Eesti uudised

TV3 VIDEO | Rõivas pärast umbusalduskatset: teen õigeid asju, aga rahvas ei mõista

Toimetas Kaspar Käänik, 16. juuni 2015 12:58

370 KOMMENTAARI

e
eestlane/ 28. juuni 2015 11:33
Usun, et Kreekale antud otsese ja kaudse raha eest, mille summat teavat vist väga vähesed. OLEKS saanud ehitada Tallinn-Tartu ja Tallinnast-Läti piirini teed 4-realiseks, mida on hädasti vaja.
Aga sellest vast pole nii suurt lugu, las inimesed sõidavad ennast surnuks ja hävitavad ise ennast. Mõnes mõttes hea, et tibiilikud saavad ka surma, aga nad viivad ka süütuid kaasa.
h
huvitav / 23. juuni 2015 18:44
Liives semmib Aaviksooga ,seal peavad ikka suured rahad saadaval olema ,ega nemad vähemaga ei lepi.Liivesel jäi kõrbe miljonitest väheseks.Karvane käsi tegutseb igal pool.
k
kapaga ülbust ülevalt/ 23. juuni 2015 12:07
The Vision of The Anointed at work:
◦The Anointed identify a problem in society
◦The Anointed propose a Grand Plan to fix the problem
◦Because they are so supremely confident in their ideas, The Anointed don’t bother with proof or evidence that the Grand Plan will actually work
◦If possible, The Anointed will impose the Grand Plan on other people (for their own good, of course)
◦The Anointed assume anyone who opposes the Grand Plan is either evil or stupid
◦If the Grand Plan fails, The Anointed will never, ever, ever admit the Grand Plan was wrong
m
mäs asja/ 22. juuni 2015 17:13
m
Mis riik see on/ 21. juuni 2015 09:19
Keskid ehitasid hääle püüdmiseks võõra rahaga Lasnamäele kiriku,nüüd tahab enne uusi valimisi ka Mustamäele kirikut ehitada sama mõttega püüda usu kaudu hääli.Riik vaatab aga pealt ,kuidas Tallinn endale agaralt järeltulijaid vorbib maksumaksja raha eest.Võtteid on mitu,kasutatakse kõiki vahendeid eriti TV-d.Keski haarem aina laieneb ka piibli abil.USU kaudu mõjutamine koos ajupesuga on topeltohtlik.Tallinn ehitab arstide maja üles putitatud hotelli tüüpi majasse ,kus on pisikesed "korterid",ei raatsitud raha raisata.Kas kallist Jäähalli oli vaja ,kuhu tulu kaob.Peibutatakse tasuta kontsertidega ,üritustega,mis on kaheldav.Tekkinud on Toompea ja Tallinna eraldi riigid ,kes omavahel kisklevad.See kõik ongi ime väikse riigi õnnetuse põhjus.
l
lugeja/ 20. juuni 2015 18:23
Täna lehes ,valitsus andis Kreekale võlgu aaste jooksul 700 miljonit !!! maksumaksja raha,millest ta nüüd ainult und näeb.Üks suli tõmbab teisel naha üle kõrvade ,ise koogutavad me aitame .Kus nad siis on ,kui oma inimesed massiliselt surevad .Need laenu andjate kamp tuleks kohe maha lasta,enne kui rahvas hukkub näljasurma.Seadusi teevadki see sama kamp ,kes käed laiali seletavad ,et seadused lubavad.
Kui tahavad mängida mingu mängupõrgu ,terve ladvik,seal on nendeõige koht.
Andku UUTELE TULIJATELE ruumi,kes tõesti kaitsevad eesti inimesi ja maksumaksjaid.
j
Jalge alla tallatud rahvas/ 20. juuni 2015 09:40
Kõige suuremad lõuamusklid on poliitikutel,teadagi miks.Mängud poliitikas on uskumatult läbipaistvad,kui osata vaadata ajalugu.Inimesi juhitakse võikal moel TEADLIKULT .Kas see pole vähem kurjategija ,kes sihilikult ,teadlikult on valmis hävitama seaduslikult oma rahvast.Kelle idee oli seaduslikult alkoga tappa inimesi ,mis muudeti.Kahju suurust ei näe keegi.Kes sepitseb oma toolil, lootuses seal pikalt püsida,nautides head ära elamise viisi.SEE KÕIK NÄITAB jne.,et peaminister pole tõsiselt võetav,kui ta kõike lubab .
a
asja/ 19. juuni 2015 13:43
Mitte ainult Rõivas vaid terve valitsus koosneb ahnuritest ja eriti veel hiilgavad andetuse poolest lihtsamaid riigi asju ajada ja RAHVAST TEENIDA. Inimrämps.

k
Kas/ 18. juuni 2015 21:18
sa ise aru ei saa et said läbi pettuse sinna sitakeerajaks,inimesed ei taha su varju ka näha,nii et vut vut lasteaeda tagasi
n
No/ 18. juuni 2015 21:15
t
Tegid, tegid.../ 18. juuni 2015 18:44
Kindlasti tegid KÕIKE, mida Kentmanni uulitsast ja Brüsselist öeldi. Ainus äpardus oli see, kui kummardades lauba vastu põrandat ära lõid.
Rahvas va rumal ei mõista ainult mõhkugi?
Oi punnpõseke. Küll me mõistame.
Aga mis sinuga veel tehakse, et põsed nii välja veninud? Saad põske?
s
Silma kontroll/ 18. juuni 2015 12:24
Miks üks inimene ei näe tegelikku olukorda.Ehk virvendavad ta silme ees ilu,glamuur,merelained palmide all.Ta kardab vaadata tõele otse näkku tunnistada,et olukord on halb.Õhus heljuvad laulustaarid panevad hõljuma,kui maa peale naastakse nähakse katastroofi .Pangalaen on kui puuk seljas,mis närib.Naeratuse taga on hirm kaotada kõik.KEERULISEKS ELATUD ELU.
t
totu/ 18. juuni 2015 12:23
Kõik teevad,tegid õigeid asju.Stalin tegi,Aadu tegi.Uljanov ka tegi. kim- kim- kim teeb praegugi,ka Idi Amin tegi,kõik ju teevad.....
s
Saarlane./ 18. juuni 2015 12:12
Mõistuseta noorhärra; Vaos loobivad pagulased Eesti lapsi ja vägistavad Eesti naisi,kas sa tahad ,et järgmine oleks Sinu Luisa???????
t
Taivo/ 17. juuni 2015 16:41
Pane ennast põlema rumal käpik !
d
djaval/ 17. juuni 2015 13:08
Tundub, et Eestis hakkab kujunema traditsiooniks pisut omamoodi peaministrid. Eelmisel oli mingi kiiks seemnete ja fooliumist mütsiga, praegune on ennast juba peaaegu jumala staatusesse seadnud...
s
Seemnete peal / 21. juuni 2015 22:47
Rõivas on Ansipi seemnete peal üles kasvanud. Puudub peast fooliumi mütsike ja dollarimärkidega prillid.

k
keskealine naine/ 17. juuni 2015 11:18
Õige tegu oleks Eestisse MITTE ÜHTEGI LIBAPAGULAST lasta, kas sellest juba ei piisa, mida need ajudeta laisad murjanid Vao külas purjus naisterahva kallal korraldasid, neil ei ole ajusid, neid ei tohi Eestisse rohkem lasta. Kas Eestis pole enam ühtegi JULGET MEEST valitsuses, kes sellele nn. pagulasjamale vastu suudaks seista, paistab kommentaaride järgi, et mitte ükski eestlane pole nende murjanite sissevedamise poolt.
k
kaabust/ 17. juuni 2015 10:01
Ise peaminister !!! aga muudkui kergitab olematut kaabut ja reisib OMA HUVIDES,ta teeb mis tahab. Sellisel pingelisel perioodil päivitab palmide all ja tunneb rannamõnusid .Tegelikult maksumaksja raha eest koos turvameestega.Suur huvi tekib ,mis haridus tal on kas koolidiplomid ausal teel saadud,mitu raamatut aasta jooksul läbi lugenud on.Vaenlsed aga õõnestavad riiki.
a
ap/ 17. juuni 2015 08:59
ikka rahva raha kallale,riigil raha vedeleb maas korja üles rõivas,või ei saa kumardada!
a
ap/ 17. juuni 2015 08:55
tegi õigeid otsused muidugi riigi kasuks mitte rahva kasuks,riigil endal vedeleb maas raha korja üles aga ei oska nad seda teha ju ,vaid tööliste taskust võtame.valitsus kes peaks ka alustama eesti miinimumist ja vaataku kas tulevad toime,
v
Võtta,mis võtta annab/ 17. juuni 2015 07:56
Need ,kes lapsed üles kasvatanud jäägu jalameheks ,autod romulasse,käigu kaltsukates.Ise labidaga maad kaevama ,kui tahab ellu jääda.Ega suurt vahet polegi Siberisse saadetutega rongikulu jääb ära.Sakstel parem ,kui neid üldse poleks ,selle eest hoolitsevad seadused.Kõik tuleb sellest ,et nähakse mis piiri taga on ,seda ei nähta ,mis riigi sees toimub : võõrad lennukid armeed,pagulased,riigipiiri vähem,korruptsioon igal pool ... riiki pole juba ammu olemas ,see on ainult paberil.
l
lahenduseks seadusemuudatus !!! / 17. juuni 2015 07:46
Kõik maksumaksjad peaks riigi kulul kogu perega (isa,ema,mitu last) kõige kibedamal töö ajal koos turvameestega saama seaduslikult puhata soojal maal,lisapuhkus sõprade pulmas käia nädal aega.
r
rumal jutt/ 17. juuni 2015 08:29
Tundub,et osa inimesi Simpsoni kisaga kaasa läinud.Pole te kunagi sedasi enne möelnud,kuid viha on kylvatud täie hooga ja sellised inimesed siin siis avaldavad oma arvamust.Kurb lugeda.Kui välismaa lehtedest lugeda meie edusamme on hea tunne,kuid omal maal on venemeelsed teinud just sellist propagandat,nagu meil on köik halvasti.Häbi peaks olema Simpsonil ja ekrelastel,kes oma maad ja rahvast halvustavad ja viha kylvavad.
t
to rumal jutt/ 17. juuni 2015 12:02
Kas sa ose ka nõõd aru said,mis sa siia kirjutasid.Sa vist ei mängi vaid oledgi päriselt loll.
t
täpsemalt/ 17. juuni 2015 17:09
pedepulmas klouni tegemas
n
Nõia-Ints/ 17. juuni 2015 07:05
Eestlased on ikka jubedad inimesed - näe ma tegin ka õigeid asju, aga politsei ja prokuratuur ei mõistnud mind....
s
See/ 17. juuni 2015 03:05
justkui vene ajal, rahvas rumal ja ei saa aru,et juhid ju tahavad ikka head, aga kellele? ja muutunud pole ju suurt midagi juhimisstiilis, ikka tahame meeldida kellelegi teisele, aga mitte ise endile, KURB

e
ee/ 17. juuni 2015 01:19
Kuidas see Taavi suudab nii silmakirjalikult veel edasi ametis olla? Kas ta tõesti ei tunne häbi. Mul on näiteks häbi, et Eesti riigil on selline peaminister, kes ei tea mida räägib.
o
oled kummaline/ 17. juuni 2015 08:34
ilmselt oled harimatu ja saamatu,kui sellist jama kirjutad,ilmselt just sina ei tea,mida kirjutad.Kui sinusugune oleks ka nii kaugele ametis jöudnud ,oleksid palju saamatum.Kes eluga edasi lähevad,siin kindlasti selliseid asju ei kirjutaks ja oma viha hoopis töösse mataksid.Viha ei vii kedagi edasi
K
../ 17. juuni 2015 09:16
Kust sellised lollid nagu sina tulevad? Taavi roivas joudis tooga nii kaugele nagu ta on? Mis tooga? Kui ta oleks paevagi TOOD teinud ei oleks ta selline lits Euroopa Liidule kasutada ja lukata, ta hoorab end selle nimel et oma volad ara maksta. riiki ja kodumaad on oi kui kerge ara muua, raske oli seda ules ehitada..alles polvkond tagasi riskisid oma eluga Balti ketis seisjad ja Teletorni juures seisjad- ega nad ei teanud mis vene rekatsioon on. Uskumatu, kuidas uks noormees vaartustab oma esivanemate elusid nii vahe..kui palju ikuid ja naisi ja mehi piinati ,vagistati ja tapeti minevikus meie okupeerijate poolt- Venemaa..Poola..Saksa..Taani..Rootsi.. kui palju elusid kaotatud aga ikka on meie vaike rahvus pusima jaanud- et koik uhe tattnoka poolt kes on etteotsa ainult valitud mitte ta tooeetika ega andekuse parast vaid et ta on nii rumal ja teeb koike mis ette oeldakse, Eurooopa Liit utleb Huppa- Taavi Kusib kui korgele? . Tuubil ei ole ei perevaartusi (ei ole abiellunud lapse emaga), ei oska laenu votta oma sissetulekule vastavalt ( 350k eurone laen, sellest ka altkaemaksu votmine pagulaste eest) ja mis koige tahtsam- ei armasta ega austa oma kodumaad. Habi Taavi vanematele kes kasvatasid oma lapse kummardama raha rohkem kui asju mis toeliselt olulised.
o
oled/ 18. juuni 2015 20:32
ikka poolearuline küll...
l
Luisa Sina või/ 21. juuni 2015 22:51
Paistab, et Luisa ka kommentaariumis.
m
Mummi/ 17. juuni 2015 01:08
Hea, et see Luisa-Taavi tütar veel lugeda ei oska. Õudne kui laps neid kommentaare loeks. Taavi sõimamine ei anna siin mingit tulemust. Kui rätipäid ikka massiliselt sisse saadetaks, mis ka kohalikke venkusid hakkab häirima, siis putja tuleb neile raudselt appi ja meie oleme nagu peenraha olnud. Et madinat maha rahustada, on juba liitlaste sõjavägigi kohal
L
.../ 17. juuni 2015 09:20
Lopetage nende ameeriklaste liitlaste kutsumiseks- tanu nendele liitlastele ongi need neegrid siin. Tanu nendele liitlastele olime ka noukogude liidus 50 aastat , tanu neile liitlastele saadeti meie esiisasid siberisse. Venelased on hundid, ameeriklased on nagu vanaema hundi riietuses- nao ees sober seljataga paneb noa selga. Ei koti neid ei meie rahvus ega pusimajaamine, nagu nende valitsus ei koti ka nende oma rahvas, ameerikas lokkab vaesus ja inimesed ei joua maksta tervishoiu eest. Mis neil kuradi eestlastest lopetage see naiivsus.
t
Täitsa õige jutt/ 21. juuni 2015 22:54
Kõigis maailma hädades ongi süüdi USA. Nende ainus eesmärk on et kõik tõstaksid KAITSKULUSID ja ostaksid relvi ning omavahel sõdiksid. USA oma pinnal ühtegi sõda näha ei taha. Nendele on tähtis ainult relvamüük ja mõlemale osapoolele soovitatavalt. Ameerika presidendikampaania suurimad sponsorid on relvatöösturid ja Bushi ajal ka nafta magnadid.
j
juku/ 17. juuni 2015 00:52
Äkki peaks rahva välja vahetama.
S
.../ 17. juuni 2015 01:12
Selles usulahus polegi rahvast seal on partei ja selle pühad jüngrid.
x
xp/ 17. juuni 2015 01:40
m
msx/ 17. juuni 2015 00:33
ja mis on siis see õige asi rahvale puru silma ajama ja omale head pappi tasku laduma
v
VTÜ/ 17. juuni 2015 00:20
Jaan Tõnisson väitis 1933. aastal sama.
t
to vtü/ 17. juuni 2015 19:31
tõnisson oli suuremaid pedesi ja reetur
s
siin vastu vaidlemine ei oma tähtsust/ 17. juuni 2015 00:19
Ullaris ongi kõik lollid ainult üks tark.
t
Taarausku/ 17. juuni 2015 00:09
Küll varsti neegrid asemele tulevad ja ja eesti keel asendub suahiili või bantu keelega!
o
OB/ 17. juuni 2015 00:00
Broileri ainus elumõte on kiirelt kosuda , et jõuda grillvardasse. Manades ette kassisilmi või hoides mokki irves ei päästa supikukke sellest saatusest, mis on ette nähtud. Isegi Pipi oleks sellega nõus.

n
16. juuni 2015 23:58
nagu aaviksoogagi, kel võim, sel õigus. kes lugesid hääli ja kuidas ? kontrollida sõrmejälgede järgi saaks sedeleid ? ma ei usu ... kui rahvas uudistesaate küsitlusel 80 prossa teda ei toeta, siis ei saadikudki erineda saa.
n
Number/ 16. juuni 2015 23:52
27655 ID kaardi ja oma käega andsin allkirja, ja see Rõivastatud nukuke laseb mulle suure kaarega pähe, kuigi fotol tundub tal piss püksis olevat, aga eks raha paneb ka liivakastis asja PAIKA!
n
Nipitiri/ 16. juuni 2015 23:21
Meil oli BALTIKETT, kui Baltiriikide vabaduse eest võitlesime. Teeme uue keti - EESTIMAA KETI - läbi kõigi maakondade ja näitame kogu maailmale ja ka meie valitsusele, mida me arvame pagulaste massilisest sissetoomisest! Oleme Läänemere kaldal elanud juba üle 8000 aasta. Elanud üle sõjad, näljahädad ja MUSTA SURMA. Ma ei ole rassist, kuid seda MUSTA KATKU me üle ei ela, sest see on nagu vähkkasvaja, mis juba praegu oma kombitsaid meie tavaellu sirutab. Suur kiitus Vao küla inimestele nende julge väljaastumise eest!!! Nende probleemid on puust ja mitu korda punaseks värvitud ning näitavad meile, mis meid tulevikus ees ootab! Kurat, kui kõvasti ma pean karjuma, et MA EI TAHA EESTI PINNALE MUIDUSÖÖJAID!!! Meie oma lastele ja nende vanematele ei jätku leiba, riideid, töökohti, raha,et elada inimväärselt! Toompeal, tulge mõistusele!!!
m
17. juuni 2015 00:17
ma ei tea, pean oma blondiiniide ilusakeste pürast massimõrvariks hakkama `ma ei jõuaks... järelikult, tuleb minna - jälle siberi ? sinna ehk niipea mustad ei tule, kui just venelased meid seekord tõesti vabastama ei tule, nende omad ka ohus, ja meie saadikud igal pool peaks ikka selgroogu omama nii natukegi, et keelduks kategooriliselt eesti rahva hävitamisest. kaltsu süüdimatus aga ajab iiveldama, nagu ansipgi, kes värvikalt meid seemnete õgimises süüdistas kõiki peale tema, aga see... kui nõmedikud saavad, mis tahavad, on neile endile veel kõige hullem.
r
Rõibas/ 16. juuni 2015 23:21
ä
17. juuni 2015 16:07
Ära nüüd niiii tagasihoidlik ka ole....ikka sügava puudega ajukääbik, ehkki see ka veel leebelt...
t
tõde/ 16. juuni 2015 23:11
k
Kaljukindel/ 16. juuni 2015 23:10
Kui kestab edasi elektrooniline hääletamine valimistel on Taavi ja taolised ka edaspidigi pumba juures!
k
kuule/ 16. juuni 2015 22:36
topski,sinu jaoks jah-pikemas perspektiivis,kuid mitte meie jaoks!!!Olete raisad sitaks aega venitanu-lubanud!Oma tarvis-siis kohe,rahvale-siis pikemas perspektiivis!!

s
16. juuni 2015 22:26
See on väljapressimine i.k blackmail
j
Juhei/ 16. juuni 2015 22:12
Alles ta väitis vastupidist,et tema viib ellu rahva püha tahet, peaks kellegi palkama ,kes poisi sõnad üles kirjutab.
i
16. juuni 2015 23:30
k
17. juuni 2015 00:21
kes valetab, see varastab, ja vangimaja armastab - lastaias õpitu.
e
Egas / 16. juuni 2015 21:52
Euroabi makaronid ei lähe abivajajatele vaid kauplustesse müüki! Reform ei viitsi sellega lihtsalt jamada !
r
Reform/ 16. juuni 2015 21:46
tahab pagulastele valimisõigust ka anda nagu 16aastastele!
v
Valimised/ 21. juuni 2015 22:57
Mida rohkem valijaid, seda lihtsam on võltsida
j
16. juuni 2015 21:44
ja nii see rahvus välja surebki. liivlasi pole ka ammu, me siis järgmised
t
17. juuni 2015 00:22
tuleb poegi teha ja jälle eesti vabastada, oleme juba harjunud sellega.
v
VANAEMA MAALT/ 16. juuni 2015 21:32
Mõelda vaid.ainuke inimene,kes teab mida rahvas vajab!Küll võib ikka endast heal arvamusel olla.Ja nüüd siis rahvas vajab musti vägistajaid tuhandete kaupa ka veel,nemad ju teavad.Issand,millega me oleme selle hullukarja etteotsa ära teeninud?
i
16. juuni 2015 21:37
ikka sellega, et efe valisid
r
16. juuni 2015 21:38
e
16. juuni 2015 21:58
ei ole mina neid peldikuusse valinud,ära yldista!
u
uuesti/ 16. juuni 2015 21:27
Just öeldi AK-s, et Eestis elab vaesuses umbes 100.000 ükssadatuhat inimest ja kas Peaminister seda ei tea või on tal sest ükstaskõik. Enne toida oma iniemsed ära, et toidupank ei peaks tegema seda, mida riik peab tegema. Alles siis kui enam pole ühtegi nälgas iniemst võite seal üleval rind kummis El s rääkida mituseti "pagulast" on riik valmis üleval pidama. Või rahvas ei mõista?!!! Ei mõistagi, miks tahetakse sisse tuua nuumale võõraid kui omal on selline kogus õnnetuid abivajajaid.
t
16. juuni 2015 21:38
toidupank on ka üks paras jura
k
Kusjuures/ 16. juuni 2015 22:34
on tõesti jura! Ma siin vahepeal püüdsin nende süsteemist sotti saada ja selgus, et süsteemi ei olegi. No nii, vajaduspõhiste toetuste jutlustajad REst: on hea näide teiselt poolt ookeani (ei tohiks ka ideoloogiliselt vastuvõetamatu olla), USA toidutalongide süsteem nimelt, maailma parim ja toimivaim vaesteabisüsteem - kas poleks aeg püüda järele teha? Väikesel maal võiks nagu lihtsamgi olla.
o
oh/ 16. juuni 2015 21:21
jah, suur raha teeb inimese lolliks, ta on kõigeks valmis, peaasi, et saaks aga raha

o
Onu Ruudi/ 16. juuni 2015 21:05
Vene kroonus oli meil täpselt samasuguse olemusega komsomolkus. Väga hea õpilane oli, puges ohvitseridele ilma seebita p...e. Ma algul kaitsesin seda (ja üht teist nolki ka) samasuguste kaakide eest, keda ta praegu tahab maale tuua. Samuti aitasin vahel rahaliselt, kuna ta oli ikka paras näljarott, kodust ei saanud suurt midagi. Siis aga viskas üpris kiiresti üle. Vähe sellest, et ta jobu oli, oli ta ka raskelt ajupestud ja hakkas tasapisi mulle keerama ja minu pealegi kittuma. Lasin kõik omasoodu minna ja irvitasin, kuidas teda siis nii need pätid, kelle eest ma teda kaitsesin, kui ka ohvitserid peedistama hakkasid. Ka nüüd hakkab see nolk ennekõike pähe saama nende isandate käest, kellele ta poeb ja kellele ta on juba rahva maha müünud. Rahvas oleks ehk muud lollused ja hinnatõusud veel kuidagi andestanud, aga kuna see kõik tehti tuhandete murjamite nuumamiseks, on see liig, mis liig. Igatahes on see poisinolk parim näide, kui madalale võib kukkuda. Tegelikult pole tal enam mitte kui midagi. Ei ole isamaad, ei ole rahvast ja ka see audipann roostetab mõne aastaga läbi ning küproksarad võidakse haamri alla saata või siis lagastavad neid murjamid, keda ta maale tassis. Mis te arvate, et need maal püsivad? Naerukoht! Nagu üks mees on nad mõne päevaga Tallinnas ja siis alles rüüstamised algavad.
O
.../ 16. juuni 2015 22:32
Onu Ruudi, mulle su sonavotud meeldivad, sellist inimest oleks praeguse paraku asemel peaministriks vaja, kes saab aru et rahalised asjad on ajutised ja vaartusetud pikas perspektiivis.. Roivas jatab oma tutrele ja lastelastele maha lagastatud Eesti kus naised kardavad valja minna. Kui piinlik sel lapsel ukspaev olema saab, et ta isa on suurim reetur keda Eesti on tundnud oma ajaloo jooksul.
r
RAHVA esindaja/ 16. juuni 2015 21:03
Mina olen ka RAHVAS ja minult ei ole keegi küsinud.... Mina TOETAN koalitsiooni, valitsust ja Taavi Rõivast. Seda "rahvast" on igasugust: mõni kesik või ekre jobu arvab, et ta ongi "rahvas". Osa rahvast toetab valitsust ja osa rahvast ei toeta valitsust. On olemas REF-i RAHVAS, SDE RAHVAS, IRL-i RAHVAS, KE RAHVAS, VE RAHVAS, EKRE RAHVAS. Ärge pange kõiki ühte patta. Ja ärgu opositsiooni koetekari arvaku ka, et nad ongi "kogu rahvas" - EI OLE!
a
Allu/ 16. juuni 2015 21:11
Kahtlemata oled ka sina üks rahva hulgast ja sul on õigus oma arvamusele.Ma ei saa ainult aru, miks sa neid eelpoolmainitud isikuid ning organisatsioone toetad?
e
Et miks / 16. juuni 2015 22:35
nad neid toetavad? Mina tean küll: muinasjutte usuvad!
p
Põrguvürst/ 16. juuni 2015 22:46
sa rahva esindaja oled samasugune kusekramp ,nagu su pooldatud rahvajuhid ,ultra loll on ikka raske olla,ole parem vait ja laku nende tolbanite tagumiku edasi,RAHVAESINDAJA
a
17. juuni 2015 00:31
alati on müüdavaid närusi olnud, palju sa loodad saada ? lubati head palka, kohta riigiametis , aga keegi tark uuris , kui mitmeid kümbe mille riigiameteis raisaakse, autodega, et vaevalt seal enam varsti nende hindadega, st. aktsiisi ei laeku, raha ei tule ja kerjad... pidid grillivad su ära ka ehk rammusana veel.
l
Luisa Sina või/ 21. juuni 2015 23:01
Näe Luisa ka arvuti taha saanud või Taavi ise.
r
RAHVA esindaja/ 16. juuni 2015 21:03
Mina olen ka RAHVAS ja minult ei ole keegi küsinud.... Mina TOETAN koalitsiooni, valitsust ja Taavi Rõivast. Seda "rahvast" on igasugust: mõni kesik või ekre jobu arvab, et ta ongi "rahvas". Osa rahvast toetab valitsust ja osa rahvast ei toeta valitsust. On olemas REF-i RAHVAS, SDE RAHVAS, IRL-i RAHVAS, KE RAHVAS, VE RAHVAS, EKRE RAHVAS. Ärge pange kõiki ühte patta. Ja ärgu opositsiooni koetekari arvaku ka, et nad ongi "kogu rahvas" - EI OLE!
h
17. juuni 2015 00:34
hullaris ei suudeta sellist enam ravida, või koerad on tal riigikogus ka juba, reffi elu pole kerge, ajud täitsa ära hüvitada lasta....
h
17. juuni 2015 00:34
hullaris ei suudeta sellist enam ravida, või koerad on tal riigikogus ka juba, reffi elu pole kerge, ajud täitsa ära hüvitada lasta....
j
johhaidiii/ 16. juuni 2015 20:47
ei TEE sa ise midagi, teed seda, mida õlal istuv Nilsson-rollomannus sulle kõrva röögib! Peksa see pätipunt - tillulillu, rollo, pühamiikael, jmt, tagatoast minema ja siis me alles mõtleme, mis hinde sa järgmiseks saad... Lase veel poisike peaministriks, anna kannatust!
o
Onu Ruudi/ 16. juuni 2015 20:44
See kahe ja poole tuhande murjami maale toomise plaan on ikka see kõige kenjaalsem (justnimelt kenjaalsem) tegu!
k
Kellamees/ 16. juuni 2015 20:38
v
v/ 16. juuni 2015 20:30
ä
16. juuni 2015 20:58
Ära siis ole vastik värdjas.
k
Kellamees/ 16. juuni 2015 20:29
Vägisi ja vägistades ! Uue Eesti Toompea moto ! Kümne küünega nahktoolist kinni.......

j
Jüri/ 16. juuni 2015 20:21
Kui tahad midagi õieti teha, siis astu lihtsalt tagasi. Nii raske mõista või??
t
Teadja/ 16. juuni 2015 20:17
no sihukest tolgust anab aales otsida.
o
Onu Ruudi/ 16. juuni 2015 20:42
Printige see pilt välja ja andke oma välismaal töötavatele lähedastele kaasa! Kui koduigatsus peale tuleb, vaadaku seda! Usun, et peaks kindlasti aitama.
p
16. juuni 2015 20:59
Pole vaja kaugelt otsida, heida pilk peeglisse ja leitud ta ongi.
j
Jüri/ 16. juuni 2015 20:16
Kui tahad midagi õieti teha, siis astu lihtsalt tagasi. Nii raske mõista või??
o
ohalik/ 16. juuni 2015 20:12
no nii lolli tattnina pole vee terve riik näinud.
o
oo õudust/ 16. juuni 2015 20:12
ta ei saa isegi sellest aru, et maksutõusu pärast umbusaldushääletut ei oleks tulnud
a
a./ 16. juuni 2015 20:11
Ma arvan,et varalahkunud Lennart Meri on 10 korda end hauas ringi pööranud säärase tsirkuse peale,mis on meie riigiga tehtud!Puhaku ta rahus
a
a./ 16. juuni 2015 20:11
Ma arvan,et varalahkunud Lennart Meri on 10 korda end hauas ringi pööranud säärase tsirkuse peale,mis on meie riigiga tehtud!Puhaku ta rahus
j
Jüri/ 16. juuni 2015 20:05
Kui tahad midagi õieti teha, siis astu lihtsalt tagasi. Nii raske mõista või??

ü
üks rahva hulgast/ 16. juuni 2015 19:11
MIna kui rahvaliige ei mõista jah, miks nii kõrgel ametikohal olev inimene on nii suurelt pangalene võtnud? See teguviis näitab, et inimene ei mõtlegi rahva peale, et vaestel peredel ja lastel oleks iga päev söök laual, maksud mastud ja kooliriided olemas, vaid mõtleb, kuidas oma kõrgepalgalist kohta hoida, sest võetud lenud vajavad maksmist. Ainukene mees, keda ma arvan ,kes mõtleb rahvale on Ossinovski, sest temal ilmselt pole nii imelikult palju alene võetud, kui üldse on laene.
Peaminister peaks vaatama saadet "Kodutunne";mis oludes tema juhitud riigis osa kodanikke elab. Seni kuni ta tegutseb oma populaarsuse nimel, ei hakkagi inimesed mõistma, miks ta ei taha rahva arvamust ja soovitusi kuulda.
o
17. juuni 2015 00:40
ossinovski vanamees olevat raudteega seoses riigile rahatünga teinud, suur riigivaras antropp pani 8 milli eest oma tehtu mendiülemaks, mis nüüd, - pannakse peaministriks, et riiki rohkem ise lüpsta ?
t
Tõnu/ 16. juuni 2015 19:02
Kui teed õigeid asju, miks siis rahvas vireleb vaesuses??? Suurem osa rahvast. Kui vaesed oleksime siis, kui eurotoetusi ka ei oleks ?????.
r
Rõivas on/ 21. juuni 2015 23:04
hetkel soojal maal päikese alla. eesti Rahvas peab tema jaoks orjama. Muidusööja. Audi roostatab Eestis.
m
margus/ 16. juuni 2015 18:50
iga rahvas on oma juhte väärt,kas me allesjäänud oleme tõesti nii lo,,,d ja lühinägelikud.
j
jah,oleme küll/ 16. juuni 2015 19:55
määgime ja niuksume ning aname oma naha koos karvadega taavidele mahaparseldamiseks.
taavikesi kaitseb ATO ,USA ja kogu maamuna eesrindlikud inimesed,kes hästi kõriorilat mängivad Iraagis ja Vietamis,Bosnias ja Afganistanis, Liibüas ja .......
n
NATO kaitseb/ 16. juuni 2015 19:56
mul pagevad juba tähedki soomlaste makkarat sööma.,
e
16. juuni 2015 18:48
Ei tea miks Taavi arvab, et rahvas ei saa aru mida ta selle tulevase perspektiiviga toob meile ? Selge see , et kui ta toob meile sisse 300 pagulast, siis mõne aasta pärast on nad juba kõvasti paljunenud ja neid on vähemalt 300000 ja veel mõne aasta pärast kasvab nende arvukus veel ja varsti on kõik eestlased mustanahalised. Seda meie Taavi ju soovibki ! Ta millegipärast arvab, et see mõjub meie rahvale väga hästi tulevikus ???
e
Eesti Rahvas/ 16. juuni 2015 18:47
Elagu Eesti, Elagu tubaka ja alkoholi maksutõus! Maha natsiekre ja keskiputinid!
t
16. juuni 2015 23:39
taffka - ää enam peale võta
o
17. juuni 2015 00:46
oled sa salaviina ärikas, reff ka ja head sisstulekud plaanis ? loodan, et igal pool hakatakse rahvast nüüd õpetama, kuidas veine teha, pannakse käärima kõik, mis vähegi läheb.
v
väike taks/ 16. juuni 2015 18:36
Rõivas ajab õget asja, Ansip ja Ligi ajasid õiget asja. Ainult rahvas ei saa nüüd ja ei saanud varem aru, et aetakse õiget asja. Keegi siin kommentaariumis avaldas arvamust, et rahvas peaks tagasi astuma. Kui ikka peaminister ja hr. Nilsson ajavad õiget asja, siis ei ole neil põhjust tagasi astuda. Kui juhm rahvas ei saa aru, et aetakse õget asja, siis Peab tõepoolest selline juhm rahvas tagasi astuma, et mitte segada õige asja ajamist.
m
max / 16. juuni 2015 18:49
rahvas vaikselt astubki üle lahe ja mujale
a
aga selle juhmi rahva asemel on tulemas/ 16. juuni 2015 19:58
targad ja erudeeritud mustad mehed,ISIS-e kogemustega ja oskajad iga asja peale.
j
Juuljus/ 16. juuni 2015 18:28
Eelmine kord anti Pätsi poolt riik venelastele,nüüd antakse mustadele.
Tasuta.Julm.
m
Makarov/ 16. juuni 2015 18:17
Ei mingit illusiooni enam - Eesti hävingut suudab peatada vaid 9mm tina paari reformijuraka peas.

ü
ülemiste vanake/ 16. juuni 2015 18:07
Peaminister umbusaldas oma rahvast. Rahvas, astuge tagasi!
a
ahahh/ 16. juuni 2015 17:58
ei jah, rahvas ei mõista????uskumatu kas see noor mees on hullumajast pärit. sa võtad rahva taskust viimase sendi ja rahvas loll näe ei mõista miks taavi valitsus seda tahab. kas see 1% tulu ja sotsi alandamine on mingi tegu või??? või äkki naised hakake siin sit.as olukorras sünnitusmasinateks, siis saate taavilt kopika. või majutus rahad, olge õnnelikud, taavi tõstab vaid teie huvides. on eesti juhtide seas lollus olnud aga nii rumalat nolki pole enne nähtudm häbi.
m
17. juuni 2015 00:50
millal need lasterahad kord tõusevad, aastaid aega - kud omal aga kerkivad kohe ilusti, kenasti. palgad ... teerullipoliitika kindlalt edasi.
t
Tubli Rõivas / 16. juuni 2015 17:43
Teedki õigeid asju kuid mitte EESTI ja selle rahva jaoks ... EL jaoks teed neid asju ...
Ilusat päeva Teile kõigile!
v
vkr/ 16. juuni 2015 18:04
Kahju, et Sulle nii rumal rahvas ette on juhtunud. Parem loobu selle rahva juhtimisest, on kasulikum mõlemale poolele.
o
ojaaaa/ 16. juuni 2015 17:40
NII soodat juttu, kui siin ilmselt keski/ekre poolt palgatud nilbikud toodavad lugesin viimati vist selle hullumeelse joel steinfeldi facebooki seinalt :D
v
Vao elanik/ 16. juuni 2015 17:44
Kas Vao küla avalik pöördumine on ka sooda jutt?
t
to Ojaaaa/ 16. juuni 2015 17:50
Mine ela VAO külas, siis näedpraegu väikses versioonis, mis ees ootab suurendatud kujul.
j
jah/ 16. juuni 2015 18:07
eks hirmul suured silmad, Pole seal Vao külas viga midagi, kõik kulgeb kenasti. Putini meelsed siin vist enamus.
u
Ulvi Mehiste/ 16. juuni 2015 18:20
To JAH
Tule palun ela meie juures VAO külas, sa pole kohalik, ära palun lahmi sõnu ega räägi asjadest mida sa ei tea ega pole kogenud!
k
17. juuni 2015 00:54
keegi, kes unistab, et tedagi kord vägistataks korralikult.
o
oma asjaga./ 16. juuni 2015 17:40
Tüüp on sama eksimatu, kui aadu ja joss.
t
tagatuba/ 16. juuni 2015 17:34
Niikaua kui Nilson Taavit tillist sikutab, ei hakkagi keegi Taavikest mõistma. Rõivas on ehe näide ühest ülbest tatikast, kes ei ole õiget elu näinud, pidanud rasket tööd tegema. Lisaks sipleb veel 350 000€ võlas. Ja me nimetame teda peaministriks, lubage naerda..
a
Avalik pöördumine :/ 16. juuni 2015 17:33
Vao küla elanike avalik pöördumine.
Alla on kirjutanud 92 vao küla elanikku. Juuni 2015
Väike-Maarja Vallavalitsus ja AS Hoolekandeteenused asutasid valitsuse toetusel väikesesse Vao külla sealsete elanikega kooskõlastamata Varjupaigataotlejate Majutusekeskuse 35-le inimesele. Majutuskeskuses elab praegu üle 80 inimese. Teavet majutuskeskuse tegemiste ja ülerahvastatuse kohta said küla põlis- ja alalised elanikud kuni 01.06.15, mil toimus poolteise aasta jooksul esimene arutelu, ainult ajakirjandusest.Puudub programm muutunud olukorra seireks, riskianalüüs kriisisituatsioonide lahendamiseks, koolituskavad kultuurierinevuste selgitamiseks külarahvale või kohalike tavade selgitamiseks varjupaiga taotlejatele. Keskusesse edastatud pretensioonid sealsete asukate suhtes jäävad registreerimata ja fikseerimata, keskus edastab ajakirjandusele ainult positiivse alatooniga sõnumeid.Pole uuritud piirkonna taluvusvõimet, mis tähendab maksimaalset inimeste hulka, kes võiksid paikkonnas elada, ilma, et nad tekitaksid lubamatuid ja pöördumatuid muudatusi füüsilises keskkonnas või mõjuksid kahjulikult kohalikule elanikkonnale. On rajatud vaid majutuse hoone. Selle juures puuduvad mängu- ja spordiväljakud, kus varjupaiga taotlejad ja nende lapsed oma vaba aega veeta saaksid. Kohalikud lapsed peletatakse keskuse laste poolt mänguväljakult minema.Majutuskeskuse elanikud ei tunne kohalikke kombeid ega tavasid, nad sisenevad luba küsimata eravaldustesse, tülitavad kohalikke naisi siivutute ettepanekutega.Majutuskeskuse poolt tellitav prügiveoteenus ei vasta elanike hulgale, konteineri ümbrus on nagu prügimägi. Sotsiaalsete kontaktide loomiseks puudub varjupaiga taotlejail eesti keele ning kohalikel inimestel vajalik võõrkeeleoskus. Eeltoodust lähtudes oleme vastu pagulaste varjupaigataotlejate majutuskeskuse laiendamisele ning sealsete elanike arvu suurendamisele üle 35 inimese.Soovime oma riigi, Väike-Maarja vallavalitsuse ja AS Hoolekandeteenuste poolt:1. saada perioodiliselt, kord kuus (näiteks valla lehe kaudu), teavet majutuskeskuses viibivate pagulaste ja varjupaiga taotlejate arvu ja koosseisu ning keskusele kohalike elanike poolt esitatud pretensioonide ning nende lahendamise kohta; 2. saada teavet plaanide kohta, mis mõjutavad meie igapäevast elukeskkonda ja turvalisust ning kava, kuidas pingeid ja riske maandatakse;3. õigust osaleda sel teemal toimuvates aruteludes ja otsuste vastuvõtmisel;4. tasuta inglise keele, kui enim levinud rahvusvahelise suhtlemiskeele kursusi kohalikele elanikele, et suudaksime suhelda teistest kultuuriruumidest pärit inimestega ning oskaksime vajadusel igapäevase suhtlemise käigus selgitada pagulastele meie kombeid ja tavasid, mida nad peaksid austama.
Ruumipuuduse saab lahendada, kui kohalikud minema peletada, saab teha pagulasküla.
e
ei/ 16. juuni 2015 18:08
ole vaja hirmutada ja laimu levitada, see ei õnnestu sul.
v
Vao/ 16. juuni 2015 20:15
To EI
Te, kas oled palgatud või pime. Rohkemat pole sul ütelda.
v
v-maarja elanik/ 17. juuni 2015 20:01
olen teiege tulen ja aitan teil võidelda neegrite vastu ja kesa kangutame ametist,ja need neegri pooldajad lintsime ebaveremäel( Jana-Meeli)
r
Rahvamees/ 16. juuni 2015 17:27
Reformarite arvates ongi Eesti rahva väljasuretamine õige asi. Rahvas on teist meelt. Põhiseaduses on ka Eesti riigi ülesanded ja mõte teisiti kirja pandud kui praegune valitsus sellest aru saab.
t
Teen õigeid asju!/ 16. juuni 2015 17:41
Essun pähe,kusen kaarega,tõstan makse,smuugeldan maale neegreid!
Mida küll Taavi valesti teeb?
Tankist ju täidab käske korralikult!

m
mutt/ 16. juuni 2015 17:15
Kes Rahva Käest Küsis? Teate Küll Kuidas Valimised Käivad!
r
rahvas mõistab ja kiidab heaks ,et Taavi I nende huvide eest on väljas kut emalövi/ 16. juuni 2015 17:14
aga Estonie pärismaalased va lollid,nemad ei saa aru ,miks neid hävitada vaja .
Taavi I peremehed hävitasid oma isiklikul mandril kõik punanahkadest koosneva pärismaise rämpsu,ei tea mis siin Peipsi ja Vilsandi vahel teist moodi peaks olema ????
k
16. juuni 2015 17:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to Kadri/ 16. juuni 2015 18:09
seda viimast jah sinusugune ei saa :)
r
Rain/ 16. juuni 2015 17:04
Lugedes kommentaare, siis ei suuda ära imestada, kui lollid on inimesed... Või tõesti palgatud ussitajad tallinna linnavalitsusest või ekrest? Muide üldse ei imseta.
r
Rain... lõpeta narko panemine, pliiz. Tunda annab, saad sellest kindlasti ise/ 16. juuni 2015 17:10
r
Rain,kui te peaksite seda linna pealinnaks,siis vast kirjapilt oleks Tallinn/ 16. juuni 2015 17:16
aga närude linn on ainult tallinn,see seletab päris palju.
Lollikari tuleb saata krematooriumi,sellega saate hakkama oma lõbuks küll. Teil on vaja omadele eluruum puhtaks lüüa,ega te muidu dollareid tasa teeni.
a
aga need lollid inimesed on ju teie kooritavad./ 16. juuni 2015 17:18
kui te kõik auku ajate,kes teid toitma ja kasima hakkab ? Vaene paljukannatanud jä nki ega tema sõber ISIS -est seda ei tee.
r
Rain/ 16. juuni 2015 17:28
Tallinn on vaid siis õigetes kätes, kui kesikutest ülbed sullerid seda enam ei juhi. Taavi on noor ja tubli peaminister, ta pole ühtegi vale otsust siiani teinud. Ta on isegi selle vastu, et liialt palju muulasi siia ei tuleks ja tahab alkoholi/tubaka makse tõsta. Kõik õiged otsused.
t
to Rain/ 16. juuni 2015 18:14
kas sa oled kinni makstud kommar või??? taavi käskis või?? kas sul paha ei hakka oma jutu pärast,, sest teil kesikud ees ja taavit segamas, mine siis appi talle, mis siin vingud.
k
16. juuni 2015 21:11
Kas sinul on nagu rohkem õigust vinguda?
n
17. juuni 2015 01:00
niigi vaesemast vaesemaid maakaid kütuse aktsiiside kõige kõrgemaks maailmas tõstes ja majutusega ka maksudega kägistades on tasuta transporti pakkuv kesk suller ! tänu neile jääb vähemalt tallinnas keegi ehk ellu ja alles reffidel ehk, kuigi neegrid ...
a
Aa, muidugi!/ 16. juuni 2015 17:33
Rain R, tuntud ka kui hr Nilsson?
k
Kui/ 16. juuni 2015 20:03
k
Kain/ 16. juuni 2015 21:20
Rain, kas sa oled Rain Rosimannus või?
j
just/ 16. juuni 2015 17:00
mina ka ei mõista kelle jaoks ta pingutab oma rahva sööb ta ju välja ja tõrjub kodumaalt,kas pagulastele loodab ja nendele kindlustab kuldse tulevikku.Meil ju vaesus lokkab ja targamad noored lahkuvad vähesed tulevad tagasi.Noojah eks ta tea paremini keda ta oma eesti rahvaks tahab,neegrid sobivad hästi mingiks ajaks.
r
16. juuni 2015 16:56
Rahvas saaks aru, kui sa arvestaksid oma rahvaga. Pagulaste ja pättide eest hoolitsed: see häirib!
s
see on Taavi Rõivase rahvas,neid esindab tema kui peaminister ./ 16. juuni 2015 17:21
Siinsed inimesed on tema jaoks ainult pasatskid,ti..lad,kaabakad,pätid,vasjad ja inimeselaadsed.
Siinsetel kahejalgsetel ei ole kohta Taavi Rõivase omade planeedil.
See on ju jukule ning siilile selge.
v
villem/ 16. juuni 2015 16:54
sina junn pole isegi õige mees rääkimata õigete asjade tegemisest...sa ei teagi mis on õige asi...
s
16. juuni 2015 21:12
m
17. juuni 2015 01:03
mida see lol rahvas teab ka, taavi teab, mis on õige.
r
Rahvas mõistab ja ei mõista kah/ 16. juuni 2015 16:48
Rahvas isegi mõistab, aga ei saa aru kuidas reformierakond selliseid asju tehes ikka Riigikogu valimistel enamuse saab.
Kas kõigile reformierakonna valijatele meeldib aktsiisi ja hotelli käibemaksu tõus ?
Isegi reformierakonna omavalitsus poliitikutele ei meeldi see teguviis.
Ja euroopa ja USA nõudmiste täitmisest on rahval "kopp" ees. Eriti mingi Itaalia maffia organiseeritud pagulaste Eestisse saatmisest. Sõjaolukorra tingis ju Iraagis, Liibüas ja Süürias USA.
Isegi Ukraina osas on USA jäljed olemas

a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 16. juuni 2015 16:45
ma saan aru, et reformierakond vihkab eestit ja eriti pinda käib neile Põhiseadus aga seni kuni see kehtib peab ka taavikene seda arvestama.
n
noh,oma põhiseadused võite peee pista/ 16. juuni 2015 17:23
REFORMIERAKOD on ÜBER ALLES . Kui ei meeldi,kobi Peipsi taha . Olats olgu puhtaks!
Vai raipenahku, RE kallal irisemas.
Kes teid,kuramusi, veel teise ilma kupatab.Ainult RE .
õ
õige lahendus oleks / 16. juuni 2015 16:43
Taavi võtku julgelt S.Liivesel ja J.Partsil rinnust kinni,raputagu neid nii kaua ,kui KÕRBESSE maetud rahad riigil tagasi on.Inetu,lausa kuritegu on rahvast vaesusesse lükata bensiini hinna tõttu.Raha peab inimene nii palju teenima,et ta saab ise oma lapsed üles kasvatatud ,mitte ei pea riigi käest käsi pikalt ees manguma.Nii jääb paluma mitu põlvkonda riigi abi ,kelle lapsed ise midagi teha ei viitsi.
Vanasti tegid lapsed lapsena jõukohast tööd,nüüd istuvad arvutis ja ei oska kartulitki koorida.
l
Lonni/ 16. juuni 2015 16:35
Ikka mõistab, ainult mõned kisavad kõvemini.
u
Ull/ 16. juuni 2015 16:35
ma räägin kah, et maailm on üits pasameri ja mina üksinda nigut kaunis lilleke selle keskel
e
Eestimaa inimene!/ 16. juuni 2015 16:50
Taavi on minu silmis lapspoliitikust võrsunud pukki upitatud saast!
Kellel peale oma peegelpildi pole midagi püha!
a
16. juuni 2015 21:13
u
uussisserändaja/ 16. juuni 2015 16:32
Tundub, et poliitik ei pea teadma vastuseid küsimustele, ta peab lihtsalt oskama neile vastata ja nagu näha, siis peaministril tuleb see hästi välja.
h
huvitav/ 16. juuni 2015 16:30
kes siin uldse kommentaare kirjutavad, ka toelised eestimaalased, kes oma kulast kunagi kaugemale ei ole saanud? Kui inimene oleks kusagil mujal kainud ja sealset elu vaadanud ilmauhegi kohalikuga raakimata ja meediast informatsiooni saamata, oleks ta nainud, kui suur on toopuudus, kui kallid korterid, kui suured maksud, kui kallis lastele hariduse andmine, huvidest raakimata.
Soomet ei maks siin eeskujuks tuua, votame naiteks korgharidusegavanemad, arsti ja inseneri, kes elavad tagasihoidlikus eramajas, neil on molemil oppelaen maksta, eluasemelaen, neil on uks odav vahebensiini kulutav auto, lasteaiamaks kahe lapse pealt on suur, kuna molemad kaivad tool.
Tegelikust elust Soomes ei tea meie kalevipojad ega kusagilt labijooksvad arstid midagi.
t
Tõnu/ 16. juuni 2015 17:44
Isiklikult olen põliseestlane, kahe represseeritud vanavanema järeltulija, kahe kõrgharidusega ja kodukülast kaugemal viibinud kokku hulga aastaid, näinud elu-olu rohkem kui kümnel maal - ja mitte turismibussi aknast, vaid ikka kohalike seas liikudes. Üles kasvatanud neli last. Aga just kogu see elukogemus ei lasegi reformierakondlaste rumalusele ja silmakirjalikkusele takka kiita.
h
Hea jutt/ 16. juuni 2015 16:22
Küll ma olen õnnelik, et üks tark on olemas! Hurraa!!! Õnn tuleb meie õuele, au ... Ennast kiitmast ei väsi, jõudu!
k
kahju küll/ 16. juuni 2015 16:22
Rõivas teeb seda mida kauged käskijad-juudipoisid nõuavad , Pole neile vaja eesti riiki ja eestlust. Peaasi et oma Minnakesel raha jalaga segada oleks... eestlane võiks tema tegude järgselt muutuda taas orjarahvaks nagu nad alustasid..Ja selle nimel pingutavb Rõivas kõvasti ,et valimisõiguslik eestlane välja sureks v, eestist lahkuks ja asemele sõnaõiguseta võõramaalased tuleksid-sigiksid..

p
Pole hullu/ 16. juuni 2015 16:21
Mis sa ikka muretsed Taavi-poiss, peaasi hr. Nilsson saab asjadest õieti aru. Selle lolli eesti rahva pärast ei pea sa nüüd oma südant vaevama!
k
16. juuni 2015 16:30
Kurat, saa oma Nilssonist juba üle.
v
16. juuni 2015 23:52
Vaikust, härra Nilsson vihastas.
k
KUI/ 16. juuni 2015 16:18
Kui mina oleks peaminister, siis oleks mul häbi nii lolli ja kurja rahva pärast. Kuid eks enamus on alati tige ja rumal, sellega peab leppima.
r
rahvas pole/ 16. juuni 2015 16:21
loll,aga keskid ja ekrelased suure kisaga teevad just seda,et valitsus ei ole saanud päevagi ilma nende kisata ja valedetta tööd teha.See tyytab isegi tavaeestlased ära,mis siis peaministrist rääkida.Mida see opositsioon ise teinud on peale allkirjade korjamise ja miitingute
m
Mis nüüd/ 16. juuni 2015 16:23
Sina Palling, jälle oma vana töö peal tagasi!???
t
to 16:21/ 16. juuni 2015 16:34
100% nõus.Riiki polegi olnud võimalik juhtida, kogu aur kulub jagelemisele.
e
16. juuni 2015 16:35
m
16. juuni 2015 16:35
ä
16. juuni 2015 17:10
ära ütle, oligi pallingu mulling.
m
m iks peaks siin keegi juhtima,kas/ 16. juuni 2015 20:20
Valge Maja käsulaudadest jääb naiks = tule,taevas,appi
t
totu/ 16. juuni 2015 16:07
om iks loll rrahvas jah-ei rõõmusta sukugi kui tema rahakoti kallale minnakse,
p
puhta tolad neh/ 16. juuni 2015 20:19
aga õnneks tulevad
taavidele uued eestlased Aafrikast,tal pole vaja kannatada seda plassiahalist rumalat pööblit.
j
jestas küll/ 16. juuni 2015 16:05
Taavikene hoiab hammastega peaministri toolist kinni.Iga normaalse mõistusega inimene oleks ammu tagasi astunud või parandanud rahva elu-olu.Soovitaks Taavikesekesel psühhiaatrilt abi paluda nii mõistuse kui ka irvel näolihaste krambi puhul.Lausa vastik vaadata,kuidas peaminister irvitab nagu titt,kes kommi näeb.Kombed peaksid ennekõike olema.
r
Rudi/ 16. juuni 2015 16:16
Võlad, võlad, võlad....
m
16. juuni 2015 21:17
Maksa siis ära oma võlad.
v
17. juuni 2015 01:28
j
just sinusugused/ 16. juuni 2015 16:19
kisajad ja teistele ära tegijad loodavad,et palk peab töusma,maksud alla ja lastele suured rahad,kuid sinu nupuke ei vöta enam seda,kust see raha peaks tulema.Arene ja öpi selgeks,kuidas tänapäeval elu käib.Kahju sinust ja ära unusta arstil käia
j
Jänks/ 16. juuni 2015 16:52
to just sinusugused, kuskohast võetakse pagulastele minev raha? Need summad ei ole väikesed, kuid neegritele leiatakse raha aga omadele eestlastele mitte. Mul on tahtmine sinutaolistele orjadele pikki pead anda, teil on oma rahvusest ükskõik, peaasi et saaks pugeda ja kasvõi neegri ees. Lase ennast mustadel trukkida nii palju kui tahad, aga teised ei pea sinu maailmavaadet jagama.
e
Eesti enamuse rahvahääl/ 16. juuni 2015 16:04
kui peaminister tahab rahvale head, siis ta on vastu pagulaste ehk inimkaubandusele: http://maailm.postimees.ee/3225815/newsweek-i-paljastav-lugu-kuri-geenius-kes-seisab-migrandikriisi-...
Kas tõesti ei jää enam rahval muud üle kui mäss korraldada või riigipööre, et rahvahäält kuulda võetakse ( pigem tuleks puhastus teha Maailma juht organisatsioonides, Euroopa liidu juhtkonnas), ennem midagi ei muutu, sest kõik on müüdav ja ära ostetav!
m
mine/ 16. juuni 2015 16:23
öue ja mässa omas hoovis palju tahad.Oleme ekrelaste mässe näinud,nii totakad loosungid ja mis könesid nad veel pidasid!!!??.Just sinusugused virisejad ja saamatud tahavadki mässata ja kyll siis elu alles sul läheb ilusaks
t
Tüüp./ 16. juuni 2015 15:56
Järelikult pead endale teise rahva otsima!
t
Tüüpnäide... Korrektses ülikonnas, keep-smailinguga, soravat juttu ajava playboy taga/ 16. juuni 2015 15:56
peitub suur tühjus ja ego, ülbus ja saamatus. Tühjad sõnad, päheõpitud demagoogia, mina ja mina. Pisike kaugjuhitav käpiknukk oled vaid taavike, lähen ostan endale poest ka kohe sinised sokid, saad neid mõõduka tasu eest pesema hakata, kui ametist lahkud. Viimaseks oleks ammu juba aeg, kaua sa ennast meie rahva ja omakorda meie rahvast-riiki teiste riikide-rahvaste ees häbistad, va sinisokk. Kraaks!!!

t
tom/ 16. juuni 2015 15:52
riigikokku 21 liiget,,ministreid kaks,,sise-,ja välisminister,,rohkem pole vaja,,
mida teeb taristuminister? mida ta tarib?
igal ministril on nöuandjad,milleks siis ministrit vaja? kui ta nii loll on,et ise mida ei tea-milleks teda siis vaja?
k
17. juuni 2015 01:33
kas neid ürgaegseid saadikuid üldse enam tarvis on, rahvahääletused, rahvas saab ise algatada asju, jne arvan et on odavam, kui kilekottidega riiki riisuvad kallilt kinni makstud riisujad.
a
Alar1 Taavile/ 16. juuni 2015 15:50
Umbusalduse protsent näitas, et üle poole rahvast mõistab sind! Keskerakondlasi ehk venelasi ei pane Sa aga kunagi end mõistma. Neil on vaid hall pass ja tsaariks on Putin. Need samad kirjutavad ka neid kommentaare KE juhtimisel ja näpunäidete järgi. Terve Tallinna LV kommib Sinu vastu.
t
to Alar 1, ruttu tabletid sisse ja palatisse tagasi./ 16. juuni 2015 15:57
v
vot/ 16. juuni 2015 16:14
Olen sinuga nõus.Peaks ka taavikesele tbl.andma ja kohe psühhi panema
k
21. juuni 2015 17:15
Kroonikutesse ja särki ja suu ka konni teipida!!!
m
Mida?/ 16. juuni 2015 16:04
Kolme partei saadikud, neist kahe omad keti otsas... Rahvas, my ass!!!
k
Kes see Alari 1/ 16. juuni 2015 16:20
t
teadja./ 16. juuni 2015 16:38
See sama mees kes leidis kuue aastase poisi sauna alt üles, kes jäi viljandimaal kadunuks. Alar oli isegi Õhtulehe ja TV 3 videos olnud. 24.05.2015
n
nii loll lakei teeb/ 16. juuni 2015 20:22
meie ameeriklastele lausa häbi.
h
Humana/ 16. juuni 2015 15:50
projekti raames võiks mõnevõrra Rõivaid Aafrikasse annetada, neil ehk on abi?
k
kui ei oleks rahvast..../ 16. juuni 2015 15:49
Kui rahvast ei oleks, siis alles lammutaks.
e
Eesti / 16. juuni 2015 15:49
šamaanid asuvad tegutsema !
m
murelik/ 16. juuni 2015 15:46
teil noortel meestel seal kõrgel mäel ei ole tööst haisugi saite sebimisega ja tutvustega suure palga peale kas te kodumaad kaitsta ka oskate olete selleks valmis ,või kui hapuks läheb miski panete minema,nägu pagulased.
d
Djaval/ 16. juuni 2015 15:45
Kui üks inimene usub end olevat kõige targem ja teised kõik on lollid ega saa asjadest aru, kahtlustan ma, et tegemist on suurusehullustusega. Tavliselt peaks sellised isikud ravil olema, meil aga on hoopis peaministriks. Ja antud juhtumi puhul peaks ravi olema kinnises asutuses, kuna antud juhul on ohus terve riigi heaolu ja püsimajäämine.
k
16. juuni 2015 16:39
Kas sa oled seal juba ees ootamas?
o
oiii/ 16. juuni 2015 15:44
kus kesikute ja ekre tõprad siin kokku saanud ja kirumas. kärsad kärnas :D võiks aru saada, et peamiister on isegi tubli ja kusklit peab tegema seda mida teeb, et majandusega edasi minna, alkoholi maksutõus ka arukas.
e
17. juuni 2015 01:36
edasi kuristikku. tubli ja õige !

a
Asi on Räbal/ 16. juuni 2015 15:44
Raffas ei vääri oma füürerit
k
16. juuni 2015 15:43
Kindlalt edasi Eesti poole, mille iseseisvus on igaveseks kaitstud, mis on sama jõukas kui Soome ja mille rahvaarv kasvab. Kas te siis ei usu seda valimiste eelset lubadust? Lootma peab.....
m
mari/ 16. juuni 2015 15:41
neid peaminirtreid on olnud igasuguseid.see praegune on äärmiselt loll!!!! k urat kas tõesti ei saa aru, et on aeg tagasi astuda.rahvas on sinu vastu.
k
kodanik/ 16. juuni 2015 15:41
Lollimat annab otsida, kui see mees!
ä
17. juuni 2015 16:17
Ära näe otsimisega vaeva, 5000a. ei leia sellist isast loodusõnnetust!
v
Võsavillem/ 16. juuni 2015 15:34
Me oleme pika meelega, aga need teised tõlgendavad, nagu oleks me lollakad, keda võib igatpidi mõnitada.
r
Rix/ 16. juuni 2015 15:32
Taavi,mine ravile,sul on kusagilt tõsiselt logisema hakanud.
t
Teed õigeid asju/ 16. juuni 2015 15:28
Vao küla kaotasid maa pealt ära
j
jaaa/ 16. juuni 2015 15:24
Kui lugeda siin neid kommentaare, siis ausõna, nii suurt kibestunud inimeste hulka pole tükil ajal näinud....
Mingu teil kõigil hästi :)
m
16. juuni 2015 15:33
Mis sul viga rõõmustada, sina ju naudid neegrite kyrbi
e
16. juuni 2015 16:41
Ega sina muust oska mõeldagi.
k
Kas/ 16. juuni 2015 15:39
valitsejatega mitterahulolek näitab kibestumist? Seda kirjutas küll vist Luisa oma mehe toetuseks?
t
to jaa. Ühe lolli hüpiknuku kritiseerimine ei tähenda/ 16. juuni 2015 16:02
kibestustumist. Sõna ei võta vaid pimedad ja kurttummad, aga ka neil on tegelikult see võimalus olemas.

T
.........../ 16. juuni 2015 15:17
Tee oma " õigeid asju " mujal kus sind mõistetakse. Kõige paremini mõistetakse seevaldis.
a
Ants Tutt/ 16. juuni 2015 15:16
Ei ole midagi uut siin päikese all. Nõuka aegne anekdoot. Ema läheb aega teenivat poega vaatama. Küsib prapori käest, kuidas poega ka on. See vastab, muidu tore mees aga rivis käib vale jalga. Ema selle peale, ei, minu poeg käib õiget jalga aga kõik teised käivad valet jalga.
i
Iz Narve/ 16. juuni 2015 15:15
o
oot-oot/ 16. juuni 2015 15:14
Taavi poiss, ma saan aru, et sul on suured võlad ja värisesite seal koalitsioonis kõik, sest kui umbusaldus oleks õnnestunud, olnuks uued valimised. Kuidas teiste riikide peaministrid astuvad ise tagasi, kui reiting langeb. Kus nüüd sellega, Taavil õigust ülegi, vale rahvas. Ainult see uus rahvas, need pagulased ei aja sinuga pikka juttu, käega kuklast kinni ja noaga pea maha või pole sa seda telest näinud. No mida halba on eestlased teinud, et neid sellise äpuga on õnnistatud?
k
kalts/ 16. juuni 2015 15:24
Eks see äpu on meie idanaabri diversiooniakt Eesti riigi vastu. Peaminister kes ainult räägib riigikaitsest ja peab oluliseks,et reaalselt Eesti relvastust minimaalselt ostaks.
Nilsson on meil vahemees...
v
värdi/ 16. juuni 2015 15:13
ma poliitika teemat ei torgi tavaliselt ,aga see ütlemine peaministri suust on natuke liig.mis mõttes ei mõista??et teeme haldusreformi vägisi,teeme haridusreformi vägisi,teeme maksureformi vägisi vägisi...kuidas seda peaks üks tavaline kodanik mõistma-vägisi?,vot ei mõista.et õige asi on massilislt n...eid eestisse lubada?vaadake mis Vaol toimub-siblib teisi nigu sipelgaid mööda võsa alust,ainult silmad välguvad..kas seda peaks mõistma?vot ei mõista.et täidame punkt punktil brüsseli "gerinaalseid"seadusi ja ettekirjutusi hoolimata sellest et tegu on google tõlkega ja nii mõnigi punkt on tegelikult kärbsekaka...ehh...no kaua sedasi saab
a
aga/ 16. juuni 2015 18:02
geniaalsus selles seisnebki, et rahvas reformidega 20 aastat jutti püsivalt närvivapustuse äärel hoida ja siis sõimata, et kõik on simulandid ja loodrid, kellele pole vajagi töö eest palka maksta, sööge heinu ja tehke vabatahtlikku tööd!
m
Minni/ 16. juuni 2015 15:13
Kallis Taavi, oled sa endale esitanud küsimuse - miks rahvas ei mõista. Sa pole vist mõistnud universumi põhireeglit - põhjus tingib tagajärje. Mine uuesti kooli.
m
Minni/ 16. juuni 2015 15:13
Kallis Taavi, oled sa endale esitanud küsimuse - miks rahvas ei mõista. Sa pole vist mõistnud universumi põhireeglit - põhjus tingib tagajärje. Mine uuesti kooli.
a
AB/ 16. juuni 2015 15:12
On ennegi olnud mehi, kes väitnud, et kogu rood, näe, astub valet ja ainult mina astun õiget jalga.
Killuke nõukogude ajast: ühes ajalehe toimetuses kurtis peatoimetaja teda natuke hurjutanud partei linnakomitee ideoloogiasekretärile, et küll tema, peatoiketaja teeks head ajalehte, aga kollektiiv on rumal ja laisk. Ideoloogiasekretär arvas, et nii ei saa olla, et kollektiiv koosneb lollidest ja vallandas peatoimetaja. Sellest ajast hakkas ajaleht loetavamaks muutuma. Häda selles, et Rõivase parteis ilmselt pole nii tarka ideoloogiasekretäri.

v
Vikatimees/ 16. juuni 2015 15:08
häbi sul olgu su valitsus teeb rohkem kahju kui hävitus pataljon,võid oma kuritegeliku valitsusega nii pikalt minna,et enam välja ei saa--kahjur.
n
nurk/ 16. juuni 2015 15:08
vennike laenab ühe kolmandiku miljonist ja suvel puhkab rannas. Juhib vist väga kasumlikku ettevõtet?
n
16. juuni 2015 16:44
nurk, arvad sa tõesti, et kui ta seda "ettevõtet" ei juhiks, oleks ta töötu või?
k
Kas teate/ 16. juuni 2015 17:40
võib-olla isegi oleks; sellised tegelased on just nõukaaegsete (jah, mina elasin sel ajal ja ei tahtnud sellest seltskonnast midagi teada, rääkimata nende kadestamisest vms) partei- ja komsomolifunktsionäride kloonid. Kui 90-ndate lõpul kindlalt selgeks sai, et sihukestele on ka uude vabariiki soojad pesad loodud, tundus see lausa kogu rahva solvamisena. Nüüdseks on uus põlvkond peale kasvanud, kes võrrelda ei mõista... Aga jah, see kõige halvem osa nõukamentaliteedist toodi kenasti vanast ajast kaasa, kahjuks!
v
Vaadake/ 16. juuni 2015 14:57
kriminaal ei tunnista ka kunagi enda süüd.
h
16. juuni 2015 14:57
Hüppa alla kuskilt, ausalt!!!! Õiget asja my ass......krt mine ela seal Väo külas siis nüüd nende tsurkadega koos, aga pole midagi, varsti on nad ju igal pool. krd pooletoobine. kao minema sealt valitsusest
j
17. juuni 2015 16:22
Just taavi, mine ela seal Vao külas, aga Luisa jäta koju, tema pole sinu ajulageduses süüdi, kahju, kui nii kena lauljatar ka neile kaltsupeadele ohvriks langeb!
t
tk/ 16. juuni 2015 14:50
Jumal küll nii loll rahvas ,ei vääri sellist geeniust.
m
Maamees/ 16. juuni 2015 14:44
Taavi sina ei tee ise midagi. Sulle öeldakse ette mida pead tegema. Isegi Luisa näitas näpuga meelekohale Sinu maksutõusu plaani peale.
l
Luisa võiks/ 16. juuni 2015 14:53
targemana, juba enda huvides, Taavile ette öelda, kuidas oleks kasulikum rahvaga käituda. Oleks rahvas toidetud ja Luisa edasi peaministri kaasa. Kardan, et Taavil ei lubata Luisa nõuandeidki kuulata. Ega rahast pime enam muud ei näegi kui raha. Etteütlejad aga näevad Taavist veelgi suuremat raha. Sellepärats Taavi ettur ongi. Kuradi tankist, selline!
l
Linnamees Maamehele. Hästi paned!/ 16. juuni 2015 15:38
Oled sama hea killumees kui mina, aga tõenäoliselt veel parem.
m
Maakas/ 16. juuni 2015 14:42
Mis kuradi õigeid asju üks ennast lõhki laenanud mees teeb. Kellele kuradile on paarikümne EUR-lastetoetuse tõusu vaja, kui see raha võetakse topelt aktsiisidega tagasi. Lastevanemaid käsitleb see hr. kui pooletoobilisi, kes ei pea autoga sõitma ega napsi võtma. Meil lõuna-eestlastel on savi, hakka-
me bensiini, tubakat ja kärakat Lätist ostma- jääb riik veel sellestki rahast ilma. Ma tahan näha mis näoga Aunaste meid siia moosima tuleb- kuradi RE puudel. Kas pole veel aru saanud, et see valitsus
sellises koosseisus ajab riigi majanduse kuristikku.
t
to Maakas!/ 16. juuni 2015 14:49
Toome Lätist paagid täis ja vurame kõik see mees Toompeale! Nii suur tahtmine on pealt vaadata, kuidas Taavi oma kompsudega mäest alla vantsib. Kui läheb ise, luban, et ei lähe talle kallale. Aga kuidas saada rahvas kokku? See paistab eestlase kõige suurem probleem olema.
m
maakale/ 16. juuni 2015 14:51
Ära piilu teise rahakotti.Vaata vaid parem,et ise oma eluga hakkama saad ja ennast lõhki ei laena.
m
mees/ 16. juuni 2015 15:14
Sa ju ei tea kas ta on lõhkilaenanud või mitte, äkki laenas 300 000, mida laenab ise välja 500 000 euro väärtusena, rahavoost oled midagi kuulnud?
t
16. juuni 2015 15:21
tüüpiline mõtlemine ..... seepärast see (wabariik) pe...ses ongi, et igal pool on imevad spekulandid vahel.
p
16. juuni 2015 14:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
16. juuni 2015 15:34
Mis, sina oled nüüd ennast eestlaste esindajaks kuulutanud või? Ära nii suurelt ka mõtle.

v
vombat/ 16. juuni 2015 14:37
Jah eestlased nii juhm rahvas, vaja taiplikud süürlased asemele tuua, siis saab kõik korda.
Pagulased hakkavad Rõivase ees maani kummardama tänulikkusest. Põikpäised juhmid eestlased ei saa aru et lömitamine on õige käitumine, kui Rõivas midagi suust välja ajab.
h
Hästi öoldud./ 16. juuni 2015 14:33
Teen öigeid asju aga rahvas ei möista.Siis on ju Röivasel vale rahvas vöi rahval vale Röivas.
r
raivo/ 16. juuni 2015 14:33
ma ei usu rõivast,no ei usu.
n
16. juuni 2015 15:35
k
Kas/ 16. juuni 2015 15:41
k
16. juuni 2015 16:47
Kuule, kas, see, mida siin kirjutad, ei ole juba enam ammu vaimukas ja naljakas. Katsu midagi uut välja mõelda, kui ajumaht võimaldab.
t
to 16:47/ 16. juuni 2015 17:47
kehva troll oled, kui muud ei mõista öelda, kui: mis sa mats mölised!
e
16. juuni 2015 21:25
Ei saa sinu segasest kommentaarist sotti, proovi uuesti.
a
aga äkki/ 16. juuni 2015 14:32
p
Pensionärist lugeja./ 16. juuni 2015 14:30
Isiklikult ei saa aru kuidas nüüdse aja noored ei saa asjast aru.Rõivas on ju KGB-lase ansipi järelkäija.Savisaar lahkub on kesk nende oma mille vastu võitleb blondiin kes tahab ise pukki saada.Vaadake kus muulased on kõik nende poolt ja pidage silmas just kelle poolt.Kao see Rõivas kusagile,küll ansip toetab.
j
jälle, / 16. juuni 2015 14:29
jälle lapse lalin, tema on illi-kuku, teeb ainult õigeid asju..no mida teha, miks siis rahvas ei taha aru saada, aga proovi nii teha, et rahvas aru saaks, selle peale pole sa tulnudki, väike äpu
j
16. juuni 2015 15:36
Ja sinu lalin, kelle oma see on?
j
järeldus/ 16. juuni 2015 14:29
Jumala poolt valitud rahva esindajana on kristlane muidugi rumal, kohe mitte ei mõista teostatavat finantsroima, kus lusikaga antakse ja kulbiga võetakse.
K
:D/ 16. juuni 2015 14:28
Kes see kurjam oli kes Taavile pärnus vastu hambaid andis?? Aitäh sulle et sa ta viimasegi mõistuse minema lõid, tõesti aitähhh :D

m
Mujalt/ 16. juuni 2015 14:24
Nüüd saavad maal endale paremad naabrid ja tuttavad.
u
UUED VALIMISED/ 16. juuni 2015 14:23
Enam ei aita lihtsalt valitsuse vahetamisest kah. Oleks vaja erakorralisi valimisi.
See Riigikogu võtab vastu seadusi ja otsusi millel pole mitte õrnematki seost enne valimisi räägitud jutuga.
m
Milles sinu arvates erakorralised seisnevad?/ 16. juuni 2015 14:43
Ikka ju valitsuse vahetamises! Opositsioon ajab oma joru, ei kaasa rahvast, ei kutsu üles. Aga just rahvas saaks need erakorralised korraldada. Tuleb vaid nagu üks mees Toompeale minna ja ennem mitte lahkuda kui nõutud valimesed korraldatakse. Tegelikult poleks see migi raske ettevõtmine. Kui vaid rahvast asja oleks ja kõik osa võtaksid.
k
Kalju/ 16. juuni 2015 14:10
Eesti rahvas ei saa aru mida peaminister head teeb. Meil on tõesti hea, kui riigitoolil olevad kordavad kordusgenotsiidi.Varastavad ja sooritavad kordusmõrva katseid ja ütlete,et ei saa aru kui hea meil elada on. Eriline terrorjõuk istub Eesti riigi toolil ja valetab näkku nagu KGB.
k
kaljuke ära üle pinguta/ 16. juuni 2015 14:40
Too mõni näide siis, mida KGB valetas. KGB esindajad ütlesid hoopis tõde, meie viisime suurema osa eestlaste toimikutest juba 80-te lõpul Eesti välja. Tagasi ka ei anna, sest kui anname, siis kisuvad eestlased üksteise lõhki. Venelased on aumeestena ses osas käitunud. Üks esimesi asju, mida Laari valitsus tegi, jättis tööle endised KGB-lased, meie Lennu soovitusel. KGB agente, kaastöötajaid istuvat praegu pukis erinevates kõrgetes ametites kümneid, kui mitte sadu.
k
16. juuni 2015 14:53
KGB pole mingid aumehed kaitsevad vaid oma agente
a
Arvad? Iga luure kohustus on kaista oma agente, ka pärast koostöö lõppemist./ 16. juuni 2015 15:33
Luured lekitavadki andmeid kelle kohta vaja, nii teevad kõik maailma lugupeetumad luureorganisatsioonid.
Aga vabadusvõitleja Tiit Madissoni toimikut praeguse FSB käes pole, ta jõudis selle Pärnu KGB osakonnast virutada, hüpates ise aknast alla. Tema enda seletus. Njaa. Pole Madissonist eriti lugenud, tean vaid seda, et ta sokutai EMEX-i Pärnu osakonda tööle, seal sai riisumise eest krimiasja ja Hispaanias olevat tal väga muretu elu. Ei viitsi igatsugu Wikides nuhkida, seal vahetatakse pidevalt tekste ka.//////////////////////////
Do svidanija v Moskve, dorogoi drug 14:53.
Volodja
n
No seda/ 16. juuni 2015 14:07
ütleb küll iga diktaator ka - ja eks need Eesti kompartei jäänukid ja nende õpilased sellest ju unistagi, absoluutsest ja vastuvaidlematust sõnakuulmisest... Ega siin üks tark ilmaaegu ajusid loputanud, et Lääne asemel peaks Singapuri eeskujuks võtma - targu jättis ütlemata, kelle perekonna kätte võim peaks minema.
a
anni/ 16. juuni 2015 14:07
Negatiivsed kommenteerijad võiks ise poliitikasse astuda ja ise paremini teha, teisi maha teha oskavad kõik!
a
anni tibike, sinu koht on supipoti taga/ 16. juuni 2015 14:29
Ja ära unusta mehe sokke pesemast. Aga tubli oled, 1 lause on sul poliitsõnavarast selgeks õpitud.
i
Igaühel/ 16. juuni 2015 14:31
ei ole nii palju saastaseedimisvõimet, et kõik see p..k nahka panna, mis tippgenosseks saamisel siinmail vajalik. Ja eeldavad siis lihtsameelselt, et VALITUIL jätkub veel nende vastu austust - aga ei jätku, nagu ka eelkommenteerijal.
m
16. juuni 2015 15:40
Ma pole sellest ka kunagi aru saanud, miks "eesti rahva paremik" vaid kommentaariumiavarustes toimetab?
k
Kuskohast sa/ 16. juuni 2015 16:17
seda tead? Aga muidu on asi lihtne, parimas kambakraatia vaimus on kogu poliitiline võim reserveeritud teatud seltskonnale (5% künnis!!! Kes selle kehtestas ja kelle huvide, pea tööle!), ülejäänuile ei ole praktiliselt šansse. Kusjuures sugugi mitte ainult kommentaariumis, ka väga asjalikke artikleid nii päevapoliitika kui suurema perspektiiviga teemadel on kirjutatud, aga paistab, et tänu netile lugejaid vähevõitu: et pealkirju loetaksegi ja klõpsu sellel teha ei viitsita, paberajalehe-aegadel ei olnud see nii massiline, vähemalt esimese lause nägi ikka ära.
t
Tavaline eestlane :Ei mõista ikkagi vaid/ 16. juuni 2015 14:06
mõjuagendi ja tema Eesti-vaenuliku agentuuri ning samasuguse ajakirjanduse poolt pahatahtlikult üleskihutatud vähem haritud elanike kontingent.Tegelikult pole Eesti olukord sugugi kehvem kui teistes Euroopa riikides vaid pigem parem.
v
Vähemharitud kontingent/ 16. juuni 2015 14:08
hääletab ammu RE poolt, sest usub muinasjuttu Savisaarest, kes kohe-kohe vene tankid sisse toob - aja ometi vahel rahvaga juttu!
a
aa/ 16. juuni 2015 14:04
Nii et kõikkäivad siis vale jalga peale Taavi?
v
Venelane/ 16. juuni 2015 14:04
Härra Peaminister Rõivas,olete minu jaoks väga sümpaatne tark inimene nagu Savikasgi.Teid austavad väga Putin ja Medvedjev,et oskate eesti rahvast käsile võtta.Edu ja jõudu teile ja kõikke head ka isiklikus elus.Ole terve ja toetame Teid igati.

m
maks/ 16. juuni 2015 14:04
Mis värk selle tuisu-taaviga on,et rahvas ei mõista teda.Pane foolium müts pähe,seeme põske ja astu tagas mokk niigi töllakil.Vot see on üks õige värk
d
do maks/ 16. juuni 2015 14:36
ja sellised töllmakad nagu sina ongi siinsed enamus kommenteerijad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
s
suur naer/ 16. juuni 2015 15:23
ä
16. juuni 2015 15:44
Ära väga suurelt naera, püksid võivad märjaks saada, oh siis seda õnnetust.
m
16. juuni 2015 15:42
maks on rääkinud.Aamen!
k
16. juuni 2015 16:18
kops tahab ka midagi lisada
p
plaanid tehtud/ 16. juuni 2015 14:03
Kohe, kohe hakatakse rahvast välja vahetama. Seega rahulolu Rõivase suhtes hakkab tõusma.
t
tagasihoidlik vahemärkus/ 17. juuni 2015 00:13
kas odavam poleks rõivas aafrikasse sooja viia kui sealt tuhandeid seie külma kätte vedada?
t
Taavike on süüdimatu. Soovitaks tal valida teine riik ja rahvas, millised Taavikesele sobivad peaministerdamiseks./ 16. juuni 2015 13:54
Huvitav, milline riik teda sooviks. Eritrea, Lesotho. Tonga ei sobiks-seal kuningas käseb, poob ja laseb.
Välja mõtlesin, alustagu Putini juurest õpilasena, esialgu sokipesijana.
Putin näitab ja meisterdab puust ja sinisokkidest ette, kuidas oma riiki ja rahvast kaitsta ja valitseda.
Luisal aga oleks palju targem Lauris ära sebida, saaksid võib-olla peaaegu kindlasti Euroopa esipaariks laujatena-nagu olid Al Bano ja Romina. Eesti-Läti esipaar oleksid nad kindlasti.
Ilus eesti naine hea lauluhäälega ja siblib mingi eputisest toslemiga, see ei ole eestlastele kui rahvusele kohane.
l
Laine/ 16. juuni 2015 13:53
Peaminister peab rahvast rumalaks. Aga rumala rahva peaminister ei saa ka ise ju tark olla,sest ta pärineb sellesama rahva hulgast. Nii et kes on siis meie peaminister????? Ega pole ju palju võimalusi.
s
Selgub/ 16. juuni 2015 13:50
et Rõivas on endale vale rahva valinud. Ninatark päkapikk teeb õigeid asju valele rahvale.
s
Selgub/ 16. juuni 2015 13:50
et Rõivas on endale vale rahva valinud. Ninatark päkapikk teeb õigeid asju valele rahvale.
z
Zac/ 16. juuni 2015 13:47
see taavi on NII EHE näide kuidas persoon elab omal planeedil omas mullis, et ta isegi ei saa enam aru - MIS ÜMBERRINGI TOIMUB!
Ja ükstapuha millist s.itta keerad, siis keegi ei mõista kui tubli ja tark ta on.
Anke talle kangemaid rohtusid, et ta enam ei arvaks midagi.
t
t m/ 16. juuni 2015 13:47
Valitsuskoalitsooni mahategemine on puhtalt eesti meedia projekt eesotsas Luigega.

a
Aja Lugu/ 16. juuni 2015 13:45
Mul ei oleks midagi selle vastu kui meie peaminster omale uue rahva otsiks. Niisuguse, kellele võib mistahes mula tõe pähe rääkida.
k
16. juuni 2015 13:52
Kes valis reformierakonna? Kas põgenikud-pagulased või? Kus need inimesed on? Nüüd siis tuuaksegi "õige" rahvas nende asemele.
j
Jüri/ 16. juuni 2015 15:07
USA eriteenistuste PR firmade abiga otsustati e - valimiste kasuks. Ilmselt on ka nende teenistuste abil e - valimised "tehtud".
Seega Eesti rahvas pole juba korduvalt Reformierakonda võimule hääletanud.
Eesti valitsus ei ole e-valimistest alates olnud legitiimne ja ka seadused on kehtetud.
Küll see ükskord ka välja tuleb.
m
16. juuni 2015 16:16
mina mitte, tunnistan ausalt, et valisin EKRE, algul oli valikus ka Vabaerakond, aga nemad tahtsid mingit maksu tõsta, kahjuks ei mäleta millist
m
17. juuni 2015 00:15
l
Lugu Aja/ 16. juuni 2015 13:53
Sellist tagurpidi-rahvast pole olemas.
x
xxxxxxx/ 16. juuni 2015 14:58
pätt pettis ennast võimule, igal võimalikul moel vassides ja nüüd on rahvas vale.
r
rahast/ 16. juuni 2015 13:40
tõsi, rahvas ju vais seekord neid, kes rohkem lubadusi andsid, keei ei rääkinud katteallikatest. Isegi üks reklaam oli, kus kiideldi "raha on ju selleks olemas". Eile oli raadios intervjuu lasteaia töötajate esindajaga, kes nõudis suuremat palka. Küsiti, et kus selleks raha võtta - tuli samasugune vastus, et raha ju on selleks. Olen sellel teemal paljudega vaielnud, kes surmkindlast ja enesekindlaslt väidavad et raha on olemas, raha pole ju maailmast ära kadunud, siiski ei saada aru, et korraga ei saa olla kõik rikkad ja ilusad, kõik tuleb kellegi arvelt ja kellegi kulul. Norrat tuua eeskujuks ei ole õige, kuna seal on nafta, millest see riik elab ning eelarveaugud täidab. Meil riiklik varandus on nadu peale Eesti Energia ei suuda keegi oma toodangut eksportida. Rõivase demagoogia ajab muidugi ammu naerma, mis kasu on tädi maalil sellest, et meile tuleb 1000 neegrit siia sotsiaalabi peale elama, kahju on aga küll.
a
Aga, Taavikene/ 16. juuni 2015 13:38
miks enne valimisi ei räägitud maksutõusudest, siis poeti nahast välja, et meelepärast mesijuttu puhu ja nüüd äkki rahvas ei mõista. Tahaks näha inimest, kellele meeldib valetamine. Üks riigikogulane Aunaste näol leidis, et riigikogulasi on vaja kaitsta rahva eest, aga enne valimisi on vaja kaitsta rahvast erakondlaste eest. Aga, Taavikene, rahva seas on ka ministritest targemaid inimesi, kes ei ka ei mõista. Vaesem rahvas hääletab jalgadega, Soome jaanipeol oli näha tuhandeid Eesti inimesi ja mis kõige olulisem, koos lastega.
v
vanaema/ 16. juuni 2015 13:38
Sa mõtle vaid, kui tark on Eestimaa peaminister! Ja kuidas tal ei vedanud rahvaga, kes ei saa mitte muffigi aru, miks kõik nii halb on. Harige ennast need, kes on veel siia jäänud. Muidu sureme kõik nälga ja rumalusest! Oi, unustasin, et varsti ju tulevad teised ja targemad, kes hakkavad saama rohkem raha ja soodustusi. Vot siis alles kõik hakkab õitsema!
t
teadja./ 16. juuni 2015 13:36
Mina olen nende 4% seas eestlastest, kes usaldab täielikult Taavi Rõivast. Ma ei mõista neid kalupäid ja virtsa rattaid, kes on Rõivase vastu. Näiteks soomlased on öelnud eestlaste kohta, et eestlased on töökad oravad, targad, kuid haugi mäluga.
v
väga huvitav/ 16. juuni 2015 13:55
kes sina siis oled , et kohe mõistad? arvan, et Luisa mitte , sest tema peaks nagu eesti keelt kirjutada oskama
aga kuna sine ei mõista mitte üks raas õigekirja siis oled sina vist see ainus Vao pagulane kes ka kirjutada natukese oskab - mitte kalupead vaid kõlupead ja virtsarattad kirjutatakse kokku
eks ükski muu inimene tõesti ei toeta reformi
n
16. juuni 2015 15:49
No oskab ikka, ära nüüd selle paari valestikirjutatud sõna pärast nii pöördesse ka mine. Kommentaari sisust sa niikuinii aru ei saa, peaasi, et kirjavigu oskad leida.
t
to teadja. / 13:36, 16. juuni 2015 / 16. juuni 2015 15:21
Olen sinuga ühes paadis!
v
väärt nõuanne/ 16. juuni 2015 13:35
aga otsi uus rahvas, Eritrea või Somaalia näiteks, küll nemad mõistavad sind tibukest
p
16. juuni 2015 16:11
peale selliseid lollusi ja vassimist jäetakse ta vaesekene kuhugile kõrbesse või dsunglisse, ei nemad ka sellist lolllust välja kannata
j
Juku/ 16. juuni 2015 13:32
Mina tegin la õigeid asju, aga pärast sain ikkagi isa käest miskipärast tappa!
t
Täiendus Jukule/ 16. juuni 2015 14:39
Mina tegin ka õigeid asju, panin kassi põlema. Nüüd tal hea suvel ilma karvata, ei ole enam palav. Kass aga jooksis minema ja isa käest sain miskipärast peksa. Ei tea küll miks nad aru ei saa, et tegin vaid head.
t
Taavi/ 16. juuni 2015 18:05
minuga sama,miks rahvas ei mõista.
q
qwe/ 16. juuni 2015 13:32
Asi selles,et rahvas mõistab liigagi hästi mis toimub.Aga peame vaatama pealt,sest MITTE MIDAGI ei saa teha.Mis siis nüüd on teisiti,kui vene ajal.Vanasti lasi,käskis ja poos Venemaa.Nüüd meie armas euroliit.Vanasti oli vähemalt kõigil tööd ja leiba.Nüüd aga pole.Kuigi väga lolle seadusi teevad kõik.Eks loeb ikka palju,kes on eesotsas.Järelikult on Soomes,Norras,Rootsis targad mehed,et teevad õigeid otsuseid.Meil aga lamba jalad.
t
Tegelikult saame teha küll./ 16. juuni 2015 14:02
Tuleb vaid ennast kokku võtta ja mäele lohistada. Olgu või algul halvem, aga sitemaks pole enam kuhugi minna. Kreeklased juba näitavad EL-ile, kust tuul puhub.

j
JAH/ 16. juuni 2015 13:30
aga ei mõistagi ju. pööbel ruigab ikka nii nagu ekre ja kesiku oinad ees mökitavad.
t
Tõnu/ 16. juuni 2015 13:41
Vanasti sõjaväekolonni möödumist vaadates ütles ka üks mutt teisele: "Näe, kõik käivad valet jalga, ainult minu poeg käib õiget!" Eks ta ole.
t
Tõnule/ 16. juuni 2015 14:41
Taavike seda ei tea, ta pole sõjaväes käinud.
m
mis haigus tal siis on,/ 16. juuni 2015 15:18
et sõjaväkke ei kõlba? Lopergune nägu ei tohiks ju nagu segada?
s
16. juuni 2015 15:51
Sa pole kindlasti ka käinud.Kergekesi sinna ka ei võeta.
t
17. juuni 2015 16:32
Tal olla lampjalad ja ajuussitus!
j
juhm/ 16. juuni 2015 13:29
Vaene mees, kõik teevad talle viimasel ajal liiga.
Isegi lambaks peetav rahvas ei mõista enam Taavi tarku otsuseid.
h
16. juuni 2015 16:06
hahaha naer on nakkav ;)
p
16. juuni 2015 16:07
päris lahe, naerda sai korralikult
k
16. juuni 2015 16:51
Kas püksid jäid kuivaks ikka?
r
Rahvas!/ 16. juuni 2015 13:26
Kas saame selle valitsuse selleks sügiseks prügikasti saata? Praegu veel soe aeg, jõuaksime ära kannatada need päevad. Ainult opositsiooni jauramisest välja ei tule. Kui seisame nagu üks mees, ei lähe kaua, et Taavikene oma kompsud ja vasallid mäest alla korjab. Uskuge, see ongi vaid ainus lahendus. Järgmine juba mõtleb tõsiselt, kas tasub rahvaga mängida.
e
eettt/ 16. juuni 2015 15:07
äkki laseks neil hoops kõik nii laiali tassida, et enam varastada midagi pole? Ei tea kas lähevd lõhki ka või ei?
h
16. juuni 2015 15:52
r
Rahvas/ 16. juuni 2015 13:25
Aga mis siis saaks, kui hakkaks rahvast tôsiselt vôtma. Valimiste ajal aetakse rahvast taga aga niipea kui linnuke on kirja pandud, siis hoidku rahvas mokk maas. Asi ei ole kaugelulatuvates plaanides vaid suhtumises rahvasse. Rahvale ei meeldi, kui teda lolliks peetakse. Mossis peaminister, Jesus Christ! Järsku hakkaks käituma nagu rahvateener, mitte nagu solvunud poisike. Targad riigimehed kaasavad rahva mitte ei istu neile pähe ja siis hiljem tômbavad nutuvôru suu umber ja kurdavad, et neid ei môisteta. Järsku olek saeg täiskasvanuks saada.
e
16. juuni 2015 13:24
Enam ei joua, kull a inimene. Meil on 24 õlle kohver 18,5o euro. Aga lätis sama eesti õlu 9,90euri
f
Fakt on see,/ 16. juuni 2015 13:23
et Rõivasel ei vedanud rahvaga.
t
tavakodanik/ 16. juuni 2015 13:22
ega ei mõista jah neid hinnatõuse ja väikseid palkasid.vägisi jääb mulje,et riik kogub raha tagataskusse ja kuna see pikem perspektiiv siis rahvale kasu toob? tahaks elada nüüd ja praegu
n
nokkiv kodanik/ 16. juuni 2015 15:19
nad teevad ju sinu elu lihsamaks, mda sa rahaga peale hakkaks? Lollide kätte ei tohi raha anda, lollidelt tuleb raha ära võtta, nende endi huvides, lollid ei oska raha kasutada. Taavi kaitseb sind sinu enda üüratu lolluse eest, saad nüüd aru? Taavi rahakasutuse kohta me juba teame, kui mitu aastat ta peab töötama, et oma võlgu ära maksta.

m
mammi/ 16. juuni 2015 13:21
siin aitab ainult väljavahetada rahvas. Uued-targemad ongi juba tulemas...........
k
Küllap/ 16. juuni 2015 13:21
ei saa peaminister aru, et oluline on seegi, kuidas midagi tehakse, mis see miski enesega kaasa toob ja millised on otsustajate tegevuse tagajärjed enamikule siin (veel) viibijatest. Mitte kõik ei lahku riigist, aga üha enam on tegemist arusaamisega, et Eesti riik kui niisugune ei ole iseseisev riik, pigem millegi ussripik, mis tuleks eemaldada, kas operatsiooniplaan on juba olemas, on samuti teadmata. Kui juhtidel puudub lugupidamine kõrgeima võimu kandja suhtes, ei leia juhtkond kunagi lojaalseid "alamaid" omade hulgast, vaid impordib need sisse. Kahjuks. Härrastel on vaja eelkõige vastutustunnet, üks kunagine Eesti välisminister lahkus perega Šveitsi, peale baaside lepingule alla kirjutamist ...
n
N/ 16. juuni 2015 13:21
no on ikka loll jutt tal,lase kuul pähe.
t
to N/ 16. juuni 2015 15:53
Hea, et enesekriitiline oskad olla.
n
nimi/ 16. juuni 2015 13:20
härra on ikka täitsa sassis juba.... väheke kosutust raviasutuses pikkade varrukatega valges särgis (koos napoleon-i ja teiste kuulsate riigimeestega) kuluks hädasti ära!! ;)
ü
üx/ 16. juuni 2015 13:17
Inimsmuugeldajate maffiaga ühte laulu laulda ei ole küll õigustatud! Muidu pidasin noorsandist lugu aga, sellist viga ei oodanud!
l
Lugeja/ 16. juuni 2015 13:17
Taavikene, ära laiuta puhkuse ajal väljaspool vabariiki, vaid ela näiteks kuskil Eestimaa kolkas kasvõi kuu aegagi ja seda 200 euroga. Kui tervis lubab, võiksid sel ajal ka mõnes majapidamises sõnnikut visata. Ja pärast seda räägi elu edendamisest!
j
JJJJJJJ/ 16. juuni 2015 14:03
Võiksite selle kommentaari saata reformierakonna lehele. Tea kas võtab kuulda ja kasvõi nädalagi rasket maatööd teeb.
k
kairi/ 16. juuni 2015 17:01
Tal kukuvad käed otsast.
s
16. juuni 2015 15:55
Sina, Lugeja, haara siis seniks riigijuhtimise ohjad enda kätte.
l
Laulja/ 16. juuni 2015 16:53
Sina, Lugeja, hakkad puhkuse asendajaks, kaotad kõik maksud, tõstad lastetoetusi superemade toetuste tasemeni, alampalgaks kottaldad 2000 eurot, paned kinni Euroopa lõunapiiri jne.
m
Maali/ 16. juuni 2015 13:16
See mees jätab maha suure sita hunniku.
k
KA töötanud eesti invaliid..60.aastane--aga elada pole RAHA???/ 16. juuni 2015 13:30
NEED ISANDAD ---MÜÜKSID OMA ISA JA EMA KA MAHA;;;
""ET AINULT ISE HÄSTI ELADA
k
kalew/ 16. juuni 2015 13:16
kuidas leida küll Taavile see õige rahvas kes teda mõistab, Tema ise loodab, et need tuhanded ja tuhanded kes tulevad saavad temast aru... aga vaevalt
t
16. juuni 2015 15:54
ta pidavat vist keele kursusel käima, kui tema rahvas tuleb, siis oskab nendega suhelda ;)
t
17. juuni 2015 16:36
Ta võtabki seda "õiget" rahvast järjest juurde, mõistvalt ja toetavalt!

h
heh/ 16. juuni 2015 13:15
Et seepärast hakataksegi rahvast välja vahetama, et ei mõista reformierakonna ülimat tarkust? eestlased välja ja aafriklased asemele. Äkki tuleks lihtsam ja odavam ikkagi valitsus välja vahetada? Pentus halab ju kah, et Autorollo oli täitsa õige asi, aga rahvas keeldub seda mõistmast.
b
Bzzz/ 16. juuni 2015 13:15
Et rahvas ei saa aru, et maksutõus on nende endi huvides. Et siis jääb neil vähem raha kätte laristamiseks...
k
khmm../ 16. juuni 2015 13:14
kui asi on pikas perspektiivis tähtis, siis seletatakse ära ka see pikk perspektiiv. mis pikk perspektiiv on võrdõiguslikkuse seadusel, mis perspektiiv on pagulaste sissetoomisel, mis perspektiiv on maksudega vusserdamisel? kui mõistlikule inimesele perspektiiv ja kasu äras eletada, siis on ta sinuga nõus, kui asi on mingi sahkerdamine või ise ka ei tea mis teen jama, siis loomulikult sind ei sallita.
n
nojah!!!......../ 16. juuni 2015 13:12
Sama jutt juba nagu Ligil " mida teie ka teate, nii nagu mina teen, on kõige õigem"
"Meie exeli tabel näitab, et peame makse tõstma, siis jääb rahval raha veel vähemaks ja meile on see kõige parem asi maailmas " :)
r
16. juuni 2015 13:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
SEE ON TAAVI MURE;;;/ 16. juuni 2015 13:17
RAHVAS ---EI SAA ARU TAAVIST,,?????
ET TAAVIKESEL OM SUURED RAHA VÕLAD KAELAS ;;;
j
16. juuni 2015 13:36
juba nimi Taavi paneb hambaid krigistama.
o
16. juuni 2015 15:57
On sul ikka, mida krigistada?
m
16. juuni 2015 16:38
mul üks tuttav on ka Taavi ... tal on selle nime pärast nii häbi, et laseb end pigem Nokuks kutsuda
t
to 13:36/ 16. juuni 2015 21:32
siis on sul ussid, kui hambaid krigistad,
m
mammi/ 16. juuni 2015 13:12
paha lugu kui targal juhil on rumal rahvas ..........
K
???/ 16. juuni 2015 13:12
v
Voldemar/ 16. juuni 2015 13:11
Rahvas loll, peaminister tark.

t
to Ingrid/ 16. juuni 2015 13:11
Rõivas ilmselt ei saa aru, et koos pagulastega tõmbab ta joone alla oma eksistentsile.
Pagulased ei soovi meie juhte, pugegu nad pagulastele palju tahavad.
Pagulased valivad juhi enda seast ja ongi Eesti riigiga lõpp.
Seda Rõivas tahab ?
p
pagulased ei lase/ 16. juuni 2015 15:50
ennast 300 euroga õrritada. Need õiendavad arved kiirelt ja kohe.
u
Urrr/ 16. juuni 2015 13:10
Et rahvas ei mõista miks pannakse neile aina makse juurde ja palgatõusu kohta öeldakse, et populistlik soov.....
a
Appi - appi/ 16. juuni 2015 13:09
Õige asi on oma rahva hävitamine ?
Õige asi on PAGULASTEST TÄIELIK KEELDUMINE, MITTE ÜHTEGI EI OLE SIIA VAJA.
i
Ingrid/ 16. juuni 2015 13:08
Õigeid asju kelle seisukohast? Et eesti rahvast välja suretada ja kogu inimkonnale kriips peale teha (kaasa arvatud ka iseenda eksistentsile).
Va isehakanud juht.
t
to ingrid/ 16. juuni 2015 15:56
mis haiget möla sa suust välja ajad? ja kümned lambad veel laigivad ka. uskumatu lollus.
a
16. juuni 2015 16:00
Aga sellised enamus kommenteerijad ju ongi, üks ees ja lambakari järel.
t
to to ingrid/ 16. juuni 2015 16:30
Ja sina kannatad ilmselgelt skisofreenia all, mida iseloomustab ka see, et inimene teeb endale kahjulikke otsuseid ilma loogilise mõtlemisvõimeta tagajärgede eest

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee