Eesti uudised

Politoloog: valitsuse toetuse niivõrd kiire langus on selgeks signaaliks

TTV / Pealinn / ÕL, 21. juuni 2015 12:04

85 KOMMENTAARI

t
tõehetk/ 23. juuni 2015 08:27
Valimistulemuste väidetava võltsimise tagajärgi oleks pidanud enne arvestama.Ükski ülelohus ei jää kotti
t
totu/ 22. juuni 2015 15:46
Peformikad on üsnagi pikalt võimul olnud,okey,kuid IGAL meie parteil on kuldaväärt omadus,et kui juba kord võim käes ja tool istmiku all enam-vähemkindlalt mittekõikuv,hakkab järgnev mittekõikuv periood tasapisi allamäge liuglema.Ja kuigi me armastatud valitsused ja valitsuskoalisatsioonid ühtepuhku räägivad lennukaid jutukesi oma takusest ja oponentide rumalustest on üsnagi selge,et olgu see võim meil millline tahes,nagu me täna Euroalas viimaste hulgas siblime,nii poliitiliselt kui ka majanduslikult,jääme sellisesse seisukorda veel pikkadeks-pikkadeks aastateks.Et kuhugi jõuda,on vaja tarkust ja majanduslikult õigeid perspektiive,millest juhinduda,,kuid kust võtta tarkust,et neid leida,selles on vägagi mõtlemapanev küsimus.
o
Omar/ 21. juuni 2015 23:49
Pole kunagi valimas käinud , minu jaoks see Eesti poliitika nagu lasteaed ,kuid praeguses situatsioonis annan kindlasti hääle ,või ka sõprade omad , nende poolt kes keelduvad EESTIT maha müümast ,tublid kes julgevad väljendada , et Vabadussõda ei peetud selle nimel ,et mingeid muidusööjaid upitada. Ja Hannesele lõpmatud plussid ,tubli ja julge oled HANNES ,TÕELINE eesti kaitseväelane , mitte Toompea desertöörid. Nad müüvad ju Brüsselile oma ema maha ,kui ainult kõrgepalgaline staatus püsima jääks. Ja ,nutt tuleb peale , KUID NEED ON MEIE POLIITIKUD ,sest ma valimas ei käindki.
t
to: 23:49/ 22. juuni 2015 19:50
Miks sa ei maini, et Kremlimeelne KESKERAKOND müüb Eestit Venemaale? Nad on valmis astuma üle eestlaste laipade ja müüma ükskõik kelle maha, et venelastele meeldida.
ä
Ärge muretsege!/ 21. juuni 2015 20:49
Kõige suuremat kisa tehakse agoonias. Selline tõmblemine käib juba tükk aega Reformierakonnas. Järjest hullemaks läheb. Vaibub siis kui oravad hingulele lähevad. Vaibumist ennustan sügiseks. Ja siis jätame noororavad nälga.
t
to: 20:49/ 22. juuni 2015 19:53
Rumal kesik! Oravate hingusele minekut näed sama palju kui oma pe*****t! Küll aga võib see sügiseks juhtuda sinu Savisaarega.....
u
Urjuk/ 21. juuni 2015 20:40
Valimised???
Olid valimised -
Enne valimisi kaagutavad nad kõik, et munevad kuldmuna, kuid mitte mingil juhul ei julge välja öelda, kus see kullakaevandus tegelikult asub ja mis selle kuldmuna hinnaks tegelikult kujuneb.
Neil riigikogu liikmetel peaks palga viima samale tasemele, mis on võrdne minimaalse täistööaja töötasuga EESTIS. Tuleks ära võtta kõik kompensatsioonid ja esinduskulud.
Peavad suutma ennast ja oma peret selle rahaga edukalt ära majandada, tööl käia ja ka Teneriifel puhata. Kui ei saa hakkama, siis on majanduses midagi mäda ja nende töö on ebaeffektiivne.
e
eesti töömees/ 21. juuni 2015 19:05
Keskerakonna, EKRE ja Vabaerakonna? IDIOOTIDEST kommenteerijad mõtlevad, et ainult NEMAD ongi kogu eesti rahvas, ainult NENDEL on õigus, mitte aga teistel inimestel, kes EI OLE nendega nõus. Ega idiootidest enam normaalseid inimesi EI SAA ja lollidega ei ole mõtet vaielda. Loll ütleb ikka, et ta EI OLE LOLL.
s
SA / 21. juuni 2015 19:22
siis ikkagi oled loll aga ei tunnista.
p
parim/ 21. juuni 2015 20:02
a
aga/ 21. juuni 2015 19:26
Millegi pärast hakkas sul valus , seltsimees "töömees". Riigikogus? Või oledki mihkel?
h
Hr.Haamer./ 21. juuni 2015 19:36
Kuule töömees..ega sind äkki hiljuti labidaga pole löödud??
j
JUSS/ 21. juuni 2015 17:02
Aga kas selles on siis midagi ootamatut? Rahvast solvab ning riivab asjaolu, et valitsev koalitsioon rahva arvamust mitte millekski ei pea, et kõigist eriarvamustest ning protestidest vaid raudse terulliga üle sõidab. Ise ikka pühas veendumuses, et meie, rahva valitud isakesed ja emakesed teame rahvast paremini, mis talle hea on ja mis mitte. Nii oli homode kooselu seadusega, invaliidide vaenuliku tööhõivesadusega, maksukoormuse tõstmisega ning on karta, et tolle pagulasvärgiga võib niisama minna. Et rahvale räägitakse rahustuseks ühte, Brüsselis aga midagi muud. Et sõidetakse muudkui teerulliga rahva arvamusest ja protestidest üle ning kõik on okey!

e
Eestlane/ 21. juuni 2015 15:56
a
21. juuni 2015 15:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
Tere talv/ 21. juuni 2015 18:25
No kust Sa ullike nüüd välja kargasid? Jämejalas on lahtiste uste päevad ve?
t
to: 18:25/ 21. juuni 2015 18:29
Kas EKRE sõimaja on kohe valvel ja platsis? Kobi viinapoe nurga taha jooma!
k
küll/ 21. juuni 2015 20:05
on lihtne sellist omadega kisklevat rahvast üle lasta nii maksude kui immigrantide kui ka rahva loodud väärtust väljakantivate välisfirmadega
p
pärnakad/ 21. juuni 2015 18:27
Jätke valitsus rahule, marutõbised opositsiooni kutsikad. Laske valitsusel normaalselt tööd teha. Kui KAOTASITE nii valimistel kui Riigikogus hääletamisel, siis hoidke oma lõuad kinni. TOETAME valitsust ja soovime EDU nende raskes töös!
p
21. juuni 2015 18:30
Päikesepiste said või?
n
Nad/ 21. juuni 2015 20:08
vähemalt ei määgi ega mökita.
r
raaL/ 21. juuni 2015 14:51
See on tore, et Vabaerakond on nii populaarne. On ju see erakond vaba igasugutest seisukohtadest (põhimõtetest). Tolerantsuse musternäidis. Rahvale ju kindlasti meeldib põhimõttelageduse esindamine maksumaksja raha eest.
v
veteran/ 21. juuni 2015 14:45
ei valinud eestlane praegust valitsust, ei ole juudijunnil kah omapäi siin midagi orgunnida- suure lombi tagant tulevad keelud-käsud ja musta massi sisserände korraldus. Korralikku polügooni on Ameerikale alati vaja olnud, oleme nüüd väljavalitud ja õnnelikud.
t
to: 14:45/ 21. juuni 2015 18:33
Ei tea, KES siis valis 59 saadikut Riigikogusse kui mitte EESTLASED? Aga sind küll õigeks eestlaseks ei saa pidada..... Mõistust ka sulle antud näpuotsaga, või on mõistuse kaotus VANADUSEST, veteran....?
f
fff/ 21. juuni 2015 20:10
...kes nad valis, kes nad valis...
Need valisid, kel pole aega või mälu poliitmänge pidevalt jälgida!

k
Krdi/ 21. juuni 2015 14:34
õ
Õhtulehte/ 21. juuni 2015 14:32
Ka vist reformierakond rahastab.Minu kommentaar kustati välkkiirelt.
n
niikaua/ 21. juuni 2015 13:54
kuni keskid kisavad ja rahvast lollitavad,pole valitsusel vöimalik rahulikult tööd teha.Kuid valimised on näidanud ja Riigikogus nähti,et valitsus teeb öiget tööd.Vöite miinuseid siin panna,kuid ikkagi minnakse meie maal parema elu poole.
t
Taavi kas/ 21. juuni 2015 14:26
j
Jaanipäev/ 21. juuni 2015 14:50
Küll on hea oma saamatust ja oma süüd teiste kaela veeretada, Keskid pole ju aastakümneid valitsuses olnud, kuidas nad saavad siis takistuseks olla? Refid võtavad ju kogu aeg neid "häid" seadusi vastu, kuid edasi sammume ikka vanaviisi. Need valimised ei näita nüüd küll midagi, selle taha ei maksa ka pugeda. Võid karjuda vastu, kuid ka sellest ei lähe midagi paremaks.
l
Lisaks/ 21. juuni 2015 14:53
keskerakonnale märatseb ka EKRE, kes kütab rahvast üles põhjendamatu hirmutamisega. Kuna EKRE on suht uus erakond, siis inimestel ehk oligi mingi ootus. Aga õnneks toetus protsendid ei näita ka neile midagi head. Eestile ei ole vaja nii äärmuslikke poliitikuid, nagu Helmed. Neil on ka õigeid mõtteid, aga pagulaste, kooseluseaduse ja aktsiisiteemal on küll vint üle keeratud.
i
irw / 21. juuni 2015 15:07
refi , irli sotside toetus kukub ja kukub , mõne arvates on kõige suuremad kukkujad hoopis ekre ja keskerakond, isegi iseseisvuspartei toetus kasvab ,mis on ekrest vähe karmim, Sa mine räägi seda muinasjuttu irli/sotside ja refi suurkogudel
v
veteran tollele lisaksile/ 21. juuni 2015 17:15
sa lisaks mõtled naise isaks. Sinusugused selle ilmaelu pahupidi pööravadki.
r
räägi ikka faktide põhjal,/ 21. juuni 2015 17:22
mismoodi see EKRE sind kütab?
Oled ikka nende programmiga tuttav?
Ei ole?
Või oled?Kui oled,siis pole sa õige eestlane ja sul on oma kodumaast suva.
Kui ei ole,siis loe:
vaene õnnetu,loe,loe veel...
http://i.imgur.com/G4hgsIN.jpg
http://www.ekre.ee/ekreprogramm/programm/
Rahvaenamus on aru saanud,ehk on sul ka aeg,kui huvi pole,pagulased ootavad...
k
kuulge/ 21. juuni 2015 13:42
See kysitlus on yldse ulmevaldkonnast.keda kysitleti. Kus kysitleti? Mind pole ntk MITTE KEEGI EGA MITTE KUNAGIkysitlenud. Kui ntk vene elanikkond ja pohiliselt pensionärid on kysitluse all olnud siis selge et keskerakond troonib. Kysige eesti inimestelt ja noorematelt ka ja pilt hoopis teine...
d
Dj/ 21. juuni 2015 14:31
Piinlik pole nii loll olla?
v
veteran/ 21. juuni 2015 14:35
sinusuguse mugulaspugulase käest ei saa keegi midagi küsida sest sul puudub kodumaa, puudub haridus ja üleüldse igasugune arusaam maailma elust.
o
olen pensionär/ 21. juuni 2015 14:42
aga toetan just valitsust,mitte KE ega uusi tulijaid ampelmanne, soovin et eestil oleks ikka tulevikku,mitte nagu Kreekal,,,,,,,,,,,,,,
t
to: 14:42/ 21. juuni 2015 18:58
Täiesti sinuga nõus. Toetan samuti valitsust, mitte aga KE, VE ja EKRE lõukoeri.
Palju JÕUDU ja EDU Taavi Rõivasele!
t
to: 14:42/ 21. juuni 2015 18:58
Täiesti sinuga nõus. Toetan samuti valitsust, mitte aga KE, VE ja EKRE lõukoeri.
Palju JÕUDU ja EDU Taavi Rõivasele!
h
haaa/ 21. juuni 2015 13:30
kesikute kamp on kommenteerima ja miinuseid laduma suunatud :D kas isegi pühapäev on tööpäev? kesikute ahnusel pole ju piire, saaks veel rohkem toetajad, saaks veel rohkem tallinna linna raha oma taskusse ajada. moskvast tuleb ju niikuinii kolmadik sulas + tallinna parkimisaladelt ümbrikupakadega töötajatest üle jääv raha tuuakse mustade kilekottidega otse linnavalitsusse. elagu Paid varganäod-kesikud!
R
Kas/ 21. juuni 2015 13:40
n
Nii juhtub/ 21. juuni 2015 13:43
Kui hullaris arvutiluba antakse...
p
Paistab/ 21. juuni 2015 14:25
Et mõni kõrgepalgaline riigiametnikust puudel laamendab siin.
j
Joss./ 21. juuni 2015 14:34
Ei ole poliitiline.Kui oled Eesti arengu ja rahva vastu,siis on selge keda teenitakse.Raja taguseid pankurei ja tööstureid.Julgen väita,et kõik poliitikud ja suurem osa ametnikest on äärmiselt destruktiivse käitumisega.Kui oled poliitik,see juba ütleb ,kes sa OLED.Olge mõnusad ja tooge välja üks aus,omakasu mittesaada tahtev ja tõtt rääkiv POLIITIK.
h
huu/ 21. juuni 2015 14:37
õnnetu olend oled, seltsimees haa.
n
nii juhtub/ 21. juuni 2015 15:08
m
Minu/ 21. juuni 2015 16:22
meelest ruigab siin refi kommentaator rohkem kui kõik teised. Ma arvan, et ei tasu sellepärast labaseks minna. Ja kui rääkida varganägudest, kas siis jääb mõni puutumata või????
m
Maali/ 21. juuni 2015 13:27
MIKS POLE VEEL SEADUST EESTIMAA DESOVJETISEERIMISEST ? ! Miks ei lustreerita poliitikuid ja avaliku elu tegelasi ? Meil on ju prygikaste !
k
Kotimees/ 21. juuni 2015 13:26
Ei ole tunda, et valitsus töötab kodanike heaolu nimel. Muretsetakse pagulaste aga mitte oma riigist põgenevate kodanike pärast.
Maksude ümbermängimine ilma lisasissetuleku allikate tekitamiseta pole see, mida oodatakse! Seejuures välditakse krooniliselt võõrpankade maksustamise teemat, mis tekitab juba korruptsioonikahtlust. Kasumid on seal vägagi suured: http://arileht.delfi.ee/news/uudised/eestis-tegutsevad-pangad-teenisid-kolme-kuuga-191-miljonit-euro...
k
Kust sa näed/ 21. juuni 2015 15:00
valitsuse hoolimist pagulaste pärast? Ise ka mõtled nii, või on ajupesu vilju kandnud? Valitsus räägib ju koguaeg, et ei ole nõus sellise pagulaste hulgaga, mida siia plaanitakse. Ega meie valitsus ei ole käinud neid pagulasi siia kauplemas. Neid tahetakse siia saata. Muud ei ole, kui inimestega manipuleerimine pagulaste teemal. Saaks aga pildil olla ja endi luulud valitsuse kraesse keerata. Küll lollid eestlased usuvad! Isegi selline "uudis" on ekrelaste poolt levitatud, nagu valitsus plaaniks tuua siia 65000 pagulast! Tule jumal appi! Laske asju arutada. See pagulaste jama on suur probleem kogu Euroopas.
s
see valitsus/ 21. juuni 2015 15:10
on koguaeg valetanud, taavi rõivas ütles otseeetris et kõiksugu asjade jaoks on raha olemas ja mingit maksutõusu ei tule ja erikütusi ei kaotata , kõik me ju näeme mis tegelikult toimub, kõik risti vastupidi
s
Siiamaani/ 21. juuni 2015 15:16
elasid Vao pagulased, ilma et mingit ütlemist oleks olnud. Ma näiteks ei teadnudki, et nad seal elavad. Nüüd äkki saab 80 pagulasest iga päev eri väljaannetes õuduslugusid lugeda. Kui see ei ole rahvaga manipuleerimine, siis mis see on? Netist korjatakse üles igasugu "toredad" videod ja levitatakse neid, jättes rahvale mulje, nagu tuleval nädalal hakkaks meil sama juhtuma. Väikese Eesti kohtupraktikastki on teada külmavärinaid tekitavaid juhtumeid, kus peategelasteks valged inimesed. Lõpetaks selle paanika külvamise!
d
ddd/ 21. juuni 2015 19:37
Inimene mõtleb nii nagu meedia mõtleb.Kõik süüakse ära mis telekast tuleb.
m
millest/ 21. juuni 2015 23:28
....sa järeldad, et meil ei hakka "sama" juhtuma? Annad ISE garantii? Mina aga küsin, et miks siin ei hakka juhtuma kui mujal "juhtub"? Norras on neid immigrante 10% aga kuritegusid nende arvel kogu Norra kohta on 80%!!!
t
Tiina/ 21. juuni 2015 13:25
Räägime jaanuaris siis, kui näeme tegelikkust.Suvel muidugi elu lill ja rohi roheline.

e
ehh/ 21. juuni 2015 13:20
Kui poleks neid e-valimisi,siis vaevalt istuks oravad pukis,see valimised pettus,kusjuures korjatakse hääli vanakestelt pansionaadist,haiglatest ja veel mujalt,kust need vanakesed ise ei saagi valida,nii et mis viga nii petta ja võita.Igatahes valimised pole meil ausad,Milleks teha läbi neti valimisi ,kus võimalik igati mängi.
a
A.P./ 21. juuni 2015 13:40
Tean isiklikult, kuidas 2000.alguses Harku vallas käis pikaaegselt valla juhtkonda kuuluv inimene (tollal oli õpetaja Tabasalu Gümnaasiumis) vanadekodus olevatele inimestele "näitamas", kuidas saab e-hääletada TEMA POOLT. Ja imede-ime: ta osutus valituks, kuna vanadekodus hääletasid kõik tema poolt!
a
A.P./ 21. juuni 2015 13:41
Tegemist oli IRL-i likkmega!
e
E-hääletus ongi kõige lihtsam,/ 21. juuni 2015 14:02
me kõik lugesime meediast,kuidas Haapsalu linnavalitsuse arvutist tuli kõige loomavaenulikuma teo kohta hääli kõikjalt üle maailma-küll USA st,Columbiast ja mujalt.Eks Kanada eestlased hääletasid sel moel ka RE poolt!!! irw.
Muidugi KÕIK need E hääled läksidki sinna kuhu vaja,sest inimene on loomult laisk ja valib lihtsama ja mugavama variandi,ning see oli vesi ühele veskile.
NB! jÄRGMISEL KORRAL minge jaoskonda,tegu on siiski meie endi tulevikuga.
Praegu tuli üks viletsamatest vilets tulemus.
See oli vastus A.P-le. 13:40
d
do ehh/ 21. juuni 2015 14:54
olen ka mitte enam väga noor aga ja valisin kodus arvutis ise Re , olen seda meetotit kasutanud aastaid ,siis kui Ansip veel oli peaminister,miks siis ei kisatud ja kirutud seda E-valimist,seat keskid old siis vait kui sukad,nüüd noor ja tark eesotsas võtab kohe ke vahutama ,simson tahab ise koos toomiga seda pirukat endale,selles on asi ,mustake aga edasi pole siin kõik eestlased küll teie meelt.!!!
s
Super!/ 21. juuni 2015 15:09
do ehh. Just noor Taavi Rõivas tundub jalus olevat. Rõivase peaministriks olemise ajal on asutud huiar-ettevõtjaid pitsitama ja makse maksma pandud. Need "ohvrid" on esi-sõimajad. Ja Simson saab nende valguses ka "särada" ja omaarust kogu rahva päästeemandat mängida.
p
PIINLIK ON/ 21. juuni 2015 15:41
j
Jaak/ 21. juuni 2015 13:02
Oravad on ju petised,ülbed ja rahvast põlgavad. Enne valimisi ei rääkinud nad sõnagi aktsiiside ja trahvide kordades tõstmisest. Nad peavad Eesti rahvast lollideks. Ma ei saa aru, kuidas võib neil sellest hoolimata olla veel nii suur toetus. Slikerdavad ja võltsivad ehk jälle midagi nagu nad E-häältega olla teinud.
m
mobiili maksumus oli 0.10 senti,/ 21. juuni 2015 14:28
ava silmad ja HÄsTI LAHTI,EHK näed TÕELISI mammutvargusi.
Kui ei näe,ole vait.
13:56-le,,kellel on õudne.
k
Kuskohas?/ 21. juuni 2015 14:35
Too mulle ka mobiil 10 sendiga. Ma võtaks kohe viis tükki.
k
kkkkk/ 21. juuni 2015 19:33
kui oravad ära lähevad siis tulevad lihtsalt teised samasugused asemele.
h
Heiki/ 21. juuni 2015 13:01
alari1 on reformierakonna alaline kommenteerija ja eesti vastane vihakommenteerija
t
to kõige naljakam!/ 21. juuni 2015 12:59
kle sa ise oled kõige naljakam. vastupidi, kui tegelikult küsitlusi tehtaks, oleks reform tipus. olen alati reformi toetaja olnud ja kõik minu tuttavad samuti, ometigi pole mitte keegi kunagi vastanud ühelegi küsitlusele, sest keegi pole küsinud ju :D loomulik, kui minna küsitlust tegema LIPO ette või lasnamäe turule või koplisse koos rahava raha eest ostetud kinkekaartidega, siis saab ikka sellised vastused ju, nagu vaja on.
m
Mida sa siis toetad?/ 21. juuni 2015 14:28
Oma pangaarvet ve?Eks reformi valivad need,kes orjadest maksumaksjate pajast endale rammusamat saavad välja korjata.
v
veendumus/ 21. juuni 2015 12:55
Praegu eksisteerib psühho-ja finantsterroristide nurisünnitis.Restart on ainuke võimalus
j
Jüri/ 21. juuni 2015 12:54
Igaüks peaks aru saama, et e - valimised olid tehtud, mitte valitud.
k
Kõige naljakam!/ 21. juuni 2015 12:31
Kõige naljakam on veel see, et need gallupid on ju suuresti laest võetud. Kui te näeksite tõelisi populaarsustabeleid, siis alles võiks millestki rääkida. Aga kus sa sellega! Siis ju tuleks välja tõsiasi, et reformikommarite toetus on kusagil 10% ja puudlid ei pruugiks üldse üle künnisegi pääseda. Senikaua, kui keegi pole viitsinud ega tahtnud sõltumatuid küsitlusi teha, toimub kõik ikka samal põhimõttel, et ise küsin, ise vastan ja ise ka arutan oma vastuste üle. TSIRKUS!
p
pontius/ 21. juuni 2015 16:34
just just avalikke küsitlulsi kardetakse nagu vana kurat välku !
a
21. juuni 2015 12:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
Jüri/ 21. juuni 2015 12:55
Kas Alar1 on vaimselt terve?
k
Kaimule/ 21. juuni 2015 18:35
a
andke Alar1-le andeks/ 21. juuni 2015 23:39
......ta vaeneke vaevleb juba pikemat aega kõiksugu foobiate käes ja on nii segi juba peast, et kangemadki rohud enam ei aita! Las ta "räägib" siin...see tsipagi rahustab. Keegi võiks teda isegi kiita....kui tubli ta on...see mõjuks eriti hästi!
r
Rahustaja/ 21. juuni 2015 13:28
See on hea, et massimeedia ainult objektiivset tõde edastab!
s
sul on ka "piiratud"palgaline jutt???/ 21. juuni 2015 14:10
a
Alar 1/ 21. juuni 2015 14:29
Ongi reformierakonna "ämm".

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee