Eesti uudised

Mikser manitseb: hüsteeriline mõttevahetus pagulaste teemal on ületanud hea maitse piirid

Toimetas Kristin Aasma, 18. juuni 2015 16:18

252 KOMMENTAARI

b
banco/ 15. märts 2016 13:39
UniCredite Rahandusasutused
777 # Rooma Train Station Road, Itaalia
Tel: +393512646127
Hea päev kõigile lugemiseks meie post Internetis ma kättesaamisest
e-posti teel. Aitäh vastamast minu reklaami. Esiteks lubage mul tutvustada ennast
et sa oled Mr.Mr.Kenneth Edward UniCredite Finance Company Seoses e-mail,
Oleme valmis pakkuma laenu avalikkuse liikmetele 2% aastas
ilma kontrolli ja krediidi musta nimekirja. Me anda laenu, mis kuulub £ 5,000.00 kuni
£ 40,000,000.00 Ühendkuningriigist. pakume laenu, sest ma
kartis Jumalat ja laenuandja ei saa võtta võimalusi ainult intrested inimene peaks
contanct meid meie privety e-post: (edwardkennethcredit@gmail.com)
Anname välja laenu üksikisikud, ettevõtted ja koostööd, sõltumata
nende perekonnaseisust, soo, usu, ja koht, kuid peaks olema juriidiline
tähendab, et laenu tagasimaksmise ettenähtud aja, ning rangelt olema
väärt usaldust
Täname mõistva suhtumise eest
Regards From Mr.Kenneth E
t
tammiku posija/ 23. juuni 2015 09:35
Me kõik teame, mis hea maitse on mikser-kärbsel. Nautigu oma pruuni maiust. Meil on omad eelistused.
j
Jaa muidugi/ 23. juuni 2015 08:47
Sina räägid siin hea maitse piiridest aga siiski mis sa siin läkutad,pane oma poliitiline mula kinni ja ära silmakirjatse siin.
k
KUSKOHAS ON SEE PÕHJUS,/ 23. juuni 2015 13:07
et mingeid piire ületatakse?
Kui ei tea,siis see on:
RAHVAST MÜRISTATAKSE TEERULLIGA ÜLE.
Kui kõik on rahvaga kooskõlastatud,oleks olukord väääägagi rahulik.
i
Ivo Õunpuu/ 20. juuni 2015 14:48
Mula suhu tagasi, punane ideoloogiasekretär! Hoopis liberastlik-sotsialistliku valitsuse jultumus ja ülbus on ületanud igasugused hea maitse piirid. Minu käest saaks Mikser silmapiirile ilmudes igatahes tunda midagi enamat kui hea maitse piire ületavat mõttevahetust, pigem ühesuunalist ja ühemõttelist hinnanguavaldust.
d
djaval/ 20. juuni 2015 12:38
Kui hirm hoiab musta invasiooni Eesti piiridest väljaspool on siis on avalik infolevitamine, et mustad ei ole siin oodatud ja võivad sattuda vaenuliku suhtumise alla igati õigustatud. Ja need kes mustade sissevedu omakasu saamise eesmärgil propageerivad ja õigustavad peaks saama rahva meelepaha tunda igal pool kus nad iganes julgevad avalikkuse ette ilmuda.
h
hea tava on/ 20. juuni 2015 10:47
meil oma rahvast teerullina ülesõitmine ja Eesti rahva mutta tampimine
T
EESTI inimestel kergem hingata...olen endine söjaväelane...SIIBER teist tegelastest LIMUKATEST..../ 20. juuni 2015 07:42
TÕMBA UTTU PATSAAN VENE 1980-1982 AFGAAN PATSAAN OLED HERR MIKSER..KUSEN SU PEALE
m
20. juuni 2015 07:34
Miks sa, hr. Mikser, toetad korruptsiooni ja inimkaubandust? Kas sa saad sellest isiklikku kasu?

t
tom/ 20. juuni 2015 05:26
Mikser juba töi neid ,,,murjameid,,,siia,ameerika söjaväes on neid ju palju.praeguse maailma köige suurem okupantide armee!venelased södivad ukrainas-halvad venelased! aga ameerika söjavägi on kui paljudes maades tapatalgutel? mis me nende ameeriklastega teeme,millise veto paneme?kui palju laipu jääb ameerika söjarditest maha? kes loeb neid?
j
Juulike/ 19. juuni 2015 19:59
Mitu murjanit Mikser omale ulualla võtab? Niii hea inimene ikkagi. Vähemalt 1 pere igasse tuppa, ka magamistuppa. Ise magab esikus.
n
nende/ 19. juuni 2015 19:55
praeguste paadipõgenike usk on sedalaadne, et täita kogu maailm ja paljuneda sellevõrra.praegu sõja jalust aidatakse ära just elu ja sigimisvõimega mehi, kes korjatakse just sellepärast sõja jalust ära ja et neid ei tapetaks, vaid nad võivad peale tungidais ja kogu maailma peal levida ja paljuneda.neid aidatakse selles eesmärgis.ma leian, et nad on o
h
hoiatus. / 19. juuni 2015 18:56
kuule, mikser.
Kogu sinu siinne väljenduslaad on selgelt vihakõne.
s
san/ 19. juuni 2015 17:39
mikser on ikka eriline rahva vaenlane ,seda ei tohi öelda toda ei tohi,see on inetu jne...mikser ajab täielikku möga.ega aids ise sinu juurde ei tule nakatama ,sa pead ise aktiveeruma et seda saada,moslem aga tuleb ise sinu kodu ja vägistab ,tapab ,röövib ja võibolla kingib ka väikse AIDS pisiku..mind ajab iiveldama see mikseri poliitkorektsus,tema voli siis kaoksid meil kähku mõisted nagu rahvus,kodumaa,isa,ema,naine,mees.tema asendaks kõik sõnad milles seisneb sugumääratlus mingi neutraalse sõnaga.tema jaoks poleolemas eestlane,lätlane,venelane,gruziin,sakslane,tema jaoks on olemas ainult inimene-inimkond-isegi mitte eurooplane,asiaat,afriklane.
m
marks/ 19. juuni 2015 17:35
Kuule sina Mikser nn minister, sa oled valitud eesti rahvast esindama,, siis täida oma kohust ja esinda. Oma isiklik arvamus vea koju vanaemale. Räägid solvamisest, see om eesti riik ja selle rahva elutuba, pole vaja vastu elanikke soovi , mööblit ümber paigutada. Harju sellega. Kui soovid selle rahvakillu hulgas elada, sellest ongi kisa et ükski riik ei taha neid murjameid. Liiga noor oled et sellest aru saada, siis kuula mis sulle räägitakse.
v
VABAEESTI ELANIK/ 19. juuni 2015 17:06
MIS ARVAD MIKSER ET NAD ON AIDIST PRII SELLEGA TÖSTAME KOHE AIDISI HAIGUST ,OLED TEINUD NEILE TERVISE KONTROLLI MIKSER ????? NAD ON ISEGI VAIMSELT EBASTABIILSED ISEGI VENELANE ON TARGEM.: D EI TEA KELLE PERSE TAGA SA KOOGUTAD ET SEE PAGULAS TEEMA SUL NII HINGEPÄÄL ON , EESTI ON KA VAESEID OLEMAS JA NÄLJASEID PERESI NENDES VAATAME SUURE KAAREGA MÖÖDA .VIST MIKSER JA TAHAB SELLEGA ÖELDA ET NEED POLE OLULISED EESTIMAA KEHVA ELUGA INIMESED POLE KELLEGI ASI VAADAKU ISE ET KUIDAS HAKKAMA SAAVAD SAIN JUBA SELLEST SÕNUMIST ARU ....
v
viimane mure/ 19. juuni 2015 15:41
Hea maitse on sellises asjas minu viimane mure.

h
Härra Mikser/ 19. juuni 2015 15:27
aga, mis huvi on teil pagulaste siiasaatmisel....rahvas ei hüsteeritse juhul, kui te Taaviga need põgenikud oma koduhoovi võtate!!!
m
Mõtlik/ 19. juuni 2015 13:15
Tänu poliitjuttudele on rahvas hüsteeriliseks muutunud!
t
Tõsi..../ 19. juuni 2015 13:42
Kes alustas kampaaniat ?
Räige propaganda ja süüdistused valitsusemeelsetelt propagandistidelt: eestlased peavad end teistest paremaks, Eesti on läppunud provints, eestlased oin kadedad jne.
Tormati raginal immigratsiooni ettevalmistama, asja sisust rääkimist välditi.
Mikser on sotsialist ja sotsialistid on avalikult deklareerinud oma rahvusluse ( rahvuskultuuride, keelte, kommete-tavade ) vastast joont.
Ja olles tüli norinud, kurdab nüüd kakluse pärast.
j
Juku/ 19. juuni 2015 13:05
Valitsuse hüsteeriline pagulas-ja pedepropaganda on ületanud kõik normaalsuse piirid
m
Mikser/ 19. juuni 2015 12:24
mine kokuta oma jänkide ees
e
EH/ 19. juuni 2015 11:41
wabal maal peab olema kõwa kord,muidu pole see maa waba
e
elmo/ 19. juuni 2015 11:19
Mikser on lilla ja neegrite ja moslemite armastaja. Vihab Eesti rahvast ja kultuuri! Väga temalik jutt!
m
mnjahhh..../ 19. juuni 2015 10:38
Ma ei tea...kui ikka sõnadest aru ei saa siis äkki peaks suurema kambaga minema Toompeale plakatitega kirjalikult selgeks tegema? Ja käigu kanni kõik erakonnad kes tahaksid sellest "visiidist" poliitilist profiiti lõigata.
k
köster/ 19. juuni 2015 10:05
Mikser võib nii arvata . Tegelikkuses püüab eestlane end oma valitsusele kuuldavaks teha .

h
19. juuni 2015 09:56
Hea maitse piirid... Kas meie riigisad ei ole aru saanud et see lollus mida nemad teeksid on rahvale vastuvõetamatu. Riigijuhtide käitumine on ammu ületanud nii hea maitse kui ka igasugused muud piirid, nende maitse ja südametunnistus on kõik selle sitase inimkaubanduse rahaga kinni nakstud.
O
***/ 19. juuni 2015 09:29
Olukord on inimesi viimse piirini viinud, et jutt heast maitsest ei tule kellelegi meelde, sest suud on vaja puhtaks rääkida ja asjadest õigete sõnadega.
e
endiselt/ 19. juuni 2015 09:08
Valetatakse illegaalid, ususōdalased, mõrvarid ja vägistajad pagulasteks
m
Mul on sest/ 19. juuni 2015 09:41
"heast maitsest" kõrini. Kellele me valetame? Kogu Euroopa protestib nende vastu aga meie ainult koogutame! Miks viha?? Minus ei ole kübetki viha. Kas tõesti ei teata, mis toimub Saksamaal, Rootsis ...
a
aga/ 19. juuni 2015 08:38
vihakõne on EU-s keelatud ! kas mikser pannakse nüüd kinnimajja?
p
pole midagi/ 19. juuni 2015 09:35
keelatud kirjutada.Kuid eestlased tahavad ikka köigile ära panna.Tegelikult on töesti yletatud igasugune viisakuse piir ja kahjuks on eesotas just keskid Simpson ja ekrelased.Kindlasti peaks poliitikutele selgeks tegema,mis sobib ja mis ei sobi inimestele,kes esinadavad oma rahvast ja seadusi.Pole ikka nii,et mis sylg suhu toob,see ka töde on.On meie poliitikutel veel palju öppimist
o
ole parem vait, vispel/ 19. juuni 2015 08:34
m
Mikseri kehakeelest loeb välja nutuse olemise (fotol)./ 19. juuni 2015 08:34
Meie ISAMAAL on juba pikemat aega kombeks teatud klassi "puua" (mida väetimad, seda lihtsamalt võetakse vastu lausa vaenulikke seadusi/otsuseid) ja kui seda tehakse ühtelugu,siis ihkaks vahelduseks juba giljotiini.
Eesti on kui üks tuntud suurriik: kui armastab, siis vägistab. Targemad on kogenud sedagi, et valitsused õigustavad oma tegusid ikka ette, tagantjärele oleks seda raskem teha, parem on unustada!.
k
kodanik/ 19. juuni 2015 08:28
No küll tola leidis võrdluse HIV-nakkusega. Neegrite sisseränne on minu arust hullem kui HIV-nakkus - vägisi tuuakse sisse, rahva tahte vastaselt.
v
VALED-VALED / 19. juuni 2015 07:39
Inimlik kaastunne on olemas ka inimestel, kes aktiivselt massimigratsiooni vastu on. Kuid protestitakse VALEDE vastu, millega valitsusringkonnad ja peavoolu meedia meid üle ujutavad. Kui palju on meie valitsejad lubanud pagulasi vastu võtta? Millistele lepingutele alla kirjutanud? Kas järsku nii, nagu alljärgnevas videos - www.youtube.com/watch?v=Rw-VQQTbScs...
Soovitan vaadata - selle järgi 100 000 kuni 200 000. Ja isegi kui see tõsi ei ole, siis miks hispaanlased nii lustlikult meie valitsusjuhi üle naeravad? Järsku on siiski tõsi taga?

P
..../ 19. juuni 2015 07:35
Püha jumal, missugune ajukääbikutest kõnts on ennast valitsusse istuma sättinud!!!
See sõjaväeteenistusest kõrvalehoidja on ju lisaks eriti kärme ka korruptante ning altkäemaksuvõtjaid õigustama ja ametisse upitama.
SOTSID SEEBIKS! HÄBI!!
j
just sinusugused/ 19. juuni 2015 09:39
kommenteeriad ongi sellised alaarenenud ja endaga ilmselt mitte toime tulevad.Sinusugusele saamatule on köik teised syydi ,et sa eluga hakkama ei saa.Just sellist labasust polegi vaja siin kirjutada.
b
Bussijuht/ 19. juuni 2015 07:31
eestlane on ise kõiges süüdi.Minge jookske Balti ketti uuesti ,nüüd te olete saanud kõik mis tahtnud.Nüüd te olete võitnud nii kui nii.Väga naeruväärne,nüüd on teil valge laev kohal mida ootasite mis toob pagulasi.Parem tuleks punane laev tagasi,kindlasti tuleb,tuleb vähemalt loota.Kõige rumalamad inimesed on õpetajad.Mäletan viisin neid terve bussitäie Balti ketile,nüüd on neil suud kinni.eesti rahvas,elage nüüd oma ahvidest neegritega mida te olete tahtnud ei tahtnud valge inimesega "Venelasega" koos elada.Aljossa võtsite maha,pange sinna nüüd neegri peenise sammas.Tänan.
e
er/ 19. juuni 2015 08:10
loll kommar on ka sõna võtnud kui ei meeldi sõida bussiga üle narva silla ei nuta sind taga keegi
t
tom/ 19. juuni 2015 06:01
lööge see pagulsate maja tühjaks seal! ajage neegrid minema!vägistajad maha lüüa!
k
Kalju/ 19. juuni 2015 05:47
Mikser mine nuta vanaema põlle sisse ja käi sõjaväeteenistus läbi. Võim on kahjustanud ajutegevust ja selleks on vaja ravi.Hannes Võrno ütles ,mis tegelikult Eesti Wabariigis toimub ja oleks võinud veelgi jõulisemalt öelda. Kui Võrno oleks riigitoolil oleksin usaldanud Eesti Wabariiki kuid mahaparseldajaid ei poolda keda juhitakse KGB .laste poolt.
v
vägistamine Vaos/ 19. juuni 2015 05:21
kuhu kultuurtisündmise alla seda siis paigutada?
et naine purjus oli, kui mustad mehed otsa ronisid, pole tähtis, mujal ilmas loetakse seda vägistamiseks. siin siis grupiviisiliseks. Kas politsei mätsib selle juhtumi kinni? rahvast sõpruse nimel?
a
arne abolkaln/ 19. juuni 2015 04:58
Natuke naeruväärne on võrrelda pagulasteemat HIV-ga, kuigi seos on olemas, ainult veidi teisest vaatenurgast. Samas leian, et siin sobiv vastus Hr Mikserile, mille avaldasin mõnipäev tagasi ühes teises kommentaariumis.
arne abolkaln 17.06.2015 04:47
Ma sügavalt mõtlesin enne neid ridu ja täie teadlikusega otsustasin siiski algjärgneva avaldada.
Nagu teada ajaloost sai okupatsioon Eestis võimalikuks ja hilisem migrandite Eestisse toomine suuresti võimalikuks tänu meie esivanematele, kes poliitilisest huvist, kes materiaalsest heaolust tegid okupatsioonivõimudega koostööd. Samas, üldrahvuslikult võeti seda kui paratamatust ja puudus põlgus, eelkõige põlgus oma lähedastesse, sõpradesse, sugulastesse - rahva kaasajooksikutesse.
Siit edasi, paralleeli tänapäeva tõmmates küsin, kas oleme valmis põlgama rahva kaasajooksikuid, kes poliitilisest, majanduslikust huvist soosivad massilist migrandide asumist Eestisse? Kas olen valmis loobuma töökohast mis soosib rahvusvahelist inimkaubandust? Kas olen valmis ütlema armsale emale - isale, õele - vennale, pojale - tütrele, sõbrale - kolleegile lõpeta see tegevus, sest see on tulevikus meie rahva hukatus, jäädes seejuures väärikaks kuid enesekindlaks. Veelenam, küsiksin ja soovitan igaühel küsida eneselt, kas olen valmis lahkuma töökohast mis minu sisetunde, lähedaste, sõprade meelest on põlastusväärne? Kas olen valmis kirjutama juba avaldust: Palun mind vabastada ........ kuna minule (minu lähedastele) on vastuvõetamatu Eesti Riigi poliitiline tegevus/tegevusetus, migratsioonipoliitika jne.
Isiklikult vastan jah, mina olen valmis või olen seda teinud!
Samas, ärge vihake kedagi! See pärsib ratsionaalset mõtlemist ja käitumist ning halvendab eelkõige teie enese tervist ja enesetunnet.
Rõõmsat päikesetõusu kõigile!
e
eit/ 19. juuni 2015 06:29
kõik see mida kardad tuleb sind kimbutama ja see mida vihkad , selle läbi saad sa kannatada ... tõsi see on ...
k
Kirde-Eestlane/ 19. juuni 2015 04:37
Sellistel inimesed ei tohiks kuuluda Eesti valitsusse:(!
t
Tegelikult/ 20. juuni 2015 12:35
valitsus ise on parasiitlik süsteem
m
marks/ 19. juuni 2015 03:24
Oletame et rahvas eksib , Mikseril on õigus. Samas , hullumajas küsiti ühelt hullult " egas sa loll ole" vastus"mina ei ole , aga need teised küll". Kas sellega on nagu pedede seadusega, et enamus peab arvestama tungivalt vähemuse soovidega. Ja kui nii, siis on valitsusel aeg tagasi astuda.

a
A.H./ 19. juuni 2015 02:53
Kas kõntsa maale toomine ei ole hea maitse piiri ületamine, seda enam kui jätiste arv kasvas 245 ootamatult 2050-ni. Ja kas see et kõnts siin lagastab, vägistab, nõuab oma õiogusi ja parasiteerib kohalike turjal on hea maitse? Kas see et sotsdemmid läbi aegade vihkanud oma rahvast ja oma riiki on äkitselt hea maitse?
t
tsaar1918 ./ 19. juuni 2015 01:26
poisike,sa oled vist unustanud,kes sa oled.sa oled EL-i ja USA marionett.sul tuleks sellise lolluse eest midagi tagant ära lõigata.nüri noaga.tule mõistusele---sa suretad Eesti rahva välja.
n
19. juuni 2015 01:02
Norras oli aastaid tagasi mingi jama vist.Kas minister tahab , et ka eestis juhtuks midagi sarnast?
k
Kohviveski/ 19. juuni 2015 00:50
Mina - rahva mõistus ja südametunnistus.
v
VABAMEES/ 19. juuni 2015 00:05
ON ALLES TOLA LEIDIS KA MILLEGA VÕRRELDA TEE SILMAD LAHTI JA VAATA KA NENDESSE RIIKIDESSE KUS ON JUBA JAMAD OLEMAS
m
Mall/ 19. juuni 2015 00:19
Vot mina elan valismaal sellises linnas kus valged on juba vahemuses. Olen siis kusinud inglaste kaest, mis nemad arvavad ja koik on siiani utelnud uhte- igav oleks elad vaid uhe rahvuse seas. Mina ei tea, et meie linnas oleks mingeid jubedaid jamasid- vastupidi; koik on 100x korda rahulikum kui Eestis. Ehk siis ara mulle tule raakima kuidas koik jubedalt valismaalasi vihkavad. Eestlane ju vihkab koiki- olgu selleks pagulane, Evelin voi naaber.
j
juhkam / 19. juuni 2015 00:33
siis sul on vedanud ja sa pole saanud veel maitsat nende jöhkrust kui saad ka selle laadi kogemust siis sa enam nii roosilinile pole ja samamoodi hakkad vihkama loodan et sa ikka ei taha sellist kogemust saada või ikka tahad :D:D:D
m
Mallele Mallelt/ 19. juuni 2015 04:37
Oleneb milline rahva sotsiaalne kiht on.Ja oleneb ka millisest kihist in need inimesed kellelt oled küsinud...Ja vöib-olla on see Inglismaa linnake ka päris eripärane...vöib-olla ei ole seal töesti mingeid jamasid...Kuid Inglismaa on olnud paljude asumaade ja kaubanduskeskustega 17-18 sajanditel---ja sinna on tulnud juba ka selllel ajal...inimesi nendest asumaadest...Ja kes on tulnud vähese gruppina ...on rohkem integreerunud... ja väiksemas linnakeses elatakse ka teisiti kui suuremates linnades .millionilinnades...Ja kui elada oma ühsikondliku kihi mullis,siis on ka köik korras...Probleemsed olukorrad on nii illegaalselt elavatel--üks million Saksamaal ,kelllel ei ole tunnistatud asüülitaotlust,kuid on jäänud illegaalidena...ja suured ghettod Berliinis vöi Duisburgis vöi Kölnis...Vöin oma kogemustest öelda Viini linna kohta.kus 70-80ndatel aastatel vöisid köndida jala öösel naissoost ...läbi kogu linna öösel koju...Nüüd on nii,et oma tutvusringkonnast vöi tööringkonnast vöi oma elukoha-maja lähisskonnas...on juhtumeid brutaalseid röövimisi...päevasel-normaalsel ajal---ja peaaegu kesklinnas...teatrikolleeg 52!aastane trammipeatuses-vägistamine....teine hea tuttav -70 aastane professor...samuti röövimine--vägistuskatse ja ärkamine haiglas...Ja möeldamatu oleks veel paarkümmend aasta tagasi,et metroovagunis vägistatks...pühapäevasel ajal kella kuue ajal...mitte öösel...kusjuures metroo on uus ja korralik ja video all...Oma maja naabritrepikojas elav noor naaber,kell 10 öhtul--ukseavamise juures...Majas oma majas väike arv korteried...kaks korda sisse murtud...vägivald on väga suureks muutunud..ei räägi igapäevastest panga vöi poodide röövist..ega org.kuritegelikud spetsialistid Balkani maadest vöi ka Venemaalt...Kuid Austria asupaik on juba keset "vaeseid"maid...kuid tööpuudus on suureks muutunud ja noored kolmanda-neljanda pölve moslemi elanike noorukid,kellel on katkestatud kooliharidus.....ülepakutud traditsiooniline mehelikkus...varajane abielu.. sellega palju rahamängudesöltlasi...ja sellega ka röövimised...Ja Viinis elavad Tschetscheenide noorukid on töesti väga kriminaalsed ja vägivaldsed...Nii et see köik ei ole nii Armas turvaline multi-kulti...Sotsiaaltoetused on Euroopa üks suuremaid...sellega hoitakse sotsiaalset rahu,kuid...??
E
.../ 19. juuni 2015 11:15
Eeee... Ma olen UKs elanud 10 aastat, erinevates linnades- ja koigil keda ma tean on immigratsiooni vastu, praegu valitsus keerab ules EU immigrantide vastu aga kova haalega ei saa raakida et inimesed on ka Aafrika/India pakistani vastu. Mis kivi all sa elad Inglismaal et sa ei kuule isegi neid modereeritud uudisteid kuidas 1500 valget last Manchesteris kasutati prostituutidena mustade poolt aga politsei ei teinud mitte midagi kuna kardavad rassismi suudistusi? Kas sa ei loe uudiseid kuidas aumorvad kaivad, toovad oma seadused siia kus saavad oma tutreid tappa karistamata, kuidas valgeid naisi vagistatakse ja tapetakse. Raakimata sellest et NHS (Inglismaa haigekassa) agab immigrantide all, igakord kui haiglas/perearstil kain on mustanahalisi samapalju kui valgeid ( vottes arvesse et ma ise ei ole inglane kui palju neid ignlasi siis uldse on??), koolide opi euduks kukub kolinal alla kuna veedetakse rohkem aega multikulti nammutamisega kui oppimisega kuna enamus opilasi ei raagi inglise keeltki- kui kaugele sa ikka piltide naitamisega jouad....- eriline loll peab olema et mitte naha et see koik on kellegi poolt planeeritud et Euroopa maatasa teha, mitte ainult immigratsiooniga vaid ka vee murgitamisega fluroodiga jne- ukspaev just motlesin..Rootsis vagistati noor naine ja loigati tukkideks ukspaev- Rootsi- maa kus alles monisada aasta tagais viikingid olid, kas te kujutate ette mis viikingid nende mustadega teinud oleks? Mis juhtunud on et me nii tuimad oleme? Kas need on kemikaalid meie toidus/vees mis meid nii loiuks on teinud ja me loeme uudiseid kuidas meist teerulliga ule soidetakse aga koik mis teeme on kirjutame kommentaare.
l
loll jutt/ 19. juuni 2015 21:00
Ära aja udu! Nimeta siis see linn,kus nii lõbus on elada.
m
maitseb hästi/ 19. juuni 2015 01:18
ja tuletame meelde kuidas see jama pihta hakkas!
mingit mõttevahetust ju ei olnud!!!
mingid arusaamatud artiklid sellest kuidas see on üks suur ja huvitav väljakutse meile (randpere ja muud). samal ajal kui terve maailma meedia juba tükk aega pasundab selle väljakutse viljadest ja meie omad oleks nagu pimedusega löödud ja jauravad ikka edasi. kvoote ei taha aga ikka natuke nagu tahame ka. ja kui rahvas aru saab, et tehaksegi see tagaselja ära siis see reaktsioon ei maitsegi?
m
Mikser,/ 19. juuni 2015 00:04
m
Mikseri/ 19. juuni 2015 00:01
hüsteeriline armastus geide, lesbide, neeguste ja muude murjamite vastu on ületanud igasuguse elementaarse viisakuse ja austuse eesti põlisrahva eestlaste vastu.
t
teadja./ 19. juuni 2015 00:00
Mikser. Enne valimisi oli sinu pool nägu Helsingi kesklinna plakatidel kirjaga Ootame Sind koju. Miks sa neid kaltsulappe neegreid ootad? 😒

j
Johannes/ 18. juuni 2015 23:53
Siin on küll Ansipi sõnad kohased - "Tule taevas appi!"....ja Eesti rahvas peaks samamoodi protestiks kogunema Lauluväljakule nagu Vene võimu ajal. Või on Fosforiidisõda juba ununenud???
m
Mikseri maitse/ 18. juuni 2015 23:37
Vat see on halb maitse kui meie ajutine valitsusjuht naeruvääristab oma rahva muret turvalisuse ja tuleviku pärast. Turvaline tulevik pole mingi maitseküsimus, vaid eluküsimus. Mis on valitsejate mõtteis ja südameis kui nad oma igati allasurutud, ignoreeritud rahva suunas häbistavalt näppu viibutavad ega kuule ja näe midagi.
ä
Ärni/ 18. juuni 2015 23:37
Mene shina plashtmasshlôugadega Miksheri-vanatoi ka ôige shiku-vi.ttu..,meshashja sa kidised sääl..
o
18. juuni 2015 23:18
Olge nüüd rahul, saite Reformi, keda soovisite ........................................... ! Las nad nüüd tegutsevad!
k
klopper/ 18. juuni 2015 23:06
pane oma kakaauk kinni, mikser, ja mine oma euroisside juurde kapja limpsima. sellised poliitbroilerid tuleks kiirkorras küpsetusahju pista. et äkki pruunistuvad samasuguseks nagu need tegelased, keda paaniliselt sisse tahetakse vedada.
las makaronivennad panevad lihtsalt oma piiri kinni nagu teistel normaalsetel riikidel ja ongi pseudoprobleemil joon all.
a
alex/ 18. juuni 2015 23:04
Soomes ehitati ilusad uued majad mustadele metsa äärde....Käisin ise eile vaatamas kuidas see eluke siis seal läheb....Majade ümbrused on juba jõutud ära lagastada,akendest visatakse sodi välja,pampersid visatakse toalettist alla,mis ummistab kogu kanalisatsiooni(rääkis üks torumees)Trepikodadest ma rääkima ei hakkagi.Paistab,et see kontingent on elanud ainult kõrbeseaduse järgi...Mikser,sind tuleks panna elama sellistega ühte majja ja kui must su lapsele jalaga kõhtu virutab,küll siis mõistus su ajudesse EHK valgub...
s
Selle kriminaali ja kogu selle 300 jõugu heameeleks müüks mixer rahva maha / 18. juuni 2015 23:03

m
max/ 18. juuni 2015 23:03
tsiklimeeste tegu on ainuke mis kannab vilja ,näitab kätte et kui nad meie naisi siin pilastavad ja üleolevalt käituvad on olemas ka vastujõud,see on ainuke keel mis nende kultuurile lähedane ja arusaadav,erinevalt valitsuse selge positsioonivõtuga
k
Kuulge mehed!/ 18. juuni 2015 23:01
Kas sel Mikseri-tolgusel ka mõni täismehe mõõdus naaber on? Mis te ka arvate taolisest vennikesest?
e
ei aafrika massiimmigratsioonile/ 18. juuni 2015 22:56
kas rahastajad pahandavad sm mikser
e
Ettevõtja/ 18. juuni 2015 22:52
Kui Eesti Vabariigi kaitseminister toetab inimkaubandust ja smugeldamist üle EL piiri,msiis toetab ta ka korrumpeerunud ametnikke, kes seda Vahemerel kõike korraldavad.
Lugege Indrek Tederi artiklit 7.juunist ja harige ennast.
Kuidas on võimalik, et meil on võimul korruptsiooni ja inimkaubandust toetavad poliitikud?
l
Lauri/ 18. juuni 2015 22:39
Hr Mikser: Ei see ei ole hüsteeriline mõttevahetus, see on TÕELISE EESTI RAHVA APPIKARJE OMA RIIGI PÄÄSTMISEKS. Saage aru, et teie poliitiline meeldida soovimine euroopa ametnikele ei suuda rahvast teisiti mõtlema panna ja teile meeltmööda olla. Saage aru, et teie peate rahva tahtmist pidi käituma. Kui te sellest aru ei saa, siis sooritate te poliitilise enesetapu. See on muidugi ju poolenisti realiseeritud juba eelnevalt.
Soovitan siiski vaadata vidematerjale Itaaliast, Rootsist, Inglismaat ja mõelda sügavalt, kas seda te tahate ka oma ISAMAALE. Kui see ei ole teile kallis ja te oma esivanemaid ei austa, siis soovitan teil otsida teine elupaik.
S
....../ 18. juuni 2015 22:36
Sellel härral on kasutamise käigus vist ülemine ja alumine auk puhta sassi läinud - ülemisest august ainult sooja segast peerupõra! :S
e
ella/ 18. juuni 2015 22:33
No nii haiget valitsust pole veel olnud! Oma rahvas elab viletsuses,debiilikud sõidavad tõllas,tuuakse väiksesse riiki pagulasi.....see tähendab lõppu või sõda. Inimesed on ahastusäärel. ja mingi Toompea kutsikas räägib hea maitse piirist!!!!??? Inimesed,koguneme sinna Toompeale,muud üle ei jää kui tahame elada Eestis veel.
i
igatahes/ 18. juuni 2015 22:32
...nüüd on küll selga, et Mikser oma sotsialistidest parteiga koos reformeritega on tõesti momendil suurimaks ohuks eesti rahvale! Neil ei tule pähegi valitsuses olles eestimaad kaitsta ilmselge genotsiidi eest eesti rahva suhtes vaid kasutavad võimulolemist hoopis meie rahva arvamuse mahasurumiseks! Rootsis juba salastatakse moslemite kuritegusid.....siin ähvardati juba Vao inimesi...kui palju kobisete lülitame kütte välja....!!!!! Kaugele veel laseme neil oma ülbuses minna???Ilmselt tuleb üleeestiline üldstreik algatuseks korraldada.....ega refide ja sotside ülbusele muidu piiri pole! Ainult...ei saa aru mida end isamaalasteks nimetavad tegelased selles koalisatsioonis veel kaasa löövad? Tsahkna tahab ka partei nimeks veel ISAMAA võtta....OLLES NÕUS PRAEGUSE SOTSIDE/REFFIDE POLIITIKAGA? Õiged isamaalased lööksid küll praeguse koalisatsiooni laiali ja teeksid koos vabaerakonna, Keskerakonna ja EKRE-ga uue koalisatsiooni 0 tolerantsiga immigrantide suhtes! Muud SEADUSLIKKU võimalust pole ju silmapiiril! Kas uut "revolutsiooni" oodatakse???

t
tänavale/ 18. juuni 2015 22:31
ei lugenud artiklit, aga kõik ju tevad näevad, et valitsus teeb jälle meile ära. RAHVAHÄÄLETUS peaks tulema selles küsimuses.
ä
ää/ 18. juuni 2015 22:17
mind väga huvitab Mikseri valijate arvamus pagulaste teemal, ja mida on ära tehtud.
e
eye/ 18. juuni 2015 22:15
värdjad seal Toompeal,rahva lüpsjad ja hävitajad! Olge te neetud!!!
e
ella/ 18. juuni 2015 22:08
See kuradi mikser tuleb heast maitsest rääkima ? Pagulaste pauk talle laiade lõugade vahele,siis ehk tunneb head maitset. Kuradi pudrulõug rsk! Vastik tont lihtsalt!! Kui oma valimisplakatiga lõusta veel üles topib,pannakse seina äärde.
t
tsauki/ 18. juuni 2015 22:02
Mikser, Põhiseadust hakkad kodus kordama! Ja kui selgeks ei saa ja järgima ei hakka, oled poliitlaibake.
m
Marek/ 18. juuni 2015 22:02
Olgem ikkagi ratsionaalsed, vastutustundlikud inimesed, kasutagem oma õigusi, seal hulgas mõtte- ja väljendusvabaduse õigust, aga tehkem seda viisil, mis ei kahjusta kuidagi teiste inimeste õigusi," manitses minister.
Aga tee siis nii, et ei kahjustaks rahva ,ma kordan EESTI rahva õigusi ja KUULA mida rahval sulle öelda on........
a
aitab/ 18. juuni 2015 21:43
ärge toppige selle pilti enam meediasse
jälle käisin oksendamas, sappi lausa
E
Mina olen valmis tappma/ 18. juuni 2015 21:36

l
LÜKKAKE SELLELE AHVILE HARJAVARS PERSSE/ 18. juuni 2015 21:30
l
LÜKKAKE SELLELE AHVILE HARJAVARS PERSSE/ 18. juuni 2015 21:30
m
Mati/ 18. juuni 2015 21:29
Riigikogu on valitud rahva soovide eest seisma, mitte rahvast lüpsma ja riiki hävitama. Te olete oma mandaate kuritarvitanud!!! Kes teab kuidas te endale need e-hääled sahkerdasite.
m
Mati/ 18. juuni 2015 21:24
Kes oled sina Sven, et rahvast manitseda. Vaata peeglisse. Teie parteipoliitikud olete riigile ja rahvale ainult jama kokku keeranud. Teid ei huvita ei riigi ega rahva käekäik - saaks ainult võimul püsida ja (euro) raha taskusse toppida.
p
pets/ 18. juuni 2015 21:33
õige,kuradi kari vereimejatest kloune,tema tuleb siin manitsema,kuradi siidikäsi,mine hüppa alla kuskilt.Sa oled ju täielik tont .
p
poliitikutele/ 18. juuni 2015 21:22
Meil pole vaja head maitset,meil on vaja säilitada oma kallis väike ja turvaline eestimaa.kes tõmbaks need libekeeled kinni,et nad eestimaad ära ei mūūks.
i
Igatahes/ 18. juuni 2015 21:14
Ma olen nii mõnedki aastad juhtivat tööd teinud, poliitikas palju kogemusi omandanud, ma tean, mis meie riigile hea on. Käsi peseb kätt - me peame eurooplastega solidaarsed olema. Mis need mõned pagulased siia siis majutada pole - meie rahvaarvu juures. Ja kas me näljas oleme? Ja nii palju meil riigieelarves on ka raha, et mõned korralikud kortermajad ehitada. Ja kui me jagame selle väikese raha, mis meil läheb nende ülalpidamiseks meie rahvaarvu peale ära, see on köömes.
p
pets/ 18. juuni 2015 21:37
kuule kloun, mine magama juba piider,võta omale mõni must poiss ka selja taha,las võtab sinust tugevalt kinni tagantpoolt.
l
lugeja/ 18. juuni 2015 21:44
Ehitusega juba tehakse algust. Väikeses Saue linnas asutab linnavalitsus elumajade keskele, laste mänguväljaku kõrvale ehitama 7 korruselist MUNITSIPAALMAJA. Siiani on Saue kõrgeimad majad 5 korruselised. Mõni päev tagasi avaldas suur Inglismaa ajaleht artikli, kuidas neil on ühest 4000 elanikuga Inglise väikelinnast saanud linn, kus on järel 48 inglast, mittemoslemit. Täna oli Vene TV seal linnas kohal. Muuhulgas teatades, et äärmuslik islami fundamentalism linnas järjest kasvab. Noored lahkuvad ISIS- esse või enesetaputerroristideks. Asi on juba sealmaal, et neid ei lasta riigist välja. Täna kutsus ÜRO sõdu maailmas lõpetama, sest põgenike arv päevas on ületanud kõik piirid. Olen nõus pr. K. Karismaga, et Eesti võiks vastu võtta väikesed orvud ja kasvatama neist eestlased.
v
vaata/ 18. juuni 2015 21:51
....kust karumustikast sa tont võtad, et "mõned"??? Jutt käib ju sadadest ja mitusada on juba kohal. Samas, nad paljunevad nagu jänesed....Soomes juba üks mees tõi 30 "lähisugulast" kohe järgi...täiesti üro seaduste alusel! Rootsis üks näide kuidas mees tõi järgi oma 5 naist...ja nõudis igale naisele korterit...ja saigi! kuhu sa pea ära lõidki...???
i
igatahes!!/ 19. juuni 2015 04:41
Lugenud arvan,et see on möeldud irooniliselt?
k
kuule lammas/ 19. juuni 2015 16:53
Otsi üles luuletus "mägra maja" ja loe see veel kord hoolikalt läbiMeie inimesed ootavad munitsipaalkortereid siin aastakümneid ja pole saanud.Kui sulle on köömes,siis mine afrikasse ja ehita neile maju oma raha eest!
m
Mart Palmas/ 18. juuni 2015 20:55
Kas pole tõesti naeruväärne, et riiki ja rahvast ähvardava ohu puhul tuleb KAITSEMINISTER heast maitsest rääkima?
s
Sõna sekka/ 18. juuni 2015 20:54
Meie väikelinnas on näide: mustmees treis eesti naisele kaks last ja varsti kadus nelja tuule poole. Ema kasvatas lapsed ise üles. Toredad lapsed on, kuid see pole see. Meil on ellujäämisega endil raskusi. Pealegi pole me põhjustanud aafriklastele eelnevalt mingeid vaevusi, et peaksime nüüd endid süüdlasena tundma ja neid välja lunastama. Meil on vähemalt 100 tuhat inimest vaesuse piiril, keda riik ei suuda aidata! Kus siin see humaansus on siis?

f
fru/ 18. juuni 2015 20:53
A mida sa provokaator siis susserdad seda immigrantide sisseveo teemat? Kohale ei jõua või, et rahvas neid ei taha?
e
Eve/ 18. juuni 2015 20:50
Mikseri enda tegevus on ületanud hea matse piirid. Alandlikult täidab ta kõiki rahva elu vaesemaks tegevaid totraid reforme oma võimuiha nimel. On sulandunud Reformi tagatoa poliitikasse.
s
saarlane/ 18. juuni 2015 21:42
ei ole sulandunud vaid on lihtsalt sots-puudel.
h
hea maitse ? / 18. juuni 2015 20:50
mis asjast? p...lakkumisest või?
p
18. juuni 2015 20:49
palun tule ajateenistusse ma tulen kordusõppustele vabatahtlikult sind kottima ja reeglite järgi ,ehk kaob see tunne ära ülbitseda kui pole sõdur olnud ja asjast ei teaq midagi.Ma arvan,et kaitseminister ilma ajateenistuseta ei kõlba ametile
k
18. juuni 2015 20:49
kuule, töll, me oleme sinu valinud, kasi oma kuradi suuvärki ja kuula mis rahvas ütleb
t
18. juuni 2015 20:46
tuleb erakorraliselt võta vastu seadus mis keelab võõra viha ja riigi vastane tegevus mis tuleb trahvida vähemalt 100 paevapalgaga
t
Tutkit/ 18. juuni 2015 20:51
Toompealt laekuks siis päris kopsakas summa.
s
sina mikser/ 18. juuni 2015 20:42
mine Aafrikasse elama,kui sulle neegrid meeldivad.Mina tahan elada neegrivabas Eestis.
k
Kurrat/ 18. juuni 2015 20:40
Vanduma ajab.Tooge see mikseri poja siia.

a
aaaa/ 18. juuni 2015 20:38
Mikserile vabatahtlikult sunniviisiliselt 10 murjamit.Tal palk võimaldab. Jatku rahva raha rahule.
p
parlamentaarses riigis./ 18. juuni 2015 20:35
See kobarmaksustaja on tuleb mingist maitsest sonima.
s
sina, ahne ja eluvõõras suumätsutaja ja poisikesest peale mudusööj,/ 18. juuni 2015 20:32
tahaksid muidugi et rahvas alandlikult su kintsu kaabiks ja kõigega nõus oleks...või siis vähemasti kiiresti vait jääks... Ole õnnelik, et eestlane vägivallaga oma arvamust ei avalda...sest sellised mõttevälgatused tekitavad isiklikku -otseselt truualandliku suuvoodri vastu viha. Paraku.
e
EI PARASIITIDELE !!!!!/ 18. juuni 2015 20:31
Inimkaubandusele kaasaitavad valitsusjuhid minema!
k
Küsimus/ 18. juuni 2015 20:30
Kui Võrna mõtteavaldus oli seotud riigi säilimisega siis seda peeti kuritahtlikuks. Kui ta oleks ülistanud pederasse siis oleks temast tehtud kohe kolonel. demokraatia eesti moodi.
v
Vello/ 18. juuni 2015 20:27
Lisaks ainult niipalju.Olge te neetud RE ja kõik need,kes teiega koostööd teevad omaenese heaolu nimel. Näitate näpuga opositsiooni peale aga köigesuuremad EESTMAA mahamüüjad olete teie.
k
Küsimus/ 18. juuni 2015 20:21
kuidas saab ÕÕVASTAV pederass asendada peaministrit
a
asiAnts/ 18. juuni 2015 20:15
Referendub tuleb korraldada, peale seda on asi aus ning kõik maha rahunenud...äkki :)
u
Urrr/ 18. juuni 2015 20:45
Oled kindel, et tulemusi ei võltsita oravate kasuks ehk siis nagu oleks rahvas soovinud neegreid...

s
Sander/ 18. juuni 2015 20:09
Mikser võtku need mudakoonud ja majutagu neid enda juures. Kuidas meeldiks. Mida rutem see kirju kaader aru saab et korjaku oma seitse asja kokku ja tõmmaku minema seda parem kõigile.
l
Lauajalg/ 18. juuni 2015 20:07
on sama tark nagu Mikser: Võtku ta enda juurde paar pagulast ja Paidesse koju mahuvad ka mõned. Kui paar kuud/aastat/ on nendega koos elanud, küll hakkab teist juttu rääkima.
t
tibu/ 18. juuni 2015 20:07
no kuulge..... igasugune mõttevahetus vaibub kohe kui valitsus selgelt teatab, et mitte mingisuguseid pagulasi eestisse ei tule...
f
fru/ 19. juuni 2015 01:44
Lihtinimestel pole aega päevast päeva mõtteid vahetada, kodumaa ja lapsed tahavad ülalpidamist. Loodame, et õnnestub kunagi valida kokku kodumaad mittevihkav valitsus....
Õigemini mitte ´valitsus´, vaid riigi juhid (kapteni ja tüürimehe mõistes, nohh)
p
pole/ 18. juuni 2015 20:01
mikserist kunagi midagi arvanud,nimele kohaselt juttki vaid vahtu keerutamine. Hea tava vastane on oma kaasmaalaste mahamüümine kõrgepalgalie riigitooli nimel.
j
Jah/ 18. juuni 2015 19:59
Ohud sunnivad eestimaalasi konsolideeruma. Miksrid- jahvatajad peaksid seisma põhiseaduse eest rinnaga, mitte võõramaiste Troojalaste eest. meie rahvas toetab üksmeelselt inimkaubanduse lõpetamist ja tegelinskite kohtusse kaebamist.
m
Mimi/ 18. juuni 2015 19:59
Mina ei saa aru, kas härra minister on minetanud elementaarse funktsionaalse lugemisoskuse!! Võrno lause oli selline:
Ja kõikidele teile, kes te seisukohta võtta ei suuda - Eritrea, kust Eestisse pagulased tulemas, on valik 50:50 kas saad punahiinlasest kommunistliku vasakradikaali või islamiäärmuslasest jihadisti. Mõlemad vajavad varjupaika. Kumba metsalist eelistad?" Ehk siis, kumba metsalist eelistad, kas vasakradikaali või islamiäärmuslast? Või tohi islamiriigi võitlejaid ka enam metsalisteks kutsuda?
s
saarlane/ 18. juuni 2015 21:44
pole mingi härra vaid lontis kõrvadega kutsu. vabandust kui koeri solvasin.
m
MAHA VALITSUS!/ 18. juuni 2015 19:51
MIKSER TULEB PUKIST MAHA VÕTTA KUI RIIGIREETUR!
s
saarlane/ 18. juuni 2015 21:46
mitte see mikser üksi vaid kogu see kamp.
s
Svennu- ongi nii või?/ 18. juuni 2015 19:46
See, mida teostate oma vargabandega terve OMA rahva peal, vot see on ületanud kõik piirid!
Reeturid!
v
vot nii..../ 18. juuni 2015 20:04
See mida Mikser ütleb on hea maitse piir,aga see mida rahvas ja tema valijad ütlevad on hea maitse piiri ületamine.Edu sulle Sven rahvast eemaldumisel!

t
taat/ 18. juuni 2015 19:45
Mikseri "kuulipildujast" tuleb lolli möla lõpmatuseni,aeg oleks suumulk kinni panna. Võrno jutt on õige,murjam on murjam ja neeger on neeger. Iga rass elagu omal maal,koos oma kultuuri ja kommetega!
p
prillipapale/ 18. juuni 2015 19:38
oleksin nõus 1980-1982 aegse teenistuse uuesti VDV-s läbitegema koos prillipapa MIKSERIGA-kärvad poja...
r
Ratsionaalne... / 18. juuni 2015 19:34
... ja õigustatud oleks, kui EU selgelt Itaaliale ja Kreekale ütleb - aitab naljast (ärist)! Põgenike probleemi saab lahendada Vahemere kallastel ning Aafrika ja Euroopa inimkaubitsejate võrk tuleb likvideerida!
n
nahk/ 18. juuni 2015 19:33
Mikser, miks ajateenistus on läbimata ?
Kui mehed räägivad, siis poisikesed imevad nurgas näppu ,mitte ei plõksi .
o
Onu Ruudi/ 18. juuni 2015 19:32
Vaata mina tahan jällegi teada hoopis seda, miks kagupiir ei pea ja miks sealt piiririkkujaid üle abistatakse ja tagasigi ei kihutata? Kui see pole otsene riigireetmine, siis mis see on?
l
lootus/ 18. juuni 2015 19:32
"... avaldas ... Sven Mikser täna lootust, et Eestis arenev debatt ei vii selleni, et me muutume pagulastele ohtlikumaks kui nemad meie kultuurile või õiguskorrale." Loodan siiralt kogu südamest, et Mikseri lootus ei täitu.
s
saarlane/ 18. juuni 2015 21:48
töhendab,et kaltsupead ja pigid võivad teha mida tahavad ega ole ohtlikud.. mikser on lihtsalt armetu. saan aru miks kaitseteenistus läbimata. handikap man.
m
mitte nendega kaasa jooksajate suhtes./ 18. juuni 2015 19:23
See mida punane komisaar suust välja ajab on puhas vihakõne ja sallimatus.
m
mari/ 18. juuni 2015 19:16
Kui rahvas ei taha, siis ei taha.

n
naer/ 18. juuni 2015 19:13
kes sa oled , et sõna võtad . Peate murjamid siia lubama sest kästakse.
m
kvoot/ 18. juuni 2015 19:11
mikser mars sinu koju 9 pagulast elama vaata mis juttu sa siis kaagutad
n
NIISUGUSE JAMA AJAMINE/ 18. juuni 2015 19:10
ei too küll plusse sotsidele ja eesti rahva silmis on mikser end lootusetult maha mänginud.
t
Ta on / 18. juuni 2015 19:25
ka oma juudiverd seganud ja tõekspidamised ammu maha mänginud !!
a
AO/ 18. juuni 2015 19:07
a
AO/ 18. juuni 2015 19:03
Ministri aeg on täis saanud. Neeger sihuke.
s
SIIM/ 18. juuni 2015 19:03
Euro-roomamise asemel tuleks meil pigem eeskuju võtta austerlastest, kes lõpetasid võõraste vastuvõtmise ja on alustanud ka senitulnute kojusaatmist.
l
Ly/ 18. juuni 2015 19:00
Sven Mikser on Eesti riigi kaitseminister ja räägib arulagedat muinasjuttu pagulastest, Teie töö oleks kaitsta põliselanikke immigrantide voolu eest, eriti kolmandatest riikidest, ajalehti, telerit vaatate, mis toimub maailmas, ega eestlased ei ole enam ullikesed, et lasevad endale pähe istuda. Kuidas Mikser aru ei saa, see ei ole mustade kodumaa, vaid meie armas kodumaa ja siia aafriklane ei sobi.
j
JUSS/ 18. juuni 2015 18:59
Mulle näib, et kõik need protestid on lihtsalt hane selga vesi. Valitsev klikk teeb ikkagi seda mida ise tahab või Brüssel ette kirjutab. Teerullimeetodiga kui vaja. Suruti läbi homokooseluseadus, ei olnud protestidest ega kümnetest tuhandetest allkirjadest mingit tolku. Võeti vastu invaliidide huve ja vajadusi eirav tööhõiveseadus. Nüüd läheb pealesurutud ühtse paketina ja usaldushääletuse sildi all läbi üsna märgatav maksutõususeadus. Allkirju ja proteste poleks nagu olnudki, tühi õhk nagu. Ja küllap tuuakse ka murjamid meile sisse, protestigu rahvas kui palju tahes. Ma ei imestaks isegi siis, kui oma püüdlikkuses palutaks ühel kenal päeval kvooti veel suurendadagi.
j
Jussile/ 19. juuni 2015 23:45
Rahvas peab tegema teerulli, äkki siis Toompea seltsimehed võtavad jalad istumise alt välja ja kui ei siis andku jalgadele valu!

T
;)/ 18. juuni 2015 18:58
Terroristide, mõrtsukate narkoärikate ja muude kurjategiate valetamine heaks tööjõuks on ületanud kõik.
KUIDAS SAAB SÕJA EEST PÕGENEV AVAINIMENE KOKKU 10 000 eur, et maksta maffiale mis ta euroopasse tooks
m
18. juuni 2015 22:01
Müüd õed ja ema maha. Lihtne. Sedasi see papp kokku aetakse.
f
fru/ 19. juuni 2015 01:37
või osaled piraatluses ...
g
Grashüpfer/ 19. juuni 2015 06:26
Täna Austria lehes---Afganistanist pärit arst-pageneja---Pagenikke on juba peaaegu 40 000 sellel aastal...Iga päv 250-300 avaldust...Pandi telgid...Afganistaanlane rääkis--maksid 21000 dollar vöi euro...oli häiritud ,et pögenikelaagris (vöi oli ka telgis/liiga palju inimesi ja olud ei olnud päris head-tahab kohe siis naise ja kolm last järele tuua.Viinis on suur hulk arste Iraanist/tookord peale schah Reza Pahlevi kukutamist ja isalmiriigi kuulutamist pögenesid inimesde töesti vabaduse -väärtuste pärast...ja need pögenikud ja järeltulijad on arstid ja ka muudes hea haridusega tööosades- vöi kultuuritötajad...Enesel söprade hulgas aastakümneid...ka mu neuroloog...jne.Ka Egiptuse arstid juba 70-80 aastatel tulnud...Ei ole mingit vahet,kas sul on egiptlaset vöi BIO!austerlasest arst....kuid noored Egiptuses tulijad ja lapsed on ka ortodoksed islamlased.Vöi Saksa televisioonis rääkisMalis sündinud pageneja...maksis 8000 euri...
m
migser/ 18. juuni 2015 18:58
hoopis hannes võrno võiks meil kaitseminister olla,mitte see lapsejuttu suust välja ajav prillitatud tont.ise pole see vasakäärmuslane sõjaväeski käinud,aga juba kaitseminister,mai äss!
j
Just/ 18. juuni 2015 22:01
Mina tahaks ka,et Vörno oleks Kaitseminister
a
arutleja/ 18. juuni 2015 18:57
Ja igale jobule 1000e. kätte +iga kuu päevarahad ja vaene kohalik vahib vesise suuga pealt kuidas elada tuleb.Vao külas rääkis valla esindaja et seletage neile mis kombed meil on.KRT. see on nende tegemata töö.Nii palju prohmakaid teevad ainult luuserid kes soovivad lahedalt ära elada mitte kogenud 101 poliitikut
v
Väga / 18. juuni 2015 18:57
kummaline jutt siseministri suust kes peaks tagama eestis turvalise elamise rahvale ja vastutama ,et illegaalsed immigrandid ei pääseks riiki. Selle jutu järgi aga teeb Mikser hoopis koostööd inimkaubitsejatega? Äkki Mikser soovib käituda hea tava järgi ja rääkida palju vahendustasu saavad valitsuserakonnad, hea tava korral peaks ka kogu valitsus tagasi astuma sellise asja puhul.
k
kultuurimikser/ 18. juuni 2015 18:56
sven ju higimull otsaees pooldab kultuuride miksmist, siis pole ju imegi, et näeb teistes halva maitse piiri!
h
haha/ 18. juuni 2015 18:57
taibukas nimi - KULTUURIMIKSER! päeva kild :D
o
Omar/ 18. juuni 2015 18:55
Isegi sõimusõnade poolest rikkas vene keeles pole veel sellist sõna , mis iseloomustaks härra huiikserit õieti !
n
KKK/ 18. juuni 2015 19:11
v
võrno kaitseministriks!!/ 18. juuni 2015 18:50
sven mingu taigent mikserdama!
n
Noh/ 18. juuni 2015 18:49
Mikser sõnaselgitusena tähendabki segajat. Meie kontekstis erinevate kultuuride segajat. Merkeli lause- multikult ist kaputt, on ununenud?
Ei inimkaubandusele ja nende mahitajatele.
j
just/ 18. juuni 2015 22:01
ühel siin oligi tabav nimi valitud - kultuurimikser :D
f
fru/ 19. juuni 2015 01:34

7
78i/ 18. juuni 2015 18:48
sven, osta omale parem mikser ning mine mikserda oma aju uuesti.
e
Eh/ 18. juuni 2015 18:46
Mida sa töll limukas mökitad, vabasta ametikoht mehisele otsusekindlale, rahvast hoolivale inimesele.
r
Radist/ 18. juuni 2015 18:44
Olgu selle vastutustundega, kuidas on. Lõputu korrutamine sõnadele kaalu juurde ei anna. Aga Euroopa ühe riigi ministri l o o t u s paneb imestama. Nimelt ei tohi debatt viia selleni, et asukohamaa rahvas muutuks pagulastele ohtlikumaks kui viimased selle rahva kultuurile või õiguskorrale. Täpne tsitaat. (Lootus, et) "see debatt ei vii selleni, et tegelikult meie muutume neile Eestisse juba saabunud või tulevikus saabuvatele pagulastele palju ohtlikumaks kui nemad ühel või teisel viisil on, olgu meie kultuurile või õiguskorrale".
.
Lõpuks on see nüüd Sven Mikseri suu läbi välja öeldud. Valitsuse seisukoht ilmselt. Et meie, eesti trahvas, ei tohi mitte muutuda sissetoodavale umbkeelsete hulgale ohtlikumaks, kui seda nemad ühel või teisel viisil meie kultuurile ja õiguskorrale juba muutunud on. Meie ei või, aga nemad võivad... Aamen!
e
Eks ta ole/ 18. juuni 2015 20:00
just seda Mikser loodabki.
Seega sõnastas ta riigireeturi kreedo.
Sotside koht on lõpuks vääramatult ajaloo prügikastis. Paraku täituvad enne V.I. Lenini ideed Euroopa Ühendriikidest ja meile on see kõik lõpuks ükskõik. Sest meid siis enam ei ole.
a
arutleja/ 18. juuni 2015 18:40
eestlasi on alla milj. ja need 101 hea elu nautijat kellel kõik hüvitised autod rahva raha eest kütus prii,isegi oma kõrtsuarveid ei saa makstud,ka see on vaja rahval kinni maksta.Ei saagi aru kes teile oma hääle andis võib olla valimis pettus ei imestaks küll,kellelt ei küsi keegi pole neid valinud
k
Kellamees/ 18. juuni 2015 18:40
Jah, ma olen tasakaalukas, nii tasakaalukas, et võta need pagulased oma majja elama, oma koduaiast kaugemale ära lase, sööda-jooda-kuseta ja anna raha aga jäta EESTI RAHVAS puutumata !!!
j
JUHAN/ 18. juuni 2015 18:39
Mul tädipoeg keerab Helsingis bussirooli. Juba aastakümneid, Soome kodakondsus ja puha. Ning on pidevalt hädas ülbete mosleminoorukitega. Kes rikuvad korda, lõhuvad ja reostaad, keelduvad piletiraha maksmast. Ja kui hakkad õiendama, siis sõimavad, ähvardavad tappa anda, maha lüüa, välgutavad koguni hälma alt nuga. Mõne korrad on moslemitelt tappa kah saanud. Kas me seda vajame siia või?
s
sinu/ 18. juuni 2015 19:22
tädipoeg kasigu koju tagasi, porokondsus on pask
j
JUHAN/ 18. juuni 2015 20:25
Minu tädipoeg on juba ammuilma Soome kodanik, Soome kodakondsus ja pass taskus. Ja mida tal siiagi enam tulla, kui murjamid kohe-kohe ka siia järele jõuavad ja laiutama ning vahest koguni verd laskma hakkavad?
t
to sinu/ 18. juuni 2015 23:26
Või porokondsus on sinu arvates pask? On sul siis midagi oluliselt paremat või? Eesti oma siin Euroliidus nüüd küll oluliselt parem ei ole. Vahest mõtled parema all Putini deržaava passi?
j
JUST/ 18. juuni 2015 18:36
HÄBIIIIIII MIKSER HÄBIIIII!!!!!!!!
K
!!!/ 18. juuni 2015 18:36
Kui küsimuse all on meie eksistents üldse, siis pole enam aega seda ministri pakutud head tooni viljeleda. Kui olen kõrini laukasse või vesiliiva vajumas. siis karjun meeleheitlukult appi. Siis ei pöördu möödamineja poole kõigepealt tutvustamistseremooniaga ja seejärel, et vabandage härra, vahest olete nii kena, kui see teile muidugi suurt tüli ei tee j.n.e.
Me saime vene ajal endale pool miljonit migranti kaela, keda pole suutnud ka 50 aastaga endi hulka sulandada, isegi mitte eesti keelt neile ära õpetada. Ja need uued on hoopiski võõrapärasemast kultuurist ning suures osas agressiivse religiooni kandjad ning fanaatikud.

m
mind/ 18. juuni 2015 18:33
ei huvita see mida Mikser arvab või jahub. Rahvas on rääkinud, et mingeid mudakoone siia ei taha ja jutul lõpp, rohkem diskussioone ei peakski olema. Kui ikka seal valitsuses aru ei saada, siis jätkame niimoodi, et see Mikser isegi ei kujuta ette, et see kõik on alles algus.
e
eestlane/ 18. juuni 2015 18:33
Tuleb olla salliv ja toleratne. Nad on siiski sõjaohvrid ja neil pole kuskile minna. Neile tuleb anda taastumiseks aega nii palju kui vaja (mõnel kulub selleks terve elu). Meil eestlastel on niigi hea elu. Neil on elamispind ja ülalpidamisne hädavajalik. Põhiseaduseski on kirjas, et kedagi ei tohi religiooni ja nahavärvi. Me eestlased oleme kange põhjamaa rahvas. Silla all kileonnis makarone süües ja miinimumpalgaga 6 päeva rügades saame edukalt hakkama. Rohkem meil pole vajagi, sest see ongi meie unistuste elu. Nemad on meist nõrgemad ja vajava abi rohkem!
õ
Õiglane Tööjaotus/ 18. juuni 2015 20:30
Meie sööme edaspidi kartulikoori nagu kunagi lubasime kuid mida teha kooritud kartulitega? Väljapääs ongi leitud, söödame siia tulevatele murjanitele. Aga meid juhtiv eliit, mis jääb siis neile? Noh, nemad vaesekesed peavad trühvlitega läbi ajama.
v
Vaat/ 19. juuni 2015 09:52
selle eestlase kommentaarist küll aru ei saanud.Kui esimene osa oli tõsiselt mõeldud siis ma ei pea sind küll eestlaseks.Need pole mingid sõjaohvrid vaid parema elu otsijad.Ja peale selle on nad arad rotid kes oma kodumaa eest võitlemise asemel põgenevad sealt.Ja eesti riigis on ka selliseid kes juudaseeklite eest on valmis oma riigi ja rahva maha müüma.
a
Ann/ 18. juuni 2015 18:19
Niii... tahan kah nüüd sõna sekka öelda. Olen pidevalt jälginud seda pagulaste teemat. Ajalehed ja televisoon on siin seda täis, plus veel youtube muu maailma kajastusi ja võikad videosid. See on juba üle mõistuse. Ma pole muidu selline teistele halba soovija. Annetan alati kui kuskil jagatakse mingeid abivajajate palveid,annan oma asjad mida mul enam vaja pole teistele kellel neid vaja on. Armastan loomi ja loodust,armastan Eestit. Miks ma mul hing täis on? Eestis on nii palju neid kes tegelikult abi vajaksid. Pered on kodudest välja pekstud,sest inimestel pole tööd. Haigekassa teema on täiest alla igasugust arvestust,kui visiidi tasu jaoks raha pole siis inimene kasvõi maha kärvata. Tohutu protsent inimesi saab eestis miinimumpalka millega ära elada on praeguses euroopalikus eestis täiesti võimatu.Kõike seda jama võibki siia kirjutama jääda. Nüüd need neetud pagulased,no andke andeks aga need pole inimesed. Metslased! Võta internet lahti ja löö Googlesse pagulased või moslemid. Mis sa näed? Ainult julmus.Nüüd tuuakse nad siia,tööd nad ei tee,keelt nad ei oska,kombeid neil pole ja meie kultuurist pole neil halli aimugi.Mida pagulane oskab!? Pagulane oskab looderdada,seega eestlane maksab tema elu siin kinni,pagulane oskab varastada,seega eestlase higi ja hingega teenitud vara pannakse lihtsalt pihta. Pagulane oskab reostada,seega sinu kunagine puhas hoov on nüüd sitta täis. Pagulane oskab vägistada,seega naised ja lapsed vanuses 2-100 ärge enam välja minge. Pagulane oskab oma õigusi nõuda kuna allah on ülim ja kes allahi ei usu tuleb maha tappa. Kui oleks minu võimuses siis ei tuleks siia eestisse mitte ühtegi kaltsupead ja nendele olemasolevatele vaos organiseeriks reisi kuule nii,et sellest pesast seal ei jääks tolmu ka järele. Hoiatuseks teistele murjamitele,et pole mõtet siia ronida meil omalgi kõike vähe ja muresid küll.
v
visst/ 18. juuni 2015 18:29
sada protsenti nõus, nii see on, KAHJUKS! Pole EL riikide rahvas paha ja hoolimatu, nad tahavad lihtsalt ELLU jääda. Kas seda peab häbenema? Häbi peaks olema kinnimakstud poliitikutel, kes oma maad ja rahvast hävitada tahavad. Jah, SEE HÄVITUSTÖÖ on ületanud juba ammu hea maitse piirid. Mingu nad ise kohapeale Liibüasse need hea maitse pärast muretsejad ja jutlustagu seal, enne kui Euroopas surma külvavad.
See kõik kohutav!!!
r
Rnx/ 18. juuni 2015 18:18
Häbi hr. Mikser! Silmakirjalikkusel pole piire. Antud sõnavõtt või nn. manitsus pole asjakohane.
r
riigi syhtumine/ 18. juuni 2015 18:14
oma inimestesse uletab juba ammu igasuguse piiri. Lausa naerdakse inimestele näkku. Selles eas mehed ei ole pagulased vaid desertöörid.
p
pagulaste pealesurumine ja / 18. juuni 2015 18:09
kõigi natsideks ja rassismis süüdistamine on ületanud hea maitse piiri, lausa taluvuse piiri.
e
eit/ 18. juuni 2015 18:08
Heast maitsest pole mõtet rääkida, kui on seljataga täiesti vääritu seaduse läbisurumine ja ebaadekvaatsele isikule truuduse vandumine.
m
18. juuni 2015 18:06
Mikseril esihambad juba tumepruunid..
s
sssss/ 18. juuni 2015 19:13

r
Rikki/ 18. juuni 2015 18:04
Mikser sa oled haige mõtlemisega tainapea.koolis vist kiusati taga,ega mõtlemisega sul vist korras pole.kui sulle neegrid meeldivad pommivööde ja haigustega ,siis koli parem nende juurde pagulaseks.Aga Eesti rahvas jäta rahule!
o
Olen ise / 18. juuni 2015 18:00
Mikseri ,nõid nastja lt pole sinu tulevikku vaja küsida ,sest see on teada.isegi lehmakook ei kuku nii madalaks kui sina oled langenud.
j
järeldus/ 18. juuni 2015 17:57
Mees, kes siiamaani elab Eesti tuleviku visioonita, soovimatusega mitte õppida teiste riikide kogemustest
v
vagu-vao-vakku/ 18. juuni 2015 17:49
...ka mina ühinen ministrihärraga Vao külas lastele sexetenduse- terve mõistuse piiride igasuguse ületamise..., sissejuhatuseks piisab, et rahvas ärkab ja on sunnitud ka loobuma hea maitse piirist ja ütleb oma kindla- " EI EESTISSE SISSETRÜGIJATELE"!!!
l
lase vakku/ 18. juuni 2015 18:06
Ülima hea meelege loobume sellest "heast maitsest"! Meile üldse ei maitse neegrid! Meie neile aga küll ja rohkem,isegi purjuspäi!
a
axe/ 18. juuni 2015 17:48
VÕRNO ON EESTI MEES aga Mikser on TONT.
o
oijah. Peaaegu kõik Eesti tuntumad poliitikud laulavad üht ja sama laulu./ 18. juuni 2015 17:47
Huvitav, kas see on Eesti poliitikute omapära või Eesti rahva omapära?
t
Tõpratohter/ 18. juuni 2015 17:47
Miikser on seemneid söönud foolium taldrikul, tekkis pöördumatu ajuinfektsioon!
k
kolerast/ 18. juuni 2015 17:47

k
Kura/ 18. juuni 2015 17:43
Mis õigusega Mikser nimetab illegaale pagulasteks?
k
kodanik K./ 18. juuni 2015 17:42
seltsimees mikser! selline silmakirjalikkus ületab igati hea maitse piiri! palun kinnitage etv-s otse Eesti rahvale, et soovite iga kuu oma isiklikust rahast anda suure osa pagulaste, kes siia tulevad vegeteerima ja teiste raha peal parasiteerima, hüvanguks. võin luua selleks konto, kuhu teie koos randperedega saate raha panna selleks tarbeks. lisaks palun kinnitage, et soovite tegeleda nendega ja nende kohanemisega, õpetada neile meie kombeid ja sundida neid unustama nende sisseharjunud vähearenenud ühiskonna käitusmismalle, sealhulgas vägivalda nõrgemate vastu jne. lisaks palun ehitage OMAST RAHAST neile mošeesid ja muid nende kirgliku usuga seotud rajatisi. aga vot need, kes ei soovi sellesse oma tööd panustada, jätke rahule.
minu austus Võrno vastu tõusis kordades, lugege: sadades kordades lausa! mees teab, mis mees räägib ja pole kellegi asi seda maha teha. võiksite häbeneda oma pugejalikkust. samad sõnad seltsimees ilmar raagile, kes täna kukus samasuguseid mullikesi suust välja ajas. võtku omale koju elama neid murjaneid.
j
JOKK/ 18. juuni 2015 17:40
Ainuke , mis valitsus teha saab on trükkida soovituslikud juhendid koduaeda tunginud, pargis inimesi tülitava, trammis kerjava jne neegri likvideerimiseks.
Ülejäänuga saab rahvas ise hakkama, pole inimesed nii saamatud kui vargamäel ette kujutatakse.
a
abc/ 18. juuni 2015 17:36
Sa Mikser mine miksi NEEGRI Sit...ta ja pista see põske.
e
EI/ 18. juuni 2015 17:35
taha võõrast verd Eestisse. Las elavad omal maal. Ukrainas käib sõda, aga keegi ei otsi Eestist varjupaika.
e
Eks ta ole/ 18. juuni 2015 20:03
mõned siiski on, aga kõik nad otsivad esimese asjana tööd. Ning nende lapsed lähevad kooli ega igavle möödujaid kividega loopides.
a
aga miks/ 18. juuni 2015 22:03
EU l on vaja Ukrainat, seal on palju maad ja sinna mahub miljoneid ja miljoneid pagulasi
k
kroku/ 18. juuni 2015 17:31
sotside ja mikseri mögisemine on juba ammu ületanud hea maitse piiri
j
JUHO/ 18. juuni 2015 17:31
Poliitikutel ei maksaks end armeega vastandada.
j
jaan/ 18. juuni 2015 17:28
küsige, kas nad üldsegi tahavad siia võõrasse keskkonda külmetama tulla

m
mikser/ 18. juuni 2015 17:27
mingu oma head maitset kööki mikserdama.Mõistust sellel valitsusel pole.Rohkem ei viitsigi lolle mõtteid lugeda.Pagulaste siiatoomine võrdub eestlaste Siberisse saatmisega.Olgu sellega kõik öeldud.
t
tt/ 18. juuni 2015 17:27
r
Rottweiler/ 18. juuni 2015 18:34
On Sul andmeid, et ta kunagi ÜLEÜLEÜLDSE mingeid tarkuse-märke ilmutanud on? IQ võrdlemisel oli Gotlandi käi Mikseriga võrreldes ajuhiiglane.
k
kusti/ 18. juuni 2015 17:15
Järelikult Hr. Mikser ise rahvaga samal lainel, kui võrdleb sissetungijaid haigusega.
t
tubli mikser/ 18. juuni 2015 17:14
pagulane= aidsi haige?
selline võrdlus? väga hea. kas enam labasem ja head maitset ületav saakski olla?
aga vahet pole.
vahe on selles, et need ei ole pagulased, vaid muidusööjad. võib olla isegi orjapidajad. sest meie teeme nende heaks tööd, aga nemad elavad mõnusat elu, meie kulul. parasiidid.
m
18. juuni 2015 17:14
Mida tähendab ,,hea maitse piir,, ?
7
7uh/ 18. juuni 2015 18:53
mikserile seda, et taigen jai mikserdades liiga paks, mis rikkus koogi :P
a
aff/ 18. juuni 2015 17:13
p
18. juuni 2015 17:13
o
Onu Ruudi/ 18. juuni 2015 17:12
Üks parimaid Delfist leitud kommentaare sotside kohta! Toon selle teieni!
Kui aus inimene on taimetoitlane, siis ta lihtsalt ei söö liha.
Kui sotsialist on taimetoitlane, pasundab ta sellest igal võimalusel ning leiab, et liha tuleks ära keelata.
Kui aus inimene on pankrotis, siis ta mõtleb, kuidas ja mis edasi saab?
Kui sotsialist on pankrotis, siis ta mõtleb, kes PEAB ta välja aitama?
Kui ausale inimesele ei meeldi telesaade, vahetab ta kanalit.
Kui sotsialistile ei meeldi telesaade, hakkab ta artikleid kirjutama ja kirju saatma, kus sildistab saadete tegijaid seksistideks, rassistideks, homofoobideks ja lihtsalt halbadeks inimesteks.
Kui ausale inimesele ei meeldi relvad, siis ta ei tee endale relvaluba.
Kui sotsialistile ei meeldi relvad, siis ta tahab need kõigilt ära korjata.
Kui aus inimene on ateist, siis ta ei käi kirikus.
Kui sotsialist on ateist, siis ta nõuab religiooni täielikku summutamist (v.a. New-Age jms. huu-haa).
Kui aus inimene näeb, et naabril läheb temast paremini, mõtleb ta, mida ta oma eluga teisiti võiks teha?
Kui sotsialist näeb, et naabril läheb temast paremini, mõtleb ta, et äkki on naabri maksud liiga väikesed?
Kui aus inimene näeb ettevõtjat, mõtleb ta, et: "Näe, ilmselt tubli inimene!"
Kui sotsialist näeb ettevõtjat, mõtleb ta: "Näe, kapitalist! Vereimeja! Lüpsilehm! Saakloom!"
Kui aus inimene seda loeb, siis ta muigab.
Kui sotsialist seda loeb, siis on ta solvunud.
k
konsa/ 19. juuni 2015 07:12

k
Kalev Rebane/ 18. juuni 2015 17:12
Teie liberasteide vasakäärmislikud pärakulembelised tolerastide väljaütlemised on üle mõistuse. Kuhu see ühiskond jõudnud on ? Homod, neegrid ja feministid nõuavad õigusi taga. See sõnavõtja tuleks ise kuuritaha viia ja kümme musta mandri poega taha susama panna, vaatame kas siis ka immigrandi ja homolembelised sõnavõtud veel üle huulte veerevad !
h
hea maitse piiri / 18. juuni 2015 17:11
on ammu ületanud oravate ja nendega kaasajooksjate ( sotside ja irlikate ) teod.!
Selline paanikas tegutsemine nende metsaliste sissetoomiseks on juba pagan teab mis !
Mingi sven tuleb õpetussõnu jagama ? Mõttetu !
t
Tõesti/ 18. juuni 2015 17:11
t
tubli mikser/ 18. juuni 2015 17:10
pagulased=hiv viirus.
see on tase. vot selleni ikka annab laskuda.
aga sellised on meie ministrid. selline on meie valitsus.
aga meie oleme ikka vastu. pole midagi öelda. ikka vastu.
ME EI TAHA NEID SIIA. Nad ei ole pagulased, nad on parema elu otsijad. ja kogu lugu
k
Küsimus juhtivale sotsialistile/ 18. juuni 2015 17:06
Mittelugupeetud sotsialistide juht.
Minu (ja väga paljude eestimaalaste, et mitte öelda enamuse) arvates on Eesti sotsialistlik valitsus ületanud hea maitse piiri, head valitsustavad, hüljanud demokraatia printsiibid ja sülitanud rahva kui kõrgeima institutsiooni tahte (loe: käsu ja korralduse) peale kui võttis vastu maksude kobarseaduse, sidudes selle vastuvõtmise usaldushääletusega peaministrile, kui võttis vastu kooseluseaduse (mida absoluutne enamus rahvast ei toetanud), kui rakendas ESM (mida enamus rahvast ei toetanud), kui kiitis heaks uue piirileping venemaaga (mida enamus rahvast ei toetanud) ... ühesõnaga, kui korduvalt ja korduvalt on rahvast ja tema tahtest teerullitaktikat kasutades koos eurosotsialistliku reformierakonnaga üle sõidetud.
Miks valitsejad külvavad viha? Miks lõhestate ühiskonda? Miks sünnitate vihakõnesid?
Miks te vihkate rahvast?
H
????/ 18. juuni 2015 17:01
Hüsteeriline on hoopis propaganda mida peavoolu parteid Eestis teevad, et oma kukrusse krõbisevat pagulaste sissetoomise eest saada. NSVL aegne venestamispoliitika propaganda oli käämes sellega mis praegu toimub ja küllap ka varsti seadusandlus pannakse seda toetama, et siis teisitimõtlejate suud kinni panna....
l
Lihtne mees/ 18. juuni 2015 16:59
v
Vikatimees/ 18. juuni 2015 18:56
e
18. juuni 2015 16:57
Eks rahvas käitub ikka vastavalt valitsuse enda käitumisele, kus on hea maitse piir juba ammu kadunud. mida te siis vastu ootate? et kõik kiidaksid heaks selle idiootsuse,mida seal salaja seljataga tehakse, rahva arvamust arvesse ei võeta, käiakse silmaklapid vist peas, saamata aru,mis ülejäänud Euroopas toimub ja suures euro vaimustuses võetakse aga avasüli kriminaale siia rahva sekka, kes peab nendega külg külje kõrval elama ja probleemidega hakkama saama. kas see on hea maiste piir, et ähvardatakse külaelanikel küte välja võtta kui nad ei lepi valitsuse otsustega? see on pesuehtne sundimine. teil on seal taskud pappi täis, olete äraostetud hüpikud, aga inimene peab selle sitaga elama, mida teie kokku keedate. nii nagu valitsus rahvale, nii rahvas valitsusele. inimene on ikka kursis ka maailmas toimuvaga, ka ise ringi reisinud ja, mis te arvate, et kott on peas siis, et ei näe ega kuule, mis toimub? peab ikka puruloll olema ja sellised on poliitikud. maha see valitsus!!!!

a
Arvan/ 18. juuni 2015 16:57
Inimesed on hirmul, see on alalhoiu instinkt, mis meis räägib, ükskõik millises väljenduses. Sellest peks härrased ometi aru saama.
k
kats/ 18. juuni 2015 16:56
Mikser on ka riigireetur, kes toetab muidusööjaid ja Eesti rahvast hävitab.
o
Onu Ruudi/ 18. juuni 2015 17:09
Täpselt nagu tema eelkäijad juunikommunistid! Ja kas pole sarnane? Ah?
http://www.estonica.org/et/S%C3%A4re,_Karl/
o
Onu Ruudi/ 18. juuni 2015 16:55
MURDKE INFOBLOKAAD!
Siiani on meie ajakirjandus vait, kui sukk, ega kajasta raasugi reaalsust, mis toimub teistes EU maades, kuhu murjameid toppida tahetakse. Nüüd on viimane aeg uurida teiste maade ajakirjandust ja teada saada, mida seal öeldakse sellise eurooplaste genotsiidi kohta. Teada on, et Bulgaaria ja Ungari on juba oma piirid sulgenud ning murjamitarad ehitanud. Tsehhis ründasid moslemid allkirjade kogujaid ja teatasid, et niikuinii saate kõik moslemite orjadeks. Taaniski on jõudu kogumas partei, kes nõuab rahvahääletust Euroliidust lakumiseks. ..Nii, et uurige, mis toimub välismaal ja avalikustage kogu info!
o
Onu Ruudi/ 18. juuni 2015 16:54
Mida vastikumaks me nende elu siin muudame ja mida rohkem neid tõrjume, seda vähem neid siia tuleb ja seda hiljem teid endid oma kodudest välja kihutatakse. Ning seda hiljem te ka mõnes räpases põgenikelaagris oma elupäevad lõpetate! Seega kihutage neid igalt poolt minema nagu kärnas koeri! Vähe sellest, et nad on agressiivsed ja kuritegelikud! Nad levitavad ka raskeid haigusi, nagu AIDS, Ebola ja teised, mida isegi siin ei tunta ja millele puudub igasugune ravi!
j
18. juuni 2015 17:19
ja sina pead ennast nendest inimestest paremaks? mille alusel? süüdistad neid agressiivsuses ja kuritegelikkuses, aga kihutad praegu ise agressiivselt sisserändajaid taga kiusama. just sinusugustele madalalaubalistele koopameestele mikseri kommentaar oligi suunatud. keegi ei keela sul omada oma arvamust ning rahumeelselt oma argumente avaldada, aga selline hüsteeriline kriiskamine on lihtsalt halenaljaks. aga samas, mida ma lootsin - tüüpiline delfi kommentaator, kes oma sõnade eest vastutada ei julge :).
v
visst/ 18. juuni 2015 18:49
Vabandage, teiegi vist unustasite oma nime! See polekski oluline, aga milleks teisi siin süüdistada? Jah, õigus, tavainimesed hakkavad tõesti hüsteeriliseks muutuma, kuid neil on selleks ka põhjust. Toimub see kirjalikul kujul, mitte nuga igale vastutulejale rindu lüües ja kõigele, mis käeulatusse jääb, tule otsa pistmisega. VAHE ON SUUR! Tuleb ainult omada ajurakkusid ja neid ka kasutada, et seda kõike, mis toimub meie ümber, märgata... Minu kaastunne.
a
alles kajastati/ 18. juuni 2015 22:13
....kuidas need "põgenikest" moslemid pildusid merre uppuma mitukümmend kristlast laevalt millega nad koos üle Vahemere sõitsid. Kristlased ei jõudnud "õnnemaale" aga nemad jõudsid ja sinusugused lurjused tahavad neile siin pesad punuda...paljunemiseks???
m
Magnus/ 18. juuni 2015 16:53
"Hea maitse piir"i on ületanud see surve Eestile, et peame vastu võtma sisuliselt kurjategijaid, kes illegaalselt ületavad piiri! Sunnitakse Eesti rahvast PARASIITE ÜLALPIDAMA!!! Toetan pigem UNGARIT!
k
koka/ 18. juuni 2015 22:37
Mis liig see liig. Kui Ossinovski valimine esimeheks andis neile veel võimaluse enda positsioone parandada, siis üks tolvan suudab selle jälle kõik ära nullida!!!
p
pontius/ 19. juuni 2015 08:10
vot see tolvan tuleb poliitikast minema ajada !
p
pontius/ 19. juuni 2015 08:10
vot see tolvan tuleb poliitikast minema ajada !
I
,,,,,/ 18. juuni 2015 16:53
Inimesed julgevad veel vabalt oma arvamust avaldada ja seda ilma hüsteeriata.
Sotsid kukkusid valimistel kolinal ja pole õppust veel võtnudki, vaid unistavad endale sisse tuua kontingenti, kes neid valima hakkaks.
Mingi aja möödudes nad meie qvislingeid küll valima ei hakka, vaid kehtestavad siin oma seadused.
Seda siis, kui jama juba eos ei lämmatata.
t
täiesti nõus/ 18. juuni 2015 16:40
ei toeta pagulaste saabumist eestisse, aga nii haigeid teemasid ja mõttekäte tuleb igal poolt, lausa perversseid - küll oodatakse massvägistamisi, küll ässitatakse neid inimesi solvama jne. Vao külas on see keskus olnud üle 5 a, keegi ei teinud väljagi - nüüd käib suuremat sorti soigumine küll prügikastide ja jalgpalli mängu ümber. Isegi külaeided kardavad juba krabamist -kuigi viimatine vägistamine (ja tapmine) leidis aset sealkandis Tamsalus puhta kohalike poolt - 3 valget inimest ju tapsid selle Saaremaa tüdruku.
l
liane/ 18. juuni 2015 16:59
Mis sa igas kommentaariumis sellest Tamsalu juhtumist jahud?
Nõuka-ajal juhtus ka selline lugu, et sõdur vägistas Saaremaal naisterahva ja siis lasi end maha. Vähemalt nii salaja räägiti, sest asi vaikiti maha.
Normaalne mees ei ronigi igasugusele jotale selga, isegi siis, kui sel on n.ö. pilt ees ja ise lausa palub - tal on niipalju eneseväärikust. Ja õnneks kirutud eesti meestel leidub seda rohkem kui arvata võib.
Paras õigustamine küll, et keegi teine tegi kaaa.....
t
tv/ 18. juuni 2015 17:00
tv saates ju oli kuidas pagulased seksisid purjus naisega laste nähes .võote tv korduse sise veenduda..Kas saab enam hullemaks minna?Ikka saab loe ainult.mis aafrikas toimub eks see saab looulikuks ka siin ja juba ongi euroopas.
u
Urrr/ 18. juuni 2015 17:01
Njah. 5 aastat oleme neid seal majutanud ainult selleks, e tsaaksid nad jalgpalli toskida...
v
vao/ 18. juuni 2015 17:22
kust sa võtad selle viis aastat?! pea kaks aastat tagasi kui see keskus loodi oli rahulik... ja põnev ka. tuli üks kaks musta kes nagu vaatamisväärsused olid. keskus loodi 30 inimese jaoks. nüüd on külas üle poolte pagulased( ära arvesta neid kohalikke kes mähkmeid kannavad ja mutikesi kes väljas ei käigi) seega see tänavapilt on palju muutunud ja rahva pahameel on igati õigustatud. hea pakkumine oli see kui keegi ütles et paneme need pagulased viimsisse elama. teeks nii, ja jagaks 50/50 kohalikega ja paneks keskusesse elama... aga selle vao ja hirmudega arvestaes siis keegi ei tea kes on need pagulased. nad pannakse kohalikega vabalt koos elama ja siis hakkab pihta alles protsess et mis on nimi, kust ja miks ta tuleb ja kuhu tahab edasi minna... me ei tea nendest mitte kui midagi kuni nad ära lähevad nii poole kuni mitme aasta pärast. siis nad kas saadetakse tagasi kust nad tulid või lähevad sinna mis riik on neid nõus vastu võtma.
x
xp/ 18. juuni 2015 16:36
Oh sa püha müristus, Mikser räägib vastutustundest ja heast maitsest! Silmakirjalikkusel pole tõesti piire.

j
Jass/ 18. juuni 2015 16:35
Sa ei ole ju pagulane? Seega võib vabalt sõimata. Mis mulised? Päikest!
k
kuule sääsk/ 18. juuni 2015 16:30

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee