Eesti uudised

"Mina suudan ette kujutada mustanahalist lugemas Viidingut või ujumas Viljandi järves."

Londonis arenguabi õppiv noormees: EKRE ja fundamentalistliku islami vihaõhutaval poliitikal on ühiseid jooni

Katrin Lust, 19. juuni 2015 17:32

221 KOMMENTAARI

o
Oss:/ 20. juuni 2016 11:07
Sina, Karlutt mine peale kooli otse mossude juurde. Seal saab su õige kodumaa olema.
ä
äge/ 10. juuni 2016 11:14
Ära tuli, see igapäevane ajupesu. Kuidas on elu Rootsistanis, Saksastanis ja mujal mis immigrantide kloaakideks on muudetud, me ju teame, ja ajupesust hoolimata me oma kodumaale seda ei soovi!
j
Jus/ 8. juuni 2016 12:12
Hahhaha tattnokk on ajupesu saanud.
j
Jus/ 8. juuni 2016 12:12
Hahhaha tattnokk on ajupesu saanud.
o
omg/ 5. september 2015 16:53
nii lolli lugu pole ammu lugenud!
EKRE on ainsad kes räägivad asjadest õigete nimedega. Teised klounid ainult pobisevad et - JAA PEAME ARUTAMA, VÕTAME PLAANI.
n
noh/ 2. juuli 2015 21:16
kust kivialt selline napiaruline päkapikk jälle välja kaevati? (pean silmas artikli "autorit")
põnn mine tagasi lasteaeda ja tee endale kõigepealt selgeks, millise mandri peal milline rass elab.
ahjaa- ära loodagi, et sa kunagi lapsi saad- sinusugusega jääb nõusse ainult mõni aidsihaige prostituut.
j
Juudas/ 22. juuni 2015 08:37
kas sa julged veel Eestisse tulla?
m
mis/ 21. juuni 2015 21:39

v
Velirand/ 21. juuni 2015 16:48
"aga seda, et ainult läbi vere on võimalik eestlaseks saada, ma ei usu"
Kuidas siis muud moodi on võimalik eestlaseks saada?
t
21. juuni 2015 11:32
TAOLIST SITTA, NAGU SEDA ON ISLAM, EI SUUDA KA PARIM MÜÜGIMEES EESTLASTELE MAHA MÜÜA. ME ELAME INFO ÜHISKONNAS JA ME KÕIK NÄEME, MIS TOIMUB NENDES MAADES, KUHU ON NEED ISLAMI TOLGUSED SISSE LUBATUD. NEILE EI SAA LUBADA SIIN RIIGIS MOŠEEDE EHITUST, AVALIKKU PALVETAMIST, USU KUULUTAMIST JA UUTE JÜNGRITE VÄRBAMIST, NEILE EI SAA LUBADA KOGUNEMISI, KEELATUD KA PURKADE KANDMINE (NAISI TISKRIMINEERIV), VÄGIVALDA NAISTE JA LASTE SUHTES. KUI SELLE VASTU EKSITAKSE, SIIS RIIGIST VÄLJA, NAGU SEDA TEHAKSE JAAPANIS, NING KA MINGIL MÄÄRAL NORRAS. MEIE SEADUSED EI OLE KOHANDATUD SELLISTE INIMESTE VASTUVÕTUKS.
e
ESTland/ 21. juuni 2015 11:20
Taas. Kust leiavad need meedia väljaanded neid eesti inimesi, kes mingi mõtetu ürituse nimel, reedavad enda, oma riigi ja rahva. Häbistavad ennast ja oma perekonda. Selline noor poiss,ei tea maailmast veel midagi. Kui ta UK´s, Londonis õpib, siis peaks tal olema teada, mis toimub Inglismaa pealinnas. Linn on praktiliselt islamiseerunud ja valgeid, mitte islami usklikke, kiusatakse julmalt taga. Tänapäeva info ühiskonnas ei jäe midagi kahe silma vahele. Võta lahti internett ja sa näed, oma silmaga, video materjalina, mida tähendab ISLAMI usu jõhker levitamine, ning sellega kaasnevad probleemid. Kui meie eesti rahvas, ei taha oma õuele neid islami tolguseid, siis tuleb sellega arvestada. ILMSELT EI SAA MEIE VALITSUS ENNEM SELLEST ARU, KUI RAHUMEELSED EESTI INIMESED, TÕUSEVAD ÜLESSE JA HAKKAVAD, SÕNA OTSESES MÕTTES MÄSSAMA. ENNEM NAD ARU EI SAA, MILLEST ON SIIRALT KAHJU.
i
integraator/ 21. juuni 2015 10:08
Nagu näha pagulaatega kimpus olevate naaberriikide kogemusest,siis mingit integratsiooni huvi neil pole. Kuna kultuurid on niivõrd erinevad. Samuti on usund ka takistuseķs. Ainus mõte integratsioonist on see, kuidas saaks ühe oma kehaosa integreerida valge naise kehaosaga ja seda vahendeid valimatta.
t
21. juuni 2015 14:15
täpselt ! loomadelgi on ni, teiste isastega kaklemin, tapmine, emaste enda omaks tegemine. need mustad, pole loomadest eriti arenenumad, ega me isegi. parem ärgu end meie meestele tapmiseks toogu, kuna meil on okupantidega kogemused, mida muu heast elust segi peast eurotoppidel pole.
u
Ui-Ui/ 21. juuni 2015 08:49
Me riigikogu ju põhiliselt koosnebki vanade kommude järeltulijaist. Pagulasi tahavad nad eurotoetuste pärast, millest osa ammu laiaks löödud.
Huvitav, miks küll nende suured eeskujud ja õpetajad venemaal ei soovi ei pagulasi ega pedeparaade.
k
kui/ 21. juuni 2015 08:39
end piinlikult tunneb, siis võtku need poolearulised oma majja elama, paigutagu sugulaste juurde ja maksku igakuiselt neil logelemise eest suuri summasid.kuidas te aru ei saa, et need noored mehed EI põgene sõja eest.nad on lodevuspagulased ja tulevad siia euroopasse sotsiaalsete tagatiste pärast.kas neil oma kodumaal on töökoht? vaevalt.
ja enne kui hakkate kusagil mujal sõna võtma ja "kuulsust" koguma, siis mõelge keda kaitsete!!!
i
inimkonnale/ 21. juuni 2015 04:00
Jaakobuse kiri 2:
Hoiatus erapoolikuse eest
1 Mu vennad, ärgu olgu teie usk meie kirkuse Issandasse Jeesusesse
Kristusesse ühendatud vahetegemisega inimeste vahel!
2 Kui teie kogunemisele astub sisse kuldsõrmustega mees
säravas rõivas ja astub sisse ka vaene räpases rõivas
3 ning teie pöördute särava rõiva kandja poole ja ütlete talle: „Sina istu
siia paremale kohale!”, vaesele aga: „Sina seisa seal!” või: „Istu siia mu
jalajäri ette maha!” -
4 kas te siis ei ole mõttes vahet teinud ja saanud erapoolikuiks
kohtumõistjaiks?
5 Kuulge, mu armsad vennad, eks ole Jumal selle maailma vaesed
valinud saama usu läbi rikasteks ja pärima kuningriiki, mille ta
on tõotanud neile, kes teda armastavad?
6 Teie aga olete häbistanud vaest! Eks just rikkad rõhu teid ja
eks just nemad vea teid kohtuisse?
7 Eks just nemad teota seda kaunist nime, mis on nimetatud teie üle? 8 Te teete hästi, kui te tõepoolest täidate kuninglikku seadust
kirjasõna järgi: „Armasta oma ligimest nagu iseennast!”
9 Aga kui te soosite ühte rohkem kui teist, siis te teete pattu ja
Seadus tunnistab teid üleastujaiks.
10 Sest igaüks, kes peab kinni kogu Seadusest, aga vääratab
ühesainsas asjas, on süüdi kõige suhtes.
11 Sest see, kes ütles: „Sa ei tohi rikkuda abielu!”, ütles ka: „Sa ei
tohi tappa!” Kui sa ei riku küll abielu, ent tapad, siis sa oled
Seadusest üle astunud. 12 Nõnda siis rääkige ja nõnda siis tehke nagu need, kelle üle
kord mõistetakse kohut vabaduse seaduse järgi.
13 Sest kohus on halastamatu selle suhtes, kes ise ei ole
halastanud, kuid halastus kiidab end kohtust kõrgemaks.
j
Jaan / 21. juuni 2015 14:27
seal oli kirjas ka midagi võõra vara ihaldamisest ja teise mehe naise ihkamisest.
a
A.H./ 20. juuni 2015 23:02
Mina jälle tunnens piinlikust et meie riiki esindavad Lindonis kõik sugu PDd ja muu saast.

