Eesti uudised

Riigikogu tõstis peretoetusi pere esimese ja teise lapse kohta 60 euroni kuus

Õhtuleht.ee, 15. juuni 2015, 22:29

77 KOMMENTAARI

l
L.R/ 16. juuni 2015, 17:15
Jeesas,seda raha näete nagu omi kõrvu(mina kaasaarvatud) ,sinna aega 4 aastat ja valitsus vahetub ka.Hea on lubada,kui selleks ajaks on uus valitsus,siis nemad ei pea tõstma.Pääsevad nö ära.
o
olöä'õ/ 16. juuni 2015, 15:58
kurat jaanuarist alles tõsteti laste toetusi nüüd jälle pannakse juurde kaua võib raha niigi ei ole
a
appikene/ 16. juuni 2015, 15:14
palun kolige ära kui mujal parem on aga küll teiesugused leiavad ka siis põhjust kogu aeg halvas tujus olla
t
Täielik/ 16. juuni 2015, 14:46
mõnitus. Selle aja peale on hinnad juba taas tänu aktsisile ei tea, kuhu kapanud. Aastas viis eurot. No tõesti lahke anniga valitsus meil.
f
finantsterrorism/ 16. juuni 2015, 14:33
Viie euro kaupa nagu sandile pala viskamine. Kas häbitunnet ei ole?
m
maks/ 16. juuni 2015, 14:14
värgi ja tuisu-taavi miinukene saab vist küll rohkem lastetoetust teine selline rõõsa ja toekas.
k
Kas keegi on taibanud?/ 16. juuni 2015, 12:25
Kogu see uue Eesti valitsemine on nii käinud. Maksud peale, inflatsiooni ei arvesta, siis kireme kui palju ma anname. Tegelikult pole vaeste tugi midagi rohkemat kui lusikaga andmine, kulbiga võtmine. Marss mäele, kõik see mees!
s
soe viiinerivõileib lastele kellel on kodus igav...../ 16. juuni 2015, 11:24
Koostisained
Vaja läheb:
3 kanaviinerit
2 röstsaiaviilu
1 muna
3 viilu tomatit või 3 poolitatud kirsstomatit
3 viilu avokaadot
lehtsalatit
soola-pipart
veidi võid ja õli
Valmistamisjuhis
Lõika ühele saiaviilule sisse auk, kata saiaviilud mõlemalt pool võiga. Pane kuumale pannile veidike õli. Prae saiaviile keskmisel kuumusel u 1 minut, keera ringi ja löö auguga saiaviilu keskele muna. Minut hiljem eemalda pannilt terve saiaviil, keera kuumust vähemaks ja kata pann kaanega. Prae kuni muna on sobivas küpsuses, maitsesta muna soola ja pipraga. Prae kergelt ka poolitatud viinerid.
Lao tervele saiaviilule lehtsalatit, tomati ja avokaadoviilud, viinerid ja kata munaga saiaviiluga. Serveeri kohe soojana.
aitähhhhh.

t
TO JUSTT/ 16. juuni 2015, 11:21
TÄIESTI NÕUS, EESTLANE PEAB SAAMA NIIPALJU PALKA, ET SUUDAKS ISE OMA LAPSI KASVATADA! mEIE RIIGIS ON PALGAD ÜHED KÕIGE MADALAMAD EUROOPAS JA SEE SUNNIBKI EESTLASI TOETUSI KERJAMA! PAISTAB , ET VALITSUSELE SEE MEELDIB, ET EESTI RAHVAS ON KERJUSE STAATUSES.ÜKSKI INIMENE ,EI TAHA KERJATA AGA ELU SUNNIB! NÜÜD TARGAD, MUIDUGI KOMMENTEERIVAD-MINGE ÜLIKOOLI VÕI VAADAKE ENDALE TASUV TÖÖKOHT.KUS ON TASUV TÖÖKOHT JA KÕIGIL EI OLE VÕIMALUST ÕPPIDA KÕRGKOOLIS! KES, SIIS RIKASTE EEST HOOLITSEVAD-POEMÜÜJAD,KORISTAJAD,PESUPESIJAD JNE.NAD EI SAAKS SELLEGA HAKKAMA-LIIGA FÜÜSILINE! IRL-I POOLT KOOSTATUD SEADUS, MIS EILE KAHJUKS VASTU VÕETI, JÄTAB EESTI VAESED AASTATEKS VAESUSE VANGI.KES NEIL PALKA TÕSTAB, KUI VALITSUS LUBAB AASTA LÕPUS SANDIKOPIKAID TAGASI MAKSTA AGA MIDA TEEB VAENE AASTA JOOKSUL IGA KUU? IGA PÄEV ON VAJA SÜÜA ,MAKSTA MAKSE JNE.VÄGA KÜÜNILINE-VAESED PANNAKSE VEEL HULLEMINI KERJAMA! TÄIELIK GENOTSIID EESTI RAHVA- JA LASTE VASTU! LASTETOETUSTE TÕUS ,NULLITAKSE MITMEKORDSELT UUTE MAKSUDE TÕUSUGA! VARISELIK VALITSUS! MA OLEN KINDEL, ET UUTEL VALIMISTEL, KUKUVAD KOLM VALITSUSE ERAKONDA KOLINAL ÄMBRISSE!
l
Liina/ 16. juuni 2015, 15:35
Ega haridus ka ei aita - ei saanud ise tööd mitu korda, kuna haridus ja kvalifikatsioon on tööpakkujast kõrgem
m
16. juuni 2015, 11:16
l
lubage naerda/ 16. juuni 2015, 11:12
4 aasta pärast 15€ juurde? Inflatsiooni ka keegi arvestab? Rumal on rääkida selliste sammude puhul lapsetoetuse tõusust, õigem oleks rääkida lapsevanemate narrimisest. Aga jah, ei saa ju öelda, et ei tõsteta. RK töötab palehigis...et rahvas nende üle naerda saaks.
p
populism/ 16. juuni 2015, 11:42
ei olegi vaja toetusi muudkui tõsta ja tõsta, inimestel kaob viimnegi harjumus tööd teha, kui on valida, kas min palk või toetused, valitakse ju viimane.Ja sünnib ikka küll lapsi ainult sellepärast, et saada toetust ja sellest elada.Ei mõtle see lapsevabrikant tulevikule, ikka tänasele päevale.
t
to Fifi/ 16. juuni 2015, 11:06
Nalja teed,tema laps lakub teles vahukoort koos emaga ja puhkama läheb soojale maale-Miinakene muidu solvub, et ei saa soojas meres supelda. Kuidas seletavad vaeste perede vanemad, et nad ei saa lubada oma lastele isegi Eesti piires reisi! Nüüd uue vastuvõetud seadusega jääb see ainult unistuseks paljudele peredele. Ajukääbikud!
k
ka ema/ 16. juuni 2015, 10:36
Nii vähe, see summa peaks olema 300 eurot kuus juurde. Lapse pealt. Iga lapse pealt 300 eurot kuus.
e
Ei saa,pole võimalik,/ 16. juuni 2015, 11:23
alles linnavalitsuse ametnikel tõsteti palka.
Kas siis lapsed on tähtsamad kui mittemidagi-tegevad linnaametnikud,kes üksteist dubleerivad?
Prioriteedid on:
Riigikogulaste palk,
kuluhüvitised.
Ministrite ja ametnike palgad.
Nõukogudes osalejate jne.palgad.
Viimasel kohal oli mingi rahvas ka,kes saab
ise hakkama ja toetab naguinii kõnniroboteid,jõulutunneleid,
kodutunnet,tulekahju ohvreid...
Seega neil pappi on,nad lise ei vaja.
e
emme/ 16. juuni 2015, 10:06
2019... millised on siis hinnad.Tule appi? Siis peaks juba saama 150 ühe lapse eest... Hinnad tõusevad igal hetkel.
s
Sass/ 16. juuni 2015, 10:02
Nujahhh!
Teelusikaga antakse(pisitasa!), kulbiga võetakse(otsekohe!)!!!
ä
ähh/ 16. juuni 2015, 09:26
targu jäeti aastanumber teatamata - 2019

n
nali/ 16. juuni 2015, 09:26
Suur saavutus 4 a. pärast 60 eur. Kas see oli nüüd siis 2015 a. uus nali? Ise valisite Refe ja nüüd ärge hädaldage siin. Kõik on pahad Kesikud, sotsid, vabaerakond. Ainuke ju hea Teie kõikede enda poolt validud refid. Maitske nüüd enda vilju ja 4 a. taas unustatud kõik ja taas valite neid tagasi. Edu Teile valijad suurepärase elu eest. Elage ja hõisake rõõmust, et valitseb taas ref ja teid kallid eestimaalased on nurka visatud.
s
südamest tänu oravatele/ 16. juuni 2015, 09:17
nüüd läheb lapseteoks lahti!
m
meil/ 16. juuni 2015, 09:02
on üks laps täisealine ja teine kooliealine. Seaduse järgi ei ole vanemat last meie peres enam olemas - olgugi, et ülikoolis õppimise ajal on ta loomulikult meie täielikul ülalpidamisel. Mind see 60 eurot aastal 2019 ei huvita ausalt öeldes üldse, Mis mind huvitab on see - miks ei saa me näiteks tuludeklaris mõlema lapse koolituskulusid deklareerida - ka neid kulusid, mida ei saa otseselt tšekkidega katta. Kuidas on nii et kui noor inimene saab 17 -aastaseks, lakkab ta riigi jaoks pereliikmena eksisteerimast. Me kulutame aastas lastele tuhandeid eurosid ja ma ei taha riigilt almusena mingeid sente tagasi saada. Ma tahan oma raha üle ise otsustada. Praegune süsteem eeldab kõigilt peredelt maksimaalselt raha ära võtmist, et riik saaks seda hiljem oma suvalise äranägemise järgi näpuotsaga tagasi jagada. Kui on laps - siis on ka kulutused ning iga lapse pealt pealt lisanduma vähemalt 300 € tulumaksuvaba miinimumi kuus, kaasa arvatud üle 17a, kes õpivad ning on täielikult veel pere ülalpidamisel. Kui arvestada otseseid kulutusi lastele - siis juba käibemaks ostudelt ning kütuseaktsiis kooli-koju-huviringi, on kordades suurem kui see mõttetu 45 € lastetoetust. Ja iga euro pealt - mis laste ülalpidamiseks kulub, on makstud tulu- ja sotsiaalmaks. Ehk makse korjatakse absoluutselt igal sammul - ning siis alandatakse inimesi mingite toetustega, mis ei vääri isegi toetuse nime.
a
ab/ 16. juuni 2015, 08:34
täielik pullikaka, see 5 euri lapse kohta ei kata 10 prossagi ära, kütuse hinna tõusust johtuvat muu kauba hinna tõusu!
a
a./ 16. juuni 2015, 08:18
Ja mina ei saa aru, miks mul igakuine toetus on 80.- eurot
Tulin äsja välismaalt, hakkasin siin tööle ja siis sain sotsiaalkindlustusametist kirja, et nad hakkavad mulle toetust maksma. Aga miks nii palju?
n
narr/ 16. juuni 2015, 10:07
eks maksa tagasi kui palju on
n
Njh/ 16. juuni 2015, 07:05
Vaid toetuste pärast teete lapsi? Kurat riik ei pea teie järglasi üldse toetama. Kui ei suuda ise toime tulla siis pole järelikult lapsi vaja teile.
j
jah/ 16. juuni 2015, 10:08
aga kes sulle penssi maksab siis? ja riigile makse toodab? loomulikult peab riik toetama, lapsed ju tulevased maksumaksjad,
s
selle/ 16. juuni 2015, 11:13
aja peale enam penssi pole, aga maksumaksjad peavad musti ja poliitikuid üleval. Aga mis selle aja pärast tuleb, ei tea vist keegi, sest maailm muutub väga kiiresti.
Külataat./ 16. juuni 2015, 06:52
Ma ei mõista, miks te ISIKULISELT Taavit süüdistate. Elu näinud inimesena pean ma seda loomulikuks, et näiliselt valitsejaks ( õuevalvuriks ) pandud OLEND peabki nein kaitsma ja nende vaenlaste ja vastaste peale urisema, kelle antud konti ta pureb. Taavi-vaeseke ei saa midagi teha.
m
m/ 16. juuni 2015, 06:48
Cata, teise riiki pagulaseks ei saa. Öeldakse, et oled EL riigist ja toetusi ei saa 😁. Peab enne end kuhugi Süüriasse sisse kirjutamaa ja siis uuesti pagulast üritama :D

l
Lastetoetuse TÕUS ? ?/ 16. juuni 2015, 06:22
Tegelikult ju lapsed seda raha ei näe, sest see võetakse bensiinihinna- ja sellega kaasneva, kõigi kaupade hinnatõusuga lastevanematelt MITMEKORDSELT tagasi, et poliitikute ja tippjuhtide palkasid tõsta.
r
raivo/ 16. juuni 2015, 06:02
Tegelikuses võetakse sinult maksude tõusuga rohkem,kui tulevikus andma hakatakse.aga noh,eks kellegi lollitavad ära.
V
// 16. juuni 2015, 05:54
Vanur küsib, et palju luisake toetust hakkab saama. Ma korra küsisin,ainult õl läks miskipärast nii sassi, et kõik hakkas jooksma ja minu küsimust ei olnud.
k
Kuule vanur/ 16. juuni 2015, 16:44
Kas see Luisake on sinu lapselapselaps?Kui sa artiklist aru ei saanud las see Luisake seletab sulle, ära niisama tühja neid kommentaare saada kui isegi aru ei saa mida kommenteerid
S
// 16. juuni 2015, 05:51
Sekkun jälle.Mind huvitab, et palju üksikema luisa hakkab saama?
a
Ats/ 16. juuni 2015, 05:48
Jälle üks rahva lollitamine. Ega see praegu ei kasva, ikka 4-ja aasta pärast. Lihtsalt visatakse almust, et valitsuse inimvaenulikud otsused millegagi kinni mätsida. Ühe käega antakse kümnega võetakse rahva taskust.
f
Fifi/ 16. juuni 2015, 05:41
Taavi peaks proovima oma last kasvatada 60 euroga.
k
kas ikka?/ 16. juuni 2015, 05:51
Taavi käib lisaks 60 eurosele lapse toetusele ka tööl.Ega ikka pole nii, et sina vorbid lapsi ja riik kasvatab ja toetab!Millisel maal saavad emad olla kodu lastega 1,5 aastat saades veel ka selle eest raha?Pigem oleks pidanud puudega inimeste toetusi tõstma, kes tööd ei leia ja ca 200 euroga peavad oma elamise eest maksma lisaks söök ja ravimid.
x
xxx/ 16. juuni 2015, 12:20
Aru ma ei saa,milleks üldse need lastetoetused? Kes sellise tobeduse üldse välja mötles?Nöuka ajal sellist tobedust küll polnud.Igaüks pidi oma lapsed ikka ise üles kasvatama,mitte riigile lootma.Normaalne inimene üle 1-2 lapse ei muretsegi.See lastetoetus paneb ainult assotsiaalid ja joodikud lapsi vorpima,et ölli ja tubaka raha saada.
a
ahah/ 16. juuni 2015, 17:38
oli vene ajal ka lapsetoetus, olen oma arust normaalne. lapsi palju. õlli ei joo ja sotsiaalset probleemi ka mitte, lastetoetus ikka teretulnud.
s
16. juuni 2015, 06:51
Sina peaksid proovima ka ise veidi oma lapse kasvatamisest osa võtta, see on ikka toetus.
m
Magnus/ 16. juuni 2015, 05:12
2019 aastaks 60€ kuus! Tolleks ajaks SEE POLE MINGI RAHA ENAM! 60€ vähemalt oleks pidanud tõstma lapse, ehk peretoetus lapse kohta juba NÜÜD! POPULISTID!
Ah jaa suure pere toetused on ettevalmistamiseks suurte perede migrantide sissekolimiseks Eestisse! Neil on perede 10 + lapsi TAVALINE NÄHTUS! Hakkavadki peretoetused + muud toetused riigilt siin pesitsema nagu parasiidid!
t
teadja./ 16. juuni 2015, 02:14
Ma ei taipa, miks te nii hilja kommite? Ma saan aru, et 60€ on vähe, kuid tuletage meelde, et mida on öelnud Jürgen Luigi. Jürgeni lause- Riik ei peagi toetama lapsi, valid selleks on olemas vanemad.
j
justt../ 16. juuni 2015, 05:53
o
olen nõus../ 16. juuni 2015, 17:20
et võibolla ei peakski riik maksma neid toetusi, kasvatagu kõik ise oma lapsed ja lapselapsed . Riigimaksud oleksid oluliselt väiksemad. Need, need kellel lapsed,kulutavad lastekasvatusele, kellel ei ole lapsi, koguvad raha hooldekodudes vanaduspõlve muretuks veetmiseks. Rahul oleksid kõik.

m
Me/ 16. juuni 2015, 01:45
Tahaks kolmandat last paari aasta päradt saada. Kas siis lastetoetus on selline: 60+60+100+200=420 € ?
Või saan valesti aru? Praegu saan kahe lapse eest 147. Tegelikult last rHa pärast ei tee, aga samas väike abi kas või söögi ostmiseks pole ka paha :)
t
16. juuni 2015, 01:39
Tahaks 3 last saada. Mitte praegu, aga paari aasta pärast. Kas siis lastele antav summa oleks 60+60+100+200= 420 ? Võibolla saan valesti aru. Praegu saan kahe lapse eest 147,53.
Kuigi ma teenin ise keskmiselt, siis ikkagi iga lisaraha on teretulnud.
4
4 aasta pärast alles/ 16. juuni 2015, 01:00
€60????? ja kuidas riigikogu riigikogulaste palka tõstab? Et index ja nigu niuhti mõni sada tuhandetele otsa? Kuidas küll need näljapajuki lapsed riigikogulasi tänama peaksid???
k
Küsimus/ 16. juuni 2015, 00:34
Tahaks teada, millal hakatakse maksma lasterikka (3 ja enam last) toetust 200 eurot kuus. Artiklist mina seda välja ei loe...
s
16. juuni 2015, 06:54
Samad sõnad sullegi, või arvad, et oled kuidagi erilisem udupasun?
s
Siis saab rahu./ 15. juuni 2015, 23:39
Kuule tark Alar1 soovin sulle soojalt üht toredat, armast, sõbralikku moslemineegrit ....... naabriks.
See meeldib sulle ju sama palju kui su kallile davidile?
a
AITÄH valitsusele ja RÕIVASELE!/ 15. juuni 2015, 23:38
SUUR AITÄH koalitsioonile, valitsusele ja Taavi Rõivasele peretoetuse eest!
e
16. juuni 2015, 00:08
Enne kui siin "suurest rõemust ja tänutundest" nõretama hakkad, loe ikka artikkel ka läbi!
a
15. juuni 2015, 23:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
u
Urrr/ 15. juuni 2015, 23:53
Ühe käega tõstab - teisega võtab kütuseaktsiisiga tagasi...
j
16. juuni 2015, 01:04
ja palju rohkem võetakse, kuid... need suured toetused olidki nagu neegrimagnetiks, ja neid annab siin välja plekkida edaspidi. seda enam, et meil tueb siit jaga lasta. enne olgu venelased ja venemaa, kui must põrgu.
e
EElarve/ 16. juuni 2015, 05:55
EI tea kui hästi tasustatud sa oled, kuid ka igas majapidamises käib asi nii, et kui kuskil vaja raha rohkem välja käia siis teisest kohast tõmbad tagasi, milleks selline iroonia.
k
16. juuni 2015, 06:56
Kellel meil, ei saa aru?

a
Anne/ 15. juuni 2015, 23:18
2019? Selleks ajaks peaks see juba vähemalt 200€ olema.
n
no tõesti/ 15. juuni 2015, 23:08
ei kutsu lapsi tegema selline "abikopikas"
a
Alar1-le/ 15. juuni 2015, 23:35
Krrt. sa oled vist vaheltpidamata narkolaksu all. Muud ei oska enam öelda. Sa oled palgaline RE kommentaator, see on fakt. Mitte millestki midagi ei tea, muudkui võtad sõna, aga ühes suunas v.a. pagulaste teema.
m
16. juuni 2015, 01:07
mis 5 sendi valetamine see olgu, isegi 5 eurost ei piisa, kõik hinnad igal pool tõusevad, aga palgad, pensid ? kas rahvas selle peale streikima, möllama ei hakka ? kahtlane...
k
Kuule tõesti?/ 16. juuni 2015, 05:56
See et sa lapse tegemisega hakkama ei saa ei sõltu ju ometi rahast?
k
Kete / 15. juuni 2015, 23:06
Tõesti wauuu, iga aastake 5 jevrot, kõva sõna!!!
c
Cata/ 15. juuni 2015, 23:03
Täitsa haiged inimesed riigikogus! Krt endal tõstavad NÜÜD JA KOHE tuhandeid eurosid palka ja lastetoetust tõstame siis 4 aastaga 15 eurot, no tõesti wow, krdi lollikari :S :S võtke jah mitusada pagulast, pidage neid üleval, peaks ise ka teise riiki pagulaseks minema :S
m
Mõistmatu/ 15. juuni 2015, 23:11
Milleks üldse on vaja tõsta? Et pagulased siin ohjeldamatult hakkaks paljunema? Selliste lastetoetustega ei hakka siin ükski "pagulane" töötama ju. Lastetoetus peaks olema mõeldud selleks, et eestlased välja ei sureks, nüüd aga tehakse kõik selleks, et neegrid siin võimalikult palju hakkaks paljunema? Kohutav!
e
16. juuni 2015, 06:59
Ega sul ometi lapsi pole? Neile lastele peaks küll kaasa tundma siis.
m
16. juuni 2015, 07:00
m
Mann/ 15. juuni 2015, 22:59
Pealkiri on tõstis aga peaks olema tõstab 4aasta pärast.
v
Vikatimees/ 15. juuni 2015, 22:56
mida siin hõisata ees ootav teenuste,toidukaupade jne,hindade tõus nullib selle olematu tõusu mitme kordselt-ei pea olema raketi teadlane ,et arusaada kui hale see on.
l
Laurake, / 15. juuni 2015, 22:54
vara röömustad , loe ikka jutt enne läbi. See hakkab kehtima alles aastal 2019 kui hakkab, sest siis pole neid lubajaid enam valitsuses ja on uus riigikogu.
h
hahahaa/ 15. juuni 2015, 22:51
2019.a-ks idioote mängite või?

l
Laura/ 15. juuni 2015, 22:47
See on nüüd küll hea uudis! Olen uhke, et valitsus suutis selle ellu viia.
x
xxxx/ 15. juuni 2015, 23:18
Sa oled õnnelik nigu oleks loteriil miljonivõidu saanud
m
16. juuni 2015, 01:09
mingi poolemeelne reff, kiitmast end ei väsi.
o
16. juuni 2015, 07:00
r
raaL/ 16. juuni 2015, 11:28
Mina rõõmustan ka. See lisatud viiekas aitab mind nii tõsiselt, et uhkus suurepärase valitsuse pärast on tekitanud sõnulkirjeldamatu joovastusetunde.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee