Eesti uudised

Kas eestlased kipuvad Soome, kuna kodumaal neist ei hoolita?

Arvo Uustalu, 29. juuni 2015 07:00

276 KOMMENTAARI

e
Eestlased Tallinnast/ 30. juuni 2015 23:03
Meie oleme ka eestlased, meil on töökohad ja meist HOOLITAKSE. Ei kavatse Eestist kuhugi ära minna, ei Soome ega mujale. Eesti meeldib ja siin on kõige parem koht elamiseks.
j
Jouhh/ 30. juuni 2015 21:18
v
VASTUSEKS lahkumist AGITEERIJATELE.../ 30. juuni 2015 20:41
RIIGIKONTROLL: Aastatel 2005 - 2013 tuli VÄLISMAALT TAGASI EESTISSE ELAMA 14 000 EV kodanikku. ÜLDSE tuli selle aja jooksul Eestisse elama 39 000 inimest. Ja VEEL - ENAMUS eestlasi EI LAHKU Eestist MITTE KUHUGI!
Rämps ja prügikala võib vabalt ära minna - saab elamise PUHTAMAKS.
v
VASTUSEKS lahkumist AGITEERIJATELE.../ 30. juuni 2015 20:41
RIIGIKONTROLL: Aastatel 2005 - 2013 tuli VÄLISMAALT TAGASI EESTISSE ELAMA 14 000 EV kodanikku. ÜLDSE tuli selle aja jooksul Eestisse elama 39 000 inimest. Ja VEEL - ENAMUS eestlasi EI LAHKU Eestist MITTE KUHUGI!
Rämps ja prügikala võib vabalt ära minna - saab elamise PUHTAMAKS.
j
JOBUDEST EI HOOLI ÕIGUSTATULT!/ 30. juuni 2015 11:26
President EI MAKSA palka teile, arulagedad kommenteerijad. Palka MAKSAB tööandja. Kandideerige KÕRGEPALGALISTELE töökohtadele kui sobite! Kui aga haridus, oskused ja kvalifikatsioon on VILETSAD, siis ärge unistage SUUREST palgast! Tuhanded "kõrge" palga himustajad tulevad igal aastal Eestisse pettununa TAGASI - jobudele ei makstud suurt palka ka välismaal .....
m
Miks sa nii/ 30. juuni 2015 15:20
kibestunud oled? Ei makstud palka või?
n
naer/ 30. juuni 2015 16:53
talle naine ei anna sest palk on väike ja kõik muu ka.
j
JOBUDEST EI HOOLI ÕIGUSTATULT!/ 30. juuni 2015 11:26
President EI MAKSA palka teile, arulagedad kommenteerijad. Palka MAKSAB tööandja. Kandideerige KÕRGEPALGALISTELE töökohtadele kui sobite! Kui aga haridus, oskused ja kvalifikatsioon on VILETSAD, siis ärge unistage SUUREST palgast! Tuhanded "kõrge" palga himustajad tulevad igal aastal Eestisse pettununa TAGASI - jobudele ei makstud suurt palka ka välismaal .....
1
101 rekkamees./ 30. juuni 2015 10:35
Nii,35 minuti pärast tuleb siit Krakowist startida ehk jõuan veel Teid lühikese kommentaariga rahustada.Mõned kadestavad meie palga üle.Elage ka meie koera elu,kuudis maga,plekkarbist või plastikust söö,auto rattale tõsta jalga,kuudis rahulda võõraid naisi jne.Ei ole meie elu kuidagi kerge selle raha eest.Olgu,õhk üles ja stardiks läheb lahti.Tervitusi eestisse,augustis vast saab koju,näen ka oma naist ja lapsi.
e
ei üldse kade/ 30. juuni 2015 11:17
Kas oled kindel et ovad sinu lapsi?
e
ei üldse kade le/ 30. juuni 2015 12:40
Kommentaar on mitte arusaadav,muidu ei oleks punast pannud.
n
naabrimees/ 30. juuni 2015 13:34
rekkamees, kas oled kindel et on sinu lapsed? tervitab sinu naise naabrimees.
n
Naabrimehele/ 30. juuni 2015 13:57
Harige end,nüüdsel ajal ei pea DNA d tegema enam süljest vbereanalüüsist. või ei tea millest.Piisab sinu mustast särgist,peakattest või sokkidest mida ei pea teadma lapsed ega abikaasa.Seksiga on teine lugu.
n
Naabrimehele/ 30. juuni 2015 14:04
w
30. juuni 2015 14:14
wow oled tark. seda ma ei teadnud!
m
mari/ 30. juuni 2015 08:15
Arvan, et seda väljarände protsessi tuleks ikka väga tõsiselt uurida. Kohe väga tõsiselt! Miks keegi läinud on ja millised olid tema mured Eestis. Ja teha järeldused. Siin ma näengi Eesti probleemi- juhtkond ajab ikka oma jura, rahvast ei kuulata. Miks ei suudeta rahasid leida ühtede jaoks ja teistele antakse ludinal. Miks 25 aastaga pole tööstust suudetud järjele saada? Jääb mulje, et rahvas on selline segav faktor süsteemile.
m
Marikene/ 30. juuni 2015 12:47
mõtle ka mida Sa räägid,teiseks eestis tööstust,Sa tõest paned inimese naerma.Mida Sa mõtled põlevkivi või midagi muud.

j
29. juuni 2015 22:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
r
Rekkamees/ 29. juuni 2015 18:49
Tere.No kui meid rekkamehi kommentaarides võeti hammaste vahele siis ei saa vaikida.Ütlen ausalt bussijuht räägib kolmest tuhandest.Ei kelgi see kolm tuhat on minu poole kuu palk.Väljamaal sa ei sõida laupäeval pühapäeval ja pühade ajal.Pluss laadimised ja sa ei saagi tööd teha kui pool kuud.Olen olnud ka bussijuht,ei salga sai varastatud raha tuli igalt poolt nii kütte pealt kui piletitelt.Palk läks tõesti kõrvale millest ehitasin.Pidin olema liini bussil,vabadel päevadel sai ehitada.Kui tulid igasugused GBS id huiessid tulin ära,Sõitsin ka euroopat bussiga,ei tasunud ära,lihtsalt ei tulnud uni,põhjuseks ei saanud varastada.Ainult kütte aga see oli meelots.Krooni ajal ostsin tütrele kahe kuu palgast maja lõuna eestis kui sõitsin euroopat.Sõidan ka nüüd euroopad ja osta sa nüüd euro ajal 6000 eest mõni maja.Krooni ajal oli minu palk kuus 35-40 tuhat.Eestis on väga hea elada kui mõistust on.Sügisel ostan ise veoki ära ilma liisinguta ,hakkan isikliku veokiga vedusid korraldame olen ise omaette peremees.Veok oleks olnud juba olemas kuid naisele sai ostetud jaanipäevaks linna maastur.Mis puutub arstidesse siis meil tark arst ei lahku eestist kusagile ja on ka kõik olemas.Minu tutvus ringkonnas on ka arstid,tellivad igasugust kaupa välismaalt.Ühe tohtri mees viis mind keldrisse,no taevas tule appi parimate konjakite jookide,assortiide ja ei tea mille kõige 2 30 aastate varud.Inimesed,niimodi peab elama,kas oled haritud või harimatu.Olen väga väga palju maid läbi käinud ka kolmandad riigid.Parem ja lihtsam oleks küsida kus ei ole käinud kui eesti on minu jaoks kõige parem koht.Eesti rahvas,selg sirgu ja olge uhked,oma maa üle ja,et olete eestlane.
a
ahv tule tagasi maa peale/ 29. juuni 2015 19:35
Eesti rahvas,selg sirgu ja olge uhked,oma maa üle ja,et olete eestlane?? Mida eestlane on teinud et olla uhke? Soomlased astusid venelaste vastu sõjas ja elasid raskeid aegu peale sõda, ehitasid oma ühiskonna raskustest ISE üles! Eestlased ei ole vaja ehitada oma ühiskonna ise üles, kõik mida siin ehitatakse on ELi rahaga.
r
Reti Roolaid "ahvile"./ 29. juuni 2015 19:56
Kas eesti rahvas näete nüüd milline kade on eestlane kui teisel hästi läheb.See juht on tubli mees hoiab ja austab oma riiki ning on kindlalt kahe jalaga maapeal.Harimatu ära sõima ropult teisi kes sa ise oled liimi nuusutades.Õpi eesti ajalugu ka ja aeg oleks endal tulla kahe jalaga maapeale koopa inimesel.Küsimus,mida ise oled oma riigi jaoks head teinud ja korda saatnud töötu raha oodates.Eestlased palun ärge olge nii haisvad ja lägased nagu see ahvistunud mats siin kellel rohud võtmata.
s
Siis räägi meile Eesti ajaloost??/ 29. juuni 2015 20:22
Alati see sama vastus, sul on rohud võtmata... Sul on vist kõik rohud võetud... ise olen soome perest ja oleme sittaks tööd teinud, et saame elada hästi.
a
Alfred/ 29. juuni 2015 20:36
Oled soome peres kindlasti sõnniku rookija.Haridust sul üldse ei ole kui nii ropult räägid.Ilmaasjata sa sellist tööd ei tee,et saad teiste elus vireleda.Mängi soomes pesumasinat edasi suuga soomlaste sokke loputades ehk oled soomlasel üks paras neeger.Ega sa juhuslikult arno oksmaaga koos ole või oledki ise.
s
Sa nii tark/ 29. juuni 2015 20:50
Räägi mulle Eesti ajaloost!!
s
Siis räägi meile Eesti ajaloost?? / 29. juuni 2015 20:56
Meil on elekter firma, ja häst teenime. Kade?
k
Kilu/ 29. juuni 2015 21:07
Issand millised harimatud värdjad seal soomes.Väärakas mitu klassi sa ikkagi koolis oled käinud?"Meil on elekter firma",ei ole elektri firma.Hullaris on sinu koht debiil.
i
ikkagi te ei osaka räägida Eesti ajaloost??/ 29. juuni 2015 21:19
Ab Herrfors Oy on firma. ikkagi te ei osaka räägida Eesti ajaloost??
t
Tõnu/ 29. juuni 2015 21:25
sa pe de ära häbista meid teisi eestlasi soomes.Küll ma su välja peilin kes sa pe de oled.
t
Tõnu/ 29. juuni 2015 21:31
Sa vana harimatu osaka pe de ära häbista meid teisi eestlasi soomes .Küll ma välja peilin kes sa pe de meil siin oled.
o
olen valmis/ 29. juuni 2015 21:37
s
sa makaag/ 29. juuni 2015 23:40
oled juba puuris magama jäänud või,ei tea soome ajaloost midagi.
s
30. juuni 2015 11:45
Soome sai iseseisvaks 1917, sel ajal ei olnud Euroopa Liit, soome on saanud ise hakkama, ehitanud oma ühiskonna raskustest ISE üles!. Eestis ehitatakse kõik ELi rahaga, teed, rongid, ja iga k##r#di külas muuseum ja mõis. Nüüd hakkavad Euroopa Liit maksama eesti koolisöögi eest ka. Mida virisete pagulastest? Pagulaste kulud hakkavad Euroopa Liit maksma. Probleem on muidugi et teie väike riik sureb ärä, 50 aasta päräst asub seal ainult pagulased ja venelased.
r
räägi sa Eesti ajaloost/ 30. juuni 2015 11:50
Soome sai iseseisvaks 1917, sel ajal ei olnud Euroopa Liit, soome on saanud ise hakkama, ehitanud oma ühiskonna raskustest ISE üles!. Eestis ehitatakse kõik ELi rahaga, teed, rongid, ja iga k##r#di külas muuseum ja mõis. Nüüd hakkavad Euroopa Liit maksama eesti koolisöögi eest ka. Mida virisete pagulastest? Pagulaste kulud hakkavad Euroopa Liit maksma. Probleem on muidugi et teie väike riik sureb ärä, 50 aasta päräst asub seal ainult pagulased ja venelased.
v
vasja/ 29. juuni 2015 21:16
kas teenid eesti firmas 6000 euri? kahtlane!! välismaal?? veel kahtlasem!!!sul ju emakeel ja möistus vigane.
v
Vasjale/ 29. juuni 2015 21:48
Rekka vennad teenivad küll,mul naise vend sõidab ka,tean väga hästi.See on euroopas mitte eestis ja see 6000 on kahe kuu palk.Loe hästi kommentaar läbi siis saad aru.Mul naise vend sõidab Saksamaa firmas kusagil lähedast sõitu Prantsusmaaga.Kui kuu aega kodus on sakslane maksab veel mingisugust puhkuse kombensatsiooni.Puhkust ei taha mine sõida keegi ei keela ja olevat kuidagi veel lisatasu.Ta sõitis vahepeal soomes ka mingisuguse püti peal eesti vahet vedas mingisugust co 2 te või midagi ma ei tea.Käis kodus oli soome numbriga auto.Ei tasunud ära,ütles som oli halvasti maksnud.
v
vasja/ 29. juuni 2015 23:31
tekstist loen,et tark ei lähe välismaale ja eesti on kõige kõige parem koht ja veel,et 3000 on temal poole kuu palk. selgitan: yhes kuus on kaks poolikut s.t. 2x3000=6000. kogu tema möla läbi lugedes järeldasin:kutt töötab eesti firmas
v
vasjakene/ 30. juuni 2015 00:13
Just istun ühes autotranspordi firmas väravas.Olen turva õigemini öövaht.Saa inimene aru,kes käivad euroopad sõitmas ei ole eesti firma.Mehed eestist käivad euroopat sõitmas kas saad aru,ära ole nii nüri.Mõned on isegi 3 kuud ära tulevad hirmsa pappiga puhkusele.Inimesed elavad kõik ju eestis.Selle mehe kohta lugesin tema on saksamaal saksa firmas sõidab euroopat mitte kolmandaid riike.Kuidas te nii võhikud olete.Jah,temal on elamiseks eesti kõige parem kuid ta ei tööta eestis ega eesti firmas.
m
Mart Tamm/ 30. juuni 2015 18:31
Alati - sitane postsovjetlik pätt, kellelt sa varastasid. Kas minu isalt, kellele on bussifirma, sa parasiitidest sihvkasööja!
t
Täna../ 29. juuni 2015 18:20
...lasteaed kinni või, Triin?
m
mumm/ 29. juuni 2015 18:11
jälle kurvad neegrilood...
l
Lihtne on riiki süüdistada!/ 29. juuni 2015 17:53
Kes see riik siis on, meie ise olemegi ju riik. Samas, kes see ikka rämpsust hoolib!!????
k
kaits / 29. juuni 2015 16:54
Kas see teema ei ole juba aastate jooksul ära nämmutatud,kaua te veel jaksate!
p
plaadimängija on rikki läinud/ 29. juuni 2015 20:01
j
Jah,200 kommentaari/ 29. juuni 2015 16:34
kuid 90 % puudub isegi põhiharidus.Muidugi haritud inimese poolt on väga häid kommentaare ja kes on elu näinud mitte soomes käinud haritlased.
h
hardalt/ 29. juuni 2015 16:14
Sotsiaalharta kehtima siis nõudku eu muid huvitavaid seadusi.Kuni sotsialahartaei kehtib ei saagi palka maksta nagu seni on.

h
hardalt/ 29. juuni 2015 16:14
Sotsiaalharta kehtima siis nõudku eu muid huvitavaid seadusi.Kuni sotsialahartaei kehtib ei saagi palka maksta nagu seni on.
e
EH/ 29. juuni 2015 16:09
WÄLJAMAAL HEA LAKSUTADA,TULGE LÕÕGE KORD KODUMAAL MAJJA
j
Juba 200 kommentaari!/ 29. juuni 2015 15:46
Valitsus on hästi "tööd" teinud. Pommitame siin arsti, valitsust, üksteist. Seda ju valitsusel vaja ongi. Ajada rahvas omavahel kaklema, siis hea lambaid valitseda. Milleni küll meid on viidud? Nii kaua, kuni me üksteisel kõrisid närime, pigistab valitsus tasapisi meile makse ja hinnatõuse selga. Kes jagab, mäletab. Aastad tagasi ei olnud ei pensionistaaži lõikust, ei santide töövõime reformi. Üldse oli pisut rahulikum. Nüüd ajab üks seadus teist keeldu-käsku taga. Meie aga jaksame vaielda, kellel parem on, kas Eestis või Soomes olijail. Selle energia võiksime hoopis Toopeale viia. Uskuge, ei lähe 24. aastat, et elu jälle tõusma hakkaks. Siiani on 24. aastaga aga vastupidist tõestatud. Ei tea ainult. Kas räägin tühjadele peadele. Mujalt aga lahendust ei leia. Vaid mäele, seljad kokku!
v
Valitsus/ 29. juuni 2015 13:58
hoolib ainult iseendast ja pagulastest
e
Eesti tõde/ 29. juuni 2015 14:13
: Eesti Vabariigi töötajatel ei ole õigust saada niisugust töötasu, mis tagab neile ja nende perekondadele inimväärse elatustaseme.
Artikli 4 lõike 1 alusel peab õiglane miinimumpalk moodustama vähemalt 60% keskmisest netopalgast. Eestis on vastav näitaja viimaste aastate jooksul olnud aga umbes 41 %.
Ja nüüd meie Riigikohtu otsusest: Kolleegium selgitas, et VMS § 178 lg 1 kohaselt on tööandja kohustatud maksma välismaalasele tasu, mille suurus on vähemalt võrdne Statistikaameti poolt viimati avaldatud Eesti aasta keskmise palga ja koefitsiendi 1,24 korrutisega. Sama paragrahvi lg 4 kohaselt peab töötamiseks tähtajalise elamisloa andmise korral välismaalase töötasu võimaldama tema toimetulekut Eestis. https://www.riigiteataja.ee/kohtu…/kohtulahendi_analyys/6628
Saame jälestusväärse seose: eestlase miinimumpalk on 41% riigi keskmisest palgas ja sisserännanu miinimumpalk on 124% riigi keskmisest palgast, tehes sama tööd.
Eeldades, et keskmine palk on umbes 1000.-, töötab eestlane 410 euro eest ja palavalt armastatud pagulane 1240 euro eest. Kas siis alamakstud eestlane peab enda elatamiseks hakkama ülemakstud pagulaspere toateenijaks? Ei, miks? Ta võib ju minna sinna, kus eestlasel on parem...
b
Bussijuht/ 29. juuni 2015 13:57
Olen muidugi erapooletu,igal inimesel oma asi mida ta teeb ja on selleks õigus mis ei ole teiste asi.Olen ka ilma hariduseta lihtne bussijuht millist ametit olen praktiliselt pidanud kogu elu ehk väga pikka aega.Haridus teed ei saanud sellepärast,et peale keskkooli võeti kohe sõjaväkke.Sõjaväest naastes rumal kohe abiellusin keskkoolipingist tulnud lapsega mida ei kahetse.Mind hämmastab see,et mida see arst on eluaeg teinud.10 aastat soomes olnud nüüd selle raha eest on saanud maja jne võib rahulikult pensionile minna.Tähendab jutujärgi oleme pea ühevanused lähen ka 5 aasta pärast pensionile.Olen lihtne bussijuht,naine lihtne õmbleja olen kasvatanud kolm last,ehitanud maja ja kõik on olemas.Lapsed läinud oma teed,raha jääb veel ülegi.Abielludes ema andis ainult kaasa teki ja padja sest muud rohkem ei olnud saada sest olin ilma isata kasvanud laps.Ikkagi süda valutab lugupeetud arst teie üle.Muidugi ei ole võõras rahakotis viisakas ega ilus tuhnida kui siiski.Lugupeetud Arst, kuulake palun mind harimatut inimest hoolega.Teil on kõrgharidus olete arst,minust suurem palk ja ka Teie naisel kes kindlast ei ole liht õmbleja on ka suur palk.Siiski küsimus teile,mida teie eluaeg olete teinud,et nüüd pensionile minnes hakkate alles elama.Kallis Arst,tulge ma aitan teid,minul naisega jääb iga kuu 800 EUR i palgast järele juba aastaid kui lapsed läksid oma ellu.Südamest tunnen Teile kaasa,kas Teil süüa ikka on või söögiraha ikka on.Kirjutage kui vajate abi.Kaastunne Teile,tõesti olen aus,Teiepärast jääb ikka süda valutama millistes raskustes ikkagi olete.Loodame,et jääte ellu,eesti riik aitab kindlast koos meie perega.Kui maja valmiks ei saa olen nõus Teid teisele korrusele võtma.Loodame riik ka aitab Teid,Vaol Aafriklaste juurde usun toa ikka saate kui minu juurde ei taha tulla.
m
Miinus sellepärast,/ 29. juuni 2015 14:11
et ajad segi arsti kellegi teise kommentaarijaga. Ei ole nimetatud arst 10 a. Soomes olnud. 10 a. Soomes olnu on kaugelt teise eriala mees. Ja veel! Bussijuhina, oma õmblejast abikaasaga, ei jää sul kuidagi 800 euri üle. Sa vaid oled elust masenduses, viha käärimas. Kuigi kommentaari alguses väidad vastupidist.
b
Bussijuht vastu kommenteerijale./ 29. juuni 2015 14:50
Talvekuudel novembrist aprillini eesti sisest sõites minu palk on olnud koguaeg üle 900 saja mõni kuu ka 1000.Soojal ajal suve hooajal euroopat sõites kõigub minu palk 2000-3000 vahel .Oleneb mitme juhiga sõidame,ketast ehk kaardi ei saa lõhki sõita.Naine saab siia sinna 600 ringis.3 juuli vara hommikul lahkun riigist jälle pikale reisile.Kõikke head Sulle ole mõnus.
e
Elasid bussis?/ 29. juuni 2015 15:37
Vähemalt kaks vahetust ööoäevas.
n
norija/ 29. juuni 2015 22:13
...ja palka saad "päevarahades" ...pensioni eas viskad lusika nurka!
e
29. juuni 2015 23:04
eikus sa sellega, ikka kodus. ega rekkajuhid ja bussijuhid kes pikka maad sõidvad ööbivad ikka kodus. nagu vahetus läbi siis kohe koju hommikul jälle tööle. idikas!
n
norijale/ 30. juuni 2015 11:58
Miks lusikas n,urka,tööraamat ju firmas eksisteerib,harige end,see pole ju juhutöö.
o
Oh pealuukest/ 30. juuni 2015 12:02
Jah,kui vahetus läbi ainult siis ööbivad kodus ,muidu ikkagi bussis ja hotellis.
t
Teate/ 30. juuni 2015 12:34
Lapsed räägivad siis kui kana pissib.
l
lihtne koristaja/ 29. juuni 2015 15:35
eestis elades sõitsin palju bussidega ja ilma piletita ka,sest paljud bussijuhid ei andnud piletit,aga raha v6tsid.....
l
Lihtsale koristajale/ 29. juuni 2015 16:06
Mille eest nad muidu majad ehitasid,vaadake kuidas bussijuhid ja rekkamehed elavad.
m
mida veel.../ 29. juuni 2015 16:28
te nagu lugesite ikka korralikult? Jutt on tuntud eesti arstist Mare Liigerist, kes koondati kiirabiarsti koha pealt alles hiljaaegu....mis tema naisest te räägite? Ta on ise naissoost ju ja mis majast? Minu teada on ta soomes üürikorteris......Ja ega Mare Liiger ei valutagi südant enda pärast, ettevõtliku inimesena saabki ta hakkama, ta valutab südant teiste eesti inimeste pärast....Kui te midagi ei tea, siis olge parem vait. Tore muidugi kui teil iga kuu 800 eurot üle jääb, võite selle ju eestimaa tuhandete vaste laste heaks ohverdada, kellest valitsus ei hooli....Vao on muide ülerahvastatud ja sinna enam ei mahu....
t
to "mida veel"/ 30. juuni 2015 12:07
Kas Teie olete teise inimese raha korraldaja kuhu inimene oma raha peab paigutama.
t
tohoh. oled kursis/ 29. juuni 2015 22:13
oled kursis tõelise eluga?
palk ca 500 kuu, kui paned neegri moodi tööd teha teedeehituse firmas. Majade ja kruntide hinda tead? Ma ei jõua elu sees omale maja ehitatud, kui pean lapsi ka kasvatama.
to Eesti./ 29. juuni 2015 13:52
Lausa ahhetama paneb jutt mõnest lehmast-lambast ja äraelamisest! KUS Te, Eesti ise elate?!. Igatagesa Eestis mitte. Mu poeg proovis seda lehma-lamba pidamist, uskus ka maaelu võimalikkusse. Ma ei halkka pikaLT SELETAMA, kuidas SELLEGA OLI. mS. pANK LIHTSAlt talumaja puhulk laenu ei andnud, sestäriprojekt ei rahuldanud ja tagstatud talumaja ning maad ei loetud tagatiseks küllaldaselet. Tuligi maaelust loobuda. Praegu suudavad maal läbi lüüa ainult suuromanikud- kel sadu loomi ja sadu hektareid maad! Seega on ´Teie jutt tühi jura. Ja nemadki on hädas toodangu müümisega. Aga president on reformierwkonna käpiknukk ja ainult räägib, isegi ebnda poolt kritiseeritud seaduse kuulutab ikka välja, sest käsk on selline. Liigeril on paljuski õigus!
t
TAGASI TULEVAD EESTLASED!/ 29. juuni 2015 13:52
Riigikontrolli auditist: IGAL AASTAL TULEB EESTISSE TAGASI TUHANDEID EESTLASI. Peale selle tuleb Eestisse elama ka TUHANDEID inimesi TEISTEST riikidest. Kiunuge ja ruiake äraminejad - HEAD TEED minna! Mõne aja pärast tuleta roomates ja TARGEMANA Eestisse, kodumaa mulda suudlema.....
ü
Üks näide,/ 29. juuni 2015 14:05
kes pole veel elust aru saanud.
m
Mõelgem nüüd hoolikalt! Väga hoolikalt!/ 29. juuni 2015 13:47
Kes tegelikult sellistest vihadest kasu lõikavad? Loomulikult valitsejad ja nende ärikatest kupjad. Meediale ka nats nutsu ja see võimendab asja. Aga teate? Tülis alamaid on väga lihtne valitseda. See ongi ärikate eesmärk. Taavi on vaid nende suuvooder vastava raha eest. Meie, lihtinimesed, aga kisume üksteisel silmad peast. Valitsus vaatab pealt ja hõõrub käsi. Vaat selleni on meid viidud. Vaesus tekitab eriti tüli. Niikaua oleme jah, lambad, kuni me ei märka endi eest võitlusse asuda. Uskuge, keegi poleks nii vihane kui kõik koos Toompeal ühte ja sama meelt oleksime. Muidu võib teinegi veerandsada minna ja midagi ei muutu. Mõelgem nüüd uuesti, väga hoolega. Kus on tegelik põhjus?

o
Ohsaa/ 29. juuni 2015 13:28
Mina näen, et sellest , et mina olen ära läinud, on ju EV l suisa kasu.
Nimelt peale isa surma, ei suuda ema oma pensist ära elada, lihtne arvutus näitab, et kui sööb, siis ei maksa makse ja kui maksab makse, siis ei söö.
Niisiis saadan iga kuu talle arvele mitusada eurot ja veel rohkemgi, ostan mis tal tarvis on jne.
See on kuulge minu välismaal teenitud raha, mis Eesti jääb.
Kui ma emale raha ei annaks, siis peaks teda sots süsteem toetama ( tean, et mul on kohustus elatada, kuid teise riigi kodanikuna annab sellest ka sujuvalt mööda hiilida, esialgu on küll kahe riigi kodakondsus)
Kuna sots süsteem ei toeta, siis säästab riik raha ju.
Nii, et ma vist polegi nii mõttetu inimene, mul on oma väike ülesanne s¨steemis, olen rahakotidoonor.
Maali Mustamäelt./ 29. juuni 2015 13:20
Ma ei tea, kas ei hoolita, KUID selles, et meilt lahkuvad noored haritud, sageli parimas pereloomise eas nsised-mehed, pole küll võimuparteisid häirinud. Võibolla võttis selle suhtumise kokku reformierakondlasest sotsministri (praegu edutaud siseministriks!) Pevkuri vastus ajakirjaniku küsimusele, kas ta haritud arstide-õdede lahkumises probleemi näeb"Las lähevad, õnn kaasa!" Seega, KUI valitsevat parteid, mis ju aastaid on olnud reformierakond, ei häiri see, et lahkutakse ega ei võeta midagi ette selle väljarände põhjuste uurimiseks ega tagajärgede ennustamiseks, jääbki inimestele tunne, et neid ei vajata. Või arvate teisiti? Mulle näib, et reformierakond on AINUKESE probleemina näinud kesakerakonda ja võidelnud kõigi olemasolevate jõudude ning vahenditega nende vastu jättes teised probleemid tähelepanuta.
j
Jah, Maali./ 29. juuni 2015 13:59
Aga tead, Maali? Maffia kooribki nii kaua, kuni viimane veel koorida annab. Siis viskab kasvõi terve riigi nagu kaltsu kõrvale. Ja ajaloost, Maali: Iga riigipöörde järel on püüdnud võimu haarata nimelt maffia. See on nii ajaloost. Kellel õnnestub, kes lüüakse rahva poolt laiali. Eestis on see samuti. Midagi uut siin ilmas ei ole.
m
maeitea/ 29. juuni 2015 13:10
Ilma kohvi ja banaanita elasime ära, ilma leivata ei saa! Kes ei aja siin äri ,ei aja seal ka!
m
masssuuurik/ 29. juuni 2015 12:55
Huvitav?!!! Kas Eesti ja Soome võiksid ju ühineda üheks riigiks?? Hümn juba ongi...
m
massuurikule/ 29. juuni 2015 13:18
Kas Teie seda ei tea,et Hernasaksal hümn maha ahvitud.Teiepoolt hea mõte kuid isiklikult küll selliste inimestega koos ei taha elada nagu murjamitega.Ilusat päeva Teile.
t
tähenärija/ 29. juuni 2015 13:22
kas massuurikule eitea siis, et on Ernesaks, mitte Hernesaks?! Ja mis temal EW hümniga tegemist on/oli?
k
kah/ 29. juuni 2015 13:45
(H)Ernesaks pole küll hümni "maha ahvinud". Oled ikka eestlane või äkki varjatud murjam ?
k
29. juuni 2015 14:35
kuule, "masuurikule", uuri eesti hümni kohta veidi, siis ei pea teinekord lollusi kirjutama.
H
?/ 29. juuni 2015 14:43
Hernesaks? No tõepoolest, irnu erneks!
l
Lugeja/ 29. juuni 2015 17:19
Nimelt laimavalt kirjutatud herne saks.
n
nojah/ 29. juuni 2015 12:42
Ja kindlasti peavad artiklid millel on Eesti oleviku-tuleviku jne.jaoks midagi olulist öelda olema tasulised.
l
Lehar/ 29. juuni 2015 12:30
Tere.Haritud inimese poolt ei ole selline pöördumine kohane.Tänan.Head päeva.
o
Oleksid võinud/ 29. juuni 2015 12:47
vait olla ilma head päeva soovimatagi. Sa pole siin teretulnud.
t
Tsik kommijale "oleksid võinud"./ 29. juuni 2015 13:11
Kas sina harimatu olid teretulnud.Tegemist on (Lehar ga) haritud inimesega kes oskab inimestega viisakalt suhelda teretades kui hüvasti jättes.Tsauki harimatu mats maalt hobusega.
s
siisike/ 29. juuni 2015 13:25
Milline peaks haritud inimese pöördumine olema? Loeks heameelega "Lehar"-i pöördumist, saaks ka teada." Ma olen hea inimene, haritud inimene, erudeeritud.... aga kahjuks liiga hingeline..." Kas midagi taolist? :D
t
to Lehar. / 29. juuni 2015 13:26
Seega olete Teie VEEL üks, kes OTSUSTAB, mis on kohane, mis mitte! Peaminister teatas ju ka , et suursaadiku ja tema erakonna arvamus ei ole kohane. Kardan küll, et SUURSAADIKUL on rohkem aimu diplomaatilisest etiketist ja sellekohasest tegutsemisest kui meie noorpoliitikul.
s
siisike/ 29. juuni 2015 13:29
Väga paluks Lehari poolt haritud inimese pöördumist. Kas see võiks olla stiilis<. "ma olen haritud inimene, hea inimene, erudeeritud, aga kahjuks liiga hingeline" ? :D
u
Uuesti Lehar/ 29. juuni 2015 15:58
Kommenteerijatele kes minule kommisid.Oi,tahtsin tere öelda kes minuga ei ole kontaktis olnud.Mine Sa seda eestlast tea,võib-olla saan veel kerepeale koos murjamitega.Ei,ei,Teie vastu minul ei ole midagi,kõik on kohane.Toredad olite (olete),ikkagi tänan teid,et minu eest ka välja astusite.Seksikat suve Teile ja käige arsti (soome) juures vähem.Veelkord tänan Teid,et mind ära ei unustanud ja tõesti jääte südamesse eruteeritud ja hellahingelised.
e
Ei saa aru!/ 29. juuni 2015 12:06
Mina ei saa aru,mida peaks president tegema,et Eestis palgad suuremad oleksid.Kas ta peaks Kadriorus raha trükkima hakkama ja selle siis rahvale laiali jagama ? Ehk keegi vingujatest oskaks konkreetselt nõu anda.
Mina mäletan küll,et omal ajal pidi igaüks panustama oma võimete kohaselt ja saama vastu vajaduste järgi. Millegipärast see printsiip ei töötanud.
Nüüd virisetakse,et palk väike.Eks minge siis tasuvamale tööle! Kui ikka võimed tasuvamaks tööks ei ole,siis tulebki väiksema palgaga leppida.
Vajaduste järgi ei anta,ikka töö järgi.Eespool silmapiiril terendanud kommunismihelgus on meil seni nägemata,aga tundub,et mõned ikka loodavad veel.
v
Vihkaja/ 29. juuni 2015 12:32
Väga elukauge mõtteviis sul.President peab korraldama valitsuse töö ja ja valitsus riigi tervikliku toimimise.Kuidas saab kopajuht või poemüüa oma võimekust tõsta,ometi me vajame neid mõlemit.Selgita mulle palun kuidas on võimekus ja palk seotud riigifirmade tippjuhtidel,näit Eesti energia ja haigekassa juhid.nad ju ei vastuta ise millegi eest erinevalt kopajuhist ja poemüüjast.Selleks,et riik toimida saaks on vaja alustuseks autiriteetset Presidenti ja talle kuuletuvat valitsust.Ja kogu kaadril tahtmist Eesti asja ajada mitte ärmatada ja autorollotada
j
29. juuni 2015 13:21
Jeesus Kristus,
mis ajast Eesti Vabariigi presidendi töö on valitsuse juhtimine?