m
Margus/ 20. juuni 2015 22:42
w
wana kala/ 20. juuni 2015 21:13
nii lollil "arvamuslidril" peabki piinlik olema!
b
Bla/ 20. juuni 2015 20:30
Mulle tundub, et mõlemad pooled, nii EKRE kui ka nende vastased, püüavad üksteisele äärmuslikumat silti kleepida kui nad tegelikult on. Eestlastele pole tähtis rassiline puhtus nagu siin väidetakse, vaid keele ja kultuuri säilimine, nagu ka põhiseaduses ilusti kirjas on. Kui meile hakatakse eestis võõrast kultuuri peale suruma, siis on see lihtsalt vale. Mul näiteks pole midagi mustanahaliste vastu, kes eesti keele ära õpivad ja omandavad meie kombed. Küsimus on, kas nad kõik soovivad seda teha, kes siia satuvad? See peaks olema eeltingimus siin elamiseks. Hiljuti eesti ametkondade väljaöeldud põgenike vastuvõetav arv- 150, on ka ilmselt optimaalne, et ei tekiks ühiskonnas uusi probleeme ja toimuks sulandumine. See on paratamatus, et kui eestlased juurde ei sünnita rohkem, kui ära sureb, siis saabub ükskord see päev mil sureb viimane eestlane. Selleks, et seda ära hoida, peaksime õpetama oma kultuuri ja keelt neile kes siia tulevad.
N
../ 20. juuni 2015 19:28
Nii noorel inimesel puudub üks väga tähtis asi.. ja see on elukogemus! Tundub, et ei tunne ajalugu ka ja tundub, et ei tea midagi lihtsate inimeste elust, elust koos pagulastega! Tundub, et ei tea ega puutu kokku ka nende immigrantidega kes probleeme tekitavad ja õpib ainult seda, mida õpetatakse! Kahju!
a
A.H./ 20. juuni 2015 23:04
Sellel tegelasel lisaks elukogemusele puudub ka mõistus. Paraku ilma mõistuseta ei tule ka elukogemust, sest see aine peas mis peaks elatud analüüsima ei tööta korralikult või puudub sootuks.
p
Prohvet/ 20. juuni 2015 18:15
Njaa, mitte midagi ei ole muutunud. Ikka ja jälle jäävad inimesed kinni hoidma oma arusaamadest ja väljakujunenud hoiakutest. Kõike, mis viitab sotsiaalsele arengule, mille meie ühiskond, edusammud tehnoloogias ja kommunikatsioonis on võimaldanud, nähakse ohuna väljakujunenud ja iganevatele moraalidele ja hoiakutele. Olukorras, kus inimeste baasvajadused ei ole rahuldatud, nähakse kõiki muutusi kui negatiivset. Ideed nagu rahvusriik ühelt või range religioon teiselt poolt on paratamatud päris progressi takistajad ja nende ideede eestseisjad teevad kõik selleks, et mitte üheskoos edasi minna vaid jääda kinni oma hädadesse. =/ WWII all over again. Kas tõesti on meie kollektiivne mälu nii lühike?
m
Muki/ 20. juuni 2015 19:18
Kas arusaamad eetikast ja naiste õigustest on siis valed? Kas prohvet tahaks neid muuta? Kas tahad, et meie naised käiksid kinnikaetuna ja ainult mehe, vabandust sealmaal omaniku loaga kodust väljas. Kas arvada, et logelemine, töötus ja kuritegevus tuleks au sisse tõsta? Kas soovid feodaalkorda tagasi?
p
Prohvet/ 20. juuni 2015 20:04
Ei kõikidele nendele küsimustele. Oled minust valesti aru saanud. Pelgalt, et valed on arusaamad ka sellisest eetikast, mis jagab õiguseid ja moraalset väärtust ainult subjektile endale sobilikele inimrühmadele. Kas on ebaselge, et teiste, ehk madalamal ühiskondlikul positioonil olevate inimeste mittetolereerimine õõnestab kõiki neid väärtuseid, mida sa kaitsta püüad? Eetika ei toimi nii, et väärtustame seda, millega harjunud oleme aga põlgame seda, millega ei ole. See on egoismieetika ja just see viib meid ajas tagasi.
Ma ei väida, et massiline pagulaste Eestisse toomine on hea idee või, et need sotsiopoliitlised probleemid, mida see küsimus on Euroopasse toonud, on õiged. Pagulasküsimus on keeruline küsimus aga selge on, et üksteisest eristumine oleks mingi lahendus. Kas tõesti on meie kolletkiivne mälu nii lühike? Ärge olge nii naiivsed arvamaks, et inimesed, kes püüavad mõista ka teiste hädasid (enda omade kõrval) või elada näiliselt kõrgemaid moraale väärtustades (nagu erinevuste tolereerimine) mingi ime läbi ei huvitu enda muredest, ei taha elada turvalises keskkonnas jne.
p
Prohvet/ 20. juuni 2015 20:05
Vabandust, kirjaviga:
Pagulasküsimus on keeruline küsimus aga selge on, et üksteisest eristumine Poleks mingi lahendus.
m
Muki/ 20. juuni 2015 20:18
Ärgem rääkigem siis mööda. Pagulased toovad kaasa oma kultuuri - jah või ei? Kas nad hakkavad oma kultuuri ja usku siin propageerima - jah või ei? Kas pagulased elama hakkavad siin oma tõekspidamiste või kohalike reeglite järgi - jah või ei? Kas inimesed, kes ei taha, et nende kultuuri, tõekspidamisi ja eetilisi vaateid muudetakse peetakse rassistiks - jah või ei. Sellega on arusaadav, et inimesed kardavad, et nende kodu võib olla ohus. Selgelt on seda minu arvates näidanud teised riigid. Tark õpib teiste vigadest aga loll ei saa enda omadestki aru.
t
To Prohvet/ 20. juuni 2015 21:15
kas ajusid pestes saite ka raha,meeldib kaasaegne elu,kuid juured peavad alles jääma,mitte tootma zombisid,miks sotsid ja liberaalid valimistel euroopas põruvad-----sest kõigile on tähtis tema kodumaa,valik on vaba,kui soovitakse saada osa aafrika kultuurist võiks neid abistama minna,EL on oma elu ära elanud ja riigid määravad ise kas olla selles monstrumis või ei----või lahustuda selles massiimmigratsioonis.
t
to: Prohvet/ 21. juuni 2015 11:37
Sinu lühimälu ja nägemis, ning arusaamis mälu on täiesti rikutud. Sa krd tainas, vaata ennem, mis toimub nendes maades, kus see islam võib vabalt levida. Kuhu need islami usulised on sisse roninud, nagu taga kiusatud inimesed. Mida nad korraldavad nendes maades ? Kohalikud inimesed on tiskrimineeritud ja vägivallaga üle valatud. Ennem kui suu lahti teed, mine arene ja palju. Taolist sitta, nagu on seda islam, siia riiki ei too. Ilmselt need kisakõrid, kellede pärast taoline asju juhutma peaks, hakkavad ka hiljem kannatama ja haiget saama. See on tulevik
k
Kummaline/ 20. juuni 2015 18:12
sõna "areng" on saanud kaasajal külge kummalise maigu ja tihti on see lolluse sünonüümiks. "Arenguvestlus"- mitmeid tunde vältav idiootne pläma nt lapsülemuse poolt, kes absoluutselt ei taipa, millest ta räägib. "Arenenud liberalism"- seda teate isegi, see on see, et näete arenenum välja, kui keegi omasooline teile taha keerab, kui olete tolerantsed kõikide pervertide suhtes jne.
"Mine arene!"- tavaliselt alaarenenu kommentaar teadjama suhtes.
Jne...
Muudkui areneme, kuid paraku taandareneme.
j
Jaan/ 20. juuni 2015 17:24
Lugesin wikist,see kool koolitab funktsionääre afrika ja aasia riikidele esindamaks Britannia rahvuslikke huve. https://en.wikipedia.org/wiki/SOAS,_University_of_London
p
Põhiseadus mis segab tolerastidel elamist juba 20 aastat / 20. juuni 2015 16:23
Kultuurigenotsiidi viljad kõneleavad selles poisis kes on kahtlemata tubli aga tema arusaamad ja areng kõneleb selgelt eelprogameeritud tüüpilist tema põlvkonna kultuuritust tegelikult kus puuduvad oma mõtted vaid oma mõtete pähe esitatakse mõistagi juba valmis toimetatud ja tsenseeritud "mõtte" jupikesi. See, et oo ma olen nii globlaalne mehike on poos mitte arusaam. Olen töötanud aasta kümmneid tänaseks pea kõigil kontinentidel sh põhja aafrikas pikalt ning kõik selline tolerasti jutuke on täpselt samas kaalukategooraist nagu selle põlvonna nõudmised kuidas üks või teine asi PEAB nii olema ja meie nõuame seda. See paraku aga ei muuda elu reaalsuseid ja seda kuidas maailm läheb ja töötab. Vähem televiisorit ja nutitelefoni ning rohkem reaalseid oskuseid kalliste vanemate või maksumaksja poolt kinnimakstud hobbide asemel aitab ühendust reaalsuega pidada suhteliselt hästi. Tore poiss igati aga arusaamadega on pahasti, mis viivad meid hukatusse sellisel kujul. EKRE ei õhuta Eestis viha küll aga Islamism, mis kutsub mõrvadele nagu Orthox'ne Judasim, vaid ainsa poliitilise parteina tunnistab Eesti vabariigi Põhiseaduse olemasolu, mis läbi aastate on olnud väga häirivaks komponendiks kõigile poliitkriminaalidele nagu viimati Taavi Rõvase ametisse skeemitamine ning riigi lõplikult põhjalaksmise seaduste pakett. Kui uus-eestlastele ei meeldi Eesti Põhiseadus tehke see ümber. Nii kaua aga kui see on olemas siis selle vastu võitlemine on natsistlik kuritegelik tegevus mis on selle riigi suhtes ja pinnal vaenulik ning ebaseaduslik teatud piirist alates. Kultuurigenotsiidil on viljad nii nagu põhjuse ja tagajärje suhe on Eestis alati mõistmatu asjade käik olnud ning üks tulem nendest on selline kena poiss, kes tegelikult võitleb oma riigi ja rahva vastu sest ta on nii programmeeritud.

a
Appi/ 20. juuni 2015 16:13
Ma pole ammu nii lolli juttu ühe eestlase suust kuulnud,kui ta on üldse eestlane.
m
Mida teile seal ülikoolis õpetatakse?/ 20. juuni 2015 15:42
AUSALTÖELDES piinlik on sellist jama lugeda.
k
Keskealine naine/ 20. juuni 2015 14:48
Kas inimene vihkab OMA RAHVUST, oma kodumaad, OMA JUURI ?
Täiesti õudne hakkab.
M
???/ 20. juuni 2015 15:36
Mis seal küll on sellel kommentaaril artikliga?? Täisti ajuvaba.
k
Karin/ 20. juuni 2015 14:46
EKRE on n ainuke partei, kes hoolib oma riigist ja tegutseb me rahva püsimajäämise nimel.
Valus on lugeda EKRE tümitamist, hingele teeb haiget.
Kahe käega pooldan EKRET.
Euroliidule pugejate propagandat eu taha lugedagi, masendav.
h
Hanguga mees/ 20. juuni 2015 14:29
Heh, poisu, jäta Viljandi järv küll mängust välja :)
a
appi - appi/ 20. juuni 2015 14:44
Oma kodumaa ja rahva kaitsmine on siis nüüd viha õhutamine ?
Eesmärgiks on ikkagi võetud rahvustunnete ja rahvusriikide hävitamine.
Kohutav, mis toimub.
j
Jaan/ 20. juuni 2015 12:57
Londonis pole pagulasi.seal on vaid Briti koloniaal impeeriumi kodanikud.
m
MATS/ 20. juuni 2015 12:53
Tundub, et tutvusime äsja ühe oma tulevase noorpoliitikuga. Ja mine tea, vahest isegi parteijuhiga. Selle jutu peale aplodeerib Brüssel kindlasti.
K
???/ 20. juuni 2015 12:51
Kas referaat või? Millise hindepalliga õppejõud selle ära hindasid?

p
Patriot/ 20. juuni 2015 12:26
Parem kui sellised kosmopoliitsed ja vaimult rumalad jääkski Londonisse. Sinna ta sobitub hästi. Aga võrrelda rahvusaadet kandvat erakonda fundamentalistidega - sa sipsik ei tea absoluutselt millest sa räägid.
k
kusjuures! / 20. juuni 2015 11:43
Eesti riik kuulubki justnimelt mulle ja teistele etnilistele eestlastele,samuti võivad siin rahumeeli elada teised valged rahvad. Kõik teisevärvilised ja -kultuurilised muulased tohivad siin käia ainult turistina võI õppimas, kuid mitte parasiteerimas ning dikteerimas omi seadusi! Selge?
p
pruun & punane/ 20. juuni 2015 11:39
u
usume jee/ 20. juuni 2015 11:23
Mis see kütt arvab et tema ajupesu toimib? Kaugeltki kõigile ei mõju ükski ajupesu. Ka mitte reformarite.
g
G.P/ 20. juuni 2015 11:15
Ilmselt ongi ühiseid jooni. Ja seda sellepärast,et igasugune väline surve põhjustab vastusurve. Lihtne füüsika. Ei ole küll EKRE pooldaja ,kuid antud küsimuses tuleb seljad niiöelda kokku panna. Märkus Eesti Valitsusele ,kellega ma olen siiamaani üsna rahul olnud - kui valitsus oleks kohe algusest asunud pagulaskvoote vastustavale seisukohale ,nii nagu seda tegi Läti, Leedu ja Soome, poleks seda pinget rahva seas tekkinud.
j
Jaan/ 20. juuni 2015 10:56
Kas suudad end ettekujutada neegrivanaisana?
n
nojah/ 20. juuni 2015 10:51
mina olen juba ammu seda täheldanud. jaak madison on mulle alati meenutanud noort tublit natsi.
p
Praeguses/ 20. juuni 2015 11:31
olukorras kõlab see ainult komplimendina.Lõpuks siis ka Taanis said rahvuslikud jõud võimule,mille peale Rootsi toleristid-pehmod pistsid kohe vinguma!
v
väga/ 20. juuni 2015 21:24
väga väga hea meel selle üle,ja soovivad ka EL lahkuda,soovin EL kõrgelt kukkumist,aga ei saa ju,kus ikka nii kõrget palka saab,EL ei sobi kaasaegsesse maailma.
k
kuule ajudeta rämps/ 20. juuni 2015 13:51
Praeguses poliitilises olukorras peabki iga inimene näitama oma natsimeelsust ja olema rassist ehk seisma oma rassi inimeste huvide eest.Selle maatüki kaitsmise eest on meie esivanemad verd valanud meie parema tuleviku nimel ja meie peame andma selle maa üle oma lastele puhtana ja kaitstuna,et meie tulevased põlved ei sünniks orjasdena islami riigis ja ei peaks orjana töötama afrika istandustes!kes ei ole rassist,on oma rassi reetur.Me ei tohi lasta tungidsa ülbetel pärdikutel meie koduõue lagastama ja kurjadel tarakanidel,kelle esindajateks on libekeelsed ilukõnelejad)lasta süstida oma ajudesse ideoloogilist mürki,mis muudaks meid endid iseenda hävitajateks!lLoodan,et artikli autor,rahva reetur hukkuks läbi mingi õnnetuse ja olgu ta neetud!Rassistidena peame ikka eekõige seisma oma sugulaste,õdede,vendade heaolu eest ja mitte arvestame sellega,mis on sissetungijtele solvav,mis mitte.Ja ärme peta oma iidsete esivanemate lootusi ,kes seitsmekesi laskusid iidsetel aegadel kosmoselaevaga sellele maatükile lootuses rajada siia maatükile oma kodu!Kaitesme siis oma kodu ja olemasolu ja leiame üles oma esivanemate väärikuse ja ärme lase vaenulikel pärdikutel ennast hävitada ja orjastada!
j
Jaan/ 20. juuni 2015 15:27
Õige kuid väga pikk jutt.
k
kah õige/ 21. juuni 2015 00:30
Masse ei huvita ja ja nad ei ole võimelised süvaanalüüsiks.Masse juhitakse lühikeste lööklausetega ja poliitikud teavad seda väga hästi.
j
Jaan/ 20. juuni 2015 10:50
Kas suudad ennast ettekujutada neegri vanaisana.

m
mt/ 20. juuni 2015 10:21
Enamus pagulastoetajaid on ka need, kes toetasid pedeseadust ja ka selgelt väidavad, et nemad käituvad ainuõigesti. Nüüd on järjekordselt leitud mingi noor tatikas, kes on ilmselt kellegi pooldaja sugulane vms. Ning hakkab mingit jura suust välja ajama, millest ta mitte midagi ei jaga. Tunnen paljusid inimesi londonist ja pole kordagi sellist jura veel kuulnud. Keskmisel Britil on endal juba piinlikBritt olla, sest nende kodumaa on mustade poolt ära lagastatud
k
kiti/ 20. juuni 2015 13:05
muidu sinuga nõus, v.a. esimene lause... mina ei olnud nende karjujate ja ropendajate hulgas, kes homosid peksid, sest neid on siiski nii väike protsent rahvastikust ja kui nad omavahel tegutsevad, mis siis sellest?! aga pagulaste vastu olen täiega...see on siiski midagi muud, kui tulevad tuhanded võõra usu ja kommetega siia ja lõppude lõpuks oleme me omal maal kusagil tara taga getos nagu kunagi indiaanlased... :(
m
muuseas/ 20. juuni 2015 14:13
Peded töötavad ise endale vastu,sest sallivuse eest võitlemisel sallitakse ka neid ,kes absoluutselt ei salli.Ning need mittesallivad sigivad nagu jänesed niikaua,kui mittesallivaid saab rohkem ja siis ongi sellel tilulilul lõpp,mis tuleb täiesti seaduslikult parlamentaarse hääletuse teel.kannikavennad vist ei tea,et islami seaduste järgi visatakse nad minareti otsast või kaljult alla!Siis on ka pedendusel lõpp,mis on positiivne.
l
lugeja53/ 20. juuni 2015 09:47
Mind küll ei häiriks koos teise nahavärvusest inimesega koos kõrvuti elada.Hullem on elada endast täis tõusikutest eestlastega,kes viletsama tammuvad mutta.Mida praegu eestlased lihtrahvaga teevad.See on suurem mure kui tumedanahalistega koos elada.vahe on muidugi see,et lõunamaa rass ei lase endaga nii teha nagu arad eestlased.Sellepärast kardetaksegi mustanahalisi.
a
aruga inimene/ 20. juuni 2015 13:32
oh sa nunnuke aga mine siis nende maale elama, ja kinnitan ei tule "ennastäis eestlase" sulle naabriks ka peale makstes.
o
Osaliselt tõsi - see/ 20. juuni 2015 17:17
kapitalismuse-asi küll eraldab-lahutab inimesi, kuid suurema häda vastu ikka suudame rahvana/rahvusena koos seista?
AGA SELLEKS ME EESTI RIIGI TEGIMEGI JU, et targad valitsejad ARUKALT meie kõigi maksuraha ümber jagaks - mitte nii õnnelikele-tarkadele. Aga kui see meie ühine raha igalepoole mujale antakse, mitte MEIE OMA HÄDALISTELE, siis...
e
ettekujutaja/ 20. juuni 2015 09:32
Lugemas ja ujumas on musta lihtne ette kujutada aga proovi ette kujutada kuidas must tööd teeks? Vot ei õnnestu...
m
max/ 20. juuni 2015 09:23
kas ajakirandust sunnitakse tegema propagandat et pagulase,moslemiga on koos on hea elada ja et kui eestlased tahavad aind valgete ja kristlastena elada on see fassism, rassism,noh noored teie pärite riigi kas olete kõik samal arvamusel.
t
tarts/ 20. juuni 2015 09:00
Poiske.... sa ei tea elust muffigi ...!
v
Vastik / 20. juuni 2015 08:40
Ma ei saa aru kuidas saab nii mõelda, soovin, et eladki varsti nende pagulastena külg külje korval, tahaks näha kaua sa vastu pead. Nii lolli juttu pole ammu lugenud.
k
Krõõp/ 20. juuni 2015 08:27
Tellimustöö. Keda meie haige meedia püüab kasvatada? Millised on kommid, te ikka ise näete?
n
Nagla/ 20. juuni 2015 07:56
Issand kui loll ja ajupestud. Võttes neid siia, aitame kaasa inimkaubandusele. Nood pole siin mingid pagulased. Nad tulevad täiesti teisest kultuuriruumist; suureneb kuritegevus; sa ei tea kas tuleb mingi äärmuslik kommunist või radikaalne moslem; nad ei harju selle kultuuriga ja vao küla põgenikud ütlesid ka et ei taha Eestisse jääda, mis neist piinata!?

o
Olev Vallimaa/ 20. juuni 2015 07:51
Neegreid ja teisi sellliseid maailmarändureid-"põgenikke" sõltumata nahavärvist mis olgu või roheline, ajendab tegelikult saamahimu (nagu selle artikli autoritki) ja sestap lendavadki kokku nagu kärbsed, kes seda mõne maiuspala puhul ikka teevad. Selle nähtuse mõistmisest on tingitud ka meie kaugete esivanemate sajanditevanune tõdemus- IGA ROJU OMA KOJU!
m
Mõhk/ 20. juuni 2015 07:31
Ma suudan ka sellist neegrit ette kujutada, kes loeb Viidingut, räägib puhtas eesti keeles ja käib Viljandi järves ujumas. Aga ma suudan väheke paremini kujutada ette reaalsusele paremini vastavat pilti töötust mustanahalisest, kellel on ilmselgeid raskusi võõrasse ühiskonda integreerumisel ja kes valib tõenäoliselt kuritegija elu.
s
soomaakoll/ 20. juuni 2015 06:31
L
Metsakool/ 20. juuni 2015 05:57
Loe Selle kula elanike appikarjuvat kirja ja siis vaatame kas tahad veel muliseda.
L
Metsakool/ 20. juuni 2015 05:57
Loe Selle kula elanike appikarjuvat kirja ja siis vaatame kas tahad veel muliseda.
n
Noormees/ 20. juuni 2015 03:57
tunnistab et vesed pogenikud ongi islam.
e
Eva/ 20. juuni 2015 02:16
Inimestel on HIRM,mitte rassivaen. Moslemite ja aafriklaste vägitegudest kuuldub igaltpoolt
Kasvöi vägistamised.Nojah,Teid see ei puuduta.Kui Rootsis viimase 2 kuuga 2vanaprouat
ära vägistada..Nende agressiivsuse lävi tundub madal olevat,eriti veel võõras keskkonnas,
vallanduvad märatsemised. Probleem pole üldse Eestis või eestlaste suhtumises,on
selge,et need isendid ei suvatse oma sündimust piirata. Norberg,Teie saate siin tegutseda,
propageerida,agiteerida,annetusi koguda. See on juba raskem töö,kui Teie targutamine
Olen 20 aastat perearstina töötanud ja ütlen,et lastel võivad igasugustest erimeelsusest
kompleksid tekkida. Teile meeldib näidata,kui salliv ja humaanne te olete.Kas selline
sallivus on üldse humaanne.Minge sinna kohapeale Araabiasse, öelge,et Euroopasse teid enam ei
võeta,isegi siis,kui te oma imikuid üle serva kallutate ja ütlete,et viskate need vette,nagu juhtus
Itaalias. Veenge inimesi,et see tee ei vii teid õnnele. OLGE MEES ja SUUR INIMENE
mina küll ei kujuta ette,et selliseid hälbinud emasid ravima hakkan. Pigem teen annetuse
kontratseptiviididele. Kas need moslemid üldse ennast vaktsineerida lasevad ja kes need ostab
haiged
h
hahaha/ 20. juuni 2015 01:51
Peaga vastu kivi kukkunud? :)

k
Kirde-Eestlane/ 20. juuni 2015 01:35
e
Edasi Areng.../ 20. juuni 2015 01:16
Aga Sulle noormees soovingi edasi areneda...see olex kasulik Sulle ja Su tervisele...:)))
v
VABAMEES/ 20. juuni 2015 01:08
ON ALLES TAINAS LEIDIS KAH MILLEGA VÕRRELDA KAS PEDE SEADUSEGA POLE ÜHISEID JOONI VÕI ?????
k
Kammaiijaa.../ 20. juuni 2015 01:04
See pagulaste värk just seda ongi...nõus,et iga roju oma koju...aga no ,kui arvate,et meil endil on probleeme veel vähe,no siis on viimane aeg ennast veel rohkemate probleemiderga koormata... andke aga tuld...rahu on maapealt nagunii juba kadumas...mina igatahes arvan,et läheb sõjax ja seda sõna otseses mõttes...ongi aeg vist juba...!!!
t
tg/ 20. juuni 2015 00:48
siin pole vihaga mingit pistmist - lihsalt pole soovi riigile selleks makse maksta, et mingist riigiks ära jooksnud inimest üleval pidada ... see on ju absurdne olukord. Niiviisi kaob isu üldse makse maksta!
a
aga/ 19. juuni 2015 23:51
seda kiipi paigaldatakse hetkel Usa-s lastele ja vabatahtlikutele aga mõne aasta pärast on see kohustuslik,kaob sularaha,ja kõik mis on normaalne,seda ei soovigi rahvusriigid saada Usa sarnaseks politsei ja sõjardite riigiks ja ülemvõimuks euroopas,see poisiltutt võiks arengupeetusest üle saada on juba aeg,sest euroopa valib ainult isamaalisi parteisid,kes toetaks rahvast,ajupesuga olete hiljaks jäänud ja praktiseerimis võimalus on inglismaal võrratu pärast kooli lõpetamist.
t
Toomas/ 19. juuni 2015 23:44
Jälle keegi tola on suhu võtnud EKRE. Meie enda inimesed peavad meie rahvast kaitsma ja EKRE on selleks loodud. President Pätsi mõistavad paljud hukka, et lasi venelastel Eestisse sisse tulla ja vastupanu ei osutanud. Mis aga nüüd toimub, hullem veel, aitame kaasa üleeuroopalisele inimkaubandusele. Kõik teavad, et raha eest istutakse paatidesse ja meie peame altkäemaksu võtjaid vastu võtma, muidu oleme rassistid. Mahhinatsioonid on vägevad! Oo tuleb aeg, kus inimmüük päevavalgele tuleb.
m
Mad Max/ 21. juuni 2015 11:26
Just. Ma kaei saa aru, mis puutub asjasse EKRE. Jah, EKRE võtab sõna riigikogus, aga kahjuks tummadele kõrvadele, sest lollaka muigega ja arengu peetusega Rõivas ainult hirnub selle peale. Ju on talle juba eraldatud raha, et oma võlad panga ees likvideerida. Teda ei huvita eesti rahva arvamus. Tekib küsimus, kes ta selline on ja kes teda on valinud. Olen olnud terve oma elu rahumeelne inimene, aga selline jant hakkab ka minu harja punaseks ajama. Kui riik ei kuula rahvast, tuleb see riigile selgeks teha teisiti, ning arusaadavas tehnikas. Kui selleks on vaja kasutada mingil määral jõudu, siis kahju. Tahaks loota, et nupule vajutajad saavad aru, millega nad riskivad.
i
inimkonnale/ 19. juuni 2015 23:42
Johannese esimene kiri 1:
Elu Sõna ilmumisest
1 Mis algusest peale on olnud, mida me oleme kuulnud, mida me
oleme oma silmaga näinud, mida me oleme vaadelnud ja mida meie käed
on katsunud - seda me kuulutame Elu Sõnast.
2 Jah, Elu on saanud avalikuks, ja me oleme näinud ja me
tunnistame ja kuulutame teile igavest elu, mis oli Isa juures ja
on saanud meile avalikuks.
3 Mida me oleme näinud ja kuulnud, seda me kuulutame ka teile, et
teilgi oleks osadus meiega. Meie osadus on osadus Isaga ja
tema Poja Jeesuse Kristusega.
4 Ja me kirjutame seda, et meie rõõm oleks täielik. Valguses käimisest
5 Ja see on sõnum, mida me oleme kuulnud temalt ja
kuulutame teile: Jumal on valgus, ja temas ei ole mingit pimedust.
6 Kui me ütleme: „Meil on osadus temaga”, kuid käime
pimeduses, siis me valetame ega tee tõtt.
7 Aga kui me käime valguses, nõnda nagu tema on valguses, siis on
meil osadus omavahel ning Jeesuse, tema Poja veri puhastab meid
kogu patust.
8 Kui me ütleme: „Meil ei ole pattu”, siis me petame iseendid
ja tõde ei ole meis.
9 Kui me oma patud tunnistame, on tema ustav ja õige, nõnda et ta
annab andeks meie patud ja puhastab meid kogu ülekohtust.
10 Kui me ütleme: „Meie ei ole patustanud”, siis me teeme
tema valetajaks ja tema sõna ei ole meis.
j
Ja-jah,/ 20. juuni 2015 07:08

k
Kuule noormees K .P. Norberg/ 19. juuni 2015 23:39
ära sealt Londonist enam tagsi tule. Me ei oota sind siin. OK.
j
ju just/ 20. juuni 2015 01:36
suiksi lolle pole siia tõesti vaja
j
juku/ 19. juuni 2015 23:30
Lugesin seda artiklit ja mul hakkas halb....Kuidas on võimalik nii mõelda ja siukest jaburdust suust välja ajada....See vend on välismaal õppimisega ikka väga ära pööranud.Äkki peaks ta hulluarsti poole pöörduma...
i
19. juuni 2015 23:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
No küll on tark jutt!/ 20. juuni 2015 07:07
Ja kui täpselt teemasse!
p
palat nr.9/ 19. juuni 2015 22:38
kujutan ette kui soe tunne mul on kui nad viljandi järves talisuplust teevad
<
19. juuni 2015 22:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
aga/ 19. juuni 2015 23:43
kas kõik isamaalised ja konservatiivid kes on tõusnud rahvusriikides valitsustesse on siis fundamentalistid,teie helesinine unistus illegaalsetest immigrantidest ühiskonda sulandumisest on 000,ja pealegi olete siis vihkaja ja eesti lõhestaja kuna vihkate teisiti mõtlejaid,kui soovite kedagi aidata siis tulge siia inglismaale,ma viin teid ringkäigule 1658 moseesse,ja praktiseeridavõite näiteks aafrikas ja demokraatiat õpetada,etnomasohhist olete ja pealegi ajupestud,kohutav mida üks teismeline marxist võib suust välja ajada.
m
mõni mõte. / 19. juuni 2015 21:51
- KRIITILINE MÕTLEMINE ja VASTUOLU EUROOPALIK MÕTLEMISEGA.... üks neist väljenditest on kontekstist täiesti väljas.
-londonisse õppima minek pole sama, mis end altkäemaksu eest nihverdada kuskile paremassse riik elama.
- pagulasprobleemidest ( eriti veel praegustest paadipagulastest) on kõik uuringud tehtud--- iga pagulane maksab 4000 dollarit altkäemaksu . Seda nimetatakse eesti keeles "maffia toitmiseks".
- eesti riik ja siinne kogukond ei tohi kaasa minna kuritegeliku maailma toetamisega.
M
****/ 19. juuni 2015 22:48
Minule ka selline pidev sõimlemine ja kirumine ei meeldi, samas olen nõus, et sellised tuhandete viisi Aafrikast kohale veetud inimesed, kelle tausta keegi ei uuri ei pruugi olla mingid sõjapõgenikud. Aafrika rahvast ikka Euroopasse ära ei mahuta.
Kui Euroopa riikide valitsused oleksid midagi ette võtnud selle pagulaste ( ja mittepagulaste) probleemi ennetamiseks poleks ka inimesed nii vihased.
Alles mõni aasta tagasi näidati televiisorist Inglismaa rahva rahutusi ja laamendamisi ja selgesti oli näha, kes seal laamendasid.
N liidu ajal pelgasime nõukogude sõjaväelasi, nüüd neid enam pole, siis peab võõraid sisse vedama.
p
Perekond Norberg/ 19. juuni 2015 21:40
Kas Karl on Kalle ja Kaia Norbergi võsuke, kelle pankrotiasjast ka Äripäev kirjutas? http://www.aripaev.ee/uudised/2010/03/22/Pankrotihaldur_Norberg_Eestis_ei_viibi_ja_konedele_ei_reage.... Sel juhul ei imesta midagi.
j
jah/ 19. juuni 2015 23:18
Tundub, et õige:
Kaia (1971)
Kalle (1966)
Karl
s
20. juuni 2015 10:25
sulide pea peale kukkunud poeg,ega käbi ei kuku kännust kaugele.
a
aga/ 20. juuni 2015 02:13
see essee on nii jama,et isegi 5 klassi laps oskaks seda paremini teha,kogu jutt käib teiste riikide abistamisest,mis on suuriikide poolt ärastatud ja demokraatia viimisest laastatud,kuidas aidata vaeseid eestis pole juttugi,ainult aitame aafrikat ja globaliseerume,ning saame maailma juurdeta massiks,täielikult Marxi ja Kalergi preemia vääriline uuskommunismi ehitamisel,minge elama aafrikasse saab eesti õhk ühest ajupestud etnomasohhistist puhtamaks,unistage edasi, euroopas võtavad võimu just Ekre,LaPen,Põlisoomlased,Taanlased,Inglased----rahvuslikud parteid ja teie arvates on siis terve Euroopa hulluks läinud ja pööravad juurte ja rahvusliku kultuuri juurde tagasi,ja sülgavad tuld NWO-le.
k
19. juuni 2015 21:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
l
Loll jutt suhu tagasi/ 20. juuni 2015 07:05
Kus see NSVL... küüditamine oli sulle paradiis või?! Sõna võisid võtta vabalt?
EU-l pole viga midagi, kui ME ISE AJUSURMAST ÄRKAKSIME JA SEALT TULEVATE IDIOOTSUSTE VASTU astuksime. Need TARGAD asjad, mis sealt tulevad, võivad olla.
m
20. juuni 2015 12:41
o
ok,/ 20. juuni 2015 17:20

v
Vello/ 19. juuni 2015 21:33
Kuule Karl-pojuke. Saa ometi aru,meid siin eestmaal on nõnda vähe,et kui hakata meid veel "kultiveerima",me lihtsalt hääbume ja kaome.Me küll pidasime vastu nõukogude liidule,aga eu liidu survele me vastu ei pea. Eksid,pojuke,see ei ole vihkamine,vaid kange tahtmine ellu jääda oma esiisade maal.Nii lihtne see ongi! Kasva suuremaks,võib-olla kunagi hakkad seda mõistma. Kui hakkad?
n
Nali/ 19. juuni 2015 22:52
Inimene vordleb ennast pagulasega, et tema on ka vooras riigis. Tule taevas appi! Ega see pole sama, mis Londoni ulikoolis oppida erinevate rahvustega koos ja nende lastega koos lapsed koolis. Meil on palju niisuguseid tublisid oppivaid ja tootavaid erinevast rahvusest inimesi, mitte keegi ei vaata neid polgusega ega pole nende vastu. Kui valesti voivad inimesed ikka koike tolgendada.
i
Ilukõnelejast noormehele / 19. juuni 2015 21:17
e
enne/ 19. juuni 2015 21:17
oma esimest Londoni külastust oli ma mustanahaliste suhtes üsna ükskõiksel positsioonil.
Pärast reisi aga tugev EKRE toetaja ja fänn.
m
mõtelge järgi/ 19. juuni 2015 21:16
Rõõm lugeda, et vähemalt mõni eestlane veel täie mõistuse juures on (eks neid ole rohkemgi, aga ei tee targu suud lahti, et leili aetud masse mitte veel rohkem ärritada). Igasugused radikaalid on ohtlikud, olgu siis islamiäärmuslased või ekrekad. Kusjuures ma arvan, et Helmed on piisavalt targad, et teavad, et rahvasterändamine, rahutused jne tulevad niikuinii. Räägivad oma rahvusluse juttu lihtsalt selleks, et populaarsust võita. Maailmas on juba praegu liiga palju inimesi ja tuleb järjest juurde, suht vähetõenäoline, et meie mõnus rahulik elu siin ääremaal samaviisi jätkuda saab.
v
Valgustaja!/ 19. juuni 2015 21:29
Midagi ei tule nagunii! Oma õiguste ja vabaduse eest tuleb võidelda, aga mitte olla sinusugune pehmo!!!
o
olen sinusuguseid näinud/ 19. juuni 2015 21:40
muidugi on mugavam lebotada arvuti taga j a panna tarka. Pärast sinust endast ei ole ühiskonna probleemidega tegelejat, ammugi on palju loota et sa oma rahva või maa eest näioteks lahingusse läheksid. Vaevalt sa naise kaitseksi välja astud kui mõni muslim üritab talle oma tõekspidamiste järgi kohta kätte näidata. Meie elu siin eestimaal elu ei ole sugugi mõnus, Aga seda sa ka ei näe. Ma ei suuda uskuda- milline mõttelodevus ja mandumus on noorte hulgas maad võtnud. Viimastel päevadel olen üha sagedamini meenutanud ühte inimest, kelles enne suhtusin isegi põlguse ja mõistmatusega. Mäletate veel , Breivik? Siis ei räägitud meile tagamaid ega asja sisust. praegu hakkan tema teguviisi mõistma, siiski olen ka sellise käitumise vastu. Ja täiesti sinisilmdsed usuvad, et see mass tumedanahalisi või araablasi hakkab siinsamal maal meie seadusi ja kombeid järgima... aga pärast on juba hilja, KUI me ei õpi teiste riikide vigades.
t
täitsa/ 19. juuni 2015 22:42
õieti tegi hüdra peasse
j
ja / 20. juuni 2015 02:18
Madison ja Ojuland ongi siis meie LaPen-nid,hurraaa,edu ka Vabaerakonnale ja Keskerakonnale,eesti UUSVABADUSVÕITLUSEL uuskommunismi vastu.Hr.Norberg aafrikasse koos liberaalide ja sotsidega ülesehitustöödele,juhheiii hiiiihiiiihhhiiõk,leidub ikka meie noorte hulgas ka marxiste,kelle tee viib varsti põrgussssseeee.
k
kas/ 20. juuni 2015 00:12
siis ka teised euroopa riigid kes valisid isamaalised ja rahvusparteid ning konservatiivid,haige ajupestud inimene saab sellist juttu rääkida ---mõelge järgi on ikka kohutav kultuurimarxist.
h
Haugimälu/ 19. juuni 2015 21:13
EKRE ei lõika päid maha, ei pea maailma vallutusplaane ja ei kutsu selleks ka üles. Noormehel puudub analüütiline mõtlemine. Mida on teinud islamiusulised islami radikalismi väljajuurimiseks: mitte midagi, vaikiv heakskiit?
h
Haugimälu/ 19. juuni 2015 20:58
Viidingut võib siiski lugeda tavalise migratsiooni tõttu või segaabielust sündinud laps, kuid mitte kunagi sadade või tuhande kaupa tapiga toodud majandusmigrant ....
l
Lugeja/ 19. juuni 2015 20:53
Noormees saab vist RE stipendiumiga õppima minna. Muidu nii rumalat juttu suust välja ei ajaks. EKRE on aga järgmise valitsuse koosseisus.
i
19. juuni 2015 21:14
s
see noormees vajab / 19. juuni 2015 21:06
ise arenguabi,tundub arengupeetusega olevat.
r
Reformierakond õhutab aastaid viha oma konkurentide vast, nii ka seekord/ 19. juuni 2015 20:40
EKRE-t nad muidugi kardavad, sest seal on palju bakabroileritest targemaid.

r
rii/ 19. juuni 2015 20:39
e
eestlane/ 19. juuni 2015 20:34
MTÜ Mondo esseevõistluse 2013 võidutöö
Karl Patrick Norberg, Tallinna Inglise Kolledž
Sisaldab järgmisi väljendeid:
doonorriik
sünniloterii
Lugege googlist seda juttu kui haige jutt. Ta sobiks ülihästi Aafrikasse tööle ja elama. Saab mahalastud Gadaffi asemikuks.
õ
õudne/ 20. juuni 2015 02:23
lugesin läbi ja see Mondo on ka üks ajupesur meie lastele,mina oma laste ajusid ei luba pesta,kui muu ei aita tuleb perega mõnda aborigeenide riiki põgeneda,kus usk veel loodusesse ja iseendasse säilinud ja saab rahulikult elada.Nüüd alles algavad uued ärkamisajad ja inimeste silmad on immigrantide suhtes avanenud.
y
yll/ 19. juuni 2015 20:32
see mida mees! seal tudeerib ütleb ju kõik.noh kõrgharitu võik ju sellest vähemalt aru saada et kui poleks neegripressi poleks ju ka ekre-t!
t
teyj/ 19. juuni 2015 20:31
Erinevalt sinust suudavad paljud ette kujutada ka tagajärgi, mida sinusuguste liberaalsus kaasa toob.
Tee endale selgeks näiteks "Why is evolution pitched as "survival of the fittest" when in fact it's "death to the unfit" " lause sügavam sisu, ja kuidas see meie immigrantideküsimusega haakub.
h
19. juuni 2015 20:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
o
onkelBenn/ 19. juuni 2015 21:25
ära põe - varsti hakkad immigratsiooni suisa armastama.
Pole kaua jäänud kui see must laine sul üle pea käib.
t
tead/ 19. juuni 2015 22:15
võõraste tallalakkujatel ei peagi pead silitama ja neid kiitma, see oleks enesehävitulik käitumine, niigi on lastud reformibroileritel üle pea kasvada.
m
Mina.../ 20. juuni 2015 01:34
Mis krdi vaen??? Inimesed on mures oma isamaa pärast,mis tahetaxe ära möllida... kas Sa inimene saad aru,et erinevad kultuurid ei sobi kokku...iga kultuur sobib omale maale... olen lugenud sellest,kuidas Londoni eeslinnas,kus moslemid on enamuses juba,ei lase nad valgetel inimestel jõule pidada surma ähvardusel...kas seda tahate te oma lastele... krdi idikad,närvi ajab see laus lollus,mida te siin pritsite...!!!
j
just to Huvitav/ 20. juuni 2015 02:29
Sirbis ja Postimehes ongi kõige suuremad kultuurimarxistid kellel varsti puudub isiklik arvamus,sest nende arvamus on valitsuse arvamus,kuid igaüks võib avaldada oma mõtteid,milleks selline vihkamine teistmoodi mõtlevate inimeste suhtes,kus see sallivus on,kui on kultuuri ja rassi ellujäämine euroopas.
k
keegi/ 19. juuni 2015 20:23
"Euroopas valitseb praegu ratsionaalne valgustuskultuur, mis tähendab, et tänapäeva eurooplane on kriitiline mõtleja, kes on avatud ja salliv, ning väärtustab teadmisi üle eelarvamuste"
-
Kuule tegelane sina räägid üliavatud ühiskonna ideedest. Seesugune mõtlemine ongi kriitikast vaba ja räägid siis endale vastu. Absurd.
-
Ei toimu Euroopas mingi müstiline vabameelne ÜKSMÕTLEMINE. Isegi oma maa ärasolkinud Rootsis on parlamenti lõpuks sisserännuvastased jõudnud. Sama rahvuslik suund Soomes ja Prantsusmaal. Euroopa on ikka mitmetahuline: Kuidas järsku sa ei arvestata erineva meelelaadiga, kui oled vabameelne?
-
Tundub, et sinul endal puudub kriitikameel või kuidas...
x
xxxx/ 19. juuni 2015 21:03
Miks see pisike värd ukrainlaste kaitseks sõnagi ei ütle,kuradi isamaareetus ja
putini jünger
s
selles mõttes/ 19. juuni 2015 22:46
ma saan noortest aru et nad arvavad et riik suudab mingid tsiviliseeritud
käitumise piirid tagada ja kõik tsillivad kusagil diskos terviku nägemus puudub
se peaks ülikoolis ka miinus olema
a
ab/ 19. juuni 2015 20:22
tead, herr noormägi, ma olen nendega ca 7 a koos olnud, olen nendega koos kanepit tõmmanud,koos tina pannud, nendele tina andndud! Olgu nad kas või arsti perest või kusksilt auulist, elu ilmas sa sa ei tea, mida neile allahh ütleb! sa võid õhtul nendega koos sõber olla, hommikul võid nende samade käest tina saada! Suur vahe ikka, kas paglad tulevad kuskilt englandist või ntx afgaanist! Englandist nagunii neid ei tule. Mine küsi moska tadžiki käest, miks nad põgenevad? Raha on ainult üks osa!
s
Seesamune et/ 19. juuni 2015 20:17
Mul üks vana kolleeg, saksaaegne noor, tavatses teatud räigetel juhtudel ütelda "saada siga Saksamaale, siga jääb ikka seaks", seda tuleks meelde tuletada paljudele meie "edasijõudnutele"
m
minu vanaisa ütles/ 20. juuni 2015 02:37
et EL tuleb Hullem kui NSVL ja nüüd parastab ---laps mul oli õigus,noorena oleme sinisilmsed,aga kui omal juba lapsed siis maailmavaade muutub koos nendega,eesti vajab turvalisust ja uut majanduslikku tõusu-----ära sülita enne vanasse kaevu kui uus valmis on.Ei poolda immigratsiooni ja üleilmastumist,ei multikultuurile ja erinevus rikastab,ei rikasta vaid hävitab rikkused planeedilt maa.

k
kurb kuju/ 19. juuni 2015 20:17
tühja pilguga ja loomuvastase olekuga mehike - huvitav, mis saladusi peidab tema lapsepõlv?
m
Minu arust/ 19. juuni 2015 21:44
samasugune pilk, nagu Jaak Madissonil. Või mis selle noore mehe nimi oligi, kes meil neid omaarust paatost täis kõnesid peab.:P
v
vaatleja/ 19. juuni 2015 20:17
huvitav, mis asi see arenguabi niisugune siis on,et seda õppima peab???
s
see oinas/ 19. juuni 2015 23:58
on arengu peetusega ja saab abi
m
Mina/ 20. juuni 2015 01:39
Heeheehee...ma ka mõtlesin,et vennal on ikka arenguga probleeme...:)))
o
onkel benn/ 19. juuni 2015 20:16
sa jutulind tee kõigepealt mõne tüdrukuga 8 last, kasvata neist korralikud kodanikud ja siis unustad ära ka selle uu kaa ajupesu.
Veel ei ole hilja, veel ei ole hilja ja õhtuti ära kaua seal tauntaunis ringi tolgenda, mitu tuttavat on tumedaid kolakaid korduvalt saanud.
Ja täiesti lambist päise päeva ajal.
Kajhuks sinu kaitsealused ise teagi tihti kui head nad on.
Ja käituvad inetult.
k
Kes määrab?/ 19. juuni 2015 20:16
Aafrikas on pea miljard inimest! Euroopasse tahavad emigreeruda alaliselt (arvatavalt) umbes pooled. Millise suurusjärgu juures me ütleme,et nüüd aitab? (Aeg näitab,et ära hoida on kergem kui ravida!?)
t
tibu/ 19. juuni 2015 20:15
no see noormees on valinud nüüd küll väga valesti oma õpingud....aga ega ta ei pea siis eestisee tagasi tulema....mustal mandril on ju nka palju ruumi...
o
OK/ 19. juuni 2015 20:14
ma ei kannata ka seda ekret, aga see jutt on küll veidi naiivitar oma :)
m
Mina.../ 20. juuni 2015 01:44
Kle EKRE on yx kõige õigem erakond yldse,mis siin Eestimaal on ylehulgaaja loodud... ja usun,et nad saavad ka yxkord võimule...siis võib veel Eestimaast ka asja saada!!!
j
Ja miks/ 20. juuni 2015 06:55
"sa ka seda ekret" ei kannata?
Aga ütle ka siis, KEDA sa "kannatad" ja MILLE PÄRAST?
u
Urrr/ 19. juuni 2015 20:11
Sellist iba üldse lastakse ajalehes kirjutada?
a
abi arengule/ 19. juuni 2015 20:05
Arene veel poisikene.
Ja pealegi tuleb välja, et hoopis sina oled vihakõneleja ja EKREfoob

s
ss/ 19. juuni 2015 20:01
süda läks pahaks seda p aska lugedes
s
ss/ 19. juuni 2015 19:59
süda läks pahaks seda p.ska lugedes
u
Uku/ 19. juuni 2015 19:58
Kaitseväes oled käinud ullikene? Vaevalt, Cooperi test oleks sinu jaoks diskrimineerimine, kuna sa ei teeks seda ära.Mine oma Lumumba ülikooli ja jäägi sinna. Ja veel, vaata "1944" ära, seal olid mehed, sinusugune laseks ennast täis sealses olukorras. Kas me sellist pehmode riiki tahtsime? Tatt, häbi.
m
m./ 19. juuni 2015 19:48
Kahjuks on noorte hulgas palju selliseid kosmopoliitseid supinahku,kel eestlusest suva,nad põhiliselt suhtlevadki oma äppide-inglise keeles ja häbenevad oma tegelikku päritolu.Minul on ka nende pärast häbi,aga teisel põhjusel.
k
Kes voorastele hea/ 19. juuni 2015 19:48
k
koka/ 19. juuni 2015 19:41
Sa mahlamuts ultse kujutad ette,et neegrid viitsivad meie keele ara oppida...ja eesti keelset raamatud lugemas.IDIOOT. palju sa oled nainud tootavat neegrit.Moni jah tootab kas turvamehena voi pubi peldikus annab seepi. 9 aasta jooksul Iirimaal elades nagin 1korra kuidas neeger oli ehitusel.Pidime perseli kukkuma ja iirlased samuti
k
keegi / 19. juuni 2015 19:38
Kuule Patrick
"Eesti riik ei kuulu ainult mulle kui etnilisele eestlasele. Jah, siin piirkonnas elasid mu vanavanemad, aga seda, et ainult läbi vere on võimalik eestlaseks saada, ma ei usu," lisas Norberg."
-
Läbi vere võid kindlasti sakslaseks või itaallaseks saada aga eestlaseks mitte.
-
Niimetatud rahvad on suured ja rikkad, mille poole püüdled. Eestlased las kaovad, ei jõua alla miljoni rahvas maailmas ellu jääda.
-
Patrick on maailmakodanik ja juhuslikult see, milline "PIIRKOND" lihtsalt meeldib.
-
Patrick võib ka hiinlane olla või tšuktši, sest läbi vere eestlaseks ei saada kohe kindlasti, see nõuab meelsust.
v
viljandlane/ 19. juuni 2015 19:29
Miks sellist seosetut sõnademulinat üldse avaldatakse?Kas ajakirjandus ei peaks olema rahva(rahvuse?)teenistuses,mitte avaldama mingeid tobedaid meid ohustavaid seisukohti,mingi väärastunud mõttelaadiga nolgilt,kellel ei ole aimugi rahvusest ja oma juurtest ja,kes tõemeeli arvab,et siia võib tulla ükskõik,missugune neeger ja meie kodumaa ära lörtsida?See siin on meie isade maa ja tuleb välistada selle muutumine multikultuurseks saastaks,nagu seda põhjamaad juba paljuski on.

o
ott/ 19. juuni 2015 19:29
jää sinna londonisse,poisinolk,ja ära enam kunagi eestisse tagasi tule.
a
aeg nagu oleks õige./ 19. juuni 2015 19:28
Peaks nagu tasulisele haridusele üleminema.
k
Kas.../ 19. juuni 2015 19:27
...need pead pildil on juba maharaiutud et nii sõbralikult ninapidi koos on?
e
EKRE ja Sinine Äratus/ 19. juuni 2015 19:25
Vaat mis juhtub. Niimoodi märkamatult kirjutad ise kokku vihakõne. Ja laimad. Sest kui EKRE on ainult homoabielude vastu - see ei tähenda homode vihkamist. Isegi Vanas-Kreekas ei lubatud homoabielusid. Kas sul seal loogikakursus ka on? Teiseks - tõrvikurongkäigust ei maksa rääkida, kui ei tea. Tsiteeritud loosungit kandsid Sinisele Äratusele tundmatud isikud. Ning Sinine Äratus teeb kõik, et rassistlikke või labaseid loosungeid üritustelt minema ajada. Paraku on aga fotograafid sageli veel kiiremad.
s
san/ 19. juuni 2015 19:19
miksv ta õpib just londonis,aga lihtne ju.seal pole lubatud olla rahvuslane,seal pole isa,ema,meest,naist seal on ainult inimesed ilma sugu ja rahvusetta.sellel tüübil pole vist aimu mida tähendab sõna rahvusriik.ta soovib et oleks nagu ameerikas ja austraalias kus hävitati kolonistide poolt põlisrahvused.imelik on et ta ei saa aru et need kolonistid ise tulevikus hakkavad piirama migratsiooni et omakorda mitte sattuda migratsiooni laine alla ,hea näide austraalia kus väga ranged seadused.see nolk võiksjäädagi londonisse pervertide pealinna,seda enam et häbeneb eestlasi nagu ta väitis.minul on häbi et mingi pervertsuste pooldaja nimetab ennast eestlaseks JA ERITI MARRU AJAB TEMA ARVAMUS ET EESTI EI KUULU EESTI RAHVALE,kurat kellele ta siis kuulub,äkki nigeeria hutu hõimule.
t
Tiiu/ 19. juuni 2015 19:19
Noormees on ikka veel vaga piiratud vaatevaljaga ! Terve maailma on igasugu multikultit tais ja suurem osa naiteid on ikka negatiivsed, sest kohalik rahvuslikkus ja originaalsus surutakse maha, koik peavad koiki armastama. Miks neid Eestisse vedada/lasta/ paigutada, las Eesti olla yks unikaalne koht Maailmas, kus pole massilist, pealesunnitud immigratsioon, kus oma rahval on hea & turvaline elada oma murede ja roomudega. Kui noormees nii tahab seda multi kultit ja on Maailma kodanik, siis voibki ta sinna Londonisse jaada ja Eesti ara unustada, ning elada immigrani naabruses, samas majas, samas toas voi kasvoi samas voodis , aga Eesti jatku valja. Norra, Rootsi, Soome , Taani ,Inglismaa (London) on taid koike seda varvikyllust, naudi ja viljele seda seal, jaagu Eesti teitsuguseks kohaks.
t
Tiiule/ 19. juuni 2015 21:50
Öeldakse, et pikk jutt, s..t jutt. Sulle kuluks ka veidi multi-kulti mõtlemist ära. Nagu enamusele siinsetest kommenteerijatele ja laikijatele. Tõmmake aga jah mustad kotid pähe ja elage omaette. Ma ütlen, see EKRE meid ükskord hukatusse viib, kui ta oma vihakõnedega endile lollakaid poolehoidjaid võidab.
j
Ja mida oled sina ise/ 20. juuni 2015 06:50
Eesti heaks ja dollarisilmadele vastu astumiseks teinud?
IGAL parteil on omad miinused, kuid EKREl on neid kõige vähem.
Näiteks JULGETAKSE AINUKESE PARTEINA öelda välja (ja selleks riskitakse ikka kõigega), et ka suurfirmad peaksid õiglasi makse maksma.
Hukatusse viimise poolest vaata ikka sinna, kes on VIIJAD ehk hetkel tegelikud valitsejad.
S
!/ 19. juuni 2015 19:18
See noormees tahab praeguste poliitikute ees vist aegsasti silma paista, tulevase karjääri kindlustada. Väljamaal elav eestlaste enamik, kes on mustade ja moslemimigrantidega reaalselt kokku puutunud räägivad ikka vastupidist, on selle multikulti suhtes vägagi kriitilins.d Ja samasugused on ka minu enda isiklikud muljed Soomest ja Rootsist, kuigi olen seal kogusummas kokku olnud vahest ehk vaid mõni kuu. Aga piisas juba sellestki.
m
Mari Rootsist / 19. juuni 2015 19:09
Täpselt nii ongi. Häbi on vaadata eestlaste kiusu ja rassistliku käitumist. Nagu hobused silmaklappidega.
m
19. juuni 2015 19:33
mis sul,rootsi pagulasel,enam eestiga asja on?pea koon koomal ja mine oma ibrahimile pilaffi keetma.
Miks ROOTSIST ?/ 19. juuni 2015 19:35
Miks põgenesid Eestist need, kes olid endale mingi mammona hinge taha kogunud, kommunistide eest Rootsi-Saksamaale-Kanasasse-USA-sse ja kuhu iganes. Veel takkajärgi on häbi tunnistada, kui rassistlikult ja üleolevalt suhtuti KULTUURitoojatesse.
p
Püha jumal/ 19. juuni 2015 21:51
midagi ei oska kosta....
k
Kari Eestist/ 20. juuni 2015 06:39
Seda, mida pole, sa näed.. Aga ei näe vist seda, MIS ON: globaalkorporatsioonide rahvuste-/rahvastevaenulik tegutsemine (personal, loodus, maksude mittemaksmine); pea in corpore ära ostetud parlamendid ja meedia? Hallo-hallo?!
Kes nn arenguriikides sõdu ja konflikte üles keerutab? Mille eest ja kuhu põgenetakse?
Need on küsimused, millega TÕSISELT tegeledes saavad inimesed igaüks omal maal elada.
Mugud ja pealiskaudsed muidugi ei saagi oma (mõtte)laiskuses aru, milline mõjutamine ning "divide et impera" käib!
Ja mis on rahvaste vägisi segamise tagajärjed. Rootsis muidugi pole 1/3 võõrrahvast - seal on Eesti tasemeni ikka väga palju ruumi!
Näita ja nimeta palun mõni kiusu ja rassismi episood! See sinu "rassism" on samasugune sõnakõlks nagu "genotsiid" vms globalistidele meele järele olev termin, mida papagoi kombel korratakse ja millega vaid vemmaldatakse ja sildistatakse, et vältida normaalset arutelu ja tervet väitlust!
Silmaklapid on sul endal. Näilises heaolus arvab inimene, et see kestab iseenesest ja igavesti.
t
to Mari Rootsist/ 20. juuni 2015 15:01
Palju sulle maksti selle kommi eest ?

m
m./ 19. juuni 2015 19:07
Selles ongi häda,et sellised nolgid,kellel puudub veel igasugune empiiriline maailmatunnetus,kipuvad meil sõna võtma ja üldist arvamust kujundama.Vennike ei adu suurt pilti maailmas toimuvast,ta ei mõista veel,mida tähendab kultuuride kadumine ja väljasuremine ning mis protsessid seda põhjustavad.Võibolla 10 aasta pärast ta muudab oma seisukohti,kuid siis on olukord Euroopas juba ka märksa kriitilisem ja seda just tänu suurele "tolerantsusele" ja leplikkusele,mis saab Euroopale laias plaanis oma sellisel kujul ka saatuslikuks.
m
mh/ 19. juuni 2015 19:34
Inimesed ongi erinevad. Alati leidub teisitimõtlejaid. Ma ei kukkuks kohe inimesi nende arvamuse pärast maha tegema. Probleem istub meil riigikogus. Meedia on siin lihtsalt käepikenduseks. Koolipoiss pandi lihtsalt "tanki".
n
No täpselt/ 19. juuni 2015 21:52
nolk nimega Jaak Madisson võiks ka pool suud koomal hoida.
ä
Ära klähvi,/ 20. juuni 2015 06:14
pole tähtis, KES inimene on, tähtis on see, mis ta peas toimub ja MIS ASJA TA AJAB.
Võitle ka õigel poolel, siis tule kobisema.
t
to No täpselt/ 20. juuni 2015 15:00
Jaak Madisson ajab õiget asja.
Hoolitseb, et ka sinul ja su lastel, lastelastel tulevikus kodu ja kodumaa oleks.
h
haha/ 19. juuni 2015 19:03
Leiti keda tsiteerida! Hahhahah! Võib olla veel võrdlus hitlerlastega või Pinochetiga?
t
trra/ 19. juuni 2015 19:21
iga suvaline P.D.tatikas on nüüd arvamusliider. krrrrrrrrrrrradi lastaaed.
a
Arvamus: Kahju et Õhtuleht on/ 19. juuni 2015 19:01
asunud Eesti Päevalehega samale,eestlaste vahel vaenu õhutamise pahatahtlikule,et mitte öelda kuritegelikule teele.
ü
Üks lugeja vähem / 19. juuni 2015 18:57
Raha ikka nii tähtis et peab lehte sellist sitta. Üles panema
j
JUSS/ 19. juuni 2015 18:55
See Londoni student oleks võinud pisut ka eestimaist koolitarkust meelde jätta. Kusagilt 7-8 klassi füüsikast. Newtoni seadused, mõju ja vastumõju kohta. Või keskkoolist optikaseadusi - et peegeldusnurk võrdub langusemisnurgaga. Seega on täiesti loomulik, et radikaalne islam vallandab omakorda vastureaktsiooni - umbusu ja vaenulikkuse moslemivärgi ja võõraste vastu. Hullem oleks see, kui reaktsiooni ei järgneks. Kui maailm käituks Markuse evangeeliumi järgi ja pööraks pärast ISIS-elt kõrvakiilu saamist lollakalt naeratades teise põse kah ette, kuhu siis välja jõuaksime? Tundub Euroopa Islami Ühendmiraati ilmselt.
m
Meil ei ole kohustust hoida etnilist puhtust???/ 19. juuni 2015 18:51
Eesti Vabariigi põhiseadus
"...mis peab tagama eesti rahvuse, keele ja kultuuri säilimise läbi aegade"
See noormees tuleks sellise põhiseaduse vastase jutu eest vangi panna!
Kuidas neegrite sissevedu tagab EESTI RAHVUSE säilimise?
i
irw/ 19. juuni 2015 18:50
Väike google ja selge pilt sellest ninatargast multikultipede propagandistist.
m
Maali/ 19. juuni 2015 18:50
Oi lapsuke, ära kujuta liiga palju omale ette...

n
nu/ 19. juuni 2015 18:47
ja räägid äkki, kuidas siis EKRE sind ähvardab?
a
Ah/ 19. juuni 2015 18:44
No on ikka udu jälle mingi metromees :D
e
ette/ 19. juuni 2015 18:34
suudad kujutada, kuidas mustanahalised ujuvad.teadma PEAB, mitte ette kujutama. Osa kultuuridest käivad oma usust lähtudes riietega vees.kuidas sa neid ujumas suudad riietega kujutleda?väga hea ettekujutusvõime.ja Viidingut lugemas?kas sa ka tead, et Soomes olevad sellelaadsed kultuurid, kui küsisi neilt, et miks te kohalikku keelt ei õpi, ise 5aastat siin elades, nad ei naenud, vaid irvitasid näkku, et milleks seda vaja, nad saavad inglise keeles väga hästi hakkama.nii et ettekujutus on midagi muud kui faktid.ja teisi tebeldatakse sallimatuteks teite suhtes, ag seda on nad hoopis ise.nende puhul on kogu tõde pea peale keeratud.ärav jälgi ettekujutusi, vaid tegelikkust ja fakte.ja miks meie kohalikud häirekella tõstavad, on se, et meie omisatakse salimatuse silt kui ei taha naabriteks inimesi, kes meid tegelikult ise ei salli.kogemusi astaid sellistega juba.minu meeles peaksid sõna saama asjatundjad, nag omal ajal Alatalu oli, kes oli kursis nendest.väga noor kogemusteta ja õigete teadmisteta abikoolis õppiv etteujutuses elav ja tegelikust olukorrast ja eluolust teadmatu inimene ei peaks esinema leheveergudel rahva meele hurjutajana-mida see häbi eestlaste pärast muidu tähendab? Äkki ülejäänutel on hoopis häbi, et nii eluvõõras inimene esineb üldsuses ja tema mielipideisid peaks järgima ja eeskujuks võtma.me pame häbi tundma, kui asju reaalselt näeme ja ka sellega seoses tuleviku suunda näeme?ja kui meile see ei meeldi, me peame olema vait ja oma käitumist häbenema ja häbi tundma, nagu kirjutanugi?mida sal tänapäeva koolides õpetatakse?me ei vihka, me ei ole sallimatud.meil on ebakindlus tuleviku suhtes, kuhu tulevad inimesed,kes meie vastu sallimatud on.nimetame asjuõigete nimedega.
r
Rostov/ 19. juuni 2015 18:33
Viin läbi mitmesuguseid uuringuid, mille põhjal koostan statistilisi karakteristikuid, kuid pole leidnud vastust küsimusele, miks arenguabi õppivad noormrhed onaneerivad eakaaslastest kuus korda sagedamini.
r
rahvusvaheline internatsionalist..../ 19. juuni 2015 18:31
ma kujutan ette pruunlastebandet vägistamas valget tüdrukut(kuid)....
s
Selline/ 19. juuni 2015 18:30
alaarenenu vajab kindlasti arenguabi välismaal ,sest eesti ei jöua köiki selliseid enam koolitada ja hullumajade jaoks ei jatku ka enam raha.
j
Johanna/ 19. juuni 2015 18:30
Veel üks "elukogenud" märgade kõrvatagustega rahvavalgustaja.
Kui sulle murjamid nii meeldivad, siis koli nende juurde, aga ära taha neid külmale põhjamaale vedada. Neeger lõdisema siin ja kartma hunt, karu, metssiga, põder, Lust, Norberg, Mikser, Mäggi...
j
Ja-jah/ 19. juuni 2015 18:26
Mis on üks karl patrick looduse ülevuse kõrval-ümmargune null...

e
evik/ 19. juuni 2015 18:26
sa, pojakene, saa aru enne, mille poolest EKRE ja eesti rahvas võitlevad- meie kodumaa on ohus! saad sa sellest aru?? üldse aru saad, mis tähendab rahvus ja kodumaa ja emakeel, mis hävib peagi nende masside sisserändel ja sigimisel.
p
19. juuni 2015 18:40
Peded ei mõtle sigimisest.
E
.../ 19. juuni 2015 20:34
Eesti rahvus ega kultuur ei hävine pagulaste intergreerimisel Eesti ühiskonnas. Eestlasena tunnen ja näen, et rahvuslik ühtsus on ka noorte seas väga populaarne ning lai silmapiir ja tolerantsus ei ole mingil juhul patriootluse arvelt arenenud. Lisaks sooviks öelda, et raske on akstepteerida arvamusi, mis kubisevad ebakorrektsest eesti keelest. Eestluse üheks osaks on ka eesti keele säilitamine, korrektne emakeel on tähtis ning inimene, kelle arvamuse järgi võib järeldada, et eesti kultuuri säilitamine on prioriteediks, peaks seda ka järgima. Eestlased on tugev rahvas ja truud oma pärandile, kuid see ei tähenda, et peaksime olema kõik kitsarinnalised ja ebatolerantsed kodanikud.
k
kolm punkti/ 19. juuni 2015 22:00
....oled lihtsalt väga loll inimene...südamest vast isegi hea! Alles eile sai nähtud videoid kuidas need immigrandid Itaalias päise päeva ajal noortele valgetele naistele ligi suruvad tänaval.ja kui naine ütleb viisakalt "no"....antakse talle selline litakas vastu kõrvu, et naine tugerdab eemale...teine "pagulane" jookseb veel naisele järgi ja annab jalaga tagumikku nii et naine kõhuli. Ja kõike seda vaatavad TUIMA PILGUGA PEALT MÖÖDAKÄJAD/VALGED...KES VAHELE EI JULGE ASTUDA SEST KARDAVAD RASSISTIKS TEMBELDAMIST! Vaat nii on lääne valgete ajud juba ära komposteeritud nende "tolerantsete" poolt! Ja on selle meie noore ninatarga ajud ka meie endi nestorite/lauristinide, mkserite poolt rikutud...muidu sellist süüdimatut juttu ei ajaks!
j
jou, keelepede! / 19. juuni 2015 22:07
ära soni, mingit integratsiooni ei ole kunagi toimunud ja ei toimu, veel vähem saab keegi teine kedagi integreerida, see on juba põhimõtteliselt täielik absurd! See on võimalik ainult utopistide märgades unengudes, kahjuks on nõrgamõistuslikke palju, kes seda multikulti ideoloogiat usuvad aru saamata, et sellel ei ole mingit reaalset teadsulikku tausta. Puhas aastakümneid levitatud propaganda, millel reaalsusega midagi ühist ei olegi. Inimeste psüühika lihtsalt ei tööta nii nagu need ideoloogid ette kujutavad.
v
väga egotsentriline suhtumine/ 19. juuni 2015 23:03
mida on kahjuks näha noorte hulgas tegelikult väikekodanlik elitaarne mugavus eestis on suured regioonid kus põlisrarhva arv väheneb se kebab kuskil tänavanurgal ja reivil mingi latiinoga frendimine on pealiskaudne illusioon
e
20. juuni 2015 04:10
Ei ole just itaalias filmitud, kuid kes tahab näha seda ülalmainitud videot, siis saab seda teha siin https://www.facebook.com/FREI.statt.bunt/videos/711121288934347/
t
to kolm punkti/ 20. juuni 2015 14:56
Mina sain reisil ka ühe tõmmu käeast jalaga tagumikku, kui " ei " ütlesin.
t
to ........../ 20. juuni 2015 14:58
Kui tulevad lõunast immigrandid, ei ole eestlastel siin enam mingit tugevust.
s
19. juuni 2015 18:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
Tõelemb/ 19. juuni 2015 20:35
Võid küll Eestisse tagasi tulla, aga enne pead veel palju õppima ja ilmas ringi vaatama; kogemusi koguma.
Ja kui sa ütled, et Euroopas liigutakse teises, sallivuse suunas, siis sa eksid. Mis toimub Britis ja mis Prantsusmaal migrantide küsimuses. Loe ja uuri natuke rohkem! Tõsi, paraku mõned kohad on juba nii hallid, et seal tõesti enam valgete arvamus ja mõju enam esile ei pääse. See on mahamängitud Euroopa.
k
Kasva suureks ( kui saad ) !/ 19. juuni 2015 18:26
EKRE jooni oled sa juba Eestis näinud. Nüüd mine ja patseeri ISIS-e mõjualadel, et nad su kätte saaksid. Kaamerate ees, pealõikaja kõrval põlvitades tunned, kui ÜHISED need JOONED on.
m
Mina.../ 20. juuni 2015 02:03
Jumalast õige...mine ja värise...:)))
p
pühavaim/ 19. juuni 2015 18:24
Lastekirjandust peaks avaldama ajalehe lastenurgas. Keda huvitab mingi tattnina arvamus!
k
Kelle leiba sööd/ 19. juuni 2015 18:23
k
Kelle leiba sööd/ 19. juuni 2015 18:23
ä
ää/ 19. juuni 2015 18:23
Ette saabki ainult kujutada, sest häid näiteid ei ole.Tegelikkus on see mis toimub Soomes ja Rootsis
19. juuni 2015 18:22
Ilmselt on Matrossovi tän. kool avanud ka Inglismaal mõne filiaali...... (Tallinlased teavad!), Andestatav sulle, oleks võinud odavamalt siin õppida.....

k
Kellamees/ 19. juuni 2015 18:18
Tead mees, sulle on tõest vaja pagulas-abi, ehk saab mõistus korda...... Jäta see EKRE tümitamine ja solkimine.... Jäägitult EKRE ideedega !!!
r
raivo/ 19. juuni 2015 18:16
miks ajakirjandus avaldab tellitud artikleid ekre vastu? lihtsalt küsin.
o
Onu Ruudi/ 19. juuni 2015 18:45
Sest see segab rahvusvahelist inimkaubandust! Muidugi see lapsuke sinnani mõtlema ei küündi. Head lapsevanemad! Kui teie rahaline seisukord vähegi lubab, palun kutsuge oma poeg koju! Eestimaal on hädasti vaja tõelisi oskustöölisi, kes arendaksid siin majandust. Las poiss õpib endale mingi uue ameti, et ta ei peaks ise häbenema oma tegusid, ega ka poleks eestlastel tema pärast häbi. Nagu on juba Kallase, Rõivase, Pentuse, Mikseri, jt."Meie aja "kangelaste" " pärast.
t
to onu ruudi/ 19. juuni 2015 18:57
t
to raivo/ 20. juuni 2015 14:52
Mõtlesin sedasama.
Needsamad ajakirjanikud peavad selgeks õppima mõne Aafrika hõimu või araabia keele, sest eesti keeles ei ole neil varsti mitte kellelegi kirjutada.
o
Onu Ruudi/ 19. juuni 2015 18:15
Mul on tunne, et riigi julgeoleku seisukohalt peaks hakkama piirama noorte välismaal õppimist. Vähe sellest, et paljud sinna õppima läinud välismaale jäävadki. Lisaks sellele mõjub mõnede äärmussotsialistide poolt mahitatud "ülikoolide" ajupesu niivõrd laastavalt, et need lõpetajad hakkavad oma vanemaidki vihkama, rääkimata siis juba rahvuskaaslastest. Seega peaks sellise probleemiga tegelema riiklikul tasemel, kui meil oleks normaalne valitsus.
o
Onu Ruudi/ 19. juuni 2015 18:20
Vaata ega vahet ei ole, kas need noored õppivad mingites liberalistide-äärmussotside "ülikoolides" või mõnes äärmusislami "ülikoolis". Ühtmoodi viha ja vihkamist hakkavad nad mõlemad kandma. Ka selle lapsukese soperdis kannab endas meeletut viha ja vihkamist - omaenda rahva vastu! KUHU KURAT ME KÜLL NIIMOODI JÕUAME??? KAS TEDA RAHASTAB KA EESTI RIIK???
h
hinnangud/ 19. juuni 2015 18:14
Ikka ja alati on kohal Katrin Lust.
j
Jo / 19. juuni 2015 18:06
Inglismaal on UKIP täpselt sama moodi populaarsust kogumas
a
asd/ 19. juuni 2015 18:45
UKIP on läänevastane ja vene rahastatud erakond. Ja mingist populaarsusest rääkida on lollus.
h
hah/ 19. juuni 2015 19:04
Läänes kasvabki juba pikemat aega nn läänevastatus ja Putini populaarsus samuti. Meie massimeedia aga läheb sellest vaikides mööda!
m
möh?/ 20. juuni 2015 01:55
Valimistel kolmanda tulemuse teinud partei ja olematu populaarsus? Mis unistuste maailmas sa elad ka? :) Venemaaga neil aga igasugune seos puudub, kui ikka midagi ei tea, oleks targem suunatuke kinni hoida. See oli Prantsuse Rahvusrinne, mis vene pangalt laenu võttis mõni aeg tagasi. Ning sotsialism ei oma ka suurt seost tõelise Läänega. Eurooplased ongi oma kodu liberastide poolt vägistamise vastu :)
a
aa/ 19. juuni 2015 17:59

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee