aga seetõttu avaldust. et ma ei salli mehi silma otsas ja nad tunduvad põlastusväärselt haledad ja s*takotid. seega siis - minna ja teha s*ta kohta avldus tundus mulle hale ! mina läksin oma-kohtu teed. mees ei tea tänini. kes selle magusa "üllatuse" taga on :=D
e
9. juuli 2015 11:47
ehk ikka māletab kellele maksmata jāttis
v
vanaema/ 9. juuli 2015 10:47
Kui noored teismelised jätta omapead, siis juhtuvadki sellsied asjad ja iga ema peaks teadma, kellega ta lapsed läbi käivad ja laps ü peab senikaua kui ta omale ise teenistust ei teeni, elab ema ja isaga koos neilt eraldi luba küsima,kui soovib sünnipäeva pidada või muud kokkusamaist nende kodus. samas pevad vanemad teadma, kes sinna tulevad ja nimekirja üle vaatama. Kindlasti peavad nad sinna satama ka ülevaataja, st mõne usaldusväärse täiskasvanud inimese, kes korda loob ja alkoholi võimaliku tarbimise keelab. Kui vanem ei hooli oma lapsest, tema tegemistest, on lapsed võimetud täisealise moodi asju määrama ja siis hakkavad asjaolud nende üle määrama. Antud juhul langeb süü tolle tüdruku emale.
v
vanaemale üks ema/ 9. juuli 2015 11:31
Olen Sinuga täiesti nõus! Mul on 14 aastane tütar ja 17 aastane poeg. Tean ja tunnen kõiki nende sõpru ja vanemaid. Tihti käiakse meil külas jne. Antud juhtum näitab selgelt, et vaesel tüdrukul puudub oma emaga igasugune lähedus ja usaldus, aga just sellises olukorras on lapsed pahandustele ja halvale seltskonnale väga kerge saak:-( Hoidke oma lapsi, teismeline on LAPS, kes vajab samuti oma vanemaid, armastust ja soovib, et temaga arvestataks. Juhul, kui usalduslik side on olemas, ei ole keeruline ka last keelata (kui selleks peaks vajadus olema), sest ta saab aru! Pered, kus aga usaldus ja lähedus puudub on igati mõistlik käitumine ema või isa keelamise peale puu taha saata. Miks? Kui siiani pole usaldust, ega sõprust olnud lapse ja vanemate vahel, miks ta siis nüüd äkitselt peaks nende keeldusid tõsiselt võtma? Lapse kasvatamine mõistlikuks, elus hakkama saavaks, silmaringiga, endaga toime tulevaks inimeseks on vanematele väga suur vastutus!
o
9. juuli 2015 11:54
oma lapsed ikka kukupaid . mul āmmal kaks tūtart , nooremal tūtrel poeg , lōpetas 11 klassi , aga juba aastaid peetakse koolikaaslastega pidusid . sōidetakse maale vanaema juurde 15 - 20 lapselise kambaga . vanaema korjab hommikul taarat kokku , lapsed veel tuduvad . kūsin , et kust selline pudelihunnik . Teised ju kōik joovad , ainult Martin ei joo .
t
to:// 9. juuli 2015 12:44
Ja mis sa sellega öelda tahad? Mina näen ainult seda, et sellel Martinil puudub oma vanematega igasugune usalduslik side ning austus nii vanemate, kui ka vanavanemate vastu! Kurb...
t
to:// 9. juuli 2015 12:44
Ja mis sa sellega öelda tahad? Mina näen ainult seda, et sellel Martinil puudub oma vanematega igasugune usalduslik side ning austus nii vanemate, kui ka vanavanemate vastu! Kurb...
m
9. juuli 2015 14:41
Minu pojuke ka kukupai ei joo, ei suitseta, plärupakid tema taskus on sõbra omad, taara on teisest sõbrast jäänud, minu poju istub kirikus, kui teised kõrtsides möllavad....vaat kus mul ikka pojuke!
k
kurb.../ 9. juuli 2015 15:24
...et sinusugune rumal inimeseloom kellelegi lapsevanemaks on...Just sinusugused vanemad ongi need, kelle selja taga laps pättust teeb ja valetab. Lastel, keda on viitsitud kasvatada ja asju lahti rääkida ei ole põhjust vanematele valetada, ega midagi peita!
p
9. juuli 2015 19:18
Parem olgugi kuskil āra , kui kodus sinu totaka ōpetusi kuulata .
t
to:// 10. juuli 2015 12:00
Eks totakas ongi ise see, kes seda teiste kohta ütleb:) Mul pole kahju sinu kreekapähklisuurusest ajust, sellest, et sul vaevalt 8 klassi haridust on, ega ka sinu mõttetust perest! Sinusugused ongi need, kelle peale näpuga näidates öeldakse, et teine Eesti:)
m
muahhahhaa to T/ 11. juuli 2015 08:30
sa tundud ikka tõesti naiivsusetipp olema....
m
Minu/ 9. juuli 2015 12:01
kaastunne teie lastele ja lastelastele
K
!!!/ 9. juuli 2015 10:39
Kui lugu juhtus 14 sünnipäeva eelõhtul, seega 13-aastase ehk lapseealisega, siis on seaduse järgi karistus hoopis rängem. Isegi kui oleks tüdruku nõusolek olnud. Ja kui oli vägistamine, siis saab lapseealise eest märgatavalt rohkem.
0
9. juuli 2015 19:22
0 - 14 aastaste suhtes seksuaalvahekorda tāiskasvanud inimesega loetaksegi vāgistamiseks . Kokku leppida vōib ka 3 aastasega , 6 - aastasega , usun , et nad on asjast huvitatud .
j
JUSS/ 9. juuli 2015 10:34
Sõpru ja sõbrannasid tuleb hoolikamalt valida. Ja samuti seltskondi ning kohti, kus pidutseda. Nii vanalt peeti minu sünnipäevi ikka veel koduseine vahel. Suvilad ja soome saunad tulid alles märksa küpsemas eas.
v
vaata Juss/ 9. juuli 2015 11:35
Tuleb muidugi valida. Aga see ongi kasvatuse küsimus! Kuidas laps oskab valida hea ja halva sõbra vahel, kui pole vanemad õpetanud, ega rääkinud? Mis on ohud, missugune sõber on kahtlane, mis on ohu märgid. Teismelise jaoksei ole sugugi elementaarne, et ise peab aru saama ja olema hea inimest etundja. Ka paljud täiskasvanud ju lasevad end petta, ega tunne ära valetajaid ja manipuleerijaid. Kuidas siis laps peaks seda teadma? Kehvade sõprade võrku satuvad reeglina siiski need, kelle vanemad pole pidanud vajalikuks antud teemadel vestelda, ega last hoiatada!
p
9. juuli 2015 13:54
Polnudki need kutid kannatanu enda tuttavad, "sõbranna" korraldas uhke "banketi"!
t
to// 9. juuli 2015 14:24
No siis oligi järelikult sõbranna see halb sõber, kes taolised elajad kohale tassib.
j
JEEP/ 9. juuli 2015 17:13
Kui laps on nii naiivne, eluvõõras ning abitu, siis on see suuresti tema vanemate tegemata kasvatustöö. Aga vanematel pole selleks ju aegagi. Aina omaenda probleemid, partnerite vahetused j.n.e. Või on nad tööga kõrvuni hõivaud. Rabavad kahe kohaga ja jõuavad vaid ööseks koju seisundis, kus kõik on ükstakama. Või töötavad hoopiski Soomes ja käivad vaid paaril nädalavahetusel kodus laste juures.
s
SIIM/ 9. juuli 2015 17:18
Kui laps on nii naiivne, eluvääras ning abitu, siis on see suuresti tema vanemate tegemata kasvatustöö. Aga vanematel pole selleks ju aegagi. Aina omaenda probleemid, partnerite vahetused j.n.e. Või on nad tööga kõrvuni hõivaud. Rabavad kahe kohaga ja jõuavad vaid ööseks koju seisundis, kus kõik on ükstakama. Või töötavad hoopiski Soomes ja käivad vaid paaril nädalavahetusel kodus laste juures.
s
SIIM/ 9. juuli 2015 17:20
Kui laps on nii naiivne, eluvõõras ning abitu, siis on see suuresti tema vanemate tegemata kasvatustöö. Aga vanematel pole selleks ju aegagi. Aina omaenda probleemid, partnerite vahetused j.n.e. Või on nad tööga kõrvuni hõivaud. Rabavad kahe kohaga ja jõuavad vaid ööseks koju seisundis, kus kõik on ükstakama. Või töötavad hoopiski Soomes ja käivad vaid paaril nädalavahetusel kodus laste juures.

j
9. juuli 2015 10:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
9. juuli 2015 19:25
sel protsendil on suur kasvutendents . mida kallimaks elu lāheb , seda enam me seda kogeme .
j
JT/ 9. juuli 2015 10:29
Kas me tahame või mitte, kuid kui naine ütleb ei, on pidu läbi. Kurb, aga tõsi. Kõige olulisem ja raskem on tõelisuse eristamine mängust. Kus läheb see piir. Mõnele vastaspoole esindajale on tõrkumine mäng ja loomulik käitumine. Teine, ja võib olla suurimgi probleem on kohtud ja vastaspoole ausus. Alati võib kohata indiviide, kes kasutavad seksi relvana. Hiljem mõtlevad ümber, hakkavad süüdistama vastaspoolt vägivalla kasutamises ja vaikimise eest raha nõudma. Õnneks on selline protsent väike ja see, et satuksime sellise otsa, veelgi väiksem.
t
9. juuli 2015 09:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
Endast/ 9. juuli 2015 09:55
k
kindlasti lits/ 9. juuli 2015 10:14
aga kust siis KORRRRALIKUD MEHED oma lusti saavad kui vägisi ei võta.
14 aastastel pole tavaliselt mõistuse raasugi ,füüsilist jaksu ka ei ole .... neid on kerge pruukida ja pärast irvitada ....lits ..... lits
Tean ühte kanget naisehakatist,kes oma nõmeduses hakkas elumõnude õpetajale vastu ja susas teda allapoole naba .
Küll oli ausal mehepojal kisa ,poliisi ja kohtuga ähvardamist . Aga kohus miskipärast ei arvanud,et aus mees ei pea trelle imetlema
Oulu kandis on omad kombed.
m
Miina/ 9. juuli 2015 09:38
Jah, jutt ju õige, et alati on süüdi vägistaja....kuid ....vägistatu peab ju oma elu edasi elama. Kuidas? Ja enese süüdistusest ei pääse keegi. Ikka mõtled, et oleks pidanud nii või teisiti tegema, olema....Seepärast oma tütardele olen ikka õpetussõnu jaganud, et seltskonnas, kus tarbitakse alkoholi, peaks tütarlaps olema tagasihoidlik ja enesehoidlik. Ei pea ju tüdruku seelik "tutiveereni" ulatuma.....ei pea jooma mõistuse kaotuseni.....ei pea hoopis sellises seltskonnas viibima. Vähe on abiks mõte, et SINA POLE SÜÜDI KUI SIND ÄRA KASUTATAKSE. Siis kui asi on toimunud, on vähe abi sellest, et vägistaja sai karistada. Sina, TÜDRUK, NAINE, said väga suure karistuse, mida oleks võinud ära hoida.
Minu jutt pole üldsegi mitte vägistajatele poolehoiu näitamiseks, vastupidi. Mina oma jutuga tahan ära hoida pahategu....
p
9. juuli 2015 09:45
Parem ōpeta oma lastele ( veel tūtred ) , et alkohol ei ole normaalsete jaoks , siis langevad muud teemad āra .
t
tyuiopä/ 9. juuli 2015 10:03
päris loll oled? Tõsiselt usud, et kaine ohver jäetakse vägistamata? Alkoholi kurku valamine ei ole ju mingi kunst vägistajale või mõrvarile! Aga ekspertiis teeb muidugi otsuse, et oli täis! Joobes inimese vägistamine on abitu olukorra ärakasutamine ja peaks raskendav asjaolu olema.
m
9. juuli 2015 12:00
miks pean veel oma viina raiskama , kui juuatāis naisi lohakil igal pool .
e
9. juuli 2015 19:33
Ei ole kuulnud juhtumitest , kus kontserdisaalides , spordivālļjakutel , ujulates, suusaradadel jne . kedagi vāgistatud oleks . Vāgistamised toimuvad ikka suvilates , konsperatiivkorterites ja muudes punkrites , kuhu ohvrid ikka enamuselt ise lāinud . Teie lapsed kōnnivad lihtsalt vāga valedel radadel , meie riigis , kus ūks suuremaid tuluallikaid on alkohooli aktsiisimaks , jāāb see veel aastateks mārkamatuks .
i
9. juuli 2015 09:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
9. juuli 2015 11:58
ega siis suguhaiguse levitamise kohta kaebust mōtlegi kirjutada , ikka vāgistamise kohta .
i
Indrekule/ 9. juuli 2015 13:14
Selle jutuga näitad ainult enda rumalust. Loodetavasti oled miskit õppinud ja oskad ehk oma lastele õpetada, et kaitsmata suguühe juhupartneritega on lauslollus! Pole ju mõtet ühe väikese, kuid väga tüütu ja valusa haigusega kogu ülejäänud elu rikkuda...Sellised mehikesed, kes ilma kummita oma tilli igale poole topivad, kus lahkelt pakutakse on ikka täiega soodad:D
i
Indrekule/ 9. juuli 2015 13:15
Selle jutuga näitad ainult enda rumalust. Loodetavasti oled miskit õppinud ja oskad ehk oma lastele õpetada, et kaitsmata suguühe juhupartneritega on lauslollus! Pole ju mõtet ühe väikese, kuid väga tüütu ja valusa haigusega kogu ülejäänud elu rikkuda...Sellised mehikesed, kes ilma kummita oma tilli igale poole topivad, kus lahkelt pakutakse on ikka täiega soodad:D
i
Indrek ./ 9. juuli 2015 19:44
50 aastat tagasi polnud Eestis kummi vabrikutki . Herpesest oleks vōinud hoopis kirjutamata jātta , aga hulga tātsam on see , et see naine mind vāgistas ja kelle kohusus on sellisel juhul kumm peale panna , kas ohvril vōi vāgistajal .
s
Selliste poolikute.../ 9. juuli 2015 09:25
...artiklite levitamisega ei hoiata küll ühtegi noort inimest, et need sarnasesse olukorda ei satuks. Muide, minu sünna,, kui sain 18, kulges peaaegu sama stsenaariumi järgi, et keegi kutsus mu sünnale mingid tundmatud noormehed ja ühtäkki avastasin, et mu 15 aastane sõbranna on teise tuppa kadunud. Loomulikult läksin asja kontrollima ja tegin tollele mehehakatisele selgeks, et jätku kohe oma rumala teo mõtegi, või visaku mu sünnalt varvast. No-jh, tookord päästsin oma alaaealise sõbranna sellest "häbist". Muide, see oli 28 aastat tagasi.
d
Drops/ 9. juuli 2015 09:13
Vägistamine on ja jääb selliseks ning praegusel ajal toimub rohkem moraalset vägistamist, mille puhul tavaliselt silm kinni pigistatakse, kuid mis teeb sama moodi haiget nagu füüsilinegi isegi rohkem kuna pole sellest kellelegi rääkida ja mida reeglina ei usuta.
"
9. juuli 2015 09:08
"...Väga oluline on teada, et seksuaalvägivallas pole mitte kunagi süüdi ohver. Seksuaalvägivallas lasub süü alati toimepanijal," ütleb Abel...."
Alles ju mõisteti mingi mees õigeks ,kes 14 aastast tüdrukut vägistas????
s
9. juuli 2015 21:01
Seksuaalluritegu koosneb kahest erapoolest , kannatanu ( d ) ja vāgivallatseja ( d ) , kumb pool kummaks osutub , see oleneb olukorrast . Ūheski kuriteos ei saa sūūdi olla ohver , vastasel juhul ei olekdki vāgivalda , ehk nagu ōeldakse , et kuriteokoosseis puudub .

t
T/ 9. juuli 2015 08:20
Kuidas ja miks kõik täpselt toimus teavad siisiki vaid asjaosalised. . .alaealised tüdrukud ja alkohol ei käi juba kokku!
i
Imelik/ 9. juuli 2015 09:43
ja siis võid võtta ja võtta?
t
to: T/ 9. juuli 2015 10:15
Tüdruk joob siidrit ja Sa seksid temaga? Siis oled ju Sina värdi, mitte tema!
t
11. juuli 2015 08:20
tüdo on ikka värdi, nagu ka tema "sõbranjed".
j
Juss/ 9. juuli 2015 07:35
Sõbranna...viimane peletis, mitte sõbranna! Selliseid asju ei räägita "sõbrannadele" vaid spetsialistile! Üksi hakkama saada taolise valuga on raske, kõik ei saagi sest üle, kes jääb lastetuks, kes üksikuks üldse, kes teeb endaga midagi...See on nõrk lohutus, et vägistajad ja muu saast saavad kõik nagunii ükskord karistatud, kuid abi tuleb otsida igal-juhul!
j
Juss/ 9. juuli 2015 09:44
Kust saada head spetsialisti, kes kõigest oma Sõbrannadele ei räägiks ja ka tõelist abi annaks?
a
9. juuli 2015 11:33
Alustades psühholoogist!
e
9. juuli 2015 12:26
eks psühholoogki ole inimene, kel on sõbranned
a
9. juuli 2015 13:47
Ametialane diskreetsus on ju ka olemas ja veel on olemas psühhiaatrid!
m
melody/ 9. juuli 2015 16:42
ametialane diskreetsus on kahjuks meie ühiskonnas ilus sõnakõlks mis ohvrile tihtipeale ainult lisaprobleeme toob. Tean isiklikult ühte inimest kes töötas 1. koolipsühholoogina - kõike mida talle usaldati jagas tuttavate-sõpradega. Lõpuks vallandati 2. karjäär jätkus samas linnas elektroonikafirmas personalitöötajana . Isikuandmeid ja konfidentsiaalset infot käsitses vastavalt oma äranägemise järgi, intriigitses ja susis kuni lasti lahti 3. Karjääri jätkas Eestis tegutseva ühe suurema sideoperaatori firmas personalitöötajana. Paitstis silma sellega et helistas pidevalt eelmistesse töökohtadesse ja kasutas kõiki kättesaadavaid sidemeid et inimeste kohta midagi leida millega šantažeerida. Kas ikka veel samas töötab ei ole hetkel kursis.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee