Eesti uudised

Reisija süüdistab rongifirmat rahva perroonile jätmises

Arvo Uustalu, 17. juuni 2015, 07:00

16 KOMMENTAARI

t
tiptäp/ 18. juuni 2015, 20:23
Tegelt...Elron, vedurijuht, ja piletimüüja peavad reisija peale võtma kodust tugitoolist ja tooma tagasi ka süles ja asetama tagasi tugitooli...ilma et teenuse eest midagi küsiks....see on absurd tümitada teisi oma saamatuses.....
h
Heli/ 17. juuni 2015, 11:33
Läksin reedel sama rongi peale ning esimesel pilgul tundus tõesti, et rong seisab eemal ja küll ta mingi hetk siis nö ette sõidab ehk siis kohta, kust ta tavaliselt väljub. Igaks juhuks siiski läksin vaatama ja saingi rongi peale. Vähemalt see vagun, kuhu mina sisenesin, oli selleks hetkeks rahvast täis, vabu kohti oli ehk kümmekond. Seega enamus sõita soovijaid said aru, et rong ootab eemal ja kõik on ok. Need inimesed, kes maha jäid (ning need kes lahmivad asja teadmata siin kommenteerida), ei saa süüdistada küll ainult Elronit, selle töötajate pädevust, rongijuhti ja kõiki teisi, sest kõndida paarkümmend meetrit ja vaadata üle, kas pääseb juba eemal seisvale rongile ei oleks ju kuigi suur vaev olnud. Pealegi kui kogu aeg on rong ees olnud varakult, vahepeal isegi 30 minutit enne väljumist, siis miks ei tekkinud ootajatel kahtlus, et rongi väljumiseni jäänud nt ainult 2 minutit ja rong ikka seisab seal eemal - oleks ju pidanud väike kahtlus tekkima, et rong seisab eemal, kohe-kohe on väljumise aeg ja ju siis sealt eemalt saabki peale. Mis puudutab seda kitsast kohta tunnelihoone ja perrooni vahel, siis see on ikka kitsas küll. Kitsas ei tundu ta siis kui sa oled seal üksi, aga kui sinuga samal ajal tahab siseneda rongi rattaga kodanik, lapsevankriga kodanik, keegi otsustab oma reisikohvriga ühest uksest väljuda ja teisest uuesti siseneda jne., siis on see koht ikka paganama kitsas.
l
lihtne/ 17. juuni 2015, 12:18
selle asja lahendanuks see, kui klienditeenindaja oleks viitsinud uksest välja astuda ja hüüda, et kodanikud, tulge siia (ja rongijuht oleks viitsinud talle öelda, et kuule, seal on grupp kodanikke). Aga muidugi see, et rong jätta seismab perrooni tagumises(!) otsas, no selle peale ikka peab tulema... ja siis pärast külma kalanäoga teistest ootajatest mööda sõita.
u
unustatakse suhtlemine/ 17. juuni 2015, 13:55
Just, inimesed oleks nagu unustanud ära, et nad oskavad rääkida ja sellele probleemile on väga lihtne lahendus. Kuid mitte kellelegi ei tulnud pähe hüüda tunneliehituse juures ootavaile inimestele, et tulge siia, rong väljub siit nüüd !
Rongijuht ei teavitanud, sest see pole tema asi. Piletimüüja ei teavitanud, sest see töö ei kuulu tema palga sisse. Jaamakorraldaja ei teavitanud, seepärast, et...krt seda teab, tema asi on just informeerida reisijaid muutustest rongide töös.
Ja loomulikult ei tulnud ühelegi reisijale pähe, kes ise rongile sai, hetkeks välja tulla ja hüüda, et "tulge siia, rong väljub siit! ". Kui ise peal, siis teised käigu kuradile-see on eestlase suhtumine.
h
Heli/ 18. juuni 2015, 12:08
Jube kahju on, et enamus inimesi on seda meelt, et tänapäeval peavad kõik kõigile kandikul ette tooma ehk siis endal seal kupli all ei pea üldse sutsu olema, et midagi teha. Ikka on kommenteerijad kurjad klienditeenindaja, rongijuhi, jaamakorraldaja ja nüüd ka nende reisijate peale, kes rongile said. Julgen juhtida tähelepanu, et sama perrooni teiselt poolelt ehk perroonilt nr 3 väljub natuke enne Koidula rongi ka Valga rong. Sel hetkel kui mina Koidula rongi peale läksin, seisis ees ka Valga rong ning mingi osa rahvast ootas ka väljas. Kas oleksin siis pidanud peale seda kui avastasin, et Koidula rongi peale pääseb eemalt hakkama väljas istuvaid kodanikke läbi küsime, et millisele rongile nüüd nemad tahavad - kas Koidula või Valga.... et Teie minge nüüd sinna poole ja Teie minge sinna poole. Või oih teie ei tahagi kuhugi sõita.... Olge nüüd!! Püüdkem ikka ise ka hakkama saada ehk siis astuda mõned sammud eemal ootava rongi poole ja kontrollida, kuidas asjalood on. Ei, selleks ollakse liiga mugavad ning oodatakse millal rong kandiku peal nina alla tuuakse.
h
HRT/ 18. juuni 2015, 13:52
t
türi sant/ 17. juuni 2015, 11:18
Mina pole süüdi ma seal ei sõida
m
misasja/ 17. juuni 2015, 10:26
See on nüüd ikka supersaavutus Elroni poolt. Kui rong seisis perrooni Tallinna-poolses(!) otsas - vähemalt selline mulje jääb, sest reisija kirjutab, et rong sõitis nendest mööda - siis ei saanud ta sugugi seista sõidusuunas oleva esimese vaguni sildi juures. Mis paneb Elroni inimesete pädevuses ikka tõsiselt kahtlema. Kas on raske perroonil ootajaid teavitada läbi kõlarite, kas on raske rongil peatuda veel korraks perrooni maa-poolse otsa juures??? Tule taevas appi... Mis toimub rongijuhi peas, kui ta perroonil ootavatest inimestest lihtsalt määda sõidab, seda enam et sealt ühtegi teist rongi sellele ajal ilmselt ei lähe.
m
misasja/ 17. juuni 2015, 10:26
See on nüüd ikka supersaavutus Elroni poolt. Kui rong seisis perrooni Tallinna-poolses(!) otsas - vähemalt selline mulje jääb, sest reisija kirjutab, et rong sõitis nendest mööda - siis ei saanud ta sugugi seista sõidusuunas oleva esimese vaguni sildi juures. Mis paneb Elroni inimesete pädevuses ikka tõsiselt kahtlema. Kas on raske perroonil ootajaid teavitada läbi kõlarite, kas on raske rongil peatuda veel korraks perrooni maa-poolse otsa juures??? Tule taevas appi... Mis toimub rongijuhi peas, kui ta perroonil ootavatest inimestest lihtsalt määda sõidab, seda enam et sealt ühtegi teist rongi sellele ajal ilmselt ei lähe.
a
Alar1/ 17. juuni 2015, 10:25
Katsu sa sellist asja kommenteerida. Ise kohal polnud ja üks asjaosalistest valetab kindlasti.
a
aga/ 17. juuni 2015, 12:19
see on puhtakujulime communication error. Nii et tegelt keegi ei valeta.
p
Pealiskaudsus ruulib/ 17. juuni 2015, 10:05
Tundub, et selle perroooni pole projekteerinud spetsialistid vaid samasugused ärikad, nagu on raudteevedude juhtkond.
k
kas on raske ?/ 17. juuni 2015, 09:41
See on ka Elroni käkk, neid ei huvita põrmugi kui inimesed rongist maha jäävad, sest peatusekoht pole korralikult tähistatud.
Kas oli rongijuhil raske võtta mögafon ja hõigata tunneliiehitise juures ootavale rahvale, et Koidula rong väljub siit, perrooni Tallinna-poolsest otsast ?
ilmselt oli siis raske, ehkki iga juhm pidi aru saama, et need 15 inimest tunneliehitise juures ei pea piknikku vaid ootavad just Koidula rongi.
Need inimesed ei asunud ju Marsil vaid napilt 100 m eemal.
Pinkide puudumine jaamahoone ees on aga ilmselt seepärast, et kardetakse, et seal hakkavad joodikud õlut libistama, suitsu tegema ja reostama . Ehkki ka normaalsel reisijal oleks hea
toetada oma kotid pingile mitte tolmusele perroonile

l
loputu hala/ 17. juuni 2015, 09:29
kas isegi selline rong on olemas, Polva ja Koidula, kui palju uhe euro eest uhte monda kilomeetrit soitjaid uldse on. Vahe sellest, et rongis peab olema piletimuuja, peab Rebasele soitja jaoks rong peatuma jaamahoone ees. Kui suure puudega Viljar on, et ei tea, et Tartus peatuvad rongid ka teistel teedel
Kuidas ta ette kujutab, ka vanadel rongidel ei olnud uksed lahti, kui ta soovib iga vaguni ukse peale lehvitavat vagunisaatjat, kellele peab palka maksma, ei saa paris kindlasti uhe euroga kuhugi. Rebase kanti saab iga tunni tagant valjuva bussiga, ja kui Viljaril on ka liikumispuue ega mitte uhtegi sugulast, kelle on auto, eks peab lillede istutamisest suvilasse loobuma. Ei usu, et Viljaril on suvila raudtee maa peal, need peaks olema likvideeritud.
Maksumaksjana kusin, kui palju selline kahe vaguni vedamine labi poole Eesti maksab.
v
vana rong?/ 17. juuni 2015, 10:27
vanal rongil olid jaamas seistes uksed lahti, teiseks vana rong ei seisnud väljumist oodates perrooni tagumise otsa juures:)
t
tase!/ 17. juuni 2015, 09:28
Pange tähele, et Tartus jaama peaperroonil pole ÜHTEGI istepinki!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee