Lugejakiri

Kiri | Pagulane Valdo Randpere?

T. L., 25. juuni 2015 17:58

165 KOMMENTAARI

t
20. september 2017 15:18
tal kama kaheksa eesti rahvast, taskud punnis täis, mitu passi, maja Tais.... tubli mees, oskab elada. Irv
v
vabariigi kodanik/ 2. august 2015 22:31
Valdo lubas kohalikel valimistel tallinas,et istutab lasnamäele 20 000 puud.nüüd peaks neid juba kasvamas näha olema.
a
Andrei Kiisler/ 28. juuli 2015 13:03
Randpere lubab Ülemiste transpordisõlme... BITCH PLEASE, Savisaar lubab juba ammu, noh!
t
Ta on kõrge kohapeal ta peale ei või enam isegi peeretada/ 27. juuli 2015 17:11
Tema arvates põgenike tuleb - ja seejuures tingimustest ei räägita vastu võtta ja abistada.Aga samas kas põgenikud on Euroopasse jõudnud omal käel ja tasuta ???? Meedias domineerib idealistlik abstraktne humanism ja vaatepunkt, mille kohaselt absoluutselt kõiki tuleb abistada.Toimub tugev lobistamine, mõjutamine ja propaganda.
m
miks valis Rootsi ?/ 20. juuli 2015 17:18
Rootsis olid siitmaalt läinud,punaste eest karanud ja nende järgi oli vaja N U H K I D A.
ISIS -e mehed on ju ka pagulased
g
Goga/ 18. juuli 2015 10:13
Randpere on kõige ehedam näide sõna otseses mõttes reeturist,kes ei ole kodus ei Eestis ega Rootsis.Minu teada ei ole ta loobunud ka topeltkodakondsusest,mis on põhiseaduse rikkumine.Tema viibimine Toompeal näitab,kui loll ja harimatu ja põhimõtetu on Eesti valija!Või siis E-häälte võltsimisi,mis on paljudes veel mingi demokraadiaga riigis keelatud,kuna on täielikult ebaturvaline. Aga Randpere "sallivus"meenutab "Riigimehi"-mina olen SALLIV,maha kõik,kes minust erinevaslt mõtlevad.Selgrootu vennike!
h
Heidrich ./ 14. juuli 2015 07:55
Kas see Rändpere , vana M... on tõesti nii loll ,et pole aru saanud ? Nendest räpastest värdjatest on kõikjal rohkem kahju , kui kasu !
k
Kõige suurem reetur/ 2. juuli 2015 12:25
oma väikese lapse ees, kelle ta isata jättis, kui pages parema elu otsingul välismaale. Ta ei olnud siin tagakiustatv, vaid aktiivne komsomolitöötaja.
a
aktiivne komsomolitüütaja pidi / 20. juuli 2015 17:20
tegema oma tööd ja uurioma,.mida mõtlevad Rootsis elavad eestlased,millised on nende kurjad kavatsused
Ka te ei suuda meenutada,kes pisikestest pillimeestest oli väljasõidu õigusega ja milliste teenete eest.
a
aktiivne komsomolitüütaja pidi / 20. juuli 2015 17:20
tegema oma tööd ja uurioma,.mida mõtlevad Rootsis elavad eestlased,millised on nende kurjad kavatsused
Ka te ei suuda meenutada,kes pisikestest pillimeestest oli väljasõidu õigusega ja milliste teenete eest.

e
EESTI VEEL ON VÕIMALUS!/ 29. juuni 2015 01:36
ÄRKA EESTIMAA! http://imgur.com/ioLxLPw
ÄRKA EESTIMAA! http://imgur.com/a/9KQEd
ÄRKA EESTIMAA! http://imgur.com/cZxCSEj
ÄRKA EESTIMAA! http://i.imgur.com/NV0Rax0.jpg ja http://i.imgur.com/koy6kim.jpg
p
põliseestlane/ 28. juuni 2015 12:45
Vastik oli kuulata tema juttu, kuidas kõik eestlased on võlgu slle eest, et peotäis eliiti sõja eest üle mere pääses! Ei pääsenud ei minu suguseltsist ega isegi nende sõpradest-tuttavaist keegi, hoopis Siberisse viidi pooled ja ülejäänud jäid siia kolhoosidesse ja ühiskortereisse vaevlema raudse vene saapa kontsa alla! Mis lõivu peame meie maksma Aafrikale või Rootsile või Euroliidule?? Randpere ikka nende seast, kes vaeselt võtavad viimase ja irvitavad pealekauba! Küll peab see viha suur olema oma eelmiste sugupõlvede ja rahvuskaaslaste vastu! Pidagu vähemalt avalikkuses suu ja ärgu ilkugu!
o
oledki/ 2. juuli 2015 00:07
nii rumal või esined niisama??? tubli kommunist ilmselt.
a
aga/ 14. august 2015 00:06
kõige hullem on Randperel elada teadmisega,et teda peetakse jälestusväärseks enomasohhistiks ja rahvareeturiks kes mängib rahvaliidrit ja heatujulist klouni,marxist ei muutu kunagi hingelt,tõbras jääb ikka tõpraks.
l
lea/ 28. juuni 2015 09:02
Randpere niikaua topib siin tasku kuni saab, siis sõidab meie raha eest Taisse ...ostma
t
Tabavalt ütles kunagi Runnel:/ 27. juuni 2015 15:51
Mage mees,
kes magnetiga
otsib mõtet
puupeas.
Sünge mees,
kes süldi selgroo
murrab nagu muuseas!
h
hirm on see mis mehe araks teeb/ 27. juuni 2015 01:09
Selle nimi on HIRM . Ja arad inimesed ei julge sellele vastu hakata ...ehk siis NEILE jäetakse pea õlgadele ja elusalt maha ei põletata
n
nuhid/ 26. juuni 2015 22:41
Randpere oli liba pagulane, tegelikult sokutati KGB poolt väliseestlaste järgi nuhkima. Selliseid "pagulasi" pidasid väliseestlased ikka nuhkideks.
e
ei imesta/ 27. juuni 2015 12:23
....kuid see oli selle nöukaajal,kuid nüüd on midagi muud ja öige inimene südamega jääb ikka oma juurte poole,ei selle,kus elutee teda vahel viinud on.ja küll neid kGB on veel teisigi,aga paljud on nii ausees inimeste silmis,et ainult kiitused . Seda rohkem taas inimesel on eri rahvustega kokku puuteid eluteel olnud,kui see nöukaajal Eestis ju oli haruldasem,et öppida tundma islami usust midagi isiklikult jne.Need teated sai ainult kaugemal Eestist See on rikkus,mida vöib teatud ohtu nähes ka rahvale valgustada.Mina pean selliseid eri kultuuride ja usu teadmisi sisemiseks rikkuseks,ei rikkus olle ainult materjaalne vöi rahas hinnatav. Kuid tundub,ka tema hoiatusi ei vöeta töega,nii kui köikkidel teise inimeste infod,hoiatades väikese Eesti riigi hävingut,mis järjest lähenemas on,kuna poliitikud on kuhugi allkirjad andnud,mitte teksti lugedes vöi lahti mötestades aga nüüd on saamatud omi vigu parandama...enne kui juba riik kuulub kellegi teisele.,mitte enam neile.Siin näete,et ei kannata hääli anda noorile,kellel puuduvad töelisest elust veel kogemused ja kes riskeerivad kogu riigi ja selle rahvaga ,mötlemata tösistele tagajärgedele.,vaid rohkem näib see mänguna liivakastis.
e
Eva/ 26. juuni 2015 18:31
Palve Etv-le, Kanal 2-le, Kanal 3le - ärge lubage enam Valdo Randperet ekraanile, minul läks tema jutu peale süda rütmist välja.
s
soovitus Kallele/ 26. juuni 2015 15:31
Randpere väitis seal erisaates, et talle küll meeldiksid tõmmud järglased Eestis. Tal on naine temast tükimaad noorem, las toob talle kohe mitu tõmmut järglast, kui tal see südamesoov on. Tütar võiks ka juba alustada, viigu naine ja tütar Vao külla, küll seal aetakse asi ruttu korda.
26. juuni 2015 19:13
ta võiks oma noore naise ja tütred anda pagulastele müramiseks
j
just/ 1. juuli 2015 19:46
ja ise vedagu ka uurakile , tal see hästi selge

t
teele/ 26. juuni 2015 14:13
sellist tola annab otsida ja telekas näitab seda targutavat idiooti pea iga päev.
s
Sillu/ 26. juuni 2015 13:43
Randpere paraku ei ole absoluutselt kursis isega praeguse eluga ja ajab ainult mulle suust välja. Nagu ta väitis , et kassapidajatest on Eestis puudus, kuigi netopalk on 700 euro ringis. Vale puha! Netopalk suurtes kaubakettides on 500 - 600 vahel. Vaadake töökuulutusi, otsitakse pidevalt kassapidajaid.
700 euro puhul poleks kaadrivoolavus nii suur.
u
Uno/ 26. juuni 2015 10:47
"26aastasel komsomolitöötajal tekkis 1984. aastal soov vabasse maailma üle hüpata, sai sellega hakkama ja nüüd räägib endast kui kaitset vajanud pagulasest. Miks ta valis Rootsi?"
Miks ta valis Rootsi, aga mitte näiteks mõne Aafrika riigi???
k
Komsomolkuse komandeering/ 26. juuni 2015 12:51
Saadeti spetsiaalselt tädi juurde, et elaks sisse Rootsi elusse ja teeks luuremänge armastatud NSVL kasuks. Lapsega "mängimine! ja lahutus käisid asja juurde. Sellest räägib nüüd Rootsi teadjamees. Aga kohalik valijaskond vaid maigutab molosid.
n
Nipi/ 29. juuni 2015 10:31
Sest läks Urmas Alenderile järele.
l
limukaid/ 26. juuni 2015 10:25
on leidunud iga inimrassi hulgas, iga riigikorra ajal. Ainutasu on rahva põlgus.
t
Tõnu Anton/ 26. juuni 2015 10:23
Mehikesel ei ole niipaljugi oidu, et sellel teemal vait olla. Aga, näe, kelgib veel, et on pagulane olnud! Kelle või mille eest pagulane?
Oma sünnimaa eest!
r
randpere/ 26. juuni 2015 09:59
sa oled kas loll või kellegi p...sse pugeja! HÄBI sul olgu!
s
Suuzi/ 26. juuni 2015 09:40
100% kirjutajaga nõus, paljud ei adu üldse keda siia saata tahetakse, need ei ole ei lapsed, naised vaid täis elujõus mehed- kahtlase ususekti käepikendus euroopas, äärmuslased igasse euroopa nurka...
l
lembit/ 26. juuni 2015 08:45
16 kk. oli ta agar kommnoor kes sügeles igal võimlikul moel kõigiga et olla pildil ja sündmuste keskel aga see möla mida ta ajas selles saates meenutab samuti kooli aega et pildil olla tehakse kõik kaasa arvatud oma rahvuse reetmine

t
to Inar/ 26. juuni 2015 06:56
Järelikult 3000 inimest ei mõelnud ajudega ja sina nende hulgas.
r
Rix/ 26. juuni 2015 06:19
Äärmiselt ebameeldiv inimene. Tükati jätab kohtlase inimese mulje kui teda tähelepanelikult jälgida.
t
tom/ 26. juuni 2015 00:17
Nüüd astus kloun veel kaitseliitu. Imelik asutus see Kaitseliit.
i
inar/ 25. juuni 2015 23:32
Vaikige õnnetud, austatud ja kõigi poolt lugupetud härra sai üle 3000 valija toetuse, seega on ta aus ja õiglane inimene. Käed eemale Valdost!
s
sul.../ 26. juuni 2015 15:53
...on hea huumorimeel , Inar !
t
Ta ju laulab ilusasti!/ 26. juuni 2015 17:24
EEsti rahvas valib endale riigijuhte ilusasti lauljate, kõrgele hüppajate, kiiresti sõudjate ja aerutajate hulgast. Neist oskustest jääb riigijuhtimiseks vast väheks? Kui me rahvas poleks nii totu, poleks me elujärg ka nõnda nadi.
v
võlts mees/ 28. juuni 2015 12:22
vaatasin ja kuidas ta Eda -Ines Ettiga laulab ...Eesti muld ja Eesti süda .....
t
to inar / 23:32, 25. juuni 2015/ 13. august 2015 23:07
k
kazprom/ 25. juuni 2015 23:07
Kes Randpere valisid on ikka erilised tohmanid ,aga ega Viimsis peale tohmanite keegi ei elagi .
s
sinusugusel/ 26. juuni 2015 08:44
oleks kyll aeg kooli minna ja ennast harida.Kedagi ei tohi solvata,kas sellist oled vanematelt kuulnud.Ilmselt jälle yks saamatu ,kes oma eluga toime ei tule ja siis ikka köik teised syydi,isegi kogu vald ja valitsus takka otsa
h
hei Valdo!/ 25. juuni 2015 22:41
kas sooviksid enda lastele moslemitest kaasasi ja väikeseid kalergi-pärdikuid? Palju õnne ja saagu neid sulle palju.
k
küsimus/ 25. juuni 2015 22:38
Kus on Randpere toimik peale ühe mehe surma?
u
uudishimulik/ 25. juuni 2015 22:42
mis mees ? räägi siis teistele ka.
a
aasmäe/ 25. juuni 2015 23:06
v
Veel 1 uudishimulik .../ 26. juuni 2015 15:58
...soovix ka sellest toimikust teada ....
t
Tõde/ 25. juuni 2015 22:33
Reeturid olid need kõik eestlased kes NSVLi ajal oma heaolu nuimel kommunistlikusse parteisse astusid ja nii võimudega koostööd tegid. õiged vabadusvõitejad olik konfrontatsioonis võimudega! õiged eestlased põgenesid vabdusse ja arendasid eestlust seal!
a
Andres/ 26. juuni 2015 18:24
Mis kuradi heaolu siin oli ja mida seal arendati?Debiilik oled või?
i
Ise oled, endast räägid/ 26. juuni 2015 23:49
Muidugui oli, kommunistidel oli heaolu, oli isegi omad poed ja oma haigla kuhu tavainimesi ei lastud! Kust sind välja on lastud?
a
Andres/ 30. juuni 2015 19:06
Kas sa arvad,et kui mõni saigi alt leti paari teksaseid või kilo mandariine,siis see ongi õnne tipp.Kommunistiks hakati teinekord ka olude sunnil.

n
nii ta on / 25. juuni 2015 22:29
Nautis juba noore komsomolitöötajana Nõukogude võimu hüvesid.Äraminekuks polnud tal seetõttu vajadust, kui siis-millest ajalugu vaikib.Moraali lugemiseks meile eestlastele- pole küll moraalselt õigus
a
ahah/ 25. juuni 2015 23:00
Äraminekuks oli vajadus- komsomolilähetus eesmärgiga imbuda informaatorina väliseestlaste kogukonda. Tehtud!
t
Ta/ 25. juuni 2015 22:00
tahtis ju Tallinna linnapea kohta et siis taskud täis ajada sellepärast süüdistas Savisaart varastamises! Aga ise plaanis suurt korruptsiooni! Oi ta ihkas seda kohta...! Tüüpiline bürokraat ,täita ainult otsuseid mis tulevad ülevalt poolt.
r
random/ 25. juuni 2015 21:59
Väga seniilne Päss,tõmba lesta sinust sitast pole meie riigile mingit nägu ega tegu.
j
janku/ 25. juuni 2015 21:53
ELAS NÕUKA ajal suure jutuga,EI teinud siis midagi,ega tee nüüd midagi.KÄIS ROOTSIS ei saanud hakkama ,nüüd tuli tagasi ja pudrutab seda jama edasi.TEHTUD MEES omast arust.SELLE kohta öeldi nõuka ajal RIIGIREETUR.
e
enks/ 25. juuni 2015 23:11
noojah ,aga tollel ajal oli ju teksapükstel ja närikal ELUHIND hii hii jiiiii
i
Inimene/ 25. juuni 2015 21:49
Kes kord on kodumaa reetnud teeb seda jälle nagu näha.
m
Mida selle../ 25. juuni 2015 22:17
all mõtled? Eestlased ja veelkord eestlased palun ärge tehke üldistavaid ütlusi, reetmine on väga erinev ja kui seda teete tooge välja faktid seda eriti TÄNAPÄEVAL, erinevalt küll NSVL- i ajal .Tänapäeval, arvan, et väga vähesed reedavad kodumaa-EESTLUSE
f
Faktid!/ 25. juuni 2015 22:34
Oli tulihingeline eestlusele võõra Kooseluseaduse maaletooja, millega reetis eestluse. Kiidab täiega murjamite piiramatut maaletoomist, mille tulemusena tahab eestlased jätta ilma oma ajaloolisest kodumaast. Palju veel vaja on? Simm sellise kõrval poisike!
k
kinnimakstud tankist / 26. juuni 2015 00:12
..jah ja siis põgeneb Eestis teenitud hea palga eest saadud Balile. Elu on lill!
j
jajah/ 26. juuni 2015 21:25
vaid üksikud lidusid üle piiri vabadusse, enamus ei julgenud, kartsid
l
Loll jutt!/ 25. juuni 2015 21:49
Nõuogude Eestis ei saanud ükski tavainimene venestamisele astu seista ja mingid vabadusvõitlejad tavalise inimesed ei olnud, hoopis aidati aasa venestamisele olles kommunistliku partei liige. Need kes suutsid pögeneda vabasse maailma olid aktiivsed Eesti asja ajajad et teadvustada vaba maailma mis toimub raudse eesriide taga. Bii et austage inimesi kes kommunismi eest põgenesid ja ei ajanud võimudega ühist asja olles kommunistid. Seevastu on imelik et Randpere olles Rootsis ei märganud kui palju probleeme on Rootsi pagulaspoliitika kaasa toonud: kuritegevus, Rootsi kultuuri mitteaustamine, maksumaksjate raha raiskamine jne jne.
i
Ilmselt/ 25. juuni 2015 22:36
on selle tegelase puhul tegu topeltagendiga. Teenib senini mõlemat poolt.
h
huvitav kuulda/ 25. juuni 2015 23:13
need kahepersega maod on kõige hullemad
J
Mõttetu erisaade/ 25. juuni 2015 21:30
Juhtusin vaatama ka seda saadet, kuid mis oli selle saate põhimõte, meie selgrootul lapsvalitsusel on ju kõik ära otsustatud. Paar päeva tagasi nägin Tartus Riia mäel kolme tumedanahalist, kes irvitades tänaval noori naisi vahtisid. täna nägin juba linnaliinibussis Annelinnas ühte noort sokolaadipoissi suure kotiga. ei olnud tal mingit viisakust, bussi ronis läbi mahatulijate. Keegi hüüdis- eestlased palun ootame, pagulastel on eesõigus!
Häbi oli lausa kuulata Valdo Randperet. Kes on olnud küll need valijad, kes on Eesti Riigikogusse valinud sellise vana komsomolitöötaja, kes on Rootsis elanud oma hämarat elu?
e
Ehk/ 25. juuni 2015 22:18
o
on/ 25. juuni 2015 22:20
Kes on olnud need valijad...Alatu jõhkra Randpere ja moraalitu ja häbitundeta L. Kersna saatsid ennast esindama rumalad lõuna Eesti inimesed, valitutete tasemel .autud ja sulitegudeks valmis harimatud võrulased. Südametunnituseta Randpere võttis pilli kaenlasse ja läks maale tobukeste juurde hääli püüdma, südametunnituseta Kersna peitis end "kohaliku kuulsuse", edeva eneseupitaja ahne Vahuri varju.
o
on-ile/ 25. juuni 2015 23:03
No ärgem nüüd nii leili ka mingem. Paljud siiski nii ei arva nendest Kersnatest,näiteks mina.
l
lõuna eestlane 2xMA/ 25. juuni 2015 23:21
RANDPERE PÄSS kandideerid seekord lääne-virumaal muideks...eks 4 aasta pärast "hullutab" nt saarlasi....ja lõunaeestlaste mitterumalust näitab ilmekalt see, et aunaste mutt sai loodetud 5K hääle asemel hädised 500
k
k/ 26. juuni 2015 23:28
sa pole paljud! paljud! tead, keegi meist ei taha hakitud saada! keegi ei taha, ettema naine,ema, tütar saab alandust tunda ja surma! psühhopaadid ainult naudivad!
.
28. juuni 2015 14:49
..............üllatuseks ,et Eestis elab nii palju öelaid ja kadetaid inimesi nii öelda kellel hing on sees päris tühi,et oskaks oma elu huvitavamaks muuta ,selle asemel,möistavad teiste üle kohut ,ilma et öigeid pöhjusi selleks teaksid,.kui loen nende kommentaare..
k
kodumaa eestlaseks olemine/ 25. juuni 2015 21:28
on valdo randnpere JAOKS VOORAS reetmine ja EESTIST ära minemine talle omane.tulevad PAGULASED jälle pohjus uttu tommata -

l
lugeja/ 25. juuni 2015 21:25
mitte ei saa aru,miks see Rindkere igalpool targutab,sihukest mölakat pole varem nii ligidalt näinud,kelle korraldusel teda saadetesse kutsutakse,lihtsalt vihale ajas see saade-
k
kuidas / 25. juuni 2015 21:12
saab selline müüdav mees lösutada võimuorganites ja olla mingi arvamusliider! Ärgu kippugu siis mölisema ,tema pole olnud sõjapõgenik,vaid tüüpiline rahaahne kargleja. Kui Rootsis nii kena oli,millek ssiis tagasi tulla? Ilmselt ei sallitud sealgi säärast tölli. Ja miks tal kõrva pole? Kas murjanid tegid omakohut?
m
mingil ajal kirjutati/ 25. juuni 2015 21:12
et Randpere ostis Taisse maja, ta võiks selle maja nendesamade pagulastega täita, miks peavad nad just Eestisse tulema. Mina küll ei tunne, et olen kuidagi nende pagulaste ees võlgu.
k
25. juuni 2015 21:10
a
Ahv/ 25. juuni 2015 21:05
e
Eestlane/ 25. juuni 2015 21:04
sihukesest jälgist ja haisvast homost nagu on ranbere on rahval kõrini.
i
Ilge / 25. juuni 2015 20:51
r
Randperest niipalju,/ 25. juuni 2015 20:12
et tema nägu ei taha enam ekraanil näha, sest ta ei lase üheski saates teistel rääkida, tema peab igal pool olema domineeriv ja on ainult tema arvamus ja vale arvamus.

k
kunst kuulub rahvale / 25. juuni 2015 20:11
Ära kunagi Arvo Pärdi nime nimeta ! oma inetu suuga !
m
mnjaa/ 26. juuni 2015 23:32
vot seda mina ka mõtlesin, kuidas selline kakasuu julgeb meie arvo pärti nimetada, kas ta on selleks luba andnud?!
R
... ... A .../ 25. juuni 2015 20:04
Randpere kas sinusugusete pugejate pärast maksavad ka eestlase kreeklastele kõige rohkem, nagu täna EPL kirjutas.
Miks peab vaene Eesti kõige rohkem toetama kavalaid lõunamaalasi - kreeklasi - kes lihtsalt lollitavad ja lüpsavad meid?
s
solidaarsus/ 26. juuni 2015 23:35
solidaarselt peame rikkaid riike aitama, aga solidaarselt meid vaeseid eestlasi on keegi aidanud? hambaravi on ülemõistuse kallis, palun aidake eestlasi, puukoori kah enam pole millegagi närida, lutsuta ainult!
l
lea/ 28. juuni 2015 08:42
sellepärast et selle maa muinasjutud algavad kõik nii, et elas kord kaval kaupmees,,,,
p
Palju küsimusi/ 25. juuni 2015 19:58
Vaatasin kah sedasaadet ja hakkas häbi Randpere rumalat juttu kuulates!
Kas Randpere oli omal ajal KGB poolt suunatud põgenema?
Äkki oli nn mutt?
Kes ta praegul on?
Kipub eestlust reetma!
Kas ta võib olla kellegi suuvooder?
Häbi, Randpere, eilse jutu eest!
t
Ta / 25. juuni 2015 22:21
k
k/ 26. juuni 2015 23:38
kui randpere jalgalaskis või hüppesse läks vene riigis elul viga midagi. vaadake ise milline ta on meie riigi, st eesti riigi ja inimeste vastu on?! ta paneb varsti jälle hüppesse!
m
mine bali saarele!/ 25. juuni 2015 19:47
Seltsimees Randpere ! Hakake astuma palun! Ja palun ärge enam mitte kunagi võrrelge moslemites pagulasi ............ Arvo Pärdiga ja Neeme Järviga
1
19:47-le/ 25. juuni 2015 23:09
Issand halasta,kas ta tõesti võrdles n e i d inimesi mingite puuotsakommetega mustadega?
v
25. juuni 2015 23:16
v
veider / 25. juuni 2015 19:46
oli kuulat tema suust ,et pagulasi ei peaks laskma suurematesse kohtadesse,vaid paigutama maale,mida seal peale hakatase,maainimene käib ,kel on auto,teises eesti otsastööl,või kusagil linnas,kes tegeleb maal pagulastega,neil lapsed vaja kooli panna ,vaja keelt õpetada,just suurde linna tulevad nad paigutada ,kus tööd ja on võimalus õppida keelt ja kultuuri.Ühe riigikogulase suust sellist võhikut juttu kuulata oli päris imelik.Eesti maaelu on ikka päris surnud,seda vist härra randpere ei tea, pagulased tulevad ja jäävad sinna ja nad ei ulandumitte kuidagi.
.
i
irw/ 25. juuni 2015 21:08
Maale lapsi vägistama ja tapma või ??? Lapsevanemad on ju tööl. Enam ei saa maal õues lapsed ilma järelvalveta mängida ka või ??? Kuna varem on taludes päeval uksi lukustatud? Lapsevanem on aiamaal ja laps soovib toas magada, peab siis lapsehoidja muretsema või ??? Aga kust raha selleks võtta ???
r
randpere/ 25. juuni 2015 19:29
mustad tõmbavad su lehma läbi,hakka parem kohe minema
u
ukuleele/ 26. juuni 2015 23:40
lugesin, et isegi kana sai maffi..
r
randpere/ 25. juuni 2015 19:27
võta omatütre vanusest lehtsaba liina ja lase jalga, kaks eputist, naer tuleb peale kui teid vaatan
v
võõras/ 25. juuni 2015 20:33
Liina Randperel pole selle jobu Valdoga mingit pistmist.
l
25. juuni 2015 23:18
Liina on tore tüdruk ja nad pole valduga isegi sugulased mette .
s
Suured tänud Õhtulehele/ 25. juuni 2015 19:22
et selle arvamusloo avaldas ja laseb inimestel kommenteerida, mingu tol randperel kõrvad häbist punaseks, kui loeb mis rahvas temast arvab, mul endal oli ka süda paha saadet vaadates.
n
nu/ 26. juuni 2015 00:32
rindkerel aint 1 kõrv saab punaseks minna
õ
õige jah/ 26. juuni 2015 23:44
olõen seda ise ka tähelepanud, kuigi ei ole ilus teise inimese puuet puutuda, aga samas, meie sandid peavad tööle minema, kui ei lähe, siis raha ei saa, sure ära! küsin..KUS NÜÜD ON SOLIDAARSUS? jälle maakad saavad, m.õ.r.v.a.r.i.d,,!

n
no/ 25. juuni 2015 19:10
komsomolimolkus randpere läks Rootsi värvilist traati ja nätsu saama aga ei saanud seal hakkkama,isegi oma lihase lapse hülgas oma heaolu nimel,sellise mehe kohta ei saa öelda mees,supinahk on ta
p
piinlik/ 25. juuni 2015 19:07
Randpere lasi lihtsalt jalga ja kogu lugu. Alatu argpüks ja ei midagi muud. Nii piinlik on, et sellised inimesed on eestlased.
f
Fakt/ 25. juuni 2015 19:28
Randpere on tüüpiline reformar, selle erakonna ladvikus ongi niisugused. Aus inimene sinna ei pääse!
v
Vana roomlane/ 25. juuni 2015 19:02
Ubi bene, ibi patria! (Eesti keelde tõlgituna tähendab, et kus on vaid hea olla, seal ongi isamaa!)
k
Kaugel maal aga ikka eestlane..../ 25. juuni 2015 20:40
nii see ikka päris elus praegu ei ole. Ma ei ole seda saadet näinud, aga vastan sinule vana roomlase poolt tõlgitud tekstile. Kuid nõustun sellega, et kes said minna, ehk põgeneda või üle piiri karata NSVL -i ajal nendel oli ikka mingi eriline vajadus ennast tõestada (kellele ja miks) ja nüüd siis teistele,ehk (teisiti väljendades),ennast praeguses elus tõestada, esile tõsta Koomiline.
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 25. juuni 2015 19:00
KGB lähetas ranpere 80ndatel tööle rootsimaale, sealsete eeslaste järgi nuhkima. Miller sai haisu ninna ja lasi ranpere juurest jalga. Juhtusin suhtlem ühe kunagise koolivennaga, kes põgenes rootsi 80ndate lõpus ja palusin tal uurida vanade rootsi väliseestlaste käest randpere kohta. Veidi ajapärast andis ta teada, et väliseestlased ei taha selle inimese nimegi suhu võtta ja küsimuse peale, miks vastati, et las see jääb randpere südametunnistuse peale. Samas aga on ju teada, et randperel puudub selline asi nagu südametunnistus. Oleks ikkagi hea kui see reetur ja nuhk ükskord paljastataks.
t
täpselt/ 26. juuni 2015 08:48
sarnast juttu rääkisid ka minu rootsi tuttavad
N
!!!/ 25. juuni 2015 18:57
Neist Aafrika põgenikest on ju 70 % mehed, suuremas osas just nooremad. Need kelle kohustus oleks just koju jääda ning neis hõimusõdades oma peresid, oma suguvõsa ja oma küla kaitsta. Aga ei nemad panevad esimesena kaapima ja halisevad siin, et nende elu oli seal ohus. Aga kaitseta jäänud pered ja suguvõsad? Ja nad leiavad siin millegipärast isegi eeskostjaid. Millegipärast aga just selliste hulgast, kes ise kah vabasse maailma putkasid ning samas oma väikelapse koju maha, sugulaste hoolde jätsid.
k
Ka Kati/ 25. juuni 2015 18:55
Kõik on juba eelpool öeldud, Randperet on tõesti äärmiselt vastik telekas vaadata ja kuulata (ja kus iganes mujal), HÄBI!
j
Jaak/ 25. juuni 2015 18:53
Randpere oli tüüpiline majanduspõgenik. Temasugust kommunisti ei kiusanud siin keegi taga, elas jõukamalt kui keskmine eestlane, soovis Rootsis veel rikkamalt elada. Sellepärast ta toetabki omasuguseid ja soovib meie rahvale seda saasta kaela.
t
teadja/ 25. juuni 2015 20:36
Mitte põgenik, vaid KGB nuhk.
v
veteran/ 25. juuni 2015 18:53
See pedofiiliakahtlus jäi ka talle ikkagi külge, põgenema sundis teda surmahirm pilastatud poisi isa omakohtu eest, kommunistina ta oleks ju kohtus vaid noomida saanud. Jälk tüüp, ehk isegi ainuke jälkus meie parlamendis.

õ
Õlekõrs/ 25. juuni 2015 18:51
Pole ta kunagi eriti sümpaatsena tundunud mulle.
o
Onu Ruudi/ 25. juuni 2015 18:50
Kui etnilised rootslased meie juurest varjupaika otsiksid, siis ei kahtleks me hetkekski.
-------------------------
Mina küll kõhkleksin! Ei ole need rootslased läbi aegade midagi head meie jaoks teinud! Kõik kes sinna põgenesid, pidid aastaid virelema ja lihttöölistena rabama, enne, kui kuidagi jalad alla said. Ka põgenesid paljud edasi üle Atlandi, kuna pidevalt saatis neid hirm NLiidule välja andmise ees. Kui paljud põgenikud oma kipakatel paatidel Ameerikasse jõudsid ja kui paljud hukkusid, jääbki vist teadmata. Ka pole siiani vist täpseid andmeid nende kohta, keda NLiidule välja anti.
Seega mina kõhkleksin ja kohe väga! Isegi oma rootsistunud veerandeestlastest lehma lellepoegi ei tahaks eriti siin näha. Olen paari neist kohanud! Ülbed, üleolevad ja siinsetesse eestlastesse põlgusega suhtuvad ning endaga rahul olevad, tegelased. ei midagi muud...kahjuks...
h
Häbi lugeda/ 25. juuni 2015 18:49
Häbi lugeda seda arvamust, kui eestlased ise mugavuspagulased ning Eesti riiki ei suuda varsti üleval pidada ainult eestlane... Meid eestlasi on vastu võetud Austraalias, Kanadas, USAs, Soomes, Rootsis, Inglismaal, Iirimaal, Saksamaal, Hispaanias jne lõputud kohad, kus meie mugavuspagulased pesitsevad, kuid riik kuivab kokku... Ka meid on aidatud, ilma aitamiseta maailm on see, kus oleme, kus on sõjad ja kõik peavad põgenema, selline suhtumine toetab sõdu.
s
sa ise oled üks suur HÄBI/ 25. juuni 2015 20:26
millal on eestlased sõjapõgenikena läinud islami maadesse..nii erinevasse kultuuri ja kas eestlased on nõudnud omi seadusi ,oma usku ja oma kultuuri? häbene omas nurgas!
t
To Habi lugeda/ 25. juuni 2015 21:19
Eestlased lahevad nendesse riikidesse toole! Nad ei lahe sinna asuuli noudma! Kui nad minnes ei oska selle riigi keelt, opivad selle seal ara. Nad ei hakka seal oma oigusi ja tont teab mida noudma.
k
Kes on sinu arvates mugavuspagulane?../ 25. juuni 2015 21:43
Küsimus Sulle? Ja veel kord küsimus? Mida teeksid, kui Sul on valida, kas pankrot või minna kodust kaugele ja päästa mis on sulle kallis ja anda endast kõik et su järglased ei vireleks? Estlane teisel maal aei ole pagulane, ta on isik kes peab ennast ise üleval ja õnneks saab peale enda elu ja heaolu toetada ka oma kodumaal olevaid järglasi. Ja küsimus MIDA saaks teha veel? Mõtteainet küllaga--------
l
lieber freund/ 27. juuni 2015 00:08
ich denke du bist nicht estnisch! du bist eine sveine!
27. juuni 2015 22:52
kas sa oledki see ,kes inimesi linnas natsideks käib sõimamas ? kuule sinust on legend saanud .
p
Põlgusega/ 25. juuni 2015 18:46
See oravamehike on lihtalabane õngitseja. Vene ajal lippas kodumaalt minema nagu viimane argpüks.
Kui Eesti vabaks sai, siis ronis kiirelt tagasi, et saada mõnusa "poliitpläralõua" palga peale.
Küll kaagutab igal võimalikul juhul, oravabande tühisus.
Selliseid "põgenikke" ei peaks meil üldse võimu juurde lastama.....laseb jälle kuhugi jalga kui riigil rasked ajad
s
Soovitus!/ 25. juuni 2015 18:43
Jälemees,. Randpere, mingu Nigeeriasse või Ugandqsse!
O
!/ 25. juuni 2015 19:00
Oota ainult. Ei ta sinna kipu. Käis vaid Rootsis ära ja tõttas kohe tagasi kui siin sobiv ning tulus poliitbroileri koht vabanes.
l
lia/ 25. juuni 2015 18:40
VR näitel ongi väga piltlikult näha, missugused need Euroopasse ronivad pagulased tegelikult on- kodumaal on neil väga hea elu ja jätkub raha selleks, et teiste juurde ülalpeetavaks ronida.
Leidub artikleid, kus jutustatakse, kuidas needsamad masendunud sõjapõgenikud kaassõitjaid uputavad ja naisi-tüdrukuid vägistavad.
Soomes juhtus mõni kuu tagasi ka väga räige noore naise ärakasutamine ja nooredmehed ei saanud mingit reaalset karistust.
Saan aru, et neil inimestel on sellised teistmoodi kombed, aga siinmail on ka teistmoodi kombed, millistega nendesinatsete kombed ei klapi.
k
kusti/ 25. juuni 2015 18:38
Valdo Randperse pole mingi pagulane, vaid tavaline heaolu otsiv hulgus. Saame varsti peale pagulaste saabumist, kui elu Eestis kiiva kisub näha, kuidas vennike end mõnda heaoluriiki sätib.
Ta on limukas , kellele eestlased ei lähe ega pole kunagi korda läinud.
Töötasin 15 aastat Rootsis kuni selle kevadeni ja nägin täpselt, mis seal toimus. Randperet kuulates
jääb mulje nagu oleks tema ainsana sealse oluorraga tuttav. Ta võiks endalt küsida palju oli immigrante 1984.aastal ja palju nüüd 30 aastat hiljem, enne kui siristama hakkab.
o
Onu Ruudi/ 25. juuni 2015 18:35
Randpere oma mölapidamatuse ja eestlaste vaenulikkusega kohe lausa tellib seda, et püstitataks mälestusmärk kõigile Eesti kodanikele, keda lääneriigid Venemaale peale Teist MS-i välja andsid. Nende tee lõppeski sageli Siberi vangilaagrites. Kas oleks kedagi, kes idee teoks teeks? Mina omalt poolt võin 150-200 eurot annetada!

r
rohke nagu pole tegelasi ette tulnud./ 25. juuni 2015 18:34
Nii viisi näppuga vehiti ja õiendati minuga kgb.
t
Tutkit/ 25. juuni 2015 18:28
Härra tuvikene,tehke meile teene ja pange oma suukene igaveseks,klõpsti kinni.
Tainas.
r
25. juuni 2015 18:26
randpere on karjerist. ja muud ei midagi. tema jaoks oli oluline vabasse maailma saada. aga miks ta rootsist edasi aafrikasse ei läinud? sellepärast, et talle ei oleks seal meeldinud. aga kui oleks vägisi viidud? kas siis oleks ka rootsi valinud? vaevalt küll.
m
Mälu/ 25. juuni 2015 18:26
Kedagi ei unustata ja tuleb ka aeg mil saab riigireeturid ja oma rahva vastased panna oma tegude eest vastutama.Seepärast jätke need Randpered ja Käsperid meelde.Arvan et järgmiste valimiste ajal taovad sellised vastu rinda kui suurimad eesti patrioodid,seega tehke märkmeid ,et oleks lihtne meenutada
l
lugeja/ 25. juuni 2015 18:18
miks peab üks mees sellist paska suust välja ajama.Süda läheb pahaks ,kui oma jama jutuga ekraanile tuleb.See mees peaks oma suu küll lukus hoidma.Õnne otsija "PAGULANE"
a
abdallahi/ 25. juuni 2015 18:09
Nu see randpere reedab kõik ja kõike. Seda õpetas talle leivaisa KGB. Ei imesta kui mõne aja pärast sõbralike riikide eriteenistused soovitavad tüübil käed raudu panna nagu simmil.
v
Veiko/ 25. juuni 2015 18:05
Pagulastega on selline asi, et me ei taha ega vaja neid. Kelle või mille jaoks peavad tänulikud olema eestlased, kes pärast suurt sõda siia oma maale kommudele trampida jäid? Inimesed, kes pagesid erinevatel põhjustel vabasse maailma, nemad peavad olema ja kindlasti ka olid/on tänulikud abikäe ulatamise eest. Aga siiajääjad ja nende järeltulijad? Kellele meie tänu võlgu oleme ja oma uksed peame avama. Kui Randpere tunneb võlga, võtku omale tahatuppa paar rätipead. Võtku kõik pooldajad paar tükki omale tahaaeda elama. Mida kuradit te neid 100 kaupa maale, väikesele külale kaela saadate? Meie ja nende kultuur on 100 protsenti erinev ja siit ei tule eales miskit head. Keegi nendest targa näoga otsustajatest ei tahaks neid oma naabrusesse elama. Aga miks tädi Maali ja onu Ants peaksid tahtma? Et nende arvamus ei loe? Ja kui ikka saatmiseks läheb küladesse, alevitesse, siis saatke neid selline arv, et kohalikud mehed saaksid/jaksaksid vajadusel kombeid õpetada neile. Teist, otsustajatest pole ju siis enam mingit abi, kui 100 n...t Eesti külas oma seadusi teeb ja valget naist vägistamiseks välja valib.
v
vääga huvitav fakt/ 25. juuni 2015 18:04
Kuressaare muuseumis on üks 1989. aasta kiri Kingissepa rajooni "täide komideele", kus palutakse luba VR Saaremaa külastusele. Paberi on viseerinud ka Kingissepa KGB rajooniosakonna ülem V. T.

ä
ää/ 25. juuni 2015 18:01
See ajas kohe vihale, mida siin väikse lapi peal hajutada on. Oleks ka üks ainus hea näide kuskilt tuua, tal peavad munad kuskil vahel olema.
p
poolt!/ 25. juuni 2015 18:00
randpere oli puhas lodevuspagulane, tahtis elada teiste raha peal lihtsalt. ehk siis rootsi maksumaksja raha peal. ja tõesti, laps jäeti maha ja põgeneti, miski neid ei ähvardanud, kõik teised said siin hakkama. lisaks pean ütlema, et tunnen mitmeid "pagulasi", kes nõuka lõpus soome või rootsi või kanadasse pagesid ja KÕIK nad varastasid kauplustest. ja mitte vähe, ise olid veel uhkedki. soomes näiteks elati visulahtis, riik andis majakese, andis söögid ja andis kõvad rahad veel riiete ja kõige muu ostmiseks. ikka varastati. ei usu mina, et oli neid, kes ei varastanud, seda peeti pagulaste seas normaalseks. ja nüüd on üks pagulane siia tagasi tulnud ja rootsi rahava raha peal rikkuse saavutanuna õpetab meid, põliseestlasi, kuidas elada, mis õigusega küll?
lisaks tahaks öelda, et kõik nägid telekast, kuidas eesti lodevuspagulased soomes oma jaanipidu pidasid ja kõigi meelest oligi normaalne oma pidupäeva tähistada. aga miks ei peaks siis olema normaalne, kui siia ronivad muhhameedid, ka neil oma tuhandepealine kogukond kokku ajada ja omi pidustusi pidada, omade tavadega nagu näiteks naiste kividega surnukspildumine või aumõrv, kui tütar sattus võõra poisiga juttu rääkima. kui randpere tahab, las kasvatab musti lapslapsi, aga jätku teisedrahule.
-
pean veel vajalikuks siinkohal mainida, et ma ei vihka murjaneid, miks ma peakski, lihtsalt elagu nad omas kodus. ja need, kes ons siia saabunud tööle või abielu teel a la Benton jt, nende vastu pole mu ka mitte midagi. nad üritavad sulanduda ja tahavad austada meie kombeid. aga vot valdot ja temasuguseid ma põlgan.
j
jt/ 27. juuni 2015 00:19
ikkagi peaks eesti keele õra õppima, bentonid ja teised! benton isegi esindas padariga eurovisioonil eestit, millalgi minevikus! austusest ikkagi peaks õppima!
k
klabs/ 25. juuni 2015 18:00
Kommunist jääb kommunistiks! Möla ees ja möla taga!
o
,/ 27. juuni 2015 00:20
oleks ta kommunist, oleks ta veneriigile truu, oleks ta eestlane, oleks ta eestile truu, ta on, kuidas see ilves ütleski, et kasukikidioot!
k
kuulnud/ 25. juuni 2015 17:56
olen kuulnud lugusid. lugusid sellest, kuidas Randpere käib Taisse sexturistiks. Kasutab seal Rootsi passi, et rohkem "austust" saada. Ei ole see mees hea. See mees on väga jõker!
s
seks/ 26. juuni 2015 07:23
r
rindkere, tuntud ka kui rändp3d3/ 25. juuni 2015 17:55
üks radikaalsemaid tolerante, kes valmis eestimaa näruste juudaseeklite eest maha müüma
k
Kati/ 25. juuni 2015 17:51
Randpere peaks jah hoidma madalat profiili. Siga ja kägu ei saa ikka võrrelda.
k
kossa/ 25. juuni 2015 17:50
seepärast ei saagi aru,kes selliseid molkuseid valib riigikokku
r
Ristiema/ 25. juuni 2015 18:14
j
Just/ 25. juuni 2015 17:50
Mul tekkisid täpselt samasugused mõtted saadet vaadates.
Randpere läks ebameeldivaks juba Tallinna linnapeaks kandideerimisel, suisa vastuvõetamatuks aga seda saadet vaadates. Miks sellist tühikargajat eetrisse lastakse?
v
volaa/ 27. juuni 2015 00:23
mina ei teadnud, et randpere ihaldas linnapea kohta? volaa.. MIda te savisaarega tegite?

a
appikene/ 25. juuni 2015 17:47
ausõna,see eilne pagulaste saade ajas südame pahaks,kui see hea elule põgenev Valdo peab end pagulaseks.Mida sa oled Eesti vabaduse heaks teinud?Eestlased põgenesid paatidega sõja eest.Aga sina mille eest sina põgenesid?Võtsid kaasa oma naise ja jätsid nutva lapse siia maha,et seal kahekesi seapraadi suust sisse ajada,millest siin vabaduse eest eeslased ilma jäid.Hoia oma suu kinni ja ,et me enam ei kuule sinu neegriarmastusest!
ü
Üpris vana mees./ 25. juuni 2015 18:13
Olgu nende muude söökide-jookidega, näiteks banaanidega aga seapraadi võis ikka iga nurga peal suust sisse ajada. Juhtus, et vahel muud polnudki kui "seapraad hapukapsaga" - käis küll, kõik kasvasime üles.
Randperest eraldi - arvasin siis ja arvan ikka veel, et see "ülehüppamine" võis vabalt olla Nõukogude luure sepitsetud ettevõtmine. Mine sa tea, Randpere moraal ja eetika paistab väga selleks sobivat?
j
Juss/ 25. juuni 2015 22:37
m
Mees/ 25. juuni 2015 17:40
Libe kala, see mees, reetis omal ajal Eestit ja reedab ka nüüd!
o
Olen kuulnud/ 25. juuni 2015 22:58
Randpere pidi omama eluaset Taimaal, seega tal kama kaks mis siin saab. Lõuna-Eestis kandideeris ja oli suur tühi koht, seega õigus ka öelda, et tühi kott ei püsi püsti.
e
Elukihk/ 25. juuni 2015 17:38
Valdo oskas elada. Igal ajastul oskab rääkida juttu, mis teda nö "haljal oksal" püsida laseb. tehke järgi ! Seda õpetaski komsomol ....
l
l/ 25. juuni 2015 17:37
väga õigesti kirjutatud, enamus eestlastest just niisugusel arvamusel ongi randperest, HÄBI, HÄBI, randpere!!!
t
Tegemist/ 25. juuni 2015 17:37
on niivõrd MÕTTETU mölalõuaga, et edasi kommeneerida pole mõtet - mida on rääkida VAAKUMIST?
j
25. juuni 2015 17:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
meh?/ 26. juuni 2015 07:21
j
ja dumaju/ 27. juuni 2015 00:28
on hodit umejet, pust on hodit k šo..pp..uu
e
Eesti/ 25. juuni 2015 17:36
Hästi ja tabavalt kirjutatud!
a
Andres/ 25. juuni 2015 17:35
Idiootsuse tipp oli selles saates see,kui Randpere ütles,et tal pole selle vastu midagi,kui eestlased tulevikus tumeda nahaga on! No mida???
a
aga/ 25. juuni 2015 17:51
ta juba ammu pooletoobine ju,reaalsus on kadunud tal,pea-asi et papp tuleb..
s
25. juuni 2015 17:59
see "26aastasel komsomolitöötaja 1984. aastal tekkinud soov vabasse maailma üle hüpata" oli 100% kgb tekitatud, randpere ei hüpanud vaid saadeti pagulaseesti organisatsioonide järele nuhkima, nagu oli tollal rootsi saatkonna kgb nuhk ka tiit made.
e
Eks Randperel ole mure suur./ 25. juuni 2015 18:19
Eks neil riigi, st rahva rahade peal olesklejatel ju muud muret polegi, et kuidas tagada riigi sissetulekuid millest nende tasku täitub, mis neil sellest kas Eestimaal elavad etnilised eestlased või afroeestlased, peaasi, et maksud laekuksid, muidu tuleb lõmpsti lõuad kinni lüüa ja uusi jahimaid otsima minna.