Arvamus

AVALDA ARVAMUST: kas kooseluseaduse vastu hääletanud Pakosta sobib võrdõiguslikkuse ministriks? (102)

LISA KOMMENTAAR

15. september 2015 09:06
Kats 7. juuli 2015 15:35
Jah sobib. Nagu viimane volinik on kirjutanud, on viimasel ajal peamised teemad tema töös siiski seotud sellega, et noored emad satuvad tihtipeale peale lastega kodus oldud aega tööandja poolt diskrimineerimise alla. See on just Liisa Pakosta teema. Ja kui me tahame, et lapsi sünniks ja rahvas siin maal säiluks, tulebki selliseid lühinägelikke tööandjaid korrale kutsuda.
Pole oma arvamust 6. juuli 2015 01:26
Pakosta hääletab kas või sodoomia kohustuslikkuse poolt, kui partei käsib.
Tina 6. juuli 2015 00:03
Helle 5. juuli 2015 23:42
Ei sobi kohe kindlasti!
Taivo 5. juuli 2015 21:01
kaktus 5. juuli 2015 19:51
sobik 5. juuli 2015 17:10
Sobib. Just sellepärast, et tema tegi vahet loodusseaduse ja inimese kehtestatud väärseaduse vahel. Viimane on hävituslik inimesele kui liigile, tema eksisteerimisele ja edasikestmisele.

armunu 5. juuli 2015 16:30
ak. 5. juuli 2015 12:59
ok 5. juuli 2015 11:24
ministriks? 5. juuli 2015 12:39
kas loodi taas uus ministri koht - oli ikka volinik
ei no kulla toimetus! 5. juuli 2015 18:07
mis ajast Tsahkna jagab ministri kohti - võiks ikka enne mõelda kui pealkirju sätite!
Urmas. 5. juuli 2015 09:51
Ma arvan, et iga normaalne inimene on sellise kooseluseaduse vastu. Tundub, et kes selle poolt hääletasid on vähe väärastunud inimesed, nagu kõik need, kes samasoolisega oma elu elavad. Nii, et mina olen igati selle poolt, et Liisa Pakosta määrati sellisele ametipostile. Kui ikka hääletas vastu????
usun Liisa tegemistesse 5. juuli 2015 10:45
tal on ju mitu last ja neid juba teise naisega saada polnuks võimalik - seega inimene teab millest räägib ja mida toetab!
Liisa 5. juuli 2015 09:39
Feministeerium võttis hästi kokku: Üleüldse pole sotsiaalminister diskrimineerimisalaste seaduste mõttest aru saanud, kui tõstab esile Pakosta "kogemust viie lapse emana" kui olulist kompetentsi. See on kogu soolise võrdõiguslikkuse seaduse mõte, et sinu eraelule ei pöörataks värbamisel tähelepanu. Rääkimata sellest, et pädevamad kandidaadid on kõrvale jäetud ja parteikaaslane klaasliftiga üles sõidutatud.
arusaam 5. juuli 2015 09:39
Irl ja Reform lähevad Eesti poliitilisse ajajärku kui võimumaffia suurkujud. Omade jopede mahitamine ja toiduahelas hoidmine määgiva lambakarja heakskiidul on ju oivaline.
ohh 5. juuli 2015 11:51
ikka need ühed ja samad näod!
D'O. 5. juuli 2015 01:56
SEE on jälle ÜKS järjekorde erakonnasisene MÄNG!!Tl pole ju vastavat - JURIIDILIST! - haridustki Ja esimeses vooru hääletati melega väla ust nimel seda JURIIDILISTharidust omav kandidaat -ju ta polnudõigest parteist ehk??!
Lonni 5. juuli 2015 00:49
Väga hästi sobib. Hääletas hästi, ei kartnud geide kättemaksu. Tubli tüdruk.

4. juuli 2015 23:58
Kes siis veel kui mitte normaalne inimene.
Anu 4. juuli 2015 23:50
mähh 4. juuli 2015 23:39
no sama võiks küsida, et kas jürgen ligi sobib haridusmiistriks kui ta eesti riigi majanduse p....sse keeras?
Eesti majanduse keeras tuksi Ansip 5. juuli 2015 10:51
mida nüüd jätkab kodanik Rõivas,kes teadvat,et varganäol asub süda sootuks õiges kohas - seega reformierakond tuleks kiiremas korras võimult minema saata ja nende E-häältemasin konfiskeerida.
vastus küsitule 4. juuli 2015 23:12
justnimelt sellepärast sobibki,et ta vastu hääletas
tulevane EKRE valija 4. juuli 2015 22:29
Alar 4. juuli 2015 21:54
Parteisõdur pandi taas kohale. Küll näete, et see emand hakkab kõike tegema nii nagu reformierakonnale oleks sobilik!
Volinik 4. juuli 2015 21:46
Peab olema neutraalne, ega see pole homovoliniku koht.
/ 4. juuli 2015 20:20
Sobib, sest sõnavabadus on demokraatia alus, iseasi kas mitte ei taheta sinna oma jopet kes propageerib väärastunud ellu suhtumist.

4. juuli 2015 19:32
Kui ta vastu hääletas, siis loomulikult ei sobi.
homo 4. juuli 2015 18:59
kes meid takka ei kiida on homofoobid!
Sobib küll... 4. juuli 2015 18:40
Sobib küll...täiesti õiged vaated elule ju...mis on omasooiharatel tegemist võrdõiguslikusega...nad on hälbega ju,haiged...neid tuleks ravida aga mitte tõsta normaalsete inimestega ühele pulgale... väga lihtne ju...muidu on varsti zoofiilid ka platsis ja nõwwavad omale loomaga paaritumise õigusi...jne!!!
timo 4. juuli 2015 17:54
Poliitik sobib kõigeks- ainult tööle minek on välistatud! Siiski on totrasse ametisse sobivaim kandidaat suhteliselt terve mõistusega inimene. Kui sinna mõni geiaktivist või feminismi "lipulaev" upitataks, oleks lihtrahval lisaks tühja augu rahaga täitmisele ka väga valus.....
ei meeldi 4. juuli 2015 17:50
see naine,kes on omale lapsed soetanud(mitte armastusest sünnitanud)kõik eri meestega,nagu on lugeda olnud.Ta ju trügis omal ajal Brüsselisse ka,aga ei pääsenud sinna.Endal kari lapsi kodus,kes vajavad ema hoolitsust,aga emme teeb omale nime
eit 4. juuli 2015 22:47
mida tähendavad teile võrdsed õigused ??? 5 last loete mingiks karjaks , kellega ainult ema peab tegelema . inetu kommentaar .
to ei meeldi ! 5. juuli 2015 07:09
oled haige inimene ! kust küll saab lugeda(!) kas laps on sündinud armastusest või "soetatud" ilma armastuseta ? Liisa Pakosta on tubli ja aus inimene , hea ema. Kui keegi sellise veidra voliniku koha peale sobib , siis Liisa Pakosta. Ja kui sulle on mureks tema pere lapsed , kes kodus armastust vajavad , siis miks sa ei soovita isal koju jääda seda armastust jagama ? oled silmakirjalik mun.iusku tobu ! Edu Liisa Pakostale !
no-no 9. juuli 2015 19:44
nüüd panid küll puusse.Terve mõistusega naine sobib vägagi.
Taat 4. juuli 2015 17:22
Tahan, annan sõna. Tahan,võtan sõna! Nii lihtne see ongi.Kui vaja,olen parteis,kui vaja astun välja! Ei usu mina enam ühtegi poliitikut!
Stiin 4. juuli 2015 16:58
Siin pole midagi öelda peale suure ja selge EI!
Jaan 4. juuli 2015 16:49
Ainuke õige liigutus Tsahkna poolt.Austustvääriv EESTI naine ja ema,mitu last sel Sepperil on?,et julgeb suud paotada sellisel viisil.

Jänks 4. juuli 2015 16:43
Sobib, kuid Putini Venemaa võrdõiguslikkuse ministriks mitte Eestisse. Demokraatlikus riigis eeldatakse, et inimestel on võrdsed õigused olenemata seksuaalsest orientatsioonist ja religioosetest tõekspidamistest kui need ei kujuta ohtu ühiskonnale. Kui Eesti üldse on demokraatlik riik. Mind paneb imestama, miks inimesed tahavad oma ellu nii väga kõiksugu piiranguid? Kas see on nõuka aja pärand kus kogu elu oli käskude ja keeldudega paika pandud ning kui keegi julges massist erineda, siis oli ta rahvavaenlane?
Mis kiunud...anna teada, mis sul puudu on? 4. juuli 2015 19:15
Mis õigused sul siis puudu on, laimuruupor?
Laimad siin Eesti riiki....kas häbi ei hakka ükskord oma kiunumisega.
Mis SUL puudub? ???
Ka PÕhiseadust lugeda ei oska, vinguviiul?
Jänksile 5. juuli 2015 07:17
...võrdsed õigused olenemata seksuaalsest ja usulisest orientatsioonist ? oled pedofiilide , zoofiilide ja nekrofiilide tugisammas ! neil ju ka oma seksuaalne orientatsioon ja sinu seisukohalt kõvad õigused saada oma naudinguid segamatult ja seaduslikult realiseerida. lisaks vajame siia karja murjaneid ja rätipäid oma usulisi ja seksuaalseid "orientatsioone" väljendama -kes tänavarahutuste korraldamise , kes enesetaputerrorismi läbi jne jne jne !
hakkab sealt 4. juuli 2015 16:40
lapsepuhkusele jälle minema? :)
Caramiia 4. juuli 2015 16:19
Liisa sobib sinna väga hästi. Ta on 5 lapse ema ja mitte mingi lilla- roosa trukitaja.
Näidake mulle mõnda homopaari, kes 5 last üles kasvatanud .
Homod, saan aru, et inimene ei saa parata, et niisugusena sündis, kuid ärge tulge ütlema, et see on
normaalne.
Mann 4. juuli 2015 16:02
Kas meil oleks põhjust selles kahelda? Annab partei ameti, siis eeldatavasti annab ka kriitilise koguse ajurakke, et partei korraldusi täita. Muu pole oluline. Broiler jääb broileriks.
Maksim 4. juuli 2015 15:25
Kui proua pole vahepeal oma seisukohti muutnud, siis sobib väga hästi! Nii mehel kui naisel peab olema võrdne õigus olla straight.
just nimelt 4. juuli 2015 15:24
Pakosta sobibki ja mitte need välismaa plaanide kohaselt tegutsenud hampelmannid.
... 4. juuli 2015 15:17
Tüüpiline parteisõduri määramine. Peaasi, et koht erakonnale jäi. Pole see naine kunagi millegi asjalikuga hakkama saanud.
täpselt, kui irli parteikanal 4. juuli 2015 15:54
(broileri-east on ta juba väljas) on vaja sooja heapalgalist kohta, siis oleks imelik, kui irl-ga valitsuskoalitsioon talle seda ei võimaldaks.
maris 4. juuli 2015 15:00
Loomulikult sobib sellele ametikohale! Tal paistavad väärtushinnangud ja arusaamad paigas olevat, lisaks on ta ise suure pere ema ja oskab naiste õiguste eest seista. Üldiselt tegeleb ju volinik siiski naiste diskrimineerimisega (ühiskonnas, tööl jne). Jätke need homod välja, kui need oskaks rahulikult olla, siis olgu, aga see avalikult ja värviliselt pildile trügimine ei ole küll normaalne.
kuna 2. kandidaat 4. juuli 2015 15:55
pole teada, siis ei paista see pakosta valik sugugi nii enesest-mõistetav.
paistab rohkem parteilise määramisega

johhidii 4. juuli 2015 14:58
Kui Jumal oleks tahtnud et omasooiharus oleks normaalne, siis ma arvan et ta oleks mehed ka sünnitama pannud ja naised saaksid naistega kokku hõõrudes ka lapsi...aga kahjuks ikka selleks meest ja naist vaja et last saada siis minu arvamus on et ideaal perekond on ikka mees ja naine ja nende ühine laps, lapsed. Minul isiklikult pole midagi pedede ega ka lesbide vastu, vastupidi. Aga on asju mis pole mulle kohale jõudnud mille jaoks on vaja mingit kuradi paraadi? Heterotel küll pole, ei poseeri end kuskil. Seega kui te kallid omasooiharad lihtsalt elaksite ja tunneksite elust rõõmu ilma koguaeg kuulutamata kes te olete siis saaksitegi elada normaalselt nii nagu meie seda teeme!! Mul ei oleks ka midagi selle vastu kui te lapsendaksite lapsi, aga oleme ausad see on siiski päris julm ühe lapse suhtes keda hakatakse koolis kiusama ja kes end lõpuklassis märtriks teeb ja end üldse maha laseb kuna teda on aastaid koolis kiusatud et issi paneb issit , kahju neist lastest. Niiet minu arusaam on pole teil suurt häda midagi aga ärge trügige sinna kuhu teil asja pole. Kui pole teile loodusseadusega ette nähtud last saada siis nii ka on.!!!
mina 4. juuli 2015 14:55
Kooseluseauduse vastu hääletanud Pakosta väärib uut kohta!! Ole tubli ja jätka samas vaimus!!!
Indrek 4. juuli 2015 14:48
Sobib, isegi väga hästi. Nõus Hõbemägiga , kes ütles Keskpäevatunnis umbes nii : Võrdõigusvoliniku ametikoht oli kujunenud seksuaalvähemuste kontori ametikohaks ja loodetavasti aitab Pakosta (kes on väga tubli ja otsekohene naine) selle pleki maha pesta. Võrdõiguslikkus on kordades laiem teema kui omasoomõnulejatele eriõiguste ja tähelepanu väljakauplemine .
arvamus 4. juuli 2015 14:45
ei sobi, aga nad on ju nagu tuulelipud, kust tuul, sealt meel.
eksole 4. juuli 2015 14:44
mitut töökohta tal tarvis 4. juuli 2015 14:19
tal oli ju pärast Riigikogu kohta veel üks teine ametikoht. Nii see elu Eestis käib, oma kitsa ringkonna seas jagatakse kohti.
Jaan 4. juuli 2015 14:15
Kas siis võrdõiguslus peab vaid samasooliste vahel olema?
urrrr 4. juuli 2015 14:31
pededele polegi õigusi vaja
mina 4. juuli 2015 14:06
Just tema sobib kõige paremini, sest saab väga hästi aru, mis on õige ja mis vale!

Taevataadi ja Emakese Looduse tahte järgi 4. juuli 2015 14:01
seda, et üks miljardärist omasooihar looduseseadusi pea peale pöörates ja oma nartsissismis kinni makstes ja sedasi selle jälkuse "seadustas", ei pea ükski normaalne inimene aktsepeerima,.
Sobib 4. juuli 2015 13:54
Homodele ei, 4. juuli 2015 13:43
oooo 4. juuli 2015 13:40
Huvitav miks inimesi põletanud kirikud ikka maksumaksja tuludest oda saavad ja isegi oma kõrgkooli omavad kuigi sakslaste rühmal isegi oli silt ka jumal meiega .kus see demokraatia siin eksisteerib kui isegiinimoiguste harta eestis ei eksisteeri.
Eh 4. juuli 2015 13:37
oleks parem Ligi saanud!
Pakosta on õige valik 4. juuli 2015 13:26
Ta on just õige valik võrreldes omasooiharate kandidaatidega. Nee oleks ju kõik teemad ühte suunda ajanud!
Indrek2 4. juuli 2015 13:26
Mis on homodel puudu? Normaalsusest muidugi, miks tohtrid ei sekku?
lugeja 4. juuli 2015 13:19

PP 4. juuli 2015 13:18
Mis ajast volinik minister on?
"Õiges" erakonnas olemine tõi sooja koha, mis sellest ikka arvata
Lugeja Kirjutab 4. juuli 2015 13:07
Loomulikult oli Pakosta neist kahest kõvasti etem. Teine oli ju ainult ühe-teema-mees, Pakosta kasuks räägib aga senine töökogemus ja, nagu kuulda, ka suur töövõime.
ei 4. juuli 2015 13:04
kooseluseadus 4. juuli 2015 13:02
Kui nüüd keegi natukene süvenenumalt seda teemat jälgis, siis oli selgelt välja paista ja kuulda ka põhjus, miks Pakosta seaduse vastu hääletas. Nimelt kannataksid kooseluseaduse jõustmisega enim just LASTE õigused ja nende kaitse, mille eest Pakosta võitles. (vanemlikud õigused, surrogaatemade kasutamine ja laste illegaalne import, pärimisõigused, laste õigus emale ja isale jne.)
Nii et ei tasu siin taaskord homofoobi silti külge pookida, teadmata, mille pärast otsused tehti.
karin 4. juuli 2015 14:46
Ja ilma kooseluseaduseta samasoolistes peredes kasvavate laste õigused on tagatud? Tule taevas appi. Kõige õigem on lapsendamisõigus, kus mõlemad samasoolised pooled võivad olla ametlikult lapse vanemad.
vastus 4. juuli 2015 15:30
Lapsendamisest ma ei rääkinud, kui sa ise pole kursis, siis võta teadmiseks, et ka praegu võib lapsi lapsendada perre, kus on kaks ema või kaks isa. See polnud küsimus. Küsimus on see, et laste ostmine ja nende hilisem lapsendamine kolmandatest riikidest legaliseeritakse ja see on inimkaubandus ehk otsene kuritegu nende laste vastu.
Kooseluseadusega tekivad vanemlikud õigused kolmandatel isikutel minu lapsele sõltumata minu kui lihase lapsevanema tahtest, juhul kui minu mees peaks tulevikus sõlmima kooselu teise mehega. Sealhulgas ei olnud sätestatud ülalpidamiskohustused, õigused ja erinevad toetused nende laste suhtes, kes sellistes peredes tulevikus kasvavad. Ehk siis anti täiendavad õigused kooselupartnerile, kuid kohustusi peres kasvava laste suhtes ei seatud.
Minul isiklikult ei ole samasooliste paaride kooselude vastu mitte midagi, kuna tegemist on täiskasvanud inimeste vahelise liiduga, kuid lapsed ei ole täiskasvanud ja enda eest vastutavad ning seetõttu on loomulik tähelepanu pöörata eelkõige nende huvide kaitsele. Mitte kedagi ei huvita laste õigus sünnijärgsele perele. Mina isiklikult oleksin oma vanemates väga pettunud, kui teaksin, et nad ostsid mu Indiast mõne naise käest, kelle jaoks 9 kuud rasedust ja oma lihase lapse loovutamine on ainus viis, et majanduslikult ellu jääda..
: / 4. juuli 2015 16:13
uue Lastekaitseseaduse järgi ei olegi enam lapsel õigust oma päritoluperes kasvada, seda imelikum on anda vanema õigused samasoolisele paarile lapse suhtes kohustusi neile laiendamata, kes seda last siis toitma ja koolitama peab, kelle raha eest? Laps on sellses peres hukule määratud, kus talle ressursse ette nähtud ei ole. Vanemad tahavad siis toidavad, ei taha ei toida?
vastusele 4. juuli 2015 16:34
See, et sa lapsendamise kohta tahad kasutada kaubanduslikke termineid ja sellega lapsendamist halvustada, on sinu valik. Juba praegu võib lapsendada välisriikidest, aga kutsuda riigipiire ületavat lapsendamist inimkaubanduseks on alatu.
Väide, et juba praegu võib lapsendada perre, kus on kaks ema või kaks isa, on vale või vähemalt tahtlikult eksitav. Oled kindlasti hästi kursis, et need kaks ema või isa ei saa mõlemad ametlikult olla lapse vanemad, kuna Eesti seadusandlus seda ei võimalda.
Ma olen nõus, et laste õiguste kaitse ei ole praeguses kooseluseaduses kõige paremini lahendatud. Sellega seoses ootaksin lauskriitika asemel konstruktiivseid ettepanekuid, kuidas antud seaduse raames õiguslikku olukorda parandada.
vastus 4. juuli 2015 17:32
Väide, et samasooliste perre lapsendada Eestis on võimalik, ei ole vale. Kedagi ei diskrimineerita selles osas, st. seksuaalne orientatsioon ei takista lapsendamist. Seda, et ametlikult ei saa vanemad olla 2 meest või 2 naist, pean ma õigeks, sest loomulikul teel sellised paarid lapsi ei saagi ja seetõttu ei peaks seda pidama ka normiks, mille järgi laste tulevik määrata läbi samasooliste paaride ühise lapsendamisõiguse. Seda enam, et seda tehakse ilma laste tegelikke soove arvamusi teadmata.
Surrogaatemade kasutamine ja laste import Eestisse on inimkaubandus EV seaduste järgi ja karistatav. Kuid nagu Riigikogus otse öeldi(lugeda saab stenogrammist), siis selle pärast muretsema ei pea. Illegaalsel viisil Eestisse toodud lapsi on peagi võimalik legaliseerida. See, kas surrogaatemade kasutamine on eetiline või mitte, on mitmeti vaadeldav. Kuid fakt, et Eesti homopaarid toovad lapsi Indiast, kuna seal on see kõige soodsam ja lihtsam, räägib enda eest, sest sealsed emad ei tee seda puhast rõõmust ja soovist samasooliste paare aidata. Selle kohta leiab päris palju materjali internetist, mida usun, et Sina, oled võimeline soovi korral ka leidma.
Ehk siis kogu pika jutu point, milleni jõudsid isegi, on puudulik seadusandlus laste kohapealt ning seetõttu hääletas seaduse vastu ka L.Pakosta. Minu meelest igati põhjendatud hoiak ja ma ei näe probleemi, miks võrdõiguslikkuse volinik ei tohiks võidelda laste õiguste eest ja nende huvides.
Jube lugeda....juba laste kallal seksuaalperverssutega 4. juuli 2015 19:17
karin on kõige ehtsam laste õiguste vastane.
Selliste "karinite" jultumus lapsi ära kasutada on lihtsalt õudne lugeda.
ivf 4. juuli 2015 13:01
kindlasti sobib 4. juuli 2015 13:00
konn 4. juuli 2015 12:55
Ei 4. juuli 2015 12:53
Ei sobi. Ametipostil tuleb küll vist rohkem tegemist meeste ja naiste õiguste võrdusega, aga ikka on imelik, et valiti inimene, kes ei poolda, et homodel oleksid teiste inimestega võrdsed õigused.
Millest 4. juuli 2015 13:04
homodel siis puudu on , minuteada mitte midagi peale vastassoost partneri, aga seda nad ei taha ju ise???
Ei 4. juuli 2015 14:47
See on puudu, et tavaliselt saavad inimesed soovi korral oma kallimaga abilelluda - ja seeläbi saavad ühe leibkonnana tegutsedes teatavaid eeliseid ja omavahelistes suhetes ka tagatisi seeläbi, et näitavad, et on just selle inimese valinud omale heas ja halvas. Homod ei saa, eks nad saavad ka mingeid lepingud sõlmida ja notari juures erinevaid kokkulepeid teha, aga mitte kõikides küsimustes.
To Ei 4. juuli 2015 20:05
Söna abielu tähendabki mehe ja naise vahelist seaduslikku liitu .
aga 4. juuli 2015 22:35
Mis siis homodel puudu on? Volituse ja testamendiga on võimalik kõik ära korraldada. Puudu ongi lapsed, sest samast soost inimesed omavahel lapsi ei saa. Lapse saamine ei ole ÕIGUS, vaid taeva kingitus. Laps ei ole asi, mida veidral kombel valmis teha ja siis raha eest omale osta. Mida tunneb sel teel ilma tulnud inimese hing? Selles on küsimus. Kes kellega koos elab, ei huvita kedagi.

Mari 4. juuli 2015 12:49
Selline fakt, et võrdususe volinik on hääletanud kunagi demokraatia vastu, peaks juba eos võtma võimaluse tegeleda võrdõiguslikkusega. Kust me teame, et ta edaspidi võrdsuse vastu ei seisa?
Profet 4. juuli 2015 13:13
Tüüpiline näide Marilt keskmise inimese arusaama kohta - mis mulle ei meeldi on demokraatiavastane, mis mulle meeldib on demokraatlik.
Marile nüüd teadmiseks, et kooseluseaduse vastu oli absoluutne enamik eesti rahvast (vaata toonaseid küsitlusi) ja seega võib öelda, et kui silmas pidada "demokraatia" algset tähendust oli homoseaduse vastu hääletanud rahva poolel - igati demokraatlik värk.
4. juuli 2015 14:49
Kas kroonile ülemineku ja sellega kaasnenud inflatsiooni ning rublasäästude kadumaminemise poolt oli ikka absoluutne enamik Eesti rahvast? Või tegi rahvaesindusorgan seda, mida ta esindusdemokraatia tingimustes tegema oli valitud - raskeid otsuseid, et liikuda õiges suunas edasi.
rämeeeee 4. juuli 2015 12:46
haigeeeee. see pole ju mingi verine rahandusministri koht, vaid õigluse etaloni koht. tule taevas appi, see kamp pole targem,kui see vapper saabad Tsipras seal kreekas.
... 4. juuli 2015 12:41
Kuulge, Pakosta ei hääletanud vastu, ta jättis üks kord ka õigel ajal hääletamata, nagu ma mäletan. Vastu ta küll ei hääletanud. Ta jättis vist seaduse vastuvõtmisel lihtsalt jälle hääletamata. Oleks ta vastu hääletanud, poleks seadus läbi läinud. Vaadake hääletamistulemust. Mulle oli see suur pettumus, aga ju tal oli siis juba diil tehtud, et saab volinikuks. IRL luba ju vastu hääletada, aga tegelikult aitas kaasa selle seaduse läbisurumisele.
janza 4. juuli 2015 13:14
naine ja ema 4. juuli 2015 12:40
Miks mitte, ta on traditsioonilise perekonna mudeli poolt, tal on seaduslik abielu, palju lapsi ja ta teab ning hindab naiste töö ja elu kõiki tasandeid.
võrdlane 4. juuli 2015 12:38
Otse 4. juuli 2015 12:33
lugeja 4. juuli 2015 12:24
Ei oska öelda. Ei tunne isiklikult. Ise ta varem lubas, et astub parteist välja, kui teda sinna valitakse. Tõenäoliselt oli varem ka parteibürokraatia kontrolli all. Eks see siis paistab - sellel kohal lihtsalt tuleb olla neutraalne.
lugeja 4. juuli 2015 13:23
Juba eile esitas avalduse, et astub välja parteist.
R 4. juuli 2015 12:22
Just seepärast sobibki, et saab aru mis vale ja mis õige.

Jah 4. juuli 2015 12:16
Seksuaalpervressuste seadus oli võimumölakate diktatuuri jultunud võte 4. juuli 2015 12:16
Selle haisva seksuaalperverssuste seaduse poolt hääletanud ei sobi riigivõimu juurde.....
Koguni pettusega üritati seda seadust võimutolguste poolt vastu võtta.....haletsusväärne oravamehike jäi aga vahele.,.....aga mis sellest...irvitab ka selles riigikogu koossseisus meile vastu.
Reformierakonna petised võimu juures.....ja neil ei ole häbi
Sass 4. juuli 2015 12:11