Vaata EV põhiseadus : https://www.eesti.ee/est/teemad/riik/pohiseadus/vi_vabariigi_valitsus
ja kui ikkagi on liiga pikk lugemine, siis valitsust juhib peaminister ja valitsusse kuuluvad ministrid.
President vaid kuulutab välja seadused ja teeb valimistulemuste põhjal ettepaneku valitsuse moodustamiseks. Otsustab, seadusi teeb Riigikogu. VAlitsus vastutab riigi toimimise ees.
Erinevates riikides on presidentidel erinevad ülesanded. USA, Vene ja veel mõnedes riikides koostab president valitsuse. MEil ei koosta. Kuna meil president on väikese vastutusega, siis ei vali teda ka rahvas.
Meil on proovitud suure vastutusega presidenti- Päts, on proovitud ilma presidendita, 1920.- aastatel. Need ei olnud head kogemused. Peab olema keegi, kes tõmbab pidurit, või esindab riiki välissuhtluses.
t
to: 12:06/ 29. juuni 2015 12:40
Madala haridusega, korraliku elukutseta, tööd teha ei viitsi ja ei taha, ainult juua, laamendada, lõhkuda, lällata soovivad - ja NEMAD tahavad, et neist HOOLITAKS ja makstaks suurt PALKA.... Vaimselt raskesti HAIGED jobud! Ja need idioodid mõtlevad, et PRESIDENT maksab neile palka, mitte aga TÖÖANDJAD....????
M
#/ 29. juuni 2015 12:49
Mine võta nüüd ilusti omad rohud ära mis sa hommikul võtmata jätsid. Üks tassike rahustavat teed ei teeks ka paha :)
n
No tore siis.../ 29. juuni 2015 22:34
tööd teen, murran, kus jaksan, kooli käisin ka töö kõrvalt juurde õppimas. Aga vot, maal maksab tööandja igale, kas teeb või mitte tööd 500. Ilmselt jälle riigi poolt antud korraldus, et rohkem ei või. Tõmble kas või nahast välja, ikka ei saa rohkem. Ilmselt oled sa siin riigitööl või tööandja. Ametikoolid on mõttetuks läinud kusjuures, ei ole enam pingetki, sain 2 nelja vaid, õlejäänud 5-ed. Aga vot, näed kohe 3 aastat töökogemust vaja. Sa sõimad siin kõiki töökaid inimesi, kes saavad isegi 325 eur kuus palka ja rabelevad. Kas sul on õigus neid maha teha. Üür on sama, suht mis palk koos maksudega, kaasaga koos siis 650 eur, pane sinna 2 last ja sõima siis, et palk veel liiga suur. Sul pole mõistusega ilmselt korras...
u
Uno/ 29. juuni 2015 13:25
Loe Välismaalaste seaduse § 178 lõige 1!!!
Lisan Nõmme Raadio kommi:
Umbes 20 aastat tagasi naerutasin rahvast ettepanekuga rahva elujärje parandamiseks vahetada välja rahvas – tuua sisse rikkamad väliseestlased. Äraspidisel kombel on seegi nali tõeks saamas...
Euroopa Nõukogu sotsiaalõiguste komitee koos Eesti ametivõimudega andis 2010. aastal hinnangu, et Eesti ei ole valmis ratifitseerima sotsiaalharta artikli 4 lõiget 1, mis tunnustab töötajate õigust saada niisugust töötasu, mis tagab neile ja nende perekondadele inimväärse elatustaseme.
Tõlgin: Eesti Vabariigi töötajatel ei ole õigust saada niisugust töötasu, mis tagab neile ja nende perekondadele inimväärse elatustaseme.
Artikli 4 lõike 1 alusel peab õiglane miinimumpalk moodustama vähemalt 60% keskmisest netopalgast. Eestis on vastav näitaja viimaste aastate jooksul olnud aga umbes 41 %.
Ja nüüd meie Riigikohtu otsusest: Kolleegium selgitas, et VMS § 178 lg 1 kohaselt on tööandja kohustatud maksma välismaalasele tasu, mille suurus on vähemalt võrdne Statistikaameti poolt viimati avaldatud Eesti aasta keskmise palga ja koefitsiendi 1,24 korrutisega. Sama paragrahvi lg 4 kohaselt peab töötamiseks tähtajalise elamisloa andmise korral välismaalase töötasu võimaldama tema toimetulekut Eestis. https://www.riigiteataja.ee/kohtu…/kohtulahendi_analyys/6628
Saame jälestusväärse seose: eestlase miinimumpalk on 41% riigi keskmisest palgas ja sisserännanu miinimumpalk on 124% riigi keskmisest palgast, tehes sama tööd.
Eeldades, et keskmine palk on umbes 1000.-, töötab eestlane 410 euro eest ja palavalt armastatud pagulane 1240 euro eest. Kas siis alamakstud eestlane peab enda elatamiseks hakkama ülemakstud pagulaspere toateenijaks? Ei, miks? Ta võib ju minna sinna, kus eestlasel on parem...
Alguse juurde tagasi tulles julgen väita, et piisava pagulaste hulga puhul tööviljakus küll väheneb ent maksulaekumine meie õhukesele riigile võib suureneda kordades. Ja ka uuskeskmine palk tõuseks kõvasti, mis võimaldaks paguldistele veelgi rohkem maksta, suurendaks maksulaekumisi ja... tõstaks omakorda keskmist palka.
Nii lähebki meie „eliit“ Buratinoga lollidemaale virtuaalraha istutama - Eesti ju vana põllumajandusmaa!
maali Mustamäelt./ 29. juuni 2015 13:30
President OLEKS võinud jätta nt. välja kuulutamata selle seasdustepaketi, mida ta ise kritiseeris, siis oleks inimestel tekkinud tunne , et koalitsiooni teerullipoliitikale on vastumõju olemas. Aga ei! Kelle leiba sööd, selle kätt suudled!
m
Miinimumpalk peaks../ 29. juuni 2015 22:23
olema vastavuses inimese inimväärse äraelamisega. Min palga eest ei saa lapsigi kasvatada. Paljud pole saanud kõrgharidust sellepärast, et papa ja mamma pole rikkad olnud. Hinded olid head, oleksin vabalt saanud ülikooli sisse, aga vot, ema üksi kasvatas 2-te last, arva ära, kas oleks raha koolitamiseks jagunud. Rõivas sa ei saagi aru ju.......
t
to ei saa aru/ 29. juuni 2015 23:20
ma proovin nõu anda. esiteks kärbsesita suurusega riiki ei ole vaja presidenti, ametikoht tuleb taandada. riigikogu 21 liikmeliseks- ka selle arvu juures oleks neil küllalt aega tegeleda mitte millegagi. nõunikud ja klounid ja muud päevavargad toompeal tuleb koondada. maksud peavad laekuma sinna kus on nende koht. maksumaksja elukohajärgsesse valda. lisaks astmeline tulumaks.
näiteid oleks veel küllaga aga milleks?
i
Isamaalane/ 29. juuni 2015 12:02
sind mare liiger peaks panema simmiga ühte kongi kodumaa reetmise eest.Söön või kartuli koori kuid ma ei reeda kodumaad"ISAMAAD" mida oled teinud sina.Tänan.Ära tule tagasi,sind siin eesti rahvas ei oota sest olete täis teinud ennast ja eesti rahvast ja eestimaad.Mõelge pagulane murjam.
j
ja jah/ 29. juuni 2015 12:11
sinusugused isamaalased röövivad maal pensionäre, sest ei taha kodumaa "reeturiteks" saada?
r
r7/ 29. juuni 2015 13:23
Et kui pole nõus, siis hakkamesuvalisi isüüdistusi välja mõtlema ja omistama?
Selline tase ja Sul on hääleõigus?
k
karlikoorte sööja,teil ei ole eesti isamaad/ 29. juuni 2015 12:45
miks te valetate ? Eesti rahvas on Toompeal ja teeb kõik,et pärismaalased kaoksid paradiisi ja põrgusse.
Ei maksa vast USA osariigis eesti isamaalisusega lehvida,jätab väga zitha mekki.,

m
Miks te halvustate, seal kodumaal?/ 29. juuni 2015 11:47
Keegi teil ei keela minna tööandja juurde ja nõuda väiksemat palka. Aga lähete ikka ju selle tööandja juurde, kes rohkem maksab. Kui keegi leidis parema tööandja, olgu ükskõik, millises maakera nurgas, milles asi? Aga peab kohe halvustama! Ei saa mitte jätta üles näitamata oma matslikkust. Ega teistel ju teie räuskamisest palk vähene. Enda närve vaid rikute.
t
To kuulge/ 29. juuni 2015 11:34
Nagu siit paistab oled sina kirjaoskamatu ja kibestunud eesti elus, üritanud ka soomes tööd saada aga pole saanud, nüüd aga niutsud internetis....
k
Kas kuule on ekrest?/ 29. juuni 2015 11:54
Kas tahab ka koos negrudega soomes peldikuid pesta ja õhtul netis eestit sõimata? Oioioioi!
k
kui hoolega peldikuid pesta ja nõusid kasida ,siis saab magistriks ja / 29. juuni 2015 12:47
Riigikokku POLIITIKUKS.
Mairest peab eeskuju võtma iga õige inime.
h
29. juuni 2015 12:01
Hahaha...mina saan Eestis hakkama ja mu töötajad samuti!
p
paneme natuke maksusid lidsaks/ 29. juuni 2015 12:48
kaua sa,ribu,ikka kraaksud ! Lisamaksud ja spetsialistid tulevad !
y
yetry/ 29. juuni 2015 13:26
Kui Sa pole kibestunud, siis mis sa sõimled siin?
Ei ole vaja sildistada ja süüdistada ei siit ega sealtpoolt lahte. Olge ikka inimesed.
t
to palujale/ 29. juuni 2015 11:33
Said vist riigiametist väikest riigiabi siin kommenteerimiseks?
k
kuzzer/ 29. juuni 2015 11:52
o
ook/ 29. juuni 2015 11:23
Eesti on ära vallutatud seadusi kavalalt ametikasulikuis tehes ja seadusi mitte kinnitades näiteks inimõiguste harta alla ei kuulu kodanikud eestis.
k
kodanikud ja Eestis ?????/ 29. juuni 2015 12:49
Tule,taevas,appi, Eesti kodanikud ja õiged eestlased on kenasti Toompeal. Neid ei ähvarda miski,neid kaitsevad USA sõjaväelased koos relvadega.
k
Kuulge.../ 29. juuni 2015 11:19
"Soomlased"-nagu siit selgub, olete te lihtsalt üks kamp kirjaoskamatuid, kes pole viitsinud koolis käia. Orjake ja ülistage nüüd Soome riiki ja lugege kohalikke uudiseid. Eesti asjadest te nagunii aru ei saa ja ega vist ei tahagi saada. Soome ajakirjandus ootab kannatamatult teie kommentaare! Kòik lollid Soome !!!
v
Volli/ 29. juuni 2015 11:25
lammas.. harimatu taina - pea...,mõtle edasi,kui suudad..
b
29. juuni 2015 11:42
v
Vollile/ 29. juuni 2015 14:42
e
EKRE kotipoiss/ 29. juuni 2015 11:52
Me soomes korjame koos teiste rändrottidega allkirju põgenike vastu- need meie konkurendid
t
teadja/ 29. juuni 2015 16:02
Loll oled sina kes eestis orjab olematu palga eest.Kõik kellel mõistust veel on need on juba või tulevad soome inimväärikat elu elama
h
Huvitav.../ 29. juuni 2015 11:16
igal pool kirjutatakse/räägitakse, et ei meie neid vaeseid aafrika majanduspagulasi ei taha, samas on ainult palga pärast rikkamatesse riikidesse minejad ju samasugused majanduspagulased, kes sinisilmi usuvad, et mujal on rohi rohelisem ja lilled õitsevad ka talvel.
h
haamer/ 29. juuni 2015 11:35
Huvitav, et sa ei saa ikka veel aru, et enamus eestlasi läheb Soome tööd tegema . aga mitte sots toetustele olesklema.
j
ja võtma kohalikelt inimestelt/ 29. juuni 2015 12:54
tööpaiku ? Käima vargil ja röövimas,tegelema narko-bisnisega ja muu peenega.
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 29. juuni 2015 11:15
reformarid on oma eestimaad vihkava röövpoliitika õigustamiseks kupatanud kogu muki karja õhtulehte ruigama. HÄBI!!!!
kui valida kas vireleda ja lõpetada vaesuses või põgeneda reformiterrori eest läände siis loogiline, et valitakse kergem teed. Kuigi kergem tee ei ole sugugi mitte meelakumine kuid vähemalt saad sa ennast inimesena tunda. eestis paraku võid sa ennast vigasekt rabada, aga kui sa ei kuulu reformierakonda ja varastada ei oska siis kuhugi ei jõua.
e
EKREKESIKU MUKI lauluke./ 29. juuni 2015 11:25
Kesik ruigab, kesik röhib,
soome riigis peltat nühib!
29. juuni 2015 12:07
11.25 jt. sellised tehke omale harakiri, ravimid teid enam nagunii ei aita...
s
see ju vana kommunisti laul,eks RE peab omal tasemel olema/ 29. juuni 2015 12:51
siia on jäänud liiga palju kahejalgset PLASSI rämpsu.
RE teeb eluruumi kogu Aafrika hädas olevatele timukatele.
o
oo/ 29. juuni 2015 11:11

t
Tollele tohtrile/ 29. juuni 2015 11:09
Häbi võiks olla teil kommentaare jätkata,kuidas teised arstid ei jookse minema saavad väikest palka,väikest pinsi elavad ikka edasi.Eelnevate kommenteerijate jutt on õige,olete kodumaa reetur.Palun vajuge oma häbiga maa alla,et tulite oma idiootsusega rahva ette.Loodame,et teie jaoks on ka jumal olemas kes teid karistab.
m
Mis reetur?/ 29. juuni 2015 11:24
Kui ikka ise on kõik koolid oma taskust kinni maksnud ja EKRE liige, siis on tegu ausa rahvuslasega, nagu somaali põgenikud ja teised oma kodumaa patrioodid.
t
to Tollele tohtrile!/ 29. juuni 2015 12:10
Liiger pole süüdi,et ta siin ära koondati ja ta Soomes erialast tööd teeb!Soome ja teised riigid on neid "reetureid" täis.Pole vaja siin valet terminit kasutada,majanduspõgenik on nende nimi ja selleks saada on väga lihtne,piisab sellest kui sa oma töö eest väärilist palka küsid!
o
oks/ 29. juuni 2015 23:14
Õhtuleht ju kirjutab, et Liiger on valimistel kõvasti hääli saanud, Ju siis jumal tahtis ja mida ta veel karistama peaks ja mille eest, Vaadaku valevanduja parem ettte selle karistamisega
i
Invaliid/ 29. juuni 2015 11:02
Olen end tööga ära tapnud ja olen invaliid.Pensionini on veel 4 aastat.Kirjutan sellepärast,et hetkel Tallinna TV pealt käibki kordussaade eestlased ameerikas kodumaa reeturist Henn Rebasest..
s
29. juuni 2015 11:40
sa oled kremli troll ja muidu loll ! päris idioot kohe !
k
29. juuni 2015 12:10
kuidas siis töö tapab ? su reffid on seadusega siin otsustanud eesti sandid tööle panna, tapmine seisab sul alles ees.
ä
Ärge arvake, et ma kedagi halvustan./ 29. juuni 2015 10:51
Aga lobisen oma loogikaga. Eestis sain oma töö eest 30 EEK tunnis, 1,92 euri tunnis. Kodu oli vaja, süüa, riideid j.n.e. Läksingi Soome. Olen 10 a. olnud Soomes. Selle ajaga teenisin algul 13 euri tunnis, lõpuks 18 tunnis. Nüüd penskar mõlemalt poolt. Ostsin laenuta maja, auto, mida Eestis poleks suutnud . Ausalt, Eestis olles oleksin olnud pikalt võlgades või hoopis kraavis (nainegi oleks sellisest lahutanud). Nüüd, penskarina, kavatsen lõpuks Eestisse tagasi kolida, sest pisku Eesti pinsiga ja kolm korda suurema Soome pinsiga jaksan oma elu ilusti ära elada, areved maksta. Ei halvusta ma ju kedagi? Aga see 10 a. tasus minu arvates ära, et jalad maas püsiksid. Edu kõigile, kes toime tulevad! Olgu, kummal pool lahte tahes.
j
29. juuni 2015 11:01
Jah, sa tuled ikkagi tagasi koju, osad praalivad, et ei tõsta siia eluseeski enam jalga ja lausa ütlevad kodakondsusest lahti. Nendest ma ei saa aru.
i
Ikka tulen!/ 29. juuni 2015 11:40
Sest ega mul Eesti ja eestlaste vastu midagi ei ole. Ainult röövkapitalistidest teerullijuhtide vastu on. Ühed samad inimesed igal pool. Ühel pool saadakse elatustaset hoida, teisel pool vaid "lumpenid" ja "lambad". Jutumärkides sõnad on üle võetud Ligilt.
s
29. juuni 2015 11:41
See jutt on esialgu,kyll nad rahunevad ja tulevad ikkagi .
k
kaak/ 29. juuni 2015 12:34
See on õige, aga kõik muidugi ei tule. Nemad võiksid toetada raskustes Eestimaad kasvõi hea sõnaga!
a
Arvo/ 29. juuni 2015 10:50
Lugupeetud Maire Liiger,Teile esivanemad ehitasid Teile Riigi üles kuid Teie lammutate ise riiki.Teie lahkute kodumaalt see ongi lammutamine.Jääge koju ja ehitame uuesti riigi üles,meie ju ise olemegi riik.Mida tegid meie esivanemad peale 1944 ndat aastad.Kui olete arst on Teil kõrgharidus kui teie kusagilt Venemaalt ostnud ei ole siis inimene ei tohiks sellist juttu ajada rahvast üles ässitada.Mõelge natukene,isikilikult tundub Teil seal kõrvade vahel küll ei ole midagi.Sellist arsti küll ei tahaks eestisse tagasi.Olete inimestele oma teadmistega ohtlik,võite hävitada kõik Eesti rahva.Vaadake saadet Eestlased Ameerikas,need on ju kõik ühed kodumaa reeturid nagu momendil põgenikud euroopasse.Hiljem nüüd nõuavbad varamndust tagasi ja kõikke.Miks nad ära põgenesid nagu see tohter Mare Liiger ei jäänud kodumaad üles ehitama.Miks nad tagasi ei tule kodumaad üles ehitama,ainult Ilves tuli kodumaad lammutama.Teate kui mina oleks võimul olnud,teate Mare Liiger mis ma oleks Teie kui kodumaa reeturitega teinud.Ehk jätan ütlemata,vest Teil kõrvade vahel on midagi,et taipate ise.Ärge kartge,Teie lahute küll Teised tulevad asemele kes armastavad eestimaad.Edu ja tervist Eestis olevatele Eestlastele ja kõigile meie mõtekaaslastele kes meiega ehitavad meie riiki.
r
Rein/ 29. juuni 2015 11:09
Te Arvo olete lihtsalt ajuhälbega idioot! Köigepealt proovige emakeelt vigadeta kirjutada ja lause ülesehitusest selgust vötta ja siis vast hakake teiste inimeste elust söna vötma tropp selline!
v
Victoria kommenteerijale Rein./ 29. juuni 2015 11:37
Tere.Arvol on õige mõtteviis ja õiged sõnad.Jälgin Arvol ei ole need kirjavead vaid kiire trüki juures tõesti tulevad näpukad nende m n idega.Olemuselt näha see Arvo on haritud inimene ajab kainet juttu.Teile rein,olete kindlasti põhiharidusega koopa inimene,oleks aeg koopast välja tulla ja ühiskonnaga kaasa minna.Ärge mõelge,et nimi rein kirjutatud veaga,ei,see on spetsiaalselt põhjusega,et rein on harimatu tropp veel koopas kust oleks veelkord kordan aeg välja tulla INIMESTE sekka.Tänan,nägemist koopa inimene rein.
m
Mis/ 29. juuni 2015 12:28
see haridus siia puutub,Victoria?Ei saa ju riigi patrioot olla,kui sulle siin paljud asjad vastukarva on!Reinul on õigus,ei lähe ju inimesed siit ära,kui neile siin meeldib vaid ikka selleks,et vääriliselt tasustatud saada.Ei minda ju Soome sealseid sots.hüvesid nautima!
k
29. juuni 2015 14:52
Kes kasutab sõna "tropp", ja neid teisi "ilusaid" väljendeid, oma kommentaaris, selle puhul ei aita isegi vigadeta kirjutamine, kaugele näha, kui "haritud" tegelikult on.
l
Lugeja/ 29. juuni 2015 16:26
Sõna topp = puudub isegi põhiharidus.
k
29. juuni 2015 16:30
Keel ei ole tāhtis , selles ma ei kahtle , et TRŪ lōpetanud kirjutada oskavad , aga see on ka kōik , ega te sinna kirjutamist lāinud ōppima , vaid amet oli vaja ikka selgeks saada , aga mitte nūūd karjuda , et teile vāhe makstakse . Mina olen tōō kōrvalt lōpetanud 8 - klassi , kirjutada ei oska , aga selle eest on mul ametioskused , et ma ei peaks valitsushoonete ees biketeerima ja nōudma raha .
i
29. juuni 2015 21:20
Ise ka aru said, mida või kellele öelda tahtsid?
o
oks/ 29. juuni 2015 23:32
Aru ei saa, millest see Arvo kirjutab,tundub, et tal on ÕL artikkel lugemata, muidu teaks, mis naine on Mare Liiger ja millisesse parteisse ta kuulub ja kuipalju hääli valimistel sai. Selline naine vä'õib isegi presidendiks kendideerida
õhtulehe ertikkel läbi lugemata
k
Kommenteerija oks/ 30. juuni 2015 12:29
Hääled ta sai sellest kui oli tohter kellele andis raha ,sokipaaride assortiide,konjaki pudelite jne töövõimetus lehti.Häältega põrus ju läbi.No kuulge,presidendiks?kui presidendiks siis minul väikemees püksis oleks ammu juba kiriku õpetaja olnud.Kas lasteaias on hetkel vahetund?Teate lapsed räägivad siis kui kana pissib.
x
xxxx/ 29. juuni 2015 11:13
Doktor jäi töötuks sest reformikommarid otsustasid et kiirabis pole vaja arste
vaid asja ajavad ära ka õed.kokkuhoitud rahade eest aga võeti tääle uus
ports ametnikke ministeeriumitesse
t
To XXXX/ 30. juuni 2015 12:21
Head arsti ei koonda keegi,tähendab teadmised olid teistega võrreldes viletsamad ja tagajärg oligi käes.
x
xxxx/ 29. juuni 2015 11:15
Arvo,kas sina valisd reformikommuniste,sinu jutu järgi arvan küll
t
Teadja/ 30. juuni 2015 12:13
Arvo on kesk kui on to Arvo.
t
Tead, "ehitaja"?/ 29. juuni 2015 11:35
Kahe kuu pärast saab uut vaba Eestit 24 a. See on ühe tööinimese peaaegu tööstaaž. Arvuta, kuidas saaksin mina teerullijuhtidele üles ehitada hea Eesti, olles ise näljast ja vaesusest sandistunud? Ei saagi. Sellepärast peab vahepeal juurde minema teenima, et te seal liiga palju pähe ei istuks.
ü
Üles ehitada?/ 29. juuni 2015 11:45
Mina aitasin üles ehitada, sain bussijuhina min. palka, kuna enne pidid ettevõtjad rikkaks saama, nüüd siis tänuks ülesehitamise eest saan pensionit 268 euri.
n
29. juuni 2015 12:14
nõõd käib ilge seakisa, et neegrite orjamiseks on ... eestlased siit jalga lasknud, ja andku jumal, lasevad kõik .
m
29. juuni 2015 18:28
Mis see sinu asi on mida teised teevad?Olen ka ise see reetur sinu meelest ja mis siis?Eesti on minule olnud synnikoht ja ei midagi muud.Olen yle 30 aasta elanud normaalses riigis ja tagasi ei tule iialgi,sina vöid vabalt oma kodumaad yles ehitada .
s
29. juuni 2015 18:30
See oli siis Arvole vastuseks.
k
Kas President hakkab trükkida raha või hoiab nafta aare saladuses?/ 29. juuni 2015 10:39
Te ei tõuse meie palgavaesuses virelevate inimeste, ka haritlaste, kaitsele?
___
See, mis juhtub, kui elatakse üle oma võimete, näeme nüüd Kreekas
t
tühi/ 29. juuni 2015 14:05
jah Kreekas võibki lõpuks elu minna samma s...aks kui eestiski, praegu ju ostad poest kreekast toodud puuvilju.
t
tattnokk taavi/ 29. juuni 2015 10:39
aga selle eest on eestis refomikommunistlik võim ja pole astmelist tulumaksu
e
Eesti/ 29. juuni 2015 10:37
Tegu on siiski üldjuhul rahvuse pelgalt põhiharidusega jätistega, kes ei suuda siin hakkama saada! Tööd on küllaga. Näide: võtke väike laen, ostke alguseks pisike maja maal ja mõned lehmad-lambad jne. Omandage haridus Eesti (!) kõrgkoolis ja tegutsege sel alal KODUMAAL!. Jne. Oleks teist ka kasu. Eestlased (!) ei alandaks ennast kalkunikitkumiseni ja ühistoas kümnekesi magamiseni. MOTT
o
29. juuni 2015 10:45
Omal ajal oli mulle kooli komsomolkustevärk ja ylikooli kommudejura nii vastik,et jäigi mul haridustee katki . Need ,kes astusid komsomoliks on nyyd koos minuga siin Soomes tööl .Minu meelest on nad kollaborandid ja reeturid !
m
29. juuni 2015 10:48
Millega tegeleb Vändras KOMMUNIST Lia Rohula ? Ta oli ka hirmus ideeline komsomolitegelane !
x
xxxx/ 29. juuni 2015 11:20
Kas sa idioot ei tea et Eestis on sajad väiketalud pankrotti läinud.M inugi sugulased
pidasid 5-6t lehma aga siis selgus et piimakombinaadil pole huvi osta väikepidajalt
piima.Aga tootmise laiendamine osutus liiga kulukaks.
a
Anna/ 29. juuni 2015 11:33
Eestis on nii palju ameteid, milles nõutakse kõrgharidust ja ka magistrit, kuid palk on väga väike
s
29. juuni 2015 12:31
sa ise oled algharidusega näru, kes ostnud omale kõrghariduse diplomi ja on nüüd kõva reff, valitsuseski, kõik ümberringi ahmivad õhku, kui palju imbetsille võib lollidemaal ikka end kuskil kelleksi pidada. see eesti haridus on ka üks naljanumber, ma oma nõuka aegsega ei saa aru, uidas selliseid lollakaid diplomitega ja ameteis kuskil siin olla saab mujal riikides eesti haridust ei tunnistatagi. ja soomes saadetakse eesti inimesed edasi õppima, saavad omale tööks vajalikud teadmised ja oskavad elada ka, võtke lae - juba see on sul 1- asi, miks sa võiks idioot otsa ette omale tätoveerida igaveseks lasta, mujal suudavad inimesed ka raha koguda ja mitmeid kordi odavamalt soetada midagi. või pisike maja maal, sa imbekas ei tea isegi seda, et pria toetusi alla 0,3 ha maa eest ei antagi ja lamba toetused olid üksvahe suisa olematud, süüa aga tahavad nad saada, kust see väike maja maal sul looma sööda saaks ? mis on põllumajandustoetused teistes riikides - kordi kõrgemad, ja turg on sama, järelikult oled sa pankrotis - kui nii loll oled ja sinu järgi teha, a see polegi võimalik, kuskil peldikus kõduneda vaid... või minna normaalsesse riiki, kus saab töö eest normaalse elamist võimaldavat tasu, ei nõuta tasuta ületunde niigi koera palga eest, ja küllap suhtuminegi viisakas on. ühistoas magades on aga neil eestlastel maksud makstud, kõht täis, riided seljas ja peregi hoitud, mida värdjad eestis kuidagi ei lase, kus panid maakatele autokütuse aktsiisigi maailma suprrikaste jaoks kallimate hulka jne. kallite hindade ja odava sissetulekuga maal aga... mine loll ise ja räägi meile sellest ?
t
Triinu/ 29. juuni 2015 10:31
Miks ei ole raha tähtis?Ka arst tahab elada.Sellepärast peavadki mitmes kohas töötama.
a
Aivar Bock/ 29. juuni 2015 10:33
Köige tähtsam on palk ! Poe nurga taga piisab ,kui saab kelleltki Soomes tööl käivalt kysida,et anna 2 eurot . Kainelt elades jääb sellest väheks .
t
to: 10:31/ 29. juuni 2015 10:38
Arstidel on niigi HEA palk. Pole vaja viriseda.

o
Ohsaaa/ 29. juuni 2015 10:19
jätke rahule kõik need ära läinud, pole mõtet nende vastu mingit huvi tunda, ega ka pastakast tekste välja imeda.Te niikuinii ei suuda mõista, et inimesed võivad ära minna ka selleks, et ennast arendada, ennast proovile panna, õppida, kogemusi saada. Kõigi jaoks ei ole see pisikene liivakast piisav, möned vajavad enamat.
Pole vaja mõõta koguaeg oma mõödupuuga, et raha pärast. Elus on miljoneid muid väärtuseid kui raha. Eestis paistab see olema jah ainus väärtus, kui oma rahakott tühi, siis sobratakse tuttavate ja naabrite rahakotis ja kadestakse või ohitakse.
v
Villu/ 29. juuni 2015 10:31
Mulle meeldib tööd teha ,palka saada ja ykskord kunagi tulevikus ka korralikku pensionit saada ! Selle köige pärast ma tulingi 20 a. tagasi Soome tööle .
m
mõttetu oled/ 29. juuni 2015 10:40
Ära siis palun Eesti internetis sõna võta. Ebameeldiv, sa pole suutnud omandada eesti keele grammatikat ega isegi täpitähtedega arvutit oma "suure" palgaga. Hale värk nagu?
s
29. juuni 2015 10:46
Soome kriis süveneb, seal on nii palju töövõimetuid, pagulasi ja pensionäre, kes lahedalt elavad just sisserännanud (sinu) maksudest, varsti eestlased saavad otsa, kust siis tuleb raha sinu suurele pensionile
s
29. juuni 2015 11:44
sa oled kremli troll ja muidu loll ja päris jobu tegelane !
v
varsti?/ 29. juuni 2015 11:50
Kapitalismis vahelduvad perioodiliselt kriisid ja tõusud, seega pole mõtet tulevikust rääkida.
o
Ohsaa/ 29. juuni 2015 13:21
Pean siiski nii palju parandama, et pensionärid ei ela lahedalt, kui neil maha müüdavat kinnisvara pole, millest elada. üksik pensionär on vaene ka Soomes, pole raha rohtude jaoks jne.
See on viimase aja üks uurimaid probleeme, Soome püütakse ajada sama seadust kui Eestis, et lastel ja lastelastel on elatamise kohustus.
Ma küll Eestis ei ole juba pikalt elanud, kuid peale isa surma, olen sunnitud emale iga kuu mitusada eurot saatma.
Ta ei elaks muidu ära.
Mul on alles koolis käivad lapsed ja esmane kohustus siiski nende eest hoolitseda.Kurb, et eluaeg tööd teinud inimene ei või oma pensist ära elada.
a
ahv tule tagasi maa peale/ 29. juuni 2015 19:18
varsti eestlased saavad otsa?? haha,nagu eestlased soomed toidavad? eestis on ka palju soomlastest ettevõtjaid,kui neid saavad otsa, kust tuleb raha eesti pensionile?
t
to: 10:19/ 29. juuni 2015 10:43
Aga TAGASI EESTISSE tuleb ka tuhandeid (Riigikontrolli andmetel). Miks te NENDEST ei kirjuta...? Ainult üks propaganda ja kihutustöö, et ära läheks....
Ja ENAMUS eestlasi ei lähe mitte kuhugi Eestist.
e
ei lähe jah,/ 29. juuni 2015 11:51
sest puudub ettevõtlikkus, ei viitsi ja tihti pole raha isegi naabervalda tuttavaid vaatama sõita, millega sa siis veel väljamaale sõidad ja uut elu alustad.
k
29. juuni 2015 12:37
küll nad varsti ka panevad siit ajama, ja kui ise ei taipa, siis isise terror teeb asja selgeks.
e
E/ 29. juuni 2015 10:11
Aga Kreeka penskarid juba lõugavad, et 400 on vähe, see nende miinimum
e
euroopast/ 29. juuni 2015 09:47
eks ikka palk ja inimväärsem elu. Iga reede hommik on pangaarvel summa ja see ei kulu nädalaga ära.Uus palk tuleb peale ja nõnda koguneb raha pangaarvele.Mangleva kergusega ostad elementaarseid asju.Eestis on ikka vaga raske hakkama saada.Ma pole Eestis käinud 5 aastat, aga loen lehtedest , et inimene saab 300 EUR pensioni kuus-millest siin veel elada?Ma algul mõtlesin, et ikka nädalas,kuigi seegi summa tundub väike!Ega kuskil oodata kaed avali , aga kui oled töökas ja on elu eesmärgid, siis on unistusi kerge realiseerida.Ei pea homse piima -leiva parast stressama-on raha voi pole?Saan uued saapad voi pean 5 aastat vanadega käima!Puhkuse veedad seal, kus pole veel käinud.
k
kõlab/ 29. juuni 2015 10:09
nagu Eesti poliitiku jutt, kes seda vaid Eestis lubada saab.
k
29. juuni 2015 10:35
Kogu artikli sisuga täiesti nõus. Kriipima jääb üks asi. Juhul, kui oled eestlane, siis on hämmastav , et nagu uhke veel, et kodumaal pole 5 aastat käinud, sellepärast, et siin "mängleva kergusega elementaarseid asju" ei saa lubada. Kas ikka kõike saab rahas mõõta? Aga muidugi, see kõik, mis kirjutasin, ei kehti, kui sa pole eestlane, siis on teine asi.
e
29. juuni 2015 10:38
Eelmine kommentaar mõeldud muidug i09:47-le ja ikka kommentaari sisu kohta, mitte artikli kohta.
m
29. juuni 2015 12:39
mis see eestlane on reffide lollakas ori, ei olegi inimene nagu kõik teisedki, et ei taha normaalselt elada !
a
ants/ 29. juuni 2015 09:43
Ma rikun liiklust vabariigi hüvanguks, suitsetan ja joon viin vabariigi rahakoti paksemaks minemise eest. Ela pahelist elu ja meie riik saab väga rikkaks!
ä
29. juuni 2015 12:41
ära valeta, vanglas sul lastakse kommida ?
o
oks/ 29. juuni 2015 23:54
Ants, teil ka õige jutt, Tubaka kasvatatakse ja viina toodetakse ikka inimeste jaoks.Kuni sellist kaupa jätkub pole häda miskit ei kuskil
v
Vihkaja/ 29. juuni 2015 09:39
Katsuge nüüd kahe jalaga maa peal käija.Kallid kaasmaalased,ega riik ei maksa teile palka ei Soomes ega ka Eestis.Riigiteenistujatele maksab palkka maksumaksja ja ülejäänud töölisklassi peab üleval etteõtlus.Ja julgen arvata,et enamik Eestist soome tööle ja elama asuvatest olid enne Eestis töölisena tegevad.Ja neid sandikopikaid maksid neile erakätes olevad ettevõtted,millede juhid on lihtsalt rööv-kapitalistid.Kuna Eestis puudub ametiühingute võim,nagu seda on Soomes ja Eestlane pole ka suurem asi protestija siis ei saagi meil paremaid palgatingimusi olema.Eesti edu sõltub ettevõtjate poolt siseturule ringlusse lastava raha määrast(näit:palk),mitte riigi poolt ringlusse lastavast raha määrast.
v
Vihkaja/ 29. juuni 2015 09:44
Gramatika tuli üle künga,aga antke andeks olen Eestis töötav algharidusega spetsialist,kes saab harju keskmist palkka
k
kusjuures/ 29. juuni 2015 10:03
kusjuures see ongi loo juures kõige parem, et Soomes on ametiühingud, kes seisavad seljad koos töölisrahva eest, et nii nimetatud kiiresti rikastuda tahtvad firmajuhid nahku koorida ei saaks. Työehtosopimus ehk Tes on kõigis valdkondades määranud ära miinimumpalga ja nii tuleb ka vähemalt selle järgi maksta. Mitte, et lähed tööle ja ülemus ise dikteerib, palju ta sulle maksta tahab.
x
xxxxx/ 29. juuni 2015 11:25
Tuleb arvestada ka seda et mikropalgad on Eestis tunduvalt kõrgemini maksustatud kui soomes,riik röövib ka oma piiritus ahnuses.
e
29. juuni 2015 12:44
ettevõtja on muidugi kasumis peal, ja kui ümberringi on vaid vaestemaja, kuidas ta saab rohkem maksta, kui ei saa rohkem hinda ? maksukoorem aga on suur. peame üleval euroopa panku, suuri riike, kreekt jt. nüüd veel aafrikat ka jne.
s
sanitar/ 29. juuni 2015 09:37
Eesti edendamiseks ei ole meile vaja neid vinguijaid ja kaasarääkijaid vaid vaja on ettevõtjaid! Tule tee oma ettevõtte eestisse, tekita rikkust - ainult nii saad sa eestile kasulik olla. Päevast päeva viriseda selle üle, kuidas ja kellele peaks riigi raha toetusteks jagama ei edenda eestit kuidagi. Kõige vähem saab seda soomest teha!
t
to sanitar/ 29. juuni 2015 09:57
kle sina tegija, panija ja muidu vapper! Mina ei kavatsegi enam teha, panna, vinguda, ega kaasarääkida Eestis. Tekitan sinu soovituse järgi rikkust nüüd Soomele, seal saan rohkem eestlastele kasulik olla. Sina aga jah oled just sellise "fa-fa" suhtumisega, et oma kõhust kaugemale ei näe ja kes maksudest kõrvalehiiliks, miinimum palkasid makstes. Aga tead mis, varsti tulevad paatidega sinusugusele ülalpeetavad ja näita, kui kõikvõimas sa oled. Saad näidata oma suurepäraseid oskuseid toita omasid ja reisumehi Aafrikast!
s
29. juuni 2015 10:19
sina oledki uttu tōmbanud , āŗa sekku enam eestiasjadesse . aga paistab , et seal soomes sul ka vāga igav , muidu sa siin kommentaariumis tōōajal ei oleks .
e
29. juuni 2015 10:45
Ei tea jah, miks need hea elu peal olijad ikka nii kurjad ja tigedad on, peaks ju elu seal Soomes kui lill olema? Milleks sekkuda "viletsa" eestimaa "viletsasse" ellu.
s
sekkuda on vaja,/ 29. juuni 2015 11:56
sest eks Eestis paljud sugulased ja tuttavad virelevad, sinusugused egoistid mõtlevad vaid endale.
p
Pr.Liiger/ 29. juuni 2015 09:26
on Eesti südametunnistus erinevalt oravatest kommaritest.
õ
Õige!/ 29. juuni 2015 09:30
Kõik, kes Eestile makse ei maksa ja vastiku bonaania heaks ei tööta on südametunnistusega, nagu külalised somaaliast ja mujalt afrikast. Ka seal rändavad südametunnistusega inimesed mujale.
x
xxxxx/ 29. juuni 2015 11:31
Ilves maksab makse ja ministeeriumitibi maksab makse aga kust tulevad
nende maksurahad-madalapalgaliste tööliste ja ettevõtjate taskust sest
nemad peavad maksudesks ära andma suurema osa oma teenitud rahast
Aga inimene kes täätab Soomes ja saadab raha oma perele maksab ju
eesti käibemaksu sellelt rahalt mille eest tema pere Eestis elab,järelikult
tema on vajalikum kui kümme ametnikust bürokraati kis mingit lisaväärtust
ei tooda
h
häh/ 29. juuni 2015 09:37
o
Oma/ 29. juuni 2015 09:19
Needsamad kes kisendavad vaesumisest ja perel elu sees hoidmisest ostavad igal poeskäigul sellist jama kokku et ei imesta neil paari päevaga palk otsas.
Ise teenin küll eesti keskmisest kõrgemat palka aga ei näe vajadust igat uue maitsega ahjupraadi või mojitolimonaadi ära proovida.
Igale sissetulekule on vastav elustiil ja kui tahta paremat siis ära vingu et boss ei anna raha vaid hari ennast, koguaeg, suvalisel tööalal mida võiks robot või loom ka teha ei olegi loomulik et tasu on kõrge
ä
ära/ 29. juuni 2015 09:27
m
mhm/ 29. juuni 2015 11:02
viimasel ajal pole muud kui üldistamist kuulnudki.
v
vanaema/ 29. juuni 2015 09:50
Palun koosta menüü pensionäärile, siis tean, mida osta, mida mitte.
p
29. juuni 2015 10:05
Pensionār on Eesti riigis kōige paremini kindlustatud inimene . Olen ise ka pensionār , saan 296 eurot pensioni ja ei virise millegi ūle .
v
vanaema/ 29. juuni 2015 10:39
Tähendab, et sa ei maksa korteri üüri, vett, elektrit, telefoni ja televiisorit, interneti ja sul on oma maa, kus kasvavad kõik toiduained. Sa oled raudse tervisega ja ei osta iga kuu tablette. Tallinna linnas selline võimalus elamiseks puudub. Ja tänu sellistele, kes on väga õnnelik oma 296 euroga ja ei tee häält - teised pensionärid kannatavad.
t
to: 10:05/ 29. juuni 2015 10:51
Oleme naisega pensionärid ja ei virise. Mina saan 406 euri kuus ja naine 378 euri. Pangas on mõlemal ka raha arvel. Ei ole pensionäridel häda midagi. Poliitikutest kiunujad ja ässitajad röögivad iga päev ainult....
v
vanaema/ 29. juuni 2015 11:05
Proovi elada üksi oma pensioni eest! Tahaks näha, mis välja tuleb. Kahekesi on muidugi kergem.
x
xxxxx/ 29. juuni 2015 11:32
Talvel tulevad kommunaalkulud 150 eurot kuus ja rohtude peale
kulub 50 eurot,järele jääb ikka megapalju
v
vanaisa/ 29. juuni 2015 11:33
Pinss iks maru kehva, kui tüdruk tellida siis odavam 50 euri 30 minutit, aga pallu siis pinsoneerile ales jääb, et süvva-juvva ja osta?
x
xxxx/ 29. juuni 2015 11:34
Seni kuni te mõlemadf elate on elu ilus,aga kui üks sureb.
t
Tublid!/ 29. juuni 2015 12:44
Aga paraku ei ela kõik nii hästi,kui teie ja seda oma tahtest sõltumata!
m
29. juuni 2015 13:41
mina... peale kulude maksmist üksikul penskaril on vaid ... prügikast kõhutäiteks. ja kui on töötud pereliikmed, siis.... prügikastidestki ei piisa !
v
Vihkaja/ 29. juuni 2015 10:21
Niikaua kui seda suvalist tööd teeb inimene,on vaja tagada ka temale palk selle töö eest.ka robotid ja loomad vajavad kulutusi.Ja eks igaüks teeb selle teenitud rahaga seda mida õigeks peab.Kindlasti ei saa 160tundi kuus töötavat inimest tasustada hetkel kehtiva miinimum palgaga,tehku ta siis looma või roboti tööd.Ja muideks harimisest veel niipalju,et meil on töötute hulgas suurem osa haritud inimesi.Pigem soovitaks inimestel valitud elukutsel ennast täiendada ja kaasajastada oma oskusi,mitte bakalaurust ja doktoranti taga ajada

k
Kui tahate oma last koolitada/ 29. juuni 2015 09:13
kui keegi ei hooli tei e puudega lapsst kui meie vanemad on vanakodus kus hinnad laes ja lapsed peavad peale maksma. Sellisel juhul on teil vaja raha. Mida koik kodumaal ei saa. Selleks tuleb minan Soome ja kasvoi kannatada natuke aga omi lähedasi saate aidata-nii on lood.
h
Hullar/ 29. juuni 2015 09:09
Tõesti, miks president ei anna välja seadust, mis tõstaks Maxima kassapidaja kuupalga 1000 eurole? Miks? Ikka puhtast kadedusest, mis muud ...
e
Eestlane/ 29. juuni 2015 09:21
Helme võiks oma mõisa võtta ka moonamehi, miinimumiga ca 3000!
m
meie/ 29. juuni 2015 10:05
kikilipsu mees ei pea kassapidaja palka 1000 euroni tõstma. Selline palk ei saa Eestis mitte kunagi olema kassapidajal. Selleasemel lahendab ta probleemi hoopis lihtsamat teed pidi. Toob sisse paadipõgenikud, kes ehk äkki viitsivad tööle minna sellise raha eest.
s
29. juuni 2015 10:06
m
müük/ 29. juuni 2015 14:23
suures maximas on läbimüük suurem kui poole vaiksemas soome külapoes, kaup suuresti sama hinnaga kui soomes aga eesti müüa palk on veerand soome müüja omast- vabandus -meie müüa tööviljakus on väiksem kui soome müüja oma kuigi ta müüb päevas läbi rohkem kaupa, kikil oleks aeg maapeale tulla ja oma nõuandjatel käskida kaasajastada põhjused palga erinevuses.
n
Nergu soomes./ 29. juuni 2015 09:05
Meid on niii palju siin, kes tahaks Kongo elus kaasa lüüa, EKRE valijad, aga Kongos meist valitsus ei hooli ja nüüd olema soomes.
i
Ilus naine pildil!/ 29. juuni 2015 09:02
Eht soomlane, selline muidugi orjarahvaga koos ei elaks.
t
täpsustaja/ 29. juuni 2015 09:15
Ega rootslane soomlasest orjadega ka koos ei elaks.
r
raha ainult raha, rahu aint rahu/ 29. juuni 2015 08:58
see on ainult raha mispärast seal tööd teha, miskit muud inspireerivat pole seal Soomemaal.
s
soomes/ 29. juuni 2015 10:04
Tead, ma läksin alguses tööle raha pärast...aga nüüd olen ma nii rahul just selle töökliimaga, viisakuse ja rahulikkusega. "Ussitamist" eesti moodi ei ole, asjad räägitakse suunavalt selgeks k6igile jne. Tahan mainida ära selle, et ei ole koristaja, vaid teen oma ametialast tööd, milleks olen õppinud 7 aastat. Teen seda tööd täiskohaga ja tähtajatu lepinguga. Ehk siis ka muud asjad on seal korraldatud paremini, inimsuhted...kõige alus lisaks rahale.
7
29. juuni 2015 10:10
7 aastaga ōpitakse juba arstiks , aga sinust sai kōigest soome tōōline
n
Need/ 29. juuni 2015 08:57
kes valisid reformikad pukki on sama lollid ise ja paras ka teile seal mõtetus eestis
n
nürimeelsetele parteibroileritele/ 29. juuni 2015 09:05
reformirotid on "valitud" e-valimistega, sellistest elementaarsetest asjadest võiks juba aru saada!
n
nürimeelsele/ 29. juuni 2015 09:18
Suurim protsent häältest ol sebitud rasvaliidu Ossiparteil ju e- häältega.
t
to: 09:16/ 29. juuni 2015 10:58
Kesiklalolle valisid madalalaubalised vene vanamutid, kes olid kuulnud ainult Savisaarest ja teadsid, et Savisaart valitakse Venemaa Riigiduumasse..., Muud nad Eesti kohta ei tea...
j
29. juuni 2015 10:52
Jah, oleks ükskõik, millise teise erakonna valinud, oleksime praegu juba õnnemaal, palgad, toetused mitmekordistunud ja elu kui lill, ainult õitse. Oi taevas kui lihtne.
l
29. juuni 2015 13:56
loomulikult, ekre poleks selliseid maksukirveid küll kellegile pankrottideks välja käinud.
i
Idioodiks joonu/ 29. juuni 2015 08:55
ma ka lähen soome minema kui ei lõbetatta tarahvide nõudmist- amnestiast ei teha. Viin suits ja toidumoon olgu tasuta nagu välismaal, kus riik hpplib! KOGu võim raffale!
t
29. juuni 2015 13:57
tõmba lõust musta kingaviksiga üle ja saad siingi, nita rannas kuskil kellegi vana paadi poole ja ok.
o
Olen nõus,et/ 29. juuni 2015 08:48
Liiger: "Loomulikult tuleks liiga kauaks võimule jäänud seltskond pingile saata ja anda inimestele hääl. Praegu on just see koht, kus rahva püsimajäämise nimel tuleb taas seljad kokku panna." Kahjuks on ju nii,et meie ise INIMESED oleme nad sinna etteotsa valinud.Ikka taas ja taas. Viimaste valimiste aeg lootsin kogu südamest,et midagi muutub,et nüüd oleme targemad....aga võta näpust.Jälle võidutsesid samad näod.Meie valitsus (või viletsus)ei muutu enne kui muutume Meie !!!
s
ss/ 29. juuni 2015 08:55
küsimus pole meie muutumises vaid siin tuleb kiita meie riigijuhtide (kõike nägevat ja ettenägeliku) TARKUST ja E-VALIMISI
j
Jah,/ 29. juuni 2015 09:13
niikaua kui on e-valimised,niikaua reformikatest lahti ei saa,seega need valimised pole legiriimsed!!!
k
kesiklalollile/ 29. juuni 2015 09:17
Kolõvani kohalikud e-valimised ei häiri?
k
29. juuni 2015 09:01
Kōigepealt peab rahva valima saama , tānast riikki juhivad pensionārid , sest noored valimas ei kāi .

m
mmmm/ 29. juuni 2015 08:44
Nad hoolivad nyyd rohkem pagulasi
p
palun/ 29. juuni 2015 08:34
andke sellel ahnele ja kurjale eestlasele palka juurde, muidu see hull eestlane närib oma kaasmaalased puruks. Eestlasel ei ole muud kui raha ja soomlase perse noolimine. Sellise rahvale pole vajagi palka tõsta. Liiger on üks kibestunud koondatud naine, kes ei mahtunud ära enam autosse.
p
palujale/ 29. juuni 2015 08:49
ole hea ja võta omad rohud ilusti ära, siis külma dušši alla ning kohe voodisse....
h
häh/ 29. juuni 2015 09:00
Vana hea KGB kool rohtudega kui midagi ei meeldinud.
a
andke/ 29. juuni 2015 10:02
nüüd eestlasele palka juurde, muidu see hull eestlane sööb varsti oma kaasmaalased ära
x
xxxxx/ 29. juuni 2015 11:39
Sina lakud usinalt reformiseltsimeeste per..t ja oled veel õnneuimas sellest
x
xxxxx/ 29. juuni 2015 11:55
normaalne oleks aga venelaste või soomlaste kanni limpsida
k
kumb kann magusam/ 29. juuni 2015 12:06
kas see, mille eest saad 300 euri, või see, mille eest 3000? Sina valid odavama, kas see on maitsvam?
m
matti / 29. juuni 2015 08:07
Eestis ei saagi midagi enam olla , endise NSVL ressurssid on lābi , aga vabas Eestis pole juba ūle 20 aasta tootvat tōōd tehtud .
h
häh/ 29. juuni 2015 09:01
Naljakas jah, vanjuša. NLiidu ajal toodeti ööd ja päevad aga kauplused läikisid tühjusest. nüüd sinusuguste arust ei toodeta midagi aga kaup tuuakse isegi koju.
x
xxxx/ 29. juuni 2015 11:41
Eesti riigis ei saada isegi triikraua tootmisega hakkama,pesumasinast rääkimata
m
MTi/ 29. juuni 2015 08:06
On ju Soome tegelikult samasugune lollidemaa ja bürokraatlikus mõttes veel kordades hullemgi.Ainus asi mis eestlasi sinna veab ongi palk ja natuke inimlikum suhtumine...
m
MIKS ON NII JUHTUNUD???/ 29. juuni 2015 07:59
MITTE AINULT ENAM EI KIPU SOOME TÖÖLE ,,,VAID PERED JÄÄVADKI SINNA ELAMA......... VAADAKE ISANDAD......... EESTLANE TAHAB
OMA LAPSI KASVATADA MAAL----""KUS OM KA INIMESE JAOKS KEHTIVAD REEGLID----JA KA INIMESELE SEADUSED;;; ((( SEDA 2015 ---ENAM AMMU EESTIS POLE???? SEST EESTIMAA PÕHISEADUS VISATI """PRÜGIKASTI KOHE ------KUI SAABUS
EUROOPA RAHA EESTI:::
m
Minni/ 29. juuni 2015 09:01
Seal on kenad lihastes tõmmud mehed, sobivad peigmehed. Puhtad ja kained, mitte, nagu meie õllekõhtudega haisvad ossid. Rootsis on ka kobedaid peigmehvariante.
v
varsti/ 29. juuni 2015 12:08
saad ka siia niisuguseid, saad õnnelikuks, hakkate mõlemad tema abirahadel elama, sest sulle abiraha ei maksta.
l
Luule/ 29. juuni 2015 07:56
Eestis ei hoolita inimestest.
h
häh/ 29. juuni 2015 09:02
Tooge mulle kandikul ette, määä.
t
Teet/ 29. juuni 2015 07:55
Eestis ei hoolita muidugi inimestest, elatustase on madal. Inimene läheb mujale tööd otsima, et perel hing sees hoida.
29. juuni 2015 08:02
ET MITTE KUU LÕPUS NÄLGIDA ,,,,NAGU ENAMUS VANU ,,,HAIGEID
JA LAPSED ,,KEDA KUTSUTAKSE ""TARTU SUPIKÖÖKI,,,KUI ALGAS
KOOLIDES SUVE --VAHEAEG,, ((MUIDU OLEKS PALJUDES PEREDES LÕPP ,,
n
29. juuni 2015 11:14
Nonii, oled jälle vana ja haige invaliid tagasi, alles ühes kõrvaloleva artikli kommentaariumis nimetasid end tunduvalt nooremaks ja tegijamaks ning otsisid endale voodikaaslast, mõõdudki olid ära toodud? Kuidas sa nii "mitmekülgne" küll oled.
l
lollike/ 29. juuni 2015 12:09
ka vana hobune tahab kaeru.
o
Ott/ 29. juuni 2015 07:52
Tahtsin kirjutada elatustase. Meil toimub pidev vaesumine.

o
Ott/ 29. juuni 2015 07:50
Kodumaal ei võimaldata eestlastele inimväärset elu. Meie valitsust ei huvita Eestimaa inimeste eatustase, neil on muud huvid.
e
eatustaasu ei huvita/ 29. juuni 2015 08:58
ja lolle ei söödeta tasuta ja see on kuritegu! Kogu võim lollele ja ekrele et rahvas saaks moona mis kulakutelt tuleb konfissida ja kulakud vangi
e
ei/ 29. juuni 2015 07:41
k
kummaline/ 29. juuni 2015 07:35
kui yldistav on tihti jutud.Mina pole kordagi tundnud Eestis ,et minust ei hoolita.Kuid elu viis Soome,kus olin 10 aastat ja ka seal polnud mingit juttu.Kuid olen kindel,kui inimene omas töökohas ei oska arvestada kolleegidega,kui on selline töökaaslane,kes kisab aina ja iga asja peale,kolleg,kes on selline,kes keerutab yles juttusid ja teeb kollegide seas salakavalalt riidu,neid ei sallita kusagil ja selliseid ei taheta ka kolleegideks ja nemad lihtsalt vaikselt syyakse välja.Kahjuks just praegu on möni poliitik,kes ka selliselt käitub ja mötleb,et teeb omast arust rahvale meelehead,kuid tegelikult on psyhholoogiliselt köik teisiti.Soomes ei oota enam keegi eestlasi,Soomes on moment suured mured just majanduse alal.
n
naine/ 29. juuni 2015 07:54
eesti töökollektiivides sallitakse just neid kes keerutab üles olematuid asju ja käib neid ülemusele serveerimas, teeb ühe asja ära ja ülejäänud aja kaagutab, neid kes nohisedes päevad läbi tööd rassivad, neid ei sallita eestis
n
29. juuni 2015 08:04
neid nimetatakse nohikuteks ja nendega eesti elu ei paranda
p
29. juuni 2015 08:17
Paha on lugeda nii kirjaoskamat teksti. Sisu on imelik, mõttest ja tühikutest lauses ma ei mainigi. Minu ühene arvamus on, et Eestis ei kavatsetagi töötegijale palkka maksma hakata!
s
29. juuni 2015 08:43
sinu ajus on tūhikud . uustulnuk ,
t
to 08:17/ 29. juuni 2015 11:23
Paha lugeda, jah, nii "kirjaoskamat" teksti, ei vaidle vastu. Ega ei hakatagi "palkka" maksma, kui, siis ikka palka.
p
Pada sõimab katelt/ 29. juuni 2015 11:29
Kummaline, et üks kirjaoskamatu teisele kirjaoskamatule kirjaoskamatust nina peale hõõrub. :D
j
29. juuni 2015 16:46
Ja toredad ininmesed need eestlased .
t
Triin/ 29. juuni 2015 07:28

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee